ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 23:52:30

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019What's on in the City of Adelaide Tour Village today?
📺 11:30AM - Watch Ziptrak Stage 1 LIVE
🚴‍♂️ 3:00PM - StreetVelodrome opens!
👨‍🍳 5:30PM - Cooking with Gas with Simon...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
14-01-2019 23:24:49

Message de Tour de Yorkshire du 14-01-2019‪We’re giving fans of the Santos Tour Down Under a proper Yorkshire treat with our free Yorkshire Tea samples. Grab them from our stand in the Tour Village or look...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 23:07:32

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Winner of the 2019 Down Under Classic Caleb Ewan talks about the race ahead! 😀
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 22:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019⭐ WE'RE READY! ⭐
Will we see you out at Ziptrak Stage 1?
See the stage. ➡️ http://bit.ly/2VP5UpO
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
14-01-2019 22:28:30

Message de Taylor Monday motivation, so proud of my beautiful wife. Today she starts her new job at Zion Eye Institute. This is where I had my Lasik eye surgery done. Great place....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-01-2019 22:24:36

Message de CCC Team du 14-01-2019🇦🇺 #TDU gets underway with an expected sprint stage from North Adelaide to Port Adelaide. Racing gets underway at 11:00 ACDT (01:30 CET) with 129km on the cards. #RideForMore
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
14-01-2019 22:22:52

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 14-01-2019La machine est en route pour 2019 👌🏼💪🏼 !
Un peu de rigolade et beaucoup de travail 🙏🏼🙃 @loicchetout !
📸 @mathildelazou @teamcofidis #barber #nalini #shootingphoto #fondvert
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
14-01-2019 22:20:25

Message de Bruno Pires du 14-01-2019Rui Vinhas da W52 FC Porto vai nos acompanhar no Bike Info Day em Vila Real no próximo Sábado.
É com enorme prazer e admiração que vamos ter o ultimo Português...
Voir les 2 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-01-2019 22:20:04

Message de Rally UHC Cycling du 14-01-2019Doebel-Hickok fourth overall in Tour Down Under : “This is one of the best starts to the season that I have ever had and to do it with my new...
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
14-01-2019 22:19:27

Message de Loïc Chetout du 14-01-2019YEEEEEHAAAAAWW ! ! !
.
.
📸 @mathildelazou .
.
.
.
@teamcofidis @kuotacycle @ride100percent @girocycling @alibabike @campagnolosrl @suomycycling @naliniciclo @srmpower @dedacciaistrada_racingtech .
.
.
.
#ride100percent #cofidis #cofidismyteam #giro #giroshoes #suomy #suomyhelmets #alibabike #kuota #kuotabikes #campagnolo #superrecord #dedacciai #srm...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
14-01-2019 22:14:32

Message de Arnaud Démare du 14-01-2019Dans l’avion pour l’Espagne, inspiré de vous faire partager mes émotions. Bonne lecture pour les courageux.

Ce dimanche j’ai effectué un retour sur piste, retour à mes amours de minimes/cadets/juniors....
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 14-01-2019🇪🇸 Groeten uit Spanje - dag 1 🇪🇸

Onze renners zijn vanavond aangekomen in Calpe voor hun 12-daagse trainingsstage. Michael Van Staeyen en roomie Stijn Steels hebben er alvast zin in!...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-01-2019 21:38:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-01-2019TODAY: The men's #TDU officially kicks off today with stage 1 from North Adelaide to Port Adelaide, in what should be a bunch sprint. Racing from 11am ACDT (1:30am CET).
📷...
En voir plus

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
14-01-2019 21:28:11

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 14-01-2019Après Livron-sur-Drôme la semaine passée, ce soir c’est l’autre ville hôte des Boucles Drôme-Ardèche, Guilherand-Granges, qui nous accueille pour la traditionnelle cérémonie des vœux.
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 21:22:05

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Your guide to the 2019 Santos Tour Down Under. 👉 http://bit.ly/2Rpqsqp
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
14-01-2019 21:21:53

Message de Nairo Quintana du 14-01-2019Que se sienta la alegría del pueblo colombiano en el Tour Colombia 2.1, que sea la fiesta del pedal en tierras antioqueñas, allá nos vemos.
En voir plus

Rui CostaRui Costa
14-01-2019 21:05:49

Message de Rui Costa du 14-01-2019Treino desta manhã. Duro mas tão bonito.
🚵‍♂️💪
#UAETeamEmirates #Madeira #cycling
#training #happy
Voir la vidéo

Richard CarapazRichard Carapaz
14-01-2019 21:01:04

Message de Richard Carapaz du 14-01-2019Cuando algo es difícil de conquistar, solo pocos lo intentan....
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-01-2019Au programme de la nuit, la première étape du Tour Down Under avec une arrivée prévue vers 14h30 heure d'Adélaïde, 5h00 heure française.

Soit vous mettez le réveil, soit vous venez...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
14-01-2019 20:58:01

Message de Felix Großschartner du 14-01-2019Keine Gnade für die Wade 😂👌
#eslebederfilter
.
.
.
#borahansgrohe #iamspecialized #sportful
BORA-hansgrohe Emanuel Buchmann
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
14-01-2019 20:52:09

Message de Lance Armstrong du 14-01-2019Making Free Solo, Falcon egg theft and mtn biking at 82 years old. All in the latest WEDU newsletter. Click below or sign up at wedu.team
http://bit.ly/WEDUNEWS7
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 20:45:02

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Ahead of his retirement from pro cycling, we spoke to Mitchelton-SCOTT's Mathew Hayman about the upcoming race! 🎤
Voir la vidéo

Carlos Barbero CuestaCarlos Barbero Cuesta
14-01-2019 20:42:35

Message de Carlos Barbero Cuesta du 14-01-2019Buscando a Heidi👧🏻 y Niebla🐶 en estos paisajes de postal 🏔😍 .
.
.
.
#rodamosjuntos #preseason #winter #snow #cBc #cycling #cyclinglife #disfrutando
En voir plus

João BentaJoão Benta
14-01-2019 20:39:57

Message de João Benta du 14-01-2019Olá Amigos...
Tenho andado um pouco sem dar novidades, mas claro que sigo o meu trabalho motivado e focado para que vos possa alegrar...
Agradeço todo o vosso apoio...
Neste momento encontro-me por...
Voir les 2 photos

Fabien DoubeyFabien Doubey
14-01-2019 20:36:23

Message de Fabien Doubey du 14-01-2019Merci à tous pour vos encouragements, c’était juste génial de vous entendre poussez au bord du circuit! J’aurais aimé vous offrir ce podium, il n’a pas manqué grand chose... Encore...
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
14-01-2019 20:34:37

Message de Marco Canola fans club du 14-01-2019video.gazzetta.it : Il corridore vicentino, uno dei capitani del team che ieri ha fatto visita in Gazzetta, sui suoi obbiettivi per il 2019.
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
14-01-2019 20:31:45

Message de Carlos Verona Quintanilla du 14-01-2019⚠️ Atención!! Los #veronavlog están de vuelta!! 😊 En el vídeo de hoy, repasamos los “gadgets” que me acompañaran en esta primera temporada con Movistar Team... Espero que os guste!...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-01-2019In 1974 in the Wyrie Swamp south east of Adelaide a local worker found ancient aboriginal artefacts. Among them were three boomerangs – the oldest known examples of boomerangs ever...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi When you try to show that you're not tired... 🤭🤭🤭😅
-----------------------------------------------------------------------------------------
@cccteam
@cccshoesbags
@giantbicycles
@giantbicyclesitaly
@unicef
@voegeleshoes
#rideformore #ridegiant #giantbycicles #cccteam
#ccc

#Repost @michaelschaer (@get_repost)
・・・
Training with the @cccteam gang never gets easier. Perfect days to build the base for a...
En voir plus

Romain CardisRomain Cardis
14-01-2019 19:36:26

Message de Romain Cardis du 14-01-2019Nouvelle vidéo de présentation pour la saison 2019 !
Team Direct Energie
Pédale Combs-la-Villaise EVAD - Entente Vélocipédique Angers Doutre
https://www.youtube.com/watch?v=KJc3rS2P5V0
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-01-2019 19:33:08

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-01-2019👁 Arrivé en Espagne, le Manager Jérôme Pineau prend la barre. Cap sur le début de saison pour nos #MenInGlaz.

📸 FRJ design & photography

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
14-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 14-01-2019"Seid froh über jeden, der nicht im Auto sitzt" : Experiment New York als Vorbild für Deutschland? Schmalere Spuren für Autos, Streichung ganzer Fahrbahen, mehr Radwege, mehr Expressbusse, mehr Busspuren...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
14-01-2019 19:18:35

Message de John Degenkolb du 14-01-2019Steven says „Hoppla“ I say save the front tire😉 another top training in the legs and a lot of fun with the boys..#dege #dgnklb
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
14-01-2019 19:07:14

Message de Damien Gaudin du 14-01-2019⚡️ 2019 ⚡️
Team Direct Energie
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-01-2019 19:02:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-01-2019Uno stralcio della bella intervista di Tutto Bici👍 al nostro grandissimo Fabio Aru 🏆" Non vedo l' ora di ricominciare. Non vedo l' ora di rigettarmi nella mischia. Non vedo...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-01-2019‪Only a couple of hours left until the start of Santos Tour Down Under, the first race of the year for our Deceuninck - Quick-Step Team!‬
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
14-01-2019 19:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 14-01-2019🔝#EthicSport al fianco degli #OrangeBlue sin dal primo ritiro per illustrare tutti i prodotti a disposizione degli atleti in questa importante stagione!
Voir les 9 photos

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
14-01-2019 18:55:28

Message de Andreas Schillinger du 14-01-2019First Week of really good Training done 👌 #trainingslager #borahansgrohe #bora #hansgrohe #Specialized ##sportful #ride100percent
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
14-01-2019 18:53:25

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 14-01-2019Bon, j’avoue que je n’ai pas pu regarder les championnats de France Cyclo cross à la télévision. 😬 Journée un peu spéciale, mais on s’est quand même bien amusés 🙈😅❤️...
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
14-01-2019 18:51:02

Message de Audrey Cordon-Ragot du 14-01-2019Ma semaine ne pouvait pas mieux commencer... 😍

🚀 Nouvel avion de chasse Trek Bicycle pour 2019. Hâte de le ramener en Bretagne pour rouler avec et de vous dévoiler ma...
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
14-01-2019 18:34:56

Message de Warren Barguil du 14-01-2019Working on the TT position
EKOÏ SIDI Cycling
#trainingcamp #teamarkeasamsic
Voir la vidéo

Warren BarguilWarren Barguil
14-01-2019 18:33:57

Message de Warren Barguil du 14-01-2019Working on the TT position
EKOÏ SIDI Cycling
#trainingcamp #teamarkeasamsic
Voir la vidéo

Michael GoglMichael Gogl
14-01-2019 18:23:52

Message de Michael Gogl du 14-01-2019Mallorca Camp in vollem Gange.

Nach 10 Tagen an denen ich mit Jasper und Mads gemeinsam trainiert habe, ist seit vorgestern die ganze Mannschaft hier. Heute standen verschiedene Leistungstests am Programm,...
Voir la vidéo

Franck BonnamourFranck Bonnamour
14-01-2019 18:18:52

Message de Franck Bonnamour du 14-01-2019Bonsoir à tous.

Dans un premier temps je tenais à vous souhaiter une bonne année 2019. 🎉

Quelques nouvelles avant le début de saison.

Après un mois d'arrêt forcé suite à une tendinite...
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
14-01-2019 18:15:27

Message de Florian Vachon du 14-01-2019" Ca travaille dur en Espagne mais toujours avec le sourire"
#WeAreOneTeam
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-01-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 13 photos.
Voir les 13 photos

Thibaut PinotThibaut Pinot
14-01-2019 18:12:39

Message de Thibaut Pinot du 14-01-2019Week-end très sympa sur le marathon de Bessans (30eme) ⛷avec mon Rudy Molard et la team Job Station Rossignol.

Direction Tenerife et le Teide 🌋 à partir de vendredi pour...
Voir les 4 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 14-01-2019Lars Boom reed vandaag de internationale veldrit van Otegem. Het werd een stevige training. 🔥

💬 "Het parcours was erg zwaar en de jongens gingen zo hard door de bochten. Je...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
14-01-2019 18:06:45

Message de Rick Zabel du 14-01-2019Und ihr heute so?

#backinwinter #zabelhaft #ricksworldtour
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-01-2019 18:00:47

Message de Amgen Tour of California du 14-01-2019From the incredible surf to the endless amounts sunshine, the #AmgenTOC is proud to be coming back to Ventura to host the men’s and women’s races. Discover the #BestofCalifornia and...
Voir la vidéo

Silvan DillierSilvan Dillier
14-01-2019 17:42:35

José MendesJosé Mendes
14-01-2019 17:29:53

Message de José Mendes du 14-01-2019Treino de subida #época2019 @sportingtavira
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
14-01-2019 17:20:29

Message de Burgos BH du 14-01-2019Dejamos el frío de Burgos para comenzar la segunda concentración de cara a 2019. Desde el próximo miércoles y durante las tres siguientes semanas, Hotel Helios Costa Tropical será el...
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
14-01-2019 17:04:48

Message de Steven Lammertink du 14-01-2019First day trainingcamp with @vitalconcept_bb
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
14-01-2019 17:01:53

Message de Team Total Direct Energie du 14-01-2019Team Direct Energie | Site Officiel : #siteinternet ⚡️NOUVEAU ⚡️Nous sommes très fiers de vous annoncer le lancement du nouveau site internet du #TeamDirectEnergie ! 💻📱
➡️Nouveau design, + intuitif, +...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-01-2019Nous, avant de débuter la 1ère course de la saison....💥🔥

Entering officially the 1st race of the season (Santos Tour Down Under) like......💥🔥

#ALLEZALM - © ALM / KBLB
Voir la vidéo

Maxime DanielMaxime Daniel
14-01-2019 16:21:02

Message de Maxime Daniel du 14-01-2019Rendez-vous à 18h aujourd'hui sur les ondes de Radio Frequence 8, ce sera l'occasion pour moi de vous faire un point sur ma préparation hivernale et le début des compétitions...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
14-01-2019 16:12:16

Message de Michael Valgren du 14-01-2019Så er ventetiden ved at være ovre!

Valgren melder sig klar til Tour Down Under, hvor rytterne første dag skal tilbagelægge 132,4 km, der går mellem North Adelaide og Port...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
14-01-2019 16:12:14

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 14-01-2019Splende il sole in Spagna ☀️🇪🇸
Secondo giorno di ritiro per la Bardiani-CSF 💪

📷 credits @ BardianiCSF
Voir les 4 photos

Umberto OrsiniUmberto Orsini
14-01-2019 16:06:57

Message de Umberto Orsini du 14-01-2019Bardiani Csf Training Camp ! Ninth day for me, the second one with my team! Good weather and good places for long and hard trainings! 👍👌💪 #bardianicsf #greenteam #calpe
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
14-01-2019 15:55:10

Message de Cesare Benedetti du 14-01-2019Training with a Legend! Four Milan-Sanremo in his pockets 🥇🥇🥇🥇
Do I need to tell you his name?!
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
14-01-2019 15:48:50

Message de Diana Peñuela du 14-01-2019Les conte en mis historias de ayer que estuvimos haciendo reconocimiento de La Etapa del Cafe y que tenía una sorpresa para los aficionados del #MTB y las mujeres👯‍♀️ por...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 14-01-2019Woods captains Tour Down Under roster - EF Education First Pro Cycling : WorldTour racing starts TODAY!! Mike Woods 🌲captains our motivated Santos Tour Down Under squad 🇦🇺

Woodsy says: “The...
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
14-01-2019 15:45:38

Message de Romain Le Roux du 14-01-2019Fin d'un dernier bon bloc de travail avant de commencer les compétitions la semaine prochaine.
6 jours➡️ 27h45 ➡️ 850kms
Merci à Martine et Jean Christophe Moussard du gites la petite...
Voir les 2 photos

Peter SaganPeter Sagan
14-01-2019 15:35:02

Message de Peter Sagan du 14-01-2019It's going to be hot in South Australia, so hydration is power! Thanks to Osmo Nutrition we'll stay hydrated during the Santos Tour Down Under! (Photo VeloImages)
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-01-2019VIDEO- A warm welcome to Brian Van Goethem! It seems that the 27-year-old Dutchman is quite familiar with Belgian culture and riders, discover why in the video below. Great to...
Voir la vidéo

Nous souhaitons un très joyeux anniversaire 🍰 #21 et une saison 2019 de feu 💥 à Sylvain Moniquet au sein de notre équipe de développement #cyclingteamwb #one_team 🚴🏽‍♂️👍👏🏻

Tour de PologneTour de Pologne
14-01-2019 14:53:15

Message de Tour de Pologne du 14-01-2019Z głębokim żalem i wielkim smutkiem przyjąłem wiadomość o tragicznej śmierci Prezydenta Gdańska, Pana Pawła Adamowicza.
Składam najszczersze kondolencje Rodzinie Pana Prezydenta, jego Przyjaciołom i współpracownikom. To nieodżałowana strata nie tylko...
En voir plus

Andreia FreitasAndreia Freitas
14-01-2019 14:51:15

Message de Andreia Freitas du 14-01-2019Campeonato Nacional de Ciclocrosse
Voir les 2 photos

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
14-01-2019 14:44:38

Message de Philippe Gilbert du 14-01-2019Fitte trying to steal my helmet again 🙄🤣 #Season17

📷 Getty Images
En voir plus

Laurens De VreeseLaurens De Vreese
14-01-2019 14:43:44

Message de Laurens De Vreese du 14-01-2019Like and share the first Astana Pro Team Rap! #187 https://youtu.be/rMIv5Dsmuf8
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-01-2019 14:20:13

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-01-2019Ons team voor Santos Tour Down Under (15/01 - 20/01)🇳🇿

George Bennett
Robert Gesink
Danny van Poppel
Lennard Hofstede
Tom Leezer
Maarten Wynants
Bert-Jan Lindeman

Ploegleider: Frans Maassen
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
14-01-2019 14:04:13

Message de Tiago Machado du 14-01-2019Ontem rumei até ao sul do país em busca de melhores temperaturas... e foi uma aposta ganha! 20graus de máxima nos Algarves 😂
O treino de hoje foi duro e...
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
14-01-2019 14:01:55

Message de Julien Simon du 14-01-2019Journée régénération sur ce stage avec la @teamcofidis réglage vélo de chrono et pause café au programme ☕️☀️
#trainingcamp #ttbike #cofferide #cofidis
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-01-2019 14:01:37

Message de Astana Pro Team du 14-01-2019🔊The first ever Pro Cycling Rap, by Astana Pro Team!🔥 Talented riders, but even more talented rappers?😜
Voir la vidéo

Jani BrajkovičJani Brajkovič
14-01-2019 13:53:55

Message de Jani Brajkovič du 14-01-2019Not good news. : Edini ''članek'', ki ga je potrebno objavit in deliti. Edino mnenje, ki je zanimivo in realno.
Mislim, da če že toliko časa ni bilo v slovenskih...
En voir plus

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
14-01-2019 13:51:15

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 14-01-2019Zaczynamy przygotowania 🤓 Team Delko Marseille Provence LOOK Cycle EKOÏ Mavic SIGMA SPORT Germany Corima SRAM SRM Training System
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-01-2019 13:40:37

Message de Team Sunweb du 14-01-2019#TourDownUnder is Max Kanter's first WT race for our Men's Program after stepping up from #DevoTeamSunweb for 2019! Get to know the U23 🇩🇪 champ ahead of his WT debut...
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
14-01-2019 13:10:59

Message de Vitor Gamito du 14-01-2019Brutal o trabalho que tem sido feito pelo Caminhos da Lua - Desporto e Natureza, pelo amigo Ranubis Btt, Paulo Carvalho, e muitos outros voluntários que ajudam a manter de...
Voir la vidéo

Kilian FrankinyKilian Frankiny
14-01-2019 13:00:39

Message de Kilian Frankiny du 14-01-2019Die Rennsaison 2019 ist offiziell eröffnet. Das gestrige Kriterium „Down Under Classic“ beendete ich ohne Zwischenfall. Es war schnell und am Schluss eine Angelegenheit für die Sprinter.
Morgen beginnt die Santos...
Voir les 3 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-01-2019 12:53:34

Message de UAE Team Emirates du 14-01-2019‪📣 TEAM ANNOUNCEMENT 📣‬

‪We're delighted to welcome XTech Sport Design on board as the official supplier of technical undergarments, socks and accessories for the #UAETeamEmirates🇦🇪.‬

‪📝Full details: http://www.uaeteamemirates.com/uae-team-emirates-new-supplier-x-tech/‬
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-01-2019 12:50:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-01-2019Focus op de klassiekers in plaats van op de sprint👀😏
Danny pakt het dit jaar anders aan👉🏼 http://po.st/hQ2xxB
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
14-01-2019 12:48:02

Message de Chrono des Nations du 14-01-2019Toute l'organisation de la Fête du Chrono vous souhaite une belle et heureuse année 2019 !
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
14-01-2019 12:23:56

Message de Tour de l'Avenir du 14-01-2019📈 5 : Le nombre de vainqueurs du Tour de l'Avenir qui ont également remporté Le Tour de France : Felice Gimondi (1961), Joop Zoetemelk (1969), Greg LeMond (1982), Miguel...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 12:20:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Hear from 2017 Santos Tour Down Under Winner Richie Porte (Trek-Segafredo) before the start of the 2019 edition.
Voir la vidéo

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
14-01-2019 12:14:42

Message de Lukas Pöstlberger du 14-01-2019From Austria to Australia... Same same but different ;)

Hier kommt unser erster #AustriaGang Vlog der neuen Saison. Gregor Mühlberger und ich, wir melden uns aus dem fernen Australien, wo...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-01-2019🎉HAPPY BIRTHDAY 🎉

Join us in wishing Maxime Monfort a happy birthday, he turns 36 today!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-01-2019 12:01:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-01-2019#TDU: One more sleep until the 2019 WorldTour gets underway with the Santos Tour Down Under. Here's a reminder of our 7-man squad looking to support Daryl Impey to back-to-back...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 14-01-2019Here we go!!!!!!
Voilà la saison 2019 lancée !
#tourdownunderclassic
.
.
.
.
@equipegroupamafdj #swisscycling #échappée #dmtshoes @oakleybike @tourdownunder @joeyrosskopf @lapierrebikes #xeliusslvalais @alecyclingofficial #girohelmets #myswitzerland
En voir plus

WigginsWiggins
14-01-2019 11:42:14

Message de Wiggins du 14-01-2019Press — Team WIGGINS Le Col : 2019 Squad.

https://www.teamwigginslecol.com/press/
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
14-01-2019 11:41:56

Message de Daryl Impey du 14-01-2019Thanks to people like Jock Green from Fury Ford Fourways , I am able to prepare properly for events like the TDU. They have been a massive help for me...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-01-2019 11:32:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-01-2019Spettacolo !!!! Anche in Australia 🇦🇺 la nostra Colnago ♣️ Concept come una vera stella 🌟 risplende di luce propria . Veramente da rimanerne abbagliati. 😎 📷 Sprint Cycling 💪💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-01-2019 11:26:44

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-01-2019Tous les voyants sont au vert... au Glaz pardon pour une nouvelle semaine d’entraînement ! 😎☀️

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 11:25:03

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019This guy is hunting No. ✌️
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
14-01-2019 11:13:20

Message de Cyclassics du 14-01-2019Puuh! Wir merken schon - ihr habt Bock auf die EuroEyes CYCLASSICS 2019. ⚓️😎🚴‍♀️

Auf der 160km-Strecke sind wir jetzt schon in der dritten Preisstufe angekommen. Dankeschön!

Für die "Hunderter" haben wir...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-01-2019 10:58:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-01-2019🎥 #TDU: The boys blew out the cobwebs at the Down Under Classic yesterday before official racing gets underway tomorrow for the men's Tour Down Under.
Voir la vidéo

Rémi CavagnaRémi Cavagna
14-01-2019 10:55:21

Message de Rémi Cavagna du 14-01-2019One team 🤜🤛 #thewolfpack #deceuninckquickstep
📸@cyclingimages
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
14-01-2019 10:47:57

Message de Team INEOS du 14-01-2019A Team Sky postcard from Down Under! We’re excited for stage one of Santos Tour Down Under tomorrow! 🇦🇺🇦🇺🇦🇺
En voir plus

Alex DowsettAlex Dowsett
14-01-2019 10:43:41

Message de Alex Dowsett du 14-01-2019New video is up! Make sure you turn the volume up for this little snippet 😂😂 Right here 👉🏻 https://youtu.be/CbhM_zN4VHU
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 10:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Shout out to Santini Australia for helping us deck our winners out in nothing but the best! 😁
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 14-01-2019😀👋 ¡Buenos días!

📝 Este viernes estaremos de nuevo visitando Beniel (Ayuntamiento de Beniel), municipio que acogió el inicio de la Vuelta a Murcia el año pasado

📸 Os dejamos con algunas...
Voir les 4 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-01-2019Photos : Pressesports
Voir les 21 photos

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 14-01-2019📣📣
¡¡Muy buenas a tod@s!! Cogemos el lunes con energía porque... ¡Solo quedan ⏳22 días⌛️ para que comience la #VCV2019 GP Banco Sabadell!🚴‍♂️🚴‍♂️

Aquí os dejamos una entrevista realizada a...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-01-2019‪Thanks for the invite, Vermarc Australasia! It was great to meet new friends and we had a really swell time last night 😃‬
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-01-2019 09:18:06

Message de Team Bahrain Merida du 14-01-2019⚽ Playing table football on the eve of stage 1️⃣ of the Santos Tour Down Under 🇦🇺
➡️ A big German football clash like in Bundesliga 🇩🇪between Marcel Sieberg (Dortmund fan)...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 14-01-2019L’élite du cyclocross français s’était donné rendez-vous ce week-end du côté de Besançon pour les Championnats de France. Jade Wiel et Evita Muzic étaient présentes au départ de l’épreuve Femme...
Voir les 29 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-01-2019VIDEO - Santos Tour Down Under preview with Caleb Ewan and DS Mario Aerts. Only one more sleep till the start!
Voir la vidéo

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
14-01-2019 09:12:44

Message de Giacomo Nizzolo du 14-01-2019Buon inizio settimana a tutti! Oggi ci attende un'altra giornata di lavoro intenso a Calpe con il Team Dimension Data for Qhubeka.

Bisogna mettere chilometri importanti nelle gambe!

BMC Switzerland...
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
14-01-2019 09:11:33

Message de Loïc Vliegen du 14-01-2019Vélo pour 2019 ! 👌🏼
Top machine ! Le cube Litening C:68 vélo très réactif, léger, confortable, passe partout !
Love it 😍
Wanty-Gobert Cycling Team
@ CUBE-Bike
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 14-01-2019⚫️ C'est avec une profonde tristesse que nous avons appris la disparition de Michel Dejouhannet, vainqueur d'étapes sur le Tour de France, Paris - Nice et le critérium du Dauphiné...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
14-01-2019 09:00:02

Message de Strade Bianche du 14-01-2019Nothing worth having comes easy! 🌧
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
14-01-2019 08:52:25

Message de Nicholas Dlamini du 14-01-2019Amped to start the Tour Down Under tomorrow alongside my Team Dimension Data for Qhubeka teammates!

📸 - @gettysport
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
14-01-2019 08:42:59

Message de Brenton Jones du 14-01-2019Thanks Axis Performance for a recovery sponsorship 😎👊 You’ll see me in here each week using their recovery tools to assist my performance, appreciate the support guys! 🚴🏻‍♂️🤙
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
14-01-2019 08:41:13

Message de Matteo Pelucchi du 14-01-2019Wheelie mood on! ✅ #wheelie #monday #impennata #cycling #sport #pelo #ciclismo #mood #hashtag #day #life #street #foto #photography #bike #red #plk #colombia #bogota #spain #switzerland #mylife #lunedi #on
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-01-2019 08:33:02

Message de Team Bahrain Merida du 14-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🚴🏻‍♂️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys went for a sponsor ride with MERIDA BIKES Australia and SRM Australia clients and friends.
🌡Very High temperature recorded today: 38 degrees. But...
Voir les 19 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-01-2019 08:32:51

Message de Team Novo Nordisk du 14-01-2019Meet our new Hungarian rider, Peter Kusztor. 🇭🇺https://www.teamnovonordisk.com/teammembers/peter-kusztor/
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
14-01-2019 08:30:57

Message de Trek-Segafredo du 14-01-2019#tourdownunder Richie Porte and Koen de Kort
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 08:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Tuesday will see the peloton start in North Adelaide before ending in Port Adelaide for a sprint finish.
Check out what you can do on the stage here. ➡️➡️ http://bit.ly/2RqhkSd
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
14-01-2019 08:19:16

Message de Movistar Team du 14-01-2019📸🚲 Dario Belingheri / BettiniPhoto.net had a look in pictures at our Canyon Aeroad CF SLX at the #TourDownUnder village today - including our new Campagnolo Srl 12-speed Super Record...
Voir les 6 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
14-01-2019 08:08:18

Message de The Tour Of Britain du 14-01-2019Alaphilippe: I raised the bar, but now it goes back to zero | Cyclingnews.com : Don't miss reigning OVO Energy Tour of Britain champion Julian Alaphilippe Officiel's interview with Cyclingnews...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
14-01-2019 08:00:23

Message de Juliette Labous du 14-01-2019🇫🇷 championnats de France cyclocross: 4ème 🍫😋
Merci à tous pour les encouragements! 😍
_______________________________________
📸: Thomas Maheux
#mud #cxnats #4th #keepchallenging @ Besançon, France
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 14-01-2019Ce petit koala m’a fait commencer ma journée de la meilleure des manières possible en South Australia pendant la reconnaissance du final d’une étape du #santostourdowunder2019
Voir la vidéo

Guillaume termine 16eme du marathon de BESSAN ski fond skating à seulement 6’ du vainqueur. 1300 participants.

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
14-01-2019 07:12:22

Message de Audrey Cordon-Ragot du 14-01-2019matosvelo.fr : La marque italienne de lunettes Koo, filiale de Kask, devient le nouveau partenaire des équipes masculines et féminines Trek-Segafredo. Une marque italienne qui succède donc à une
En voir plus

Dubai TourDubai Tour
14-01-2019 07:08:48

Message de Dubai Tour du 14-01-2019For all the cycling enthusiasts out there,
stay up to date on the coolest event of the year, the UAE Tour, on the new FB page 😉
📲https://www.facebook.com/pg/uaetourofficial
#UAETour
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
14-01-2019 07:08:12

Message de Wouter Wippert du 14-01-2019Long straight roads. Welcome to Australia. #bendigo #australia good to be out early today. 37 degrees at 11 AM is pretty hott ☀️ ☀️ #summerdays #straightforward #newroads #hotdays #ciclismo
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-01-2019 06:55:00

Message de Tour de Suisse du 14-01-2019Nous félicitons Jolanda Neff, Timon Rüegg et Loris Rouiller (U23) pour leur championate Suisse aux Cross ! Bravo !
https://www.swiss-cycling.ch/de/magazin/news/radquer/premieren-fuer-neff-und-rueegg/
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 06:45:15

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019What a day! 💪 We can't wait to see all the action continue with Ziptrak Stage 1 tomorrow. 😆
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-01-2019 06:40:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-01-2019🎥#WTDU: Wrap up another incredible week of racing at the Women's Tour Down Under as Amanda Spratt pulls off the three-peat and the team show their dominance across the four...
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-01-2019With a host of new excting partners, riders and staff, Team Dimension Data is all set for a big 2019 season! #BicyclesChangeLives
Voir la vidéo

Pierre LatourPierre Latour
14-01-2019 06:32:05

Message de Pierre Latour du 14-01-2019Entre deux courses 🇦🇺
↪ http://bit.ly/2Ha1iYb

Demain, c'est Santos Tour Down Under

Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club / Clément Chevrier Officiell / Nans Peters / Hubert Dupont / Benoit Cosnefroy / Nico...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 06:09:11

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Be sure to check out the Aussie debut of StreetVelodrome by coming to watch local celebrities test out the track from 8:00PM! 🚲
See the details here. ➡️➡️ http://bit.ly/2TL6wLi
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
14-01-2019 06:00:00

Message de Tour de Bretagne du 14-01-2019Restez connectés, le parcours du Tour de Bretagne 2019 sera dévoilé demain à 11h depuis la concession de notre partenaire Skoda Rennes ŠKODA France
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 05:20:49

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Head into the City of Adelaide Tour Village at 6:30PM for Talking Tour with Matt Keenan! 🎤 Mathew Hayman and Peter Sagan will be joining him to talk winning Paris-Roubaix,...
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 05:05:51

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019We hope you’re staying hydrated today! 💧 #tourdownunder 📸: @meaghan_coles_photography
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 04:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Hey there Peter Sagan. 👋 Looking pretty good there in your RIDE 100% glasses ahead of yesterday's Down Under Classic!
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 03:48:08

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Hands up if you had fun at Family Day yesterday! 🙌🙌
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
14-01-2019 02:08:45

Message de Drapac Cycling du 14-01-2019Great to see Cyrus Monk using the knowledge gained during his degree in a new project; Cyclist or Scientist. A blog aimed at using the latest physiology research and applying...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 01:49:06

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019Head on over to the City of Adelaide Tour Village from 3:00PM for an evening of downright FUN! 😄
🚲 3:00PM - Debut of StreetVelodrome Australia (come and try session, with...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
14-01-2019 01:48:05

Message de Rachel Neylan du 14-01-2019Homegrown bliss!! There is absolutely no better feeling... 💛💚
.
.
.
A few months ago would never have dreamed a GC podium @tourdownunder possible but the truth is that tough times can always...
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
14-01-2019 01:44:47

Message de Team Cycling Funvic du 14-01-2019Equipe pronta para defender Pindamonhangaba no Tour Feminino do Uruguai : Prontas para o primeiro desafio do ano: Tour Feminino do Uruguai
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
14-01-2019 01:28:28

Message de Christian Knees du 14-01-2019Little spin today after the crit last night!! Legs been good. Bring on the TdU tomorrow 👍🏻
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-01-2019 01:23:18

Message de UAE Team Emirates du 14-01-2019‪🇦🇺 Images from yesterday’s Down Under Classic.‬

‪We are ready for stage 1 Santos Tour Down Under tomorrow!‬

‪#UAETeamEmirates #TDU2019 ‬
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-01-2019 00:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-01-2019What. A. Race. 🙌
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31