ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Peter StetinaPeter Stetina
12-03-2019 23:32:52

Message de Peter Stetina du 12-03-2019Click here to support Nash Reijnen in Memoriam organized by Jordan Reijnen : My close friend, Kiel Reijnen, lost his brother last week. He leaves behind a wife and 2yr...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
12-03-2019 22:30:00

Message de Amgen Tour of California du 12-03-2019Primarily based in Europe throughout the year, hometown rider Alexis Ryan welcomes the peloton to her hometown of Ventura, California. See Alexis in action back on her home turf on...
Voir la vidéo

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
12-03-2019 21:43:05

Message de Philippe Gilbert du 12-03-2019The crash that blocked us to help Fabio Jakobsen in the sprint today! Tomorrow another chance #ParisNice #Season17
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
12-03-2019 21:37:59

Tirreno-Adriático
1ª etapa
Lido di Camaiore - Lido di Camaiore (CRE)
13.03.2019
Orden y horario de salida
km 21,5

1. AG2R LA MONDIALE ALM 14
2. TEAM DIMENSION DATA DDD 14:05
3. BORA - HANSGROHE...

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
12-03-2019 21:26:44

Message de Laurens Ten Dam du 12-03-2019Waiting for the sun. #liveslowridefast. 📷 @corvostudio
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 12-03-2019Oostduinkerke 09/03/2019
Eerste kermiskoers van het seizoen met 82 deelneemsters aan de start.
Kim 37e

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?date=09/03/2019&key=283&year=2019
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
12-03-2019 21:12:27

Message de Rafał Majka du 12-03-2019Od jutra zaczynam kolejny wyścig Tirreno Adriatico 🚲🚲🚲
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 21:06:00

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🏥 Medical update
Domen Novak will be home tomorrow. This evening the osteopath Perfetti applied him physio tape to relax muscle and to help relieve pain.
Team Doctor Marian Korsic will schedule...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 20:56:55

Message de Paris-Nice du 12-03-2019📸 A.S.O./ A.Broadway
Voir les 15 photos

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
12-03-2019 20:53:38

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 12-03-2019Een oprechte dankjewel aan diegene die het shirt anoniem terugbezorgde. U hebt ons vertrouwen in onze vrienden terug een beetje hersteld.

We danken iedereen voor het delen.
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
12-03-2019 20:51:25

Message de Paweł Poljański du 12-03-2019Dobry dzień na Paris-Nice!
congrats @sambennet
#borahansgrohe 📸bettiniphoto
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
12-03-2019 20:50:27

Message de Bryan Coquard du 12-03-2019Après une journée dans le vent hier, un peu plus de plaisir aujourd'hui sur les routes de Paris-Nice !
L'équipe fait un super boulot et ne se fait pas piéger à...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
12-03-2019 20:45:52

Message de Hincapie Racing du 12-03-2019Arapahoe-Hincapie wraps up training camp ahead of European trip – Gallery | Cyclingnews.com : http://www.cyclingnews.com/news/arapahoe-hincapie-wraps-up-training-camp-ahead-of-european-trip-gallery/
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
12-03-2019 20:45:10

Message de Christian Knees du 12-03-2019It’s always time for a coffee and a banana bread 😉
Specially after an hour of gym work @innofit_rheinbach ☕️ 🍰
#ckcycling #innofitrheinbach #gym #coffee
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 20:20:06

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019Multe căzături,multe abandonuri,(multe nume mari de-altfel),dar tricolorul nostru a rezistat tuturor dificultăților. Nu este in cea mai buna forma,dar este pe drumul cel bun.Astazi un meritabil loc 11 dar se...
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
12-03-2019 20:14:09

Message de Giacomo Nizzolo du 12-03-2019@tirreno_adriatico is around the corner... always nice to race with the Italian crowd on the road #🇮🇹 ! @teamdidata @ride_bmc @oakleybike @assosofswitzerland @selle_italia #tirrenoadriatico #race
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-03-2019 20:12:46

Message de Tirreno Adriatico du 12-03-2019I Re sono giunti nel regno dei Due Mari.
Chi detterà legge alla Tirreno Adriatico NAMEDSPORT>?
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-03-2019 20:03:27

Message de BORA-hansgrohe du 12-03-2019Watch with us an impressive Sam Bennett taking a confident win at the third stage of Paris-Nice!
"I want to thank the whole BORA – hansgrohe squad, I am...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 20:02:27

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-03-2019It was a long and flat stage but still filled with action in the final, with crashes, wind and splits before a final bunch kick. Photos courtesy of Getty Images
Voir les 12 photos

Quentin ValognesQuentin Valognes
12-03-2019 19:55:11

Message de Quentin Valognes du 12-03-2019Quel plaisir de partager avec vous un petit extrait d’une super journée passée dans un hôpital pour enfants à Dubaï. Incroyable expérience ! 😍

#CHANGINGDIABETES

Thank you the world, thank you...
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
12-03-2019 19:53:10

Message de Geraint Thomas du 12-03-2019Watch yourself @alafpolak Didn’t flinch 🤣 Looking forward to getting going at #Tirreno 🔱
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
12-03-2019 19:52:27

Message de Florian Sénéchal du 12-03-20193ème étape

© Justin Setterfield/Getty Images
Voir les 4 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
12-03-2019 19:37:04

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 12-03-2019Gallery: 3 Windy Days at Paris-Nice | Team KATUSHA ALPECIN : Go behind the race with us for the first few days of Paris-Nice GALLERY: https://teamkatushaalpecin.com/news/gallery-3-windy-days-paris-nice
En voir plus

Eduardo Sepulveda CiclistaEduardo Sepulveda Ciclista
12-03-2019 19:36:58

Message de Eduardo Sepulveda Ciclista du 12-03-2019Hasta parece que voy sonriendo 😁

#stradebianche #Fizik #InfinitoR1 #MovistarTeam
En voir plus

Lizzie DeignanLizzie Deignan
12-03-2019 19:25:47

Message de Lizzie Deignan du 12-03-2019Excited to announce that my second collection with Santini Cycling Wear is coming soon so you'll be all set for summer on the bike too 😎 To mark the launch...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
12-03-2019 19:18:58

Message de CCC Team du 12-03-2019GALLERY: Join us on the road on #ParisNice stage three 👇 and view more 🖼 👉 https://bit.ly/2XTZlDB

#RideForMore 📷: Cor Vos / A.S.O / A. Broadway
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 19:08:45

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019#Stage3 of #ParisNice / video highlights
Voir la vidéo

Arnaud DémareArnaud Démare
12-03-2019 19:07:34

Message de Arnaud Démare du 12-03-2019Les jambes mettent du temps à revenir au niveau ... 😬
Ce Paris Nice va me faire du bien ! 🙏🏻
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
12-03-2019 19:00:13

Message de Ilnur Zakarin du 12-03-2019Three times bike change after the gentle crash. Still fun ☺️ Keep going!

Три раза поменял велосипед после небольшого завала. Веселье продолжается ☺️

Photo: @gettyimages
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
12-03-2019 18:59:30

Message de Israel Cycling Academy du 12-03-2019Tirreno Adriatico Race preview :

UPHILL BATTLE BUT ZERO EXUSES

We pride ourselves by not hiding when we fail , trying to stay positive without covering our selves with excuses cliches ....
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
12-03-2019 18:50:51

Message de Amgen Tour of California du 12-03-2019‪Interested in being part of the #AmgenTOC for 2019? We’re looking to hire a Los Angeles-based cycling fan to help us with our social media for race week! Direct message...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
12-03-2019 18:49:59

Message de Ondřej Cink du 12-03-2019#Repost Sergio Mantecón Gutiérrez - Fan Page with @get_repost
・・・
Haciendo turismo en Ciudad del Cabo!!😊😊 Some tourism in Cape Town!!😉😉
Voir la vidéo

Jens KeukeleireJens Keukeleire
12-03-2019 18:41:04

Tirreno-Adriatico 2019 Lotto Soudal

131. Tim Wellens; 132. Tiesj Benoot; 133. Victor Campenaerts; 134. Carl Hagen, 135. Jens Keukeleire; 136. Tomas Marcynzski (Pol); 137. Tosh Van Der Sande

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 18:35:48

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019Réactions de Damien au micro de VeloPro.fr : sa journée, le bon début de Paris-Nice du Team Direct Energie, les ambitions du Team sur les étapes à venir.
Voir la vidéo

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 12-03-2019We had a great time visiting Kingsbury Elementary School. We got to talk bikes, show off our great sponsor gear, and encourage everyone to #Proveit, no matter what it is...
Voir les 10 photos

Maxime MonfortMaxime Monfort
12-03-2019 18:17:27

Message de Maxime Monfort du 12-03-2019PARIS-Nice – Étape 3 : #ParisNice : les impressions de Max suite à l'étape :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/paris-nice-etape-3-5/
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 12-03-2019Da domani inizia la Tirreno Adriatico! Vi terremo aggiornati sulle stories di instagram della pagina del fan club🥰
Ecco la squadra selezionata !! Con un gran Geraint Thomas vincitore dell’ultimo Tour...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-03-2019 18:16:44

Message de UAE Team Emirates du 12-03-2019After the first two stages marked by cross-winds and reduced bunch sprints, Alexander Kristoff sprinted to 7th in the third stage Paris-Nice 🇫🇷.

Unfortunately, #FabioAru Aru has stopped just after 90km...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
12-03-2019 18:15:21

Message de Team Cofidis du 12-03-2019Que ce soit en France, en Italie et dans tous les pays toute l’année, #CofidisMyTeam c’est aussi un staff aux petits soins pour nos coureurs ! Un gros merci une...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-03-2019 18:11:53

Message de Team Sunweb du 12-03-2019🗣 "We were prepared for another day of hectic racing, but it turned out to be a calmer day."

Speaking after the stage, Team Sunweb coach Marc Reef offered his...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-03-2019 18:05:01

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-03-2019Wij gaan voor ‘elke dag beter’!💪🏼 Zo hebben we samen met AGU een nieuw tijdritpak ontwikkeld die de renners dragen tijdens de ploegentijdrit in Tirreno-Adriatico🇮🇹

Lees hier meer👉🏼 https://stories.agu.com/nl/stories/the-best-kit-possible/
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 12-03-2019Campenaerts klaar voor eerste competitiekilometers: "Ga geen zotte dingen doen" : Morgen komt onze champ voor het eerst in competitie als ultieme voorbereiding op het werelduurrecord. Succes Victor.
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
12-03-2019 18:02:26

Tirreno Adriatico - Sito Ufficiale : Vanaf morgen staat Dimitri aan de start van Tirreno Adriatico!

http://www.tirrenoadriatico.it/?refresh_ce-cp
Voir le lien

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-03-2019 18:02:15

Message de BORA-hansgrohe du 12-03-2019📝 REPORT: 🏆 VICTORY🏆
Superior Sam Bennett takes a confident victory at Paris-Nice stage 3
👉🏻 Read on here: https://bit.ly/2Jiub5E
------
📝 BERICHT: 🏆SIEG🏆
Überragender Sam Bennett holt einen beeindruckenden Sieg bei...
En voir plus

Team Direct Energie - L'actuTeam Direct Energie - L'actu
12-03-2019 18:00:06

Message de Team Direct Energie - L'actu du 12-03-2019Paris-Nice - Etape 3

La 3e étape, destinée aux sprinters, n'a pas été aussi intense que les deux premières.

Sam Benett s'est imposé au sprint devant Caleb Ewan et Fabio Jakobsen. Niccolo...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 18:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-03-2019#TirrenoAdriatico 📊

It’s a double-bill of stage racing this week as we take a powerful squad to Italy for seven days of action! 🇮🇹

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19T-A
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 18:00:01

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🚴‍♀🚴‍♂L'Avenir à Vélo, c'est une promotion de la mobilité durable, et de la bicyclette comme moyen de transport au quotidien ! L'Avenir à Vélo, on a tout à gagner !...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-03-2019 17:59:26

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-03-2019Geklopte Groenewegen behoudt leiding in derde etappe Parijs-Nice : 🇫🇷 #ParisNice

“Ik had vandaag niet de benen en de punch om het af te maken. De etappe van gisteren heeft er...
En voir plus

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
12-03-2019 17:57:59

Message de Team Direct Energie du 12-03-2019💥JEU CONCOURS💥
Notre partenaire, Finish Line Bicycle Care Products, vous propose de vivre Paris-Troyes à bord de la voiture du Team Direct Energie le 17 mars prochain. 🎉
Pour participer,↩️
➡️Aime les pages...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
12-03-2019 17:57:32

Message de Lilian Calmejane du 12-03-2019Enfin le temps d’échanger deux trois mots et sourire ! Demain on repart à la guerre sur un terrain qui me sera bien plus favorable! 📸 @agencezoom @jstartt
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-03-2019 17:55:28

Message de Michał Kwiatkowski du 12-03-2019🇬🇧💬 When there’s a chance to gain some time on GC by not expending too much energy, we are always up for it. There was plenty of chances to take...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
12-03-2019 17:52:20

Message de Davide Cimolai du 12-03-2019Day of Team Time Trial
Tirreno-Adriatico 🔱
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
12-03-2019 17:50:54

Message de Ondřej Cink du 12-03-2019Here we are 🇿🇦🔥 my first @capeepic is around the corner 😊 Looking forward to the next days to check the trails and some race part of the Cape...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
12-03-2019 17:49:06

Message de Team Sky du 12-03-2019Kwiatkowski closes in on overall lead at Paris-Nice : "When there’s a chance to gain some time on GC by not expending too much energy, we are always up for...
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
12-03-2019 17:48:24

Message de Maximiliano Richeze du 12-03-2019Deceuninck - Quick-Step Cycling Team Tirreno Adriatico #TTT
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-03-2019 17:48:23

Message de Trek-Segafredo du 12-03-2019Wednesday begins the 'race of two seas' (Tirreno Adriatico) in Italy with a team time trial.

A little TTT training and Segafredo Zanetti Italia should have us ready!
Voir la vidéo

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
12-03-2019 17:43:06

Message de Marcus Burghardt du 12-03-2019SEASON OPENING 2019
.
.
Feels good to be back with the daily racing business @tirreno_adriatico
#tirrenoadriatico #hansgrohe #borahansgrohe #boracooking #support #fans #autogramm #autograph #moasta
En voir plus

Marco MathisMarco Mathis
12-03-2019 17:36:07

Message de Marco Mathis du 12-03-2019Never forget to have fun on the bike 😜
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
12-03-2019 17:35:53

Message de Tom Dumoulin du 12-03-2019Looking forward to getting back out on this tomorrow at #TirrenoAdriatico!👌🏻
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 17:35:07

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019Interview d’après course - 🕶 ROKA 😎👌🏼👍🏼
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-03-2019 17:34:31

Message de Tirreno Adriatico du 12-03-2019Elenco partenti, dichiarazioni dei protagonisti e tutto quello che c'è da sapere sulla Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> >> https://bit.ly/2EZASnL
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
12-03-2019 17:33:08

Message de Tour De Romandie du 12-03-2019ÉTAPE GOURMANDE: Y GOÛTER, C'EST L'ADOPTER!
Cette année, c'est à une véritable "after" du TdR que vous convie l'équipe de l'Etape gourmande.
Pas encore inscrits-es?
Laissez-vous tenter! https://bit.ly/2O00sNo
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 17:32:26

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🎬 Le calme après la 🌪 et avant un sprint de 💪. Découvrez le résumé de l’étape 3⃣.
#ParisNice
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
12-03-2019 17:26:36

Message de Tour De Romandie du 12-03-2019COUP DOUBLE! Ou quand la prochaine arrivée d'étape du Tour De Romandie à Morges partage une pleine page de "Reflets", le Journal de Morges, avec Divinum et Apéro World -...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
12-03-2019 17:26:06

Message de Alberto Contador du 12-03-2019Estamos de estreno!!!😍 Aquí la equipación Gran Fondo Alberto Contador, os gusta? 🔴 El 21 de septiembre nos vemos en Oliva!!! 🙂🙃🙂 We are of premiere!!! Here the race kit...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
12-03-2019 17:23:10

Message de Movistar Team du 12-03-2019🇨🇴🌟 #ParisNice #VamosNairo

📸 A.S.O. (Amaury Sport Organisation)
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 17:15:58

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
👊🏻 Get well soon Domen!
Voir la vidéo

Jérémy RoyJérémy Roy
12-03-2019 17:15:30

Message de Jérémy Roy du 12-03-201910ans jour pour jour.
Ma première victoire pro sur @parisnicecourse !
Great memorie
#blackandwhite #souvenir
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
12-03-2019 17:14:01

📰 Résultat

Sam Bennett (Bora-hansgrohe) s'est adjugé la 3e étape de Paris-Nice , qui a relié Cepoy à Moulins/Yzeure sur une distance de 200 km. Il a devancé au sprint...

Team SunwebTeam Sunweb
12-03-2019 17:13:24

Message de Team Sunweb du 12-03-2019Finally! Our new TT weapon is revealed. Faster, lighter and more aerodynamic, check out the Cervélo #P5! 😍

#KeepChallenging #Cervelo #CerveloP5
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
12-03-2019 17:10:00

Message de Tour de l'Avenir du 12-03-2019Particulièrement apprécié lors des derniers 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol 🌈🇦🇹, DJ in-style Marco Jägert assurera l'animation au départ et à l'arrivée de chaque étape 😎
-
Particularly appreciated during...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 12-03-2019🇨🇵 #ParisNice

"Bernie helped me a lot in the final & got me into a good position but the legs are not really there yet, they will come... "

13th spot for...
Voir la vidéo

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
12-03-2019 17:03:47

Message de Fans de Marvin Tasset du 12-03-2019"Cycling Team Wallonie-Bruxelles
4 h ·
Entraînement collectif ce mardi pros+espoirs du côté de Blegny #wboneteam "
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 17:00:10

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019teambahrainmerida.com : The stage was less nervous than on the previous days and despite Team Sky’ acceleration in the finale, it ends with a bunch sprint as expected, but our...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 17:00:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-03-2019Trentin and Mezgec sneak into the top 20 on another messy sprint stage in Paris-Nice : REPORT 📰 "Maybe if I didn’t jump across and just stayed there it...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-03-2019 17:00:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-03-2019Una sfida stimolante contro avversari di livello mondiale. Domani inizia la Tirreno Adriatico
An exciting challenge against some top class rivals. Tomorrow the #TirrenoAdriatico will start

#OurTimeIsNow

Davide Gabburo
Luca Pacioni
Dayer Quintana Rojas
Sebastian Schönberger...
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
12-03-2019 17:00:00

Message de Cyclassics du 12-03-2019Alpe d'Huez des Nordens.

Hate it or love it?
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-03-2019 16:57:14

Message de CCC Team du 12-03-2019Mareczcko Just Outside the Top Ten on Paris – Nice Stage Three After Chaotic Bunch Sprint : CCC Team : REPORT: "I think I had the legs I needed today...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 16:54:51

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019Damien endosse une nouvelle fois le maillot de meilleur grimpeur au terme de la 3ème étape de Paris-Nice !

Bravo ! 👏🏼⚪️🔴
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
12-03-2019 16:51:29

Message de Adriano Malori du 12-03-2019Non vi nascondo che a sapere di esser l'ultimo Italiano ad aver vinto una tappa alla Tirreno Adriatico...me la stimo un pochino 😁😁!! Detto questo speriamo che quest'anno si rompa...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-03-2019A partir de demain, double ration de course par étapes ! Paris-Nice continue de plus belle et Tirreno Adriatico commence ! Voici notre équipe pour l'épreuve italienne 🇮🇹
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 16:47:30

Message de Paris-Nice du 12-03-2019Après 3 étapes :

💛 Dylan Groenewegen
💚 Dylan Groenewegen
⚪🔴 Damien Gaudin
👶 Egan Bernal

#ParisNice
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 12-03-2019Deuxième journée de tournage pour les équipes de LTV Limousin, qui étaient aujourd’hui, sur les routes de Dordogne-Périgord, le Département, pour l’étape qui reliera la base départementale de Rouffiac à...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
12-03-2019 16:35:25

Message de Silvan Dillier du 12-03-2019Tirreno Adriatico Team Time Trial
Voir la vidéo

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-03-2019 16:31:58

Message de Tirreno Adriatico du 12-03-2019I più forti ciclisti del mondo, 1048 chilometri, 7 giorni di spettacolo incredibile. Domani inizia la Tirreno Adriatico NAMEDSPORT>
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice - Etape 3

Dernier sprint massif de ce Paris-Nice. L'équipe a terminé tranquillement dans le peloton.

Après deux jours exigeants, le peloton a levé le pied aujourd'hui avant...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-03-2019 16:30:45

Message de Michał Kwiatkowski du 12-03-2019Paris-Nice GC after Stage 3
#stepbystep #teamwork Team Sky
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 16:30:19

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019Sprintul final!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 16:29:15

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎥 Dylan Teuns is trying to stay serious 😃 but...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-03-2019Arnaud Démare 8e à Moulins :

"C'était un sprint particulier car il y a eu un gros coup de bordures 4-5 kilomètres avant. On a fait un gros effort avec...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-03-2019 16:22:22

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-03-2019Dylan is zonder problemen of valpartijen mee binnen gekomen in het peloton, winnaar Bennet.
Voir la vidéo

Sam BennettSam Bennett
12-03-2019 16:22:07

Message de Sam Bennett du 12-03-2019Paris-Nice BORA-hansgrohe Specialized Bicycles
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 16:20:11

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🔻 Revivez le dernier kilomètre de l’étape 3⃣. 🏁

🔻 Relive the last kilometre of stage 3⃣. 🏁

#ParisNice
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 16:18:33

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019Locul 11 pentru Edi in etapa a 3-a! Un rezultat foarte bun in una din cele mai importante competiții din circuitul mondial! Romanul nostru a ținut bine pe final unde...
En voir plus

#parisnice @matteotrentin ha preso una bella sventagliata ai meno 4 e poi è rimasto chiuso senza riuscire a disputare la volata......sempre e comunque forza Matteo!

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
12-03-2019 16:17:04

Message de Edward Theuns Fanpage du 12-03-2019Een nerveuze sprint, een onverwachte kans en de eerste top 10 deze week! Het gevoel wordt iedere dag beter.

Greets.
Eddie

#ParisNice
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 16:16:25

Message de Paris-Nice du 12-03-2019Sam Bennett en costaud. Dylan Groenewegen reste en jaune.

#ParisNice
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-03-2019 16:15:35

Message de CCC Team du 12-03-2019Crosswinds tried their best to disrupt the run into the line but in the end, #ParisNice stage three came down to a bunch sprint with Jakub Mareczko finishing just outside...
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
12-03-2019 16:14:48

Message de Damiano Cunego du 12-03-2019Enjoying my EXEPT bike. 💥🚴‍♂️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-03-2019 16:13:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-03-2019Top ten per il nostro campione Alexander Kristoff nella terza tappa della Parigi - Nizza🇫🇷. Il finale anche questa volta non è stato per nulla scontato, con un attacco negli...
En voir plus

Sam BennettSam Bennett
12-03-2019 16:13:08

Message de Sam Bennett du 12-03-2019The result of a hard winter paying off Paris-Nice thanks BORA-hansgrohe
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 16:12:01

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎙️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 leader @DylanTeuns is happy to have safely finished stage 3️⃣
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-03-2019 16:11:30

Message de UAE Team Emirates du 12-03-2019‪Alexander Kristoff takes 7th place in bunch sprint at stage 3 of Paris-Nice 🇫🇷.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice‬
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 16:08:50

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
➡️ Despite Team Sky' acceleration in the finale, stage 3️⃣ ends with a bunch sprint as expected, but our Sonny Colbrelli wasn't in a good position to contest it.
📸...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 16:06:29

Victoire au sprint de Sam Bennett (BORA-hansgrohe).

Tout est rentré dans l’ordre après la tentative de bordures du Team Sky dans les 5 derniers kilomètres et l’étape s’est jouée au sprint....

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-03-2019 16:05:39

Message de Michał Kwiatkowski du 12-03-2019It’s good to have master Luke on your side. Kwiato wins another vital seconds on an intermediate sprint 💪👍 Team Sky

Dobrze mieć mistrza Luke’a po swojej stronie 😉 Kwiato wygrywa...
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 16:00:12

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019🏁 4 kilomètres !

Le Team Sky tente un coup de bordures avec Michał Kwiatkowski, Luke Rowe, Egan Bernal. Damien bien placé !
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
12-03-2019 16:00:01

Message de José Gonçalves du 12-03-2019TIRRENO-ADRIATICO 2019

Olá amigos, depois de uma Volta ao Algarve com alguns altos e baixos, arranca amanhã mais uma edição do Tirreno Adriatico, de 13 a 19 de Março. Arrancamos amanhã...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 15:57:51

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019🏁 Moins de 10 kilomètres ! Damien et le Team Direct Energie vont travailler pour leur sprinteur Niccolò Bonifazio !
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
12-03-2019 15:55:55

Message de Israel Cycling Academy du 12-03-2019Do you know what TTTI means?

Watch this clip we shot today before we take on tomorrow the first stage in Tirreno Adriatico - a 21.5 km Team Time Trial.
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 15:54:18

Message de Paris-Nice du 12-03-2019💚 Luke Rowe donne les consignes. Michal Kwiatkowski et Egan Bernal se partagent les points et les secondes de bonifications. 🤝

💚 Luke Rowe makes sure that Michal Kwiatkowski and Egan...
Voir la vidéo

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-03-2019 15:49:10

Message de Tirreno Adriatico du 12-03-2019Le maglie ufficiali della Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> realizzate da Sportful!

🔵 Maglia Azzurra, leader della Classifica Generale, sponsorizzata da Gazprom 🔱
🔶 Maglia Arancione, leader della Classifica a Punti, sponsorizzata da Sportful...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 15:46:05

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019🏁 Arrivée 15 kilomètres ! On se dirige vers un sprint massif !

Mais il est encore temps de jouer à « Où est Damien ? » 😋 On a un...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 15:45:33

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019Cu 14 km înainte de sosire Edi se afla in pluton!
Hai Ediii!
#EduardGrosuFanclub
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
12-03-2019 15:30:27

Message de Team Novo Nordisk du 12-03-2019Ride with TNN on Kinomap at Abu Dhabi's #YasMarina Circuit, where the team prepared for the 2019 @UAE Tours. 👉https://videos.kinomap.com/en/watch/9um857
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 15:30:15

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019Mai sunt 30 km din etapa a 3-a din Paris-Nice. In timp ce se traversa un pod s-a produs o căzătura in mijlocul plutonului,in care Edi,din fericire,nu a fost implicat.
Hai...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 15:29:11

Message de Paris-Nice du 12-03-2019💥 Grosse chute dans le peloton !

💥 Big crash in the peloton!

#ParisNice
Voir la vidéo

Jasper StuyvenJasper Stuyven
12-03-2019 15:25:53

Message de Jasper Stuyven du 12-03-2019The Race of the Two Seas 🔱🇮🇹 #TirrenoAdriatico #AimHigher
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 15:24:21

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🚴‍♂ Fin de la belle aventure à l'avant pour Ramunas Navardauskas et Alessandro Fedeli, à moins de 40 km de l'arrivée.

🚴‍♂ The adventure is over for Ramunas Navardauskas and...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-03-2019 15:22:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-03-2019‼️Portes Ouvertes chez Want You Bike‼️

Quand ? 15 - 16 - 17 mars

Où ? Quai des Vicinaux 24, 7500 Tournai 🇧🇪

Fans de l’équipe, amateurs de vélos ou juste curieux...
En voir plus

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
12-03-2019 15:15:42

Next races:

13/03 : Wanzeel Koerse
20/03 : Danilith Nokere Koerse (1.HC)
22/03 : Bredene - Koksijde Classic (1.HC)

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 15:13:40

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🦌 Attaque sur la gauche de la route !

🦌 Attack on the left side of the road!

#ParisNice
Voir la vidéo

Tour of the AlpsTour of the Alps
12-03-2019 15:09:39

Message de Tour of the Alps du 12-03-2019Tour of the Alps welcomes Vittoria Italia on board!

For the next 3 years the Italian company, World-leading bicycle tire manufacturer (Road and MTB), will provide neutral support at the Euro-regional...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
12-03-2019 15:00:53

Message de Tour of Utah du 12-03-2019It’s #TriviaTuesday! Guess the correct answer in the comment section below for a chance to win some Tour of Utah swag!

Todays question is: which racing team has had the...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
12-03-2019 15:00:50

Not the way I wanted to leave Paris-Nice. I crashed and sustained a groin injury in yesterday's stage. Spent the night in the hospital. Going home now to recover. Thanks...

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 14:47:38

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🚴‍♂ Les échappés comptent à peine 2 minutes d'avance sur le peloton. Pourront-il tenir jusqu'au bout ?⏱

🚴‍♂ The breakaway is barely 2 minutes ahead of the peloton. Will they be...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 14:46:43

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 #ParisNice
📽️ ICYMI check out yesterday's stage 2 best-of with the impressive sprint of our Iván Garcia Cortina who finished 2nd.
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
12-03-2019 14:38:31

Message de Jelle Wallays du 12-03-2019Thalita de Jong gisteren beter leren kennen! Conclusie in harde tijden heb je mensen nodig die je steunen. DANKUWEL Kortweg cycling travel and Bahamontes.
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
12-03-2019 14:38:10

Message de Taylor I’m having a baby girl! What’s not to smile about! Life is beautiful. Much love 🦋 🐘#whatmakesyouhappy pc- @silverpistonphotography
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-03-2019 14:32:29

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-03-2019Primoz heeft een haat-liefdeverhouding met de Tirreno Adriatico❤️💔
🗣 ‘In een grote ronde heb ik nog nooit zoveel pech gehad als vorig jaar in vijf dagen in Tirreno’
Klik hier voor de...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
12-03-2019 14:29:13

Message de UAE Tour du 12-03-2019Happy to share new exciting moments from the UAE TOUR Challenge 4 in Jebel Jais. Can you spot yourself?
Voir les 244 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-03-2019 14:21:30

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-03-2019Arriva una brutta notizia dalla Parigi - Nizza. Fabio Aru si è ritirato. Nausea e sensazioni di debolezza le cause del ritiro. Peccato proprio stamane la Gazzetta dello Sport riportava...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
12-03-2019 14:11:14

Message de Astana Pro Team du 12-03-2019🚄#AstanaProTeam Express!💨

Final TTT training before tomorrow’s start of Tirreno Adriatico!💪
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 14:03:45

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico
➡️ Photo shooting and press conference top riders in #LidoDiCamaiore with #BAHRAINMERIDA🇧🇭 captain Vincenzo Nibali 🦈
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
12-03-2019 14:02:56

Message de David De la Cruz du 12-03-2019No te has apuntado aún??
A que esperas????? 😉
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
12-03-2019 14:00:01

Message de Amgen Tour of California du 12-03-2019Veteran sprinter Marcel Kittel returns to battle in the flat stages and will stay for an extended training camp to prepare for this summer’s Tour de France. Catch him in...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-03-2019 13:53:20

Message de Michał Kwiatkowski du 12-03-2019Hello from Paris-Nice stage 3! After two hectic days, peleton may try to take it in a more routine way 😅 Two man breakaway (Navardauskas, Fedeli) in front with 3:15...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 13:47:21

Tiago MachadoTiago Machado
12-03-2019 13:12:26

Message de Tiago Machado du 12-03-2019Após 2 folgas forçadas, hoje regressei aos treinos com um treino de 3h de baixa intensidade para ver como me encontro das enxaquecas que me impediram de trabalhar nos últimos...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-03-2019 13:05:56

Message de BORA-hansgrohe du 12-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico starts tomorrow & it looks like Gregor Mühlberger is ready & motivated. 😀
——-
🇮🇹 #TirrenoAdriatico beginnt morgen & wie es aussieht, ist Gregor bereit & motiviert 😄
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 12:44:28

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
💥 Unfortunately @DomenNovak was involved in a crash after 3km and he was forced to abandon.
🏥 Medical update ➡️ He was driven to the hospital and here's the diagnosys...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-03-2019 12:44:08

Message de Tirreno Adriatico du 12-03-201954esima Tirreno-Adriatico NAMEDSPORT>: Annunciate le TV Collegate https://bit.ly/2HwbNU7
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 12:36:51

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019Après deux journées très intenses sur les routes de Paris-Nice le peloton avait besoin de souffler en début d’étape aujourd’hui avec 31,4 km/h de moyenne dans la première heure de...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-03-2019 12:33:35

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-03-2019Ons team voor Tirreno Adriatico (13/03-19/03)🇮🇹

Primoz Roglic
Tony Martin
Jos van Emden
Robert Gesink
Koen Bouwman
Laurens De Plus
Paul Martens

Ploegleiders: Addy Engels & Jan Boven

Onze vooruitblik👉🏼 http://po.st/qyRm8u
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
12-03-2019 12:19:19

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 12-03-201925min de plus pour faire mon tour de 60kms habituel 😅 Je n’ai pas le droit de forcer pour le moment, rien de grave mais j’ai toujours une sensation un...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 12-03-2019Pre-race thoughts from Tiesj Benoot ahead of Tirreno Adriatico, a race in which the 25-year-old Belgian finished fourth overall last year.
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-03-2019 12:11:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-03-2019Una mattina da Campioni del Mondo. Sulla strada per Lido di Camaiore abbiamo trovato Mario Cipollini

What a morning. On our way to Lido di Camaiore we have found Mario Cipollini

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Un altre nom per la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.2019: Steven Kruijswijk del Team Jumbo-Visma Cycling!! 👏✌️

Another big name for #VoltaCatalunya: Steven Kruijswijk!😄🚴‍♂️

Otro nombre más a la lista de ciclistas...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 11:47:44

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico
🎥 Footage from today's ⏱️ TTT training ride 🚴🏻‍♂️
Voir la vidéo

Michael KolarMichael Kolar
12-03-2019 11:45:18

Message de Michael Kolar du 12-03-2019Thanks for having me @yorkshire2019 🙌 had a amazing day exploring the #Yorkshire2019 Men Elite Road Race course 💪 ‪Keep your eyes peeled for our video of how I got...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-03-2019 11:35:12

Message de UAE Team Emirates du 12-03-2019On board of the #UAETeamEmirates bus before today's Paris-Nice 🇫🇷 stage start in Cepoy.

#RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice

📸: Fizza Lorenzo Verdinelli
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 11:27:20

Message de Paris-Nice du 12-03-2019🚩 C'est parti pour le peloton ! prochain arrêt, Moulins / Yzeure.

Suivez l'étape 3 en direct : po.st/RaceCenterPNC

#ParisNice
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 11:26:57

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico
📸 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys arrived in Tuscany and this morning went out for a TTT training ride ahead of tomorrow's opening team time trial of Lido di Camaiore.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 11:14:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-03-2019Elvin & Roy lead a motivated Mitchelton-SCOTT, looking to continue momentum at Drenthe weekend : PREVIEW 📰 “These races have a reputation for becoming epic days on the bike." -...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
12-03-2019 11:01:44

Message de Paweł Poljański du 12-03-2019🚴‍♂ Paris- Nice etap 3
📍199km
📅 12.03.2019
🚩Cepay
🏁 Moulins/Yzeure
📺 EuroSport 2
⏰ 15:15
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-03-2019 11:00:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-03-2019Domani inizia la Tirreno - Adriatico. Il nostro team vi partecipa con Fernando Gaviria, Simone Consonni, Oliviero Troia, Tom Bohli, Valerio Conti, Jan Polanc e Rui Costa. I primi 4...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
12-03-2019 10:57:34

⚡️ El final + viral: ¡elige tu final en alto favorito de #LaVuelta19! ⚡️ The Most Viral Finale: choose your favourite finale of #LaVuelta19! 🥊 Ronda 1 | Round 1

🗳...

Karol-Ann CanuelKarol-Ann Canuel
12-03-2019 10:56:31

Message de Karol-Ann Canuel du 12-03-2019boelsmedia.com : 1
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 12-03-2019On se remémore une dernière fois ce Strade Bianche 2019 en photos avant de déjà passer à la 2nd manche de l' UCI Women's World Tour, le Ronde Van Drenthe...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 10:49:17

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
😃 "P&P" #BAHRAINMERIDA🇧🇭 SD Franco Pellizotti and mechanic Enrico Pengo work together on board #Kia team car. Good luck for today's stage!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-03-2019 10:44:21

Message de CCC Team du 12-03-2019🇫🇷 Making new friends at the start of #ParisNice stage three 😂!

#RideForMore
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 10:43:18

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
📸 Here's Domenico Pozzovivo and his new MERIDA BIKES #REACTO before the start of stage 3️⃣
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 12-03-2019J-80 avant le GPPM 2019.
80 %, c’est le pourcentage de victoire française depuis la création de l’épreuve en 1974 (la dernière en 2017 avec Alexis Vuillermoz).
Cette année, qui...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 10:39:21

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 #ParisNice
Stage 3️⃣
🚩 Cepoy
🏁 Moulins/Yzeure
🛣️ 200km
🕦 11:30~11:45
🕟 16:18~16:45
➡️ Flat. A new opportunity for sprinters, that will be able to survive to echelons. Good news: Headwind and crosswind expected again, but...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
12-03-2019 10:27:16

Message de Jesus Hernandez du 12-03-2019Reconociendo la primera etapa del Istrian Spring Trophy con mis chicos del @kometacyclingteam
Os gusta mi oficina??
A mí me encanta!!😊😊
#afortunado
#motivation
#tetodo
#quererespoder
#♾+3
#ilovemylife
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-03-2019 10:22:33

Message de Team Sunweb du 12-03-2019#TirrenoAdriatico 🇮🇹

The Race of Two Seas gets underway tomorrow and here's who we have riding 👇

🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇩🇪 Nikias Arndt
🇳🇱 Tom Dumoulin
🇺🇸 Chad Haga
🇳🇱 Sam Oomen
🇦🇺 Robert...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
12-03-2019 10:15:07

Message de Hugo Houle du 12-03-2019That’s a fast weapon for the echelons in @parisnicecourse , #Nitrogen Disc by @argon18bike ! #astanaproteam #hhpower #fastbike
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-03-2019 10:00:00

Message de Team Sunweb du 12-03-2019Another day in the crosswinds yesterday saw the race split to pieces at #ParisNice.

Check out some images from the stage in our gallery 👇

📸 teamsunweb.com/pn-s2
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-03-2019 09:49:39

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-03-2019Tomorrow the first 🇧🇪 kermesse of the season: Wanzeel Koerse

Our #wanzeelkoerse line-up 👇

🚴‍♂️ Jérôme Baugnies
🚴‍♂️ Alfdan De Decker
🚴‍♂️ Ludwig De Winter
🚴‍♂️ Wesley Kreder
🚴‍♂️ Marco Minnaard
🚴‍♂️ Boris Vallée
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 12-03-2019A quatre jours de la Classique Le Poinçonnet - Panazol Limoges Métropole, Infomagazine Haute-Vienne présente les temps forts et les spécificités de cette 8ème édition 🚴‍♂️
Retrouvez le journal de la...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-03-2019 09:37:32

Message de CCC Team du 12-03-2019D-1 until we race at Tirreno Adriatico 👊🏼

#RideForMore
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
12-03-2019 09:30:12

Message de Omar Fraile Matarranz du 12-03-2019Mañana de vuelta a la competición. Tirreno - Adriatico. 🇮🇹
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
12-03-2019 09:30:01

Message de Tirreno Adriatico du 12-03-2019Ci siamo! Appuntamento a domani con la 1° tappa della Tirreno-Adriatico NAMEDSPORT> 2019! #TirrenoAdriatico #NamedSport
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
12-03-2019 09:10:46

Message de Brent Bookwalter du 12-03-2019The dust has settled from @strade_bianche (*full report now up in profile link!*)and I’ve been getting set for @tirreno_adriatico with @mitchelton_scott. Here we are already practicing tomorrow’s Team time trial...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
12-03-2019 09:07:36

Message de Astana Pro Team du 12-03-2019Happy birthday to our Manuele Boaro 🎉
We wish you all the best! #AstanaProTeam #HappyBirthday
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-03-2019 09:07:14

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-03-2019We kunnen er geen genoeg van krijgen😍
Wat was Dylan sterk in de waaieretappe💪🏼
Bekijk hier samenvatting👉🏼 http://po.st/YGdIun
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-03-2019Retour en images sur un acte II de Paris-Nice encore une fois très venteux.

Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 30 photos

Amaro AntunesAmaro Antunes
12-03-2019 09:02:55

Message de Amaro Antunes du 12-03-2019Primeiros dias de Paris nice um pouco atípicos, complicados não pelo percurso mas sim pelos fortes ventos que se faz sentir. Quanto a mim nestes percursos e condições é tentar...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
12-03-2019 08:56:03

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 12-03-2019↔️ Cambio de planes para Luis Mari Garikano, quien ha optado por colgar la bicicleta para centrarse al 100% en sus estudios de Ciencias de la Actividad Física y el...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 08:54:39

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
➡️ Behind the scenes...#BAHRAINMERIDA🇧🇭 chef Vlado Hrvatin is ready for a new delicious "food" stage 😃 🥑🥕🍅🥖🥦🧀🥩
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
12-03-2019 08:50:46

Message de Damiano Cunego du 12-03-2019Venerdì 15 marzo ore 19 Bikefellas
Stay tuned...
Rosti Italian Quality Sportswear
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
12-03-2019 08:49:18

Message de Team Cofidis du 12-03-2019Vivez la course au soleil avec nous grâce aux magnifiques photos de Pauline Ballet 😍🌞

#CofidisMyTeam
Voir les 18 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
12-03-2019 08:40:12

Message de Damien Gaudin du 12-03-2019Aujourd’hui c’est la 3ème étape de Paris-Nice avec 200 kilomètres à parcourir entre Cepoy et Moulin, départ à 11h30.

📺 L’étape sera à suivre en direct sur France 3 et...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
12-03-2019 08:34:35

Message de Amael Moinard du 12-03-2019Le calme APRES la tempête pour aujourd'hui 💨💨💨?
Un bon rétablissement à Wawa et Max qui nous malheuresement ont quitté sur chute hier.
#teamarkeasamsic #bh_bikes #ekoicycling #sidisport #parisnice2019 #bellhelmets
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
12-03-2019 08:32:33

Message de Mikael Cherel du 12-03-2019Paris - Nice #2 🚀 Étape la plus rapide de ma carrière ! 51,5km/h de moyenne... Beaucoup de fatigue à l'arrivée 🤪 ➡️ mais l'essentiel est sauf pour nos deux...
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
12-03-2019 08:31:25

Message de Tom Dumoulin du 12-03-2019Nice to have some time training at home before #TirrenoAdriatico. Looking forward to being back in Italy!
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
12-03-2019 08:27:40

Message de Mike Teunissen du 12-03-2019Met een gemiddelde van 51,5 km/u was het flink koers in etappe 2 van Parijs-Nice. Het resultaat was weer hetzelfde, Dylan wint opnieuw!🍾

📝http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/656-sterke-ploeg-houdt-stand-in-waaierfestival-tweede-zege-voor-groenewegen-10e-plaats-voor-mike
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 08:22:45

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 #ParisNice
👨🏻‍🔧 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 mechanics at work ahead of stage 3️⃣
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-03-2019 08:11:51

Message de Team Bahrain Merida du 12-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎥 Ahead of stage 3️⃣ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 mechanic Mattia Romanò shows us the new MERIDA BIKES Reacto of Domenico Pozzovivo ⤵️
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
12-03-2019 08:00:01

Message de Paris-Nice du 12-03-2019Etape 3⃣

Cepoy ➡ Moulins/Yzeure
📏200 KM
🚩 11h30
🏁 16h18 / 16h45

#ParisNice
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
12-03-2019 07:57:46

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 12-03-2019Nice race lunch, Alex Dowsett 😂

NUTREND ENDURANCE
Voir la vidéo

Warren BarguilWarren Barguil
12-03-2019 07:54:59

Message de Warren Barguil du 12-03-2019Merci à tous pour vos nombreux messages de soutiens
C'est un moment pas facile après beaucoup de sacrifices mais une seul chose je garde le sourire.
J'attend un dernier bilan ce matin...
En voir plus

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 12-03-2019Vandaag viert Jesper Asselman zijn 29e verjaardag. Gefeliciteerd, Jesper!

**

Today, Jesper Asselman turns 29. Have a happy one, Jesper! 🥂

#ROC #RoompotCharles #HappyBirthday
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-03-2019 07:31:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-03-2019TIRRENO - ADRIATICO

Una settimana a stretto contatto con i grandi del World Tour. E' questa la Tirreno - Adriatico che scatta domani con una cronosquadre in quel di Lido di...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-03-2019 07:30:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-03-2019TIRRENO - ADRIATICO

One week racing with the best riders of the World Tour circuit. This is the Tirreno - Adriatico that is gonna start tomorrow with a team time trial...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-03-2019 07:22:40

Message de CCC Team du 12-03-2019#ParisNice stage three

🗺 Cepoy > Moulins / Yzeure
🚩🚴‍♂️🏁 200km
⏰ 11:30 CET
🛣 There are no climbs today but, as we know, that doesn't always mean a straightforward day of racing at...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
12-03-2019 07:02:19

Message de Lukasz Wisniowski du 12-03-2019🤞🤞🔥
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-03-2019 07:00:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-03-2019Le grosse aspettative dei supporters Uae quando ci sono certe condizioni meteo alle corse. 😂😂😂
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 07:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-03-2019TODAY 📅 It's another flat and potential sprint stage for the third day in #ParisNice

Stage 3, 200km from 11.30am CET (9.30pm AEDT) ⏰
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
12-03-2019 06:54:44

Message de Laurens Ten Dam du 12-03-2019One off the rare (and very brief) moments I spotted myself in one of the first 2 echelons these days. spot the orange rider somewhere. Time to leave this war...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
12-03-2019 06:42:17

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 12-03-2019După etapa nebuna de ieri,Andre Greipel declara:”Timp de 15 ani,de când sunt ciclist profesionist,n-am avut o zi ca cea de astăzi,165km cu o medie de 51.2 km/h. Am mers la...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
12-03-2019 05:54:00

Message de Florian Sénéchal du 12-03-2019🔸 Présentation étape🔸

🇫🇷 Paris-Nice 🇫🇷

3️⃣ème étape - Mardi 12 mars

🚩 Cepoy 🏁 Moulins / Yzeure

🚦 Départ 11H30 / arrivée vers 16H18-16h45

🚲 200 km

📺 France 3 - 15h20 / Eurosport...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-03-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-03-2019ICYMI ⏪ Wind, wind and more wind on stage two Paris-Nice.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19PN2
📸 Getty Images
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
12-03-2019 00:37:12

Message de Rally UHC Cycling du 12-03-2019We designed this emblem, “KC’s B-17”, to commemorate Kelly’s amazing spirit and life. At our 2019 Launch Party in Calabasas, we had a heated trivia contest between the men’s...
En voir plus

Accès aux messages par jour

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28