ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 23:32:37

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019You could win a Trek-Segafredo prize pack, with an official Team Feed Bag, Cap, Bidon and Key Ring! 🤩
To enter, submit a photo in the comments below of you and...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 17-01-2019🇪🇸 Groeten uit Spanje - dag 4 🇪🇸

Drie mecaniciens verblijven in Calpe tijdens onze trainingsstage. Denian legt uit hoe hun dagen eruit zien. 👇 Alleen maar liefde en respect voor...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 23:12:55

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019The Adelaide Hills, kangaroos and a win from Peter Sagan... Let's recap the day that was Subaru Stage 3.
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-01-2019 23:10:47

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-01-2019Pre race rituals at tour down under
Voir la vidéo

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
17-01-2019 23:07:17

Message de Marcio Barbosa du 17-01-2019Campeonato Nacional 2019
📷: Ivo Santos
@aviludolouletano
@jorbibikes
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-01-2019 22:37:55

Message de Tour of Utah du 17-01-2019We’re throwing it back to Stage 1 of the Tour of Utah 2015 where a group of close friends and training partners, Kiel Reijnen, Alex Howes, and Taylor Phinney, swept...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-01-2019 22:35:29

Message de CCC Team du 17-01-2019🇦🇺 #tourdownunder stage 4 gets underway at 11:00 ACDT (01:30 CET) from Unley and Paddy Bevin is back in ochre. It's a day for the GC contenders with the Corkscrew...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 22:31:21

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Will we see you in the City of Adelaide Tour Village today?
📺 11.30AM - 100% Stage 4 LIVE broadcast
🚴‍♀️ 3:00PM - FREE StreetVelodrome for all ages and abilities
🎤 6:30PM...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
17-01-2019 22:21:41

Message de Matej Mohorič du 17-01-2019Yesterday I was asked how I learned to descend so fast during an interview.

Trial & error is what it was 😂

#nofearjustfaith #waytoofast
@Kolesarski klub Kranj

******
Včeraj med intervjujem so me vprašali, kako...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
17-01-2019 22:12:32

Message de Matej Mohorič du 17-01-2019Bahrain Merida v Kataloniji na generalki pred sezono 2019 : Na ekipnih pripravah Bahrain Meride v Cambrilsu nas je obiskal tudi Nejc Grilc z Delo.si - v članku si lahko...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
17-01-2019 22:05:30

Message de Team Androni Giocattoli du 17-01-2019È ancora Miguel Florez (nella foto con Gianni Savio) a chiudere nella top ten anche la penultima tappa di oggi alla Vuelta al Tachira con un bel sesto posto. Ieri...
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-01-2019 22:00:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-01-2019Yousif Mirza dopo una fuga a due, va a vincere. Il nostro campione emiratino 🇦🇪 è pronto ad unirsi al team che gareggera' alla Challenge di Maiorca. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 21:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019😧 It's Corkscrew Day! 😧
Check out the race route. ➡️ http://bit.ly/2CrHOZk
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
17-01-2019 21:24:53

Message de Taylor I’m Trippin on MadHappiness. Thanks for having me and introducing me to this beautiful city @livwatches. Miami your on a next level of creativity. Now to fly home and give...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-01-2019 21:21:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-01-2019TODAY: Another crucial day for the GC at #TourDownUnder as riders tackle the Corkscrew climb ahead of a downhill run into the finish line of stage 4. Racing from 11am...
En voir plus

Laurent PichonLaurent Pichon
17-01-2019 21:17:05

Message de Laurent Pichon du 17-01-2019Bonjour à tous, un peu de nouvelles...
Tout d’abord bonne année 2019.
Ça y est la saison va bientôt commencer, je m’envole pour la Tropicale Amissa Bongo samedi prochain.
Ma préparation hivernale...
Voir les 8 photos

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
17-01-2019 21:13:46

Message de Darwin Atapuma du 17-01-2019Llegamos Bélgica 🇧🇪 y nos encontramos con esta tormenta de nieve 🌨 Team Cofidis le coq sportif ❄️❄️❄️😱
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-01-2019 20:59:13

Message de CCC Team du 17-01-2019🔊 The CCC Team website is live! 🔊

To catch up on the first #TourDownUnder stages, browse the rider profiles, and check out our 2019 race calendar, head to 👉 https://cccteam.eu...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
17-01-2019 20:51:39

Message de OLLY FANS CLUB du 17-01-2019La Parigi Roubaix ha sempre il suo fascino
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
17-01-2019 20:47:21

Message de OLLY FANS CLUB du 17-01-2019Aspettando le prime gare
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
17-01-2019 20:31:22

Message de Rally UHC Cycling du 17-01-2019Tuft comes ‘full circle’ with Rally UHC Cycling : “I’m always talking about development in Canada and how we have all these young riders with nowhere to go. Rally UHC...
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
17-01-2019 20:24:28

Message de Dorian Godon du 17-01-2019Actuellement en stage avec l’équipe Ag2r la mondiale pour accumuler les kilomètres et les intensités sous le soleil espagnol.
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
17-01-2019 19:32:53

Message de Ilnur Zakarin du 17-01-2019Spent few days in my home town with family. This one was a bit different ☺️ because we went to shooting range with brother and tried a lot of different...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
17-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 17-01-2019Freiluft-Ausstellung am Radweg : Coole Idee – wäre das auch was für eine Kölner Radroute?
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
17-01-2019 19:27:25

Message de Sonny Colbrelli du 17-01-2019Altra giornata di lungo allenamento con i miei compagni di squadra 💪

#trainingcampdays

SC
En voir plus

Tony MartinTony Martin
17-01-2019 19:26:31

Message de Tony Martin du 17-01-2019Feels good to wear my new jersey.
I'm in Alicante with the whole @jumbovisma_road to prepare the first races.
#everydayriding
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
17-01-2019 19:18:51

Message de Damien Gaudin du 17-01-2019Tropicale Amissa Bongo 2019 ! 👊🏼💪🏼⚡️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-01-2019 19:15:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-01-2019La stagione del nostro campione Fabio Aru inizierà tra pochi giorni. Primo appuntamento il 31 gennaio alla Challenge a Maiorca🇪🇸, poi dal 20 al 24 febbraio Volta ao Algarve🇵🇹,...
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
17-01-2019 19:11:01

Message de Florian Vachon du 17-01-2019‪Fin de stage à Calpe... Retour à la maison pour un peu de repos avant de repartir pour le dernier bloc d'entraînement...‬
BH Bikes EKOÏ Equipe Arkéa Samsic RJFM
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-01-2019 19:06:52

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-01-2019Pas que du vélo pendant ce stage mais aussi quelques interviews pour l’équipe et les sponsors. Parfait pour progresser en anglais 😅

📸 Trek-Segafredo
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-01-2019 19:03:47

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-01-2019Voxwomen : Je serai à la tête d’un blog pour le site Voxwomen pour cette saison 2019.
Voici le premier d’une longue série et je m’excuse par avance c’est en Anglais...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
17-01-2019 19:00:01

Message de Burgos BH du 17-01-2019¡Estamos de estreno! Los chicos de Mobel Sport nos han dejado lucir en nuestro primer día de concentración los nuevos colores del equipo.
Voir les 2 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-01-2019 18:59:15

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-01-2019📸L'album ufficiale del training camp #OrangeBlue.
🚴🏻‍♂️ Dal 12 al 20 gennaio a Calpe per finalizzare al meglio la preparazione atletica.
#GRINTARE 👇🏻

📸The official gallery of the #OrangeBlue training camp.
🚴🏻‍♂️From 12 to...
Voir les 44 photos

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
17-01-2019 18:57:21

Message de Enric Mas Nicolau du 17-01-2019Check out my new Tarmac for the new season! Available in stores for purchase, exactly like mine. Ride like a pro! #iamspecialized #tarmac #tarmacdisc #riderfirstengineered
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
17-01-2019 18:57:14

Message de Romain Feillu Officiel du 17-01-2019C'était hier soir lors de la présentation des équipes St Michel - Auber 93 pour la saison 2019.
Romain Feillu a présenté ses objectifs pour cette quatrième année au sein de...
Voir la vidéo

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
17-01-2019 18:55:24

www.facebook.com : https://www.facebook.com/przemyslawniemiecofficial/activity_feed/?type=mention&ref=notif&target_story=S%3A_I353899548504%3A10156163157998505¬if_id=1547667507439781¬if_t=page_tag
Voir le lien

Petr VakocPetr Vakoc
17-01-2019 18:54:49

Message de Petr Vakoc du 17-01-2019Už se to blíží! Za 1️⃣0️⃣ dní opět připnu startovní číslo. Sezonu začnu v Argentině na Vuelta a San Juan. Když na to pomyslím, začínám mít husí kůži!

It is coming...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 17-01-2019🇪🇸 Stage d'entrainement - Benicàssim

👊 L’équipe travaille dur.

Les coureurs sont divisés en petits groupes et enchaînent les entraînements spécifiques. Ici un groupe travaille les changements de rythme avec des...
Voir les 4 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-01-2019 18:51:15

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-01-2019Quelques superbes photos de drone de la balade de 200km d'aujourd'hui 😍😍😍
Voir les 2 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
17-01-2019 18:45:27

Message de Chrono des Nations du 17-01-2019Traditionnelle soirée des vœux pour Les Herbiers, page officielle de la Ville ! Merci au premier partenaire de la Fête du Chrono !
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
17-01-2019 18:43:25

Message de Davide Cimolai du 17-01-2019Un esperienza incredibile in #israele
Grazie Israel Cycling Academy🙏🏻
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-01-2019‪"Oh, but what's the world if not a stage, and all the men and women merely players?"‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
17-01-2019 18:08:37

Message de John Degenkolb du 17-01-2019I like the climbs(sometimes😉) but adore the sound of the decents🤩.. #dege #dgnklb 🎥 Jasper Stuyven
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
17-01-2019 18:07:53

Message de Amgen Tour of California du 17-01-2019Our 2019 #AmgenTOC Jerseys by ASSOS are beautifully and technically designed for a premium cycling experience.

🎁 Pre-order your jersey ➡️ https://goo.gl/DMhDSr

📰 Read official press release ➡️ https://goo.gl/z38Yi3
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
17-01-2019 18:00:45

Message de Fabien Doubey du 17-01-2019Ça enchaîne les km avec Wanty-Gobert Cycling Team sur ce gros stage de Janvier avant la reprise des courses! ...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 17:57:03

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019📸 PHOTO CREDITS: ©Marti Milla/Agència Catalana de Turisme
Voir les 9 photos

Trixi WorrackTrixi Worrack
17-01-2019 17:51:25

Message de Trixi Worrack du 17-01-2019Fun day here in Mallorca motorpacing behind "the animal" Ellen van Dijk :) #TREKSEGAFREDO #backtogether
Voir les 2 photos

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 17-01-2019cyclingpro.net : 27 squadre al via della Vuelta a San Juan 2019. Erede del Tour de San Luis, la corsa argentina porterà nel paese alcuni grandi nomi del panorama internazionale...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
17-01-2019 17:37:03

Message de Michael Kolar du 17-01-2019That moment when you realize that being a road cyclist for years gave you zero upper body strength @ph_your_motion_
#enduromtb #cyclinglife #coordination #strengthtraining #balance #nopainnogain #training
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
17-01-2019 17:32:40

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 17-01-2019Wielertalent Sacha Weemaes droomt van overwinning bij de profs : TV Oost video over Sacha Weemaes, Preben Van Hecke en Lindsay De Vylder http://www.tvoost.be/nieuws/wielertalent-sacha-weemaes-droomt-van-overwinning-bij-de-profs-71768
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
17-01-2019 17:26:00

Message de Hincapie Racing du 17-01-2019Thankful to have partners like Feedback Sports to keep everything dialed in.

https://hincapie.com/ride-with-us/stories-from-the-saddle/importance-bike-fit/
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
17-01-2019 17:22:29

Message de Brent Bookwalter du 17-01-2019Nice long day rolling from Portugal back into Spain to get aquatinted with the new squad! Will be posting this weeks ride to Strava and also doing my best to...
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
17-01-2019 17:04:43

Message de Cannondale Pro du 17-01-2019The natural: Jimmy Whelan isn’t riding like a WorldTour rookie | CyclingTips : He's a newcomer to the sport and has only just begun his first World Tour season, but...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
17-01-2019 17:03:56

Message de Sean De Bie supporters du 17-01-20192009 - 2019
:-)
Voir les 2 photos

Damiano CarusoDamiano Caruso
17-01-2019 16:59:08

Message de Damiano Caruso du 17-01-2019Bahrain-Merida, Caruso: "Sono amico e tifoso di Nibali. Voglio vincere e aiutarlo a vincere" | SpazioCiclismo : https://cyclingpro.net/spaziociclismo/worldtour/bahrain-merida-sono-amico-e-tifoso-di-nibali-voglio-vincere-e-aiutarlo-a-vincere/
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
17-01-2019 16:53:00

Message de Team Cycling Funvic du 17-01-2019🇧🇷 A ciclista da equipe Funvic/Pindamonhanga, Luciene Silva, conquistou o segundo lugar na etapa de abertura do Tour Feminino do Uruguai, disputado nesta quinta-feira em um percurso de 80 km...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-01-2019 16:49:01

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-01-2019👊 Découvrez les 6 premiers #MenInGlaz qui porteront les couleurs du Vital Concept - B&B Hotels en course sur la Tropicale Amissa Bongo. Prêts à les soutenir ? 😉

🗓 Rendez-vous...
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
17-01-2019 16:48:51

Message de Jérémy Maison du 17-01-2019Fin du game ! Retour à la maison pour un peu de repos !
Prochain départ >>> J'accroche le dossard 😁

-Gp La Marseillaise le 3/02

#trainingcamp #Calpe #firstrace...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 17-01-2019VIDEO - Another new addition to our 2019 team is Rasmus Byriel Iversen, a 21-year-old promising Danish talent. Discover his love for Classics and coffee in the video below....
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
17-01-2019 16:19:03

Message de Cannondale Pro du 17-01-2019Turning up the heat on Stage 3, James Whelan drove the pace from the breakaway before he and Alberto Bettiol jumped clear on a bold flier in the final 20km....
Voir les 4 photos

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
17-01-2019 16:16:42

Message de Thomas Voeckler Athlete du 17-01-2019Annonce | Fédération Française de Cyclisme : Découvrez, dans le magazine #cyclismesanté, un article sur la retraite sportive de Thomas Voeckler Athlete et de Laurent Jalabert et sur les bienfaits...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-01-2019 16:14:23

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-01-2019NEWS: Wanty-Gobert restructure sa cellule performance avec l'arrivée de Samuel Bellenoue. Bienvenue Samuel!

📰👉 http://wanty-groupegobert.be/fr/content/wanty-gobert-restructure-sa-cellule-performance
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
17-01-2019 16:12:38

Message de Mattia Cattaneo du 17-01-2019Bye bye Benidorm 👋🏻👋🏻👋🏻
I come back to home 🏠

#byebye #finish #trainingcamp #españa #benidorm #fly #italy #bergamo #homesweethome #backtoyou #happy #andronigiocattolisidermec

Team Androni Giocattoli Rosti Italian Quality Sportswear Salice Gaerne...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
17-01-2019 16:11:12

Message de Philippe Gilbert du 17-01-2019Yes Fabio Jakobsen, it really tastes the same without alcohol 🍻 #matenmakkersmaes #entrepotescestmaes
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-01-2019 16:10:26

Message de Team Total Direct Energie du 17-01-2019#latropicale La première course du #TeamDirectEnergie cette saison, Tropicale Amissa Bongo, débute Lundi 21 Janvier !
➡️On vous donne la composition de l'équipe ! #AllezDirectEnergie
🔗vos paris : https://ligue.teamdirectenergie.com
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 16:09:46

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019News from the UAE 🇦🇪: waiting for his seasonal debut in Europe in Challenge Ciclista Mallorca , 🥇 Yousif Mirza was the first to cross the line of the local...
En voir plus

Ted KingTed King
17-01-2019 16:07:28

Message de Ted King du 17-01-2019Hi ho, hi ho, it’s off to California I go!

The Coast Ride sets sail in just two days with InGamba Tours plus straight into the following weekend’s Grasshopper Adventure Series....
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
17-01-2019 16:00:01

Message de Tour de Bretagne du 17-01-20191ère étape : Lorient / Inzinzac Lochrist - 25 avril - 150,5km
1999-2019. 20 ans jour pour jour, le Tour de Bretagne s’élance à nouveau de la cité portuaire morbihannaise pour...
Voir les 2 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
17-01-2019 15:47:32

Message de Trek-Segafredo du 17-01-2019Hear what Richie has to say after getting safely through a tricky stage 3 at the Tour Down Under Thursday.

Bonus feature: Belly button background story. Can you id the...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
17-01-2019 15:34:02

Message de Team Sunweb du 17-01-2019#10YearChallenge

Our first Le Tour de France participation back in 2009 as the Pro-Conti Skil-Shimano, to us in 2019 with WorldTour Men, Women and Development programs.✌🏼

#KeepChallenging #CreatingMemories
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-01-2019James Knox talks about the ups and downs of his first year in the pro peloton and the expectations he has for his second season with #TheWolfpack: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3753/james-knox-2018-has-been-a-learning-experience
Photo: GettySport
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
17-01-2019 15:20:55

Message de Jesus Hernandez du 17-01-2019@lavuelta 2012 19ª etapa Peñafiel-La Lastrilla
#throwbackthursday
#sonrielealavida
#tetodo
#moments
#♾+3
#cyclingstylelife
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 17-01-2019cyclingpro.net : 27 squadre al via della Vuelta a San Juan 2019. Erede del Tour de San Luis, la corsa argentina porterà nel paese alcuni grandi nomi del panorama internazionale...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
17-01-2019 15:12:16

Message de Rafał Majka du 17-01-2019Nice weather for training 😉🚲🚲💨💨
Voir la vidéo

Piotr KonwaPiotr Konwa
17-01-2019 15:09:59

Message de Piotr Konwa du 17-01-2019Za mną już pierwszy tydzień w cieplejszych klimatach. Kilometry w grupie lecą zdecydowanie szybciej, a ekipa już prawie w komplecie ;)

Więcej słońca na Instagram Story -> www.instagram.com/piotrkonwa

Team Wibatech Merx 7R
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
17-01-2019 15:09:08

Message de Kevin Ledanois du 17-01-2019Retour au Bercail !! 🏠🏡
-
Le stage de Calpe s’est terminé hier, une bonne semaine intensive pour peaufiner la condition avant de raccrocher un dossard, voici mon programme de reprise :...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
17-01-2019 15:09:01

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 17-01-2019😊 Cuatro de los ciclistas del filial de Team Caja Rural-Seguros RGA han compartido trabajo este jueves con los miembros del equipo profesional. Eusebio Pascual, Joel Nicolau, Carmelo Urbano y...
Voir les 10 photos

Brabantse PijlBrabantse Pijl
17-01-2019 15:02:47

Message de Brabantse Pijl du 17-01-2019Who said you can't look sharp when taking your bike uphill? 😎👌 #BP19

Check out our new jerseys 👉 https://bit.ly/2CqT7Rv
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-01-2019 14:55:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-01-2019‪#Trainingcamp Day 1: Quick pit stop before the team whip out their #SCOTTplasma bikes for a TT session. Maybe they can learn a thing or two from a world champion...
Voir la vidéo

ScheldeprijsScheldeprijs
17-01-2019 14:55:01

Message de Scheldeprijs du 17-01-2019Take sprinting to the next level with this brand new outfit! 😱👏

Take a look 👉 https://bit.ly/2CqT7Rv
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
17-01-2019 14:49:40

Message de Dwars door Vlaanderen du 17-01-2019New season, new outfits! 🚴‍♂️👕 #DDV19

Get yours now 👉 https://bit.ly/2CqT7Rv
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
17-01-2019 14:41:11

Message de Hubert Dupont du 17-01-2019FRIDAY, 18 JAN 2019 : 100% STAGE 4

START
11:00 AM King William Road, Unley
FINISH
2:24 PM Maryvale Road, Campbelltown
DISTANCE
129.2km
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
17-01-2019 14:31:06

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 17-01-2019Our brand new shirts are made for winners. Our shirts are made for you. 👌🚴‍♂️ #OHN19

Check out our collection 👉 https://bit.ly/2CqT7Rv
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
17-01-2019 14:30:05

Message de Amael Moinard du 17-01-2019Fin d'un gros bloc d'entrainement intensif en Espagne avec la #teamarkeasamsic pour préparer la reprise au Challenge de Majorque les 31 Janvier, 1 et 2 Février.
Le tout dans la...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-01-2019 14:20:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-01-2019È ufficiale, il nostro cavaliere dei 4 morì 🏇 parteciperà al Giro d' Italia. Fabio Aru ha così commentato la scelta : "La prospettiva di partecipare al Giro d' Italia...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
17-01-2019 14:19:45

Message de Gent-Wevelgem du 17-01-2019Wind? Cobbles? Plugstreets? Our brand new shirts are made to conquer it all! 👏🚴‍♂️

Make sure to check them out 👉 https://bit.ly/2CqT7Rv
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
17-01-2019 14:13:19

Message de Ronde van Vlaanderen du 17-01-2019Conquering the cobbles is one thing, but conquering them in style? That's a whole other level! 😮💛🖤 #RVV19

Check out our brand new jerseys 👉 https://bit.ly/2CqT7Rv
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
17-01-2019 14:12:26

Message de Ondřej Cink du 17-01-2019Thanks to my really good friend and doctor @aleskrouzecky for another testing 📊📈😊 Numbers are great 😎🔥 Looking forward to the first race 💣💥WinPeaks
#winpeaks #testing #cycling #moutainbiking #krossracingteam #gogocinky #sidi...
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
17-01-2019 14:01:14

Message de Fabio Jakobsen du 17-01-2019#10yearschallenge #12 #22
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 17-01-2019Vendredi, Thibaut Pinot atterrira à Tenerife où il effectuera jusqu'au 3 février un stage en altitude avec David Gaudu, Rudy Molard, Georg Preidler et Sébastien Reichenbach.
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
17-01-2019 13:55:43

Message de David De la Cruz du 17-01-2019Te gusta el maillot de la WEAREDLAX ?? Inscríbete para hacerte con el tuyo además de alguna que otra sorpresa 🤩
http://www.wearedlax.com/es/inscripciones
Que no te lo cuenten!!!
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-01-2019 13:51:33

Message de Team Total Direct Energie du 17-01-2019#partenaires Notre nouveau partenaire casque, depuis le 1er Janvier 2019, est le fabricant américain GiroSportDesign ! 🇺🇸
➡️Il est porté sur cette photo par notre champion français, Lilian Calmejane, durant le...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
17-01-2019 13:44:08

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 17-01-2019Chilometri, chilometri e ancora chilometri per i ragazzi del #GreenTeam 💪
#TrainingCamp giorno 5️⃣

📷 credits BardianiCSF / Yanzi Creative
Voir les 2 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
17-01-2019 13:39:46

Message de Giro d'Italia du 17-01-2019Fabio Aru will be one of the champions of the #Giro d’Italia 2019!
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
17-01-2019 13:34:44

Message de OLLY FANS CLUB du 17-01-2019Pronti per l’Argentina .....Olly Fans Club.......#iotifoolly
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 13:23:58

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019📰 Press event 🚴 journalists enjoyed a bike ride with #BAHRAINMERIDA Team Ambassador Purito Rodriguez and Carlos Checa a former professionnal motorcycle road racer.
#Cambrils and the #CostaDaurada are presented to...
Voir les 5 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-01-2019 13:07:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-01-2019‪A big happy birthday Chaves
‪Feliz cumpleaños! 🎊🎂🎊🎁🎊‬
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 17-01-2019¡¡Muy buenas a tod@s!! Emocionados, eufóricos, nerviosos... todo eso y mucho más porque esta tarde... ¡PRESENTACIÓN DE LA 70a VOLTA A LA COMUNITAT VALENCIANA GP Banco Sabadell!
Sigue la presentación en...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
17-01-2019 12:41:02

Message de Alexis Guerin du 17-01-2019Aujourd’hui ça rigole pas!! Travail sur vélo de chrono avec une magnifique monture... 🚴🏻‍♂️💨💨⏱
LOOK Cycle MSC TIRES Corima EKOÏ @delkomarseilleprovence #rideyourdream #cycling
Voir la vidéo

Maciej BodnarMaciej Bodnar
17-01-2019 12:27:23

Message de Maciej Bodnar du 17-01-2019Trzeci etap Santos Tour Down Under za nami ✅ pierwsze zwycięstwo w sezonie dla Peter Sagan i BORA-hansgrohe ❗️😁🍾👌🏻
Voir les 3 photos

Hubert DupontHubert Dupont
17-01-2019 12:24:35

Message de Hubert Dupont du 17-01-201921st Santos Tour Down Under 2019 - Stage 3
URAIDLA, AUSTRALIA - JANUARY 17: Hubert Dupont of France and Team AG2R La Mondiale / during the 21st Santos Tour Down Under...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
17-01-2019 12:22:55

Message de Tiago Machado du 17-01-201982km com cerca de 1600mt de acumulado positivo e ainda dizem que no #Algarve nao sobe 🙈😂
#vamossportingtavira 🦁
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
17-01-2019 12:22:31

Message de Peter Sagan du 17-01-2019Exciting finale and my first victory at the Santos Tour Down Under and the 2019 season! Video courtesy of Santos Tour Down Under and South Australia
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 17-01-2019J’ai eu le plaisir de rencontrer deux gentilles dames qui s’occupent de ces 2 petits bébés kangourous de 6 mois dont la maman a perdu la vie! #tropmignons #tdu @tourdownunder...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
17-01-2019 12:13:00

Message de The Tour Of Britain du 17-01-2019🎂🎂🎂
Happy Birthday to former Deceuninck - Quick-Step Cycling Team rider Luca Paolini, winner of our London finale in 2005.
🏆🏆🏆

#OVOToB
Voir la vidéo

Loïc ChetoutLoïc Chetout
17-01-2019 12:05:01

Message de Loïc Chetout du 17-01-2019Il vous plaît mon nouveau Kuota?
.
.
@teamcofidis @kuotacycle @ride100percent @girocycling @alibabike @campagnolosrl @suomycycling @naliniciclo @srmpower @dedacciaistrada_racingtech .
.
.
.
#ride100percent #cofidis #cofidismyteam #giro #giroshoes #suomy #suomyhelmets #alibabike #kuota #kuotabikes #campagnolo #superrecord #dedacciai #srm...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-01-2019‪#TourDownUnder stage 3 in pictures: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2118/tour-down-under-stage-3‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 12:03:21

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019‪ 📣 ‪Official announcement:#FabioAru 🇮🇹 makes official his participation in the 2019 Giro d'Italia .‬

“The idea of starting in the Giro d’Italia always hugely motivates me given I’m a climber...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-01-2019 12:00:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-01-2019In queste tre tappe al Santos Tour Down Under si è visto un gran lavoro di squadra. La nostra punta, Diego Ulissi, seppur leggermente acciaccato, mantiene le prime posizioni in...
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 11:52:33

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019The #BAHRAINMERIDA photo story of the 6 stages of this year's Tour Down Under.
Credits @Bettiniphoto
Voir les 8 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-01-2019 11:36:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-01-2019Our first bonus seconds are in the bag as Impey sprints to third place on stage three following a strong performance on the final lap by the whole team.
📷 Getty...
Voir les 23 photos

Message de La promesa belga Remco Evenepoel debutarà a les carreres World Tour durant la #VoltaCatalunya 2019!💪🏻

Remco Evenepoel will include "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. in his 2019 calendar!🇧🇪 Very happy...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
17-01-2019 11:32:09

Message de Movistar Team du 17-01-2019📏🚴‍♀️💨 Over the month of January, we've enjoyed a chance with Imanol Erviti and some of our ladies - Aude Biannic and MAVI Garcia at the pictures - to finetune...
Voir les 10 photos

Team CofidisTeam Cofidis
17-01-2019 11:28:53

Message de Team Cofidis du 17-01-2019Découvrez l'intérieur du stage avec les magnifiques photos de Mathilde L'Azou. Au programme : beaucoup de travail, vie de groupe et toujours le sourire 🚲😄🌞

#CofidisMyTeam
Voir les 14 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-01-2019 11:23:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-01-2019Le #10YearsChallenge c'est bien, mais nos archives remontent encore plus loin. Ils n'ont pas beaucoup changé en 17 ans. 😍

Bryan Coquard 🤝 Jérôme Pineau

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-01-2019 11:13:14

Message de Astana Pro Team du 17-01-2019It was a good day for Astana Pro Team on the roads of South Australia: Manuele Boaro took the prix as the most agressive rider, while Luis Leon Sanchez brought...
Voir les 10 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-01-2019 11:06:04

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-01-2019A brutal day for stage 3 of Santos Tour Down Under : We captured it all on video: https://www.youtube.com/watch?v=FgYUisui6m0
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
17-01-2019 11:05:00

Message de La Vuelta du 17-01-2019CONTINENTAL REAFIRMA SU COMPROMISO CON LA VUELTA Y PATROCINARÁ EL PREMIO A LA COMBATIVIDAD - La Vuelta 2019 : 🇪🇦 @continentaltire reafirma su compromiso con La Vuelta y patrocinará el...
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
17-01-2019 11:04:25

Message de Loïc Vliegen du 17-01-2019lessportsplus.dhnet.be : Loïc Vliegen veut assumer son nouveau statut cette saison.
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
17-01-2019 11:02:30

Too bad I don't understand much of the beautiful Italian language, but I'm sure Blyke is worth a follow and so is La Ridley!
.
#Repost Blyke
• • • • •
Se siete...

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-01-2019 11:01:02

Message de Team Total Direct Energie du 17-01-2019#Nalini Vous le savez, depuis le 1er Janvier, Nalini est le fournisseur textile du #TeamDirectEnergie. 🧢🧥🧤@Moasport
➡️ Les coureurs viennent de recevoir leur paquetage pour la saison 2019 ! Selon vous,...
Voir les 2 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 17-01-2019Après Matthieu Ladagnous hier, c'était au tour aujourd'hui de Leo Vincent d'être échappé sur les belles routes du Tour Down Under.

Dans le final, un groupe d'une quarantaine de coureurs s'est...
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
17-01-2019 10:51:44

Message de Paweł Bernas du 17-01-2019Especially proud of this one 😂 from ALKS STAL Grudziądz to CCC Team #10yearchallenge #procycling #cyclinggoals
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
17-01-2019 10:47:40

Message de Vitor Gamito du 17-01-2019Enfrenta os teus medos... e segue em frente 👉
Voir les 4 photos

José MendesJosé Mendes
17-01-2019 10:44:27

Message de José Mendes du 17-01-2019Bom dia! Vamos para mais um treino 🦁
@sportingtavira @ktmbikeportugal
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 10:31:18

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019From Unley to Campbelltown, there's so much to explore on the route of 100% Stage 4 on Friday!
Check out some of our top picks. ➡️ http://bit.ly/2sw6DPt
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 10:27:31

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019📸stage 3 Santos Tour Down Under 🇦🇺

#UAETeamEmirates #TDU2019
Voir les 6 photos

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
17-01-2019 10:25:12

Message de Niccolò Bonifazio du 17-01-20193 giorni alle gare, Tropicale Amissa Bongo ! 😊
Voir la vidéo

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 17-01-2019😍 ¡¡Qué bien le queda a Antonio J. Soto la equipación de la Fundación Ciclista Euskadi !!

🧡🚵‍♂️ Muchas ganas de ver al ciclista murciano dando guerra en el profesionalismo...

👉 Y...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-01-2019 10:05:30

Message de Team Sunweb du 17-01-2019A tough day in the Adelaide Hills ended with Chris Hamilton 9th and Michael Storer back in white!

Look back on stage 3 at #TourDownUnder👇🏼

📸 teamsunweb.com/tdu-s3-pics
Voir les 4 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-01-2019 09:53:32

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-01-2019Travailler, être ensemble pour préparer le début de saison. Fin du stage à Calpe. Faim de 2019 !
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-01-2019 09:51:23

Message de Team Total Direct Energie du 17-01-2019#shootingphoto Du côté de Calpe où les coureurs sont en stage, Niki Terpstra pose pour une séance photo pour @Procycling_mag ! 📸 #AllezDirectEnergie
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 17-01-2019The natural: Jimmy Whelan isn’t riding like a WorldTour rookie | CyclingTips : We’re digging this CyclingTips story about Jimmy Whelan’s big ride Down Under 🇦🇺 today.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-01-2019 09:38:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-01-2019🎥 #TourDownUnder: A special guest (re) appearance, rapping, posing, dancing and a bit of bike racing... All in our stage 3 video.
Voir la vidéo

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
17-01-2019 09:34:29

Message de Benoit Cosnefroy du 17-01-2019Bonjour à tous,

La saison est lancée !

Après une bonne entame du @tourdownunder avec une 16e place je chute hier lors du sprint massif.

Rien de grave ne vous inquiétez pas. Quelques...
Voir les 4 photos

Diego RosaDiego Rosa
17-01-2019 09:26:37

Message de Diego Rosa du 17-01-2019#10yearchallenger
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 17-01-2019😳 ¡¡Qué cerquita lo ha tenido Luis León Sánchez en el Tour Down Under!!

➡️ 2º puesto del muleño del Astana Pro Team sólo superado por el gran Peter Sagan

👉 El...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
17-01-2019 09:17:51

Message de Tour de Pologne du 17-01-2019Przemysław Niemiec helping us with Tour de Pologne 2019 route. Helping in all sorts of ways 😅 We have just found a great new climb 👍

Przemek Niemiec pomaga nam przy...
Voir la vidéo

Lizzie DeignanLizzie Deignan
17-01-2019 09:14:42

Message de Lizzie Deignan du 17-01-20196 months to get fit 💪...! The date has been announced for the Yorkshire 2019 World Championships Sportive as the 22nd September 2019! I'll be racing on the same roads...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
17-01-2019 09:05:49

Message de Österreich Rundfahrt du 17-01-2019Alle sind schon gespannt darauf, welche Route die Österreich Rundfahrt 2019 unter die Räder nehmen wird - es wird emsig getüftelt, evaluiert und gerechnet. An Möglichkeiten und Highlights mangelt es...
Voir les 2 photos

Tour de PologneTour de Pologne
17-01-2019 09:02:13

Message de Tour de Pologne du 17-01-2019Spotkanie marszałka z Czesławem Langiem - Województwo Śląskie : Very fruitful meeting with Jakub Chełstowski, Marshall of Silesian Voivodeship. Beautiful, decorated cities and thousands of fans on each kilometer -...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
17-01-2019 09:00:01

Message de La Vuelta du 17-01-2019🇪🇦 ¡Feliz cumpleaños, Esteban Chaves ECH!
Dos victorias de etapa y un pódium en la general para el ciclista colombiano en La Vuelta.

🇬🇧 Happy birthday Esteban Chaves!
The Colombian rider won two...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
17-01-2019 09:00:00

Message de Giro d'Italia du 17-01-2019Happy Birthday Esteban Chaves!!!
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
17-01-2019 08:43:05

Message de Tour of Norway du 17-01-2019Snart slipper vi lagene til Tour of Norway 2019! Hvilke lag håper du på å se i årets startfelt? 🤔💭🚴🏻‍♂️ #tourofnorway #sykkelfest
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
17-01-2019 08:40:53

Message de Mario Cipollini du 17-01-2019back stage
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-01-2019 08:38:05

Message de CCC Team du 17-01-2019The orange train was out in force on stage three of the Santos Tour Down Under. It was a tough and hot stage but the guys remained cool and defended...
Voir les 11 photos

Peter SaganPeter Sagan
17-01-2019 08:33:14

Message de Peter Sagan du 17-01-2019I am very happy to take this win, my first at the Santos Tour Down Under and the new season. The guys from CCC controlled the pace and then BORA-hansgrohe...
Voir les 5 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
17-01-2019 08:31:52

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 17-01-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🚴‍♂️ El renovado conjunto filial de Team Caja Rural-Seguros RGA trabaja durante toda esta semana en Jávea (Alicante) preparando el inicio de curso 2019. Una temporada que parte...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 08:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019“As we passed the last climb, I thought it was going to be the same as last year. It was almost a copy-paper result from last year." 👌
Read more. ➡️...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
17-01-2019 08:27:28

Message de Davide Martinelli du 17-01-2019C’è tanta differenza? #dieciannidopo
A lot of difference? #tenyearchallenge 🧐🤔😱
Qualcuno sa dirmi che corsa era?? 😘
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
17-01-2019 08:22:07

Message de Davide Rebellin du 17-01-2019Amici appassionati di ciclismo vi aspetto alla Rebel Camp di Gran Canarie. Dal 24 al 31 Gennaio.
Ancora posti disponibili.
Insieme a me il dott. Mariano Marino per un percorso di...
En voir plus

Nico DenzNico Denz
17-01-2019 08:20:11

Message de Nico Denz du 17-01-2019Nico Denz.de - Januar 2019 : Nico-Denz.de - Santos Tour Down Under - Etappe 3 #tourdownunder #breakaway #allezalm #toujoursplus
En voir plus

Benjamin PerryBenjamin Perry
17-01-2019 08:19:21

Message de Benjamin Perry du 17-01-2019cyclingnews.com : Pro Continental team awaiting word on possible Giro d'Italia invitation
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
17-01-2019 08:07:44

Message de Tom Bohli Followers du 17-01-2019Herzlichen Glückwunsch zum Geburi Tom❤
Wir wünschen dir alles Gute und stossen auf eine unfallfreie, gesunde und erfolgreiche Saison an!!🥂
❤ Happy Birthday to you Tom!! 🥂We wish you all the best...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
17-01-2019 08:04:00

Message de The Tour Of Britain du 17-01-2019England 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿, Scotland 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 and Wales 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 have all hosted stages of the OVO Energy Tour of Britain over 200 kilometres long.

Do you remember any of our Top 5 Longest...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
17-01-2019 08:00:45

Message de UAE Tour du 17-01-2019Starting on the 24th of Feb at the Al Hudayriat Island in AbuDhabi, the ADNOC Stage will be the very first stage of the UAE Tour. This will be the...
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
17-01-2019 08:00:01

Message de Team Cofidis du 17-01-2019Toute l'équipe souhaite un excellent anniversaire à Victor Lafay 🎂🎊

📝 Sa fiche coureur : http://bit.ly/victorlafay

#CofidisMyTeam
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
17-01-2019 07:59:11

Message de Boaro Manuele du 17-01-2019🏆💐 The most competitive of today's stage 3 of the Santos Tour Down Under
I was in the daily breakaway and took some KOM ⛰️ points, jumping to second place in...
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 17-01-2019Santos Tour Down Under 3 eatpas. Ar sau uždaviau klausima ką aš čia darau? TAIP
Buvo sunkus etapas bet viskas ok toliau tesiu savo pasiruošima.
Voir la vidéo

Daryl ImpeyDaryl Impey
17-01-2019 07:41:03

Message de Daryl Impey du 17-01-2019Great riding from Mitchelton-SCOTT in the final today. It was a tough circuit I went for it , it didn't pay off as I would have liked but 3rd place...
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 07:40:53

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019UAE Team Emirates puts its young Slovenians in the top 10 - UAE team Emirates : Three riders among the first eleven in stage 3 Santos Tour Down Under and...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 07:36:21

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019This win must be twice as nice for Peter Sagan! 👏
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-01-2019 07:34:23

Message de Israel Cycling Academy du 17-01-2019Israel Cycling Academy complete desert training camp - Gallery | Cyclingnews.com : CYCLINGNEWS :

17 pics Gallery of ICA’s great Voyage in ISRAEL 🇮🇱

יש דרך יותר מוצלחת להפיץ את...
En voir plus

Paddy BevinPaddy Bevin
17-01-2019 07:20:28

Message de Paddy Bevin du 17-01-2019“Today was the nervous stage. To get through that still in the lead is a big step forward to the ochre jersey on Sunday. From here on out, I feel...
Voir les 2 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 07:19:28

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019FIRST BDAY AS UAE Team Emirates RIDER!
🎂🎉🇨🇭

All the best to Tom Bohli !

#UAETeamEmirates #HappyBirthday #Bday #OnThisDay #Cycling
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
17-01-2019 07:16:18

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 17-01-2019Stay cool friends
.
.
.
.
#icesocks #straightchillin #beattheheat #feelinghothothot 📷 cred @jojoharperphoto
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
17-01-2019 07:14:22

Message de Jan Polanc-Polde du 17-01-2019Zaključena 3.etapa Jan Polanc-Polde je zaključil na 6 mestu z istim časom kot zmagovalec ter v generalnem se nahaja na 7. mestu z zaostankom 15 sekund..gremooooooo se naprej stiskat pesti...
Voir les 2 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-01-2019 07:06:20

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-01-2019🗣 ‘Ik wist dat ik in de laatste kilometer moest opschuiven, maar het lukte gewoon niet’😕

Danny over zijn 4e plaats in de 3e etappe van de Tour Down Under👉🏼 http://po.st/BRMuyl
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-01-2019 07:05:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-01-2019👤 Pierre Rolland

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 06:51:05

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019🔙 Can you believe this was a whole week ago? Time flies when you're havin' fun!
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 17-01-2019Solid team effort by the lads on a tough stage 3 of the Santos Tour Down Under... Nicholas Dlamini was in the breakaway & Ryan Gibbons placed 12th. 💪

Details: bit.ly/TDU_3
En voir plus

Nico DenzNico Denz
17-01-2019 06:36:44

Message de Nico Denz du 17-01-2019First breakaway of the year! It’s allways a good feeling to open the road. I hope my efforts here will pay off later in the season 🚲💪☀️🤪 #tourdownunder #allezalm #toujoursplus...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 17-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under - étape 3

Cette étape s'est terminée par un sprint dans un petit groupe de 35 coureurs, remporté par Peter Sagan.

Heureusement, notre leader Pierre Latour a...
Voir les 5 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
17-01-2019 06:34:11

Message de Rachel Neylan du 17-01-2019"Work hard in silence, let your success be the noise" - Frank Ocean 🖤
.
.
.
.
.
📸 @velofocus #tdu #adelaide #summer #cycling
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-01-2019 06:30:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-01-2019Tantissimi auguri di buon compleanno al nostro grandissimo Tom Bohli 🎁✨🍾🎂🥂🎉🎈
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 17-01-2019The #PinkArgyle Santos Tour Down Under crew put on an exciting show today! Neo-pro Jimmy Whelan was tasked with making the early break and handily got into the move. As...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-01-2019 06:20:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-01-2019Stage three podium moves Impey to fifth overall : REPORT: “We wanted to win the stage first of all. We got on the front in the last lap which is...
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
17-01-2019 06:16:23

Message de Wouter Wippert du 17-01-2019New it day! Always with a smile! #evoproracing #newkit #newcolors #newzealandlife #biking #biemmesport #ww #sunnydays #goodtimes #cycling
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-01-2019 06:07:38

Message de CCC Team du 17-01-2019REPORT: Santos Tour Down Under Stage Three: Paddy Bevin Fights to Keep Ochre for Another Day

Patrick Bevin continued to show solid form and determination on stage three of the Santos...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-01-2019 06:07:03

Message de Team Sunweb du 17-01-2019🗣️"Chris came in 9th after a great finish + I’m really happy to get back in the white jersey. I have a really slim lead and it’s really easy to...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
17-01-2019 06:02:00

Message de Team Novo Nordisk du 17-01-2019How TNN Pro Cyclists Keep Fit in the Off Season : Cross training is a great way to build fitness ahead of a new cycling season.

See how Team Novo...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-01-2019 05:45:32

Message de BORA-hansgrohe du 17-01-2019Deja vu for Peter Sagan at the Santos Tour Down Under, as he repeats his 2018 victory to take his first win of this season. Read up on his win...
Voir les 7 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-01-2019A busy day at the office for Deceuninck - Quick-Step in #TourDownUnder, with Elia Viviani featuring in the break and Dries Devenyns making a significant jump in the general classification:...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 05:40:29

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Looking for something to do this evening?
🚲 NOW - Come and try the FREE StreetVelodrome [City of Adelaide Tour Village]
🎉 5:00PM - Unley Gourmet Gala [King William Road, Unley]
🎙️...
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
17-01-2019 05:38:59

Message de Laurens Ten Dam du 17-01-2019Yes I aged... #10yearchallenge
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-01-2019 05:29:57

Message de Astana Pro Team du 17-01-2019Santos Tour Down Under. Stage 3. Luis Leon Sanchez takes second place

- In the end, I did my best, but when you sprint against Sagan and if he is in...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
17-01-2019 05:10:46

Message de Team INEOS du 17-01-2019RACE REVIEW: Read about a good day for Wout Poels and the team at Tour Down Under - plus videos, results and reaction from stage three

More: http://teams.ky/TDU19St3
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 05:01:31

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019‪🇦🇺 Santos Tour Down Under: Jan Polanc and Tadej Pogačar get the top 10 in stage 3!‬

‪#UAETeamEmirates #TDU2019‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-01-2019 05:00:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-01-2019Nella 3° tappa del Santos Tour Down Under🇦🇺, sono i 2 Sloveni Polanc e Pogacar🇸🇰 a tenere alti i nostri colori. In un gruppo frazionato dal gran caldo☀️ e dai...
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 04:48:38

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019What a Peter Perfect day! 😆
See the full race results from Peter Sagan's epic win here. ➡️➡️ http://bit.ly/TDU2019-Results
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 04:46:26

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Domenico Pozzovivo tells us how today's stage 3️⃣ unfolded ⤵️
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 04:40:23

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
➡️ Demanding stage today. Big effort of Domenico Pozzovivo who is 10th in #Uraidla where #Sagan takes the win from a reduced bunch sprint.
📸 Pics from...
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 04:24:48

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019🎤 That was some finish on Subaru Australia Stage 3, so how does Peter Sagan feel about winning for a second time in Uraidla? We sent Jens Voigt out to...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-01-2019 04:22:31

Message de CCC Team du 17-01-2019‪🇦🇺 #tourdownunder fantastic ride by Paddy Bevin to take fifth on stage 3 and keep the ochre jersey! #rideformore ‬
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 04:21:33

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Peter Sagan takes the win in Uraidla ... AGAIN!! That's Subaru Australia Stage 3 in the bag and he's also now got the Ziptrak Sprint Jersey on his back 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Voir la vidéo

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
17-01-2019 03:59:09

Message de Esteban Chaves ECH du 17-01-2019🇨🇴 Gracias a ustedes y a la Embajada de Australia, cirugías como esta son posibles. Conozcan a Mariana, ella también cree que #lossueñossecumplen

🇦🇺 Thanks to you and the Australian...
Voir la vidéo

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
17-01-2019 03:58:02

Message de Esteban Chaves ECH du 17-01-2019🇨🇴 Gracias a ustedes y a la Embajada de Australia, cirugías como esta son posibles. Conozcan a Mariana, ella también cree que #lossueñossecumplen

🇦🇺 Thanks to you and the Australian...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-01-2019 03:37:18

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-01-2019Live from the pits stage 3 Tour Down Under
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
17-01-2019 03:26:16

Message de Lex Albrecht du 17-01-2019Grime factor: High.

You all know what that means - it was a great training day (especially together with Katherine and Holly!)

Next tasks: lunch and a visit with the...
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
17-01-2019 03:14:39

Message de Richard Carapaz du 17-01-2019Una de tantas pasiones!!! 🎣😜😜😁
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
17-01-2019 02:53:40

Message de Team Cycling Funvic du 17-01-2019Ciclismo Feminino de Pindamonhangaba abre temporada 2019 no Tour do Uruguai : Na mídia
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
17-01-2019 02:51:53

Message de Team Cycling Funvic du 17-01-2019Ciclismo Feminino de Pindamonhangaba abre temporada 2019 no Tour do Uruguai - PortalR3 : Na mídia!
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 02:32:43

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Thanks to @Garmin Australia Race Data for keeping us in the loop as the peloton cruise towards Uraidla at 37.5km/hr 🚴🏼‍♂️
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
17-01-2019 01:38:46

Message de Amgen Tour of California du 17-01-2019Ventura certainly has the best of California from surf to sun to food! Ventura will host both the #AmgenTOC men’s an women’s races this year and we can’t be more...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 01:36:16

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Watch out for a great day of racing, with the riders covering ground between Lobethal and Uraidla! Here's your Subaru Australia Stage Preview...
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
17-01-2019 01:34:17

Message de Cannondale Pro du 17-01-2019This year, EF Education First Pro Cycling and Rapha are taking you behind the scenes for a fresh take on pro cycling. At the season's first World Tour race, the...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 01:30:20

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019He went over his handelbars on Stage 1, but Boaro Manuele went over the Subaru Australia KOM marker in first place today on Subaru Australia Stage 3 👑
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
17-01-2019 01:18:27

Message de Geraint Thomas du 17-01-2019Funny who you bump into outside the women’s toilets... 🙈🤣 Thanks again Rocket Sports Management & AEG for sorting out #leanback
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 01:14:29

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Subaru Australia Stage 3 is underway and Ziptrak Sprint 1 and 2 have been run and won... Viviani Elia took the points!
Voir la vidéo

Damiano CarusoDamiano Caruso
17-01-2019 01:04:55

Message de Damiano Caruso du 17-01-2019#TEAMBAHRAINMERIDA At Work!
Espana!
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 00:40:01

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
😀 Smiling before the start of the stage 3️⃣
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-01-2019 00:37:41

Message de Team Bahrain Merida du 17-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
Stage 3️⃣
🚩 Lobethal
🏁 Uraidla
🛣️ 146.2 km
🕚 11:00 am
🕝 2:40 pm
➡️ Start and finish in the Adelaide Hills with the riders completing seven loops of a new...
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-01-2019 00:36:53

Message de UAE Team Emirates du 17-01-2019🇦🇺 Stage 3 Santos Tour Down Under starting now!

#UAETeamEmirates #TDU2019
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-01-2019 00:26:51

Message de CCC Team du 17-01-2019Looking good in ochre, Paddy! #TourDownUnder stage 3 is about to get underway! #RideForMore
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-01-2019Stage 1 winner Elia Viviani is wearing the blue jersey today, awarded to the #TourDownUnder points classification leader.
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-01-2019 00:22:37

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-01-2019Start line Live: stage 3 Tour Down Under
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-01-2019 00:15:00

Message de Santos Tour Down Under du 17-01-2019Tonight's a great night to check out the City of Adelaide Tour Village.

VTWO Events presents Beat The Street Time Trial from 7pm, while Street Velodrome and Matt Keenan and special...
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31