ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Brent BookwalterBrent Bookwalter
12-12-2018 22:48:20

Message de Brent Bookwalter du 12-12-2018Let’s round out 2018 with some @bmcproteam throwbacks! Cheers to @danilowyss who has been a team mate, room mate and friend for a whopping 11 years! This guy...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
12-12-2018 22:45:18

Message de Rachel Neylan du 12-12-2018Thrilled to share more good news that I'll be racing the 2019 @tourdownunder with the @cyclingaustralia National team! As my 2019 team @virtucycling are not making the early season trip...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
12-12-2018 22:36:51

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 12-12-2018The Hammer Series Hammer Limburg challenge with Kinomap is coming! Easier than ever to play, just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win some exclusive prizes...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-12-2018 22:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-12-2018Lookout... The 2019 Santos Tour Down Under is only four weeks away! 🙌🤩
En voir plus

Ryan RothRyan Roth
12-12-2018 22:26:28

As the year winds down and Silber Pro Cycling transitions into a new project, I just wanted to take a moment to publicly says thanks to all involved over the...

Tour of UtahTour of Utah
12-12-2018 22:21:01

Message de Tour of Utah du 12-12-2018It’s the Tour of Utah 2019 Summer of Cycling. Check out all the goodies. Includes clinics, VIP rides, private showing of the 2019 DNA Spring line, deeply discounted items, and...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
12-12-2018 22:00:00

Message de Nairo Quintana du 12-12-2018Soy Nairo Quintana y desde el Puente de Boyacá, sitio histórico que me ha inspirado y ha inspirado a miles de boyacenses a seguir pedaleando para cumplir sus sueños, los...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-12-2018Photoshoot day!
Voir la vidéo

Larry WarbasseLarry Warbasse
12-12-2018 21:21:14

Message de Larry Warbasse du 12-12-2018Photo 1: Discussion.
Photo 2: Regret.
Photo 3: Changing the subject.
😂😂😂
What do you think we were talking about? Not sure what happened here but always nice to chat with my friend @clemchevrier...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
12-12-2018 21:15:00

Message de Nairo Quintana du 12-12-2018La cestería de Guacamayas, las artesanías de Ráquira, el verde azulado de las esmeraldas del occidente y la variedad de sabores de la gastronomía boyacense, puedes disfrutarlos en un sólo...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
12-12-2018 21:09:32

Message de Vincenzo Nibali du 12-12-2018La sera prima di andar a letto un po’ di musica aiuta a riposare meglio 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻grande Domenico Pozzovivo 😁😁😁
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
12-12-2018 21:00:01

Message de Nairo Quintana du 12-12-2018¡El mejor plan familiar para esta navidad es recorrer Boyacá! Cientos de rutas te llevan a los mejores destinos turísticos de esta tierra que abre siempre sus puertas para recibirlos...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-12-2018 20:59:38

Message de CCC Team du 12-12-2018Something to dream about tonight...

Our 2019 Giant Bicycles bike reveal is coming tomorrow 👀!
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
12-12-2018 20:25:43

Message de Iván Garcia Cortina du 12-12-2018Encantado de anunciar la nueva equipación 2019 del Team Bahrain Merida. @ Amfora, hvar grand beach resort
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
12-12-2018 20:18:14

Message de Jens Voigt du 12-12-2018Hi guys, I'm currently back home with my family and in my free time, I really enjoy running through the Grunewald in Berlin (a beautiful and peaceful wood close to...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
12-12-2018 20:07:50

Message de Cesare Benedetti du 12-12-2018After training? Training! 😆
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
12-12-2018 20:03:11

Message de Gregor Mühlberger du 12-12-2018somebody knows who was on my phone? 😳
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
12-12-2018 19:59:54

Message de John Degenkolb du 12-12-2018We‘re even having fun at cloudy wet days here at the Trek-Segafredo trainings camp... and will make the best possible to get in super shape for 2019 season... and if...
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
12-12-2018 19:53:53

Message de Luis Ángel Maté du 12-12-2018Maletas preparadas ✅
Mañana empezamos a construir la temporada 2.019 juntos @teamcofidis Segunda concentración del equipo con la misma ilusión que el primer año y con los mejores sueños por vivir.
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
12-12-2018 19:44:25

Message de Sonny Colbrelli du 12-12-2018Presentazione di squadra 2019!

photo: BettiniPhoto

SC
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-12-2018 19:30:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-12-2018Il secondo giorno di ritiro è terminato. Tanto lavoro per affrontare preparati la nuova stagione. La nostra splendida Colnago merita di ritornare costantemente sui podi di tutte le corse più...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
12-12-2018 19:21:00

Šestý týden přípravy na novou sezonu je za mnou. Čas letí!! Testy v Belgii dopadly výborně. Na kole jsem toho najezdil o něco méně, ale za to jsem plno času...

Matej MohoričMatej Mohorič
12-12-2018 19:16:03

Message de Matej Mohorič du 12-12-2018How do you like our new Team Bahrain Merida jerseys? I think they look fabulous! 🔥😎👌
#itsaboutus #poweroftwo

*******
Kako so ti všeč naši dresi za novo sezono? Po mojem izgledajo odlično!! 🔥😎👌
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-12-2018 19:13:39

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-12-2018À l'année prochaine 👋
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 12-12-2018"Your mind is open when you're here. You want to try everything and experience what China is like." - Sep Vanmarcke

We love the way racing allows us to #ExploreTheWorld 📽️...
Voir la vidéo

Message de Victor Campenaerts - Official du 12-12-2018Op initiatief van Stig Broeckx, Victor Campenaerts - Official en Frederik Frison van het Lotto Soudal Cycling Team Fanpage zal The Vandall voor De Warmste Week nog tot 24/12 alle...
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 12-12-2018Le stage 1 de nos coureurs a commencé à Calpe. 2019 approche!
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
12-12-2018 18:40:01

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 12-12-2018Aujourd’hui j’ai passé comme prévu mes tests à Lyon. Voici le communiqué du Dr Jacky Maillot, que je remercie pour son travail à mes côtés quasi quotidien.

"Les douleurs...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
12-12-2018 18:39:20

Message de Amgen Tour of California du 12-12-2018“Paul has been a part of our #AmgenTOC family since the very beginning. We knew him on the road as a true professional, one of cycling’s greatest advocates and someone...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-12-2018 18:35:46

Message de Team Bahrain Merida du 12-12-2018teambahrainmerida.com : Wednesday, December 12th 2018 – The biggest news at the Team presentation for the season 2019 was the announcement of the new joint venture partner McLaren. Journalists from...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
12-12-2018 18:23:52

Message de Rafał Majka du 12-12-2018Przygotowania do sezonu idą u Rafała pełną parą. W końcu do Giro zostało już około 18 tygodni! Minie szybciej niż się wydaje 😁
Voir les 4 photos

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
12-12-2018 18:18:48

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 12-12-2018lequipe.fr :
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-12-2018 18:09:47

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-12-2018Non vogliamo discutere le scelte🎲 e le dinamiche societarie 🎭 che regolano il nostro team, ma la notizia che il bravissimo Daniele Righi dal 2003 nel gruppo di Saronni,...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-12-2018 18:05:53

Message de Team Bahrain Merida du 12-12-2018teambahrainmerida.com : 2019 jersey is evolution of the previous two jerseys (2017 and 2018), as color scheme is the same, but this year we wanted to honor all the stakeholders...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
12-12-2018 18:03:45

Message de Davide Cimolai du 12-12-2018Last day in #benidorm 🇪🇸
Time to back home 🇮🇹



#me #cimo #sport #bike #bikers #bikelife #health #bici #sportlife #sporty #healthylifestyle #healthcare #fitnessbody #manstyle #ig_italy #italianboy #healthcare #inspo #inspiring #styleoftheday #fitnesslife...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
12-12-2018 18:01:15

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 12-12-2018👌👌👌👌
.
.
.
.
.
.
#catalandays #rupit #cruiser #demroads #noice
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
12-12-2018 17:41:26

Message de Lex Albrecht du 12-12-2018Finding my “hidden lotus” pose this morning with my online yoga teacher, Tracey from the Do Yoga With Me website.
Tracey doesn’t know it, but she’s travelled the world with me!...
Voir les 2 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
12-12-2018 17:25:13

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 12-12-2018MORENO MOSER NEL QUARTIER GENERALE SANTINI:"DA QUI PARTE LA MIA SFIDA IN NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ" : 🤝 Si rinnova la partnership tra Santini Cycling Wear e il Team Italo...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
12-12-2018 17:22:20

Message de Tim Wellens du 12-12-2018Propper preparation prevents poor performance 👌🏼@ Ridley Bikes @ Meurice Photography #captainsofcycling
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
12-12-2018 17:15:27

Message de Vincenzo Nibali du 12-12-2018Exciting times ahead for @bahrain_merida. We can’t wait to see what the future holds.
Photo Roberto Bettini/BettiniPhoto©2018
#meridabikes #squalodellostretto #bahrainmerida @mclaren
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-12-2018 17:06:32

Message de BORA-hansgrohe du 12-12-2018Wir freuen uns, dass Auto Eder Kolbermoor für ein weiteres Jahr unser exklusiver Pkw-Lieferant ist! 🚴‍♂️🚗🚘

Mehr darüber könnt ihr auf der Website von #AutoEder lesen: https://auto-eder.de/gruppe/unternehmen/aktuelles/news/newsdetail/sponsoring-mit-bora-hansgrohe-verlaengert-1/
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
12-12-2018 16:58:40

Message de Marcus Burghardt du 12-12-2018Coffee break is part of professional training☕☕☕
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-12-2018 16:47:31

Message de Team Bahrain Merida du 12-12-2018It's great to be part of this team. #poweroftwo #itsaboutus
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
12-12-2018 16:36:25

Message de Romain Le Roux du 12-12-2018Bonjour à tous!
Je suis de retour pour vous donner de mes nouvelles!

Après le Tour de Lombardie, j'ai coupé 4 semaines sans mon vélo... J'en ai profité pour faire un voyage...
Voir les 7 photos

CCC TeamCCC Team
12-12-2018 16:15:44

Message de CCC Team du 12-12-2018‪As the countdown to 2019 continues, Will Barta, and the rest of our riders, have also been taking the time to work with physiotherapists at CCC Team training camp this...
Voir les 3 photos

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
12-12-2018 16:09:54

Message de Mattia Cattaneo du 12-12-2018Giornata spettacolare ☀️
Clima 🔝 per macinare km 🚴🏻‍♂️
è iniziato così il ritiro a Benidorm 🇪🇸 per la preparazione della nuova stagione 2019 💪🏻

#giornatatop #spettacolo #macinarekm #ilcieloèsemprepiùblu #cycling #cyclinglife #ritiro...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
12-12-2018 16:00:01

Message de Eschborn-Frankfurt du 12-12-2018Zack - da ist es! Unser #Radklassiker-Signature-Trikot 2019! Jetzt exklusiv für alle angemeldeten Teilnehmer erhältlich in eurem persönlichen Account auf unserer Anmeldeplattform "time to"!

Alle Infos: 🛒www.skoda-velotour.de 🛒

PS.: Natürlich ist in...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-12-2018 15:43:12

Message de Michał Kwiatkowski du 12-12-2018‪All roads lead to 2019 👍 Time to start first team camp in Mallorca ☀️😀 Team Sky

Wszystkie drogi prowadzą do 2019. Czas zacząć pierwszy obóz Team Sky na Majorce.
En voir plus

CyclassicsCyclassics
12-12-2018 15:39:00

Message de Cyclassics du 12-12-2018Kleine Erinnerung - noch bis Freitag habt ihr die Chance an unserem Gewinnspiel teilzunehmen.

Mehr Infos ⚓️ www.cyclassics-hamburg.de/gewinnspiel
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
12-12-2018 15:30:00

Message de Nairo Quintana du 12-12-2018El departamento más seguro de Colombia tiene todo listo para que vengas, recorras sus tierras en automóvil, a pedalazos en tu bicicleta o caminando por sus senderos ecoturísticos y vivas...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
12-12-2018 15:18:16

Message de Petr Vakoc du 12-12-2018Petr Vakoč: „Být co nejlehčí a zároveň si zachovat výkon je velká alchymie. Jídelníček v tom hraje ohromnou roli.“ – Zdravebezprekazek.cz : Na webu zdravebezprekazek.cz si můžete přečíst rozhovor o...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-12-2018Before they headed to Mallorca for the December training camp the Lotto Soudal riders underwent a medical screening at Energy Lab.
Voir les 7 photos

José MendesJosé Mendes
12-12-2018 15:08:17

Message de José Mendes du 12-12-2018Mais um treino longo, continuo a somar kms á preparação da época 2019
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
12-12-2018 15:01:15

Message de The Tour Of Britain du 12-12-2018Team Sky have certainly left their mark on the OVO Energy Tour of Britain since 2⃣0⃣1⃣0⃣.

We went on their bus in Warwickshire this year to see how they prepare...
Voir la vidéo

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
12-12-2018 15:00:24

Message de Przemysław Niemiec du 12-12-2018Dziękuje bardzo #theclimb za super kalendarz na 2019 rok. Polecam!!!
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
12-12-2018 14:51:01

Message de Tomasz Marczyński du 12-12-2018What do U think about my new Princess? Lotto Soudal Cycling Team Fanpage Ridley Bikes #BeTOUGH
Voir les 2 photos

Tiago MachadoTiago Machado
12-12-2018 14:47:24

Message de Tiago Machado du 12-12-2018Um doloroso recomeço, parte III : E hoje foi mais um dia durinho no meu Gerês 👌
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
12-12-2018 14:37:09

Message de Jens Keukeleire du 12-12-2018Caleb A Ewan’s bike requires the Caleb A Ewan’s sprint style. Gave it a shot... @lotto_soudal Ridley Bikes #BeTOUGH #captainsofcycling Captains of Cycling
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
12-12-2018 14:34:27

Message de Jelle Wallays du 12-12-2018Can I go so fast like Caleb A Ewan ? How low can you go #sprint
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-12-2018The Hammer Series Hammer Limburg challenge with Kinomap is coming! Easier than ever to play, just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win some exclusive prizes...
Voir la vidéo

Sacha ModoloSacha Modolo
12-12-2018 14:32:43

Message de Sacha Modolo du 12-12-2018Home road.
#training #italy #cycling #bike #disc #shimano #cannondale
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
12-12-2018 14:18:59

Message de Nicholas Dlamini du 12-12-2018Great memories from #TOB2018

📸 - @modcyclingphoto
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
12-12-2018 14:17:38

Message de Le Tour de La Provence du 12-12-2018Tour de La Provence : un plateau relevé, avec la Sky ? : Rien n'est encore officiel, mais des mastodontes du peloton devraient participer au Tour de La Provence, qui...
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
12-12-2018 14:06:00

Message de Julien Simon du 12-12-2018Petite séance de prépa physique avant de décoller demain pour un stage à Majorque 🇪🇸 avec la Team Cofidis . En route pour 2019 👍
#Cofidis #Trainingcamp #Majorque #Work
Voir les 2 photos

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
12-12-2018 14:05:23

Message de Team Total Direct Energie du 12-12-2018#Roubaix La semaine dernière après 130 kilomètres de reconnaissance sur les secteurs Paris-Roubaix , Adrien Petit (OFFICIEL) et Niki Terpstra se sont arrêtés dans un lieu mythique, les douches de...
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
12-12-2018 14:00:01

Message de Magnus ConCort Nielsen du 12-12-2018Efter en rolig start på træningslejren i Altea, har den stået på 5 og 6 timers træningsture henholdsvis mandag og tirsdag.
Magnus træner, Rune Larsen, fik ikke forlænget sin...
Voir les 2 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
12-12-2018 13:58:57

Message de Jens Keukeleire du 12-12-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage studio live. 15 december 20h00 #photobomb @nikolasmaes
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
12-12-2018 13:56:42

Message de Damiano Cunego du 12-12-2018Pronto per un altro viaggio.......
Next destination ?🤔🤔🤔
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
12-12-2018 13:44:54

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 12-12-2018🎄 La Navidad ha llegado con adelanto para los chicos de Team Caja Rural-Seguros RGA. Esta mañana han destapado sus primeros regalos: zapatillas pànchic para todos, nuevo proveedor de calzado...
Voir les 11 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-12-2018Que font nos coureurs à Majorque ? Gratter des billets à gratter ? Découvrez-le ici 👉 http://bit.ly/MajorqueFR
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-12-2018Wat doen onze renners in Mallorca? Krasloten krassen? Ontdek het hier 👉 http://bit.ly/MallorcaNL
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-12-2018 13:29:47

Message de Team Bahrain Merida du 12-12-2018#BAHRAINMERIDA🇧🇭️ TEAM PRESENTATION
#PowerOfTwo #Itsaboutus
📺 Live streaming ⤵️
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
12-12-2018 13:12:45

Message de Team Novo Nordisk du 12-12-2018Introducing Team Novo Nordisk's 2019 GSG Cycling Wear jersey!

The 2019 jersey will continue to feature the words #ChangingDiabetes with the words ‘inspire, educate and empower’ added below the light...
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
12-12-2018 13:03:48

Message de Amund Grøndahl Jansen du 12-12-2018Rettelse fra forrige post; Når man blir påkjørt av Jesús og ender opp med en måned innendørstrening i solveggen og svetten renner, ja først da er det virkelig jul.
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
12-12-2018 12:38:27

Message de La Vuelta du 12-12-2018🔴 BREAKING 🔴

🇪🇦 #LaVuelta20 saldrá de Utrecht y recorrerá la provincia holandesa del Brabante Septentrional

🇬🇧 Noord-Brabant and Utrecht welcome the official start of #LaVuelta20

➕INFO

🇪🇦➡️ po.st/LaVuelta20ES
🇬🇧➡️ po.st/LaVuelta20EN
🇨🇵➡️ po.st/LaVuelta20EN
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
12-12-2018 12:34:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 12-12-2018‪📈 Réunion de travail (sous le soleil) pour la cellule médico-sportive et les assistants. A l'ordre du jour : nutrition et hydratation.‬

‪#GlazCamp l #ThereIsNoTry‬
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 12-12-2018🎙 Avec une 3ème place d’étape sur le Tour de l’Ardèche, Greta Richioud a terminé sa saison en beauté. Retour avec l’intéressée sur sa saison et l’évolution du cyclisme féminin.

Interview...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
12-12-2018 12:11:12

Message de Tour de Pologne du 12-12-2018Czesław Lang, Tour de Pologne Director, awarded by Polish President Andrzej Duda with Medal for a Century of Independent Poland. That’s a great honour. 2018 Tour de Pologne was marking...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 12-12-2018Een erg gelukkige verjaardag aan onze buschauffeur en wielerheld Johan van der Velde! Hij blaast vandaag 62 kaarsjes uit. 🥂🎉🎈

📸 Cor Vos (archief)
Voir les 2 photos

Mattia PozzoMattia Pozzo
12-12-2018 11:49:33

Message de Mattia Pozzo du 12-12-2018Ma quanto eri bello da piccolo?? 😍😍 non che ora tu non lo sia... diciamo che eri un po’ più soffice 😂😂
#samoiedo #samo #littlesamo #cute #samoyedcute #puppy #puppydog
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
12-12-2018 11:30:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 12-12-2018⚒🚴🏻‍♂️The @Hammer Series @HammerLimburg challenge with Kinomap is coming! Easier than ever to play, just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win some exclusive prizes including...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-12-2018 11:25:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-12-2018Tifi Martin, Aru, Kristoff, Gaviria,Costa, Troia, Consonni, Petilli..... insomma sei un supporters Uae 🇦🇪?? Non farti mancare la cover personalizzata del team, eccellenza del Made in Italy prodotta da...
Voir les 3 photos

Jaime CastrilloJaime Castrillo
12-12-2018 11:16:28

Message de Jaime Castrillo du 12-12-2018▷ Jaime Castrillo: "Me gusta todo lo que conlleva la vida del ciclista" | Noticias Ciclismo : 📰Entrevista SPORTARAGON.com 📰
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
12-12-2018 11:14:57

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 12-12-2018Bentornato Mirko Rossato 👍
Dal 2019 il tecnico veneto sarà di nuovo parte del management della Bardiani-CSF affiancando Roberto Reverberi e Stefano Zanatta
📝 New e dichiarazioni: https://goo.gl/mbo7oW

🇬🇧 Welcome back Mirko Rossato...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
12-12-2018 11:13:58

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 12-12-2018Post-ride, Pre-gym recovery. When you're tired, but need to recovery fast for your next workout, @rebootsrecovery definitely helps!
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
12-12-2018 11:11:05

Message de Matej Mohorič du 12-12-2018🎥 Follow #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team presentation live in #HVAR🇭🇷 Arsenal starting 2.30 pm today.
➡️ #itsaboutus
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-12-2018Thank you for the great welcome, Suitopia Hotel! Absolutely love it!
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
12-12-2018 11:00:38

Message de Team INEOS du 12-12-2018"I won the Tour, man"

As we continue our 2018 season review, we move onto #TDF2018 and this feature with Geraint Thomas who takes us through his monumental victory in detail...
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
12-12-2018 10:36:58

Message de Astana Pro Team du 12-12-2018Davide Villella and his reflection, both are ready for another training day in Altea!
#AstanaProTeam
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-12-2018 10:14:06

Message de Trek-Segafredo du 12-12-2018Sicilian sun 😎

Thank you JSH Hotels & Resorts for another great location for our December training camp!

I Monasteri Golf & SPA Resort
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
12-12-2018 09:46:02

Message de Vitor Gamito du 12-12-2018Não, não voltei à lycra, apenas à roupa justa 😜
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
12-12-2018 09:43:37

Message de Jelle Wallays du 12-12-2018Ready to rock and roll Lotto-Soudal
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-12-2018 09:40:16

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-12-2018Jij kunt exclusief bij de presentatie van Team Jumbo-Visma met alle renners en schaatsers aanwezig zijn!😱 We geven namelijk 8x2 kaarten weg🥳
Laat hieronder weten waarom jij erbij moet zijn👇 en...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-12-2018 09:35:53

Message de Team Bahrain Merida du 12-12-2018🎥 Follow #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team presentation live in #HVAR🇭🇷 Arsenal starting 2.30 pm today.
➡️ #itsaboutus #PowerOfTwo
Voir les 2 photos

Floris GertsFloris Gerts
12-12-2018 09:34:58

Message de Floris Gerts du 12-12-2018Bijna verloren gegaan talent uit Leiden moet carrière herlanceren bij Vlaamse Taartjesploeg – WielerVerhaal : https://wielerverhaal.com/2018/12/11/bijna-verloren-gegaan-talent-uit-leiden-moet-carriere-herlanceren-bij-vlaamse-taartjesploeg/?fbclid=IwAR10wljL1T7pC_Pes30XdO3MEhvgI9uWtL4usTuAGjTMSSlIAeD3MDlOy38
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 12-12-2018Cyclisme - « Assumer seuls, ce n'est pas possible », estiment les organisateurs du Tour du Limousin à propos du coût de la diffusion télé : L'interview de Claude Fayemendy,...
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
12-12-2018 09:30:00

Message de Il Lombardia du 12-12-2018Dalle colline, alle montagne, al lago. Questo è Il Lombardia!
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-12-2018 09:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 12-12-2018Feeling the countryside! 😉
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
12-12-2018 09:15:56

Message de Chantal Blaak du 12-12-2018On my way to Spain with my new #Tarmac !! Available for purchase in January.. Can’t wait Specialized Bicycles
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
12-12-2018 09:15:50

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 12-12-2018‪👋 Pour une meilleure visibilité et plus de sécurité, nos coureurs arboreront cette saison à l’entraînement un casque Mavic jaune.‬

‪📱#LeSangJaune‬

‪#GlazCamp l #ThereIsNoTry ‬
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
12-12-2018 09:02:35

Message de Jesus Hernandez du 12-12-2018Primer día de training camp de la @fundacioncontadorteam y de mis chicos del @polarteckometateam
Da gusto levantarse en @olivanovaresort y ver algo así de bonito.
Paraiso para el ciclista!!☺️☺️☺️
(Al final cogeré algún...
Voir les 3 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
12-12-2018 08:55:10

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 12-12-2018“Quiero demostrar que soy capaz de ganar en Europa”: Esteban Guerrero : ENTREVISTA 🎙 | La Federación Colombiana de Ciclismo charla con Esteban Guerrero Arias, uno de los jóvenes valores...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-12-2018 08:45:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-12-2018Register for the Challenge Tour for your chance to win flights to Europe thanks to Singapore Airlines! ✈️🎉
Click here. ➡️ http://bit.ly/2O2Y9bk
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
12-12-2018 08:42:22

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 12-12-2018🇮🇹 🚴🏻‍♂️ Moreno Moser "sarto" della #NIPPO #ViniFantini #Faizanè. Oggi in edicola su La Gazzetta dello Sport un'anteprima della nuova divisa #OrangeBlue made in Santini Cycling Wear.
Voir les 2 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
12-12-2018 08:40:00

Message de CCC Development Team du 12-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Adrian Kurek ścigał się w pomarańczowych barwach aż przez 6...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-12-2018 08:37:17

Message de Team Bahrain Merida du 12-12-2018teambahrainmerida.com : Wednesday, 12th December 2018 - McLaren Group has announced today that it is to become a 50 percent joint venture partner in Team Bahrain Merida, the UCI WorldTour...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-12-2018We have a fantastic wallpaper of Fabio Jakobsen winning the final stage of the Tour of Guangxi, Quick-Step Floors' 73rd victory of 2018: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/more/wallpapers
Photo: GettySport
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
12-12-2018 08:31:30

Message de Maxime Monfort du 12-12-2018Vous voulez voir comment se déroule notre stage à Majorque ? 🚴‍♂️☀️
➡️ Alors regardez Studio Lotto Soudal Mallorca ! Pendant 4 jours, à partir du samedi 15 décembre, chaque...
Voir la vidéo

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
12-12-2018 08:30:29

Message de Andreas Schillinger du 12-12-2018Have Fun
#borahansgrohe #adidassporteyewear #Specialized #iamspecialized #sportful #fun #passion
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
12-12-2018 08:22:41

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 12-12-2018Morning exercise on rest day with COROX!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-12-2018 08:19:24

Message de Santos Tour Down Under du 12-12-2018😮😮😮

No 'Team Sky' from 2020: http://bit.ly/2GdCkqp
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-12-2018 08:18:48

Message de BORA-hansgrohe du 12-12-201827 riders | 10 nations | 1 spirit
Our main sponsor BORA created another great book 📚with all our moments from the 2018 season. You can order now in the myBORA...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
12-12-2018 08:02:55

Message de Team INEOS du 12-12-2018A letter from us to you, our fans, about today’s news.

Sky has announced this morning that its ownership and sponsorship of Team Sky will end on 31 December 2019. So...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-12-2018 07:52:00

Message de Team Sunweb du 12-12-2018Happy Birthday, Julia Soek! We hope you have a great day! 🎉
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 12-12-2018#StudioLottoSoudal 15 december om 20h met @filip_peeters zeker kijken!

#CaptainsOfCycling
@lotto_soudal
#BeTOUGH
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
12-12-2018 07:01:04

Message de Team INEOS du 12-12-2018Sky has announced that 2019 will be the final year of its involvement in cycling, drawing to a close an association spanning more than a decade of unprecedented success.

Read more:...
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
12-12-2018 06:01:00

Message de Ronde van Vlaanderen du 12-12-2018📍 Stad Antwerpen
🚴‍♂ 267,0 km
☝ Edelare 🔄 Ladeuze
⛰ 17 hills
🏁 Stad Oudenaarde
🚴‍♀ 👉 bit.ly/2QrXXaX

#RVV #RVV19
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-12-2018 05:48:24

Message de Santos Tour Down Under du 12-12-2018Hands up if you’re excited about meeting your fave cycling legends at the 2019 Santos Tour Down Under. 🙌🙌
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-12-2018 01:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-12-2018Wondering where the best spots are to 🍽️, 🍻 and 🛏️ along the race route?
Click here ➡️ http://bit.ly/2Ux5Zhk
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30