ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Jens KeukeleireJens Keukeleire
25-01-2019 23:40:17

Message de Jens Keukeleire du 25-01-2019Staying hydrated is important. Vuelta a San Juan OK #feelinghot #feelinggood @ San Juan Province, Argentina
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 25-01-2019Tomorrow our Australian campaign comes to an end with one big final showdown at the Cadel Road Race! It's going to be a great race! 🇦🇺 🖐️

Details: bit.ly/CEGORR_TDD
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
25-01-2019 23:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 25-01-2019Take us back! ☀️🏖️🚴‍♂️
📸: Chris Auld Photography
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
25-01-2019 22:54:32

Message de Lex Albrecht du 25-01-2019Post social-ride coffee!

I love bikes, coffee, teammates and friends!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-01-2019 22:42:55

Message de CCC Team du 25-01-2019D-1 until #CadelRoadRace. A ride along the coast and a ☕️ stop are on the cards 👌. #RideForMore
Voir les 5 photos

Ted KingTed King
25-01-2019 22:09:50

Message de Ted King du 25-01-2019The CoastRide promises a little bit of everything. (Thankfully this year the emphasis on “little” refers to the rain.) Fun factor linger at high the entire time. Great crew, great...
Voir les 19 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-01-2019 22:07:32

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-01-2019Guardare avanti, sempre
Never look back

#OurTimeIsNow #NeverGiveUp

Neri Sottoli KTM Bike Industries Selle Italia Bicycle Line Ursus Cycling Nuova Comauto Spa METER Group Sidi Sport Force
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-01-2019‪These beauties are waiting to be taken out for a spin.‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-01-2019 21:37:12

Message de Amgen Tour of California du 25-01-2019Not only is Sacramento the “Farm to Fork” capital, but it is also a historical hub! Go back in time to the California Gold Rush or check out remnants of...
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
25-01-2019 21:36:53

Message de Esteban Chaves ECH du 25-01-2019🇦🇺 Australian day means Aussie kit 🇦🇺
🐨Happy Australian day🐨

#scottplasma
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
25-01-2019 21:36:36

Message de Alex Cano Ardila du 25-01-2019Desde hoy nuestra primera concentración y comenzamos oficialmente la temporada 2019 con la misma ilusión y ganas de siempre 💪🏼💪🏼👊 #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenu #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #coc...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
25-01-2019 21:32:47

Message de Tour of Utah du 25-01-2019Want to train like a pro this summer? Enter to win a free entry into the Summer of Cycling before the deadline: February 3, 2019 at 11:59 PM. 🚴‍♂️

Click here...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-01-2019 21:20:19

Message de Israel Cycling Academy du 25-01-2019You want to know why we are so exited going back to the Giro d'Italia?

Watch this: ICA finest moment.

https://youtu.be/aGZVSb7lc_k
Voir la vidéo

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
25-01-2019 21:11:16

Message de Jordi Simón Casulleras du 25-01-2019Con esas ganas de volver a sentir el aire en la cara, esa sensación de ciclista🚵‍♂️🚵‍♂️🔧🔧
#recoverysolong #mentalitySimón #enjoyeverytimeofyourlife
En voir plus

Nico DenzNico Denz
25-01-2019 21:02:56

Message de Nico Denz du 25-01-2019Last training ride in Australia 🇦🇺 Tomorrow it‘s raceday Cadel Road Race 🚲💪
#allezalm #toujoursplus Rosti Italian Quality Sportswear Bollé EKOÏ Sidi Sport SOLESTAR
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
25-01-2019 20:56:08

Message de José Mendes du 25-01-2019CHEGAMOS!!! @sportingtavira Vuelta a San Juan OK
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-01-2019 20:50:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-01-2019‪TODAY: #DeakinWomensRace as part of #CadelRoadRace. 113km, including the famous Challambra Climb in the finale. Racing from 12:25pm AEDT (2:25am CET).‬
‪📸 Getty Images ‬
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
25-01-2019 20:49:28

Message de Geraint Thomas du 25-01-2019Enjoyed my trip to Oakley HQ, discussing my love for jawbones🙈. Thanks for having me! 👍😎
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-01-2019 20:42:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-01-2019Il nostro campioncino Rui Oliveira 🇵🇹 è ad Hong Kong per l' ennesima tappa di Coppa del Mondo su pista. Da domani inizierà a gareggiare, specialità Omnium. Forza Rui alé...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-01-2019 20:40:34

Message de Team Androni Giocattoli du 25-01-2019Ecco due appuntamenti che i nostri tifosi non vorranno perdersi. Giro d'Italia e Milano Sanremo arriviamo…
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
25-01-2019 20:40:22

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 25-01-2019A pocos días de la @cbbikeraceoficial quemando carbonilla con @oliveraviles88
Que no me pase nada!!!!😅😅😅😅
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
25-01-2019 20:26:58

Message de Jessenia Meneses du 25-01-2019💣🤓🖤

📸 @_miguelborrero
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-01-2019 20:07:05

Message de Team Androni Giocattoli du 25-01-2019Ancora bravi i nostri alla Tropicale Amissa Bongo. Oggi Pelucchi 4° e Vendrame 9°. Domani penultima tappa.
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
25-01-2019 20:05:26

Message de Jose Serpa ''El Leon #Repost @teamgwshimano with @get_repost
・・・
Llegó el momento de conquistar los colores más importantes de nuestro país. Nuestros 10 #AtletasGW del @teamgwshimano están listos para el Campeonato Nacional de Ruta (31 de...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-01-2019 19:51:32

Message de Movistar Team du 25-01-2019🛬🇦🇷 We’re coming, Vuelta a San Juan OK 😎

👕 le coq sportif
Voir les 2 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
25-01-2019 19:51:01

Message de Luis Ángel Maté du 25-01-2019Con las botas puestas ☝🏼😜😎👌🏼
.
.
⚪️🔴🔆#cofidismyteam
.
〽️
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 25-01-20192ème jour de stage, les esprits s'égarent déjà 🤔

#RideAndShine
Voir les 2 photos

Maxime DanielMaxime Daniel
25-01-2019 19:31:57

Message de Maxime Daniel du 25-01-2019Le bar est ouvert..!!😅☀️
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
25-01-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 25-01-2019Unter dem Titel «Leiden auf zwei Rädern» hat die «WELT am Sonntag» vor einigen Wochen die klassischen Alltagsprobleme beim Radfahren zusammengestellt. Radwege, die im Nichts enden, parkende Lieferwagen, rechts abbiegende...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
25-01-2019 19:15:47

Message de Route Adélie de Vitré du 25-01-2019france3-regions.francetvinfo.fr : Non-voyant, reconnu sportif de haut niveau par la Fédération Française de paracyclisme, Lucas Carbonnel cherche à continuer de pratiquer le cyclisme en compétition sur tandem. Mais il lui...
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
25-01-2019 19:14:43

Message de Niccolò Bonifazio du 25-01-20193 victoire ✌️! Merci @petit.adrien62 @damdam_gaudin de m'avoir aidé dans la dernière partie et @journiax @alexandrepichot Yoan gene pour avoir vérifié la première partie de course ! 👍😁 3 vittoria,...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-01-2019 19:05:31

Message de Team Novo Nordisk du 25-01-2019Team Novo Nordisk is honored to take on our fifth Milano Sanremo!

We're excited to show the #ChangingDiabetes jersey again at La Classicissima!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-01-2019 19:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-01-2019Per i supporters Italiani 🇮🇹 a oggi la Vuelta a San Juan🇦🇷 sarà visibile su 📺 Eurosport 2 in seconda serata, la prima tappa domenica alle 22.30. La Cadel...
Voir les 2 photos

Loïc VliegenLoïc Vliegen
25-01-2019 18:54:49

Message de Loïc Vliegen du 25-01-2019velo101.com : Cycliste dans l'équipe BMC durant 2 ans, Loïc Vliegen change cette année d'équipe et se rend en Belgique pour courir avec l'équipe Wanty - Groupe Gobert chez laquelle...
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
25-01-2019 18:52:18

Message de Loïc Vliegen du 25-01-2019Loïc Vliegen : "Il est temps de mettre à profit l'expérience acquise chez BMC" : Avant gout du reportage qui sera diffusé sur l'équipe Wanty-Gobert ainsi que de Loïc.
A voir...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi " E quindi? “

Non c'è altra via se non quella della verità e della giustizia.

Verità per Giulio Regeni Giulio Regeni Giulio Siamo Noi
#giulioregenisiamonoi #veritapergiulioregeni
En voir plus

Simon SellierSimon Sellier
25-01-2019 18:35:49

Message de Simon Sellier du 25-01-2019Retour à la maison après 10 J au soleil à Calp.
Reprise de la compétition au CHALLENGE CICLISTA A MALLORCA dans 6 J 🚴🏽‍♂️ 👊🏼

📷 Blaise

Team Direct...
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-01-2019Balloons for the birthday boy 🎉🎉🎉
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
25-01-2019 18:34:43

Message de Alexis Guerin du 25-01-2019Bientôt la première compétition sur route!
Très prochainement je vous dévoilerais mon calendrier de début de saison mais avant ça il est temps de remercier les Cycles Tillous pour le prêt...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-01-2019 18:34:12

💥 Our training camp in Calpe is in full progress!

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-01-2019 18:22:07

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-01-2019La 5ème étape de Tropicale Amissa Bongo proposait un tracé inédit aujourd’hui, avec une incursion au Cameroun et une arrivée jugée à Mongomo en Guinée Equatoriale. Nos hommes se montrent...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
25-01-2019 18:17:04

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 25-01-2019Presentación en #fitur2019 de la etapa contrarreloj con llegada en La Guardia de Jaén. #vueltaciclistaandalucia2019 #65rds
Voir la vidéo

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
25-01-2019 18:15:50

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 25-01-2019La Guardia de Jaén lleva a Fitur la contrarreloj individual de la Vuelta a Andalucía 2019. Seguramente será una etapa muy importante para el devenir de la clasificación general final.

#vueltaciclistaandalucia2019...
Voir les 2 photos

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
25-01-2019 17:57:56

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 25-01-2019Happy to kick off my 5th season as a pro with this bunch of guys @vueltaasanjuanok ! First race on sunday.
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
25-01-2019 17:51:43

Message de Lilian Calmejane du 25-01-2019Bye bye Calpe, place à quelques jours à la maison avant le commencement de ma 4ème saison chez les professionnels 🐍 #teamdirectenergie
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 25-01-2019¡¡Muy buenas tardes!!
Aquí os dejamos el vídeo de la 2a etapa de la #VCV2019 GP Banco Sabadell, con salida y llegada en ALICANTE.

Podéis inscribiros como VOLUNTARI@S para la etapa en:...
Voir la vidéo

Erik BaškaErik Baška
25-01-2019 17:46:47

Message de Erik Baška du 25-01-2019Argentína 2019

Postupne sa snažíme aklimatizovať v týchto horúčavách. Tachometer mi miestami ukazuje 35-40 stupňov.
Pozdravuje Vás naša slovenska particka 🤟🏼
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
25-01-2019 17:45:27

Message de Tour de Pologne du 25-01-2019Tak było w 2018, a jak będzie w 2019?
I Ty możesz zaprojektować plakat promujący 76. edycję Tour de Pologne, ten który zawiśnie potem na bilbordach! 👌
Podstawowe wymagania:
✔️ nawiązanie do jubileuszu...
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
25-01-2019 17:42:22

Message de Fabien Doubey du 25-01-2019Training Camp WGG 2019 ✅
.
Now ready to race :
. 31/01 Challenge Mallorca #1
. 02/02 Challene Mallorca #3
.
#teamwgg #albirresortgarden #readytofight @ Albir Garden Resort
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
25-01-2019 17:41:43

Message de Michael Kolar du 25-01-2019Last few touches on my #specializedenduro29 before I leave to Gran Canaria 🖐️ 5 week's of shredding infront of me 🤘 I'm curious to see how far a roadie can...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-01-2019 17:33:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-01-2019💪 Une équipe soudée sur la Tropicale Amissa Bongo et un nouveau podium pour Lorrenzo Manzin, 3e de la 5e étape.

#Tropicale2019 l #TAB2019 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
25-01-2019 17:29:54

Message de Andrea Flash Guardini du 25-01-2019Solo due parole
⚡️WILD CARD⚡️
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-01-2019 17:26:53

Message de Israel Cycling Academy du 25-01-2019ח ו ז ר י ם ב ג ד ו ל

סילבן אדמס: ״ ההזמנה לג׳ירו 2019 היא ההוכחה שאנחנו בכיוון הנכון״

גיא ניב: ״ יש...
Voir les 4 photos

Davide RebellinDavide Rebellin
25-01-2019 17:25:49

Message de Davide Rebellin du 25-01-2019REBELCAMP GRAN CANARIA 24/31 GENNAIO

Il piacere di pedalare e divertirsi 😃🌞
Voir les 5 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
25-01-2019 17:20:50

Message de Rally UHC Cycling du 25-01-2019Toward Zero Race Melbourne : As the team prepares for today's Cadel Road Race, relive Thursday's action from the Toward Zero Race Melbourne and Allison Beveridge's eight place finish.

Deakin Women's...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
25-01-2019 17:19:34

Message de Maxime Daniel du 25-01-2019Retour de l'étape par une piste en plein coeur du Gabon..!
#dakar #tropicalamissabongo @arkeasamsic
Voir la vidéo

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
25-01-2019 17:18:38

Message de Team Sondre Holst Enger du 25-01-2019Holst Engers lag fikk wildcard til Giro d'Italia - Procycling.no : 🎉🎉🎉
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
25-01-2019 17:17:48

Retour de l'étape par une piste en plein coeur du Gabon 😅
@arkeasamsic #dakar #trobrogabon

Jens KeukeleireJens Keukeleire
25-01-2019 17:16:41

Message de Jens Keukeleire du 25-01-2019https://youtu.be/or4tIxG2QR8
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
25-01-2019 17:00:00

Message de Cyclassics du 25-01-2019Sind deine neuen Vorsätze noch aktuell? Nimm' noch einen Schluck aus der Pulle und dann geht's weiter.

#CycleTheClassic
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-01-2019 16:59:12

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-01-2019Preview Cadel Evans Great Ocean Road Race 🇦🇺

Discover the ambitions and race plans for the Cadel Road Race on Sunday by reading our preview with Caleb Ewan and DS Mario...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 25-01-2019🇦🇷#VueltaSJ2019

We're delighted to be in Argentina ahead of Vuelta a San Juan which starts on Sunday. This is who will be representing @TeamDiData.

Plenty of exciting racing to to look forward...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
25-01-2019 16:47:40

Message de Gent-Wevelgem du 25-01-2019And here is our #10yearschallenge
From 1️⃣to 7️⃣ races in 🔟 years!

In 2008 we had never thought of organizing 7️⃣ races in 1️⃣ day and see where we...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-01-2019 16:45:28

Message de Trek-Segafredo du 25-01-2019We love it when we get to host one of our partners and we strut our stuff!
Thank you Splunk for your support and joining us at the Cadel Road...
Voir les 6 photos

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
25-01-2019 16:45:22

Message de Amund Grøndahl Jansen du 25-01-2019Hard training camp done and dusted. Had to smile whenever possible, as most of the time was spent with a sufferface. Next up on my schedule is Volta a...
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
25-01-2019 16:42:29

Message de Mads Pedersen du 25-01-2019Second episode of our road to the classics season - this time we started the trainingcamp with our team Trek-Segafredo.

#Teammadsper #fightforsucces
Voir la vidéo

Marco MathisMarco Mathis
25-01-2019 16:35:15

Message de Marco Mathis du 25-01-2019Skimo Morning Training 🤘🏻
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-01-2019Hammer Series on Kinomap Challenge : Take part in the Hammer Hong Kong challenge on Kinomap. Exclusive prizes including team jerseys & training gear to be won. The challenge ends...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
25-01-2019 16:21:37

Message de Toms Skujiņš du 25-01-2019My new webiste is up.
Some news, race calendar, funny videos and much more.
Check it out:
tomsskujins.com
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 25-01-2019🔴 Grupo Caliche patrocinará el maillot rojo de la 39ª #VueltaCiclistaMurcia2019 Gran Premio Banco Sabadell. La prenda identificará al líder de la clasificación de la montaña, que acredita al mejor...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
25-01-2019 16:06:18

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 25-01-2019Stretching🤸🏼‍♂️
Voir les 11 photos

Jasper StuyvenJasper Stuyven
25-01-2019 16:03:59

Message de Jasper Stuyven du 25-01-2019On the road with Mads Pedersen: Episode 2! The big dilemma on how to wear cycling socks 🤷‍♂ #TeamMadsper #AimHigher
Voir la vidéo

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
25-01-2019 16:03:52

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 25-01-2019Nasze rowerki na sezon 2019 🤗. Polecam serdecznie wszystkim model LOOK 795 Blade RS 🚲☝️.Szybki, mega sztywna rama i najważniejsze że nie ma żadnych problemów w odnalezieniu na nim odpowiedniej...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-01-2019 16:03:33

Message de Israel Cycling Academy du 25-01-2019Israel Cycling Academy Announcement:

WE ARE BACK TO THE GIRO D 'ITALIA - ready to write another historic chapter:

ISRAEL CYCLING ACADEMY is deeply honoured to receive an invitation to...
Voir les 6 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
25-01-2019 16:02:22

Message de Damien Gaudin du 25-01-2019C’est une nouvelle belle journée pour le Team Direct Energie sur la Tropicale Amissa Bongo, Niccolò Bonifazio remporte une troisième étape après un excellent travail de toute l’équipe !

Il...
Voir les 3 photos

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 25-01-2019Invitations épreuves italiennes

RCS a annoncé ce vendredi les Wild-Cards pour le Giro, le Strade Bianche, Milan-San-Remo et Tirreno Adriatico.

Le Team Direct Energie a reçu une invitation pour participer à Milan-San-Remo...
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
25-01-2019 15:54:22

Message de Guillaume Boivin du 25-01-2019Talk about a great news to finish your training to. Massive thank you to @israelcyclingacademy and @giroditalia for making this happen. On top of the Corsa Rosa, we get to...
En voir plus

Nans PetersNans Peters
25-01-2019 15:50:00

Message de Nans Peters du 25-01-2019Le séjour en Australie touche à sa fin mais ce n'est pas encore terminé, dimanche c'est la Cadel Evans Great Ocean Road Race !
Voir les 3 photos

Guillaume MartinGuillaume Martin
25-01-2019 15:45:35

Message de Guillaume Martin du 25-01-2019Fin du stage @teamwantygobert. Plus qu'une semaine avant le lancement de la saison 2019, au Challenge de Majorque. Le travail est fait, la détermination est là. En selle !
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
25-01-2019 15:40:42

Message de Paweł Poljański du 25-01-2019Kolejny trening zrobiony przed Vuelta a San Juan OK
#borahansgrohe 📸JorgeAmaya
Voir les 5 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 25-01-2019Pour la quatrième année consécutive, le grand départ de la Classique Le Poinçonnet - Panazol Limoges Métropole aura lieu... au Poinçonnet 😉🚴‍♂️
Plus d'infos par ici 👉 https://bit.ly/2MyZ5UY
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
25-01-2019 15:36:57

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 25-01-2019L'invito a Giro d'Italia, Milano-Sanremo e Tirreno-Adriatico è il miglior riconoscimento al progetto #GreenTeam della Bardiani_CSF che, dall'inizio della sua attività, non ha mai mancato l'appuntamento con la Corsa Rosa...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 25-01-2019En ce 25 janvier, nous souhaitons un Bon Anniversaire à Marie Le Net !🎉🎉🎉
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 25-01-2019Tropicale Amissa Bongo - Etape 5

Et de 3 ! Niccolo Bonifazio s'est de nouveau imposé sur l'épreuve Gabonaise, affirmant son statut de patron depuis le départ (1er, 1er, 3e, 2e,...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
25-01-2019 15:17:56

Message de Davide Cimolai du 25-01-2019Finalmente è ufficiale, al Giro ci saremo!
#Giroditalia2019
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
25-01-2019 15:11:46

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
25-01-2019 15:06:43

Message de Le Tour de La Provence du 25-01-2019L'équipe Deceuninck - Quick-Step Cycling Team sera présente au départ du Tour de La Provence 😉

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des...
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-01-2019"It's a place where you can find anything you want to find. Whether that's a group of people that you click with, or a certain type of food, or a...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
25-01-2019 15:02:55

Message de Team Sunweb du 25-01-2019We're excited to welcome Pro-Bikegear back to the Team Sunweb family!

🗣️"The reputation of PRO products is exemplary, which is crucial in a long demanding race season."

💻 teamsunweb.com/welcome-pro
Voir les 3 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-01-2019 14:55:33

Message de Astana Pro Team du 25-01-2019Building on our time trial skills ⏱🚴‍♂️🍊🍊🍊 #TrainingCamp #Calpe
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
25-01-2019 14:54:18

Message de Milano Sanremo du 25-01-2019Milano-Sanremo presented by NAMEDSPORT> 2019, ecco le 25 squadre invitate! >>> http://www.milanosanremo.it/it/
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 25-01-2019📣 Annonce partenariat:
SynerJ-Health devient partenaire du Team Delko Marseille Provence pour les compléments alimentaires naturels.
Rendez-vous sur leur site internet pour découvrir l'intégralité de leur gamme de compléments alimentaires!
🔗 https://synerj-health.com/
En photo,...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
25-01-2019 14:45:20

Message de Tirreno Adriatico du 25-01-2019Tirreno-Adriatico NAMEDSPORT> 2019, here the 23 invited teams! >>> http://www.tirrenoadriatico.it/en/
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-01-2019 14:43:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-01-2019Oggi presentazione Cadel Road Race. La nostra super supporters Wendy May Abbott ci regala alcune splendide foto 📷 col team 🇦🇪 e col nostro Ds Allan Peiper. Grazie. Thank you!!!...
Voir les 4 photos

Strade BiancheStrade Bianche
25-01-2019 14:42:02

Message de Strade Bianche du 25-01-2019Strade Bianche NAMEDSPORT> 2019, ecco le 21 squadre invitate! >>> http://www.strade-bianche.it/
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 25-01-2019Prontissimi per questa nuova avventura insieme, così come tutti i miei compagni!!! Onorato di questa maglia e cercherò di dare il meglio!! #staytuned #cycling #passion #nevergiveup #fullgas #FMB @neri_selleitalia_ktm @selle_italia...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
25-01-2019 14:37:06

Message de Lex Albrecht du 25-01-2019Over the past 7 years of traveling the world to train and compete as a pro-cyclist, I’ve learned that packing light makes life a LOT easier. (You can only wear...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
25-01-2019 14:35:14

Message de Team Total Direct Energie du 25-01-2019#TAB2019 Troisième victoire sur la Tropicale Amissa Bongo pour 🇮🇹 Niccolò Bonifazio 🇮🇹!
🏆🏆🏆
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-01-2019 14:34:49

Message de Giro d'Italia du 25-01-2019Here are the 22 teams of the Giro d'Italia 2019!
Click to discover the Wild Cards of #Giro 102
>>> http://www.giroditalia.it/eng/
En voir plus

CyclassicsCyclassics
25-01-2019 14:34:14

1000 km Radfahren. Einmal quer durch Deutschland. Von Hamburg bis zur Zugspitze. Genau das haben die Kollegen von Ride Across Germany bei ihrem Event vor.

Jetzt wollen sie von euch,...

Hammer SeriesHammer Series
25-01-2019 14:32:20

Message de Hammer Series du 25-01-2019The Hammer Hong Kong challenge on Kinomap is live now!
1. Sign up | 2. Pick the pro team you want to represent | 3. Ride.
Exclusive prizes including team jerseys &...
En voir plus

François BidardFrançois Bidard
25-01-2019 14:30:34

Message de François Bidard du 25-01-2019Fin du stage qui a commencé plus tard que prévu, en effet un état grippal m'a fortement ralenti la semaine dernière ! mais dans 10 jours c'est le début d'une...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
25-01-2019 14:26:51

🇮🇹 Giro d'Italia + 🇮🇹 Milano Sanremo 🇮🇹 Tirreno Adriatico
La Bardiani-CSF ci sarà ‼️

#GreenTeam 💪

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
25-01-2019 14:25:18

Message de Benjamin Thomas du 25-01-2019Une dure journée au bureau avec au final une 4ème place sur cette sixième manche de coupe du monde avec les copains. On s’incline en finale pour le bronze face...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-01-2019 14:21:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-01-2019Mamma mia, c'est officiel ! 😍🇮🇹

Pour leurs grands débuts en Italie, les #MenInGlaz disputeront les Strade Bianche le 9 mars prochain. Somptueux baptême du feu.

✏ FRJ design & photography

#StradeBianche...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
25-01-2019 14:13:28

Message de Eschborn-Frankfurt du 25-01-20191700 Höhenmeter, 100 Kilometer, legendäre Anstiege wie der Feldberg, Kittelhütte, Ruppertshainer und Mammolshainer Stich – und das größtenteils auf der Strecke der Profis: 🚵‍♂ voilà - die ŠKODA Velotour 2019...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
25-01-2019 14:08:53

Message de Taylor I believe everyday we have the super power to smile. I know it sound silly but it’s the honest truth when someone smiles at you, you feel good and happy....
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-01-2019 14:08:53

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-01-2019🇮🇹 🚴🏻‍♂️ Giro d'Italia & Strade Bianche
We are ready to ride!!!! 🙌🏻
Vi aspettiamo sulle strade del #Giro 2019!
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-01-2019 14:00:30

Message de Team Novo Nordisk du 25-01-2019Meet the 2019 Team Novo Nordisk roster and find out how you could be our "Fan of the Race" as we race to inspire, educate and empower everyone affected by...
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
25-01-2019 13:54:59

Message de Hannah Barnes du 25-01-2019Happy Weekend everyone! Whether heading out on an epic adventure or enjoying a bit of chill time! 😎
Some memories from Israel last month - riding along camel tracks &...
Voir les 3 photos

Umberto OrsiniUmberto Orsini
25-01-2019 13:30:11

Message de Umberto Orsini du 25-01-2019Training camp Calpe ✅🇪🇸 After 21 days, tomorrow we’ll come back in Italy 🇮🇹 Ready for the new season, the second one with Bardiani - CSF Pro Team ! #greenteam...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-01-2019 13:24:40

Message de Movistar Team du 25-01-2019Movistar Team se concentra de nuevo en el Rafa Nadal Sport Centre : ✈️🏝 We’re heading to Mallorca’s Rafa Nadal Sports Centre this weekend for a short, four-day training camp...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 25-01-2019Coupe du Monde Piste - Poursuite par équipes

L’Allemagne 🇩🇪 (avec Charlotte Becker ) termine 🥈 de la poursuite par équipes, alors que l’équipe de France 🇫🇷 (avec Coralie Demay...
En voir plus

Alex DowsettAlex Dowsett
25-01-2019 13:14:12

Message de Alex Dowsett du 25-01-2019Pro points race confused kermesse racing in 40°+ heat round an F1 track, because why not! Video here...👉🏻 youtu.be/7Kf6BGpBoEw
Voir la vidéo

Mads PedersenMads Pedersen
25-01-2019 13:11:16

Message de Mads Pedersen du 25-01-2019WOW - YourBoots Does it again, now they have a new machine you can travel with🚴🏽‍♂️✈️

Follow the link, and read more about it - pre order now and safe 1000DKK😳
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
25-01-2019 12:54:29

Message de Mario Cipollini du 25-01-2019Meravigliosa serata a Pinerolo.
L’amico Elvio Chiatellino ha riunito una serie di Campioni straordinari , ha invitato anche me , e lo ringrazio moltissimo.
In questa foto solo i campioni del mondo...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
25-01-2019 12:21:35

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 25-01-2019Team Presentation for Cadel Evans Great Ocean Road Race : Sunday is race day, stay tuned!
Voir les 5 photos

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 25-01-2019In attesa delle foto ufficiali, ecco qualche anticipazione!!
Voir les 4 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-01-2019 12:17:29

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-01-2019😍 Avant le départ de la 5e étape de la Tropicale Amissa Bongo, Justin Mottier a partagé de jolis moments avec les jeunes spectateurs. Des moments inoubliables !

#TAB2019 l #Tropicale2019...
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 25-01-2019VITTORIA!!! 😍😍🥇🥇
Voir les 4 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-01-2019 12:00:00

Message de BORA-hansgrohe du 25-01-2019#FlashbackFriday to some #Outtakes from 2018.
We are pretty sure that we see some of those funny moments also in the 2019, what do you think?
-----
Ein kleiner Ausschnitt von...
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
25-01-2019 11:41:52

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 25-01-2019Frumos echipamentul,care se asortează perfect cu bicicleta LOOK 795 RD BLADE,echipata cu roti Corima și sram red etap. In plus pantofii Dlkiller collection un alt detaliu care nu...
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-01-2019‪The Argentinean Diary of a Young Wolf: Recon of the San Juan course on the last day as an 18-year-old.‬
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
25-01-2019 11:40:02

Message de UAE Tour du 25-01-2019🔻Meet the UAE Tour riders 🔻
Vincenzo Nibali
The Italian professional road racer, who currently rides for the UCI WorldTeam Bahrain–Merida will be one of the UAE Tour top riders.
Nibali...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-01-2019 11:14:09

Message de Team Androni Giocattoli du 25-01-2019Oggi alla Tropicale Amissa Bongo è in programma la quinta tappa che dal Gabon prevede uno sconfinamento in Camerum e Guinea Equatoriale. Nell'attesa dei risultati ecco qualche immagine dei nostri...
Voir les 2 photos

Tour de PologneTour de Pologne
25-01-2019 11:11:30

Message de Tour de Pologne du 25-01-2019Another award for Czesław Lang and Tour de Pologne - ”Most Reliable in Polish Economy” 🏆 Director Lang has been building this „brand” for 25 years now. None of this...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
25-01-2019 10:55:22

Message de Mikael Cherel du 25-01-20199 jours - 40h d'entraînements rythmés - 1350kms - 17500m de dénivelé positif... ça sent bon la reprise des compétitions 👊 🔜

@rosti.it @ekoicycling @bolle_eyewear
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
25-01-2019 10:53:19

Message de Christian Knees du 25-01-2019#cadelroadrace up next on Sunday 👍🏻👌🏻
Team presentation ✅
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-01-2019 10:43:08

Message de Team Androni Giocattoli du 25-01-2019Per chi si fosse perso "a tu per tu con Gianni Savio", la bella intervista di Luca Gregorio su Bike Channel Sky 214 al nostro team manager, oggi alle 15,15...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-01-2019 10:43:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-01-2019Quando il caldo si fa insopportabile 🔥🔥🔥🌡️😩😵🤯😰😱😖😞😟😓☹️😭😢😬😳😡😠
Voir les 4 photos

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
25-01-2019 10:33:47

Message de Jens Debusschere Fans du 25-01-2019Ons JDB Luxe ontbijt is ondertussen uitverkocht! Waarvoor dank!!

Bij deze reeds twee nieuwe aankondigingen:
- do 28/02 papsause met eieren!
- pronostiek voorjaar!

Voor beide activiteiten kan je vanaf deze avond inschrijven...
Voir les 2 photos

Paddy BevinPaddy Bevin
25-01-2019 10:05:05

Message de Paddy Bevin du 25-01-2019cyclingnews.com : New Zealander still recovering from injuries from crash at Tour Down Under
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
25-01-2019 09:55:35

Message de Tom Bohli Followers du 25-01-2019Wichtige Trainings!!
Das Thermometer übersteigt die 35 Grad Marke in Argentinien, daher ist es wichtig den Körper an diese Hitze zu gewöhnen.
Importent trainings!!
The thermometer exceeds the 35 degree mark in Argentina,...
Voir les 4 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-01-2019 09:48:50

Message de Astana Pro Team du 25-01-2019Our riders at the podium of the team presentation of the Cadel Evans Great Ocean Road Race 2019.

Cadel Road Race
#AstanaProTeam
#CadelRoadRace
#AlgaAstana

📷@Gettysport
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
25-01-2019 09:44:45

Message de Le Tour de La Provence du 25-01-2019🚨 Bonjour à tous ! 🚨

Vous pouvez désormais retrouver toutes les informations concernant la 4ème édition du Tour de La Provence sur notre site : www.tourdelaprovence.fr 😉

Le Tour de...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 25-01-2019El último día: nog snel een bakje #Kaldi koffie en onze renners zijn klaar voor hun laatste training op Spaanse bodem. ☕️

**

It's our last day in Spain. After a delicious...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
25-01-2019 09:32:35

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 25-01-2019Petit à petit... Je peux marcher seule ✌🏻
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
25-01-2019 09:17:03

Message de Team Total Direct Energie du 25-01-2019#stagejanvier Le stage de janvier s'est terminé hier pour le #TeamDirectEnergie. Nous avons eu l'occasion de prendre de très belles photos sur les routes espagnoles. 📸
➡️Saurez-vous reconnaître ces deux "Jaune...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
25-01-2019 09:10:26

Message de Boaro Manuele du 25-01-2019☀️ Adoro il sole, ma voglio anche bene ai miei occhi! 😎 Proteggeteli sempre anche voi, al mare o in alta montagna, quando il sole è forte, come qui in...
En voir plus

Theo Yates - CyclistTheo Yates - Cyclist
25-01-2019 09:06:46

Message de Theo Yates - Cyclist du 25-01-2019Some good footage from todays sprint. Awesome lead out from all of the Drapac Cycling boys to get Jensen Plowright up for the win in todays stage 3 of RIDE...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-01-2019Wish Remco Evenepoel a happy birthday in the comments section of this post.
Photo credit: Sigfrid Eggers
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
25-01-2019 09:00:00

Message de Il Lombardia du 25-01-2019Focused on the target! 🎯
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
25-01-2019 09:00:00

Message de Strade Bianche du 25-01-2019Amazing view 📸
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-01-2019 08:55:57

Message de Team Novo Nordisk du 25-01-2019Team Novo Nordisk : #ICYMI Tune in today at 3PM CET / 9AM EST for Team Novo Nordisk’s Facebook Live Team Presentation!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-01-2019 08:54:10

Message de CCC Team du 25-01-2019🇦🇺 #CadelRoadRace team presentation ✔️
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 25-01-2019Il quartetto vola in finale per l’oro!!
La diretta su Eurosport player a partire dalle ore 12!!!
Voir les 3 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-01-2019 08:32:04

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-01-2019🎙 «Originaire de l'Ile de La Réunion Tourisme (IRT) , c'est un plaisir de gagner ici sur les terres africaines. Jusqu'à dimanche nous allons continuer à nous battre pour essayer...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-01-2019 08:30:37

Message de UAE Team Emirates du 25-01-2019🇦🇺 Cadel Road Race Team presentation, the guys are ready for Sunday!

#UAETeamEmirates #CadelRoadRace
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
25-01-2019 08:30:00

Message de Team Cofidis du 25-01-2019Nouveau maillot, présentation de l'équipe pro et des nouvelles recrues, 10 ans de la section handisport : revivez la présentation officielle de l'équipe ! Merci Cofidis pour la vidéo 😍🍿

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
25-01-2019 08:11:26

Message de Tour of Norway du 25-01-2019​Nytt lag og flere nordmenn til Tour of Norway 2019|Tour of Norway : Flere lag og flere nordmenn. Vi gleder oss til sykkelfest! 🙌🚴‍♂️🇳🇴

De siste lagene blir sluppet førstkommende mandag....
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-01-2019 08:10:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-01-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: SI PREPARA IL DEBUTTO STAGIONALE ALLA VUELTA A SAN JUAN. : 🇦🇷 Vuelta a San Juan OK
📅 Il debutto stagionale per la NIPPO Vini Fantini...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
25-01-2019 08:05:42

Message de Jens Keukeleire du 25-01-2019San Juan 2019.
Voir les 7 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-01-2019 08:01:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-01-2019BL BICYCLE LINE FIRMA LA DIVISA 2019

Sarà la BL Bicycle Line di Treviso, che vanta più di 30 anni di esperienza nel mondo del ciclismo, e in particolare nel settore...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-01-2019 08:00:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-01-2019BL BICYCLE LINE WILL BE THE TECHNICAL CLOTHING PROVIDER FOR 2019

BL Bicycle Line of Treviso, more than 30 years of experience in the world of cycling, will be the technical...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
25-01-2019 08:00:01

Message de Chrono des Nations du 25-01-2019🎂 Joyeux anniversaire Remco Evenepoel 🎂
En voir plus

Taylor PhinneyTaylor Phinney
25-01-2019 07:36:06

Message de Taylor Phinney du 25-01-2019Taylor Phinney's LA - EF Education First Pro Cycling : https://www.efprocycling.com/taylor-phinneys-la/
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-01-2019 06:57:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-01-2019I nostri campioni ci fanno tanta invidia😜.Pedalare sotto il sole è un vero piacere. Il caldo 🔥 forse è anche troppo, anche in Argentina supera i 35 gradi🌡️, ma...
Voir les 5 photos

Tour de SuisseTour de Suisse
25-01-2019 06:55:00

Message de Tour de Suisse du 25-01-2019Inscrivez-vous jusqu'à la fin du mois de janvier pour le Tour de Suisse Challenge et profitez encore du super rabais!
>> C'est ici pour vous inscrire :
https://www.abavent.de/anmeldeservice/tourdesuissechallenge2019/
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
25-01-2019 06:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 25-01-2019There's nothing better than celebrating with your team! 🎉
📸: Dylan Minchenberg
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
25-01-2019 06:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 25-01-2019Happy long weekend! ☀️🇦🇺
📸: Chris Auld Photography
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-01-2019twitter.com : “🖤🔝 Sidi Shot black version @MATTEOTRENTIN special edition ⭐️🇪🇺⭐️ European Champion ...The right color for the northern classic 👌🏻😉”
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
25-01-2019 06:13:20

Message de Rémi Cavagna du 25-01-2019On the F1 Melbourne Circuit 🔥🤘 #Feeltheburn #cadelevansroadrace
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-01-2019 05:45:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-01-2019‪#DeakinWomensRace: The good news is that the cool change has arrived and we will have perfect racing conditions tomorrow. Here’s a reminder of our 6-rider lineup. ‬
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
25-01-2019 05:25:24

Message de Brenton Jones du 25-01-2019Finishing the Cadel Road Race - Race Melbourne Criterium like 🤪
Nice to finish it off alongside good company and open the legs up before the Herald Sun Tour next...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
25-01-2019 03:34:24

Message de Drapac Cycling du 25-01-2019Jensen Plowright takes his first UCI win in Stage 3 of the New Zealand Cycle Classic. Fantastic riding from the whole team. #MoreThanACyclingTeam
Voir les 3 photos

Mertz RémyMertz Rémy
25-01-2019 03:23:41

Message de Mertz Rémy du 25-01-2019Sir Bradley Wiggins: ‘My son comes home from school and gets on Zwift instead of Fortnite’ - Cycling Weekly : Et c’est bien meilleur pour la santé 😉
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-01-2019 03:17:39

Message de UAE Team Emirates du 25-01-2019‪🎥Interview time for Sven Erik Bystrøm and Tadej Pogačar!‬

‪#UAETeamEmirates Velon CC
Voir les 2 photos

Nairo QuintanaNairo Quintana
25-01-2019 02:43:16

Message de Nairo Quintana du 25-01-2019Nos vamos de Vuelta San Juan Allí hemos ganado, ojalá este año repita alguno de los Quintana. ¿Será que si?
En voir plus

Mark RenshawMark Renshaw
25-01-2019 01:24:38

Message de Mark Renshaw du 25-01-2019‪Excited to become an ambassador for the Bathurst Cycling Classic. Including the Sunday’s B2B race, part of the 2019 Gran Fondo World Series. Don’t miss this awsome weekend on 16/17th...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
25-01-2019 01:23:34

Message de Rachel Neylan du 25-01-2019One of the most beautiful and transformational moments of my career, winning the inaugural @cadelroadrace in 2015 💙💙 Excited to line up tomorrow with @cyclingaustralia #kordamentha for a big...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-01-2019 00:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-01-2019🎥 #RaceMelbourne: Surviving the heat, finish salutes gone wrong, missing doors and strange neo-pros.
Voir la vidéo

Tayler WilesTayler Wiles
25-01-2019 00:12:26

Message de Tayler Wiles du 25-01-2019Loving every minute racing with these girls! 😘💪🏼🚲💥 @treksegafredo #squad #leadout #teamwork 📸cred: @iamlucasmirtsios
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31