ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Luis FernandesLuis Fernandes
05-02-2019 23:45:53

Message de Luis Fernandes du 05-02-2019Vem assitir na próxima sexta-feira, dia 8 de Fevereiro pelas 19h à Apresentação da Equipa de Ciclismo Aviludo-Louletano no Cineteatro de Loulé. Um evento especial, a não perder, apresentado pelo...
En voir plus

Bob JungelsBob Jungels
05-02-2019 23:23:36

Message de Bob Jungels du 05-02-2019Long long day on the saddle today!!😊
Exploring Colombia 🇨🇴 is an experience every day again😎✌🏼 #Colombia #Rionegro @tour_de_colombia
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
05-02-2019 23:08:31

Message de Team Sondre Holst Enger du 05-02-2019Team presentation vuelta Valencia👋 Starts tomorrow with time trial and then 4 hard stages the upcoming days.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-02-2019He fought bravely, he gave absolutely everything together with his teammate, and finished the prestigious Six Days of Copenhagen on the podium for the 11th time in his career! We...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
05-02-2019 22:44:08

Message de Fan Club Ben Gastauer du 05-02-2019Début de saison pour Ben Gastauer : Ce jeudi Ben accrochera son premier dossard de la saison lors de la première étape de l'Etoile de Bessèges. Pour plus de détails...
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
05-02-2019 22:20:45

Message de Marco Canola fans club du 05-02-2019Turno para el equipo italiano @NIPPO_Fantini en la presentación de equipos en #Orihuela
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
05-02-2019 22:04:29

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 05-02-2019Boa noite amigos,

Após 3 semanas de estágio com a equipa, seguimos direto para Alicante.
Amanhã tem início a Volta à Comunidade Valenciana, sendo a primeira prova da época 2019.
Aquele frio na...
Voir les 4 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-02-2019 21:41:34

Message de Rally UHC Cycling du 05-02-2019Pro Cycling's Toughest Domestique Is Not Done With Bike Racing : Watch an exclusive FloBikes interview with Svein Tuft ahead of tomorrow's Volta a La Comunitat Valenciana - VCV. Live...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-02-2019 21:17:09

Message de Taylor 🌿 Its funny I started this piece the day I took our recycling out. I was just thinking about the environment for the inspiration I guess. This piece is for...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
05-02-2019 21:12:38

Message de Michael Kolar du 05-02-2019Small edit from today's ride in Gran Canaria! 4th time post injury on my #specializedenduro29 still getting the hang of this #enduromtb but getting faster day by day 🤘 Specialized...
Voir la vidéo

Arnaud DémareArnaud Démare
05-02-2019 21:07:31

Message de Arnaud Démare du 05-02-2019‪Vous connaissez mon engagement pour la sécurité sur les routes. ‬

‪🌟 Merci Groupama de soutenir les mêmes idées. ‬

Partageons la route! 🙏🏻
Équipe cycliste Groupama–FDJ
Voir la vidéo

Giacomo Nizzolo Fans ClubGiacomo Nizzolo Fans Club
05-02-2019 20:47:55

Pronto al debutto Vuelta Valenciana dal 6 al 10 febbraio nuova maglia nuova bici per il ns campione Giacomo Nizzolo tutti a tifare

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 05-02-2019PARTENAIRE ÉQUIPE PRO - En préambule de l'Étoile de Bessèges du 7 au 10 février, l'équipe Natura4EVer Roubaix Lille Métropole a rendu visite à notre partenaire alimentaire La Nougaterie des...
Voir les 2 photos

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
05-02-2019 20:30:11

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 05-02-2019Starttijden openingstijdrit Ronde van Valencia 2019 | WielerFlits : Dylan start morgen woensdag om 14.54u in de tijdrit (10.2km) nagenoeg vlak met in de laatste 600m een klim van 9%...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 05-02-2019ÉTOILE DE BESSÈGES 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : ÉTOILE DE BESSÈGES 2019 - Présentation et compo de l'équipe pour cette première course par étapes de...
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
05-02-2019 20:23:06

Domani ha inizio la nuova stagione con Vuelta a la Comunitat Valenciana,
a Marco un grandissimo in bocca al lupo 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
#forza💪💪💪go go go

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-02-2019 20:19:23

Message de Team Bahrain Merida du 05-02-2019🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
➡️ Here is #BAHRAINMERIDA 🇧🇭 lineup
Sonny Colbrelli
@IvanGarciaCortina
@KristijanKoren
Matej Mohorič
@HermannPernsteiner
@DylanTeuns
@JanTratnik
📸 Team presentation ahead of tomorrow's stage 1
Voir les 3 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
05-02-2019 19:57:47

Message de Damien Gaudin du 05-02-2019La Volta a La Comunitat Valenciana - VCV débute demain par un contre-la-montre individuel de 10,2 kilomètres !

La présentation des équipes avait lieu ce soir.

#AllezDamien !
#AllezDirectEnergie !
En voir plus

Thomas Sprengers OfficialThomas Sprengers Official
05-02-2019 19:46:21

Message de Thomas Sprengers Official du 05-02-2019Het nieuwe wielerseizoen startte voor Thomas vorige week in Mallorca.
Morgen gaat hij van start in de Ronde van Valencia (6/2 - 10/2) 😊 🚵‍♂️
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-02-2019 19:38:57

Message de Team Bahrain Merida du 05-02-2019🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
🎥 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys walking on stage for the teams presentation in Teatro Circo #Orihuela
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
05-02-2019 19:21:10

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 05-02-2019Vanaf morgen #VCV2019 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV (2.1 ESP) met Lindsay De Vylder, Kevin Deltombe, Christophe Noppe, Thomas Sprengers, Aaron van Poucke, Mathias Van Gompel, Preben Van...
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
05-02-2019 19:15:40

Message de Julien Bernard du 05-02-2019La saison 2019 commence jeudi ! 👇🏼

🗓 Date : 07 au 10 Février ( 4 étapes )

🏁 Course : L’Etoile de Bessèges 🇫🇷

📈 Classe : 1 Europe Tour...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-02-2019 19:13:32

Message de UAE Team Emirates du 05-02-2019Team presentation at Volta a La Comunitat Valenciana - VCV 🇪🇸, Tomorrow the race will start with a 10,2 km individual time trial.

#UAETeamEmirates #VCV2019
Voir les 3 photos

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
05-02-2019 19:05:00

Message de Roman Kreuziger du 05-02-2019Už zítra. 🇨🇿 🇿🇦 Nemůžu se dočkat, až to zase začne!
Team Dimension Data for Qhubeka! 🚴🏻‍♂️💨💨💨
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-02-2019 19:00:46

Message de Israel Cycling Academy du 05-02-2019THE DREAM BIKE

Cristiano DE ROSA presents the ICA - DE ROSA Limited edition and describes the special bond between us.

Those words comes from the heart. And no wonder, ...
Voir la vidéo

Matej MohoričMatej Mohorič
05-02-2019 18:48:07

Message de Matej Mohorič du 05-02-2019It's time! Volta a Comunitat Valenciana starts tomorrow. We're ready! @Team Bahrain Merida

******
Jutri se tudi zame z nastopom na dirki po Valenciji začenja nova sezona!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-02-2019 18:47:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-02-2019Vigilia della Vuelta Comunidad Valenciana🇪🇸. Giornata utilizzata per provare il percorso della breve crono, solo 10 km, che domani aprirà la corsa. Poi presentazione del team. Go go go...
Voir les 6 photos

Silvan DillierSilvan Dillier
05-02-2019 18:37:22

Message de Silvan Dillier du 05-02-2019back to the business 😜 tomorrow starts my 1st race of the season 🤘🏽 are you ready..?

Zurück im Business 😜 Morgen startet mein erstes Rennen diese Saison 🤘🏽 Bist du...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-02-2019 18:36:06

Message de CCC Team du 05-02-2019‪ #VCV2019 team presentation, ✅. Join our riders on the podium tonight and hear from Greg Van Avermaet ahead of stage one (in 🇫🇷) 👇.

#RideForMore

PS for those of you...
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
05-02-2019 18:29:02

Message de Burgos BH du 05-02-2019¡Arrancamos! Desde mañana y hasta el próximo domingo, Vuelta a la Comunidad Valenciana para siete de los nuestros.
Voir la vidéo

Richard CarapazRichard Carapaz
05-02-2019 18:29:00

Message de Richard Carapaz du 05-02-2019Próxima parada, Latitud “0”
Ecuador 🇪🇨
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
05-02-2019 18:25:23

Message de Chrono des Nations du 05-02-2019Il est temps de clôturer officiellement 2018 avec l’assemblée générale ! Et... cap sur 2019 !
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
05-02-2019 18:19:48

Message de Damiano Cunego du 05-02-2019New American experience 🇺🇸 #utah july 2019 /16-26/
10 days of TRAINING 🚵‍♂️- FORMATION💪🏻- AMAZING EXPERIENCE IN THE NATURE🌲🌱🌞 OF #parkcity (Close to saltlake) with @thetransformapp
TEAM @exept_bikes . @transformsonny @jetsetracing...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
05-02-2019 18:07:11

Message de David De la Cruz du 05-02-2019Mañana arrancamos la temporada #2019 💪🏻
📍@vueltacv
🗓 6-10 Feb
📺 @eurosport
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-02-2019 18:05:32

Message de Taylor Woke up next to the love of my life. Yeah today is a good day. I love you @heathereisenhartt! 🦋💙🌊 #lovemywife pc- @tayloryardley
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
05-02-2019 18:02:44

Message de Arnaud Courteille du 05-02-2019On continue le travail au centre de performance GMVagglomeration du Vital Concept - B&B Hotels pour retrouver la forme!💪🚵‍♂️🏋️‍♂️
Panatta Mavic
#thereisnotry #mavicshoes
Voir les 2 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
05-02-2019 17:48:22

Message de Team Cycling Funvic du 05-02-2019brasilprocycling.com : 05 fev Flávio Santos vence o 1º GP Popular de Ciclismo em Guarulhos Categoria: Notícias Pódio em Guarulhos. (Foto: Divulgação) O ciclista Flávio Santos, do Team Cycling Funvic...
En voir plus

Leveau JérémyLeveau Jérémy
05-02-2019 17:48:21

Message de Leveau Jérémy du 05-02-2019En avant pour 2019 👊🏼

Team Delko Marseille Provence
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-02-2019 17:47:35

Message de Rally UHC Cycling du 05-02-2019Racing in Spain continues with tripleheader : The team is tackling a tripleheader of Spanish races in the coming weeks and it all starts with the Volta a La Comunitat...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-02-2019 17:45:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-02-2019👌 De retour de la Tropicale Amissa Bongo, Justin Mottier a pris la 3e place du cyclo-cross de Sablé sur Sarthe remporté par le Champion de Bretagne de la discipline,...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
05-02-2019 17:43:12

Message de Davide Martinelli du 05-02-2019Ci sono un francese 🇫🇷 un belga 🇧🇪 e un italiano 🇮🇹 in cima al Monchique, non è una barzelletta, soltanto una bella foto avec mes amis @philippegilbertofficial e @senecheflo...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-02-2019 17:41:45

Message de Astana Pro Team du 05-02-2019🇰🇿#KazakhSpirit: We want to introduce to you our capital, Astana! The newest and one of the most beautiful cities of Kazakhstan, in the middle of the big steppes, with some...
Voir les 5 photos

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
05-02-2019 17:20:39

Message de Le Tour de La Provence du 05-02-2019La Team Androni Giocattoli sera présente pour cette 4ème édition du Tour de La Provence 😉

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des...
Voir les 2 photos

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 05-02-2019To those who attended our team launch on January 16th, thank you! Your enthusiasm and support help drive the success of this program and its riders!

Even if you didn’t make...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
05-02-2019 17:10:00

Message de Hugo Sancho du 05-02-2019Vídeo | Entrevista a Hugo Sancho | BTT Lobo : Obrigado BTTLOBO.
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 05-02-2019Preview Etoile de Bessèges (7-10 Feb) 🇫🇷

Read our preview on the upcoming Etoile de Bessèges with sports director Bart Leysen.

👉 bit.ly/2SdmvW2

LINE-UP: Sander Armée, Rémy Mertz, Maxime Monfort, Lawrence Naesen, Brian...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
05-02-2019 17:03:56

Message de Lex Albrecht du 05-02-2019Testing day at the Institute national de sport du Québec in Montréal.

Collecting information to better understand how to train in ways that will make my body adapt how I want...
Voir les 2 photos

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
05-02-2019 17:01:52

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 05-02-2019Vuelta a San Juan achter de rug! Verdere voorbereiding op Sierra Nevada!
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
05-02-2019 16:47:52

Message de Arnaud Démare du 05-02-2019Retour en Espagne 🇪🇸☀️
Ça bosse 💦
.
.
.
@equipegroupamafdj
#soleil #demarno #prepa2019
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
05-02-2019 16:43:12

Message de Dimitri Claeys fanpage du 05-02-2019Morgen opent Dimitri zijn wielerseizoen in de ronde van Valencia! Alle nodige informatie vind u in de onderstaande link 👇🏼

https://www.touretappe.nl/ronde-van-valencia-2019/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-02-2019 16:34:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-02-2019Esteban Chaves live
Voir la vidéo

Message de Omloop van de Westhoek - Dwars door West-Vlaanderen du 05-02-2019Heb jij onze reclameborden al gespot? Ze zijn vanaf nu te zien! #OmloopvandeWesthoek #10maart2019
En voir plus

UAE TourUAE Tour
05-02-2019 16:18:44

Message de UAE Tour du 05-02-2019We are excited to present the UAE TOUR Educational Project - a series of educational workshops across 10 schools in Abu Dhabi, Al Ain, Dubai and Hatta with the support...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
05-02-2019 16:08:22

Message de Alexis Guerin du 05-02-2019Un grand merci à @poli_wear pour cette incroyable échange et recherche du détail pour optimiser la performance de notre @delkomarseilleprovence
#nothingisimpossible #cycling @ Marseille, France
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
05-02-2019 16:05:04

Message de Dwars door Vlaanderen du 05-02-2019Meet the 7 teams that will join the 18 WorldTour teams in the 74th edition of Dwars Door Vlaanderen on April 3rd! 👏👊 #DDV19
Voir la vidéo

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
05-02-2019 16:04:50

Message de Tour de Yorkshire du 05-02-2019Here's the 1.9km long Côte de Baggaby Hill being tackled by the peloton during the 2018 Asda Tour de Yorkshire Women's Race. #WTDY
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 05-02-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 9 photos.
Voir les 9 photos

Kenny DehaesKenny Dehaes
05-02-2019 15:38:40

Message de Kenny Dehaes du 05-02-2019etoiledebesseges | LES ETAPES 2019 : Kenny zal dit jaar het seizoen starten in de Franse rittenkoers Etoile de Bessèges. Meer info https://www.etoiledebesseges.com/les-etapes
En voir plus

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
05-02-2019 15:36:26

Message de Jacopo Guarnieri du 05-02-2019Spagna, giorno 1. 🇪🇸
#trainingcamp @girocycling @pocsports @equipegroupamafdj
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
05-02-2019 15:34:19

Message de Alberto Contador du 05-02-2019Muy orgulloso de seguir con este proyecto adelante, ya han pasado 7 años de ese 2013 donde empezamos con el equipo juvenil. Los años pasan pero la ilusión crece cada...
Voir les 13 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-02-2019 15:33:56

Message de Israel Cycling Academy du 05-02-2019The ISRAELI 🇮🇱 - FRANCE 🇫🇷 alliance , the ICA version :

They took on the roads of Costa Brava in the last week: A team consisting the best Amateur outfit...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
05-02-2019 15:24:09

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 05-02-2019La Bardiani_CSF beve San Benedetto 🤝 Il #GreenTeam dà il benvenuto al Gruppo di Scorzè tra gli official partner 2019
📝 News: http://www.bardianicsf.com/news/la-bardiani-csf-beve-san-benedetto.html …

🇬🇧 San Benedetto partner of the #GreeTeam in...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-02-2019 15:24:02

Message de Tour de Pologne du 05-02-201925 years ago we lost Joachim Halupczok. World Champion, amazing rider, great personality.
During Tour de Pologne 2019 – like in a previous year – last climb on Bukovina Wall will...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
05-02-2019 15:19:31

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 05-02-201915 jours post opératoire: un petit pas pour vous, mais un maxi pour moi 😀😀 1h de marche/6kms 😅
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 05-02-2019🇪🇸- Volta a La Comunitat Valenciana - VCV

Didier Jannel, notre directeur sportif, est un adepte des tracés. Aucun détail ne lui échappe. Ses analyses sont précieuses lors des briefings.

Didier...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
05-02-2019 14:42:03

Message de Rui Costa du 05-02-2019Warming up for tomorrow.
🚴‍♂️
Treininho de cabra feito. 🤗👍
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-02-2019It's a big week for South African cycling, as the City of Tshwane play's host to the National Road Championships!

We will be starting with a strong 7-rider team that won't...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
05-02-2019 14:32:34

Message de Paweł Poljański du 05-02-2019@vueltaasanjuanok done next race Paris-Nice🇫🇷
#borahansgrohe 📸bettiniphoto
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
05-02-2019 14:17:23

Message de Davide Cimolai du 05-02-2019Like a mechanic 🔧
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-02-2019 14:09:33

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-02-2019Ons team voor Volta a la Comunitat Valenciana (06/02-10/02)🇪🇸

Dylan Groenewegen
Tony Martin
Floris De Tier
Koen Bouwman
Mike Teunissen
Jos van Emden
Timo Roosen

Ploegleider: Sierk Jan de Haan & Addy Engels
En voir plus

Ted KingTed King
05-02-2019 14:03:38

Message de Ted King du 05-02-2019Podcast: Ted King on riding fat bikes on James Bay, interviews from Rally UHC team camp - Canadian Cycling Magazine : Some inside thoughts on the #JamesBayDescent fat bike trip...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-02-2019De jeudi à dimanche aura lieu la première course par étapes française de la saison 2019, l'Etoile de Bessèges !

Voici nos 7 coureurs alignés pour l'occasion ⤵
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
05-02-2019 13:51:15

Message de Luis Ángel Maté du 05-02-2019Después de dos buenos días de competición en Mallorca, mañana nos volvemos a poner el dorsal en la @vueltacv 👍🏼 #Cofidismyteam
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-02-2019 13:43:16

Message de Israel Cycling Academy du 05-02-2019This Guy had a blessed year:

1. Got a pro contract from ICA and fulfilled his biggest dream.

2. Reunited with his family after 5 years of separation.

3. Married...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-02-2019 13:27:54

Message de Team Sunweb du 05-02-2019✨We're hiring!✨

We're looking for a Social Media and Content Editor to join our expanding Communications team! Think you've got what it takes? Apply through the link below!

Read more: teamsunweb.com/social-intern
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
05-02-2019 13:27:06

Message de Team Total Direct Energie du 05-02-2019#vcv2019 La sélection du @TeamDEN_fr pour la 70e Volta a la communitat Valenciana ! 🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♀️
➡️Est-ce que @NikiTerpstra peut créer l'exploit sur le contre-la-montre individuel d'ouverture, long de 10,2 kilomètres...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-02-2019Sponsor engagé et en action, Groupama lance son programme "Nos engagements Vélo". Nous sommes fiers de soutenir ce programme et cette démarche au service de tous les pratiquants.

➡ https://www.groupama.fr/sponsoring-cyclisme
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-02-2019 13:18:57

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-02-2019Saranno Bruno Vicino e Neil Stephens, supportati da Paolo Tiralongo, i Ds che guideranno il nostro team alla Vuelta Valenciana.I primi due formano un binomio d' esperienza che ci...
Voir les 4 photos

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
05-02-2019 13:07:22

Message de Ramunas Navardauskas du 05-02-2019Team presentation is done !
Now it’s time to get focused and start counting days ..
Till the first start !
#navardauskas
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-02-2019 13:05:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-02-2019🎤😀 Don’t forget to tune in later today to hear from Esteban Chaves on Facebook Live and Instagram Live

5.30pm CEST 🇪🇺 11.30am COT 🇨🇴 3.30am AEDT 🇦🇺

Send in...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
05-02-2019 13:00:02

Message de Team Cofidis du 05-02-2019Les quiz sont de retour sur vos écrans pour une saison 2 ! 🛎

Nacer Bouhanni défie en duel Jesús Herrada López. 1ère victoire de la saison pour notre sprinteur ou...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-02-2019 12:59:51

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-02-2019🤞 Quatre étapes, sept coureurs et une ambition commune : décrocher le premier succès Glaz de l'année en France.

🔜 Rendez-vous jeudi pour l'Etoile de Bessèges .

✏ FRJ design & photography

#EtoileDeBesseges...
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
05-02-2019 12:59:17

Message de Mike Teunissen du 05-02-2019Het seizoen begint nog wat eerder dan voorheen gepland was, vanaf morgen is de Ronde van Valencia en Mike is er bij..⤵️

📝http://miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/639-onverwacht-vroege-seizoensstart-in-valencia
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 05-02-2019😊 ¡Tenemos un nuevo "Amigo Profesional Continental"!

🚴‍♂ Muchas gracias a Clínica Dental San Antón por su aportación a la #VueltaCiclistaMurcia2019

➡️ "Para seguir apoyando el deporte de la Región de...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-02-2019‪Loulou just found out that the coffee production is about to get roasted and cut by more than 50% by 2050.‬
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
05-02-2019 11:37:46

Message de Damien Gaudin du 05-02-2019Voici la composition du Team Direct Energie pour la Volta a La Comunitat Valenciana - VCV ! 😎🇪🇸🚴🏽‍♂️

#AllezDirectEnergie !
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-02-2019 11:15:00

Message de Movistar Team du 05-02-2019🦅🚂 Nairo Quintana y Richard Carapaz: cómo se conocieron y en qué medida sus éxitos deportivos han ayudado a impulsar el buen nombre de Colombia 🇨🇴 y Ecuador 🇪🇨 por...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-02-2019 11:10:28

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-02-2019📰 NEWSLETTER

À tout le monde qui veut recevoir notre newsletter hebdomadaire afin de ne pas manquer de nouvelles ou de mises à jour sur team Wanty-Gobert en 2019

Inscrivez-vous ici 👉...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 05-02-2019🎉HAPPY BIRTHDAY 🎉

Congratulations to Roger Kluge, who turns 33 today! Enjoy the cake 😃
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
05-02-2019 11:05:53

Momentos de 2018 para motivar para a primeira corrida do ano, Volta a Valência que inicia já amanhã. Podem acompanhar através da Eurosport.
Beijos e abraços,
RV

Message de Chris Froome torna a la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.. El britànic participarà a la Volta d'enguany!

El ciclista del Team Sky Chris Froome será uno de los protagonistas de la...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
05-02-2019 11:00:16

Message de Hugo Houle du 05-02-2019On arrête jamais d’évoluer, on peut maintenant valider son coefficient d’aérodynamique CDA, en temps réel sur la route grâce Notio Konect ! Une technologie développée chez nous au Québec, en...
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
05-02-2019 10:23:56

Message de Cyclassics du 05-02-2019Mit großen Schritten Richtung EuroEyes CYCLASSICS 2019: Gestern haben Vertreter aus Hamburg und Schleswig-Holstein sowie die Renndirektoren und Streckenplaner der EuroEyes CYCLASSICS gemeinsam beraten, welche Streckenführung in Zukunft für alle...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
05-02-2019 10:23:36

Message de Sonny Colbrelli du 05-02-2019Finalmente da domani si inizia a correre!
Appuntamento in Spagna con la Vuelta a la Comunitat Valenciana.

SC
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
05-02-2019 10:17:21

Op 2 maart 2019 heeft de supportersclub, bij de start van de Omloop Het Nieuwsblad, weer heel wat in petto voor U als trouwe supporter.

09:00 - 10:00 Voor de...

Mario CipolliniMario Cipollini
05-02-2019 10:06:32

Message de Mario Cipollini du 05-02-2019Guardate ma non fate
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-02-2019 09:52:27

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-02-2019‪The European season starts for us tomorrow at the five-day Volta a La Comunitat Valenciana - VCV #VCV2019. ‬

‪We’ve got a strong team of climbers & sprint talent + the...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-02-2019 09:33:47

Message de CCC Development Team du 05-02-2019Poznajcie lepiej zawodników, którzy będą reprezentować nasze barwy w sezonie 2019. Kto swoją przygodę ze sportem zaczynał od piłki nożnej lub koszykówki? Kto zdążył zaprzyjaźnić się z bólem? Kto kocha...
Voir les 12 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
05-02-2019 09:09:29

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 05-02-2019Goldcar sigue confiando en la Vuelta a Andalucía : 📣📣PATROCINADOR OFICIAL | Goldcar ‼️sigue confiando en la Vuelta a Andalucía #vueltaciclistaandalucia2019

🚗🚙🚘 NOTICIA ℹ️http://www.vueltaandalucia.es/noticias/308-goldcar-sigue-confiando-en-la-vuelta-a-andalucia

#65RdS #ciclismo
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Giant TCR Advanced SL

-----------------------------------------------------------------------
@cccteam @giantbicycles @etxeondo @unicef @voegeleshoes @cccshoesbags @rideshimano @vittoriatires #rideformore #overachieve #giantbycicles #rossodibuja
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-02-2019 09:04:53

Message de La Vuelta du 05-02-2019-200 días para #LaVuelta19. ¡Like 👍 si tu también estás esperando la gran salida desde Torrevieja - Costa Blanca!

Turismo Costa Blanca
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
05-02-2019 09:04:01

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 05-02-2019📣📣PATROCINADOR OFICIAL | Goldcar ‼️sigue confiando en la Vuelta a Andalucía #vueltaciclistaandalucia2019
🚗🚙🚘 NOTICIA ℹ️http://www.vueltaandalucia.es/noticias/308-goldcar-sigue-confiando-en-la-vuelta-a-andalucia
#65RdS #ciclismo
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-02-2019 09:03:00

Message de Team Sunweb du 05-02-2019Our new Cervélo in all of its glory 😍 Check out this article from our friends over at The Prologue about our ride for 2019: theprologue.com/cervelo-bicycles
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
05-02-2019 09:00:01

Message de Paris-Nice du 05-02-2019Le 1⃣3⃣ mars, le peloton de Paris-Nice partira de Vichy.

La dernière fois que Vichy a reçu la course au soleil, c'était en 2009 et Sylvain Chavanel profitait d'une bordure pour...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
05-02-2019 08:53:49

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 05-02-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : �� Cumplimos diez años como equipo profesional y lo queremos celebrar recordando los valores con los que arrancamos esta aventura, los cuales perviven una década después: formar y...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
05-02-2019 08:38:00

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
05-02-2019 08:26:21

Message de Liam White - Cyclist du 05-02-2019The Summer of Cycling was a pretty successful start to the year for Drapac Cycling
We had multiple wins through Jensen Plowright and Theo Yates - Cyclist, multiple podiums and a...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
05-02-2019 08:25:18

Message de Movistar Team du 05-02-2019🐔🚴‍♂️ Thanks to le coq sportif for joining us during our training in Mallorca with their #LCSCyclingClub - here's a set ot really beautiful shots captured last week!

📸 Jordi Saragossa...
Voir les 19 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 05-02-2019Copyright LeDams Photography
Voir les 2 photos

Mikael CherelMikael Cherel
05-02-2019 08:12:13

Message de Mikael Cherel du 05-02-2019Quand ton directeur sportif de l'époque te remémore tes années juniors ! 15ans déjà ! 🤩
Bises à mes potes de la dream team junior 2004 : Alex Binet, Arnaud Godet,...
En voir plus

Thomas BoudatThomas Boudat
05-02-2019 08:05:42

Message de Thomas Boudat du 05-02-2019velo-club.net : Interview de Thomas Boudat, coureur de l'équipe Team Direct Energie
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
05-02-2019 07:19:09

Message de Rick Zabel du 05-02-2019Ab sofort regelmäßig Sonntags oder Montags: Ricks Week - mein Rückblick auf die Woche. Immer auf Insta TV. See you there. #zabelhaft #ricksweek #ricksworldtour
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
05-02-2019 07:18:20

Message de Niccolò Bonifazio du 05-02-2019Gazzetta oggi, thanks @cirosconamiglio La Gazzetta dello Sport 🙏😊
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-02-2019 06:15:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-02-2019Per iniziare bene la giornata un po' di Uae Team Emirates ☕e parti di slancio. Segui il team sulla nostra pagina facebook, su Instagram Uae_supporters unofficial e sulle pagine ufficiali...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-02-2019 05:43:11

Message de Santos Tour Down Under du 05-02-2019Congratulations to the winner of the 2019 Santos Best Dressed Town, Uraidla! 🎉👏
Check out all the category winners here. ➡️ http://bit.ly/2HQOnuz
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
05-02-2019 04:33:15

Message de Brenton Jones du 05-02-2019Thank you to the team at GSE Health Warragul for a new partnership 🤝 It’s my number one stop for my Chiropractic needs, helping keep my body moving freely during...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
05-02-2019 03:47:36

Message de Petr Vakoc du 05-02-2019Jsem zpátky! : Krátké shrnutí uplynulého týdne. Návrat do pelotonu na Vuelta a San Juan OK se vydařil na jedničku!
https://www.petrvakoc100.cz/blog/jsem-zpatky
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
05-02-2019 01:44:34

Message de Jessenia Meneses du 05-02-2019Hasta la vista... babies... 🚴🏻‍♀️😉

📸 @_miguelborrero
En voir plus

Accès aux messages par jour

February 2019
01 02 03 04 05

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31