ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
15-01-2019 23:34:40

Message de Tour de Yorkshire du 15-01-2019‪Promoting the best race in 🇬🇧 to the people at the best race in 🇦🇺. ‬

‪They’ve even got a bit of weather like ours at Santos Tour Down Under too...
En voir plus

Michael MørkøvMichael Mørkøv
15-01-2019 23:27:25

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 23:27:03

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019What's on in the City of Adelaide Tour Village today?
👩‍🔬 3:30PM - Science for kids with Santos: Proudly Australian
☕ 6:00PM - Grinders Coffee Latte Art Tournament
🎙️ 6:30PM - Talking...
En voir plus

Lawson CraddockLawson Craddock
15-01-2019 23:13:10

Message de Lawson Craddock du 15-01-2019At 3PM next Sunday, come join me for a beer at Karbach Brewing Co. All are welcome!
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
15-01-2019 22:51:10

Message de Team INEOS du 15-01-2019👀👀👀 #Repost @geraintthomas86
・・・
#10yearchallenge 🙈😂
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
15-01-2019 22:48:23

Message de Lex Albrecht du 15-01-2019I’m feeling grateful not only to train in a place like Tucson over the winter, but to have people like Paulo Saldanha & Chris Rozdilsky share their knowledge, expertise, passion,...
Voir les 2 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
15-01-2019 22:47:03

Message de Boaro Manuele du 15-01-2019This is the video of what happened yesterday in the race. Thank you all for the messages! Fortunately I'm fine, only beaten in the body, but nothing serious! I'm glad...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
15-01-2019 22:40:25

Message de Trek-Segafredo du 15-01-2019The Santos Tour Down Under stage one was hot as forecasted but the expected high winds did not materialize. It ended in a bunched finish with the sprinters having their...
Voir les 12 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 15-01-2019🇪🇸 Groeten uit Spanje - dag 2 🇪🇸

Jesper en Jan-Willem over hun eerste ervaringen met de nieuwe Factor fietsen: "Duimpje omhoog!" 📹👇

**

Jesper Asselman & Jan-Willem van Schip after their first...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 22:36:44

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019There's no denying Elia Viviani is in hot form after winning the first stage of the UCI WorldTour. 🔥
ICYMI 👉 http://bit.ly/2Rx5Rk4
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
15-01-2019 22:27:58

Message de Geraint Thomas du 15-01-2019#10yearchallenge 🙈😂
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
15-01-2019 22:20:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 15-01-2019The 2019 WorldTour kicked off yesterday, with a stage 1 sprint at the Tour Down Under. Save energy, keep out of trouble, and place Impey as high as possible in...
Voir les 12 photos

Rui VinhasRui Vinhas
15-01-2019 22:10:57

Message de Rui Vinhas du 15-01-2019No próximo sábado, dia 19, irei estar presente em Vila Real no Bike Info Day SenteSport by Bruno Pires by Bruno Pires. Um passeio de bicicleta e uma palestra que...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
15-01-2019 22:08:10

Message de CCC Team du 15-01-2019🇦🇺 #TourDownUnder

Another scorcher ☀️ ahead on stage 2 of the Santos Tour Down Under. The peloton rolls out at 11:00 ACDT (01:30 CET) for the 122.1km stage from Norwood...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
15-01-2019 22:04:30

Message de Maciej Bodnar du 15-01-2019Za mną pierwszy etap Tour Down Under ✅
Jest bardzo gorąco w Adelaide , na szczęście etap był dość krótki ☀☀☀ Trzymajcie kciuki! 😉
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
15-01-2019 21:50:22

Message de Daniel Oss du 15-01-2019What a hot first stage🔥
#DO #DanielOss BORA-hansgrohe Santos Tour Down Under credits @veloimages
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
15-01-2019 21:42:48

Message de Mitchelton-SCOTT du 15-01-2019TODAY: #TourDownUnder continues with a shortened stage 2 on what will be another scorching hot day and expected sprint. Racing from 11am ACDT (1:30am CET).
📷 Getty Images
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 21:31:20

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Will this bloke get back to the front today? 🧐

Novatech Stage 2 preview: http://bit.ly/2ALkaXO

📸 Chris Auld Photography
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
15-01-2019 21:29:08

Message de Esteban Chaves ECH du 15-01-2019🇦🇺 Surprised with the crowdfunding results 😱
Thanks to everyone for your donation!
I'll keep you updated on the children surgeries and recovery. Equipo Fundación Esteban Chaves
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
15-01-2019 21:27:55

Message de Esteban Chaves ECH du 15-01-2019🇨🇴 Sorprendido con el resultado del #granfondoestebanchaves 😱
MUCHAS GRACIAS A TODOS los que aportaron y creyeron en este sueño.
Con Equipo Fundación Esteban Chaves los mantendremos al tanto de...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
15-01-2019 21:12:34

Message de Israel Cycling Academy du 15-01-2019T H E B L I T Z

45 races in 35 days

ב ל י ץ מ י ר ו צ י ם ב פ ת י...
Voir les 6 photos

Bruno PiresBruno Pires
15-01-2019 21:07:24

Message de Bruno Pires du 15-01-2019Já somos mais de 40 pessoas que iremos estar em Vila Real no próximo Sábado, o maior evento da SenteSport by Bruno Pires.

Desde Já o meu Obrigado a todos os...
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
15-01-2019 20:59:40

Message de Matteo Trentin du 15-01-2019Pony express mode in the wearhouse of @bikeonscott italy!
Witch will be the box to puck up? #scott #wearhouse #italy #nice #cycling

Pony express al magazzino Scott italia! Quale sarà...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 20:43:12

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019👊 Get excited 👊
Novatech Stage 2 is here! ➡️ http://bit.ly/2RthXe4
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
15-01-2019 20:24:21

Message de Marco Canola fans club du 15-01-2019tuttobiciweb.it : SCIOTTI: «CON MOSER E CANOLA, LA MIA SQUADRA PIU' FORTE»
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
15-01-2019 20:06:59

www.petrvakoc100.cz : Závody klepou na dveře! Po náročném soustředění v Calpe jsem se přesunul do své oblíbené Girony, kde mě čekají poslední tréninky před odletem do Argentiny. Více na blogu.

https://www.petrvakoc100.cz/blog/finalni-pripravy
Voir le lien

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
15-01-2019 19:56:02

Message de Luis Ángel Maté du 15-01-2019La Cabra, la Cabra... 😂😜
⚪️🔴🔆 #cofidismyteam
〽️
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
15-01-2019 19:26:56

Message de Rally UHC Cycling du 15-01-2019"Ride with the Pros" VIP event : Team members, partners, and fans descended on Calabasas, CA for the annual "Ride with the Pros" event. View the behind the scenes gallery.
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
15-01-2019 19:05:00

Message de Roman Kreuziger du 15-01-2019Kemp s Team Dimension Data for Qhubeka v Calpe ✅
A teď ⛰🚴🏻‍♂️ na Canary Islands. Sezóna se blíží. ☝🏻
(📸 Portrait - thx Phil Gale!)
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 15-01-2019WorldTour racing to underway in Adelaide, South Australia on Tuesday with the opening stage of Tour Down Under. Like People's Choice Classic, it was a sprinter's delight. The main #PinkArgyle...
Voir les 20 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
15-01-2019 18:42:41

Message de Audrey Cordon-Ragot du 15-01-2019Après le contre-la-montre hier, c'était jour de test aujourd'hui à Mallorca avec plus de 2.000 mètres de dénivelé au compteur en 150 kilomètres. Ça pique un peu ! 😅

👋 Jolanda...
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
15-01-2019 18:09:58

Message de Maximiliano Richeze du 15-01-2019Feliz de volver a entrenar! Todavia con algunas molestias en la rodilla pero vamos a hacer todo lo posible para llegar a tope en la Vuelta a San Juan OK!!...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
15-01-2019 18:04:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 15-01-2019"Il giro di Colombia 🇨🇴 è una bomba 💣". Così lo definisce Gaviria🏆. E ne parla bene naturalmente anche Sergio Henao. Dal 12 al 17 febbraio il nostro team andrà...
Voir les 6 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-01-2019Stylish and cool, thanks to DeFeet International.
Photo: ©cyclingimages
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
15-01-2019 17:52:50

Message de Mattia Cattaneo du 15-01-2019Sotto questo sole ☀️ bello pedalare 🚴🏻‍♂️ si, ma c’è da sudare 😅!

#trainingcamp #pedalare #obiettivi #ilovemyjob #vogliadicasa #mancapoco

Team Androni Giocattoli Rosti Italian Quality Sportswear Salice Occhiali Bottecchia Cicli Sellesanmarcohk...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
15-01-2019 17:50:36

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 15-01-2019🤗🤗
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
15-01-2019 17:49:58

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 15-01-2019Plus de neige, mais c’était bien quand même 🤗😍 avec Rémy et Julien 🥰
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
15-01-2019 17:49:04

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 15-01-2019📈 Ce matin, il y avait du dénivelé et quelques intensités pour Yoann Bagot et les #MenInGlaz !

Suivez aussi le stage du Vital Concept - B&B Hotels sur Instagram...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 15-01-2019Coralie Demay et Marie Le Net sont sélectionnées pour la dernière manche de Coupe du Monde piste à Hong-Kong du 25 au 27 janvier prochain.

📸 Thomas Maheux
#RideAndShine
Voir les 2 photos

Nicolas EDETNicolas EDET
15-01-2019 17:31:09

Message de Nicolas EDET du 15-01-2019Le stage de pré saison est bien lancé!
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
15-01-2019 17:14:38

Warm up before a 20min test with only one rule : keep smiling ! 😁 //Échauffement avant un test de 20 minutes avec une seule règle: gardez le sourire! 😁Vital...

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
15-01-2019 17:12:15

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 15-01-2019NOTA DE PRENSA | Cádiz acoge el inicio de la Ruta del Sol con una etapa entre Sanlúcar y Alcalá de los Gazules - https://mailchi.mp/12d80bed0615/cdiz-acoge-el-inicio-de-la-ruta-del-sol-con-una-etapa-entre-sanlcar-y-alcal-de-los-gazules
Voir les 3 photos

David De la CruzDavid De la Cruz
15-01-2019 17:06:11

Message de David De la Cruz du 15-01-2019‪Me dicen por ahí que ya están abiertas las inscripciones de la @wearedlax y que encima lass primeras 150 inscripciones tienen precio especial! Todavía no estáis inscritos ?? 😬‬
En voir plus

Marco CanolaMarco Canola
15-01-2019 17:00:53

Message de Marco Canola du 15-01-2019tuttobiciweb.it : SCIOTTI: «CON MOSER E CANOLA, LA MIA SQUADRA PIU' FORTE»
En voir plus

CyclassicsCyclassics
15-01-2019 17:00:02

Message de Cyclassics du 15-01-2019Wer vermisst die Sonne auch so wie wir? ☀️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-01-2019Wow! Have a look at this: Elia Viviani's results in the bunch finishes contested since joining Deceuninck - Quick-Step. 4-6-1-5-2-3-1-6-6-1-4-1-4-2-1-2-1-1-2-1-1-2-1-1-1-2-1-1-3-1-4-1-1
Photo: GettySport
En voir plus

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
15-01-2019 16:50:16

Message de Nikolas Maes Fanpage du 15-01-2019Na een 2de 18-daagse stage in Calpé, is Nikolas helemaal klaar om het seizoen te starten op 27|01 in de Vuelta a San Juan in Argentinië. 🇦🇷🇦🇷🇦🇷
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
15-01-2019 16:46:55

Message de Equipe Arkéa Samsic du 15-01-2019De Locoal-Mendon à Calpe : We are working ! 😁
Sixième jour de stage en Espagne !
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
15-01-2019 16:45:00

Message de Trek-Segafredo du 15-01-2019As we gather in Mallorca for our annual January training camp (minus those who are racing in Australia) we want to take time to reflect on our first camp one...
Voir les 6 photos

Tour de PologneTour de Pologne
15-01-2019 16:38:22

Message de Tour de Pologne du 15-01-2019Beautiful scenery in Bukowina Tatrzańska, where TDP Queen’s Stage takes place every year. Winter has arrived and so did we. With exactly 200 days left to Tour de Pologne 2019...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
15-01-2019 16:37:39

Message de Adriano Malori du 15-01-2019foto ricordo di un pomeriggio passato come ai vecchi tempi..... #panciaaterra #waytoride 💜
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
15-01-2019 16:24:36

Message de Michael Gogl du 15-01-2019Wie gestern geschrieben, war ich heute auf der Bahn um meine Position am Zeitfahrrad zu optimieren. 👌💯🙌

#treksegafredo #atwork #lovemyjob #passion #mallorcacamp #timeisyourlife
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
15-01-2019 16:24:12

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 15-01-2019VIDEO - A little update from Victor Campenaerts, who's currently preparing the season during a training camp in Namibia!
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
15-01-2019 16:14:45

Message de Jelle Wallays du 15-01-2019Almost back home to my family after 15days #trainingcamp Thanks for everything also for the 📸 @jenskeukeleire #trainhardorgohome
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
15-01-2019 16:13:35

Message de Taylor @spyder_korea photo shoot this last October in South Korea. So happy with how things are rolling, and moving forward. Have loved putting in the time in training, in future designs...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
15-01-2019 16:04:34

Message de Brent Bookwalter du 15-01-2019Sneak peak 2019 NEW BIKE @bikeonscott 👌🏼 (more to come, soon!)
.
.
.
Thanks to the 2018 record rainfall in Asheville there has been A TON of bike washing the past weeks....
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
15-01-2019 16:00:02

Message de Tour de Bretagne du 15-01-2019Que la Bretagne est belle! Nous vous dévoilons les paysages magnifiques que les coureurs du Tour de Bretagne 2019 vont traverser du 25 avril au 1er mai.
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
15-01-2019 16:00:01

Message de Donostiako Klasikoa du 15-01-2019➖2️⃣0️⃣0️⃣ EGUN | DÍAS

🚴🏼‍♂️2019ko Donostiako Klasikoa | Clásica San Sebastián 2019
🗓 Abuztuak 3 | 3 de agosto
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
15-01-2019 15:42:43

Message de Jesus Hernandez du 15-01-2019Al matadero.....😰😰😰
@rickybu15 como te pases te muerdo la mano!!!😡😡😡
#lavidadura
#quenotepase
#tetodo
#friends
#♾+3
#pobrecitodemi
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
15-01-2019 15:42:38

Message de Toms Skujiņš du 15-01-2019We have fun, we ride bikes, we enjoy fresh air. Check it:
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
15-01-2019 15:31:35

Message de Rund um Köln du 15-01-2019Ein Pro Cycling Rap – das Astana Pro Team mit vollem Einsatz. Wie findet Ihr den Auftritt? Wer macht uns einen Rund um Köln-Rap? 😎 Ein Fall für Enrico Muax!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 15:20:07

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇪🇸 #CAMBRILS TRAINING CAMP
🎙 1-ON-1 interviews after the press conference at Cambrils Park Sport Village Catalunya Experience Costa Daurada
Voir les 7 photos

Nikias ArndtNikias Arndt
15-01-2019 15:15:55

Message de Nikias Arndt du 15-01-2019Another long training day in sunny spain done.
Form is coming 💪
#wintertraining #starttheseason #keepchallenging #enjoingsunnydays @teamsunweb @cervelocycles @samsungmobile @rideshimano
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
15-01-2019 15:14:17

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 15-01-2019Persconferentie trainingskamp in Cambrills.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 15:11:13

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇪🇸 #CAMBRILS TRAINING CAMP
🎙️ Press Conference at Cambrils Park Sport Village with Mr. #Serrano Generalitat de Catalunya, Agència Catalana de Turisme and #BAHRAINMERIDA representatives.
General Manager Brent #Copeland "We are...
Voir les 6 photos

Giacomo Nizzolo Fans ClubGiacomo Nizzolo Fans Club
15-01-2019 15:03:45

Message de Giacomo Nizzolo Fans Club du 15-01-2019Ecco il ns campione Giacomo Nizzolo sulle strade spagnole (calpe)
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
15-01-2019 15:01:41

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 15-01-2019Presentación de la 1ª etapa de la #vueltaciclistaandalucia2019 #sanlucarbarrameda #alcaladelosgazules #cadiz
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
15-01-2019 15:00:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 15-01-2019‪It’s a warm start to the season in Adelaide at the #TDU with some scorching hot numbers showing on the Garmin Fitness 🔥🇦🇺☀️ ‬

‪#AussieSummer #GarminSponsored ‬#ad
‪📷 Kramon
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 15-01-2019New season = New jersey #WBOneTeam #2019
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
15-01-2019 14:38:07

Message de Tiago Machado du 15-01-20195horitas na Serra do Caldeirao na companhia de alguns Leões 💪🦁
#vamossportingtavira 🦁
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
15-01-2019 14:35:50

Message de Cannondale Pro du 15-01-2019Primed and ready.
#BoldNewRoad #Exploretheworld #GoneRacing
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
15-01-2019 14:35:32

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 15-01-2019Scoprite la nuova veste del sito del #GreenTeam Bardiani-CSF 👉 www.bardianicsf.com
📣 NEWS
🚴‍ TEAM
▶️ RACE CENTER
📷 GALLERY
🤝 PARTNER

🇬🇧 Check out the new website of Bardiani-CSF, English version 👉 www.bardianicsf.com/en/
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
15-01-2019 14:34:29

Message de Team Androni Giocattoli du 15-01-2019Oggi alla Vuelta al Tachira ancora salita. Dopo la sfortuna, che l'altro ieri nella terza tappa aveva tolto al nostro Benfatto la possibilità di giocarsi un nuovo sprint, la quinta...
Voir les 2 photos

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
15-01-2019 14:10:13

Message de Fan Club Ben Gastauer du 15-01-2019Début de la saison sur route : La saison sur route a commencé la nuit dernière avec la première étape du Tour Down Under . Contrairement aux dernières années Ben...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 15-01-2019📣 Vous l’avez sans doute déjà remarqué sur la tête de nos coureurs, les Marseillais bénéficient désormais des casques de la marque EKOÏ !
Le partenariat est également étendu aux...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
15-01-2019 14:02:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 15-01-2019Cadere a 70 km/h non deve essere "simpatico". 😠😡. Guardate che rischio ha corso il nostro Jasper Philipsen per colpa di uno spettatore. Le riprese e le foto in postazioni...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
15-01-2019 14:00:25

Message de UAE Tour du 15-01-2019Come visit the UAE Tour stand at the Abu Dhabi HSBC Golf Championship tomorrow until January 19th and try our new scalextric game "Pedal Powered Slot Racing” …lots of prizes...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
15-01-2019 13:36:39

Message de Team Novo Nordisk du 15-01-2019Happy birthday, Phil!

Help us wish Team Novo Nordisk CEO & Co-founder Phil Southerland a very happy birthday! 🎂
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
15-01-2019 13:22:25

Message de Hubert Dupont du 15-01-2019WEDNESDAY, 16 JAN 2019 : NOVATECH STAGE 2

START
11:00 AM The Parade, Norwood
FINISH
2:22 PM Murray Street, Angaston
DISTANCE
122.1km
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
15-01-2019 13:20:51

Hubert termine 96e de la 1ère étape remportée au sprint par Élia Viviani.

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 13:19:07

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇪🇸 #CAMBRILS TRAINING CAMP
🎥 Today's training ride in #Catalunya
🚴🏻‍♂️ Antonio Nibali Chun-kai Feng Iván Garcia Cortina Kristijan Koren Sonny Colbrelli Mark Padun Luka Pibernik
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA Catalunya Experience Costa Daurada
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
15-01-2019 13:18:55

Message de Team Cofidis du 15-01-2019Découvrez l'intérieur du stage avec les magnifiques photos de Mathilde L'Azou. Au programme : beaucoup de travail, vie de groupe et toujours le sourire 🚲😄🌞

#CofidisMyTeam
Voir les 22 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
15-01-2019 13:04:32

Message de Marcus Burghardt du 15-01-2019Samerberg home of XC skiing - where is your playground?
Fischer Nordic BORA-hansgrohe
Sportfull Samerberg
#xc #xcskiing #langlauf #fischernordic #fischer #nordic #biathlon #ruhpolding #sport #sportive #speedmax #athletics #samerberg #rosenheim #munich #bavaria #chiemgau...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
15-01-2019 13:02:28

Message de Rui Costa du 15-01-2019O meu paizinho faz anos hoje. Gosto tanto de ti, pai. Tu sabes ❤
Ajudem-me a desejar um dia feliz a este grande homem. 🤗
#aniversariodopai 🎂
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 12:58:47

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇪🇸 #CAMBRILS TRAINING CAMP
👋🏻 Journalists attending our press event received a warm welcome at Cambrils Park Sport Village Catalunya Experience Costa Daurada
🎙️ Press conference to follow. Stay tuned.
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA
Voir les 2 photos

Nairo QuintanaNairo Quintana
15-01-2019 12:42:40

Message de Nairo Quintana du 15-01-2019Muchos los cambios en 10 años, agradecido con quienes creyeron que si tenía con que llegar a ser un buen ciclista #10YearsChallenge
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
15-01-2019 12:36:42

Message de Astana Pro Team du 15-01-2019Some pictures from today's stage 1 of the Santos Tour Down Under 2019 in Adelaide.

#AstanaProTeam
#TourDownUnder

📷@Gettysport
Voir les 11 photos

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
15-01-2019 12:35:45

Message de Rinaldo Nocentini du 15-01-2019Un singolare Campione del Mondo vicino a me nel fantastico 2009... 😆
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 12:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Want to try Premium Hand Made European Quality? 🚲 Book in a TIME Sport Demo Bike Ride at the Time Cycling Australia Marquee! Located in the City of Adelaide Tour...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
15-01-2019 12:25:19

Message de Toms Skujiņš du 15-01-2019Riding Fixed up Mountains is live on @statebicycleco YouTube channel. Link in bio.
All I got to say is that I vowed to never ride a fxie uphill after this... except...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 12:19:45

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019The #BAHRAINMERIDA photo story of the 6 stages of this year's Tour Down Under.
Credits @Bettiniphoto
Voir les 10 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
15-01-2019 12:17:48

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 15-01-2019Grab your 50% discount on the outlet items now!

🛒https://www.lottosoudalshop.be/en/outlet.html
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 15-01-2019¡Sí! We hebben een wildcard gekregen voor de "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.! 🗓 25-31/03/2019

**

¡Sí! We've received a wild card to participate in the Volta Ciclista a Catalunya this year!...
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
15-01-2019 12:06:48

Message de Darwin Atapuma du 15-01-2019Feliz de pasar aunque lejos de casa de mi esposa y familiares aquí forzando con todos mis compañeros del Team Cofidis mil gracias a todos por sus buenos deseos .
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 12:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019There are a lot of things to love about Switzerland, but we think Steve Morabito is our favourite...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 15-01-2019Plus de 40 degrés, le premier sprint du Tour Down Under et un Daniel Hoelgaard qui "a envie de bien faire".

10e : "C'est bon pour la confiance", explique Jussi...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 15-01-2019Merci @equipegroupamafdj de nous laisser porter nos maillots de champion national simplement dans le respect des traditions ! Merci @groupama et @fdj_officiel
.
.
.
.
.
@preidi @tonythetiger_12 @stefankueng @anthonyroux18 @tobiasludvigsson @alecyclingofficial @swisscyclingteam
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-01-2019‪Italian Champion Elia Viviani was in a class of his own as he sprinted to victory on the opening day of #TourDownUnder: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2116/tour-down-under-stage-1‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 15-01-2019📣📣
¡Muy buenos días! Os recordamos que tenemos en marcha un
💥SORTEAZO💥 para disfrutar de la última etapa de la 🚴‍♂️ #VCV2019 GP Banco Sabadell 🚴‍♂️ desde la ZONA VIP, situada...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
15-01-2019 11:23:14

1. etapa Tour Down Under v Avstraliji je mimo, naš Jan Polanc-Polde jo je zaključil na 21. mestu s istim časom kot zmagovalec 🚵‍♂️🚴‍♂️🍀🍀 v generalnem se nahaja na 24....

Rachel NeylanRachel Neylan
15-01-2019 11:11:59

Message de Rachel Neylan du 15-01-2019This team!! 💚💛💙 I still have the biggest smile on my face comprehending the growth that took place for these young girls over our 4 days of racing @tourdownunder... not...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
15-01-2019 11:08:24

Message de Mitchelton-SCOTT du 15-01-2019🎥 #TourDownUnder: Durbo is released from quarantine only to have someone try to rip his shirt off, Heppy has some concerns about the core temperature research we're doing this week...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 11:07:38

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Is there a better way to start the season? 😱
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
15-01-2019 10:56:17

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 15-01-2019Première journée de stage en 🇪🇸 Espagne pour nos 4️⃣recrues 🆕 ! Les reconnaissez-vous ? 🤗
Voir les 4 photos

Peter SaganPeter Sagan
15-01-2019 10:50:28

Message de Peter Sagan du 15-01-2019The first official stage of the Santos Tour Down Under and the 2019 season was fast and it all came down to a quite hectic sprint finish. My result wasn't...
Voir les 4 photos

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 15-01-2019👋 ¡Buenos días!

😢 Hoy queríamos mirar atrás y recordar a Michael Goolaerts, ciclista del desaparecido Verandas Willems que falleció la temporada pasada en la París Roubaix y al que tuvimos...
En voir plus

Aleksejs SaramotinsAleksejs Saramotins
15-01-2019 10:31:12

Message de Aleksejs Saramotins du 15-01-2019@ipcteamofficial @lapierrebikes #2019
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
15-01-2019 10:30:49

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 15-01-2019A hot day at the Tour Down Under for Stage 1: In race photos c. Tim De Waele/ Getty Sport: BTS c. Laura Fletcher Santos Tour Down Under
Voir les 11 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 10:19:19

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019This is how you win a Stage...
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
15-01-2019 10:15:00

Message de Tour de Bretagne du 15-01-2019Pour la 53ème fois, le Tour de Bretagne déroulera son ruban sur une terre de passionnés. De Lorient à Saint-Pol-de-Léon, en traversant les 4 départements bretons et la Loire-Atlantique, les...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
15-01-2019 10:12:33

Message de UAE Team Emirates du 15-01-2019‪More photos from stage 1 Santos Tour Down Under 🇦🇺‬

‪Take a look at the gallery for the Australian race: http://www.uaeteamemirates.com/gallery-tour-down-under-2019/‬

‪#UAETeamEmirates #TDU2019‬
Voir les 6 photos

Ryan GibbonsRyan Gibbons
15-01-2019 10:10:10

Message de Ryan Gibbons du 15-01-20195th today at Tour Down Under Stage 1... more to come! Thanks Team Dimension Data for Qhubeka 🖐🏼
Voir les 4 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
15-01-2019 10:06:59

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 15-01-2019Comienza la rueda de prensa sobre la primera etapa de la #vueltaciclistaandalcia2019
Voir les 2 photos

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
15-01-2019 10:03:51

Message de Arnaud Courteille du 15-01-2019Après 6 semaines de convalescence, c'est la reprise du sport dans un cadre très sympa avec toute l'équipe Vital Concept - B&B Hotels
#thereisnotry
Voir les 3 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
15-01-2019 10:00:05

Message de Israel Cycling Academy du 15-01-2019O U R S E C R E T W E A P O N

Just Released:

ICA extends partnership with Orange Seal.

The Texas based sealant manufacture will...
Voir les 6 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
15-01-2019 09:54:38

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 15-01-2019En unos minutos los detalles de la primera etapa de la Vuelta Ciclista a Andalucía 2019. #vueltaciclistaandalucia2019 #cadiz
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
15-01-2019 09:52:20

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 15-01-2019🚵‍♂️ Un año más, participaremos en una de las pruebas con más historia de todo el ciclismo mundial. La "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. espera a nuestros corredores entre el...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
15-01-2019 09:42:58

Cześć Wszystkim
W dniach 5-12 marca wybieram się do Włoch potrenować w Toskani i przy okazji zobaczyć Strade Bianche, klasyk Larciano oraz odbyć trening z Alessandro Petacchi. Są może jacyś...

Hannah BarnesHannah Barnes
15-01-2019 09:37:18

Message de Hannah Barnes du 15-01-2019Retreat 2019 | Hannah Barnes : Our Ride OM 2019 Retreat is here & happening in the beautiful Cairngorm national park this year! Based at the idyllic Dell of Abernethy...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
15-01-2019 09:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 15-01-2019Close-up! 📸
En voir plus

Message de La Volta Catalunya anuncia 6 equips convidats Professional Continental per a la 99a edició de la cursa. 🚴‍♂️

6 equipos invitados Professional Continental para la 99a edición de la Volta Catalunya...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
15-01-2019 09:14:05

Message de Chrono des Nations du 15-01-2019Cyclisme. Un mois après, le coureur de Groupama-FDJ Samuele Manfredi sort du coma : Forza Samuele !

La joie d’apprendre que ses jours ne sont plus en danger !
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 09:11:47

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019That #OneLittleMoment where you realise you've won the first stage of the UCI WorldTour. 😍

cc: Subaru Australia Elia Viviani
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
15-01-2019 09:09:08

Message de Bryan Coquard du 15-01-2019🙋‍♂️ Sous le soleil d'Espagne 🇪🇸 avec le Vital Concept - B&B Hotels ! 🚴‍♂️

📷 Jimmy Engoulvent 😉
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
15-01-2019 09:06:37

Message de Vitor Gamito du 15-01-2019Enduro Quickie eRide - Vitor Gamito's 20.5 km mountain bike ride : Aquela rapidinha da manhã 💪

https://www.strava.com/activities/2079717932
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
15-01-2019 08:57:09

Message de Equipe Arkéa Samsic du 15-01-2019Heureux de présenter le Team Arkéa Samsic Développement. Cette section regroupe 3 projets à destination des jeunes talents bretons. Objectifs : poursuivre le club Bretagne Cyclisme Formation, apporter un soutien...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
15-01-2019 08:49:14

Message de CCC Team du 15-01-2019It was a solid hit out for our guys on day one at the Santos Tour Down Under 🧡🖤.

Check out our snaps courtesy of Chris Auld / Santos Tour Down...
Voir les 10 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
15-01-2019 08:36:47

Message de Jens Keukeleire du 15-01-2019Life of a cyclist, counting down the days to see the family again #almosthome #trainingcamp #countdown #calpe @ Calp
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
15-01-2019 08:36:42

Message de UAE Team Emirates du 15-01-2019💪A sixth place for Jasper Philipsen and the first place in the team classification after stage 1 Santos Tour Down Under: 2019 season has just started!

📝Read the full release: http://www.uaeteamemirates.com/la-stagione-e-iniziata-philipsen-6-port-adelaide/

#UAETeamEmirates...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
15-01-2019 08:34:26

Message de Team Novo Nordisk du 15-01-2019Meet our new Uzbekistani rider, Ulugbek Saidov. 🇺🇿https://www.teamnovonordisk.com/teammembers/ulugbek-saidov/
Voir la vidéo

Drapac CyclingDrapac Cycling
15-01-2019 08:34:08

Message de Drapac Cycling du 15-01-2019Great to see Liam White - Cyclist picking up a win over in Adelaide. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
15-01-2019 08:31:33

Message de Daryl Impey du 15-01-2019Day 1 #TourdownUnder . It was a stress free day for us. Great job from the boys in the final. Also pretty cool to wear my first #1 in my...
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 08:25:55

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🎥 Meet & Greet at MERIDA BIKES Australia booth. It was so nice for #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys to be there
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 15-01-2019💥We are excited to announce OTE Sports as our Official Nutrition Partner!💥

Find out more here: http://bit.ly/OTE_TDD

Use our team code TEAMDD on their website to get 20% off!
➡️ http://www.otesports.co.uk...
Voir les 2 photos

Rémi CavagnaRémi Cavagna
15-01-2019 08:21:06

Message de Rémi Cavagna du 15-01-2019First race and first win for @deceuninck_quickstepteam 🔥🤘 Congrats @eliaviviani and the whole team ! #tourdownunder
📸@cyclingimages
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 08:09:00

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
✍🏻 After stage 1️⃣ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys attended an autograph session at the MERIDA BIKES Australia booth.
📸 Lots of fans joined us! #ItsAboutUs
Voir les 19 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 15-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under - Etape 1

🔥🔥 45°C 🔥🔥

Il a fait très (très) chaud en Australie aujourd'hui où se déroulait la 1ère étape du Tour Down Under....
Voir les 3 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
15-01-2019 08:01:54

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 15-01-2019😘
.
.
📸 cred @jojoharperphoto
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
15-01-2019 08:00:02

Message de Team Cofidis du 15-01-2019Feliz cumpleaños Darwin Atapuma 🎂🎊

#CofidismyTeam
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
15-01-2019 07:58:46

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 15-01-2019🗣 ‘Het voelt alsof je worstenbroodjes uit de oven haalt’🥵🔥

Het verslag en de foto's van de 1e etappe van de Tour Down Under👉🏼 http://po.st/NXmURf
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
15-01-2019 07:58:13

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 15-01-2019Twee nieuwe renners in het 26ste jaar van onze ploeg: maak kennis met Thimo Willems: https://www.sportvlaanderen-baloise.be/team/renner/thimo-willems (photo: @gettysport)
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
15-01-2019 07:57:36

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 15-01-2019Twee nieuwe renners in het 26ste jaar van onze ploeg: maak kennis met Aaron van Poucke: https://www.sportvlaanderen-baloise.be/team/renner/aaron-van-poucke (photo: @gettysport)
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 07:41:58

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Check out cycling legends Jens Voigt and Anna Meares showing off their skills on the all new StreetVelodrome in the City of Adelaide Tour Village!
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
15-01-2019 07:41:14

Message de Team Androni Giocattoli du 15-01-2019In Venezuela è partita la stagione, tra poco i nostri correranno anche La Amissa Bongo in Gabon e la Vuelta San Juan in Argentina, ma intanto in allenamento c'è tempo...
Voir les 2 photos

Alexis GuerinAlexis Guerin
15-01-2019 07:30:46

Message de Alexis Guerin du 15-01-2019Dernière ligne droite de l’hiver, les bases sont faites. Maintenant nous allons profiter du soleil espagnol d’Alicante durant quelques jours pour travailler les détails...🚴🏻‍♂️💨
@lookcycle @mscbikes @ekoicycling @corimacarbone @delkomarseilleprovence @sigma_sport_germany #cycling...
En voir plus

Nico DenzNico Denz
15-01-2019 07:28:15

Message de Nico Denz du 15-01-2019Nico Denz.de - Januar 2019 : Nico-Denz.de - Santos Tour Down Under - Etappe 1 #tourdownunder #allezalm #toujoursplus
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
15-01-2019 07:24:13

Message de MAVI Garcia du 15-01-2019Tenerife es diferente. 💙
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 15-01-2019It was a fast and fiery start to the Santos Tour Down Under but Ryan Gibbons was up for it as he sprinted to a solid 5th place on today's...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
15-01-2019 07:17:00

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 15-01-2019Reaction from Caleb Ewan after not being able to sprint for the win in the Santos Tour Down Under opener.

💬 EWAN: "During the stage, our team was well positioned. It...
Voir les 2 photos

Movistar TeamMovistar Team
15-01-2019 07:08:45

Message de Movistar Team du 15-01-2019🇦🇺1️⃣✅ The 2019 WorldTour season is underway with a real scorcher at the #TourDownUnder opener ☀️ All Blues safe and into the bunch.

🗒️ Report from Port Adelaide, results and BettiniPhoto.net...
Voir la vidéo

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 15-01-2019Ką gi Pagaliau sulauktas pirmas startas oficialus Santos Tour Down Under. 1 etapas. 129km. 45 ir daugiau šilumos gerokai pakepėm. Finišas nenusisekęs turėjau mechaninių problemų. O diena nebuvo iš...
Voir la vidéo

Pierre LatourPierre Latour
15-01-2019 06:57:59

Message de Pierre Latour du 15-01-2019Santos Tour Down Under étape 1⃣
43°c🌡🔥
Et en France, ça va ?
➡️ http://bit.ly/TDU_1_Strava

📸 Getty Images
Voir les 3 photos

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 15-01-2019Definitely the best bio of my career so far, give @nzwtp a follow for more hilarity!

#Repost @nzwtp
• • • • •
✨Meet Rushlee Buchanan AKA Rush✨Coincidentally, she’s...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 06:51:09

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Join us tonight from 7:20PM for a Cinema Velo screening of Wonderful Losers: A Different World! 🎥🎉
Voir la vidéo

Boaro ManueleBoaro Manuele
15-01-2019 06:45:43

Message de Boaro Manuele du 15-01-2019Unlucky opening stage of the 🇦🇺 Santos Tour Down Under I crashed with 40km to go, but happily without serious injuries.
📸 @dariobelingheri
En voir plus

CCC TeamCCC Team
15-01-2019 06:41:25

Message de CCC Team du 15-01-2019REPORT: Mareczko Sprints to Third, Bevin Most Competitive on Santos Tour Down Under stage one.

Bevin: "We talked about it yesterday and if they were going to let a group go...
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 06:38:16

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019teambahrainmerida.com : Santos Tour Down Under 2019. Jan, 15th 2019 - Ziptrack Stage 1 North Adelaide - Port Adelaide -- 129 km The Tour Down Under opener was a shortened...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
15-01-2019 06:30:18

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 15-01-2019rtbf.be : Elia Viviani (Deceuninck - Quick-Step) a remporté la première étape du Tour Down Under. L'Italien s'est imposé au sprint dans les rues d'Adélaïde. Le jeune espoir belge Jasper...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
15-01-2019 06:17:58

Message de Astana Pro Team du 15-01-2019Santos Tour Down Under. Davide Ballerini is 12th in opening stage

- I had a good speed, but finished just outside the Top-10. Anyway, it was a good first stage, the...
Voir les 7 photos

Nico DenzNico Denz
15-01-2019 06:13:16

Message de Nico Denz du 15-01-2019You can‘t get enough water on a day like this 🥵 45 degrees today on Adelaide roads. I got well through the stage and finished safe in the bunch. #tourdownunder...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 06:06:49

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019What a start to the 2019 Santos Tour Down Under! 💪
Read more. ➡️ http://bit.ly/2AKD1Cu
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
15-01-2019 05:58:13

Message de Team INEOS du 15-01-2019RACE REVIEW: Check out our best bits, videos, social highlights and reaction from Kristoffer Halvorsen and Sport Director Brett Lancaster on the opening stage of Santos Tour Down Under

More: https://teams.ky/TDU19St1
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-01-2019Dance like it's 2018! Deceuninck - Quick-Step's Elia Viviani started the first World Tour event of the season the same way he ended his final race of last year, with...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
15-01-2019 05:52:01

Message de BORA-hansgrohe du 15-01-2019Peter Sagan takes eighth in sprint scramble on Santos Tour Down Under opening stage. Read up on the stage here: https://bit.ly/2st2CLG
---
Top-10-Platzierung für Peter Sagan auf der ersten Etappe der...
Voir les 5 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
15-01-2019 05:51:00

Message de Rachel Neylan du 15-01-2019Sunday was the first time I ever had to try and bump elbows with our very own speed demon @chloe_hosking_ 🤣 Congrats on winning the big downtown finale girl!
•••
Our...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
15-01-2019 05:49:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 15-01-2019Impey safely through hot opener at Tour Down Under : REPORT: “We wanted to get a high position on the line because we know stage positions can count in this...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
15-01-2019 05:35:54

Message de CCC Team du 15-01-2019Paddy Bevin’s day in the breakaway wasn’t just rewarded with five bonus seconds, he also picked up the most competitive award 👏. #TourDownUnder #RideForMore
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
15-01-2019 05:32:03

Message de Team Sunweb du 15-01-2019Cooling down with IZI Bodycooling after a hot day in the saddle at #TourDownUnder 😎
Voir les 4 photos

Team SunwebTeam Sunweb
15-01-2019 05:24:42

Message de Team Sunweb du 15-01-2019🗣️"It's special to deliver directly in the first race of the season with a new, young team - I'm really proud of how we worked together."

Max Walscheid unpicks our...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
15-01-2019 05:04:40

Message de Louis Meintjes du 15-01-2019Great 12 days in Clarens getting ready for the season. My first race will be SA’s.
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 15-01-2019"It was supposed to be exactly as Tom [DS Tom Southam] said – boring. For me at least. Break got away. We sat around, trying to stay as cool as...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
15-01-2019 04:42:42

Message de UAE Team Emirates du 15-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under stage 1: Jasper Philipsen finished 6th in the final sprint in Port Adelaide!

#UAETeamEmirates #TDU2019
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 04:42:27

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎙️ Check out Phil #Bauhaus's thoughts after today's 4th place ⤵️
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 04:36:58

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019IT'S VIVIANI! 🇮🇹🚴‍♂️🎉
See the race results thanks to Garmin Australia. 👉 http://bit.ly/TDU2019-Results
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 04:29:47

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
Stage 1⃣
➡️ Phil #Bauhaus sprinted to 4th place in Port Adelaide
📸 Pics from the finish
Voir les 3 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
15-01-2019 04:25:10

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 15-01-2019We chat to doc and coach about staying hydrated in the heat.
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
15-01-2019 04:21:57

Message de UAE Team Emirates Supporters du 15-01-2019Inizia con un buon piazzamento l' annata del nostro team. Nella prima tappa del Santos Tour Down Under, nello scontato arrivo in volata, il nostro campioncino Jasper Philipsen sbuca radente...
Voir les 6 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 04:17:05

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019🎤 Our man Jens Voigt catches up with Ziptrak Stage 1 winner Viviani Elia.
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
15-01-2019 04:16:51

Message de CCC Team du 15-01-2019A great start to #TourDownUnder with Jakub Mareczko sprinting to third place and Paddy Bevin securing the most aggressive rider on stage 1. #RideForMore
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 15-01-2019Premier top 10 de la saison pour Daniel Hoelgaard qui prend la 10e place de la 1e étape du Tour Down Under, remportée par Elia Viviani 🇦🇺
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-01-2019A tremendous Elia Viviani starts the season with a bang, taking the opening stage and the leader's jersey at #TourDownUnder!
#No1in2019
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 04:08:17

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Whoa, that KICK 😲 Viviani Elia, who crashed in Sunday's Down Under Classic, blitzes the field to take the win on Ziptrak Stage 1 💥
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 03:35:56

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Time for some Garmin Australia Race Stats — and the speeds downhill are ramping up.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 02:54:27

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Ziptrak Sprint 2 is done, and our breakaway trio takes all the points once again, with Michael Storer finishing first.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 02:22:44

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019An easy glide over the Ziptrak Sprint 1 line, and Patrick Bevin leads the breakaway through.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 01:52:07

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019The first Subaru Australia KOM is done, and it was a powerful push to the line!!!
Voir la vidéo

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
15-01-2019 01:49:46

Message de Liam White - Cyclist du 15-01-2019As always Norwood Cycling Club threw on a ripper criterium around Victoria Park. Was able to sneak away with these hitters and bring it home for Drapac Cycling. Thanks to...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 01:25:22

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019We sent Jens Voigt down to today's start line to hear the thoughts of the riders ahead of Ziptrak Stage 1.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 01:16:25

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019The riders are underway on Ziptrak Stage 1. Here's the Subaru Australia Stage Preview, and it's set to be a fast and furious finish!!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 00:49:52

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 They're off for the opening stage 🚴🏻‍♂️
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-01-2019 00:44:36

Message de Team Bahrain Merida du 15-01-2019🇦🇺 @tourdownunder
Stage 1️⃣
🚩 North Adelaide
🏁 Port Adelaide
🛣️ 129 km
🕚 11:00 am
🕦 2:24 pm
➡️ Based on the severe conditions forecast of strong winds, today’s 3.4 km finishing circuit will be...
Voir les 10 photos

CCC TeamCCC Team
15-01-2019 00:35:35

Message de CCC Team du 15-01-2019🇦🇺 #TDU stage 1 is underway! Snaps from the start line in North Adelaide 👇🏼. #RideForMore
Voir les 7 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
15-01-2019 00:18:41

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 15-01-2019The guys have a chat in the team van before the start of the first stage of the first race of the 2019 UCI world tour.
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-01-2019How do you like our Specialized Bicycles for #TourDownUnder?
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
15-01-2019 00:15:00

Message de Santos Tour Down Under du 15-01-2019Where can you watch Ziptrak Stage 1 today? 📺
Find out here. ➡️ http://bit.ly/2Tx8fnm
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31