ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
29-12-2018 23:26:17

Message de Santos Tour Down Under du 29-12-2018SMILE! 😊

Caleb Ewan will make his Lotto Soudal debut at the Santos Tour Down Under.

Check out their start list thanks to Suzuki Motorcycles Australia: http://bit.ly/LottoSoudal19

Lotto Soudal Cycling Team Fanpage
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
29-12-2018 23:22:50

Message de Brent Bookwalter du 29-12-2018Bookwalter journal: Origins of the Bookwalter Binge – VeloNews.com : Happy to have the chance to share another journal through VeloNews this one about the origins and makings of...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
29-12-2018 22:10:45

Message de Matej Mohorič du 29-12-2018Roads to train on around Nice -> 😍😍😍

****
Ceste in razgledi na treningih na azurni obali -> 😍😍😍
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
29-12-2018 21:12:01

Message de David De la Cruz du 29-12-2018Los kilómetros en invierno 🥵 por las sonrisas en verano 😁
#strava 👉🏼 David De La Cruz
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
29-12-2018 21:03:50

Message de Vitor Gamito du 29-12-2018Há dias que acordamos com mais queda para a “cena”. Hoje foi um desses dias 😆

Os trilhos de Sintra não perdoam erros ou falta de atenção 👊
Voir la vidéo

Johan BruyneelJohan Bruyneel
29-12-2018 20:38:12

Message de Johan Bruyneel du 29-12-2018Incredible to have this so close to Madrid...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
29-12-2018 20:02:42

Message de Luis Ángel Maté du 29-12-2018Mira que te diga... 🐂¿para➡️Marbella? 🤔
〽️
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-12-2018 19:55:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-12-2018‪🎥 Le cyclisme professionnel, un sport, une philosophie.‬

‪Ancien double champion de 🇫🇷, vainqueur d’étape du Tour de France, notre directeur sportif Didier Rous évoque son métier, sa passion. Une source...
Voir la vidéo

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
29-12-2018 19:26:27

Message de Florian Sénéchal du 29-12-2018Cette après-midi Florian a partagé sa sortie d'entrainement avec les jeunes de l'équipe nordiste l'Olympique Grande Synthe Cycling Team . Au programme 3h30 de vélo sur les routes du...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
29-12-2018 19:21:00

Message de Diana Peñuela du 29-12-2018Last race with the colors of UnitedHealthcare Pro Cycling and I could not say goodbye in the best way to 3 years of great experiences wearing this blue kit. Many...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
29-12-2018 19:15:34

Message de Matteo Montaguti for Fun du 29-12-2018Fiorentina ce n’è?!😋😋😋
#tbonesteakhouse
#tbonesteak
#gnamgnam
@aziendaagricolazavoli
#topquality
#vinello
#redwine
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
29-12-2018 18:52:22

Message de Guillaume Boivin du 29-12-2018So glad Israel Cycling Academy And I are back with De Rosa for 2019. Quality, passion, style and history. #bovino #yallaacademy #derosa #italia #bike #quality #passion #style #history
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
29-12-2018 18:24:42

Message de Julien Bernard du 29-12-2018Votez pour l'athlète masculin de l'année : Il ne reste que quelques jours pour m’aider à devenir l’athlète masculin de l’année en Côte d’Or ! Si vous n’avez pas encore...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
29-12-2018 18:07:07

Message de Rally UHC Cycling du 29-12-2018Thank you Diamondback Bicycles for an amazing five years! After countless victories and 100's of donated bikes, this chapter comes to a close with many lasting memories. ❤️
Voir les 4 photos

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 29-12-2018Here is wishing Merhawi Kudus, the current Eritrean Road Champion, all the best in the future! 🇪🇷

Thank you for all the wonderful memories over the last five years! 🙂

#BicyclesChangeLives
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-12-2018 17:50:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-12-2018Con i suoi 20 anni di età compiuti il 21 settembre, Tadej Pogacar è il più giovane del nostro team. Precede di qualche mese Jasper Philipsen, nato il 2 marzo...
Voir les 4 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
29-12-2018 17:23:36

Message de Israel Cycling Academy du 29-12-2018T H E P E R F E C T M A R R I A G E

Just issued this happy...
Voir les 6 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
29-12-2018 17:06:42

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 29-12-2018Ludwig De Winter rejoint Wanty-Gobert en 2019 🎉

📰👉 http://wanty-groupegobert.be/fr/content/ludwig-de-winter-rejoint-wanty-gobert
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
29-12-2018 16:45:30

Message de Florian Vachon du 29-12-2018Bravo au vainqueur de la course cadet du cyclo cross de Quinssaines 💪💪 👏🏻👏🏻
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
29-12-2018 16:30:01

Message de La Vuelta du 29-12-2018🇪🇸 ¿Qué le parece el recorrido de #LaVuelta19 a Alberto Contador?

🇬🇧 What does Alberto Contador think of #LaVuelta19 route?
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
29-12-2018 16:15:01

Message de BORA-hansgrohe du 29-12-2018Best of #GrandTour
Part 3: La Vuelta

Emanuel Buchmann | Marcus Burghardt | Davide Formolo | Rafał Majka | Jay McCarthy | Lukas Pöstlberger | Peter Sagan | Michael Schwarzmann

Photos: BrakeThrough...
Voir les 8 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
29-12-2018 15:48:48

Message de Taylor Two of the coolist dudes man. I’ve know Colin since we were 14. Hahaha we met at the Utah state championship crit. We’ve been friends ever since. Love you man....
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-12-2018 15:31:18

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-12-2018‪Fidèle aux couleurs de Vital Concept dans les rangs amateurs et professionnels, Erwann Corbel aura fait partie des premiers #MenInGlaz de l'histoire. ‬

‪Bonne route Corbellos. Le Vital Concept Cycling Club...
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
29-12-2018 15:30:33

Message de Patrick Konrad du 29-12-2018I hope you had a good time, happy christmas days and a lot of cookies 🍪🎄 I wish everyone a happy and healthy new year!
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Sun is coming!
Early morning. One of the moments of the day I prefer, I love!

-----------------------------------------------------------------------------------------
Friuli Venezia Giulia Turismo
Regione Friuli Venezia Giulia
Igers Friuli Venezia Giulia
Al Tiglio cucina naturale / Ristorante Veg...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
29-12-2018 15:10:13

Message de UAE Tour du 29-12-2018Get up… gear up and saddle up 🚴🏻‍♂️
The #UAETour is not only for professional cyclists. The UAE Tour Challenges are open for amateur cyclists of every age, gender and nationality....
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 29-12-2018Mitchelton-SCOTT on Twitter : Appuntamento domani a Scorzè!...

https://twitter.com/MitcheltonSCOTT/status/1079021345080569857?s=19
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
29-12-2018 14:32:15

Message de Andreas Schillinger du 29-12-2018Manchmal brauchst du einfach gute Klamotten. Danke @sportful #sportful #adidassporteyewear #Specialized #iamspecialized #borahansgrohe #hansgrohe #bora #cookingrevolution
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 29-12-2018Après un retour en Coupe du Monde ce jeudi à Heusden-Zolder, Evita Muzic sera au départ de la dernière manche de Coupe de France Cyclocross à Flamanville demain, départ 14:05....
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
29-12-2018 13:49:56

Message de Matteo Trentin du 29-12-2018Is this time of the year again! Cyclocross is my first live and is always nice come back for a couple of races. Even if my tecnique is gettig worst...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
29-12-2018 13:47:16

Message de Tiago Machado du 29-12-2018🔜2019, mais 4h com duas passagens pelo Sameiro! Ainda bem que levei o meu pão de leite com manteiga e amendoim para o treino senão ainda tinha de chamar a...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
29-12-2018 13:43:44

Message de Zdenek Stybar du 29-12-2018DVV Trophee Loenhout (13th place)
📸 Getty Images
Voir les 11 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-12-2018‪Styby!!!‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

Marco MarcatoMarco Marcato
29-12-2018 13:25:47

Message de Marco Marcato du 29-12-2018#collieuganei #ridebikes 😍 @uae_team_emirates
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
29-12-2018 13:07:08

Message de Jordi Simón Casulleras du 29-12-2018Step by step🚶‍♂️🚶‍♂️⛰️⛰️🌫️🌫️
📸:@garciatoscas
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
29-12-2018 12:50:56

Message de Warren Barguil du 29-12-2018EKOÏ SIDI Cycling
#strava
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-12-2018 12:28:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-12-2018Comincia a prender forma il 2019 per il nostro cavaliere dei 4 mori. Il team manager Matxin sembra avere in testa il percorso che porterà alla rinascita di Fabio Aru....
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 29-12-2018200 meters, 4 sprinters, 1 photo finish… Who claims the victory? #StudioLottoSoudal
Voir la vidéo

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 29-12-2018😎 ¡¡Buenos díaaaas!!

☕️ Ahora que probablemente estés de vacaciones, gran momento para ver el documental del Bala 🚵‍♂️

📽️ 'Alejandro Valverde, el ciclista infinito' realizado por Televisión Española

https://www.youtube.com/watch?v=kIL5EvOB2l0
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 29-12-2018Thanks @jason_amos for guiding me today around ! Do you live such a nice place @mclaren_vale @southaustralia
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-12-2018Our penultimate episode of Quick-Step Floors 2018 Best Moments focuses on Elia Viviani and his amazing season: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/2018-best-moments-viviani-savours-tremendous-season/3884
Photo: GettySport
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
29-12-2018 11:43:00

Message de Team Sunweb du 29-12-20182⃣0⃣1⃣8⃣ data wrap up from Coryn Rivera 💥

She could have rode from Berlin to California AND back! 💪🏼
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
29-12-2018 11:42:18

Message de Sacha Modolo du 29-12-2018My training camp. Thanks Cannondale Pro
*
*
#trainingcamp #cycling #cyclinglife #life #vitadaciclista
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
29-12-2018 10:51:38

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 29-12-2018¡Ya tenemos ganador del sorteo!

Muchos hebéis acertado que nuestro Papá Noel secreto era Sergio Pardilla, pero sólo hay una ganadora: Nuria Soto Gonzalez ¡Enhorabuena!

Muchas gracias a todos por participar
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 29-12-2018One of my best coffee stop today at @goodness_coffeeco for an home made roasted coffee beans prepared with experience with a @lamarzocco coffee machine in an amazing renovated coffee shop...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
29-12-2018 10:31:01

Message de Israel Cycling Academy du 29-12-2018ICA picture of the year contest , heating up and

G E T T I N G E M O T I O N A L ...

Yeah....
Voir les 3 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 29-12-2018Omloop Het Nieuwsblad recon day!
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
29-12-2018 10:22:29

Message de Hannah Barnes du 29-12-2018Pro Bike Check: Hannah Barnes' Custom Specialized Stumpjumper LT 29 | ENDURO Mountainbike Magazine : What a bike! Beyond grateful to ride this custom beauty! 🦄 💖 Thank you ENDURO...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-12-2018 10:12:01

Message de Team Sunweb du 29-12-2018Happy Birthday, Lennard Hofstede! Enjoy your day! 🎂
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-12-2018 10:03:32

Message de CCC Team du 29-12-2018Three more sleeps! We're counting down to January 1 when we can show all of our riders in CCC Team kit.

In the meantime, here's a glimpse at our posed...
Voir les 5 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
29-12-2018 09:48:02

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 29-12-2018📹 Xandro Meurisse received a nice present ! 🎁🎄

📹 Xandro Meurisse déballe ses cadeaux ! 🎁🎄

Santic Cycling
Northwave

#TeamWGG
Voir la vidéo

Maxime DanielMaxime Daniel
29-12-2018 09:47:17

Message de Maxime Daniel du 29-12-2018PAF Design est prêt à vous peindre tout vos projets les plus fou sur n'importe quel support..!!👌👍
Superbe rencontre hier, n'hésitez pas à prendre contact..
Je vous invite à découvrir sa page...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
29-12-2018 09:19:05

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 29-12-2018🎁Happy Birthday JJ Lobato!
🍾 Auguri di buon compleanno a Juan José Lobato
🎂 Feliz cumpleaños JJ!
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
29-12-2018 09:03:07

Message de Fabio Jakobsen du 29-12-2018Special: Een (dik) uur met Fabio Jakobsen (Deceuninck-Quick Step) : In deze special: Fabio Jakobsen, over zijn machtige debuutjaar bij The Wolf Pack van Etixx-Quick Step.18 juli 1995, de afdaling...
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
29-12-2018 08:58:18

Message de Fabio Jakobsen du 29-12-2018'Special: Een (dik) uur met Fabio Jakobsen (Deceuninck-Quick Step)' van De Rode Lantaarn van Tim de Gier & Willem Dudok / Dag en Nacht Media op Apple Podcasts : https://itunes.apple.com/nl/podcast/de-rode-lantaarn/id1129201599?mt=2&i=1000426661024
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
29-12-2018 08:51:32

Message de Filippo Pozzato du 29-12-2018About last Sunday for the #Gnoranteam Christmas Ride. Some much fun with my friends and a perfect organization 👌 Thanks to everyone who help for this and of course who...
Voir les 4 photos

Wouter WippertWouter Wippert
29-12-2018 08:49:59

Message de Wouter Wippert du 29-12-2018What to do on the last #saturday of #2018 ? Exactly, spending some more time on two wheels. #bestsaturday #morningride #zon #almost2019 #maviccycling #yellowshoes #procycling #ochtendgloren #manana #ridetolive #fietstochtje #readytoride...
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 29-12-2018Nous souhaitons un très joyeux anniversaire et une bonne saison 2019 à notre coureur Franklin Six #22 🍰👍🚴🏽‍♂️
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
29-12-2018 08:35:15

Message de Team Novo Nordisk du 29-12-2018#2018Rewind - In September, Team Novo Nordisk was fortunate to be represented at the 2018 EASD Conference in Berlin, showing the delegates what’s possible for athletes with #diabetes to achieve.
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
29-12-2018 08:28:00

Message de Team Sunweb du 29-12-2018Happy Birthday Lennard Hofstede! Have a great day! 🙌🏼
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-12-2018 08:19:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-12-2018‪👏🏻 Thanks Jenelle Crooks 👏🏻‬

‪For all your hard work and help over the past 2.5 seasons with the GreenEDGE family 🎊😊2️⃣0️⃣1️⃣6️⃣- 1️⃣8️⃣ ‬

‪Good luck with your next step! ‬
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
29-12-2018 06:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 29-12-2018Help us celebrate the cycling great that is Mathew Hayman at the 2019 Legends' Night Dinner!
Seats are available here. 👉 http://bit.ly/Legends-Night-Dinner-2019
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30