ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
19-02-2019 23:27:48

Message de Frederico Figueiredo du 19-02-2019📣Volta ao Algarve📣

Depois de estar ausente da Volta ao Algarve durante 2 anos volto a está competição de grande nível internacional recheado de estrelas e com um pelotão de grande...
Voir les 3 photos

Hugo SanchoHugo Sancho
19-02-2019 23:10:57

Message de Hugo Sancho du 19-02-2019voltaaociclismo.blogspot.com : (Fotografia: Miranda-Mortágua ) Aos 37 anos, parar é uma palavra que Hugo Sancho não nega que já vai entrando no seu léxico. Porém, enq...
En voir plus

Simon YatesSimon Yates
19-02-2019 23:07:43

Message de Simon Yates du 19-02-2019Ready to start the season tomorrow and get stuck in with Mitchelton-SCOTT
Voir les 2 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 22:59:01

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019¡Qué bien los amigos del IES Carlos III de Prado del Rey (Cádiz) fomentando el deporte y el ciclismo!
Con ganas de comenzar a rodar la #65RdS #Vueltaciclistaandalucia
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
19-02-2019 22:28:01

Message de Rui Vinhas du 19-02-2019Boa noite,

Este ano poderei contar com a suplementação Prozis.
Ao longo do ano irei mostrar alguns suplementos que ajudam na minha recuperação.
Querem um desconto? Utilizem o código RUIVINHAS.

Beijos e abraços,
RV

#PROZISATHLETE...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-02-2019 22:19:36

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-02-2019Promessa mantenuta! #TrofeoLaigueglia vinto, cena pagata per tutti!

He gave his word! Laigueglia won, dinner paid for everyone!

Grazie Ristorante La Baita Marliana e Mirko Selvaggi

#OurTimeIsNow
Voir les 4 photos

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
19-02-2019 22:13:31

Message de Carlos Verona Quintanilla du 19-02-2019Buenas noches Facebook!

Antes de arrancar mañana con los #veronablog de la Vuelta a Andalucía, quería avisaros de que en mi perfil de Instagram estamos sorteando dos chalecos Endura como...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
19-02-2019 22:04:53

Message de Vitor Gamito du 19-02-2019Partilho convosco um resumo daquele que foi o meu primeiro dia a explorar os brutais trilhos da Madeira durante o Enduro Challenge Madeira 🚵🏻‍♂️🤙 com o apoio da Freeride Madeira...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
19-02-2019 21:41:00

Message de Trek-Segafredo du 19-02-2019One of the best photos we have that sums up the sacrifices this man has made for his team and family over his career. One of the best teammates...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
19-02-2019 21:33:06

Message de Lex Albrecht du 19-02-2019From where Team TIBCO-Silicon Valley Bank rides...!
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi “ИA⅃OƆИOZ "
------------------------------------------------------------------
Sometimes you forget you have the paradise so close to you. Super day in #Carnia! Come to take a look!

@fvglive @regionefvg @igersfvg @fvg_photogroup @cccteam @cccshoesbags @giantbicycles @etxeondo @oakley @tagheuer...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
19-02-2019 21:23:52

Message de Matej Mohorič du 19-02-2019Jutri se začenja dirka po Andaluziji. Ne zamudite prenosa etape! Zaključek bo za tiste, ki nas boste spremljali po televiziji zelo zanimiv, za nas bo tisti kratek strm vzpon verjetno...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
19-02-2019 21:07:21

Message de Michael Kolar du 19-02-2019Sucking in the views 😎 arms need some rest from so much #enduromtb riding 🙌
📸@martinsarvas
#kidsneedbikes
#cyclinglife #cyclingadventures #cyclingphotos #cyclingphotography #instacycling
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
19-02-2019 21:06:32

Message de Olivier Le Gac du 19-02-2019J-1 !
Ca y est, nous y sommes 😎

Après 4 mois sans compétition, et 6000 Km au compteur en guise de préparation, nous avons hâte d'épingler le 1 er...
En voir plus

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 19-02-2019https://youtu.be/ps8DLk85LaI
Voir la vidéo

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
19-02-2019 20:43:58

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 19-02-2019Gracias a todos los que habéis hecho posible que este proyecto sea una realidad!!!!
Hoy empezamos de cero, esperemos que todos nuestros sueños se cumplan!!🙌🏽🙌🏽🙌🏽
#andbanklapuritoteam
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
19-02-2019 20:25:43

Message de Audrey Cordon-Ragot du 19-02-2019Ça sonne la reprise ! Setmana Ciclista Valenciana - Audrey CORDON-RAGOT : Reprise de la saison jeudi sur la Setmana Ciclista Valenciana en Espagne. Ma première course avec Trek-Segafredo. Impatiente...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
19-02-2019 20:18:27

Message de Rudy Molard du 19-02-2019Une Tour de la Provence terminé à la 5ème place au général. Je suis content de mes sensations et ce fut une belle reprise avec une équipe Groupama-FDJ offensive et...
Voir les 3 photos

Steven LammertinkSteven Lammertink
19-02-2019 20:00:12

Message de Steven Lammertink du 19-02-2019Time to race! Tomorrow the first stage 1 of Vuelta Ciclista a Andalucia ready to race under the Spanish sun.

Some nice stages coming up, and in the middle a hilly...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-02-2019 20:00:08

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-02-2019Come in una storia d'amore diciamo "vediamoci più spesso" 😍, così i tifosi di Fabio Aru hanno espresso il desiderio di vedere più spesso in gara il Cavaliere dei 4...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 19:50:34

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019NOTA DE PRENSA | Tim Wellens: “Este año el recorrido de la Vuelta a Andalucía me va todavía mejor” - https://mailchi.mp/deporinter/tim-wellens-este-ao-el-recorrido-de-la-vuelta-a-andaluca-me-va-todava-mejor
Voir les 2 photos

José GonçalvesJosé Gonçalves
19-02-2019 19:34:53

Message de José Gonçalves du 19-02-2019VOLTA AO ALGARVE 2019

Olá amigos

É com muito prazer que retorno a terras Lusas para correr na Volta ao Algarve de 20 a 24 de Fevereiro.

Amanhã arranca com a primeira com...
Voir la vidéo

Patrick KonradPatrick Konrad
19-02-2019 19:20:12

Message de Patrick Konrad du 19-02-2019check out our BORA-hansgrohe Youtube Channel and a Video about our medical checks at Lanserhof!
Voir la vidéo

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 19:14:20

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019¡Qué bien los amigos del IES Carlos III de Prado del Rey (Cádiz) fomentando el deporte y el ciclismo!
Con ganas de comenzar a rodar la #65RdS #Vueltaciclistaandalucia
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
19-02-2019 19:10:56

Message de Volta ao Algarve du 19-02-2019Números da 45.ª Volta ao Algarve | Volta ao Algarve : Os números que ajudam a conhecer a 45.ª Volta ao Algarve.
En voir plus

Ryan RothRyan Roth
19-02-2019 19:02:46

Message de Ryan Roth du 19-02-2019Anyone want to hit the slopes this afternoon?
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-02-2019 19:00:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-02-2019#TechTuesday ⚙️ Get up close and personal with Jack Haig's 2019 Scott Foil RC Disc 🔥

#SCOTTbikes #SCOTTfoil
Voir la vidéo

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 19-02-2019This year we changed things up, switched coasts (sort of) and headed to Northwest Arkansas for team camp.

Photos: Davey Wilson
Voir les 29 photos

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
19-02-2019 18:52:39

Message de Volta ao Algarve du 19-02-2019Volta mediática ao Algarve | Volta ao Algarve : Os dados estão lançados para a 45.ª Volta ao Algarve, uma prova acompanhada por mais de cem profissionais da comunucação social...
En voir plus

Simone SterbiniSimone Sterbini
19-02-2019 18:46:35

Message de Simone Sterbini du 19-02-2019giottivictoriateam.com : Dopo l’esordio al Trofeo Laigueglia (peccato per la scivolata di Denis Vulcan, fino a quel momento insieme ai migliori e costretto poi ad inseguire insieme ad Onesti e...
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
19-02-2019 18:45:06

Message de Enric Mas Nicolau du 19-02-2019Mañana empieza mi temporada! Vamos Deceuninck - Quick-Step Cycling Team! Volta ao Algarve

My season kicks off tomorrow! Let's go Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
19-02-2019 18:44:35

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 19-02-2019Declercq nestelt zich in top 20, Van Hecke blijft combative ... - Sport Vlaanderen - Baloise 2019 : Top 10 plaatsen in zware rit voor Benjamin Declercq (6) en Milan...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 19-02-2019The #mitcheltonscott team for @vueltaciclistaandalucia #matteotrentin #matteotrentinfansclub
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
19-02-2019 18:35:53

Message de Tosh Van der Sande du 19-02-2019Morgen start met de Ruta del Sol het nieuwe wielerseizoen van Tosh! 🙌🏻 Vier lastige ritten en een tijdrit in Spanje, elke dag live te volgen op Eurosport vanaf 15:00...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
19-02-2019 18:35:30

Message de Matteo Montaguti for Fun du 19-02-2019Dorelan Reactive : Condivido con tutti gli appassionati di ciclismo, colleghi e amici questa esperienza che ho potuto fare grazie al progetto Dorelan Reactive, e che ora è diventata realtà...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
19-02-2019 18:26:25

Message de Peter Sagan du 19-02-2019After a hard day designing my Peter Sagan Line, I believe I deserved a coffee, is that right Sportful?
Shop online at sportful.com/2/peter-sagan-line
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-02-2019 18:25:41

Message de CCC Team du 19-02-2019GALLERY: Tour of Oman stage four 🧡🖤

We saw another solid display of teamwork on stage four of #TOO2019. Re-live the stage in photos 👉 https://bit.ly/2BKnl2r

📷 ASO: P.Ballet / Kare Dehlie...
Voir les 3 photos

Tim WellensTim Wellens
19-02-2019 18:19:05

Message de Tim Wellens du 19-02-2019After being ill last week just in time ready for one of my favorite races; tomorrow start of Vuelta a Andalusia #rutadelsol
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
19-02-2019 18:13:39

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 19-02-20194 semaines post opératoire.
Ce week-end nous sommes allés chercher les enfants de Julien à la montagne. Finalement le séjour a été un peu plus long que prévu 😬😅 On...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
19-02-2019 18:12:38

Message de Davide Martinelli du 19-02-2019Already time to take gels again!
Tomorrow starts @valgarve2019
@6dsportsnutrition
@sigfrid_eggers
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
19-02-2019 18:10:07

Message de Emanuel Buchmann du 19-02-2019still a lot of snow next to the road 😃
nice trainings ride today with @markuskaufmann81 and @mbraendle

#borahansgrohe #iamspecialized #sworks #sportful #tarmac #ride100percent #bregenz #lindau #ravensburg #vorarlberg #bodensee #cycling #cyclingpics...
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
19-02-2019 18:07:58

Message de Maxime Farazijn du 19-02-2019Vandaag werd de lastigste rit verreden in Chantonnay. Toen de kopgroep in de eerste ronde ruim 3 min kreeg, was de koers al over. Ik werd nog 2de in de...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
19-02-2019 18:04:03

Message de Marcus Burghardt du 19-02-2019Sunshine in the spokes
#cycling #cyclinglife #passion #passionforcycling #specialized #tarmac #algarve #portugal #sagres #portimao #lagos
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
19-02-2019 17:54:49

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 19-02-2019✅ Cristian Rodriguez Martin y Alvaro Cuadros Morata, los dos andaluces de Team Caja Rural-Seguros RGA, han sido protagonistas en la rueda de prensa previa al inicio de Vuelta Ciclista...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
19-02-2019 17:54:42

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 19-02-2019Fanzone, veelgestelde vragen | Sport Vlaanderen - Baloise : De fotokaarten 2019 zijn aangekomen, meer info hier https://www.sportvlaanderen-baloise.be/faq
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
19-02-2019 17:38:32

Message de Bryan Coquard du 19-02-2019Comme prévu, ces derniers jours ont servi à peaufiner la préparation. Une 13ème place aujourd'hui sur la 4ème étape de ce Tour of Oman.
Demain, place à l'étape reine, avant un...
Voir les 4 photos

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
19-02-2019 17:30:00

Message de Filippo Pozzato du 19-02-2019Hai visto il mio nuovo video?!
L'episodio 02 di #MyRide19 è online -> https://www.youtube.com/watch?v=7thkhw7fPi0
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 19-02-2019Momenteel is Kelly op stage in Calpe met Lotto Soudal Ladies.
Zij zal haar seizoen starten in Spanje 21-24/02/2019 Setmana Ciclista Valenciana 🇪🇸
Voir les 5 photos

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
19-02-2019 17:24:53

Message de Alex Cano Ardila du 19-02-2019#canteraprocycling #tourcolombia #coldeporteszenu #giantbicyclescolombia #givelo_clothing
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
19-02-2019 17:22:46

Message de Rally UHC Cycling du 19-02-2019Tour of Oman : Pete Goding shot this spectacular gallery of the opening stages at the Tour of Oman. With tomorrow's queen stage to Green Mountain on the horizon, take...
En voir plus

Rafael Reis - CiclismoRafael Reis - Ciclismo
19-02-2019 17:15:52

Message de Rafael Reis - Ciclismo du 19-02-2019A nossa formação para a 45ª Volta ao Algarve 🏆 🇵🇹
🏁 5 etapas 🚲 778,6 quilómetros 👥 168 ciclistas

👤 Raúl Alarcón
👤 Joaquim Silva
👤 João Rodrigues
👤 Ricardo Mestre
👤 Daniel...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
19-02-2019 17:11:00

Message de Sonny Colbrelli du 19-02-2019Dalla TV sembra facile...ma battere Greg non lo è mai.

Grazie per tutti i messaggi che sto ricevendo. Spero che questo sia l'inizio di una stagione fantastica.

SC
Voir la vidéo

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
19-02-2019 17:09:48

Message de Volta ao Algarve du 19-02-2019Volta ao Algarve 2019: Lista de Inscritos - Official Startlist: http://voltaaoalgarve.com/wp-content/uploads/2019/02/Final-Start-List-45%C2%AA-Volta-ao-Algarve-2019.pdf
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-02-2019 17:06:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-02-2019Volta Algarve🇵🇹. Una bella giornata di sole☀️ permette ai nostri atleti di rifinire la preparazione. Domani si inizia. Forza Uae 🇦🇪. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir les 4 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 17:02:16

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019Rueda de prensa con algunos de los corredores que mañana tomarán salida en la 65 edición de la Vuelta Ciclista a Andalucía
#vueltaciclistaandalucia #65RdS
Voir la vidéo

David De la CruzDavid De la Cruz
19-02-2019 17:00:40

Message de David De la Cruz du 19-02-2019Concentrados en la siguiente 🎯
Mañana comienza @valgarve2019 🇵🇹
•20-24 Febrero 🗓
•2 finales en alto 🏔
•2 etapas sprint 🤷‍♂️
•1 contrarreloj ⏱
#dlax 😉
.
.
.
.
.
📷 @alex.arza
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 19-02-2019Mercredi, c'est la rentrée d'Arnaud Démare et la première course de Stefan Küng sous nos couleurs ! Et c'est au Portugal sur le Tour d'Algarve 🇵🇹
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 19-02-2019SOUND ON - Lotto Soudal riders Tiesj Benoot and Jens Keukeleire are currently preparing for the upcoming spring Classics in the Sierra Nevada, Spain. Hear from Tiesj and Jens how...
Voir la vidéo

Kilian FrankinyKilian Frankiny
19-02-2019 16:55:45

Message de Kilian Frankiny du 19-02-2019Am Sonntag stand ich in Italien am Trofeo Laigueglia am Start. Es handelt sich um ein Rennen der Kategorie HC, die zweithöchste Kategorie. Ich fühlte mich sehr gut und konnte...
Voir les 2 photos

Rafał MajkaRafał Majka
19-02-2019 16:53:39

Message de Rafał Majka du 19-02-2019Dzisiaj pogoda na Sierra Nevada nie rozpieszcza.
Voir les 2 photos

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
19-02-2019 16:52:42

Message de Volta ao Algarve du 19-02-2019Quase a começar...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
19-02-2019 16:31:50

Message de Brenton Jones du 19-02-2019Sunscreen has been my best friend this week 😎 Two stages to go. Been a solid week so far ☀️🏔😅 Hill-top finish tomorrow then we’ll try to finish it off...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 16:30:56

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019📢Reunión de directores 🗣👤👥. 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️

#vueltaciclistaandalucia2019 #65rds
Voir les 5 photos

Team CofidisTeam Cofidis
19-02-2019 16:14:20

Message de Team Cofidis du 19-02-2019La sécurité de nos coureurs est notre priorité et il était nécessaire d’aller encore plus loin cette saison. Avec une tenue d’entraînement noire mais avec des bandes réfléchissantes, elle permettra...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 16:14:11

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇪🇸 Vuelta Ciclista a Andalucia
🎙️ Check out the feelings of our two leaders Matej Mohorič and @DylanTeuns ahead of the Spanish stage race ⤵️
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
19-02-2019 16:01:47

Message de Tour of Utah du 19-02-2019Who’s ready for #TriviaTuesday in honor of our 15th anniversary?! Guess the correct answer for a chance to win some Tour of Utah swag! 😎
The question is: who was the...
En voir plus

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 19-02-2019🇪🇸 #VueltaCiclistaAndalucia2019

Morgen start in Spanje de 65e Ruta del Sol! 🌞
Hier lees je alles wat je moet weten over deze wedstrijd: https://bit.ly/2T8h7n6

**

Tomorrow we'll be at the start of the...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
19-02-2019 15:57:16

Message de Hannah Barnes du 19-02-2019Ring of Steall Skyrace entered! ⛰🏃‍♀️ I’m excited to add something entirely different to the calendar! Is anyone else doing a new challenge this year? 😅 #thesweatlife #skyrunning #mylegshurtalready
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
19-02-2019 15:56:37

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 19-02-2019Three active riders in the peloton can still become joint record holder in Omloop Het Nieuwsblad. Who do you think has got the most chance of winning a third? 🤔...
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
19-02-2019 15:49:20

Message de Damien Gaudin du 19-02-2019Étape 4 - Tour d’Oman 🇴🇲

« Journée échappée ! » 👊🏼🔥🚴🏽‍♂️

📸 : A.S.O
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 15:44:21

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇪🇸 Vuelta Ciclista a Andalucia
📸 Getting ready for a training ride ahead of tomorrow's opening stage ⤵️
Voir les 5 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-02-2019 15:43:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-02-2019‪#65RdS 📊‬

‪Here’s a reminder of our stellar line-up for tomorrow’s Ruta del Sol, where the Vuelta a España winner Simon Yates will kick start his 2019 season 😎‬

‪PREVIEW 📰 http://bit.ly/MTSRutadelSol19
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 15:38:09

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🎥 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 teammates at the Ruta del Sol congratulating to Sonny Colbrelli on his victory in #Oman ⤵️
Voir la vidéo

Brent BookwalterBrent Bookwalter
19-02-2019 15:37:02

Message de Brent Bookwalter du 19-02-2019Packed couple days in southern spain to polish off the final pre season prep. Less then a week till my season starts at @theuaetourofficial with @mitchelton_scott 📷 @kramon_velophoto
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
19-02-2019 15:31:11

Message de Giro d'Italia du 19-02-2019Con le Frecce Tricolori si vola già verso il #Giro d'Italia 2020 >>> https://bit.ly/2X6DQ1X
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 19-02-2019Recovery 😅
Lovely present @fannylecluyse brought with her to Namibia!
@bramtankink 😍
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
19-02-2019 15:13:53

Message de Taylor Life’s to good with this goddess! I’m madly in love. 😍😘 #wavey pc- @tayloryardley
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
19-02-2019 15:09:54

Message de Zdenek Stybar du 19-02-2019Zdeněk Štybar : Check our new website : http://zdenekstybar.com/index.php
En voir plus

Sam BennettSam Bennett
19-02-2019 15:04:19

Message de Sam Bennett du 19-02-2019Solid line up ready the UAE Tour BORA-hansgrohe
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
19-02-2019 15:01:55

Message de Trek-Segafredo du 19-02-2019Markel Irizar statement in video below.

Thank you to Splunk for assisting with the video.
Voir la vidéo

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
19-02-2019 15:00:27

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 19-02-2019Un placer poder presentar el team Andbank La Purito Andorra con mi “compi” de fatigas @oliveraviles88, en el que va a ser un año muy muy especial.
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
19-02-2019 15:00:00

Message de Amgen Tour of California du 19-02-2019The #AmgenTOC is excited to welcome new city, Rancho Cordova to the family as the Stage 2 Start for the 2019 Race! With its proximity to the American River parkway,...
Voir la vidéo

Simon GeschkeSimon Geschke
19-02-2019 14:59:35

Message de Simon Geschke du 19-02-2019Surgery yesterday went very well, and also physio treatment started today already. Thanks for all your supportive messages! Can‘t wait to get back on the bike and start the season...
Voir les 2 photos

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 19-02-2019TOUR DU HAUT-VAR 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : TOUR DU HAUT-VAR 2019 - Du 22 au 24 février, l'équipe sera sur les routes du Tour...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 14:41:50

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 #TOO2019
📹 WATCH Sonny Colbrelli and #VanAvermaet go head-to-head in Tourofoman stage 4 sprint finish. ⚡️ What an exciting final!
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir la vidéo

Team SkyTeam Sky
19-02-2019 14:40:34

Message de Team Sky du 19-02-2019Have you signed up for the Team Sky newsletter?

Enter your details now to get all the latest news, videos and competitions straight to your inbox each week 👇

📋 >...
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
19-02-2019 14:39:04

Message de E3 BinckBank Classic du 19-02-2019Gratis Wielergids 2019 - Het Nieuwsblad : Hij is er!!!
De wielergids van Nieuwsblad.be

#e3BinckBankClassic

https://www.nieuwsblad.be/2019/wielergids?SOURCE=fb_share&fbclid=IwAR16Ya_m7nd6wK7b5N5UFSovfWnp7v52S7jqCHEYaW0-w75MwO2R23Efytc
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
19-02-2019 14:38:54

Message de Team Novo Nordisk du 19-02-2019Team Novo Nordisk Announces Partnership with lululemon : Team Novo Nordisk is thrilled to name lululemon as our official partner for off the bike apparel!
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 19-02-2019#matteotrentin #mitcheltonscott Team official photo 👍👍👌👌
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
19-02-2019 14:27:19

Message de Tiago Machado du 19-02-2019Ontem foi a apresentação do @sportingtavira ao povo dp Algarve... hoje já estamos concentrados para amanhã iniciar a @valgarve2019 👍
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
19-02-2019 14:17:03

Message de Lex Albrecht du 19-02-2019San Luis Obispo is a beautiful place to ride and train in!.

The team kits fit in perfectly with the colours of the scenery too. It’s like it’s “meant to...
Voir les 2 photos

Jasper StuyvenJasper Stuyven
19-02-2019 14:15:52

Message de Jasper Stuyven du 19-02-2019Heading to 🇵🇹 this week! Last preps before the start of the Classic season #AimHigher
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 14:10:14

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019The #BAHRAINMERIDA photo story of the 6 stages of the #TOO2019 Credits @Bettiniphoto
Voir les 12 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-02-2019 14:08:47

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-02-2019🚴🏻‍♂️ Oggi la NIPPO Vini Fantini Faizanè a #PFExpo, l'evento del nostro partner ProfessioneFinanza.
🎤 Relatore il General Manager del team Francesco Pelosi per parlare di ciclismo e resilienza.
Voir les 6 photos

Mertz RémyMertz Rémy
19-02-2019 14:08:45

Message de Mertz Rémy du 19-02-2019Salut à tous.
Demain sera le départ de la Ruta Del Sol.
Nous avons de belles chances avec Tim qui s’était imposé sur une étape l’an passé.

Personnellement la forme est bonne...
En voir plus

Simon SellierSimon Sellier
19-02-2019 14:03:39

Message de Simon Sellier du 19-02-2019Retour sur ce week-end au Tour de La Provence, dans l'ensemble les sensations n’ont pas été superbes mais j'ai travaillé au mieux pour l'équipe 👌👊

Changement de programme pour la semaine...
Voir les 2 photos

Rüdiger SeligRüdiger Selig
19-02-2019 13:49:58

Message de Rüdiger Selig du 19-02-2019Finally I achieved the 30!!!
Good to be on tour with my best friends/family 😊 Thanks for all the congrats🙌🏼
@cicliste_petite & @herteeel & @dosel03 & @bob_galopp only you’re missing here🥳
#birthdayride #algarve...
En voir plus

Ted KingTed King
19-02-2019 13:46:01

Message de Ted King du 19-02-2019What all goes into making a bike weigh 100 pounds and still a dream to ride? Find out on this Tour de James Bay Descent Bike.

https://youtu.be/eO0cKkArQX0

Cannondale
45NRTH
Blackburn Design
UnTapped
SRAM
Timmermade
#JamesBayDescent
Voir la vidéo

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 19-02-2019Boodschap van algemeen nut: is de zon weer in het land, smeer dan gauw wat zonnebrand! 🌞

Getekend: Boy, Pieter en Maurits

**

Public service announcement: When the sun is shiny and bright,...
Voir les 3 photos

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 19-02-2019🇴🇲 #TOO2019

4th for Ryan Gibbons today and it'll be another day in the white jersey tomorrow for him.

Green Mountain looms tomorrow!

#BicyclesChangeLives
Voir la vidéo

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
19-02-2019 13:33:09

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 19-02-2019Tomorrow I’ll start my season with the Ruta del Sol. Happy to be at the startline after a long period of training.
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
19-02-2019 13:30:00

Message de Movistar Team du 19-02-2019Setmana Valenciana 2019 | Movistar Team : ⛰️🌅🚴‍♀️ Our ladies will be our focus for this week as we tackle the Setmana Ciclista Valenciana (Thurs 21st - Sun 24th). Notably...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 13:29:08

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019Mañana arrancamos desde Sanlúcar de Barrameda la #vueltaciclistaandalucia2019 #65RdS 🚴‍♀️ 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️
Joaquín Cuevas, Fifa, Carmelo Asencio y Manolo Cabo en el Hotel MACIÀ Doñana os dan la bienvenida 👋.
En voir plus

Rui CostaRui Costa
19-02-2019 13:18:35

Message de Rui Costa du 19-02-2019Amigos, boa tarde :)
A chegada de hoje foi discutida em velocidade. Dia muito rápido e quente.
Obrigado pelo vosso apoio 🤗
📸 Bettini #UAETeamEmirates
En voir plus

ScheldeprijsScheldeprijs
19-02-2019 13:14:10

Message de Scheldeprijs du 19-02-2019In 50 days we will know the name of the new "king of Flanders" and we'll be ready to crown a "new emperor of the sprint" in Schoten! 👑🚴‍♂️ #SP19
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
19-02-2019 13:08:00

Message de Bruno Pires du 19-02-2019Próximo dia 9 de Março em Sesimbra Mente desportiva Sportcity.

Um evento de partilha de informação, que vos vai ajudar a perceber como funcionamos, e as vantagens de podermos eleger com...
Voir les 2 photos

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
19-02-2019 13:07:28

Message de Darwin Atapuma du 19-02-2019Tratando de seguir a estos manes @tourofoman @teamcofidis
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 19-02-2019Tour of Oman 4 etapas. Komandos narys 3.
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 19-02-2019Preview Ruta del Sol

Read how last year's winner Tim Wellens and sports director Bart Leysen think about the Vuelta Ciclista a Andalucia, starting tomorrow! 🇪🇸

👉 Now online: bit.ly/2tpkQ10
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
19-02-2019 12:41:43

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 19-02-2019Ya huele a Vuelta Andalucía. Verificando los vehículos. 🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️

#vueltaciclistaandalucia2019 #65rds
Voir la vidéo

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
19-02-2019 12:36:43

Message de Greg Van Avermaet du 19-02-2019Tour of Oman Stage Four: Van Avermaet Shows Consistency and Form with Second Place : CCC Team : Tweede na "iets te brave sprint".
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-02-2019 12:36:18

Message de UAE Team Emirates du 19-02-2019Alexander Kristoffstoff sprints to 5th place in the Tour of Oman 🇴🇲’s fourth stage, while Rui Costa keeps his 4th place overall ahead of the queen stage.‬

‪📝 Report & reaction...
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-02-2019 12:32:00

Message de Astana Pro Team du 19-02-2019👉 Alexey Lutsenko retains leader jersey after stage 4, the day before decisive Tour of Oman Queen Stage

🗣️"I’m confident, but it won’t be easy. I will need all the...
Voir les 6 photos

Marco MarcatoMarco Marcato
19-02-2019 12:26:17

Message de Marco Marcato du 19-02-2019An other strong team performance here at #tourofoman sometimes you win and sometimes you lose.. Today we lost and we learn from it to do better next time😉💪. Always together...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
19-02-2019 12:25:30

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 19-02-2019teambahrainmerida.com : Bahrain Merida Pro Cycling Team is looking forward to compete at the upcoming and exciting Ruta del Sol 2019, that will be held from 20 February to 24...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
19-02-2019 12:23:59

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 19-02-2019Voorbeschouwing: Vuelta a Andalucia – Ruta del Sol 2019 | WielerFlits : Voorbeschouwend Ruta Del Sol vanaf morgen live te bekijken op Eurosport 1. Dylan krijgt een 2 sterren...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 12:19:32

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019teambahrainmerida.com : Oman Convention and Exhibition Center, Tuesday 19 February - Finally! The first victory of the season came thanks to a superb sprint by Sonny Colbrelli, who won stage...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-02-2019 12:09:45

Message de CCC Team du 19-02-2019Tour of Oman Stage Four: Van Avermaet Shows Consistency and Form with Second Place : CCC Team : REPORT: "It’s a big disappointment because the team worked really hard and...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
19-02-2019 12:02:07

Message de Sonny Colbrelli du 19-02-2019Eccola qua la prima vittoria stagionale!
Un bel successo in volata, dopo una tappa veramente dura.

Un enorme grazie a tutta la mia squadra, compagni e staff, che ogni giorno svolgono...
Voir les 4 photos

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
19-02-2019 11:59:45

Message de Benjamin Thomas du 19-02-2019Derniers entraînements avant de s’envoler pour un 5ème championnat du monde 🌍 le premier sans toi @kneisky_morgan . Je voulais simplement te dire merci mon ami, tu n’es pas qu’un...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-02-2019 11:57:00

Message de Team Sunweb du 19-02-2019Tomorrow Casper Pedersen makes his debut for the team at #VAlgarve19! Looking forward to seeing you race in our colours Casper 🙌🏼
Voir la vidéo

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
19-02-2019 11:55:24

Hmmmm...🤔🤔🤔

Torej, danes je etapa 4./6. Tour of Oman 2019 končana..👌👍💪

Naš šampion se je odlično odrezal in končal na 20.mestu z istim časom kot zmagovalec, medtem ko v generalnem ostaja na...

Damiano CunegoDamiano Cunego
19-02-2019 11:50:24

Message de Damiano Cunego du 19-02-2019Stay tuned for my full custom monocoque bike release on the 23rd of February. EXEPT
Voir les 3 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-02-2019 11:48:19

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-02-2019Ons team voor Ruta del Sol (20/02-24/02)🇪🇸

Steven Kruijswijk
Sepp Kuss
Danny van Poppel
Pascal Eenkhoorn
Jonas Vingegaard
Daan Olivier
Antwan Tolhoek

Ploegleiders: Frans Maassen & Sierk Jan de Haan

Lees de voorbeschouwing hier👉🏼 http://po.st/foiX6z
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
19-02-2019 11:48:12

Message de Ramunas Navardauskas du 19-02-2019#navardauskas
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
19-02-2019 11:38:17

Message de Mario Cipollini du 19-02-2019#mcipollini Work in progress .....
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
19-02-2019 11:37:02

Message de Luis Ángel Maté du 19-02-2019Tour de Omán 2019, 4a etapa: Jornada sin contratiempos antes de la decisiva Green Mountain | Luis Ángel Maté : Nos vamos a descansar con los deberes hechos ✅ Llegamos...
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
19-02-2019 11:36:27

Message de MAVI Garcia du 19-02-2019Está todo hecho, dos días y empezamos. Paseo agradable 😎 Oakley Movistar Team
En voir plus

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 19-02-2019Van Hooydonck en “te brave” Van Avermaet grijpen nipt naast ritzege in Oman, bloemen zijn voor Sonny Colbrelli : Ronde van Oman, eerste rittenkoers van het nieuwe seizoen voor Nathan.
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
19-02-2019 11:33:00

Message de Filippo Pozzato du 19-02-2019Conoscete la mia Passoni Bikes, modello Fidia?
Una bicicletta unica in titanio, totalmente realizzata in Italia.

Se vuoi saperne di più: www.passoni.it
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-02-2019 11:18:28

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-02-2019Teamwork makes the dreamwork. Check out some epic shots from the team training camp in the south of Spain.

📸©kramon
Voir les 18 photos

Team CofidisTeam Cofidis
19-02-2019 11:14:45

Message de Team Cofidis du 19-02-2019Belle journée sur le Tour of Oman ! 🌞

Jesper Hansen a attaqué en début d'étape mais c'est Darwin Atapuma qui a finalement pris la bonne échappée. Sonny Colbrelli l'emporte au...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
19-02-2019 11:11:52

Message de Rui Costa du 19-02-2019Chegar agora da etapa e ver uma notícia sobre mim, sabe sempre bem. 🤩
Obrigado @rtppt por valorizar o trabalho dos atletas portugueses 🤗
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 19-02-2019Sonny 🥇👊💪🇮🇹
Triple vainqueur d'étape sur le Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine et vainqueur de l'édition 2015, Sonny Colbrelli (Team Bahrain Merida) vient de remporter au sprint la quatrième étape du...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
19-02-2019 11:07:57

Message de Jesus Hernandez du 19-02-2019Vamos qué nos vamos!!!!
Next stop @tourofantalya !!!
Vamos mis @kometacyclingteam boys!!!💪💪😉😉
#dontstop
#quererespoder
#mefaltas
#ilovemilife
#♾+3
#cyclinglifestyle
#tetodo
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-02-2019 10:53:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-02-2019Il nostro Alexander Kristoff, nella 4° tappa del Tour of Oman, in un arrivo con una strada che tende a salire, paga un po' le fatiche dei giorni precedenti, non...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 10:53:31

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 Tour of Oman
🏆💐 Podium ceremony
🥇 Sonny Colbrelli winner of stage 4️⃣
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 10:46:51

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 Tour of Oman
🚴💨 Fast win
🐌 Slow motion celebration 😀
🤗 Congrats to Sonny Colbrelli❗
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 19-02-2019Tous les portraits vidéos 2019 sont disponibles sur notre chaîne Youtube 👇

https://www.youtube.com/channel/UC3Vk9aIjOl96KKk7TiNBx4A/featured

#RideAndShine
Voir la vidéo

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 19-02-2019🇴🇲 #TOO2019

🏁 Onze top 3 aan de meet vandaag (4e etappe Tour of Oman):
22. Stijn Steels
25. Jesper Asselman
34. Maurits Lammertink

**

🏁 Our first three riders at the finish...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 10:39:13

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 Tour of Oman
👏🏻👏🏻👏🏻 Yessss! What a win! Sonny Colbrelli sprints to victory on stage 4️⃣
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 10:31:27

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 Tourofoman
Stage 4️⃣ Yiti (Al Sifah)-Oman Convention & Exhibition Centre, 131km
🥇 Sonny Colbrelli claims first win of the season❗
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
19-02-2019 10:30:01

Message de Movistar Team du 19-02-2019🎥🚴‍♀️Ⓜ️ Así se prepara el #MovistarTeam2019 femenino. Preciosas imágenes de nuestras 12 ciclistas y todo nuestro equipo durante la concentración de la pasada semana en Calpe.

👌💙 Our women's roster is...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
19-02-2019 10:28:08

Message de CCC Team du 19-02-2019#TOO2019 Colbrelli won the sprint with Greg Van Avermaet sprinting to second place in another demonstration of good form 💪🏼
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
19-02-2019 10:27:37

Einmalig das Gefühl, den legendären #Mammolshainer #Stich bezwungen zu haben - oder? Wer kennt das Gefühl schon? 🚵‍♀🚵‍♂

Wenn nicht: 👉 ŠKODA Velotour 2019

Team SunwebTeam Sunweb
19-02-2019 10:14:45

Message de Team Sunweb du 19-02-2019#VAlgarve19🇵🇹

We're looking forward to a few days racing in Portugal for Volta ao Algarve! Check out our line-up 👇🏼

🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇳🇱 Roy Curvers
🇨🇭 Marc Hirschi
🇳🇱 Sam Oomen
🇩🇰 Casper...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
19-02-2019 10:02:53

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 19-02-2019La Bardiani_CSF si sposta in Spagna 🇪🇸 Da domani e fino al 24 il #GreenTeam in gara alla Vuelta Ciclista a Andalucia
📝 News: https://bit.ly/2T5gJFC

🇬🇧 Bardiani_CSF heads to Spain to...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
19-02-2019 10:02:49

Message de Florian Sénéchal du 19-02-2019🔺 Présentation de la course 🔺

🇵🇹 Tour d'Algarve 🇵🇹

Deux étapes plates, un contre la montre individuel autour de Lagoa et deux arrivées au sommet (Alto da Foia - 6...
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
19-02-2019 09:58:42

Message de Mike Teunissen du 19-02-2019De 2e koers van het jaar, de ronde van de Algarve, begint morgen.
Voorbeschouwing: 📝http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/645-portugal-wordt-tweede-wedstrijd-van-het-seizoen
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
19-02-2019 09:50:55

Message de Tour du Poitou-Charentes du 19-02-2019découvrez la vidéo de l'itinéraire de la Vienne Classic 2019 réalisée par Clement Debien et Ben Didou https://youtu.be/UsOdcRxGzBo
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-02-2019 09:48:19

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-02-2019Ons team voor Volta ao Algarve (20/02-24/02)🇵🇹

Dylan Groenewegen
Amund Grondahl Jansen
Timo Roosen
Mike Teunissen
Neilson Powless
Maarten Wynants
Taco van der Hoorn

Ploegleiders: Grischa Niermann & Nico Verhoeven

Lees de voorbeschouwing hier👉🏼 http://po.st/foiX6z
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
19-02-2019 09:37:57

Message de Tour de Yorkshire du 19-02-2019Our #TourTuesday post today is a shot of our former champion, the great Thomas Voeckler. Thank you for always lighting up our race. Forever welcome in Yorkshire. #TDY
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-02-2019 09:32:26

Message de Team Sunweb du 19-02-2019A nice piece from our friends over at The Prologue with Lucinda Brand after #Bogense2019🌈

➡️ theprologue.com/lucinda-brand
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-02-2019 09:32:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-02-2019RUTA DEL SOL E TOUR OF ANTALYA I PROSSIMI APPUNTAMENTI. INFORTUNIO PER ZACCANTI, FRATTURA ALLA MANO SINISTRA. : 🇪🇸 Vuelta Ciclista a Andalucia
🚴🏻‍♂️ Juan José Lobato Marco Canola Moreno...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 19-02-2019🇫🇷 Tour du Haut Var
🗓 22/02 - 24/02

🇫🇷 Romain Bardet
🇫🇷 Alexis Vuillermoz
🇫🇷 Alexandre Geniez
🇫🇷 Mikael Cherel
🇫🇷 Nans Peters
🇫🇷 Alexis Gougeard
🇫🇷 Hubert Dupont

#ALLEZALM
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-02-2019 09:27:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-02-2019Da domani a domenica saremo impegnati nel 45° Volta ao Algarve em Bicicleta. Questa breve corsa a tappe che si correrà in Portogallo🇵🇹 vedrà il nostro team, agli ordini dei...
Voir les 4 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
19-02-2019 09:26:11

Message de Damien Gaudin du 19-02-2019L’écart est de 3’30” à 50 kilomètres de l’arrivée.

#AllezDamien !
#AllezDirectEnergie !

📸 : Twitter Tour of Oman.
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-02-2019 09:25:49

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-02-2019The Volta ao Algarve kicks off on the 20th : our 2 Portuguese riders of course are representing! Our roster:
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 19-02-2019HAPPY BIRTHDAY!🎉

Let's celebrate this! Join us in wishing Jelle Vanendert a happy 34th birthday!
En voir plus

Diego UlissiDiego Ulissi
19-02-2019 09:14:13

Message de Diego Ulissi du 19-02-2019Next race UAE Tour 💪🏻💪🏻🇦🇪🇦🇪
En voir plus

Burgos BH Pro Cycling TeamBurgos BH Pro Cycling Team
19-02-2019 08:54:51

Message de Burgos BH Pro Cycling Team du 19-02-2019Mañana comienza #65RdS con el baenense Jorge Cubero corriendo en casa.

687 kilómetros distribuidos en cinco jornadas de competición que llevarán al pelotón a recorrer seis de las ocho provincias...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 08:47:41

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019SLONGO: 10 YEARS OF CONTINUOUS EVOLUTION - SportPlusHealth : 🎙 A very interesting chat about training with #BAHRAINMERIDA🇧🇭 coach Paolo Slongo.
Powered by our partner Sport Plus Health ⤵️

https://www.sportplushealth.com/blog/slongo-10-years-of-continuous-evolution/
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
19-02-2019 08:33:55

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 19-02-2019🔟 🚴🏻‍♂️La presentación oficial de Team Caja Rural-Seguros RGA sirvió además para celebrar el décimo año en el campo profesional del conjunto navarro. Un periodo en el que han llegado...
Voir la vidéo

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
19-02-2019 08:32:22

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 19-02-2019Boa dia amigos,

voltamos à competição, Vuelta a Andalucía-Ruta del Sol de 20 a 24 de Fevereiro.
Depois da Volta à Comunidade Valenciana, foi tempo de regressar a casa após 4 semanas,...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
19-02-2019 08:30:57

Message de CCC Team du 19-02-2019Racing is underway on stage four of #TOO2019. We have Nathan Van Hooydonck in a five-rider breakaway with a 3’30” advantage as we approach the halfway point. As racing continues,...
Voir les 9 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
19-02-2019 08:20:12

Message de Damien Gaudin du 19-02-2019Damien est dans l’échappée sur la 4ème étape du Tour d’Oman, ils sont 5 à l’avant de la course avec 3’35” d’avance sur le peloton.

#AllezDamien !
#AllezDirectEnergie !

📸 : Twitter...
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
19-02-2019 08:15:28

Message de Dimitri Claeys fanpage du 19-02-2019Volta ao Algarve | 20 - 24 Fevereiro 2019 : Vanaf morgen start Dimitri in de Volta ao Algarve (Portugal). De 5 daagse rittenkoers is elke dag live te volgen...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-02-2019 08:14:27

Message de Astana Pro Team du 19-02-2019Time for some #KazakhSpirit for Omar Fraile!🇰🇿 He’s playing a traditional instrument from Kazakhstan, the Dombra. Did you know that archeologists found ancient drawings in Central Asia, of musicians playing...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
19-02-2019 07:50:00

Message de Team Novo Nordisk du 19-02-2019Get an in-depth look at our 2019 Colnago C64.

Shimano-Road / Wahoo Fitness / Pioneer Cycle Sports USA / FULL SPEED AHEAD/ Veloflex / Selle Italia / Arundel Bicycle Company
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 07:32:31

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 Tour of Oman
🔥 energy 👊🏻 power 💦 hydration = NAMEDSPORT>
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir les 4 photos

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
19-02-2019 07:30:01

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 19-02-2019PARCOURS // ARDÈCHE
La Faun Environnement Classic de l'Ardèche est cette année encore la plus accidentée de nos deux courses.
. 200,2 km en 3 + 1 tours autour de...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-02-2019 07:04:46

Message de Team Bahrain Merida du 19-02-2019🇴🇲 Tour of Oman
Stage 4️⃣
🚩 Yiti (Al Sifah)
🏁 Oman Convention & Exhibition Centre
🛣️ 131km
🕚 11:00~11:10
🕝 14:17~14:37
➡️ Hilly. Three climbs of Al Jabal Street, but a bunch sprint is expected...
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-02-2019 07:00:03

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-02-2019🍾 Oggi festeggiamo Nicola Bagioli, fresco di podio al Laigueglia e pronto per una grande stagione! 🙌🏻
🎁🍾 Happy Birthday to Nicola Bagioli!
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
19-02-2019 05:55:50

Message de Sean De Bie supporters du 19-02-2019Met de 'VUELTA CICLISTA A ANDALUCIA' (RUTA DEL SOL) zal Sean vanaf morgen zijn eerste rittenkoers van het nieuwe seizoen aansnijden.
Alle etappes worden dagelijks vanaf 15:00u. LIVE uitgezonden op...
Voir les 11 photos

Rui CostaRui Costa
19-02-2019 05:55:00

Message de Rui Costa du 19-02-2019Olá, muito bom dia :)
Este é o perfil para a etapa de hoje. Tudo indica que será uma chegada ao sprint... veremos.
Vamos juntos dar o nosso melhor!
Notícias on-line -> #TOO2019...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
19-02-2019 05:16:08

Message de UAE Tour du 19-02-2019Call out for volunteers! #UAETOUR is looking for you!
Voir la vidéo

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
19-02-2019 04:21:28

Message de Tom Bohli Followers du 19-02-2019In Argentinien und Kolumbien waren sie unsere "Arbeiter", Oliviero Troja und Tom Bohli beide gleich alt. Sie haben neben dem Alter auch ähnliche Eigenschaften die sie grosszügig dem Team zur...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-02-2019 04:07:30

Message de CCC Team du 19-02-2019#TOO2019 Stage 4
🗺 Yiti > Oman Convention and Exhibition Centre
🚩🚴🏁 131km
⏰ 11:10 GST (08:10 CET)
⛰ x 4

#RideForMore
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
19-02-2019 01:41:39

Message de Jessenia Meneses du 19-02-2019Hay cosas que no sabemos de los demás... picos pues y que duerman sabroso 😇😚
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart