ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
27-12-2018 22:28:50

Message de Santos Tour Down Under du 27-12-2018Nathan Haas will lead Team KATUSHA ALPECIN at the Santos Tour Down Under!

Full team list thanks to Suzuki Motorcycles Australia 👉http://bit.ly/2EOQ5cE
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 27-12-2018What a great day in the austrian 🇦🇹 mountains with my buddy Felix Großschartner 🏔 🎿
Special thanks to @schrauby68 and #Bauzone #Baumhaus for the unique ski!

@ Dachstein...
En voir plus

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
27-12-2018 21:30:58

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 27-12-2018#tbt ofte Throwback thursday ! In tijden van jaaroverzichten en dies te meer blikken we terug op onze cyclo die bij vrieskou toch 3500 dappere fietsers op de baan kreeg...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-12-2018 21:15:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-12-2018È ufficiale, purtroppo niente rinnovo per il nostro Anass Ait El Abdia. Il marocchino lascia il nostro team per accasarsi nella squadra Continental , la Vib Sports. Grazie e...
Voir les 5 photos

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
27-12-2018 21:02:52

Message de Pieter Serry Fanclub du 27-12-2018Jaarlijkse supportersavond van Pieter Serry.
Voir les 9 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
27-12-2018 21:00:46

Message de Israel Cycling Academy du 27-12-2018What happens when you throw a cyclist into a fencing arena? Well, if the rider name is “The Viking” you have no doubt about the outcome, right? Watch the scene...
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi With the sun... Is better!! Part. 2
😎😀💪✌️🚲
Do you see @i_comelli_agriturismo down there?? 😉

@fvglive @regionefvg @igersfvg
@cccteam @bmcproteam @cccshoesbags @assosofswitzerland @tagheuer @sophossecurity
#friuliveneziagiulia #colliorientalidelfriuli
#fvglive #cccteam #buja #ramandolo#nimis
@mattia_de_marchi
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
27-12-2018 20:48:53

Supportersavond Pieter Serry

Message de Alessandro De Marchi With the sun... Is better!! Part.1
😎😀💪✌️🚲

@fvglive @regionefvg @igersfvg
@cccteam @bmcproteam @cccshoesbags @assosofswitzerland @tagheuer @sophossecurity @i_comelli_agriturismo
#friuliveneziagiulia #colliorientalidelfriuli
#fvglive #cccteam #buja #ramandolo#nimis
@mattia_de_marchi
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
27-12-2018 20:05:42

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 27-12-2018Año 2012, quizás el mejor de mi carrera deportiva. #throwbackthursday
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
27-12-2018 20:05:14

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
27-12-2018 20:00:05

Message de Amgen Tour of California du 27-12-20182018 was a great year for cycling and the #AmgenTOC! From epic sprint finishes to rigorous climbs, we had some memorable moments from this year’s race🚵🏼‍♂️🚴🏼‍♀️ Check out our top...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
27-12-2018 20:00:01

Boas Festas! Para apreciar o novo vídeo de destaques da 80ª Volta a Portugal Santander 2018.

Kilian FrankinyKilian Frankiny
27-12-2018 19:57:28

Message de Kilian Frankiny du 27-12-2018Um über Weihnachten in Schwung zu bleiben, absolvierte ich ein paar Trainings auf den Langlaufskis im schönen Goms. Ein herzliches Dankeschön an Volken Sport Fiesch für die grosszügige Unterstützung.
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
27-12-2018 19:56:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 27-12-2018‪🎥 8 avril 2018, premier Paris Roubaix de notre histoire. ‬

‪L’Enfer du Nord, un Monument où les #MenInGlaz ont porté haut nos couleurs. Au contact des meilleurs, Bert De Backer...
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
27-12-2018 19:43:53

Message de Lex Albrecht du 27-12-2018Bundled up on the slopes for skiing and on the ice for skating. I love winter! Making the best of the final few days I get to enjoy the...
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-12-2018Zdenek Stybar in action at Zolder.‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

Rund um KölnRund um Köln
27-12-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 27-12-2018Mehr Fahrrad, weniger Abgase. Nimm's als Motivation für 2019 – und als Form-Booster für den ŠKODA Velodom. :-)
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
27-12-2018 19:14:33

Message de Michael Valgren du 27-12-2018Valgren: Dimension Data skyder med ét missil Feltet.dk : “Næste gang bliver det måske mig. Næste år bliver det mig.” Valgrens ord om næste års verdensmesterskab i Yorkshire🤞🏻🙌🚴‍♂️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-12-2018 19:05:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-12-2018Rinnovo importante nello staff del team 🇦🇪. Anche nella prossima stagione l' esperto Bruno Vicino salirà sulle nostre ammiraglie @mitsubishi_motors_italia per guidare i tanti giovani e portare alla vittoria...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
27-12-2018 17:51:18

Message de Fans de Marvin Tasset du 27-12-2018🤔🚴‍♂️ #2019
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
27-12-2018 17:29:43

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 27-12-2018Meurisse et Doubey reviennent à leur premier amour!

Pour préparer la prochaine campagne sur route, deux coureurs Wanty-Gobert ont décidé de retrouver… les labourés ! Tant Xandro Meurisse que Fabien Doubey...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
27-12-2018 17:13:47

Message de Michał Kwiatkowski du 27-12-2018Brothers in arms ready to kick off racing season in February, at UAE Tour. Ardennes, Tour de France and World Championships will be my priorities. There you go with New...
En voir plus

Message de 📢 Reserva't la data! El proper 30 de gener presentació oficial de la 99a edició de la Volta a Catalunya a les 19h a l'INEFC 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️

📽️ En directe per @esport3...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
27-12-2018 17:04:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 27-12-2018Win een door Dylan, Danny, Primoz, Sepp of Pascal gesigneerde canvas van onze Victory Wall!🏆 Klik hier om mee te doen👉🏼 http://po.st/canvasFB

Van wie wil jij de canvas winnen?🤔 Laat...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
27-12-2018 16:59:16

Message de Israel Cycling Academy du 27-12-2018Israel Cycling Academy press release:

ICA and Park Tool expanding their partnership.

Park Tool will supply Israel Cycling academy with the “Best bike tools in the world” for two more years.

The partnership...
Voir les 7 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
27-12-2018 16:57:48

Message de Taylor Good morning good morning good morning. 🌞 wow what a beautiful day. Wanted to post this picture with this beautiful collection I’ve been working on this month. The Big Cat....
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
27-12-2018 16:47:00

Message de Tour de Pologne du 27-12-2018Wywiad PR24.pl - Wojownicy (2). "Dopóki walczysz..." - poznaj niezwykłą historię Czesława Langa : Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą, czyli naprawdę niezwykły wywiad z Czesławem Langiem, przeprowadzony przez dziennikarza PolskieRadio24.pl, Huberta...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-12-2018 16:30:01

Message de La Vuelta du 27-12-2018🇪🇸 Simon Yates nos contó cual es su etapa preferida de #LaVuelta19

🇬🇧 Simon Yates told us which stage of #LaVuelta is his favorite.
Voir la vidéo

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
27-12-2018 16:01:29

Message de Felix Großschartner du 27-12-2018Danke für die Seite Procycling Deutschland! ✌️ #borahansgrohe #iamspecialized #procycling.
.
.
(c) Procycling
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
27-12-2018 15:48:13

Message de Team Total Direct Energie du 27-12-2018#formation Le #TeamDirectEnergie travaille main dans la main avec son équipe réserve, le Vendée-U PaysdelaLoire, originaire du Département de la Vendée (85)!👍🏼
➡️En 2019, c'est Mathieu Burgaudeau qui renforcera l'équipe professionnelle,...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-12-2018 15:03:26

Message de Team Novo Nordisk du 27-12-2018Win One of Two TriMax Carbon Handlebars : Only a few days left to register to WIN one of two Trimax Carbon Handlebars from our partners at FULL SPEED AHEAD...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
27-12-2018 14:50:25

Message de UAE Tour du 27-12-2018Are you ready to take on time itself for a challenge? The first time trial of the #UAETour Challenge is less than a month away! In order to participate follow...
Voir la vidéo

Ted KingTed King
27-12-2018 14:32:29

Message de Ted King du 27-12-2018#tbt to the middle of January each of the past three years for @thecoastride. A three day jaunt that lives in both reality and lore, running the coast of California,...
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
27-12-2018 14:15:39

Message de Mattia Cattaneo du 27-12-2018Dopo Vigilia 💫
Natele 🎅🏻
Santo Stefano 🎄
Vi siete rimessi al lavoro 🚲?!
Io mi sono allenato anche nelle feste 🥳 con questo freddo ❄️!

#feste #vigiliadinatale #natale #regali #santostefano #home #love #family #workout...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
27-12-2018 14:05:41

Message de Jesus Hernandez du 27-12-201821 de Enero de 2013,San Luis,Argentina.
Los días lejos de casa se hacían mejor con este grupo,siempre alegres!!☺️☺️🔝🔝
#throwbackthursday
#enjoythelife
#moments
#tetodo
#♾+3
#sonrielealavida
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 27-12-2018Het ideale eindejaarsgeschenk voor iedereen met goede voornemens! 🚴‍♂️😉

👇👇👇
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
27-12-2018 13:54:30

Message de Ilnur Zakarin du 27-12-2018This year is singing the final song and plans for the next season was finalized few weeks ago – racing calendar, training camps, time with family and friends, everything at...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 27-12-2018MAILLOT 2019 - Et voici la tenue complète maillot et cuissard des Roubaisiens pour la saison 2019. Natura4Ever dans le Sport Natura4Ever - Site Société Ville de Roubaix Métropole Européenne...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 27-12-2018Trouwfoto's klaar 😍!
Sorry @fannylecluyse , kon geen nee zeggen tegen my man @jefvanm
🤪

#Repost @bertgoyvaerts
• • • • •
Best buddies @campenaertsvictor and @jefvanm , published this week...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
27-12-2018 13:07:52

Message de Mario Cipollini du 27-12-2018Indeciso se fare un giro in bici ..ho fatto un giro con Azzurrina (la belva )
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-12-2018When you hear that the new year is just around the corner.
Photo: Sigfrid Eggers
Voir les 4 photos

Tiago MachadoTiago Machado
27-12-2018 12:32:41

Message de Tiago Machado du 27-12-2018Hoje a KTM bike Portugal- Lisse teve o seu primeiro banho... dia de recuperar que amanha vai fazer doer 🙈🤣🦁
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
27-12-2018 12:28:26

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 27-12-2018MAILLOT NATURA4EVER - ROUBAIX LILLE MÉTROPOLE SAISON 2019 - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : Nouveau maillot pour Natura4Ever-Roubaix Lille Métropole.
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
27-12-2018 12:08:42

Message de Alberto Bettiol du 27-12-2018EF-Drapac, Bettiol: "Cercherò questa benedetta vittoria in ogni angolo del mondo. Qui sento fiducia" | SpazioCiclismo : ✌🏼🍀
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
27-12-2018 12:08:12

Message de Lukas Pöstlberger du 27-12-2018Good memories from Santos Tour Down Under 2017 🇦🇺 - can’t wait to head back #DownUnder again and kick off my 2019 season in the sunny southern hemisphere of...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 27-12-2018Ever wondered how a morning looks like at a Lotto Soudal training camp? #StudioLottoSoudal
Voir la vidéo

Simon GerransSimon Gerrans
27-12-2018 11:54:59

Message de Simon Gerrans du 27-12-2018Experiencing a different side of #andorra 🏂😁
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
27-12-2018 11:30:00

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 27-12-2018🚴🏻‍♂️🎄 Sin duda están siendo unas Navidades especiales para Jon Irisarri, quien ha viajado hasta Etiopía 🇪🇹 para compartir entrenamientos y aventuras con jóvenes ciclistas del país. Team Caja Rural-Seguros...
Voir les 6 photos

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 27-12-2018Il semblerait que j’ai trouvé l’endroit parfait pour les cyclistes 🥰@southaustralia @tourdownunder #43degrésaujourdhui ☀️ #étéaustralien #equipegroupamafdj
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
27-12-2018 11:11:39

Message de Luis Ángel Maté du 27-12-2018Rumbo 🔜 2.019
⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-12-2018 11:00:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-12-2018Una settimana fa i nostri erano in Costa Dorada ad allenarsi. Curiosa la foto, sembra che la Colnago abbia allungato il canotto reggisella per ammirare il mare. Poi scopri...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
27-12-2018 10:51:36

Message de Daniel Oss du 27-12-2018I wish you Happy Holidays with this funny video😂🎄🎅🏻
#DO #DanielOss #HappyHolidays #merrychristmas #BORAhansgrohe BORA-hansgrohe
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-12-2018 10:43:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-12-2018‪👏🏻Thanks Roman Kreuziger👏🏻‬

‪For all your hard work and contributions the past two seasons with the GreenEDGE family 2️⃣0️⃣1️⃣7️⃣- 1️⃣8️⃣‬
‪Best of luck with the next chapter!‬

‪🎉🌟🙌🏼 Race win highlights:‬
‪1st PRO...
Voir les 7 photos

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 27-12-2018Thank you Johann van Zyl 🐌 for the last six years with Team Dimension Data for Qhubeka.

What awesome memories, including your Tour of Austria win in 2016. 😀

Wishing you...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
27-12-2018 10:30:39

Message de Movistar Team du 27-12-2018🌈🚴‍♂️ Thought you might want to have a closer look to what Canyon brought Alejandro Valverde for Christmas - so here's a gallery of his new-for-2019 white-rainbow livery! #MyCanyon #RodamosJuntos
Voir les 11 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
27-12-2018 10:11:03

Message de BORA-hansgrohe du 27-12-2018Best of #GrandTour
Part 1: Giro d'Italia

Cesare Benedetti | Sam Bennett | Davide Formolo | Felix Großschartner | Patrick Konrad | Christoph Pfingsten | Andreas Schillinger | Rüdiger Selig

Photos...
Voir les 10 photos

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
27-12-2018 10:00:50

Urgente compro manubrio de Ruta
FSA Talla 38

Rachel NeylanRachel Neylan
27-12-2018 09:56:52

Message de Rachel Neylan du 27-12-2018"Never regret anything that made you smile." - Mark Twain
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
27-12-2018 09:17:14

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 27-12-2018🎁 On vous fait gagner deux nouvelles places pour notre Soirée d'Ouverture mais cette fois-ci sur notre compte #Instagram. Faites vos jeux !

➡ https://www.instagram.com/vitalconcept_cc/

📸 FRJ design & photography

#ThereIsNoTry
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
27-12-2018 09:01:42

Message de Jens Keukeleire du 27-12-2018Eerste strandrace gereden gisteren in Bredene. Enorm plezant en zeker voor herhaling vatbaar.
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
27-12-2018 09:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 27-12-2018You could win flights to Europe thanks to Singapore Airlines just by registering for the 2019 Challenge Tour presented by The Advertiser! ✈️🚲👏
Sign up before it's too late. ➡️ http://bit.ly/2O2Y9bk
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 27-12-2018MAILLOT NATURA4EVER - ROUBAIX LILLE MÉTROPOLE SAISON 2019 - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : A l'aube de la nouvelle année, voici la nouvelle tenue de l'équipe Natura4Ever - Roubaix...
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
27-12-2018 08:41:16

Message de Boucles de la Mayenne du 27-12-2018laval.maville.com : Info Laval Laval Une exposition sur l’histoire du vélo en préparation - Laval
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-12-2018 08:36:00

Message de Team Novo Nordisk du 27-12-2018#2018Rewind - In July, Team Novo Nordisk held our 2018 Talent ID Camp in Athens, Georgia.

Apply for next year's camp here 👉 http://bit.ly/TNN-Talent-ID-Camps
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
27-12-2018 08:33:00

Message de Team Sunweb du 27-12-2018Thanks, MINI For the amazing (and fast) journey!

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
27-12-2018 08:08:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 27-12-2018NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: LE DE ROSA SI “VESTONO” DI BIANCO PER GLI #ORANGEBLUE. : 🚴🏻‍♂️ DE ROSA 2019 - Ecco la nostra nuova bici! 🙌🏻❤️🔝
Colorazione bianca, con graffio #OrangeBlue,...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
27-12-2018 06:43:45

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 27-12-2018Looks like Larry Enticer and I will be bringing the denim and the send down unda
.
.
.
.
#notabusch #hellyeah #justgonnasendit Larry Enticer EF Education First - Drapac p/b Cannondale Santos Tour Down...
Voir la vidéo

Jens KeukeleireJens Keukeleire
27-12-2018 06:39:13

Message de Jens Keukeleire du 27-12-2018Gisteren reed Jens zich naar een knappe 12de plaats net na Oliver Naesen, in de Kerst strandrace in Bredene. Enkele foto's ...
Voir les 9 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
27-12-2018 06:12:11

Message de Santos Tour Down Under du 27-12-20183️⃣ UCI WorldTour cyclists have won 4️⃣ stages in a single edition of the Santos Tour Down Under... 🚲
Could you name them? ➡️➡️ http://bit.ly/2EQC6Ea
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 27-12-2018Australian Summer !
On my family way to prepare the 2019 season with @equipegroupamafdj and to get ready for the @tourdownunder #santostourdownunder2019
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30