ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

CCC TeamCCC Team
05-01-2019 23:43:34

Message de CCC Team du 05-01-2019‪🇳🇿 #EliteRoads Fouché takes the win in Napier while Paddy Bevin crosses the line in fifth place overall (second in the Elite category).‬

‪Next stop 👉🏼 Adelaide 🇦🇺. #RideForMore ‬
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-01-2019 22:59:17

Message de Rally UHC Cycling du 05-01-2019Women's 2019 training camp : Go behind the lens with Wil Matthews for an intimate gallery of women's camp from Calabasas. #ReasonToRide
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-01-2019Victoire au Stab vélodrome 🏆

Les 100 km à l'Américaine sont remportés par Benjamin Thomas et Marc Sarreau !

131 points (!) d'avance sur Maitre & Tabellion. 3e place pour le duo...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
05-01-2019 22:05:24

Message de Lex Albrecht du 05-01-2019This would not happen in Montréal...

There’s a traffic jam here in Tucson to see snow! People are waiting for hours to drive up Mount Lemmon where there’s enough snow...
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
05-01-2019 21:50:43

Message de Peter Sagan du 05-01-2019Follow the official social media accounts of Vuelta a San Juan OK to receive all the latest information about the race!
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
05-01-2019 21:43:20

Message de Ramunas Navardauskas du 05-01-2019Guess , how many hours I made with this much banana bread !?;)
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 21:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019Head into the township of Nairne for a fantastic race day breakfast ahead of the Santos Women's Tour Down Under's Subaru Australia Stage 3. 🥓☕➡️ http://bit.ly/2RbZXES
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
05-01-2019 21:17:22

Message de Larry Warbasse du 05-01-2019Salut Eddy 👋🏽

Looking forward to spending a lot of time on my new @eddymerckxbikes 525 this year. Let’s make 2019 the best one yet. 💪🏽😍🚲

#eddymerckxcycles #ag2rlamondialeprocyclingteam
En voir plus

Michael SchwarzmannMichael Schwarzmann
05-01-2019 21:03:35

Message de Michael Schwarzmann du 05-01-2019New season - new kit - new island...
Good conditions with a great squad here in Gran Canaria ☀️

#BORAhansgrohe #BORAcookingsystems #hansgrohe #iamspecialized #sportful
#HIGH5fuelled
#rideshimano #rocketpeople #SciconBags #Tacx #spinazzegroup

📷 @_pascal_ackermann_
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-01-2019 20:56:08

Message de Isabelle Beckers du 05-01-2019About my past and future in sports... A story By Skoda . Find the link here ⬇️

http://bit.ly/MyStoryBySkoda

#storyofmylife #sports #fromchallengetochoice #reading #welovecycling
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
05-01-2019 20:49:05

Message de Tour of Utah du 05-01-2019#TOU2019 🚴‍♂️
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 20:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019Before you see off the world's best female cyclists on Novatech Creative Event Technology Stage 2, head to the Memorial Park in Angaston, South Australia for Fitness in the Park....
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-01-2019 20:12:30

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-01-2019Premier dossard pour Justin Mottier en 2019 et première apparition officielle de notre maillot sur le cyclo-cross de Grand-Champ, à deux pas de notre Soirée d'Ouverture.

➡ Demain, retrouvez Justin au...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
05-01-2019 20:11:58

Message de Geraint Thomas du 05-01-2019That was some Brunch!👌🤤 #rosecafevenice #notmybaby #uncleger
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-01-2019 19:48:44

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-01-2019Wielrennen kijken op zaterdagavond?🛋📺
Het Nieuw-Zeelands kampioenschap op de weg met George Bennett is nu bezig!🇳🇿😎 Volg de wedstrijd hier via de livestream👉🏼 http://po.st/0DWuzC
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
05-01-2019 19:44:42

Message de David De la Cruz du 05-01-2019Reconociendo el recorrido de la WEAREDLAX GF🤩
Sin duda un espectáculo! 🔝
Para saber más ➡️ #strava David De la Cruz
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-01-2019‪Training ✅‬
‪Massage ✅‬
‪Dinner ✅‬
‪Time for a good old fashioned pillow fight 😁‬
‪Thanks, Latexco!‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-01-2019 19:37:25

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-01-2019Il nostro campione Rui Oliveira è campione Portoghese 🇵🇹 su pista nella specialità Omnium. Rui ha avuto la meglio dopo le canoniche 4 prove dell' amico e spesso compagno di...
Voir les 7 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-01-2019 19:33:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-01-2019Anche il nostro Beppe Saronni sulle pagine della Gazzetta dello Sport ha magnificato le doti di Gaviria " Talento e potenzialità immense. Nemmeno lui conosce i suoi limiti. Va gestito...
Voir les 4 photos

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
05-01-2019 19:31:04

Message de Enric Mas Nicolau du 05-01-2019Entrenando en Calpe / Training in Calpe (Photos Sigfrid Eggers) Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
Voir les 5 photos

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
05-01-2019 19:16:23

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 05-01-2019Voorafgaand aan de stage vandaag eerst nog groepstraining afgewerkt, 140km dik 4 uur
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-01-2019 19:00:00

Message de CCC Team du 05-01-2019🇳🇿 #EliteRoads Patrick Bevin is back in action at the New Zealand road race championships on Sunday.

The 166km race gets underway at 08:30 NZDT (20:30 CET Saturday night). Tune in...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-01-2019 18:56:24

Message de Tour de Pologne du 05-01-2019Aż 10 razy w ostatnim ćwierćwieczu Tour de Pologne nagradzany był podczas Plebiscytu Przeglądu Sportowego. Wyróżnienia były różne: za Imprezę Roku, za promowanie Polski za granicami i wreszcie imienne dla...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
05-01-2019 18:53:18

Message de Mario Cipollini du 05-01-2019Prologo Tour 2004 a Liegi alla “ Tron”il body , (PH Bettini )ma fuori ordinanza per regolamento (le gambe devono essere scoperte) quindi un paio di forbici e...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
05-01-2019 18:24:30

Message de Jens Voigt du 05-01-2019Happy New Year! Can't wait to #shutuplegs with you guys in 2019. Big things are in the pipeline and the old stuff is on SALE. Check it out!

www.shutuplegs.com
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-01-2019 18:18:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-01-2019‪TODAY: New Zealand #EliteNats men’s RR with Dion Smith from 8:30am NZDT (6:30am AEDT, 8:30pm CET), and Aussie #RoadNats womens RR from 8:30am AEDT (10:30pm CET) and men’s RR...
Voir les 2 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-01-2019 18:14:06

Message de BORA-hansgrohe du 05-01-2019The #cookingrevolution continues...stay tuned: 14th of January 🤩
_____
Die Revolution geht weiter... bleibt dran: 14. Januar 🤩
#boracookingystems #BORA
Voir la vidéo

Paweł BernasPaweł Bernas
05-01-2019 18:02:07

Message de Paweł Bernas du 05-01-2019Just some random #trainingselfie 🐷 #rideformore #helpingriderstofly #ridegiant
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
05-01-2019 18:01:28

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 05-01-2019Voorbereiding op wegseizoen 2019 komt op gang | Sport Vlaanderen - Baloise 2018 : Voorbereiding op wegseizoen 2019 komt op gang

Aan alle renners, stafleden, omkadering, sponsors, hun familie, en aan...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
05-01-2019 17:58:27

Message de Trek-Segafredo du 05-01-2019We want your opinion!

Take our quick survey on our men's and women's teams and help us improve your fan experience.

All eligible entries have a chance to win 1 of 5...
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
05-01-2019 17:58:00

Message de Piotr Konwa du 05-01-2019Dostawa rzeczy od Verge Polska w samą porę na aktualne warunki w Polsce 💦❄️🥶

Team Wibatech Merx 7R
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 05-01-2019🚑 Sur la Coupe de France piste, Marie Le Net a été prise dans une chute à l'arrivée de la tempo race, pas de fracture pour la bretonne mais des...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-01-2019Cette nuit, c'est le Championnat d'Australie de la course en ligne avec Miles Scotson au départ 🇦🇺

📍Ballarat, 111 km au nord-ouest de Melbourne
📏 185,6 km (16 tours d'un circuit...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
05-01-2019 16:54:44

Message de Michael Kolar du 05-01-2019Spent 3 days at @jasna_nizke_tatry snowboarding and snowscooting while it's only one month after my last operation and I'm really happy that my strength is almost back plus it's almost...
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
05-01-2019 16:52:48

Message de Jelle Wallays du 05-01-2019Peace allemoale ...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-01-2019 16:46:08

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-01-2019🤩 En 2019, le Fan Klub de l'équipe arrive ! 🤩
Page à suivre ➡️ www.facebook.com/fanklubarkeasamsic/
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
05-01-2019 16:43:03

Message de Audrey Cordon-Ragot du 05-01-2019Victoire à GrandChamp
📷Mañuel Brazidec (twitter @manu_bzd)
Voir les 3 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-01-2019 16:39:12

Message de Frederico Figueiredo du 05-01-2019@ktmbikeportugal
@lojasdavisao
@oakley
@sportingtavira
@sportingclubedeportugal
#tavira
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
05-01-2019 16:31:31

Message de Darwin Atapuma du 05-01-2019Entrenando en las mejores tierras nariñenses con mi sobrino Duvan Atapuma
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-01-2019 16:30:00

Message de La Vuelta du 05-01-2019🇪🇸 Correría Alberto Contador #LaVuelta19 ?

🇬🇧 Will Alberto Contador ride #LaVuelta19 ?
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 05-01-2019Gisteren werd ons team voorgesteld aan duizenden wielerfans in Rotterdam Ahoy! Topavond met ook nog eens een succesvolle Jan-Willem van Schip en Stijn Steels op de piste! 💪
Michael Boogerd en...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-01-2019 16:28:25

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-01-2019Per la serie "piccoli Supporters crescono" il nostro campione Sergio Henao cerca di far imparare al suo bambino il nome della squadra dove correrà quest' anno. "U A E, U...
Voir la vidéo

Marc SarreauMarc Sarreau
05-01-2019 15:54:58

Message de Marc Sarreau du 05-01-2019Le vainqueur du maillot mis en jeu à noël a bien reçu son lot et il a l'air heureux c'est parfait 😁😉 encore bravo et bonne route ...
Voir les 2 photos

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
05-01-2019 15:33:39

Message de Sean De Bie supporters du 05-01-2019"Laat de concurrentie maar komen papa"
"Ik ben er helemaal klaar voor!"
:p
Voir les 3 photos

UAE TourUAE Tour
05-01-2019 15:25:03

Message de UAE Tour du 05-01-2019@WolfisBikeShop has come forward to help the participants of the #UAETour Challenges, mobilise the #Dubai cycling community and provide advice and help with equipment related queries. Find out more on...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
05-01-2019 14:56:27

Message de Mikael Cherel du 05-01-2019Tu pars de la mer pour arriver au milieu de quelques skieurs... 🚵‍♂️
Qu'est ce qu'on est bien chez nous ! ☀️ Merci les copains @romainbardet
@domontaxel

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@bolle_eyewear @rosti.it
@ag2rlamondiale_procyclingteam @ekoicycling @visitcotedazur @tourmetropolenicecotedazur...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
05-01-2019 14:52:21

Message de Tiago Machado du 05-01-20195horitas com passagem no parque nacional da Peneda Gerês 👌 rumo à melhor forma 💪🦁
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-01-2019 14:17:46

Message de Israel Cycling Academy du 05-01-2019מלחמת גולדשטיין ב גולדשטיין

The Goldstein brothers dual

שנים האחים רועי ועומר באו היום בבוקר לאורים לתחרות הפתיחה של עונת המירוצים הישראלית עם תכנית בכיס האחורי של חולצת אקדמי.

״לעשות את המירוץ...
Voir les 5 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 05-01-2019Tifosi veri! Andrew Mc Pallanca.....👍👍👏👏👏
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 05-01-2019@rhthelookofsport @integra.store_danilonapolitano @giandoracer
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 05-01-2019De l’autre côté du globe en Australie, Shara Gillow & Lauren Kitchen s’apprêtent à disputer le championnat d’Australie.

⌚️ Dimanche 6 Janvier - 8:30 (heure locale)
🚲 104,4Km
📺 SBS / FOX 10:00...
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
05-01-2019 13:25:00

Message de Bruno Pires du 05-01-2019Dias como este dão nos vida🚵‍♂️🤣☀️☀️
A preparar um pouco o corpo para a parte da manhã do Bike Info Day em Vila Real no próximo dia 19...
A mente e informação...
Voir la vidéo

Bruno PiresBruno Pires
05-01-2019 13:24:02

Message de Bruno Pires du 05-01-2019Dias como este dão nos vida🚵‍♂️🤣☀️☀️
A preparar um pouco o corpo para a parte da manhã do Bike Info Day em Vila Real no próximo dia 19...
A mente e informação...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-01-2019 13:23:10

Message de Team Sunweb du 05-01-2019The full video! Grab yourself a cup of coffee and sit down to enjoy our 2019 Team Launch in Berlin! 🇩🇪

📽️ youtu.be/nIEjlq-AA3k
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-01-2019 13:16:31

The full video! Grab yourself a cup of coffee and sit down to enjoy our 2019 Team Launch in Berlin! 🇩🇪

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
05-01-2019 12:52:44

Message de Steve Morabito Athlète du 05-01-2019Koala day ! @ Adelaide, South Australia
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
05-01-2019 12:19:33

Message de Hubert Dupont du 05-01-2019Départ pour l’Australie
@Pierre Latour @Gediminas Bagdonas
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
05-01-2019 12:17:27

Message de Jens Keukeleire du 05-01-2019@sheenamaesen taking in some Vitamine D in Spain...
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
05-01-2019 12:04:11

Message de Julien Bernard du 05-01-2019Programme de début de saison :

12-24/01 Stage Entrainement Mallorca 🏋🏻‍♂️
.
07–10/02 Étoile de Bessèges 🏁
.
22-24/02 Haut Var 🏁
.
10-17/03 Paris Nice 🏁
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-01-2019 12:00:00

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-01-2019[Caption This] What is Caleb Ewan talking about? 🤷‍♂️
Voir la vidéo

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
05-01-2019 11:47:17

Message de Andreas Schillinger du 05-01-2019Start your Day right indoor mit @gozwift #tacx #Specialized #sportful #powertraining #borahansgrohe #bora #hansgrohe
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 11:37:13

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019Fresh from her season-ending UCI Women's WorldTour victory in Guangxi, Pan American champion Arlenis Sierra will lead Astana Women Team's debut in Adelaide.

Start list p/b Suzuki Motorcycles Australia: http://bit.ly/AstanaWomens19
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-01-2019Just another fine day to head out for a training ride with your teammates around sunny Calpe.
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-01-2019 11:03:44

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-01-2019RDV à 17h ! 👀
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-01-2019Il porte nos couleurs depuis ses 20 ans et en a aujourd'hui 37 : bon anniversaire Benoit Vaugrenard !
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
05-01-2019 11:00:00

Message de Movistar Team du 05-01-2019#BackToWork 🤸‍♂️💪

First week of the new year and some good kilometers in the books for the #MovistarTeam2019 signings with their new Endura kits 😎 #RodamosJuntos

Lluís Mas | Sheyarcoiris | Carlos...
Voir les 4 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-01-2019 10:48:16

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-01-2019Outlet! 50% discount!! Take a look: www.lottosoudalshop.be/en/outlet.html
Voir les 4 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
05-01-2019 10:41:51

Message de CCC Development Team du 05-01-2019Sto lat, Kacper! Wszystkiego, co najlepsze 🎂🎉🎁
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
05-01-2019 10:33:27

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 05-01-2019Imágenes del recorrido de la 1ª etapa de la #vueltaciclistaandalucia2019 ¿qué os parece?
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 10:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019See the peloton cross the finish line on Ziptrak Stage 1 in Brilliant Birdwood! They'll be celebrating vehicles of all kinds at the National Motor Museum - Australia. 🚗🚲
Details here....
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
05-01-2019 10:25:20

Message de Marc Sarreau du 05-01-2019Hier sur la piste de Roubaix je termine 8 ème de l'américaine de la coupe de France avec Nicolas Hamon.
Plus tard dans la soirée associé à Benjamin Thomas nous avons...
Voir les 3 photos

Diana PeñuelaDiana Peñuela
05-01-2019 10:24:03

Message de Diana Peñuela du 05-01-2019Hay personas que marcan tu vida, que se convierten en madres, amigas, cómplices, que a pesar de la distancia sigues sintiendo su calor.

@mimerle promoter of cycling in the United...
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
05-01-2019 10:22:05

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 05-01-2019Des bidons édition limitée « BISON ADRIEN PETIT » sont toujours disponibles en vente au magasin Cycl'affaires (possibilité d’envoi postal) de Bouvigny Boyeffles (Prix 5€).

N’hésitez pas à aller y...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
05-01-2019 10:13:31

Message de Drapac Cycling du 05-01-2019Liam Magennis was our best placed finisher in today’s u23 National Championships Road Race in 13th place, 4sec off the winner.
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
05-01-2019 09:51:10

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 05-01-20191+1.30(10 /10)+1 (200/250)(250/320) 🤔
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 05-01-2019Hard work every day. For preparing 2019 season. With Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE my first race in Australia Santos Tour Down Under . Eddy Merckx Bikes Rosti France Fizik...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
05-01-2019 09:49:43

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 05-01-2019O treino de hoje é perfeito para ciclistas de estrada profissionais, amadores, triatletas faz bem a todos :)

1+1.30(10 /10)+1 (200/250)(250/320) 🤔
En voir plus

Julien MoriceJulien Morice
05-01-2019 09:48:04

Message de Julien Morice du 05-01-2019Hier avait lieu la présentation du #vitalconceptbbhotel à l’espace 2000 à Grand-Champ. Une belle soirée avec la prescence des partenaires et des supporters. Du côté sportif on continue la préparation...
Voir les 7 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-01-2019 09:35:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-01-2019Bell' intervista oggi sulla Gazzetta dello Sport del nostro grandissimo Beppe Saronni che conferma, dopo che negli ultimi tempi aveva dato già diversi segnali, di volersi fare un po' da...
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-01-2019Look who's here 😃
#CalpeTrainingCamp
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
05-01-2019 08:46:10

Message de Mads Pedersen du 05-01-2019This is how my 2019 started with the traveling, snowstorm in Munich yesterday. That cost me a missed flight to Mallorca, so we try again today. And hopefully it’s only...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
05-01-2019 08:36:35

Message de Damien Gaudin du 05-01-2019🎉 BONNE ANNÉE 2019 🍾

En ce début d’année nous vous dévoilons le programme de Damien des deux premiers mois de courses !

- 🇬🇦 Tropicale Amissa Bongo, du...
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
05-01-2019 08:18:34

Message de Pierre Rolland du 05-01-2019Vital Concept - B&B Hôtels. Gautier et Rolland, copains d’avant : Le vélo c’est également de belles rencontres et de belles histoires d’amitié. Vital Concept - B&B Hotels
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
05-01-2019 08:14:28

Message de Petr Vakoc du 05-01-2019Během Vánoc jsme se se Zuzana Hejnová - Official rozhodli vyzkoušet, kdo bude rychlejší na vzdálenost 80m. 🏃🏻‍♀️ nebo 🚴🏻‍♂️?? Ještě během svátků jsme se s celou rodinou vydali do...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 08:06:23

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019New name. New kits. New-look team. ✨

2x Santos Tour Down Under winners reveal start list for 2019 edition. Check it out thanks to Suzuki Motorcycles Australia: http://bit.ly/2FaXV0j

📸 Chris Auld/ CCC...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-01-2019 08:00:22

Message de CCC Team du 05-01-2019We're heading to 🇦🇺 for #TDU! Meet the team 👇

🇳🇿 Patrick Bevin
🇪🇸 Víctor de la Parte
🇮🇹 Jakub Mareczko
🇵🇱 Łukasz Owsian
🇺🇸 Joey Rosskopf
🇵🇱 Szymon Sajnok
🇪🇸 Francisco Ventoso

Download our race preview 👉...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
05-01-2019 08:00:01

Message de Greg Van Avermaet du 05-01-2019cyclingnews.com : Q&A: Belgian on why he stayed loyal, building a new-look Classics group, and his hopes for 2019
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
05-01-2019 08:00:01

Message de Team Cofidis du 05-01-2019Les recrues sont à la fête en ce début d'année ! Après Pierre-Luc Périchon hier c'est Natnael Berhane qui célèbre aujourd'hui ses 28 ans ! Toute l'équipe Team Cofidis te...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
05-01-2019 07:00:06

Message de Kilian Frankiny du 05-01-2019Um den sehr kalten Temperaturen zuhause aus dem Weg zu gehen und die Vorbereitung für die Santos Tour Down Under zu optimieren trainierte ich die letzte Woche in der Toskana....
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 06:56:26

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019Be sure to pick up your copy of the Sunday Mail tomorrow to receive the official Santos Tour Down Under program! 🤩

cc: The Advertiser
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-01-2019 06:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 05-01-2019Heading to the start of Santos Women's Tour Down Under in Hahndorf on 10 January? Be sure to check out their race day breakfast! ☕🥓
Details here. ➡️ http://bit.ly/2TwSRaJ
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
05-01-2019 06:16:37

Message de Drapac Cycling du 05-01-2019Jensen Plowright is sitting comfortably in a fast chasing peloton that’s gaining on the breakaway containing Tom Bolton. Four laps to go. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under