ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
12-01-2019 23:43:20

Message de Tour de Yorkshire du 12-01-2019We’re delighted to be back at our sister race, Santos Tour Down Under, promoting all things Yorkshire to the good people of South Australia. #tourdownunder #yorkshireontour
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 23:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019It was an EPIC day in the City of Adelaide Tour Village with the official opening and Team Presentation and Free Concert with Client Liaison presented by BikeExchange. 🙌🎉🎶
Were...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-01-2019 23:00:16

Message de Trek-Segafredo du 12-01-2019💥 Live Event 💥

Join us Monday, January 14 at 7pm ACDT (Australian central daylight time) for a Facebook LIVE Q&A with Richie Porte and Koen de Kort ahead of the...
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 22:17:44

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019We sat down with Deborah Paine and Amanda Jamieson from Vantage New Zealand to test them on some Aussie slang! 🇦🇺
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 22:05:27

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019⭐ RACE DAY in the EAST END ⭐

Women's live across Australia on Channel 7
Down Under Classic follows live on 7mate

Family Day starts 9.00am, Mini Tour 10.00am, Family Ride 12pm
En voir plus

Ruth WinderRuth Winder
12-01-2019 22:01:21

Message de Ruth Winder du 12-01-2019Ruth Winder surprises with second place in uphill sprint | Trek Race Shop : With a win for the team the first day and a 2nd place yesterday we are...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 22:01:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019We strapped the GoPro to the bike of Sara Bergen (Rally-UHC Cycling) during Novatech Stage 2 of the Santos Women's Tour Down Under. 🚴‍♀️
This is the result! 🎥⬇️
Voir la vidéo

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
12-01-2019 21:53:00

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 12-01-2019Trend set
.
.
.
.
.
#realmenwearpink #bucketsquad #moustachesquad @rapha @ef.educationfirst.procycling
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
12-01-2019 21:52:17

Message de Maciej Bodnar du 12-01-2019Prezentacja drużyny przed Tour Down Under 😃👌🏻 #season2019
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
12-01-2019 21:48:01

Message de Davide Martinelli du 12-01-2019it.blastingpop.com : Il manager belga ha bisogno di 33 sponsor e fornitori per far girare la Deceuninck Quickstep.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-01-2019We loved seeing Zdenek Stybar in action at the Czech Cyclo-cross Championships: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2114/czech-championships-cyclocross
Photo: Jan Brychta / SvetCyklistiky.cz
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-01-2019 21:45:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-01-2019‪TODAY: Final stage of the #WTDU from 2:40pm ACDT (4:10am CET) and #TDU Classic from 4:45pm (6:15am).‬
‪📷 Getty Images
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
12-01-2019 21:07:04

Message de Quentin Valognes du 12-01-2019Il paraît que c’est la Journée Internationale des Roux 👨‍🦰😎

#RedHairDontCare
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 20:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Woken up wanting to spend the day together as a family? There's still time to register for TODAY'S Family Ride! 🚲
Registrations close at 11:00AM (ACDT) with the ride kicking off...
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
12-01-2019 20:18:02

Message de Fabien Doubey du 12-01-2019Fin prêt pour demain pour ce Championnat de France Cyclo-cross à la maison 🚲🏡 🇫🇷 ! ~
~
#teamwgg #cubebikes #maxwheel #challengetires #bbbcycling #santic...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
12-01-2019 20:12:26

Message de Maxime Daniel du 12-01-2019Encore une bonne journée d'entraînement!! Ça va payer..👊
@arkeasamsic #sprints #training #travaillactique
Voir les 4 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
12-01-2019 19:58:27

Message de Luis Ángel Maté du 12-01-2019Segundo día de concentración @teamcofidis ⚪️🔴🔆
〽️

📸 @antonioortizbike
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi @cccteam looking good here in Spain!!

----------------------------------------------------------------------
@cccshoesbags @giantbicycles @etxeondo @voegeleshoes @unicef @oakley @rideshimano @lasellagolfresort_ #rideformore #ridegiant #giantbycicles #cccteam #cccshoesbags #overachieve #laselladenia #orange
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
12-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 12-01-2019Dürfen Radfahrer in Hamburg nicht mehr überholt werden? : Also wenn das kommt, wird Radfahren in den Städten endlich richtig attraktiv. Wir schauen gespannt nach Hamburg. Bis dahin: Ab aufs...
En voir plus

Domenico PozzovivoDomenico Pozzovivo
12-01-2019 19:24:27

Message de Domenico Pozzovivo du 12-01-2019tuttobiciweb.it : Il corridore lucano è stato protagonista di una brutta caduta due giorni fa in Australia
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-01-2019Team presentation done and dusted, let the countdown till the start of the Santos Tour Down Under begin! 😃
Voir les 3 photos

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
12-01-2019 18:33:21

Message de Paweł Poljański du 12-01-2019Więcej moich treningów możecie zobaczyć na moim koncie
👉 https://www.strava.com/pros/19985181
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
12-01-2019 18:32:30

Message de Peter Sagan du 12-01-2019Check my bike for Sunday's Down Under Classic. The Specialized Bicycles Allez Sprint Disc, in BORA-hansgrohe livery! (Photo Dario Belingheri / Luca Bettini) Santos Tour Down Under City of Adelaide...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 18:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019OACIS has your check in from the City of Adelaide Tour Village covered (not that you're planning on leaving just yet 😉)
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
12-01-2019 18:24:18

Message de Andreas Schillinger du 12-01-2019Another beautiful Das here in Gran Canaria #borahansgrohe #bora #hansgrohe #cookingrevolution #Specialized #ride100percent #sportful @ Vega De San Mateo, Canarias, Spain
En voir plus

Jaime CastrilloJaime Castrillo
12-01-2019 18:22:07

Message de Jaime Castrillo du 12-01-2019¡Mañana echa a rodar la temporada 2019 para Jaime en el Down Under Criterium en Adelaida, Australia!

📸 Movistar Team
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
12-01-2019 18:12:44

Message de Astana Pro Team du 12-01-2019🇰🇿️ Артем Захаров завоевывает серебряную медаль на Чемпионате Азии по велоспорту на треке 🥈

Казахстанский гонщик велокоманды «Астана» Артем Захаров сумел принести в копилку Казахстана две медали – бронзу в командной...
Voir les 3 photos

Romain Le RouxRomain Le Roux
12-01-2019 18:11:56

Message de Romain Le Roux du 12-01-2019Actuellement en stage dans le sud Bretagne pour préparer le tour du Gabon.
Aujourd'hui séance de sprint sur 30sec avec 2min de récup entre chaque Sprint 🤪🤪.
Voir la vidéo

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 12-01-2019Thank you Anfi for the hospitality!
Anfi @anficyclingexperience
##anfitauro #anfidelmar #canaryholidaystours
#Repost @anficyclingexperience with @get_repost
・・・
🇬🇧 Feedbacks from our professional cyclists Sebastian Schönberger - Cyclist and Felix Großschartner hosted at our luxury...
Voir la vidéo

Cesare BenedettiCesare Benedetti
12-01-2019 17:45:49

Message de Cesare Benedetti du 12-01-2019PL 🇵🇱 Fundacja WOŚP aukcja idzie dalej...
https://aukcje.wosp.org.pl/komplet-bora-cesare-benedetti-z-autografem-i8694253?fbclid=IwAR1BrvbxnqVktSqjtNmlX68lHDa_nGimpiWudaQOHntbZMS4LT5NpCoNz1s
Voir la vidéo

Pierre LatourPierre Latour
12-01-2019 17:30:00

Message de Pierre Latour du 12-01-2019J'ai trouvé de nouveaux potes🇦🇺
Je peux les ramener à la maison?
🔜 Début de saison avec un Critérium dans les rues d'Adélaide deux jours avant le Santos Tour Down...
Voir les 3 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
12-01-2019 17:28:21

Message de Audrey Cordon-Ragot du 12-01-2019☀️ Bien arrivée à Mallorca pour un nouveau stage avec Trek-Segafredo et le soleil ! 😎

#ShowYourStripes
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
12-01-2019 17:28:03

Message de Toms Skujiņš du 12-01-2019Any guesses what's in my belly?
Find out on Epsiode 7 of Riding Fixed up Mountains p/b @statebicycleco
It's coming out Jan 15th! I'm excited. Hope you are too
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-01-2019 17:13:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-01-2019#TDU The Mitchelton-SCOTT men are ready 👊🏼

Starting as the defending champions and inspired by the MTS women's team success...Let's GO! 📷 Getty Images
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-01-2019‪Peruse this cool gallery from the Tour Down Under team presentation earlier today: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2113/tour-down-under-team-presentation‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-01-2019 17:00:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-01-2019Adelaide, Australia 🇦🇺. Presentazione in grande stile del nostro super team 👍🇦🇪 al meraviglioso pubblico australiano. Noi supporters siamo carichi, non vediamo l' ora di vedere gareggiare i nostri beniamini....
Voir la vidéo

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
12-01-2019 16:47:36

Message de Matteo Montaguti for Fun du 12-01-2019Camera con vista, sempre al @palmoasis @grancanaria_pictures @visitgrancanaria @biketoursgrancanaria #mntgt
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-01-2019 16:40:24

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-01-2019(30 secondes d'exercice, 2 minutes de recup) x 5 + 143,7 km #stage #travaillactique
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
12-01-2019 16:37:24

Message de Team Sunweb du 12-01-2019#DownUnderClassic🇦🇺

Our line-up for our season debut in Australia!

🇳🇱 Cees Bol
🇩🇪 Johannesburg Fröhlinger
🇦🇺 Chris Hamilton
🇦🇺 Jai Hindley
🇩🇪 Max Kanter
🇦🇺 Michael Storer
🇩🇪 Max Walscheid

💻 Read more: teamsunweb.com/calendar/down-under-classic
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
12-01-2019 16:30:02

Message de Matteo Montaguti for Fun du 12-01-2019Quando dici palme pensi a... @palmoasis ☀️🏖🏝🔝🚴🏻‍♂️!
Cuando dices palma piensa en el @palmoasis ☀️☀️☀️❤️🏝!
#grancanaria
#sole
#canarie
#inverno
#mntgt
@androni_sidermec
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-01-2019 16:14:47

Message de Trek-Segafredo du 12-01-2019Ruth Winder surprises with second place in uphill sprint | Trek Race Shop : Another big day for Trek-Segafredo's maiden voyage!
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-01-2019 16:12:02

Message de Trek-Segafredo du 12-01-2019We want your opinion!

Take our quick survey (regarding our men's and women's teams) and help us improve your fan experience.

All eligible entries have a chance to win 1 of 5...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
12-01-2019 16:03:16

Message de Tim Wellens du 12-01-2019Yesterday on Col de la Madone, hungry for the new season!
Voir la vidéo

Sacha ModoloSacha Modolo
12-01-2019 15:42:14

Message de Sacha Modolo du 12-01-2019New kit @rapha!@ef.educationfirst.procycling #cannondale #cyclinglife #cycling
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 12-01-2019De la boue, de la boue et encore de la boue du côté de Besançon. Les reconnaissances ont eu lieu ce matin pour Jade Wiel et Evita Muzic 🚲

#RideAndShine
Voir les 7 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-01-2019 15:30:50

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-01-2019Timothy Dupont took the win in beachrace 🇳🇱 Egmond-Pier-Egmond ahead of European champion Lars Boom 🙌🙌🙌
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
12-01-2019 15:29:16

Message de Philippe Gilbert du 12-01-2019Enjoying the sunset with my new gear 😎🏖 #Season17
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
12-01-2019 15:17:00

Message de Darwin Atapuma du 12-01-2019Por aquí con los parceros Team Cofidis
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
12-01-2019 15:15:13

Message de Tour de Pologne du 12-01-201973. urodziny obchodzi dziś legenda polskiego kolarstwa i Tour de Pologne, Ryszard Szurkowski. 12 wygranych etapów, miliony zdobytych kibicowskich serc. ZDROWIA, Panie Ryszardzie! Trzymamy kciuki, jesteśmy z Panem ❤️💪

I przypominamy,...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
12-01-2019 15:10:42

Message de Zdenek Stybar du 12-01-2019National Championship Czech Republic !! 4th place

Thanks to Michal Cerveny for the pictures

📸 michal cerveny photography
Voir les 9 photos

Bruno PiresBruno Pires
12-01-2019 15:05:41

Message de Bruno Pires du 12-01-2019OFERTA: todos o participantes do treino vão estar cobertos por um seguro.

Pois para nós é fundamental a segurança.

Faz a tua inscrição validada até quarta-feira para poderes receber as tuas ofertas...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
12-01-2019 14:53:13

Message de Geraint Thomas du 12-01-2019‪Two weeks today I’ll be @MotorpointDiff 👀 Can’t wait 👍Last few tickets left from £25. To be part of the Q&A, on the night tweet me your question and your...
En voir plus

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
12-01-2019 14:49:12

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 12-01-2019Don’t go faster than the adviced speed please. It can hurt😇👊🏻📸: @szymonbike
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
12-01-2019 14:42:53

Message de Laurens Ten Dam du 12-01-2019Rockin’ that CCC Team for the first time today! #liveslowridefast @ Egmond aan Zee
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
12-01-2019 14:24:50

Message de Peter Sagan du 12-01-2019Happy to be on the stage with my BORA-hansgrohe mates at the official presentation of the Santos Tour Down Under. Thanks to all the fans from City of Adelaide, South...
Voir les 4 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
12-01-2019 14:24:50

Message de Zdenek Stybar du 12-01-20194th place in National Championship after a slip

📸 Kacerek Karel
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
12-01-2019 14:24:30

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 12-01-2019Alexandre Leauté, cycliste handisport originaire de Loudeac et soutenu par le Vital Concept - B&B Hotels, poursuit ses rêves paralympiques.

👏 À 18 ans, il remporte le kilomètre en catégorie C2...
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
12-01-2019 14:09:39

Message de Esteban Chaves ECH du 12-01-2019🇪🇸 Quiero agradecer a TODOS por sus aportes aún tenemos un día más para donar y cambiar la vida de estos niños, GRACIAS a todos ustedes podemos seguir #Multiplicandosonrisas. Esta...
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
12-01-2019 14:08:08

Message de Cannondale Pro du 12-01-2019Be bold, take chances. With a new season comes a fresh approach to professional cycling.
http://bit.ly/2VEkhNA
#BoldNewRoad #ExploreTheWorld #GoneRacing
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
12-01-2019 14:08:02

Message de Edwin Ávila du 12-01-2019Todo un equipo listo para enfrentar este 2019 Coming 🔜 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
12-01-2019 14:07:13

Message de Volta ao Algarve du 12-01-2019O talento que a Volta ao Algarve mostra ao Mundo | Volta ao Algarve : A lista de vencedores da camisola da juventude mostra como a Volta ao Algarve é...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
12-01-2019 14:02:24

Message de Tiago Machado du 12-01-2019Olhar para o chão as vezes da sorte... hoje foi caso disso, pois achei 40.20€ 🤣🤣🤣
Quanto ao treino, mais 4h nas pernas com nova ascensão à Nossa Senhora...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 12-01-2019Chill out... 😇

#easyday #chill #restday #altitude #nature

📸@svandevel
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 12-01-201912 janvier, nous souhaitons un Bon Anniversaire à Charlotte Bravard 🎉🎉
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 12-01-2019Here we go!!!!!
@tourdownunder #santostourdownunder2019 @equipegroupamafdj
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
12-01-2019 13:36:04

Message de Boaro Manuele du 12-01-2019Team Presentation with my teammates of the Astana Pro Team at the City of Adelaide Tour Village ahead of the Santos Tour Down Under ✔️
📸 @bettiniphoto
En voir plus

Moreno MoserMoreno Moser
12-01-2019 13:26:16

Message de Moreno Moser du 12-01-2019🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️NIPPO Vini Fantini Faizanè 🔝🔝🔝
🇮🇹🇯🇵Ready for a great 2019, with more training, more energy, more power, more speed & more...
👇🏻PLAY THE VIDEO & PUMP UP THE VOLUME! 📢🔊📣

https://www.facebook.com/154124494739680/posts/1178786558940130/
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
12-01-2019 13:04:16

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 12-01-2019Un peu triste de laisser partir mon maillot de championne de France Cyclo cross sans pouvoir le défendre, mais je reviendrai l’année prochaine avec une envie énorme!!
Bonne chance à...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
12-01-2019 13:01:57

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 12-01-2019🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️NIPPO Vini Fantini Faizanè 🔝🔝🔝
🇮🇹🇯🇵Ready for a great 2019, with more training, more energy, more power, more speed & more...
👇🏻PLAY THE VIDEO & PUMP UP THE VOLUME! 📢🔊📣
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 13:00:01

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Congratulations Nairne - Santos Best Dressed Town nominee, and winner for women's Suabru Stage 3.

More: http://bit.ly/2FrfkSI

#SantosBDT
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-01-2019Targeting stage wins at the Tour Down Under 2019

The official start of the 2019 cycling season has arrived! Read the Santos Tour Down Under preview with a few words...
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
12-01-2019 12:28:15

Message de Daryl Impey du 12-01-2019TDU 2019 Team Presentation Done. Looking forward to getting things underway now . pic Getty Images
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
12-01-2019 12:26:46

Message de Le Tour de La Provence du 12-01-2019Cyclisme : le Tour de La Provence sera diffusé en direct sur la chaîne L'Equipe du 14 au 17 février : 🔴 "Tout a été pensé pour que ce Tour...
En voir plus

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
12-01-2019 12:23:04

Message de Bert-Jan Lindeman du 12-01-2019Altijd al willen weten hoe je een kangaroe vangt, BambooBertje neemt je mee op avontuur...
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
12-01-2019 12:17:54

Message de Vitor Gamito du 12-01-2019Não preciso de ser rico ... 😍🌞🇵🇹

https://www.strava.com/activities/2072943090
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 12-01-2019Seizoensplanning Victor Campenaerts : Kijk even mee waar Victor dit seizoen zijn krachten zal tentoonspreiden.
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 12-01-2019👉 A punto de empezar la temporada 2019 de ciclismo, le mandamos todo el ánimo y la suerte del mundo a Rubén Fernández

🚵‍♂️ El corredor murciano del Movistar Team debutará...
Voir les 2 photos

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
12-01-2019 12:00:15

Message de Tour de Yorkshire du 12-01-2019Fancy being a part of the 5th edition of the Tour de Yorkshire?

100s of you have already registered to be a Tour Maker but we’re on the lookout for...
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 11:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Find out where the first UCI WorldTour race of 2019 is showing in your country

📺➡️ http://bit.ly/2FsbZ5M
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 11:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Tomorrow will be a jam-packed day of ACTION for the whole family!
Join us as we celebrate the final stage of the Santos Women's Tour Down Under, the Down Under...
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-01-2019 11:24:42

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-01-2019Domani con il criterium Down Under Classic inizia la nostra stagione 2019. Sarà solo una kermesse, un circuito per le strade di Adelaide per emozionare il caldo pubblico Australiano. #uaetilovvo...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-01-2019 11:14:41

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-01-2019🐨🦘🐍
Traditie in Australië😍🇦🇺
Voir les 7 photos

Damiano CarusoDamiano Caruso
12-01-2019 11:12:45

Message de Damiano Caruso du 12-01-2019Second training camp in Spain😀
#bahrainmerida
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
12-01-2019 11:07:51

Message de Rachel Neylan du 12-01-2019Today was a great day! Such a beautiful feeling to stand on a podium again 💚💛💙 To finish 3rd in today's Santos Tour Down Under stage in Stirling after the...
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
12-01-2019 11:02:32

Message de Rémi Cavagna du 12-01-2019Oh cuteness is this little thing ! 🦘 One more night until the start of the season 2019 ! 🇦🇺 🤘🏼
En voir plus

Marco CanolaMarco Canola
12-01-2019 10:53:53

Message de Marco Canola du 12-01-2019Oggi siamo sulla gazzetta con l’intervista al Big Boss della Nippo NIPPO Vini Fantini Faizanè passando per quelli che sono i progetti di tutto l’organico e di tutti i...
Voir les 2 photos

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
12-01-2019 10:44:48

Message de Route Adélie de Vitré du 12-01-2019Pour un rêve de gosse suite à un vol - Leetchi.com : Amis de la route Adelie de vitré je compte sur votre générosité pour aider Nolan à réaliser son...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
12-01-2019 10:43:31

Message de Mario Cipollini du 12-01-2019Guardatela ! Questa è una Perla della mia carriera ! A volte alcuni gesti che un’atleta fa’ anche in se manifestazioni meno blasonate , rimangono in quall’angolino della propria memoria...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-01-2019 10:40:38

Message de Team Bahrain Merida du 12-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
📸 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys visiting MERIDA BIKES Australia booth at the City of Adelaide Tour Village while waiting for the Team Presentation ⤵️
Voir les 8 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-01-2019 10:37:14

Message de BORA-hansgrohe du 12-01-2019Some #images from today's team presentation Santos Tour Down Under 🇦🇺
Our #BORAhansgrohe guys are ready to rock
---
Ein paar Bilder von der heutigen Team-Präsentation für die #TDU 🇦🇺
BORA - hansgrohe...
Voir les 4 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
12-01-2019 10:32:18

Message de Mario Cipollini du 12-01-2019Guardatela ! Questa è una Perla della mia carriera ! A volte alcuni gesti che un’atleta fa’ anche in se manifestazioni meno blasonate , rimangono in quall’angolino della propria memoria...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-01-2019 10:30:09

Message de Team Bahrain Merida du 12-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
#BAHRAINMERIDA🇧🇭 Team presentation at the City of Adelaide Tour village ahead to the first WorldTour race of the season
📸 Photo gallery by @Bettiphoto
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 10:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Can we take a moment to appreciate Grace Brown's incredible finish? 🙌
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-01-2019 10:23:29

Message de UAE Team Emirates du 12-01-2019Team presentation in Adelaide for the Santos Tour Down Under 🇦🇺

We are ready!

#UAETeamEmirates #TDU2019
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-01-2019 10:22:53

Message de Team Bahrain Merida du 12-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Former winner Rohan Dennis presented on the stage with his #BAHRAINMERIDA🇧🇭 teammates ⤵️
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-01-2019 10:06:53

Message de Team Bahrain Merida du 12-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys heading to teams presentation at the City of Adelaide Tour Village ⤵️
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
12-01-2019 10:05:57

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 12-01-2019Training camp Calpe dag 3, briefing voorafgaand aan de training door trainingsbegeleider coach Energy Lab Ward vande Capelle
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
12-01-2019 10:03:53

Message de Movistar Team du 12-01-2019🐨🇦🇺 All set now for our 2019 season debut at the Santos Tour Down Under! A nice visit from the local wildlife followed by the teams' presentation in Adelaide's city...
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 10:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019FIRST
STARTLIST
OF
2019. 😁 ➡️➡️ http://bit.ly/2H6N0aw
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 09:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Registrations for the 2019 Challenge Tour presented by The Advertiser MUST END this Monday 14 January❗
Don't delay, sign up now. ➡️ http://bit.ly/2O2Y9bk
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-01-2019 09:22:28

Message de CCC Team du 12-01-2019That’s the Santos Tour Down Under presentation ticked off the list. Tomorrow we race! #RideForMore
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
12-01-2019 09:20:14

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 12-01-2019🚘 Didier Rous et notre ŠKODA France prennent leurs marques en Espagne avant la reprise de la saison.

Elle est belle, n’est-ce pas B&B Hôtels ? 😎

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-01-2019One of the most successful riders of 2018 - his first year in the World Tour - Fabio Jakobsen hopes to enjoy many other victories in his second season with...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 09:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019"It's really awesome after all the hard work to get a victory for myself!" 👉 See how Grace Brown (Mitchelton-SCOTT) won the third stage of the Santos Women's Tour Down...
Voir la vidéo

Davide RebellinDavide Rebellin
12-01-2019 08:50:48

Message de Davide Rebellin du 12-01-2019REBELCAMP GRAN CANARIA DAL 24 AL 31 GENNAIO 2019
👇
https://www.daviderebellin.it/rebelcamp-gran-canaria-2019
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
12-01-2019 08:46:28

Message de Peter Sagan du 12-01-2019Press conference at the Santos Tour Down Under done and dusted! One more sleep until the start of the 2019 season! BORA-hansgrohe South Australia City of Adelaide (Photos Dario Belingheri...
Voir les 2 photos

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
12-01-2019 08:34:46

Message de Tomasz Marczyński du 12-01-2019Classic pics Santos Tour Down Under
Voir les 3 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
12-01-2019 08:33:40

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 12-01-2019📰🗞 Oggi in edicola su La Gazzetta dello Sport l'Italia 🇮🇹 e il Giappone 🇯🇵 unite nel progetto #OrangeBlue. E le novità di oggi non sono finite, uno spettacolare video...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 08:30:01

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019A reminder that if you're heading out to see the racing tomorrow, you'll want to make a day of it! 👏
⏰ The final stage of the Santos Women's Tour Down...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
12-01-2019 08:30:00

Message de Team Cofidis du 12-01-2019Vous avez un projet vélo et vous souhaitez le faire financer ? Déposez le sur la plateforme UpMyBike. Cofidis vous accompagnera et vous aidera à le réaliser ➡️ http://www.upmybike.com ...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-01-2019 08:24:03

Message de Trek-Segafredo du 12-01-2019💥 Live Event 💥

Join us on later today, Monday, January 14 at 7pm ACDT (Australian central daylight time) for a Facebook LIVE Q&A with Richie Porte and Koen de Kort...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
12-01-2019 08:15:53

Message de CCC Team du 12-01-2019We can’t get enough of the native animals in 🇦🇺! #TDU
Voir les 6 photos

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 12-01-2019I did it !!! 🙀😱🥴
#snake #santostourdownunder2019 @southaustralia
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
12-01-2019 08:07:06

Message de Rick Zabel du 12-01-2019Wenn man so wie gestern sechs Stunden trainiert, hat man sich eine Pause mit einem gutem Espresso und netten Menschen voll verdient finde ich. War schön, Dich getroffen zu haben...
En voir plus

Sebastian LangeveldSebastian Langeveld
12-01-2019 08:03:15

Message de Sebastian Langeveld du 12-01-2019So excited for 2019 💥💥 bring it on!

@ef.educationfirst.procycling

Rapha Cannondale POCSports
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 08:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019We’re all smiles ahead of the race! 😊 Santos Ochre Leader’s Jersey wearer Amanda Spratt gives us out Subaru #OneLittleMoment.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-01-2019 07:59:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-01-2019🎥 #WTDU: A stunning victory to Grace Brown, Sarah Roy still trying to sort out her arms and Amanda Spratt making dreams come true... But still no success for Nico...
Voir la vidéo

André GreipelAndré Greipel
12-01-2019 07:24:41

Rennkalender 2019 / race calendar 2019

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-01-2019 07:20:40

Message de Team Bahrain Merida du 12-01-2019🇪🇸 #Cambrils Training Camp Catalunya Experience Costa Daurada 🏖️
🤸🏻‍♂️ Muscular awakening with the coach Marino Rosti for the #BAHRAINMERIDA boys at Cambrils Park Sport Village
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 07:05:39

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019She starred on Novatech Stage 2, and we got to find out a bit more about Deborah Paine of Vantage NZ National Team
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 07:00:01

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019T-minus 2️⃣ hours until the Team Presentation and Free Concert with Client Liaison presented by BikeExchange kicks off in the City of Adelaide Tour Village! 😄🎵
Will we see you there?...
Voir les 3 photos

Rund um KölnRund um Köln
12-01-2019 07:00:00

Message de Rund um Köln du 12-01-2019Heute: Das Derby, die Kölner Haie gegen die Düsseldorfer EG im «Wintergame» der Deutschen Eishockey Liga... Alexander Donike und Wilfried Schneider haben sich mit Moritz Müller schon einmal warm gefahren.

📸...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
12-01-2019 06:51:37

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 12-01-2019The squad has been training hard here in Adelaide for Santos Tour Down Under : ride along in this video by Ian Routledge https://www.youtube.com/watch?v=8f3MxcuKiE0&t=2s

#TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-01-2019Press day for Caleb Ewan at Tour Down Under!
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-01-2019 06:35:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-01-2019Another special day as we take our second consecutive stage victory, this time courtesy of Grace Brown. One day of racing to go.
📷 Getty Images
Voir les 24 photos

Diego UlissiDiego Ulissi
12-01-2019 06:32:43

Message de Diego Ulissi du 12-01-2019Diego Ulissi a partagé 6 photos.
Voir les 6 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 06:00:35

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Mitchelton-SCOTT's dominance of the Santos Women's Tour Down Under has continued into the third day of racing with Grace Brown the latest rider from the team to bag a victory....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-01-2019 05:36:27

Message de CCC Team du 12-01-2019Are you riding with us on Zwift? #TDU Giant Bicycles #RideGiant
Voir la vidéo

Tayler WilesTayler Wiles
12-01-2019 05:16:37

Message de Tayler Wiles du 12-01-2019Another hard day in the Aussie sun ☀️ but so happy to see this crusher get a podium after a great day of teamwork! @treksegafredo ! 😘💪🏼💥 @ruthwinder8 #ruthnado🌪
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-01-2019 04:22:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-01-2019Brown continues dream debut for Mitchelton-SCOTT at Tour Down Under : REPORT: "It was the team plan for me and Gracie (Elvin) to have a going the final here and...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-01-2019 04:12:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-01-2019Dall ' Australia 🇦🇺 i nostri campioni vi augurano una buona giornata, buon sabato supporters!!! 👍👍👍😀😎🤗😜
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 03:11:03

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019It was a brilliant finish for Grace Brown (Mitchelton-SCOTT) on Subaru Australia Stage 3!
See the full race results here. ➡️ http://bit.ly/WTDU2019Results
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 03:06:36

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Lauren Jackson claims Ziptrak Sprint 2 but look who's there with her!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-01-2019 02:43:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-01-2019‪#WTDU: Yes! After doing a mountain of work this week already, including today, Grace Brown has claimed the stage 3 victory! ‬
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 02:39:20

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019And that’s a win from Grace Brown (Mitchelton-SCOTT)
What an incredible finish up the final climb into Stirling! 👊👊
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 02:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Thinking about heading into the City of Adelaide Tour Village this afternoon? It all kicks off from 3:00PM with the official opening. 😄
And if you're one of the first 50...
Voir les 2 photos

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
12-01-2019 01:46:58

Message de Esteban Chaves ECH du 12-01-2019Haz click aquí para apoyar a Gran Fondo Esteban Chaves - #VakiPower : 🇪🇸 Quiero agradecer a TODOS por sus aportes aún tenemos un día más para donar y cambiar...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 12-01-2019We are ready for the first UCI World Tour race of the season, Santos Tour Down Under! Let's get racing! 🇦🇺

Details: bit.ly/TDU_19
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-01-2019 01:34:25

Message de Santos Tour Down Under du 12-01-2019Hosking back on the gas in the Ziptrak sprint 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team