ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 23:51:57

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Ahead of severe weather conditions, Ziptrak Stage 1 has been shortened on Tuesday. ➡️ http://bit.ly/2Fq7Os8
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 23:43:54

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Relive the incredible final stage of the 2019 Santos Women's Tour Down Under! 🚴‍♀️🌬️
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 23:06:36

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019If you're out riding today, please be aware of the SA Country Fire Service bushfire advice for Montacute Road and Corkscrew Road. Be sure to stay on alert and check...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-01-2019 23:00:09

Message de Trek-Segafredo du 13-01-2019💥 Live Event 💥

Join us later today (Monday, January 14) at 7pm ACDT (Australian central daylight time) for a Facebook LIVE Q&A with Richie Porte and Koen de Kort ahead...
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-01-2019 22:24:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-01-2019First and second overall, two stage wins and the sprint jersey. A successful four days in the office. 👊🏼
📷 Getty Images
Voir les 30 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 22:23:25

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Registrations for Challenge Tour presented by The Advertiser MUST close at 11:59PM (ACDT) TODAY! It's forecast to be a perfect, mild summer's day, ☀️ so jump on the saddle and...
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
13-01-2019 22:23:05

Message de Tayler Wiles du 13-01-2019And just like that the women’s Santos Tour Down Under is over! 🚲💥 Stage 4 was a fast and fun crit downtown! Our speedy little sprinter Letizia Paternoster nabbed a...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
13-01-2019 21:59:37

Message de Rudy Molard du 13-01-2019Une 20ème place sur le Marathon de Bessans également support du championnat d’Europe longue distance.
Un super week-end avec Thibaut et la team Rossignol JobStation
En voir plus

Marco CanolaMarco Canola
13-01-2019 21:41:16

Message de Marco Canola du 13-01-2019video.gazzetta.it : Il corridore vicentino, uno dei capitani del team che ieri ha fatto visita in Gazzetta, sui suoi obbiettivi per il 2019.
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
13-01-2019 21:28:26

Message de Rachel Neylan du 13-01-2019Homegrown bliss!! There is absolutely no better feeling... 💛💚
.
.
.
A few months ago would never have dreamed a GC podium @tourdownunder possible but the truth is that tough times can always...
En voir plus

Ryan GibbonsRyan Gibbons
13-01-2019 21:26:43

Message de Ryan Gibbons du 13-01-2019First hit out of the season last night... pity it ended on the floor, after some guys crashed in front of me with a km to go. But, I’m feeling...
Voir les 4 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
13-01-2019 20:54:03

Message de Taylor This piece was so fluid and awesome to work on. It started as another Native American piece. But as I was pondering the vibe of being a new husband and...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
13-01-2019 20:53:40

Message de Valentin Madouas du 13-01-2019🆕 [PRÉPARATION]
Un vrai plaisir de retrouver l’Union Cycliste Nantes Atlantique et de rouler avec les copains. Bon courage à tous pour votre saison. 👍🏼
➡️ Jeudi, je décolérais pour le dernier...
Voir les 2 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
13-01-2019 20:44:33

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 13-01-2019Salty
.
.
.
.
#feelinghothothot #firstdayatwork #critlife @tourdownunder 📷cred @jojoharperphoto
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
13-01-2019 20:37:54

Message de Luis Ángel Maté du 13-01-2019Ritual ciclista.

〽️
#cofidismyteam
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
13-01-2019 20:28:25

Message de Omar Fraile Matarranz du 13-01-2019Aunque no nos este respetado el tiempo seguimos sumando días de entrenamiento y gracias a el apoyo de @seatgaldakauto un poquito más fácil!
.
.
@proteamastana @oakleybike #astanateam #training #basquecontry #procycling #seatleonfr
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-01-2019📸 Nog meer beeldjes van het NK Veldrijden 2019 in Huijbergen vandaag. Hier een overzicht van het voorbije weekend:
* Vrijdag: 2e plaats voor Lars Boom in de AGU Egmond-Pier-Egmond strandrace....
Voir les 7 photos

Larry WarbasseLarry Warbasse
13-01-2019 20:20:23

Message de Larry Warbasse du 13-01-2019New year, new teams, colors, and (finally) jerseys. Same two dudes. So good to have a #NoGoTour reunion today, even if it hasn’t been all that long since the last...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
13-01-2019 19:51:54

Message de Maxime Daniel du 13-01-2019On fini le stage breton en beauté..!!👌😋
#galettecomplete @arkeasamsic
Voir les 3 photos

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
13-01-2019 19:44:20

Message de Marcio Barbosa du 13-01-2019Campeão Nacional de ciclocross.🇵🇹
Orgulho poder vestir esta camisola no ciclocross em 2019.
Muito suor, esforço e dedicação onde tudo valeu apena.
Obrigado a todos que ajudaram a que isto fosse possível.
Eu Amo...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
13-01-2019 19:36:05

Message de Louis Meintjes du 13-01-2019Last training day in Clarens. It’s been a good block of training with some beautiful scenery.
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
13-01-2019 19:33:02

Message de Sonny Colbrelli du 13-01-2019Prove di volata 💨

#trainingcampdays

SC
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
13-01-2019 19:11:15

Message de Peter Sagan du 13-01-2019Welcome to my colour selection!

New. Colourful. Well-known BORA quality ✌️

The brand new BORA Pure – a class on its own. Available soon with inlet air nozzle in 6...
Voir la vidéo

Mickaël CrispinMickaël Crispin
13-01-2019 19:08:26

Message de Mickaël Crispin du 13-01-2019Championnat de France 🇫🇷 compliqué pour moi 🤔 une chute dès le départ et un problème de pédale qui m’amène à changer de chaussures 🤦🏾‍♂️ difficile à accepter 🤷🏾‍♂️.
Un gros...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
13-01-2019 19:00:00

Message de Petr Vakoc du 13-01-2019Mám za sebou zatím nejnáročnější týden. První závody už pomalu klepou na dveře, tak jsme se do toho s Deceuninck - Quick-Step Cycling Team v Calpe pořádně obuli. Přes 30h...
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 13-01-2019The new season officially began in Adelaide, South Australia last night with the People's Choice Classic -- one day precursor to first WorldTour race of the season: Santos Tour Down...
Voir les 20 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
13-01-2019 18:37:11

Message de Marcus Burghardt du 13-01-2019The revolution goes on @boracookingsystems #borapure
#boracooking #welovecooking #BORA #PURE #revolution #kitchen #colour #worlds #rings #fashion #new #style
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-01-2019 18:35:02

Message de CCC Development Team du 13-01-2019Michał Paluta 9. w Mistrzostwach Polski w kolarstwie przełajowym : Michał Paluta zajął 9. miejsce w Mistrzostwach Polski w kolarstwie przełajowym. Michał, wiemy, że dałeś z siebie wszystko! Czekamy na...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-01-2019 18:30:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-01-2019Siete pronti👍 ?!? Prima corsa world tour, scendiamo in strada 🚴‍♂️ con un super team che darà il massimo per regalarci grosse soddisfazioni. Supporters spingiamo col nostro tifo i...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-01-2019 18:21:19

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-01-2019Un Loudéacien en 🔵⚪️🔴 !

Bravo à Antoine Huby (VCP Loudéac) pour son titre de Champion de France Juniors de cyclo-cross à #Besançon2019.

📸 Fédération Française de Cyclisme (FFC)

#ThereIsNoTry l...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-01-2019 18:18:39

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-01-2019Après une heure à jouer entre la septième et la quatrième place, Clément Russo est 4ème du championnat de France cyclo-cross 2019, sa dernière course "dans la boue" avant de...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-01-2019 18:09:36

Message de BORA-hansgrohe du 13-01-2019Congrats BORA!
#BORA PURE
Looks like another #cookingrevolution
#RocknRollBORA
-----
Gratulation BORA!
BORA PURE sieht fantastisch aus.
Eine weitere #cookingrevolution
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
13-01-2019 18:02:55

Message de Petr Vakoc du 13-01-2019Skvělé zprávy! Do závodů naskočím dříve : Skvělé zprávy! Do závodů naskočím již 27. ledna v Argentině. Od posledních testů jsem udělal opět hezký výkonostní skok, tak jsme se s...
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
13-01-2019 18:02:47

Message de E3 BinckBank Classic du 13-01-2019OVERZICHT. De Belgische kampioenen van Kruibeke na de eerste dag : Proficiat aan onze Belgische Kampioenen Veldrijden!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190112_04098263

Toon Aerts
Sanne Cant
Timo Kielich
Axelle Bellaert
@juliedewilde
Ryan Cortjens
@aarondockx
@jentemichels
@sterrevervloet
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-01-2019 17:42:45

Message de Team Sunweb du 13-01-2019"When I got a small gap all I had to do was stay on the bike and not make any mistakes. I’m super happy." Read more from Lucinda Brand after...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-01-2019 17:37:49

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-01-2019Workout / sprint on day 3 training camp Calpe with Edward Planckaert en Kevin Deltombe
~
Photo by Luc Claessen @ispa_photo for @gettysport @gettyimages
~
#teamSVB #sportvlaanderen #baloise #PoweredByMerckx #sports #sport #cycling #ciclismo #cyclisme...
En voir plus

Marco MathisMarco Mathis
13-01-2019 17:33:19

Message de Marco Mathis du 13-01-2019First 3 Days 3 in the books .
Tomorrow Aero test in Valencia 💨
#cofidismyteam
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
13-01-2019 17:22:16

Message de John Degenkolb du 13-01-2019It‘s good to be back with the boys for another week of training.. the conditions super and another randa climb in the legs.. a perfect sunday #dege #dgnklb...
Voir la vidéo

Nous souhaitons un très bon anniversaire #22 à Jonas Cstrique et, déjà, une très bonne saison 2019 au sein de notre équipe #CyclingteamWB #U23 #oneteam 🎂🚴‍♂️💪

Richard CarapazRichard Carapaz
13-01-2019 17:07:06

Message de Richard Carapaz du 13-01-2019Día a día ...😤😤😤
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
13-01-2019 17:03:00

Message de Jelle Wallays du 13-01-2019Stem voor de persoonlijkheid van het jaar 2018 : Did you already voted for me? If it’s a Yes! Thanks a lot of you didn’t voted yet you have time...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-01-2019Plein pot en 🇦🇺 sous un beau soleil. Merci Bollé pour la protection 😎.
-
Full gas in 🇦🇺 under a bright sun. Thanks Bollé for the protection 😎
-
#ALLEZALM
•⠀⠀
•⠀⠀
•⠀⠀

#instacycling #cyclingshots...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-01-2019 16:47:01

Message de Team Sunweb du 13-01-2019"I'm not really happy with the result today. I did see it coming though as I was sick for the whole week in Calpe ... I couldn't dig deep and...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
13-01-2019 16:45:56

Message de Isabelle Beckers du 13-01-2019On a rest day I:
talk more,
ride less,
and drink heaps of coffee
😊
...
👕 @coiscycling
🚲 @la_ridley
🚩 @labottegahasselt
📸 @meurice_photography
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-01-2019🔵⚪🔴 CHAMPION DE FRANCE 🔵⚪🔴

Avec beaucoup d'humilité et une forte motivation, Clément Venturini a laissé parler son talent pour aller chercher son 2ème titre de champion de France de cyclo-cross.

Quentin...
Voir les 8 photos

Peter SaganPeter Sagan
13-01-2019 16:20:57

Message de Peter Sagan du 13-01-2019I'm happy with my result today at the Down Under Classic. It was a hot and fast day and I'd like to thank all my teammates for their work, especially...
Voir les 7 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-01-2019 16:19:37

Message de Trek-Segafredo du 13-01-2019@SantosTourDownUnder stage four report: Letizia Paternoster a close second in final stage as Trek-Segafredo ends the 4-day race with three podiums.

Read the reactions from Director Ina Teutenberg and General...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
13-01-2019 16:00:40

Message de Hugo Sancho du 13-01-2019↘️Depois de 3 dias off, estou volta às pedaladas, pena que não tenha sido no 11° RAID LAGOAS DE MIRA

➡️Para ano há mais, deste excelente convívio.🎉🎉🎉
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
13-01-2019 15:58:00

Message de Hubert Dupont du 13-01-2019TUESDAY, 15 JAN 2019 : ZIPTRAK® STAGE 1

START
11:00 AM O'Connell Street, North Adelaide
FINISH
2:29 PM St Vincent Street, Port Adelaide
DISTANCE
132.4km
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
13-01-2019 15:39:34

Hubert termine 29e du Down Under Classic critérium remporté par Caleb Ewan (Lotto Soudal)

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-01-2019 15:36:28

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-01-2019📸L'album ufficiale del training camp #OrangeBlue.
🚴🏻‍♂️ Dal 12 al 20 gennaio a Calpe per finalizzare al meglio la preparazione atletica.
#GRINTARE 👇🏻

📸The official gallery of the #OrangeBlue training camp.
🚴🏻‍♂️From 12 to...
Voir les 92 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-01-2019 15:34:04

Message de Trek-Segafredo du 13-01-2019💥 Live Event 💥

Join us Monday, January 14 at 7pm ACDT (Australian central daylight time) for a Facebook LIVE Q&A with Richie Porte and Koen de Kort ahead of the...
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-01-2019 15:32:29

Message de Team Bahrain Merida du 13-01-2019In the traditional criterium that is curtain raiser ahead of the Tour Down Under 🇦🇺 our sprinter Phil bauhaus couldn't contest the sprint due to a crash that took out...
Voir les 9 photos

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
13-01-2019 15:26:52

Message de Andrea Flash Guardini du 13-01-2019Andrea Flash Guardini a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-01-2019 15:21:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-01-2019Doubey 6️⃣e au Championnat de France 🇫🇷 après avoir lutté pour le 🥉 !

Meurisse valeureux au Championnat de Belgique ! 🇧🇪
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-01-2019 15:12:29

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-01-20194ème du championnat de France de cyclo-cross.
Tu es notre guerrier, Clément Russo 👊
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
13-01-2019 15:06:14

Message de Cannondale Pro du 13-01-2019It all starts now.
http://bit.ly/2VEkhNA
#BoldNewRoad #ExploreTheWorld #GoneRacing
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
13-01-2019 15:00:10

Message de Kilian Frankiny du 13-01-2019Einige Impressionen aus Australien
Voir les 7 photos

Team SunwebTeam Sunweb
13-01-2019 14:55:51

Message de Team Sunweb du 13-01-2019Take a look at today's opening race in Australia, the Tour Down Under Classic, from behind the lens in our gallery.

📸 teamsunweb.com/tdu-classic-gallery
Voir les 5 photos

Pierre LatourPierre Latour
13-01-2019 14:40:31

Message de Pierre Latour du 13-01-2019Premiers efforts en course ✅

Rendez-vous dans deux jour pour le début du Santos Tour Down Under

📸 Getty Images
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
13-01-2019 14:38:29

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 13-01-2019Primo giorno di allenamenti per la Bardiani-CSF in Spagna 💪
#GreenTeam

📷 credits BardianiCSF / CPStudio
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
13-01-2019 14:33:44

Message de Mario Cipollini du 13-01-2019Auguri Frate’ ....
Può sembrare strano farti gli auguri così , ma per chi ti vuole bene , tu sei ancora qui con noi ! Hai lasciato cose talmente intense...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-01-2019 14:30:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-01-2019Anche per il 2019 il nostro team usufruirà dei caschi della MET Helmets. In particolare i nostri campioni utilizzeranno il nuovo MET Trenta 3K carbon, un casco...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-01-2019‪A perfect Sunday in Spain.‬
‪#sheerdrivingpleasure‬
‪#sheercyclingpleasure‬
‪#bmwlemmenslecouter‬
‪#bmwlecouter‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
13-01-2019 14:15:10

Message de Vincenzo Nibali du 13-01-2019Work in progress 📢 📣 restate sintonizzati nuove news in programma con Vanotti Cycle Camp 📈 🚲 🏔
Voir la vidéo

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
13-01-2019 14:14:44

Message de Lukas Pöstlberger du 13-01-2019It’s on!
2019 season officially kicked off with the Santos Tour Down Under Crit today. Peter Sagan on the podium 🥈 and a bit of #PöstiSkin on the road after...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-01-2019Maud Kaptheijns is in Huijbergen zopas derde geworden op het NK veldrijden. Proficiat met je bronzen medaille, Maud! 🥉💪

🗨️ "Ik had goeie benen en heb gestreden voor wat ik waard...
Voir les 3 photos

Yousif MirzaYousif Mirza
13-01-2019 13:39:36

Message de Yousif Mirza du 13-01-2019في انجاز جديد من نوعه يحصد قائد منتخب الرجال يوسف ميرزا علي فضية البطولة الاسيوية للمضمار المقامة في جاكرتا بإندونيسيا ليواصل نجمنا في تألقه المستمر وتوجه يوسف بالشكر الي المدير...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 13-01-2019Sur le Championnat de France de cyclocross, Evita Muzic termine 8ème et Jade Wiel 9ème de la course. Caroline Mani remporte le titre 🇫🇷.

#RideAndShine
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-01-2019 13:31:37

Message de Team Novo Nordisk du 13-01-2019Meet our new Australian rider, Declan Irvine. 🇦🇺https://www.teamnovonordisk.com/teammembers/declan-irvine/
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
13-01-2019 13:20:51

Message de Mario Cipollini du 13-01-2019Auguri Frate’ ....
Può sembrare strano farti gli auguri così , ma per chi ti vuole bene , tu sei ancora qui con noi ! Hai lasciato cose talmente intense...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
13-01-2019 13:15:28

Message de Team Androni Giocattoli du 13-01-2019Oggi alla Vuelta al Tachira in programma la terza tappa. Dopo il buon quarto posto di ieri del nostro Miguel Florez, oggi sarà di nuovo sprint?
Voir les 2 photos

Jesus HernandezJesus Hernandez
13-01-2019 13:09:27

Message de Jesus Hernandez du 13-01-2019Sonríe!!!!!😁😁😁
Feliz Domingo a todos!!☺️☺️☺️
#sonrielealavida
#moments
#tetodo
#ilovemylife
#♾+3
#cyclingstylelife
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
13-01-2019 13:06:34

Message de Sonny Colbrelli du 13-01-2019Lungo allenamento oggi in ritiro in Spagna.

SC
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-01-2019Nos 6 champions nationaux pour la première partie de saison 2019 ⤵

Course en ligne

🇫🇷 Anthony Roux
🇨🇭 Steve Morabito
🇨🇦 Antoine Duchesne

Contre-la-montre

🇦🇹 Georg Preidler
🇨🇭 Stefan Küng
🇸🇪 Tobias Ludvigsson
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
13-01-2019 12:43:36

Message de Tiago Machado du 13-01-2019Manhã de domingo bem fresquinha... dia de passear que a semana que vem vai ser bem brava 🦁
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
13-01-2019 12:33:26

Message de Wouter Wippert du 13-01-2019Arrival Australia, go for an easy post-flight spin and arrive back to see this! Well done Aaron Gate.

2019 is starting off for EvoPro Racing. #evopro #evorevolution #goevopro #champagneisgood
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-01-2019 12:30:00

Message de Giro d'Italia du 13-01-2019Happy Birthday Giovanni Visconti! #Giro

PH: Bettini Photo
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
13-01-2019 12:14:01

Message de Andrea Flash Guardini du 13-01-2019Primo allenamento UFFICIALE di questa stagione!! 💪🏻💪🏻💪🏻
Completino e occhiali nuovi 🔝
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-01-2019 12:11:35

Message de CCC Team du 13-01-2019There's nothing like a fast and furious criterium to get the season started. Take a look at our photos from the Down Under Classic 👇. #RideForMore #RideGiant
Voir les 12 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-01-2019 12:00:48

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-01-2019Good luck in the 🇫🇷🇧🇪 national cyclocross championships today Xandro Meurisse and Fabien Doubey 💪💪
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
13-01-2019 12:00:48

Message de Daryl Impey du 13-01-2019Back to racing ! 2019 has begun. It was fast and a few crashes made it more hectic but good ride from Edmo to bag 3rd place. Nice start for...
Voir les 2 photos

Alex DowsettAlex Dowsett
13-01-2019 11:59:08

Message de Alex Dowsett du 13-01-2019‪The worldtour is underway, down under crit all done and dusted. Thrills and spills right here 👉🏻 https://youtu.be/O-uZegzaNEA 📸 @pelotonbrief ‬
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-01-2019 11:57:01

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-01-2019Aujourd’hui c’est le championnat de 🇫🇷 de cyclo-cross. H-2 avant la première sortie de notre maillot en compétition ! Tous avec Clément Russo #WeAreOneTeam
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
13-01-2019 11:55:41

Message de Steve Morabito Athlète du 13-01-2019Bon début de saison pour Steve puisque qu’il s est échappé dans le final du critérium Tour Down Under Classic et se fait reprendre à 7km de l arrivée!! Et...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-01-2019 11:46:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-01-2019Opwarmertje voor het echte werk!😎

🚴‍♂️ Down Under Classic
📍 Adelaide
🔜 Tour Down Under
Voir les 8 photos

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 13-01-2019➡ Como cada 13 de enero, recordamos la figura de un corredor que es historia de la Vuelta Ciclista a la Región de Murcia.

🇮🇹 Marco Pantani habría cumplido hoy...
Voir les 3 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
13-01-2019 11:42:46

Message de CCC Development Team du 13-01-2019Niedziela w Calpe - pogoda ewidentnie dopisuje. Humory też! Nic, tylko trenować! 💪🚴🏻‍♂️☀️

Nie zapominamy jednak o tym, że o 13:45 Michał Paluta startuje w Mistrzostwach Polski w kolarstwie przełajowym. Jeśli...
Voir les 4 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
13-01-2019 11:41:45

Message de Boaro Manuele du 13-01-2019Good debut! | Manuele Boaro | Professional Cyclist : So happy with my debut with Astana Pro Team at the Down Under Classic 🇦🇺
🏆 I won the final intermediate sprint...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-01-2019 11:37:45

Message de Team Sunweb du 13-01-2019Congratulations to our new helmet supplier and technology partner Lazer Helmets for their 100th year anniversary! 🎉
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-01-2019 11:35:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-01-2019Grazie al nostro super tifoso Marco Bracci che ci regala una divertente foto col nostro campione Diego Ulissi🏆. 🇦🇺👍😎👍#iloveAustralia #uaetilovvo
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 11:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019There’s nothing quite like your first Aussie wildlife encounter! 🐨🇦🇺 Talk about a standout Subaru #OneLittleMoment.
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
13-01-2019 11:21:19

Message de Peter Sagan du 13-01-2019Hello BORA, greetings from Australia!
I hear there is something really cool happening today, so if you want to know more, check out BORA's channel this evening.
#RockAndRollBORA
Voir la vidéo

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
13-01-2019 11:18:37

Message de Tomasz Marczyński du 13-01-2019Best way to kick the season on 🙆‍♂️ #cycling #victory #mates #happy #teamwork #friends #lottosoudal #hjcsports #rudyproject #ridleybikes #BeTOUGH #sun #australia #competition @ Adelaide, South Australia
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
13-01-2019 11:17:48

Message de Alexis Guerin du 13-01-2019Très heureux de vous annoncer que je serai accompagné par @mscbikes durant la saison 2019 confortable, performante, magnifique....il y a plus cas travailler dur 💪🏻🚴🏻‍♂️💨🏆 @delkomarseilleprovence #cycling @lookcycle @corimacarbone...
En voir plus

Nico DenzNico Denz
13-01-2019 11:07:40

Message de Nico Denz du 13-01-2019Down Under Classics is in the books. The 2019 season is now officially started 🚲💪
Some good efforts today vefore starting @tourdownunder on Tuesday #allezalm #toujoursplus @eddymerckxbikes @rosti.it @bolle_eyewear @ekoicycling @sidisport...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-01-2019‪Sweet 😍‬
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-01-2019🇦🇺 - Down Under Classic

😎 Avant de prendre le départ du Down Under Classic aujourd'hui, les coureurs sont passés chez Bollé et visiblement le soleil est au rendez-vous 😎

#ALLEZALM
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-01-2019 11:00:00

Message de BORA-hansgrohe du 13-01-2019Thank you Peter Sagan!
If you want to know more, check out BORA's channel this evening. There is something really cool happening today!
All the best also from #BORAhansgrohe #RockAndRollBORA
---
Danke Peter!
Wenn ihr...
Voir la vidéo

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
13-01-2019 10:59:41

Message de Mattia Cattaneo du 13-01-2019Meritiato dia de descanso con i soliti! ☀️🚲🤗
Buen dia a todos!!!

#buondomingo #sol #mar #playa #soliti #cieloazul #españa #benidorm #retirada #teamandroni #manchitu

Team Androni Giocattoli
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-01-2019 10:49:48

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-01-2019‪Don’t miss your last chance to enter the Syncros - Precision Bicycle Products competition to win a pair of Daryl Impey’s special handlebars!‬

‪FINAL DAY to ENTER ➡️ http://syncros.com/daryl‬
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
13-01-2019 10:46:19

Message de Rachel Neylan du 13-01-2019Yesssss we did it! 🙌 With this incredible team of girls today I was able to channel my inner sprinter and gain 2 seconds in the intermediate sprint to finish...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
13-01-2019 10:40:24

Message de Daniel Oss du 13-01-2019Iniziamo alla grande questo Santos Tour Down Under con un quinto posto per me e un secondo per Peter Sagan 💪

This Santos Tour Down Under started with my 5th position...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-01-2019 10:37:09

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-01-2019Training camp Calpe dag 3, stevige training +170km en 2180 hoogtemeters - vandaag dag 4 met vrije training.
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-01-2019 10:28:02

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-01-2019Moreno De Pauw rijdt momenteel de Zesdaagse van Bremen aan de zijde van de Nederlander Wim Stroetinga. We zijn drie dagen ver en het duo staat op plaats zes. Ze...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-01-2019 10:27:31

Message de Astana Pro Team du 13-01-2019Down Under Classic. Luis Leon Sanchez is 8th in chaotic final

- It was just a criterium, like a prologue before the main race. It was a very fast race, but...
Voir les 2 photos

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
13-01-2019 10:15:22

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 13-01-2019Beste fans,

Eerst en vooral wensen wij alle fans een fantastisch 2019 toe !!!!

Het nieuwe seizoen komt eraan.
Louis bevindt zich momenteel met de ploeg op trainingsstage in Calpe. Hij liet weten...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 10:15:00

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019What a start to the season for Caleb Ewan! 🎉
Read the report here. ➡️ http://bit.ly/2sqEj0S
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-01-2019 10:14:59

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-01-2019The Adelaide training is top notch. What a week we've had here: full gallery: https://teamkatushaalpecin.com/news/tour-down-under-training-gallery
Voir les 6 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-01-2019 10:09:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-01-2019Edmondson opens with a third place at the Down Under Classic : REPORT: "I was a bit nervous before the start, but it’s always good to get the chance to...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-01-2019 10:09:09

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-01-2019Caleb Ewan wins the Down Under Classic!

In a finale marred by various crashes, Roger Kluge managed to keep Caleb Ewan at the front and delivered an impressive lead-out. Ewan launched...
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
13-01-2019 10:05:44

Message de Steven Lammertink du 13-01-2019Last wash for this Orbea New year, new bike🚲😊
Voir la vidéo

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 13-01-2019pronto para a primeira do ano, cheio de pica cheio de frio...

RAID De MIRA
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
13-01-2019 09:56:18

Message de Davide Cimolai du 13-01-2019Buona domenica🔥
#cimo
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
13-01-2019 09:49:45

Message de Tim Wellens du 13-01-2019Ask yourself if what you're doing today is getting you closer to what you want to be tomorrow #captainsofcycling
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
13-01-2019 09:43:16

Message de Hugo Sancho du 13-01-2019pronto para a primeira do ano, cheio de pica cheio de frio...

RAID De MIRA
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
13-01-2019 09:37:48

Message de Movistar Team du 13-01-2019🇦🇺🏳️✅ It wasn’t an easy start for our boys at the Santos Tour Down Under’s opening criterium, with incidents for both Jasha Sütterlin & Eduard Prades - fortunately, they’re all...
Voir les 7 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-01-2019 09:30:00

Message de Giro d'Italia du 13-01-2019Happy birthday Pirata!
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 09:29:15

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Ladies and gentleman, your 2019 Santos Women's Tour Down Under winner! 🤩🏆
Read the race report. ➡️ http://bit.ly/2sodLNt
En voir plus

Nico DenzNico Denz
13-01-2019 09:14:27

Message de Nico Denz du 13-01-2019Nico Denz.de - Januar 2019 : Nico-Denz.de - Down Under Classic #tourdownunder #allezalm #toujoursplus
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
13-01-2019 09:13:55

Message de Rémi Cavagna du 13-01-2019🌞✌ #tourdownunder
📸@cyclingimages
En voir plus

Jasper De BuystJasper De Buyst
13-01-2019 09:06:25

Message de Jasper De Buyst du 13-01-2019wielerkrant.be : Tijdens de Zesdaagse van Gent reden ze elk nog voor hun eigen team, maar in het Duitse Bremen vormen Iljo Keisse en Jasper De Buyst een mooi duo....
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
13-01-2019 09:02:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 13-01-2019Heute sind die Winterferien 'rum, Ski & Rodel bitte wegpacken, das Frühjahr ist nah und der #Radklassiker nicht mehr weit weg. Also, zur ŠKODA Velotour 2019 anmelden, ab aufs Rad...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-01-2019 09:01:53

Message de UAE Team Emirates du 13-01-2019#TDU2019

Ivo Oliveira crashed in the last lap of the Criterium, no consequences for the Portuguese.

#UAETeamEmirates
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-01-2019 08:59:57

Message de BORA-hansgrohe du 13-01-2019The 2019 season starts with a strong second place for Peter Sagan at the Tour Down Under Classic. Read about how the day unfolded here: bit.ly/2HcG3VA
---
Peter Sagan erkämpft den zweiten...
Voir les 6 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-01-2019 08:47:34

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-01-2019Qu'avez-vous de prévu pour ce dimanche ? 🤔

Quelques heures d'entraînement pour nos #MenInGlaz en Espagne et opération #Instagram pour Jérémy Lecroq.

Suivez sa journée ➡ https://www.instagram.com/vitalconcept_bb/

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 08:43:57

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019#ICYMI - The decision has been made to shorten on Wednesday 16 January ahead of challenging weather conditions.
Read more here. ➡️ http://bit.ly/2M4VePi
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
13-01-2019 08:40:09

Message de Mario Cipollini du 13-01-2019questa è con la colonna sonora ..ed una inquadratura differente
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
13-01-2019 08:30:53

Message de Team INEOS du 13-01-2019RACE REVIEW: Check out our report, videos and social highlights from an exciting Down Under Classic.

http://teams.ky/TDU19DUC
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-01-2019 08:30:00

Message de Team Sunweb du 13-01-2019#DownUnderClassic "Our guys found each other quite well in the final and had Max Walscheid in good position ready for the sprint." Catch up on the opening race of the...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
13-01-2019 08:25:40

Message de Rafał Majka du 13-01-2019Najlepsze rozpoczęcie treningu 😃🚲🚲
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-01-2019Here's what happened on Sunday morning in the fast and nervous Tour Down Under Classic: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3748/viviani-held-up-by-crash-in-adelaide
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-01-2019 08:11:39

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-01-2019Fantastic slow motion video from the win of Caleb Ewan and the joy of Roger Kluge at Tour Down Under!
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-01-201913e place pour Tobias Ludvigsson à l'issue de la Down Under Classic, le critérium inaugural du Tour Down Under remporté par Caleb Ewan.

Steve Morabito a fait partie de l'échappée reprise...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 08:02:11

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Talk about a sprint finish by Caleb Ewan! 🌬️
Full results. 👉 http://bit.ly/TDU2019-Results
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-01-2019 08:00:56

Message de CCC Team du 13-01-2019Ventoso Tenth in Down Under Classic

“It was such a fast criterium for everybody. The race really never slowed down. On the final lap, there were two big crashes and...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-01-2019 08:00:01

Message de Team Sunweb du 13-01-2019Wir wünschen unserer deutschen Straßenmeisterin alles Gute zum Geburtstag. Habe einen tollen Tag, Liane Lippert
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-01-2019 07:56:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-01-2019Il circuito di Adelaide come previsto ha visto un arrivo in volata. Purtroppo la kermesse è stata funestata da qualche caduta di troppo. Una nell' ultima curva ha tra l'...
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-01-2019 07:47:58

Message de UAE Team Emirates du 13-01-2019‪✅ First taste of racing in Australia, Down Under Classic Criterium done.‬

‪#UAETeamEmirates #TDU2019
Voir les 3 photos

Hubert DupontHubert Dupont
13-01-2019 07:47:21

Message de Hubert Dupont du 13-01-2019twitter.com : “🇦🇺 Down Under Classic 🗓 13/01 🚩 Adelaide 4:45 pm (local time) / 7:15 am (Paris time) 🏁 Adelaide 5:45 pm / 8:15 am 🚴‍♂️ 52 km ⛰...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-01-2019 07:43:48

Message de CCC Team du 13-01-2019It was a chaotic and crash-marred finale but Fran Ventoso managed to avoid the spills and finish in the top ten of the #TDU Down Under Classic 👍🏻. #RideForMore
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 13-01-2019Eccoci! Scusate per l’assenza , ora torniamo più attivi che mai!
Pippo in questo momento si trova in Spagna in ritiro con la squadra per completare la preparazione invernale. La...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-01-2019 07:42:18

Message de Team Bahrain Merida du 13-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Domenico Pozzovivo feels better after the crash he had during a training ride few days ago. Today's Down Under Classic criterium was a good test...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-01-2019 07:32:24

Message de Team Bahrain Merida du 13-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🚴🏻‍♂️ Down Under Classic
🎥 Unfortunately @PhilBauhaus crashed and couldn't contest the sprint ⤵️
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 07:30:20

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019The first winner of a big week ahead, Caleb Ewan of Lotto Soudal chats to Jens Voigt after claiming the Down Under Classic.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 07:24:55

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019CRASH, CHAOS and CALEB!!! Caleb Ewan avoids the carnage, holds off Peter Sagan, and grabs a big win for his new team, Lotto Soudal, at the Down Under Classic 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 07:20:04

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Yikes!!! A crash on Lap 28. For a couple of riders, it's a case of so near, yet so far from finishing this Down Under Classic 😢
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-01-2019 07:14:52

Message de Team Bahrain Merida du 13-01-2019🇦🇺 #tourdownunder
🎥 Down Under Classic is underway. Few laps to go.
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-01-2019 07:06:49

Message de Team Bahrain Merida du 13-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🚴🏻‍♂️ Down Under Classic
🚩 Start: 4.45 pm, Bartels Road
🏁 Finish: 5.45 pm, Bartels Road
🛣️ Distance: One hour + one lap
📸 Pics from the start
Voir les 8 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 07:06:30

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019The final Prime of the day is taken by Boaro Manuele. He takes a good catch after the finish line, too!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 07:04:53

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Some @Garmin Australia Race Stats for you all ... It's thirsty work out there, especially when you're travelling at an average of 45km/h.
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
13-01-2019 07:01:13

Message de Österreich Rundfahrt du 13-01-2019Daniel Federspiel konnte gestern das finale Rennen des Cyclocross-Cups für sich entscheiden und hat auch heute ganz gute Chancen auf den Staatsmeistertitel beim Kraftwerk Donaustadt in Wien.
Nachdem Federspiel in...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-01-2019 07:00:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-01-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro Capitano Giovanni Visconti che oggi compie 36 anni

Happy birthday to our Captain Giovanni Visconti that is 36 today

🎂🎂🎂

#OurTimeIsNow #HappyBirthdayVisco
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 06:52:40

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Sneaky from Jarlinson Pantano, who comes over the top just when it matters to take out Prime 3 at the Down Under Classic.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 06:41:23

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Surprise!! Yep, that's Will Clarke taking the honours for Prime 2 at the Down Under Classic.
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
13-01-2019 06:41:19

Message de Team INEOS du 13-01-2019The 2019 season is finally under way at the Down Under Classic!
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-01-2019 06:36:27

Message de UAE Team Emirates du 13-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under Team presentation yesterday was a good welcome for the new season.

Today ready for the criterium in Adelaide.

Let’s go #UAETeamEmirates 💪
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 06:34:12

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Down Under Classic Prime 1 is done, and Neil Van der Ploeg of UniSA seemed like a very happy winner of it 😄
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-01-2019 06:25:33

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-01-2019Spratt completes hat trick at Tour Down Under : REPORT: "This race is so special. When I sat down with my coach Gene Bates in October he asked me what...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-01-2019 06:24:26

Message de CCC Team du 13-01-2019The Down Under Classic is underway! #RideForMore
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-01-2019 06:23:34

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-01-2019Live from the Down Under Classic!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 06:17:15

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Our tribute to the late, great, Paul Sherwen, who we lost last month. We miss you ...
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
13-01-2019 06:15:08

Message de Geraint Thomas du 13-01-2019Great night @rams Thanks for having us!! 🐑 🏈
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-01-2019 06:04:19

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-01-2019Immortalato il nostro campione Diego Ulissi al momento della prima firma di stagione al "foglio di partenza". Con il criterium Tour Down Under, semplice kermesse di 51 km senza punti...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 05:58:37

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Well, this is a familiar sight! 🤩
Full results. ➡️ http://bit.ly/2RIGZoE
Voir les 2 photos

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 13-01-2019Concluso quest'altra parentisi Siciliana, abbiamo svolto un bel blocco di lavoro fondamentale per la stagione! Strade fantastiche, gente unica e ospitale!! È sempre un immenso piacere tornare in questa magnifica...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-01-2019 05:49:42

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-01-2019Pre-talks at Down Under Classic!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-01-2019 05:46:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-01-2019‪#WTDU: It’s officially a hat trick for Amanda Spratt as she claims her third consecutive Tour Down Under victory! 🏆🏆🏆‬
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 05:35:50

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019She's done it again 🙌🏻 Amanda Spratt is your overall race winner, and chats to us about how it feels!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 05:32:22

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019🎤 Chloe Hosking reflects on her South Australia Stage 4 victory!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 05:20:19

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019🏁 What a charge to the line!!! Chloe Hosking finishes a top day out with victory in South Australia Stage 4. Amanda Spratt stayed out of trouble to ensure her...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 05:02:19

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019The women power towards the line again for Ziptrak Sprint 3, and again it's Chloe Hosking that takes maximum points, ahead of Sarah Roy and Alison Jackson, the top three...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 04:47:28

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Ziptrak Sprint 2 finished with Sarah Roy in first place, Chloe Hosking taking second this time and Alison Jackson just behind for third!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 04:35:18

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Ziptrak Sprint 1 is done for the women, and it was a tight finish 😲 but Chloe Hosking took the win, with Rachel Neylan second and Kristabel Doebel-Hickok third.
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 13-01-2019First outing for these Cannondale Pro beauties is at Santos Tour Down Under People's Choice Classic in Adelaide 🇦🇺 🦘 Action starts in two hours. Want to watch? (Of course...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-01-2019 04:15:47

Message de CCC Team du 13-01-2019🇦🇺 The riders are set to test their legs at the #TDU Down Under Classic at 16:45 ACDT (07:15 CET). Keep an eye out for these numbers 👇

#171 Paddy Bevin
#172...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 04:10:57

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019And the South Australia.com Stage 4 is away!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 03:32:49

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019The ones to watch ahead of today's action-packed afternoon of racing! ➡️➡️ http://bit.ly/2H9RMEo
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
13-01-2019 03:29:10

Message de Steve Morabito Athlète du 13-01-2019Ready for the start of my 1️⃣4️⃣th pro season at the #tourdownunder #criterium
.
.
.
@equipegroupamafdj @tourdownunder @lapierrebikes #xeliusslvalais #valaiswallis #dmtcycling @dmtcycling #swisscycling #125 #shimano @rideshimano #alecycling @alecyclingofficial #girohelmets
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-01-2019 02:43:21

Message de CCC Team du 13-01-2019We're just hours away from the #TDU Down Under Classic which means one thing: a morning coffee ride!

Chris Auld joined the guys out on the road. Take a look 👇....
Voir les 15 photos

Ryan RothRyan Roth
13-01-2019 02:40:18

Message de Ryan Roth du 13-01-2019The temporary pro: Dylan McKenna on racing Bay Crits with Katusha Sports | Cyclingnews.com : ICYMI one of my new teammates recently guest road with Katusha at the Bay crit...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 13-01-2019Finding new routes. Traveling on two wheels. That’s what this is all about. So come along for the ride. Go places. Meet people. Learn something new. Explore the world with...
Voir la vidéo

Jessenia MenesesJessenia Meneses
13-01-2019 01:27:24

Message de Jessenia Meneses du 13-01-2019Lo más bonito de la vida es que “literalmente” te puede cambiar en cualquier momento! Un segundo y ya está! 🌎🌦☔️💜
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-01-2019 00:41:29

Message de Santos Tour Down Under du 13-01-2019Go behind the scenes with The Advertiser's Sarah Reed as she shoots her Women of the Peloton series.
You can see the incredible photographic exhibition at the City of Adelaide Tour...
Voir la vidéo

Tayler WilesTayler Wiles
13-01-2019 00:32:34

Message de Tayler Wiles du 13-01-2019The fans here at the women’s @tourdownunder are always a highlight of this week!❤️ Thanks so much to everyone who has come out to cheer for us and hope to...
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31