ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
28-02-2019 23:01:01

Sand, wind, echelons, and crashes.

Watch the 🎥highlights from Stage 4 of the UAE Tour where Will Clarke powers the breakaway and young Matteo Moschetti puts his name on the...

Ted KingTed King
28-02-2019 22:37:15

Message de Ted King du 28-02-2019Episode 27: James Bay Descent, part 2 : ‪Curious what the biggest surprise was on the James Bay Descent? Our favorite snack? Why Buck bought $300 pants? How long does...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
28-02-2019 21:54:09

Message de Zdenek Stybar du 28-02-2019Recon #OHN19
📸 @loetie_sports_photography
Voir les 2 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-02-2019 21:47:42

Message de Team Novo Nordisk du 28-02-2019See what it's like for our neo-pro Ulugbek Saidov, who raced Tour du Rwanda as development rider, to return as pro. 🇷🇼
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
28-02-2019 21:43:34

Message de Dimitri Claeys fanpage du 28-02-2019Verkenning Omloop het Nieuwsblad.
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
28-02-2019 21:43:27

Message de Florian Sénéchal du 28-02-2019L'équipe Deceuninck - Quick-Step a tenu aujourd'hui sa conférence de presse avant l' Omloop Het Nieuwsblad, au Koers Museum de Roulers.

Après la conférence de presse, l'équipe a officiellement...
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-02-2019 21:20:00

Message de Team Bahrain Merida du 28-02-2019🏥 MEDICAL UPDATE
Unfortunately Matej Mohorič crashed on today's training ride and he couldn't join his teammates for the Belgium's opening weekend.
Dr Marian Korsič: "He suffered deep excoriations and knee wounds...
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
28-02-2019 21:03:36

Message de Filippo Pozzato du 28-02-2019Mountains today.
It could be strange but even the desert you can find some climbs... 😅

#MyRide19
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 21:01:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Il nostro inviato d' eccezione Przemek Niemiec😉, padrone di casa a Pruszkow in Polonia , ci regala una foto dal mondiale su pista con un sorridente Consonni. Il nostro ...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
28-02-2019 21:00:36

Message de Zdenek Stybar du 28-02-2019Today we kicked off the Northern Classics campaign at the @KOERSmuseum in Roeselare with the press conference prior to #ohn19.

“I’m happy about my condition and we will see what we...
Voir les 2 photos

Christian KneesChristian Knees
28-02-2019 20:59:22

Message de Christian Knees du 28-02-2019A bit colder again today here in Belgium and forecast tells me we get a real classic weekend with some 🌧 and 💨
#ohn #kbk #teamsky #ckcycling #classics
📸 @therealrhodri
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
28-02-2019 20:45:06

Message de Rui Vinhas du 28-02-2019Quando foi a última vez que te sentiste 100% saudável, concentrado, ativo e cheio de energia? Ou a última vez que constataste que estavas a cumprir a tua dose diária...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
28-02-2019 20:25:23

Message de Rafał Majka du 28-02-2019Dziś ostatni trening w Sierra Nevada, dużo kilometrów w pionie. Jutro na kilka dni do domu naładować baterie i kolejny strat Strade Bianche🚲🚲
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
28-02-2019 20:24:12

Message de Tour du Poitou-Charentes du 28-02-2019Vienne Classic : J-3 pour la Vienne Classic... et 43 cadets engagés à la course d'attente... !
https://www.vienne-classic-espoirs.com/
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
28-02-2019 20:18:51

Message de Maciej Bodnar du 28-02-2019Mówi się, że jak do Rzeczki w zimę, to tylko na narty 😁😜🎿 Tradycji stało się zadość - strategiczna fotka w moim ulubionym miejscu. Powiem Wam, że nie spodziewałem się,...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-02-2019 20:18:14

Message de Team Novo Nordisk du 28-02-2019"There's still two days to go, so let's fight for it!"

Charles Planet breaks down stage 5 of UAE Tour and his continued pursuit of the sprinter's jersey. 💪
Voir la vidéo

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
28-02-2019 20:09:32

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 28-02-2019Apretando los dientes!!!! Que tiempos aquellos!!!😬😬😬😬
#uglyfacechallenge #throwbackthursday
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
28-02-2019 20:08:27

Message de Przemysław Niemiec du 28-02-2019#Pruszków2019👍💪🚴🏾🚴🏾🚴🏾
Voir les 2 photos

Hincapie RacingHincapie Racing
28-02-2019 20:07:51

Message de Hincapie Racing du 28-02-2019Few photos courtesy Kyle Dortch from team camp. Ready for Tour of the Southern Highlands Stage Race!
Voir les 3 photos

Peter SaganPeter Sagan
28-02-2019 20:05:26

Message de Peter Sagan du 28-02-2019Can you beat me in a 1km sprint? These two gentlemen just did today at the "Peter Sagan Challenge" in the hansgrohe booth at the #Batibouw exhibition in Brussels... You...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 19:54:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Per poco Rui Oliveira non fa il colpaccio ai mondiali in Polonia su pista nella specialità dello scratch. Il nostro campioncino parte a 10 giri dal termine, prende un buon...
En voir plus

Julien MoriceJulien Morice
28-02-2019 19:54:39

Message de Julien Morice du 28-02-2019Après un bon tour d’Oman, Julien est malheureusement tombé sur la dernière étape. Malgré du repos depuis son retour en France son genou est toujours douloureux, il est dans l’obligation...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
28-02-2019 19:49:42

Message de OLLY FANS CLUB du 28-02-2019@olivierotroia @fernandogaviriarendon @ollyfansclub_ @theuaetourofficial #iotifoolly
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
28-02-2019 19:45:31

Message de CCC Development Team du 28-02-2019Mamy dla Was małą zachętę do tego, aby kalorie ze wszystkich zjedzonych dziś pączków spalać na rowerze 😉🍩🚴‍♂️

To all our fans from abroad - today in Poland we’ve had...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-02-2019 19:40:04

Message de Israel Cycling Academy du 28-02-2019How much he wanted it?

Just look at his tortured face : Daniel Turek was longing for a victory that eluded him so long.

And It was in his reach...
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
28-02-2019 19:32:58

Beste fans,

Louis liet weten dat hij zaterdag start in de Omloop het Nieuwsblad. Door ziekte van enkele renners moet hij noodgedwongen hun plaats innemen. Na de Ronde van Algarve (...

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
28-02-2019 18:55:43

Message de Enric Mas Nicolau du 28-02-2019Entrenando en Colombia en buena compañia.

Training in Colombia in good company.

Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
Voir les 2 photos

Rui CostaRui Costa
28-02-2019 18:49:30

Message de Rui Costa du 28-02-2019Hoje quase ganhamos, de novo com Gaviria, lançado por Kristoff. Resultado muito positivo para a nossa equipa.
Amanhã é chegada ao alto. Vamos lá dar o nosso melhor.
Abraço para todos 🤗
📸...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
28-02-2019 18:42:04

Message de Taylor Off for another great weekend of racing with the @teamhincapie boyz! This weekend of to beautiful Georgia for Tour of Southern Highlands. 🌀🦋💙🙏🏼 #rideforlove
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 28-02-2019#kasseien time #matteotrentin Prima battaglia sulle pietre alla Omloop Het Nieuwsblad, 13 muri nel menù e Grammont ancora decisivo #OHN19 sabato 2 marzo.....
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
28-02-2019 18:30:00

Bei THE ANDRÉ GREIPEL ALS CHALLENGE auf Zwift sind mehr als 2.850 Fahrer aus aller Welt an den Start gegangen und rund 50.000 haben sich die workouts angesehen. Danke an...

Team SkyTeam Sky
28-02-2019 18:23:23

Message de Team Sky du 28-02-2019SALE: Our 60% off Castelli Team Sky kit sale is re-stocked and ready to go. Grab yourself a bargain!

🛒 > http://teams.ky/Castelli60
En voir plus

Aude BiannicAude Biannic
28-02-2019 18:14:17

Message de Aude Biannic du 28-02-2019👉 Ce week-end direction la Belgique 🇧🇪 avec Movistar pour la reprise des courses 😀

Samedi : Omloop het Nieuwsblad
Dimanche : Het Hageland
Mardi : GP Samyn
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-02-2019 18:13:31

Message de Team Novo Nordisk du 28-02-2019REPORT: Calabria and Planet Back in Breakaway on Stage 5 of UAE Tour : Team Novo Nordisk continued to fight for the UAE Tour sprint jersey by putting Charles in...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
28-02-2019 18:04:44

Message de Boaro Manuele du 28-02-2019Another windy 💨 day at the UAE Tour 🇦🇪
We finished safely in the bunch. Massive sprint as expected. Congrats to Elia Viviani on his amazing win!
📸 @bettiniphoto @dariobelingheri
#mb #manueleboaro #AstanaProTeam
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
28-02-2019 17:54:33

Message de Quentin Jauregui Officiel du 28-02-2019[ Résultat Étape 5] : Élia Viviani (Deceuninck-Quick Step) s'est imposé au sprint ce jeudi, lors de la cinquième étape de l’UAE Tour (WT), courue sur 181 kilomètres entre Sharjah...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
28-02-2019 17:53:34

Message de Lilian Calmejane du 28-02-2019Place ce week end à deux des mes courses préférés, Les Boucles Drôme-Ardèche .

Victorieux l’an passé le dimanche et sur le podium le samedi, j’espère faire aussi bien voire mieux...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
28-02-2019 17:53:22

Message de CCC Team du 28-02-2019GALLERY: Join our guys on #UAETour stage five, which saw Jakub Mareczko to a top ten finish, with today's photo gallery 👉 https://bit.ly/2UdaQ6N

#RideForMore 📷: Cor Vos
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
28-02-2019 17:51:42

Message de Rally UHC Cycling du 28-02-2019Kelly Catlin: Trying to balance grad school and pro racing : Read Olympic silver medalist Kelly Catlin's first VeloNews 'Rider Journal' of 2019. Kelly explains the immense challenge of balancing...
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
28-02-2019 17:49:38

Message de Mike Teunissen du 28-02-2019Mike verwacht hoog niveau in Omloop Het Nieuwsblad : Verkenning✅
Het is nog wat zoeken naar het goede gevoel, maar nog 2 dagen de tijd, dan start het Belgische klassiekerseizoen!⤵️

📝http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/651-mike-verwacht-hoog-niveau-in-omloop-het-nieuwsblad
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-02-2019 17:44:58

Message de Team Novo Nordisk du 28-02-2019REPORT: Lozano Climbs to 6th Overall at Tour du Rwanda : Lozano made the most of a hectic stage to put himself within striking distance of top 5 overall at...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
28-02-2019 17:35:15

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 28-02-2019It was a fast and chaotic stage five of the 2019 UAE Tour on Thursday, but Marcel Kittel stayed the course and produced a strong third place in a bunch...
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
28-02-2019 17:35:13

Message de Damiano Cunego du 28-02-2019Ed e’ arrivato anche il Nuovo cappellino.
Sono proprio i primissimi arrivi del brand Damiano Cunego 🤜🤛🏻🔝😎.
by Rosti
State sintonizzati,arriveranno molte altre novità.
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 28-02-2019Schönberger: “Kolumbien war richtig cool“ | radsport-news.com : Dank Radsport-news.com werdet ihr immer am laufenden gehalten.

Danke für den Bericht!

Neri - Selle Italia - KTM

Revital Aspach Villa Vitalis
#Bauzone...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 17:30:47

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Come è giusto che sia, questa sconfitta la prendiamo col sorriso. Il nostro campione Fernando Gaviria alza le mani, é umano, non è invincibile. D'altronde sino ad ora aveva sprintato...
Voir les 5 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
28-02-2019 17:29:56

Message de Audrey Cordon-Ragot du 28-02-2019Venez découvrir les tenues Trek-Segafredo chez les Vélo & Oxygen Cycles Mace Pascal et notamment les tenues « haute visibilité » pour rouler en toute sécurité! 🚨
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
28-02-2019 17:27:47

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 28-02-2019All info regarding mobility to get at the start and finish can be found on our website 🚘🚲🚶‍♂️ #OHN19

📲 https://www.omloophetnieuwsblad.be/en/ohn/elite-men/mobility
En voir plus

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
28-02-2019 17:21:27

Message de Team Direct Energie du 28-02-2019#BDA19 Notre équipe pour les Boucles Drôme Ardèche : Classic de l'Ardèche (02/03) et Drôme Classic (03/03). Le vainqueur sortant de la Drôme Classic, Lilian Calmejane, fera tout pour défendre...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 28-02-2019Tiesj Benoot and Tim Wellens about the Omloop Het Nieuwsblad

💬 Tiesj Benoot: "I think we have a really strong team in general. We can go for the victory in the...
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
28-02-2019 17:13:49

Message de Piotr Konwa du 28-02-2019Dieta dietą, ale wszystko jest dla ludzi. Tłusty czwartek jest w końcu tylko raz w roku 🍩🤷‍♂️ #fatthursday #doughnuts #withcoffee #afterhardtraining @kawadlakolarzy @kasiawojs
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
28-02-2019 17:06:43

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 28-02-2019SÉLECTIONS ET APERCU

📰 Aperçu du 🇧🇪 Circuit het Nieuwsblad et 🇧🇪 Kuurne-Bruxelles-Kuurne aves les sélections et réactions du DS Hilaire Van Der Schueren et 🚴 Frédéric Backaert

👉 http://www.wanty-gobert.com/fr/content/wanty-gobert-en-route-pour-le-week-end-douverture-en-belgique
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-02-2019 17:05:09

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-02-2019It was another chance for the sprinters on the fifth stage of the UAE Tour.
Voir les 11 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
28-02-2019 17:03:34

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 28-02-2019Verkenning Omloop Het Nieuwsblad🇧🇪😎🚴‍♂️
Voir les 7 photos

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
28-02-2019 17:03:06

Message de Jose Serpa ''El Leon Quien me conoce sabe el significado 🦁🦅 siempre vivirás en nuestros corazones amigo mío . Gracias a mi familia italiana por este lindo homenaje 🙏🥰
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
28-02-2019 17:03:00

Message de Damiano Cunego du 28-02-2019Damiano Cunego oggi, dodici domande al principe - 4ActionSport : Ecco la mia intervista prima della Granfondo Laigueglia
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
28-02-2019 17:00:18

Message de Prudential RideLondon du 28-02-2019🚴‍♀️ NEWS 🚴‍♂️

If you were successful in the Prudential RideLondon-Surrey 100 ballot, we have now extended the payment window to guarantee your entry.

The window closes at 5pm, Friday 1...
Voir les 4 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
28-02-2019 16:59:01

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 28-02-2019Great pic #BeastMode
📷 ?
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
28-02-2019 16:54:26

Message de Paweł Poljański du 28-02-2019Małe giro po Kaszubach😉
Wahoo Fitness
En voir plus

Rui CostaRui Costa
28-02-2019 16:52:55

Message de Rui Costa du 28-02-2019Amigos preciso MUITO da vossa ajuda.
Este cãozinho está desaparecido. Chama-se Brownie e é como se fosse da família.

Fugiu há 2 dias na Póvoa de Varzim.
Peço a quem saiba algo dele...
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
28-02-2019 16:50:31

Message de Lukas Pöstlberger du 28-02-2019Das sind mal super Neuigkeiten 😊

Auch wenn es noch einige Zeit dauert, aber ich freue mich schon sehr auf die Staatsmeisterschaften fast vor meiner Haustür. 🇦🇹

#PöstiPower
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
28-02-2019 16:46:32

Message de Johann van Zyl du 28-02-2019The 303 Project
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
28-02-2019 16:46:26

Message de Philippe Gilbert du 28-02-2019Recon done! 🚜😅 #OHN19 #Season17
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
28-02-2019 16:37:50

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 28-02-2019Opening weekend is upon us! The legendary Omloop Het Nieuwsblad and Kuurne-Brussel-Kuurne are only a few days away. Our roster for the races:
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 28-02-2019Press conference time for Tiesj Benoot and Tim Wellens ahead of the Belgian opening weekend! #OHN19 #KBK19
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 16:16:53

Message de UAE Tour du 28-02-2019Stage 5 - Watch the highlights of the day culminating with a tight finish between Viviani, Gaviria and Kittel. Enjoy the show.
Voir la vidéo

Quentin PacherQuentin Pacher
28-02-2019 16:13:08

Message de Quentin Pacher du 28-02-2019Cols bordés de neige + grand soleil = 😍👌🏼
.
📸 @leaescudie @ Talc de Trimouns
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 28-02-2019🇦🇪 #UAETour

5th place for The Beast today in stage 5.

Nice one Reinardt Janse van Rensburg.
Voir la vidéo

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
28-02-2019 16:06:50

Message de Volta ao Algarve du 28-02-2019Números que revelam o impacto da Volta ao Algarve:
📡 7h45m de transmissão em direto em 121 países
📺15h15m de transmissão em diferido na rede Eurosport
📰 1431 notícias sobre a Volta, 845...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
28-02-2019 16:04:18

Message de Adriano Malori du 28-02-2019I watt sono molti meno di prima..
I kg sono aumentati un pochino..
I km/h si sono abbassati..
Ma la goduria... beh quella è la stessa di sempre 🤩 #sunshine Nalini
En voir plus

⭐ Derrière l'objectif - WEBSERIE ⭐

Voilà bientôt trois décennies, que l'aventure de l'équipe AG2R La Mondiale a débuté.

Une aventure d'hommes et de femmes, faite de hauts et de bas,...

Tour of UtahTour of Utah
28-02-2019 16:01:47

Message de Tour of Utah du 28-02-2019#Throwback to the Tour of Utah 2004 when John Osguthorpe became the first ever Tour of Utah winner! It just so happens that this is the answer to our #TriviaTuesday...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
28-02-2019 16:01:04

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 28-02-2019Gave it a go today. 5th place against some world class sprinters. Not too bad. ✋
Voir la vidéo

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 28-02-2019🇧🇪 #OHN19

Ein-de-lijk is het zover: het klassieke voorjaar staat voor de deur! Zaterdag rijden we de Omloop Het Nieuwsblad!

📢 Kom jij onze renners aanmoedigen?
📲 Vooruitblik: https://bit.ly/2NxqLKw

**

It's finaly time...
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
28-02-2019 16:00:46

Message de Marc Sarreau du 28-02-2019UAE Tour .

Première course world tour de la saison, qui a débuté par un chrono par équipes avec un temps correct.
La deuxième étape promise à un sprint a...
Voir les 3 photos

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 16:00:35

Message de UAE Tour du 28-02-2019UAE Tour a partagé 29 photos.
Voir les 29 photos

Le lendemain de la Classic de l'Ardèche, c'est la Drôme Classic.
Voici notre équipe pour cette 2e course française du week-end à venir.

Cesare BenedettiCesare Benedetti
28-02-2019 15:58:29

Message de Cesare Benedetti du 28-02-2019Putting on those extra grams for @kuurnebrusselkuurne on Sunday 🙃#tłustyczwartek #tłustyczarek #pączek #kreple #giovedìgrasso #krapfenzeit
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 15:57:30

Message de UAE Tour du 28-02-2019Today’s Jersey Leaders ⭐️
🔺Red Jersey - Primoz Roglic Team Jumbo-Visma Cycling
🔺 Green Jersey - Stepan Kuriyanov (Gazprom - RusVelo)
🔺White Jersey - David Gaudu (Groupama - FDJ)
🔺Black Jersey -...
Voir les 4 photos

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
28-02-2019 15:56:51

Message de Tour de Yorkshire du 28-02-2019#ThrowbackThursday to when Kirsten Wild dominated in Doncaster (for the first time 😉) in the Asda Tour de Yorkshire Women's Race back in 2016. #WTDY
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
28-02-2019 15:55:02

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 28-02-2019Zaterdag maakt Wout zijn debuut voor ons team in de Omloop!🇧🇪
🗣 ‘Ik denk dat de honger die ik nu voel een goed teken is’

De video🎥👉🏼 http://po.st/TEwtR6

Kijk jij uit naar zijn...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 15:51:38

Message de UAE Tour du 28-02-2019UAE TOUR STAGE 5 WINNER: Elia Viviani 👏🏻
Italian rider Viviani wins Stage 5, the Sharjah Stage, of the UAE Tour by the narrowest of margins. A truly close finish.
He completed...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 28-02-2019How good is my imitation?
Give me points on 10 😂
.
.
#mobility #flexibility #stretching #yoga #imitation #imitationgame
📸@gielen.marie
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-02-2019 15:42:07

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-02-2019Il nostro nuovo sito Internet è online! Dateci un'occhiata
Our new website is online! English version will be ready very shortly

🧐 http://www.neriselleitaliaktm.com

#OurTimeIsNow
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
28-02-2019 15:41:05

Message de Felix Großschartner du 28-02-2019Tolle Neuigkeiten.!!!

Freut mich, dass die Österreichische Staatsmeisterschaft im Straßenrennen heuer wieder in Oberösterreich statt findet. 👍

#austrianchampionship #borahansgrohe #austria #österreich #mondsee #salzkammergut
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-02-2019 15:38:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-02-2019Another day for the sprinters in the UAE as Bauer grabs 12th : REPORT 📰 "I had to brake a few times to avoid crashing and that was my chance...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
28-02-2019 15:38:45

Message de Astana Pro Team du 28-02-2019📽Let's look back one more time on the Tour of Oman before we hit the cobbles in Belgium! What a great race of Alexey Lutsenko that was.🏆🇰🇿

#TOO19 #OHN19 #AstanaProTeam
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-02-2019 15:25:41

Message de UAE Team Emirates du 28-02-2019🎙#FernandoGaviria: “I race to win always so I can’t hide that I’m a little bit upset. Sprints are like this though, sometimes you win and sometimes you lose them..."

The Colombian...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
28-02-2019 15:24:01

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 28-02-2019Ce samedi, le coup d'envoi de la saison sera donné à Gand sur le Nieuwsblad. Petit avant-goût avec la reconnaissance de ce mercredi !☀️💥😏

Zaterdag wordt het Belgische wielerseizoen in...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 15:20:39

Message de UAE Tour du 28-02-2019They came, they peddled, and they conquered! The winners of The UAE Tour Stage 5 Sharjah winners are … 🏁
First place 🥇 – Elia Viviani
Second place 🥈 - Fernando...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
28-02-2019 15:17:39

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 28-02-2019Roglic als leider naar koninginnenetappe UAE Tour : 🇦🇪 #UAETour

“Het was een onverwacht lange etappe door de constante tegenwind. Het was constant opletten en bij tijd en wijle ook nerveus”,...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
28-02-2019 15:16:59

Message de Julien Van den Brande du 28-02-2019Gisteren haalde Julien een 5de plaats in Emelgem. Hij werd 2de in de pelotonsprint.

Zondag Interclub Gent-Staden.
Alle info via https://www.gentstaden.be

🦏
📸 Didier Fourez
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-02-2019 15:07:02

Message de BORA-hansgrohe du 28-02-2019Fourth place for Sam Bennett on the fifth stage of the UAE Tour. Read more here: https://bit.ly/2SxnOe3
---
Vierter Platz für Sam Bennett auf der fünften Etappe der UAE Tour. Lest...
Voir les 6 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
28-02-2019 14:45:41

Message de Astana Pro Team du 28-02-2019Tour du Rwanda. Stage 5. Astana defends Kudus lead for another day

- So, our main goal was to keep Kudus in front of the peloton and to control the situation....
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-02-2019 14:44:10

Message de Team Bahrain Merida du 28-02-2019teambahrainmerida.com : Team BAHRAIN MERIDA sprinter Phil Bauhaus contested today's sprint and finished just outside the top five, in 6th place
En voir plus

Team SkyTeam Sky
28-02-2019 14:43:32

Message de Team Sky du 28-02-2019Another top 10 for Halvorsen : Five days down at the UAE Tour and another encouraging result for Kristoffer Halvorsen 👇
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
28-02-2019 14:38:18

Message de Maxime Monfort du 28-02-2019UAE Tour – Étape 5 : #UAETour : les impressions de Max sur cette cinquième étape, c'est à lire sur le site :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/uae-tour-etape-5/
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
28-02-2019 14:34:56

Message de Daniel Turek du 28-02-2019What a finish area. 👍🏻👍🏻👍🏻
3rd place in @tourdurwanda
———————————————-
Super atmosféra v cili👍🏻👍🏻👍🏻
3flek
Israel Cycling Academy
De Rosa
GiroSportDesign
Jinga
FULL SPEED AHEAD
Lezyne
Oakley
I'm Specialized
Orange Seal Cycling
Maxxis Tires
Elite
KMC-Bicycle Chain & Accessories
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
28-02-2019 14:33:17

Message de Team Sunweb du 28-02-2019🗣️"I found them again when the sprint started which wasn't ideal, so me and Max just squeezed into the top 10. It's not the result we came for so we...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 28-02-20193e jour en blanc pour David Gaudu sur l'UAE Tour ! ✅✅✅

Notre Breton est toujours 3e du classement général à la veille de l'étape importante de Jebel Jais.
En voir plus

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 28-02-2019🔙 Retour sur la présentation officielle du parcours du Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France 2019 dans Magville Bourg du mois de Mars 📰 L'Ain, le Département
À lire...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
28-02-2019 14:31:41

Message de Anthony Roux Cycling du 28-02-20195ème étape Tour UAE! Longue journée vent de face! Notre sprinteur chute à 4km de l’arrivée mais rien de cassé heureusement pour lui!
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 28-02-2019Marc Sarreau est tombé à quelques kilomètres de l'arrivée de la 5e étape de l'UAE Tour. "Il y a eu une vague que j'ai voulu éviter et je suis tombé...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-02-2019 14:16:12

Message de CCC Team du 28-02-2019Mareczcko Secures Second Top Ten Finish After Chaotic Sprint on UAE Tour Stage Five : CCC Team : REPORT: "Just like on stage two, it is a nice result when...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
28-02-2019 14:13:37

Message de Strade Bianche du 28-02-2019📊 Moreno Moser è l’unico atleta italiano ad aver vinto Strade Bianche NAMEDSPORT> nel 2013.
En voir plus

Bob JungelsBob Jungels
28-02-2019 14:03:13

Message de Bob Jungels du 28-02-2019Kasseien time! Enjoyed the recon of @omloophetnieuwsbladofficial today, see you out there on Saturday ✌🏼 @deceuninck_quickstepteam 📸 @stephanieclerckx
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
28-02-2019 14:01:47

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 28-02-2019Who better than Johan Museeuw to lead us around and point out the difficulties in the finale of Omloop Het Nieuwsblad 2019? #OHNrecon #OHN19
Voir la vidéo

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
28-02-2019 13:58:28

Message de OLLY FANS CLUB du 28-02-2019Oggi giornata sfortunata per il nostro campione ai meno 6 km della 5 tappa dove si accingeva a fare la sparata del 🚂💨💨💨 @olivierotroia ha bucato ....si viaggiava molto forte...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-02-2019🇦🇪 UAE Tour - Etape 5

Etape sans encombres pour l'équipe qui est arrivée au sein du peloton lors du sprint massif.

Demain, le peloton s'attaquera à la dernière étape...
Voir les 4 photos

Team SunwebTeam Sunweb
28-02-2019 13:44:04

Message de Team Sunweb du 28-02-2019🚨 #OHN19 Line-up change 🚨

Due to sickness, Søren Kragh Andersen is replaced by Johannes Fröhlinger at Omloop Het Nieuwsblad.

🗣️ "I’m really sad to not be there to support Michael Matthews...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-02-2019 13:37:03

Message de Israel Cycling Academy du 28-02-2019Rwanda this afternoon:

3rd place for Mr. Breakaway Daniel Turek.

After our victory yesterday , the plan was to continue the momentum, this time we gave the ICA keys to our Daniel...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 13:35:11

Message de UAE Tour du 28-02-2019Welcome the winners of #UAETour Stage 5!
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 13:33:47

Message de UAE Tour du 28-02-2019SHARJAH STAGE PODIUM
1. E. VIVIANI (61) - 4h 48’ 59” 🥇
2. F. GAVIRIA (192)
3. M. KITTEL (141)
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
28-02-2019 13:32:26

Message de Zdenek Stybar du 28-02-2019Ready to go for the first classics with Mercedes-Benz PRAHA #gle
En voir plus

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
28-02-2019 13:31:53

Message de Benjamin Thomas du 28-02-2019Race mode 🔛
Omnium samedi - Madison dimanche avec @bryancoquard
#worldchampionships #roadtotokyo
📷 Hervé Bombrun
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-02-2019 13:29:19

Message de CCC Team du 28-02-2019It was a chaotic sprint on #UAETour stage five but Jakub Mareczko showed once again that he can be up there with the best in the bunch, finishing 8th behind...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 13:27:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Niente bis per Fernando Gaviria. Nella 5° tappa del Uae Tour, El Tigre ben lanciato da un monumentale Alexander Kristoff si deve accontentare del secondo posto. Lo sforzo della tappa...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-02-2019 13:27:27

Message de UAE Team Emirates du 28-02-2019‪🇦🇪 UAE Tour stage 5: #FernandoGaviria finishes 2nd in the sprint finish!‬

‪#UAETeamEmirates #UAETour ‬
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
28-02-2019 13:22:07

Message de Loïc Vliegen du 28-02-2019Reconnaissance du Omploop Het Nieuwsblad ✔️ très beau parcours exigeant !
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-02-2019Départ pour la Belgique avec notre nouveau camper mis aux couleurs 2019 par AMS Atelier Gaschet !

Définitivement prêt pour les classiques belges 🔥

#RideAndShine
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 13:17:44

Message de UAE Tour du 28-02-2019The winner of the #UAETour Stage 5 is...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 13:09:38

Message de UAE Tour du 28-02-2019Less than 10 KM and the rhythm is high!
Voir les 2 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
28-02-2019 13:09:12

Message de Mario Cipollini du 28-02-2019Viareggio...Carnevale....
costume iridato ...ma purtroppo la barba bianca è vera 🙈
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
28-02-2019 12:33:01

Message de Tiago Machado du 28-02-2019Óculos novos 😎 obrigado Castanheira E Castanheira Lda por este detalhe 👌
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
28-02-2019 12:29:27

Message de Tour De Romandie du 28-02-2019Velosophe Cyclist Beer VA MOUSSER AVEC LE TDR!
Les fans de la nouvelle bière officielle du Tour De Romandie aiment se faire mousser.
L'union déshaltérante annoncée ce matin vous inspire-t-elle un...
Voir les 3 photos

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 12:06:16

Message de UAE Tour du 28-02-201950km to go. The riders are passing through the scenic Hajar mountains. The lead riders are retaining the position and also the timing. Follow the live updates on www.theuaetour.com/live
#UAETOUR
Voir les 2 photos

Movistar TeamMovistar Team
28-02-2019 11:47:03

Message de Movistar Team du 28-02-2019Back on the road 😊 #GoazenMikel
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
28-02-2019 11:44:41

Message de Florian Sénéchal du 28-02-2019Aujourd'hui c'est le jour de la reconnaissance pour Florian et ses coéquipiers, sur la classique d'ouverture belge , L'Omloop Het Nieuwsblad ce samedi.

🐺💪💪
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
28-02-2019 11:44:41

Message de Tom Bohli Followers du 28-02-2019Tom wird dieses Wochenende zweimal im Einsatz für sein Teamleader sein.
Samstag 2. März Het Nieuwsblad und am Sonntag 3. März Kuurne-Brussel-Kuurne.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-02-2019 11:30:54

Message de Team Bahrain Merida du 28-02-2019🇦🇪 UAE Tour
🎥 Peloton in the feeding zone. Gap to the breakaway less than three minutes.
Voir la vidéo

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
28-02-2019 11:29:18

Message de Lukasz Wisniowski du 28-02-2019Greg van Avermaet celuje w trzecie zwycięstwo w Omloop Het Nieuwsblad - Rowery.org : Kolejny start w kalendarzu!

https://rowery.org/2019/02/28/greg-van-avermaet-celuje-w-trzecie-zwyciestwo-w-omloop-het-nieuwsblad/
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
28-02-2019 11:13:22

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 28-02-2019Are you planning on going to the finish in Stad Ninove? You can watch the race on big screen in our fan zone near the finish at Onderwijslaan!

The fan...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
28-02-2019 11:06:17

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 28-02-2019wielerflits.nl : Bahrain Merida wedt tijdens het Belgische openingsweekend op drie paarden. De WorldTour-ploeg uit het Midden-Oosten schuift Matej Mohorič en Sonny Colbrelli naar voren als speerpunten. Daarnaast krijgt Dylan...
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
28-02-2019 11:04:35

Message de Erik Baška du 28-02-2019UAE TOUR 2019 - 4th stage

Trošku nám včera “zafúkalo”. Dnes šprintérska etapa, tak držte palce 🤘🏻
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 11:00:47

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Marzo denso di appuntamenti per i nostri campioni, seguiteci e tifare Uae 🇦🇪. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir les 3 photos

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
28-02-2019 10:50:56

Message de Agnieszka Skalniak du 28-02-2019Cover - CCC-Liv English : Zapraszam do śledzenia naszego nowego magazynu!
Wszystkie informacje odnośnie nas zawodniczek możecie właśnie tu znaleźć, każdy cel na ten sezon, kiedy i jaki wyścig startujemy oraz...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-02-2019🚨 Vous pouvez désormais vous habiller aux couleurs de notre équipe ! La boutique POLI est en ligne et c'est à retrouver ici : https://www.poli.fr/achat/fdj-nouvelle-aquitaine-futuroscope-1045.html

#RideAndShine
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-02-2019 10:21:55

🎥 Polvere, paesaggi, fatica, pietre. Due sole parole, Strade Bianche. Ieri abbiamo svolto la ricognizione con Luca Raggio, Sebastian Schönberger, Simone Velasco e Giovanni Visconti sotto uno splendido sole primaverile

🎥...

Damiano CarusoDamiano Caruso
28-02-2019 10:15:21

Message de Damiano Caruso du 28-02-2019Caruso, maxi-caduta con Nibali all'UAE Tour: ''C’è sempre qualcuno che rischia troppo'' - Video Gazzetta.it : https://video.gazzetta.it/caruso-maxi-caduta-nibali-uae-tour-c-sempre-qualcuno-che-rischia-troppo/2fc9978c-3a90-11e9-be3d-1c121acccc9a?refresh_ce-cp
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
28-02-2019 10:00:01

La 54^ edizione della Tirreno Adriatico #NamedSport farà tappa nelle Marche Tourism dal 16 al 19 marzo attraversando Fossombrone, Colli al Metauro, Recanati, Matelica, Jesi e San Benedetto del Tronto.

Un’anticipazione...

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
28-02-2019 09:53:52

Message de Przemysław Niemiec du 28-02-2019Oto moja kolekcja TREKÓW na ten moment 😊👍🚴🏾
#trekbikes #ridebontrager
Voir les 5 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-02-2019 09:51:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-02-2019Attack! Cobble intervals today for the women’s on their Omloop Het Nieuwsblad race recon 🇧🇪💨
Voir la vidéo

Dries is momenteel actief in de UAE Tour. Met nog 3 ritten voor de boeg staat Dries 29ste in het klassement op 3:36 van leider Roglic.

Dries zijn taak bestaat...

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 09:33:44

Message de UAE Tour du 28-02-2019Km 25: advantage of the breakers 3:32
#UAETOUR
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 09:32:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Si inizia la campagna del Nord. Dopo Domani semi classica di apertura. La Homloop Het Nieuwsblad apre il sipario sulle corse belghe🇧🇪. Guidati dai Ds Allan Peiper e Simone...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-02-2019 09:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-02-2019🚴🏻‍♂️💨 Duri allenamenti e lavoro intenso. Perchè è lontano dalle gare che inizi a costruire la prossima vittoria. #GRINTARE 👇🏻
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
28-02-2019 09:21:06

Message de Rinaldo Nocentini du 28-02-2019👋🏽
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-02-2019 09:19:14

Message de Team Sunweb du 28-02-2019Happy 22nd Birthday to Michael Storer! Enjoy your day! 🎂
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
28-02-2019 09:16:44

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 28-02-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🇫🇷🇧🇪 Classic de l'Ardèche y Royal Bernard Drome Classic 2019 en Francia y Le Samyn en Bélgica serán las siguientes paradas para Team Caja Rural-Seguros RGA. Pruebas duras...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-02-2019 09:07:25

Message de UAE Team Emirates du 28-02-2019UAE Team Emirates 🇦🇪 heads north for opening weekend in Belgium 🇧🇪, here is our seven man squad for the Omloop Het Nieuwsblad and Kuurne-Brussel-Kuurne:

Tom Bohli 🇨🇭
Sven Erik Bystrøm 🇳🇴
Roberto...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 28-02-2019Entretien avec l'une de nos 3 recrues de l'intersaison, Kilian Frankiny !

Il parle de lui, de son intégration dans l'équipe, et de Thibaut Pinot avec qui il a couru au...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
28-02-2019 09:05:38

Message de Lukasz Wisniowski du 28-02-2019Łukasz Wiśniowski: nie widzę żadnych różnic między Team Sky a CCC : https://sport.onet.pl/kolarstwo/lukasz-wisniowski-nie-widze-zadnych-roznic-miedzy-team-sky-a-ccc/e7pdctp
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-02-2019⭐ COUREUR DU MOIS - FEVRIER AVEC Rosti Italian Quality Sportswear⭐

La saison 2019 a débute, il est donc temps de reprendre les bonnes habitudes en votant pour le coureur du...
Voir les 6 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-02-2019 08:56:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-02-2019Si stanno avvicinando gli impegni nelle semiclassiche del nord. Della spedizione che andrà ad affrontarle farà parte il nostro Sebastian Molano. Il colombiano vuole assolutamente farsi trovare pronto, e vedendo...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 08:54:15

Message de UAE Tour du 28-02-2019Sheikh Saqr bin Mohammed Al Qasimi, Chairman of Sharjah Sports Council witnesses the start of Stage 5 from Flag Island #UAETour
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 08:52:24

Message de UAE Tour du 28-02-2019Sheikh Saqr bin Mohammed Al Qasimi, Chairman of Sharjah Sports Council, greets the UAE Team Emirates at the sign on! #UAETour
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 28-02-2019greenedgecycling.com : ...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-02-2019 08:43:28

Message de Team Bahrain Merida du 28-02-2019🇦🇪 UAE Tour
😃 It seems to be a funny "Aussie" interview, isn't it Rohan Dennis?
Voir les 3 photos

Sabrina StultiensSabrina Stultiens
28-02-2019 08:39:01

Message de Sabrina Stultiens du 28-02-2019Cover - CCC-Liv : Benieuwd hoe het nu met mij gaat? Neem een kijkje in ons nieuwe online team magazine CCC-Liv Team! Winacties, foto’s, video’s en o.a. een interview over...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 08:29:14

Message de UAE Tour du 28-02-2019Off we go! 🙌🏻
Sharjah Stage -> 181 KM Sprint Stage
#UAETOUR
Voir les 2 photos

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
28-02-2019 08:26:58

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 28-02-2019☀️ ALERTE BEAU TEMPS ! ☀️
La météo est avec nous pour ce week-end 100% sport et fête ! L’idéal pour venir profiter de nos animations :
🚙🚚🚗 Nouveauté 2019 :...
Voir les 3 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-02-2019 08:15:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-02-2019Trentin and Mitchelton-SCOTT looking for their first win at opening weekend : PREVIEW 📰 "It is going to be completely different racing than what we have seen so far but...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-02-2019 08:13:21

Message de Team Bahrain Merida du 28-02-2019🇦🇪 UAE Tour
🎙️ Phil Bauhaus is motivated ahead of today's stage with a final that suit sprinters ⤵️
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-02-2019 08:12:20

Message de Team Bahrain Merida du 28-02-2019🇦🇪 UAE Tour
Stage 5️⃣
🚩 Sharjah
🏁 Khor Fakkan
🛣️ 181km
🕛 12:20
🕟 ~16:40
➡️ Another opportunity for the sprinters. A bunch sprint is expected.
📸 Defining today's started at the team meeting 👨🏻‍🏫
Voir les 2 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
28-02-2019 08:08:00

We're delighted to hear that Team Sky's Ben Swift is recovering well following a training crash last week.

Our #ThrowbackThursday takes us to his win during the 2009 OVO Energy...

Team CofidisTeam Cofidis
28-02-2019 08:00:03

Message de Team Cofidis du 28-02-2019C'est la journée mondiale sans Facebook ? Rejoignez-nous sur nos autres réseaux sociaux 😉

👉 http://bit.ly/instagramcofidis
👉 http://bit.ly/twittercofidis
👉 http://bit.ly/stravacofidis

#CofidismyTeam 📷 Pauline Ballet / ASO
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
28-02-2019 07:58:27

Message de Christian Knees du 28-02-2019Cobbles still there ✅
All set to start the classics season Saturday #OHN
📸 Rhodri Williams - Content is King @ Belgium
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 07:54:25

Message de UAE Tour du 28-02-2019Getting ready for today’s race.. 🖊
Stage 5 - Sprint Stage
#UAETOUR
Voir les 4 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 28-02-2019Images by Photonews and la Presse Ferrari - Paolone
Voir les 11 photos

CCC TeamCCC Team
28-02-2019 07:50:43

Message de CCC Team du 28-02-2019PREVIEW: The Classics are here! Meet the teams taking on Omloop Het Nieuwsblad and Kuurne-Brussel-Kuurne this weekend in support of 2016 and 2017 #OHN19 winner Greg Van Avermaet

🗒...
Voir les 2 photos

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 28-02-2019🗓 Ons wedstrijdprogramma in maart 👇

1️⃣ Eén rittenkoers: "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.
4️⃣ Vier landen: België, Frankrijk, Nederland en Spanje
5️⃣ Vijf WorldTour-wedstrijden! 🌎

Naar welke wedstrijd kijk jij het meest uit❓

**

🗓...
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
28-02-2019 07:23:02

Message de Lukas Pöstlberger du 28-02-2019Keep calm and train hard 🚲💪🏼 #Classics are just around the corner 🏁

📸 Daniel Oss

#SierraNevada #PöstiPower BORA-hansgrohe
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 07:22:04

Message de UAE Tour du 28-02-2019Presenting the UAE TOUR Trophy 🏆 in Sharjah Flag Island #UAETOUR
Voir les 2 photos

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
28-02-2019 07:03:47

4ème étape Tour UAE! Tentatives de bordures, sables dans la bouche et les yeux , chute de notre leader! Finalement ça c’est bien passé...

CCC TeamCCC Team
28-02-2019 07:03:41

Message de CCC Team du 28-02-2019#UAETour stage five:

🗺 Sharjah - Flag Island > Khor Fakkan
🚩🚴‍♂️🏁 181km
⏰ 12:20 GST (09:20 CET)
⛰ There’s one climb in the middle of the stage but the race is...
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-02-2019 07:00:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-02-2019TODAY 📅 The peloton will tackle rolling roads again on stage 5 of the #UAETour 🇦🇪

Action gets under way at 9:20CET (19.20AEDT) ⏰
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-02-2019 06:53:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-02-2019‪A big happy birthday to Alex Manly who’s racing the #Pruszkow2019 track world championships for Australia today. Good luck Alex & enjoy your day 🎉‬
En voir plus

Rui CostaRui Costa
28-02-2019 06:46:00

Message de Rui Costa du 28-02-2019Bom dia :)
Estamos já na penúltima etapa deste Abu Dhabi Tour.
Vamos trabalhar em equipa e fazer o nosso melhor.
A partir das 11h podem acompanhar em direto no Eurosport 2.
Desejo-vos uma...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-02-2019 06:43:51

Message de Israel Cycling Academy du 28-02-2019WE WON?

The truth is, we were the last to know...

Watch this behind the scene clip. It’s pretty amusing. ( or you might say, pathetic 😮😮)
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
28-02-2019 06:15:00

Message de Tour De Romandie du 28-02-2019BIENVENUE À Velosophe Cyclist Beer DANS LA CARAVANE DU Tour De Romandie!
Andrea et Damien Bisetti et Richard Chassot au moment de passer l'accord qui donne à la Boucle romande...
En voir plus

David GauduDavid Gaudu
28-02-2019 06:05:38

Message de David Gaudu du 28-02-2019Quelques informations par rapport au à la journée de hier #uaetour
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
28-02-2019 06:02:00

Schon schön die Strecke der ŠKODA Velotour 2019! 😍 Schnell noch anmelden - Winter Tarif gilt nur noch heute - und am 1. Mai schnell durch den Taunus auf unseren...

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 05:00:16

Message de UAE Tour du 28-02-2019⚠️Stage 5 - Road Closure ⚠️
Please note that there will be frequent road closures in and around the route of the UAE Tour Stage 5 today! Please follow our...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 04:30:42

Message de UAE Tour du 28-02-2019Stage 5 of the UAE Tour, the Sharjah stage will witness riders starting off from the Sharjah Flag Island, finishing at Khor Fakkan.
Race starts at 12:20pm local time (GMT+4)
Catch...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-02-2019 04:15:44

Message de UAE Tour du 28-02-2019Watch Caleb Ewan's power-to-weight ratio soar well into double figures during his awesome victory on the steep Hatta Dam on stage 4 of the #UAETOUR Lotto Soudal Cycling Team Fanpage
Voir la vidéo

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
28-02-2019 03:56:00

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 28-02-2019#DubaiMarinaSkyline is certainly impressive
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
28-02-2019 03:54:28

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 28-02-2019Pretty hard finish yesterday. Unfortunately didn't have the legs to compete up there in the end. Another sprint opportunity today!
📷 @gettysport
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
28-02-2019 02:02:34

Message de Johann van Zyl du 28-02-2019Thank you Zwift for getting me all setup with no time here in the States. #RideOn
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT