ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Adriano MaloriAdriano Malori
08-03-2019 23:41:25

Message de Adriano Malori du 08-03-2019Buoni 60 vecchio mio 👏👏👏👏 Gino Malori
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
08-03-2019 21:27:44

Message de Taylor Final day at camp ended with a beautiful cruise in the rain to downtown Greenville for some delicious coffee at @methodicalcoffee! Only peace love and positivity! I love when Mother...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-03-2019 21:27:43

Message de Israel Cycling Academy du 08-03-2019The Professional

25 years old today , Guy Niv is such a special Israeli treasure . Only in his second full year as pro after being full time mountain biker...
En voir plus

Bruno Armirail AthlèteBruno Armirail Athlète
08-03-2019 21:26:08

Message de Bruno Armirail Athlète du 08-03-2019Demain Strade Bianche. Sur 184 km, 63 km seront sur des chemins. Course à suivre en direct sur @lachainelequipe à partir de 13 h 50.
📸 @marionzimine
#equipegroupamafdj #lapierre #lapierrebikes...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
08-03-2019 21:23:19

Message de Quentin Jauregui Officiel du 08-03-2019🇮🇹- @StradeBianche
📆 09/03

🇫🇷 Alexandre Geniez
🇫🇷 François Bidard
🇨🇭 Silvan Dillier
🇩🇪 Nico Denz
🇫🇷 Quentin Jauregui
🇫🇷 Nans Peters
🇱🇺 Ben Gastauer

#ALLEZALM 💥👊🏻🍀
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-03-2019 21:14:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-03-2019📷 One of our favourite races of the year is almost here and Kristof Ramon was out on the road today to capture our women's recon.
Voir les 18 photos

Arthur VichotArthur Vichot
08-03-2019 21:12:27

Message de Arthur Vichot du 08-03-2019Rendez demain matin sur Bein.
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
08-03-2019 21:11:59

Message de Isabelle Beckers du 08-03-2019Taken from Latin, the word Scala means 'stairs' or 'ladder'. Through its name, the newly revealed Skoda Scala pays tribute to and celebrates all those everyday heroes who were bold...
Voir la vidéo

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
08-03-2019 20:33:07

Message de Kenneth Vanbilsen du 08-03-2019Selectie Tirreno-Adriatico.
Voir la vidéo

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
08-03-2019 20:30:00

Message de Lukasz Wisniowski du 08-03-2019Północ spotyka południe – zapowiedź Strade Bianche 2019 | Kolarstwo szosowe, Tour de France, Tour de Pologne - naszosie.pl : Już jutro - trzymajcie kciuki!
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
08-03-2019 20:26:21

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 08-03-2019sporza.be : …
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
08-03-2019 20:23:28

Message de Bryan Coquard du 08-03-2019Paris-Nice commence dimanche avec le Vital Concept - B&B Hotels ! 👊
Vraiment heureux de retrouver la course au soleil ! De belles étapes à venir ! 😃
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-03-2019 20:19:06

Message de CCC Team du 08-03-2019#StradeBianche pre-race meeting ✔️

Bring on the white roads 👊! #RideForMore
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
08-03-2019 20:15:39

Message de Isabelle Beckers du 08-03-2019So I ended up in the world of cycling. But the road I took to get there, wasn't the most evident one.
How?
Check out my next post for a short video.
Happy...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
08-03-2019 20:10:55

Message de Zdenek Stybar du 08-03-2019Zdeněk Štybar : I hope to have a lot of fun. My shape is good, so I can’t wait to start.

http://zdenekstybar.com/article.php?id=1751
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 08-03-2019Bonne nuit, demain c'est le Strade Bianche ✨

#RideAndShine
En voir plus

Mikel Landa MeanaMikel Landa Meana
08-03-2019 20:01:54

Message de Mikel Landa Meana du 08-03-2019movistarteam.com : El carchense lidera a los 'azules' en la 'Carrera de los Dos Mares'
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
08-03-2019 19:56:29

Message de Elena Cecchini du 08-03-2019Strade Bianche domani, sabato 9 marzo, a Siena: il Fan Club sarà presente a tifare il dorsale 61 e tutta la Canyon Sram 🤞 GO! 🚴🏼‍♀️
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
08-03-2019 19:50:54

Message de Alex Cano Ardila du 08-03-2019La más grande manifestación de admiración es el respeto hacia ellas 🙏👌😉 #diadelamujer
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 08-03-2019Per tutti i tifosi di Aleksandr Riabushenko siete tutti invitati domenica 10 marzo a Larciano per la prima uscita in territorio Italiano del nostro atleta facciamogli sentire tutto il nostro...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
08-03-2019 19:15:00

Message de Roman Kreuziger du 08-03-2019Týden tréninku v Itálii a zítra Strade Bianche. Držte palce!
En voir plus

Burgos BH Pro Cycling TeamBurgos BH Pro Cycling Team
08-03-2019 19:05:22

Message de Burgos BH Pro Cycling Team du 08-03-2019Fin de semana de descanso antes de afrontar competiciones en Holanda, Bélgica y Francia.

VOLTA Ciclista a Catalunya - International, primera carrera World Tour de la temporada, será la gran cita...
En voir plus

Message de Omloop van de Westhoek - Dwars door West-Vlaanderen du 08-03-2019Zonet werden de twee winnaars van een duo-vipticket voor de namiddagreceptie in CC De Ster getrokken. Bedankt aan alle deelnemers en hopelijk tot zondag tijdens de wedstrijd.

De gelukkige winnaars zijn:...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
08-03-2019 18:45:00

Message de Strade Bianche du 08-03-2019Strade Bianche NamedSport 2019 - tutto pronto per le grandi sfide - Strade Bianche - Sito Ufficiale : Strade Bianche NAMEDSPORT> 2019: scopri la lista dei partenti >>> http://bit.ly/tutto-pronto-SB19
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
08-03-2019 18:44:24

Message de Lilian Calmejane du 08-03-2019Pour voir ou revoir le reportage du 19/20 France 3 Occitanie.
Voir la vidéo

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
08-03-2019 18:42:06

Message de Tosh Van der Sande du 08-03-2019De eerste klassieker voor Tosh dit jaar: de Strade Bianche. 🇮🇹 Vorig jaar boekte ploegmaat Tiesj Benoot er zijn eerste profzege. Zullen ze dit jaar opnieuw kunnen zegevieren?

Morgen live...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-03-2019Vainqueur sur les deux derniers Tours de France, sur les trois derniers Paris-Nice, Arnaud Démare est un leader qui sait être à la hauteur des rendez-vous qui lui sont fixés....
Voir la vidéo

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 08-03-2019GRAND PRIX DE LILLERS 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : GRAND PRIX DE LILLERS 2019 PRÉSENTATION - Ce dimanche 10 mars l'équipe est au GP de...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-03-2019 18:15:11

Message de Tour of Utah du 08-03-2019Stage 1 of the Tour of Utah 2019 will be held for the first time in North Logan City. Don’t miss out on the beautiful mountain views and make sure...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
08-03-2019 18:06:39

Message de Michael Kolar du 08-03-2019What did I see there in the distance? Oh it's #stradebianche tomorrow and my first VIP event with #borahansgrohe of the year where I have some special guests from #Hansgrohe...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
08-03-2019 18:00:52

Message de Tour of the Alps du 08-03-2019🇬🇧 The Tour of the Alps is already in motion on Brennero Highway!

These amazing images of the Euregio’s territories will be on air for nearly two months on Move TV...
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-03-2019 17:56:35

Message de Astana Pro Team du 08-03-2019🇮🇹Tomorrow..Strade Bianche!🚴‍♂️💨

What do you expect from this spectacular race?🤩 #StradeBianche #AstanaProTeam
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
08-03-2019 17:54:34

Message de Hincapie Racing du 08-03-2019Arapahoe|Hincapie p/b BMC Trains in Blue Ridge Mountains and Sweeps the Highlands of Northern Georgia - Hincapie Racing Team : It was a great two weeks! Stoked for this season.

http://www.hincapieracing.com/arapahoehincapie-p-b-bmc-trains-in-blue-ridge-mountains-and-sweeps-the-highlands-of-northern-georgia/
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
08-03-2019 17:53:18

Message de Przemysław Niemiec du 08-03-2019Kolejny super dzień za nami. 170km i super atrakcje na trasie z kultowym w Toskanii MONTE SERRA. Przy okazji spotkanie z przyjacielem z UAE Manuele Mori.Jutro Strade Bianche🚴🏾🚴🏾🚴🏾👍😊
#trekbikes_pl #ridebontrager #oschopcom...
Voir les 12 photos

Lex AlbrechtLex Albrecht
08-03-2019 17:51:58

Message de Lex Albrecht du 08-03-2019Happy International Women's Day!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-03-2019 17:48:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-03-2019Il video della pagina ufficiale del team è una piccola testimonianza del tanto lavoro fatto a Silverstone nella galleria del vento da Fabio Aru e Dan Martin. Lavoro che siamo...
Voir la vidéo

Wouter WippertWouter Wippert
08-03-2019 17:48:25

Message de Wouter Wippert du 08-03-2019Top crew for the weekend. Motivated. #keeppushing #sprinttime #belgium #evoproracing #irish #greenmachines #weekend #cyclinglife
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
08-03-2019 17:40:31

Message de Strade Bianche du 08-03-2019Tutto pronto per le Strade Bianche Namedsport> 2019. Parlano Anna van der Breggen and Tiesj Benoot, i vincitori dell'edizione 2018.

Tiesj Benoot: «Mi sento in grado di difendere il mio titolo....
Voir les 6 photos

Geraint ThomasGeraint Thomas
08-03-2019 17:33:58

Message de Geraint Thomas du 08-03-2019Strade Bianche tomorrow💪👌 Enjoying the recon here, pre Doull hitting the deck🙈🙈Somehow I don’t think tomorrow will be straight forward, but hopefully fun👍💪
En voir plus

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
08-03-2019 17:32:56

Message de Nikolas Maes Fanpage du 08-03-2019Na een sterke prestatie (in dienst van het team) in #KBK19 start Nikolas zondag in Parijs-Nice! 🇨🇵🇨🇵🇨🇵 #ParisNice
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
08-03-2019 17:25:44

Message de Ondřej Cink du 08-03-2019Final testing before the @capeepic 🇿🇦🔜🛫 I did my best numbers ever 😊🔥 I’m super happy about that🎉 and I’m looking forward to upcoming races 😎
Thanks @aleskrouzecky and @cyklotrenink (Karel...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-03-2019 17:24:30

Message de CCC Development Team du 08-03-2019📹 Mała niespodzianka dla wszystkich pań od naszych kolarzy 💐🚴‍♂️😉
Voir la vidéo

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
08-03-2019 17:19:25

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 08-03-2019Ya están los Máster en marcha!!! Esta va a ser la equipación que nos va a acompañar durante la @capeepic
Mi compi @josehermida y yo no vamos a ganar nada,...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-03-2019 17:10:01

Message de Tour de Pologne du 08-03-2019Happy International Women’s Day from Tour de Pologne! 🚴‍♀️
Wszystkiego najlepszego z okazji Światowego Dnia Kobiet, Drogie Panie!
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
08-03-2019 17:08:46

Message de Paris-Nice du 08-03-2019👉 Tentez de remporter un maillot @AG2RLAMONDIALE dédicacé par @RomainBardet, Tony Gallopin et toute l'équipe ! 🎉

🚨 Partez en mission spéciale Paris-Nice avec @ensemblevivonsvelo !

📅...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
08-03-2019 17:00:00

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 08-03-2019Next week we head from Paris southward for Paris-Nice: our roster for the race:
Voir la vidéo

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
08-03-2019 16:56:12

Message de Marcus Burghardt du 08-03-2019Tomorrow will be my last big ride around Meran ahead of @tirreno_adriatico .
#training #cycling #meran #bozen #mendelpass #hansgrohe #specialized #bike #tarmac #moasta #loves #riding #italy #passion #endurance #mountains #snow #fitness...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-03-2019 16:52:31

Message de UAE Team Emirates du 08-03-2019💨 Aerodynamics, wind, speed, details, time trial, equipment: these were the keywords of the test in the wind tunnel in Silverstone with Fabio Aru and Dan Martin.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
#WindTunnel...
Voir la vidéo

Richard CarapazRichard Carapaz
08-03-2019 16:47:38

Message de Richard Carapaz du 08-03-2019A tope!!! 🚂💨 Vamos con todo a este #StradeBianche y #TirrenoAdriatico Movistar Team #RodamosJuntos @ Italy
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
08-03-2019 16:45:38

Message de Trek-Segafredo du 08-03-2019#BalanceforBetter

Today is a call to speed up gender balance across the world.

Thank you @TrekBikes! 🙏

#InternationalWomensDay #iwd2019
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-03-2019🇫🇷 #ParisNice

It's been a busy day but we can't wait to get back racing this weekend.

This is our confirmed line-up for the 'Race to the Sun' - Paris-Nice!

Look forward to...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-03-2019 16:41:32

Message de CCC Team du 08-03-2019The #CCCTeam4UNICEF partnership officially starts tomorrow when the flag drops at kilometer 0 at #StradeBianche!

Polish former tennis champion and UNICEF Goodwill Ambassador Agnieszka Radwanska has shared a message of support...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
08-03-2019 16:30:01

Message de Team Cofidis du 08-03-2019Notre équipe pour la course des deux mers Tirreno Adriatico. Andiamo ! 🇮🇹

🇫🇷 Nacer Bouhanni
🇫🇷 Julien Simon
🇫🇷 Anthony Perez
🇧🇪 Dimitri Claeys fanpage
🇧🇪 Kenneth Vanbilsen
🇪🇷 Natnael Brhane
🇫🇷 Cyril Lemoine Pro
🚗 Directeurs...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-03-2019 16:27:42

Message de Team Bahrain Merida du 08-03-2019🎬 BEHIND THE SCENES
➡️ A day in the life of a #BAHRAINMERIDA🇧🇭 physiotherapist
📽️ A chat with Rok Novak
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-03-2019 16:25:32

Message de Israel Cycling Academy du 08-03-2019The first BIG ONE of the season coming up:

TIRRENO - ADRIATICO

And we got news: THE LINEUP, and a special interview with our Pro Manager @kjell Kjell Carlström who...
Voir les 8 photos

Team SkyTeam Sky
08-03-2019 16:16:07

Message de Team Sky du 08-03-2019"I’ll just get stuck in, ride well with the boys and see what we can do."

Ahead of Strade Bianche, Geraint Thomas previews a tough race in Tuscany, reflects on altitude...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-03-2019Say cheese! 😀

Dozens of photographers for Tiesj Benoot and A. Van der Breggen on the eve of Strade Bianche 2019! #StradeBianche
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-03-2019 16:13:16

Message de Astana Pro Team du 08-03-2019Argon 18 presents the new Nitrogen Disc bike!

Today, Argon 18, the bike sponsor of Astana Pro Team, has presented the new Nitrogen Disc bike, which will hit the road this...
Voir les 6 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-03-2019 16:06:54

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-03-2019Wout is weer terug in Siena!🇮🇹
Vorig jaar viel hij van vermoeidheid van zijn fiets, maar werd hij toch derde💪🏼
Zijn hele verhaal over die dag👉🏼 http://po.st/iO5ylh
Voir la vidéo

Hugo HouleHugo Houle
08-03-2019 16:05:36

Message de Hugo Houle du 08-03-2019A new bike for me, just in time for the important race Paris-Nice, I can’t wait to race this fast bike again, but with new Astana Pro Teamcolor! What do...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 08-03-2019Grazie mille a @eevye.official per la cover personalizzata🔝🔝🔝🔝 @neri_selleitalia_ktm #covertop #mobilephones #FMB
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-03-2019 16:00:03

Message de Amgen Tour of California du 08-03-2019"The Amgen Tour of California is proud to be America’s showcase for the best and most decorated women’s cyclists in the world." Kristin Klein - President, Amgen Tour of California...
Voir la vidéo

Piotr KonwaPiotr Konwa
08-03-2019 15:54:09

Message de Piotr Konwa du 08-03-2019Mówią, że taka straszna ta dieta, że podobno głodzić się trzeba żeby schudnąć 🤔
Wszystko z głowa, a wilk będzie syty i owca cała. U mnie -5kg od Nowego Roku, a...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
08-03-2019 15:47:18

Message de Jens Keukeleire du 08-03-2019Alvast heel veel succes Jens !! 💪🚴‍♂️🙌
En voir plus

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
08-03-2019 15:45:21

Message de Team Direct Energie du 08-03-2019Les coureurs portent haut le maillot du @teamdirectenergieofficiel depuis le début de l'année. Ils sont soutenus par le @departement_vendee. Côté chaussettes, c'est notre partenaire @v.socks_venturasocks qui équipe les champions. #cycling...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
08-03-2019 15:42:50

Message de Frederico Figueiredo du 08-03-2019Energia e vitalidade no Multi Men 18 da @prozisportugal --> cupao10%- FREDERICOOLIVEIRA

Quando foi a última vez que te sentiste 100% saudável, concentrado, ativo e cheio de energia? Ou a última...
En voir plus

Ted KingTed King
08-03-2019 15:40:46

Message de Ted King du 08-03-2019What’s the #GroadToKanza paved with? A little snow, gravel, spiked tires, and a boatload of fun. Check it out, Episode 2 is out!

https://youtu.be/oQOhltpKpO0

James Bay Descent
Cannondale
45NRTH
Blackburn Design
ROKA
Velocio Apparel
Voir la vidéo

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 08-03-2019Nog 1x slapen en Dries start in de mooiste koers van het jaar!
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
08-03-2019 15:36:11

Message de Hugo Sancho du 08-03-2019...estou metido numa escolha dificil!!!

... vem conhecer os novos @blizeyewear na GoinGBike GoinGBike by HP
En voir plus

Justin MottierJustin Mottier
08-03-2019 15:32:34

Message de Justin Mottier du 08-03-2019Demain #StradeBianche, certainement une des plus belles courses que je vais disputer cette saison. Honoré et motivé ! 👊🏼⚔🇮🇹

#ThereIsNoTry 📸 FRJ design & photography
Voir les 3 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
08-03-2019 15:30:58

Message de CCC Development Team du 08-03-2019Przed naszymi kolarzami pracowity weekend - wyścigi w Chorwacji i Belgii 💪🚴‍♂️🍊

📝👉 http://bit.ly/2TFPZfa

#RideForMore #cccdevo

📸Szymon Sikora
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-03-2019We're pretty stoked to have OTE Sports as our official nutriton provider for the 2019 season. Great people, great products... we look forward to changing lives together this season! #BicyclesChangeLives...
Voir la vidéo

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 08-03-2019Morgen start Dries in Strade Bianche !
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-03-2019 15:13:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-03-2019Come riporta TuttoBiciWeb il nostro Giuseppe Saronni ha la testa rivolta solo e soltanto alla sua ultima creatura, il nostro team Uae Team Emirates🇦🇪. Non c' è nessuna professional...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
08-03-2019 15:01:58

Message de Strade Bianche du 08-03-2019📺 Strade Bianche NAMEDSPORT> 2019 - dove seguirla in TV >>> https://bit.ly/2CaK6Nc
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
08-03-2019 14:55:00

Message de Gent-Wevelgem du 08-03-2019International Women's Day:
on our way towards equal treatment & development of Women's Cycling. That's how Gent-Wevelgem does it:
🚺 Female Race Directors
🚺 Female organizer
🚺 Women U17 race
🚺 Women U19...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
08-03-2019 14:54:56

Message de Johann van Zyl du 08-03-2019🎥 I’m taking over the instagram account of @the303project for the day. Give them a follow to see what I’m up to. Also, drop me some comments below if there...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
08-03-2019 14:54:53

Message de Volta ao Algarve du 08-03-2019A Volta ao Algarve vista pelo apoio neutro.
The Volta ao Algarve from the neutral service point of view.
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-03-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 9 photos.
Voir les 9 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 08-03-2019greenedgecycling.com : ...
En voir plus

Arthur VichotArthur Vichot
08-03-2019 14:31:31

Message de Arthur Vichot du 08-03-2019En route pour Paris Nice.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-03-2019 14:28:38

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-03-2019#StradeBianche
Ultima ricognizione ✔️
Last recon ✔️
Domani via alla grande festa del ciclismo
Tomorrow it's gonna be a great cycling day

#OurTimeIsNow
Voir les 4 photos

Mathias Frank FanpageMathias Frank Fanpage
08-03-2019 14:21:29

Message de Mathias Frank Fanpage du 08-03-2019Ab kommendem Sonntag steht mit Paris-Nizza das erste wichtige Etappenrennen in Europa für mich und mein Team an. Dieses coole Video zeigt, dass in der Vorbereitung nichts dem Zufall überlassen...
Voir la vidéo

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 08-03-2019Ready for Strade Bianche . Today last recon before the big day tomorrow. I am looking forward to this awesome race. So cross the fingers and switch on the TV...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
08-03-2019 14:10:34

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 08-03-2019La formazione della Bardiani-CSF per la Tirreno Adriatico è pronta 👌 La Corsa dei Due Mari sarà il primo evento #WorldTour del 2019 per il #GreenTeam
📝 News: https://bit.ly/2XNKiLl

🇬🇧 The...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-03-2019 14:02:18

Message de Team Bahrain Merida du 08-03-2019teambahrainmerida.com : Friday, 8th March 2019 – BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team Ambassador Joaquim Rodriguez and former World Champion José Antonio Hermida will team up at their 3rd Absa Cape...
En voir plus

Romain CardisRomain Cardis
08-03-2019 14:00:12

Initialement prévu au GP Monseré ce week end, je ne serai pas présent dimanche suite à une douleur au genou droit toujours présente depuis Kuurne où je me suis...

Michał GołaśMichał Gołaś
08-03-2019 13:59:47

Message de Michał Gołaś du 08-03-2019Przypadkowo spotkać Lwa Flandrii w sercu Toskanii, to musi być dobry prognostyk przed Strade Bianche! Trzymajcie kciuki!
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
08-03-2019 13:59:00

Message de John Degenkolb du 08-03-2019Cobbles, Cobbles, finally Cobbles.. on our way to the depart of Paris-Nice we decided to ride some sectors of my favourate race Paris-Roubaix it felt awesome to be back...
Voir la vidéo

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
08-03-2019 13:57:21

Message de Tomasz Marczyński du 08-03-2019Back to @strade_bianche #cycling #bike #roadbikes #gravel #race #epic #corsa #lottosoudal #tomaszmarczynski #ciclismo #bici #nature #italia #sport #happy #mylife
En voir plus

Team SkyTeam Sky
08-03-2019 13:54:48

Message de Team Sky du 08-03-2019TEAM NEWS: Here's our lineup for Paris-Nice which gets underway on Sunday in Saint-Germain-en-Laye 🇫🇷👊
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-03-2019 13:54:35

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 08-03-2019Waarom kruipt u vanaf zondag maar beter voor de buis voor Parijs-Nice? : Dylan klassementshoop Belgen.
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
08-03-2019 13:53:09

Message de Mario Cipollini du 08-03-2019pedalare in silenzio
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
08-03-2019 13:31:50

Message de Movistar Team du 08-03-2019Carapaz comanda a Movistar Team en Tirreno-Adriático : 🚂🔝🇮🇹 Richard Carapaz will begin to pave his road towards the Giro at next week's #TirrenoAdriatico. The 'Race of the Two Seas'...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-03-2019 13:28:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-03-2019Mitchelton-SCOTT CLIQUE into gear : NEWS 👕👖🧥 "CLIQUE will provide us a full range of casual clothing and leisurewear to ensure our team looks as smart and sophisticated off the...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
08-03-2019 13:18:08

Message de Toms Skujiņš du 08-03-2019This square will be packed tomorrow, so we had to make sure we get a nice picture before it gets crazy.
One of the most fun races for riders and fans...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 08-03-2019Ne te fixe pas de limite, vis tes rêves ✨

#JourneeDeLaFemme #InternationalWomensDay
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
08-03-2019 13:11:45

Message de Taylor It’s a celebration everyday! I married my best friend, my soul mate, my idol, and the goddess to my beautiful baby girl! Happy international womans day to this beautiful woman....
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-03-2019 13:10:29

Message de Rally UHC Cycling du 08-03-2019On this special day, we honor the incredible women of Rally UHC Cycling. They are leaders, they are role models, and they kick butt. #InternationalWomensDay
Voir la vidéo

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
08-03-2019 13:00:04

Message de Tirreno Adriatico du 08-03-2019La Matelica-Jesi del 18 marzo sarà la “tappa del vino” con l’omaggio al Verdicchio, prodotto in territorio marchigiano e famoso in tutto il mondo! Matelica, adagiata nella valle dell’Esino, tra...
Voir les 4 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-03-2019 12:53:15

Message de Astana Pro Team du 08-03-2019Happy International Women’s Day!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-03-2019 12:39:00

Message de CCC Team du 08-03-2019Orange may be CCC Team's primary color but we're also a big fan of blue. Park Tool blue that is 💙!

Whether it's in the race car or working around the...
Voir les 5 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-03-2019Hunting for a stage win in Paris-Nice

On Sunday 10 March, Lotto Soudal will be at the start of the 77th edition of the 'Race to the Sun'.

💬DS Herman Frison: "We...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-03-2019 12:25:18

Message de Team Novo Nordisk du 08-03-2019This International Women’s Day, take a moment to hear Becky Furuta describe her rise to the top of professional cycling after becoming homeless during childhood and later being diagnosed with...
Voir la vidéo

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
08-03-2019 12:24:00

Message de Sonny Colbrelli du 08-03-2019A due anni dalla mia prima vittoria nel World Tour, Domenica ritorno al via della Parigi - Nizza.
Una gara come impegnativa e dove il tempo può giocare un ruolo...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 08-03-2019Por todas las madres, abuelas, hijas, las deportistas, por las que trabajan, las que estudian, las luchadoras...
Hoy, día #8deMarzo se celebra el #DiadelaMujer, pero las #Mujeres cuentan cada día.💜
Voir la vidéo

Chantal BlaakChantal Blaak
08-03-2019 12:21:01

Message de Chantal Blaak du 08-03-2019Today we celebrate the incredible achievements of women all over the world 🧡 Happy International Women's Day!!
#internationalwomensday #followyourdreams #togetherstronger
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-03-2019 12:12:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-03-2019#StradeBianche 📊

It's a double-bill of classics action tomorrow as our women's team also take on the famous gravel roads in the Tuscany hills 🇮🇹

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19SBw
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-03-2019 12:02:18

Message de Tiago Machado du 08-03-2019O sol esta de regresso e assim ate se recuperou melhor 😊
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-03-2019 11:57:49

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 08-03-2019Voorbeschouwing: Parijs-Nice 2019 | WielerFlits : Zondag staat Dylan aan de start van Parijs Nice waar hij voor een goede eindklassering gaat. Dylan krijgt 2 sterren achter zijn naam...
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
08-03-2019 11:54:20

Message de Tayler Wiles du 08-03-2019SO excited for one of my favorite races of the year @strade_bianche tomorrow!! 😁🚲💥🇮🇹 Excited to fight hard with my @treksegafredo teammates!!
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
08-03-2019 11:47:43

Message de Tim Wellens du 08-03-2019Back on the roads that I love! ❤️Strade Bianche
Voir la vidéo

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 08-03-2019🇧🇪 #GPMonseré19

Deze 7 staan zondag aan de start van de Grote Prijs Jean-Pierre Monseré, de eerste wedstrijd van de Bingoal Cycling Cup! Succes, mannen! 💪

Lees meer: http://www.gpmonsere.be/

**

These 7 ROC riders...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-03-2019 11:44:37

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-03-2019💁‍♀️ Femme et cycliste. Et fière de l'être. D'être soutenue dans cette carrière par des sponsors engagés à nos côtés !

👏 Trek Bicycle & Trek-Segafredo

KEEP MOVING FORWARD ! 👊

#InternationalWomensDay
Voir la vidéo

Message de Descobreix el territori per on es disputarà la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2019!

Etapa 5: Puigcerdà - Sant Cugat del Vallès 29.3.2019 🚴‍♂️🚴‍♀️

https://www.voltacatalunya.cat/ca/her%C3%A8ncia/l-etapa-5

Puigcerdà Som Tots Ajuntament de Sant Cugat Catalunya...
Voir les 2 photos

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
08-03-2019 11:36:39

Message de Tour du Gevaudan du 08-03-2019livre de route gévaudan 2019 : Tour sur le Tour du Gévaudan Occitanie 2019
https://www.calameo.com/books/005290569b0ae8d8580f0
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
08-03-2019 11:29:31

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 08-03-2019Live from the Strade Bianche recon ride...
#TeamKatushaAlpecin
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
08-03-2019 11:26:51

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 08-03-2019La Bardiani-CSF augura una felice Festa della Donne a tutte
🚺💪
Happy #InternationalWomansDay to all of you from the #GreenTeam
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
08-03-2019 11:11:05

Message de Zdenek Stybar du 08-03-2019Many reasons to love ITALY. Ultimo caffe tranquillo prima della Strade Bianche con Eros Capecchi y @alafpolak
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-03-2019 11:05:15

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-03-2019Ieri è stato ospite del signor Ernesto Colnago, domani sarà in corsa alle Strade Bianche. Non carichiamolo di aspettative eccessive, ma come ci ha sorpreso alla Volta Algarve con una...
Voir les 4 photos

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
08-03-2019 11:01:16

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 08-03-2019Doucement mais sûrement 💪🏻
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-03-2019 10:28:36

Message de Team Bahrain Merida du 08-03-2019#BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders Yukiya Arashiro and Chun Kai Feng are training in Thailand.
📸 Check out some nice pics by @miwaiijima
Voir les 7 photos

Team CofidisTeam Cofidis
08-03-2019 10:24:04

Message de Team Cofidis du 08-03-2019Avec Cofidis, (re)découvrez le portrait de Katell Alençon, première femme cycliste de la Team Cofidis ! Bonne saison à Katell et à toute notre team handi 💪

👉 www.equipecofidis.com/fr/l-equipe/les-coureurs

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-03-2019 10:00:27

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-03-2019#StradeBianche 📊

The classics campaign moves onto the scenic hills and famous white roads of Tuscany tomorrow 🇮🇹

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19SB
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
08-03-2019 10:00:00

Message de Giro d'Italia du 08-03-2019Happy Women's day! Don’t miss tomorrow Strade Bianche Women Elite NAMEDSPORT>!

#Giro
En voir plus

WigginsWiggins
08-03-2019 09:59:53

Message de Wiggins du 08-03-2019Delighted to announce Subaru UK as our official vehicle supplier for the 2019 season.

See the range on display at this years The London Bike Show and enter our prize...
Voir les 3 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-03-2019 09:58:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-03-2019Ons team voor Strade Bianche 🇮🇹(09/03)

Wout van Aert
Danny van Poppel
Floris De Tier
Neilson Powless
Taco van der Hoorn
Antwan Tolhoek
Lennard Hofstede

Ploegleiders: Addy Engels & Grischa Niermann

Onze vooruitblik👉🏼 http://po.st/cXZHgU
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
08-03-2019 09:51:02

Message de Dimitri Claeys fanpage du 08-03-2019Selectie Tirreno Adriatico. Woensdag 13 maart tot dinsdag 19 maart.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-03-2019 09:48:06

Message de Team Sunweb du 08-03-2019#PoreTrophy 🇭🇷

#DevoTeamSunweb continue their racing in Croatia this weekend 👇

🇩🇪 Leon Heinschke
🇨🇦 Ben Katerberg
🇳🇱 Edo Maas
🇩🇪 Florian Stork
🇧🇪 Xandres Vervloesem
🇩🇰 Ludvig Wacker

💻 Read more here: teamsunweb.com/calendar/porec-trophy
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-03-2019 09:38:03

Message de Jesus Hernandez du 08-03-2019Feliz día de la mujer!!💜💜💜
.
.
.
#happyinternationalwomensday
#vivaladonna
#tetodo
#igualdad
#somosiguales
#closethedreamgap
#♾+3
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-03-2019 09:30:02

Message de Team Sunweb du 08-03-2019#StradeBianche 🇮🇹

Our women's team will also be in action in Italy on Saturday. 👇

🇳🇱 Lucinda Brand
🇳🇱 Janneke Ensing
🇨🇦 Leah Kirchmann
🇫🇷 Juliette Labous
🇩🇪 Liane Lippert
🇺🇸 Coryn Rivera...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
08-03-2019 09:30:01

Message de Strade Bianche du 08-03-2019Ancora un giorno di attesa per la Strade Bianche NAMEDSPORT> 2019! #StradeBianche #NamedSport
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-03-2019 09:23:22

Message de BORA-hansgrohe du 08-03-2019Welcome our new series, the BORA #KitchenTalk
Episode 1 - What‘s your favorite race? Listen to Gregor Mühlberger answer
——-
Begrüßt unsere neue Video-Reihe, die #BORA KitchenTalks
Folge 1 - Lieblingsrennen?...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
08-03-2019 09:10:15

Message de UAE Tour du 08-03-2019Empowered women empower other women 💪🏻
Happy International Women’s Day 🚴🏻‍♀️

_____
Photo taken during the UAE TOUR Challenge 3 at Dubai Autodrome featuring @thegirlwhocyclesinthedesert @wolfiscontessas @deepreneur_ @tashlw @aimeewright_tree ...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
08-03-2019 09:08:02

Message de Tour de Yorkshire du 08-03-2019‪Happy #InternationalWomensDay. We celebrate all the incredible women who inspire us every year at the Asda Tour de Yorkshire Women’s Race. #WTDY ‬
Voir les 5 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
08-03-2019 09:06:53

Message de Damien Gaudin du 08-03-2019Damien va prendre le départ de son 4ème Paris-Nice ce week-end.

Porteur du maillot à pois en 2011, vainqueur du prologue en 2013 et porteur du maillot jaune et maillot...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-03-2019📢Exciting announcement!

Mercedes-Benz South Africa will be the official vehicle partner for Team Dimension Data for Qhubeka for the next three years!

Mercedes-Benz South Africa will also be investing R20...
Voir les 2 photos

Team CofidisTeam Cofidis
08-03-2019 08:59:05

Message de Team Cofidis du 08-03-2019Revivez la Classic de l'Ardèche et la Royal Bernard Drôme Classic sous l’œil de notre photographe Mathilde L'Azou 📷

#CofidisMyTeam
Voir les 41 photos

Message de Alessandro De Marchi Parigi-Nizza 2019 - Il Rosso di Buja : Tra pochi giorni parto per la Francia: pronto e carico per la Parigi - Nizza 2019! E voi? La seguirete?

#IlRossodiBuja #cccteam #ParisNice...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-03-2019 08:30:02

Message de Team Sunweb du 08-03-2019#StradeBianche 🇮🇹

The team head to Italy on Saturday to race the famous "white roads". 👇

🇩🇰 Asbjørn Kragh Andersen
🇦🇺 Jai Hindley
🇦🇺 Chris Hamilton
🇨🇭 Marc Hirschi
🇳🇱 Sam Oomen
🇦🇺...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-03-2019 08:00:02

Message de Team Sunweb du 08-03-2019🚨 #StradeBianche Line-up change 🚨

Sickness forces Nikias Arndt out of Strade Bianche this weekend. Chris Hamilton will join the team to replace him.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-03-2019 07:44:13

Message de Israel Cycling Academy du 08-03-2019The WOMEN that INSPIRE US:

Our Israeli Champion chose his hero: The Israeli Paralympic great

P A S C A L E B E...
Voir les 7 photos

Team SunwebTeam Sunweb
08-03-2019 07:44:00

Message de Team Sunweb du 08-03-2019The dream team 💪🏼

Happy #InternationalWomensDay! Which women in your life inspires you to #KeepChallenging?

Let us know below 👇🏼
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
08-03-2019 07:43:59

Message de Juliette Labous du 08-03-2019Ma maman a toujours été mon modèle féminin pour me dépasser 💜
Et vous? Qui vous motive à repousser vos limites ? 💪

My mum has always been the woman who inspires...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
08-03-2019 07:19:00

Message de Movistar Team du 08-03-2019Por un montón de motivos, con vosotras, somos mejores. 🚴‍♀️Ⓜ️💙 #AzulCieloYMásAllá
Voir la vidéo

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
08-03-2019 07:18:09

Message de Przemysław Niemiec du 08-03-2019#dzienkobiet #trekbikes_pl #oschopcom #butikoptique
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
08-03-2019 07:17:13

Message de Tour de Suisse du 08-03-2019Kantonübergreifendes Zielwochenende 2020 : Le Tour de Suisse 2020 se terminera par un feu d’artifice alpin lors du week-end décisif dans la région de Disentis/Sedrun et d’Andermatt.
http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/week-end-final-2020-intercantonal/
En voir plus

Sabrina StultiensSabrina Stultiens
08-03-2019 07:10:47

Message de Sabrina Stultiens du 08-03-2019De onzichtbare blessure van Sabrina Stultiens : Vandaag in De Limburger 👇

https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190307_00095497/de-onzichtbare-blessure-van-sabrina-stultiens?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_term=limburger&utm_content=article&utm_campaign=seeding
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT