ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Drapac CyclingDrapac Cycling
07-01-2019 23:54:52

Message de Drapac Cycling du 07-01-2019After a much needed rest, we’ve got the final day of #RoadNats coming up today. First up is Liam Magennis in the u23 Time Trial, followed by Liam White -...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-01-2019 23:47:16

Message de CCC Team du 07-01-2019#TDU Touchdown in 🇦🇺! The guys are heading out for their first training ride. You can’t miss our orange Etxeondo kits on the road! #RideForMore
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
07-01-2019 23:28:23

Message de Audrey Cordon-Ragot du 07-01-2019Audrey Cordon-Ragot voulait profiter du public - Actualité - DirectVelo : https://www.directvelo.com/actualite/71529/audrey-cordon-ragot-voulait-profiter-du-public
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 07-01-2019Fueling up for a year of epic travel with a little help from our friends. Where will we explore this season? Stay tuned for behind-the-scenes stories from our adventures on...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
07-01-2019 22:59:07

Message de Rachel Neylan du 07-01-2019Beyond happy to be back using the best training tool in the business @srmpower! I started my cycling career understanding training, physiology and power thanks to hours on the @srmpower...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
07-01-2019 22:08:27

Message de Tour of Utah du 07-01-2019#TOU2019 🚴‍♂️
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
07-01-2019 21:56:05

Message de Maximiliano Richeze du 07-01-2019vueltaasanjuan.org : La competencia de ciclismo más importante de América contará una vez más con un pelotón colmado de estrellas. A los reconocidos nombres europeos anunc...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
07-01-2019 21:51:04

Message de Diana Peñuela du 07-01-2019Hoy me desperté a las 4:30am, mi carrera era a las 10:00am, podía dormir hasta tarde, levantarme sin afán.. pero estaba nerviosa, ansiosa. La razón, la segunda y tercera foto,...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
07-01-2019 21:47:28

Message de Michael Kolar du 07-01-2019Bring it on 2019 #prettywise #ninja
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
07-01-2019 21:22:29

Message de Enric Mas Nicolau du 07-01-2019Gracias a todos los miembros del Deceuninck - Quick-Step Cycling Team por sus felicitaciones! Somos un gran equipo! / Thanks to all Deceuninck - Quick-Step Cycling Team members for their...
Voir la vidéo

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
07-01-2019 21:20:53

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 07-01-2019Linda carrera hoy @feriamanizales en mi ciudad 🌃 @manizalesdelalma @epmciclismo @secretariadedeportecaldas
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
07-01-2019 21:10:37

Message de Christian Knees du 07-01-2019Here we go, the Team Sky squad for Santos Tour Down Under
Looking forward to start my 2019 season soon #ckcycling #teamsky
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
07-01-2019 20:59:42

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-01-2019 20:55:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-01-2019‪TODAY: It’s time trial day at the Aussie #RoadNats. Our start times:‬

‪⏱ 12:56pm AEDT (2:56am CET) Gracie Elvin
‪⏱ 1:00pm Grace Brown
‪⏱ 1:02pm Lucy Kennedy ‬

‪⏱ 2:14pm AEDT (4:14am CET) Cam...
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-01-2019‪Here's to you, Enric Mas Nicolau! We wish you another great year together with the Wolfpack!‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
07-01-2019 20:26:48

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 07-01-2019Comme un lundi soir... 😴🙈
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
07-01-2019 20:25:10

Message de Lance Armstrong du 07-01-2019Alex Honnold is a professional adventure rock climber whose audacious free-solo ascents of America’s biggest cliffs have made him one of the most recognized and followed climbers in the world....
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
07-01-2019 20:05:02

Message de John Degenkolb du 07-01-2019Danke, Gracie, Merci and Thank You so so much for all your lovely birthday messages that made my day a perfect one and the entry into a new decade much...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
07-01-2019 20:01:35

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-01-2019 19:51:05

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-01-2019Ora e Allora : Simone Velasco è pronto per la sua seconda stagione con i nostri colori
Simone Velasco is ready for his second season with our team

#OurTimeIsNow

https://www.fcibologna.it/it/bologna-nella-storia/ora-e-allora.html
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
07-01-2019 19:42:51

Message de Luis Ángel Maté du 07-01-2019Está la playa como para quedarse, ¿no? 🤔😜
⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
07-01-2019 19:25:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 07-01-2019Demain c’est la présentation ! ☺️ #maillot2019
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-01-2019 19:19:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-01-2019Riparte la stagione. Ecco le corse che ci vedranno impegnati nel mese di Gennaio. Forza Uae 🇦🇪, chi ben comincia.... 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
07-01-2019 19:05:00

Message de Roman Kreuziger du 07-01-2019Do práce! Vyrazil jsem do Calpe na týmové soustředění s Team Dimension Data for Qhubeka. Sem tam něco vyfotím, ale hlavně budu ladit formu. 🚴🏻‍♂️💨💨💨 👍🏻🇪🇸🇨🇿🇿🇦
En voir plus

Mickaël CrispinMickaël Crispin
07-01-2019 18:33:22

Message de Mickaël Crispin du 07-01-2019Cyclo cross international de La Mézière 6ème place 😋.
Content des bonnes sensations qui ne cessent d’augmenter 💪🏾. Un gros merci pour tous ces encouragements 👌🏾😋

@canyon @maviccycling @overstims @prologo.official @challengetires @feedbacksports...
Voir les 2 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
07-01-2019 18:21:50

Message de Amgen Tour of California du 07-01-2019🚨EXCLUSIVE OFFER🚨

Get the 2019 #AmgenTOC ASSOS Limited Edition Jersey and a Michelob ULTRA VIP Pass starting at $215. Available for select stages only. Price varies per Stage.

🚲 Get yours now...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 07-01-2019suiveur.it : Quando tutto sembrava ormai perduto, Francesco Manuel Bongiorno è riuscito a strappare un contratto tra i professionisti.
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
07-01-2019 18:16:10

Message de Jose Serpa ''El Leon La nueva GW @gw_bicycles @teamgwshimano #2019
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
07-01-2019 18:12:04

Message de Marcus Burghardt du 07-01-2019Today i did 5x this beautiful climb up to Randa.

#randa #efforts #threshold #training #mallorca #majorca #malle #palma #sunshine #athlete #pro #cyclist #strava #specialized #sworks #boracooking #hansgrohe
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
07-01-2019 18:00:01

Message de BORA-hansgrohe du 07-01-2019Before we start into the new season, read about our pre-season training together with Inscyd: https://bit.ly/2SBpBiV
-----
Bevor wir in die neue Saison starten, haben wir für euch einen interessanten Artikel zu...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
07-01-2019 17:30:00

Message de André Greipel du 07-01-2019Morgen steigt die Teampräsentation meiner Equipe Arkéa Samsic. Warren Barguil & ich sind genauso gespannt wie Ihr auf die Vorstellung des neuen Trikots für die 2019er Saison.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-01-2019The Wolfpack is back and is ready for another spectacular season!
https://youtu.be/N7E0xsr0dIg
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
07-01-2019 17:19:26

Message de Anna Plichta du 07-01-2019Kup Koszulka Innsbruck 2018 z autografami na Charytatywni Allegro : Zapraszam do licytacji koszulki :)
Dajmy jeszcze coś od siebie dla WOŚPu, bo jak zwykle robią wspaniałą robotę!
En voir plus

Paul OurselinPaul Ourselin
07-01-2019 17:16:55

Message de Paul Ourselin du 07-01-2019Il est encore temps de vous adresser mes vœux pour cette nouvelle année 2019 🎉

Pour ma part elle va commencer encore plus sérieusement dès demain ou je repars en avance...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-01-2019 17:05:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-01-2019Tra i 29 che compongono il nostro roster abbiamo individuato 5 passisti scalatori.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
07-01-2019 17:00:18

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 07-01-2019Le Vital Concept - B&B Hotels retrouvera les routes du Tour of Oman du 16 au 21 février 2019. De quoi se rappeler de jolis souvenirs... 🤩

🗣 «IN THE MIDDLE...
Voir la vidéo

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
07-01-2019 16:47:34

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 07-01-2019Bien arrivé à Calpe (Espagne) pour un dernier stage de préparation, avant de débuter la saison 2019 sur la Tropicale Amissa Bongo ! 👌🏽
En voir plus

CyclassicsCyclassics
07-01-2019 16:45:00

Message de Cyclassics du 07-01-2019Wir wissen genau wie schön es sein kann, morgens mal liegenzubleiben oder das Sofa nach der Arbeit direkt anzusteuern. Gerade in den nassen Wintertagen ist es manchmal besonders schwer sich...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
07-01-2019 16:44:00

Stay tuned for your official 2019 Host Venue announcement, coming in just 2 days. Mark your calendars for Wednesday January 9th. #TOU2019

Team INEOSTeam INEOS
07-01-2019 16:34:14

Message de Team INEOS du 07-01-2019It's almost time to get the season started! We're ready for #TourDownUnder 🇦🇺. Meet our squad for the first race of 2019
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-01-2019‪A big thanks to our sponsors for helping out with these great goody bags for tomorrow's team presentation!‬
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-01-2019 16:00:02

Message de Team INEOS du 07-01-2019"You’re never too sure what to expect from the first race of the season but I’ve been training well. Hopefully we can do something nice at the Tour Down Under...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 07-01-2019VIDEO- Meet another new Lotto Soudal rider, the Norwegian Carl Fredrik Hagen! Not only is he a promising road cyclist, the 27-year-old is also a former mountain biker and he...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-01-2019Direction le Portugal pour Benjamin Thomas : il prend part à compter de ce lundi à un stage à Anadia au sein de l'équipe de France de cyclisme sur piste...
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
07-01-2019 15:19:25

Message de Steven Lammertink du 07-01-2019New year new yersey and new sponsors @bbhotels_fr #2019
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 07-01-2019Hoog tijd voor een vette shout-out naar Stijn Steels en Jan-Willem van Schip! Zij schitterden de voorbije dagen op de piste in Rotterdam Ahoy en wonnen al verschillende disciplines in...
Voir les 6 photos

Quentin PacherQuentin Pacher
07-01-2019 14:41:58

Message de Quentin Pacher du 07-01-2019Nouveau maillot - Même motivation 🙏🏻🍋

📸 @krisboeckmans
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
07-01-2019 14:34:32

Message de Chantal Blaak du 07-01-2019Nothing comes easy 🤪 #training
Voir la vidéo

Paweł BernasPaweł Bernas
07-01-2019 14:30:23

Message de Paweł Bernas du 07-01-2019Cześć Wszystkim w nowym roku! 👋
Jestem jeszcze 6 dni na Majorce i dzielnie nabijam kilometry treningowe przed sezonem, a dla zmarzniętych amatorów kolarstwa w PL 🇵🇱 wrzucam trochę słonecznej...
Voir la vidéo

Brabantse PijlBrabantse Pijl
07-01-2019 14:27:21

Message de Brabantse Pijl du 07-01-201932 climbs, an extra loop in Beersel and the same tough finale in Overijse as previous years. Those are the ingredients of the Brabantse Pijl in 2019. 💪🚴‍♂ #BP19
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
07-01-2019 14:22:52

Message de Astana Pro Team du 07-01-2019👀Have you ever noticed this ornament on our cars? It’s the traditional Kazakh ornament, that was once created by the nomads living on the Eurasian steppe. It’s part of our...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 07-01-2019Yesterday we fed the lions!
We had a blast!

📸@svandevel & Jean-Paul Burger
Rudy Project
#namibia
#safari
#lions
#lionking @ Namibia
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
07-01-2019 14:15:01

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 07-01-2019Pocos días para que empiece la @cbbikeraceoficial y toca ponerse a full con la bici!!!!

Mira que soy paquete bajando, pero la #onetwenty me lo está poniendo fácil!!!🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
07-01-2019 13:48:38

Message de Amael Moinard du 07-01-2019Demain, on change de couleurs. Alors avant de découvrir nos nouveaux maillots pour la saison 2019, vous pouvez tenter de gagner un ensemble 2018.
Pour cela, il vous suffit de liker...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-01-2019 13:00:01

Message de Team INEOS du 07-01-2019“As an Italian kid I grew up watching the Giro and now to be there on that screen with all my family watching in Italy will be amazing.”

Gianni Moscon is...
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
07-01-2019 12:36:58

Message de Tiago Machado du 07-01-2019Eu e a minha KTM Lisse iniciamos a nossa semana de trabalho com passagem na Nossa Senhora da Assunção 🦁
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
07-01-2019 12:16:19

Message de Enric Mas Nicolau du 07-01-2019+24 today 🎊🎉🍾
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 07-01-20192019!!!
Le début de ma quatorzième saison étant en Australie :
- Down Under Classic 13.1
- Santos Tour Down Under 15-20.01
@tourdownunder
Voici la suite de mon programme européen jusqu’à la fin mai:
GP...
En voir plus

WigginsWiggins
07-01-2019 12:02:46

Message de Wiggins du 07-01-2019Delighted to continue with the Pinarello family for the 2019 season 👌🏽 #Forza
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 07-01-2019Technical showdown in Mallorca! Who’s winning this challenge? #StudioLottoSoudal
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
07-01-2019 11:50:50

Message de Volta a Portugal du 07-01-2019Cachaça 51 - 80ª Volta a Portugal Santander 2018
Voir la vidéo

Andreia FreitasAndreia Freitas
07-01-2019 11:49:28

Message de Andreia Freitas du 07-01-20194ª Taça de Portugal Ciclocrosse 2018/19
Voir les 2 photos

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
07-01-2019 11:44:37

Message de Liam White - Cyclist du 07-01-2019A few more laps of Buninyong wont go astray. Federation University Australia #roadnats2019 was a blast. Awesome atmosphere and the great support got me around the 16 laps of the...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 07-01-2019En ce jour de saint Raymond, souhaitons une bonne fête à notre Poupou international 🙂
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 07-01-2019😊 Como todos los años, nuestros amigos "Profesional Continental" Kim Brice y Joyce estarán presentes en la #VueltaCiclistaMurcia2019

😍🚴‍♂ Kim Brice: "Nos encanta la carrera"

⏳ Informamos que las plazas en...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
07-01-2019 11:17:18

Message de Lilian Calmejane du 07-01-2019Season 2019 coming soon ... Bring the action 💥🐍 #nouvellephotodeprofil
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-01-2019 11:10:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-01-2019Analizziamo la rosa della nostra super squadra : 7 gli scalatori che troviamo tra le file del team 🇦🇪. #uaetilovvo 💪💪💪💪
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-01-2019We are happy to announce that we are teaming up with Bryton, which will supply our riders with their ground-breaking cycling computers: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3736/deceuninck-quick-step-announces-partnership-with-bryton-inc
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
07-01-2019 10:53:42

Message de Santos Tour Down Under du 07-01-2019The triple world champion and his BORA-hansgrohe team kicked off their arrival in Adelaide with a training ride to the beach. 🏖️⬅️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
Voir la vidéo

Brabantse PijlBrabantse Pijl
07-01-2019 10:37:44

Message de Brabantse Pijl du 07-01-2019We can start counting down the days... 💯😍 #BP19
En voir plus

Léo VincentLéo Vincent
07-01-2019 10:24:58

Message de Léo Vincent du 07-01-2019Bonne année 2019 à tou(te)s !

Après quelques jours de stage au Lavandou, direction l’Australie pour la première course de la saison Santos Tour Down Under !
A suivre du 15 au...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
07-01-2019 10:19:10

Message de Giro d'Italia du 07-01-2019Today it's a tough day! 🗻

#Giro
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 07-01-2019📣📣
💥¡¡SORTEAZO!!💥
Vive la última etapa de la 🚴‍♂️ #VCV2019 GP Banco Sabadell 🚴‍♂️ desde la ZONA VIP, situada en la Plaza del Ayuntamiento de València.

Un pase DOBLE puede ser tuyo siguiendo...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-01-2019 10:12:04

Message de Team INEOS du 07-01-2019"Let’s hope I can be up there amongst the best riders to win Liege-Bastogne-Liege."

Michal Kwiatkowski has his sights set on challenging for Liege-Bastogne-Liege in 2019 - a race he would...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
07-01-2019 09:59:01

Message de Santos Tour Down Under du 07-01-2019Michael Mørkøv and Elia Viviani will be the ⭐ additions of the The Advertiser Track Down Under this Friday night!
All the details. 👉 http://bit.ly/2TAiE1K
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
07-01-2019 09:50:56

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 07-01-2019Mon intervention chirurgicale pour mon artère n’a pas eu lieu, car le chirurgien est absent depuis décembre (pour raisons personnelles). Je continue l’entraînement sans intensités afin de ne pas trop...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
07-01-2019 09:44:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 07-01-2019Happy birthday John Degenkolb! Wir wünschen unserem Rennpaten alles Gute zum Geburtstag und natürlich eine super erfolgreiche Saison. Am besten natürlich mit einem Top-Ergebnis hier beim #Radklassiker Eschborn-Frankfurt 2019.
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-01-2019Merci à Aubin Lipke pour les photos
Voir les 17 photos

Hubert DupontHubert Dupont
07-01-2019 09:40:24

Message de Hubert Dupont du 07-01-20191ère sortie australienne!
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
07-01-2019 09:30:01

Message de Strade Bianche du 07-01-2019La Classica del Nord più a Sud? Quale se non 👇
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
07-01-2019 09:30:00

Message de Milano Sanremo du 07-01-2019Following the peloton! 🚴‍♂
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
07-01-2019 09:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 07-01-2019Una giornata in salita!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-01-2019 09:17:23

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-01-2019💫 WIN with Syncros - Precision Bicycle Products!

You have a one-off chance to WIN a pair of South African champion Daryl Impey’s custom Syncros Zulu themed handlebars 🇿🇦🇿🇦🇿🇦🥳

➡️ ENTER...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
07-01-2019 09:08:29

Message de Team Total Direct Energie du 07-01-2019#Wooningzesdaagse Encore deux journées pour notre duo Niki Terpstra et Thomas Boudat qui pointe à la 5ème place du classement des six jours de Rotterdam !🏟️
➡️Une bonne préparation avant la...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
07-01-2019 09:03:08

Message de Team Bahrain Merida du 07-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🚴🏻‍♂️ First training ride in #Adelaide
⏱️ 2 hours for our boys #Arashiro #Bauhaus #Haussler #Pernsteiner #Pozzovivo and #Sieberg
➡️ Rohan #Dennis is missing because he will compete...
Voir les 8 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 07-01-2019Dis Anthony, c'est où la rentrée ?
Bon courage à tous pour la reprise 😉
#MondayMotivation
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
07-01-2019 08:34:39

Message de Rachel Neylan du 07-01-2019Nice solid day out there yesterday racing our National Champs 🇦🇺🚴🏼‍♀️ Of course I love the feeling of standing on that Bunninyong podium but I'm pretty content with 6th -...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
07-01-2019 08:32:13

Message de Team Bahrain Merida du 07-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
👨🏻‍🔧 The Tour Down Under village is a hub for mechanics and riders. They meet there at #BAHRAINMERIDA🇧🇭 booth before every training ride. 📸 ⤵️
Voir les 14 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
07-01-2019 08:11:06

Message de Mario Cipollini du 07-01-2019Roubaix Ph Bettini/Biondi
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-01-2019Wish Enric Mas Nicolau a happy birthday in the comments section of this post.
Photo credit: Sigfrid Eggers
En voir plus

Simon GerransSimon Gerrans
07-01-2019 07:46:28

Message de Simon Gerrans du 07-01-2019They say, today is the first day of the rest of your life. I don’t ever remember that being more so the case than today.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
07-01-2019 06:58:30

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 07-01-2019‪Ils ont des Glaz Ha Du, vive les Bretons ! #BienvenueAuClub Arthur Vichot 😏🔥‬

‪📸 FRJ design & photography ‬

‪#ThereIsNoTry l #MondayMotivation‬
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
07-01-2019 06:53:00

Message de Tour de Suisse du 07-01-2019Neues Jahr – Neues Team : Nouvelle année - nouvelle équipe ;
Les principales modifications et modifications pour la saison prochaine 2019 :
http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/nouvelle-annee-nouvelle-equipe/
w/ CCC Team Greg Van Avermaet Richie Porte...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
07-01-2019 06:49:00

Message de Cyclassics du 07-01-2019Roll‘ mit deinen Kollegen an den Start! 🚴‍♀️🚴‍♀️💨

Du hast im Kollegenkreis viele begeisterte Radfahrer? Dann tut euch zusammen, repräsentiert eure Firma bei den EuroEyes CYCLASSICS und sichert euch viele...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
07-01-2019 05:04:43

Message de Brenton Jones du 07-01-2019My Coach Matt from coachprobikefit 🚴🏻‍♂️✅ A pretty good few days at the Cycling Australia National Championships 😎🥇🍾 Well done to all the athletes 👌
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
07-01-2019 03:27:12

Message de Santos Tour Down Under du 07-01-2019"We would definitely like to win the Tour Down Under again and we are arriving to try to do just that.” 🧡
Can Daryl Impey claim back-to-back Ochre?
Check out Mitchelton-SCOTT's...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-01-2019 01:43:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-01-2019Impey eyeing history at Tour Down Under for Mitchelton-SCOTT : PREVIEW: “For me personally, it would be great to win back-to-back. No one has done that." - Daryl Impey leads...
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31