ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Lance ArmstrongLance Armstrong
19-12-2018 23:34:07

Message de Lance Armstrong du 19-12-2018I have been asked a lot when is Bobke coming on. Happy to say right now. We talk cycling, his tv career and share memories about the late Paul Sherwen....
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-12-2018 23:13:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-12-2018Defending champion Simon Yates part of 2019 La Vuelta launch : Defending champion Simon Yates part of the La Vuelta 2019 route launch.

“There’s some spectacular summit finishes, some that...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 19-12-2018Stage @equipegroupamafdj avec une belle séance TTT à fond avec ce @lapierrebikes #aerostormdrs @prologo.official @rideshimano
En voir plus

Anthony MaldonadoAnthony Maldonado
19-12-2018 21:39:24

Message de Anthony Maldonado du 19-12-2018Saint Michel Auber 93 version 2019 👌👊
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
19-12-2018 21:07:44

Mais uma manhã ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🚵🏻‍♂️ na Serra de Sintra com a Scott Ransom.

Trilhos Malveiras, Lucky, Monge, 17 Paus, 17 Pés (com queda incluída) e Kamikaze 🤟

Message de Alessandro De Marchi The road is there, always, then is only about you!
La strada è sempre lì, poi sta a te!
"Stesso spartito, diverso musicista! "
cit. A.F.
-----------------------------------------------------------------------------------------
@cccteam @unicef @cccshoesbags#rideformore
#denia #spain #trainingcamp #cccteam #ccc...
En voir plus

Mattia PozzoMattia Pozzo
19-12-2018 20:41:14

Message de Mattia Pozzo du 19-12-2018Buone Feste a tutti!!!
🎄 🎅🏻 🛷 ❄️

#christmas #christmastree
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-12-2018 20:36:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-12-2018‪2019 La Vuelta a España rojo jersey to go with the collection. Hmm wouldn’t that be nice 😍🤗‬
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
19-12-2018 20:27:11

Message de Alberto Contador du 19-12-2018Jugando a carreras en Coll de Rates!😅 Trabajas con la base y ves que ese niño de hace unos años termina poniéndote sabor a sangre en la garganta.🤪Eso mola!😊
Playing to...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
19-12-2018 20:17:41

Message de Rudy Molard du 19-12-2018Rudy Molard a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Paweł BernasPaweł Bernas
19-12-2018 20:00:31

Message de Paweł Bernas du 19-12-2018Podoba wam się nowe oblicze CCC w akcji? Mi bardzo 😍.
Pierwsze zgrupowanie z CCC Team za mną. Dużo o nim opowiedziałem w wywiadzie dla Naszosie.pl, a już niedługo pojawi się...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
19-12-2018 19:44:54

Message de Bryan Coquard du 19-12-2018Fin du stage de prépa de la saison 2019 en Espagne ! 👌 Un peu de pluie pour nous rappeler nos racines bretonnes 😅, de super décors, beaucoup de soleil...
Voir les 3 photos

Rund um KölnRund um Köln
19-12-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 19-12-2018Wie wär´s? Fahrrad-Projekte für 2019 | radsport-news.com : Jetzt Du? Wie sehen Deine Vorsätze für das (Radsport-)Jahr 2019 aus?
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
19-12-2018 19:27:29

Message de Movistar Team du 19-12-2018❤️🇪🇸 Ya conocemos el recorrido de la tercera y última Grande del próximo año, #LaVuelta19 (24 agosto - 15 septiembre).

Allí estaremos con Nairo Quintana y la #BalaArcoíris 🌈, Alejandro Valverde,...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
19-12-2018 19:23:54

Message de La Vuelta du 19-12-2018🇪🇦 3272,2 km, 21 etapas y miles de ilusiones - ¡Nos vemos el 24 de agosto en Torrevieja!

🇬🇧 3272,2 km, 21 stages & thousands of hopes - See you on...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-12-2018 19:16:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-12-2018👋 #Alicante, à quelques kilomètres de notre #GlazCamp, accueille la présentation de La Vuelta 2019. Le Vital Concept Cycling Club a dépêché ses leaders sur place.

#LaVuelta19 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
19-12-2018 19:09:19

Message de Petr Vakoc du 19-12-2018Minulý týden jsem strávil s týmem ve slunném Calpe🇪🇸 nejdříve bylo na programu plno focení a natáčení, to správné soustředění začalo až v druhé polovině týdne. 🚴🏻‍♂️🌪🌪
Past week I spent...
Voir la vidéo

Warren BarguilWarren Barguil
19-12-2018 19:08:21

Message de Warren Barguil du 19-12-2018Last 8 days in training camp
@trainingpeaks
#workingfor2019 #calpe
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-12-2018 19:08:03

Message de CCC Team du 19-12-2018‪🇮🇹, ✔️. 🇫🇷, ✔️. And now 🇪🇸, ✔️. ‬

‪We now know the routes of all three Grand Tours! Take a look at where the #LaVuelta19 is heading below👇 and let...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-12-2018 19:05:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-12-2018Le foto che ci arrivano dal training camp in Spagna ci mostrano i nuovi direttori sportivi Peiper e Stephens molto attivi a catechizzare i nostri campioni. La loro esperienza e...
Voir les 3 photos

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
19-12-2018 19:05:00

✅ Odpracováno a domů. 🎄👨‍👩‍👧‍👧

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-12-2018What do you think of the 2019 Vuelta a Espana route?
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
19-12-2018 18:49:32

Message de La Vuelta du 19-12-2018🇪🇦 El recorrido de #LaVuelta19
➡️ 3272,2 km - 21 etapas: 6 llanas - 7 de montaña - 4 de media montaña (2 con final en alto) - 1 C.R.E. -...
Voir la vidéo

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
19-12-2018 18:46:32

Beste Supporters,

Het seizoenseinde van het wielerjaar 2018 ligt al een tijdje achter ons en Enzo heeft al een persoonlijke en ploegstage terug op de teller staan in de aanloop...

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
19-12-2018 18:45:00

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 19-12-2018Retour en images de la chute de Filippo Pozzato en 2015.
L'Italien ne remportera, malheureusement, jamais la classique de l'Avesnois.
Voir la vidéo

Guillaume MartinGuillaume Martin
19-12-2018 18:36:07

Message de Guillaume Martin du 19-12-2018Nouveau concept : café-théâtre-vélo-philo !
Rdv demain soir 20h30 au Théâtre de Saint Lô pour une représentation de la pièce que j'ai écrite, Platon Vs. Platoche, suivi d'un échange avec l'inénarrable...
Voir les 4 photos

Ondřej CinkOndřej Cink
19-12-2018 18:35:10

Message de Ondřej Cink du 19-12-2018Ondřej Cink pojede Cape Epic 2019 : Hot news 🔥🤟
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
19-12-2018 18:30:01

Message de La Vuelta du 19-12-2018🇪🇦 #LaVuelta18 coronó de nuevo a un británico.
Aquí tienes el resumen de una edición para Superhéroes.

🇬🇧 #LaVuelta18 crowned a British rider again.
Here's the best of a Superheroes edition.
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 19-12-2018Positive doping test for Tosh Van der Sande

Read the statement of Lotto Soudal here.

📝lottosoudal.be/en/news/positive-doping-test-tosh-van-der-sande
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
19-12-2018 18:25:12

Message de Hincapie Racing du 19-12-2018And here it is ... a preview of our 2019 jersey!
Voir les 2 photos

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
19-12-2018 18:21:27

Message de Tour de l'Avenir du 19-12-2018🇫🇷 L'affiche de la 56ème édition : "De l'Aquitaine aux Alpes, un concentré de montagne ! 🚵‍♀️
Qu'en pensez vous ?
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
19-12-2018 18:21:05

Message de Mattia Cattaneo du 19-12-2018Che sei ci pensi siamo solo di passaggio...🚲
E per quanta strada ancora c'è da fare...🛣
Amerai il finale! 🌟

#buonviaggio @cesarecremonini

#pochigiorni #ritornoacasa #sitornaalfreddo #benidorm #spagna🇪🇸 #december #sun #christmasisnear #andronigiocattoli #saliceocchiali #rostisportwear
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
19-12-2018 18:18:12

Message de Quentin Pacher du 19-12-2018📆 8 jours
🚲 +1000km
⏱ 35h
.
Le boulot est fait 🎅🏼🎁
📸 Vital Concept Cycling Club
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
19-12-2018 18:15:00

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 19-12-2018Cyclisme : après sa chute sur le GP de Fourmies 2015, Pozzato revient pour la gagne : En 2016, Filippo Pozzato venait avec de grandes ambitions sur le GPF.
Retour...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
19-12-2018 18:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 19-12-2018Filippo Pozzato a annoncé qu'il mettait fin à sa carrière.
Il sera lié au Grand Prix de Fourmies pour longtemps.
Pour rappel lors de l'édition de 2015 : le coureur Italien...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
19-12-2018 17:49:16

Message de Boaro Manuele du 19-12-2018Last Day of Training Camp with the new Team and last massage of...Quality! Thank #Fante!
#mb #manueleboaro #cycling #relax #recovery #nevergiveup #spain
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
19-12-2018 17:47:49

Message de Jesus Hernandez du 19-12-2018Seguir trabajando en lo que es tu pasión junto a dos amigos no tiene precio!!☺️☺️
Training camp @olivanovaresort is over!!
#friends
#cyclinglivestyle
#tetodo
#moments
#♾+3
#enjoythelife
#teamkometa
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
19-12-2018 17:41:05

Message de Romain Le Roux du 19-12-2018Bonjour à tous

De retour en Bretagne après 10 jours passés en Espagne, où moi et l'ensemble de l'équipe avons enchaîné les kms afin de finaliser un bloc d'endurance ,...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
19-12-2018 17:38:48

Message de Rick Zabel du 19-12-2018So, das war's, der wirkliche Start in die Saison 2019. Das erste Trainingscamp des Team KATUSHA ALPECIN ist Geschichte und was kann ich sagen? Es war super intensiv und auch...
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
19-12-2018 17:32:15

Message de Julien Bernard du 19-12-2018TT day en stage cette semaine avec toute l’équipe en Sicile 🇮🇹 #santinisms #cycling #ridebontrager #segafredozanetti #trekbikes #treksegafredo #namedsport #garmin #talklesswinmore #hermancyclismeperformance
Voir la vidéo

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
19-12-2018 17:27:34

Message de Philippe Gilbert du 19-12-2018Best bike I've ever had 🚲

The new #Tarmac is hitting the stores very soon!

📷 etienneschoeman
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
19-12-2018 17:19:29

Message de La Vuelta du 19-12-2018🇪🇦 En #LaVuelta19 se cumplirán 10 años de La Roja.
➡️ ¿Cual de estas Vueltas recuerdas con cariño?

🇬🇧 #LaVuelta19 will be the 10th aniversary of La Roja
➡️ Which Vuelta do you...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-12-2018 17:00:01

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-12-2018Team KATUSHA ALPECIN and Canyon will cement their position at the forefront of technology within the pro peloton by dramatically increasing their commitment to disc brakes in 2019!

READ MORE =>...
Voir les 4 photos

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 19-12-2018✨ Desde la Vuelta a Murcia os queremos desear una Feliz Navidad y un próspero 2⃣0⃣1⃣9⃣

😍 Con la imagen de nuestro podium y a la espera de que el próximo...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
19-12-2018 16:33:25

Message de Silvan Dillier du 19-12-2018take the chance now and safe money with the early bird price - only until december 31st!registration for the Dillier Classic: https://my3.raceresult.com/112726/registration?lang=de

Nütze die Chance jetzt und profitiere noch bis zum...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
19-12-2018 16:30:28

Message de Team INEOS du 19-12-2018NEWS: After spending December Camp with his new teammates in Mallorca, Ivan Ramiro Sosa is excited about his maiden season in the peloton with Team Sky.

📰 > http://teams.ky/WelcomeSosa
En voir plus

Ted KingTed King
19-12-2018 16:29:31

Message de Ted King du 19-12-2018Some people bike-pack. This is the photo that I remember of Alex Howes amid a special canoe-bike-pack with his then girlfriend and now wife Jess. Great people, those two. And...
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
19-12-2018 16:23:24

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 19-12-2018Quieres que el lote vaya de mi cuenta???
Este 2019 tiene que ser especial ya que @lapuritoandorra cumple su 5* aniversario!!! Así que si quieres esta pedazo de cesta de navidad...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
19-12-2018 16:20:36

Message de Tour de Yorkshire du 19-12-2018"With an average gradient of 10.5% (reaching a leg-burningly brutal 25% at points) over 2.2km it’s easy to see why this climb is stamped in the folklore of Yorkshire cycling."

Read...
Voir les 4 photos

Kévin REZAKévin REZA
19-12-2018 16:15:10

Message de Kévin REZA du 19-12-2018Fin du premier bloc de travail avec Vital Concept Cycling Club

Plan comptable de la semaine
1040km
33h
13300 d+

Les jambes sont bien fatigués 😅, rendez-vous dans un mois, tjrs dans...
Voir les 5 photos

Alessandro TonelliAlessandro Tonelli
19-12-2018 15:49:28

Message de Alessandro Tonelli du 19-12-2018Il 2019 è alle porte, una nuova stagione sta per iniziare, la quinta con Bardiani - CSF Pro Team, pronti a dare il massimo come sempre!
Ecco a voi la nuova...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
19-12-2018 15:48:04

Message de Toms Skujiņš du 19-12-2018lrf.lv : Šajā nedēļā īpaši interesanti notikumi solās būt Sporta mikrofons raidījumos “VELO Studija”. Ceturtdien pulksten 13:00 raidījumā viesosies Latvijas gada labākais jaunais riteņbraucējs, šī gada pasaules v
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
19-12-2018 15:44:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 19-12-2018Ihr wollt fit sein für die ŠKODA Velotour 2019? Dann auf zu einer der Radklassiker-Trainings-Fahrten in Deiner Nähe, denn nichts macht mehr Spaß, als zusammen mit anderen Rad zu...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 19-12-2018https://twitter.com/MitcheltonSCOTT/status/1075368251641749504?s=19
Voir la vidéo

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
19-12-2018 15:21:46

Message de Lilian Calmejane du 19-12-2018🌅 Une journée de stage : Gainage et réveil musculaire, manger, manger et manger, rouler bien sûr puis dormir 😴 #trainingcamp #teamdirectenergie @ Calpe
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
19-12-2018 15:20:03

Message de Amgen Tour of California du 19-12-2018Light up your holiday season 🎄 Check out our list of places to see holiday lights in California!

Read here 👉🏼 https://goo.gl/ZgNCg3
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
19-12-2018 15:19:16

Message de Team Total Direct Energie du 19-12-2018#stagehivernal Nos coureurs sont toujours en stage hivernal à Calpe - Costa Blanca, Spain. Les 160 kilomètres de la sortie endurance nous ont donné l'occasion de faire de beaux clichés.📸...
Voir les 4 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 19-12-2018We're thrilled to welcome Mary Wittenberg to our team and to the whole EF Education First crew.

Read about it here: bit.ly/2PP7q75
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 19-12-2018Bientôt le vélo 2019... 👀

#RideAndShine
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 19-12-2018Here's wishing Natnael Berhane all the best in future!

Thank you for your contribution to Team Dimension Data for Qhubeka over the last four years and for all the great memories!...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
19-12-2018 15:05:43

Message de Taylor On this beautiful Wavey Wednesday. All I have is pure gratitude to the woman I love. To my best friend, to my soul mate. You make me a better man...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-12-2018 15:04:11

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-12-2018Wie houdt er niet van een goede kop koffie?☕️
Dit is 'the Broomwagon', Roberts fancy koffiewagen😍
Voir la vidéo

Julien SimonJulien Simon
19-12-2018 14:59:01

Message de Julien Simon du 19-12-2018Stage à Majorque ✅
Quelques photos de ma tenue 2019, ça change et c’est réussi 👍 @teamcofidis
#2019 #cofidis #newkit #mallorca
Voir les 2 photos

LUCA Chirico fans clubLUCA Chirico fans club
19-12-2018 14:53:38

Message de LUCA Chirico fans club du 19-12-2018Buone Feste
En voir plus

Domenico PozzovivoDomenico Pozzovivo
19-12-2018 14:40:16

Message de Domenico Pozzovivo du 19-12-2018#topten ne abbiamo???
@bahrain_merida
😅🇮🇹
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
19-12-2018 14:11:05

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 19-12-2018📽️ Avete visto il completo Bardiani-CSF per la stagione 2019 by ALÉ Cycling ?! 🤗
Voir la vidéo

Sacha ModoloSacha Modolo
19-12-2018 13:52:47

Message de Sacha Modolo du 19-12-2018Un altro giorno di allenamento è andato! #cycling #cyclinglife #training #trainingcamp #bike #ciclismo
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
19-12-2018 13:47:15

Message de Tiago Machado du 19-12-2018Segundo dia de estágio, novamente 3h mas hoje o ritmo ja foi mais bravo que onte.... ate para a selfie se sofre 😱🦁
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 19-12-2018Wist jij al dat Fietsenwinkel.nl komend seizoen partner is van Roompot - Charles Cycling Team? 🚴‍♀️🚴‍♂️

➡️ Lees er alles over op onze website:
https://www.teamroompot.nl/nl/nieuws/i/8-nieuws/651-fietsenwinkel-nl-nieuwe-partner-van-roompot-charles

#roompotcharles #fietsenwinkelnl
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
19-12-2018 13:40:27

Message de Michał Gołaś du 19-12-2018Czas wracać do domu! To był dobrze przepracowany czas na Majorce, ale... coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta...

📸 Russ Ellis
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
19-12-2018 13:34:24

Message de Daniel Savini du 19-12-2018New paints, new season coming.
Can’t wait!
#bardianicsf #cycling #thehawk
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
19-12-2018 13:25:40

Message de Movistar Team du 19-12-2018🌞😎 Gracias a ISDIN por sumarse al equipo en 2019 como fotoprotector oficial de Movistar Team ➡️ movte.am/ISDIN

Toda una referencia en el cuidado de la piel durante la práctica del...
Voir les 4 photos

Tour des FjordsTour des Fjords
19-12-2018 12:52:03

Message de Tour des Fjords du 19-12-2018The magical spring and all the spectators created a wonderful frame in May 🌻🌳 Minner om siste kalenderluke på fredag og knallfine premier. Anbefaler sterkt å følge med 😁😁😁 📸@gruchaseven
#sykkelfest
#tourdesfjords
#tourofnorway
#lindesnes
#lindesnesfyr
#spangereid
#grimstad
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-12-2018 12:43:28

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-12-2018‪🚁 Prenons de la hauteur pendant que nos #MenInGlaz passent 6 heures sur leur vélo.‬

‪Quel décor pour s’entraîner et préparer la saison 2019. 😍‬

‪#GlazCamp l #ThereIsNoTry‬
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-12-2018 12:38:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-12-2018🗣A chat with two of our classics stars - All things Belgium 📽🇧🇪

Gracie Elvin & Matteo Trentin
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
19-12-2018 12:31:53

Message de Prudential RideLondon du 19-12-2018Zwift and Vätternrundan in cooperation about online exercise : This is cool from our friends at Vätternrundan and Zwift! 👊🇸🇪
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-12-2018 12:23:40

Message de Team Bahrain Merida du 19-12-2018🚴‍♂️ #HVAR TRAINING CAMP
🔧 Bike checks ✅ and then the last training ride of this winter training camp.
📸 Kl-photo.com and @bettiniphoto
Voir les 15 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-12-2018 12:21:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-12-2018The final racing month of the 2018 season saw Mitchelton-SCOTT riders claim four victories in Asia to make the season total - 26 UCI wins for the women & 38...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-12-2018 12:15:39

Message de UAE Team Emirates du 19-12-2018‪🔥It’s training time!‬

‪#UAETeamEmirates #TrainingCamp‬
Voir les 5 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
19-12-2018 12:15:00

Message de The Tour Of Britain du 19-12-2018Which 2018 retirees did well at the OVO Energy Tour of Britain? : Question: who's retiring from cycling in 2018?
Answer: plenty of OVO Energy Tour of Britain stars!

#OVOToB
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-12-2018 11:34:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-12-2018Il nostro campione Kristoff alla Tv2 norvegese svela l' intento del team di puntare come primo obiettivo dell' anno a ottenere il massimo dei risultati al Tour de France...
Voir les 4 photos

Franck BonnamourFranck Bonnamour
19-12-2018 11:09:01

Message de Franck Bonnamour du 19-12-2018Fin du stage de 10 jours à Calpe en Espagne🇪🇸

L'objectif de ce stage étant de travailler les bases de foncier, tout en commençant quelques intensités.

Malheureusement une douleur au genou m'a...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
19-12-2018 11:04:37

Message de Matteo Montaguti for Fun du 19-12-2018@neatcleats.cc best accessory for cyclist💪🏻
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
19-12-2018 11:00:01

Message de La Vuelta du 19-12-2018🇪🇦 Ha llegado el día: ¡Hoy se conoce el recorrido de #LaVuelta19 desde Alicante!
➡️ ¿Por qué sitios te gustaría que pasara?

🇬🇧 Today is the day: #LaVuelta19 route will be revealed...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-12-2018‪The perfect gift this Christmas!‬
‪"The Wolfpack: 365 days on the road" photo book, which contains a plethora of unseen pictures and unheard stories from Quick-Step Floors' unforgettable 2018 season:‬
‪http://www.quickstepfloorscyclingshop.com/product/staticpage/36490/the-wolfpack-book-365-days-on-the-road.html‬
‪Photo: Sigfrid...
Voir les 2 photos

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
19-12-2018 10:54:00

Message de Ramunas Navardauskas du 19-12-2018Me !!
Getting ready for 2019 🏋️‍♂️🏋️‍♂️😬
#navardauskas
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 19-12-2018Actuellement en Australie, Shara Gillow nous donne quelques nouvelles ⤵️

- Après ta saison, tu es de retour en Australie, c’est important pour toi de rester quelques mois à la maison,...
En voir plus

Romain HardyRomain Hardy
19-12-2018 10:37:10

Message de Romain Hardy du 19-12-2018Suite à une saison 2018 un peu loupée 🙇🏻‍♂️ : grande motivation pour 2019 !

Début de prépa hivernale en novembre dont le cx de Coutances organisé par Lemonnier Arnaud.
J’ai...
Voir les 7 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
19-12-2018 10:29:13

Message de Luis Ángel Maté du 19-12-2018Hasta pronto Mallorca, terminada la concentración del equipo hoy rumbo a Alicante para la presentación de @lavuelta 2.019 esta tarde a partir de las 19:20 en Tdp si queréis conocer...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
19-12-2018 10:29:10

Message de Equipe Arkéa Samsic du 19-12-2018🎲Jeu concours 🎲
Gagnez le t-shirt de l'équipe grâce à notre calendrier de l’avent 🤶

Soyez le dernier à commenter ce post. Fin du jeu à 18h.

Bonne chance à...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
19-12-2018 10:17:38

Message de Hugo Sancho du 19-12-2018...já não há respeito pelos velhos.

#estagio1 #epoca2019
En voir plus

Rui CostaRui Costa
19-12-2018 10:06:17

Message de Rui Costa du 19-12-2018I wish you all a good day :)
🚴‍♂️💪
Um abraço de bom dia para todos vocês, meus amigos 🤗
#trainingcamp #UAETeamEmirates #tt
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-12-2018 09:52:16

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-12-2018NIPPO Vini Fantini Europa Ovini : 🚴🏻‍♂️ Ti aspettiamo per pedalare insieme a noi! 🚴🏻‍♂️
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 19-12-2018Champion d'italie en 2009, vainqueur d'étapes sur Le Tour de France et le Giro d'Italia et vainqueur de Milano Sanremo en 2006, Filippo Pozzato a annoncé hier qu'il mettait un...
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
19-12-2018 09:30:01

Message de Il Lombardia du 19-12-2018Corsa vista lago…What else?😍
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-12-2018 09:30:01

Message de Tirreno Adriatico du 19-12-2018Mare, mare, mare… 🌊🌊🌊
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-12-2018 09:24:40

Message de Team Sunweb du 19-12-2018Preparations for the new season are well underway. A great training camp in Calpe to get ready for some exciting season goals. ⛰️ #Giro Giro d'Italia

#KeepChallenging
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
19-12-2018 09:19:35

Message de Mario Cipollini du 19-12-2018Anche questa ...niente male. ph Bettini
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
19-12-2018 09:19:01

Message de Mario Cipollini du 19-12-2018Anche questa ...niente male
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
19-12-2018 09:00:36

Message de Alexis Vuillermoz du 19-12-2018C'est parti pour la dernière ligne droite de ce stage, où l'on en profite pour refaire nos bases foncières, et parfois le monde aussi avec Romain !

📸 K. Bottin
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 19-12-2018Previously on Studio Lotto Soudal Mallorca: a need for large towels and a bunch of nice gestures. Watch the entire episode 👉 http://bit.ly/SLSMe04
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
19-12-2018 08:41:00

Message de Team Novo Nordisk du 19-12-2018Diabetes and Family: Morgan and Thomas Brown : We often hear how parents and siblings support family members with #diabetes. But how often do you hear of a spouse choosing...
En voir plus

Nico DenzNico Denz
19-12-2018 08:10:31

Message de Nico Denz du 19-12-2018Auch in Spanien🇪🇸 herrscht Weihnachtsstimmung 🎄🥰
Fast alle Türchen sind offen. Noch 2 harte Trainingstage bevor es zurück zur Familie geht 🤗🎅🏼 #weihnachten #adventskalender #christmas #training #cyclinglive #sandstattschnee
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
19-12-2018 08:00:00

Message de Team Cofidis du 19-12-2018Jeu concours calendrier de l'avent : 1 maillot 2018, 1 casquette et 1 bidon à gagner !🎄

Likez ce post et dites-nous quelles courses souhaiteriez-vous que l'équipe remporte en 2019 ?...
En voir plus

Diego RosaDiego Rosa
19-12-2018 07:31:04

Message de Diego Rosa du 19-12-2018I’m proud to have the Piedmont flag on my new @teamsky jersey @castellicycling

@valgranaspa @lifefrutta
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin