ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-01-2019 23:44:33

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-01-2019Williams defends time trial title at New Zealand Championships : REPORT: “It was super hard. I think I went a little bit too hard on the way out in the...
En voir plus

WigginsWiggins
03-01-2019 23:37:05

Message de Wiggins du 03-01-2019First win of 2019 goes to James Fouche who has just won the New Zealand U23 TT by a margin of 1:11 👌🏽

Le Col we need some new skin suits...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 23:31:15

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019BORA-hansgrohe has confirmed their ⭐ studded star list for the 2019 Santos Tour Down Under!
Check it out thanks to Suzuki Motorcycles Australia. 👉 http://bit.ly/2LWejU5
En voir plus

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
03-01-2019 22:44:04

Message de Bert-Jan Lindeman du 03-01-2019Bert-Jan van start in Tour Down Under!

Nog eventjes en BJ mag weer met de grote vlieger op weg naar het warme Australië! Daar mag hij zich opmaken voor de opening...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 22:31:28

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019Six Spaniards 🇪🇸 and a German 🇩🇪 confirmed for Movistar Team ahead of the 2019 Santos TDU!

Check out the start list thanks to Suzuki Motorcycles Australia. 👉 http://bit.ly/2TtcqRg
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-01-2019 22:19:23

Message de Taylor Loved doing these CONVERSE for my lil Niece for Christmas. I call them flower power. 🌼🌸💙. Yep the flowers are glued on there. #flower #converse @ Ivins, Utah
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
03-01-2019 22:17:44

Message de Rachel Neylan du 03-01-2019Mostly I am a tourist in my own city these days 😅 I've loved every special little opportunity to be with family and friends between training sessions the past month......
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-01-2019 22:16:53

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-01-2019#EliteRoads: 🇳🇿 YES! Georgia Williams has successfully defended her New Zealand time trial championship and will take that stunning jersey back to Europe again 😍⏱💨
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
03-01-2019 22:05:19

Message de Mario Cipollini du 03-01-2019Felicità....per me è questo !
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-01-2019 21:50:31

Message de CCC Team du 03-01-2019‪The 2019 season starts now!‬

‪Paddy Bevin is getting ready to race against the clock at the 🇳🇿 time trial championships today.‬

‪Racing gets underway at 12:00 NZDT (midnight CET).‬

‪Good luck, Paddy!...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
03-01-2019 21:23:50

Message de Hincapie Racing du 03-01-2019Tanner Putt got a new ride. Check out hincapieracing.com for an updated schedule for 2019, and some more pics.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-01-2019 21:15:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-01-2019‪TODAY: NZ #eliteroads women’s TT with defending champ Georgia Williams down the ramp soon at 10:38am NZDT (8:38am AEDT, 10:38pm CET), and later Aussie #RoadNats criteriums from 5:20pm AEDT (7:20am...
Voir les 2 photos

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
03-01-2019 21:03:57

Message de Lukasz Wisniowski du 03-01-2019Former Team Sky rider Łukasz Wiśniowski: ‘I was sure they would continue for the next few years’ - Pulseroll | Health & Fitness News : A quick thought from Łukasz...
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
03-01-2019 20:51:01

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 03-01-2019Recordando mi último día de competición!!! #rio2016 #throwbackthursday
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
03-01-2019 20:33:27

Message de Daniel Savini du 03-01-2019Una notizia tristissima.

Ci ha lasciati improvvisamente GIANCARLO OTELLI una persona che ha veramente dato tanto al Ciclismo Italiano e Bresciano, dove Daniel nel 2015 (In foto) tagliò il traguardo per...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
03-01-2019 20:33:25

Message de Matej Mohorič du 03-01-2019Ready to rock 2019! 🤟

**********
Pripravljen za 2019! 🤟
Voir les 2 photos

Olivier Le GacOlivier Le Gac
03-01-2019 20:04:17

Message de Olivier Le Gac du 03-01-2019Je vous souhaite à toutes et à tous, ami(e)s supporters, une excellente année 2019 🥂🥂🥂

Et avant toute chose une bonne santé ☺️

A bientôt,

Olivier
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
03-01-2019 20:04:08

Message de Equipe Arkéa Samsic du 03-01-2019👕 Le maillot 2019 ; J-5 👀 #ArkéaSamsic
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
03-01-2019 20:02:40

Message de Dorian Godon du 03-01-2019Un aperçu de mon année sportive🙂!
Voir la vidéo

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
03-01-2019 19:55:24

Message de Carlos Verona Quintanilla du 03-01-2019Qué tal ha arrancado el 2019? Por aquí como un niño con zapatos nuevos con mi ropa Endura y mi Canyon Ultimate... y MUY feliz de verme vestido de Movistar...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
03-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 03-01-2019Und was ist Dein Favorit?

strava.com/clubs/rundumkoeln
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-01-2019 19:24:03

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-01-2019📸 Notre Soirée d'Ouverture sera l'occasion de se plonger dans quelques archives de nos coureurs... Pour vous mettre l'eau à la bouche, on commence avec cette photo !

Le reconnaissez-vous ?...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
03-01-2019 19:17:00

Message de Roman Kreuziger du 03-01-2019Nová láska / New love ❤️🚲
BMC Switzerland - Team Dimension Data for Qhubeka
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
03-01-2019 19:15:22

Message de Julien Bernard du 03-01-2019trekbikes.com : Améliorez votre expérience du cyclisme grâce au Feu vélo arrière Bontrager Flare RT.
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-01-2019 18:43:43

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-01-2019📢 Bekijk live het Nieuw-Zeelands kampioenschap tijdrijden
🚴‍♂️ George Bennett
⏰ Donderdag op vrijdag om 00:00 (🇳🇱 tijd)
📲 http://po.st/0DWuzC
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
03-01-2019 18:42:30

Message de Team Androni Giocattoli du 03-01-2019Eccola… fiammante come sempre: la nostra maglia 2019! Ben fatto Rosti Italian Quality Sportswear!
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-01-2019 18:30:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-01-2019Un giovanissimo Stefano Accorsi anni fa pubblicizzando il gelato Maxibon in un inglese maccheronico, (praticamente il nostro livello di conoscenza ndr. ) convinceva gli amici che 2 gusti erano meglio...
Voir les 4 photos

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
03-01-2019 18:15:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 03-01-2019Jacques Thibaux, Président, et les membres du Comité d'Organisation du GPF-Grand Prix de Fourmies vous souhaitent une merveilleuse année 2019.
On vous donne rendez-vous, le dimanche 08 septembre pour la 87ème...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-01-2019 18:05:16

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-01-2019Caleb Ewan previews the Australian national championship

On Sunday 6 January, Caleb Ewan will form together with Adam Hansen the Lotto Soudal duo that will battle for the national title in...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
03-01-2019 18:01:11

Message de Antoine Duchesne du 03-01-2019Ça recommence avec un départ français! 03/02/19 Gp Marseillaise -Étoile de Bessège -Tour de Provence -Het Niewsblad -Kuurne Brussel Kuurne 🤟🏾 Mais là, encore pas mal de training avant tout...
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
03-01-2019 18:00:57

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 03-01-2019Une belle et joyeuse année à tous ceux qui me suivent 👌🏼😉 ! En avant pour 2019 🙏🏼
Merci @manon___prst pour la prise 🖤
#photography #teamcofidis #nice @kuotacycle @suomycycling @oakley #nice #vieuxnice...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
03-01-2019 17:51:13

Message de Alexis Guerin du 03-01-2019En route sur nos formule 1, avec votre soutien à chaque coup de pédales nous nous rapprocherons du sommet et accrocherons un maximum de succès possible en 2019 !!! ...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
03-01-2019 17:47:31

Message de Audrey Cordon-Ragot du 03-01-2019Let’s rock and roll our new @trekfactory #speedconcept 🔥🎸
Guess who’s who ? 🧐
Splunk @ridebontrager Santini Cycling Wear
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
03-01-2019 17:40:59

Message de José Mendes du 03-01-2019Visita á Velofitsystem para ajustar a minha @ktmbikeportugal LISSE e os sapatos @maviccycling
Como sempre muito obrigado @antoniofacao pelo cuidado e profissionalismo 👌
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
03-01-2019 17:30:58

Message de Lukas Pöstlberger du 03-01-2019New year, new shades 😎
Let’s welcome RIDE 100% to the BORA-hansgrohe family 💪🏼

#coolkids #PöstiPower
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 03-01-2019Le comité d’organisation du Grand Prix de Plumelec-Morbihan vous souhaite une excellente année 2019.

Rendez-vous le 31 mai et le 1er juin pour la prochaine édition du week-end cycliste de...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-01-2019 17:16:29

Message de BORA-hansgrohe du 03-01-2019We are delighted to announce RIDE 100% as our new partner. Welcome to the #BORAhansgrohe family.
Read more here: https://www.ride100percent.com/cycle/blog/100-x-bora-hansgrohe/

----
Wir freuen uns, 100% als unseren neuen Brillen-Partner in der #BORAhansgrohe Familie...
Voir les 4 photos

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 03-01-2019🌈 ¡¡El 15 y 16 de febrero saldrá el arcoíris en Murcia!!

😁 Alejandro Valverde hizo público que estará, en principio, en la Vuelta Ciclista a la Región de Murcia -...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-01-2019 17:11:41

Message de Team Sunweb du 03-01-2019We're loving all of our exciting updates for 2019! ❤️

Peruse through our snaps from our Team Launch to check them out for yourself 📸
Voir les 17 photos

Davide CimolaiDavide Cimolai
03-01-2019 17:10:00

Message de Davide Cimolai du 03-01-2019Eleganza, performance, aerodinamica.
In una parola #DEROSA
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
03-01-2019 17:05:49

Message de OLLY FANS CLUB du 03-01-2019ASPETTANDO LE PRIME GARE......
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
03-01-2019 17:04:35

Message de Rally UHC Cycling du 03-01-2019SoCal training camp preview : The women's team is kicking off 2019 with training camp in sunny California! Read all about it. 🔥
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 03-01-2019Boy van Poppel is vandaag vader geworden van een prachtige en gezonde dochter, Mèxx. Gefeliciteerd aan papa Boy, opa Jean-Paul en heel de familie! 🍼😍

**

Congratulations on your first born, Boy...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
03-01-2019 16:58:58

Message de Petr Vakoc du 03-01-2019Rok 2018 v číslech ze Stravy.
Last year in numbers by Strava.
Voir la vidéo

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
03-01-2019 16:48:59

Message de Niccolò Bonifazio du 03-01-2019Allenamento specifico, nelle mie 4 ore odierne con svariati lavori, ho inserito 6 partenze da 50/55kmh per circa 15’secondi, ottimo per preparare le volate di inizio stagione ! 👍🤗 domande...
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 03-01-2019Retrouvez Eugénie, Coralie et Marie de vendredi à dimanche sur la Coupe de France Piste à Roubaix 🔁

#RideAndShine
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
03-01-2019 16:22:17

Message de Jesus Hernandez du 03-01-2019Enamorado de la nueva piel para 2019 de mis chicos del @kometacyclingteam y de la @fundacioncontadorteam 😍😍
@contadorfj quiero una.....😭😭
#seasson2019
#kometacyclingteam
#motivacion
#quererpoder
#tetodo
#highclass
#♾+3
#jefeyoquierouna
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-01-2019🇨🇦 Le maillot de champion du Canada d'Antoine Duchesne, version 2019, immanquable dans un peloton ⤵
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
03-01-2019 16:06:21

Message de Cesare Benedetti du 03-01-2019We always give 100%, in 2019 we also #ride100percent @ride100percent
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
03-01-2019 15:59:23

Message de Paweł Poljański du 03-01-2019Kolejny dobry trening zrobiony. 🏔🚴‍♂️☀️👌
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
03-01-2019 15:56:02

Message de Chantal Blaak du 03-01-2019The 2019 Squad! 💪 Boels Dolmans Cycling Team
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
03-01-2019 15:53:49

Message de Loïc Chetout du 03-01-2019Let’s be happy 😅
Doris Day* .
.
.
.
@teamcofidis @kuotacycle @ride100percent @girocycling @alibabike @campagnolosrl @suomycycling @naliniciclo @srmpower @dedacciaistrada_racingtech .
.
.
.
#ride100percent #cofidis #cofidismyteam #giro #giroshoes #suomy #suomyhelmets #alibabike #kuota #kuotabikes #campagnolo #superrecord #dedacciai #srm...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-01-2019In the bus. At the hotels. In the team cars and on top of mountains. EF Gone Racing is a new series we’re creating with Rapha to take you inside...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
03-01-2019 15:33:17

Message de Michał Kwiatkowski du 03-01-201984. Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski 2018 Roku : Zostały 24 godziny głosowania w Plebiscycie na Najlepszego Sportowca Polski 2018 roku. W piątek o 17 koniec zabawy.
Jeśli uważacie, że zasłużyłem,...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-01-2019 15:21:35

Message de Team Sunweb du 03-01-2019We kicked off our 2019 season in Berlin today with our Team Launch. Go #InsideOut with Nikias Arndt throughout the day 🙌🏼

#KeepChallenging #WirSindTeamSunweb🇩🇪
Voir la vidéo

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
03-01-2019 15:02:21

Message de Sean De Bie supporters du 03-01-2019Morgenavond (21u.) ploegvoorstelling te Rotterdam (Ahoy) tijdens de 6-daagse aldaar.
Hieronder alvast een voorsmaakje.
:-)
Voir les 4 photos

UAE TourUAE Tour
03-01-2019 15:00:03

Message de UAE Tour du 03-01-2019Sprint finishes are always a nail-biter!

You never really know who will win until the last second. Come feel the thrill at the finish line on March 2nd.

For details...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-01-2019 14:51:17

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-01-2019Learning curves with Alex Dowsett. Inside & onboard video from day 2 Lexus of Blackburn Bay Crits, the "hotdog" course :)

#TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Pushys Online
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
03-01-2019 14:50:32

Message de Team Sunweb du 03-01-2019Have you checked out our new website yet? 😍

While you're there, take a look at our Men's program on Training Camp in Calpe ☀️

📸 teamsunweb.com/training-camp-calpe
Voir les 4 photos

Steven LammertinkSteven Lammertink
03-01-2019 14:42:54

Message de Steven Lammertink du 03-01-2019Following the rain to #Bretagne for the team presentation with Vital Concept - B&B Hotels tomorrow #2019
Voir la vidéo

Alex DowsettAlex Dowsett
03-01-2019 14:37:06

Message de Alex Dowsett du 03-01-2019Bay Crits, day 2, right here 👉🏻 https://youtu.be/BDYDWp5LL4c
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
03-01-2019 14:35:45

Message de Lex Albrecht du 03-01-2019The snow followed me to Arizona, ha!
Good thing I like it 😉.

I brought along almost every type of Voler Apparel that I own from. It’s possible to be comfortable...
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
03-01-2019 14:28:26

Message de Paweł Bernas du 03-01-2019That was a good #birthday ride with The Workshop Cafe+Cycles 🤩 jeśli nie byliście musicie ich odwiedzić! 😍
CCC Team
Oakley
Giant Bicycles
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
03-01-2019 14:27:45

Message de Astana Pro Team du 03-01-2019With the first races coming up soon, it’s important for the riders to have a perfect insole for their shoes. Thank you Sidas, your foot company for creating this special...
Voir la vidéo

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
03-01-2019 14:11:32

Message de Thomas Voeckler Athlete du 03-01-20191 fois de + merci @AvoriazTourisme pour ces top journées à la montagne en famille! Bonne année 2019, qu’elle soit aussi belle pour vous tous que le soleil du jour...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-01-2019 13:56:57

Message de Team Bahrain Merida du 03-01-2019🇦🇺 #BayCrits
#️⃣ DAY 3
➡️ Heinrich #Haussler takes third place in Williamstown, #Australia and he grabs also third overall. Well done Heino! Good start to the new year.
📸 Credits CON...
Voir les 2 photos

Daniel OssDaniel Oss
03-01-2019 13:51:26

Message de Daniel Oss du 03-01-2019In viaggio verso l’Australia 🇦🇺 Diamo inizio a questa nuova stagione 💪 Ci siete il 6 gennaio per una diretta su Instagram?

Traveling to Australia 🇦🇺 Let's start this new...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
03-01-2019 13:45:07

Message de Rui Costa du 03-01-2019#UAETeamEmirates #2019 #road #cycling 😊🚴‍♂️
En voir plus

nicolas rochenicolas roche
03-01-2019 13:44:41

Message de nicolas roche du 03-01-2019stickybottle.com : Nicolas Roche in the new colours of Team Sunweb. The Irishman is set to be unveiled in Berlin today as part of the team launch. He is looking...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
03-01-2019 13:42:38

Message de Lukasz Wisniowski du 03-01-2019A wiecie co dziś świętują Amerykanie? Dzień Wiśni w czekoladzie! Wszystkiego najlepszego 😁😋
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-01-2019Dimanche 6 janvier, Rudy Molard participera à la première édition de l’Alpe d’Huez Ski Marathon 🎿

📏 30 kilomètres en style libre
🏔 700 mètres de dénivelé positif
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-01-2019 13:28:49

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-01-2019With the help of an amazing composite team, Marco Haller sealed the overall victory at Lexus of Blackburn Bay Crits! And we won the team classification. A nice way to...
Voir les 6 photos

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 03-01-2019Questa mattina Giancarlo Otelli è mancato , presidente dell’omonima squadra di cui ha fatto parte anche Filippo da Juniores. Porgiamo le più sentite condoglianze alla famiglia Otelli a nome di...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
03-01-2019 13:25:36

Message de Tiago Machado du 03-01-2019Treino curto mas intenso... ja cheguei muito satisfeito a casa 🙈🦁
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
03-01-2019 13:23:55

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 03-01-2019Disfrutando de esta primavera tan rara que nos están regalando!!! Temperaturas de pleno mes de abril!!!
En nada nos vemos en la @cbbikeraceoficial persiguiendo a @oliveraviles88 😛😛😛😛
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
03-01-2019 13:11:51

Message de De Wally's du 03-01-2019De eerste officiële foto's van Jelle zijn binnen. Momenteel vertoeft Jelle op stage in het Spaanse CALPE. We kunnen stilaan beginnen aftellen (!!!! copyright op foto's).
Voir les 3 photos

Message de Victor Campenaerts - Official du 03-01-2019Campenaerts vertrokken op hoogtestage naar Namibië : Victor is ondertussen goed aangekomen in Namibië en geniet er van zomerse temperaturen rond de 30°.
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
03-01-2019 12:49:42

Message de Jay McCarthy du 03-01-2019Great hit out at the @baycyclingclassic. Thanks @novotelgeelong for hosting our team. See you around the corner at the @cadelroadrace #brrrup
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
03-01-2019 12:47:47

Message de Vitor Gamito du 03-01-2019O meu shot matinal de adrenalina 🚵🏻‍♂️⚡️

https://www.strava.com/activities/2052182870/shareable_images/map_based?hl=pt-PT&v=1546507553
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-01-2019 12:45:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-01-2019🚴🏻‍♂️❤️ We are in love with our 2019 De Rosa bike! 🙌🏻
#ReadyToRide a great 2019 together!
Voir les 2 photos

nicolas rochenicolas roche
03-01-2019 12:40:05

Message de nicolas roche du 03-01-2019New colours and motivation for 2019 with Team Sunweb
Voir les 3 photos

Juliette LabousJuliette Labous
03-01-2019 12:21:58

Message de Juliette Labous du 03-01-2019We are ready for the 2019 season!! 😀🤩
____________________________________
📸: Corvospro
#teampresentation #keepchallenging #creatingmemories
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-01-2019 12:15:00

Message de The Tour Of Britain du 03-01-2019Riding with Vittoria Neutral Service at the Tour of Britain : The OVO Energy Tour of Britain isn't just about the bikes 🚲🚲🚲...

Cyclist magazine took a ride in the Vittoria...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-01-2019 12:02:22

Message de CCC Team du 03-01-2019⚡️ EXCITING NEWS ⚡️

🇩🇪 rider Jonas Koch has signed on as our 24th rider for the 2019 season!

“At 25-years-old, Jonas is young and will have the opportunity to develop further...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-01-2019 12:00:00

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-01-2019New Year’s resolution: give more compliments 🤗
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 03-01-2019Une incroyable piste cyclable d’Adelaide jusqu’à Willunga sillonnant @mclaren_vale sur le thème du vin ! #shiraztrail L’équilibre parfait entre terroir, tourisme, cyclistes, piétons et cavaliers ! Bravo @southaustralia @cityofadelaide #cityofonkaparinga...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
03-01-2019 11:35:30

Message de Tim Wellens du 03-01-2019My team is better than yours :-p Lotto Soudal Cycling Team Fanpage
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-01-20192019 is the year which will see Luxembourg Champion Bob Jungels - a stage victor in 2017 and twice winner of the prized white jersey - return to the Giro...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-01-2019 11:11:08

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-01-2019Il nostro Oliviero Troia avrà modo di attaccare il primo numero sulla nuova maglia del team a fine gennaio nella Vuelta de San Juan. Poi di seguito parteciperà al Giro...
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
03-01-2019 11:00:01

Message de Benoit Cosnefroy du 03-01-2019Bonjour à tous,

C'est depuis l'Australie que je vous souhaite une très belle année 2019. Je l'espère pleine de bonheur et de réussite dans les projets que vous entreprenez.

J'ai eu la...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
03-01-2019 10:58:35

Message de Arctic Race of Norway du 03-01-2019🇧🇻️ På jakt etter ARN-supportereffekter? Nå er januarsalget i gang på www.arcticraceshop.no! 👍

🇬🇧 Gear up for ARN 2019! Check out the January sale at www.arcticraceshop.no! 👍
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
03-01-2019 10:58:09

Message de Rachel Neylan du 03-01-2019SYDNEY you've given me a million beautiful moments and memories since 1982! You've been playing tug of war with my heart since 2008... but I still love you to bits!...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 03-01-20191er podium de l'année pour le Team Delko Marseille Provence ! 😀
Le sprinter Brenton Jones prend la 2ème place de la 3ème journée du Lexus Blackburn Bay Crits en Australie...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-01-2019 10:48:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-01-2019Camp d'entraînement Wanty-Gobert 2019 à venir 🚴☀️

📅 14-25/01
📍 L'Alfàs del Pi 🇪🇸
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 03-01-2019¿Te gustaría ser "Amigo de la Vuelta" y vivir la carrera en primera persona? 😁🚵‍♂

Agradecemos desde una aportación voluntaria hasta un patrocinio oficial. Tendrás tu acreditación y vivirás la carrera...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-01-2019‪Our riders aren't the only ones waiting for the new season to finally kick off.‬
‪Photo: Justin Sullivan‬
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
03-01-2019 10:21:21

Message de Movistar Team du 03-01-2019🛫🇦🇺 It's on, ladies and gents - the first stop for the #MovistarTeam2019 is coming with the Santos Tour Down Under #TDU (Jan 13 / 15-20), and we're travelling this...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 03-01-2019Première sortie de 2019 hier sur l' EKZ CrossTour (et avec équilibre 👌) .

Evita Muzic prend la 9ème place de la course remportée par Jolanda Neff.

📸 EKZ CrossTour
#RideAndShine
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-01-2019 10:13:00

Message de Team Novo Nordisk du 03-01-2019Team Novo Nordisk 2019 Jersey Elements : Get to know the 2019 Team Novo Nordisk cycling kit!
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
03-01-2019 10:03:00

Message de Grand Prix De Denain du 03-01-2019Très belle année à toutes et tous !

Et vivement le dimanche 24 mars 😁😁😁
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-01-2019Les Lexus Blackburn Bay Crits se sont terminés cette nuit avec une 10e place finale de Miles Scotson ✅

La suite du programme pour Miles, c'est le Championnat d'Australie dimanche. Il...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-01-2019 09:23:30

Message de Team Sunweb du 03-01-2019🚨💻Get to your computers, phones or tablets!💻🚨

We're kick starting our season with a brand new website! Head to teamsunweb.com and give us a ❤ if you like it!
Voir la vidéo

Pierre RollandPierre Rolland
03-01-2019 09:16:35

Message de Pierre Rolland du 03-01-2019Propre il y a deux jours, il va être temps de laver mon vélo Orbea avec ses roues Mavic . Dites-moi si vous aussi vous lavez votre vélo tous les...
Voir les 3 photos

Jelle WallaysJelle Wallays
03-01-2019 09:12:40

Message de Jelle Wallays du 03-01-2019Smile because there is something new HAPPY NEW YEAR everybody #smile
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-01-2019The Dimension Data for Qhubeka Continental Team is once again set to provide a vital stepping stone towards the World Tour for aspiring u23 riders in 2019.

2019 Continental Team Announcement:...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
03-01-2019 08:57:35

Message de Mario Cipollini du 03-01-2019Robert Kubica ed il sottoscritto.....Non saremo belli ....
Ma qui c’è del puro talento coraggio e classe cristallina in abbondanza. Un solo titolo mondiale in due ...ma perché la vita...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
03-01-2019 08:44:24

Message de Brenton Jones du 03-01-2019Finished off the Lexus of Blackburn Bay Crits on the podium, gave it a crack and happy with my form heading into another season 😎 Congrats Caleb Ewan on the...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
03-01-2019 08:39:10

Message de Team Cofidis du 03-01-2019Découvrez nos coureurs pour la saison 2019 🚲

#CofidisMyTeam
Voir les 33 photos

Team SunwebTeam Sunweb
03-01-2019 08:36:26

Message de Team Sunweb du 03-01-2019😍 ŠKODA Nederland Superb Combi 😍

State of the art exterior design combined with luxurious interior space, the ŠKODA Superb Combi will be following our team in the peloton this year...
Voir les 3 photos

Rudy MolardRudy Molard
03-01-2019 07:54:09

Message de Rudy Molard du 03-01-2019Mon programme de début de saison 2019:
> Tour de Provence (14 au 17/02)
> Tour du Haut Var (22 au 24/02)
> Paris-Nice (10 au 17/03)
👊🏼
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-01-2019 07:34:53

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-01-2019#BayCrits: Racing wrapped up today in Williamstown before Amanda Spratt and Luke Durbridge head to Ballarat to join their teammates for the #RoadNats, which begin with the criterium champs tomorrow...
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 07:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019Want to give the StreetVelodrome a crack on it's Aussie debut? 👍😄
Register today! 👉 http://bit.ly/TDU19StreetVelo
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 05:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019BePink have their eye on the fast stages and youth classification at this year's Santos Women's Tour Down Under. 🚴‍♀️
Discover their start list thanks to Suzuki Motorcycles Australia. 👉 http://bit.ly/2VqDWAz
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
03-01-2019 04:39:10

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 03-01-20196 years on, we will never forget you my friend! #IrideforBurry #3jan #AfricanMTBkid #BurryStander
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 04:36:37

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019The Specialized Women's team start list is here! 👏
Check it out thanks to Suzuki Motorcycles Australia. ➡️➡️ http://bit.ly/2BT2UQ6
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-01-2019 02:33:45

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-01-2019SBS Cycling Central : ‪Racing starts at 2 pm (30 minutes from now) AEST. Watch @mhaller91 on the last stage of Bay Crits as we work to defend his overall...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 02:14:25

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019Mitchelton-SCOTT have named their title-defending women's team, headlined by two-time Santos WTDU champion Amanda Spratt. 🏆🏆
Meet the team thanks to Suzuki Motorcycles Australia. ➡️ http://bit.ly/MitcheltonScottWTDU19
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 02:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019Aussie Lauretta Hanson will lead Trek-Segafredo's debut women's team at the 2019 Santos WTDU. 🚴‍♀️👌
Check out the full lineup thanks to Suzuki Motorcycles Australia. ➡️ http://bit.ly/2SzZRTW
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-01-2019 01:54:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-01-2019Mitchelton-SCOTT looking to continue unbeaten run at the Santos Women’s Tour Down Under : PREVIEW: “With some new big teams at the start line I expect the #WTDU to be...
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
03-01-2019 01:40:10

Message de Guillaume Boivin du 03-01-2019It’s that time of the year. Leaving for Europe tonight. It’s always exciting to get the season started. It’s also one of the hardest day of the whole year. One...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-01-2019 00:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 03-01-2019Did you hear the news? Indie pop duo Client Liaison will be performing LIVE 🎶 at the Team Presentation and Free Concert presented by BikeExchange on Saturday 12 January! 🤩
Will...
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31