ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 20-01-2019What a weekend on home soil! Surreal feeling racing Tissot UCI Track Cycling World Cup, Cambridge 2019 - the most successful World Cup of my career, proud & honored to...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-01-2019 23:18:01

Message de Trek-Segafredo du 20-01-2019King Willunga strikes again! | Trek Race Shop : Incredible! Six times straight for Richie Porte!
Read all the reactions and view the photos in the story below ↓
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 20-01-2019Backstage - A Calpe en Espagne sur le lieu du stage de pré-saison, le studio photo est prêt pour le shooting officiel 2019. Rendez-vous dans quelques jours pour découvrir nos...
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 23:01:10

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019The 2019 Santos Tour Down Under may be over for another year, but we thought we'd squeeze in one last Daily Giveaway!
You could win some Team Bahrain Merida Kit, including...
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
20-01-2019 22:55:41

Message de Richie Porte du 20-01-2019Coffee art by Public, cheers Santos Tour Down Under 👍🏻
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-01-2019 21:56:20

Message de CCC Team du 20-01-2019That's a wrap on #TourDownUnder! What an amazing start to the season it has been for CCC Team. We have loved seeing the orange train in action at the front...
Voir les 3 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
20-01-2019 21:53:14

Message de Team Cycling Funvic du 20-01-2019Funvic/Pindamonhangaba é campeã por equipe do Tour Feminino do Uruguai | Brasil Pro Cycling Team : 🇧🇷 🥇 🏆 Terminamos nossa participação no Tour Feminino do Uruguai como equipe campeã...
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
20-01-2019 21:51:56

Message de Daryl Impey du 20-01-2019Such a special memory made yesterday. Winning Tour down Under for a 2nd time was made easier with such a great team. Thank you Mitchelton-SCOTT for backing me and supporting...
Voir les 4 photos

Alexis GuerinAlexis Guerin
20-01-2019 21:45:52

Message de Alexis Guerin du 20-01-2019Merci beaucoup à @rmrworks excellent boulot pour optimiser tous ce magnifique Matériels 🚴🏻‍♂️💨 #cycling @bijouteriemabille @lookcycle @ekoicycling @delkomarseilleprovence @corimacarbone @msctires
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
20-01-2019 21:43:39

Message de Taylor Literally yelled for @chazanow to stop the car when I saw one of my absolute favorite artists mural. @alecmonopoly much love brother for what you have blessed our world with....
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
20-01-2019 21:11:32

Message de Matteo Pelucchi du 20-01-2019Airport security Gabon... ✈️ 🤔
Giornata interessante qua in Gabon...😅 e domani si inizia questa stagione 2019💪🏻💥 @ Libreville, Gabon
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
20-01-2019 21:01:12

Message de Petr Vakoc du 20-01-2019Poslední dny před odletem do Argentiny jsem strávil v Gironě. Objel jsem jsem několik kvalitních tréninků s Julian Alaphilippe Officiel a pokračoval v hledání nejlepšího mrkvového koláče. Dnešek už jsem...
Voir les 2 photos

Pierre RollandPierre Rolland
20-01-2019 20:53:59

Message de Pierre Rolland du 20-01-2019Parfois les mots ne suffisent pas .... #staystrong Tanguy Turgis https://www.facebook.com/100003332662681/posts/1944719855649084/ Vital Concept - B&B Hotels
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 20-01-2019Un Brindisi al 2019 @busteseolonia @ste_riz @aimonetto_pietro @lorenzoporrati_ @_perooh_ @ilcampe_ @arons.___ @gabriele_greguol01 @chucchets @_marcoloverso_ @thegiuli01
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
20-01-2019 20:44:26

Message de Rachel Neylan du 20-01-2019Early start yesterday with Sunrise @james_tobin to share with Australia a few 🚴🏼‍♀️ stories from Santos Tour Down Under! Pretty cool to have @channel7 @markberetta & @james_tobin on the job...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
20-01-2019 20:25:10

Message de Team Sky du 20-01-2019PRE-ORDER: With the season now well underway, you can pre-order the new Castelli Cycling Team Sky kit in the Team Sky Store now!

Shop now 🛒> teams.ky/Castelli2019
Voir la vidéo

Jessenia MenesesJessenia Meneses
20-01-2019 20:08:05

Message de Jessenia Meneses du 20-01-2019Que tal este recuerdo? A mi me encanta y lo mejor de la vida, es que se queden las personas más bonitas en nuestras vidas, verlas salir adelante y mostrarle...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
20-01-2019 20:03:37

Message de Luis Ángel Maté du 20-01-2019Contando los días para empezar a competir.

📸 @boscomartin
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 20-01-2019Heerlijk om in zee te kunnen gaan met topmerken als Factor Bikes, Black Inc, CeramicSpeed en SRM Training System! We kijken ernaar uit om resultaten te boeken met de Factor...
Voir les 18 photos

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
20-01-2019 19:49:40

Message de Team Androni Giocattoli du 20-01-2019Pronti per la Tropicale Amissa Bongo in Gabon! Domani la prima tappa. Ecco i nostri. Forza Androni Giocattoli Sidermec
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-01-2019 19:49:26

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-01-2019📽 Présent sur le stage du Vital Concept - B&B Hotels aux côtés des coureurs du VCP Loudéac, Tanguy Turgis tourne progressivement la page de sa carrière cycliste achevée en...
Voir la vidéo

Maxime DanielMaxime Daniel
20-01-2019 19:37:54

Message de Maxime Daniel du 20-01-2019Bien arrivé au Gabon..!!🌞
Lancement de la saison demain!!
#weareoneteam @teamarkeasamsic
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
20-01-2019 19:00:47

Message de Loïc Vliegen du 20-01-2019nieuwsblad.be : Hij werd na een veelbelovend profdebuut bij BMC al snel de nieuwe Gilbert genoemd. Maar Loïc Vliegen (25) moest daarna twee jaar vooral in dienst rijden va...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
20-01-2019 18:48:39

Message de Carlos Verona Quintanilla du 20-01-2019Hola a todos!!

Cómo ha ido ese fin de semana??
Por aquí hoy ha tocado el último día de fondo para cerrar el bloque de volumen... Ponts - La Massana,...
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
20-01-2019 18:43:59

Message de Jordi Simón Casulleras du 20-01-2019📍📍 París 👫👫
@evelynbeltranc ❤️❤️
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 20-01-2019Rétrospective de ce Santos Tour Down Under 2019...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
20-01-2019 18:32:14

Message de Equipe Arkéa Samsic du 20-01-2019Bon anniversaire Clément Russo 😊 #24ans
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
20-01-2019 18:30:52

Message de Andreas Schillinger du 20-01-2019Irgendwie geht's hier nur hoch und runter. Das hat mir vorher niemand gesagt 😉 #borahansgrohe #bora #cookingrevolution #meetthebeautyofwater #ride100percent #sportful #Specialized #iamspecialized #ilovecycling #teamspirit @ Gran Canaria España
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
20-01-2019 18:11:08

Message de Peter Sagan du 20-01-2019The Santos Tour Down Under finished today with the ascent to the famous Willunga Hill. It was a stage for the climbers and the GC riders, so I rode the...
Voir les 4 photos

Brent BookwalterBrent Bookwalter
20-01-2019 18:02:57

Message de Brent Bookwalter du 20-01-2019Rain, wind, mountains, plains, twisty small roads and big open open ones, we had it all today! Andalucía is a diverse region! And yes, the Sun ☀️ even...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
20-01-2019 18:01:56

Message de Sean De Bie supporters du 20-01-2019Groetjes uit Calpe
:-)
Voir les 19 photos

Lex AlbrechtLex Albrecht
20-01-2019 17:50:23

Message de Lex Albrecht du 20-01-2019Massage. Yoga.
These are a few of my favourite ways to recover. Recovery is just as important as putting out the efforts themselves.

Without allowing your body recuperate,...
Voir les 2 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 20-01-2019Photos : Pressesports
Voir les 71 photos

Ondřej CinkOndřej Cink
20-01-2019 17:37:00

Message de Ondřej Cink du 20-01-2019Díky @michal_kollert za skvělé cviky a vedení v tréninku v posilovně 💪🔥 cítím se skvěle a silně! Jde to tím správným směrem 👍🏼
#bruceflag #bruceleedragonflag
#gym #core #power #training💪 #mallorca🌴
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
20-01-2019 17:32:42

Message de Quentin Jauregui Officiel du 20-01-2019Bonjour à tous,

Actuellement en stage de préparation en Espagne avec Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE, je viens vous donner quelques nouvelles concernant mon début de saison qui commencera début Février...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 20-01-2019Vuelta a San Juan Internacional 2019 | Startlist : STARTLIST
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
20-01-2019 17:18:42

Message de Alex Cano Ardila du 20-01-2019" Las bicicletas también son para divertirse, para transportarse, para salir a pasear... para sentir el mundo" Víctor Saldarriaga. #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #coldeportes #zenú #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 20-01-2019Vuelta a San Juan Internacional 2019 | Overview : Iniziate a sbirciare la VUELTA A SAN JUAN!! #bongiofm
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-01-2019 17:14:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-01-2019Santos Tour Down Under. Diego Ulissi. L ' abbiamo visto anche nell' ultima tappa dare il massimo per ottenere il miglior risultato. Quando il team si affida a lui, con...
Voir les 4 photos

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 20-01-2019😉 ¿GANAS DE CONOCER EL RECORRIDO DE LA VUELTA CICLISTA A MURCIA?

☑️ Muy muy pronto publicaremos el recorrido total y detallado de las dos etapas que compondrán la 39ª #VueltaCiclistaMurcia2019...
Voir les 2 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-01-2019 16:41:20

Message de Trek-Segafredo du 20-01-2019Incredible!
The King of Willunga strikes again, making 6 straight wins atop the famed Australian climb.
Voir la vidéo

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
20-01-2019 16:32:16

Message de Volta ao Algarve du 20-01-2019🗓 il ne reste plus qu'un mois pour le début de la Volta à l'Algarve !
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
20-01-2019 16:30:01

Message de Andrea Flash Guardini du 20-01-2019Andrea Flash Guardini a partagé 5 photos.
Voir les 5 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
20-01-2019 16:17:51

Message de Rally UHC Cycling du 20-01-2019velonews.com : Pro Continental team Rally-UHC gather to train in the canyons of Santa Monica.
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
20-01-2019 16:11:20

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 20-01-2019La prima settimana di ritiro della Bardiani-CSF in Spagna è andata 💪
Parola al preparatore del #GreenTeam Claudio Cucinotta che analizza il lavoro dei ragazzi:
📝 News: https://bit.ly/2FLdOLj
📷 Gallery: https://bit.ly/2sBC2jj
(credits ©...
Voir les 4 photos

Barbier RudyBarbier Rudy
20-01-2019 16:09:54

Message de Barbier Rudy du 20-01-2019Avec - 3 degrés sur les routes, un petit tour à la salle cette après midi pour se réchauffer fait le plus grand bien.

...
Voir la vidéo

Jérémy RoyJérémy Roy
20-01-2019 16:08:56

Message de Jérémy Roy du 20-01-2019Amandine Poire/Choco
Quand tu hésites entre la galette et la tarte poire/chocolat ... 🤗
#yummy
#pastry
#patisserie
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
20-01-2019 16:00:00

Message de Tour de Bretagne du 20-01-20194ème étape - 28 avril : Ploërmel / Châteaubriant - 152,7km
En lisière de forêt de Brocéliande, les coureurs s’élanceront pour une étape courte, dite de transition. Mais sur ce parcours...
Voir les 2 photos

Message de Alessandro De Marchi Climb day for my @giantbicycles!

-----------------------------------------------------------------------------------------

@cccteam @cccshoesbags @voegeleshoes @unicef @etxeondo @giantbicyclesitaly @fvglive @regionefvg @igersfvg @fvg_photogroup @lovefvg @volgo_friuliveneziagiulia @sportlandfvg #fvg #fvgturismo #fvglive #rossodibuja #rideformore #overachieve #friuliveneziagiulia #villanovadellegrotte #fvgphoto #ctf #CTFriuli #ctflab
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
20-01-2019 15:44:08

Message de Julien Bernard du 20-01-2019📱 Rendez-vous à 18h30 sur Trek Bicycle pour un Facebook Live avec Audrey Cordon-Ragot en direct de notre stage à Mallorca.

N'hésitez pas à me poser vos questions ! 😀✌

Trek-Segafredo l...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-01-2019 15:41:38

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-01-2019Happy birthday Floris!🎉
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
20-01-2019 15:35:02

Message de Anna Plichta du 20-01-2019When you realized you were breathing in a bad way for 26 years 😂🤦🏼‍♀️
Thank you @mikemaric for sharing your knowledge!!! 👏👌🏼
Another skill to work on 😬
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-01-2019‪Our gallery from the final stage of the #TourDownUnder is a must-see: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2121/tour-down-under-stage-6‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
20-01-2019 15:30:26

Rendez-vous ce soir 18h30 sur la RTBF #weekendsportif

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
20-01-2019 14:51:36

Message de Maxime Farazijn du 20-01-2019Vandaag reed ik mijn eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Een 5e plek in de Enduro VTT Le Touquet Beachrace.
En voir plus

Giacomo Nizzolo Fans ClubGiacomo Nizzolo Fans Club
20-01-2019 14:37:26

Message de Giacomo Nizzolo Fans Club du 20-01-2019Ecco il ns campione Giacomo Nizzolo rientrato dal raduno a Calpe felice x aver svolto ottimi allenamenti e a giorni debutterà alla Vuelta Valenciana 1 tappa 7 febbraio pronti a...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 20-01-2019Un joli souvenir ! Merci @buckitbelts pour cette belle ceinture réalisée avec un boyau @conti_road utilisé au @tourdownunder #crevaison #secondevie #tdu #equipegroupamafdj #buckitbelts #championsuisseedition
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
20-01-2019 14:10:48

Message de Jesus Hernandez du 20-01-2019Feliz Domingo!!!☺️☺️☺️
.
.
.
#sonrielealavida
#tetodo
#ilovemylife
#♾+3
#positivismo
#🐹
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-01-2019🇪🇸 Stage - Benicàssim

📸 Quelques petites photos.

#ALLEZALM
Voir les 7 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 20-01-2019Still some items available at 50% discount!

🛒https://www.lottosoudalshop.be/en/outlet.html/
En voir plus

José MendesJosé Mendes
20-01-2019 13:40:20

Message de José Mendes du 20-01-2019Mesmo com temperaturas bem mais agradaveis que no Minho, não esqueço a "colherzinha" de mel #SEGREDODAMINHAAVÓ 😋
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
20-01-2019 13:27:47

Message de Team Cycling Funvic du 20-01-2019Aquecimento antes da largada da última etapa do Tour Feminino do Uruguai. Hoje serão 79 km em um percurso duro, com muitas subidas.
#pracima#liderporequipes
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
20-01-2019 13:22:22

Message de Israel Cycling Academy du 20-01-2019ICA photo of the year :

THE CLEAR CHOICE

We have been running a photo competition since before New Years. Thousands of likes and hundreds of comments have presented the...
Voir les 4 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 20-01-2019Maud Kaptheijns is zopas derde geworden in de Wereldbekermanche in Pontchâteau. Proficiat, Maud! 🥉

"Het is lang geleden dat ik een goede wereldbeker gereden heb. Ik kwam van ver terug en...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
20-01-2019 13:16:26

Message de Tiago Machado du 20-01-2019Desfrutando do sol Algarvio em boa companhia 👌🦁
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
20-01-2019 13:11:44

Message de CCC Development Team du 20-01-2019Sto lat, Staszku! Spełnienia marzeń 🎂🎉🎁
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-01-2019 12:49:14

Message de UAE Tour du 20-01-2019It’s time to present to you the coveted Green Jersey!
Sponsored by ADNOC Group, it will be worn by the fastest sprinter, who has obtained the best positions in each...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
20-01-2019 12:31:18

Message de Fans de Marvin Tasset du 20-01-2019"Cycling Team Wallonie-Bruxelles - 1 h ·
Quelques photos sous leurs nouvelles couleurs 2019 des coureurs espoirs #U23 de Wallonie-Bruxelles Development sur leurs routes d'entraînement à Calpe. #WBOneTeam"
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-01-2019"I'm not joking, I know the lyrics of every Men at Work song there is."
#TourDownUnder
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
20-01-2019 12:20:31

Message de Nairo Quintana du 20-01-2019No seré Chef, pero la fruta me queda rica o será porque es colombiana y fresca? Desayuno en familia y rodar. #AguaHervidaAguaAhumada 😁😁😁
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
20-01-2019 12:09:20

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 20-01-2019De trainingsstage in het Spaanse Calpe zit erop, zondagochtend vertrok iedereen naar huis. Er werd gedurende 10 dagen intens gewerkt en getraind, ondanks het feit dat een aantal renners een...
Voir la vidéo

Angelo TulikAngelo Tulik
20-01-2019 12:08:34

Message de Angelo Tulik du 20-01-2019Calpe 2019 @mathieu17.burgaudeau 🤘🏼
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
20-01-2019 12:06:44

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 20-01-2019Aftermath
.
.
.
.
#tried #youcantwinthemall #moretocome #justgettingstarted #willunga @tourdownunder
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-01-2019 11:44:57

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-01-2019"I think the week was positive for us, we got two top 5s in stages, close to the podium and top 10 in GC. The team rode really really well...
Voir les 9 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-01-2019 11:37:21

Message de Astana Pro Team du 20-01-2019Our Colombian riders warm up ahead of the new 2019 season in the best possible way! Yesterday, Rodrigo Contreras, Miguel Angel Lopez and Hernando Bohorquez completed the whole podium of...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 20-01-2019Samen trainen is ook #samengenieten ☕🚴

**

Those lovely coffee moments in between training sessions... 🖤🧡

Roompot Vakanties
Voir les 6 photos

Pierre LatourPierre Latour
20-01-2019 11:28:50

Message de Pierre Latour du 20-01-2019Santos Tour Down Under✅
🔜 Cadel Road Race 🇦🇺

📷 Getty Images
Voir les 4 photos

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 20-01-20192ª promoción de “Escoltas antidoping” sufragado por la organización de la VCV VOLTA A LA COMUNITAT VALENCIANA, e impartido por la Agencia Española de Protección de la Salud en el...
Voir les 3 photos

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
20-01-2019 11:14:35

Message de Jan Polanc-Polde du 20-01-2019Danes se je zaključila še zadnja 6.etapa Tour Down Under v Avstraliji...naš šampion Jan Polanc-Polde jo je zaključil na 17. mestu z zaostankom 30 sekund za zmagovalcem ter je v...
Voir les 2 photos

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
20-01-2019 11:12:47

Message de Agnieszka Skalniak du 20-01-2019Trenujemy trenujemy! Dzisiaj ostatni trening w Adelaide zaliczony jutro wylatujemy do Melbourne tam kilka dni treningu, dwa starty i powrót do domu po trzech tygodniach spędzonych w pięknej Australii 🐨😉
Voir la vidéo

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 20-01-2019Dries werd vanochtend knap 10de in de slotrit en haalde de 10de plaats in het eindklassement! Veelbelovende start van het seizoen dus!
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
20-01-2019 11:06:00

Message de Mario Cipollini du 20-01-2019Ah !!! se non avessi avuto il vizio del fumo !!!
scherzo e’ !!!
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-01-2019 11:04:52

Message de UAE Team Emirates du 20-01-2019🇦🇺The Santos Tour Down Under comes to an end after 6 hard days that brought us awareness on what we can do, and how to proceed to get the best...
Voir les 7 photos

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
20-01-2019 11:02:53

Message de Florian Sénéchal du 20-01-2019Florian fera sa rentrée dans quelques semaines, sur le Tour de la Provence.
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
20-01-2019 10:42:07

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 20-01-2019Me quiero morir!!! Domingo 9am y me despierta el motogepero @aleixespargaro 🥶🥶🥶🥶🥶
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 20-01-20192019 @busteseolonia si inizia sul serio! @giandoracer @rhthelookofsport @integra.store_danilonapolitano @napolitano_danilo @eevye.official
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
20-01-2019 10:12:46

Message de Jens Debusschere Fans du 20-01-2019🇦🇺️ Tour Down Under 2019 🇦🇺 - resultaten Jens:
Rit 1:
1. Viviani 2. Walscheid 3. Mareczko
40. Jens

Rit 2:
1. Bevin 2. Ewan 3. Sagan
13. Jens

Rit 3:
1. Sagan 2. Sánchez 3. Impey
109. Jens...
Voir les 15 photos

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 20-01-2019https://www.inbici.net/gn/grande-festa-per-i-centanni-di-ciclismo-a-busto-arsizio/
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-01-2019 10:08:06

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-01-2019Grande risultato per Liam Bertazzo che conquista la medaglia di bronzo nella specialità dell'Omnium nella prova di Coppa del Mondo di Cambridge, in Nuova Zelanda

Amazing result for Liam Bertazzo that...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 10:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019Thank you to each and every one of you - our fans, the teams, our partners, vollies and staff - for making the 2019 Santos Tour Down Under so incredible!...
En voir plus

Pierre GouaultPierre Gouault
20-01-2019 09:57:20

Message de Pierre Gouault du 20-01-2019Un peu de repos à Calpe après un beau bloc de 4 jours.

Reprise prévue à la Marseillaise 💥

🔜 Le programme
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 09:45:34

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019It’s only fitting that our Subaru #OneLittleMoment goes to the 2019 champion! 🏆 Daryl’s done it once again. 👏
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-01-2019 09:38:07

Message de Astana Pro Team du 20-01-2019Great sports fight and fantastic crowd alongside the roads of the famous Willunga Hill! Once again it was something special! Thank you, Santos Tour Down Under!

#AstanaProTeam
#TourDownUnder

📷 @Gettysport
Voir les 10 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-01-2019 09:25:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-01-2019Bennett misses out on top ten spot in Tour Down Under : George misses out on top 10 spot in Tour Down Under🙁

Our report👉🏼 http://po.st/pGagbU
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 20-01-2019GRANDE FESTA PER I CENT’ANNI DI CICLISMO A BUSTO ARSIZIO - InBici Magazine : https://www.inbici.net/gn/grande-festa-per-i-centanni-di-ciclismo-a-busto-arsizio/
Grande storia del ciclismo italiano
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
20-01-2019 09:14:46

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 20-01-2019Het Parkhotel-Valkenburg team is al volop in voorbereiding van de voorjaarsklassiekers.
Teamtraining.
Wat vinden jullie trouwens van de uitrusting van het nieuwe team van Sofie ?
Superknap toch ? ❤
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 09:09:59

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019The #BAHRAINMERIDA photo story of the 6 stages of this year's Tour Down Under.
Credits @Bettiniphoto
Voir les 10 photos

Luke RoweLuke Rowe
20-01-2019 09:06:41

Message de Luke Rowe du 20-01-2019Santos Tour Down Under Completed it mate.... Calippo’s got us home Team Sky
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
20-01-2019 08:39:06

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 20-01-2019Accueil - Tropicale Amissa Bongo : La 14ème édition de la TROPICALE AMISSA BONGO a lieu du lundi 21 au dimanche 27 janvier 2019 au Gabon et en Guinée équatoriale....
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-01-2019 08:33:58

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-01-2019Bennett loopt top tien in Tour Down Under mis : George loopt top 10 in Tour Down Under mis🙁

Ons verslag👉🏼 http://po.st/URtCSu
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
20-01-2019 08:29:32

Message de Rémi Cavagna du 20-01-2019Super race for start the season !🤘🔥 #tourdownunder 📸@gettyimages
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-01-2019 08:27:39

Message de UAE Team Emirates du 20-01-2019UAE Team Emirates wins team classification in the Tour Down Under - UAE team Emirates : 🎙“It was a beautiful result for UAE Team Emirates to get on the podium...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 20-01-2019Santos Tour Down Under ✅
Quelle plaisir de voir des drapeau @valaiswallis sur la montée de Willunga ! Merci les copains
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-01-2019 08:16:12

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-01-2019💨 Nos rouleurs s'en sont donné à coeur joie hier lors de la séance de contre-la-montre par équipes. N'est-ce pas Steven Lammertink ? 🤔

📸 Orbea

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
20-01-2019 08:11:36

Message de Audrey Cordon-Ragot du 20-01-2019📱 Rendez-vous à 18h30 sur Trek Bicycle pour un Facebook Live avec Julien Bernard en direct de notre stage à Mallorca.

N'hésitez pas à me poser vos questions ! 😀✌

Trek-Segafredo l...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-01-2019 08:06:16

Message de UAE Tour du 20-01-2019Are you ready?
The start of the UAE Tour Challenge is only a few days away.
Our 4 Amateur Challenge event features:
1 Individual Time Trial
1 Knockout Criterium
2 Climbing Stages
For more information...
Voir la vidéo

Ruben GuerreiroRuben Guerreiro
20-01-2019 08:03:56

Message de Ruben Guerreiro du 20-01-2019Terminado o tour down under com boas sensações mas não suficiente para conquistar a camisola da juventude, termino assim 8 a geral e 2 na juventude. O meu muito obrigado...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
20-01-2019 08:00:00

Message de André Greipel du 20-01-2019Aujourd'hui premier départ avec mon Equipe Arkéa Samsic sic chez Tropicale Amissa Bongo au Gabon. À des températures de 30 degrés, mes gars vont à la première de 7 étapes...
Voir les 7 photos

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 20-01-2019Santos Tour Down Under 6 etapas. Kaip ir žadėjau taip ir padariau sudalyvavau pabėgime. Buvo tikrai gera diena
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under - Etape 6 (dernière étape)

Pierre Latour termine l'étape de Willunga Hill à 1'09 de Richie Porte et se classe 32ème au général à 2'21 de...
Voir les 5 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 20-01-2019Evita Muzic sera au départ de la course femmes cet après-midi sur la Coupe du Monde cyclocross de Pontchateau.

📺 A suivre en direct sur la chaine L’ÉQUIPE à partir...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
20-01-2019 07:50:38

Message de Movistar Team du 20-01-2019🇦🇺💪🏁 Cerramos el #TourDownUnder al ataque, con una larga fuga de Jasha Sütterlin camino de Willunga y un bonito intento entre puertos de Hector Carretero Milla, cazado a 6 km...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-01-2019Santos Tour Down Under came to a conclusion atop Willunga Hill, outside Adelaide, South Australia, on Sunday afternoon. Mike Woods climbed to seventh placed on the stage and ultimately slotted...
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
20-01-2019 07:46:45

Message de Liam White - Cyclist du 20-01-2019Massive week at Santos Tour Down Under supporting Nick as well as getting around events from Rapha Australia and Zwift. It was a crazy week with lots going on but...
Voir les 4 photos

Nico DenzNico Denz
20-01-2019 07:43:33

Message de Nico Denz du 20-01-2019Best moment of the day #coffee #friends #tourdownunder
Wasn‘t my week with a lot of bad luck & technical problems
Now recovering & ✈️ to Melbourne @ Victoria Square, Adelaide
En voir plus

Paddy BevinPaddy Bevin
20-01-2019 07:37:55

Message de Paddy Bevin du 20-01-2019Not the colour jersey I wanted but glad I respected the race and finished with something to show for a solid weeks work, back next year to give it another...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-01-2019 07:36:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-01-2019Impey becomes first male to win back-to-back titles at Tour Down Under : REPORT: “That’s special to go back-to-back. I never dreamed to come here and win twice in a...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 07:36:42

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019teambahrainmerida.com : Santos Tour Down Under 2019. Jan, 20th 2019 - Stage 6 McLaren Vale - Willunga Hill -- 151.1 km The Tour Down Under final stage was a very...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-01-2019 07:34:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-01-2019🎉Primi nella classifica a squadre🎉. Un titolo che impreziosisce una trasferta che ci ha regalato una splendida vittoria e tanti buoni piazzamenti. Grande prestazione di tutti. Bravo @diego.ulissi @sebystrom...
Voir les 4 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
20-01-2019 07:33:04

Message de Boaro Manuele du 20-01-2019The Santos Tour Down Under 🇦🇺 ends on the iconic #willungahill today. Our captain #Sanchez finished with the best (5th), but unfortunately missed the GC podium for only few seconds....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-01-2019 07:29:37

Message de CCC Team du 20-01-2019REPORT: Bevin Battles to Finish Santos Tour Down Under and Secure Sprint Jersey

“I’ll be back next year ready to roll my sleeves up and box on again." A disappointed but...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 20-01-2019Willunga Hill took no prisoners in wrapping up the Santos Tour Down Under today... Ryan Gibbons fought bravely to the line though and ended up in 11th place overall! Tom-Jelte...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
20-01-2019 07:22:33

Message de Rachel Neylan du 20-01-2019That other type of Barossa red 🍅🤣
.
.
.
.
.
📸 @velofocus
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
20-01-2019 07:09:51

Message de Richie Porte du 20-01-2019🤴 of Willunga 😉 Santos Tour Down Under with Trek Segafredo

2019
2018
2017
2016
2016
2014
Voir les 2 photos

Michael ValgrenMichael Valgren
20-01-2019 07:07:52

Richie Porte vandt søndag for sjette år i træk på Willunga Hill. Det var dog ikke nok til at fravriste Daryl Impey førertrøjen, der tager den samlede sejr i Tour...

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under - dernière étape (6)

Encore souffrant de sa chute en début de semaine, Pierre Latour n'a pas pu exprimer tout son potentiel dans Willunga Hill.

Il...
Voir les 5 photos

Team SkyTeam Sky
20-01-2019 06:55:03

Message de Team Sky du 20-01-2019RACE REVIEW: Hear from Wout Poels & Dylan van Baarle and get the latest pictures, videos and report on an eventful @Santos Tour Down Under finale > http://teams.ky/TDU19St6

What did you...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 06:47:40

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019🚨 SPOILER ALERT 🚨
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
20-01-2019 06:46:00

Message de Tour de Suisse du 20-01-2019Grüsse aus Down Under von Kilian Frankiny
Santos Tour Down Under @Équipe cycliste Groupama–FDJ
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 06:39:43

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Nice chat with #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Sports Director Tristan #Hoffman and Rohan Dennis on the way to the team hotel after the final stage ⤵️
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-01-2019 06:38:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-01-2019‪What a way to go out...! ‬

‪The dust will settle over the next few days, but #ThanksHayman for so many years of memories, heart and inspiration. We’re lucky to keep...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 06:18:22

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019Daryl does the double! 🙌🔶
Read our race report. 👉 http://bit.ly/2AVNLha
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
20-01-2019 05:54:13

Message de BORA-hansgrohe du 20-01-2019Lukas Pöstlberger in the breakaway on the queen stage, as BORA-hansgrohe completes the Santos Tour Down Under. Read more here: https://bit.ly/2DlU5QT
---
Lukas Pöstlberger in der Ausreißergruppe auf der Königsetappe der...
Voir les 7 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 05:43:09

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Domenico Pozzovivo takes 14th on #WillungaHill and is 14th in the general classification. Well done after a troubled week for him. ⤵️
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-01-2019 05:33:01

Message de Astana Pro Team du 20-01-2019Santos Tour Down Under. Stage 6. Luis Leon Sanchez is 4th in final classification

- First of all I would like to thank my team for a great support during the...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 05:30:47

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
🎥 Rohan Dennis "Pretty happy with today's result ant the good start of the season with #BAHRAINMERIDA"
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
20-01-2019 05:25:21

Message de Team Sunweb du 20-01-2019🗣️"I couldn't have done it without the support of my team. To be in the top 10 would have been within my expectations. To come out with this result, I'm...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-01-2019On the last day of the #TourDownUnder, Dries Devenyns paced himself perfectly on the tough Willunga Hill and gained two places in the GC, concluding the first World Tour race...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-01-2019 05:08:37

Message de UAE Team Emirates du 20-01-2019🇦🇺 Diego Ulissi finishes 8th in stage 6 and the #UAETeamEmirates wins the team general classification!

#TDU2019
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 04:57:33

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
💐🏆 Rohan Dennis awarded as the best South Australian rider. Mom and dad happy and proud of their son 😃
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 04:48:58

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019👑 KING PORTE 👑
Richie Porte has won his sixth Willunga Hill crown on Be Safe Be Seen Motor Accident Commission of South Australia Stage 6!
See the full results. 👉 http://bit.ly/TDU2019-Results
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-01-2019 04:48:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-01-2019Nella 6° e ultima decisiva tappa del Santos Tour Down Under, è il nostro campione Diego Ulissi il migliore dei nostri a Willunga . Il nostro portacolori lottando con le...
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 04:39:15

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
➡️ Rohan Dennis is 4th on #WillungaHill and 5th overall!
Solid performance of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys on the final stage of the #tourdownunder
👏🏻👏🏻👏🏻 Well done boys!
Voir les 7 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 04:35:36

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019A super tough day for Patrick Bevin. He may not have won the race, but he earned a whole heap of respect from everyone that witnessed his work this week!!...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 04:31:46

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019The King retains his crown 👑 Richie Porte chats to Jens Voigt after another spectacular Willunga win!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-01-2019 04:29:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-01-2019#TourDownUnder: HISTORY! First ever rider to win back-to-back at the Tour Down Under 💪🏽💪🏽
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
20-01-2019 04:27:53

Message de CCC Team du 20-01-2019‪#tourdownunder Huge cheers from the crowd as Paddy Bevin crossed the line. He gave it everything but that crash was too much. Paddy still takes home the sprint jersey so...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 04:25:12

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019History has been written ✍🏻 Daryl Impey chats to Jens Voigt after becoming the first man to claim back-to-back Santos Tours Down Under!!! Great work from Mitchelton-SCOTT!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 04:22:42

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-20196️⃣ IN A ROW!!! Richie Porte wins again on Willunga, but it's Daryl Impey that makes history, becoming the first man to win back-to-back Santos Tours Down Under!! Incredible!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 03:59:23

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019🔈 LISTEN IN!! The sound of 90km/h 🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 03:46:03

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019👑 Team Sky took full control of that Subaru Australia KOM!! One more climb of Willunga awaits the field!!
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-01-2019 03:41:10

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-01-2019Live: Turning the corner at the top of Willunga at Tour Down Under
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 03:25:36

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019We're heading towards the business end of Be Safe Be Seen Motor Accident Commission of South Australia Stage 6, and it's either up or down from here, as the Garmin...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 03:03:30

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019Once again, Danny van Poppel is given the points through Ziptrak Sprint 2, and that moves him to second place in the 🔷 Ziptrak Sprint Jersey standings 👍🏼
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 02:58:34

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019We hope you're enjoying the pictures from the race this week. We certainly enjoy bringing them to you all 🎥
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 02:49:14

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019It's ramping up as we head towards the first climb of Willunga Hill, according to the Garmin Australia Race Stats, and it's put a split into the peloton!!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 02:08:58

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019No major dramas at the first Ziptrak Sprint of the day as Danny van Poppel is allowed to cross the line first by the breakaway so he can earn a...
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
20-01-2019 02:06:42

Message de Nairo Quintana du 20-01-2019Respeto y respaldo para nuestra Policía Nacional de los Colombianos, marcharemos en rechazo al terrorismo. Queremos vivir en paz. #NoAlTerrorismo
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-01-2019 01:34:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-01-2019Tributes to Mathew Hayman : #TourDownUnder: As Mathew Hayman hangs up the wheels, it's clear to see the impact he has had on the bunch.
Before we get to the business...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 01:09:28

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019It's been a fast start for our leaders on Be Safe Be Seen Motor Accident Commission of South Australia Stage 6. The Garmin Australia Race Stats have clocked their average...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 01:01:07

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
📸 Friendship at the start of the final stage ⤵️ Rohan Dennis and friends from his hometown cycling team #cycle4sam and Marcel Sieberg with...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-01-2019 00:48:17

Message de Team Bahrain Merida du 20-01-2019🇦🇺 Santos Tour Down Under
Stage 6️⃣
🚩 McLaren Vale
🏁 Willunga Hill
🛣️ 151.5 km
🕚 11.10 am
🕒 3.00 pm
➡️ The Queen Stage. Iconic hill top finish. The final showdown to...
Voir les 10 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-01-2019 00:45:22

Message de UAE Team Emirates du 20-01-2019‪🇦🇺 Final stage 6 Santos Tour Down Under starting now!‬

‪#UAETeamEmirates #TDU2019‬
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
20-01-2019 00:40:24

Message de CCC Team du 20-01-2019#tourdownunder Lined up for stage six. Whatever happens today we are so proud of Paddy Bevin and the rest of the team 🧡
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 00:33:04

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019The stage is set for the final day of racing... Check out the Subaru Australia Stage Preview for Stage 6 — it's the Queen Stage, and it's Willunga Hill 👑
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 00:24:36

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019A close up look at the crash on Stage 5 that put race leader Patrick Bevin on the ground. Thankfully he's OK to ride today's Be Safe Be Seen Motor...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-01-2019 00:15:00

Message de Santos Tour Down Under du 20-01-2019We wish we looked as cool as Daniel Oss in his RIDE 100% glasses! 😎
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-01-2019 00:06:16

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-01-2019Live: Tour Down Under sign on!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
20-01-2019 00:06:16

Message de CCC Team du 20-01-2019#TourDownUnder As tough as nails. Paddy Bevin at the start of stage six. #RideForMore
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under