ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Hubert DupontHubert Dupont
26-01-2019 23:32:04

Message de Hubert Dupont du 26-01-2019twitter.com : “RACE DAY! Watch the UCI WorldTour Elite Men at #CadelRoadRace today 👇 🇦🇺 Cadel Evans Great Ocean Road Race 🕐 Start Time: 11.10 am 🚴‍♀️ Distance: 163km 🥇...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-01-2019 23:10:48

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-01-2019Live: inside the team camper at Cadel Evans Great Ocean Road Race
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
26-01-2019 22:24:19

Message de CCC Team du 26-01-2019🇦🇺 #CadelRoadRace

🗺 Geelong > Geelong (163km)
🚩 11:10 AEDT (01:10 CET)
🚴 👇
#32 Víctor de la Parte
#33 Jakub Mareczko
#34 Łukasz Owsian
#35 Joey Rosskopf
#36 Fran Ventoso
#37 Szymon Sajnok
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
26-01-2019 22:02:13

Message de Ramunas Navardauskas du 26-01-2019Guess what we were talking about !?
Sure about where to ride .
Ignas wanted go up..
My idea was ...😆🚴🏻‍♂️🤨
#navardaukas
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
26-01-2019 21:49:45

Message de Tayler Wiles du 26-01-2019Calm & collected VS. all over the bike suffering 🤣 Bike racing is not always pretty🥴 Thanks Cadel Road Race for a great event! 📸cred: Velofocus @ Geelong, Victoria
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-01-2019 21:28:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-01-2019🎥#CadelRoadRace: Before we start today's men's race, take a look back at the #DeakinWomensRace race yesterday.
Voir la vidéo

Daniel TurekDaniel Turek
26-01-2019 21:03:59

First nice ride in #columbia #altitude #vueltaacolombia is coming. I finally got my bike after 4days delay-thanks @iberia 🤬

První pěknej trénink v Columbii. 2týdny do závodu je potřeba začít...

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
26-01-2019 20:59:35

Message de Team Androni Giocattoli du 26-01-2019Domani si chiude la Tropicale Amissa Bongo, ma inizia pure la Vuelta a San Juan OK in Argentina. I nostri in gara sono loro. Forza Androni Giocattoli Sidermec!
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
26-01-2019 20:55:59

Message de Team Androni Giocattoli du 26-01-2019Alla Tropicale Amissa Bongo sempre protagonisti. Anche oggi Matteo Pelucchi quarto e Andrea Vendrame nono. Proprio come ieri. Domani l'ultima tappa.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-01-2019 20:47:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-01-2019‪TODAY: Men’s #CadelRoadRace from 11:10am AEDT (1:10am CET). ‬
‪📸 Getty Images ‬
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
26-01-2019 20:42:56

Message de Rachel Neylan du 26-01-2019Happy to be Australian day! 💚💛Proud to have been wearing this special jersey yesterday!....... This atheltic career is a childhood dream come true after watching world stage sport as a...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-01-2019 20:41:17

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-01-2019Ma quanto è divertente andare in bicicletta?!?!? Tantissimo vero !!!!!! 👍🤙🚴‍♂️🚴‍♀️🎉✨🚲
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
26-01-2019 20:29:05

Message de Lex Albrecht du 26-01-2019It’s a sunshiny kind of day in Tucson... again 🙂

Rudyproject Team TIBCO-Silicon Valley Bank
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-01-2019 20:08:02

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-01-2019👤 Johan le bon

📸 FRJ design & photography

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

Sep VanmarckeSep Vanmarcke
26-01-2019 19:52:29

Message de Sep Vanmarcke du 26-01-2019Another beautiful day in Spain, climbing the one and only “Col De Rates”!
📸hannevanhoe
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
26-01-2019 19:50:01

Message de Fans de Marvin Tasset du 26-01-2019"Marvin Tasset le sait très bien. Cette année, "ça passe ou ça casse". Le coureur de Wallonie Bruxelles Development Team entame sa dernière année Espoirs.

Lire la suite : https://www.directvelo.com/actualite/71825/marvin-tasset-a-leve-le-pied-durant-l-hiver?fbclid=IwAR3XjfV-X--zE5bleemamXFRdZPlojg5VfCBX-CBVK8r0qj8r_iOv-56YJY#"...
En voir plus

Paul OurselinPaul Ourselin
26-01-2019 19:48:24

Message de Paul Ourselin du 26-01-2019Retour à la maison après 15 jours de stage perso puis avec l’équipe à Calpe. De superbes conditions de travail au soleil pour assimiler un gros bloc de travail en...
En voir plus

Georg Preidler -ProCyclistGeorg Preidler -ProCyclist
26-01-2019 19:45:16

Message de Georg Preidler -ProCyclist du 26-01-2019Long time no uploads since 🇦🇹winter was so bad with that much ❄️ i got stuck in a snowhole and couldn’t post anything 😝
Luckily made it to #teide for a...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
26-01-2019 19:43:29

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 26-01-2019Importante Update : 5 jours après l’opération et je ne suis toujours pas allée aux toilettes 😂 et mes cheveux sont à mon image: détruits ! 😅
#bonnenuit #lifeisajoke #dreamtomorrow
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
26-01-2019 19:17:50

Message de Steve Morabito Athlète du 26-01-2019Me voilà de retour à la maison ! Quel plaisir de retrouver mes routes d’entraînement après un beau mois en Australie et de pouvoir changer totalement de garde robe 😆...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-01-2019 19:17:26

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-01-2019Ebbene sì, domani si parte. 17 corridori, 4 direttori sportivi, 1 Team Manager. Tutti riassunti in meno di un minuto

So tomorrow we are finally back on the road. 17 riders,...
Voir la vidéo

Adriano MaloriAdriano Malori
26-01-2019 19:17:20

Message de Adriano Malori du 26-01-2019Una giornata qualsiasi, in un posto qualsiasi, in un ristorante qualsiasi.. ogni cosa è "qualsiasi" quando l'unica cosa veramente speciale è accanto a te.... 💜 Giorgia Tarasconi
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
26-01-2019 19:01:28

Message de Hubert Dupont du 26-01-2019todaycycling.com : Le 27 janvier se disputera la Cadel Evans Great Ocean Road Race 2019. C’est seulement la 5e édition de cette toute jeune épreuve.
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
26-01-2019 18:59:09

Message de Hubert Dupont du 26-01-2019twitter.com : “🇦🇺 @CadelRoadRace Petit rappel avant la dernière course australienne / Quick reminder before the last race in Australia. 🇫🇷 @p_latour 🇫🇷 @BenoitCosnefroy 🇫🇷 Hubert Dupont 🇩🇪 @NicoDenz 🇫🇷...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-01-2019 18:41:31

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-01-2019" Ça c'est bon, yesss " #tropicale2019 #weareoneteam 🤜🤛
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
26-01-2019 18:17:49

Message de José Mendes du 26-01-2019Primeiro treino na Argentina concluido. Mais logo apresentação e as primeiras pedaladas num criterio pré @vueltaasanjuanok
Vamos @sportingtavira
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
26-01-2019 18:07:47

Message de Mattia Cattaneo du 26-01-2019Domani inizia la Vuelta San Juan 🇦🇷 ed inizia anche la mia 7a stagione da professionista 🚴🏻‍♂️
Stay Tuned 🤙🏻🤙🏻🤙🏻

#sanjuan #argentina #lavuelta #newseason #2019 #siparte #sifasulserio #caldo #sorridisempre #felice

Team...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 26-01-2019Paesaggi nuovo per me a San Juan...clima perfetto🔝🔝 Ultima sgambata prima della Vuelta a San Juan OK 💪💪💪
Neri - Selle Italia - KTM KTM Bike Industries Selle Italia Sidi Sport...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Fvg showed all his power and beauty!
Enjoyed this last days at home!
Ready to start this 2019, we are getting closer to the first one!
------------------------------------------------------------------------
@fvglive @fvg_photogroup @igersfvg @igersud @yallersfriuliveneziagiulia @regionefvg...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
26-01-2019 18:00:05

Message de Brent Bookwalter du 26-01-2019Different day, more sun, less clothing, SAME backseat view video as the #Yatesbros tap away up more amazing Andalucia mountains roads. @lukamezgec not impressed 🤔🤷🏼‍♂️😝
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-01-2019 17:53:55

Message de Trek-Segafredo du 26-01-2019Watch the thrilling @VelonCC 🎥 on-bike highlights from #cadelroadrace #DeakinWomensRace
Yes, the Challambra climb was steeeeep and hurt!
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 26-01-2019Aujourd'hui c'était LA grosse journée au Cambrils Park Sport Village 👇

⌚️ 5h35
🚲 154Km
⛰️ + 2215m

#RideAndShine
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
26-01-2019 17:46:18

Message de Movistar Team du 26-01-2019☀️🇦🇷 Enjoying the sunshine at our training ride prior to the Vuelta a San Juan OK. Teams’ presentation + criterium tonight, then it’s stage one to Pocito on Sunday!
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-01-2019 17:45:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-01-2019Previsto gran caldo in Australia anche domenica alla Cadel Evans Race. In soccorso ai nostri campioni i prodotti NAMEDSPORT> nostro sponsor tecnico. Con una giusta idratazione si può rendere...
Voir les 4 photos

Aleksejs SaramotinsAleksejs Saramotins
26-01-2019 17:43:54

Message de Aleksejs Saramotins du 26-01-2019Bienvenue sur notre nouveau site dionsport.fr. Bénéficiez de 20% sur tous vos achats jusqu’au 01.02.2019 en utilisant le code promo DION
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-01-2019‪"Are you talking to me? Then you should know that the new Deceuninck - Quick-Step cap will soon be online on our webshop."‬
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
26-01-2019 17:26:04

Message de Rund um Köln du 26-01-2019Und da ist er, der erste Saisonsieg für André Greipel. So cool! Glückwunsch, Gringo!
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-01-2019 17:23:06

Message de Trek-Segafredo du 26-01-2019Cadel Road Race in photos.

A photo finish for Elisa Longo Borghini saw her edged out of 4th place, settling for 5th, while Ruth Winder arrived moments later and sprinted to...
Voir les 10 photos

Jesus HernandezJesus Hernandez
26-01-2019 17:22:11

Message de Jesus Hernandez du 26-01-2019Primer día de training camp en @olivanovaresort con nues privileged tros chicos del @kometacyclingteam.
También @acontadoroficial y yo disfrutamos con ellos del expectacular tiempo!!!☺️☺️👌👌
#quererespoder
#privileged
#tetodo
#ilovemylife
#♾+3
#friends
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
26-01-2019 16:46:02

Message de De Wally's du 26-01-2019Morgen is het van dadde .... Jelle start zijn seizoen in het Argentijnse San Juan (2.1). Met even goed als verleden jaar zijn we content.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-01-2019 16:43:43

Message de Team Sunweb du 26-01-2019🗣️"I tried to follow him but I started to make mistakes and 5 seconds became 10, then the gap kept going out. It was nice to be on the podium...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 26-01-2019Di nuovo insieme con ZARDO!!! 💪💪💪 @edozardini @neri_selleitalia_ktm @selle_italia @ktmitaliabikes #cycling #FMB
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
26-01-2019 16:30:53

Message de Davide Martinelli du 26-01-2019Il mio nipotino Leonardo che va in bici 🚲 inseguito da mia mamma e io dietro con “l’ammiraglia” 🚗
Che fantastica storia la vita!
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
26-01-2019 16:14:40

Message de Astana Pro Team du 26-01-2019Our team has arrived in Colombia to hold a training camp and to take part in the Tour of Colombia 2019!

#AstanaProTeam
#TourColombia2019

📷 Revista Mundo Ciclistico
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 26-01-2019Lars Boom heeft er zopas zijn laatste veldrit opzitten deze winter, de Kasteelcross in Zonnebeke. Een modderige en natte wedstrijd, en een geslaagde intervaltraining voor Boom. 👍

🗨️ "Ik ben tevreden...
Voir les 4 photos

Michał GołaśMichał Gołaś
26-01-2019 16:04:07

Message de Michał Gołaś du 26-01-2019Nie zrobiłem ostatnio ponad 7-godzinnego treningu, kangura też nie adoptowałem, więc internetów nie wygram. Solidne dwa tygodnie w wyborowym towarzystwie za mną a teraz pora wracać do domu!
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
26-01-2019 15:51:32

Message de Team Sondre Holst Enger du 26-01-2019Last day with intervals before the season starts in Mallorca next weekend. Have a great saturday👋❄️ #whereismycomputer🤭
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
26-01-2019 15:43:21

Message de Matteo Pelucchi du 26-01-2019Stage 5 and stage 6 both finished in 4th place...but strong ride for my team mates @androni_sidermec 💪🏻👌🏻 #medagliadilegno #abbonamento #quarto #stage #cycling #ciclisme #sport #africa #gabon #plk
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
26-01-2019 15:42:53

Message de Hugo Sancho du 26-01-2019Dia de em grupo desfrutar o bom tempo que se faz sentir.

@mirandamortagua @mirandabikeparts Bliz - Protective Sports Gear#blackrider #mirandamortagua GoinGBike by HP#blackrider #rideshimano Juzo @raizdaaventura CycleSpace - Coimbra...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-01-2019 15:15:28

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-01-2019André Greipel s’impose au Gabon. Ce succès, le premier de l’équipe Arkéa-Samsic, vient récompenser le travail de tout un groupe. Notre saison est lancée. 🙌

André Greipel : "Nous avons...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
26-01-2019 15:14:09

Message de Tiago Machado du 26-01-201940 graus à saída para o nosso treino!!!
Vamos la rodar as pernas que logo à Criterium às 22h após a apresentação das equipas 🙈🤣
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
26-01-2019 15:04:01

Message de Peter Sagan du 26-01-2019Official press conference in San Juan. One day left until the start of Vuelta a San Juan OK! (Photos Jorge Amaya Fotos Pag.) BORA hansgrohe Specialized Bicycles Sportful RIDE 100%)
Voir les 6 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
26-01-2019 15:00:59

Message de Frederico Figueiredo du 26-01-2019Mais uma concluída menos uma para começar 👈👈👌

#sporting
#tavira
#lojasdavisao
#oakley
#2019
@pacto_cycling
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
26-01-2019 14:34:20

Message de Tour de Pologne du 26-01-2019This calls for a toast! 🍾
Všetko najlepšie Peter Sagan 🎂💯

Wznosimy toast, bo Peto Sagan obchodzi dziś urodziny. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń!
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-01-2019 14:32:18

Message de Israel Cycling Academy du 26-01-2019ENOUGH TALKING : START RACING

מ ת ח י ל י ם

Our season starts TOMORROW in Argentina.

It will be a hard season. No illusions. We know
who we are...
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
26-01-2019 14:03:16

Message de Mario Cipollini du 26-01-2019Che figata ....sciare ....(in Val Badia )
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
26-01-2019 14:01:05

Message de Edwin Ávila du 26-01-2019Llegan buenas noticias para este inicio de año 2019, ¡Vamos con toda equipo @israelcyclingacademy ! 🚴‍♂️💨
.
#pink #girodeitalia #figthforthepink #magliarosa #cycling #focus #motivation #italy #colombia #oneobsession
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
26-01-2019 13:59:51

Message de Andrea Flash Guardini du 26-01-2019Si torna a casa! Training camp finito! Ci si vede in Colombia dal 12 al 17 febbraio...
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-01-2019 13:35:47

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-01-2019Victoire collective 🙌 #weareoneteam #tropicale2019
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-01-20192e place pour Benjamin Thomas sur l'Omnium de la manche de Coupe du Monde de cyclisme sur piste à Hong Kong 🥈

Benjamin termine 2e de la Coupe du monde dont...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
26-01-2019 13:28:38

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 26-01-2019Ons team voor Cadel Evans Great Ocean Road Race (27/01)🇦🇺

George Bennett
Robert Gesink
Danny van Poppel
Lennard Hofstede
Tom Leezer
Maarten Wynants
Bert-Jan Lindeman

Ploegleider: Frans Maassen
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
26-01-2019 13:25:26

Message de Maximiliano Richeze du 26-01-2019Ultimas rodadas ante de comenzar la Vuelta a San Juan OK 🔥🔥🔥
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
26-01-2019 13:24:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 26-01-2019Bis auf den Mammolshainer alle wichtigen Anstiege des Radklassikers Eschborn-Frankfurt 2019 - damit könnt ihr am 1. Mai echtes #Radklassiker-Feeling genießen und es im Frühjar trotzdem etwas ruhiger angehen 👉...
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
26-01-2019 13:16:24

Message de Rachel Neylan du 26-01-2019Never gave up today... 7th at Cadel Road Race 💙 I wanted more but I can be satisfied with how I fought until the end, I wasn't on my best...
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
26-01-2019 12:48:35

Message de Andrea Flash Guardini du 26-01-2019Oggi diamo i numeri 🤪
13 giorni di ritiro!
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
26-01-2019 12:20:02

Message de Audrey Cordon-Ragot du 26-01-2019Last ride, last cappuccino, last piece of sun, last hours in #bonitamallorca ▶️ HOME 🏡

📷 : Anna PLICHTA with 別府 史之 Fumy Beppu ´s camera 😬

Trek-Segafredo - SegafredoZanetti -
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-01-2019 12:18:20

Message de Israel Cycling Academy du 26-01-2019ROY THE MAN

א ל ו ף

If anybody wonder in white kind of shape is our Israeli Champion ROY GOLDSTEIN, a few days before his season starts in Mallorca......
Voir les 4 photos

Enrico BarbinEnrico Barbin
26-01-2019 12:09:55

Message de Enrico Barbin du 26-01-2019Dopo due intense settimane di lavoro insieme a tutto il #GreenTeam è ora di tornare a casa. Ora un po' di recupero e qualche allenamento di rifinitura in vista della...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-01-2019 12:07:12

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-01-2019Our outlet sale is still going on!

👉https://www.lottosoudalshop.be/en/outlet.html
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
26-01-2019 12:04:19

Message de Petr Vakoc du 26-01-2019I can just say that I am really grateful for surviving and fully recovering from being hit by that truck a year ago. Super excited to restart my cycling career...
Voir la vidéo

Julian Alaphilippe OfficielJulian Alaphilippe Officiel
26-01-2019 11:57:02

Message de Julian Alaphilippe Officiel du 26-01-2019Demain commence cette nouvelle saison, mais c'est aussi le retour à la compétition de mon ami Petr Vakoc après son grave accident en Afrique du Sud.
1 an de réhabilitation,...
Voir la vidéo

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 26-01-2019Tropicale Amissa Bongo - Etape 6

André Greipel s'est offert la 6e étape de la Tropicale. Il a devancé Youcef Reguigui et Lorrenzo Manzin.

Niccolo Bonifazio termine 7e et conserve sa tunique...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
26-01-2019 11:55:39

Message de CCC Development Team du 26-01-2019Dziś urodziny obchodzi Damian Papierski! Damian - sto lat i spełnienia marzeń 🎂🎉🎁
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-01-2019 11:51:44

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-01-2019‪#CadelRoadRace: After the women today, our men are in action tomorrow. Here’s a reminder of the lineup 👇🏽‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-01-2019 11:47:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-01-2019Forza campioni mettiamo la firma anche sulla Cadel Evans Race 🇦🇺. A tutta alé alé alé alé Uae 🇦🇪!!! #uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
26-01-2019 11:41:20

Message de Hammer Series du 26-01-2019It's the penultimate day of the Hammer Hong Kong challenge on Kinomap.
1. Sign up | 2. Pick the pro team you want to represent | 3. Ride.
Exclusive prizes including team...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
26-01-2019 11:34:24

Message de Adriano Malori du 26-01-2019🥇🥇Un risultato che anni fa era impensabile.
L'ultima prova della Coppa del Mondo su pista ha visto protagonisti i quartetti italiani donne e uomini (questi ultimi con la maglia di...
Voir les 2 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-01-2019 11:25:08

Message de UAE Team Emirates du 26-01-2019✔️ #FernandoGaviria at the Vuelta a San Juan OK 🇦🇷 press conference. One day to go for the start of the race!

#UAETeamEmirates #VueltaSJ2019
Voir les 3 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
26-01-2019 11:16:58

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 26-01-2019Dopo due settimane intense e serrate il ritiro pre-stagionale della Bardiani-CSF a Calp è finito 💪
Facce stanche (giustamente 😉) ma soddisfate per il buon lavoro fatto... e ora, ci vediamo...
Voir les 4 photos

Alessandro TonelliAlessandro Tonelli
26-01-2019 11:10:31

Message de Alessandro Tonelli du 26-01-2019Oggi finiscono le due settimane di duro lavoro con la squadra in Spagna! Qualche giorno di recupero attivo e poi ultima rifinitura in vista del debutto stagionale! #greenteam

Bardiani - CSF...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-01-2019In this moving and evocative video, the 26-year-old Petr Vakoc talks openly about the emotions after his crash in January 2018, how it has changed his perspective on cycling and...
Voir la vidéo

Kilian FrankinyKilian Frankiny
26-01-2019 11:07:54

Message de Kilian Frankiny du 26-01-2019Nach 2 Wochen in Australien bin ich nun wieder in der Heimat. Die Santos Tour Down Under war resultatmässig nicht was ich mir erhofft hatte, trotzdem war es ein super...
Voir les 2 photos

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
26-01-2019 11:00:00

Message de Le Tour de La Provence du 26-01-2019La Team Sunweb fera partie des équipes présentes pour cette 4ème édition 👍

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des Bouches-du-Rhône
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-01-2019 10:57:34

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-01-2019Parti dans le final, Maxime Cam a été repris dans les tous derniers mètres par les sprinteurs ! 😩

Victoire d'André Greipel. Lorrenzo Manzin signe son quatrième podium sur l'épreuve en...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-01-2019 10:52:59

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-01-2019André Greipel remporte l'étape 6 de la Tropicale Amissa Bongo !!! 💪 #PremièreVictoire #BravoLesGars
En voir plus

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
26-01-2019 10:31:30

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 26-01-2019Un public nombreux à la cérémonie des vœux aux associations du département de l’Ardèche au Pouzin.
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
26-01-2019 10:00:01

Message de Dwars door Vlaanderen du 26-01-2019flandersclassics.be : Voor Flanders Classics is Scott Sunderland geen onbekende. In de zomer van 2018 werd de Australiër aangesteld als koersdirecteur van de nieuwe wedstrijd Great War Remembrance Race. Na...
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
26-01-2019 10:00:00

Message de Le Tour de La Provence du 26-01-2019L'Équipe cycliste Groupama–FDJ est de retour pour une année supplémentaire sur les routes du Tour de La Provence 😍

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et...
Voir les 2 photos

Mike TeunissenMike Teunissen
26-01-2019 09:57:28

Message de Mike Teunissen du 26-01-2019Via een eigen trainingskamp en een 2e trainingskamp met de ploeg komen we langzaam in de buurt van de nieuwe seizoensstart.

Het voorlopige voorjaarsprogramma is als volgt:

20-02/24-02 Volta ao...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-01-2019Excellent anniversaire à Kilian Frankiny qui fête aujourd'hui ses 25 ans ! 🎂
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-01-2019 09:50:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-01-2019#Trainingcamp Annemiek van Vleuten gives us an quick update after completing seven long training days (inc 20,500m altitude gain) as the team are about to head off for their final...
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-01-2019 09:43:41

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-01-2019Etixx Sports Nutrition is onze nieuwe partner voor sportvoeding, met hun uitgebreid en compleet assortiment ondersteunen zij onze renners om optimaal te presteren. In deze video een interview met Kenny...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
26-01-2019 09:43:00

Message de Rui Costa du 26-01-2019Resgate de Julen: "Os mineiros merecem o aplauso de todos" : Há um novo anjinho no céu. Muita força aos pais e família.
Parabéns a todos os profissionais que deram o...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
26-01-2019 09:27:33

Message de Hugo Houle du 26-01-2019Train with love ❤️, this morning. All this workout for @matteaustephanie! #hhpower #musculation #love
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-01-2019 09:17:54

Message de UAE Tour du 26-01-2019Thank you everyone who participated in the first UAE TOUR CHALLENGE yesterday!
It was a tight challenge. All our riders put in 100% effort.
We will be publishing the official photographs over...
Voir les 47 photos

Brabantse PijlBrabantse Pijl
26-01-2019 09:11:35

Message de Brabantse Pijl du 26-01-2019After 16 months without competitive racing, our 2016 champ is about to make his comeback in the peloton this weekend! It's great to have you back, Petr Vakoc 💪🏆
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-01-2019 09:01:07

Message de Team Sunweb du 26-01-2019#CadelRoadRace🇦🇺

The action continues in Australia this evening! Check out our line-up 👇🏼

🇳🇱 Cees Bol
🇩🇪 Johannes Fröhlinger
🇦🇺 Chris Hamilton
🇦🇺 Jai Hindley
🇩🇪 Max Kanter
🇦🇺 Michael Storer
🇩🇪 Max Walscheid

💻 Read...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
26-01-2019 09:00:01

Message de Giro d'Italia du 26-01-2019Happy birthday to Ercole Baldini, winner of Giro d'Italia in 1958.
En voir plus

chat.whatsapp.com : Clicca qui!
Voir le lien

Nikias ArndtNikias Arndt
26-01-2019 08:40:35

Message de Nikias Arndt du 26-01-2019Off we go for a nice ride in sunny spain 💪🏼 #anothertrainingcamp #formiscoming #winterinspain #keepchalleging
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-01-2019 08:31:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-01-2019IL 2019 PARTE DALL'ARGENTINA

Terzo anno di fila in Argentina per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che dal 27 gennaio al 3 febbraio sarà di scena nella...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-01-2019 08:30:01

Message de Le Tour de France du 26-01-2019� JOYEUX ANNIVERSAIRE Peter Sagan! �

�X�: #TDF2012 #TDF2013 #TDF2014 #TDF2015 #TDF2016 #TDF2018

� Paris-Roubaix 2018

Peter Sagan fête aujourd'hui ses �� ans !

� : A.S.O. /Bruno Bade
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-01-2019 08:30:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-01-2019SEASON 2019 STARTS FROM ARGENTINA

Third year in a row in Argentina for the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM that will race the Vuelta a San Juan from...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
26-01-2019 08:30:00

Message de Team Cofidis du 26-01-2019Ils sont 9 à nous rejoindre dans l'aventure cette année ! Découvrez les ambitieux nouveaux visages de la famille Team Cofidis ⚡

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-01-2019 08:23:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-01-2019Another action-packed finale at Cadel Road Race, as we settled for second and third behind Sierra (AST), who was too good today.
📷 Getty Images
Voir les 29 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
26-01-2019 08:20:15

Message de Damien Gaudin du 26-01-2019Le départ de la sixième et avant dernière étape de la Tropicale Amissa Bongo vient d’être donné !

Le Team Direct Energie va tenter de conserver la tunique de leader avant...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
26-01-2019 08:19:23

Message de Maciej Bodnar du 26-01-2019Słuchajcie, szykuje się ciekawa podróż na rowerze 🚴‍♂🚴‍♂🚴‍♂

W związku z tym, że Rafał Jurkowlaniec poprosił mnie przed moim wylotem do Australii o pomoc w wyborze sprzętu (konkretnie chodziło o model...
Voir les 2 photos

Per chi volesse essere aggiunto al gruppo Fans Club WhatsApp può inviare il proprio numero per messaggio alla pagina! 🔝🔝🔝🔝

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
26-01-2019 08:15:00

Message de Tirreno Adriatico du 26-01-2019Happy birthday to Peter Sagan! 🍾🎂
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-01-2019‪Cake, champagne and great people around you. A perfect way to celebrate your 19th birthday, two days before making your pro debut.‬
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
26-01-2019 07:22:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 26-01-2019Die ŠKODA Velotour 2019-Strecken sind online - ab auf's Rad! Die nächsten #Radklassiker Trainings-Fahrten stehen vor der Tür - morgen! Und keine Ausreden wegen Schnee, Eis und Regen: Auch das...
En voir plus

Marc FournierMarc Fournier
26-01-2019 07:06:07

Message de Marc Fournier du 26-01-2019Expérience exceptionnelle au Gabon sur la Tropicale Amissa Bongo.. et ce n’est pas finit ! 😍💪🏼
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-01-2019 07:01:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-01-2019Mitchelton-SCOTT take minor podium places at Cadel Road Race : REPORT: "I’m sure they were expecting us to make that final hard, and that’s what we did, we just couldn’t...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
26-01-2019 06:53:58

Message de Mario Cipollini du 26-01-2019Bellissimo, avere delle foto con una serie di Campioni straordinari .....Ma farne una con Filippa ha veramente il suo perché !!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-01-2019 06:30:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-01-2019Tantissimi auguri Haoyang Zhao, buon compleanno!!! 🎉🥂🍾🎂🎈✨
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
26-01-2019 06:19:02

Rittenschema in Belgische tijd ronde van San Juan 2019

Zondag 27 jan: rit 1: San Juan-Pacito: 160 km: vlakke etappe: Startuur: 19u50, Aankomstuur: 23u21 (uurschema 46km/u)

Maandag 28 januari: rit 2: Chimbas-Lago...

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
26-01-2019 05:00:00

Message de Team Sondre Holst Enger du 26-01-2019The 2019 season is approaching and Elite is preparing our new bottles🍾🍾 #elitecycling
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
26-01-2019 04:40:06

Message de Geraint Thomas du 26-01-2019Last day in LA today and last frozen yogurt for a while! Thanks for having us, next stop Motorpoint Arena 👍
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 26-01-2019From Adelaide to Geelong 🇦🇺 This crew is back in action at Cadel Road Race tomorrow.

"I think we've got a really good team for Cadel's, not just with me...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-01-2019 00:59:23

Message de UAE Team Emirates du 26-01-2019‪Rolling along the Great Ocean Road 🇦🇺🌊‬

‪#UAETeamEmirates ‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California