ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Zdenek StybarZdenek Stybar
09-03-2019 23:35:55

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 22:42:33

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Écrire l'histoire dans un décor médiéval.
#StradeBianche : unique en son genre ! #NamedSport
Voir la vidéo

Jens VoigtJens Voigt
09-03-2019 22:32:14

‪At Momentum Cycles tonight from 5-7 pm. 8640 Mexico Road, O‘fallon, Missouri 63366 Free beverages and Q/A and pics for everyone. So- no excuse to not show up, right?! ‬...

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 09-03-2019DirectVelo a partagé avec nous ce week-end italien, retrouvez l'interview de Shara Gillow et Stephen Delcourt 👇
Voir la vidéo

Jessenia MenesesJessenia Meneses
09-03-2019 22:14:19

Message de Jessenia Meneses du 09-03-2019Que seas tan profunda e infinita cómo el azul del cielo... 💙

📸 @_miguelborrero
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
09-03-2019 22:08:52

Message de Tomasz Marczyński du 09-03-2019Even we aimed for a better result it was a solid Strade Bianche for Us!More to come Tirreno Adriatico @lotto_soudal #cycling #race #gravel #competition #ciclismo #fullgas #front #ride #teammates #work...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-03-2019 22:04:42

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-03-2019For one Saturday in spring, Tuscany offers its rolling hills to the Strade Bianche. Today‘s moments captured by http://hardycc.co.uk 👌

More pictures => https://bit.ly/2ER87cL

#stradebianche #TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
09-03-2019 21:55:52

Message de Fans de Marvin Tasset du 09-03-2019Cyclisme - GP de Lillers: Que le ciel ne leur tombe pas sur la tête… : "Sécurité sous haute surveillance
Depuis hier, l’alerte orange au vent violent est dans les...
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 09-03-2019Strade Bianche ✅
Super hard day in saddle. 🤘
I fell in love with this race.
📸 @ciclismoblog
-
-
-
-
Neri - Selle Italia - KTM
#nerisottoli #selleitalia #ktmbikeindustries Kerstin Reiter Villa Vitalis...
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
09-03-2019 21:41:33

Message de Tayler Wiles du 09-03-2019Pre-race calm, pain face during, post race grimace? 🤣 Strade Bianche was beautifully brutal as always! Had some fun being aggressive with my Trek-Segafredo teammates! 🚲💥 Another team effort we...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
09-03-2019 21:24:46

Message de Chantal Blaak du 09-03-2019Really enjoyed racing Strade Bianche today! What a beautiful race. Totally empty on the finish line, but super happy that Annika Langvad Fanpage got 2nd 👊#stradebianche @Siena 🇮🇹
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-03-2019 21:18:48

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-03-2019Come si presenta una KTM Bike Industries dopo le #StradeBianche
If anyone wonders how do our KTM bike industries look like after a race like Strade Bianche

#OurTimeIsNow
En voir plus

Romain CombaudRomain Combaud
09-03-2019 21:16:43

Message de Romain Combaud du 09-03-2019Romain, en compagnie de Marc Sarreau, ami et ancien coéquipier, se sont rendus jeudi à la présentation de la course internationale junior La Route d'Eole Juniors.

C'est avec plaisir...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-03-2019 21:05:35

Message de Trek-Segafredo du 09-03-2019Impressions from Strade Bianche

Photos: Getty Images
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
09-03-2019 20:59:45

Message de Carlos Verona Quintanilla du 09-03-2019‪Hoy mi Canyon y yo hemos aprovechado el día de fondo para hacer un refresh de algunos tramos de la primera etapa de la Volta a Catalunya. Es un placer...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019Champagne's on Julian Alaphilippe Officiel tonight 😛
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
09-03-2019 20:40:29

Message de Quentin Jauregui Officiel du 09-03-2019[ Résultat Strade Bianche ] :
Le Français Julian Alaphilippe (Deceuninck-Quick Step) a remporté, samedi, les Strade Bianche en devançant dans le final Jakob Fuglsang (Astana) et Wout Van Aert...
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
09-03-2019 20:34:00

Message de Florian Vachon du 09-03-2019‪Le menu de demain pour le 42° gran premio INDUSTRIA & ARTIGIANATO à Marciano 🇮🇹‬
‪#AllezArkéaSamsic ‬
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-03-2019 20:27:16

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-03-2019Demain, c'est la première d'André Greipel et Warren Barguil sous le même maillot.

Deux générations, deux champions, un même regard. #weareoneteam
Voir la vidéo

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
09-03-2019 20:26:38

Message de Lukasz Wisniowski du 09-03-2019Pierwszy start w bransoletce - zaczynamy wspólną pomoc! 💪

First start in the new bracelet - we are kicking off our helping together! 💪
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
09-03-2019 20:25:27

Message de Tour du Gevaudan du 09-03-2019Pour les juniors , les engagements individuels ou par équipes sont ouverts sur cicleweb ,
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
09-03-2019 20:17:39

Message de Audrey Cordon-Ragot du 09-03-2019✌ 20e des Strade Bianche ce samedi. Une course stressante au début, ça frotte, le placement est primordial. Une fois le peloton réduit, ce fût plus facile.

Je me retrouve dans...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
09-03-2019 20:16:26

Message de Amgen Tour of California du 09-03-2019How beautiful is this California super bloom? ☀️🌷
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
09-03-2019 20:13:46

Message de Team INEOS du 09-03-2019This is what #StradeBianche is all about...

📸 Diego Rosa
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-03-2019 20:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-03-2019Per la pentolaccia di Carnevale 🥳, Fabio Aru regala ai suoi tifosi una nuova sorpresa 🤩, con il suo nome nella lista dei partenti alla Parigi-Nizza 🚴‍♂️. Un'altra partecipazione che...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
09-03-2019 19:58:24

Message de Rui Vinhas du 09-03-2019Amanhã contamos o teu apoio na clássica da primavera ( Póvoa do Varzim), partida às 11h, na marginal, subindo 7 vezes o Monte de S. Felix..
Beijos e abraços,
RV
@w52fcporto
@w52jeans
@fcporto...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
09-03-2019 19:57:01

Message de Silvan Dillier du 09-03-2019this time i survived strade bianche without breaking a finger🤞🏽
thanks to my team mates for the support 🙏🏽
14th is a result to improve next year!

Dieses Jahr habe ich Strade...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019Grande Julian Alaphilippe Officiel 👏
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-03-2019 19:45:11

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-03-2019STRADE BIANCHE: UNA FORATURA FRENA SIMONE VELASCO A MONTE SANTE MARIE

Giornata sfortunata per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che ha visto la propria corsa condizionata nel finale.

Il...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
09-03-2019 19:37:18

Message de Zdenek Stybar du 09-03-20194th place in strade bianche today
📸Getty Images
En voir plus

Message de Descobreix el territori per on es disputarà la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2019!

Etapa 6: Valls - Vila-seca 30.3.2019 🚴‍♂️🚴‍♀️

https://www.voltacatalunya.cat/ca/her%C3%A8ncia/l-etapa-6

Ajuntament de Valls Vila-seca.cat Catalunya Experience
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 19:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019📊 GP Industria and Artigianato

The men are sticking around in Tuscany for another one day race tomorrow! 🇮🇹

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19GPIA
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-03-2019 19:30:00

Message de CCC Team du 09-03-2019GALLERY: Strade Bianche : CCC Team : GALLERY: Strade Bianche

A race as beautiful as #StradeBianche deserves a huge gallery! Re-live the white roads of Tuscany 👇

#RideForMore 📷 Chris Auld
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
09-03-2019 19:29:41

Message de Alexandre Geniez du 09-03-2019Une journée qui débute parfaitement en prenant l’échappée sur le Strade Bianche. La suite fut moins drôle ➡️ crevaison au plus mauvais moment et fin de la partie. Déçu, les...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
09-03-2019 19:26:20

Message de Diego Rosa fans club du 09-03-2019📸by Bettinifhoto #StradeBianche #Asciano
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
09-03-2019 19:23:55

Message de Vincenzo Nibali du 09-03-2019Oggi prima classica e prima vera gara in linea , tanta fatica 😖😖😖, ma alla fine la fatica è svanita subito quando al traguardo ho trovato la mia Lady con...
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
09-03-2019 19:23:07

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 09-03-2019Ya quedan pocos días para viajar hacia Sudáfrica a la @capeepic
Mañana salida con mi compi @josehermida 🤜🏽🤛🏾
Ganas de estrenar la nueva equipación!!!!!
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 09-03-2019#ParisNice 📊

The guys are ready to ‘Race to the Sun’ at the tough eight-day race starting tomorrow. Here’s our impressive line-up 😎👇🏼
En voir plus

Message de André Cardoso Página do Atleta du 09-03-2019Strade bianche 2019, a very special race... 🤙❤️🚴🏽‍♂️💨 @ Siena, Italy
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 09-03-2019Vous l'avez sans doute remarqué lors de la 2ème étape du Tour du Haut-Var, aux routes si glissantes dans le final. Pas un de nos coureurs ne sont pourtant tombés......
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-03-2019 19:14:35

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-03-2019‪🤫 Quand Didier Rous & Jimmy Engoulvent prennent la parole à la veille de Paris-Nice, nos #MenInGlaz sont à l’écoute. ‬

‪#ParisNice l #ThereIsNoTry ‬
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
09-03-2019 19:06:30

Message de Luis Ángel Maté du 09-03-2019Caminando siempre hacia delante, mirando atrás para aprender de nuestros errores y con la ilusión de seguir creciendo.
〽️
#cofidismyteam ⚪️🔴🔆
En voir plus

João BentaJoão Benta
09-03-2019 19:05:16

Message de João Benta du 09-03-2019Olá Amigos
Amanhã regresso á competição, bem perto de casa na tradicional clássica da primavera, na Póvoa de Varzim com o tradicional empedrado do S.Felix e 7 passagens pelo alto...
A...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-03-2019 19:01:25

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-03-2019Wouts dag in Strade Bianche🥉🇮🇹☀️
Voir la vidéo

Amaro AntunesAmaro Antunes
09-03-2019 18:56:34

Message de Amaro Antunes du 09-03-2019Próxima paragem Paris Nice 🇨🇵 frio e chuva serão talvez uma presença constante nesta prova ❄️☔🙈

Next stop Paris Nice 🇨🇵cold and rain it's probably in this race ❄️☔🙈
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
09-03-2019 18:52:00

Message de Grand Prix De Denain du 09-03-2019Vous les attendiez, les voici : les 21 équipes retenues pour la 61ème édition du Grand Prix De Denain !
Pour retrouver le parcours et les horaires Caravane/Coureurs, rdv ici :...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
09-03-2019 18:47:31

Message de Tour du Gevaudan du 09-03-2019Allez encore deux équipes et le plateau de ce Tour du Gevaudan Occitanie féminin sera complet !!!
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019Julian Alaphilippe Officiel emerged from the dust to win Strade Bianche at his first appearance: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3811/julian-alaphilippe-powers-to-victory-at-strade-bianche-debut‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 18:32:24

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019One of the most scenic races on the racing calendar, check out our gallery from Strade Bianche. 🇮🇹

📸 Getty Images.
Voir les 16 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
09-03-2019 18:27:22

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 09-03-2019Quinto posto per Marco Maronese al Porec Trophy 🇭🇷
🏁 risultati completi: https://www.procyclingstats.com/race/porec-trophy-trofej-porec/2019/result
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
09-03-2019 18:24:48

Message de Ilnur Zakarin du 09-03-2019The Race to the Sun always was fun ☺️ I hope this year it's going to be a chance to refresh those memories. Happy to start Paris – Nice tomorrow.

«Гонка...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 09-03-2019What a day it was on the dirt roads of Strade Bianche... where Roman Kreuziger had to fight until the end for his top 20 placing! #BicyclesChangeLives

Details: bit.ly/Strade_TDD Images: Getty...
En voir plus

François BidardFrançois Bidard
09-03-2019 18:18:24

Message de François Bidard du 09-03-2019Certainement une des plus belle à mon actif : les Strade Bianche 😍🇮🇹
du spectacle, du mouvement, de l'adrénaline...
Malgré une chute puis la crevaison de Silvan Dillier dans un...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-03-2019 18:15:05

Message de Team Sunweb du 09-03-2019It’s a beautiful race, that’s for sure! 😍

Check out our shots from Tuscany today at #StradeBianche👇

📸 teamsunweb.com/insideout-strade
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
09-03-2019 18:13:22

Message de Philippe Gilbert du 09-03-2019Thanks for the personal touch EKOÏ 😎🌈
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
09-03-2019 18:06:49

Message de Przemysław Niemiec du 09-03-2019https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=hSA2zZyZ_Ts
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-03-2019 18:00:58

Message de UAE Team Emirates du 09-03-2019‪🚴 Final training ride ahead of tomorrow’s opening stage Paris-Nice 🇫🇷.‬

‪The “Race to the sun” is coming soon!‬

‪#UAETeamEmirates #ParisNice #RideTogether #YearOfTolerance ‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-03-2019 18:00:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-03-2019Dal 10 al 17 marzo la nostra squadra sarà impegnata nella Parigi Nizza🇫🇷. Un super team composto da Alexander Kristoff, Sergio Henao,Fabio Aru, Diego Ulissi, Marco Marcato,Sven Erik Bystrom e...
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
09-03-2019 17:58:14

Message de Julien Bernard du 09-03-2019La course au soleil ! 👇🏼

🗓 Date : 10 au 17 mars ( 8 étapes )

🏁 Course : Paris-Nice 🇫🇷

📈 Classe : UCI World Tour

🚴🏼‍♂️ L’équipe : John...
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
09-03-2019 17:55:00

Message de Filippo Pozzato du 09-03-2019🔔 Arriva un altro video ancora dalla mia ultima trasferta in terra araba.

Mentre ero tra Dubai e Abu Dhabi ho avuto la possibilità di partecipare a diversi eventi di...
Voir la vidéo

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
09-03-2019 17:53:58

Message de Grand Prix De Denain du 09-03-2019Hier, dans le somptueux théâtre à l'italienne de Denain (réplique au un cinquième de l'opéra Garnier de Paris), s'est déroulée la présentation officielle du 61ème Grand Prix De Denain !...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019‪Picture of the day.‬
‪©Sigfrid Eggers‬
‪#StradeBianche‬
En voir plus

Manuele MoriManuele Mori
09-03-2019 17:44:41

Domani Manuele sarà presente al GP di Larciano. Una gara sulle strade amiche...

CCC Development TeamCCC Development Team
09-03-2019 17:43:38

Message de CCC Development Team du 09-03-2019Kilka słów od naszych zawodników po dzisiejszym Porec Trophy

📝👉http://bit.ly/2TFPZfa

#RideForMore #cccdevo

📸 Szymon Sikora
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
09-03-2019 17:41:42

Message de Fan Club Ben Gastauer du 09-03-2019Ben a revu Siene : Cet après-midi J.Alaphilippe a remporté les Strade Bianche. Il s'est imposé devant J.Fuglsang. Pour sa deuxième participation à cette course atypique Ben a pris la...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-03-2019 17:39:50

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-03-2019Fast Strade Bianche edition over the Tuscan gravel on a warm and dusty day of racing. Active racing from Kuznetsov Viatcheslav and Ruben Guerreiro
but others were stronger in the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-03-2019 17:36:26

Message de Team Sunweb du 09-03-2019🗣”I just missed the split on sector 8 but tried to chase back to the front group. I would have liked to have gone further + got more from the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-03-2019 17:35:54

Message de Team Sunweb du 09-03-2019‪🗣”We were trying to create a good breakaway and in the end I made it into a strong four man break that made it to the line.”‬

‪#PorecTrophy reactions from Florian...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 17:31:23

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019#BAHRAINMERIDA photo album of the 'Northern Classic in the South of Europe'.
📸 @bettiniphoto
Voir les 16 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
09-03-2019 17:30:37

Message de Marcus Burghardt du 09-03-2019Stunning last big ride in Trentino looking forward for some racing.
.
#training #efforts #climbing #mountains #trentino #specialized #sworks #racing #tirrenoadriatico #cycling #procycling #borahansgrohe #sportful #hansgrohe #boracooking #strava #meran #bozen #mendelpass #gopro
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
09-03-2019 17:30:12

Message de Kevin Ledanois du 09-03-2019Motivation du samedi soir ! 😬😵
Retour en Italie ce week-end : GP Industria à suivre lundi en différé (à priori ?!) sur la chaîne @lequipe ! 😉
Puis découverte de la...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
09-03-2019 17:27:57

Message de Geraint Thomas du 09-03-2019Big day out at Strade with @owaindoull and the boys. Give us your best captions 👇
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-03-2019 17:26:51

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-03-2019🚴‍♂️@Strade Bianche 2019: @Marco Canola è il miglior 🇮🇹italiano al traguardo, unico corridore di una Professional in top25.
16° posto finale per lui.
Marco Canola is the best Italian rider on...
Voir les 19 photos

Tim WellensTim Wellens
09-03-2019 17:20:06

Message de Tim Wellens du 09-03-2019We tried to the split the peloton today in Strade Bianche several times during the race but eventually, I took the initiative myself which resulted in a group of fifteen...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-03-2019 17:11:31

Message de Astana Pro Team du 09-03-2019‪🥈”I did everything I could to win Strade Bianche today, so I should be satisfied with this second place”‬

‪Read everything about Jakob Fuglsang’s second place and Alexey Lutsenko’s top 10:...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
09-03-2019 17:04:34

Message de Rafał Majka du 09-03-2019Julian Alaphilippe wygrywa w Strade Bianche a Rafał ukończył na 43 miejscu.
✔️ Jutro GP Larciano
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 09-03-2019Strade Bianche 🇮🇹 - UCI Women's World Tour #1

Nos athlètes n’auront pas démérité aujourd’hui sur le Strade Bianche. Présente dans un bon groupe, Shara Gillow termine 18ème. « Aujourd’hui...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-03-2019 16:47:01

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-03-2019Top ten for Tiesj Benoot and Tim Wellens in Strade Bianche

💬Tiesj: "You are always in doubt after a crash like the one last week. But if you finish fifth, those...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-03-2019 16:44:26

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-03-2019What a race Wout! 🤟
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019This Julian Alaphilippe Officiel guy seems to be popular 😛
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 16:43:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019What a day, what a win!

📸 Getty Images
Voir les 15 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-03-2019 16:43:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-03-2019Sterke Van Aert derde in Strade Bianche : 🇮🇹 #StradeBianche

"Ik reed echt op mijn limiet in de laatste kilometers. Het laatste half uur was echt afzien. Ik ben blij...
En voir plus

Karol-Ann CanuelKarol-Ann Canuel
09-03-2019 16:41:10

#34 today at the Strade Bianche ! Here what the UCI_WWT (twitter) had to say about that :

Chapeau to @KarolAnnCanuel: Her groups did not make it, yet, but...

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 16:37:49

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Allacciate le cinture, mettevi comodi e godetevi l'ultimo minuto della Strade Bianche Namedsport> 2019!
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
09-03-2019 16:37:30

Message de Movistar Team du 09-03-2019🇮🇹😍 Aude Biannic (15th) was the Movistar Team's top performer at a demanding, dusty 2019 Strade Bianche. Full, combined report and results from Italy at our website ➡️ movte.am/19Strade

📷 Velofocus...
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
09-03-2019 16:37:02

Message de Anna van der Breggen du 09-03-2019Genoten en goed teamwork in Strade Bianche : Zelf vandaag niet de beste benen, maar Annika reed een topkoers in de Strade Bianche 🇮🇹. Wel echt genoten op de fiets...
En voir plus

Simone PetilliSimone Petilli
09-03-2019 16:34:42

Message de Simone Petilli du 09-03-2019Hard day in Strade Bianche, but very beautifull race!
Giornata difficile, ma in una delle più belle corse!
#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
09-03-2019 16:32:21

Message de Antoine Duchesne du 09-03-2019Eh bien, sacrée course! J’en ai plein les 👃🏽🤟🏾#stradebianche #dustyroads #girohelmets #oakley
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-03-2019 16:26:05

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-03-2019‪👏 Jimmy Turgis 52e des Strade Bianche aujourd’hui à Sienne. ‬

‪📊 Notre crossman arrive dans un groupe pour la 33e place. Première expérience sur les Chemins Blancs ! 👌‬

‪#StradeBianche l...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
09-03-2019 16:22:02

Message de Boaro Manuele du 09-03-2019What a hard race. 💨 Full gas right from the start. Unfortunately I had a bad day and couldn't finish the Strade Bianche
Congrats to my teammate @JakobFuglsang even if too...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-03-2019 16:19:18

Message de CCC Team du 09-03-2019Van Avermaet Continues Run of Top Ten Finishes at Strade Bianche : CCC Team : REPORT: “I did my own race but I didn’t have the same legs as last...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 16:18:51

Message de Strade Bianche du 09-03-2019#StradeBianche NAMEDSPORT> 2019.
©LC / Getty Images
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-03-2019 16:17:57

Message de UAE Team Emirates du 09-03-2019Gallery from today’s Strade Bianche 🇮🇹. As always some amazing scenes on these famous white gravel roads of Tuscany.

#UAETeamEmirates #StradeBianche #RideTogether #YearOfTolerance

📸: Bettini
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
09-03-2019 16:17:05

Message de Team INEOS du 09-03-2019Rosa impresses in Strade break : “I love this race, I felt good and I just tried to give my best!"

Get more reaction from Diego Rosa as well as DS...
En voir plus

Diego RosaDiego Rosa
09-03-2019 16:16:40

Message de Diego Rosa du 09-03-2019Super happy kid in breakaway!
I forgot how much wind there is on the front 😂😂😱😱

#StradeBianche is very hard but just amazing...
...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-03-2019 16:11:45

Message de BORA-hansgrohe du 09-03-2019Strong but unlucky Maximilian Schachmann takes 29th place at Strade Bianche. Reade on here: http://bit.ly/2NR4IyC
---
Starker aber unglücklicher Max Schachmann erreicht Rang 29 bei Strade Bianche. Hier mehr erfahren: http://bit.ly/2TFEZyC

#BORAhansgrohe
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-03-2019The gravel roads of Tuscany did not disappoint. The first of the decisive splits happened with 50 kilometers left to race. When a 20-man move emerged, Simon Clarke and Alberto...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
09-03-2019 16:09:36

Message de Toms Skujiņš du 09-03-2019lrf.lv : Sestdien Itālijā notiekošajā pasaules tūres klasikā “Strade Bianche” teicamu sniegumu demonstrēja Latvijas elites šosejas riteņbraucējs Toms Skujiņš (“Trek – Segafredo”), kurš smagajā distancē demonstrēja apbrīnojamu cīņa
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
09-03-2019 16:09:32

Message de Paris Camembert Officiel du 09-03-201980ème édition de Paris-Camembert Lepetit : http://paris-camembert.fr/80eme-edition-de-paris-camembert-lepetit.html
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-03-2019 16:08:56

Message de Team Sunweb du 09-03-2019‪🗣“We tried to attack and race for the win and everyone was super committed. I gave it all I had but ran out of energy to go for the podium.”‬

‪Janneke...
En voir plus

Diego RosaDiego Rosa
09-03-2019 16:06:19

Message de Diego Rosa du 09-03-2019Strade Bianche 2019: 24simo

🎉🎉🎉🎉
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
09-03-2019 16:03:45

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 09-03-2019Site officiel de la course Paris-Nice 2019. La course au soleil. : À compter de ce dimanche 10 mars et jusqu’au dimanche 17 mars 2019, se déroulera la 77ème édition...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-03-2019 16:02:02

Message de Israel Cycling Academy du 09-03-2019We Truly believe we got the best tools of the racing trade . But we will get no where with out a team of great professionals who maintain them.
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-03-2019 15:59:53

Message de Trek-Segafredo du 09-03-2019The white gravel roads. Always a thrilling race. This year Toms Skujiņš rode himself inside-out to finish with a who's who of big names and finished in 9th place.

We have...
Voir la vidéo

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
09-03-2019 15:59:19

Message de Diego Rosa fans club du 09-03-2019#StradeBianche
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
09-03-2019 15:58:55

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 09-03-2019Grote Prijs Monseré coming up tomorrow! First race in the Belgian Cycling Cup 🇧🇪

Line-up Wanty-Gobert 👇

🚴‍♂️ Timothy Dupont
🚴‍♂️ Frederik Backaert
🚴‍♂️ Tom Devriendt
🚴‍♂️ Pieter Vanspeybrouck
🚴‍♂️ Aimé De Gendt
🚴‍♂️...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-03-2019 15:58:24

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-03-2019🚴‍♂️Strade Bianche da protagonista per Marco Canola miglior atleta italiano sul traguardo di questa grande classica RCS.
Una prestazione di grinta e sostanza e buon 16° posto finale.

Marco Canola is...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 15:58:17

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019teambahrainmerida.com : Not our day at the demanding Italian one-day race, featuring gravel roads and punchy climbs. Any BAHRAIN MERIDA team riders in the top ten. Vincenzo Nibali couldn't manage...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 15:51:58

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019Tough day in Tuscany for the Mitchelton-SCOTT men : REPORT 📰 "The legs were ok, but I would have hoped for a little bit better to be in that front...
En voir plus

Arthur VichotArthur Vichot
09-03-2019 15:46:33

Message de Arthur Vichot du 09-03-2019Petits souvenirs du passage chez BEIN sport 🤗👋
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
09-03-2019 15:46:27

Message de Diego Rosa fans club du 09-03-2019Bellissima giornata alle #stradeBianche
Grande performance di Diego
in fuga per 100km
#ilnostroorgoglio #GrandeDiego
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-03-2019Aujourd'hui c'était les Strade Bianche ! L'équipe s'est particulièrement illustrée avec en début de course, l'échappée de Leo Vincent. Dans un final très mouvementé, Romain Seigle a réussi à accrocher...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-03-2019 15:40:46

Message de Team Novo Nordisk du 09-03-2019Join Team Novo Nordisk's Phil Southerland tomorrow at SXSW to learn how all-#diabetes cyclists are changing the game for athletes with diabetes: https://schedule.sxsw.com/2019/events/PP81993

#SXSW
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
09-03-2019 15:37:08

Message de Filippo Pozzato du 09-03-2019Weekend feeling.
Dove andrai in questo fine settimana?
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019"Siri, show me the man of the day and his winning bike."
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-03-2019 15:30:11

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-03-2019Vittoria di Julian Alaphilippe, i migliori dei nostri sono stati Simone Velasco e Sebastian Schönberger - Cyclist

Julian Alaphilippe has won #StradeBianche. Our top finishers were Simone Velasco and Sebastian...
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
09-03-2019 15:28:14

Message de Frederik Frison du 09-03-2019#FrederikFrison staat morgen (10/03) aan de start van de 8° Grote Prijs Jean-Pierre Monseré. Alvast heel veel succes Fré! 👊💪🚴‍♂️

📺 Live te volgen vanaf 13u30 op Sporza op Eén.
#FrederikFrison #LottoSoudal
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-03-2019 15:28:05

Message de Astana Pro Team du 09-03-2019🥈What a race of Jakob Fuglsang, a second place in Strade Bianche for him!💪 Behind him, Alexey Lutsenko finished 7th! #StradeBianche #AstanaProTeam
Voir la vidéo

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
09-03-2019 15:26:24

Message de Przemysław Niemiec du 09-03-2019Dzisiejszy spektakl pt. „STRADE BIANCHE”
#trekbikes_pl #ridebontrager #oschopcom #butikoptique
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 15:20:06

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche NAMEDSPORT>
➡️ Not our day at the demanding Italian one-day race, featuring gravel roads and punchy climbs. Any #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders in the top ten. Vincenzo Nibali couldn't manage...
En voir plus

Simon SellierSimon Sellier
09-03-2019 15:08:47

Message de Simon Sellier du 09-03-2019Après un magnifique tour du Rwanda, qui c'est très bien passé pour l'équipe avec une 2ème place pour Rein Taramae, retour à la compétition ce week-end à Monseré en Belgique...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
09-03-2019 15:06:20

Message de Diego Rosa fans club du 09-03-2019#StradeBianche
#GrazieDieGo
#Super
En voir plus

Nico DenzNico Denz
09-03-2019 14:54:13

Message de Nico Denz du 09-03-2019Cooked🦞🤪 @strade_bianche @ekoicycling @bolle_eyewear @sidisport_official @eddymerckxbikes
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
09-03-2019 14:53:33

Message de Greg Van Avermaet du 09-03-2019Zesde op het Toscaanse grind, op naar Tirreno-Adriatico!
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-03-2019 14:53:07

Message de Giro d'Italia du 09-03-2019Julian Alaphilippe Officiel wins the Strade Bianche Namedsport> 2019!
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 14:51:30

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
📸 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys are going out for a 1.5 hour training ride 🚴🏻‍♂️
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
09-03-2019 14:51:18

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 09-03-2019cyclismactu.net : Strade Bianche Photo : Strade Bianche Strade Bianche - Julian Alaphilippe s'impose devant Fuglsang Pour sa première participation, Julian Alaphilippe (Deceuninck - Quick-Step) a remporté les Strade Bianche ce dimanche....
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-03-2019 14:48:05

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-03-2019Corsa stupenda, tanto spettacolo, è doveroso un applauso a tutti i partecipanti . I nostri un po' lontano dai primi, ma non potevamo chiedere di più. Tadej Pogacar 30°, Simone...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche

Nouvelle édition passionnante. Nico Denz & Alex Geniez avaient pris les devants mais n'ont pas pu conclure leur aventure.

Silvan Dillier (14ème) termine dans le deuxième groupe de...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-03-2019 14:43:09

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-03-2019🙏 Nos #MenInGlaz disputent le Grote Prijs Jean-Pierre Monseré dimanche, hommage à l'ancien champion du monde Jean-Pierre Monséré, sacré en 1970 à 21 ans.

🇧🇪 Le #GPMonsere19 marque le coup d'envoi...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 14:42:13

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎙️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 leaders Domenico Pozzovivo and Dylan Teuns shared their feelings with us on the eve of the race. Pozzo will compete here for the first time ⤵️
Voir la vidéo

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
09-03-2019 14:37:24

Message de Jarlinson Pantano du 09-03-2019Se viene un nuevo compromiso 💪💪💪💪 una carrera donde puedes vivir de todo, lluvia,viento y frío 💨💨💨💦❄️ por acá un recuerdito 🤣🤣🤣🤭
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-03-2019 14:35:55

Message de CCC Team du 09-03-2019The white dirt roads of #StradeBianche showed once again just how tough they are!

Alaphilippe took the win with Greg Van Avermaet battling to sixth on the line in Siena...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 14:34:59

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Julian Alaphilippe Officiel vince la Strade Bianche Namedsport> 2019!
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
09-03-2019 14:33:20

4th place in Strade Bianche 👌🏻

Kris BoeckmansKris Boeckmans
09-03-2019 14:32:25

Message de Kris Boeckmans du 09-03-2019Kris Boeckmans | Parijs-Nice : Morgen start voor Kris en zijn ploeg Parijs-Nice. Vandaag verkenden ze nog de laatste 30 km van morgen (1ste rit) met vele open, kleine wegen...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019No confetti in Piazza Il Campo, but Julian Alaphilippe Officiel deserves it, after winning Strade Bianche at his very first participation!
#WayToRide #No15in2019
Photo: GettySport
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 09-03-2019#StradeBianche

Shara Gillow prend la 18ème place le Strade Bianche, remporté par Annemiek Van Vleuten.

Avec une 36ème place au classement de la course, Evita Muzic s'empare de la tête du classement...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-03-2019 14:07:24

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-03-2019Lo splendido scenario finale delle Strade Bianche è pronto per il gran finale.
Live su @Rai2 ed Eurosport!
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 09-03-2019🚨 Mission spéciale Vivons Vélo Paris-Nice : tentez de remporter un maillot Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE dédicacé par Romain Bardet, Tony Gallopin et toute l'équipe ! 🎉

📅 1 semaine...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
09-03-2019 13:56:29

Message de Paris-Nice du 09-03-2019🚨 J-1⃣ / D-1⃣ 🚨
2017 Etape 1⃣ : Arnaud Démare 🥇
2018 Etape 1⃣ : Arnaud Démare 🥇

Jamais 2 sans 3 pour le sprinteur 🇫🇷 ? Rendez-vous demain pour l'Etape 1⃣...
Voir la vidéo

Marcel KittelMarcel Kittel
09-03-2019 13:50:11

Message de Marcel Kittel du 09-03-2019Wild hair days ahead! My race program changed last minute to @parisnicecourse and it's going to be a windy and wet race to the sun! I'm especially looking forward to...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
09-03-2019 13:44:56

Message de Marco Marcato du 09-03-2019🌬️🌧️ Simply #parisnice #ridetogether #yearoftolerance @uae_team_emirates
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
09-03-2019 13:32:07

Message de Andrea Flash Guardini du 09-03-2019#Umagtrophy 6/03/2019
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
09-03-2019 13:31:11

Message de Marco Canola fans club du 09-03-2019Marco che cerca di rientrare sulla testa
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
09-03-2019 13:30:00

Message de Magnus ConCort Nielsen du 09-03-2019Fra i morgen, søndag, og 8 dage frem, gælder det Paris-Nice, eller ”løbet mod solen”, som det kaldes. Astana kommer med stærkt hold for klassementet, hvor Lopez og Ion Izagirra...
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
09-03-2019 13:26:19

Message de Quentin Pacher du 09-03-2019Paris-Nice conseil n°1 : rester sec.🌧
📸 @paedemueller
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 13:22:18

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019Comeback Queen Annemiek van Vleuten wins Strade Bianche : REPORT 📰 “It’s one of my best victories, to win here" - Annemiek van Vleuten 🎙
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 13:18:34

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Mancano meno 50 chilometri al traguardo di Siena. Che lo show abbia inizio!
Segui il live: http://www.strade-bianche.it/it/live/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 13:15:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019SHE'S BACK! 💪

What a stunning ride by Annemiek van Vleuten to win #StradeBianche! 🇮🇹
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
09-03-2019 13:13:35

Message de Frederico Figueiredo du 09-03-2019Depois da Volta ao Algarve voltamos a estrada com a tradicional Clássica da primavera com pano de fundo o Monte S. Félix, onde iremos passar sete vezes. Apareçam !! O...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-03-2019Get your gravel fix on! Strade Bianche is now live. Here's how you can catch the broadcast 📺💻

Simon Clarke and Alberto Bettiol are part of a chase group that...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 12:57:26

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche NAMEDSPORT>
🎥 Sector 7️⃣ of San Martino in Grania (9.5km). It's a long sector with continuous up and downs in the first part, ending up with a...
Voir la vidéo

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
09-03-2019 12:56:40

Message de Dwars door Vlaanderen du 09-03-2019Congratulations, Annemiek van Vleuten! Astonishing victory in the Strade Bianche! See you on April 3rd!
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
09-03-2019 12:46:01

Message de Davide Cimolai du 09-03-2019D’ora in avanti viaggi e fatiche saranno condivise con #Globus
#ItalianTechnology
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-03-2019 12:45:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-03-2019Direttamente da Siena, il nostro mitico supporters Giampaolo Nava ci regala alcune foto prima della partenza delle Strade Bianche. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 09-03-2019The Piazza del Campol in Siena has been host to a famous horse race for hundreds of years.
The Il Palio, is a bareback race of rivalry between the town's districts....
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
09-03-2019 12:39:01

Message de Route Adélie de Vitré du 09-03-2019Matinée formation avec nos signaleurs à Balazé
Merci à tous nos bénévoles
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
09-03-2019 12:33:13

Message de Lukasz Wisniowski du 09-03-2019🤞🚴🔥
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-03-2019 12:21:24

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-03-2019Ons team voor Parijs-Nice (10/03-17/03)🇫🇷

Dylan Groenewegen
George Bennett
Amund Grondahl Jansen
Mike Teunissen
Maarten Wynants
Pascal Eenkhoorn
Bert-Jan Lindeman

Ploegleiders: Nico Verhoeven & Sierk Jan de Haan

Onze vooruitblik👉🏼 po.st/cXZHgU
En voir plus

Message de Leonardo Basso [Official Fan Page] du 09-03-2019Fan club Leonardo Basso presente oggi a Siena alle Strade Bianche!!!

Leonardo Basso’s fan club is in Siena today for the Strade Bianche!!!

Noi tifiamo Basso ma puntiamo in alto!!!
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
09-03-2019 12:12:41

Message de Romain Feillu Officiel du 09-03-2019GRAND PRIX DE LILLERS (54ème édition)
Souvenir Bruno-Comini

Dimanche 10 mars 2019
Lillers > Lillers - 181km - 10 tours d'un circuit de 18,6 km
(déduction faite des 5 km de départ fictif)
Départ...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
09-03-2019 12:12:25

Live - Strade Bianche - Official site : Alex dans l’échappée Strade Bianche avec Nico Denz. A suivre sur la chaine L’ÉQUIPE
Voir le lien

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 12:11:16

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Annemiek van Vleuten vince la Strade Bianche Namedsport> 2019 Women Elite!
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-03-2019 12:06:56

Message de Tour de Pologne du 09-03-20194000 euro... and sold! Tour de Pologne 2019 VIP invitation reaches the highest prize on charity auction. All profit will be transferred to a hospice in Gdynia. 👏🚴‍♀️👊
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-03-2019 12:05:07

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-03-2019Dernier entrainement avant Paris-Nice, avec notre 7 de départ ! #weareoneteam
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 12:02:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019Annemiek van Vleuten WINS Strade Bianche! 🙌

WHAT A WIN! WHAT AN EFFORT! In just her second race back from injury! 💪
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
09-03-2019 12:01:05

Message de Tiago Machado du 09-03-2019Trabalho de casa está feito... foram 873km, com algum mau tempo pelo caminho desde que acabei a Volta ao Algarve! Amanhã dia de voltar à competição na XXIII Clássica da...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
09-03-2019 11:59:16

Message de Felix Großschartner du 09-03-2019Morgen geht auch für mich, die Saison auf europäischen Boden los. Mit Paris-Nice, steht eines meiner Lieblinsrennen, am Programm.

Das Wetter für die ersten Etappen soll regnerisch und windig sein. Das...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-03-2019 11:58:34

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-03-2019Our mechanics will have a lot of work today cleaning the Ridley Bikes after the white gravel roads of Strade Bianche. Luckily, they can rely on the Soudal bike products...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
09-03-2019 11:54:07

Message de David De la Cruz du 09-03-2019Una lástima no estar este año en la Paris-Niza, una de mis carreras preferidas. Ahora solo toca seguir entrenando para lo siguiente!
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 11:45:00

Message de Strade Bianche du 09-03-2019I migliori sono alla Strade Bianche Namedsport> 2019: stupiteci e fateci divertire!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 11:32:37

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche NAMEDSPORT>
🎥 Riders in sector 4️⃣ named “La Piana”, one of the race's classic gravel sectors (5.5km in length and featured in the course ever since the...
Voir la vidéo

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
09-03-2019 11:27:47

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 09-03-2019Already one week ago... 😍✊ #OHN19 #OHN

📸 Jarne De Leeuw
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 09-03-2019A quick wheel change at Strade Bianche could be useful today... with BMC Switzerland disc brake bikes, Rob van den Brand pulls out the power tools to show you how...
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-03-2019 11:20:33

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-03-2019🇮🇹 Le Strade Bianche 2019 sono già entrate nel vivo!!!
🔝 #OrangeBlue nel gruppo al termine del Segmento 4!

#GRINTARE👇🏻
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
09-03-2019 11:19:56

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 09-03-2019Ma #stradebianche 🙈💕 #injury #recovery
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 11:18:31

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Segui il live della Strade Bianche NAMEDSPORT> http://www.strade-bianche.it/it/live/
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
09-03-2019 11:16:55

Message de Rafał Majka du 09-03-2019🚲🚲🚲
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-03-2019 11:15:43

Message de BORA-hansgrohe du 09-03-2019🇫🇷
Our #ParisNice squad headed out for a last training ride before the race starts tomorrow.
——-
🇫🇷
Unser Paris-Nice team auf dem Weg zu einer letzten Trainingsausfahrr bevor es morgen los...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
09-03-2019 11:15:04

Message de Philippe Gilbert du 09-03-2019My most memorable Paris-Nice? The 2005 edition. Proud to be back at the start for the 10th time on Sunday! #Season17
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-03-2019 11:05:28

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-03-2019Il nostro campione nazionale su strada ed a cronometro degli Emirati Arabi Uniti, Yousif Mirza impegnato con la selezione Emiratina in Sudafrica nel Tour of Good Hope grazie ad un...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-03-2019 10:58:27

Message de CCC Team du 09-03-2019Over in a grey & overcast 🇫🇷, our #ParisNice team have headed out for one final training ride before the action from, what will hopefully be, ‘The Race to the...
Voir la vidéo

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
09-03-2019 10:45:33

Marco al via con il n. 123
Forza 💪💪💪 alé alé

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-03-2019 10:45:28

Message de Taylor Last night was a trip, by far the best way to finish off team camp by kicking it with @stevewest and @christianvdv with the boyz. Was absolutely humbled and filled...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 10:32:46

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Strade Bianche Namedsport> 2019 Men Elite
🚴🏼‍ 184 km
⌚ 10:45
🏁 15.15 / 15.45
☀ Giornata splendida
1⃣1⃣ Settori sterrati
📺 @RaiDue ore 14, @Eurosport 2 ore 14
💻 http://www.strade-bianche.it/it/
#StradeBianche
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-03-2019 10:24:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-03-2019#StradeBianche

Giovanni Visconti "I feel this race because is very near to my home and because I think that it's magical. Strade Bianche can already be considered like a big Classic....
Voir la vidéo

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
09-03-2019 10:18:13

Message de E3 BinckBank Classic du 09-03-2019Door "onvoorziene omstandigheden" viel onze kikker van zijn troon...

Maar hou onze kikker in het oog op vrijdag 29 maart!!

#e3binckbankclassic
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-03-2019 10:09:45

Message de CCC Team du 09-03-2019Racing is underway at #StradeBianche. #ICYMI, the race marks the official start of the #CCCTeam4UNICEF partnership which sees our riders and staff proudly wear cyan blue wristbands in support of...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-03-2019 10:06:04

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-03-2019#StradeBianche

E' partita la Classica del Nord più a Sud d'Europa. Grande cornice di pubblico

The Europe's most southern notrthern classics is underway. Huge crowd at the start

#OurTimeIsNow
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
09-03-2019 09:57:59

Message de CCC Development Team du 09-03-2019O 11:00 rusza Porec Trophy! Panowie, trzymamy za Was kciuki 💪🚴‍♂️🇭🇷
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 09:57:14

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche NAMEDSPORT>
🎙️ SD @albertoVolpi "Vincenzo will be our captain and I’m sure he can have a good race"
📸 The #Shark 🦈 Vincenzo Nibali pictured ahead of the start.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 09:51:20

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche NAMEDSPORT>
🔢 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys bib numbers
31 Vincenzo Nibali
32 Grega Bole Official
33 @AndreaGarosio
34 @AntonioNibali
35 @HermannPernsteiner
36 @LukaPibernik
37 @JanTratnik
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
09-03-2019 09:50:47

Message de Jens Keukeleire du 09-03-2019Lotto_Soudal
Voir la vidéo

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 09:50:10

Message de Strade Bianche du 09-03-2019La Strade Bianche Namedsport> 2019 è partita!
Tutto quello che dovete sapere: https://bit.ly/2C7gGPR
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-03-2019 09:44:48

Message de Team Bahrain Merida du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche NAMEDSPORT>
📌 Siena
🛣️ 184km
🕥 10:35~10:45
🕞 15:14~15:44
➡️ Starting from the Siena’s fortress and ending in the famous Piazza del Campo, it features the traditional twisty and undulating course, with...
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
09-03-2019 09:30:00

Message de Milano Sanremo du 09-03-20192 settimane alla Milano-Sanremo presented by NAMEDSPORT> 2019! Siete pronti? #MilanoSanremo #NamedSport
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-03-2019 09:29:41

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-03-2019Le sport commence ici, Forever Faster, des slogans qu’on aime bien ;) 


Merci Intersport et Puma pour les vêtements sportswear de notre équipe.
En voir plus

Omloop van de WesthoekOmloop van de Westhoek
09-03-2019 09:29:33

Message de Omloop van de Westhoek du 09-03-2019Deelnemers Omloop van de Westhoek - Memorial Stive Vermaut
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
09-03-2019 09:25:23

Message de Zdenek Stybar du 09-03-2019Hear from the 2015 #StradeBianche winner before the start of today's race.
Voir la vidéo

Jens KeukeleireJens Keukeleire
09-03-2019 09:24:48

Message de Jens Keukeleire du 09-03-2019Strade Bianche 2019
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-03-2019 09:24:01

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-03-2019👋 Nos coureurs à la présentation des Strade Bianche.

#StradeBianche l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-03-2019‪After flooring everyone last week at Omloop Het Nieuwsblad, Zdenek Stybar is ready to take on Tuscany's famous dirt roads.‬
‪#LoveMyQuickStep‬
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
09-03-2019 09:04:00

Message de Tour de Yorkshire du 09-03-2019Think you've got what it takes to turn your community into something spectacular to celebrate the Tour de Yorkshire? Entries are now open to our Best Dressed competition in partnership...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
09-03-2019 09:03:32

Message de Zdenek Stybar du 09-03-2019184 kilometers+11 gravel sectors+Punchy hills+Tuscan landscape+Piazza Il Campo=One of the best races in the world.
#StradeBianche
En voir plus

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 09-03-2019Pronti per la prima corsa in Italia, Strade Bianche!! Enrico al via con il numero 151!! 👍🏻🚴🏻‍♂️#forzabatta#alebattaglia
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
09-03-2019 09:00:59

Message de Alexandre Geniez du 09-03-2019Profiter de l'instant, c'était il y a moins de 3 mois... et c'était un plaisir d'échanger nos visions à chaque rencontre avec ce grand Monsieur!
Très triste d'apprendre le décés de...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-03-2019 09:00:36

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-03-2019Strade Bianche - The team presentation
Voir la vidéo

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
09-03-2019 09:00:02

Strade Bianche "een van de mooiste races van het jaar!"

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-03-2019 08:54:33

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-03-2019A very special moment in a very special race for Tiesj Benoot as he will start for the first time with number one on his back and bike. All the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-03-2019 08:50:00

Message de Team Sunweb du 09-03-2019#ParisNice 🇫🇷

The Race to the Sun begins this Sunday and here's who we have riding 👇

🇧🇪 Jan Bakelants
🇳🇱 Roy Curvers
🇳🇱 Wilco Kelderman
🇦🇺 Michael Matthews
🇩🇰 Casper Pedersen
🇳🇱...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
09-03-2019 08:43:46

Message de Maxime Monfort du 09-03-2019PARIS-NICE – Présentation : #ParisNice : les infos sur la course et le mot de Max, c’est à lire sur le site 🚴🏻‍♂️😊

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/paris-nice-presentation-5/
En voir plus

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
09-03-2019 08:43:17

Message de Jacopo Guarnieri du 09-03-2019Next up #ParisNice
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
09-03-2019 08:32:39

Message de Michał Gołaś du 09-03-2019To już dziś Strade Bianche, wyścig o którym wspomina się cały rok. W składzie min. Gianni Moscon i Geraint Thomas, więc jest jest komu pomagać! Zapinamy pasy!🚴🏻🚴🏻🚴🏻💨

Ps. Jakie są Wasze...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
09-03-2019 08:32:29

Message de Alexis Guerin du 09-03-2019Magnifique surprise MSC TIRES, très heureux d’avoir reçu deux nouvelles paires pour la reprise et le commencement de la saison des classiques
Merci à MSC TIRES de se soutiens, de ce...
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
09-03-2019 08:31:03

Message de Matteo Pelucchi du 09-03-2019Debut in Belgium in #lesamyn done!now focus on the next race #gpmonsere #cyclisme #cycling #cyclist #ciclismo #cyclinglife #roadcycling #belgium #velo #instacycling #belgique #cyclingphotos #cyclingshots #cyclingphotography #cyclingpics #procycling #sport #wielrennen #bike...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
09-03-2019 08:22:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 09-03-2019Anmeldung Klassiker-Paket Paris-Roubaix - Eschborn-Frankfurt : Dieselben Routen, dieselben Mythen, dieselbe Freude, derselbe Schmerz - mit unserem Klassiker-Paket könnt ihr erst den Profis bei Paris-Roubaix den Weg bereiten, ehe ihr...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
09-03-2019 08:00:00

Message de Team Cofidis du 09-03-2019C'est la #JourneeInternationaleDuGIF ! Dites-nous en commentaire quel est votre Gif préféré de l'équipe 😄

Tous les Gifs sont à retrouver sur notre chaîne GIPHY ou en tapant #CofidisMyTeam 👉https://giphy.com/teamcofidis
Voir la vidéo

Boaro ManueleBoaro Manuele
09-03-2019 07:57:30

Message de Boaro Manuele du 09-03-2019Strade Bianche 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣ Ready to Fight and Eat the powder! 🦁💪🏻
📸: @niccolomattosgiolai
#mb #manueleboaro #cycling #stradebianche #nevergiveup #italy
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
09-03-2019 07:50:40

Message de Jesus Hernandez du 09-03-2019Ahora ya puedes vestir cómo nosotros!!!😉😉😉
.
.
.
#clase
#tetodo
#motivation
#quererespoder
#♾+3
#ilovemylife
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
09-03-2019 07:46:47

Message de Strade Bianche du 09-03-2019Buongiorno da Siena!
Tutto pronto per la Strade Bianche Namedsport> 2019 Women Elite!
🗺 Siena – Siena - 136 km
⌚ Start: 9.15
Voir la vidéo

Daniel SaviniDaniel Savini
09-03-2019 07:46:33

Message de Daniel Savini du 09-03-2019Continua la preparazione invernale 💪
A breve aggiornamenti sul suo debutto stagionale 👍 #thehawk #BardianiCSF #Savini #GreenTeam
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 07:45:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019TODAY 📅 Classics racing moves onto Italy and the gravel roads of Tuscany for #StradeBianche 🇮🇹

The women’s race gets underway shortly at 9.15am CET (19.15 AEDT) and the...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
09-03-2019 07:40:00

Message de Rui Costa du 09-03-2019Amigos, bom dia :)
Quem gosta de ciclismo, conhece "STADE BIANCHE". Chegou o dia... e vai ser duro. São cerca de 185km em constante sobe e desce.
Vai dar no Eurosport...
En voir plus

Léo VincentLéo Vincent
09-03-2019 07:35:16

Message de Léo Vincent du 09-03-2019Un week-end Italien qui s’annonce encore épique avec les Strade Bianche aujourd’hui, à suivre en direct sur la chaîne l’Equipe, et le GP De Larciano demain 🇮🇹
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
09-03-2019 07:15:05

Message de Gregor Mühlberger du 09-03-2019lets get this party started 💪 better conditions this year - hopefully a day to remember 😉 #🦅 #backin2018 #bestrace #teamborahansgrohe
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-03-2019 07:15:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-03-2019#StradeBianche

🏠 Siena
🏁 Siena
▶️ 🇮🇹 10:35
📺 Rai Sport - Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-03-2019 07:03:59

Message de CCC Team du 09-03-2019#StradeBianche We're ready to tackle the white roads! Racing gets underway at 10:35 CET and these are the numbers you need to look out for 👇

#51 Greg Van Avermaet
#52 Josef...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-03-2019 07:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-03-2019🇮🇹 Strade Bianche il team atteso sul palco alla presentazione alle ore 10.06.
📺 Vi aspettiamo live su RaiSport ed Eurosport.
#GRINTARE 👇🏻
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
09-03-2019 06:47:45

Message de Tour du Gevaudan du 09-03-2019Lozère Tourisme | Vacances, séjours et location en Lozère : Besoin d'un hébergement
https://www.lozere-tourisme.com
http://www.mende-coeur-lozere.fr
http://www.ot-langogne.com/
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-03-2019 06:41:11

Message de UAE Team Emirates du 09-03-2019🎂 Join us in wishing a very Happy Birthday to Roberto Ferrari 🇮🇹. We hope you have a great day!

Tantissimi auguri di buon compleanno a Ferro ! 🎉

#UAETeamEmirates #HappyBirthday #RideTogether...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
09-03-2019 06:25:00

Message de Audrey Cordon-Ragot du 09-03-2019Prête pour une nouvelle course avec Trek-Segafredo. Départ des Strade Bianche à 9h15. 👊

📺Diffusion à partir de 12h20 sur la chaine L’ÉQUIPE.

📸 Bernard Asset

#StradeBianche
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
09-03-2019 06:18:35

Message de Johann van Zyl du 09-03-2019Sunset Drive, Redlands CA 🚴🏼‍♂️🌄🇺🇸
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 06:11:58

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019‪#ParisNice 📊‬

‪The guys are ready to ‘Race to the Sun’ at the tough eight-day race starting tomorrow. Here’s our impressive line-up 😎👇🏼‬

‪Preview 📰 http://bit.ly/MTS19PNpreview
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-03-2019 06:01:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-03-2019🎂🎉Tantissimi auguri di felice compleanno al nostro Roberto Ferrari!!!! Auguri Ferro!!! 🎂🎉✨🎶🎁🥂🎈🍾🍫🍰
En voir plus

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 09-03-2019Succes @ Strade Bianche Nathan !
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 09-03-2019velonews.com : Redlands Bicycle Classic partners with web-streaming startup Cyclestream.tv to offer free, high-definition coverage of the 2019 race.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-03-2019 02:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-03-2019ICYMI ⏪ The white roads of Strade Bianche are nearly here 🇮🇹

Men's preview 📰 bit.ly/MTS19SB
Women's preview 📰 bit.ly/MTS19SBw

📸 Getty Images
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California