ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-01-2019 23:25:41

Message de BORA-hansgrohe du 28-01-2019Peter Sagan sprints to third on Vuelta a San Juan OK stage 2 after arduous final climb. Read on here: http://bit.ly/2G5iH1X
---
Zweites Podium für BORA – hansgrohe in Argentinien, diesmal holt...
Voir les 5 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
28-01-2019 23:21:11

Message de Amgen Tour of California du 28-01-2019Just 3️⃣ days away from our Route Announcement p/b Visit California☀️ Be ready on 1/31 at 6 AM to see where our riders will take their California journey 💪🏼 #AmgenTOC
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 23:17:02

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019🥈 Podium time for Simone Consonni 🇮🇹 after the stage 2 Vuelta a San Juan OK 🇦🇷.

#UAETeamEmirates #VueltaSJ2019
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
28-01-2019 23:16:23

Message de Movistar Team du 28-01-2019Nairo Quintana, al ataque en Punta Negra (San Juan) : 🇦🇷2️⃣👊 Primeras subidas en la Vuelta a San Juan OK: Nairo Quintana al ataque; Richard Carapaz y Carlos Barbero Cuesta...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
28-01-2019 22:58:35

Message de Team Androni Giocattoli du 28-01-2019Alla Vuelta a San Juan OK siamo partiti bene con i piazzamenti di Belletti (10°) ieri nella volata vinta da Gaviria e quello di Gavazzi (9°) poco fa nella seconda...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 22:43:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019È mancato veramente pochissimo al nostro super Consonni per vincere la seconda tappa della Vuelta a San Juan. Il gruppo per un niente non è riuscito a chiudere...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 22:39:53

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019‪It was so close... ‬

‪Simone Consonni takes second place 🥈 in stage 2 Vuelta a San Juan OK 🇦🇷.‬

‪#UAETeamEmirates #VueltaSJ2019‬
Voir les 2 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
28-01-2019 22:39:28

Message de Jens Keukeleire du 28-01-2019jens 4de in 2 de rit San Juan 2019
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
28-01-2019 22:35:19

Message de Zdenek Stybar du 28-01-2019The 2019 season start is coming closer for our champ!

1st race of the season : VOLTA ALGARVE !
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 22:31:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019Nella 2° tappa della Vuelta a San Juan gran secondo posto del nostro campione Simone Consonni. Mitico Simo!!!!! 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-01-2019What a ride and what a victory for Julian Alaphilippe Officiel on the second stage of the Vuelta a San Juan! Bravo, Loulou!
#WayToRide
#No3in2019
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 28-01-2019JV on his approach to building our team - EF Education First Pro Cycling : “We bring a bunch of very independent thinkers together, which can be a little bit...
En voir plus

César FonteCésar Fonte
28-01-2019 22:27:03

Message de César Fonte du 28-01-2019W52 FC Porto by SwiftCarbon 2019
Voir la vidéo

Chantal BlaakChantal Blaak
28-01-2019 22:16:13

Message de Chantal Blaak du 28-01-2019Opgeven is geen optie! Dit jaar strijden de Stichting Rotterdam Fund Racers weer mee voor de overwinning op kanker tijdens de Alpe d'HuZes.

Vanavond was ik aanwezig bij de Kick-Off. Ik...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-01-2019 21:50:30

Message de CCC Team du 28-01-2019Day one in 🇪🇸, ✅! A little behind the scenes look at some our guys in action on the first official day of training camp 👇.

Full gallery on https://cccteam.eu...
Voir les 8 photos

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
28-01-2019 21:50:28

Message de Przemysław Niemiec du 28-01-2019Gregario#3 2019 - Przemysław Niemiec : https://soundcloud.com/gregariopodcast/gregario3-2019-przemyslaw-niemiec
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
28-01-2019 21:20:08

Message de Rally UHC Cycling du 28-01-2019Felt FR Disc featured in GCN's 2019 bike guide : At the Santos Tour Down Under, GCN featured the bicycles of the 2019 peloton, including Krista Doebel-Hickok's Felt Bicycles FR...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 20:29:40

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019‪Last preparations completed☑️‬

‪The @ #VueltaSJ2019 🇦🇷 stage 2 is underway!‬

‪#UAETeamEmirates ‬
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-01-2019A big thank you to our new friends who gave us such a warm welcome before the start of Vuelta a San Juan stage 2 😊
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-01-2019Portraits - Entraînement force et lactique

📸 Thomas Maheux
#RideAndShine
Voir les 10 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
28-01-2019 19:40:05

Message de Luis Ángel Maté du 28-01-2019🔔¡Esto empieza ya!

📆Calendario principio de temporada:
📍Challenge Mallorca
📍 @vueltacv
📍 @tourofoman

⚪️🔴🔆 #cofidismyteam

〽️
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-01-2019 19:28:45

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-01-2019🗣 «Sportivement nous avons été acteurs avec sur cette Tropicale Amissa Bongo. Maxime Cam marchait fort. Il est passé à 30 mètres de la victoire samedi. Se faire reprendre si...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
28-01-2019 19:23:54

Message de Movistar Team du 28-01-2019Look who's made it to 🇨🇴! Marc Soler will be spending the next two weeks in Antioquia, training for the Tour Colombia 2.1 UCI, which starts on February 12th. And...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 19:12:02

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019‪✍️ Signature presentation in Chimbas before stage 2 Vuelta a San Juan OK 🇦🇷. ‬

‪#UAETeamEmirates #VueltaSJ2019
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
28-01-2019 19:10:18

Message de Astana Pro Team du 28-01-2019💬Quote of the day: “If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat.” #TrainingCamp #AstanaProTeam
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 19:05:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019Seconda tappa alla Vuelta a San Juan in Argentina. Tutti a tifare il team Uae Emirates 🇦🇪. Vamos.!!!!!!! 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
28-01-2019 19:01:00

Message de Edwin Ávila du 28-01-2019Uno no escoge la vida q le toca vivir hahaha 🚴‍♂️💨⛈🌨💦💧☔️ para q salí tarde hoy a entrenar 🤦‍♂️#elquemadrugadiosloayuda #focus #colombia #cycling #cundinamarca #zipaquira #training #late #meteo #clima #rain #truenos
Voir la vidéo

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
28-01-2019 18:55:31

Message de Omar Fraile Matarranz du 28-01-2019Que Continuamos con la pretemporada! +1 🚴‍♂️🇰🇿
.
.
@proteamastana @oakleybike @limarworld #training #astanateam #procycling #oakley
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
28-01-2019 18:47:13

Message de Paweł Poljański du 28-01-2019🚴‍♂ Vuelta a San Juan
📍160,2km
📅 28.01.2018
🚩Chimbas
🏁 Peri Lago Punta Negra

Transmisja na kanale EuroSport 2- godzina 22:45
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
28-01-2019 18:45:27

Message de Jesus Hernandez du 28-01-2019Espectacular día ayer con mis @kometacyclingteam sobre el recorrido de la @gfcontador 2019 que de celebrará en @olivanovaresort ☺️☺️💪💪
#noestamalparaestarjubilado
#tetodo
#quererespoder
#♾+3
#motivacion
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
28-01-2019 18:37:53

Message de Alexis Guerin du 28-01-2019⚠️Bientôt la reprise J-6! 🚴🏻‍♂️💨💪🏻
L’hiver est passé très vite et pour commencer cette saison 2019 je serai au mois de Février sur:

•Grand Prix la Marseillaise

•Étoile de Besseges

•Tour d’Oman

Un mois de...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
28-01-2019 18:35:49

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
28-01-2019 17:37:46

Message de Emanuel Buchmann du 28-01-2019only some more days than the season already starts for me with two races at the Mallorca Challange

#borahansgrohe #iamspecialized #sportful #ride100percent #tarmacdisc #cycling #cyclinglifestyle #cyclingpics #roadbike #roadcycling #sworks
#palmademallorca...
En voir plus

Matteo FabbroMatteo Fabbro
28-01-2019 17:31:26

Message de Matteo Fabbro du 28-01-2019Almost finish this second training camp, now is time to start racing in Challange Mallorca!
@katushacycling @katushasports @alpecincycling @oakleybike #OneObsession #raceasafamily #katusha #alpecin #cycling #canyon #oakley #zipp #sram #training #instablackandwhite...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 17:29:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019Ottimo lavoro e tanti km di esperienza per il nostro giovane Ivo Oliveira🇵🇹. Prime corse wt per lui e seppur in Australia, il consueto affetto dei tifosi connazionali che come...
Voir les 4 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-01-2019 17:22:01

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-01-2019Séance piste pour Adrien, Bryan et Julien sur le vélodrome de Bourges. Ça roule vite et bien ! 🔄🌪

👋 Donavan Grondin, champion du monde juniors et membre du Pôle France...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-01-2019Thanks to Velon CC, we give you the final kilometer of the Cadel Evans Great Ocean Road Race, which Italian Champion Elia Viviani won in spectacular fashion, thus taking his...
Voir la vidéo

Fanpage De Winter GordonFanpage De Winter Gordon
28-01-2019 17:14:46

Message de Fanpage De Winter Gordon du 28-01-2019Team 2019 🔴⚫️ #gmpower
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
28-01-2019 17:13:18

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 28-01-20197 jours après l’opération. Aujourd’hui c’était bien plus dur que les jours précédents. J’ai une sensation bizarre dans la jambe et dès que je me lève j’ai des nausées.
Le...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
28-01-2019 17:00:00

Message de Amgen Tour of California du 28-01-2019Nestled in the bountiful Southern California Mountains, the #AmgenTOC and #AmgenTOCWomen is proud to be returning to the city of Santa Clarita. With a large community of bike enthusiasts, we...
Voir la vidéo

Rick ZabelRick Zabel
28-01-2019 16:59:23

Message de Rick Zabel du 28-01-2019Na, wer sieht fitter aus ?! ... und wehe ihr sagt jetzt was falsches ...

#zabelhaft #ricksworldtour
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
28-01-2019 16:55:17

Message de Damiano Cunego du 28-01-2019Ancora una volta grazie a Vittorio Mevio e a tutto il Gran Trofeo Gs Alpi e Coppa Lombardia per aver organizzato questa magnifica gara a mio nome!

Ci vediamo alla...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
28-01-2019 16:42:29

Message de Cannondale Pro du 28-01-2019When Kaitie Keough toes the line at a World Cup, you know she's going to race with everything she's got. To cap off a stellar World Cup season, Kaitie nabbed...
Voir les 3 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
28-01-2019 16:31:55

Message de Jens Keukeleire du 28-01-2019West-Vlaamse renners beginnen vol ambitie aan seizoen : https://www.focus-wtv.be/sport/west-vlaamse-renners-beginnen-vol-ambitie-aan-seizoen
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
28-01-2019 16:28:54

Message de Le Tour de La Provence du 28-01-2019La team EF Education First Pro Cycling sera de la partie ! 😉

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des Bouches-du-Rhône
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-01-2019 16:24:56

Message de Israel Cycling Academy du 28-01-2019San Juan 2nd stage tonight :

OMER GETS HIS SHOT

( And You fans - can try to WIN a free ICA phone cover...)

עומר: ״ קצת
לחוץ אבל אתן הכל״

Athletes wait for...
Voir les 7 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-01-2019 16:13:00

Message de Team Bahrain Merida du 28-01-2019🎙️ Press event at #BAHRAINMERIDA🇧🇭 partner @FSA with Vincenzo Nibali and our General Manager Brent Copeland
📸 Monguzzi photo
Voir les 4 photos

Paula GoryckaPaula Gorycka
28-01-2019 16:12:53

W ostatni weekend przetestowałam czy mogę już zacząć jeździć na rowerze górskim w terenie. Zrobiłam to w warunkach wyścigowych podczas 4-dniowego Snow Bike Festival (S1 UCI) rozgrywanego w szwajcarskim Gstaad....

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 28-01-2019⬆ ETAPA 1: SALIDA DESDE YECLA ⬆

📌 Ya se conocen los recorridos y horarios previstos de la primera etapa

✅ Así que si quieres animar a Alejandro Valverde, Luis León Sánchez,...
En voir plus

Simone PetilliSimone Petilli
28-01-2019 16:12:04

Message de Simone Petilli du 28-01-2019Ultimo allenamento a casa! Domani si parte per Maiorca, pronti a riattaccare il numero sulla schiena! ✌️
Last training at home! Tomorrow I will depart for Maiorca, to start my 2019...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-01-2019 16:04:45

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-01-2019#VueltaSJ2019

TAPPA 2 - STAGE 2

Tappa accorciata e partenza posticipata a causa del forte caldo
Due to the strong heat the start of the stage has been shortened and postponed

🏠 Chimbas
🏁...
En voir plus

Etoile de BessègesEtoile de Bessèges
28-01-2019 16:02:27

Message de Etoile de Bessèges du 28-01-2019Midi-libre du 28/01/2019
Voir les 3 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
28-01-2019 15:56:54

Message de Tom Bohli Followers du 28-01-2019#vueltasj2019
2. Etappe Montag 28. Januar, Chimbas - Peri Lago Punta Negra 160.2 km. Start 19:42 MEZ

Stage 2 Chimbas - Peri Lago Punta Negra 160.2 km
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
28-01-2019 15:51:17

Message de Piotr Konwa du 28-01-2019Piękna wiosna tej zimy 🚴🏻‍♂️💨

#wPolsceTeżDaSięJeździć #bikepassion #recoveryday #easyride
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
28-01-2019 15:51:13

Message de Maciej Bodnar du 28-01-2019Po prawie miesięcznym pobycie w Australii pora wracać do domu ! 🇦🇺🐨🛫

Pogoda przez cały czas mojego pobytu była naprawdę idealna. Oczywiście, przez kilka dni temperatura dawała nam mocno w kość,...
Voir les 3 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
28-01-2019 15:50:46

Message de Taylor This was us at our wedding. It sums us up to perfection. We have learned from each other that when you have a love so strong you can purely be...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
28-01-2019 15:49:53

Message de Jens Keukeleire du 28-01-20191 ste rit San Juan 2019 jens 67 ste
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-01-2019How cool are these photos of Sigfrid Eggers from yesterday's Vuelta a San Juan stage? Make sure you visit our website for more: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2125/vuelta-a-san-juan-stage-1
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
28-01-2019 15:29:34

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 28-01-2019NOTA DE PRENSA | El Euskadi Murias continúa apostando por la Vuelta a Andalucía - https://mailchi.mp/50d7c8212737/la-65-vuelta-a-andaluca-se-presenta-en-fitur-como-el-gran-evento-transversal-de-la-comunidad-andaluza-326325
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
28-01-2019 15:23:41

Message de Belgium Tour du 28-01-2019Baloise Belgium Tour 2019 finisht in Beringen ➡️ bit.ly/2HBcFsq #BaloiseBelgiumTour
En voir plus

Mertz RémyMertz Rémy
28-01-2019 15:11:44

Message de Mertz Rémy du 28-01-2019Belle expérience pour ma première en Australie.
Deuxième place pour notre sprinter
Caleb Ewan après le soutien de l’équipe tout au long de la journée.
De bonne augure pour la...
Voir les 3 photos

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
28-01-2019 15:10:53

Message de Marcio Barbosa du 28-01-2019Ultimo fim de semana de Cx.
Ciclocross Paços de Ferreira termino em 2 lugar e tenho que dar os parabéns ao @roberto_ferreira94 pela vitoria pois foi um justo vencedor.
No Domingo fui...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
28-01-2019 15:10:44

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 28-01-2019En nu de volledige reportage!
Voir la vidéo

Manuele MoriManuele Mori
28-01-2019 15:09:20

Message de Manuele Mori du 28-01-2019Primo passo per un possibile futuro! 🚴👨‍🎓
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
28-01-2019 15:00:02

Message de Team Cofidis du 28-01-2019Avant le début de la saison, petit rappel des meilleures façons de suivre l'équipe cette année :

> Twitter : toutes les courses en direct 📺
> Facebook : les résultats...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 28-01-2019😁 ¡¡Arrancamos una intensa semana llena de novedades y contando los días para la #VueltaCiclistaMurcia2019 Gran Premio Banco Sabadell !!

👉 Una Vuelta a Murcia que no sería posible sin la...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-01-2019 14:40:40

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-01-2019L'album ufficiale della prima gara della nuova stagione.
The official album of the first race of the new season.
🚴🏻‍♂️📺Segui gli #OrangeBlue tutte le sere fino al 3 febbraio live su Eurosport!...
Voir les 6 photos

Yousif MirzaYousif Mirza
28-01-2019 14:27:22

Message de Yousif Mirza du 28-01-2019#Repost @uae_team_emirates with @get_repost
・・・
A solid 12 riders from @uae_team_emirates 🇦🇪 will race in the four days of the @challenge_mallorca 🇪🇸 . Here is our line up for the races: ·
·
#KristijanDurasek...
En voir plus

Etoile de BessègesEtoile de Bessèges
28-01-2019 14:21:14

Message de Etoile de Bessèges du 28-01-2019La liste des engagés sur le site www.etoiledebesseges.com
Voir les 2 photos

Movistar TeamMovistar Team
28-01-2019 14:20:38

Message de Movistar Team du 28-01-2019✌️☺️ Enjoying at the Rafa Nadal Sports Centre prior to this week's #ChallengeMalllorca - thanks for having us stay here again this year, guys!

👕💪 We're doing some technical work with...
Voir les 23 photos

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
28-01-2019 14:15:19

Message de Paweł Poljański du 28-01-2019ready for the second stage✌️
#vueltasanjuan #stage2 #borahansgrohe
📸bettiniphoto
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-01-2019Always part of the team, from Europe to Asia and from Australia to the Americas.
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 28-01-2019Presentación de la 1a etapa de la #VCV2019 GP Banco Sabadell, CRI en Orihuela
Voir les 4 photos

Nico DenzNico Denz
28-01-2019 13:53:44

Message de Nico Denz du 28-01-2019⚠️Es braucht noch 82 Likes damit das Trikot rausgeht⚠️ Ihr seid noch nicht dabei? Dann steigt jetzt mit ein⚠️Jouez aussi vous les français pour gagner un maillot!⚠️likez et patagez ce...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 13:32:52

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019‪📹 Watch the Vuelta a San Juan OK 🇦🇷 stage 1 highlights & relive the fantastic victory of #FernandoGaviria 🇨🇴!‬ 🥇🏆

#UAETeamEmirates #VueltaSJ2019
Voir la vidéo

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
28-01-2019 13:26:08

Message de Tour de Yorkshire du 28-01-2019We love a Scarborough finish - as does Max Walscheid and his Team Sunweb teammates by the looks of things! What a close finish this was. #TDY

📷 by SWPix
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-01-2019 13:01:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-01-2019I nostri sponsor e fornitori per questa stagione 2019
All our sponsors and suppliers in this 2019 season

#OurTimeIsNow
En voir plus

Etoile de BessègesEtoile de Bessèges
28-01-2019 13:00:25

Message de Etoile de Bessèges du 28-01-2019Etoile de Bessèges a partagé 4 photos.
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 12:13:35

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019UAE Team Emirates 🇦🇪 line-up for the Challenge Ciclista Mallorca 🇪🇸:

Kristijan Đurasek 🇭🇷
Yousif MirzaMirza 🇦🇪
Manuele Mori 🇮🇹
Aleksandr Riabushenko 🇧🇾
Dan Martin 🇮🇪
#FabioAru 🇮🇹
Alexander Kristoff 🇳🇴
Vegard Stake Laengen 🇳🇴
Marco Marcato 🇮🇹
Rui Oliveira...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-01-2019 11:52:56

Message de Team Novo Nordisk du 28-01-2019Team Novo Nordisk Earns Wildcard Invitation to UAE Tour : The world's first all-#diabetes pro cycling team is honored to be racing to inspire at the inaugural UAE Tour! 🇦🇪
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
28-01-2019 11:49:27

Message de Team Cycling Funvic du 28-01-2019Igor Molina é campeão Sub23 do GP São José dos Campos de Ciclismo – Team Cycling Funvic Pindamonhangaba : Participação vitoriosa no GP São José dos Campos de Ciclismo
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
28-01-2019 11:49:23

Message de Equipe Arkéa Samsic du 28-01-2019👋👋 le Gabon, merci pour l'accueil !
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
28-01-2019 11:46:08

Message de Peter Sagan du 28-01-2019We started the Vuelta a San Juan OK with hot weather and a fast stage. We all worked to keep the race under control and set up Sam Bennett for...
Voir les 3 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-01-2019 11:45:39

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-01-2019🗣 «Cette dernière étape, ce fut du pur plaisir. Nous savions exactement ce qu’il fallait faire avec cette côte dans le final puis cette descente jusqu’à 400 mètres de l’arrivée....
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 28-01-2019Goed nieuws! Stan Godrie en Maud Kaptheijns zijn door de KNWU geselecteerd voor het WK veldrijden in Bogense, Denemarken komend weekend! Succes, Stan en Maud! 🇳🇱

Meer info: https://bit.ly/2TjGZsK

**

Great news! Stan...
Voir les 2 photos

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 28-01-2019STAGE PRÉ-SAISON CALPE 2019 PHOTOS - Retour sur le stage de pré-saison qui s'est déroulé à Calpe en ce mois de janvier avec notre album de plus de 100 photos....
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 28-01-2019📣 Annonce partenariat:
Nouveau partenaire pour la nutrition sportive des Marseillais: Punch Power ! 😋🚴‍♂️
👉 "PUNCH POWER, L'ENERGIE ET LA PERFORMANCE AU NATUREL
*Spécialiste de la nutrition sportive naturelle et bio depuis...
En voir plus

Jakub MareczkoJakub Mareczko
28-01-2019 11:17:28

Message de Jakub Mareczko du 28-01-2019Today was a really tough day at Cadel Evans Ocean Road Race. I knew it would be hard to make it over the climbs and I tried to hang on...
En voir plus

Michael SchwarzmannMichael Schwarzmann
28-01-2019 11:09:16

Message de Michael Schwarzmann du 28-01-2019First race 2019 and my first race in Australia. I really enjoyed the great atmosphere Cadel Road Race 🇦🇺

#BORAhansgrohe #australia #allgäu #kempten #BORAcookingsystems #hansgrohe #iamspecialized #sportful ...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
28-01-2019 11:06:47

Message de Giro d'Italia du 28-01-2019Gilberto Simoni con Dorothea Wierer, leader in Biathlon World Cup and winner in her Anterselva-Valdaora that in May will host the arrival of 17th Stage of the #Giro 102
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
28-01-2019 11:00:24

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 28-01-2019El municipio gaditano de ALGAR será META VOLANTE en la primera etapa de la VUELTA a ANDALUCÍA de 2019 el próximo 20 de febrero.

A disfrutar del recorrido y el marco...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-01-2019 11:00:01

Message de BORA-hansgrohe du 28-01-2019Here are some more impressions of yesterday's first stage Vuelta a San Juan OK. Today will be a lot more difficult with a short climb to the finish line.
---
Hier noch...
Voir les 5 photos

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
28-01-2019 10:56:12

Message de Thomas Voeckler Athlete du 28-01-2019Évènement I Thomas Voeckler amoureux de l'Afrique (la Tropicale) : La suite des aventures de Thomas Voeckler au Gabon !
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-01-2019Le travail continue ce matin avec 2 séances d'home-trainer pour les filles 💪

#MondayMotivation #RideAndShine
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 28-01-2019Alors élu meilleur cycliste africain de l'année 2018, Joseph Areruya a reçu hier, au terme de l'édition 2019 de la Tropicale Amissa Bongo, son fameux Trophée en compagnie de Bernard...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
28-01-2019 10:38:35

Message de Österreich Rundfahrt du 28-01-2019Die Schneefälle in Österreich sind zurück, die Wetterkameras verheißen ein paar Zentimeter Neuschnee auf den Bergen! An eine Befahrung des Großglockners ist derzeit natürlich nicht zu denken - ein Teilstück,...
Voir les 2 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-01-2019 10:37:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-01-2019Per favore Vuelta a San Juan OK non fateci più questi scherzi 😅
Please #VueltaSJ2019 don't make those jokes anymore, we are very sensible 😅

#OurTimeIsNow #SoClose
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 28-01-2019🇦🇺 #CadelRoadRace

Always great racing at the Cadel Road Race. Thanks for having us!

Full gallery: http://bit.ly/Gallery_CEGORR
Voir les 4 photos

Quentin PacherQuentin Pacher
28-01-2019 10:31:48

Message de Quentin Pacher du 28-01-2019Vue du bureau Zwift / Orbea 🥵🔥⏱
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 28-01-2019🎶 "Fly me to the mooooon" 🚲🌑
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
28-01-2019 10:07:53

Message de Team Total Direct Energie du 28-01-2019Niccolò Bonifazio remporte La Tropicale Amissa Bongo ! | Team Direct Energie Pro Cycling : #TAB2019 Pour revivre la semaine du @TeamDEN_fr sur la 🌴@tropicale2019 🌴, c'est par ici ↩️...
En voir plus

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
28-01-2019 10:03:30

Message de Benjamin Thomas du 28-01-2019Hong-Kong World Cup #6 is done and dusted ! Very hard week-end of races with high average speed on each event.
🥈omnium
🥉 madison with @florianmaitre
4th 🍫 team pursuit...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
28-01-2019 09:58:20

Message de Brent Bookwalter du 28-01-2019January Camp with Mitchelton-SCOTT : Arriving at my first 2019 Mitchelton-SCOTT training camp felt a bit like the first day of school or maybe even more like waking up in...
En voir plus

Georg Preidler -ProCyclistGeorg Preidler -ProCyclist
28-01-2019 09:44:40

Message de Georg Preidler -ProCyclist du 28-01-2019#mondaymotivation Have a good start into the week folks💪🏻🚵🏻‍♂️
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#cycling #procycling #shimano #giro #girocycling #lapierre #equipegroupamafdj #cyclingmotivation #teide #teneriffa #topsport #alebikewear #oakley #graz #steiermark #gadyfamilybewegt
Voir la vidéo

Message de Recordeu, aquest dimecres a les 19h, Presentació oficial de la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2019! ⚠️😉🚴‍♂️

Este miércoles 30 se presenta la #VoltaCatalunya 2019. No os lo perdáis!!

Next Wednesday January...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 09:37:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019Il nostro campione Simone Consonni, che sul primo traguardo della Vuelta a San Juan è stato l' ultimo uomo di Gaviria, racconta :"Con un capitano così forte é tutto più...
Voir les 4 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
28-01-2019 09:31:03

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 28-01-2019Buon compleanno Direttore Stefano Zanatta 🎉🍾
#HappyBirthday
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
28-01-2019 09:30:32

Message de Mario Cipollini du 28-01-2019AMICIZIA !!! La profondità della vera amicizia potrebbe anche essere nello sguardo tra me e “pennellone” Mario Scirea . (ph Biondi)
Qui è poco dopo la mia vittoria alla Milano Sanremo,...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
28-01-2019 09:26:07

Message de Davide Rebellin du 28-01-2019REBELCAMP GRAN CANARIA 24/31 GENNAIO

Dopo il giorno di semi-riposo , si riparte col sorriso e il solito entusiasmo 😁😃
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
28-01-2019 09:22:51

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 28-01-2019¡Buenos días! Así comenzó la primera etapa de Vuelta a San Juan OK con el sprint de Matteo Malucelli anoche en el debut de Caja Rural-RGA . Un gran segundo...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
28-01-2019 09:22:01

Message de Team Sunweb du 28-01-2019#Hoogerheide...What an awesome end to the #TelenetUCICXWC! Lucinda Brand took her third World Cup win and Joris Nieuwenhuis a strong 6th ahead of the world champs next weekend!🌈

Check out our...
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
28-01-2019 09:10:06

Message de CCC Team du 28-01-2019Time to hit the road in 🇪🇸. Training camp has officially begun!

Have fun guys, 👋.

#RideForMore
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
28-01-2019 09:01:50

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 28-01-2019Je peux te détester, je peux t’aimer, mais tu feras toujours parti de mes plus grands rêves 💖 Canyon
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
28-01-2019 09:01:25

Message de Tour de Pologne du 28-01-2019Tour de Pologne Amatorów : 😍 9 sierpnia 2019
😍 BUKOVINA Resort
😍 Królewski etap Tour de Pologne w królewskiej oprawie - tylko dla Was
Kto był, wie że warto.
Kogo jeszcze z...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
28-01-2019 09:00:01

Message de Tirreno Adriatico du 28-01-2019Ciclismo e nuvole! ☁☁☁
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-01-2019 08:59:19

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-01-2019🇦🇷 Vuelta a San Juan OK
🚴🏻‍♂️ Al termine della prima tappa Alejandro Osorio è la nuova maglia bianca, di miglior giovane in gara!
🙌🏻 Ottimo debutto per il ventenne neo-pro #OrangeBlue.

🚴🏻‍♂️...
Voir les 2 photos

Nondedjare Dries bezig gezien in de Cadel Evans race. Alles counteren in de finale en Viviani afronden. Puik werk. Man man wat is poulain sterk.

Justin MottierJustin Mottier
28-01-2019 08:50:15

Message de Justin Mottier du 28-01-2019Merci l’Afrique, merci le Gabon ! 🗺❤️🇬🇦

« Tant qu’il y a de la vie, il y a de l’espoir ! »

Reprise des courses idéale personnellement et collectivement. Vital Concept -...
Voir les 7 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 28-01-2019Belle semaine sur la Tropicale Amissa Bongo pour Lorrenzo Manzin ! Vainqueur de la quatrième étape du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine 2018 à Ville de Limoges, le coureur de...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-01-2019 08:26:56

Message de Israel Cycling Academy du 28-01-2019Costa brava- ICA - French partnership!
Voir la vidéo

De Wally'sDe Wally's
28-01-2019 08:20:28

27/01/2019 VOLTA A SAN JUAN (ARG) Rit 1: 1.Fernando GAVIRIA ... 150.Jelle /167 dln. Massasprint.

Tour of NorwayTour of Norway
28-01-2019 08:18:48

Message de Tour of Norway du 28-01-2019​120 dager til det braker løs – og her har du resten av lagene som kommer til Tour of Norway 2019|Tour of Norway : 120 dager igjen - og her...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
28-01-2019 08:16:51

Message de Rui Costa du 28-01-2019Carolina Costa conquistou três medalhas no Ballet Beyond Borders : Parabéns Carolina 👏👏
Bom dia :)
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-01-2019 08:15:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-01-2019Hamilton steps up as leader for Jayco Herald Sun Tour : PREVIEW: "It’s the first time I have led this team at a Tour, it’s new for me at this...
En voir plus

Guillaume termine 14e de la foulée blanche sur l’épreuve reine du 42km.
Superbe résultat.

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
28-01-2019 08:09:54

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 28-01-2019Gallery: Cadel Evans Great Ocean Road Race | Team KATUSHA ALPECIN : That’s a wrap on Australia! Full gallery: https://teamkatushaalpecin.com/news/gallery-cadel-evans-great-ocean-road-race
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
28-01-2019 08:03:00

V tomhle počasí to jezdí (skoro) samo. 🌞🚴🏻‍♂️💨💨💨

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 08:00:56

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019‪👏 Number 1 #FernandoGaviria 🇨🇴.‬

‪There's no better #MondayMotivation than that! 🥇‬

‪#UAETeamEmirates #VueltaSJ2019‬

📸: Bettini
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
28-01-2019 07:54:41

Message de Damien Gaudin du 28-01-2019En ce lundi matin nous vous offrons cette magnifique présentation du Team Direct Energie lors de la dernière étape de la Tropicale Amissa Bongo ! 🇬🇦🔥👌🏼😎

À voir absolument ! 😇
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
28-01-2019 07:47:38

Message de Arctic Race of Norway du 28-01-2019sva.no : I en fersk rapport fra Narvik-selskapet VINN slås det fast at Arctic Race of Norway i 2018 bidro til en samlet meromsetning på 67,6 millioner i Nord-Norge.
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
28-01-2019 07:26:35

Message de Benoit Cosnefroy du 28-01-2019L'épopée australienne se termine !

Je termine 11e de la @cadelroadrace et meilleur jeune en prime.

Les sensations reviennent comme elles pouvaient l'être avant ma chute sur le @tourdownunder. Je suis alors...
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 07:21:30

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019Tanti auguri di buon compleanno a Valerio Accardo 🎂🎉🎈🍾🥂✨
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
28-01-2019 07:15:45

Message de Sean De Bie supporters du 28-01-2019Komend weekend zijn er de wereldkampioenschappen veldrijden in Denemarken.
Morgen zal het precies 30 jaar geleden zijn dat nonkel Danny zich in het franse Pontchateau al springend een weg baande...
Voir les 30 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-01-2019 07:14:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-01-2019Mitchelton-SCOTT women look to finish Australian season on as high at Jayco Herald Sun Tour : PREVIEW: “We definitely want to win this year. We came so close to winning...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
28-01-2019 07:13:43

Message de OLLY FANS CLUB du 28-01-2019#iotifoolly #ollyfansclub #vueltasanjuan
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-01-2019 07:00:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-01-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro DS Luca Scinto che oggi compie 51 anni

Happy birthday to our SD Luca Scinto, 51 today

🎂🎂🎂

#OurTimeIsNow
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
28-01-2019 06:55:00

Message de Tour de Suisse du 28-01-2019Winterserie 3/4 – Der Soigneur : Les soigneurs sont les scouts du cyclisme ; toujours à la place, toujours prêts ! Sans elle, il n'y aurait plus rien à faire...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
28-01-2019 06:21:29

Message de Tom Bohli Followers du 28-01-2019#vueltasj2019
Fernando Gaviria gewinnt die 1. Etappe nach guter Vorarbeit seines Teams!!

Fernando Gaviria wins stage 1, after a good work by his team!!
Voir la vidéo

Ryan GibbonsRyan Gibbons
28-01-2019 05:43:38

Message de Ryan Gibbons du 28-01-20194th place for me at the Cadel Evans Great Ocean Road Race. Bittersweet being so close to the podium, but my best result in a World Tour race so far....
Voir les 5 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-01-2019 05:36:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-01-2019El Tigre 🐯Fernando Gaviria commenta così la sua vittoria " Sono davvero contento. Vincere ti rende felice, ma questo successo ha un valore speciale Non può essere paragonato ad un...
Voir les 11 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
28-01-2019 05:15:30

Message de Trek-Segafredo du 28-01-2019Images from Cadel Road Race

Richie Porte: "The guys did a really great job of keeping me in good position, but it was a hard race to do...
Voir les 8 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
28-01-2019 04:16:11

Message de Rachel Neylan du 28-01-2019Family 🖤 My pride, inspiration and moments of greatest joy in the world.... I'm convinced a little extra dose of that powerful hormone oxytocin this summer, being around my loved...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
28-01-2019 02:27:24

Message de Paweł Poljański du 28-01-2019Back to office!
#borahansgrohe #vueltasanjuan #stage1
Voir les 3 photos

Nico DenzNico Denz
28-01-2019 01:42:54

Message de Nico Denz du 28-01-2019Wenn es nicht weh tut, hast du nicht alles gegeben!🤔 #nopainnogain
Die letzten 30 Tage in Australien 🇦🇺habe ich sehr genossen, doch jetzt gehts heim zu @janin_engelsmann 🥰🇩🇪#schatzibär #toujoursplus @bolle_eyewear @rosti.it...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-01-2019 01:21:48

Message de UAE Team Emirates du 28-01-2019‪“I’m super happy when I win. Above all because I have changed teams and I was looking for a confirmation. The UAE Team Emirates 🇦🇪 is improving year after year...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 28-01-2019Vuelta a San Juan #1: Cavendish 8th on racing return – Team Dimension Data for Qhubeka : 🇦🇷 #VueltaSJ2019

He's back!

Sweltering heat played a role on the opening stage of Vuelta...
En voir plus

Barbier RudyBarbier Rudy
28-01-2019 00:45:33

Message de Barbier Rudy du 28-01-2019Très très grosse chaleur aujourd'hui 42°🌡
Bien ravitailler par les copains, j'ai pu arriver en bonne condition pour le sprint.
On va prendre la 6ieme place et pour une première...
Voir les 4 photos

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
28-01-2019 00:29:06

Message de OLLY FANS CLUB du 28-01-2019Buona la primaaaaa . 1 tappa San Juan Argentina #iotifoolly #fernandogaviriarendon #ollyfansclub #vueltasanjuan
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB