ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Bob JungelsBob Jungels
04-02-2019 23:03:13

Message de Bob Jungels du 04-02-2019Wish I could have enjoyed this view a bit more😅 first intervals in altitude done & so am I 😂 #Colombia
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
04-02-2019 23:00:33

Message de Santos Tour Down Under du 04-02-2019If you missed the Australian Wonderful Losers. A Different World premiere at the Santos Tour Down Under, we have some good news for you - the film is now available...
Voir la vidéo

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
04-02-2019 22:11:11

Message de Matteo Montaguti for Fun du 04-02-2019Bellissima esperienza alla mia prima @vueltaasanjuanok con i ragazzi della @androni_sidermec ! Non si finisce mai di imparare e di scoprire posti meravigliosi come #sanjuandelsur .
Ora con un po’ di...
En voir plus

Pierre GouaultPierre Gouault
04-02-2019 21:45:50

Message de Pierre Gouault du 04-02-2019GP de la Marseillaise:

Beau comportement de l'équipe mais un manque de réussite dans le final.

26ème pour ma part avec des sensations encourageantes.

Hâtes d'être au départs des prochaines courses.
🔜 Tour...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
04-02-2019 21:44:59

Message de Diana Peñuela du 04-02-2019Que si duele? Claro que duele, por 3 días se sufre una de esas que llamamos tusas. Aveces las cosas no salen como lo esperamos, pero siempre hay una nueva...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
04-02-2019 21:15:58

Message de Diego Rosa fans club du 04-02-2019Da mercoledì 6 a domenica 10 febbraio si correrà la 70ma edizione della Volta a la Comunitat Valenciana,
Forza Diego !!!! Si ricomincia🤜🚴‍♂️🤛
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
04-02-2019 20:56:55

Message de Valentin Madouas du 04-02-2019#GpMarseillaise :
Première course Française de l'année, l'occasion de reprendre du rythme et de voir si la préparation a été bonne. 👍
La course a été marquée par le vent fort qui...
Voir la vidéo

Diego RosaDiego Rosa
04-02-2019 20:52:57

Message de Diego Rosa du 04-02-2019Pronti per #VoltaalacomunitatValenciana?!

Finalmente ricomincia la stagione 🎉🎉
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
04-02-2019 20:47:25

Message de Team Novo Nordisk du 04-02-2019If you see a mountain in front of you, start climbing and fight for your dreams.

#ChangingDiabetes | #MondayMotivation
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
04-02-2019 20:41:43

Message de Magnus ConCort Nielsen du 04-02-2019Onsdag starter 2019 sæsonen for ConCorten. Det bliver i etapeløbet Volta a la Comunitat Valenciana, Et stjernepakket felt, med 5 etaper, der kan følges på Eurosport, hver dag onsdag-søndag fra...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
04-02-2019 20:26:09

Message de Jasper Stuyven du 04-02-2019On the road with Mads Pedersen: Episode 3! Final training days before the start of the season 🚴‍♂ #TeamMadsper #AimHigher
Voir la vidéo

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
04-02-2019 20:19:21

Message de Omar Fraile Matarranz du 04-02-2019Terminada la concentración y ya en Alicante para comenzar este miércoles con la temporada. Nos vemos esta semana en @vueltacv !!
.
.
📸 @davidacedo
.
.
@proteamastana @oakleybike @limarworld @suuntoesp #training #astanateam #procycling #oakley...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-02-2019 20:10:43

Message de CCC Team du 04-02-2019Two more members of the team behind the team!

Our chefs have been busy at training camp and, at the end of the final day, they’ve cooked a total of...
Voir les 5 photos

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
04-02-2019 20:08:21

Message de Paris Camembert Officiel du 04-02-2019L'agglomération de Lisieux donne 35 000 € pour la course Paris-Camembert : https://actu.fr/normandie/livarot-pays-dauge_14371/lagglomeration-lisieux-donne-35-000-e-la-course-paris-camembert_21268339.html?fbclid=IwAR1OUJMNseUtP50bEuIw9Li4S4OkjExCDIzHgPMvA17UyYDHAwO94xgdHiA
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
04-02-2019 20:02:02

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 04-02-2019Benjamin Declercq met onze nieuwe Rudy Project Benelux / Rudy Project bril en helm - happy birthday Benjamin 🎂🍸🚴 (Photo: Getty Images)
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
04-02-2019 19:34:35

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 04-02-2019Después de la @cbbikeraceoficial toca recuperar fuerzas!!
He disfrutado muchísimo con @oliveraviles88 en esta carrera, así que en breve daremos nuevas noticias!!!!
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
04-02-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 04-02-2019Das Team vom TOUR Magazin hat nachgezählt... Wer macht mit, den Rekord in diesem Jahr zu wiederholen? http://bit.ly/ruk19
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
04-02-2019 19:21:30

Message de Tour du Gevaudan du 04-02-2019Plouay sauvé - Actualité - DirectVelo : Belle mobilisation pour sauver un monument du vélo https://www.directvelo.com/actualite/72006/plouay-sauve
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
04-02-2019 19:17:58

Message de Enric Mas Nicolau du 04-02-2019Disfrutando del buen tiempo con el equipo Deceuninck - Quick-Step Cycling Team en el Algarve, Portugal / Enjoying the nice weather with the Deceuninck - Quick-Step Cycling Team squad in...
En voir plus

Message de Fan Club de Guillaume Bonnafond du 04-02-2019Petit rappel suite à quelques demandes.
Voici les tracés des 3 parcours du Trail Roche Colombe de la Paix 2019.
Inscriptions qui commence à se remplir 😉
https://www.le-sportif.com/CalendarDetail/CalendarDetail.aspx?EventID=151183
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
04-02-2019 19:12:36

Message de Esteban Chaves ECH du 04-02-2019🇨🇴Mañana estaré en Facebook live estén pendientes de la cuenta de Mitchelton-SCOTT a las 5.30pm (Europa). 11.30am (Colombia) si tienen preguntas pueden enviarlas acá como comentario.

🇦🇺 Tomorrow I will be...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
04-02-2019 19:11:41

Bientôt l’affiche, le parcours, les horaires du Tour du Gévaudan Occitanie 2019.
Pour les dates, ce sera les 6 et 7 avril .
Il y aura deux épreuves pour les juniors garçons...

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
04-02-2019 19:10:49

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 04-02-2019Lineup of TBM for the first European race in the season 2019 : Line up Bahrain Merida ronde van Valencia.
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
04-02-2019 19:03:29

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 04-02-2019#team #presentation #delkomarseille
#forzaedi
Voir la vidéo

Tayler WilesTayler Wiles
04-02-2019 18:54:02

Message de Tayler Wiles du 04-02-2019Join me today to suffer for a good cause!! 😄 I’ll be riding Stage 3 of The Tour of Sufferlandia which is so pleasantly named “A Very Dark Place!” 🤣...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 04-02-2019After training chillingzz with my awesome Rudy Project sunglasses 😎
.
.
#chill #pool #aftertraining #training #namibia #windhoek @ Windhoek, Namibia
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
04-02-2019 18:45:17

Message de Tour du Gevaudan du 04-02-2019Le vainqueur du Tour du Gevaudan 2017, Guillaume Martin à la une de l’équipe ( en bas de la page!!)
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
04-02-2019 18:30:16

Message de Adriano Malori du 04-02-2019Petr Vakoc, svariate fratture alle vertebre ha rischiato la paralisi e dopo 1 anno eccolo a SanJuan a tirare il gruppo per una settimana! Spesso i ciclisti sono etichettati come...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
04-02-2019 18:30:00

Message de André Greipel du 04-02-2019Chez Challenge Ciclista Mallorca, le dimanche n'a malheureusement pas suffi pour la victoire. La performance lors de la première course avec mon Equipe Arkéa Samsic en Europe a certes voté,...
Voir les 4 photos

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
04-02-2019 18:26:06

Message de Grand Prix de Plouay du 04-02-2019À Plouay, « on reprend des couleurs » après la décision de France Télévisions : À Plouay, « on reprend des couleurs » après la décision de France Télévisions via...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
04-02-2019 18:05:20

Message de Guillaume Martin du 04-02-2019Première fois que j'apparaissais hier sur la une de L'EQUIPE, à l'occasion de la sortie mercredi de mon livre "Socrate à Vélo". On remet ça en juillet prochain après une...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-02-2019 18:01:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-02-2019I nostri magnifici sette che correranno dal 6 al 10 febbraio la Vuelta della Comunità Valenciana : Aleksandr Riabushenko, Edward Ravasi, Alberto Rui Costa, Alexander Kristoff, Dan Martin, Marco Marcato...
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
04-02-2019 18:00:03

Message de Le Tour de La Provence du 04-02-2019La team Israel Cycling Academy sera également de la compétition 💪

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des Bouches-du-Rhône
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
04-02-2019 17:59:44

Message de Astana Pro Team du 04-02-2019💡At Astana Pro Team we’re always innovating, that’s why we now use the Notio Konect from Argon 18 in combination with the knowledge of our engineer Ivan Velasco. Have a...
Voir la vidéo

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
04-02-2019 17:57:18

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 04-02-2019Training Camp done ✌️💪... going home now and the races are just around the corner 😉

#CCC Team #giantbikes #protour
Voir les 2 photos

Davide MartinelliDavide Martinelli
04-02-2019 17:47:06

Message de Davide Martinelli du 04-02-2019TTTTT:
•Team
•Time
•Trail
•Training
•Today
🥴🤢😵
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
04-02-2019 17:37:08

Message de Rally UHC Cycling du 04-02-2019After finishing second in the Omnium standings of the UCI Track World Cup, Allison Beveridge is looking to finish one better for Team Canada / Équipe Canada at the Polski...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-02-2019 17:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 04-02-2019It was a really successful weekend for us.
Emanuel Buchmann won at the #MallorcaChallenge and Sam Bennett the last stage at the Vuelta a San Juan OK with Erik Baška on...
Voir les 6 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
04-02-2019 17:29:49

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 04-02-2019NOTA DE PRENSA | La esencia flamenca rodará en la Vuelta a Andalucía con el Wanty-Groupe Gobert - https://mailchi.mp/af8ac2eb40b8/la-esencia-flamenca-rodar-en-la-vuelta-a-andaluca-con-el-wanty-groupe-gobert
En voir plus

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
04-02-2019 17:27:55

Message de Benjamin Thomas du 04-02-2019Pain in progress 📈
Encore 10 jours de travail avant le début de la saison route au Tour de Provence ! 🚵🏻‍♂️
#2019 #newgoals #bontcycling #roadtotokyo #cycling #gardalake #workinprogress #rokacycling #equipegroupamafdj #alecyclingwear

📸...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
04-02-2019 17:23:26

Message de Grand Prix de Plouay du 04-02-2019Bretagne Classic Ouest France. Tranvaux : « J’ai chialé, mais je n’ai jamais douté » : Bretagne Classic Ouest France. Tranvaux : « J’ai chialé, mais je n’ai jamais douté...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
04-02-2019 17:15:01

Message de The Tour Of Britain du 04-02-2019Want to ride with seven-time OVO Energy Tour of Britain stage winner André Greipel?

Join him as he takes to Zwift this Sunday to raise funds for ALS Research.

#OVOToB
Voir la vidéo

Barbier RudyBarbier Rudy
04-02-2019 17:13:55

Message de Barbier Rudy du 04-02-2019Dernière étape sur @vueltaasanjuanok
Merci les gars pour cette premiere semaine passé ensemble.

@israelcyclingacademy
@israelcyclingacademy @israelcyclingacademy @isabelaalbarracin
#yallah #instacycling #instapicture #insta #sanjuan #argentine #argentina🇦🇷 📸@ilariobiondi
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 04-02-2019LTV Limousin : Pour voir ou revoir les images fortes et les coulisses du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine 2018, tournées par les équipes de LTV Limousin, c'est par ici...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
04-02-2019 17:13:18

Message de Peter Sagan du 04-02-2019Watch the highlights from the last stage of the Vuelta a San Juan OK and the spectacular sprint finish and victory of BORA-hansgrohe
Voir la vidéo

Amaro AntunesAmaro Antunes
04-02-2019 17:03:43

Message de Amaro Antunes du 04-02-2019Primeira competição do ano 2019 ✌️

First race the season ✌️
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 04-02-2019¡¡Muy buenas a tod@s!!
Los conductores de la #VCV2019 GP Banco Sabadell ya tienen los vehículos oficiales, Hyundai Koryo Car, que nos acompañarán durante toda la prueba.

Mañana arrancamos con la PRESENTACIÓN...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
04-02-2019 16:54:23

Message de Alexis Guerin du 04-02-2019Vidéo présentation @delkomarseilleProvence
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
04-02-2019 16:50:42

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 04-02-2019Foto
Vuelta a San Juan
Ciclismo Internacional
Voir les 21 photos

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
04-02-2019 16:44:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 04-02-2019Eschborn-Frankfurt : Obacht❗In unserer #Radklassiker-Kollektion von DEE GmbH gibt es ab sofort nicht nur schnittige Radsport-Kleidung - auch schicke Logo-Shirts!

Apropos: Das Signature-Trikot der ŠKODA Velotour 2019 ist nun auch...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
04-02-2019 16:40:40

Message de Lilian Calmejane du 04-02-2019Une première plutôt parfaite hier sur le GP de La Marseillaise !

Anthony se glisse dans l’échappée du jour et résiste au retour du peloton (40 coureurs). Il s’impose devant Combaud...
Voir les 3 photos

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
04-02-2019 16:32:43

Message de Andreas Schillinger du 04-02-2019Heute muss ich mal Danke sagen an @eevye.official für dieses coole Handycover.
Also
DANKE / THANK U
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
04-02-2019 16:30:07

Message de Israel Cycling Academy du 04-02-2019The irresistible Images of a TEAM in the last 48 hours:

To see the guys pulling it together for Our sprinter .

To see our Young Omer Goldstein (2) chase...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
04-02-2019 16:30:01

Message de Movistar Team du 04-02-2019Valverde defiende título en Comunitat Valenciana : 🌈🚀 Nueva semana y nueva oportunidad para disfrutar de la #BalaArcoíris, defendiendo esta vez su título en la Volta a La Comunitat Valenciana...
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
04-02-2019 16:25:15

Message de Julien Simon du 04-02-2019Le GP la Marseillaise a lancé la saison !
Content d’avoir épinglé le premier dossard et que les sensations soient correctes !
Prochaine sortie sur le Tour de Provence.
Voir les 2 photos

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
04-02-2019 16:17:18

Message de Ilnur Zakarin du 04-02-2019It's always a pleasure to be back on the road. Glad to see teammates, friends and rivals. It's going to be an interesting season ☺️ Really happy for Marcel and...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
04-02-2019 16:11:56

Message de Cesare Benedetti du 04-02-2019Back to wonderland @valdigresta_bio
En voir plus

Julian Alaphilippe OfficielJulian Alaphilippe Officiel
04-02-2019 16:05:08

Message de Julian Alaphilippe Officiel du 04-02-2019Une belle semaine de reprise sur le tour de San Juan avec l'équipe.
2 victoires et deuxième du classement général. ✔
Merci à tous!!
Maintenant direction la Colombie..
Voir les 5 photos

Team CofidisTeam Cofidis
04-02-2019 16:00:01

Message de Team Cofidis du 04-02-2019En 2013, il ne savait pas nager… Aujourd’hui, Laurent Quignette est champion du monde de déca-Ironman : 38km de nage, 1 800km de vélo, 422km de course à pied !...
Voir la vidéo

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
04-02-2019 15:48:23

Message de Mattia Cattaneo du 04-02-2019Si è conclusa ieri la @vueltaasanjuanok, 🚲 prima corsa del #2019 in #argentina 🇦🇷...
Qualche ora di relax e caldo 😎 per poi rientrare a casa 🏡
Next stop —>Trofeo...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
04-02-2019 15:45:47

Message de Damien Gaudin du 04-02-2019Team spirit 👌🏼🇬🇦😎
Tropicale Amissa Bongo
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
04-02-2019 15:37:52

Message de Le Tour de La Provence du 04-02-2019🔥 La Provence et le Département des Bouches-du-Rhône vous présentent la 4ème édition du Tour de La Provence.

Nous vous donnons rendez-vous sur les routes de Provence, du 14 au 17...
En voir plus

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 04-02-2019📢 We hebben een nieuwe wildcard ontvangen: op zondag 31 maart rijden we Gent-Wevelgem!

Bedankt, Flanders Classics! 🙌

**

We've receivved another wild card! On March 31 we'll be at the start...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 04-02-2019🇪🇸 Volta a la Comunitat Valenciana
🗓 06/02 - 10/02

⚡Et cette fois-ci ce n'est pas pour un stage d'entrainement⚡

🇧🇪 Oliver Naesen
🇨🇭 Silvan Dillier
🇫🇷 Geoffroy Bouchard
🇫🇷 Clement Chevrier...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
04-02-2019 15:27:00

Message de Jérémy Roy du 04-02-2019⚒️ Renfort carbon/Kevlar
Travail d'orfèvre 👌
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-02-2019 15:21:32

Message de Tour de Pologne du 04-02-2019Kolarska rodzina straciła wyjątkową postać. Przyjaciela.
Odszedł Zbigniew Szczepkowski, świetny kolarz, trener, dyrektor sportowy, olimpijczyk z Montrealu, w 2010 roku odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Wyróżniony w Alei Sław w...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
04-02-2019 15:20:29

Message de Arnaud Démare du 04-02-2019🌟 Ce matin lors de la présentation Équipe cycliste Groupama–FDJ , j’ai annoncé ma participation au Tour d’Italie. 💕
Mais avant ! Une importante campagne de classiques m’attend début de saison.

Giro...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-02-2019 15:19:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-02-2019Le bellissime foto del nostro Ivo Oliveira che ieri ha vinto il campionato Portoghese🇵🇹 di inseguimento individuale. Stupenda la Colnago♣️ che il maestro Ernesto gli ha messo a disposizione. 💪💪💪💪#uaetilovvo...
Voir les 7 photos

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
04-02-2019 15:11:42

Message de Gent-Wevelgem du 04-02-201918 WorldTour teams + 7 wildcards = one heck of a race! Meet the teams that have been invited over for the Elite Men's race on March 31st. 👋🚴‍♂ #GWE19
Voir la vidéo

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
04-02-2019 15:01:36

Message de Antoine Duchesne du 04-02-2019Hier c’était la rentrée des classes! La forme semble pas trop mal pour une reprise! 👌🏾 Jeudi, départ pour l’étoile de Béssège! 🤟🏾 #gpclm2019 #backatwork #alesportswear http://bit.ly/2GjXhhM
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
04-02-2019 15:00:00

Message de Amgen Tour of California du 04-02-2019Amongst skiing, snowboarding and hiking, Mt Baldy Resort is also a great and challenging destination for cycling. The beautiful San Gabriel Mountain range serves as a picturesque background for cyclists...
Voir la vidéo

Marc SarreauMarc Sarreau
04-02-2019 14:59:34

Message de Marc Sarreau du 04-02-2019Grand prix La Marseillaise, course de rentrée qui lance la saison 2019!

Première course et première chute heureusement sans gravité. La mise en route s’est faite gentillement maintenant place à L’...
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
04-02-2019 14:42:21

Message de Frederik Frison du 04-02-2019De eerste race van het seizoen zit erop! 🚴‍♂️ Met een tevreden gevoel blikt #FrederikFrison terug op de Challenge Ciclista Mallorca! 🚴‍♂️🚴‍♂️ #LottoSoudal
Voir les 3 photos

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 04-02-2019We are all set (and super excited 😁) to get our European season of racing underway this Wednesday, with a power team set to start the Volta a La Comunitat...
En voir plus

Ted KingTed King
04-02-2019 14:33:08

Message de Ted King du 04-02-2019The #groadtokanza heads north as I take this dreamboat out for a 600km rip! James Bay Descent sets sail with a hearty team of four, Buck Miller, Eric Batty, Ryan...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
04-02-2019 14:29:10

Omar se estrena en Volta a la Comunitat Valenciana. Del 6 al 10 de febrero.

📺 Eurosport

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
04-02-2019 14:22:31

Message de Philippe Gilbert du 04-02-2019TT DAY 💨 #Season17
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-02-2019 14:05:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-02-2019Want to ask Esteban Chaves something⁉️

Well join us tomorrow for a FACEBOOK LIVE session where he will be answering all your questions 😀🎤

(Comment your questions below)
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
04-02-2019 14:00:02

Message de La Vuelta du 04-02-2019🎂 🎉 ¡Feliz cumpleaños a nuestros amigos colombianos Nairo Quintana y Miguel Ángel 'Superman' López! Muchas felicidades también a Ion Izaguirre. Zorionak! 😄

📸: Photogomezsport / Astana Pro Team
Voir les 2 photos

Rui CostaRui Costa
04-02-2019 13:58:16

Message de Rui Costa du 04-02-2019#tourofvalencia #UAETeamEmirates
4 - 10 February!
My first race of the season.
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
04-02-2019 13:56:37

Message de Felix Großschartner du 04-02-2019Ein perfekter Abschluss in Argentinien.

Sam Bennett gewinnt die Etappe und ich konnte problemlos den 5. Platz in der Gesamtwertung verteidigen.

Meine Form ist am richtigen Weg und ich freue mich schon...
Voir les 2 photos

Rui CostaRui Costa
04-02-2019 13:52:53

Bom dia :)
#TourofValencia2019
6 a 10 Fevereiro! Este é o meu primeiro desafio do ano!! Abraço 🤗

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-02-2019 13:33:25

Message de UAE Team Emirates du 04-02-2019UAE Team Emirates 🇦🇪 remains in Spain for its second appointment in Europe, here’s our lineup for Volta a La Comunitat Valenciana - VCV 🇪🇸:

Rui Costa 🇵🇹
Alexander Kristoff 🇳🇴
Marco Marcato...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
04-02-2019 13:28:53

Message de Grand Prix de Plouay du 04-02-2019ouest-france.fr : Bonne nouvelle pour les 4 Jours CIC de Plouay. France Télévisions est revenue sur sa décision et diffusera bien la Bretagne Classic Ouest-France. L’épreuve est sauvée.
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
04-02-2019 13:20:06

Message de Österreich Rundfahrt du 04-02-2019Am 9. und 10. Februar findet in Wels das Bike Festival Austria statt. Im Rahmen eines spannenden Programms wird am ersten Tag zuerst LRV OÖ-Präsident Paul Resch über die sportlichen...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
04-02-2019 12:53:09

Message de Grand Prix de Plouay du 04-02-2019Plouay. France Télévisions diffusera bien la Bretagne Classic : Merci à tous la mobilisation a payé !
Plouay. France Télévisions diffusera bien la Bretagne Classic via @ouestfrance https://www.ouest-france.fr/bretagne/plouay-56240/plouay-france-televisions-diffusera-bien-la-bretagne-classic-6210035
En voir plus

Team SkyTeam Sky
04-02-2019 12:44:40

Message de Team Sky du 04-02-2019RIDER OF THE MONTH: See which Team Sky riders are up for the award in January. Vote to be in with a chance of winning a pair of Oakley Flight...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
04-02-2019 12:30:25

Message de Geraint Thomas du 04-02-2019Last training day here before heading off to first race of the season in Valencia 👍🙌
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
04-02-2019 12:30:00

Message de Movistar Team du 04-02-2019🇨🇴💙 Llega la gran fiesta de los ciclistas colombianos del WorldTour. A partir del martes 12, #JugamosDeLocal en la segunda edición del Tour Colombia 2.1 UCI.

¡Os presentamos nuestro equipo! 👉...
Voir la vidéo

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
04-02-2019 12:20:58

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 04-02-2019feliz de terminar esta semana en 🇦🇷de esta forma... el equipo ha dado todo por mi a pesar de la fuerte caída que sufrí y he hecho el...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
04-02-2019 12:20:02

Message de UAE Tour du 04-02-201920 days and counting!
Are you ready to witness the one an only World Tour race in the Middle East! Mark your calendar, follow us on social media and visit...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
04-02-2019 12:16:33

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 04-02-2019🔥 La temporada no se detiene. Desde este miércoles participamos en la Volta a La Comunitat Valenciana - VCV, primera prueba por etapas en territorio europeo.

🚴‍♂️ Un siete compensado para...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
04-02-2019 12:16:21

Message de Mikael Cherel du 04-02-2019Un fort mistral, deux échappés qui tiennent tête au peloton ➡️ vivement la suite... 🔜 Tour de Provence #gpmarseillaise
📸 K. Caritoux
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 04-02-2019• Arnaud Demare prendra le départ du Giro d'Italia 2019. Il y aura pour objectif de gagner des victoires d'étape. 🇮🇹
• Stefan Küng sera l'un des atouts majeurs de l'équipe...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
04-02-2019 12:00:58

Message de Vitor Gamito du 04-02-2019Amigos, o meu equipamento oficial sofreu um pequeno restyling, e mais uma vez irei dar a possibilidade de adquirirem um igual.

Á semelhança das versões anteriores esta também será de...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-02-2019 11:40:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-02-2019Pochi giorni e il nostro campione 🏆 Rui Costa🇵🇹 staccherà metaforicamente dal chiodo la sua splendida Colnago♣️ per partecipare il 6 febbraio alla Vuelta Valenciana. Poi il 16/02 parteciperà...
Voir les 2 photos

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
04-02-2019 11:29:37

Message de Thomas Voeckler Athlete du 04-02-2019thomas-voeckler.fr : La Réunion CycloTour s'engage depuis plusieurs années dans le projet de faire de La Réunion une île cyclable. Tout au long de l'année, avec l'aide de nombreux p...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
04-02-2019 11:27:06

Message de Alexis Guerin du 04-02-2019Aujourd’hui au lendemain d’une belle performance collectif sur le #gplamarseillaise nous sommes accueillis au #cinemaedentheatrelaciotat plus vieux cinéma au monde encore sur pied! 💪🏻
Quoi de mieux qu’un endroit aussi mythique...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
04-02-2019 11:07:04

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 04-02-2019Voorbeschouwing: Ronde van Valencia 2019 | WielerFlits : Het is eindelijk zover. Dylan's seizoen start woensdag in de ronde van Valencia en krijgt al onmiddellijk 2 sterren achter zijn...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
04-02-2019 11:05:53

Message de Jesus Hernandez du 04-02-2019My Team!!☺️☺️
Mis chicos del @kometacyclingteam
#quererespoder
#tetodo
#nuevatemporada
#♾+3
#motivacion
#ilusion
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
04-02-2019 11:01:59

Message de Jose Serpa ''El Leon Que final tan duro después de 250 km y un calor infernal Gracias #villavicencio Gracia a todo ese lindo público que nos animó de principio a fin . se...
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
04-02-2019 11:00:05

Message de Jose Serpa ''El Leon #campeonatonacional Que final tan duro después de 250 km y un calor infernal Gracias #villavicencio Gracia a todo ese lindo público que nos animó de principio a fin ....
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
04-02-2019 10:53:27

Message de Team Bahrain Merida du 04-02-2019🎊 Happy Chinese New Year!
#ChineseNewYear #BAHRAINMERIDA🇧🇭 #ItsAboutUs
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
04-02-2019 10:43:38

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 04-02-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: PRONTI AL DEBUTTO EUROPEO ALLA VOLTA ALLA COMUNITAT VALENCIANA CON MOSER, CANOLA E LOBATO. : 🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
🚴🏻‍♂️ La formazione...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 04-02-2019🎂 Y también queríamos felicitar el cumpleaños a nuestro ganador del año 2012

👉 Nairo Quintana (Movistar Team) cumple 2⃣9⃣ años comenzando un 2019 muy prometedor donde espera estar a su...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 04-02-2019☕️ ¡Buenos días!

😉 Arrancamos la semana recordando el primer podium de Alejandro Valverrde en la Challenge de Mallorca en 2019

👉 La carrera balear supuso también el debut en el profesionalismo...
Voir les 2 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
04-02-2019 10:33:36

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 04-02-2019Xandro Meurisse droomt van bolletjestrui in Tour : Aiming high! Xandro Meurisse dreaming of the polka dot jersey in this year's Tour de France 💭💭

🎥 Focus WTV (in Dutch)
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
04-02-2019 10:25:58

Message de Johann van Zyl du 04-02-2019Quick layover in Madrid reminded me of the incredibly fun Vuelta we had last year 🖐🏼🚴🏼‍♂️🇪🇸
En voir plus

Kévin REZAKévin REZA
04-02-2019 10:17:26

Message de Kévin REZA du 04-02-2019La saison 2019 est bien lancée!
Un GP d’ouverture un peu différent des autres années, avec la principale difficulté retirée pour cause de mistral! Le club vital concept - b&b...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
04-02-2019 10:03:20

Message de CCC Team du 04-02-2019Just one more ride to go at training camp in Denia, 🇪🇸! #RideForMore
Voir les 4 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 04-02-2019⚠ Date importante ⚠
C'est aujourd'hui que se tient à Boulogne-Billancourt la présentation officielle de Équipe cycliste Groupama–FDJ et de La Conti Groupama-FDJ ! 🎉
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
04-02-2019 09:57:47

Message de Jesus Hernandez du 04-02-2019Presentation Day!!!!!
Todo listo para la presentación de los equipos de la @fundacioncontadorteam
Arrancamos una nueva temporada con mis chicos del @kometacyclingteam llena de ilusión y motivación!!😊😊
#quererespoder
#tetodo
#motivacion
#♾+3
#cyclinglifestyle
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
04-02-2019 09:56:26

Message de Hammer Series du 04-02-2019Taking on the new week with the same feeling as Edwin Ávila had at Hammer Stavanger last year 😜 #MondayMotivation
En voir plus

Andreia FreitasAndreia Freitas
04-02-2019 09:48:49

Message de Andreia Freitas du 04-02-2019RACENATURE LAGOA😍
Voir les 2 photos

Message de Amund Grøndahl Jansen Public Page du 04-02-2019Day 4 of Netflix and flu. As a consequence I won’t start my season in Valencia this week.
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
04-02-2019 09:40:19

Message de E3 BinckBank Classic du 04-02-2019Klaar voor onze Juniorenwedstrijd?!

Zaterdag 27 april 2019.

3 wedstrijden op één dag.
Dit samen met de 3 Bergen Prijs!

#E3BinckBankClassic
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 04-02-2019Retour en images sur le stage de début de saison au Cambrils Park Sport Village

PIC I Thomas Maheux
#RideAndShine
Voir les 80 photos

Bryan CoquardBryan Coquard
04-02-2019 09:32:58

Message de Bryan Coquard du 04-02-2019Victoire à l'américaine hier avec mon collègue Glaz Adrien Garel ! 👌
Un week-end à Gand où je fais le plein de bonnes sensations et de confiance !
Retour sur la route...
Voir les 2 photos

Peter SaganPeter Sagan
04-02-2019 09:23:06

Message de Peter Sagan du 04-02-2019Great way to finish the Vuelta a San Juan OK! Everybody in the team worked perfectly today to get this nice victory. We controlled the race, we had a good...
Voir les 4 photos

Florian VachonFlorian Vachon
04-02-2019 09:22:01

Message de Florian Vachon du 04-02-2019Une grosse angine la semaine dernière m'a obligé à repousser ma rentrée! 1 er dossard de l'année le dimanche 17 Février en Italie 🇮🇹
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
04-02-2019 09:17:22

Message de Tom Bohli Followers du 04-02-2019VueltaSJ2019
Photos from the last stage.
Voir les 9 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
04-02-2019 09:11:09

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 04-02-2019Next race this week: Vuelta Communidad Valenciana! Our squad for the stage race Vuelta a la Communidad Valenciana:
#vcv2019
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 04-02-2019Et de ✌️ !!
Mathieu Van der Poel a remporté hier les championnats du monde de cyclo-cross sur le circuit de Bogense, au Danemark (Cross Denmark - UCI Cyclo-Cross World Championships...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
04-02-2019 09:01:00

Message de Brenton Jones du 04-02-2019Sunshine and quality racing at the Herald Sun Tour ☀️🚴🏻‍♂️✅ Loved it!
📷 Image Writer
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
04-02-2019 09:00:02

Message de Tirreno Adriatico du 04-02-2019Cycling+Nature+Landscape = good feeling!
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
04-02-2019 09:00:02

Message de Giro d'Italia du 04-02-2019Happy birthday to Nairo Quintana! 🇨🇴
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
04-02-2019 08:56:46

Message de Steven Lammertink du 04-02-2019Never missed a flight, and not starting today🚗💨😎
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
04-02-2019 08:54:23

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 04-02-2019L'album ufficiale della prima gara della nuova stagione.
The official album of the first race of the new season.
🚴🏻‍♂️📺Segui gli #OrangeBlue tutte le sere fino al 3 febbraio live su Eurosport!...
Voir les 7 photos

Movistar TeamMovistar Team
04-02-2019 08:44:01

Message de Movistar Team du 04-02-2019🎂🎊🎁 Hoy lunes cumple 29 años el gran Nairo Quintana. Enhorabuena por tu trabajo y el de todo Movistar Team en la #VueltaSJ2019 y mucha suerte la próxima semana en...
Voir la vidéo

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 04-02-2019Multum Accountants Ladies CT
Ploegtraining
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
04-02-2019 08:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 04-02-2019🇮🇹 🇪🇸🇨🇴🇹🇷 Gli #OrangeBlue si preparano a un intenso mese di febbraio. Colombia, Spagna, Turchia e il debutto italiano al Trofeo Laigueglia! 🚴🏻‍♂️

A full month of races with the Italian...
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
04-02-2019 08:16:55

Message de Loïc Chetout du 04-02-2019La saison est belle est bien lancée cette fois si. Beau travail de toute l’équipe sur ce gp la Marseillaise avec une 5ème place de @zicowaeytens 💪🏼.
📸 @lizziehaumesser .
.
.
@teamcofidis...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
04-02-2019 08:14:08

Message de Jens Keukeleire du 04-02-2019sporza.be : …
En voir plus

Message de Fan Club de Guillaume Bonnafond du 04-02-2019Ski de fond : Christophe Perrillat s'offre la Bornandine | Nordic Mag | N°1 du Ski Nordique : Guillaume termine 5ème de la Bornandine !
De mieux en mieux...

https://www.nordicmag.info/ski-de-fond-christophe-perrillat-soffre-la-bornandine-0203/
En voir plus

Kris BoeckmansKris Boeckmans
04-02-2019 08:08:32

Message de Kris Boeckmans du 04-02-2019Kris Boeckmans | Boeckie start aan een nieuw wegseizoen! : Kris klaar voor wielerjaar 2019!
#ThereIsNoTry
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-02-2019 08:04:51

Message de UAE Team Emirates du 04-02-2019Vuelta a San Juan, Conti closes 4th overall - UAE team Emirates : 🇦🇷The journey in Argentina ends with a 4th place in GC for Valerio Conti.

In the final tally,...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 04-02-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 11 photos.
Voir les 11 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
04-02-2019 08:00:01

Message de Astana Pro Team du 04-02-2019In this beautiful February day we have two birthday men: Miguel Angel Lopez and Ion Izagirre. Two great riders and nice persons! We wish both of them to continue developing...
Voir les 2 photos

Rund um KölnRund um Köln
04-02-2019 07:49:04

Message de Rund um Köln du 04-02-2019Wo kein Schnee liegt, kann gefahren werden. Oder? Wann seid Ihr zuletzt auf der Strecke von Rund um Köln unterwegs gewesen?
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
04-02-2019 07:33:26

Message de Astana Pro Team du 04-02-2019🇪🇸Volta a la Comunitat Valenciana 2019

Team's roster: Pello Bilbao, Omar Fraile, Hugo Houle, Ion Izagirre, Magnus Cort and Luis Leon Sanchez.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-02-2019 07:32:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-02-2019Al Campionato nazionale Colombiano🇨🇴, niente da fare per i nostri campioni Henao, Molano e Munoz. Una fuga bidone partita a inizio corsa, ha preso il largo. I favoriti sono stati...
Voir les 10 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
04-02-2019 07:03:30

Message de Audrey Cordon-Ragot du 04-02-2019Ploërmel. « Nous sommes à des années-lumière du cyclisme masculin » : https://www.ouest-france.fr/bretagne/ploermel-56800/ploermel-nous-sommes-des-annees-lumiere-du-cyclisme-masculin-6209212
Ce samedi 2 février 2019, les premières assises du cyclisme féminin breton se sont installées en Morbihan, à Ploërmel. Pour...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 04-02-2019Terminata questa trasferta argentina💪abbiamo messo km e fatica buona nelle gambe... ora guardiamo avanti verso i primi obiettivi stagionali, dove insieme daremo il massimo... E anche di più!!
@neri_selleitalia_ktm @sidisport_official @ktmbikeindustries...
En voir plus

Anthony TurgisAnthony Turgis
04-02-2019 06:10:51

Message de Anthony Turgis du 04-02-2019✅✅

Rendez-vous ce soir à 19h30 sur Eurosport pour le résumé de l'épreuve !

📽 Florian Pigeon / Eurosport
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-02-2019 05:53:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-02-2019GreenEDGE Travel - Tour Down Under experience success : Sad to see the end of our 2019 Australian campaign? Us too! 😔🇦🇺

Good news is that you can begin to plan...
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
04-02-2019 02:57:08

Message de Darwin Atapuma du 04-02-2019Por las carreteras de @turismo.narino Team Cofidis
Voir la vidéo

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
04-02-2019 02:45:37

Message de Liam White - Cyclist du 04-02-2019Racing block done which means time to dial in new equipment. Huge shout out to Artur from Footwork Podiatric Laboratory for hooking me with a a set of custom...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
04-02-2019 01:42:33

Message de José Mendes du 04-02-2019Está concluido @vueltaasanjuanok
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 04-02-2019🇦🇷 #VueltaSJ2019

Gino Mader reflects on the final stage as well on his race overall, after finishing 11th on GC.

#BicycleChangeLives
Voir la vidéo

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
04-02-2019 00:55:33

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 04-02-2019Terminando un bonito nacional hoy 240 🚵‍♂️ km de pura candela 🔥 Equipo de Ciclismo EPM Oscar Delgado Atleta Secretaría de Deporte de Caldas seguir 🙏🏻 con este #2019...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 04-02-2019🇦🇷 #VueltaSJ2019

That's a wrap from @vueltasanjuanok!

📝Full details on our race can be found here: https://bit.ly/2BiMYXY
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-02-2019 00:29:35

Message de BORA-hansgrohe du 04-02-2019Sam Bennett takes stunning victory on the final stage of the Vuelta a San Juan OK. Read more here: https://bit.ly/2DSKP6Z
---
Sam Bennett triumphiert auf der letzten Etappe der Vuelta a...
Voir les 5 photos

Accès aux messages par jour

February 2019
01 02 03 04

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31