ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-01-2019 23:59:11

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-01-2019Live: Tour Down Under signing on:
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 19-01-2019Mike Woods: The road to becoming a leader. - EF Education First Pro Cycling : By now you’ve heard the story. Top-level runner turned into one of the world’s best...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
19-01-2019 23:41:42

Message de Geraint Thomas du 19-01-2019Been a pleasure and an honour to ride alongside you mate!! Congrats on an amazing career!! Always looked up to you, figuratively and literally #alwayskeepriding
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
19-01-2019 23:28:29

Message de Esteban Chaves ECH du 19-01-2019Aussi dog 🐶 en la convocatoria del Equipo Fundación Esteban Chaves
#feo #ugly #paris
En voir plus

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
19-01-2019 23:16:31

Message de Bert-Jan Lindeman du 19-01-2019Wat maakt die Dion Kerckhoffs van CorVosPro toch prachtige foto's!
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 23:15:28

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Today is your last day to enjoy the City of Adelaide Tour Village! 🎉
Come and check it all out from 11:00AM - 4:00PM. ➡️➡️ http://bit.ly/2D6k5iP
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
19-01-2019 23:04:27

Message de Rui Vinhas du 19-01-2019Boa noite,
Hoje estive presente no Bike info day, organizado pela Sent Sport by Bruno Pire, em Vila Real, onde houve a partilha de informação e conhecimento de treino, Mindset...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-01-2019 22:48:30

Message de CCC Team du 19-01-2019🇦🇺 #TourDownUnder It's the final day of racing and it all comes down to Willunga Hill. Race leader Paddy Bevin is lining up for the 151.5km stage from McLaren Vale...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 22:37:35

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Race leader Patrick Bevin has been cleared to race in today's Be Safe Be Seen MAC Stage 6. 🔶
All the details. 👉 http://bit.ly/2MjEAvy
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
19-01-2019 22:35:23

Message de Rachel Neylan du 19-01-2019Meet six year old Gabrielle from Norwood, she was one of our road side fans at stage 4 Santos Tour Down Under! I passed her pedaling around Victoria park and...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-01-2019 22:22:23

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-01-2019We can't start today without a bit of a flashback... One of the best. #ThanksHayman
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
19-01-2019 22:12:43

Message de CCC Team du 19-01-2019UPDATE: Race leader Paddy Bevin has been given the go-ahead to race #TourDownUnder stage six by CCC Team's medical team.

It's not going to be an easy day in the...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 19-01-2019De zesde dag in Calpe werd afgesloten met een pittige quiz met gemengde teams: renners, stafleden en gasten van onze partners Do It For Me Thau Benelux Luxauto en Maxxis...
Voir les 4 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
19-01-2019 21:47:41

Message de CCC Development Team du 19-01-2019180 balance board jump challenge 🔥💪🔥w roli głównej: Stanisław Aniołkowski aka Aniołek 😇, mistrz drugiego planu: Attila Valter 🙈 #RideForMore
Voir la vidéo

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
19-01-2019 21:34:03

Message de Team Cycling Funvic du 19-01-2019🇧🇷 🇺🇾TOUR FEMININO DO URUGUAI: neste sábado (19), o dia começou com a premiação da 2ª etapa de estrada e também do contrarrelógio individual, além da entrega das camisetas às...
Voir les 10 photos

Justin MottierJustin Mottier
19-01-2019 21:33:02

Message de Justin Mottier du 19-01-2019Version complète de ma première expérience en Afrique ! C’était la Côte d’Ivoire et maintenant c’est le Gabon ! 🇨🇮👋🏼🇬🇦
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 21:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019👑 THE QUEEN STAGE 👑
Will the King of Willunga Hill win on the Queen stage?
See the race route here. ➡️ http://bit.ly/2CzAsmS
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-01-2019 21:12:55

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-01-2019‪TODAY: A day to treasure... ‬
Last stage of #TourDownUnder from 11:10am ACDT (1:40am CET) and the FINAL DAY of professional road racing for the one-and-only Mathew Hayman. #ThanksHayman‬
‪📷 Kristof Ramon
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 21:01:54

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Here comes Richie! But can he do enough?

Be Safe Be Seen Motor Accident Commission of South Australia Stage 6 preview: http://bit.ly/2FDwcq5

📸 Chris Auld Photography
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
19-01-2019 20:41:54

Message de Rinaldo Nocentini du 19-01-2019Presentazione ... Estádio Josè Alvalade..Portogallo..
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 20:21:28

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019We️ 💙 Simon Bryant and we love Cooking with Gas with him and getting expert tips of healthy, nutritious cooking inspired by cycling!

Cc: Santos: Proudly Australian
Voir la vidéo

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 19-01-2019De afgelopen dagen had Kelly een stage met de nationale ploeg in Mojacar ☀️
Kortweg cycling travel
Belgian Cycling Team
Voir les 6 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-01-2019 20:07:10

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-01-2019🇬🇦 La Tropicale Amissa Bongo sera la deuxième expérience africaine de Justin Mottier après les Jeux de la Francophonie 2017.

📽 Souvenirs, anecdotes et ambitions pour la première course de la...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
19-01-2019 20:01:04

Message de Team INEOS du 19-01-2019Have you signed up for the Team Sky newsletter? Enter your details now to get all the latest news straight to your inbox each week👇

📋 > http://teams.ky/SignUp19
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-01-2019 19:55:39

Message de Astana Pro Team du 19-01-2019It is great to have a support like this on the Australian road! Thank you girls, Astana Women Team 🙌🤩
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
19-01-2019 19:45:39

Message de Lilian Calmejane du 19-01-2019Excellent week end à tous ! Demain c’est dimanche, donc repos 😜 #trainingcamp
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
19-01-2019 19:37:28

Message de Andreas Schillinger du 19-01-2019Restday at it's best
#coffee #coffeebreak #borahansgrohe
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-01-2019 19:32:31

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-01-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 28 photos.
Voir les 28 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 19:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Santos will continue as our naming rights sponsors through to 2022 in a new partnership extension announced on Saturday night. We are thrilled for this renewed partnership and look forward...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
19-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 19-01-2019Gutachten: Autofahrer dürfen Radfahrer viel seltener überholen, als sie denken : Das Thema lässt uns einfach keine Ruhe – am Ende geht's um nichts anderes als unser Leben. Und, wenn...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
19-01-2019 19:25:39

Message de Hugo Sancho du 19-01-2019A nova farda de guerra para 2019

@pacto_cycling
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 19-01-2019Désormais l'étape arrivant au sommet de Willunga Hill, traditionnellement décisive pour le classement général du Tour Down Under, est disputée le dernier jour !

Arrivée vers 5h30 heure française ⏰

Deux de...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
19-01-2019 19:17:14

Message de Sonny Colbrelli du 19-01-2019Giorno di crono con la mia Time Warp TT by MERIDA BIKES.

Come vi sembro in sella?!

SC
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-01-2019The 2019 Deceuninck - Quick-Step national champions.
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
19-01-2019 19:01:45

Message de AGO-AquaService du 19-01-2019Nous invitons tous nos suiveurs à nous rejoindre désormais sur la nouvelle page de notre équipe >>>>>> Cycling Team Wallonie-Bruxelles
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 19-01-2019Nous invitons tous nos suiveurs à nous rejoindre désormais sur la nouvelle page de notre équipe >>>>>> Cycling Team Wallonie-Bruxelles
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
19-01-2019 18:45:33

Message de Audrey Cordon-Ragot du 19-01-2019Ici à Majorque, on profite des bons entraînements.

Enjoying some really good trainings here in Mallorca with my blue @koo_world !
💛🦋☀️
@treksegafredo @ridebontrager @santini_cycling @splunk @segafredozanettiofficial
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
19-01-2019 18:32:59

Message de Frederico Figueiredo du 19-01-2019Este ano foi assim no Estádio José Alvalade, sempre um orgulho ser apresentado neste mundo 💚💚

Ficam a conhecer as cores que vão estar na estrada este ano, ainda que irão...
Voir les 5 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-01-2019 18:24:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-01-20196° e ultima tappa al Santos Tour Down Under , quella decisiva. Il nostro Ds Neil Stephens ha la possibilità di scrivere la storia della corsa avendo tra le mani...
Voir les 9 photos

Brent BookwalterBrent Bookwalter
19-01-2019 18:23:28

Message de Brent Bookwalter du 19-01-2019My first round on the SCOTT Sports #scottplasma was a quick one. Got a little work to do with the position but coming along already w the help of the...
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
19-01-2019 18:06:08

Message de Toms Skujiņš du 19-01-2019Glad it's a rest day tomorrow. Bit tired after trying to follow the rest of @treksegafredo boys and gals
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-01-2019About last night... Thank you, Maes, we had a blast!
#matenmakkersmaes
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 19-01-2019🎙Facebook Live

Nous sommes en live depuis le stage d’entraînement de Benicàssim avec Mikael Cherel, Julien Duval et Samuel Dumoulin. Posez vos questions en commentaire !

We are live from the training...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-01-2019 17:48:50

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-01-2019‪The sun disappeared but the kilometres continued. More #SCOTTplasma action for the team on the Spanish #Trainingcamp 💪🏼‬
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-01-2019 17:45:28

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-01-2019📸L'album ufficiale del training camp #OrangeBlue.
🚴🏻‍♂️ Dal 12 al 20 gennaio a Calpe per finalizzare al meglio la preparazione atletica.
#GRINTARE 👇🏻

📸The official gallery of the #OrangeBlue training camp.
🚴🏻‍♂️From 12 to...
Voir les 77 photos

Steven LammertinkSteven Lammertink
19-01-2019 17:37:52

Message de Steven Lammertink du 19-01-2019TT day with @vitalconcept_bb #timetrial
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
19-01-2019 17:29:49

Message de Peter Sagan du 19-01-2019The day turned out as expected. The strong breeze stretched the peloton at times but in the end, we had a bunch sprint. I had good legs and went...
Voir les 3 photos

Quentin PacherQuentin Pacher
19-01-2019 17:28:04

Message de Quentin Pacher du 19-01-2019Mission du jour : tenter d’être Aero. 🍊💨
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
19-01-2019 17:07:48

Message de Lex Albrecht du 19-01-2019Do you Aeropress?

(Do it. Do it!
https://eightouncecoffee.ca/products/aerobie-aeropress) Eight Ounce Coffee
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
19-01-2019 17:07:10

Message de Taylor Never be afraid to express who you are and how you see the world. We are here for such a short time. Don’t waste it with other thoughts or ideas....
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
19-01-2019 16:57:33

Message de Vitor Gamito du 19-01-2019Hoje vi uma publicação a comentar esta Volta a Portugal de 1993.
Fez-me recordar grandes momentos!! 🚴‍♂️💪
Já lá vão....25 anos!! 😲

https://youtu.be/b6PqpPl6viU
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-01-2019‪What a duo 😍‬
‪Photo: ©cyclingimages‬
En voir plus

Trixi WorrackTrixi Worrack
19-01-2019 16:52:06

Message de Trixi Worrack du 19-01-2019Maollorca Camp #TREKSEGAFREDO
Foto: @Kramon
Voir les 2 photos

UAE TourUAE Tour
19-01-2019 16:49:09

Message de UAE Tour du 19-01-2019We would like to thank everyone who visited the UAE Tour stand
at the Abu Dhabi HSBC Golf Championship. We hope you had a great time - enjoy the prizes!...
Voir les 14 photos

John DegenkolbJohn Degenkolb
19-01-2019 16:35:29

Message de John Degenkolb du 19-01-2019While everybody seems to search for 10 year old pics, we prefer fresh ones...the Trek-Segafredo squad is still in the mallorca trainingcamp and working hard to reach race shape.. today...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
19-01-2019 16:26:18

Message de Anna Plichta du 19-01-2019These days🌴☀️
These bikes🚴🏼‍♀️
These girls!!!!👭👭🏼👭🏻
@treksegafredo 🤩🤩🤩
📸@kramon_velophoto
#trainingcamp #treksegafredo #trekbikes #namedsport #womenscycling
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
19-01-2019 16:00:00

Message de Tour de Bretagne du 19-01-20193ème étape - 27 avril : Port-Louis / Guégon - 172,4km
Port-Louis et sa citadelle accueillent le départ de cette 3ème étape en direction du Centre-Morbihan. Après une mise en jambe...
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
19-01-2019 15:48:49

Message de Equipe Arkéa Samsic du 19-01-2019André Greipel : "Emmanuel Hubert a une vision pour les prochaines années. C’est très intéressant de faire partie de ce projet et de lui apporter mon expérience. J’ai pu constater...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
19-01-2019 15:46:36

Message de Alexis Guerin du 19-01-2019Day Off! Journée de récupération aujourd’hui après un gros premier bloc de travail durant ce stage !! On éteint les lumières, on se met en veille et on récupère avant...
En voir plus

Anthony TurgisAnthony Turgis
19-01-2019 15:44:32

Message de Anthony Turgis du 19-01-2019La préparation suit son cours en Espagne avec le Team Direct Energie.
L'occasion pour moi de vous dévoiler mon programme de début de saison 📅

03/02 - Gp La Marseillaise
07-10/02...
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
19-01-2019 15:39:15

Message de Umberto Orsini du 19-01-2019Two weeks are over, now a rest day before the last week of hard work in Calpe 🇪🇸💪 #bardianicsf #greenteam #trainingcamp @ Calpe
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
19-01-2019 15:30:41

Message de Pierre Rolland du 19-01-2019À quand ma première attaque en Glaz avec le @vitalconcept_bb ? 😉

⚡ #GPLM2019
⚡ #EtoileDeBesseges
⚡ #TDLP2019
⚡ #TourDuHautVar

#ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Arthur VichotArthur Vichot
19-01-2019 15:14:32

Message de Arthur Vichot du 19-01-2019💥 Fini de jouer. Bientôt l'heure d'étrenner mon maillot Glaz du @VitalConcept_BB sur les routes du sud-est de la France. Il vous reste des chambres @BBhotelsFR ? ⏳

🗓 #GPLM2019
🗓 #TDLP2019
🗓...
Voir la vidéo

Silvan DillierSilvan Dillier
19-01-2019 15:06:32

Message de Silvan Dillier du 19-01-2019💭 what is this guy talking about? 🤯
briefing before the training with AG2R La Mondiale.

💭 Über was redet der da? 🤯
Sitzung vor dem Training mit der Equipe cycliste AG2R LA...
En voir plus

Leveau JérémyLeveau Jérémy
19-01-2019 14:49:43

Message de Leveau Jérémy du 19-01-2019Bonjour à tous,

Je suis actuellement en stage avec toute l’équipe à Alicante 🇪🇸 afin de continuer la préparation hivernale dans de bonnes conditions.
Tout se passe pour le mieux, travail,...
Voir les 4 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
19-01-2019 14:47:29

Message de Mario Cipollini du 19-01-2019Questa è una foto che mi apre il cuore , e vi spiego perché .(ph Biondi )
Era la primavera del 1989 quindi al mio primo anno da’ professionista , ero...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
19-01-2019 14:43:21

Message de Adriano Malori du 19-01-2019Da oggi è online la pagina Instagram 58x11 by Adriano Malori !! Seguite la pagina all'indirizzo: @58x11byadrianomalori per tante news sul mondo del coaching, biomeccanica.... e di tutto il...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
19-01-2019 14:41:34

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 19-01-2019Ultima retușare a poziției pe bicicleta de contratimp. Ce părere aveți?
#EduardGrosuFanclub
Voir la vidéo

Bryan CoquardBryan Coquard
19-01-2019 14:35:51

Message de Bryan Coquard du 19-01-2019La saison démarre bientôt avec le Vital Concept - B&B Hotels !! Et elle démarre fort !
#EtoileDeBesseges #TOO2019 #Pruszkow2019
Trop hâte ! 🤩🚴‍♂️

👨‍🎨 FRJ design & photography 👌
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 14:11:44

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019📸 PHOTO CREDITS: ©Marti Milla/Agència Catalana de Turisme
Voir les 8 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 19-01-2019C’est l’heure du début de stage à Calpe pour nos espoirs #U23 de la Wallonie-Bruxelles Developement Team sous leurs nouvelles couleurs! #CyclingTeamWB #WBOneTeam #adepsofficiel
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
19-01-2019 13:48:39

Message de Frederico Figueiredo du 19-01-2019Boa tarde,

O ano passado foi assim no Estádio José Alvalade a apresentação do Sporting/Tavira.
Este ano, o meu 3 ao serviço desta formação será novamente no mesmo palco, no meio...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
19-01-2019 13:35:21

Message de Team Cofidis du 19-01-2019Retour sur la présentation d'hier à Roubaix sous l'objectif de Elisa Haumesser - Cycling Pictures . Au programme : L'annonce officielle de la candidature de l'équipe au World Tour dès...
Voir les 31 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 13:30:05

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage released a statement following Saturday's dramatic finish to the race.

Summary 👉 http://bit.ly/2FHYTl8
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
19-01-2019 13:16:58

Message de Matteo Montaguti for Fun du 19-01-2019Home sweet home made in @valentin15s ❤️😋🔝
#detox
#inverno
#mntgt
#lovecooking❤️
#mywifecooks
#loveeating
#homecooking
#verygood
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 19-01-2019‪🇪🇸 Stage / Training camp - Benicàssim‬

‪⏱Entraînement CLM aujourd’hui !‬

‪⏱TT training today !‬

‪#ALLEZALM
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-01-2019‪Have a look at our gallery from Saturday's #TourDownUnder stage: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2120/tour-down-under-stage-5‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
19-01-2019 13:04:04

Message de Israel Cycling Academy du 19-01-2019Why we like this guy?

1. He is the only rider with ICA from our day one.

2. He got us our first victory.

3. He likes breakaways more then...
Voir les 2 photos

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
19-01-2019 13:03:57

Message de Steve Morabito Athlète du 19-01-2019Une 5e étape venteuse au @tourdownunder !
.
.
.
@equipegroupamafdj @frankiny @leovincent1 @alecyclingofficial @swisscyclingteam @dmtcycling #girohelmets #dmtshoes @oakleybike @lapierrebikes #xeliusslvalais
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-01-2019 12:55:14

Message de CCC Team du 19-01-2019It was a dramatic day on stage five of the Santos Tour Down Under with race leader Paddy Bevin involved in a nasty crash with ten kilometers to go. The...
Voir les 6 photos

Alex DowsettAlex Dowsett
19-01-2019 12:52:17

Message de Alex Dowsett du 19-01-2019Stage 5 video is live, https://youtu.be/gVyipUan9ZA we chat pre and post stage, plus in car footage, enjoy!
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
19-01-2019 12:52:14

Message de Equipe Arkéa Samsic du 19-01-2019Direction le Gabon pour André Greipel et le BH G7 Pro ! #vélodessprinteurs
En voir plus

Rayane BouhanniRayane Bouhanni
19-01-2019 12:50:59

Message de Rayane Bouhanni du 19-01-2019lequipe.fr : À l'aube de sa dernière année chez Cofidis, Nacer Bouhanni a retrouvé le goût du cyclisme et espère reconquérir sa place de leader dans l'équipe..
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
19-01-2019 12:46:37

Message de Rudy Molard du 19-01-2019C’est parti pour 17 jours de stage altitude à Tenerife 👊🏼🌋
Voir les 2 photos

Nairo QuintanaNairo Quintana
19-01-2019 12:44:29

Message de Nairo Quintana du 19-01-2019Se acerca el inicio competitivo de mi temporada, motivado de regresar a Argentina, con el Movistar Team. Que sea un buen año y allá nos vemos Vuelta De San Juan
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
19-01-2019 12:43:28

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 19-01-2019Même sentiment que sur cette photo, pour les gens qui travaillent toute la semaine, qui savent que c’est le week end et qu’ils vont pouvoir rouler à bloc ! 💨🍾🎉
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
19-01-2019 12:38:51

Message de Tiago Machado du 19-01-2019Ola pessoal,
Quem quiser me acompanhar na minha preparação para a epoca 2019 que apareça amanhã as 9:30 no Clube Ciclismo de Tavira para um treino de baixa intensidade no...
Voir la vidéo

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
19-01-2019 12:35:14

Message de Le Tour de La Provence du 19-01-2019Cyclisme - Tour de La Provence : Aix bouclera la "Petite Boucle" : La ville va une nouvelle fois accueillir l'épreuve qui se déroule du 14 au 17 février prochains...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 12:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Let's end the day how we started it... By checking out the beautiful South Australian coastline. 🏖️😍
📸: Meaghan Coles Photography
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 19-01-2019El Bora Hansgrohe, candidato a ganar la Vuelta a Murcia con Konrad y Ackermann | Vuelta Ciclista a Murcia : 🚨 NOTICIA | VUELTA A MURCIA

🚵‍♂️ El Bora Hansgrohe será...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
19-01-2019 12:08:19

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 19-01-2019Très bel article sur le dernier VTT Magazine et super moment passé avec Laurent (le journaliste). D’habitude je n’aime pas lire les articles me concernant, et d’ailleurs je ne les...
Voir les 3 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-01-2019 12:01:22

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-01-2019NOTA DE PRENSA | Jaén acogerá la contrarreloj individual en la Vuelta Ciclista a Andalucía 2019 - https://mailchi.mp/82e485868927/jan-acoger-la-contrarreloj-individual-en-la-vuelta-ciclista-a-andaluca-2019
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-01-2019 11:59:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-01-2019It's easy to get distracted by a dramatic finale, but we can't forget the stellar performance from the whole team to help Daryl Impey gain another 5seconds on the climbers....
Voir les 19 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
19-01-2019 11:54:50

Message de Rachel Neylan du 19-01-2019I think it may be a marginally less intense weekend than last... 😅🚴🏼‍♀️🏁
.
.
.
📸 @velofocus
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
19-01-2019 11:50:29

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 11:34:43

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019SOUND ON 🔊

The dramatic finish. A first career win and a brave ride to the finish from a brutal crash - southaustralia.com Stage 5 had it all.
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-01-2019 11:34:16

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-01-2019It was a sprinter's day for stage 5 of Santos Tour Down Under and Jens came away with a 4th place in another dramatic finale. Great job to the...
Voir les 8 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-01-2019 11:28:03

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-01-2019Envie de vite les voir en Glaz ? Bryan Coquard, Pierre Rolland et Arthur Vichot sont en approche !

✏ FRJ design & photography

#ThereIsNoTry
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
19-01-2019 11:10:09

Message de Nicholas Dlamini du 19-01-2019📸 - @damianmurphy28
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
19-01-2019 11:07:46

Message de Nicholas Dlamini du 19-01-2019📸 - @gettysport
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
19-01-2019 11:06:23

Message de Movistar Team du 19-01-2019🇦🇺5️⃣😱 Lucha por las bonificaciones, abanicos, una caída del líder y un agitado sprint. Los siete Movistar Team, a salvo en la caótica 5ª etapa del #TourDownUnder.

Crónica, galería de Bettiniphoto.net,...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-01-2019 11:06:17

Message de UAE Team Emirates du 19-01-2019GALLERY: Take a look at our gallery from Stage 5 at the Santos Tour Down Under 🇦🇺 , Jasper Philipsen takes home his first win with UAE Team Emirates 🇦🇪....
Voir les 9 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
19-01-2019 11:05:13

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 19-01-2019Once a runner
.
.
.
.
#trialsofmiles #wheniwasseventeen #imgettingold @canadaolympics @athleticscanada
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
19-01-2019 10:59:39

Message de Luis Ángel Maté du 19-01-2019#10YearChallenge 😘🦅
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
19-01-2019 10:51:51

Message de Mario Cipollini du 19-01-2019Questa è una foto che mi apre il cuore , e vi spiego perché .(ph Biondi )
Era la primavera del 1989 quindi al mio primo anno da’ professionista , ero...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-01-2019 10:37:28

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-01-2019One of our favourite faces Dan Jones makes a return visit before a dramatic day at the Tour Down Under for stage 5... Go back inside the car during a...
Voir la vidéo

Rick ZabelRick Zabel
19-01-2019 10:36:45

Message de Rick Zabel du 19-01-2019.. just random pics from 1 decade of Rick Zabel... #ricksworldtour #zabelhaft #10yearschallenge
Voir les 6 photos

Team SunwebTeam Sunweb
19-01-2019 10:34:08

Message de Team Sunweb du 19-01-2019Today it was Cees Bol home 7th for us, taking his first WorldTour top 10💪🏼

Check out the penultimate day at #TourDownUnder👇🏼

📸 teamsunweb.com/tdu-s5-pics
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 10:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019How can you spend a day on the Fleurieu Peninsula? 🍽🍷
Explore Be Safe Be Seen MAC Stage 6. 👉 http://bit.ly/2FCkk7L
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
19-01-2019 10:25:20

Message de Team Cycling Funvic du 19-01-2019🗓 CRONO: Luciene Silva ficou com o terceiro lugar na crono individual do Tour Feminino do Uruguai e segue como vice-líder na geral.

🗓 Larissa Castelari foi a quinta no crono...
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 10:23:20

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019We have the latest update on race leader Paddy Bevin from CCC Team.

➡️ http://bit.ly/2FOvl58

📸 Chris Auld Photography
En voir plus

Paddy BevinPaddy Bevin
19-01-2019 10:12:55

Message de Paddy Bevin du 19-01-2019Not going down without a fight.

It was such a nervous stage and there was a battle for position all day. All it took was a touch of wheels and I...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
19-01-2019 10:01:59

Message de Hugo Houle du 19-01-2019Partir le week-end du bon pied avec une petite scéance de musculation maison. On est bien mieux dehors avec des palettes de lift, que dans le gymnase! #homegym #hhpower
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
19-01-2019 10:01:53

Message de Grand Prix De Denain du 19-01-2019lavoixdunord.fr :
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-01-2019 09:58:49

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-01-2019Van Poppel third in penultimate stage Tour Down Under : Echelons in Tour Down Under!💨💨💨
And a 3rd place for Danny👉🏼 http://po.st/2eQSxg
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
19-01-2019 09:57:34

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 19-01-2019Un ritiro non è solo fatica e sudore... 🤣 #KeepSmiling
Buon weekend dal #GreenTeam 👊
#TrainingCamp giorno 7

📷 credits BardianiCSF / Yanzi Creative
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
19-01-2019 09:54:40

Message de CCC Team du 19-01-2019REPORT: #TourDownUnder Stage 5: Paddy Bevin Down But Hopefully Not Out

Read our 🗒 for an update on Paddy’s condition following his stage five crash 👉 https://bit.ly/2sCKzCJ

A final decision on...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 09:36:27

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019The #BAHRAINMERIDA photo story of the 6 stages of this year's Tour Down Under.
Credits @Bettiniphoto
Voir les 9 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 19-01-20192e étape 💐
5e étape 💐

Matthieu Ladagnous deux fois élu combatif du jour sur le Tour Down Under !

La 5e étape a été remportée, après retour du peloton sur l'échappée, par...
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 09:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Future cycling superstars meeting their heroes... That’s a Subaru Australia #OneLittleMoment if we ever did see one! 👏
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
19-01-2019 09:25:22

Message de Tour of Norway du 19-01-2019Er dere spent på løypene for 2019?

Her er et tilbakeblikk fra Sørlandsturneen vår i 2018.

Det blir gjensyn med flere av disse stedene, men også steder og byer fra...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
19-01-2019 09:24:01

Message de Team INEOS du 19-01-2019Win a signed 2019 Team Sky jersey : COMPETITION: As we celebrate the start of the 2019 season at Santos Tour Down Under , this your chance to win a...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-01-2019 09:20:16

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-01-2019Commencer le week-end avec le sourire, c’est toujours mieux. Cyril Gautier est en grande forme.

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 09:18:26

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019HIGHLIGHTS + COMMENTARY

Huge day of racing at the Santos Tour Down Under 🤯
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 19-01-2019What a Santos Tour Down Under Ryan Gibbons is having! At today's 5th stage, our young South African sprinted to 8th, which was good enough to see him move up...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 09:05:28

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019🎥 #BAHRAINMERIDA boys having fun at #Cambrils 🇪🇸 training Camp 🤣🤣🤣
➡️ Vincenzo Nibali Antonio Nibali Damiano Caruso Valerio Agnoli
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-01-2019 09:04:16

Message de Astana Pro Team du 19-01-2019Day 5 at Santos Tour Down Under 2019 for #AstanaProTeam

📷 @Gettysport
Voir les 10 photos

Nacer BouhanniNacer Bouhanni
19-01-2019 09:00:20

Message de Nacer Bouhanni du 19-01-2019Hier soir à la présentation de l’équipe à Roubaix ✅ . Maintenant —> Retour à la maison 🥶🏠 #roubaix #home #back #nancyville #team #cofidis
Voir les 2 photos

Paris-NiceParis-Nice
19-01-2019 09:00:00

Message de Paris-Nice du 19-01-2019☀ J-50 / D-50 ☀

🚴‍♂ Du suspens, un final indécis jusqu'à la ligne, une affaire de secondes...
📌Rendez-vous le 10 mars pour le départ de #ParisNice 2019!

🚴‍♂Suspens, uncertain finish,...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-01-2019 08:56:53

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-01-2019Van Poppel derde in voorlaatste etappe Tour Down Under : Waaiers in Tour Down Under!💨💨💨
En een derde plek voor Danny👉🏼 http://po.st/X2dkLn
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-01-2019 08:49:52

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-01-2019Reaction from Caleb Ewan after being relegated on stage 5 of the Santos Tour Down Under.

💬"Of course, I have to accept the decision taken by the jury, but I don’t...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
19-01-2019 08:48:48

Message de Brenton Jones du 19-01-2019It’s the weekend! 😃💪
Get out there and enjoy your riding 🚴🏻‍♂️✌️
📷 Image Writer
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 19-01-2019Santos Tour Down Under 5 etapas. Buvo labai nervuotas Kadangi pute gan stiprus vėjas. Aš likus 10 kilometrų patikau įgriūti. Man viskas tvarkoj nes susitrenkiau nieko.
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
19-01-2019 08:40:30

Message de Hubert Dupont du 19-01-2019BE SAFE BE SEEN MAC STAGE 6

SUNDAY, 20 JAN 2019

START
11:10 AM Main Road, McLaren Vale
FINISH
2:58 PM Brookman Road, Willunga Hill
DISTANCE
151.5km
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
19-01-2019 08:39:14

Message de Hubert Dupont du 19-01-201921st Santos Tour Down Under 2019 - Stage 5
STRATHALBYN, AUSTRALIA - JANUARY 19: Nans Peters of France and Team AG2R La Mondiale / Hubert Dupont of France and Team AG2R...
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
19-01-2019 08:23:42

Message de Daryl Impey du 19-01-2019How good were these guys today? Big thanks to them for looking out for me all day Getty Images Mitchelton-SCOTT
Voir les 3 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-01-2019 08:14:07

Message de UAE Team Emirates du 19-01-2019‪“It’s an important victory for me, my first WorldTour race, but it arrived in a strange way, so I missed that feeling of crossing the line first. Still, success is...
Voir les 2 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
19-01-2019 08:13:42

Message de Boaro Manuele du 19-01-2019💦 Cold shower after a stressful stage 5 at the Santos Tour Down Under 🇦🇺
We protect our captain #Sanchez who was 11th at the bunch sprint, just behind Ballerini...
En voir plus

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
19-01-2019 08:07:57

Message de Tim Declercq Official du 19-01-2019Cyclist : De Engelse website Cyclist publiceerde een mooi interview over El Tractor. Een dialoog met Joseph Robinson over het leven als knecht binnen het wielerpeloton.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-01-2019 07:59:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-01-2019Impey steals another five seconds as drama unfolds on stage 5 of Tour Down Under : REPORT: "We knew we had to take the race by the scruff of the...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
19-01-2019 07:54:21

Kaj naj rečemo? Rezultat se odvija še boljše kot smo mislili...danes je naš šampion končal 5. etapo Tour Down Under v Avstraliji na 14. mestu z enakim časom kot zmagovalec,...

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-01-2019 07:33:04

Message de UAE Team Emirates du 19-01-2019🥇🎉Congrats Fanpage Jasper Philipsen !

Winner of the stage 5 Santos Tour Down Under 🇦🇺 !

#UAETeamEmirates #TDU2019
En voir plus

Romain CardisRomain Cardis
19-01-2019 07:33:01

Message de Romain Cardis du 19-01-2019Quelques photos d'hier. Comme vous pouvez le voir ça roule, et toujours sous le soleil et la bonne humeur !
Team Direct Energie
Voir les 3 photos

Julien SimonJulien Simon
19-01-2019 07:27:40

Message de Julien Simon du 19-01-2019Retour à la maison après le stage d’Altea et la présentation du Team Cofidis version 2019.

Voilà également mon programme de course pour le début de saison:

-GP La Marseillaise (3...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
19-01-2019 07:26:49

Message de Team INEOS du 19-01-2019Just one stage remaining at Santos Tour Down Under for this team. One big push to go! 👊👊👊 @ Santos Tour Down Under
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
19-01-2019 07:13:30

Message de Team INEOS du 19-01-2019REACTION: Hear from Luke Rowe on a chaotic stage five at Santos Tour Down Under as Wout Poels moves up on GC.

Follow the link for our full race review...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 07:10:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Matt Keenan wraps a huge day of racing on the BikeExchange Main Stage, followed by the finals of the StreetVelodrome Nexgen and Riders' Cup presented by Subaru Australia! 🚴‍♀️🏆
We'll see...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 19-01-2019Dramatic day at Santos Tour Down Under. We saw the general contenders doing battle for bonus seconds at the intermediate sprints, the peloton split and come back together (and split...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 19-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under - Etape 5

Aujourd'hui, sprint massif réglé par Jasper Philipsen. Pierre Latour termine au contact, bien protégé par l'équipe dans un final très nerveux.

#ALLEZALM - ©...
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-01-2019 06:56:41

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-01-2019La prima vittoria del nostro team 🇦🇪 nel 2019. Ce la regala il nostro campioncino Jasper Philipsen. Grazie @jasperphilipsen #uaetilovvo #PROVARCISEMPRE @colnagoword @met_helmets Emirates @champsys
Voir les 13 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 06:50:08

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019What a dramatic day of racing as Jasper Philipsen claims southaustralia.com Stage 5.

Full report on his win, Ewan's relegation and Bevin's post-race: http://bit.ly/2FL3FhS
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-01-2019 06:47:29

Message de Astana Pro Team du 19-01-2019Santos Tour Down Under. Stage 5. Davide Ballerini closes Top-10

- Anyway, it was the last sprint in this race and tomorrow me as well as all the team will be...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
19-01-2019 06:45:15

Message de BORA-hansgrohe du 19-01-2019Solid second place for Peter Sagan on stage 5 of the Santos Tour Down Under. Read all about it here: https://bit.ly/2RDFeKm
---
Starker zweiter Platz für Peter Sagan auf der vorletzten...
Voir les 6 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-01-2019 06:16:27

Message de UAE Team Emirates du 19-01-2019‪🔥Stage 5 Santos Tour Down Under:‬
‪After the official review, Jasper Philipsen gets his first victory for him and for the #UAETeamEmirates in the 2019 season!‬

‪Congrats Jasper! 🥇‬

‪#TDU2019 ‬
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-01-2019Crosswinds, crashes and a hectic sprint. Read more about another stressful day at #TourDownUnder: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3755/stressful-day-at-tour-down-under
Photo: GettySport
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 06:08:27

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Today's stage 5️⃣ Phil #Bauhaus's analysis ⤵️
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 19-01-2019You could say data is what makes our wheels turn faster than our competitors. We take a look at two of our key partners, Garmin & ROTOR Bike Components, and...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 06:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019The best way to enjoy the City of Adelaide Tour Village? With good mates and a cold can of Pure Blonde in hand! 🍻
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 05:58:28

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019🏁 STAGE FINISH. Here's another look at the incident that saw Caleb Ewan relegated and Jasper Philipsen awarded the South Australia Stage 5 win. See the placings across the line...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
19-01-2019 05:50:03

Message de Team Sunweb du 19-01-2019🗣️"Unfortunately a dangerous move made it impossible for Max to follow me. I didn't have much left after the lead-out but I'm still happy I could take my first WorldTour...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 05:45:12

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019A dramatic stage! Jasper Philipsen takes UAE Team Emirates' first ever stage win at the Santos Tour Down Under.
Our best wishes are with Paddy Bevin 🔶 and his CCC...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-01-2019 05:24:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-01-2019Siiiiiiii!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉A Nella 5° tappa del Santos Tour Down Under 🇦🇺Jasper Philipsen 🇧🇪a soli 20 anni, si permette di lasciar indietro fior di campioni, in primis Sagan, e va a...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 05:23:11

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019🇦🇺 #TourDownUnder
➡️ Another #topten place for Phil Bauhaus who sprints to 6th in Strathalbyn. The wind affected the penultimate stage, but our leaders Domenico Pozzovivo and Rohan Dennis finished safely...
Voir les 5 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 19-01-2019Les jeunes U23 de notre team de développement rejoignent les pros à Calpe ce samedi. 32 coureurs sur place #WBOneTeam #CyclingTeamWB. Les mécanos ont de quoi faire #ridleybikes #trainingcamp 👍🚴🏽‍♂️
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-01-2019 05:19:17

Message de CCC Team du 19-01-2019#tourdownunder Paddy Bevin crashed hard with 10 kilometers to go. He managed to chase back and cross the line but he is banged up and currently being checked out by...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 05:14:31

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Comin' in hot... Caleb Ewan crosses the line on South Australia Stage 5
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 05:10:17

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019👏🏼👏🏼👏🏼 The sporting nature of pro-cycling!! Race leader Patrick Bevin went down hard, but the peloton allowed him back despite his misfortune with less than 10km to go!! Chapeau!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 04:35:34

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019😱 Team Jumbo-Visma Cycling has a crack at splitting up the peloton!! That's going to hurt a few riders as they scramble to bridge the gaps that are opening up!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 04:23:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Garmin Australia Race Stats showing Ayden Toovey smashing on the pedals, averaging more than 50km/h at the front of the race with Matthieu Ladagnous.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 03:39:16

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019BOOM 💥 Patrick Bevin snatches back what Daryl Impey took from him earlier and levels the sprint score by claiming Ziptrak Sprint 2.
Voir la vidéo

Wouter WippertWouter Wippert
19-01-2019 03:23:56

Message de Wouter Wippert du 19-01-2019First one of the year Done and Dusted. Great to start the season with a teammate taking the win and another one on the podium! Way to roll @evo_pro_racing #evorevolution...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-01-2019 03:05:26

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-01-2019Live from the team Car at Tour Down Under
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 03:03:09

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Daryl Impey is on fire 🔥 The peloton races for the first Ziptrak Sprint Jersey points on offer today.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 02:54:18

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019The leaders race it out for the Subaru Australia KOM Jersey points on Stage 5 👑
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 01:20:50

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
📸 Mr. Randhawa - SVP Partnership Development Manager – Asia Pacific | McLaren Technology Group - and his wife joined #BAHRAINMERIDA at the start. He...
Voir les 6 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 01:17:03

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Check out the Subaru Australia Stage Preview for Stage 5. A windy day of racing ahead!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 01:11:21

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🤗 Our Aussie riders Rohan Dennis and Heinrich #Haussler received visit of their families at the start of today's stage.
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-01-2019 01:08:23

Message de Team Bahrain Merida du 19-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
Stage 5️⃣
🚩 Glenelg
🏁 Strathalbyn
🛣️ 149.5 km
🕦 11.30 am
🕞 3.30 pm
➡️ From the seaside to a country town, where a sprint finish is expected. Last chance...
Voir les 5 photos

CCC TeamCCC Team
19-01-2019 01:06:20

Message de CCC Team du 19-01-2019Racing is underway on #tourdownunder stage 5 🧡. #RideForMore
Voir les 9 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-01-2019 00:55:20

Message de UAE Team Emirates du 19-01-2019‪Time for stage 5 Santos Tour Down Under!‬
‪Rory Sutherland looking great 🔥 ‬

‪#UAETeamEmirates #TDU2019 ‬
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-01-2019 00:50:58

Message de Santos Tour Down Under du 19-01-2019Impey and Bevin's priorities for today: 🤔

1. Beat each other?
2. Gap Richie?
3. [INSERT YOUR THOUGHTS HERE]

Preview: http://bit.ly/2FOHAPx
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 19-01-2019Tour Down Under: Mid-race reflections - EF Education First Pro Cycling : In sweltering temperatures, over fan-lined streets and through vineyards and up hills, the team has raced a smart...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-01-2019 00:22:16

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-01-2019Live with Slava And Dmitri at Tour Down Under (in Russian)
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31