ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Rigoberto UránRigoberto Urán
13-12-2018 23:55:23

Message de Rigoberto Urán du 13-12-2018Gracias Equipo por este 2018 @gorigogooficial @elgiroderigo Vamos por más en el 2019
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-12-2018 22:28:10

Message de Team Novo Nordisk du 13-12-2018Proud to have our rider Sam Brand represent Team Novo Nordisk today at the 2018 APPG International #Diabetes Summit.

#ChangingDiabetes
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
13-12-2018 22:22:22

Message de Team Cycling Funvic du 13-12-2018O paraciclista Lauro Chaman, que integra o elenco da equipe Funvic/São José dos Campos, recebeu o troféu de destaque do ciclismo do Prêmio Paralímpicos 2018. Veja os detalhes: https://bit.ly/2ElDkWX
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-12-2018 22:16:10

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-12-2018These three are looking for a teammate for one the Bay Crits: racing in special edition Pushys Online KATUSHA Sports kit: enter the comp to join them here, brought to...
Voir les 3 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
13-12-2018 22:03:46

Message de Zdenek Stybar du 13-12-2018Ben jij klaar voor Les 7 étapes? In 7 dagen van Leuven naar de Mont Ventoux tvv. het goede doel @Transplantoux! Meer dan 1100km via een uitdagend parcours. Meer info:...
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
13-12-2018 21:10:00

Message de Nairo Quintana du 13-12-2018He recorrido el mundo, he visto diversidad de paisajes y puedo asegurarles que las hermosas tierras boyacenses con sus espectaculares paisajes enamoran a primera vista. ¡Ven a Boyacá y descubre...
En voir plus

Omloop van de WesthoekOmloop van de Westhoek
13-12-2018 20:52:56

Message de Omloop van de Westhoek du 13-12-2018Omloop van de Westhoek : Aanbod van VIP-arrangementen en sponsoring voor zondag 10 maart

https://www.ddwvl.be/doc/2019/sponsormap_ddwvl_2019.pdf
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
13-12-2018 20:38:24

Message de Tomasz Marczyński du 13-12-2018Coffetime ☕ #cycling #cyclingcoffee #coffee #cafe #music #musica #relax #pitstop #recharge #polishboy #disfrutar #enjoy 📸@facepeeters
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
13-12-2018 20:27:13

Message de Jelle Wallays du 13-12-2018You like already the Lotto Soudal Cycling Team Fanpage because its coming closer!
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-12-2018 20:15:52

Message de BORA-hansgrohe du 13-12-2018A small #sneakpeek at today's outdoor shooting with our photographer VeloImages
Stay tuned for more....
-----
Ein kleiner Einblick von unserem heutigen Shooting mit unserem Fotografen #VeloImages
Bald zeigen wir euch mehr....
Voir les 2 photos

Matej MohoričMatej Mohorič
13-12-2018 20:11:04

Na pripravah so nas obiskali tudi Siol.net Sportal #TBM #itsaboutus

https://siol.net/sportal/kolesarstvo/kolesarji-mostva-bahrain-merida-se-ze-potijo-na-hvaru-video-485409

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
13-12-2018 19:47:53

Message de Eschborn-Frankfurt du 13-12-2018Eventpower : Die Distanz (im Originalpost) angeben, Startplatz gewinnen und am 1. Mai dann auf der Strecke entscheiden, welche Distanz ihr wirklich fahren wollt - das ist möglich bei der...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
13-12-2018 19:30:52

Message de Mario Cipollini du 13-12-2018Siamo tutti con te Samuele .
In questa notte cerca di tirare fuori questa grinta , per reagire . Il tuo fisico forte e giovane ti aiuterà .
Su cosa si debba...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
13-12-2018 19:29:36

Message de Mario Cipollini du 13-12-2018La Montagna ...una volta quassù soffrivo , adesso solo goduria
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-12-2018 19:04:46

Message de Israel Cycling Academy du 13-12-2018Going hard 6 hours a day in the Alicante mountains can drain you mentally, not only physically.

So naturally, the guys will escape to relaxation mode, and that where we...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-12-2018A perfect evening here in Calpe.
Photo: ©Justin Sullivan
Voir les 2 photos

Tour De RomandieTour De Romandie
13-12-2018 18:59:41

Message de Tour De Romandie du 13-12-2018ET LE PRIX DU MÉRITE SPORTIF NEUCHÂTELOIS (CAT. ESPOIRS) va à...
Alexandre Balmer double champion du monde de VTT. Et mordant aussi sur route!
#MeriteNE18
Voir la vidéo

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
13-12-2018 18:57:43

Message de Diego Rosa fans club du 13-12-2018Venerdì 28 Dicembre vi aspettiamo alla
cena di fine anno per farci gli auguri e passare una bella serata in compagnia di Massimo e Diego ..non mancate .!
Non mancheranno...
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
13-12-2018 18:57:42

Message de Quentin Pacher du 13-12-2018La pluie du matin n’arrête jamais pas (toujours) le pèlerin. 🤜🏻🤛🏼
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
13-12-2018 18:52:03

Message de Burgos BH du 13-12-2018Novedades de la mano de FULL SPEED AHEAD para 2019. 🤔🤔🤔
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
13-12-2018 18:51:00

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 13-12-2018velo101.com : Ancien coureur historique de l’équipe cycliste FDJ, Sandy Casar, cycliste professionnel durant 14 ans et vainqueur de 3 étapes sur le tour de France revient avec nous sur...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
13-12-2018 18:50:39

Message de Peter Sagan du 13-12-2018I can’t wait to explore Truckee dirt with you at Sagan Fondo. Registration opens today for the Sagan Fondo Dirt Edition on May 4 in Truckee, California. This year we’ve...
Voir les 3 photos

Tim WellensTim Wellens
13-12-2018 18:49:16

Message de Tim Wellens du 13-12-2018This saturday december 15 at 20.00 live on facebook fanpage of Lotto Soudal Cycling Team Fanpage studio Lotto-Soudal, use this link for livefeed: https://m.facebook.com/events/298835547420547/
Voir la vidéo

Steven LammertinkSteven Lammertink
13-12-2018 18:34:51

Message de Steven Lammertink du 13-12-2018Rainy tt ride....👌🚲💨 #DoOrDoNot
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
13-12-2018 18:15:09

Message de Sonny Colbrelli du 13-12-2018Potenziamento alle gamme quest’oggi. In inverno insieme alle uscite in bici sono solito fare alcune sedute di pesi e coordinazione per migliorare forza ed esplosività 💥

SC
Voir la vidéo

Adriano MaloriAdriano Malori
13-12-2018 17:46:56

Message de Adriano Malori du 13-12-2018Anche da 58x11 by Adriano Malori è arrivata l'aria natalizia... ! Passate di qui e fate un regalo: un buono per bikefit, un capo di abbigliamento Nalini o un abbonamento...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-12-2018 17:44:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-12-2018Oggi in Spagna 🇪🇸 la giornata è stata dedicata alla prova delle super Colnago ♣️ da Crono. I nostri bravissimi meccanici👨‍🔧 hanno lavorato alacremente per fornire ai nostri campioni...
Voir les 6 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-12-2018 17:21:23

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-12-2018Plein Glaz vers 2019 💨

📸 FRJ design & photography

#ThereIsNoTry l #GlazCamp
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
13-12-2018 17:08:21

Message de Matteo Pelucchi du 13-12-2018Work in progress ⚠️🚵🏻#2019 #training #sport #work
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-12-2018 16:19:34

Message de Giro d'Italia du 13-12-2018Bentornato Vincenzo Nibali.
Ti aspettiamo al Giro d’Italia 2019! 🦈
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
13-12-2018 16:12:26

Message de Michael Gogl du 13-12-2018Die Vorbereitung auf den 1. Gogl Weihnachtsklassiker laufen auf Hochtouren. Man muss auf alles gefasst sein 🤔
.
🎥 By Dege
.
#gettingready #23erDezember
Voir la vidéo

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
13-12-2018 16:11:55

Message de Tosh Van der Sande du 13-12-2018Zeker kijken ! http://bit.ly/StudioLottoSoudal
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-12-2018 16:08:00

Message de Trek-Segafredo du 13-12-2018Toms Skujiņš rides under the Sicilian sunset.

Photo shoot at our annual December camp.
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
13-12-2018 16:07:35

Message de Tour De Romandie du 13-12-2018PRIX DU MÉRITE SPORTIF NEUCHÂTELOIS: LE Tour De Romandie, qui fera étape trois jours en terres neuchâteloises en 2019 - un record! - va suivre la céremonie ce soir dès...
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
13-12-2018 16:07:17

Message de Cyclassics du 13-12-2018Letzte Chance!

▶️ www.cyclassics-hamburg.de/gewinnspiel
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
13-12-2018 16:06:10

Message de Volta ao Algarve du 13-12-2018Algarve Granfondo Cofidis solidário e com inscrições abertas | Volta ao Algarve : O Algarve Granfondo Cofidis assume um cariz solidário e de responsabilidade social. Por cada participante será plantada...
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
13-12-2018 15:46:55

Message de Fabio Jakobsen du 13-12-2018🚲💨💨💨
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
13-12-2018 15:44:53

Message de Fabio Jakobsen du 13-12-2018🦵🏼testing today in Calpe 🏋🏻‍♂️
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
13-12-2018 15:43:23

Message de Tour de Suisse du 13-12-2018Velon CC brings back wonderful memories... with Richie Porte wining the 2018 Tour de Suisse ... here seen at the final meters of the final TT-stgae in Tour de Suisse...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-12-2018 15:39:36

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-12-2018Stef Clement zet een punt achter zijn wielercarrière
🗣 ‘Het is niet de manier waarop ik mijn carrière had willen afsluiten. Ik kijk er met trots op terug en heb meer...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-12-2018 15:35:55

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-12-2018The Hammer Series Hammer Limburg challenge with Kinomap is coming!

Easier than ever to play, just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win some exclusive prizes...
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-12-2018🚨 En 2019 le Team Delko Marseille Provence KTM devient le Team Delko Marseille Provence!
In 2019 Team Delko Marseille Provence KTM becomes Team Delko Marseille Provence!
➡️ Changement de logo également!...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
13-12-2018 15:25:20

Message de Jesus Hernandez du 13-12-2018Nunca olvides que siempre después de la tormenta llega la calma!☺️😉
#actitudpositiva
#quererespoder
#tetodo
#sumando
#motivacion
#♾+3
Voir les 2 photos

Vitor GamitoVitor Gamito
13-12-2018 15:04:33

Message de Vitor Gamito du 13-12-2018🔹 Ransom 900 Tuned - 170mm
🔸 Genius 900 eRide Tuned - 150mm ebike
🔹 Genius 700 Tuned -150mm
🔸 Spark RC 900 World Cup - 100mm

Qual destas preferes? 🚵🏻‍♂️👌

Scott Portugal
Voir la vidéo

Nos coureurs sont en stage à Calpe. Petit message de Franklin Six sur le programme du jour.

Steven LammertinkSteven Lammertink
13-12-2018 14:55:41

Message de Steven Lammertink du 13-12-20182nd day trainingcamp Olivia with @vitalconcept_cc . I will post the training every day from now untill the end of the trainingcamp here https://strava.app.link/kDDBi1RiCS
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-12-2018 14:51:06

Message de CCC Team du 13-12-2018A closer look at some of the 👌👌👌 details of our riders' 2019 Giant Bicycles TCR Advanced SL race machine bikes.

📷: Chris Auld Photography #NewBikeDay #RideGiant #RideLife
Voir les 10 photos

Peter SaganPeter Sagan
13-12-2018 14:44:40

Message de Peter Sagan du 13-12-2018Training ride in Mallorca (Photos VeloImages) BORA-hansgrohe BORA hansgrohe Specialized Bicycles Sportful RIDE 100%
Voir les 5 photos

UAE TourUAE Tour
13-12-2018 14:39:13

Message de UAE Tour du 13-12-2018Tag & Win!
Take a picture at the UAE TOUR promo stand at Spinneys Dubai 92 Cycle Challenge today and tomorrow and win a special UAE TOUR jersey.
Tag...
Voir les 2 photos

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
13-12-2018 14:37:08

Message de Lukas Pöstlberger du 13-12-2018Team camp is going very well so far 👌🏼 I really enjoy spending some quality time with the whole BORA-hansgrohe family in a very relaxed atmosphere ☀️ 🚲 ☕️

📸...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-12-2018 14:26:08

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-12-2018Aucune blague sur le temps breton n'est autorisée !
#trainingcamp #espana

📷Thomas Maheux
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-12-2018 14:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-12-2018NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: CASA DELLA SALUTE È IL NUOVO MEDICAL PARTNER DEL TEAM - STAGIONE 2019 : 🇮🇹 Casa della Salute - Nuovo Medical Partner del team per la...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
13-12-2018 13:52:45

Message de Tirreno Adriatico du 13-12-2018Svelato il percorso della 54° edizione della Tirreno-Adriatico NAMEDSPORT> in programma dal 13 al 19 marzo 2019. Scopri di più >>> http://bit.ly/Tirreno-Adriatico2019-ITA
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
13-12-2018 13:40:06

Message de Marcio Barbosa du 13-12-2018Por hoje está feito... 😉
Ou melhor pela manha 😃
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
13-12-2018 13:37:51

Message de Team Total Direct Energie du 13-12-2018#MeilleursMoments2018 La première victoire de la saison 2018 du #TeamDirectEnergie est revenue à notre sprinteur Thomas Boudat sur la Vuelta Ciclista a Andalucia ! 🚴‍♂️💨
*⃣On lui souhaite de lever les...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-12-2018 13:31:15

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-12-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage : Working hard in Mallorca! Discover more 👉 http://bit.ly/LSMallorcaEN
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 13-12-2018🔊 Announcement! 🔊

We are happy to welcome back Tacx as a technical partner of Team Dimension Data for Qhubeka in 2019!

Details ▶️ bit.ly/TDD_Tacx
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-12-2018 13:12:07

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-12-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage : Le travail est intense à Majorque. Découvrez ce qu’il s’y passe en cliquant sur ce lien 👉http://bit.ly/MajorqueFR
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
13-12-2018 13:04:24

Message de Hammer Series du 13-12-2018Ready for the Hammer Limburg challenge with Kinomap this weekend? Complete one solo activity on training mode at any time or a multiplayer ride on specific dates (14th-16th December) to...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-12-2018 13:03:18

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-12-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage : Er wordt keihard gewerkt in Mallorca. Kom er hier alles over te weten 👉 http://bit.ly/MallorcaNL
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
13-12-2018 12:40:08

Message de Ondřej Cink du 13-12-2018Recovery day with @compressportczsk on Mallorca camp 👌👍🏼
#mallorcacamp #czech #czechmtbteam #compressport #recoveryday #mallorca🌴
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
13-12-2018 12:16:08

Message de Tour de Yorkshire du 13-12-2018Stage 2 of the 2019 Tour de Yorkshire and Stage 1 of the Asda TDY Women's Race both start in Barnsley, hit the Yorkshire 2019 Harrogate circuit before ending in...
Voir les 3 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-12-2018 12:08:23

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-12-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
13-12-2018 11:54:25

Message de Jens Debusschere Fans du 13-12-2018Wielsbeke, juni 2014, Jens Debusschere wint het BK! Hoera!

In een spannende sprint verslaat Jens Debusschere in eigen streek Roy Jans en topsprinter Tom Boonen om zo naar zijn één van...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
13-12-2018 11:50:48

Message de Tiago Machado du 13-12-2018Dia de recuperar, um pouco de "core" ou pilates como lhe queiram chamar e 1horita tranquila de estrada 🦁
Voir la vidéo

Wouter WippertWouter Wippert
13-12-2018 11:32:46

Message de Wouter Wippert du 13-12-2018New year coming, with new colors. Green is back, this time a new shade of GREEN, Irish GREEN! Excited to be part of the strong + unique project with EvoPro...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 13-12-2018📣📣
¡¡Aquí va el PRIMER SORTEO!!

Vive la experiencia de la #VCV2019 GP Banco Sabadell desde uno de nuestros vehículos oficiales Hyundai Koryo Car.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
13-12-2018 11:10:03

Message de UAE Tour du 13-12-2018The race against time ⌚ has always been a fascinating challenge. Do you agree?
سباق الزمن هو تحدٍّ بحد ذاته، شاركنا رأيك.
#UAETour
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
13-12-2018 10:58:00

Message de Team INEOS du 13-12-2018The start of another day on the bike here in Mallorca. We have a great training base thanks to Viva Sports #HotelsViva #HotelsVivaSports
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
13-12-2018 10:54:33

Message de Rafał Majka du 13-12-2018Zgrupowanie trwa w najlepsze!
Voir les 4 photos

Hannah BarnesHannah Barnes
13-12-2018 10:47:37

Message de Hannah Barnes du 13-12-2018Israel - wow! Overwhelmed by the mixed cultures, complex deep history & also present complexity! Join us tomorrow at 8am at Gvaram forest for the #SoilSearching Dig Day to rebuild...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-12-2018 10:41:43

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-12-2018A lot of our riders are currently staying in the Southern part of Europe and are getting some serious training done 🚴☀️

Check out their Strava rides 👇
Voir les 4 photos

Jens VoigtJens Voigt
13-12-2018 10:25:34

Message de Jens Voigt du 13-12-2018Shut Up Legs Shop : Hi guys, I know it’s been quite some time since you heard from Shut Up Legs but I'm proud to announce that my small team...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-12-2018 10:18:21

Message de Astana Pro Team du 13-12-2018Morning routine in the gym.
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-12-2018 10:11:40

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-12-2018Is that time again of the year... morning excercise with COROX in the training camp!

#TeamKatushaAlpecin KATUSHA Sports

Photos: Kathrin Schafbauer Photography
Voir les 16 photos

Tour des FjordsTour des Fjords
13-12-2018 10:06:06

Message de Tour des Fjords du 13-12-2018Look at this idyllic place between #farsund and #egersund. Dreaming about summer, sun and cycling season 😍

Ikke glem julekalenderluken i morgen, minner om konge premier 🤩
📸@gruchaseven
#sykkelfest
#tourdesfjords
#tourofnorway
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-12-2018 09:46:07

Message de Trek-Segafredo du 13-12-2018🔨The Hammer Series Hammer Limburg challenge with Kinomap is coming!

It's easier than ever to play! Just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win some exclusive...
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
13-12-2018 09:28:06

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 13-12-2018🚴🏻‍♂️ ¡El nuevo proyecto de Team Caja Rural-Seguros RGA ya está en marcha! La plantilla profesional al completo, a excepción del colombiano Nelson A. Soto Martinez, trabaja en Mojácar preparando...
Voir les 36 photos

Team SunwebTeam Sunweb
13-12-2018 09:25:33

Message de Team Sunweb du 13-12-2018The Hammer Series Hammer Limburg challenge with Kinomap is coming! Easier than ever to play, just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win exclusive Elite prizes...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
13-12-2018 09:15:56

Message de Team INEOS du 13-12-2018"Thanks for coming, I was a bit worried it was just going to be my wife and the dog!”

Today's #ThrowbackThursday takes us back to Geraint Thomas' homecoming as he was...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-12-2018‪You just know it's Champions League week 😁‬
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-12-2018 09:08:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-12-2018Hammer Series on Kinomap Challenge : This week you have the chance to win exclusive Elite items or a team jersey if you take part in the latest Hammer Series...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 13-12-2018Siete tutti invitati.....per la cena chiediamo conferma entro mercoledì 19 dicembre per poterci organizzare con la logistica, la partecipazione è libera ad offerta....confidiamo nella vostra generosità!
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
13-12-2018 09:02:07

Message de Tour de Suisse du 13-12-2018Heute im grossen TdS Adventskalender:
5x Tissot-Rucksack mit Überraschung

Zum Kalender: https://www.app-helper.com/advent/?appid=25762&fb_mobile_redirect=1&pid=699855540096830&c=415e428e61
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-12-2018 09:00:45

Message de CCC Team du 13-12-2018🔥 It's #NewBikeDay at CCC Team camp! 🔥

Introducing the Giant Bicycles TCR Advanced SL race machine.

The stunning black frameset is kitted out with Giant components including handlebars, stems, saddles,...
Voir la vidéo

Chantal BlaakChantal Blaak
13-12-2018 09:00:22

Message de Chantal Blaak du 13-12-2018Whoop! Dit is hem dan. Mijn nieuwe BMW i3. Super trots op de samenwerking met Breeman BMW.

Mede mogelijk gemaakt door deze Rotterdamse bedrijven 😍

Jordex Shipping & Forwarding B.V....
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-12-2018 09:00:01

Message de Giro d'Italia du 13-12-2018Happy Birthday Mikel Landa!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-12-2018 08:57:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-12-2018The month of July was a month of domination for the women’s team with their incredible performances at the 10-day Giro-Rosa. The team claimed 6 of the 10 stage win...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-12-2018 08:52:36

Message de CCC Development Team du 13-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Alan Banaszek - przechodził do naszej ekipy w wieku zaledwie...
Voir la vidéo

Brenton JonesBrenton Jones
13-12-2018 08:50:03

Message de Brenton Jones du 13-12-2018Bring it on! What a team 👏
This Sunday at Port Melbourne.

#Repost Cycle House with @get_repost
・・・
Shimano Super Crit.
Cycle House Elite mens team.
@matdross ✅. @jensen_plowright17 ✅ @mitchbowen ✅ @brenton_jones91 ✅...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-12-2018 08:29:16

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-12-2018📰 Oggi in edicola su Il Secolo XIX non perdetevi l'intervista esclusiva a Moreno Moser sulla sua nuova vita in #OrangeBlue.
#GRINTARE 👇🏻

📰 Big interview today on Italian Newspapers, to...
Voir les 2 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
13-12-2018 08:02:00

Message de The Tour Of Britain du 13-12-2018Team Sky have won 1⃣7⃣ OVO Energy Tour of Britain stages to date... here's Greg Henderson taking the first into Stoke-on-Trent in 2010! 🏁

#OVOToB #ThrowbackThursday
Voir la vidéo

Sep VanmarckeSep Vanmarcke
13-12-2018 07:56:16

Message de Sep Vanmarcke du 13-12-2018“Your mind is open when you’re here. You want to try evereything and experience what China is like”. - @sepvanmarcke
We love the way racing allows us to #ExploreTheWorld
📽Join the...
Voir la vidéo

Guillaume BoivinGuillaume Boivin