ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

CCC TeamCCC Team
09-01-2019 23:46:14

Message de CCC Team du 09-01-2019🇦🇺 Here’s a familiar sight! We’re checking out Willunga Hill and the stage 5 finish in Strathalbyn today 🚴🏼‍♂️ #TDU #RideForMore
Voir la vidéo

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
09-01-2019 23:26:52

Message de Esteban Chaves ECH du 09-01-2019Hiking in Bogotá 🏃🏾‍♂️
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
09-01-2019 23:06:50

Message de Team Androni Giocattoli du 09-01-2019Savio y Androni los 5 estrellas de Vuelta al Táchira - Diario de Los Andes : Quasi ci siamo. Dal Venezuela sta per partire la nostra stagione. Nell'attesa il Diario...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 23:00:46

Message de Tour of Utah du 09-01-2019We are back for our sixth year in Salt Lake City for Stage 4 on August 16th. #TOU2019
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 23:00:01

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019"The atmopshere is always so fantastic in Adelaide around January. We have a really strong team here, it's our first race together ... it's going to be a good week...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 22:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Today's the day! 🚴‍♀️🎉
Read our preview for Ziptrak Stage 1 of the Santos WTDU here. ➡️ http://bit.ly/2C9LyyB
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-01-2019 22:27:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-01-2019‪TODAY: #WTDU kicks off today from 10:00am ACDT (12:30am CET).‬
‪📷 Getty Images ‬
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 22:00:07

Message de Tour of Utah du 09-01-2019Tour of Utah is proud to welcome North Salt Lake as our new Stage 3 finish venue. #TOU2019
Voir les 2 photos

Alex DowsettAlex Dowsett
09-01-2019 21:46:25

Message de Alex Dowsett du 09-01-2019‪Went toe to toe with my roommate @mhaller91 up 2 climbs in 2 days, made a video about it right here 🙌🙌🙌 https://youtu.be/gwJ8kS4XvH8‬
Voir la vidéo

Clément Chevrier OfficielClément Chevrier Officiel
09-01-2019 21:33:48

Message de Clément Chevrier Officiel du 09-01-2019Pour les inconditionnels de Strava et chasseurs de KOM, rejoignez le Strava Club de l’équipe Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE ! Nos entraînements, courses et conseils seront partagés ici 😉🤘🏻🚴🏻‍♂️
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 09-01-2019Team Dimension Data for Qhubeka recon Willunga Hill ahead of the 2019 Santos Tour Down Under.
Voir les 22 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-01-2019 21:12:00

Message de Trek-Segafredo du 09-01-2019💥 Live Event 💥

Join us on Monday, January 14 at 7pm ACDT (Australian central daylight time) for a Facebook LIVE Q&A with Richie Porte and Koen de Kort ahead of...
Voir les 2 photos

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 21:01:41

Message de Tour of Utah du 09-01-2019Making our return to Antelope Island State Park who will host the start of Stage 3! #TOU2019
Voir les 2 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
09-01-2019 20:49:03

Message de Audrey Cordon-Ragot du 09-01-2019Hop Hop Hop! On file s’équiper chez les Vélo & Oxygen Cycles Mace Pascal pour assumer ses bonnes résolutions 2019! Et en plus c’est les SOLDES! 💪🏼‼️
En voir plus

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 09-01-2019Enkele foto's van de eerste weken bij CCC.
Voir les 7 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
09-01-2019 20:30:50

Message de Audrey Cordon-Ragot du 09-01-2019J-3 avant de rejoindre mes coéquipières à Mallorque pour notre deuxième stage! ➿➿➿
D-3 before joining my teammates to Mallorca for our second camp!
➿➿➿
(📷: @trekbikes )
@treksegafredo
@trekbikes_france
@santini_cycling
@splunk
@ridebontrager
En voir plus

Mattia PozzoMattia Pozzo
09-01-2019 20:30:39

Message de Mattia Pozzo du 09-01-2019Golden hour
#nofilters @ Parco Burcina
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 20:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019It's official... The 2019 Santos Festival of Cycling has begun! 🚴‍♂️🚴‍♀️🎉
En voir plus

Marco MathisMarco Mathis
09-01-2019 20:17:45

Message de Marco Mathis du 09-01-2019Tomorrow starts the second Trainingscamp in Calpe to do the final preparation for this saison 🕺🏼
#cofidismyteam
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
09-01-2019 20:01:43

Message de Antoine Duchesne du 09-01-2019J’ai du remettre des manches à mes maillots 🤦🏾‍♂️ Un peu plus frais ici avec ce beau mistral! Tant quier dans le dos on est content 😝👌🏾 #mistral #windjacket #girohelmets...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 20:00:33

Message de Tour of Utah du 09-01-2019Bringing back one of the most iconic stages in Tour of Utah history. Powder Mountain Resort gets the nod for the Stage 2 finish. #TOU2019
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-01-2019 19:58:21

Message de Israel Cycling Academy du 09-01-2019“N o t h i n g L I k e I t “

א י ן ד ב ר י ם...
Voir les 7 photos

Davide CimolaiDavide Cimolai
09-01-2019 19:41:39

Message de Davide Cimolai du 09-01-2019Training on the Deadsea 🇮🇱
#MarMorto
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-01-2019 19:30:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-01-2019Oggi una delegazione del nostro team composta da Manuele Mori, Simone Petilli, Edward Ravasi, dagli addetti stampa Andrea Agostini e Andrea Appiani e dal team manager Joxean Fernandez Matxin ha...
Voir les 6 photos

Rund um KölnRund um Köln
09-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 09-01-2019Kein Sport ist auch eine Lösung : Spannender Ansatz – aber wer redet von Zwang?
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
09-01-2019 19:29:14

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 09-01-2019Y mañana nos juntamos todo el equipo @bahrain_merida en @cambrilspark_sportvillage para hacer la primera concentración 2019 por tierras tarraconenses!!!!!
Si veo que en bici no los puedo seguir, pues que me...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
09-01-2019 19:26:32

Message de Rally UHC Cycling du 09-01-2019The 2019 season opener has arrived and the women of Rally UHC Cycling are ready to throw down at the Santos Tour Down Under.


Read the race preview: rallyte.am/DownUnderPreview
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
09-01-2019 19:20:41

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 09-01-2019Route - Davide Rebellin continue chez Team Sovac... à 47 ans : Incroyable Rebellin!!!
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
09-01-2019 19:09:13

Message de Amgen Tour of California du 09-01-2019Between racing, training and traveling, there is a small window of rest and relaxation for pro cyclists in the offseason🧖🏼‍♀️💆🏼‍♂️ What do our pro-riders do to reset the dial? Find...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-01-2019 19:04:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-01-2019‪🎥 Quand le groupe Communication du Vital Concept - B&B Hotels apprend que les #MenInGlaz participent à Paris-Nice. 😁🎉‬

‪#ParisNice l #ThereIsNoTry‬
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 19:00:26

Message de Tour of Utah du 09-01-2019Brigham City will once again host the start of Stage 2 on August 14th. #TOU2019
Voir les 2 photos

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 09-01-2019#Piste #News

Après six jours de compétition sur la piste du vélodrome de Rotterdam (Pays-Bas), Thomas Boudat et Niki Terpstra sont sortis gagnants ce mardi soir.
Le duo du Team Direct Energie...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-01-2019‪Who ordered a Julian Alaphilippe Officiel? 😂‬
Voir la vidéo

Hugo SanchoHugo Sancho
09-01-2019 18:31:56

Message de Hugo Sancho du 09-01-2019➡️A melhor recuperação possível no local de sempre e com a melhor companhia #ostifitcoimbra

↘️Thanks my friend's Diogo Casaca Francisco Casaca

#mirandamortagua #blackrider
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
09-01-2019 18:24:28

Message de Guillaume Martin du 09-01-2019BEARN Cycles : Problème mécanique au départ de ma sortie ce matin. Dépannage au pied levé de BEARN Cycles et de Vélo station PAU, alors que je n'étais jamais venu...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
09-01-2019 18:15:14

Message de Felix Großschartner du 09-01-2019Momentan bin ich in Gran Canaria und genieße bei tollen Bedingungen einige Stunden im Sattel.

Von dort geht es dann weiter zur Vuelta a San Juan OK in Argentinien. Eine...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-01-2019 18:09:57

Message de Team Bahrain Merida du 09-01-201909/01/2019 - photo Roberto Bettini/BettiniPhoto©2018
Voir les 9 photos

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 18:02:18

Message de Tour of Utah du 09-01-2019For the first time, North Logan City will host Stage 1 of the 2019 Tour of Utah on August 13th! #TOU2019
Voir les 2 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
09-01-2019 18:00:01

Message de Marcus Burghardt du 09-01-2019Rule for the restday: Dont ride more than 200Watts

#boracooking #cooking #kitchen #abzugnachunten #bora #welovecooking
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
09-01-2019 17:57:27

Message de Alex Kirsch du 09-01-2019Klengen Fotoshoot mam Asport Haut zu Ingeldorf📸📸

Ech sin gespaant op d‘Fotoen an frou iwert des Kollaboration:)

Asport sports + performance
Asport cycling
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
09-01-2019 17:54:31

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 09-01-2019Programma eerste weken na ploegstage | Sport Vlaanderen - Baloise 2019 : Programma eerste weken na ploegstage

Vanaf morgen/donderdag start onze trainingsstage in het Spaanse Calpe. Intussen is ook het programma...
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
09-01-2019 17:51:44

Message de Andreas Schillinger du 09-01-2019On Top of Gran Canaria
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-01-2019 17:47:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-01-2019Intervistato da Teleantioquia 🇨🇴 il nostro Sergio Henao🏆 ha detto : " La squadra mi ha assunto per essere un protagonista, ottenere vittorie e avere le mie opportunità. Il calendario...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-01-2019 17:38:28

Message de Tour de Pologne du 09-01-2019Coś się tutaj kręci 🎥 Czesław Lang i Agata Lang za dwa tygodnie w programie POLSAT „Mamma Mia” 👍
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-01-2019 17:37:41

Message de Taylor Absolute class when it comes to this legend. Was an honor to meet you this year at @hincapiesports @ghincapie Gran Fondo. #MichaelRogers #goodvibez
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 09-01-2019Nous souhaitons une bonne course à Lauren Kitchen, qui sera au départ du Tour Down Under avec la sélection d'Australie. La course commence dès demain, 112km entre Hahndorf & Birdwood.

#RideAndShine
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-01-2019Our hearts are in this quest. There are no setbacks—only reasons to keep going. After suiting up for his first pro race at the Australian Nationals, EF rookie Jimmy Whelan’s...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
09-01-2019 17:18:09

Message de Kevin Ledanois du 09-01-2019Ce n’est plus une exclu mais honnêtement, les nouveaux maillots de l’équipe Equipe Arkéa Samsic sont quand même pas mal !!! 😍🤩
Qu’en dites vous ? 😉
-
#arkeasamsic #teamarkeasamsic #weareoneteam #plusquunmaillotuneequipe...
En voir plus

Barbier RudyBarbier Rudy
09-01-2019 17:15:59

Message de Barbier Rudy du 09-01-2019Jour 2 : 6h30 215km dans le désert et pour les passionnés 2800d+. Pas totalement plat le désert israélien.

📸 @Nigelgkelly90
Voir les 2 photos

David De la CruzDavid De la Cruz
09-01-2019 17:14:45

Message de David De la Cruz du 09-01-2019#newbikeday
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-01-2019‪Deceuninck - Quick-Step CEO Patrick Lefevere is confident the team will continue to win big and be again among the best in the world also in the new season.‬
Voir la vidéo

David De la CruzDavid De la Cruz
09-01-2019 17:09:49

Message de David De la Cruz du 09-01-2019#newbikeday
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
09-01-2019 17:09:27

Message de Rick Zabel du 09-01-2019Nach 546 km auf dem Rad in den letzten 3 Tagen bekommt mich heute keiner von dieser kleinen Mauer runter... 😂 herrlich so ein Ruhetag.. bestes aus Mallorca, Rick #ricksworldtour...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 17:00:51

Message de Tour of Utah du 09-01-2019The 2019 Tour of Utah is proud to partner with Snowbird Resort as the host for the Prologue on August 12th. #TOU2019
Voir les 2 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-01-2019 16:54:33

Message de Trek-Segafredo du 09-01-2019Get behind-the-scenes with photographer Jojo Harper Events at the Santos Tour Down Under.
View the full 📷gallery here → https://bit.ly/2SJB8g1
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
09-01-2019 16:54:19

Message de Vitor Gamito du 09-01-2019Agora é que me vou tornar num “doniler” 😆💪

Os novos Maxxis Assegai 👊
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 09-01-2019tuttobiciweb.it : BONGIORNO: «RIPARTO CON UNA NUOVA MENTALITA'»
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
09-01-2019 16:47:45

Message de Jelle Wallays du 09-01-2019Roeselare Awards '18 : Ik heb de eer om genomineerd te zijn als persoonlijkheid van het jaar voor Stad Roeselare natuurlijk zou ik dat graag willen winnen maar ik heb...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
09-01-2019 16:40:29

Message de Matteo Montaguti for Fun du 09-01-2019Due gregari di lusso👍🏻💪🏻🚴🏻‍♂️🔝
@benna80
@landameana
#mntgt @renova_bike
@bottecchiaworld
@saliceocchiali_official @fizikofficial @neatcleats.cc @androni_sidermec
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-01-2019 16:29:41

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-01-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: AL VIA IL PRIMO TRAINING CAMP DEL NUOVO ANNO, DAL 12 AL 20 GENNAIO A CALPE. : 🇪🇸 Road to Calpe 🚴🏻‍♂️
📅Tutto pronto per il primo...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-01-2019 16:22:04

Message de Team Bahrain Merida du 09-01-2019teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team are delighted to announce the launch of a new collaboration with Gruppo Autotorino and Rent2go, for the delivery of the official team vehicle...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
09-01-2019 16:09:41

Message de Tom Bohli Followers du 09-01-2019Tom trainiert mit Fabio Aru im Tessin!💪

Training session with Fabio Aru!💪
En voir plus

CyclassicsCyclassics
09-01-2019 16:07:49

Message de Cyclassics du 09-01-2019ℹ️ Auf der 60km-Runde sind wir bereits in dritten Preisstufe, auch auf den 100km- und 160km-Strecken steht in Kürze schon der nächste Preissprung bevor.

Dabei haben wir auf der "Hunderter"...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-01-2019 16:04:07

Message de Team Sunweb du 09-01-2019Meanwhile in Adelaide...👋🏼

Just a few days until we start our season at #TourDownUnder!
Voir les 4 photos

Tour of UtahTour of Utah
09-01-2019 16:00:42

Message de Tour of Utah du 09-01-2019Introducing, the 15th Annual, Larry H. Miler Tour of Utah Host Venues! #TOU2019
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
09-01-2019 16:00:01

Message de Team INEOS du 09-01-2019"The Ronde van Vlaanderen is one of my favourite races and one I always think about. I want to get a result."

Dylan van Baarle hopes to deliver at the race...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 09-01-2019🚴‍♀️🚴‍♂️Club Strava Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE 🚴‍♀️🚴‍♂️

Entrainements des coureurs, résumés de courses, astuces de pros.. rejoignez notre club et allons chasser les KOMs ensemble

Il suffit de cliquer ici...
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
09-01-2019 15:58:24

Message de Sacha Modolo du 09-01-2019🚴🏻‍♂️☀️😍


#cyclinglife #photooftheday #cycling #grancanaria #instagood #bike #rapha #ciclismo #poc #training #landscape #ef #cannondale
En voir plus

Paris-RoubaixParis-Roubaix
09-01-2019 15:50:37

Message de Paris-Roubaix du 09-01-2019🚴‍♂🚴‍♀ Les fêtes sont passées, retour aux choses sérieuses ! Saurez-vous dompter les pavés? Rendez-vous le 1⃣3⃣ avril pour #ParisRoubaixChallenge 2019 !

🚴‍♂🚴‍♀ Christmas and New Year's Eve...
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
09-01-2019 15:43:34

Message de Toms Skujiņš du 09-01-2019Soon...
P/b @abimickey
En voir plus

Rui CostaRui Costa
09-01-2019 15:40:10

Message de Rui Costa du 09-01-2019Vídeo de hoje by MR Camacho.👌
Obrigado 🤗
Abraço amigos! Tarde feliz para todos vocês 👍
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-01-2019 15:38:01

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-01-2019L’ensemble de nos coureurs, nos partenaires, le nouveau maillot, plus de 700 invités au Château-des-Pères, à Piré-sur-Sèche : la présentation d’Arkéa-Samsic a donné le « start » de la saison...
Voir les 14 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-01-2019Nos coureurs de La Conti Kevin Geniets et Karl-Patrick Lauk fêtent aujourd'hui leurs 22 ans !

Bon anniversaire 🎂
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
09-01-2019 15:09:22

Message de Hubert Dupont du 09-01-2019ProCyclingStats.com on Twitter : Hubert Dupont (38) @AG2RLMCyclisme is the oldest debutant in #TDU2019 #TDU #TourDownUnder
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-01-2019 15:03:49

Message de Team Sunweb du 09-01-2019Another good day of training in the legs in Calpe today! 🇪🇸 We're pretty excited about our new Continental Tire GP 5000, which our guys are using in 25mm on...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
09-01-2019 14:40:47

Message de Cannondale Pro du 09-01-2019Blackout. This weekend, all will be revealed.
#exploretheworld
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
09-01-2019 14:38:24

Message de Hannah Barnes du 09-01-2019Lumi, 💯 my no.1 sweat buddy! 💛 A lovely run seems like a suitable way to put off doing my tax return for another few hours! 😅 lululemon
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
09-01-2019 14:32:34

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 09-01-2019Mola las votaciones de @ciclismoafondo_oficial para la mejor bici de este 2019!!!
Yo me quedo con la Reacto Disc, rápida, rígida, ligera y guapísima!!
Entrar en el enlace y votar por la...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
09-01-2019 14:32:00

Message de Tiago Machado du 09-01-2019Dupla ascensão às Cerdeirinhas, uma à Junceda, uma ao Bom Jesus e depois há quem não considera as Pedreiras montanha de terceira categoria 😂🦁 como podem ver, hoje...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-01-2019 14:20:02

Message de Israel Cycling Academy du 09-01-2019אקדמי בישראל: התקשורת הישראלית
מדווחת

Israeli Media covering our Israeli arrival

הכיסוי התקשורתי ההולך ומתרחב בכל מה שקשור לאקדמי הוא חלק מהשינוי שאנחנו מקווים להוביל כאן. אופניים מייצגים סיפור. מצדיקים דיווח....
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 09-01-2019Vandaag is Charles-veldrijder Stan Godrie jarig. Hij wordt 26. Gefeliciteerd, Stan! 🥂

Happy 26th birthday, Stan!

#happybirthday #charlescx Charles
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
09-01-2019 13:46:44

Message de Team Total Direct Energie du 09-01-2019#lagrosseinterview Découvrez La grosse interview de Niki Terpstra ! 🎙️Le coureur néerlandais se confie avant le début de la saison route ! 🚴🏼‍♂️💨
➡️Restez connectés, des nouveautés suivront dans les prochains...
Voir la vidéo

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
09-01-2019 13:24:15

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 09-01-2019A team we didn't see in the opening weekend in previous years, but now we get to see Jürgen Roelandts and Movistar Team compete in Omloop Het Nieuwsblad! 🇪🇸👌 #OHN19
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
09-01-2019 13:22:49

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 09-01-2019NOTA DE PRENSA | Fuglsang y Luis León Sánchez liderarán al Astana en la 65ª Ruta del Sol - https://mailchi.mp/9ab577ba9f8c/fuglsang-y-luis-len-snchez-liderarn-al-astana-en-la-65-ruta-del-sol
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
09-01-2019 13:22:45

Message de Team Total Direct Energie du 09-01-2019#ParisNice ⚡️ Nous sommes officiellement invités sur Paris-Nice ! ⚡️
➡️Nous serons présents au départ à @StGermainLaye pour tenter de faire aussi bien qu'en 2018 ! #AllezDirectEnergie
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
09-01-2019 13:20:25

Message de Damiano Cunego du 09-01-2019Ciao amici giardate che foto che ho trovato !!!!!
Chi si ricorda che vittoria era ?
E soprattutto cha anno era ?
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
09-01-2019 13:17:59

Message de Fabien Doubey du 09-01-2019Rendez-vous ce week-end à Besançon, sur le site de La Malcombe, pour le Championnat de France de Cyclocross organisé par l' Amicale Cycliste Bisontine ! Il y aura du spectacle,...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-01-2019 13:12:02

Message de Team Novo Nordisk du 09-01-2019Team Novo Nordisk Training Ride - Mojacar, Spain 2018 (full HD - part 2) | Kinomap : Check out our first video on Kinomap, and ride along with Charles Planet...
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
09-01-2019 13:11:13

Message de Pierre Rolland du 09-01-2019Ravi d’apprendre que l’on fera parti de l’aventure « Paris Nice 2019 », l’une des plus belles et des plus difficiles courses cyclistes du calendrier. #thereisnotry Vital Concept -...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-01-2019 13:05:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-01-20198 i passisti veloci che si possono giocare la vittoria in una volata ristretta. Chi più, chi meno tiene anche su salite brevi , ma tutti hanno un bel spunto...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-01-2019 13:04:43

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-01-2019☀️En route pour la course au soleil ☀️
Merci A.S.O pour l'invitation et la confiance.
#ParisNice #TeamArkeaSamsic
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-01-2019Nos 7 coureurs pour le Tour Down Under 🇦🇺

(Et un mode de présentation des compos tout beau tout neuf pour 2019 !)
Voir la vidéo

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
09-01-2019 13:02:02

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 09-01-2019En la provincia de Granada. Ya visitamos Armilla, desde donde partirá la etapa reina; y hoy hacemos la supervisión de la salida de Otura... la etapa definitiva de la Vuelta...
Voir les 2 photos

Sam BennettSam Bennett
09-01-2019 13:01:47

Message de Sam Bennett du 09-01-2019Ready for the 2019 season with BORA-hansgrohe and this weapon from Specialized Bicycles
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
09-01-2019 13:00:01

Message de Team INEOS du 09-01-2019"I want to keep improving. It’s something which will forever be a goal."

David de la Cruz is hoping to continue his progression into 2019 after a season of discovery here...
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
09-01-2019 12:34:01

Message de Ondřej Cink du 09-01-2019Some days are coming in the gym 💣💥💪🏋️‍♂️ I’m looking forward to lift some big weight for my power 😉😎 #gymsession #powergym #euforiefitness
@compressportczsk
#wintertraining
@euforiefitness
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 09-01-2019Quelle joie et quelle fierté d'avoir reçu de la part d'ASO, pour une nouvelle année encore, une invitation pour participer à l'édition 2019 de Paris-Nice 😃☀️
Les 4 dernières étapes seront...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
09-01-2019 12:28:54

Message de Chantal Blaak du 09-01-2019Perfect start of the year! 💫 Good trainings, beautiful weather and nice company. #trainingscamp
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-01-2019 12:12:59

Message de Israel Cycling Academy du 09-01-2019ICA In Israel: Climbing from the LOWEST POINT ON EARTH!

Where: Climbing from the bottom of the world... The Dead Sea.

When: Now
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-01-2019 12:12:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-01-2019Nice c'est joli mais ça manquait un peu de Glaz.

🗓 Rendez-vous du 10 au 17 mars.
🚴‍♂️ Paris-Nice

✏ FRJ design & photography

#ParisNice l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 09-01-2019Un bel exemple pour optimiser la cohabitation cyclistes/automobilistes aux alentours d’Adelaide @southaustralia ! Merci de penser à nous !!
.
.
.
.
@visitadelaidehills @cityofadelaide @tourdownunder @equipegroupamafdj @policevalais @groupama @fdj_officiel @fdjsport
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
09-01-2019 12:08:54

Message de Karol Domagalski du 09-01-2019Cześć WSZYSTKIM w Nowym Roku i sezonie 2019!

Jak już większość z was wie w tym sezonie będę reprezentował polską drużynę👉 Team Hurom. Pierwsze spotkanie już za nami. Uważam, że mamy...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
09-01-2019 12:04:54

Message de Paris-Nice du 09-01-2019🎬 Le Samedi 1⃣6⃣ mars venez vous mesurer à la dernière étape de #ParisNice 2019 lors de #ParisNiceChallenge un jour avant les pros !
🎬 On Saturday March 1⃣6⃣, come and...
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 09-01-2019Some good address in Henley Beach @thecookspantry with nice coffee machine @rocketespresso ! #santostourdownunder2019 #coffeetime #rocketespresso
En voir plus

Laurens De VreeseLaurens De Vreese
09-01-2019 11:43:44

Message de Laurens De Vreese du 09-01-2019Laurens De Vreese on Twitter : 📍New instagram: https://twitter.com/laurensdevreese/status/1082963838524424192?s=12 📍
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
09-01-2019 11:34:25

Message de Daniel Oss du 09-01-2019Pay attention: kangaroos in the area 🦘

#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #Australia #kangaroos #iamspecialized #sportful #ride100percent BORA-hansgrohe Santos Tour Down Under
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-01-2019Nous profitons de la présentation officielle du parcours du prochain Paris-Nice, qui a eu lieu ce matin, pour vous annoncer la participation de trois de nos coureurs :

➡ Arnaud Démare
➡...
Voir les 3 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-01-2019 11:27:59

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-01-20197️⃣ nieuwe renners, 7️⃣ verschillende programma’s
Deze wedstrijden rijden zij dit seizoen👉🏼 po.st/N6OQym
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
09-01-2019 11:20:28

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 09-01-2019🇵🇹 Comandados por el campeón nacional Domingos Gonçalves, un año más viajaremos a Portugal para participar en la Volta ao Algarve. Cita obligada entre el 20 y el 24 de...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 09-01-2019🏁 Jan-Willem van Schip en Stijn Steels zijn dinsdagavond op een 5e plaats geëindigd op de slotdag van de Wooning Zesdaagse in Rotterdam Ahoy. Een knappe prestatie, al overheerste na...
En voir plus

Luke RoweLuke Rowe
09-01-2019 11:17:21

Message de Luke Rowe du 09-01-2019Big year ahead with Team Sky bring on the classics and the Le Tour de France
Voir la vidéo

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
09-01-2019 11:14:21

Message de Paweł Poljański du 09-01-2019Up to Teide🏔🏔
#borahansgrohe #specialized #tenerife
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
09-01-2019 11:13:02

Message de Team Cofidis du 09-01-2019Très heureux de vous annoncer que l'équipe est invitée sur Paris-Nice ! 😍

Découvrez le superbe parcours de cette 77ème édition ! Rendez-vous en Mars pour la course au soleil ☀

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-01-2019Thanks, #CrivitPro! These are great 😃
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
09-01-2019 11:09:38

Message de Luis Ángel Maté du 09-01-2019Monumento al ciclista. 👉🏼
⚪️🔴🔆
〽️

📸 @antonioortizbike
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
09-01-2019 11:03:51

Message de Paris-Nice du 09-01-2019☀ SÉLECTION DES ÉQUIPES ☀ / ☀ TEAMS SELECTION ☀

23 Equipes sélectionnées/ Teams selected

WILDCARDS

Team Cofidis 🇨🇵
Team Delko Marseille Provence 🇨🇵
Team Direct Energie 🇨🇵
Equipe Arkéa Samsic 🇨🇵
Vital Concept - B&B Hotels...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
09-01-2019 10:59:03

Message de Maciej Bodnar du 09-01-2019G'day mate's! 😊

Zaczynam post od australijskiego pozdrowienia, które słyszymy tutaj wszędzie. Już za kilka dni pierwszy wyścig w 2019 roku - Tour Down Under. Pogoda w Adelajdzie jest bardzo dobra,...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
09-01-2019 10:54:54

Message de Tour de l'Avenir du 09-01-2019Tadej Pogačar vous vous en rappelez ? Vainqueur du Tour de l'Avenir 2018 🏆il débutera prochainement sa première saison professionnelle avec UAE Team Emirates ! Good luck ! 👊🏼
-
Tadej POGACAR,...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
09-01-2019 10:52:11

Message de Paris-Nice du 09-01-2019☀ Voici le parcours de la 7⃣7⃣ème édition de #ParisNice !

Here is the route of the 7⃣7⃣th edition of #ParisNice! ☀
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
09-01-2019 10:49:31

Message de Team INEOS du 09-01-2019"I definitely want to get more out of the Classics. I don’t feel like I’ve reached my full potential and fully shown myself there."

Luke Rowe is hoping for a big...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-01-2019 10:47:49

Message de Team Bahrain Merida du 09-01-2019🎙️ The press conference for the launching of the new collaboration with our mobility partners Gruppo Autotorino Spa and #Rent2go is 🔛

➡️ #ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir les 3 photos

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 09-01-2019¡¡Muy buenos días!!
Ya se va acercando la fecha, la 🚴‍♂️ #VCV2019 GP Banco Sabadell🚴‍♂️ está a la vuelta de la esquina. Por esta razón queremos recordaros que Ñekü pone, nuevamente,...
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
09-01-2019 10:37:01

Message de Brabantse Pijl du 09-01-2019Take a closer look at our 2019 route, including a new local round around Beersel and 3 passages at the finish line in Overijse! 🚴‍♂➿ #BP19
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
09-01-2019 10:30:01

Message de Movistar Team du 09-01-2019🚴‍♀️💙 Tras su brillante debut en 2018, las #MujeresMovistarMolan rememoran bonitos momentos y miran con gran esperanza hacia 2019. Esta es su "Temporada Dos".

💪 Following an exciting debut, we look...
Voir la vidéo

Alexis GuerinAlexis Guerin
09-01-2019 10:06:39

Message de Alexis Guerin du 09-01-2019La transition, le partage, l’échange, le travail, tout est important pour avancer, progresser, réussir...c’est un plaisir d’avoir rencontré la nouvelle recrue très motivé, plein d’envie, de potentiel.. @ilyass_rabihi
Merci @france3aquitaine...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 09:53:49

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Predict and Win! 🎉
You could win a great prize pack with Bollé Sunglasses and a copy of Peter Sagan’s biography “My World” by predicting the top three riders in the...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
09-01-2019 09:52:00

Message de Davide Rebellin du 09-01-2019Sei un appassionato di ciclismo?
Ti piacerebbe allenarti, divertirti, emozionarti e condividere insieme a me tutto cio’ che ho imparato in 25 anni di attività’ professionale?
Oggi voglio darti la...
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
09-01-2019 09:47:50

Message de Vitor Gamito du 09-01-2019https://www.strava.com/beacon/yzztumoGlCw
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
09-01-2019 09:41:41

Message de Team Total Direct Energie du 09-01-2019#Wooningzesdaagse ⚡️Nous sommes très fiers de vous annoncer la 1ère victoire de la saison 2019 pour le #TeamDirectEnergie ⚡️
➡️ Niki Terpstra et Thomas Boudat remportent les 6 jours de Rotterdam,...
Voir les 2 photos

Andreia FreitasAndreia Freitas
09-01-2019 09:39:27

Message de Andreia Freitas du 09-01-20194ª Taça de Portugal Ciclocrosse 2018/19
Voir les 3 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
09-01-2019 09:37:13

Message de Tour de Vendée cycliste du 09-01-2019leetchi.com : Bienvenue sur cette cagnotte !Ici vous pouvez directement et en un clic, participer à cette cagnotte.* Chacun participe du montant qu'il souhaite.* Tous les paiement
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-01-2019Excellent anniversaire à notre directeur du Pôle Performance Fred Grappe qui fête aujourd'hui ses 56 ans !
En voir plus

Justin MottierJustin Mottier
09-01-2019 09:20:59

Message de Justin Mottier du 09-01-2019Après une bonne chute en décembre et quelques CX, rien de tel qu’un bon check-up au Cabinet TREHU ostéopathes avant de repartir en stage dès demain et la première course...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
09-01-2019 09:14:59

Message de Adriano Malori du 09-01-2019Dopo 2 mesi di stop causa piccolo infortunio ieri sera ho ripreso a pedalare !!! Quale modo migliore di ricominciare se non con un test?? Esito: con i watt sprigionati...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-01-2019Youngest World Tour rider in the peloton, Remco Evenepoel is eager to start the season in three weeks' time: "I look forward to my first race, Vuelta. San Juan. It's...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
09-01-2019 08:40:49

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-01-2019 08:30:08

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-01-2019Allez ! Go ! C’est parti !
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
09-01-2019 08:25:19

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 09-01-2019👨‍⚕️ Los masajistas de Team Caja Rural-Seguros RGA también trabajan a fondo de cara a la nueva temporada. Este martes visitaron la sede de INDIBA activ therapy aprendiendo a sacar...
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 08:05:59

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Find out who will be joining Phil Liggett on the Santos Tour Down Under commentary team in 2019. ➡️➡️ http://bit.ly/2VEGGdJ
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-01-2019 07:52:15

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-01-2019😎 Pendant ce temps-là, Glazic notre mascotte se fait une beauté.

On a trop hâte de la voir parmi nous sur les courses pour encourager les #MenInGlaz et rencontrer nos supporters....
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-01-2019 07:35:56

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-01-2019Prossimamente sulle strade di tutto il mondo il film🎥 "Full gass" 😲😱, la storia di 3 corridori con doti straordinarie che con la giusta cattiveria, supportati da una grande...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 07:33:44

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Our epic Santos Women's Tour Down Under preview is here. ➡️➡️➡️ http://bit.ly/2sgocmg
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-01-2019 07:32:35

Message de Israel Cycling Academy du 09-01-2019ICA First day in Israel:

DESERT WIND

Watch...
Voir la vidéo

Thomas BoudatThomas Boudat
09-01-2019 07:32:32

Message de Thomas Boudat du 09-01-2019Victoire sur les 6 jours de Rotterdam associé à Niki Terpstra ! Une semaine extraordinaire ! Merci à tous pour vos encouragements !
Team Direct Energie Cryorecup SIDI Cycling FFWD...
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-01-2019 07:05:56

Message de Team Bahrain Merida du 09-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
📸 Check out the pics from the training ride in #Adelaide ahead of the opening race of 2019 cycling season.
➡️ #ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir les 30 photos

Tour de SuisseTour de Suisse
09-01-2019 06:55:00

Message de Tour de Suisse du 09-01-2019Chris Froome sera au départ du Critérium du Dauphiné, pas Geraint Thomas : La nouvelle année commence avec de bonnes nouvelles : selon l'équipe, GERAINT THOMAS a prévu de lancer...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 09-01-2019Training and preparing Tour Down Under 2019 in the hilly surroundings of Adelaide!
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
09-01-2019 06:45:35

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-01-2019 06:20:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-01-2019‪#WTDU: The women kick off the action in Adelaide tomorrow. We’re hoping to keep an unbeaten run at the Santos Tour Down Under.
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 05:07:08

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Ziptrak Stage 1 of the Santos Women's Tour Down Under will be a feast for the senses! Check out what you can do on the route. 👉 http://bit.ly/2Rjhxqg
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 09-01-2019Olé!!! Quel plaisir de rouler ensemble dans les Adelaide Hills avec mes coéquipiers de @equipegroupamafdj
.
.
.
.
@visitadelaidehills @tourdownunder @southaustralia
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
09-01-2019 04:53:01

Message de Christian Knees du 09-01-2019Another good training day here in Adelaide done ✅
Voir les 4 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
09-01-2019 04:00:47

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 09-01-2019@garneau #xcomfortzone Approved ✅
En voir plus

Theo Yates - CyclistTheo Yates - Cyclist
09-01-2019 03:41:33

Message de Theo Yates - Cyclist du 09-01-20192019 has started with Australian National titles now done and dusted finishing 5th in the crit. Looking forward to getting stuck into business with Drapac Cycling Boys this year. This...
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 02:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Who will be on the start line for Ziptrak Stage 1 of the Santos Women's Tour Down Under tomorrow? 🤷‍♀️
Take a look at the start lists here. ➡️ http://bit.ly/2RIgP5k
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
09-01-2019 02:10:15

Message de Drapac Cycling du 09-01-2019Liam Magennis Crowned 2019 Under-23 National Time-Trial Champion.
READ MORE: https://goo.gl/tpnY1q
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
09-01-2019 01:41:57

Message de Lex Albrecht du 09-01-2019Winter training in Tucson is going well... lots of rides up Mount Lemmon and, good coffee too 😉.
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 01:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019Tiff Cromwell enters Beat The Street! 👊
A handful of places remain – make sure you enter our brand new event just outside of the City of Adelaide Tour Village. ➡️...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-01-2019 00:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-01-2019‼️ LAST CHANCE ‼️ to join the 2019 Challenge Tour presented by The Advertiser!
Registrations close 5:00PM (ACDT) tonight. Click here to avoid missing out. 👉 http://bit.ly/2O2Y9bk
En voir plus

Benjamin PerryBenjamin Perry
09-01-2019 00:19:06

Message de Benjamin Perry du 09-01-2019The new guys are checking out Israel for the first time! Super jealous, I am.

Hard yards going down in NorCal for me before heading back to Europe next week....
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-01-2019 00:06:30

Message de Taylor Everyday I wake up with a brand new smile when I look into your eyes. I love you so much @heathereisenhartt I can’t wait for July to come to meet...
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31