ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Ted KingTed King
20-12-2018 23:48:41

Message de Ted King du 20-12-2018Ted King as poet, who would have known it « inGamba : My poetic career is... nascent.

Racing a bike in Europe, though, started in 2009 and I dive right...
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
20-12-2018 23:00:58

Message de Niccolò Bonifazio du 20-12-2018Partire ad una lunga tappa, sapere che alla cima della salita potresti trovare tanta gente che conosci, tra cui amici , fidanzata e parenti..... e allora inizi a guardare a...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-12-2018 22:11:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-12-2018Hayman to remain at Mitchelton-SCOTT post road racing career : NEWS: “Not knowing what is going to suit me & having this opportunity from the team to be able to...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
20-12-2018 22:00:26

Message de Diana Peñuela du 20-12-2018My first year whit UnitedHealthcare Pro Cycling my first professional team, my first #springclassics ...
Learning, tears, pain, but in the end a great year of experience thanks to the...
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
20-12-2018 21:24:20

Message de Olivier Le Gac du 20-12-2018Notre stage espagnol nous a permis, en plus d'enchainer les kilomètres, de peaufiner nos calendriers de courses respectifs et de valider les objectifs de la saison.

Voici mon programme de...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 20:30:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Presentato oggi l' UAE Tour , la corsa del nostro sponsor principale. Dal 24 febbraio al 2 marzo, 7 tappe, con percorsi molto vari, 3 per velocisti da qui la...
Voir les 4 photos

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
20-12-2018 20:13:36

Message de Enric Mas Nicolau du 20-12-2018Sesión de fotos / Photo session Deceuninck Quick-Step Specialized Bicycles Quick-Step Floors Cycling Team
Voir la vidéo

Fabien DoubeyFabien Doubey
20-12-2018 20:13:31

Message de Fabien Doubey du 20-12-2018Let’s go 2019!

First big block for the next season is done ✅ Thanks guys Wanty - Groupe Gobert 👌🏽

Gracias y Adios 🇪🇸

Time to come back at home with...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
20-12-2018 19:50:27

Message de Luis Ángel Maté du 20-12-2018Segunda concentración del @teamcofidis finiquitada, ayer presentacion de @lavuelta 2.019 y hoy de vuelta a casa por Navidad. A seguir trabajando cerca de la familia en estos días tan especiales.
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
20-12-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 20-12-2018Drei mal mehr Aktivitäten, wenn Du in einem Club bist? Oder ist es eher anders herum? Auf jeden Fall kann eine Extraportion Motivation ja nicht schaden – zum Beispiel im...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
20-12-2018 19:11:54

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 20-12-2018😘
.
.
.
.
.
#betterhalf #imnotascool @ Girona, Spain
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
20-12-2018 19:01:53

Message de Brent Bookwalter du 20-12-2018Defintley up there with favorite moments from the @bmcproteam days was An unexpected one at the 2013 @tourofqatar. This race totally broke me in 2009, so to come back, win...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-12-2018 18:56:33

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-12-2018‪🎥 Notre stage à #Oliva et l’année 2018 touchent à leur fin. L’heure de jeter un œil dans le rétro et de se souvenir des kilomètres et heures passés ensemble,...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
20-12-2018 18:47:26

Message de La Vuelta du 20-12-2018🇪🇦 ¿Qué nos puede contar @PuritoRodriguez sobre la etapa de Andorra de #LaVuelta19 ?

🇬🇧 What can Purito tell us about the Andorra stage in #LaVuelta19 ?
Voir la vidéo

Dorian GodonDorian Godon
20-12-2018 18:46:48

Message de Dorian Godon du 20-12-2018Premier stage avec Ag2r la mondiale qui se termine en beauté avec 200km aujourd’hui.
1225km en 10 jours, 38h de vélo de quoi poser les bases pour 2019.🤜
En voir plus

Nans PetersNans Peters
20-12-2018 18:32:39

Message de Nans Peters du 20-12-2018Un bon bloc de travail qui s'achève avec @ag2rlamondiale_procyclingteam, 36h de selle couvertes dans la bonne humeur et sous le soleil!
📷 : @vincecurutchet
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
20-12-2018 18:29:25

Message de Cesare Benedetti du 20-12-2018I have had two great weeks "full gas" on the beautiful Majorca island with the boys, now it is time to go "full gas" home to my girls for Christmas...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-12-2018 18:29:06

Message de UAE Team Emirates du 20-12-2018‪Proud showing you our new looks. What do you think about it? ‬

‪#UAETeamEmirates #NewKitDay #ChampionSystem ‬

Emirates Emaar Misr #FAB Colnago
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-12-2018‪#ThrowbackThursday‬
‪To a chilly February afternoon, when the Wolfpack went on tour in Belgium and tore Le Samyn apart in the crosswinds.‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
20-12-2018 18:13:47

Clap de fin de ce premier stage sous le soleil de Calpe.
Quelques heures de selle en endurance et les premiers sprints.

Ma Saison 2019 débutera par le GP La...

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
20-12-2018 18:04:43

Message de Lilian Calmejane du 20-12-2018Volver a casa !!! Après 6 jours 26h 900 km parcourus, place aux fêtes de fin d’années en famille avant de revenir ici mi janvier.

Côte matos, ca sera @wiliertriestina @ffwdwheels...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
20-12-2018 18:03:00

Message de Frederico Figueiredo du 20-12-2018Mais um dia pelo Algarve aproveitando estes dias para treinar com qualidade 😉

#sporting🦁
#tavira
#gruppel
#ktmbikeportugal
#lojasdavisao
#oakley
#municipiotavira
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
20-12-2018 18:02:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 20-12-2018DEE Shop Radklassiker Eschborn-Frankfurt : Passend zum Last Minute-Shopping: der #Radklassiker-Shop von unserem offiziellen Ausrüster DEE GmbH ist online! In #schick zur ŠKODA Velotour 2019! 👏

Was meint ihr zu unserer...
En voir plus

Message de La “reVolta”, ajornada fins 2020 per incompatibilitat de calendari - Volta Ciclista a Catalunya 2019 : La "reVolta" s'ajorna fins 2020 per problemes de calendari. La segona edició es disputarà...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 17:56:30

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Per la sua 16 ° stagione da professionista il nostro campione Manuele Mori indosserà la nuova bellissima maglia del team prodotta da @champsys.❤️👌👏👍📷Fizza #uaetilovvo
Voir les 3 photos

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
20-12-2018 17:34:31

Message de Benjamin Thomas du 20-12-2018Toujours une bonne idée ces stages en Espagne 🇪🇸 avec les copains et une @equipegroupamafdj qui nous met dans de superbes conditions.

Programme du début de saison : Coupe du...
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
20-12-2018 17:19:29

Message de Ermenault Corentin du 20-12-2018Premier stage de l’équipe Vital Concept Cycling Club terminé avec une bonne charge de travail. Place à un petit moment plus light en famille avec les fêtes de fin d’année....
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
20-12-2018 17:16:14

Message de Adriano Malori du 20-12-2018Pochi giorni fa ha annunciato il suo ritiro Filippo Pozzato, un talento immenso quanto il suo estro e per me un amico! Pippo ha avuto il merito di provare a...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
20-12-2018 17:11:24

Message de Philippe Gilbert du 20-12-2018Blue 🚂 getting ready #TheWolfpack
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
20-12-2018 17:10:24

Message de Peter Sagan du 20-12-2018Let’s discover together my new line made with Sportful
Passion. Sacrifice. Power. Speed... There is something in common here, don’t you think?
https://www.sportful.com/2/peter-sagan-line
Voir la vidéo

Daniel OssDaniel Oss
20-12-2018 17:05:31

Message de Daniel Oss du 20-12-2018Oss: The positive energy around Peter Sagan makes the difference | Cyclingnews.com : Hey guys, have you already read my recent interview on Cyclingnews?

👉 www.cyclingnews.com/news/oss-the-positive-energy-around-peter-sagan-makes-the-difference/

#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #bikelife #cyclingnews...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
20-12-2018 17:05:12

Message de Marcus Burghardt du 20-12-2018The two mustacho legends @petosagan and @radsporttrainer
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-12-2018 17:02:40

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-12-2018Still looking for the perfect gift for Christmas or New Year? 🎄🎁

Make a cycling fan happy with the gift voucher from Lotto Soudal!

https://www.lottosoudalshop.be/en/gift-voucher.html
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-12-2018 16:49:59

Message de Team Bahrain Merida du 20-12-2018#BAHRAINMERIDA staff and athletes spent two weeks - from 9th to 20th December - on the island Hvar, where the Team’s last training camp before the challenges of the...
Voir les 24 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 16:40:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Il nostro campione Rui Costa 🇵🇹 indossa la nuova maglia per la stagione 2019. @champsys @colnagoworld @fabconnects @emaarmisr ❤️👏👌🔝#uaetilovvo 📷Fizza
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
20-12-2018 16:39:55

Cela fait un bout de temps que je n'ai pas donné de nouvelles !
Aprés une attente de consolidation de mon omoplate j'ai repris l'entraînement il y a plus d'un...

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-12-2018 16:39:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-12-2018📣Bekijk morgen LIVE onze teampresentatie @ onze site
⏰21/12 14:00 (🇳🇱 time)
💻Je kunt morgen hier de link vinden: http://po.st/teampresentationTJV

Tag hieronder wie onze presentatie ook niet mag missen👇🏼
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
20-12-2018 16:36:52

Message de Matteo Montaguti for Fun du 20-12-2018Grazie @thinkpro1 la mia bici viaggia sempre tranquilla!
With my @thinkpro1 my bike is always safety!

#mntgt
#biketraveller
#bike
#safety
#bikeaccessory
#lovecicling
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
20-12-2018 16:34:37

Message de Team INEOS du 20-12-2018SEASON REVIEW: It's time for the third and final part of our look back at 2018. In red at La Vuelta, a Tour of Britain homecoming and finishing the year...
Voir les 2 photos

David GauduDavid Gaudu
20-12-2018 16:13:24

Message de David Gaudu du 20-12-2018Stage à Calpe ✅
Fondations pour l’année prochaine ✅
Élaboration de mon programme de courses ✅

Et voici le début de saison:

-> Tour de La Provence (14/02 au 17/02)
-> UAE Tour (24/02 au...
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
20-12-2018 16:09:32

Message de Le Tour de La Provence du 20-12-2018Cyclisme : Thibaut Pinot participera au Tour de La Provence : ‌🔴 Le vainqueur du dernier Tour de Lombardie et Vélo d'or français 2018, effectuera sa rentrée 2019 sur le...
En voir plus

Thibaut PinotThibaut Pinot
20-12-2018 15:59:35

Message de Thibaut Pinot du 20-12-2018Fin du premier stage avec l'Équipe cycliste Groupama–FDJ = annonce de mon programme 2019 !

👉 Tour La Provence
👉 Tour du Haut-Var
👉 GP Larciano
👉 Tirreno-Adriatico
👉 Tour de Catalogne
👉 Tour de l'Ain
👉...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 20-12-2018Quelques informations sur le début de la saison 2019 !

🇵🇹 Pour Arnaud Démare, la saison 2019 commencera au Portugal sur les routes du Tour d'Algarve : il y disputera sa...
Voir les 5 photos

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
20-12-2018 15:54:31

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 20-12-2018Día de #ebikes a tope!!!! Por lo menos por lo menos... he volado entre un metro y 5 cm!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
20-12-2018 15:44:23

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 20-12-2018#TBT

Retour à la Coupe Sels en août avec la magnifique victoire de notre sprinter Timothy Dupont et la belle deuxième place du stagiaire Alfdan De Decker, qui entemera sa première...
Voir la vidéo

Juliette LabousJuliette Labous
20-12-2018 15:43:28

Message de Juliette Labous du 20-12-2018Winter training 😍!
.
.
#ski #xc #snow #hard #work #creatingmemories @ Le Chalet De La Frasse
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
20-12-2018 15:43:08

Message de Fans de Marvin Tasset du 20-12-2018Oyé oyé …
le Marvin nouveau est arrivé 🙌🙌
On croise les doigts, Marvin, que cette prépa new look porte ses fruits 👌👍
L'Avenir Verviers du … jour 🧐
En voir plus

Sven Erik BystrømSven Erik Bystrøm
20-12-2018 15:30:17

Message de Sven Erik Bystrøm du 20-12-20182019 uniform is ready 👔 #uaeteamemirates #flyemirates #champsys
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 15:26:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Ecco la maglia prodotta da Champion System @champsys che il nostro cavaliere dei 4 mori indosserà nel 2019 👍❤️👏🚴‍♂️😉🔝 📷Fizza
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-12-2018 15:14:19

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-12-2018🗣’Het was in het begin een droom om zo te rijden zoals we dit jaar hebben gedaan’
Dit is onze reis naar succes🏆
Hele video👉🏼 http://po.st/8oL4y2
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
20-12-2018 15:12:46

Message de Lex Albrecht du 20-12-2018Top notch roads, bike paths, and training partners here in Arizona!
Voir les 4 photos

Umberto OrsiniUmberto Orsini
20-12-2018 15:09:13

Message de Umberto Orsini du 20-12-2018New year, new jersey 🔝 #bardianicsf #2k19 #greenteam
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
20-12-2018 15:09:03

Message de Marco Marcato du 20-12-2018Do you like the new race kit? 2019 @uae_team_emirates 📸 @fizzaazzif
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-12-2018 15:05:09

Message de Trek-Segafredo du 20-12-2018💥 We want your opinion! 💥

Take our fan survey and help us better your experience with the team → https://surveyhero.com/c/b752df88

All eligible entries have a chance to win one of five...
En voir plus

Diego UlissiDiego Ulissi
20-12-2018 15:04:53

Message de Diego Ulissi du 20-12-2018Eccomi con la nuova maglia per la stagione 2019💪🏻💪🏻💪🏻
Voir les 4 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
20-12-2018 15:00:01

Message de BORA-hansgrohe du 20-12-2018It's all about the details 🚴‍♂️
Rafał Majka & Coach Página: Patxi Vila

Photos: VeloImages
Voir les 3 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 20-12-2018Fin du stage de préparation pour les futurs Marseillais! ✔️
Un grand merci à toute l'équipe de DOMITYS Les Lanternes Bleues La Ciotat ainsi qu'à ses pensionnaires! 😄
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
20-12-2018 14:51:15

Message de Giro d'Italia du 20-12-2018Let’s celebrate Giacomo Nizzolo’s birthday! He is turning 30 today!
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 14:47:25

Message de UAE Tour du 20-12-2018The UAE Tour has a compelling list of confirmed teams and riders! Amongst them are some of the world's best riders including the six-time Grand Tour Champion Chris Froome from...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 14:41:27

Message de UAE Tour du 20-12-2018The wait is over! The 7 stages of the UAE Tour routes have been announced! The routes are divided into different technical stages open to all kinds of riders. Watch...
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
20-12-2018 14:36:15

Message de Cannondale Pro du 20-12-2018CX Nats: A Day in the Mud : Thick, heavy mud made for unforgettable racing at CX Nats, check out our photo recap of Sunday's action where Cannondale p/b Cyclocrossworld.com...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
20-12-2018 14:27:12

Message de Tiago Machado du 20-12-2018Ao terceiro dia de estágio, 4horas com direito a passar no MALHÃO 😉🦁
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
20-12-2018 14:26:36

Message de Yousif Mirza du 20-12-2018Do you like my new kit of @uae_team_emirates UAE CHAMPION
Looking forward to start the new season
Credits: @photoFizza.
#champsys #UAETeamEmirates.
En voir plus

Simone PetilliSimone Petilli
20-12-2018 14:20:13

Message de Simone Petilli du 20-12-2018‪The first training Camp is over.. Now focus on the 2019! UAE Team Emirates ✌️‬
#UAETeamEmirates
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
20-12-2018 14:19:28

Message de Rick Zabel du 20-12-2018Wenn ihr wissen wollt, was ich mir von Nils Politt wünsche und ob ich mir zu Weihnachten die Beine rasiere - und ja, da ist auch noch die Geschichte mit...
Voir la vidéo

Petr VakocPetr Vakoc
20-12-2018 14:19:28

Message de Petr Vakoc du 20-12-2018Action-packed training camp in Calpe : I am a bit late with the blog. The training camp in Spain has been very busy. New bikes, new kits, lots of photos...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-12-2018 14:16:55

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-12-2018Deze 1️⃣2️⃣ partners en suppliers blijven langer aan ons verbonden!👉🏼 http://po.st/VbrCDa
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
20-12-2018 14:15:44

Message de Petr Vakoc du 20-12-2018Nabité soustředění v Calpe : Tentokrát píši blog s malým zpožděním. Týmové soustředění v Calpe bylo opravdu nabité. Nové dresy, nová kola, focení, natáčení, lékařské prohlídky...

https://www.petrvakoc100.cz/blog/nabite-soustredeni-v-calpe
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
20-12-2018 13:49:33

Message de Team Cofidis du 20-12-2018Découvrez le parcours de La Vuelta 2019 ! 🗺

Après avoir réalisé une Vuelta exceptionnelle en 2018, toute l'équipe espère faire partie de l'aventure l'année prochaine pour une nouvelle fois tout...
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
20-12-2018 13:49:15

Message de Team Total Direct Energie du 20-12-2018#stagehivernal Aujourd'hui, c'est le dernier jour du stage hivernal. Sur la photo, les coureurs débriefent leur séance de Contre-la-montre par équipe. 💬
▶️Saurez-vous reconnaître à qui appartient cette patte aux couleurs...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-12-2018 13:48:03

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-12-2018VUELTA 2019

Yesterday, the course of La Vuelta 2019 was unveiled. The 74th edition of this Grand Tour will be taking place from 24 August until 15 September.

📝 DS Mario...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 13:40:46

Message de UAE Tour du 20-12-2018The UAE Tour Jerseys and their sponsors have been announced! There are four colours, one for each classification.

Red Jersey (General Classification) – Sponsored by Emirates
Green Jersey (Points Classification) – Sponsored...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 13:40:09

Message de UAE Tour du 20-12-2018The UAE Tour stages are finally out! These seven stages will embrace all the seven Emirates, each having a different challenge of their own.

Check out the locations and challenges for...
Voir les 7 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 12:50:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Lasciatecelo scrivere "Le nuove maglie sono proprio una figata 👍👏😉🚴‍♂️❤️!!!! L ' eleganza del disegno, e la nitidezza del bianco per valorizzare i marchi e gli sponsor principali : queste...
Voir les 7 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-12-2018 12:40:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-12-2018Après dix jours de stage sous le soleil espagnol, retour à la maison pour nos #MenInGlaz. Quel plaisir de retrouver le club et son ambiance ! Hâte de se revoir...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
20-12-2018 12:22:59

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 20-12-2018Found some old-new kit still lying around. Very happy that it can now be put to good use by @bongacycling Academy in Khayelitsha! Hamba Kahle Bafana!!
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-12-2018 12:08:42

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-12-2018During training camp, Victor Campenaerts worked hard, in and out the pool, to come back after his knee injury!
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-12-2018 12:01:48

Message de UAE Team Emirates du 20-12-2018Introducing the new UAE Team Emirates 🇦🇪 race kit by Champion System ⚪️🔴 .

#NewKitDay #UAETeamEmirates

Emirates Emaar Dubai #FAB Colnago
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 11:58:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Il nostro team presenta la nuova maglia !!! 👍😉🚴‍♂️❤️💣👏🔝 @uae_team_emirates @champsys @emaarmisr @fabconnects 🎥Fizza
Voir la vidéo

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
20-12-2018 11:46:45

Message de Volta ao Algarve du 20-12-2018Equipas de topo na Volta ao Algarve de 2019 | Volta ao Algarve : 🇵🇹 Equipas de topo na Volta ao Algarve de 2019: https://bit.ly/2BxpPAf

🇬🇧 Best ranked teams in Algarve:...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
20-12-2018 11:23:51

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 20-12-2018Nuovo sponsor per la nutrizione sportiva per la Bardiani-CSF nel 2019: benvenuta LifeCode 👍
News: https://goo.gl/k1bjH8

Per scoprire il mondo LifeCode: https://www.life-code.it/it/

🇬🇧 New supplier of supplements for the #GreenTeam in 2019: welcome...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-12-2018 11:22:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-12-2018Il probabile calendario di Kristoff 🇳🇴 : Challenge Maiorca - Valenciana - Tour of Oman -Uae Tour - Parigi - Nizza - Sanremo - De Panne - E3 Binck Bank...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
20-12-2018 11:17:20

Message de Team INEOS du 20-12-2018It’s the last training ride before Christmas in Mallorca and the team are feeling festive…

🎄🎄🎄 Merry Christmas from everyone at Team Sky! 🎄🎄🎄
Voir la vidéo

Bob JungelsBob Jungels
20-12-2018 11:16:01

Message de Bob Jungels du 20-12-2018Can’t wait for 2019!! Can’t wait to race my new #tarmacdisc and you shouldn’t wait to get one😉 The new @iamspecialized Tarmac Disc, available soon!! @iamspecialized_road @iamspecialized_wmn 📸 @etienneschoeman
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-12-2018 11:11:44

Message de Astana Pro Team du 20-12-2018😯Have a look at this great recap video of our apparel sponsor Giordana Cycling! #AstanaProTeam
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-12-2018 11:01:55

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-12-2018When your mom asks how you did on the exam 😅
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
20-12-2018 11:01:13

Message de Movistar Team du 20-12-2018🤶🎄🚴‍♀️ 'Tis the season again - and we wanted some of the Movistar Team's biggest names to send you their season's greetings from their own places of origin and in...
Voir la vidéo

Steven LammertinkSteven Lammertink
20-12-2018 10:59:28

Message de Steven Lammertink du 20-12-2018Easy riding since sunday's crash #ThereIsNoTry Vital Concept Cycling Club
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
20-12-2018 10:50:32

Message de CCC Team du 20-12-2018Many of you have been asking about our riders' TT bike for 2019 so here it is... the Giant Bicycles Trinity Advanced Pro TT 😍!

This aero beauty features a...
Voir les 11 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-12-2018Next year's Vuelta a Espana will have eight summit finishes and two time trials. More details about the route, here: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/2019-vuelta-a-espa-a-to-feature-eight-summit-finishes/3881
Photo: Getty Images
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-12-2018 10:31:20

Message de Santos Tour Down Under du 20-12-2018Our race director was joined by previous winners Stuart O'Grady Cycling and Pat Jonker doing a recon of Stage 3 in Uraidla, Summertown and Piccadilly. Remember you can watch...
Voir la vidéo

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
20-12-2018 10:12:32

Message de Przemysław Niemiec du 20-12-2018Kupujcie póki jeszcze jest bo warto😊#kronikabeskidzka
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
20-12-2018 10:10:23

Message de Laurens Ten Dam du 20-12-2018We all know: December is an expensive month. That's why the early bird rate does apply till December 31st.

Instead of € 275 you only pay € 225 till december...
Voir la vidéo

Christian KneesChristian Knees
20-12-2018 09:56:36

Message de Christian Knees du 20-12-2018Mallorca Camp done ✅ now of home for Christmas 🎄
Next stop after that is TdU Australia, looking forward to start my racing season!!
#ckcycling #teamsky
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
20-12-2018 09:52:15

Message de Michael Gogl du 20-12-2018Leider schlechte Nachrichten.

Das Wetter würds zwar für die härtere Garde eventuell zulassen, aber eine Verkühlung die ich mir noch eingefangen habe macht den Weihnachtsklassiker leider heuer nicht möglich.

ABER aufgeschoben ist...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
20-12-2018 09:43:13

Message de Audrey Cordon-Ragot du 20-12-2018Ciao Sicilia bedda!
Grazie per questa settimana soleggiata ☀️🇮🇹
Time to take off for Christmas and New year 🎄1️⃣
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 09:43:01

Message de UAE Tour du 20-12-2018The #UAETour jerseys just revealed!

Stay tuned for more live updates!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-12-2018 09:34:04

Message de Team Sunweb du 20-12-2018#ThrowbackThursday to THAT incredible day in 2017. 😍 We can't wait to return to Italy for more exciting racing in 2019 Giro d'Italia!

#KeepChallenging #CreatingMemories #Giro
Voir la vidéo

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
20-12-2018 09:26:53

Message de Omar Fraile Matarranz du 20-12-2018Foto de ayer recordando uno de los finales de @lavuelta .
Hoy vuelta a casa después de unos días de concentración con el equipo, volvemos con la sensación del gran...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-12-2018 09:26:44

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-12-2018Happy 21st birthday to Stan Dewulf Official! 🎉
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
20-12-2018 09:19:30

Message de Vitor Gamito du 20-12-2018Ainda a descobrir como funciona alguma da tecnologia que equipa as minhas Scott, fui procurar mais informação sobre o novo amortecedor da FOX produzido em parceria com a Scott.

O...
Voir les 2 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
20-12-2018 09:15:22

Message de Mario Cipollini du 20-12-2018Questo body ? 😂🙈
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
20-12-2018 09:00:51

Message de Lukas Pöstlberger du 20-12-2018VeloImages followed us during a day of testing at the Velodrome of Palma. 💨 🚴🏼
#aeroiseverything #AeroPösti #PöstiPower

BORA-hansgrohe | Specialized Road Time is your Life | Sportful
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
20-12-2018 08:58:17

Message de La Vuelta du 20-12-2018📸 BaixauliStudio
Voir les 21 photos

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
20-12-2018 08:53:32

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 20-12-2018Dernier entraînement sous le soleil de Calpe avec toute l’équipe Team Direct Energie ! ✌🏽☀️
Voir les 3 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
20-12-2018 08:36:51

Message de Equipe Arkéa Samsic du 20-12-2018🎲Jeu concours 🎲

Aujourd'hui on vous fait gagner le cuissard de l'équipe.
Pour jouer, commentez le post et ayez le plus de likes, on fera les comptes à 18h.

Bonne chance...
En voir plus

Julien MoriceJulien Morice
20-12-2018 08:35:43

Message de Julien Morice du 20-12-2018Un petit coucou d'Oliva où le team #Vitalconcept/#B&Bhotel a effectué son premier stage de la saison. Une accumulation de kilomètres et exercices spécifiques afin de peaufiner la forme en vue...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 08:34:03

Message de UAE Tour du 20-12-2018The stage is all set!

Stay tuned to our page for live updates. Just a few minutes left!

#UAETour
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
20-12-2018 08:32:45

Message de Arnaud Courteille du 20-12-2018Quel plaisir de parler de mon premier club dans le dernier numéro de @lafrancecyclisme. Je n'oublie pas le VC St Hilaire, l'UC Nantes et Laval Cyclisme 53
Vital Concept Cycling Club
#ROT...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 20-12-2018Notre compte Twitter vient d'atteindre la barre des 5 000 followers 👊😍
Un grand merci à vous tous, c'est notre cadeau de Noël un peu en avance 👏🎁😁
Pour nous rejoindre sur...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
20-12-2018 08:25:59

Message de Mario Cipollini du 20-12-2018Questo body ? 😂🙈
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-12-2018 08:05:52

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-12-2018What’s next for the Boss? 🤔
We’ll reveal all soon.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-12-2018 06:18:03

Message de UAE Tour du 20-12-2018🕐 3 hours 🕐 to go before the #UAETour Jerseys and Route Press Launch! #Behindthescenes
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under