ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Zdenek StybarZdenek Stybar
08-01-2019 23:47:37

Message de Zdenek Stybar du 08-01-2019Ready for the 2019 season !!
Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
📸 Sigfrid Eggers
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 23:43:20

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019TOMORROW! 🚴‍♀️🙌
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 08-01-2019inbici.net : Francesco Manuel Bongiorno è passato professionista nel 2013 con la Bardiani-CSF: era uno dei talenti più importanti del ciclismo italiano quando era
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-01-2019 23:27:08

Message de CCC Team du 08-01-2019Pre-training interviews ✔️
Photoshoot ✔️
Training: underway!

#TDU 🇦🇺
Voir les 2 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
08-01-2019 22:53:04

Message de Rachel Neylan du 08-01-2019Looking forward to jumping into the first UCI race of 2019 tomorrow with @cyclingaustralia @universitysa team for @tourdownunder... This race keeps growing every year can't wait to see what this...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 22:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019From beaches ☀️ to wine tastings 🍷, strawberry picking 🍓 to koala cuddling... 🐨 There's so much to see and do on the Santos Tour Down Under stages.
Check out...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-01-2019 22:19:23

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-01-2019Première présentation en Bretagne...In French ! #AndréGreipel #TeamArkéaSamsic
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 08-01-2019Big adventures. Big stories to tell. EF Education First is preparing to explore the world in full color. Ride into the unexpected. Do something different. Try something new. Learn something...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
08-01-2019 21:51:02

Message de Hincapie Racing du 08-01-2019Some of the jerseys we’ve claimed over the years. Not too shabby.
En voir plus

Nans PetersNans Peters
08-01-2019 21:45:06

Message de Nans Peters du 08-01-2019A quelques jours de reprendre la compétition, voici mon programme prévisionnel (plus de détails sur www.nanspeters.com rubrique calendrier)
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
08-01-2019 21:33:42

Message de Route Adélie de Vitré du 08-01-2019Présentation de l'équipe cycliste professionnelle ARKEA-SAMSIC.
Voir les 9 photos

Michael SchwarzmannMichael Schwarzmann
08-01-2019 21:30:33

Message de Michael Schwarzmann du 08-01-2019Thanks for all the birthday wishes 🙏 Perfect conditions ☀️

#BORAhansgrohe #grancanaria #allgäu #kempten #BORAcookingsystems #hansgrohe #iamspecialized #sportful
#HIGH5fuelled #rideshimano #rocketpeople #SciconBags #Tacx #spinazzegroup 📷 @ruedigerselig @ Canary...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 21:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019Secure your seat at the debut The Advertiser Track Down Under this week!
🎟️: http://bit.ly/2s9WYxI
📸: R. Morton
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
08-01-2019 21:06:04

Message de Trek-Segafredo du 08-01-2019The Trek-Segafredo women will mark their first race in a few days time, an historical moment for @TrekBicycle. Lauretta Hanson talks with Santos Tour Down Under about the team's...
Voir la vidéo

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 08-01-2019inbici.net : Prima puntata del 2019 per Ultimo Chilometro, il programma radiofonico interamente dedicato al mondo del ciclismo, in onda come ogni martedì dalle 18:30
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-01-2019 20:10:50

Message de Rally UHC Cycling du 08-01-2019Team party and presentation : The 2019 team launch at Pedalers Fork brought all of the team's partners and supporters under one roof. See images from the party. #ReasonToRide
En voir plus

Barbier RudyBarbier Rudy
08-01-2019 20:06:19

Message de Barbier Rudy du 08-01-2019Arrivé en Israël, il n'y a pas de temps à perdre pour travailler. STAGE 1 : séance sprints.
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-01-2019 19:56:54

Message de Luis Ángel Maté du 08-01-2019¡Ayer playa y hoy montaña! ☝🏼👌🏼😜
⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
08-01-2019 19:43:25

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 08-01-2019Oggi sul Giornale di Vicenza parlano anche di Enrico 👍🏻
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
08-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 08-01-201920 fantastische Rennen & Radmarathons, die du fahren musst bevor du dein Rad mal irgendwann an den Nagel hängst! : Rennen & Radmarathons, die Du fahren musst bevor Du Dein...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019‪Check out this amazing gallery from today's training ride: ‬https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2106/team-presentation-calpe
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-01-2019 19:08:34

Message de Amgen Tour of California du 08-01-2019Last month, we lost a dear friend. Kathryn West was a beacon of hope as our longtime Breakaway from Cancer® advocate. Kathryn dedicated her life to the fight against cancer...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
08-01-2019 19:07:01

Message de Roman Kreuziger du 08-01-2019🚀🚀🚀 Časovka! TT! 😎👍🏻
BMC Switzerland ✨ ASSOS cyklistické oblečení ✨Northwave ✨ENVE Composites✨ Garmin✨ Team Dimension Data for Qhubeka
Voir les 2 photos

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
08-01-2019 18:51:09

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 08-01-2019C’est toujours un plaisir pour nous bénévoles, d’assister aux différentes cérémonies des vœux dans les communes qui accueillent nos épreuves. Un public nombreux à Saint-Péray et à Livron ce soir,...
Voir les 2 photos

Rafał MajkaRafał Majka
08-01-2019 18:48:34

Message de Rafał Majka du 08-01-2019Miłe spotkanie z Polską Kadrą Panczenistów 💪💪⛸⛸🚲🚲
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-01-2019 18:35:56

Message de Israel Cycling Academy du 08-01-2019- ״תגיד רודי, כמה וואטים אתה מייצר בספרינט״?

״ רועי, בחייך, יש מצב שישראלי יביא לנו סוף סוף פודיום ב 2019״?

חברים.

יש לכם הזדמנות פז לפגוש...
Voir les 3 photos

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
08-01-2019 18:22:35

Message de Enric Mas Nicolau du 08-01-2019Presentación oficial del Deceuninck - Quick-Step Cycling Team hoy en Calpe con la presencia de nuestros patrocinadores. Me gustaría agradecer a todos por su apoyo, porque sin ellos todo esto...
Voir les 4 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-01-2019 18:20:55

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-01-2019C’est la présentation !
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
08-01-2019 17:48:37

Message de Davide Martinelli du 08-01-2019Today very important day here in #calpe !
We meet all our sponsors for season 2019.
They give us the possibility to perform well, travel at the top (and we travel a...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 08-01-2019Ultimo Chilometro : Connettetevi subito!
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
08-01-2019 17:39:58

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 08-01-2019Ce genre de sortie épique 😍
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019The 17th season in the history of reigning World Tour Team Champion Deceuninck - Quick-Step kicked off in Calpe, where we presented our 2019 roster and ambitions: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3737/deceuninck-quick-step-launch-new-season-in-calpe
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
08-01-2019 17:32:44

Message de Rui Vinhas du 08-01-2019O trabalho continua para a época de 2019 que está prestes a começar.

@w52fcporto @w52jeans @fcporto #hdsport #longusbike #customfeet #swiftcarbonportugal #oakley #oakleybike
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-01-2019 17:28:00

Message de Tour of Utah du 08-01-2019#TOU2019 🚴‍♂️
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
08-01-2019 17:27:28

Message de Mario Cipollini du 08-01-2019Ma quant’e’ bello l’Iride ?
ph Bettini/Biondi
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 08-01-2019ultimochilometro.wordpress.com : Prima puntata del 2019 per Ultimo Chilometro, il programma radiofonico interamente dedicato al mondo del ciclismo, in onda come ogni martedì dalle 18:30 alle 19:30 in diretta streaming...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
08-01-2019 17:25:29

Message de Mario Cipollini du 08-01-2019Ma quanto è bello L’iride ?? Ph Bettini/Biondi
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
08-01-2019 17:20:26

Message de Trek-Segafredo du 08-01-2019Velon CC has picked out a selection of Riders to Watch in 2019.

Leave a comment below and tell us what you think of their Trek-Segafredo choice.
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-01-2019 17:08:38

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-01-2019‪Les bandes de la Bretagne, les partenaires bretons, le drapeau breton, le 💯 breton #PlusQuUnMaillotUneEquipe ‬
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-01-2019 17:05:42

Message de Astana Pro Team du 08-01-2019🇦🇺Astana Pro Team for Santos Tour Down Under 2019

Team's roster: Davide Ballerini, Manuele Boaro, Yevgeniy Gidich, Laurens De Vreese, Daniil Fominykh, Luis Leon Sanchez and Artyom Zakharov.
#TourDownUnder
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-01-2019 17:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-01-2019Nella rosa di 29 corridori abbiamo 6 velocisti
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
08-01-2019 16:55:05

Message de Cesare Benedetti du 08-01-2019My 21st cycling season, the 10th one in @ralph.denk team, always with these two Bavarian bombers on the sides. #survivors #oldbutgold ✌️💥 @andi_schilli @__schwarzi_ 💥✌️
.
Photo @veloimages
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
08-01-2019 16:52:38

Message de Michael Gogl du 08-01-2019Trainingsgruppe Ballermann mit einem weiteren Inselklassiker 👌

diese Tage bringen uns weiter 💪

#timeisyourlife
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019Multiple Monument winner Philippe Gilbert: "I'll start the year in Tour La Provence and then focus again on the Classics in the first part of the season."

Liege-Bastogne-Liege victor Bob Jungels:...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-01-2019 16:42:52

Message de Israel Cycling Academy du 08-01-2019ב ב י ת

W e A r e H o m e

שיחי צבר... משאיות שדרכם דוחקת... נחל עולה על גדותיו ממטח...
Voir les 10 photos

Julien MoriceJulien Morice
08-01-2019 16:37:34

Message de Julien Morice du 08-01-2019Premier tour de piste avec le nouveau maillot Vital Concept - B&B Hotels, petit stage piste pour se rappeler des bonnes habitudes!!!
#thereisnotry #forzamomo
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-01-2019 16:33:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-01-2019🔃 Avant de peaufiner leur forme en Espagne, les pistards du Vital Concept - B&B Hotels enchaînent les tours de piste au vélodrome de #Bourges.

👥 Adrien Garel l Bryan Coquard...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
08-01-2019 16:23:42

Message de Amael Moinard du 08-01-2019Le voilà. #teamarkeasamsic
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
08-01-2019 16:18:02

Message de Lukas Pöstlberger du 08-01-2019Hi Australia ✌🏼🇦🇺
One week to go until Santos Tour Down Under . Time to enjoy the sweet summer life here around #Adelaide ☀️🚴🏼

#PöstiPower | BORA-hansgrohe | Time is your...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-01-2019 16:13:29

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-01-2019SIMONE PETILLI E LA VOGLIA DI RISCATTO! : Gran bella intervista al nostro campione Simone Petilli. Grazie a Ciclismoweb.net💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 08-01-2019🚨 OFICIAL | VUELTA A MURCIA

📝 El Ayuntamiento de San Javier firmó este martes el acuerdo con la organización para acoger la meta de la primera etapa de la...
Voir les 2 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-01-2019 15:59:35

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-01-2019Jasper De Buyst to compete in Six Days of Bremen

On Thursday 10 January, Jasper De Buyst will start in his first Sixdays Bremen (10 - 15 January) where the...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
08-01-2019 15:56:44

Message de Volta ao Algarve du 08-01-2019Apostas fortes da Bora, Team Emirates e Caja Rural | Volta ao Algarve : 🇵🇹 Apostas fortes da Bora, Team Emirates e Caja Rural: https://bit.ly/2CXwVzY

🇬🇧 Bora, Team Emirates and Caja...
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
08-01-2019 15:52:14

Message de Andreas Schillinger du 08-01-2019Mein erstes mal auf Gran Canaria. Muss schon sagen, bin beeindruckt. #grancanaria #trainingslager #borahansgrohe #sportful #wahooligan #Specialized @ Las Palmas
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
08-01-2019 15:47:42

Message de Paweł Bernas du 08-01-2019#cleancockpit #ridegiant
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
08-01-2019 15:39:34

Message de Maxime Daniel du 08-01-2019Voici le nouveau maillot!! 👌👍
En route pour 2019!!👊
#weareoneteam
Voir la vidéo

Franck BonnamourFranck Bonnamour
08-01-2019 15:31:30

Message de Franck Bonnamour du 08-01-2019Voici le nouveau maillot Arkea Samsic. 😍👍

Plus d'info sur ma prépa et mon début de saison à venir. 😉
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-01-2019 15:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 08-01-2019Some #impressions from our Santos Tour Down Under squad's first days in South Australia as well as our official Line-up.
-----
Das offizielle Line-up und einige Bilder aus Australien von unserem #TourDownUnder...
Voir les 5 photos

Romain Le RouxRomain Le Roux
08-01-2019 15:27:14

Message de Romain Le Roux du 08-01-2019Fièr de vous présenter notre nouvelle tenue pour la saison 2019 #PlusQuunMaillotUneEquipe @arkeasamsic
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
08-01-2019 15:22:53

Message de Warren Barguil du 08-01-2019Tout beau, tout neuf en @arkeasamsic pour 2019 !
Hâte que la saison débute désormais. Ma reprise s’effectuera à l’occasion du Challenge Ciclista Mallorca le 31 janvier. Je prendrai part à...
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
08-01-2019 15:21:45

Message de Jérémy Maison du 08-01-20192019 😍

Team Arkea-Samsic 🔴⚫⚪🔴⚫⚪ 👌

#Ekoi #Bhbike #FFWD #Arkea #Samsic #Shimano #Bellbikehelmet #prologo #groupeLegendre
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-01-2019 15:20:40

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-01-20192019. Plus qu'un maillot, une équipe !
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
08-01-2019 15:09:52

Message de Jan Polanc-Polde du 08-01-2019Ola pa smo spet tu!!

Kolesarska sezona se je pričela in naš šampion nebo počiva ter bo pričel sezono med prvimi. Vozi dirko v Avstraliji- Tour Down Under, ki se...
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
08-01-2019 15:04:36

Message de Sacha Modolo du 08-01-2019Luoghi perfetti per allenarsi!



#grancanaria #cyclinglife #photooftheday #cycling #2019 #bike #rapha #ef #cannondale #ciclismo
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019From Spain, with love
#TheWolfpack
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-01-2019 14:38:37

Message de Team Novo Nordisk du 08-01-2019Team Novo Nordisk and Kinomap Announce Partnership : We're proud to partner with Kinomap this year and allow our fans to ride alongside Team Novo Nordisk from the comforts of...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-01-2019 14:21:14

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-01-2019I corridori Colombiani dimostrano sempre un forte attaccamento tra di loro.Chi più chi meno organizza iniziative collegate al ciclismo, gran fondo, raduni ecc. a cui i colleghi rispondono presente. Per...
Voir les 4 photos

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
08-01-2019 14:10:34

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 08-01-2019Cool shots just before I crashed by szymonbike who does everything for the perfect picture but also crashed 😂🤷🏻‍♂️ @ Vélez de Benaudalla, Spain
En voir plus

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
08-01-2019 14:08:29

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 08-01-2019Cool shots just before I crashed by szymonbike who also crashed 😂🤷🏻‍♂️ @ Vélez de Benaudalla, Spain
En voir plus

Rohan DennisRohan Dennis
08-01-2019 13:46:03

Message de Rohan Dennis du 08-01-2019cyclingnews.com : Australian's first outing in rainbow bands ends with second place
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019Deceuninck - Quick-Step Team Presentation at Suitopia Hotel.
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
08-01-2019 13:12:18

Message de Mario Cipollini du 08-01-2019Giro d’italia 2002 , conferenza stampa , cavalli Style 👊
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-01-2019 13:09:15

Message de Jesus Hernandez du 08-01-2019Se acabaron las Navidades y comienzan las Rebajas.
Esto quiere decir........que empieza la operación bikini!!!!🤣🤣🤣
A quemar el turrón!!😜😜
#quererespoder
#acerrarelpico
#propositos2019
#ilovemylife
#cyclinglifestyle
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
08-01-2019 12:58:20

Message de Boaro Manuele du 08-01-2019🚴🏻‍♂️ Getting over the jet lag and enjoying the first training ride in ☀️ sunny #Australia
📸 Fotoreporter Sirotti
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-01-2019 12:56:47

Message de Tiago Machado du 08-01-2019Dia de trabalho específico, cerca de 70km mas que ja deu para chegar com as pernas a arder 🙈🤣🦁
En voir plus

CyclassicsCyclassics
08-01-2019 12:40:13

Message de Cyclassics du 08-01-2019Van Aert startet in Hamburg und bei der Dauphiné | Radsport bei rad-net.de : Der nächste Weltmeister kommt: Willkommen in Hamburg, Wout van Aert!
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-01-2019 12:16:59

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-01-2019Jon Irisarri, el profesionalismo de la solidaridad : 📲 MEDIOS | Hace pocos días te hablábamos de la gran aventura solidaria de Jon Irisarri en Etiopía 🇪🇹. Este martes es...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-01-2019 12:12:18

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-01-2019We're still offering a 50% discount on certain items!

Have a look at lottosoudalshop.be/en/outlet.html
En voir plus

Sander ArméeSander Armée
08-01-2019 12:11:41

Message de Sander Armée du 08-01-2019Pedro Domingues on Twitter : Alweer wat zonnige kilometers in de benen. Kleine tussenstop.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-01-2019 12:05:16

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-01-2019🤔 Adrien Garel et Maxime Cam ont (au moins) un point commun... Lequel ?

📸 FRJ design & photography

#BienvenueAuClub l #ThereIsNoTry
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-01-2019 11:29:24

Message de UAE Team Emirates du 08-01-2019UAE Team Emirates 🇦🇪 season debut in Australia 🇦🇺. Check our complete line-up for the Santos Tour Down Under and after the Cadel Road Race:

Sven Erik Bystrøm 🇳🇴
Ivo Oliveira 🇵🇹
Jasper...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
08-01-2019 11:26:33

Message de Louis Meintjes du 08-01-2019I've been training in Clarens for a few days now. It's raining at the moment so I thought I'd do a quick update. I had a big block of training...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-01-2019 11:21:52

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-01-2019🎥 A 90sec+ victory and toppling a world champion, Grace Brown and Luke Durbridge bounced back from the disappointment of Sunday's road races in style to claim the women's and...
Voir la vidéo

Message de L'irlandès Dan Martin, guanyador de la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2013, estarà a la Volta d'enguany! 🚴‍♂️
👍

https://www.voltacatalunya.cat/ca/not%C3%ADcies/2019/lirlandes-dan-martin-vencedor-el-2013-estara-a-la-volta-2019/107
En voir plus

Paco ManceboPaco Mancebo
08-01-2019 11:10:26

Message de Paco Mancebo du 08-01-2019Hoy día de gym y después paseo en bici por el paraíso que es Fuerteventura
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
08-01-2019 11:03:02

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 08-01-2019We are excited to announce that BBB Cycling reintegrates into the Wanty-Gobert family 🙌

Wanty-Gobert a le plaisir d’annoncer le retour de BBB Cycling parmi les partenaires techniques pour cette nouvelle...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 11:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019Wondering where the roads will be closed ahead of the Santos Tour Down Under? Find all the info you need here. ➡️ http://bit.ly/2SGszCH
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-01-2019 10:56:35

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-01-20197️⃣ nieuwe renners, 7️⃣ andere verhalen
Dit is waarom zij voor Team Jumbo-Visma hebben gekozen👉🏼 http://po.st/Sv5Djh
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-01-2019 10:55:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-01-2019Sono solo 3, secondo noi, i semplici passisti del team 🇦🇪.Che poi semplici passista tra virgolette, i tre lavorano per il team su tutti i terreni, dalle corse di un...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
08-01-2019 10:54:58

Pech voor Kenny De Ketele tijdens de voorlaatste avond van de Zesdaagse van Rotterdam, bij een zware val liep hij een sleutelbeenbreuk op waarna hij meteen naar België terugkeerde. Dinsdagochtend...

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019‪This guy 😂‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-01-2019 10:46:51

Message de Team Sunweb du 08-01-2019Back to Calpe for our first Training Camp of 2019! Check out our Men's Program in action ☀️

📸 teamsunweb.com/jan-camp-men
Voir les 4 photos

Christian KneesChristian Knees
08-01-2019 10:39:08

Message de Christian Knees du 08-01-2019Not a bad support car we got here at TdU 👍🏻👌🏻
#Ford #Mustang #GT
Thanks FordAustralia
#teamsky #ckcycling
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 08-01-2019Notre partenaire Groupama Centre Atlantique organise ce vendredi 11 janvier, à l'Espace Carat à Ville Angoulême, une conférence - débat ouverte à tous, avec comme invité d'honneur Marc Madiot !
Le...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
08-01-2019 10:09:14

Really excited to join the Cycling Australia National Team for the upcoming Cadel Road Race ‘Race Melbourne’ event (24th Jan), followed by the Herald Sun Tour (30 Jan - 3...

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-01-2019 10:06:44

Message de Team Bahrain Merida du 08-01-2019🌈 World TT champion Rohan Dennis took second place at the 🇦🇺 Australian Time Trial National Championships #RoadNats
⏱ On the 40.9km course, Durbridge took the win by 21 seconds.
The elite...
Voir les 4 photos

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
08-01-2019 10:04:50

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 08-01-2019aimx.ro : Eduard Grosu vrea sa concureze in Turu Frantei dupa doua participari in Il Giro in 2015 si 2016.La Delko Marseille, Grosu va evolua cu Javier Moreno, care a
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 09:42:47

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019Elia Viviani 🇮🇹, Michael Mørkøv 🇩🇰 and the Deceuninck - Quick-Step Cycling Team have been enjoying the training sun, and they're ready for a showdown with the other big sprinters...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 09:42:01

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019We love this photo shared by Team Dimension Data for Qhubeka! 🐨🐨
📸: Damian Murphy via Instagram
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
08-01-2019 09:41:12

Message de Jérémy Maison du 08-01-2019📣 Tic tac tic tac 🕛🕧🕐...encore un peu de patience 😁
La présentation du maillot 2019 de la team @arkeasamsic c'est ce soir 😃

Nouveau maillot ➡️➡️ 16h !!!

Présentation...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-01-2019 09:07:33

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-01-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: ETHIC SPORT NUOVO PARTNER DEL TEAM PER LA STAGIONE 2019. : 🙌🏻 Diamo il benvenuto a EthicSport nella squadra #OrangeBlue!
🚴🏻‍♂️Il Nuovo partner tecnico di integratori sarà...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 08-01-2019Il est pas beau notre 795 Blade RS LOOK Cycle ? 😎🚲
#lookcycle #rideyourdream
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
08-01-2019 09:03:06

Message de Team Total Direct Energie du 08-01-2019#Wooningzesdaagse À l'aube du dernier jour des 6 jours de Rotterdam, Niki Terpstra et Thomas Boudat pointent à la 4ème place du classement. 🤩
➡️Les 4 premières équipes sont très resserrées...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-01-2019‪Our team presentation day in Calpe starts with the riders going on a three-hour ride around Calpe.‬
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-01-2019 08:46:26

Message de Team Bahrain Merida du 08-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🚴🏻‍♂️ Beautiful and not too hot day for the second training ride in #Adelaide
Voir les 6 photos

Movistar TeamMovistar Team
08-01-2019 08:35:43

Message de Movistar Team du 08-01-2019☀️🏖️🇦🇺 Following a long journey down to Australia, we're finally training in the sun with five days before the start of the Santos Tour Down Under #TDU with the...
Voir les 2 photos

Jelle WallaysJelle Wallays
08-01-2019 08:23:11

Message de Jelle Wallays du 08-01-2019De eerste dagen van het jaar en we staan al in het nieuwsblad met ons nieuw project KOOON Merci Bert Feys voor het mooie artikel. #fightforyourdream
Voir les 3 photos

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
08-01-2019 08:21:08

Message de E3 BinckBank Classic du 08-01-2019De Binck Challenge, aflevering 1!

Check it out!

https://www.youtube.com/watch?v=-I7231SC7Y8&feature=youtu.be

#E3BinckBankClassic
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi Guys in @cccteam we ride @giantbicycles!
... and we ride it fast!! (or at least we try) 😬😬😜😂😂
----------------------------------------------------------------------
@cccshoesbags @giantbicyclesitaly @unicef @voegeleshoes @etxeondo
#overachieve #rideformore #ridegiant #ridelife #helpingriderstofly
📸 @cauldphoto
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-01-2019 08:04:36

Message de Team Bahrain Merida du 08-01-2019😎 Rudyproject eyewear fashion show in #Australia🇦🇺😃 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 #ItsAboutUs
Voir les 5 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-01-2019 08:00:22

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-01-2019Le nouveau bidon à nos couleurs ! H-7 avant le maillot ! #jourdeprésentation
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-01-2019 07:51:17

Message de Team Bahrain Merida du 08-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎙️ Interviews before the training ride with the Aussie #Haussler and our new rider #Sieberg
Voir les 2 photos

Drapac CyclingDrapac Cycling
08-01-2019 07:41:33

Message de Drapac Cycling du 08-01-2019More from Liam Magennis’ U23 National Time Trial win #MoreThanACyclingTeam

Photo: Con Chronis
Voir les 2 photos

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
08-01-2019 07:40:16

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 08-01-2019Asta-i bicicleta pe care va alerga Edi in acest sezon. Look 795 BLADE RS,echipata cu roți Corima și schimbător sram red etap.
Ce părere aveți? Va place?
#EduardGrosuFanclub
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
08-01-2019 07:31:18

Message de Nicholas Dlamini du 08-01-2019Been in Australia for few days now and havent seen a Koala yet 🤔!

Putting our BMC Team Machine through its pace ahead of Santos Tour Down Under.

📸 -...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-01-2019 07:27:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-01-2019Dopo 19 ore di volo, inizia l' avventura del nostro team in terra Australiana. Prime pedalate di ambientamento, sotto un caldo sole, cercando di assorbire il fuso orario. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir les 5 photos

Nico DenzNico Denz
08-01-2019 07:16:45

Message de Nico Denz du 08-01-2019We don‘t have to wait much longer for the 2019 cycling season! On Sunday @tourdownunder kicks of with the #peopleschoiceclassic #tourdownunder #toujoursplus #allezalm #cantwait @ag2rlamondiale_procyclingteam @eddymerckxbikes @ekoicycling @solestar_insoles @sidisport @bolle_eyewear...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-01-2019 07:13:38

Message de CCC Team du 08-01-2019Day 1 at #TDU ✔️

Beautiful weather and a ☕️ stop made for a nice training ride in the Adelaide Hills 🇦🇺. #RideForMore
Voir les 8 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
08-01-2019 07:06:48

Message de Mario Cipollini du 08-01-2019Io non stato è!!! Gli amici di ciclisti per sbaglio (come nel mio caso ) 🙈
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
08-01-2019 06:35:23

Message de Steve Morabito Athlète du 08-01-2019Petite sortie et un joli reportage se prépare sur notre équipe @equipegroupamafdj sur ce @tourdownunder
.
.
.
@uci_cycling @alecyclingofficial @lapierrebikes @southaustralia #cielbleu
En voir plus

Theo Yates - CyclistTheo Yates - Cyclist
08-01-2019 06:29:57

Message de Theo Yates - Cyclist du 08-01-2019Australian National Titles done and dusted.
I would like to give out a missive shout to my coach Brad Hall at exercise institute for guidance and belief in me. Bring on...
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-01-2019 05:36:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-01-2019Brown and Durbridge win Australian Time Trial Championships for Mitchelton-SCOTT : REPORT: What a bounce back - men's and women's Australian time trial champions! 🇦🇺💚💛🏆🏆.

Hear from Grace Brown and Luke...
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
08-01-2019 05:13:07

Message de Rémi Cavagna du 08-01-2019Ready for this new year ! The first race will coming soon 🐼🤘 #Waytoride #tourdownunder
📸@sigfrid_eggers
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-01-2019 04:19:17

Message de Rally UHC Cycling du 08-01-2019Check out our new helmet and eyewear from Bell Helmets and ROKA. What do you think of the new look? #ReasonToRide
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-01-2019 04:17:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-01-2019#RoadNats: WOW! Luke Durbridge beats world champion Rohan Dennis to become the new Australian Time Trial Champion! 👏🏽👏🏽
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-01-2019 04:16:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-01-2019#RoadNats: First year with the team and bringing a green and gold jersey to Europe. Amazing! Well done Grace Brown - Australian Time Trial Champion.
Voir la vidéo

Drapac CyclingDrapac Cycling
08-01-2019 04:08:03

Message de Drapac Cycling du 08-01-2019Liam Magennis is the 2019 U23 Australian Time Trial champion! #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
08-01-2019 03:39:32

Message de Darwin Atapuma du 08-01-2019Buenas oportunidades de la vida disfrutando de mi linda tierra @Nariño Team Cofidis
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
08-01-2019 01:59:08

Message de Hincapie Racing du 08-01-2019Race Schedule - Hincapie Racing Team : Wanna see where we’re racing this year? Check it out!

http://www.hincapieracing.com/schedule/
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-01-2019 01:07:47

Message de Santos Tour Down Under du 08-01-2019Aussie fans, check out where you can catch the Santos Tour Down Under live broadcast 📺 thanks to Channel 7! ➡️ http://bit.ly/2Tx8fnm

👉 International fans, stay tuned for more info!...
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31