ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
23-12-2018 23:08:29

Message de Bert-Jan Lindeman du 23-12-2018Fijne Feestdagen! Eerdaags update over de plannen voor 2019 en een terugkijk op het trainingskamp met een prachtfoto van BJ gemaakt door niemand minder dan Robert Gesink!
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
23-12-2018 21:11:35

Message de Taylor N I R V A N A

noun
( often initial capital letter ) Pali nibbana. Buddhism . freedom from the endless cycle of personal reincarnations, with their consequent suffering, as...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
23-12-2018 20:39:23

Message de Vitor Gamito du 23-12-2018Mais uma manhã de enduro 🚵🏻‍♂️🤙 Hoje a convite do amigo Miguel Claro fui conhecer os trilhos de Óbidos e Gaeiras, mais conhecidos pelos trilhos ADN.

Em 2h30 fizemos 6...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-12-2018 19:55:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-12-2018Il nostro super meccanico Giuseppe Archetti🔧 nell' augurarci buone feste ci ricorda di stare vicino al team, nel 2019 la Uae🇦🇪 ci regalerà tante emozioni. Grazie 💪💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
23-12-2018 19:46:46

Message de Maciej Bodnar du 23-12-2018🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁😎
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
23-12-2018 19:25:07

Message de Diego Rosa fans club du 23-12-2018Diego e Massimo Rosa e tutto il direttivo del Fans Club augurano a Tutti buone feste è un sereno Natale 🎅🏻
#AUGURIIIIII ❤️
En voir plus

Tony MartinTony Martin
23-12-2018 19:11:16

Message de Tony Martin du 23-12-2018Mit diesem Foto aus Spanien möchte ich euch eine schöne Weihnachtszeit wünschen und ein paar ruhige Stunden im Kreise eurer Liebsten. Genießt es.

Aber vor allem will ich auch Danke an...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
23-12-2018 18:29:24

Message de Movistar Team du 23-12-2018🐉✊ Thanks, Lizard Skins, for remaining a reliable ally to our athletes’ performance again in 2018, as well as in the future. Your DSP bar tape is the best quality...
Voir les 4 photos

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
23-12-2018 18:26:30

Message de Julien Van den Brande du 23-12-2018Met dit filmpje wil ik even terugblikken naar mijn 3de plaats op het Belgisch kampioenschap tijdrijden.

#neushoorn

Michel Geerinck 360-Sports EFC-L&R-VULSTEKE U23 Cycling Team Falko Hotel
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 23-12-2018Nous souhaitons un Bon Anniversaire à Shara Gillow ! 🎉🎉
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-12-2018 17:59:57

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-12-2018‪🎥 Nouveau coup d’œil dans le rétroviseur de 2018.‬

‪Les classiques et leur rudesse ont livré leurs enseignements, tout au long du printemps. Notamment encadrés par Didier Rous et Jimmy Engoulvent,...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
23-12-2018 17:39:01

Message de Trek-Segafredo du 23-12-2018We want your opinion!

Take our quick survey (regarding our men's and women's teams) and help us improve your fan experience.

All eligible entries have a chance to win 1 of 5...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-12-2018 17:34:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-12-2018🎉🎉Riceviamo i graditissimi auguri 🎄🎅 da parte del nostro campione 🏆 Oliviero Troia e del grande Luca Bosco che oltre ad essere una colonna portante dell' Olly fans club è...
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
23-12-2018 17:31:00

Message de Fan Club Ben Gastauer du 23-12-2018…. une lueur d’espérance 2019 : bonnes fêtes ...…. une lueur d'espérance 2019 Mer wënsche schéin a besënnlech Feierdeeg Famille Gastauer
https://rgast.wordpress.com/2018/12/23/une-lueur-desperance-2019/
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-12-2018‪On the eve of Christmas Eve, we invite you to watch this year's penultimate episode of "There's never too much Julian Alaphilippe Officiel".‬
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
23-12-2018 17:21:19

Message de UAE Tour du 23-12-2018A unique opportunity to share your cycling challenge performance stats with friends and training partners. Register now in a few simple steps and be part of the UAE Tour Challenge.
Click...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-12-2018 17:15:56

Message de Team Sunweb du 23-12-2018"I'm so happy to show my progress today. I've been focusing on this race for a pretty long period because I knew it would suit me." - Joris Nieuwenhuis on...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
23-12-2018 17:08:22

Message de Juliette Labous du 23-12-2018Time to spend Christmas with this one and our families 😍🎄🎅
.
.
.
#xmas #families #winter #love
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
23-12-2018 17:07:10

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 23-12-2018Les dimanches au bord des stades de rugby ça ressources bien 💪🏼👌🏼 ! Un régale se derby @usbpa_rugby VS @oyonnaxrugby 🏉
Merci @francoisbelay pour le coup d’envoi
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-12-2018 16:54:32

Message de Team Sunweb du 23-12-2018"I'm super, super excited and happy that I could win this race, one of the toughest world cups of the season." - Lucinda Brand on her awesome win at #TelenetUCICXWC...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
23-12-2018 16:03:29

Message de Hannah Barnes du 23-12-2018What a year it’s been! Sitting at the top of a mountain is a pretty ideal place to reflect & take it all in! ❤️ Now excited for a week...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
23-12-2018 15:36:46

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 23-12-2018Le Président, Jacques Thibaux, et tous les membres du comité d'organisation du GPF - Grand Prix de Fourmies vous souhaitent de bonnes fêtes de fin d'année.
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
23-12-2018 15:11:15

Message de Cesare Benedetti du 23-12-2018One of this year's best moments. Crossing the line and celebrating the stage win of teammate @ruedigerselig in @okoloslovenska. After a nervous and emotional final, we've scored 1st and 4th...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
23-12-2018 15:06:14

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 23-12-2018Press talk🎥🎙
Voir les 8 photos

Message de Alessandro De Marchi My second family!

@cyclingteamfriuli 🔝👌😉
----------------------------------------------------------------
@ctflab @fvglive @regionefvg @fvgsportchannel @igersfvg #cyclingteamfriuli #CTFriuli #regionefvg #udine #
@girocycling
@oakleybike
@assosofswitzerland
@sophossecurity
@tagheuer
@bmcproteam
@cccteam
En voir plus

José MendesJosé Mendes
23-12-2018 14:58:44

Message de José Mendes du 23-12-2018Apresento vos a minha companheira para 2019. @ktmbikeportugal LISSE PRESTIGE.
Mas eu já trato só por A Lisse.
Espero que eu e A Lisse sejamos muito felizes
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
23-12-2018 14:53:32

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 23-12-2018A mi socio lo tengo en horas bajas!! Pero me da a mí que la necesidad hace al ladron, y seguro que vamos a llegar a la @capeepic como unos...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
23-12-2018 14:40:42

Message de Cannondale Pro du 23-12-2018To arrive at CX Nats in top condition requires many sacrifices, not just in the season, but in the years leading up to this race. For an elite rider like...
Voir la vidéo

Sacha ModoloSacha Modolo
23-12-2018 14:24:07

Message de Sacha Modolo du 23-12-2018Un altro giorno nel mio ufficio...
#cycling #bike #training #italy #veneto #cyclinglife #photo
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-12-2018 14:23:09

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-12-2018Qualche supporters si sarà domandato " ma Emaar il nuovo sponsor che fa la comparsa in bellavista sulla nuova maglia chi è? ". Grazie al web scopriamo che Emmar...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
23-12-2018 13:48:06

Message de Lex Albrecht du 23-12-2018Roads like these... and then, recovery. Thank you Mount Lemmon, thank you Heather!
Voir les 4 photos

Rui VinhasRui Vinhas
23-12-2018 13:46:35

Message de Rui Vinhas du 23-12-2018Eu e o Pedrinho queremos desejar umas boas festas.
Um santo e feliz Natal 🎄
🔵⚪️
#w52fcporto #w52jeans #fcporto #hdsport #longusbikestore #oakleybike #oakleyprizm #oakleyeurope #customfeet #surfcloud
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
23-12-2018 13:43:16

Message de Rinaldo Nocentini du 23-12-2018BUONE FESTE A TUTTI da i Noce...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-12-2018 13:32:37

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-12-2018We’re exited to hear more info revealed about the 2019 women’s Giro Rosa Cycling Race route 😁👚

Stage 1 - will be a hilly TTT finishing in Castellania 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️

Stage 9 -...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
23-12-2018 13:19:15

Message de Jesus Hernandez du 23-12-2018Alternativa a un día de densa niebla,mtb.
Premio,encontrar al lado de tu casa rincones tan bonitos como este!!😍
#autumn
#paraisoidioten
#rinconesdepaz
#tetodo
#sonrielealavida
#♾+3
#lomassimpleeslomasbonito
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
23-12-2018 12:54:26

Message de Jens Keukeleire du 23-12-2018Moet niet altijd mooi weer zijn. Goed moment om de regen kledij van Vermarc Sport eens te testen. 👍👍👍
Voir la vidéo

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
23-12-2018 12:41:48

Message de Matteo Montaguti for Fun du 23-12-2018Sunday run in the nature!💪🏻
Passeggiate domenicali lontani dalla nebbia☀️😃
.
.
.
.
.
#sunrise #collineromagnole #romagnamia #mntgt #runningterritory #borgodeiborghi #montaltotredozio #montebusca #ristorantemontebusca
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-12-2018 12:24:03

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-12-2018Vous soutenez les #MenInGlaz depuis le premier jour ? 🤩

🤞 Alors rendez-vous sur #Twitter pour que le Vital Concept Cycling Club soit sacré équipe préférée des internautes ! ➡ http://bit.ly/FlammeRougeFinale

✏...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
23-12-2018 12:02:41

Message de Rui Vinhas du 23-12-2018Faltam apenas 2 dias para o sorteio, já participaste?
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
23-12-2018 11:50:21

Message de Mario Cipollini du 23-12-2018Dolomiti ...mi avete fatto soffrire ....mi state rendendo tutto in gioia ed emozioni .
W l’Alta Badia
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
23-12-2018 11:42:32

Message de Damien Gaudin du 23-12-2018Le Team Direct Energie était à Calpe (Espagne) la semaine dernière pour continuer la préparation de la saison à venir avec des conditions climatiques idéales.

Damien retournera à Calpe début...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-12-2018Sunday comes with great news: Eros Capecchi extends his contract with the team, making it twenty-five Deceuninck - Quick-Step riders for next season: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/eros-capecchi-happy-to-continue-with-the-wolfpack/3882
Photo: GettySport
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-12-2018 11:11:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-12-2018Tutti abili e arruolati nello Studio Medico Sportivo - Dottor 👨‍🔬Michele De Grandi. 💪💪💪#uaetilovvo
Voir les 6 photos

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 23-12-2018Desde la organización de la #VCV os deseamos ¡FELIZ NAVIDAD Y PRÓSPERO AÑO NUEVO!🎄
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 23-12-2018Il est là ! Le nouveau Lapierre Xelius SL 2019 / Shimano-Road Dura-Ace

#RideAndShine
Voir la vidéo

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
23-12-2018 10:28:56

Message de Anthony Roux Cycling du 23-12-2018estrepublicain.fr : C’est le moment de désigner l’événement sportif lorrain de l’année 2018. Nous en avons identifié quinze. La sélection n’a pas été simple, elle a suscité des débats passionnés...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
23-12-2018 10:21:43

Message de Cyclassics du 23-12-2018Frohe Weihnachten und besinnliche Feiertage!
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 23-12-2018Oscar Riesebeek viert vandaag zijn 26e verjaardag. Gefeliciteerd, Oscar! 🍻

#happybirthday 🎉
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-12-2018‪Having a bit of fun during our training in Calpe 😃‬
Voir la vidéo

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
23-12-2018 09:51:04

Message de Paweł Poljański du 23-12-2018Zakończyliśmy zgrupowanie na Majorce, teraz czas na krótki odpoczynek w domu. Chciałbym życzyć wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!
P.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-12-2018 09:34:55

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-12-2018This week we say goodbye to our leaving riders 👋🏼

As we wish sprint star Caleb Ewan farewell, we are giving you the chance to WIN pair of his distinctive...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
23-12-2018 09:19:54

Message de Johann van Zyl du 23-12-2018South Africa 🇿🇦
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-12-2018 09:05:48

Message de Team Sunweb du 23-12-20185 ⭐️ rating!

Tom Dumoulin and the team are looking forward to returning to Giro d'Italia for some exciting racing on tough parcours in 2019! #Giro
Voir la vidéo

Alexis GuerinAlexis Guerin
23-12-2018 08:43:01

Message de Alexis Guerin du 23-12-2018Hier soir j’ai participé à la course de la paix de #pau en compagnie de mes amis... merci à @nicolas_benssalah mon relayeur 12ème à l’arrivé que du bonheur même si...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-12-2018 07:20:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-12-2018Per il 10° anno col gruppo di Saronni, il nostro Diego Ulissi🏆,🚅 l ' Eurostar di Livorno, vestirà la nuova splendida maglia Uae Team Emirates🇦🇪 personalizzata con bandiera Italiana🇮🇹 e...
Voir les 4 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
23-12-2018 07:08:40

Message de Rachel Neylan du 23-12-2018Aside from racing around the @uci_wwt the past twelve months this was one of the more memorable moments with my @canyon 🚴🏼‍♀️💙
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
23-12-2018 05:58:29

Message de Esteban Chaves ECH du 23-12-2018¡LO LOGRAMOS! 💪🏽
COP$100.000.000 cumplimos nuestra primera meta y gracias a ustedes, Kevin será operado a comienzos de 2019 en la Fundación Cardioinfantil

WE MADE IT! 👏🏽
US$32.000 we reached our first goal...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
23-12-2018 04:55:43

Message de Louis Meintjes du 23-12-2018https://youtu.be/CfjRESdXYXY
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30