ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
10-02-2019 23:58:40

Message de Edwin Ávila du 10-02-2019Presentación de equipos. #tourcolombia2019 ya listo para arrancar esta gran experiencia en mi país #colombia con la ayuda De Dios todo nos saldrá bien 🙏🏼😃😊🚴‍♂️💨 #yallaacademy #bike #race #cycling #motivacion...
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
10-02-2019 23:48:28

Message de Matteo Pelucchi du 10-02-2019ESTO ES MEDELLIN 🇨🇴 #colombia #medellin #antioquia #bogota #cycling #ciclismo #oroypaz #citylife #city #world #matteopelucchi #instagram
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-02-2019Ready for the #TourColombia.
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
10-02-2019 23:05:47

Message de Andrea Flash Guardini du 10-02-2019Presentazione squadre - Oro y Paz ‘19
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
10-02-2019 23:04:21

Message de Andrea Flash Guardini du 10-02-2019Andrea Flash Guardini a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
10-02-2019 22:36:10

Message de Frederico Figueiredo du 10-02-2019Boa noite,

Terminada a primeira corrida do ano com um 2 lugar. Dia marcado pela chuva desde a partida, pode ser que seja um ano abençoado, é assim que se deseja...
Voir les 6 photos

Daniel TurekDaniel Turek
10-02-2019 22:29:17

Message de Daniel Turek du 10-02-2019Tomu říkám představení teamu v 🇨🇴
What a team presentation in 🇨🇴
#race #cycling #czech #colombia
Voir la vidéo

Mike TeunissenMike Teunissen
10-02-2019 22:24:56

Message de Mike Teunissen du 10-02-2019Winst voor Groenewegen na voorbereidend werk van ploeggenoten : Mooi slotstuk van de Ronde van Valencia met de eerste winst voor Dylan en de ploeg!!⤵️

📝http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/644-winst-voor-groenewegen-na-voorbereidend-werk-van-ploeggenoten
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-02-2019 22:19:47

Message de UAE Team Emirates du 10-02-2019Amazing crowd in Medellin waited for our #UAETeamEmirates guys! 🙌

#TourColombia2019 🇨🇴
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-02-2019 21:51:02

Message de UAE Team Emirates du 10-02-2019‪A few moments to the teams presentation Tour Colombia 2.1 UCI 🇨🇴 in Medellin.‬

‪#UAETeamEmirates #TourColombia2019‬
En voir plus

João BentaJoão Benta
10-02-2019 21:50:21

Message de João Benta du 10-02-2019Boa noite Amigos
Foi dado o tiro de partida da nova época...
O início chuvoso e o vento forte em toda a corrida foram os pratos do dia...
Uma fuga com vários...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-02-2019‪Wow! Wow! Wow! What an overwhelming welcome!‬
‪Gracias, Colombia!‬
Voir la vidéo

Bruno Armirail AthlèteBruno Armirail Athlète
10-02-2019 21:48:28

Message de Bruno Armirail Athlète du 10-02-2019Petit passage sur le plateau de @lachainelequipe pour clôturé l’étoile de Bessèges. Les regards sont tournés vers le magnifique temps de @tobiasludvigsson qui réalise une 2 ième place à quelques...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
10-02-2019 21:28:13

Message de Israel Cycling Academy du 10-02-2019!Live from Medellin, Colombia
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
10-02-2019 21:27:26

[ Résultat Étape. 4 ] : Christophe Laporte (Cofidis) a remporté, ce dimanche, la quatrième et dernière étape de l'Etoile de Bessèges (2.1), un contre-la-montre individuel disputé sur 10,7...

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-02-2019 20:47:06

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-02-2019Hola Colombia! 🇨🇴
Primo giorno di allenamenti sulle strade colombiane
First day well spent on the columbian roads

#OurTimeIsNow
Voir les 3 photos

Michael KolarMichael Kolar
10-02-2019 20:35:41

Message de Michael Kolar du 10-02-2019Luckily just few thousand kcal lighter this time and not a few thousand dollars. Definitely not the same Las Vegas I've visited before haha! #fullhouse #cyclinglife #kidsneedbikes
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
10-02-2019 20:35:09

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
10-02-2019 20:25:44

Message de Israel Cycling Academy du 10-02-2019After a few hard laboring days in Etoile de Besseges and Volta a la Communitat Valenciana, we’ve had some strong aggressive riding from a number of riders but unfortunately we...
Voir les 6 photos

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
10-02-2019 20:20:11

In perlustrazione , sono pronti per Tour Colombia 2.1 OLLY FANS CLUB @uae.team.emirates #iotifoolly #ollyfansclub

Alexis GuerinAlexis Guerin
10-02-2019 20:05:02

Message de Alexis Guerin du 10-02-2019Tour de l’étoile de besseges terminé aujourd’hui sur un chrono très très partagé et amer suite à ma chute d’hier...on tourne la page maintenant c’est direction Oman
Classement général 35eme sur...
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
10-02-2019 20:01:01

Message de Kristian Sbaragli du 10-02-2019Etoile de Besseges terminata , un buon fine settimana di corsa terminata con una foratura durante l’ultima cronometro .
Prossimo appuntamento domenica 17 Febbraio Trofeo Laigueglia .

Etoile de Besseges...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-02-2019 19:56:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-02-2019🗣 «Nous avons vécu une très bonne semaine. L’objectif d'une victoire d'étape a été rempli dès le premier jour. Samedi sur un parcours difficile, nous n’avons pas manqué un coup,...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
10-02-2019 19:56:02

Message de Davide Cimolai du 10-02-2019Termina la prima gara con la nuova maglia ✅
Felice di stare bene, di avere belle sensazioni e il giusto feeling con i nuovi compagni.
Ora qualche giorno di riposo ma con...
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
10-02-2019 19:55:38

Message de Daniel Turek du 10-02-2019🇨🇴 #Medelin #voltacolombia
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
10-02-2019 19:52:03

Message de Tour de l'Avenir du 10-02-2019La première manche de la Coupe des Nations U23 UCI est déjà terminée ! L'Érythrée, qui a dominée la course, sera à suivre sur le Tour de l'Avenir !
🇪🇷🏆

First...
Voir les 3 photos

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
10-02-2019 19:51:24

Message de Team Sondre Holst Enger du 10-02-2019Great teamwork, strong effort by Dennis van Winden and Davide Cimolai brought me in good position!
Leaving Valencia with a good feeling.
📸 Noa Toledo Arnon
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
10-02-2019 19:43:22

Message de OLLY FANS CLUB du 10-02-2019@tourcolombia2.1 @olivierotroia @fernandogaviriarendon @fizzaazzif @ollyfansclub_ #iotifoolly #ollyfansclub #sempreinsieme @uae.team.emirates @100percent_bike
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
10-02-2019 19:40:38

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 10-02-2019Bergprijs voor Edward Planckaert, met Benjamin Declercq als 2de en Amaury Capiot als 3e, mooi teamwork voor dit nevenklassement https://www.sportvlaanderen-baloise.be/nieuws/leesnieuws/nieuws-2019-bergprijs-voor-edward-planckaert
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
10-02-2019 19:36:26

Message de OLLY FANS CLUB du 10-02-2019Si gira , ci si allena e si conosce la Colombia ... @ollyfansclub_ @olivierotroia @tourcolombia2.1 #iotifoolly #ollyfansclub #sempreinsieme
En voir plus

https://www.instagram.com/p/Bttc5hqo8mz/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1n3m03np2xqez

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
10-02-2019 19:20:47

Message de Jose Serpa ''El Leon #Repost Equipo de Ciclismo GW Shimano with @get_repost
・・・
Que tal una apretada de dientes subiendo Palmas ? O mejor el remate en el alto de nuestro Manager @vhpenag ? 🇨🇴🚵 #TourColombia
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
10-02-2019 19:14:11

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 10-02-2019Ronde van Valencia: vandaag Aaron van Poucke in de aanval, geen sprint voor Christophe Noppe na valpartij in de slotkilometer, Thomas Sprengers onze 1e in de stand https://www.sportvlaanderen-baloise.be/nieuws/leesnieuws/nieuws-2019-van-hecke-en-van-poucke-aanvallers-sprengers-onze-1e-in-de-stand (foto: Getty...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-02-2019 19:00:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-02-2019Siete pronti per tifare il team Uae 🇦🇪 nella sua prima partecipazione al Tour of Colombia 2.1?? I nostri campioni al via daranno tutto per regalarci emozioni. Supporters non mancate...
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
10-02-2019 18:59:44

Message de Luis Ángel Maté du 10-02-2019Volta a la CV, 5a etapa: Buen trabajo de Maté en una jornada complicada por el viento | Luis Ángel Maté : ¡Vaya día para acabar esta Volta a La...
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
10-02-2019 18:50:43

Message de Team Cycling Funvic du 10-02-2019Nosso passeio ciclístico Prefeitura de Pindamonhangaba - Funvic - Fundação Universitária Vida Cristã foi uma linda festa do Ciclismo.
Parabéns a todos envolvidos e a população que veio prestigiar 🎉🎉🎉
Voir la vidéo

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
10-02-2019 18:50:17

Boa tarde amigos,

Já a caminho do hotel após terminar a última etapa da Volta à Comunidade Valenciana.
Hoje, apesar de curta, a etapa foi sem dúvida para mim a mais rápida...

Rui CostaRui Costa
10-02-2019 18:50:01

Message de Rui Costa du 10-02-2019A primeira do ano está feita. Um top-10 é sempre bom. 🚴‍♂️ Agradeço todo o vosso apoio ao longo da Valenciana. 👌
Aquele abraço,
RC 🤗
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
10-02-2019 18:49:28

Message de Team INEOS du 10-02-2019The support we've received out training while over here in Colombia has been incredible. This story caught our eye. Thanks for riding with us, Juan Fernando and Marlon 🇨🇴💙

https://www.youtube.com/watch?v=KdLWxCV7e0M
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-02-2019 18:48:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-02-2019A fast and furious short stage to wrap up the 2019 tour with a close sprint finish in the centre of Valencia. It was another podium placing for the team...
Voir les 25 photos

Burgos BHBurgos BH
10-02-2019 18:47:21

Message de Burgos BH du 10-02-2019Termina Volta a La Comunitat Valenciana - VCV con sabor agridulce. Mientras Diego Rubio subía al podio para recoger el maillot de puntos rojos como mejor escalador, Peñalver y Ezquerra...
Voir les 4 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 10-02-2019L'Etoile de Bessèges s'est terminée aujourd'hui par un contre-la-montre et la 26ème place d'Evaldas Siskevicius
Il prend la 24ème position du classement général final
📸 Garnier
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
10-02-2019 18:45:51

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 10-02-2019Un super anniversaire ❤️🖤 et un super cadeau 🙈 Merci Julien de m’avoir fait autant rire ! Tu as réussi à m’offrir un cadeau que personne ne m’a jamais fait...et...
Voir les 2 photos

François BidardFrançois Bidard
10-02-2019 18:41:23

Message de François Bidard du 10-02-2019Une bonne semaine de reprise sur le GP de la Marseillaise et l'Etoile de Bessèges 👍
Des sensations bien meilleures sur la fin mais pas surprenant vu le mois de janvier...
Voir les 3 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
10-02-2019 18:40:09

Message de Amgen Tour of California du 10-02-2019Besides catching beautiful sunsets like this at Mt. Baldy, there’s so much more to do ⛰

Learn about more things to do at Mt Baldy Resort here 👉🏼 https://goo.gl/xLwUqY
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-02-2019 18:36:37

Message de UAE Team Emirates du 10-02-2019Rui Oliveira 🇵🇹, racing for the Equipa Portugal, wins stage 1 of the Taça de Portugal(Cup of Portugal) ! 🎉

Congrats Rui! 🥇

#UAETeamEmirates

📸: UVP - Federação Portuguesa de Ciclismo
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
10-02-2019 18:32:42

Message de Frederico Figueiredo du 10-02-2019Abrimos a época em Portugal com um 2 lugar do @martingil95_ . Dia de fuga desde o início da corrida, mas onde não interessava a nossa equipa. Depois trabalhinho por...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
10-02-2019 18:32:39

Message de Tour de l'Avenir du 10-02-2019L'Érythrée décroche son invitation pour le Tour de l'Avenir : Après sa victoire au Tour de L'espoir, l'équipe d'Erythrée 🇪🇷sera à présente en Août prochain sur les routes du Tour...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
10-02-2019 18:27:33

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 10-02-2019Top 20 pour Thomas Degand dans le contre-la-montre à l'Étoile de Bessèges. 17ème dans l'étape finale, 18ième au classement général 👌
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-02-2019 18:09:21

Message de CCC Team du 10-02-2019Finishing off #VCV2019 with some hard work at the front of the bunch 🧡🖤.

Some photos from the fifth and final stage in 🇪🇸 below 👇.

#RideForMore 📷: Cor Vos
Voir les 6 photos

Message de Victor Campenaerts - Official du 10-02-2019Nog een weekje geduld voor ik men liefje terug zie 😍
.
.
#Repost @fannylecluyse
• • • • •
Nog één weekje en dan vertrek ik voor een korte trainingstage...
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
10-02-2019 18:03:27

Message de Olivier Le Gac du 10-02-2019Le travail de préparation se poursuit sous le soleil espagnol.

Nous sommes 7 coureurs de l'équipe à travailler depuis 1 semaine dans d'excellentes conditions.

A 2 semaines désormais de la "rentrée" au...
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-02-2019One last training before today's #TourColombia team presentation.
Voir la vidéo

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
10-02-2019 18:00:00

Message de Le Tour de La Provence du 10-02-2019Nous vous attendons nombreux sur les routes de Provence pour venir encourager les coureurs 👏

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des Bouches-du-Rhône
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
10-02-2019 17:58:51

Message de Quentin Pacher du 10-02-2019Un Bessèges plein de satisfaction dans le rétroviseur, maintenant direction le Moyen Orient. 🔜 🇴🇲 🏝

📸 Sirotti

Vital Concept - B&B Hotels Orbea
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
10-02-2019 17:57:37

Message de Movistar Team du 10-02-2019🇨🇴💪 Todos juntos y listos para el #TourColombia2019 que comienza el martes. Hoy domingo, reconociendo el Alto de las Palmas. #JugamosDeLocal
Voir les 2 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
10-02-2019 17:51:58

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 10-02-2019Slate life
.
.
.
.
#slate #plush #smoothas #exploretheworld #catalandays Cannondale Pro EF Education First Pro Cycling
Voir la vidéo

Maxime MonfortMaxime Monfort
10-02-2019 17:48:22

Message de Maxime Monfort du 10-02-2019ÉTOILE DE BESSÈGES – Étape 4 : #EtoiledeBessèges : un contre-la-montre ce dimanche pour finaliser cette Etoile de Bessèges 2019. Maxime s'exprime sur le site ;)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/etoile-de-besseges-etape-4-5/
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
10-02-2019 17:47:27

Message de Matteo Trentin du 10-02-2019First race of the season is in the pocket! Really a good start for me and @mitchelton_scott !! 2 win and 2 podiums over 5 days of racing!! Now some...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
10-02-2019 17:43:26

Message de Maxime Daniel du 10-02-2019CLM aujourd'hui.. pas forcément ma tasse de thé surtout avec cette bosse finale 😅
Sympa l'idée de nous mettre nos noms sur les couvres-chaussures de contre la montre..!!👌👍
@arkeasamsic @ekoicycling #etoiledebesseges
@bellbikehelmets...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
10-02-2019 17:36:48

Message de Nairo Quintana du 10-02-2019Estas personas me recuerdan siempre que pedaleo por ellos y por todo un país.
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-02-2019 17:34:57

Message de UAE Team Emirates du 10-02-2019A close 🥈 second place for Alexander Kristoff 🇳🇴 in the final stage at the Volta a La Comunitat Valenciana - VCV 🇪🇸, while Dan Martin 🇮🇪 closes fourth overall....
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
10-02-2019 17:33:12

Message de Equipe Arkéa Samsic du 10-02-2019Après avoir détenu le meilleur temps provisoire, notre néo-pro, Thibault Guernalec prend la douzième place du contre-la-montre final de l’Etoile de Bessèges. Il termine la compétition à la treizième place...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
10-02-2019 17:30:37

Message de David De la Cruz du 10-02-2019Primera del año ✅
5 etapas duras aquí en Volta a La Comunitat Valenciana - VCV que seguro me han ido bien para las próximas carreras 💪🏻
En voir plus

Ryan GibbonsRyan Gibbons
10-02-2019 17:20:59

Message de Ryan Gibbons du 10-02-2019Pretty much sums up the day... Hats off to @daryl.impey for a phenomenal ride. Silver medal as consolation, but very disappointed.

Massive thanks for all the support out there. It...
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
10-02-2019 17:20:34

Message de Richard Carapaz du 10-02-2019Recargando fuerzas con el equipo completo para este @tourcolombia2.1 #2019 #JugamosDeLocal @movistar_team 🚴🏼
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 10-02-2019Ready for a little training camp in La Roche Posay 🇫🇷
And we say welcome to the new Lazer Helmets Bullet 2.0 😍
.
.
.
#RideAndShine @ L'Esplanade
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 10-02-2019On profite de notre présentation pour enchainer sur un stage de 4 jours à la Roche Posay et avec le sourire ! 😁

#RideAndShine
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
10-02-2019 17:11:54

Message de Team Sunweb du 10-02-2019🗣️"Even though I had the same result as yesterday, it didn't feel the same. I had some more trouble to get into the race today and the conditions were totally...
En voir plus

Tony MartinTony Martin
10-02-2019 17:07:16

Message de Tony Martin du 10-02-2019Yes😀😀😀first victory for @dylangroenewegen and @jumbovisma_road . Great finish after a hard week in #voltaalacomunitatvalenciana
Next race @theuaetourofficial
#bianchi #everydayriding
En voir plus

Diego RosaDiego Rosa
10-02-2019 17:06:38

Message de Diego Rosa du 10-02-20195* stage #VcV: 64simo (stesso tempo del 1*)

Chiude 11simo in generale a 57” da Izagirre, vincitore di questa edizione.

#VCV2019
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
10-02-2019 16:58:40

Message de Audrey Cordon-Ragot du 10-02-2019🚗 Durant trois ans, Honda France m'a accompagnée au quotidien dans mes déplacements et mes entraînements. Passionnés de cyclisme, j'ai eu plaisir à échanger avec eux.

Si un concessionnaire ou une...
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 10-02-2019Tour de la Communauté Valencienne - Etape 5

Hier, Adam Yates (Mitchelton-Scott) s'est imposé sur la quatrième étape devant Alejandro Valverde (Movistar). L'épreuve espagnole s'achevait aujourd'hui avec une courte cinquième étape...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-02-2019 16:53:46

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-02-2019Training time for Giovanni Visconti on Monte Serra

#OurTimeIsNow

📸 Gianluca Mirenda
Voir les 3 photos

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
10-02-2019 16:52:43

Message de Magnus ConCort Nielsen du 10-02-2019Volta Valenciana sluttede i dag med det ventede sprinterslag Centrum af Valencia. Magnus undgik lige netop at blive revet med ned i et stort styrt 700 m fra mål, men...
Voir les 3 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-02-2019 16:50:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-02-2019Another podium finish for Trentin on the final stage at the Volta a la Comunitat Valenciana : REPORT: "We had a bit of confusion and that cost us the sprint...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
10-02-2019 16:47:30

Message de Hugo Houle du 10-02-2019Nous avons bien démarré la saison en remportant la 1er et 3e position au classement général et la meilleure équipe de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV.

Une grosse semaine...
Voir les 5 photos

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
10-02-2019 16:46:39

Message de Diego Rosa fans club du 10-02-2019#Vcv
Ultima tappa Paterna-Valencia
Diego conclude questa prima corsa a tappe
Con un buon 11mo posto in classifica generale
Primo degli italiani
#Tivogliamocosì #ForzaDieGo!!!
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
10-02-2019 16:45:37

Message de Sonny Colbrelli du 10-02-2019La mia Vuelta a Valenciana si è chiusa oggi con un’ottava piazza nella frazione finale.

Sono venuto qua per migliorare la condizione e mettere ritmo nelle gambe. Posso ritenermi soddisfatto...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-02-2019 16:42:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-02-2019Con la maglia della nazionale Portoghese 🇵🇹 il nostro Rui Oliveira va a vincere in volata la Prova de Abertura - Regiao de Aveiro. Il nostro campioncino ben guidato...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-02-2019 16:41:53

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-02-2019Groenewegen sprint in Valencia naar eerste zege voor Team Jumbo-Visma : 🇪🇸#VCV2019

“Dit is een zege voor de gehele ploeg. Het team was vandaag heel erg sterk. Ze hebben vandaag...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 10-02-2019🔥1915 watt! 🔥

We do feel very lucky to have German powerhouse Roger Kluge on board and we're certainly looking forward to see him racing the Hammer Series!

What is your...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 10-02-2019Pour quelques centièmes, Tobias Ludvigsson termine 2e du contre-la-montre final de l'Étoile de Bessèges derrière Christophe Laporte, et monte sur la deuxième marche du podium final. 🥈
La moisson ne...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 10-02-2019The Volta a La Comunitat Valenciana - VCV came to an end today with Edvald Boasson Hagen sprinting to 9th on the stage, as well as placing 9th overall! 🖐️

“Overall,...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
10-02-2019 16:29:23

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 10-02-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : Cerramos la Vuelta a la Comunidad Valenciana con el sabor agridulce de la caída de Jon Aberasturi que le ha dejado sin opciones de pelear el triunfo.

Conoce las...
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
10-02-2019 16:29:21

Message de Sacha Modolo du 10-02-2019#etoiledebesseges #ef #rapha #poc #tt
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
10-02-2019 16:27:07

Message de Philippe Gilbert du 10-02-2019Cela fait 15 ans que nous, la famille et les membres du comité du fan club, organisons des déplacements avec les supporters afin d’encourager notre champion.
A partir de cette...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-02-2019 16:25:56

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-02-2019📊 28e du contre-la-montre, Bryan Coquard termine 17e de l'Etoile de Bessèges. Échappé hier, Quentin Pacher prend la 16e place de cette dernière étape, auteur d'un très bel effort solitaire.

🔜...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-02-2019 16:19:49

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-02-20191️⃣e overwinning van het seizoen in 2019🥳
1️⃣e overwinning van het seizoen in 2018🥂
1️⃣e overwinning van het seizoen in 2016 én Dylans eerste zege voor ons team 🙌

We komen graag in...
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 16:17:05

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019teambahrainmerida.com : Valencia (Spain), 10th February – Dylan Teuns finished 5th overall after the final stage 5 (Paterno-Valencia, 88.5km) at the Volta a La Comunitat Valenciana, that was his first...
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 10-02-2019Étoile de Bessèges - Etape 4

Après une nouvelle arrivée au sprint hier, où Niccolo Bonifazio avait pris une nouvelle fois la 4e place derrière trio Sarreau-Laporte-Aristi, l'Étoile de Bessèges s'achevait...
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
10-02-2019 16:11:08

Message de Steven Lammertink du 10-02-2019Finishing the stage in Theix with a TT race #aeroiseverything
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
10-02-2019 16:10:27

Message de Movistar Team du 10-02-2019Valverde termina 2º en Comunitat Valenciana : 🥈 Si tienes que quedar 2º, que sea el ganador un buen amigo, compañero de selección en el Mundial de Innsbruck y antiguo...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 10-02-2019🇪🇸 - Volta a La Comunitat Valenciana - Etape 5

Dans une courte et rapide dernière étape, le peloton n'a pas laissé l'échappée dans laquelle figurait Alexis Gougeard prendre le large....
Voir les 2 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-02-2019 16:01:40

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-02-2019Victory!! Dylan Groenewegen wins the final stage of the Volta a la Comunitat Valenciana after a very close sprint. Great job by the entire team 👊
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
10-02-2019 15:58:53

Message de Team Cofidis du 10-02-2019Exceptionnel Christophe Laporte qui remporte le contre-la-montre ET le classement général sur l'Etoile de Bessèges ! 🚀

2 victoires d'étapes, 1 seconde place, 1 x 5ème et le général final, Christophe...
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-02-2019Colombia really is astonishing!
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
10-02-2019 15:57:23

Message de Astana Pro Team du 10-02-2019Volta a la Comunitat Valenciana. Ion Izagirre wins final classification, Pello Bilbao is third, Astana is best team

Astana Pro Team has successfully ended its first European race of the 2019,...
Voir les 11 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-02-2019 15:47:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-02-2019Impey back-to-back South African road race champion against the odds : REPORT: "I had the odds against me, just shows you it is never over till it's over." - Daryl...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
10-02-2019 15:45:19

Message de Taylor The day Heather sat me down and told me we were having a baby. My mind, body were full of emotions. I walked out to the studio and just started...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-02-2019 15:41:21

Message de CCC Team du 10-02-2019🇪🇸 "I was happy to be able to take my first win right at the start of my season and I’m really happy with how everything went this week. I...
Voir les 2 photos

Team INEOSTeam INEOS
10-02-2019 15:37:35

Message de Team INEOS du 10-02-2019RACE REVIEW: A late crash halted the charge on the final day in Valencia We're glad Chris Lawless is okay. Get the reaction from stage five.

More: http://teams.ky/VCV2019St5
En voir plus

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
10-02-2019 15:32:37

Message de Christophe Laporte Fan Club du 10-02-2019Ambiance dans le bus 😍🥂👌🏼
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-02-2019 15:32:06

Message de UAE Team Emirates du 10-02-2019📹Alexander Kristoff so close to the win today at the Volta a La Comunitat Valenciana - VCV 🇪🇸.

#UAETeamEmirates #VCV2019
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
10-02-2019 15:31:36

Message de Grands Prix Cyclistes du 10-02-2019CONCOURS!!
Les Grands Prix cyclistes, fiers partenaire du Salon du Vélo de Montréal, vous invitent à gagner l'une des 15 paires de billets pour le salon présenté du 22 au 24...
En voir plus

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
10-02-2019 15:26:06

Message de Christophe Laporte Fan Club du 10-02-2019BRAVOOOOOO 🥂🚀💪🏼
Voir les 2 photos

Arnaud DémareArnaud Démare
10-02-2019 15:22:52

Message de Arnaud Démare du 10-02-2019Une autre journée sous le soleil espagnol 🇪🇸☀️
Pensée pour ceux sous la pluie 😘
En voir plus

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
10-02-2019 15:21:20

Victoire d’étape et au général pour Christophe

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-02-2019 15:20:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-02-2019Alé alé alé alé alé alé alé alé Alexander🇳🇴. Il nostro Kristoff per poco non ci regala una splendida vittoria🏆. Per lui una stupenda volata e un fantastico secondo posto🥈...
Voir les 22 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 10-02-2019L'équipe 2019 et son nouveau coureur 🐰

#RideAndShine
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 15:07:59

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
➡️ Sonny Colbrelli sprints to 8th place in #Valencia. @DylanTeuns is 5th overall after the final stage.
📸 Pics from the finish
Voir les 5 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-02-2019 15:07:42

Message de UAE Team Emirates du 10-02-2019Brilliant sprint by Alexander Kristoff 🇳🇴 for 2nd place 🥈 in the final stage of Volta a La Comunitat Valenciana - VCV 🇪🇸!

#UAETeamEmirates #VCV2019
Voir les 2 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 10-02-2019#VCV2019 It looks like third and fourth place for @MATTEOTRENTIN & @lukamezgec in a close sprint finish to wrap up the 2019 edition. https://t.co/sonBTpDtF6
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
10-02-2019 15:07:21

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 10-02-2019🇮🇹 Prima top10 da professionista per Giovanni Lonardi, bravo a inserirsi tra i big della #VueltaValenciana! 🚴🏻‍♂️
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-02-2019 15:03:51

Message de CCC Team du 10-02-2019A nervous finish to stage 5 saw the field split by a crash in the final KM.

Greg Van Avermaet was our first rider across the line behind winner, Groenewegen....
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
10-02-2019 14:55:51

Message de Team Novo Nordisk du 10-02-2019New Kinomap Video: Ride with Team Novo Nordisk at our January training camp in Altea, Spain 👉
https://videos.kinomap.com/en/watch/3kevc2
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 10-02-2019Daryl Impey was just too good at the South African National Road Champs today, as our Ryan Gibbons & Stefan de Bod had to settle for 2nd & 3rd respectively....
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
10-02-2019 14:43:59

Message de OLLY FANS CLUB du 10-02-2019Uno sguardo al passato ....#ollyfansclub #iotifoolly #ciclibosco #sempreinsieme
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
10-02-2019 14:35:15

Message de Michał Kwiatkowski du 10-02-2019Szybka wizyta w Polsce kończy się dwoma sukcesami 😉 Rano w Pruszkowie na Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki obroniłem pracę dyplomową, a wieczorem w Mój Toruń mogłem po raz...
Voir les 2 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
10-02-2019 14:31:36

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 10-02-2019Auguri Luca Covili 🎉🍾
#HappyBirthday
En voir plus

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
10-02-2019 14:22:19

Message de Christophe Laporte Fan Club du 10-02-2019Christophe a l’échauffement ! 💪🏼🚀
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
10-02-2019 14:10:54

Message de Warren Barguil du 10-02-2019Next race tour de Provence
Dans le pays du blond @maxime_bouet
;)
@ekoicycling @sidicycling
@arkeasamsic
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 14:06:18

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019⛰️ #Tenerife Training Camp
📸 Some nice shots of Vincenzo Nibali and his teammates during the training ride on Mount Teide.
Voir les 4 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
10-02-2019 13:59:14

Message de CCC Development Team du 10-02-2019Patryk Stosz zajął 3. miejsce w Grand Prix Alanya! 🇹🇷💪🚴‍♂️

Ze względu na nieprzejezdną drogę w górach, trasa wyścigu została zmieniona - kolarze 4 razy przejechali płaską rundę wzdłuż morza...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-02-2019 13:58:22

Message de CCC Team du 10-02-2019It’s a fast and furious race already on #VCV2019 stage 5, very different to the relaxed start in Paterna!

Photos from earlier 👇. #RideForMore
Voir les 6 photos

Tour Colombia 2.1 is calling!
Ready for my first race of the season 2019!

Neri - Selle Italia - KTM
・・・
La nostra selezione per tourcolombia2.1
Our line up for #TourColombia...

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
10-02-2019 13:29:36

Message de Israel Cycling Academy du 10-02-2019When you plan on emptying the tank - one energy gel just isn’t enough #vcv2019
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 13:24:41

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
Stage 5️⃣
🚩 Paterna
🏁 Valencia
🛣️ 88km
🕑 14:00
🕓 15:50~16:00
➡️ The final day. Flat course. As last year's stage, identical start and finish, but shorter and...
Voir les 9 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 13:18:47

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
📸 Some pics of our leader @DylanTeuns before the start of the final stage. Autographs with fans and smiles. He's in the top...
Voir les 5 photos

Daniel SaviniDaniel Savini
10-02-2019 13:16:22

Message de Daniel Savini du 10-02-2019📽📽 LA PREPARAZIONE CONTINUA 📽📽

Il Falco 🦅in azione nelle salite di casa 🚴‍♂️
🎬

#Thehawk #BardianiCSF #GreenTeam
Voir la vidéo

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
10-02-2019 13:15:36

Départ 15h55 pour Christophe

Tiago MachadoTiago Machado
10-02-2019 13:14:39

Message de Tiago Machado du 10-02-2019Aproveitar o sol Algarvio para recuperar... ao que me consta o meu Minho esta em alerta amarelo, fiz bem em me radicar estes dias cá por baixo 😁
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
10-02-2019 13:09:52

Message de Rui Vinhas du 10-02-2019Boa tarde,
A primeira competição do ano não terminou da melhor maneira, eu e o @joaquim_ssilva tivemos problemas gástricos e fomos forçados a abandonar na etapa de ontem.
Hoje estamos de regresso...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 13:04:51

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019🇪🇸 Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
Stage 5️⃣
🎥 Matej Mohorič at the signature check ✍️
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
10-02-2019 12:59:36

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 10-02-2019cyclismactu.net : Route Photo : @GroupamaFDJ Route - Marc Madiot veut que "Gaudu joue à un haut niveau" Après avoir pésenté sa formation lundi, Marc Madiot a détaillé le programme...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 12:58:11

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019🇪🇸 #VCV2019
👍🏻 Thumb up for #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Sports Directors @francopellizotti and #Miholjevic at the Volta a La Comunitat Valenciana - VCV
#ItsAboutUs #Autotorino #Rent2go #movingtogether
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-02-2019 12:58:06

Message de CCC Team du 10-02-2019#VCV2019 Off they go! The peloton is rolling out of Paterna on the fifth and final stage in 🇪🇸.
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 10-02-2019L’articolo sulla @Gazzetta_it di oggi a cura di @LucaGialanella sulla campagna di sensibilizzazione per la sicurezza dei giovani ciclisti
#luciacceseanchedigiorno
#oranonmidirechenonmihaivisto #matteotrentin #matteotrentinfansclub
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
10-02-2019 12:51:24

Message de Team Cycling Funvic du 10-02-2019Apresentação oficial da equipe de ciclismo de Pindamonhanga. Após a apresentação, largada da Elite com 85 km em um circuito nas iimediações do Parque da Cidade.
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
10-02-2019 12:47:43

Message de UAE Tour du 10-02-2019It couldn’t be possible without our partners!
Thank you for being part of the first edition of the UAE TOUR and helping us host a world-class sporting event!
The world is...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-02-2019 12:33:02

Message de Team Bahrain Merida du 10-02-2019🇪🇸 #VCV2019
🚗 Driving to the start of the final stage of the Volta a La Comunitat Valenciana - VCV with #BAHRAINMERIDA🇧🇭 former rider and new Sports Director Franco Pellizotti
🎥...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
10-02-2019 12:30:22

Message de Israel Cycling Academy du 10-02-2019Today brings the final stage of both Etoile De Besseges and Volta a la Communitat Valenciana.
Two short stages as with Besseges we have a TT while Valencia offers an 88km...
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-02-2019 12:27:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-02-2019‪#2019SARC A phenomenal ride by Daryl Impey! He was outnumbered but he did it! He claims a consecutive national RR title 🇿🇦‬
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
10-02-2019 12:12:51

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 10-02-2019wielerflits.nl : Dylan Teuns begon in een uitstekende uitgangspositie aan de koninginnenrit van de Ronde van Valencia, maar de Belg wist op de steile slotklim niet naar de zege te...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
10-02-2019 12:09:54

Message de Movistar Team du 10-02-2019Fournier, 6ª en el debut del Movistar Team femenino : 6️⃣👌🇪🇸 Un buen debut para el Movistar Team femenino 2019 con el primer top-ten al sprint para nuestra nueva velocista,...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
10-02-2019 12:00:45

Message de Rui Costa du 10-02-2019Bom dia :) Bom domingo!
Hoje é o último dia da Valenciana. O perfil é fácil e o normal é que chegue ao sprint. Mas, segundo a previsão, há vento... se...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-02-2019‪Handmade in Italy from leather and the tires used by our team last season, this brilliant keyrings - some of which are signed by the Deceuninck - Quick-Step riders -...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
10-02-2019 11:39:37

Message de Davide Martinelli du 10-02-2019Ready for the 1st race of the season!
Debutto anticipato! Sarò al via del Trofeo Laiugueglia corsa 1.HC con la maglia azzurra! Sempre un onore e soprattutto una motivazione unica...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 10-02-2019The #DeanFast time trial machines of Ridley Bikes are lined up and ready to go for their first race of the season, the 10.7 kilometres long ITT of Etoile de...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
10-02-2019 11:12:42

Message de Rui Vinhas du 10-02-2019Uma pequena entrevista ontem para a Eurosport juntamente com Raúl Alarcón.
Obrigado ao Gonçalo Moreira pelo trabalho.

https://www.facebook.com/EurosportPT/videos/247034602885710/
Voir la vidéo

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
10-02-2019 11:09:22

Message de Andrea Flash Guardini du 10-02-2019Atterrati a Medellin ieri alle 18 ore locali (mezzanotte IT) carichi per la prima gara stagionale che inizierà il 12/02 con la cronometro!
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 10-02-2019El Balneario de Archena patrocina el maillot de las Metas Volantes de la Vuelta a Murcia | Vuelta Ciclista a Murcia : ✅ Si quieres descansar como los ciclistas de...
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
10-02-2019 11:00:01

Message de Le Tour de La Provence du 10-02-2019🏁 Découvrez la deuxième étape qui reliera, pour la première fois, la Ville d'Istres à la Ville de La Ciotat

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence...
Voir la vidéo

Bryan CoquardBryan Coquard
10-02-2019 10:42:24

Message de Bryan Coquard du 10-02-2019Malgré un sprint moyen, l’équipe Vital Concept - B&B Hotels a montré qu’elle était forte hier sur une étape difficile !
Malheureusement le train était en perte de vitesse au moment...
En voir plus

Paul OurselinPaul Ourselin
10-02-2019 10:41:33

Message de Paul Ourselin du 10-02-2019Dernière étape de l’étoile de Besseges à suivre aujourd’hui a partir de 13h30 sur la chaine L’ÉQUIPE 🖥
Un CLM de 10,8 kms aux alentours d’Alès.

Une chute sans trop de...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-02-2019 10:38:07

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-02-2019Le matériel Elite est prêt pour l'échauffement de nos coureurs. Aujourd'hui, c'est contre-la-montre sur l'Etoile de Bessèges.

⏰ Les horaires de départ :

14h30 - Quentin Pacher
14h31 - Julien Morice
14h32...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
10-02-2019 10:34:37

Message de Emanuel Buchmann du 10-02-2019some hard training for my next race @theuaetourofficial in #grancanaria
#sun #mountains #workhard #maspalomas #gc #borahansgrohe #iamspecialized #ride100percent #cycling #roadcycling #rennrad @markuskaufmann81
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
10-02-2019 10:23:54

Message de Hugo Sancho du 10-02-2019acho que está tudo... a 1° está aí.

@blizeyewear GoinGBike by HP Juzo CycleSpace - Coimbra #blackrider #rideshimano Shimano-Road @shimanoportugal #r&mbikestrore @osteofit19
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 10-02-2019🇪🇸 Volta a la Comunitat Valenciana (2.1)
🚩 Stage 5: Paterna >> Valencia
🚴‍♂️ 88 km
⏰ 14:00
🏁 ~15:55
#️⃣ #VCV2019
📺 Eurosport / Eurosport Player ore 14
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
10-02-2019 09:50:01

Message de Ondřej Cink du 10-02-2019My favourite coffee ☕️ is @doubleshotcz 👌 best coffee in Czech Republic 🇨🇿 I have to try 😉
You can order some coffee here https://www.doubleshot.cz
#doubleshot #coffee #espresso #tamdem #grancanaria #moka #filtercoffee
En voir plus

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
10-02-2019 09:34:13

Aujourd'hui départ de la dernière étape de l'Etoile de Besseges , un chrono de 10 km avec un final en bosse.
Christophe part avec le maillot rouge de leader sur un...

Paris-NiceParis-Nice
10-02-2019 09:30:00

Message de Paris-Nice du 10-02-2019🌞 M-1 🌞

Le froid❄, l'excitation🤩, la première grande bagarre européenne de la saison...💪 Paris-Nice arrive ! 🚴‍♂️

Qui a hâte ? 🙋‍♂🙋‍♀
En voir plus

Etoile de BessègesEtoile de Bessèges
10-02-2019 09:18:56

Rejoignez le Groupe de l’Étoile de Bessèges en cliquant sur le bouton en haut de page !

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
10-02-2019 09:00:51

Message de BORA-hansgrohe du 10-02-2019Pascal Ackermann starts his #Sunday with a delicious cup of Dinzler Kaffeerösterei #coffee ☕️

—-
Ackes startet seinen Sonntag mit einer köstlichen Tasse #Dinzler Kaffee ☕️
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
10-02-2019 09:00:37

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 10-02-2019🧷SOCIO PROTECTOR 🥉 | Una experiencia única que esperemos que cada vez puedan vivir más aficionados.
🚴‍♂️GRACIAS🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ por vuestro apoyo #vueltaciclistaandalucia2019 #65Rds
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-02-2019 08:55:14

Message de CCC Team du 10-02-2019🇪🇸 The final 88km long stage of #VCV2019 is coming up later this afternoon with the peloton heading to Valencia for a circuit race in the center of city. Tune...
En voir plus

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
10-02-2019 08:44:54

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 10-02-2019Nieuws waar verschillende mensen op zitten te wachten:

Wil je graag een affiche van #KBK19 ?
Haal dan jouw exemplaar snel op in Ad Delhaize kuurne !

Wacht niet te...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 10-02-2019Vous avez été encore très nombreux à assister à notre présentation en ce samedi 9 février, merci à tous !

On se remémore cette soirée au Futuroscope en images 👇
Voir les 31 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-02-2019 08:01:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-02-2019VUELTA A COLOMBIA 2.1

Secondo impegno stagionale per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che da martedì 12 correrà la Vuelta a Colombia 2.1.

Sei le frazioni in programma...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
10-02-2019 08:00:32

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 10-02-2019🧷SOCIO PROTECTOR 🥉 | Ella lo tiene claro... la mejor herramienta para la vida: UNA BICICLETA.
🚴‍♂️GRACIAS🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ por tu apoyo siempre #vueltaciclistaandalucia2019 #65Rds
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-02-2019 08:00:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-02-2019VUELTA A COLOMBIA 2.1

Second race of the season for the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM that from tuesday is gonna be at the start of Vuelta...
En voir plus

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
10-02-2019 08:00:00

Message de Le Tour de La Provence du 10-02-2019La team Corendon-Circus Cycling Team sera présente pour cette 4ème édition 😉

Le Tour de La Provence vous est présenté par La Provence et le Département des Bouches-du-Rhône
Voir les 2 photos

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
10-02-2019 07:57:07

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 10-02-2019Toujours voir le positif 🌟 Je peux célébrer mon anniversaire à la maison 💥 Ça n’était pas arrivé depuis... très longtemps!! 💕
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
10-02-2019 07:51:32

Message de Ondřej Cink du 10-02-2019Cink se těší na debut v Africe. Nadešel pravý čas, vyhlíží nedočkavě start na Cape Epic : https://www.sport.cz/ostatni/cyklistika/clanek/1070253-cink-se-tesi-na-debut-v-africe-nadesel-pravy-cas-vyhlizi-nedockave-start-na-cape-epic.html?source=FBS
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-02-2019 06:57:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-02-2019‪TODAY: The final stage of #VCV2019, a short 88km circuit in Valencia from 2pm CEST (12pm AEDT) &‬
‪#2019SARC Daryl Impey races to defend his national RR title 🇿🇦 at 9.30am...
Voir les 2 photos

Diana PeñuelaDiana Peñuela
10-02-2019 06:09:06

Message de Diana Peñuela du 10-02-2019Time of race again, only one week after #nacionales2019 now in old continent but whit my new @alecipolliniteam .
Ready for the 🎇🎆 in @vueltacv Femme.

📸 @fedeciclismocolombia





@alecipolliniteam #yellowfluoorange💛
@alecyclingofficial #alecycling #IamAle
@mcipollinibike...
En voir plus

Accès aux messages par jour

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31