ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-03-2019 22:57:01

Message de Team Novo Nordisk du 01-03-2019"I’m happy with the legs, happy with the form, tomorrow we fight again!”

Joonas Henttala breaks down his 6th place finish on stage 6 of Tour du Rwanda. 🇷🇼
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
01-03-2019 22:30:47

Message de Frederico Figueiredo du 01-03-2019🦁🦁
#jornalsporting
Sporting Clube de Portugal
#jornalojogo
#lojasdavisao
#oakley
#bont
#limaelimao
#sporting
#tavira
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-03-2019 22:29:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-03-2019Ha cambiato maglia, ma ci è rimasto nel cuore. Proprio per questo gioiamo della sua vittoria. In Polonia nel mondiale su pista ha fatto un' impresa epocale, confermandosi per la...
Voir les 4 photos

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
01-03-2019 21:30:00

Message de Team Androni Giocattoli du 01-03-2019Chi non ritornerebbe bambino!!! A margine della presentazione del team ad Arona, alcuni nostri corridori hanno fatto visita alla sede d Androni Giocattoli di Varallo Pombia per qualche foto. Ad...
Voir les 12 photos

Fabien DoubeyFabien Doubey
01-03-2019 21:25:17

Message de Fabien Doubey du 01-03-2019Come back in France 🇫🇷 for this week-end with two nice races @boucles2607 🤟🏽

#teamwgg #classicdromeardece #libetv #lachainelequipe
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
01-03-2019 21:18:06

Message de Alexandre Geniez du 01-03-2019L'entraînement continue sur les routes de l' Aveyron avant le Strade Bianche avec Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE.

Lors de ma dernière sortie, j'ai bien noté le rendez-vous du 10...
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 01-03-2019Ryt Omloop Het Nieusbland nestartuoju. Bet startuosiu sekmadienį varžybas Kuurne-Brussel-Kuurne
Nesergu esu sveikas ir pasiruošias kovai. Iki greito
Voir la vidéo

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 01-03-2019Wat staat 'm nu het best: de bril of die trui? 😉🏳️‍🌈

**

That jersey... 😍🌎

#Pruszkow2019 📸 Cor Vos
Voir les 5 photos

CCC TeamCCC Team
01-03-2019 20:43:13

Message de CCC Team du 01-03-2019GALLERY: Nothing says the Spring Classics like the iconic Muur van Geraardsbergen 🇧🇪

It's the eve of Omloop Het Nieuwsblad so what better way to get ready for the Classics than...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
01-03-2019 20:39:41

Message de Michael Valgren du 01-03-2019Opvarmning til klassikerne: Se Valgrens store sejre Feltet.dk : Husker du sidste år? Her kørte Valgren fremragende i forårsklassikerne, hvor det blev til to flotte sejre!

Varm op til Omloop...
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
01-03-2019 20:35:11

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 01-03-2019Elite men : La 74ème édition du HET NIEUWSBLAD se déroulera ce samedi 02 mars 2019, et marquera l’ouverture des classiques belges. Adrien portera le dossard N°204 !

🖥 LIVE COURSE...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
01-03-2019 20:20:17

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 01-03-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🥈 Gran inicio de Campeonatos del Mundo de pista para Sebastian Mora con la medalla de plata conseguida en la prueba de puntuación. El domingo buscará la gloria...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
01-03-2019 20:15:47

Retransmission TV la chaine L’ÉQUIPE

Hubert DupontHubert Dupont
01-03-2019 20:10:24

Message de Hubert Dupont du 01-03-2019Samedi 2 Mars : LA FAUN ENVIRONNEMENT – CLASSIC DE L’ARDECHE – RHONE CRUSSOL
Départ 10h50 pour 197,5 km
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 20:08:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019The European season is already underway, but before the racing started the men's team had a little get together for a training camp last week 💪

Here's what went down in...
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
01-03-2019 20:05:12

Message de Hubert Dupont du 01-03-2019boucles-drome-ardeche.fr : Pour la seconde année consécutive, les organisateurs des Boucles Drôme-Ardèche et leurs partenaires, ont souhaité mettre en place un concours des supporters. Cet...Lire la Suite
En voir plus

Timo RoosenTimo Roosen
01-03-2019 20:00:45

Message de Timo Roosen du 01-03-2019Met een sterke ploeg aan het vertrek van Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne. Klaar voor het openingsweekend!
En voir plus

CAMPIONE DEL MONDO PER LA TERZA VOLTA!!!!!!!!!😍😍😍😍😍🌈

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
01-03-2019 19:51:36

Message de Audrey Cordon-Ragot du 01-03-2019‪Veille de l’Omloop Het Nieuwsblad 😍‬

‪Reconnaissance des 70 derniers kilomètres avec mes équipières de Trek-Segafredo. De bonnes sensations et un juge de paix : Kapelmuur - Bosberg 😱‬

‪📸 Jojo Harper...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 01-03-2019Les dernières préparations, demain c'est l' Omloop Het Nieuwsblad 🔥

PIC I Thomas Maheux
#RideAndShine
Voir les 4 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-03-2019 19:38:49

Message de Team Novo Nordisk du 01-03-2019"We changed tactics and worked for Peter in the final climb."

Sam Brand breaks down stage 6 of UAE Tour. 🇦🇪
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 19:24:27

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🎉 fijne verjaardag @DylanTeuns! 🎂
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
01-03-2019 19:20:28

Message de Hincapie Racing du 01-03-2019Nice start to Tour of the Southern Highlands Stage Race!
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-03-2019🇧🇪- Omloop Het Nieuwsblad

Le groupe des Flandriens se présente sur la première Classique de la saison.

Articulée autour d'Oliver Naesen et Silvan Dillier, toute l'équipe s'est mobilisée pour se...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-03-2019 19:15:15

Message de Team Novo Nordisk du 01-03-2019REPORT: Crash in Opening Kilometers Redefines Stage 6 of UAE Tour : Despite an unexpected twist, Charles Planet remains 2nd overall in the UAE Tour sprint jersey classification and will...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
01-03-2019 19:13:54

Lotto-soudal omloop het nieuwsblad ...

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 01-03-2019We hebben een wereldkampioen! Jan-Willem, we zijn trots op je, man! 🥇

**

Jan-Willem van Schip has just won the points race in the World track Championships! We've got a world champion,...
Voir les 4 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
01-03-2019 19:03:55

Message de Amgen Tour of California du 01-03-2019Top 10 Unique Ride Snacks : Going for a ride this weekend? Here is our list of Top Unique Ride Snacks to fuel your body whether your training or going...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 19:00:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019It was another uphill finish in the Middle East as the peloton finished on top of the Jebel Jais mountain on stage six of the UAE Tour.

📸 Getty Images.
Voir les 13 photos

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
01-03-2019 18:56:34

Message de Quentin Jauregui Officiel du 01-03-2019[ Résultat Étape 6] : Primoz Roglic ( Team Jumbo Visma ) remporte la 6ème étapes longue de 180km au sommet de Jebel Jais monté longue de 20km. Il devance...
En voir plus

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
01-03-2019 18:50:50

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 01-03-2019Het moet wel passen zeker, dat onze vrijwilligers allemaal keihard aan het werken zijn in de "Week van de vrijwilliger"? Supertrots zijn we op al die mensen die zich belangeloos...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
01-03-2019 18:48:19

Message de Larry Warbasse du 01-03-2019When you get to the start line early, there’s plenty of time to chat. Thanks for the laughs @kristoff87 I’ll not be forgetting your description of tire sealant any time...
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
01-03-2019 18:35:24

Message de Piotr Konwa du 01-03-2019Prawdziwe Coll de Rates zdobyte 💪☀️

Team Wibatech Merx Wrocław
BodyiCoach
Jarosław Michałowski Coaching
Voir les 3 photos

Hincapie RacingHincapie Racing
01-03-2019 18:34:59

Message de Hincapie Racing du 01-03-2019The Mig in RIDE 100%. #ride100percent (photo by Kyle Dortch)
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-03-2019 18:34:15

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-03-2019Domani alla Omloop possiamo veramente fare bene. Non abbiamo al via i nostri grossi calibri, ma tanti bei corridori desiderosi di farsi vedere. Un mix di atleti esperti come...
Voir les 4 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
01-03-2019 18:27:24

Message de Team Cycling Funvic du 01-03-2019brasilprocycling.com : Ciclismo de Pindamonhangaba disputa competição em São Carlos no Carnaval
En voir plus

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
01-03-2019 18:26:42

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 01-03-2019Arrivée des équipes à Ville de Livron-sur-Drôme ☑️
Réunions des Directeurs sportifs ☑️
Listes des engagés ☑️
... et premiers tours de roue sur nos routes pour Romain Bardet et Thibaut Pinot ☑️
🔜...
Voir les 3 photos

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
01-03-2019 18:26:12

Message de Gent-Wevelgem du 01-03-2019As you know, Gent-Wevelgem consists of 7 races.
If you follow this page Kattekoers Ieper - Boezinge : you will receive all info about our U23-U19-U17 races.
#GWE19 #7racesinFlandersFields
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
01-03-2019 18:24:07

Message de Michael Kolar du 01-03-2019Some last shots shredding Gran Canaria 👀 teamed up with Shredwear so we can try and bring #enduromtb wear a different spin 🤘 #mtblife #mtb #cyclinglife #cyclingphotography
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-03-2019 18:20:55

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-03-2019Voor het geval je het hebt gemist⤵️
Bekijk hier de beelden van Primoz die wint in de UAE Tour!🥂
En het sterke kopwerk van Laurens💪🏼 🎥👉🏼 po.st/EGRu4U
En voir plus

CCC TeamCCC Team
01-03-2019 18:13:39

Message de CCC Team du 01-03-2019GALLERY: It was great to see Joey Rosskopf on the attack and out at the front of the race on #UAETour stage six today 💪!

Take a look back at...
Voir les 4 photos

Hugo HouleHugo Houle
01-03-2019 18:12:09

Message de Hugo Houle du 01-03-2019L’atmosphère est bonne en prévision du week-end d’ouverture en Belgique Omloop Het Nieuwsblad et Kuurne-Brussel-Kuurne.

Voici quelques images de notre reconnaissance des parcours ses derniers jours. Astana Pro Team
📸 Sven...
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
01-03-2019 18:10:08

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 01-03-2019Fourmies: Pour la 86e édition de 2018, mention «Très Bien» pour le Grand Prix cycliste : Edition 2018 :
Mention Très bien pour le GPF-Grand Prix de Fourmies par l'Union Cycliste...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
01-03-2019 18:06:44

Message de Rally UHC Cycling du 01-03-2019rallyuhccycling.com : Coming off a strong team performance at last week’s Ruta del Sol, the men of Rally UHC Cycling arrive in the Ardeche region of eastern France for Classic...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
01-03-2019 18:00:13

Message de Team Sky du 01-03-2019COMPETITION: Come and join us at Paris-Roubaix!

This is your chance to join our zone hoppers for the Queen of the Classics - a once in a lifetime Roubaix experience.

ENTER 🗳...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-03-2019 17:55:54

@Volta a Portugal brings you the motivation you need!

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
01-03-2019 17:49:41

Message de Fan Club Ben Gastauer du 01-03-2019Ben Gastauer : changement de programme : Après le Tour de la Provence Ben était resté dans le Sud pour s'entraîner dans la région de Saint-Paul-de-Vence. Ce weekend il n'avait...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
01-03-2019 17:48:21

Message de Rally UHC Cycling du 01-03-2019Svein Tuft talks team building ahead of Classic de l'Ardèche and La Drôme : Listen to road captain Svein Tuft ahead of this weekend's Classic de l'Ardèche and La Drôme...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
01-03-2019 17:45:09

Message de Lukasz Wisniowski du 01-03-2019Ready for tomorrow! 👍
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
01-03-2019 17:45:04

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 01-03-2019Coming to the spring classics opener tomorrow? Let's make sure to keep it safe for both fans and riders. 🚴‍♂️⛔️ #OHN19 #safetyfirst
Voir les 9 photos

Christian KneesChristian Knees
01-03-2019 17:43:33

Message de Christian Knees du 01-03-2019Staying safe when out riding 😉👍🏻 🍊
All training ✅
looking forward to #OHN tomorrow
#teamsky #ckcycling #cycling #safetyfirst
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-03-2019 17:37:11

Message de UAE Team Emirates du 01-03-2019‪Ready for the cobbles? We can’t wait to kick off tomorrow with Omloop Het Nieuwsblad 🇧🇪!‬

‪#UAETeamEmirates #OHN19 ‬
Voir les 7 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-03-2019On the eve of the Omloop Het Nieuwsblad, Lotto Soudal leaders Tim Wellens and Tiesj Benoot go head to head in 'the Omloop quiz'. Watch the video below to discover...
Voir la vidéo

Tom DumoulinTom Dumoulin
01-03-2019 17:25:52

Message de Tom Dumoulin du 01-03-2019Was a close one today at #UAETour. Happy to be up there after a crash early on. Congrats to Roglic for the win!
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
01-03-2019 17:18:31

Message de Warren Barguil du 01-03-2019Après un bon stage dans le sud de la France durant lequel j’ai pu bien travailler en compagnie de @clementrusso et @anthodelaplace @tonymezure
plus que quelques heures avant ce super...
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
01-03-2019 17:14:44

Message de Quentin Valognes du 01-03-2019"L'arroseur arrosé"

Comme vous le savez, notre mission au Team Novo Nordisk c'est d'inspirer, éduquer et d'encourager les personnes diabétiques partout dans le monde. 🌎🌍🌏

Ca fait 4 jours, qu'ici à...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
01-03-2019 17:14:14

Message de Maxime Monfort du 01-03-2019UAE Tour – Étape 6 : #UAETour : réaction de Max à lire sur le site 🙂

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/uae-tour-etape-6/
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 01-03-2019‪Team mechanics will be using #Pedrosbikecare to get the riders set up on their #SpeedplayPedals once again in 2019! Old reliability couples with new gear galore, including #vans shoes and...
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 17:12:27

Message de Team Sunweb du 01-03-2019The cobbles are coming! 🙌🏼 Classics season is nearly a-go with #OHN19 tomorrow. We've been out for a coffee ride with Michael Matthews, Roy Curvers, Casper Pedersen and Asbjørn Kragh...
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 17:10:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019‪#OHN19 📊‬

‪We are ready 👊🏻 tomorrow it’s time for cobbles and here’s our strong seven-rider men’s squad.‬

‪Can Matteo Trentin make it win number four of the season? 💫‬

‪PREVIEW 📰 http://bit.ly/MTS19OHNm‬
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
01-03-2019 17:07:23

Message de Israel Cycling Academy du 01-03-2019High demand. Sometimes it get a bit overboard but we understand and try to comply.

Pictures: Noa Arnon

At Tour Du Rwanda
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-03-2019 17:04:05

Message de Astana Pro Team du 01-03-2019Are you ready..?😏‬

‪Hit the ‪👍‬ if you can't wait for the Classics to start!🤩‬

‪#OHN19 #AstanaProTeam‬
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 16:57:21

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019The #BAHRAINMERIDA photo album of the opening weekend of Belgium Classics races Omloop Het Nieuwsblad and Kuurne-Brussel-Kuurne.
Voir les 19 photos

Hugo HouleHugo Houle
01-03-2019 16:55:01

Message de Hugo Houle du 01-03-2019Un retour sur les pavés ce week-end Omloop Het Nieuwsblad , je suis prêt. Aujourd'hui, c'étais le dernier test sur les pavés avec Capitaine belgique Laurens De Vreese #187 ...
Voir la vidéo

Team SkyTeam Sky
01-03-2019 16:53:42

Message de Team Sky du 01-03-2019"I love racing here. There’s no messing around, no worrying about how you are going to play one day to the next, it’s just bam! Get stuck in. Have fun."

The...
Voir les 2 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
01-03-2019 16:42:49

Message de Boaro Manuele du 01-03-2019I tried to enter the day's breakaway today, but I got stung by a bee 🐝 and I needed to receive medical assistance in the first part of the race.
In...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
01-03-2019 16:42:21

Message de Matteo Montaguti for Fun du 01-03-2019Push Harder...push @fizikofficial with @renova_bike 🚴🏻‍♂️🔝☀️👍🏻🤴🏻
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 16:32:42

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019#OHN19 Course recon done ✅ Bikes prepped ✅ Bring on the action 💥
Voir les 4 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
01-03-2019 16:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 01-03-2019Our #BORAhansgrohe teams for the upcoming races Omloop Het Nieuwsblad | Kuurne-Brussel-Kuurne | Strade Bianche
-----
Unsere #Lineups für die anstehenden Rennen #OHN19 | #KBK19 | #StradeBianche
Voir les 3 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
01-03-2019 16:25:45

Message de Jens Keukeleire du 01-03-2019De JK Bougie Prono Challenge is er klaar voor! We zijn met 35 ploegen 😁👍 Alvast een record!! Vergeet niet om tijdig jullie wissels door te geven ......
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 01-03-20194.07.456!!!!!!!!!!!!! Tempone oggi per Pippo!!!!! Sta sera seguite la finale!!!!!!
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
01-03-2019 16:15:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 01-03-2019🚴🏻‍♂️ Per il pieno recupero in vista dei prossimi appuntamenti in calendario i nostri atleti e fisioterapisti si affidano a Easytech Italia e Free Sport Schio.
Pronti a #GRINTARE 👇🏻
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
01-03-2019 16:12:06

Message de Sean De Bie supporters du 01-03-2019Zondag staat KUURNE - BRUSSEL - KUURNE op Sean zijn programma.
Start : 11:45u.
Rechtstreekste Tv-uitzending is er op Eén (Sporza) vanaf 13:30u.
Voir les 4 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-03-2019 16:06:50

Are you ready..?😏‬

‪Hit the ‪👍‬ if you can't wait for the Classics to start!🤩‬

‪#OHN19 #AstanaProTeam‬

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
01-03-2019 16:03:52

Message de Trek-Segafredo du 01-03-2019Classics season is here! | Trek Race Shop : Who else is excited for this weekend?

View our gallery from the women's recon of Omloop Het Nieuwsblad below.

Also, we have included...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
01-03-2019 16:00:39

Message de Tour of Utah du 01-03-2019They don’t call it a spectator sport for nothing! Super Fan wants to remind you not to neglect your neck muscles in your #TOU2019 preparation. The Tour of Utah returns...
Voir la vidéo

Nous n'aurons pas 7 coureurs au départ du Het Nieuwsblad mais 6 : Arnaud Démare ne participera pas à la classique belge.

Notre DS Frédéric Guesdon explique cette décision : "Pas...

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 15:53:06

Message de UAE Tour du 01-03-2019Watch the highlights of Stage 6 - RAK PROPERTIES
as Primoz Roglic of Jumbo - Visma, took one more step towards final victory as he ruled the group of favorites...
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 01-03-2019#OHN19 @MitcheltonSCOTT

@MATTEOTRENTIN
@luke_durbridge1
@alexedmo
@michael_hepburn
@JensenJuul
@DionSmithy
@edoardo_affini
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
01-03-2019 15:46:00

Message de Lex Albrecht du 01-03-2019The best way to get where you want to go, is to look in that direction.
Voir les 4 photos

Hincapie RacingHincapie Racing
01-03-2019 15:39:49

TT times today at Tour of the Southern Highlands Stage Race:

Benjamin Wolfe: 11:05
Tanner Putt: 11:13
Justin Oien: 11:21
Seth Jones: 11:29
Andzs Flaksis: 11:37
Taylor "Tj" Eisenhart: 11:45
Andrew Dahlheim: 11:53
Brendan Rhim: 12:02
Miguel Jr Bryon:...

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 15:38:40

Message de Team Sunweb du 01-03-2019Our Cervélo S3 that #DevoTeamSunweb ride has just been chosen as the 2019 bike of the year at Bike Motion! #KeepChallenging
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-03-2019 15:33:38

Message de Astana Pro Team du 01-03-2019Tour du Rwanda. Stage 6. Merhawi Kudus leads the race with two stages to go

- For sure, these will be two special days, really difficult days, but we will do...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 15:33:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019‪#OHN19 📊

Just one more sleep then it’s finally time for the Belgian Classics! ‬ - Who’s excited? We are! 🇧🇪😁‬

PREVIEW 📰 http://bit.ly/MTS19OHNw
En voir plus

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
01-03-2019 15:32:17

Message de Team Direct Energie du 01-03-2019#ohn19 Un moulin en arrière plan, un ciel légèrement gris, le sourire d'Anthony Turgis. Nous sommes bien en Belgique avant le grand weekend d'ouverture des classiques pavées. #Allezdirectenergie
Voir les 4 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
01-03-2019 15:24:00

Message de Trek-Segafredo du 01-03-2019From the moment we awake, we focus on nutrition.
Fueling our bodies right is the key to achieving our best performance.

Trek-Segafredo uses NAMEDSPORT> for training, racing, and recovery.
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 15:22:34

Message de UAE Tour du 01-03-2019Roglic wins mountain stage and extends lead on the eve of grand finale
Voir les 30 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-03-2019Final adjustments ahead of the Belgian opening weekend 🔧

Photo credit: Facepeeters
Voir les 4 photos

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 01-03-2019🇧🇪 #KBK19

Klaar voor het openingsweekend? Na de Omloop Het Nieuwsblad op zaterdag, rijden deze 7 zondag Kuurne-Brussel-Kuurne! 💪

➡️ Vooruitblik: bit.ly/2XwR6gr

**

Are you ready for the first spring classics? A day...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 15:15:18

Message de UAE Tour du 01-03-2019Today's Jersey Leaders are:
🔺Red Jersey - Primoz Roglic (Team Jumbo-Visma Cycling)
🔺 Green Jersey - Stepan Kuriyanov (Gazprom - RusVelo) ...
Voir les 4 photos

Brent BookwalterBrent Bookwalter
01-03-2019 15:13:19

Message de Brent Bookwalter du 01-03-2019Doing the best I can with what I have and where I’m at. That was a day of some absolutely filthy air. Didn’t anticipate to have the @mitchelton_scott boys tossing...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 15:09:34

Message de UAE Tour du 01-03-2019UAE TOUR STAGE 6 WINNER - RAK PROPERTIES STAGE
Primoz Roglic of Team Jumbo-Visma Cycling, took one more step towards final victory as he ruled the group of favorites...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
01-03-2019 15:00:46

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 01-03-2019Notre nouvelle recrue Ludwig "Lulu" De Winter parle de ses sensations dans l'équipe Wanty-Gobert. Il entamera sa saison en Belgique dimanche à Kuurne-Bruxelles-Kuurne 💪💪
Voir la vidéo

Tony MartinTony Martin
01-03-2019 15:00:34

Message de Tony Martin du 01-03-2019feels so good to fight together with the guys💪💪💪 victoy for @primozroglic and great work from the whole @jumbovisma_road in the 6th stage of @theuaetourofficial
#bianchi #everydayriding
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 01-03-2019Voici notre composition d'équipe pour la Classic de l'Ardèche !
Avec parmi nos 7 coureurs au départ le récent vainqueur du Tour du Haut-Var Thibaut Pinot.
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-03-2019 15:00:02

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-03-2019Tijd voor massage!😴👌

Wat zijn jouw verwachtingen voor morgen?🤔👇
Voir les 8 photos

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
01-03-2019 15:00:01

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 01-03-2019Onder het motto: "Iedereen VIP" zal de tribune aan de aankomst vrij toegankelijk zijn zondag ! VOL=VOL dus tijdig komen is een aanrader. #KBK19 #IedereenVIP
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-03-2019 14:59:47

Message de Team Novo Nordisk du 01-03-2019REPORT: Henttala Lights up Tour du Rwanda with 6th Place Finish : Joonas Henttala flew the flag for TNN on stage 6 of Tour du Rwanda and secured the best...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
01-03-2019 14:57:34

Message de Ondřej Cink du 01-03-2019Another race weekend is here 🤟🚴‍♂️💨 C1 race in Limassol @cyprus_sunshine_cup
Kross Racing Team
KROSS
Sponserfood.cz
#mtbracing #ucimtb #cyprus #racing #fullgasmtb #krossbikes #krossracingteam #krossonepassion #mtb #crosscountrymtb #mountainbikes #cycling #cyclist
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-03-2019 14:51:08

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-03-2019Roglic bekroont indrukwekkend ploegwerk in UAE Tour met ritwinst : 🇦🇪 #UAETour

“Vandaag hebben we laten zien hoe sterk we als ploeg zijn. Ik ben dan ook heel erg blij dat...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
01-03-2019 14:50:30

Message de Hincapie Racing du 01-03-2019Awesome video created by the one-and-only Justin Oien!

https://www.youtube.com/watch?v=bsgkdG0GDzI&feature=youtu.be
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-03-2019 14:47:40

Message de UAE Team Emirates du 01-03-2019Good team test on Jebel Jais - UAE team Emirates : 🇦🇪 With two riders in the top 10 of the UAE Tour stage 6, the Team once again underlined...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
01-03-2019 14:45:41

Message de Damiano Cunego du 01-03-2019Friday Training! 🚴🏻‍♂️
EXEPT Rosti Italian Quality Sportswear Crono Shoes

#damianocunego #cunegotrainer
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 14:44:23

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019Albasini spends the day in the break on stage six of the UAE Tour : REPORT 📰 "Alba did a great job to be heads up and get himself in...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 14:41:55

Message de Team Sunweb du 01-03-2019🗣"It's disappointing to come this close but after the crash at the start of the day I thought I might not continue; so it is good to see at least...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
01-03-2019 14:39:41

Message de Cesare Benedetti du 01-03-2019Podczas wyścigu pracuję dla lidera : Wywiad został opublikowany kilka dni temu ale chętnie udostępnię i dziękuję hansgrohe Polska 🙂. Mam w domu najlepsze produkty 🚿🚰🛁💦

Design/Biznes - Joanna Tumulska

http://www.designbiznes.pl/2019/02/podczas-wyscigu-pracuje-dla-lidera/?fbclid=IwAR335yh8JYwIpp02A1XgyIBnW9Ve54qzgd_O3gzlVYrQqaiDCXSMVZXNS1Q
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
01-03-2019 14:34:00

Message de Strade Bianche du 01-03-2019📊 In 12 edizioni di Strade Bianche NAMEDSPORT>, nessun atleta è mai riuscito ad imporsi per due anni di seguito.
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
01-03-2019 14:32:55

Message de Fans de Marvin Tasset du 01-03-2019Brussel - Opwijk, 138,7 km
A dimanche, Marvin ✊
https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fymlp.com%2FziM6ok%3Ffbclid%3DIwAR2tAB0kpmD88OVSkYt1eS3VaA3O_3F3-8-gIjU2YcafCJjSYnG7-43C4jo&h=AT2teMSWKMiSUgYLHoJctxNfE91FeKYmvVrAwyW37D6shypryJFcUHP6mKngQjy6CQKd9YT9gE6PZn_j55pkHKKjcbhqPalmP0u5D6dvc-ll_qpoNbDEpYehbLbyGu-fuL3a7NhQeWhzFonLyavISEeQyiLwuLFaLuvIpfQ8kL1wx1qg4bSbNL5mneUXkX0w4im0bSbalUqiIlV_b6bTuSpffU9_dXOhr5UwVcDkQ9QbCxDiwWRUyuHLLwWPPpM021C4S8UzOI1TRzH1DCyZCZHxiEZYoAEhmK3lNsJzOLPBrGA3Br3jd7Jse5Tg5kgUgHYjzrVTGZfQO7iogjMV0SqV3LuF9y9eAXwcjqmzfKFpV0iTft3YxnKVmh7rBZ5SzLhu05RS6fhf72dlI4ss5Rt9oCUp-y_WL8HyysxpUh3rpm9jMvrQppWYU86cy9_6b3CyLzxMwipevkUzB_vqWE_ErHnI0uPZJTD-M7C4E_EIs53_W1ZVUgkiXYqlsuq8O925I_GEqmoDQufNk8ORcQ2aDtqvi5LZaCXAXFJ6m6uhA-5Fg5x-3WLYbbqCHqKLI6nSumGEIroyqmPamrPoIh2ZtyD6OE3UU3HSAa6v6CN_fDky2b1Dg-mLBqUzA4RENUXMG1GvIo1MCr3wAz_C2g
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
01-03-2019 14:30:00

Message de Magnus ConCort Nielsen du 01-03-2019Nu starter årets cykelsæson for alvor, med den belgiske åbningsweekend.
Sidste år blev det en stor triumf for Astana, med sejr til Michael Valgren ved Omloop Het Niewsblaad.. Det bliver...
Voir les 2 photos

Message de Victor Campenaerts - Official du 01-03-2019Those two months of altitude training flew by! Tomorrow one more day of training and Sunday off to Belgium!
.
#altitude #training #climbing #endanseuse
.
📸@jandemeuleneir_photo photonews
En voir plus

Team SkyTeam Sky
01-03-2019 14:20:02

Message de Team Sky du 01-03-2019RIDER OF THE MONTH: It's time to decide who takes February's award. Check out the nominees and vote for your chance to win some fantastic Garmin Fitness prizes.

🗳️ > http://teams.ky/ROTMFeb
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
01-03-2019 14:17:13

Message de Anthony Roux Cycling du 01-03-20196eme étape Tour UAE! Une arrivée au sommet , col de 20km sur grande route
Une nouvelle 3e place de notre leader David Gaudu 💪🏻!
(Petite vidéo passage de musette pour...
Voir la vidéo

Romain CardisRomain Cardis
01-03-2019 14:13:18

Message de Romain Cardis du 01-03-2019Après un bon tour d'Oman place maintenant aux classiques flandrienne avec le Team Direct Energie.
Je vous joins mon programme pour les semaines à venir :
02/03: Het Nieuwsblad
03/03: Kuurne...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-03-2019 14:11:57

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-03-2019Victory!! Primoz Roglic takes the stage win on the Jebel Jais after finishing off some impressive teamwork 👊. He retains his overall lead with one more stage to come. #samenwinnen
Voir les 3 photos

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
01-03-2019 14:11:27

Message de Arctic Race of Norway du 01-03-2019🇳🇴 Nå starter sykkelsesongen for alvor: Paris-Nice er rett rundt hjørnet! 🚴‍♂️ Vi ønsker Alexander Kristoff lykke til på Den franske rivieraen! 🙌

🇬🇧 It's time to get hyped: Paris-Nice is...
Voir la vidéo

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
01-03-2019 14:08:07

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 01-03-2019It's almost D-day! Who do you got? #OHN19
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
01-03-2019 14:07:03

Message de Taylor Let’s get it boyz, race day today! 🌀🦋💙 #rideforlove
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
01-03-2019 14:05:34

Message de BORA-hansgrohe du 01-03-2019Emu Buchmann and Maximilian Schachmann take out top ten positions on the penultimate stage of the UAE Tour. Read more here: https://bit.ly/2NCEDTR
---
Emu Buchmann und Maximilian Schachmann klettern in die Top-Ten...
Voir les 6 photos

Rui CostaRui Costa
01-03-2019 14:02:32

Message de Rui Costa du 01-03-2019Está feita a etapa rainha deste Abu Dhabi Tour. Foi durinho... mas deu para o Martin e eu chegarmos no grupo da frente.
Amanhã é o último dia e será uma...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-03-2019🇦🇪 UAE Tour - Etape 6

Geoffrey Bouchard & Tony Gallopin ont tenu le rythme dans le peloton des favoris.

Ils sont respectivement 19ème et 21ème au général.

#allezALM -...
Voir les 3 photos

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 13:54:28

Message de Team Sunweb du 01-03-2019#OHNWomen 🇧🇪

Here's who we have lining up at Omloop Het Nieuwsblad tomorrow! 👇

🇳🇱 Lucinda Brand
🇳🇱 Janneke Ensing
🇨🇦 Leah Kirchmann
🇫🇷 Juliette Labous
🇳🇱 Floortje Mackaij
🇳🇱 Julia Soek

💻...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 13:52:41

Message de Team Sunweb du 01-03-2019🚨 #OHNWomen Line-up change 🚨

Coryn Rivera is forced out of Omloop Het Nieuwsblad due to sickness, Leah Kirchmann replaces her.

🗣️ "I am bummed out to not be there for the...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
01-03-2019 13:51:33

Message de Michał Kwiatkowski du 01-03-2019‪Jebel Jais - some climb that was. Great one to take me from February to March. From UAE Tour to Paris-Nice 👍 #stepbystep Team Sky

To była dobra wspinaczka. Świetne przejście...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
01-03-2019 13:47:21

Message de Movistar Team du 01-03-2019Valverde -5º hoy- afianza su podio en el UAE Tour : 😥🇦🇪 It's awful to get a fever in the worst possible moment - yet Alejandro Valverde was still able...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
01-03-2019 13:45:59

Message de CCC Team du 01-03-2019UAE Tour Stage Six: Rosskopf Shows Strong Form in the Day’s Breakaway : CCC Team : REPORT: "In the end, it's nice to know that I was the strongest out...
En voir plus

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
01-03-2019 13:40:25

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 01-03-2019Met de steun van onder andere @Lotto valt er vanalles te beleven aan de start van KBK! Allen daarheen dus
Voir la vidéo

Frederik FrisonFrederik Frison
01-03-2019 13:40:03

Message de Frederik Frison du 01-03-2019Morgen (2/03) staat #FrederikFrison aan de start van de Omloop Het Nieuwsblad! Go Go Go Frederik! 👊💪🚴‍♂️

Live te volgen op Sporza op Eén vanaf 13u30. 📺
#LottoSoudal #LiveYourDream
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 13:37:29

Message de Team Sunweb du 01-03-2019#OHN19 🇧🇪

Here's who we have lining up at Omloop het Nieuwsblad tomorrow! 👇

🇩🇰 Asbjørn Kragh Andersen
🇧🇪 Jan Bakelants
🇳🇱 Roy Curvers
🇩🇪 Johannes Fröhlinger
🇦🇺 Michael Matthews
🇩🇰 Casper Pedersen
🇧🇪...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 13:32:46

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019teambahrainmerida.com : Damiano Caruso was the best-placed our riders on today's uphill finish. He took 12th place, coming to the line 12 seconds behind the winner Roglic. Vincenzo Nibali finished...
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
01-03-2019 13:24:15

Message de Damiano Caruso du 01-03-2019Stage 6 UAE TOUR! #bahrainmerida
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 13:19:18

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🇦🇪 UAE Tour
➡️ Damiano Caruso was the best-placed of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders on today's uphill finish.
He took 12th place, coming to the line 12 seconds behind the winner #Roglic. Vincenzo...
Voir les 3 photos

Romain CombaudRomain Combaud
01-03-2019 13:18:01

Message de Romain Combaud du 01-03-2019Next step : Les Boucles Drôme-Ardèche.

Lors du récent Tour Du Haut Var-Matin, j'ai pu m'illustrer sur les deux et troisième étape : 10e à Mons et 15e au Mont...
Voir les 4 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
01-03-2019 13:16:59

@justin_oien with the 🔥 video. #rideforlove

Team SunwebTeam Sunweb
01-03-2019 13:16:22

Message de Team Sunweb du 01-03-2019🚨 #OHN19 Line-up change 🚨

Martijn Tusveld is sick and unable to start tomorrow, Louis Vervaeke replaces him.

🗣"I had a good level in Algarve and I was really looking...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
01-03-2019 13:14:31

Message de Team Sky du 01-03-2019RACE REVIEW: Michal Kwiatkowski climbed into the top-10 overall at UAE Tour after the final summit finish of the race

More: http://teams.ky/UAETourSt6
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 01-03-2019Nouvelle remise de maillot blanc de meilleur jeune pour David Gaudu. Plus qu'un jour pour le valider définitivement !
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
01-03-2019 13:09:40

Message de Mario Cipollini du 01-03-2019Non era proprio caldo oggi...e l’effetto sonoro non è della velocità...ma è il vento 🙈🙉
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
01-03-2019 13:08:46

Message de Le Tour de France du 01-03-2019🔝 Nous sommes en mars, ça veut dire que Paris-Nice approche ! 🚴‍♂
Le froid❄, le vent💨, un final à suspense sur la Côte d'Azur, préparez-vous! 🤩🎬

🔝March has finally come, which...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 12:57:50

Message de UAE Tour du 01-03-2019Welcome the winners of #UAETour Stage 6!
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 12:57:02

Message de UAE Tour du 01-03-2019What an impressive final climb! Congrats Primoz Roglic 👏🏻
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
01-03-2019 12:46:01

Message de CCC Team du 01-03-2019Joey Rosskopf was flying the CCC Team flag at the front of the race on #UAETour stage six today, holding off the peloton right up until the two kilometer to...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-03-2019 12:44:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-03-2019Ottimo quarto posto di Daniel Martin nell' arrivo della 6° tappa, una salita pedalabile che non ha fatto grossa selezione. I nostri presenti nel gruppo dei migliori strappano anche una...
Voir les 6 photos

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
01-03-2019 12:43:27

Message de Paweł Poljański du 01-03-2019Nadchodzące wyścigi:
10.03 🇫🇷 Paris-Nice
08.04 🇪🇸 Vuelta al País Vasco
22.04 🇮🇹 Tour of Alps
11.05 🇮🇹 Giro d’Italia
03.08 🇵🇱 Tour de Pologne
24.08 🇪🇸 Vuelta Espana
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-03-2019 12:42:02

Message de UAE Team Emirates du 01-03-2019‪🇦🇪 UAE Tour stage 6: Dan Martin finishes 4th and Rui Costa 9th up in Jabel Jais!‬

‪#UAETeamEmirates #UAETour ‬
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
01-03-2019 12:41:00

Message de Florian Sénéchal du 01-03-2019🔺 Présentation de la course 🔺

🇧🇪 Kuurne-Brussel-Kuurne 🇧🇪

Le parcours de Kuurne-Bruxelles-Kuurne cette année sera très semblable à celui proposé en 2018. Près des trois quarts de l’itinéraire sont en effet...
Voir les 2 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 01-03-20193e au sommet de Jebel Jais, seulement battu par Primoz Roglic et Dan Martin, David Gaudu consolide son maillot blanc et sa place de 3e au classement général de l'UAE...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
01-03-2019 12:37:08

Message de Tiago Machado du 01-03-2019O trabalho continua... hoje foi até ao Bom Jesus! Ja nao ia la à muito tempo, acho que está mais inclinado 😁
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 12:31:27

Message de UAE Tour du 01-03-2019The winner of #UAETour Stage 6 is...
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
01-03-2019 12:30:05

Message de Damien Gaudin du 01-03-2019Comment bien commencer le week-end ?

En recevant le Wilier Triestina spécial « classiques » !!! 🤩🤩🤩

Demain Omloop Het Nieuwsblad ! 🇧🇪
En voir plus

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
01-03-2019 12:06:21

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 01-03-2019Dziś moje urodziny więc innej opcji nie brałem pod uwagę 😁🥇
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
01-03-2019 12:05:08

Message de Audrey Cordon-Ragot du 01-03-2019Fidèle partenaire qui me soutient toute l'année, Heurus lance une résidence pour Seniors à Loudeac d'ici la fin de l'année.

👉 C'est 24 postes en CDI à pourvoir sur la...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
01-03-2019 12:02:17

Message de Anna Plichta du 01-03-2019Sezon rozkręca się na dobre!!!😀
Najbliższe starty:
🇧🇪3.03 Omloop Hageland
🇧🇪5.03 Le Samyn Dames
Trzymajcie kciuki za Trek-Segafredo 🤗✊🏻✊🏻
📸 Bernard Asset
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
01-03-2019 12:00:01

😏 Cuando se acerca el fin de semana y lo celebras como Jack Haig en el Balcón de Bizkaia 😂 ¡Like si tú también vas a montar en bici este...

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 11:57:52

Message de UAE Tour du 01-03-2019The final climb includes wide hairpins on a very wide carriageway. Gradient is
mostly 4-5% in the first part of the climb and around 5-7% in the second, with
a maximum of...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
01-03-2019 11:52:09

Message de Geraint Thomas du 01-03-2019Dydd Gŵyl Dewi Hapus 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 Where can we buy some welsh cakes in Nice? 🤔👍 #stdavidsday
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-03-2019 11:52:01

Message de UAE Team Emirates du 01-03-2019‪🇦🇪 Yousif Mirza wins the UAE National Road Race title.‬ 🥇

‪🎙️“It’s with great joy and satisfaction that I’m able to defend my national champion jersey and gain my 10th title...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 11:51:01

Message de UAE Tour du 01-03-201920KM to go! The climb starts now! #UAETOUR
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
01-03-2019 11:43:07

Message de Tomasz Marczyński du 01-03-2019Pump it!😎 #cycling #cyclinglegs #workout #fit #muscles #legs #ciclismo #exercise #training #polishboy #sexy #tomaszmarczynski #sport #sportsman #ciclismo #bike @ Granada, Spain
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-03-2019 11:36:22

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-03-2019Big smile!😁

Wout is vanaf vandaag officieel in dienst bij ons team!🙌🏼
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 11:15:54

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🇧🇪 Belgium's opening weekend
📸 Details of the equipment for the cobbles ⤵️
Voir les 15 photos

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
01-03-2019 11:10:36

Message de Philippe Gilbert du 01-03-2019The start of the classics season! Can't wait Omloop Het Nieuwsblad 💪🏼 #Season17 #OHN19
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
01-03-2019 11:06:03

Message de BORA-hansgrohe du 01-03-2019Was great to host yesterday's team presentation of the Team Auto Eder Bayern our official development team.
----
Toller Abend gestern in unserem Service Course bei der Teampräsentation unserer Nachwuchsteams #TeamAutoEderBayern
En voir plus

Message de Superman López serà a la @voltacatalunya 2019!!🇨🇴

Miguel Ángel López will lead a strong Astanaproteam for #VoltaCatalunya 2019!

Miguel Ángel López liderará el #AstanaProTeam en la Volta!👏🏻🚴🏼‍♂️🤟🏼

📷 Getty Images
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
01-03-2019 11:00:02

Message de Paris-Nice du 01-03-2019🔝 Nous sommes en mars, ça veut dire que Paris-Nice approche ! 🚴‍♂
Le froid❄, le vent💨, un final à suspense sur la Côte d'Azur, préparez-vous! 🤩🎬

🔝March has finally come, which...
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
01-03-2019 10:59:11

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 01-03-2019De Pauw: "Het zag er even heel goed uit" : Interview met Moreno De Pauw na de scratch op het WK baanwielrennen in Pruszkow (Polen): heel actief en mee in...
En voir plus

Fanpage Bart De ClercqFanpage Bart De Clercq
01-03-2019 10:52:05

Message de Fanpage Bart De Clercq du 01-03-2019Boucles Drome Ardeche : Geen Vlaams openingsweekend voor Bart zaterdag en zondag, maar hij gaat wel 2 dagen aan de slag in de Franse Ardèche. Zaterdag staat de "Classic de...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-03-2019Log In | Strava : 🏆 CHALLENGE ROSTI - 500 KM 🏆

Les températures remontent, les Classiques arrivent !

C'est l'occasion de mettre à profit votre préparation hivernale pour...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
01-03-2019 10:45:35

Message de Sonny Colbrelli du 01-03-2019E' finalmente tempo di Belgio, di pavé e di tutto quel mix unico che hanno le corse in questa parte di Europa!

Si inizia domani con la Omloop Het Nieuwsblad -...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-03-2019 10:44:10

Message de UAE Team Emirates du 01-03-2019‪📹 Recon time for Omloop Het Nieuwsblad 🇧🇪 , the cobbles are coming!

‪#UAETeamEmirates #OHN19 ‬
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
01-03-2019 10:43:33

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 01-03-2019De West-Vlaming die zijn favoriete koers niet mag rijden: "Ik ga niet blèten voor mijn tv" - WielerVerhaal : Piet Allegaert rijdt de dubbel (Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne) en...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 01-03-2019Ángel Casero, Director de la #VCV y Eva Agea, Coordinadora de Voluntariado, visitaron ayer la Universidad Europea de Valencia para hacer entrega del MAILLOT AMARILLO #VCV2019🚴‍♂️ por su colaboración en...
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
01-03-2019 10:33:10

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 01-03-2019Are you at the start in Ghent tomorrow? Make sure to come and check out the Lotto stand in ‘t Kuipke! #OHN19
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 10:32:52

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🇧🇪 Opening weekend
🎙️ Sonny Colbrelli "The Belgium's Classics are almost here! We arrived in Belgium and we're ready. There's also Belgium's weather today..."
Voir la vidéo

Pierre LatourPierre Latour
01-03-2019 10:32:27

Message de Pierre Latour du 01-03-2019De retour à la maison après mon opération à Lyon.
Merci au staff médical de l’Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE et au professeur Herzberg pour les derniers jours.
Merci également...
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 01-03-2019Vive la France 🇫🇷.
Next races:
Les Boucles Drôme-Ardèche

Neri - Selle Italia - KTM

Revital Aspach Villa Vitalis
#Bauzone #Wohnzone #Baumhaus
En voir plus

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 01-03-2019🇧🇪 #OHN19 #KBK19

De voorbije dagen denderden onze renners al over de kasseien tussen Gent en Ninove. Morgen is het voor écht! 😍

**

In the past few days our guys met with...
Voir les 5 photos

Valentin MadouasValentin Madouas
01-03-2019 10:05:09

Message de Valentin Madouas du 01-03-2019Les Boucles Drôme-Ardèche 🇫🇷Retransmission TV tout le week-end sur la chaine L’ÉQUIPE 📺 :

📅Samedi 2 mars
⏰EN DIFFÉRÉ à partir de 17h
📌 Faun Environnement Classic de l’Ardèche Rhône Crussol.
...
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
01-03-2019 10:00:27

Message de Milano Sanremo du 01-03-2019Scopri la Guida Ufficiale della Milano-Sanremo NAMEDSPORT> 2019 - Milano Sanremo - Sito Ufficiale : Scopri la Guida Ufficiale della Milano-Sanremo presented by NAMEDSPORT> 2019.
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
01-03-2019 09:57:54

Message de Strade Bianche du 01-03-2019Scopri la Guida Ufficiale della Strade Bianche NAMEDSPORT> 2019 - Strade Bianche - Sito Ufficiale : Scopri la Guida Ufficiale della Strade Bianche NAMEDSPORT> 2019.
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
01-03-2019 09:54:02

Message de Tirreno Adriatico du 01-03-2019Scopri la Guida Ufficiale della Tirreno-Adriatico NamedSport 2019 - Tirreno Adriatico - Sito Ufficiale : Scopri la Guida Ufficiale della Tirreno-Adriatico NAMEDSPORT> 2019.
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-03-2019Photo credit: Facepeeters
Voir les 11 photos

CCC TeamCCC Team
01-03-2019 09:50:55

Message de CCC Team du 01-03-2019Over in 🇧🇪, the guys are heading out for one last pre-race spin on a cold and grey Belgian day. They're covered head to toe in Etxeondo clothing, apart from...
Voir les 5 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-03-2019 09:46:12

Message de Astana Pro Team du 01-03-2019Трагичная новость пришла из Казахстана. После продолжительной болезни на 69-м году жизни ушел из жизни заслуженный тренер Республики Казахстан по велоспорту Владимир Николаевич Ремыга.
Владимир Николаевич начал тренерскую деятельность...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-03-2019 09:29:34

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-03-2019Ons team voor Omloop Het Nieuwsblad (02/03)🇧🇪

Danny van Poppel
Wout van Aert
Timo Roosen
Mike Teunissen
Pascal Eenkhoorn
Maarten Wynants
Taco van der Hoorn

Ploegleiders: Nico Verhoeven & Grischa Niermann

Lees onze preview hier👉🏼 http://po.st/NwbIVP
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
01-03-2019 09:20:27

Message de Zdenek Stybar du 01-03-2019Go to the @Koersmuseum to enjoy the photo exhibition of Sigfrid Eggers dedicated to #TheWolfpack. When you are there you can buy some merchandise of our team in the pop-up...
Voir les 2 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-03-2019 09:20:13

Message de UAE Team Emirates du 01-03-2019🏆 He is UAE 🇦🇪 National Road Race Champion for the tenth time in his career !

Congrats Yousif Mirza ! Well done again ! 🎉🙌

#UAETeamEmirates #Win #Victory #YousifMirza
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 09:04:19

Message de UAE Tour du 01-03-2019‪Ideal for climbers. Today’s race is 180km long with 20km climb and an average of 5% slope #UAETOUR ‬
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 09:01:50

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🇦🇪 #UAETour
😀 Good vibes at the start of the penultimate demanding stage.
🎥 Check out @CarusoDamiano's interview before the start ⤵️
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-03-2019🗓 - Mars

Au menu ce mois-ci : ☀ + 🌊+ ◼◼◼ + 🇧🇪+ 🇫🇷+ 🇮🇹+ 🇪🇸

Quelle course attendez-vous le plus en mars ?

#ALLEZALM
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
01-03-2019 09:00:00

Message de Il Lombardia du 01-03-2019🚁🚁🚁
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 08:50:54

Message de UAE Tour du 01-03-2019His Highness Sheikh Ahmed Bin Humaid Al-Nuaimi supporting the local team UAE Team Emirates today in Ajman #UAETOUR
Voir les 4 photos

Jasper StuyvenJasper Stuyven
01-03-2019 08:43:58

Message de Jasper Stuyven du 01-03-2019Cobbles are coming! #OHN #AimHigher #chocolatecobblestones #classics
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 01-03-2019Distribution en cours ! 👍😉
Vous n'avez toujours pas vu le programme officiel de la classique Le Poinçonnet - Panazol Limoges Métropole ?
Allez vite par ici 👉 https://bit.ly/2tn86I4
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
01-03-2019 08:31:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 01-03-2019BOUCLES DROME CLASSIC 2019

Dopo aver raccolto un primo e un terzo posto la campagna europea della Neri Sottoli - Selle Italia - KTM con un impegnativo fine settimana in Francia...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
01-03-2019 08:30:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 01-03-2019BOUCLES DROME CLASSIC 2019

After achieving a win and a third place, the european campaign of the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM carries on with a very challeging...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
01-03-2019 08:27:16

Message de Team Cofidis du 01-03-2019Les pavés, la pluie, la tension, le public, le dépassement de soi, les exploits, demain c'est le retour des classiques belges ! 🤪

Préparez-vous et plongez dans l'ambiance avec ces...
Voir les 8 photos

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 08:24:59

Message de UAE Tour du 01-03-2019We’re off! 🙌🏻
This stage is likely to be the decisive stage of the #UAETOUR.
Watch the LIVE updates on our website www.theuaetour.com/live and download our app for iOS and Android.
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
01-03-2019 08:10:00

Message de The Tour Of Britain du 01-03-2019🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 Happy St David's Day to all of our Welsh fans. 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿

#OVOToB
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 08:05:06

Message de UAE Tour du 01-03-2019The penultimate Stage 6 of the #UAETour starts now!
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
01-03-2019 08:00:23

Message de Damiano Cunego du 01-03-2019Ciao Amici!!! Dal 20 al 24 marzo venite a pedalare insieme a me nella splendida cornice del Golfo dei Poeti.

Iscriviti alla Bike Academy di Primavera!
www.bikechannel.it

#damianocunego #pedalandoconbikechannel
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 07:58:43

Message de UAE Tour du 01-03-2019Sign-on ... then we ride on 🚴🏼 #UAETOUR
Voir les 5 photos

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 07:38:30

Message de UAE Tour du 01-03-2019His Highness Sheikh Ahmed Bin Humaid Al-Nuaimi welcoming the riders today at Ajman Marina #UAETOUR
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 07:37:43

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🇦🇪 #UAETour
Stage 6️⃣
🚩 Ajman
🏁 Jebel Jais
🛣️ 180km
🕛 12:05
🕟 ~16:40
➡️ Mountain. Flat course towards the final 20km climb with average gradient at 5%.
📸 Pics from the start ⤵️
Voir les 11 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-03-2019 07:25:35

Message de Team Bahrain Merida du 01-03-2019🎉 HAPPY BIRTHDAY 🎉
🎂 It's @dylanteuns' birthday!
Let's celebrate together!
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 07:19:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019February 📽 What a great month for the team picking up 🌟 8 🌟 WINS!

Not a bad start to the European season 🙌🏼
Voir la vidéo

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
01-03-2019 07:11:19

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 01-03-2019CYCLISME - SAISON 2019 : Circuit Het Nieuwsblad & Boucles Drôme-Ardèche, bande-annonce : 🔥 J MOINS 1 🔥
la chaine L’ÉQUIPE Romain Bardet Thibaut Pinot Lilian Calmejane Warren Barguil Pierre Rolland...
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
01-03-2019 07:09:17

Message de Tour du Poitou-Charentes du 01-03-2019Vienne Classic J-2 ... retrouvez la liste des engagés
https://www.vienne-classic-espoirs.com/listes-des-engag%C3%A9s-2019/
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
01-03-2019 07:02:21

Message de Rund um Köln du 01-03-2019Die Diskussion um das Rollenverständnis im Radsport schwelt weiter – Stichwort «Podiumgirls»... Jetzt wird bei beim E3 BinckBank neues Öl ins Feuer gegossen. Kunst? Oder Sexismus?
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 07:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019TODAY 📅 We’re going climbing again at the #UAETour as the peloton tackle Jebel Jais on today’s 180km stage six 🇦🇪

Action begins at 9:05am CET (19:05 AEDT) ⏰

📸...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
01-03-2019 07:00:00

Message de Florian Sénéchal du 01-03-2019🔺 Présentation de la course 🔺

🇧🇪 Omloop Het Nieuwsblad 🇧🇪

La 74e édition de l'Omloop Het Nieuwsblad aura lieu le samedi 2 mars 2019.

Cette course marque l'ouverture du calendrier...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-03-2019 06:52:19

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-03-2019🎉🎉 Ancora una volta il nostro campione 🏆 Yousif Mirza si conferma campione nazionale🥇 su strada degli Emirati Arabi Uniti🇦🇪. Il suo regno dura ormai da 6 anni consecutivi...
Voir les 6 photos

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
01-03-2019 06:48:48

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 01-03-2019Ne gelukkige verjaardag maat 🥂💥
En voir plus

CCC TeamCCC Team
01-03-2019 06:48:21

Message de CCC Team du 01-03-2019#UAETour stage six will be a big day for the GC contenders & we’re expecting to see a fierce battle on the 20-kilometer long climb up to the finish line....
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
01-03-2019 06:43:23

Message de Israel Cycling Academy du 01-03-2019The Legend

Celebrating 39 years but forever young.

Happy Birthday 🎉Ruben !

And remember: Your biggest dreams are still awaiting to be achieved.
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
01-03-2019 06:17:29

Message de Jelle Wallays du 01-03-2019Als Captain beleef je de klassiekers van op de eerste rij! : Waag jullie kans en word Captains of Cycling , doe mee aan de voorjaarspronostiek en win een...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
01-03-2019 06:15:00

Message de Rui Costa du 01-03-2019Bom dia :)
Temos dia duro pela frente, com chegada em montanha, a Jebel Jais. Vamos nos unir em equipa e trabalhar pelo melhor resultado possível. Contamos com o vosso apoio.
Para...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 05:30:53

Message de UAE Tour du 01-03-2019UAE TOUR STAGE 6- Today's web streaming:
- www.supersport.com
- www.raisport.rai.it
- https://www.lequipe.fr/lachainelequipe/
- fubo.tv/lp/cycling/
- http://bit.ly/2SdvXUL
- www.espn.com.br/watch
- https://watch.dazn.com/ja-JP/sports/
- www.skygo.co.nz
#UAETOUR
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
01-03-2019 04:50:48

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 01-03-2019Range architecture : We're proud to share the launch of the new KATUSHA Sports Spring/Summer 19 collection! Awesome!

#KATUSHASports
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
01-03-2019 04:38:46

Message de Lex Albrecht du 01-03-2019Tibco-SVB unite in California for pre-season training camp - Gallery | Cyclingnews.com : There’s a picture of me taking a photo of pizza, on Cyclingnews: http://www.cyclingnews.com/news/tibco-svb-unite-in-california-for-pre-season-training-camp-gallery/
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 04:30:02

Message de UAE Tour du 01-03-2019⚠️Road Closure Announcement ⚠️
Please note that there will be frequent road closures in and around the route of the UAE Tour Stage 6 today!
Please follow our social media...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 04:00:17

Message de UAE Tour du 01-03-2019As we enter Stage 6 – The RAK Properties stage of the one and only World Tour Race in the Middle East, we will witness our riders conquer one of...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
01-03-2019 03:37:19

Message de UAE Tour du 01-03-2019Watch the highlights ofa thrilling sprint finish on Stage 5 as Elia Viviani and Fernando Gaviria went head to head once again 🎥 #UAETOUR
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-03-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-03-2019ICYMI ⏪ Jack Bauer took 12th place in a hectic sprint finale on stage five of the #UAETour 🇦🇪

REPORT 📰 http://bit.ly/MTS19UAE5

📸 Getty Images
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
01-03-2019 00:48:19

Message de Drapac Cycling du 01-03-2019Another birthday today, this time it’s Tom Kaesler! Happy birthday!
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
01-03-2019 00:33:01

Message de Amgen Tour of California du 01-03-2019We're taking it back to a Toms Skujiņš 2016 sprint finish stage victory in South Lake Tahoe 🌲🏔🚴‍♂️💨
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

March 2019
01

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28