ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
24-12-2018 23:00:20

Message de Kristian Sbaragli du 24-12-2018AUGURI DI BUON NATALE E BUONE FESTE A TUTTI .
Kristian
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 23:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018Susanna, Francesco e Paolo che collaborano alla scrittura della pagina Uae Team Emirates Supporters vi augurano un buon Natale !!!! 🌲🎅💖💝
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
24-12-2018 22:31:04

Message de Santos Tour Down Under du 24-12-2018Happy Christmas! 🎄🎁
We hope you're enjoying the day as much as Daryl Impey enjoyed winning the 2018 Santos Tour Down Under. 😆
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
24-12-2018 22:25:32

Message de Sonny Colbrelli du 24-12-2018tuttobiciweb.it : SONNY COLBRELLI: "IL MIO PRIMO NATALE DA PAPA' "
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
24-12-2018 22:20:22

Message de Rachel Neylan du 24-12-2018Yesssss its Christmas!🎄Wishing you all a wonderful day with family and friends full of love and laughter ❤🎁
.
.
.
“Christmas waves a magic wand over this world, and behold, everything is softer...
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
24-12-2018 22:08:42

Message de Jelle Wallays du 24-12-2018MERRY CHRISTMAS followers 😘😘😘😘
En voir plus

Rui CostaRui Costa
24-12-2018 22:07:46

Message de Rui Costa du 24-12-2018O Pai Natal já passou aqui em casa e aí?
Votos de um Santo e Feliz Natal a todos!
Aquele abraço 🤗🌲❤🚴‍♂️
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
24-12-2018 21:58:06

Message de Jelle Wallays du 24-12-2018Perfect CHRISTMAS presents for me @ridley_bikes and @hjcsports thank you very much #merrychristmas #captainsofcycling
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 24-12-2018Merry Christmas and happy new Year....
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-12-2018 21:20:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-12-2018🎅🏽 From our family to yours...
Voir la vidéo

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
24-12-2018 21:11:51

Message de Team Sondre Holst Enger du 24-12-2018Ribba ble suksess og andre året som vert er godt i gang! 🍻🎉 Goood jul! 🎅🏼🎄
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
24-12-2018 21:06:27

Message de Tomasz Marczyński du 24-12-2018Wesołych Świąt (Gdzie jestem? 😎)
Merry Christmas (Where I am?)
Feliz Navidad (Donde estoy?)
Buon Natale (Dove sto?) #merrychristmas #lottosoudal
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 20:30:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018🎅🥂🍾🎉🎄💪🔝Il general manager Matxin ci regala i suoi più sentiti auguri di buon Natale sicuro che nella nuovo stagione il team ci farà divertire. 💪💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
24-12-2018 20:17:59

Message de Michael Kolar du 24-12-2018Marry Christmas everyone!
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
24-12-2018 19:59:39

Message de Lance Armstrong du 24-12-2018WEDU Newsletter : Newsletter is out with features from Outside Magazine, The Innocent Man, Tim Don Fast coaching and more. Click link below or signup at wedu.team to get it...
En voir plus

Rigoberto UránRigoberto Urán
24-12-2018 19:56:35

Message de Rigoberto Urán du 24-12-2018Me puso a sudar este man hoy James Rodriguez
Voir la vidéo

Paweł BernasPaweł Bernas
24-12-2018 19:34:15

Message de Paweł Bernas du 24-12-2018One of those days when beeing ELF is the thing to do 😎😀❤️🎄Merry Christmas everyone 🎄 #merrychristmas #elf #elflife
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-12-2018 19:22:47

Message de Rally UHC Cycling du 24-12-2018During this 2018 season of giving, we reflect back on one of our favorite events with Melvin Gordon and Rally Health at the 3rd Annual Holiday Bike Build! #RallyGrateful #GiveBack...
Voir la vidéo

Diego UlissiDiego Ulissi
24-12-2018 19:12:05

Message de Diego Ulissi du 24-12-2018Felice Natale a tutti!! 🎅🏻🎄
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 18:45:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018Grazie al grandissimo Simone Consonni 👍che ci manda graditi auguri di buon Natale🎅 e Felice Anno Nuovo, un anno che sarà sicuramente 🔝🔝🔝🔝🔝. #uaetilovvo
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
24-12-2018 18:34:21

Need a last minute gift idea for your friendly neighborhood Tour of Utah fan?

Check out this 2019 calendar that features the best pictures taken during the Tour of Utah...

Kevin LedanoisKevin Ledanois
24-12-2018 18:09:37

Message de Kevin Ledanois du 24-12-2018En route pour festoyer ! 👨🏻‍🍳🍖🥗🍰🍷
Bon repas, Bon réveillon et joyeux noël à toutes et à tous ! 😜😘
PS : n’oubliez pas, le gras de l’hiver c’est la force de...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Bon Nadal!
Buon Natale!
Merry Christmas!

L'ho trovato sulla strada, affannato e di corsa, ma ha accettato di fare una foto! 🤣😂😬

Found on the road, a bit in a hurry but...
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
24-12-2018 17:26:04

Message de Loïc Chetout du 24-12-2018Joyeuse fêtes de fin d’année à tous ! Molo sur la bûche!
.
.
.
@teamcofidis @kuotacycle @ride100percent @girocycling @alibabike @campagnolosrl @suomycycling @naliniciclo @srmpower @dedacciaistrada_racingtech .
.
.
.
#ride100percent #cofidis #cofidismyteam #giro #giroshoes #suomy #suomyhelmets #alibabike #kuota...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-12-2018 17:19:09

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-12-2018Les #MenInGlaz vous souhaitent de passer un bon réveillon et un Joyeux Noël ! 🎄

✏️ FRJ design & photography

#ThereIsNoTry l #JoyeuxNoël
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-12-2018 17:13:39

Message de Israel Cycling Academy du 24-12-2018I C A's P I C T U R E OF T H E ...
Voir les 18 photos

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
24-12-2018 17:12:26

Message de Agnieszka Skalniak du 24-12-2018Wesołych Świąt kochani, dużo radości, zdrowia i spełnienia marzeń 😘😉
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
24-12-2018 17:07:46

Message de Marc Sarreau du 24-12-2018Retour sur ce week-end de compétitions

Samedi sur piste, une victoire à l’omnium après une bonne partie de manivelles et un grand plaisir de retrouver le parquet du Vélodrome du Creps...
Voir les 4 photos

Mickaël CrispinMickaël Crispin
24-12-2018 17:06:53

Message de Mickaël Crispin du 24-12-2018Petit retour sur la Coupe de Monde d’hier à Namur 💪🏾
Une bonne remontée qui me permet d’entrer dans le top 10, mais 3 crevaisons et une petite chute dans le...
Voir les 3 photos

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
24-12-2018 17:05:27

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 24-12-2018Bueno hoy 24 de diciembre una trasmoto 🏍🚴‍♂️ para aflojar siii uuufffff 🤣 siempre a tope 😩@jhonjamesrodriguezrojas gracias papá 🧔🏻por ser el mejor entrenador 💪🚵‍♂️ @epmciclismo @secretariadedeportecaldas @oakley_colombia
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
24-12-2018 17:03:18

Message de Pierre Latour du 24-12-2018Vers l'infini et l'au delà !

Un peu de boulot ce matin avec Fabien Richard Consulting avant Noël 🎅🤶🎄🎁

Encore quelques jours à la maison avant le départ pour 🇦🇺 pour...
En voir plus

Luis FernandesLuis Fernandes
24-12-2018 16:54:57

Message de Luis Fernandes du 24-12-2018Deseijo a todos os meus amigos e familiares um feliz natal muita saude ...Abracos 🚴‍♂️🚵‍♂️👍
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
24-12-2018 16:37:48

Message de Davide Cimolai du 24-12-2018Classica distanza pre natalizia fatta✅
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
24-12-2018 16:36:36

Message de Alexis Vuillermoz du 24-12-2018Je tenais à vous souhaiter à toutes et à tous de passer d'excellentes fêtes ainsi qu'un Joyeux Noël auprès de celles et ceux qui vous sont chers ! 🎅
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
24-12-2018 16:35:22

Message de Philippe Gilbert du 24-12-2018Merry Christmas to all who celebrate it! And a warm and happy holiday season to all 🎄
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
24-12-2018 16:29:42

Message de Ramunas Navardauskas du 24-12-2018All I want for Christmas is you 🎄🌲🎄
I wish all of you lovely and warm Christmas evening ❤️
#navardauskas
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-12-2018Merry Christmas and a happy New Year from riders and staff of Lotto Soudal!
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-12-2018When you realise you didn’t do your Christmas shopping yet… 🎅🏻
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
24-12-2018 16:12:45

Message de José Mendes du 24-12-2018Desejo a todos um FELIZ NATAL
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
24-12-2018 16:09:27

Message de Rudy Molard du 24-12-2018💫🎄 Joyeux Noël 🎄 💫
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
24-12-2018 15:46:50

Message de Damien Gaudin du 24-12-2018On ressort une « ancienne » affiche pour vous car :

- elle nous rappelle de très bons souvenirs, n’est ce pas ?
- elle est dessiné pour l’une des plus belles...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 15:37:53

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018Grazie a "mani d' oro", Mircho Redaelli per i graditissimi auguri !!! 🎅🎄🍾🥂🎉#uaetilovvo
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
24-12-2018 15:25:07

Message de Rick Zabel du 24-12-2018Schön singen heute Abend, wo immer ihr auch seid 😀. Frohe Weihnachten 🎄 und merry christmas. Euer Rick.
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-12-2018 15:08:47

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-12-2018Da parte nostra auguri di buon Natale a tutti voi
From all our team we wish you all Merry Christmas
En voir plus

UAE TourUAE Tour
24-12-2018 15:05:26

Only 2 months left to the #UAETour! Who will win the coveted trophy? 🏆

بقي شهران فقط على تحدّي جولة الإمارات، من سيفوز بالكأس؟ 🏆

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-12-2018Quick-Step Floors wishes a warm Merry Christmas, happiness and joy to all our riders, staff, sponsors, partners and, last but not least, fans (whose amazing support and affection continue to...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
24-12-2018 15:01:10

Message de Antoine Duchesne du 24-12-2018Il paraît que mon kit ressemble à quelqu’un de populaire aujourd’hui 😝 Joyeux Noël à tous et bonne année! 🤟🏾🎅🏽 http://bit.ly/2Seteeh
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
24-12-2018 14:50:22

Message de Tiago Machado du 24-12-2018Mais 5horitas rumo a 2019... hoje o destino foi o Monte Farinha que para não estiver familiarizado com o ciclismo é a famosa Sra da Graça em Mondim de Basto...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
24-12-2018 14:37:06

Message de Damiano Cunego du 24-12-2018Con questo bel panorama d- Cavalese io e la mia famiglia vi auguriamo un Felice Natale !!
Da passare in famiglia con gioia e serenita’!!!
En voir plus

Nicolas EDETNicolas EDET
24-12-2018 14:34:19

Message de Nicolas EDET du 24-12-2018Je vous souhaite de très bonnes fêtes de fin d’année avec vos proches! 🎊🍾
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
24-12-2018 14:12:00

Wesołych Świąt wszystkim! 🎄🤶
Merry Christmas everyone! 🎄🤶
¡Feliz Navidad amigos! 🎄🤶

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
24-12-2018 13:59:05

Message de AGO-AquaService du 24-12-2018Nous souhaitons un joyeux Noël à tous nos fans et suiveurs! A bientôt!
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
24-12-2018 13:57:11

Message de Dwars door Vlaanderen du 24-12-2018Not only is it Christmas Eve today, but we're also only 💯 days away from #DDV19. Happy holidays!
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 24-12-2018We wish our fans and followers a very HAPPY XMAS! See you soon!
En voir plus

UAE TourUAE Tour
24-12-2018 13:48:16

Message de UAE Tour du 24-12-2018They will be there at the #UAETour and will give everything to win and start the year in the best possible way, improving their great wins of 2018.

سيكون فريق...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
24-12-2018 13:26:09

Message de CCC Team du 24-12-2018‪You might recognize the 🎄 in the background but there’s a few new faces sending you some holiday cheer this year. ‬

‪Merry Christmas from everyone at CCC Team!
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 13:00:56

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018Ieri si è tenuto la festa🎉 annuale per il Fans Club Consonni. Tanti i presenti che gioiosamente hanno festeggiato l' ottima annata del nostro Simone🏆. Ma il nostro campione...
Voir les 5 photos

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
24-12-2018 12:51:43

Message de Lukas Pöstlberger du 24-12-2018Merry Christmas and happy holidays everyone! 🎄🎁

-------------------------------------

Frohe Weihnachten und besinnliche Feiertage wünsch ich euch allen! 🎄🎁

#PöstiPower | BORA-hansgrohe | Time is your Life | BORA | hansgrohe
Voir la vidéo

Amael MoinardAmael Moinard
24-12-2018 12:18:03

Message de Amael Moinard du 24-12-2018Pour changer des camps d'entraînement au soleil, petite pause café de Noël les pieds dans l'eau dans le Nord Cotentin. #rerourauxsources #nopainnogain #coffeestoplespiedsmouillés #bonnehumeur #qualityride #nordcotentin
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
24-12-2018 12:03:09

Message de Peter Sagan du 24-12-2018🎄🎁 Wir wünschen euch ein schönes Weihnachtsfest | We wish you a very Merry Christmas 🎄🎁

Enjoy our BORA Kitchen Talk x-mas special with Peter Sagan - Lukas Pöstlberger...
Voir la vidéo

Matteo TrentinMatteo Trentin
24-12-2018 11:37:52

Message de Matteo Trentin du 24-12-2018When it's December 24th and you've managed to get the last gifts just in time! #wow #lastminute #likealways
#christmas

Quando è il 24 dicembre e sei riuscito a prendere l'ultimo...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
24-12-2018 11:27:14

Message de Anna Plichta du 24-12-2018Wish you a paceful Christmass🎄
Filed with love
Filed with smile
Between the people of the great hearts💕
Let the star of Bethlehem guides you through the life🌟 🎁
And be the best present for...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-12-2018 11:23:12

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-12-2018Fijne feestdagen!🎅🏼🎄
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
24-12-2018 11:05:28

Message de Tour de Suisse du 24-12-2018Das ganze TdS-Team wünscht Euch frohe Festtage, gute Erholung und viel Spass auf dem Velo.
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 24-12-2018TRENTIN: «A NATALE E A CAPODANNO È VIETATO PEDALARE» : Buone feste a tutti!
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
24-12-2018 11:00:03

Message de Il Lombardia du 24-12-2018Buone feste! 🎄🎁
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
24-12-2018 11:00:02

Message de Milano Sanremo du 24-12-2018Buone feste! 🎄🎁
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
24-12-2018 11:00:02

Message de BORA-hansgrohe du 24-12-2018🎄🎁 Wir wünschen euch ein schönes Weihnachtsfest | We wish you a very Merry Christmas 🎄🎁

Enjoy our BORA Kitchen Talk x-mas special with Peter Sagan - Lukas Pöstlberger...
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
24-12-2018 11:00:01

Message de Eschborn-Frankfurt du 24-12-2018🔴⚫ Weihnachts-Gewinnspiel 🔴⚫

❓Welche der drei Strecken der ŠKODA Velotour 2019 - Classic, Express oder Skyline - würdest du fahren❓

Wir wünschen Euch allen schöne und erholsame Weihnachten. Und damit es ein...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
24-12-2018 11:00:01

Message de Strade Bianche du 24-12-2018Buone feste! 🎄🎁
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
24-12-2018 11:00:01

Message de Tirreno Adriatico du 24-12-2018Buone feste! 🎄🎁
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-12-2018 11:00:01

Message de Giro d'Italia du 24-12-2018Happy Holidays!

#Giro
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 11:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018🎅🎅🎅🎅🍾🥂🎉🍾🥂🎉🍾🥂🎉🎅🎅🎅
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
24-12-2018 11:00:01

Message de Arctic Race of Norway du 24-12-2018🇳🇴🦌 Vi tok en treningsøkt med reinsdyrene i august for å gjøre dem klare til julaften! 😅 Er du klar for å skape nye fantastiske minner i 2019? 🎅🤶 God...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-12-2018 10:55:44

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-12-2018‪👏🏻Thanks Rob Power👏🏻‬

‪Thanks for the memories over the past 3 years with the GreenEDGE family. From launching your career to winning your first pro race. Good luck with the next...
Voir les 5 photos

Katarzyna Kasia NiewiadomaKatarzyna Kasia Niewiadoma
24-12-2018 10:55:17

Message de Katarzyna Kasia Niewiadoma du 24-12-2018Wesołych Świąt!!!🥰🎄💥
Merry Christmas everyone 🌠🥳
📸 @thomas_maheux
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
24-12-2018 10:53:34

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 24-12-2018NOTA DE PRENSA | El Caja Rural Seguros RGA estará en la Vuelta Ciclista a Andalucía 2019 - https://mailchi.mp/4ebd24465ada/el-equipo-espaol-completar-su-dcima-participacin-en-la-65-edicin-de-la-ruta-del-sol
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
24-12-2018 10:50:03

Message de Grand Prix De Denain du 24-12-2018🎅🏻🎅🏻🎅🏻 On nous indique que le Père Noël est en reconnaissance du Grand Prix de Denain - Porte du Hainaut, en prévision du 24 mars !

Très belles fêtes de fin...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 24-12-2018Il est temps de boucler 2018, nous vous souhaitons de bonnes fêtes de fin d'année à tous ! 🎉🍾🥂🎁
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
24-12-2018 10:15:01

Message de Luis Ángel Maté du 24-12-2018Todavía duermo inquieto antes de una salida en bici, ¿es normal?
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
24-12-2018 10:01:32

Message de Ondřej Cink du 24-12-2018Want to join my club ride on Strava? : Zvu vás na silvestrovskou vyjíždku 🍾🥂🚴‍♂️🤟
En voir plus

CCC TeamCCC Team
24-12-2018 10:00:00

Message de CCC Team du 24-12-2018⚡️ EXCITING NEWS ⚡️

We are thrilled to welcome 🇦🇹 rider Riccardo Zoidl to CCC Team in 2019!

“This is one of the best Christmas presents I’ve ever had. I was really...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 24-12-2018Excellentes fêtes de fin d'année à toutes et à tous !
Voir les 4 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-12-2018Outlet! 50% discount! Take a look: www.lottosoudalshop.be/en/outlet.html
Voir les 4 photos

Movistar TeamMovistar Team
24-12-2018 09:56:58

Message de Movistar Team du 24-12-2018Success, recognition, money - those are things many people look for in sport. However, if you don't have someone who loves you and joins you along the way, those efforts...
Voir la vidéo

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
24-12-2018 09:52:50

Message de Tom Bohli Followers du 24-12-2018Euch allen frohe Weihnachten🌟 und ein glückliches🍀, gesundes und erfolgreiches 2019!
Merry christmas🌲🎅to you all and a happy, healthy and successful 2019!
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
24-12-2018 09:52:42

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 24-12-2018🎄🎅🏻 Desde el conjunto Team Caja Rural-Seguros RGA queremos desear a todos unas felices fiestas. Esperamos que disfrutéis de estas fechas tan especiales rodeados de vuestras personas más queridas.
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 24-12-2018Het voltallige team van Roompot - Nederlandse Loterij wenst jullie allen fijne, gezellige en sportieve kerstdagen toe! 🎉🎄❄️🚴‍♂️
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
24-12-2018 09:22:07

Message de AGO-AquaService du 24-12-2018Nous souhaitons un joyeux anniversaire à Kenny Molly #22 🍾🎂
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
24-12-2018 09:14:28

Message de Frederico Figueiredo du 24-12-2018Um Santo e Feliz Natal pata todos vocês 🤗🤗 Desfrutem 👌

#Sporting
#tavira
#ktmbikeportugal
#oakley
#lojasdavisao
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
24-12-2018 08:58:12

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 24-12-2018Duo Ghys/De Pauw triomfeert op BK ploegkoers in Gent : Proficiat Robbe Ghys (scratch en ploegkoers) en Moreno De Pauw (ploegkoers) met jullie titels op het BK baanwielrennen https://sporza.be/nl/2018/12/23/bk-baanwielrennen-zondag/
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
24-12-2018 08:54:52

Message de Equipe Arkéa Samsic du 24-12-2018🎲 Pour la dernière case de notre calendrier de l'avent on a décidé de vous offrir l'ensemble des cadeaux 🎲

Pour jouer :
1. Partager votre photo supporter sous ce post
2....
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
24-12-2018 08:32:37

Message de Tour de Pologne du 24-12-2018‪May all the magic of Christmas be with you. Best wishes from Tour de Pologne family.

Niech cała magia Świat będzie z Wami. Najlepsze życzenia od rodziny Tour de Pologne🎄🎅🏻🎁‬
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-12-2018 08:16:01

Message de Team Novo Nordisk du 24-12-2018#2018Rewind - In March, Charles Planet rode in the main breakaway at Milano Sanremo, putting a rider with #diabetes in the break at the world's longest one-day race for the...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
24-12-2018 08:00:01

Message de Team Cofidis du 24-12-2018Team Cofidis (@teamcofidis) • Instagram photos and videos : Jeu concours calendrier de l'avent 🎄

1 maillot vintage de l'équipe à gagner ! Invitez vos ami(e)s à s'abonner à notre compte...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
24-12-2018 07:58:43

Message de Johann van Zyl du 24-12-2018First time in years I’m not spending the better half of the day on the bike. Catching up on some quality family time. 🇿🇦
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
24-12-2018 07:55:00

Message de Team Sunweb du 24-12-2018Santa Claus is comin' to town! 🎅🏼🎶

Have a Merry Christmas everyone!🎄
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-12-2018 07:55:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-12-2018Tantissimi auguri di buon Natale!!! 🎅🎅🎅
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
24-12-2018 07:49:00

Message de Team Sunweb du 24-12-20182018...What a year! 😍 Relive our best bits before the big man arrives tomorrow🎅🏼

#KeepChallenging #CreatingMemories
Voir la vidéo

Mads PedersenMads Pedersen
24-12-2018 07:31:20

Message de Mads Pedersen du 24-12-2018Firs gift of Christmas Day, opened these this morning! The new YourBoots #cool - leg coolers without water and the mess, these are simply perfect if you want to recover...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
24-12-2018 07:25:28

Message de John Degenkolb du 24-12-2018Back at home and sooo ready for christmas🎅🏻 Wish you all a peaceful and relaxed time with your family and friends. Frohe Weihnachten, Feliz Navidad, Buon Natale and Joyeuz...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
24-12-2018 07:06:26

Message de Gent-Wevelgem du 24-12-2018Christmas: time for peace.
We remember the "Christmas Truce", Plugstreets zone.
Or:
Aan wie de "Kleine Vrede" in " De Grote Oorlog" meemaakte.
To all those who experienced the "Small Peace" in...
Voir les 2 photos

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
24-12-2018 07:00:46

Message de Route Adélie de Vitré du 24-12-2018Le comité d’organisation de la route Adelie de vitré vous souhaite un joyeux Noël 2018
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
24-12-2018 06:42:44

Message de Mario Cipollini du 24-12-2018Come ogni mattina (quando sono in Badia) colazione al Luianta dall’Amico Roberto.
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 24-12-2018Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr! 🎄🎁
Merry christmas and a happy new year!🎄🎁
Buon natale e felice anno nuovo 🎄🎁

Wilier Triestina - Selle Italia
Revital Aspach Villa Vitalis
#bauzone #wohnzone...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
24-12-2018 04:46:03

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 24-12-2018Winners have been announced! Congratulations to Dylan McKenna and Tom Chapman, joining us for the Lexus of Blackburn Bay Crits on our special KATUSHA Sports dressed team. Listen to Nathan...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
24-12-2018 00:06:10

Message de Lex Albrecht du 24-12-2018It’s been a great first round of winter training in Tucson Arizona.

Thanks to B2ten for the opportunity to be with fellow Canadian athletes with the support and in...
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30