ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
26-02-2019 23:19:04

Message de Marcus Burghardt du 26-02-2019#sworks #tarmac #discbike #streetart #marcusburghardt #instabike
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
26-02-2019 23:12:34

Message de Alex Cano Ardila du 26-02-2019Sé tan fuerte que nadie pueda doblegar tus sueños y tan humilde que todos deseen que puedas alcanzarlos #canteraprocycling #coldeporteszenu
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
26-02-2019 22:27:27

Message de Brenton Jones du 26-02-2019Morning recovery spin 🚴🏻‍♂️ Bit fresh but a quality day for a pedal and conditioning session ☺️
Voir les 2 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-02-2019 22:05:17

Message de Team Novo Nordisk du 26-02-2019Lozano describes how solid teamwork on today's hilly stage 3 at Tour du Rwanda helped him to a top 10 finish. 🇷🇼
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
26-02-2019 21:23:27

Message de Audrey Cordon-Ragot du 26-02-2019Cyclisme. La saison féminine a débuté, voici six coureuses à suivre en 2019 : Mon 🔝6️⃣ à suivre cette saison !

🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️⤵️

https://www.ouest-france.fr/sport/cyclisme/cyclisme-la-saison-feminine-debute-voici-six-coureuses-suivre-en-2019-6237975
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019Sweet 😍
#roval
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-02-2019 20:46:17

Message de Team Novo Nordisk du 26-02-2019Charles Planet breaks down his 2nd day in the UAE Tour breakaway and his hunt for the intermediate sprint jersey.
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
26-02-2019 20:45:31

Message de Rachel Neylan du 26-02-2019A little bundle of pride and joy 🧡 💙
.
.
.
Thank you to our precious @virtu_cycling performance partners @storck.world @srmpower @sportful @hedwheels @bontcycling @kask_cycling @koo_world @ceramicspeed @prologo.official @lookcycle!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 20:14:52

Message de CCC Team du 26-02-2019GALLERY: UAE Tour Stage Three : CCC Team : GALLERY: 🛣 or ⛰, there was nothing in between on #UAETour stage three today!

Join the peloton as they rolled through...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
26-02-2019 20:11:51

Message de Jérémy Roy du 26-02-2019Février ... Cuissard court 🤔
@piikshop
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
26-02-2019 20:07:47

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 26-02-2019Amigos de @lapuritoandorra 🤗🤗🤗
En breve noticias de nuestro invitado sorpresa!!!!!
Muchas ganas de que conozcáis quién será el homenajeado en esta 5ª edición!!!
Quien crees que será?????? 🤔🤔🤔
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019‪We have a few snaps for you from today's #UAETour stage: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2151/uae-tour-stage-3‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
26-02-2019 19:58:43

Message de Diana Peñuela du 26-02-2019EQUIPO, una red invisible de vínculos, conversaciones y relaciones de confianza, expectativas, sueños y promesas, peticiones y ofertas, compromisos individuales, creencias, propósitos y valores compartidos que necesitamos construir para merecer...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 19:54:10

Message de UAE Tour du 26-02-2019Check out the highlights of Stage 3 of the #UAETOUR as we look back on a stunning finish from World Champion @AlejandroValverde from Movistar Team
Video credit: Velon CC
Voir la vidéo

Quentin ValognesQuentin Valognes
26-02-2019 19:44:41

Message de Quentin Valognes du 26-02-2019🇰🇼 Sacrée journée ! ☺️
Après avoir rencontré et passé un très bon moment avec les élèves de la GEMS World Academy - Dubai, j'ai eu l'occasion de visité l'hôpital de...
En voir plus

Benoît VaugrenardBenoît Vaugrenard
26-02-2019 19:44:36

Bonsoir à tous,

Voici mon programme à venir pour les prochains mois :

-02/03 Classic de l’Ardèche
-02/03 Drome Classic
-24/03 GP Denain
-30/03 Loire Atlantique
-31/03 Cholet Pays de la...

Bruno Armirail AthlèteBruno Armirail Athlète
26-02-2019 19:41:31

Message de Bruno Armirail Athlète du 26-02-2019Belle 3 ième place de notre grimpeur @david_gaudu en haut du Jabel Hafeet (10 km de montée)
Encore 4 étapes.
📸 @hokuto2
#equipegroupamafdj #lapierrebikes #dubai #uae #desert #emiratsarabesunis #dubaidesert #theuaetour #uaetour...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-02-2019 19:35:29

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-02-2019Oggi nel Uae Tour abbiamo visto le "ombrelline", come nel motomondiale. D' altronde con Gaviria che va come una moto c'è lo si poteva aspettare. 😜😉🤗🤩😎
Voir les 5 photos

David GauduDavid Gaudu
26-02-2019 19:26:55

Message de David Gaudu du 26-02-2019Premier podium World Tour avec une 3ème place aujourhdui sur L’ UAE Tour. J’endosse le maillot de meilleur jeune par la même occasion.
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-02-2019 19:21:48

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-02-2019Coming soon in March... the new KATUSHA Sports Spring/Summer 2019 performance collection. By Pro riders. For you. This Friday.
___

#KATUSHASports #ByProRidersForYou
Voir la vidéo

Mark RenshawMark Renshaw
26-02-2019 19:14:25

Message de Mark Renshaw du 26-02-2019Home : Relax as your ride through the idyllic countryside on fully closed roads. Register for the B2B today https://bit.ly/2MJmfbn
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-02-2019 19:06:38

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-02-2019Viser des objectifs
Travailler pour les atteindre
Et apprécier le chemin !
En voir plus

Greta RichioudGreta Richioud
26-02-2019 19:06:06

Message de Greta Richioud du 26-02-2019Just the beauty of a sunset ...
#bodygeometryfit #iamspecialized #sworks #shoes #cycling #womencycling #specialized #whatsworthit
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-02-2019 19:03:59

Message de UAE Team Emirates du 26-02-2019‪Three stages done in the UAE Tour 🇦🇪 ‬

‪Check out the best pictures from the Emirati’s race in our gallery:
http://www.uaeteamemirates.com/gallery-2019-uae-tour/

‪#UAETeamEmirates #UAETour ‬
Voir les 4 photos

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
26-02-2019 19:01:32

Message de Filippo Pozzato du 26-02-2019Giro in bici al tramonto sulla Al Qudra Cycling Track.
86km di strada solo per biciclette che entra nel deserto ad ovest di Dubai.

Scenari e paesaggi fantastici per pedalare....
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
26-02-2019 18:59:53

3ème étape Tour UAE! Une arrivée au sommet au milieu du désert! La forme n’est pas encore au rdv. Côté équipe une très belle 3e place de David Gaudu.

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-02-2019 18:59:31

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-02-2019Rest in peace, Jef Braeckevelt.

After a life full of passion for cycling, from the first till the very last day.

14 years as a sports director for the Lotto-team, in good...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 18:41:45

Message de CCC Team du 26-02-2019GALLERY: Today in Warsaw, the #CCCTeam4UNICEF partnership was officially inaugurated. Check out photos of the press conference 👇🏼
Voir les 9 photos

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
26-02-2019 18:30:50

Message de Emanuel Buchmann du 26-02-20194. place today in the first mountain stage of @theuaetourofficial and also now 4. In the GC
Was like yesterday a super team effort to be always in the front when...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-02-2019 18:26:13

Message de Team Novo Nordisk du 26-02-2019REPORT: Calabria and Planet Battle in Breakaway on Stage 3 of UAE Tour : Two consecutive days in the UAE Tour breakaway keeps Charles Planet in the running for the...
En voir plus

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
26-02-2019 18:24:33

Message de Tim Declercq Official du 26-02-2019deceuninck-quickstep.com : The Volta ao Algarve KOM champion talked about his memorable day in the break, for which he was handsomely rewarded.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-02-2019 18:14:19

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-02-2019Impossible de manquer les Glaz Ha Du, le drapeau breton aux couleurs du Vital Concept - B&B Hotels, sur le Tour du Haut-Var 2019. Essentiel pour soutenir nos coureurs !...
Voir les 27 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-02-2019 18:04:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-02-2019The race headed up hill for the first time with a summit finish at the top of Jebel Hafeet.

📸 Getty Images
Voir les 15 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-02-2019 18:02:11

Message de Israel Cycling Academy du 26-02-2019Tour Du Rwanda , Queen stage report:

THE PLAN , THE MOVE , THE DAMAGE

The plan was conceived the night before when the 5 ICA riders assembled in the...
Voir les 9 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-02-2019 18:01:29

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-02-2019Nella tappa di oggi del Uae Tour, il nostro campione Diego Ulissi si è messo in mostra scattando ad inizio salita. Pur consumando notevoli energie in questo attacco, quando è...
Voir les 4 photos

Silvan DillierSilvan Dillier
26-02-2019 18:01:22

Message de Silvan Dillier du 26-02-2019would you help me win the titel of the argovian sportsman of the year? vote here 👇🏽 for my performance in paris-roubaix (everybody is allowed to vote!)

https://www.aargauerzeitung.ch/sport/aargau/wer-wird-aargauer-sportler-des-jahres-2018-das-sind-die-sechs-kandidatinnen-und-kandidaten-133875927

thanks everyone for voting...
Voir les 3 photos

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
26-02-2019 18:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 26-02-2019Notre ami et membre du GPF-Grand Prix de Fourmies, Jean Louis CHAPPAT, mis à l'honneur dans le magazine municipal de février de la ville de Fourmies pour la sortie de...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
26-02-2019 17:59:58

Message de Greg Van Avermaet du 26-02-2019nieuwsblad.be : Greg Van Avermaet was vandaag één van de eersten om het parcours van de Omloop Het Nieuwsblad te verkennen, de overige ploegen zullen vooral woensdag en do...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
26-02-2019 17:53:19

Message de Zdenek Stybar du 26-02-2019About last sunday 😜
Cobbles are coming 😍
📸Getty Images
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
26-02-2019 17:38:39

Message de Sacha Modolo du 26-02-2019Stage 3. @theuaetourofficial #explorertheworld #sachamodolo #cannondale #picoftheday #rapha #cannondale #sistemsix #poc
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019Still one of the funniest moments of the pre-season 😛
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-02-2019 17:32:18

Message de Team Novo Nordisk du 26-02-2019REPORT: Lozano Fights to Finish Top 10 in Brutal Stage at Tour du Rwanda : David Lozano survived a grueling day of climbing to finish 9th on a hard fought...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
26-02-2019 17:28:26

Message de Rui Vinhas du 26-02-2019Depois de um treino duro o 100% Whey Professional da Prozis é ideal para sentir como os músculos recuperam e de que forma é que o desempenho melhora a cada...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
26-02-2019 17:28:04

Message de Boaro Manuele du 26-02-2019We did great team work in protecting our teammates Jan and Gorka today at the UAE Tour 🇦🇪.
We tried to stay in front when the final climb started and then...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
26-02-2019 17:26:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 26-02-20194⃣Mammolshain ➕2⃣Ruppertshain ➕1⃣Billtalhöhe ➕ 1⃣ Feldberg = Eschborn-Frankfurt 2019

🔝Die Formel des Glücks der Elite am 1. Mai - und wie ist eure?

#DonnerstagPreissprung
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
26-02-2019 17:25:50

Message de Astana Pro Team du 26-02-2019Second win in a row for Merhawi Kudus and Astana Pro Team at the Tour du Rwanda 2019!

#TDRwanda19
#AstanaProTeam

📷 @TDRwanda
Voir les 6 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
26-02-2019 17:17:33

Message de Rally UHC Cycling du 26-02-2019When our athletes need to recover fast, they choose NormaTec Recovery compression to improve circulation and get a leg up on the competition.
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
26-02-2019 17:15:13

Message de Quentin Jauregui Officiel du 26-02-2019[ Résultat Étape 3 ] : Alejando Valverde ( Movistar ) s’est imposé au sommet dans un sprint à quatre. Il devance Primoz Roglic ( Team Jumbo Visma ) et...
Voir les 2 photos

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
26-02-2019 17:12:42

Message de Dwars door Vlaanderen du 26-02-2019Today, we heard the sad news that former cycling team manager Jef Braeckevelt passed away. Our thoughts are with his family and friends. https://bit.ly/2T0HYC5
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
26-02-2019 16:57:22

Message de Ermenault Corentin du 26-02-2019Retour sur mon dernier bloc de course.

Enchaînement avec Almeria et la Ruta del Sol qui va faire du bien pour la suite.
Une Ruta qui se passait bien pour...
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
26-02-2019 16:55:05

Message de Brabantse Pijl du 26-02-2019The wait is almost over...⌚️#BP19
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 26-02-2019Przemyslaw Kasperkiewicz aura tout tenté aujourd'hui pour maintenir sa 2ème place au classement général en se jetant dans l'échappée matinale. Mais l'étape est ponctuée d'ascensions. Cette dernière se fera ainsi...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-02-2019 16:48:08

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-02-2019Ilnur Zakarin happy with the first real test of the season. 7th place in the tough finish on Jebel Hafeet Mountain. Back on the level of the world‘s best climbers...
Voir les 9 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
26-02-2019 16:46:00

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 26-02-2019#Repost @littleleilashop
• • • • • •
Our first COMPETITION time!! Invite your friends to our instagram/ facebook page and let them tag your name underneath this post to stand...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
26-02-2019 16:45:04

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 26-02-2019#Repost @littleleilashop
• • • • • •
Our first COMPETITION time!! Invite your friends to our instagram/ facebook page and let them tag your name underneath this post to stand...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
26-02-2019 16:43:24

Message de Adriano Malori du 26-02-2019LA MAGLIA DI CAMPIONE DEL MONDO, la maglia più bella del mondo, sulle spalle del ciclista più forte al mondo...e anche una delle persone più belle che abbia conosciuto...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-02-2019🇫🇷 Les Boucles Drôme Ardèche
🗓 02/03 & 03/02

🇫🇷 Romain Bardet
🇫🇷 Alexis Vuillermoz
🇫🇷 Axel Domont
🇫🇷 Clement Chevrier
🇫🇷 Hubert Dupont
🇫🇷 Nans Peters
🇫🇷 Francois Bidard

#ALLEZALM
Voir les 2 photos

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
26-02-2019 16:16:57

Message de Felix Großschartner du 26-02-2019Nach ein paar relativ gemütlichen Tagen stand heute ein kleiner Leistungstest am Programm. Wie immer, eine Quälerei!!! 😜👌
.
.
.
#borahansgrohe #iamspecialized #sportful #testday #suffering #fegro BORA-hansgrohe
Voir les 2 photos

Leveau JérémyLeveau Jérémy
26-02-2019 16:03:49

Message de Leveau Jérémy du 26-02-2019Bonjour à tous,

Petit retour sur ma première course de la saison au Tour d’Oman.

Une belle course de reprise relativement relevée et difficile sous la chaleur.

Six étapes étaient au...
Voir les 6 photos

Tour of UtahTour of Utah
26-02-2019 16:01:34

Message de Tour of Utah du 26-02-2019We are excited to return to Snowbird Resort for the Prologue of #TOU2019. In addition to an incredible race, riders and spectators alike will be treated to some of the...
Voir les 4 photos

Maxime MonfortMaxime Monfort
26-02-2019 16:01:23

Message de Maxime Monfort du 26-02-2019UAE Tour – Étape 3 : #UAETour : arrivée au sommet, ce mardi. Le mot de Max à consulter sur le site :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/uae-tour-etape-3/
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
26-02-2019 15:56:42

Message de Arctic Race of Norway du 26-02-2019👋 COMPETITION TIME! What are your cycling goals for the season? 🚴‍♂️ Whether it’s a specific destination, distance or cycling holiday—tell us your goals for 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣ in the comment section...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
26-02-2019 15:55:00

Message de Anna Plichta du 26-02-2019Trek-Segafredo : Sezon oficjalnie rozpoczęty.
Za mna 4 dni ścigania w hiszpanskiej etapówce Setmana Ciclista Valenciana - Volta Comunitat Valenciana Fémines 😀 Tym samym pierwszy start w nowej ekipie.
To dopiero...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 26-02-2019XCO TAÇA BEIRA LITORAL/ BIKE PARKE ÁGUEDA

➡️1-ELITE /1-GERAL

📸Carla Bizarro

@korpo-activo
@ProtekPortugal
#3action
Juzo#Compressana
@raizdaaventura @Newrace
#R&M Bike Store
#NUTRIXXION Portugal
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
26-02-2019 15:46:22

Message de Michael Kolar du 26-02-20195 week's of #enduromtb training have come to an end. Rest of 2019 will be very interesting for me with many things on my list from VIP events to Enduro...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-02-2019 15:43:07

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-02-2019VIDEO - Victor Campenaerts - who's currently still training in Namibia - talks about the planned UCI Hour Record, timed by Tissot.
#UCIHourrecord
Voir la vidéo

Paweł BernasPaweł Bernas
26-02-2019 15:40:18

Message de Paweł Bernas du 26-02-2019So proud of @cccteam riding for @unicef! Today the official statement of our cooperation with #unicef has been annouced! #cccteam4unicef 🙌
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
26-02-2019 15:37:17

Message de Movistar Team du 26-02-2019Alejandro Valverde estrena su arcoíris en el UAE Tour : 🌈🤗 "Sabía que había que medir bien el esfuerzo por el fuerte viento; arrancar donde lo hice en 2018 y...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 26-02-2019Dès demain débuteront les Championnats du Monde piste. Trois de nos athlètes seront présentes avec leurs sélections respective.

📺 A suivre sur Eurosport !

#RideAndShine
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
26-02-2019 15:29:18

Message de Marcus Burghardt du 26-02-2019Want to win a Roval wheelset like I ride? Follow @RovalComponents and click the link in their bio to enter the Get On My Wheel Sweepstakes. This might be your...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 15:26:14

Message de UAE Tour du 26-02-2019World Champion Alejandro Valverde triumphs in the Stage 3 of the UAE Tour
Voir les 43 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-02-2019 15:24:21

Message de Team Bahrain Merida du 26-02-2019📢 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 new collection - including team kit 2019 produced by Sportful - available to buy on our official store All4cycling
👇🏻
https://www.all4cycling.com/shop/team-clothing-c-757_1132_1137.html?language=en
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-02-2019 15:22:20

Message de UAE Team Emirates du 26-02-2019🎙️ “The climb was very fast. There was a tail-wind and we had a strong push thanks to it. We wanted to win here today, like in every stage this...
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
26-02-2019 15:08:30

Message de Richard Carapaz du 26-02-2019Pensar que así inició todo 🚴🏼💨 #SiTienesSueñosPersiguelos #RecordarEsVolverAVivir @movistar_team
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 15:01:21

Message de UAE Tour du 26-02-2019Presenting the Jersey Leaders of UAE TOUR STAGE 3 ⭐️
The Red Jersey, sponsored by the Emirates (General individual classification by time) - Primoz Roglic from Team Jumbo-Visma Cycling
The Green...
Voir les 4 photos

Team INEOSTeam INEOS
26-02-2019 15:00:33

Message de Team INEOS du 26-02-2019Kwiato digs deep on Jebel Hafeet : RACE REVIEW: Michal Kwiatkowski dug deep on the steep slopes of Jebel Hafeet and sits 11th overall after three stages of #UAETour
En voir plus

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
26-02-2019 14:58:14

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 26-02-2019📺 LES BOUCLES DRÔME-ARDÈCHE sont fières d'être retransmises par la chaine L’ÉQUIPE pour la 5e année consécutive grâce aux images d' Euromedia !
📌 Samedi 2 mars : Faun Environnement Classic...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 14:55:42

Message de CCC Team du 26-02-2019CCC Team will ride for more with UNICEF to make a bigger difference with every kilometer : CCC Team : NEWS: CCC Team for UNICEF

“We are proud to represent UNICEF...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 26-02-2019Proud to announce that on the 16th of 17th of April, I will try to write cycling history! In Mexico, I will take a shot a the world hour record....
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
26-02-2019 14:45:30

Message de Tour de Yorkshire du 26-02-2019‪Communities across the county are getting ready to welcome the official Tour de Yorkshire trophies ahead of their own tour, which starts this week. https://industry.yorkshire.com/archive/news/communities-gear-up-to-welcome-tour-de-yorkshire-trophies #TDY ‬
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-02-2019 14:41:17

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-02-2019Victor Campenaerts to take on the #UCIHourRecord timed by Tissot!

Lotto Soudal is excited to announce that its Belgian rider Victor Campenaerts will attempt to set a new UCI Hour Record...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
26-02-2019 14:40:52

Message de Lukasz Wisniowski du 26-02-2019CCC Team pojedzie dla UNICEF | Kolarstwo szosowe, Tour de France, Tour de Pologne - naszosie.pl : 👏👏👏
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
26-02-2019 14:40:42

Message de Michał Kwiatkowski du 26-02-2019Had to dig deep on the first summit of the season. Many more to come in 2019. #patience #hardwork

Dużo sił kosztował ten pierwszy szczyt sezonu. Wiele kolejnych przede mną. #cierpliwość...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
26-02-2019 14:40:14

Message de BORA-hansgrohe du 26-02-2019First mountaintop finish at the UAE Tour brings fourth place for Emanuel Buchmann and sixth place for Davide Formolo. Read more here: https://bit.ly/2TiZ4ue
---
Erste Bergankunft der UAE Tour bringt die...
Voir les 9 photos

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 14:40:13

Message de UAE Tour du 26-02-2019World Champion Alejandro Valverde stakes claim to the Department of Transport Stage of the UAE Tour!
#UAETour
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
26-02-2019 14:38:15

Message de Astana Pro Team du 26-02-2019Tour du Rwanda. Stage 3. Merhawi Kudus wins first mountain stage

- I am so happy to win today because it was this victory was possible because all our team did...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 14:32:26

Message de CCC Team du 26-02-2019CCC Team pojedzie dla UNICEF : CCC Team : NEWS: CCC Team pojedzie dla UNICEF

"Trzymam mocno kciuki za sukcesy kolarzy, którzy w wyścigach na całym świecie pojadą po coś więcej...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
26-02-2019 14:30:08

Message de Rui Costa du 26-02-2019Hoje foi uma etapa de chegada dura, onde Martin fez 5°.
Para mim foi um dia menos bom. Eu bem queria... mas as pernas não deixaram. Ritmo infernal que não me...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019An outstanding effort of James Knox on the tough Jebel Hafeet climb helped the 23-year-old Cumbrian move up to ninth in the UAE Tour overall standings: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3797/outstanding-effort-sees-knox-make-inroads-in-uae-tour-gc
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
26-02-2019 14:12:57

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 26-02-2019Guauuuuuu!!!!!! Amor de padre!!!!🥰🥰🥰🥰🥰🥰
A cuál más guapo!!!! Clavaditos a mi!!!🤣🤣🤣🤣🤣
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-02-2019David Gaudu 3e de la 3e étape de l'UAE Tour ! Seulement devancé, au sprint au sommet de Jebel Hafeet, par Alejandro Valverde et Primoz Roglic.

Grâce à son excellente ascension,...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-02-2019 14:06:24

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-02-2019Tough day out for Mitchelton-SCOTT on Jebel Hafeet : REPORT 📰 "This is a unique climb, being a massive road and a totally flat day leading into it" - Brent...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
26-02-2019 14:06:12

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 26-02-2019🇹🇷Riviviamo in "Slowmotion" il secondo posto di Giovanni Lonardi di questa domenica.
🚴🏻‍♂️The second place of Lonardi of the last Sunday, with the video-slowmotion.
📺Thanks to our friend of Tour of Antalya...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
26-02-2019 14:04:35

Message de Team Sunweb du 26-02-2019🗣️"I couldn't really attack and was suffering on my way up. The whole day was relatively easy and then it was full gas up the climb. It wasn't completely great,...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 14:02:20

Message de CCC Team du 26-02-2019De La Parte Moves Up the General Classification After First Summit Finish of UAE Tour : CCC Team : REPORT: “When the final selection was made, I was happy that...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-02-2019🇦🇪 UAE Tour - Etape 3

La semaine passée il nous annonçait avoir hâte de découvrir le niveau WorldTour pour la première fois de sa carrière.

Aujourd'hui, Geoffrey Bouchard s'est très...
Voir les 2 photos

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 26-02-2019Love my new bike "Sonic Alto Revelator" ... Thanks KTM Bike Industries🔝🔝🔝
Neri - Selle Italia - KTM Bicycle Line Selle Italia Sidi Sport Neri Sottoli Force #cycling #passion #bike #workout...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
26-02-2019 13:58:53

Message de Lex Albrecht du 26-02-2019Riding up Gibraltar near Santa Monica, CA with my teammates. This is where Alice and I enjoyed the view from before descending back down to the ocean!
Voir les 2 photos

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
26-02-2019 13:55:27

Message de Dimitri Claeys fanpage du 26-02-2019De Cofidis selectie voor de Omloop het Nieuwsblad aanstaande zaterdag.
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
26-02-2019 13:49:57

Message de Damiano Caruso du 26-02-2019Stage 3! #uaetour #bahrainmerida #hardstage
Voir les 5 photos

Johann van ZylJohann van Zyl
26-02-2019 13:39:50

Message de Johann van Zyl du 26-02-2019To ride or not to ride? What a stupid question. Let’s go! 🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-02-2019 13:38:29

Message de Trek-Segafredo du 26-02-2019Valencia in photos | Trek Race Shop : So many incredible photos from an incredible race by the women's team.

Click below to see the gallery.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 13:18:36

Message de UAE Tour du 26-02-2019Welcome the winners of the #UAETour Stage 3!
Voir la vidéo

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
26-02-2019 13:18:18

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 26-02-2019Omloop Het Nieuwsblad is only a few days away. Make sure to join us in Stad Gent for the start. Place to be: 't Kuipke! 🤘#OHN19

More info👉 https://bit.ly/2SpbTi9
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-02-2019 13:12:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-02-2019Siamo ancora protagonisti nella terza tappa del UAE Tour. Nella tappa con arrivo in salita a Jebel Hafeet, prima ci abbiamo provato con Diego Ulissi, poi è stato Dan Martin...
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019The future!
#UAETour
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-02-2019 13:11:23

Message de UAE Team Emirates du 26-02-2019‪🇦🇪 UAE Tour 3: Dan Martin finishes 5th in Jabel Hafeet mountain.‬

‪#UAETeamEmirates #UAETour ‬
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
26-02-2019 13:10:16

Message de Movistar Team du 26-02-2019🌈🙌 #BALAARCOÍRIS 🙌🌈 | UAE Tour
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 13:06:59

Message de CCC Team du 26-02-2019Valverde took the win on #UAETour stage three with Victor De La Parte fighting all the way to the line at the top of Jebel Hafeet before finishing just outside...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
26-02-2019 13:02:17

Message de Kilian Frankiny du 26-02-2019Freitag bis Sonntag stand ich an der Tour du Haut Var am Start. Mein erstes Rennen mit unseren Leader Thibaut Pinot!
Am Freitag verlor ich in der Abfahrt kurz vor...
Voir les 6 photos

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 13:01:23

Message de UAE Tour du 26-02-2019And the winner of the #UAETour Stage 3 is... Alejandro Valverde 🏆
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 12:59:30

Message de UAE Tour du 26-02-20192km of racing to go... it’s all full gas from here for the climbers with all the energy they’ve got!
En voir plus

LUCA Chirico fans clubLUCA Chirico fans club
26-02-2019 12:57:13

Message de LUCA Chirico fans club du 26-02-2019Pedalando in compagnia.
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 26-02-2019📣 WINACTIE 📣

🎬 Morgen verschijnt een nieuwe aflevering van onze videoreeks 'Q&A'. Ditmaal is de vraag "wie is het meest verliefd op zijn fiets?"

💬 Reageer hier met de naam van...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 12:30:07

Message de UAE Tour du 26-02-2019‪The peloton is all together as the teams get ready to bring their climbers to the front for the last part of this race 💪🏻 #UAETOUR ‬
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019Download these spectacular wallpapers which celebrate some of the finest Deceuninck - Quick-Step wins since the start of the season: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/more/wallpapers
Photo: GettySport
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
26-02-2019 11:56:32

Message de Prudential RideLondon du 26-02-2019🖐🖐🖐

Hands up if you've entered the 2019 Prudential RideLondon-Surrey 46 ballot...
Voir les 4 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-02-2019 11:55:53

Message de Israel Cycling Academy du 26-02-2019RWANDA: 3rd place for MATTEO.

Our Swiss climber just finished 3rd in the TOUR DU RWANDA after a great battle on the 5 categorized climbs Queen stage .

Matteo, just in...
Voir la vidéo

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
26-02-2019 11:52:20

Message de Philippe Gilbert du 26-02-2019Friends for ten years now and as always a pleasure to ride with you Chris Froome 🙌🏼 #Season17
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
26-02-2019 11:52:12

Message de Jelle Wallays du 26-02-2019We zijn bezig met onze B&B kamers in KOOON
Doordat we moeten voldoen aan bepaalde criteria voor de B&B verkopen we verschillende zaken in heel goede staat.
Indien interesse mag...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-02-2019 11:37:31

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-02-2019Sunny days ☀️

#OurTimeIsNow
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
26-02-2019 11:34:44

Message de Hugo Sancho du 26-02-2019Volta ao Algarve

... a realidade não tem meio termo, é objectiva, depois desta prova, continuo a trabalhar rumo ao futuro.

Suplementos24.com Juzo CycleSpace - Coimbra Osteofit-Coimbra R&M Bike Store GoinGBike by...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 11:30:24

Message de UAE Tour du 26-02-2019📌64.0 km to go
📌44.7 km/h av. speed
📌0% slope
#UAETOUR
Voir les 3 photos

Tour de SuisseTour de Suisse
26-02-2019 10:50:00

Message de Tour de Suisse du 26-02-2019Die Streckenführung der Tour de Suisse 2019 : L’itinéraire du Tour de Suisse 2019 est là !!! Et promet avec 2 contre-la-montre, les étapes de sprint, la Tremola et le...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-02-2019 10:46:37

Message de Israel Cycling Academy du 26-02-2019ICA RACING Rwanda:The Dual in the tea fields
Voir la vidéo

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
26-02-2019 10:36:44

Message de Florian Sénéchal du 26-02-2019Article paru sur la Voix des Sports de ce lundi 25 février.
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
26-02-2019 10:00:05

Message de Astana Pro Team du 26-02-2019#KazakhSpirit time!🇰🇿⏱

Let’s learn the Kazakh language together with our riders! Lesson 1⃣: Hello - Salem. #Kazakhstan
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 09:34:15

Message de UAE Tour du 26-02-2019Today's route takes in many landmarks – including Al Ain Zoo, Al Qattara, Al Hili and Al Ain Oasis.
Watch the live updates on www.theuaetour.com/live or download the official UAE TOUR...
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-02-2019 09:04:57

Message de Team Bahrain Merida du 26-02-2019🇦🇪 UAE Tour
🎙️ Damiano Caruso ahead of today's hard stage ⤵️
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-02-2019 09:04:05

Message de Team Bahrain Merida du 26-02-2019🇦🇪 UAE Tour
Stage 3️⃣ is the first of two mountain stages and it can be decisive for the GC. #BAHRAINMERIDA🇧🇭 staff members are focused on the target too.
Voir les 6 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-02-2019 08:58:51

Message de Team Bahrain Merida du 26-02-2019🇦🇪 UAE Tour
➡️ Today's stage is a key day for the general classification. #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys are ready for the challenge 👊🏻
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-02-2019 08:55:31

Message de Team Bahrain Merida du 26-02-2019🇦🇪 UAE Tour
Stage 3️⃣
🚩 Al Ain - UAE University
🏁 Jebel Hafeet
🕛 12:10
🕟 ~16:40
➡️ Mountain. 10km final climb. Gradient around 8-9% with a maximum of 11% at 3km to go ⛰️...
Voir les 4 photos

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 08:43:49

Message de UAE Tour du 26-02-2019We’re off!
The first of the hilly stages which finishes with the 10km long climb of Jebel Hafeet.
#UAETOUR
Voir les 3 photos

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
26-02-2019 08:42:44

Message de Julien Van den Brande du 26-02-2019Programma voor de komende week:

27/02: Izegem (14u)
03/03: Gent-Staden (13u30)
05/03: GP Samyn (12u05)

⤴️

Heel veel succes Julien! 🤞🏼

#NEUSHOORN
Tarteletto - Isorex Continental Cycling Team

📸 Jens Morel
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
26-02-2019 08:30:08

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 26-02-2019Cumplimos diez años en el campo profesional gracias a los patrocinadores que apoyan y creen en este proyecto. ¿Quieres conocer a todos los que nos acompañan este 2019 en el...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-02-2019 08:26:57

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-02-2019Veille de Championnats du Monde sur piste pour Adrien Garel et Bryan Coquard qui ont rejoint la Fédération Française de Cyclisme (FFC) en Pologne. 🇵🇱

🔜 À demain pour les qualifications...
Voir la vidéo

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
26-02-2019 08:26:22

Message de Thomas Voeckler Athlete du 26-02-2019thomas-voeckler.fr : L'alsacien autrefois maillot jaune du Tour de France reste fidèle à sa région natale et nous donne rendez-vous sur le prochain  Tour d'Alsace. L'évènement aura ...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-02-2019 08:20:29

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-02-2019A quelques jours de l'ouverture en Belgique ... 😎😎

Only a few days left to the start of the Belgian classics ... 😎😎 #excited
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-02-2019‪Getting ready for another hard day in the saddle at the UAE Tour, which will take the riders atop Jebel Hafeet.‬
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 08:07:26

Message de UAE Tour du 26-02-2019#UAETour Stage 3 starts now!
Voir la vidéo

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
26-02-2019 08:07:05

Message de Przemysław Niemiec du 26-02-2019Został ostatni tydzień!!!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-02-2019 07:56:13

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-02-2019‪TODAY 📅 The peloton will head uphill for the first time as stage three of the #UAETour finishes on Jebel Hafeet 🇦🇪 ‬

‪Action begins at 9:10am CET (19:10 AEDT)...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 07:42:58

Message de UAE Tour du 26-02-2019UAE TOUR STAGE 3 - DEPARTMENT OF TRANSPORT
Sign-on moments
#UAETOUR
Voir les 6 photos

Brenton JonesBrenton Jones
26-02-2019 07:11:34

Message de Brenton Jones du 26-02-2019First service for my Pakenham Mazda CX-9 🚙👌 The staff got it back to me super quick and as always top service 😎 Thanks for your support! Two weeks left...
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
26-02-2019 07:01:47

Message de Michał Gołaś du 26-02-2019Wczoraj zjadło się trochę pustynnego piasku na rancie, dziś pierwsza meta pod górę! Zapowiada się ciekawy tydzień na UAE Tour! 🚴🏻⛰🌪
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-02-2019 07:00:01

Message de CCC Team du 26-02-2019#UAETour stage three:

🗺 Al Ain - UAE University > Jebel Hafeet
🚩🚴‍♂️🏁 179km
⏰ 12:10 GST (09:10 CET)
⛰ There’s just one climb on the cards today but it will play...
Voir les 2 photos

Rui CostaRui Costa
26-02-2019 06:39:00

Message de Rui Costa du 26-02-2019Bom dia a amigos :)
Hoje temos chegada em alto e queremos estar bem, eu, o Martin e o Ulissi. Vamos lá ver se as pernas respondem.
O Eurosport 1 transmite a...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
26-02-2019 06:12:45

Message de Larry Warbasse du 26-02-2019Having some fun in the crosswinds 💨 💨 💨 yesterday in stage 2 of the #UAETour - a bit of suffering was also involved. This was shortly before the guy...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 06:11:59

Message de UAE Tour du 26-02-2019Record your expression for 3 seconds and be part of #UAETOUR experience 📲
Download here:
iOS -> https://itunes.apple.com/ae/app/2sec/id1451626129?mt=8
Android -> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mashfrog.app2sec
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
26-02-2019 06:10:26

Message de Hugo Houle du 26-02-2019cyclingmagazine.ca : Canadian WorldTour rider Hugo Houle continues growth spurt with red-hot Astana and commends national cycling federation for current momentum
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 05:30:32

Message de UAE Tour du 26-02-2019IMPORTANT UPDATE – Please note that there will be frequent road closures in and around the route of the UAE Tour Stage 3 today! Please follow our Instagram stories and...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
26-02-2019 05:06:25

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 26-02-2019First road stage done for the year. Happy with how the legs were and being able to make the front of the echelons each time. But in the end we...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
26-02-2019 05:00:58

Message de UAE Tour du 26-02-2019Stage 3 of the #UAETour, the Department of Transport stage, will start off today from Al Ain-UAE University and end at Jebel Hafeet.
Race starts at 12:10pm local time (GMT+4)
Stay tuned...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-02-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-02-2019ICYMI ⏪ Luka Mezgec sprinted to a top 20 result as the fast-men had their day at the #UAETour 🇦🇪

REPORT 📰 http://bit.ly/MTS19UAESt2

📸 Getty Images
En voir plus

Ted KingTed King