ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-01-2019 23:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 02-01-2019THIS. TIME. NEXT. WEEK. 😱🚴‍♀️
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-01-2019 22:57:25

Message de Santos Tour Down Under du 02-01-2019👑 The Return of the King 👑

5x Willunga Hill conquerer Richie Porte will make his anticipated debut for Trek-Segafredo at the Santos Tour Down Under!

More and start list thanks to...
En voir plus

Paco ManceboPaco Mancebo
02-01-2019 22:53:21

Message de Paco Mancebo du 02-01-2019Nuevos colores para este 2019
En voir plus

Ted KingTed King
02-01-2019 22:48:00

Message de Ted King du 02-01-2019Episode 24: Sarah True — 2x Olympian, Entrepreneur, Awesome : Sarah True and I caught up to talk all things endurance sports, the tribalism of triathlon and cycling, freshly baked,...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-01-2019 22:23:19

Message de Taylor 2019 the year of all years. Me and your mama can’t wait to welcome you to this beautiful world my beautiful Nirvana. 🦋💙🐘🌊 #july21 #lilvibesearcher @ Intermountain Cedar City...
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
02-01-2019 21:59:12

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 02-01-2019Numéro 34 - Janvier 2019 - Supporters Adrien Petit : 🗞 La gazette du mois de janvier est parue...

Je profite de ce post pour vous souhaiter une belle et...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
02-01-2019 21:34:01

Message de Matej Mohorič du 02-01-2019Fingers crossed my 🇸🇮 MERIDA BIKES will keep me safe & upright in 2019 🤞

*******
Upam, da me bo moja 🇸🇮 MERIDA tudi v 2019 varno vozila po svetu 🤞
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
02-01-2019 21:31:25

Dear fans, I'm wishing you all the best for 2019. Hopefully we can celebrate lots of successful races this year. Thank you for your continuous support! Also this year I...

Matej MohoričMatej Mohorič
02-01-2019 21:30:43

Message de Matej Mohorič du 02-01-2019These views 😎 #coteazur

*******
Teh razgledov se ni mogoče naveličati 😎 #coteazur
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
02-01-2019 21:14:42

Message de Trek-Segafredo du 02-01-2019Trek-Segafredo to start their season at Santos Tour Down Under | Trek Race Shop : Our first race of the new season is around the corner! Click below to see...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-01-2019 21:08:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-01-2019Il "camoscio di Dervio", il nostro Simone Petilli è motivato a correre una stagione da protagonista. Probabilmente esordirà i una delle 4 giornate del Challenge di Maiorca. Meno di un...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-01-2019 20:53:20

Message de Taylor 2019. Still riding bikes for love, still spreading smiles. Search for vibez not power. I love the incredible love and peace and happiness I feel when I’m on my bike....
En voir plus

Leveau JérémyLeveau Jérémy
02-01-2019 20:34:18

Message de Leveau Jérémy du 02-01-2019Bonsoir à toutes et à tous,

Il est temps pour moi de vous souhaiter une très belle année 2019 ainsi qu’à vos proches. Qu’elle vous apporte santé, bonheur et réussite!...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
02-01-2019 20:31:30

Message de Emanuel Buchmann du 02-01-2019#grancanaria #maspalomas #sun #sundowner #mountains #borahansgrohe #iamspecialized #ride100percent #roval @markuskaufmann81
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
02-01-2019 20:05:07

Message de Mikael Cherel du 02-01-2019Belle et heureuse année 2019 !

📸 Vincent Curutchet
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
02-01-2019 19:51:41

Message de Luis Ángel Maté du 02-01-2019Segundo día del año cargado de ilusiones y con mis mejores deseos para todos vosotros en este 2.019 yo sigo disfrutando de cada pedalada con la vista puesta en las...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
02-01-2019 19:37:38

Message de Diana Peñuela du 02-01-2019It’s the most exciting time of the year!!
Welcome to my new image on the bike 💛🧡ALÉ Cycling @alecipolliniteam .



#ale #newkitday #racekit #cyclinglife #cycling #womenscycling #newyear #happynewyear
Voir la vidéo

Emilia FahlinEmilia Fahlin
02-01-2019 19:25:36

Message de Emilia Fahlin du 02-01-2019New year, new team! Super happy to be able to share my new outfit, and such a beautifully designed one! Thanks to FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope and all...
Voir les 3 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-01-2019 18:57:25

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-01-2019🗓 J-2 avant la Soirée d'Ouverture du Vital Concept - B&B Hotels.

👉 Partenaires, supporters, encadrement, coureurs du VCP Loudéac et #MenInGlaz seront tous réunis à Grand-Champ.

📽 Cet événement sera...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
02-01-2019 18:43:24

Message de John Degenkolb du 02-01-20192019 starts as 2018 ended: hard trainingsessions on and off the bike. Luckily the weather here in Mallorca is much better as in Germany and so the fun factor is...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-01-2019 18:40:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-01-2019Ancora qualche giorno di pazienza........ 😍😍😍😍😍😍
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 02-01-2019Rotterdam Ahoy maakt zich op voor de Wooning Zesdaagse... én voor onze fanpresentatie op vrijdag 4 januari! 🖤🧡
Tijdens de Zesdaagse komt met Jan-Willem van Schip en Stijn Steels voor het...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
02-01-2019 18:23:55

Message de Johann van Zyl du 02-01-2019New year. New team. New continent. I’m extremely excited to be joining The 303 Project .
I’ve always loved racing in the USA so now to be able to race...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
02-01-2019 18:12:55

Message de OLLY FANS CLUB du 02-01-2019LA NUOVA DIVISA UAE EMIRATES 2019
En voir plus

Rohan DennisRohan Dennis
02-01-2019 18:07:30

Message de Rohan Dennis du 02-01-2019New colours for 2019 👊🏽
Voir les 2 photos

Maciej BodnarMaciej Bodnar
02-01-2019 18:06:03

Message de Maciej Bodnar du 02-01-2019Nowy rok przywitany, więc dla nas kolarzy to znak, że trzeba uciekać w cieplejsze rejony świata 🙂 😀 😛 Czekając na swój lot do Australii, życzę wszystkim kibicom duuużo zdrowia...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 02-01-2019Les premières reconnaissances de l’année 2019 ont eu lieu aujourd’hui sur le parcours de la quatrième étape du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine, qui mènera les 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ de Ville de...
Voir les 3 photos

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
02-01-2019 18:00:25

Message de Marcio Barbosa du 02-01-2019Ataque para o 2 lugar.
📽 @podiobike
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
02-01-2019 18:00:00

Message de BORA-hansgrohe du 02-01-2019What an amazing story...
The 2019 season will be the 10th season for Andreas Schillinger - Cesare Benedetti & Michael Schwarzmann riding together for our team.
------
Was für eine...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
02-01-2019 17:50:03

Message de Arnaud Démare du 02-01-2019Le Mont Blanc a mis son pyjama rose pour se coucher ! 😍
.
.
#nature #montblanc #montagne #skating
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
02-01-2019 17:34:56

Message de Lilian Calmejane du 02-01-2019Une bien belle journée de glisse avant d’enfourcher en fin d’après midi mon vélo pour faire quelques intensités! L’année 2019 commence fort, d’ailleurs je vous adresse mes meilleurs vœux pour...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-01-2019‪Riding into 2019 with confidence.‬
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Le nom de notre page Facebook va bientôt changer en CyclingTeamWB !!!

Dorian GodonDorian Godon
02-01-2019 17:28:43

Message de Dorian Godon du 02-01-2019Nouvelle année, nouvelle couleur 🤘.
Tous les voyants sont au vert suite ma greffe de peau, j’ai l’accord des médecins pour reprendre la compétition.
Je serai en stage en Espagne du 15...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
02-01-2019 17:27:28

Message de Daniel Oss du 02-01-2019This is my new #Tarmac and will be soon available to purchase 💪🚲 Specialized Bicycles credits @just_sullivan
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 02-01-2019Welcome to Team Dimension Data for Qhubeka, Danilo Wyss!

Nationality: 🇨🇭
Age: 3⃣3⃣
Grand tours: 🔟

💡Reliability is Danilo’s strength, as he has finished every one of the 10 grand tours he...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
02-01-2019 17:23:09

Message de Grand Prix de Plouay du 02-01-2019Tous nos meilleurs vœux pour 2019 🎉🏆🚴🏼‍♂️
Voir les 2 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
02-01-2019 17:13:12

Message de Marcus Burghardt du 02-01-201915years ago i started Robinsonclub #mallorca #calaserena my first PRO season with this guy.

#calador #majorca #palma #robinson #robinsonclub #robinsonclubcalaserena #cycling #procycling #training #fitness #endurance #bikelife #mylife #moasta #passion #outside #sunshine
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
02-01-2019 17:06:27

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 02-01-2019NOTA Y VÍDEO | La Vuelta a Andalucía 2019 finalizará con una etapa ‘rompepiernas’ y una subida inédita - https://mailchi.mp/28bdd4d77bb1/la-vuelta-a-andaluca-2019-finalizar-con-una-etapa-rompepiernas-y-una-subida-indita
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
02-01-2019 16:43:16

Message de Equipe Arkéa Samsic du 02-01-2019Ensemble en 2019 🤝
Voir la vidéo

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
02-01-2019 16:36:22

Message de Ramunas Navardauskas du 02-01-2019New kit day 🚴🏻‍♂️🇪🇸

#spain
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 02-01-2019Vendredi, samedi et dimanche, on tourne au Stab vélodrome pour le compte de la Coupe de France de cyclisme sur piste.

Ils seront de la partie pour l'Équipe cycliste Groupama–FDJ :

🔃...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
02-01-2019 16:30:01

Message de La Vuelta du 02-01-2019🇪🇸¿Cual es el bloque de etapas más peligroso de #LaVuelta19 según Enric Mas?

🇬🇧 Which stage bloc of #LaVuelta19 is the most dangerous according to Enric Mas?
Voir la vidéo

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
02-01-2019 16:23:18

Message de Enric Mas Nicolau du 02-01-2019Listo para los desafíos de la temporada 2019! Ready for the challenges of the 2019 season! Deceuninck - Quick-Step Cycling Team Deceuninck Quick-Step Specialized Bicycles Latexco Lidl
Voir les 5 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
02-01-2019 16:16:33

Message de Zdenek Stybar du 02-01-2019Full focus on the 2019 season :
- The ninth season with Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
- 14 victories for Quickstep
- rode 6 grand tours for the Wolfpack ...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
02-01-2019 16:07:27

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 02-01-2019KATUSHA down under, with... : In a special arrangement with Pushys Online, KATUSHA Sports have organised an early release of part of the Summer 2019 collection in Australia!

#KATUSHASports
En voir plus

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
02-01-2019 16:05:52

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 02-01-2019Ya con ganas de sentir la adrenalina de mis primeras dos carreras de este 2019 @vueltaasanjuanok y @tourcolombia2.1 allá nos vemos 👋
Aaa y por acá acompañado de...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-01-2019‪Check out our appointments for the first month of the year. We're so excited to roll out the new season in a couple of days!‬
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
02-01-2019 16:00:01

Message de Team INEOS du 02-01-2019"The Giro is a race that I really, really like. I lived in Italy for three years so I have a lot of friends there and I really like the...
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
02-01-2019 16:00:01

Message de Team Cofidis du 02-01-2019Elle a pas fière allure cette équipe 2019 ? Prête à relever tous les défis d'une saison qui s'annonce palpitante. Nous aurons une nouvelle fois besoin de votre soutien inconditionnel,...
En voir plus

Message de 📰 Tres ciclistes 🔝 que inclouen la Volta Catalunya en el seu calendari de 2019:

🚴‍♂️ Enric Mas (@EnricMasNicolau)
🚴‍♂️ Thibaut Pinot (@ThibautPinot)
🚴‍♂️ Fabio Aru (@FabioAru1)

🔥Espectacle a la Volta! Llegir més:
CAT:...
Voir les 3 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
02-01-2019 15:39:19

Message de Team Novo Nordisk du 02-01-2019Help us wish French rider Mehdi Benhamouda a very happy 24th birthday! 🎂2️⃣4️⃣🇫🇷
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
02-01-2019 15:19:01

Message de Trek-Segafredo du 02-01-2019We want your opinion!

Take our quick survey (regarding our men's and women's teams) and help us improve your fan experience.

All eligible entries have a chance to win 1 of 5...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
02-01-2019 15:00:04

Message de David De la Cruz du 02-01-2019#newkitday 🤙🏻
Que os parecen los nuevos colores? 🔵⚫️
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
02-01-2019 14:51:12

Message de Sacha Modolo du 02-01-2019I'm Batman!!!
Prima uscita con il kit Rapha! Per vedere la maglia ufficiale bisognerà aspettare ancora qualche giorno!


#cyclinglife #photooftheday #cycling #rapha #bike #cannondale #ef #training #2019 #ciclismo #totalblack
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
02-01-2019 14:36:12

Message de Steven Lammertink du 02-01-2019Just sun and views on views 🌞😎
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
02-01-2019 14:34:32

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 02-01-2019Special: een uur met Tiesj Benoot (Lotto-Soudal) : Een boeiend gesprek met Tiesj !
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
02-01-2019 14:26:35

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 02-01-2019Time to put those New Year's resolutions into action. First one up: get in shape by March 3rd for the opening classic of 2019!

Register now for the first cyclo of...
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
02-01-2019 14:22:26

Message de Astana Pro Team du 02-01-2019We present you our 9 newcomers in the season of 2019: Gorka Izagirre, Ion Izagirre, Davide Ballerini, Merhawi Kudus, Yuriy Natarov, Manuele Boaro, Rodrigo Contreras, Jonas Gregaard Wilsly and Hernando...
Voir les 9 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 02-01-2019Caleb Ewan wins stage 2 of Lexus of Blackburn Bay Crits

💬 Caleb Ewan: "It is really nice to get the year off to a good start. It was just an...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
02-01-2019 14:06:42

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 02-01-2019Marco Haller, Nathan Haas and Alex Dowsett kick off the 2019 season down under at the Lexus of Blackburn Bay Crits in Geelong. Check out Alex's vlog of the first...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
02-01-2019 14:00:01

Message de Team INEOS du 02-01-2019“I think I’ll take the same attitude as always: I’ll try to be there in the best shape and whatever happens, happens.”

Geraint Thomas is excited about defending his Tour title...
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
02-01-2019 13:49:18

Message de Toms Skujiņš du 02-01-2019On the first proper work day of 2019 I would like to welcome all the new @treksegafredo co-workers
Happy racing y'all
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
02-01-2019 13:37:38

Message de Tiago Machado du 02-01-2019Primeiras pedaladas em 2019... dia de queimar os excessos alimentares dos ultimos 2 dias ja equipado à Sporting Tavira 🦁
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-01-2019 13:28:05

Message de Tour de Yorkshire du 02-01-2019‪It would be great to have you back on Yorkshire roads Chris Froome 🙌‬
Voir la vidéo

Alex DowsettAlex Dowsett
02-01-2019 13:26:28

Message de Alex Dowsett du 02-01-2019BOOM bay Crits day one video is up on the thighs club YouTube channel and link just here youtu.be/U-JMNFzMViA

This one is as much about the race as it is...
Voir la vidéo

Nicolas EDETNicolas EDET
02-01-2019 13:25:21

Message de Nicolas EDET du 02-01-2019Happy 2019!!
Voir les 3 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
02-01-2019 13:17:32

Team SunwebTeam Sunweb
02-01-2019 13:06:02

Message de Team Sunweb du 02-01-2019We're proud to announce that we have teamed up with Lazer Helmets as our helmet supplier and technology partner!

Read the full story: bit.ly/2R5z1Gw
Voir les 3 photos

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
02-01-2019 13:04:00

Message de Edwin Ávila du 02-01-2019Inicia un nuevo año 2019 con un nuevo kit de Israel Cycling Academy unos nuevos objetivos y un solo sueño. #yallaacademy #dream #team #cycling #newyear #newlife #love #bike #divertiti #happy...
Voir la vidéo

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
02-01-2019 12:54:57

Message de Alex Cano Ardila du 02-01-2019No deseo un 2019 perfecto, eso es imposible, no pretendo que me traiga felicidad, mi deseo es poder encontrarla sea cual sea la realidad que me toque vivir Foto 📷...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-01-2019Happy to kick off another year, which we hope will be a spectacular one, and have Deceuninck by our side!
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Ted KingTed King
02-01-2019 12:46:30

Message de Ted King du 02-01-2019Day 1 of 2019 had a little bit of everything. // Drove across the state to a fat bike demo which unbeknownst to us was cancelled because of temperamental weather....
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-01-2019 12:42:13

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-01-2019Joyeux Anniversaire Charlie 6 ! 🎉

🎂 Notre Manager Général, Jérôme Pineau fête aujourd'hui ses 39 ans.

📸 FRJ design & photography

#ThereIsNoTry l #BirthdayGlaz
En voir plus

Nico DenzNico Denz
02-01-2019 12:38:50

Message de Nico Denz du 02-01-20192018 is in the books 📖
Happy new year to everyone and thanks for your support in the last year! Only 11 days until the first race 🤩 #lettheseasonstart #aufzuneuenufern
En voir plus

Matthias BrändleMatthias Brändle
02-01-2019 12:34:05

Message de Matthias Brändle du 02-01-2019Testtag bei @nomtraining

Immer wieder hart am Limit aber die Werte gehn steil nach oben😀 40W Plus seit dem letzten Test im Oktober😉

Falls euch auchmal eine Leistungsdiagnostik interessieren würde um die...
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 02-01-2019Yesterday we miss you @the_real_cadel for this incredible bottle of wine @rusdenwinery @barossawines #zinfandelwine #2005 Thank you @trav_j_k for this gift. I rate it into my top 5 favorite...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
02-01-2019 12:15:00

Message de The Tour Of Britain du 02-01-2019The best photos from the 2018 OVO Energy Tour of Britain : 📸 Relive last year's OVO Energy Tour of Britain with our best photos from the event!

#OVOToB
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 02-01-2019Coffee stop here are just incredibly good at @degrootcoffeeco
You really need the help of a local mate to get into this secret place and it’s really worth it !
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 02-01-2019Nice long ride with local friends @jason_amos @buckitbelts
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
02-01-2019 12:00:49

Message de Vincenzo Nibali du 02-01-2019#squalodellostretto @vincenzonibali and present @bahrain_merida 2019 jersey @sportful @sidisport #sprintcycling @bettiniphoto #photo @robertobettini
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 02-01-2019Au cas où vous auriez manqué cette info : notre partenaire casques pour la saison 2019 👉 GIRO
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 02-01-2019The Lotto Soudal championship individual time trial took place in Mallorca. Who took first place? #StudioLottoSoudal
Voir la vidéo

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
02-01-2019 11:59:49

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
02-01-2019 11:50:03

Message de Volta ao Algarve du 02-01-2019Pelotão com 24 equipas, 12 são do WorldTour | Volta ao Algarve : 🇵🇹 Pelotão com 24 equipas, 12 do WorldTour: https://bit.ly/2QeDt0F

🇬🇧 Volta ao Algarve with 24 teams, 12 from...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
02-01-2019 11:49:17

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 02-01-2019Presentación con todos los detalles de la Quinta Etapa de la #vueltaciclistaandalucia2019
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
02-01-2019 11:47:50

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 02-01-2019La quinta etapa de la #vueltaciclistaandalucia2019 será una etapa rompepiernas con tres altos de 3ª categoría. Desde Otura hasta Alhaurín De la Torre
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
02-01-2019 11:42:57

Message de Prudential RideLondon du 02-01-2019⚡️LAST CHANCE!⚡️

The ballot for the 2019 Prudential RideLondon-Surrey 💯 closes at 17:00 on Friday.

Enter now ➡️ http://bit.ly/PRL1002019 🚴‍♀️
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
02-01-2019 11:27:19

Message de Team INEOS du 02-01-2019“I’m starting to think about what kind of legacy I want to leave behind and if I am able to win Le Tour de France for a fifth time that...
Voir la vidéo

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
02-01-2019 11:23:54

Message de Kenneth Vanbilsen du 02-01-2019Ploegstage mallorca.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-01-2019 11:20:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-01-2019Per motivi di cuore, ne abbiamo sempre fatto un nostro "cavallo di battaglia". Non vedere i nostri campioni alla partenza di tante, troppe corse, ci ha sempre fatto male....
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
02-01-2019 11:08:51

Message de Tomasz Marczyński du 02-01-2019New season, new look. What do U think about? Co myślicie o nowej koszulce? Que Os parece mi nuevo mallot? Che ne pensate della maglia nuova? #lottosoudal #2019 #cycling...
En voir plus

Nacer BouhanniNacer Bouhanni
02-01-2019 11:06:26

Message de Nacer Bouhanni du 02-01-2019Bonne année à tous ! #happynewyear #2019 #sidi #suomy #ekoi #cofidis #kuota
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
02-01-2019 11:03:06

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 02-01-2019En unos minutos desvelamos los pormenores de la quinta y última etapa de la Vuelta Ciclista a Andalucía 2019. #vueltaciclistaandalucia2019 #alhaurindelatorre
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-01-2019Nos 4 nouvelles recrues 2019, de gauche à droite ⤵️

- Marie Le Net 🇫🇷
- Charlotte Becker 🇩🇪
- Emilia Fahlin 🇸🇪
- Jade Wiel 🇫🇷

#RideAndShine
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 02-01-2019😎 ¡¡Buenos díaaaas!!

📝 Muy pronto, novedades interesantes de la carrera de la mano de nuestros amigos de Mobel Sport

👉 ¿Ganas de saber de qué se trata?

🚵‍♂️ Mientras tanto, os deseamos...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
02-01-2019 10:45:00

Message de Movistar Team du 02-01-2019💙🚴‍♂️📹 #MovistarTeam2019 echa a rodar y nos paramos en tres de las figuras destacadas del equipo masculino (Alejandro Valverde, Nairo Quintana y Mikel Landa Meana) para recordar 2018, compartir bonitas...
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 02-01-2019Anno nuovo, divisa nuova!
Vi piace? A noi tanto 😍❤️
Voir les 2 photos

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
02-01-2019 10:11:49

Message de Sonny Colbrelli du 02-01-2019Un 2018 a tutto sport, scegli lo sportivo bresciano dell'anno - Giornale di Brescia : Aiutami a vincere il premio sportivo dell’anno di Brescia! 👇
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
02-01-2019 10:08:55

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 02-01-2019“Today was really hard but we fought to control the race and put me in the front for the sprint- I’ve held onto the overall lead so looking forward to...
Voir les 5 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-01-2019Nous sommes (très) heureux de vous présenter, en collaboration avec POLI notre nouvelle tenue pour la saison 2019 ! 🔥

#RideAndShine
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
02-01-2019 09:34:28

Message de Rachel Neylan du 02-01-2019"And suddenly you know, It's time to open the door to something new and trust the magic of beginnings" 🖤
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
02-01-2019 09:32:15

Message de Giacomo Nizzolo du 02-01-2019New year, new team, new bike, new kit... that’s a lot going on in this 2019! Changing is refreshing sometimes... let’s get this started, Team Dimension Data for Qhubeka!

How do...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
02-01-2019 09:24:06

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 02-01-20196 years pro...still getting klapped my full time pilot brother, who rides for fun... by 6s on a 1min effort. 🙈🙈 #pakslae #ManisaHorse
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
02-01-2019 09:18:04

Message de Erik Baška du 02-01-2019All the best in 2019 to you! 🍾🥂⛷

#austria #ski #wintertime #newyearcelebrating #enjoy
Voir les 2 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
02-01-2019 09:17:08

Message de Zdenek Stybar du 02-01-2019I wish you to have lot of fun in 2019 😉😉😉
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
02-01-2019 09:17:04

Message de Arnaud Courteille du 02-01-20192019 me voilà! L'occasion de vous souhaiter une belle et heureuse année. Hâte de rouler avec ce beau maillot du Vital Concept - B&B Hotels #NouvellePhotoDeProfil
#ThereIsNoTry
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
02-01-2019 09:09:12

Message de Maximiliano Richeze du 02-01-2019@danielmorenofdez
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
02-01-2019 09:00:49

Message de Brenton Jones du 02-01-2019The media manager, the rider and the event organizer to some, better known to me as my Fiancé Lucy and my Mum Karin 👋🚴🏻‍♂️ Love you guys! 😘
Lexus of...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-01-2019 09:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 02-01-2019Only here for a brief time? ⏰ Here's how to spend 48 hours at the 2019 Santos Tour Down Under. 👉 http://bit.ly/2F2VVqR
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
02-01-2019 08:51:34

Message de Alexis Vuillermoz du 02-01-2019Je vous souhaite une très belle année 2019 ! ⚡️
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-01-2019 08:40:49

Message de CCC Team du 02-01-2019We don't just have a new kit in 2019, but new wheels too!

The guys put the Giant TCR Advanced SL and Propel Advanced SL to the test on the...
Voir les 46 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
02-01-2019 08:33:41

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 02-01-2019✅ Comprobado cómo queda su nueva equipación GOBIK a los ocho fichajes de Team Caja Rural-Seguros RGA, hoy presentamos la foto oficial de los 19 corredores de la formación verde...
Voir les 21 photos

Vitor GamitoVitor Gamito
02-01-2019 08:32:55

Message de Vitor Gamito du 02-01-2019Dicas Detox para depois dos excessos da Quadra Festiva | GoldNutrition : Malta, já limparam o frigorífico de todas as coisas deliciosas do Natal e Ano Novo?! 🤩

Agora chegou a...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
02-01-2019 08:14:51

Message de Alberto Contador du 02-01-2019albertocontador.org : “Los deportistas también son seres humanos” Comparte Google + Twitter Facebook CONVERSACIONES CON VICENTE DEL BOSQUE | ALBERTO CONTADOR “Los deportistas también son seres humanos” El seleccionador de...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
02-01-2019 08:00:01

Message de Team Cofidis du 02-01-2019Bonne résolution 2019 : abonnez-vous pour vivre avec nous la passion du cyclisme 😍

👉 http://bit.ly/twittercofidis
👉 http://bit.ly/instagramcofidis
👉 http://bit.ly/stravacofidis

#CofidismyTeam
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
02-01-2019 07:52:43

Message de Astana Pro Team du 02-01-2019Happy birthday to our sports director Dmitri Sedoun! We wish you all the best! #AstanaProTeam #HappyBirthday
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
02-01-2019 07:36:56

Message de Maximiliano Richeze du 02-01-2019#DobleDifuntaCorrea Como la viò el publico en la meta
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
02-01-2019 07:36:28

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 02-01-2019Second day of the Lexus of Blackburn Bay Crits (Geelong, Australia) live!

Third place for Marco Haller! He defends the Yellow Jersey! Victory goes to Caleb Ewan ahead of Heinrich Haussler!

#BayCrits...
Voir la vidéo

Buon anno a tutti i nostri fans!!!🎉🎉🎉

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
02-01-2019 06:03:22

Message de Tom Bohli Followers du 02-01-2019Tom’s neues Trikot!!
It suits him good that new jersey!! Isn’t it?
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-01-2019 06:03:20

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-01-2019#BayCrits: Day two action is now underway. Look out for Amanda Spratt in the Lexus of Blackburn Bay Crits leader's jersey in the women's event and Luke Durbridge for Lexus...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-01-2019 03:53:08

Message de Santos Tour Down Under du 02-01-2019Which UCI WorldTeam should you support? 🚴‍♂️🤔
Take the quiz here. 👉 http://bit.ly/2SBxbKA
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
02-01-2019 01:36:45

Message de Tayler Wiles du 02-01-2019Stoked for new adventures and challenges in 2019!! 😁 Couldn’t ask for a better squad of women to line up with or more wonderful people behind the scenes supporting us...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-01-2019 01:26:13

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-01-2019Mitchelton-SCOTT men hunt for green and gold : 🇦🇺 PREVIEW: The #RoadNats are almost upon us and our men's team is on the hunt for green and gold.

Line ups and...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-01-2019 00:58:22

Message de Santos Tour Down Under du 02-01-2019Congrats to reigning Santos TDU champ Amanda Spratt on her victory at the Lexus of Blackburn Bay Crits. 👏

Read about her win. ➡️ http://bit.ly/2RoTmWR

📸: Con Chronis
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31