ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 14-03-2019No hesitation from our guys today Redlands Bicycle Classic. Kevin Vermaerke earned his first U23 win and Cole Davis claimed 2nd on the stage. Sean Quinn remains the race leader,...
En voir plus

Mattia PozzoMattia Pozzo
14-03-2019 23:14:23

Message de Mattia Pozzo du 14-03-2019Continuiamo a lottare per il diritto nostro, dei nostri figli e dei i figli di tutti. USARE la strada, un diritto di TUTTI ma soprattutto di chi è più “debole”.
Io...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 22:58:14

Message de Paris-Nice du 14-03-2019Retrouvez ici les meilleures images de l'étape 5 de #ParisNice 2019.

Discover here the best pictures of stage 5 of #ParisNice 2019.

📸 A.S.O. / Alex Broadway
Voir les 22 photos

Team SkyTeam Sky
14-03-2019 22:50:57

Message de Team Sky du 14-03-2019A good day in 🇫🇷 for our GC duo at #ParisNice

1. Michał Kwiatkowski 💛
2. @Eganbernal +15”
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-03-2019 22:43:33

Message de Rally UHC Cycling du 14-03-2019Jastrab wins stage two of Redlands Bicycle Classic : “This win was incredibly emotional for me and the team. We were racing knowing that Kelly was with us and we...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
14-03-2019 21:54:38

Message de Drapac Cycling du 14-03-2019After a massive Summer of cycling, we’re back racing this weekend at the Oceania Road Cycling Championships. Read about it here: https://bit.ly/2VXAXiw.

First up, the TT.
Voir la vidéo

Marc SarreauMarc Sarreau
14-03-2019 21:52:02

Message de Marc Sarreau du 14-03-2019Mauvais temps = entraînement au chaud au Vélodrome du Creps Région Centre - Val de Loire à Bourges

Merci Nico 😉
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-03-2019#parisnice2019 oggi tappa a cronometro tranquilla per @matteotrentin ma domani ci si riprova!
En voir plus

François ParisienFrançois Parisien
14-03-2019 21:33:37

Message de François Parisien du 14-03-2019Parce que le vélo...
C'est pas assez dur sté!
Voir la vidéo

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 14-03-2019AS NOTÍCIAS DE INÍCIO DE SEMANA!!!

. ". .. Diário de Coimbra - Obrigado o destaque a esta humilde modalidade,... assim se faz outras notícias.
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 21:10:05

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019#TirrenoAdriatico NamedSport Stage 2: 195km of 💥 with the Tuscan touch!
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
14-03-2019 21:06:31

Message de Taylor Wanted to keep this piece a bit more calm. Went back and did a lil more pop art style. I did this because I call this piece “Life is beautiful”...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-03-2019 21:06:17

Message de CCC Development Team du 14-03-2019📹 Tym razem przedstawiamy Wam najbardziej uśmiechniętego Tajwańczyka świata! Na nasze pytania odpowiadał Sergio Tu, a mistrzem drugiego planu był Michał Paluta 😂🙈🚴‍♂️ dlatego sugerujemy, żebyście obejrzeli wideo do...
Voir la vidéo

Zdenek StybarZdenek Stybar
14-03-2019 21:02:36

Message de Zdenek Stybar du 14-03-2019Another one ! Congrats Julian Alaphilippe Officiel
📸 Getty Images
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-03-2019 20:54:20

Message de Michał Kwiatkowski du 14-03-2019It was more important to stay in yellow than to win the stage. Team Sky has now pole position before the mountains. With two cars in front we hope to...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
14-03-2019 20:50:20

Message de Anthony Roux Cycling du 14-03-20192e étape de Tirreno Adriatico et première étape en ligne! Notre Leader Thibault fini dans le 1er groupe
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
14-03-2019 20:50:19

Message de Alex Cano Ardila du 14-03-2019Cuando aprendes que las inclemencias del tiempo son en lugar de obstáculos alicientes en el ciclismo, aprendes también a disfrutar más 👌😉💪 #VueltaAlValle etapa 2
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
14-03-2019 20:48:03

Message de Bauke Mollema du 14-03-2019Routes Bauke Mollema Tocht gaan door aardbevingsgebied (update) : Save the date!
25 augustus 2019
De Bauke Mollema Tocht
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
14-03-2019 20:46:12

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 14-03-2019Sunt multi pantofi de ciclism care-ți atrag atenția,dar @dlkiller sunt exagerat de frumoși.
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
14-03-2019 20:45:34

Message de Silvan Dillier du 14-03-2019petrus made our lives a bit harder today 🌧
we still can take a few positive points for the future! we keep on working 💪🏽

Petrus machte uns das Leben etwas schwerer...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
14-03-2019 20:45:34

Message de Silvan Dillier du 14-03-2019petrus made our lives a bit harder today 🌧
we still can take a few positive points for the future! we keep on working 💪🏽

Petrus machte uns das Leben etwas schwerer...
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
14-03-2019 20:44:18

Message de Ilnur Zakarin du 14-03-2019Not the best day on the bike. Keep going. Thanks for your support.

Не лучший день в седле. Гонка продолжается. Спасибо за поддержку.

Photo: @pelotonbrief
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
14-03-2019 20:41:13

Message de Larry Warbasse du 14-03-2019Just. Can’t. Beat. The. View.
After a short break it’s been a solid week of training here on the Côte d’Azur and every day I just feel grateful to be able...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
14-03-2019 20:31:54

Message de Damien Gaudin du 14-03-2019🚴🏽‍♂️ - ITT Paris-Nice - 💨

Wilier Triestina - FFWD Wheels - Bont Cycling - Nalini
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
14-03-2019 20:18:25

Message de Edward Theuns Fanpage du 14-03-2019All going well here in the race to the ☀️.
Very happy with how I feel on the bike.

Alles gaat goed hier in de koers naar de ☀️.
Héél blij met mijn...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
14-03-2019 20:15:13

Gerne teile ich euch den nächsten Teil meines Rennplans mit. Wie ihr bereits wisst, wird der nächste Einsatz die "Volta" Ciclista a Catalunya, (25.-31. März) sein.
Anschliessend folgen diese Eintagesrennen:
- Route...

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 20:06:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019It was a good day for the team with an unexpected win for Simon Yates in the TT plus top 15 placings for Chaves & Bauer. Photos courtesy of Getty...
Voir les 10 photos

Message de Victor Campenaerts - Official du 14-03-2019Nog even terug naar Namibië met Fanny en Victor.
Voir la vidéo

Lance ArmstrongLance Armstrong
14-03-2019 19:56:25

Message de Lance Armstrong du 14-03-2019We are taking THEMOVE on the road. Headed up to Mellow Johnny's Bike Shop with George Hincapie. Details in the newsletter. http://bit.ly/WEDUNEWS12
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
14-03-2019 19:55:47

Message de Davide Rebellin du 14-03-2019Domani grande apertura del primo ristorante HEALTHY BE GOOD 🍇🍎🍌🍋🍊🍏🍠.
Bravi ragazzi !!! Mariano Marino, Silvia Frassu, Marco Abbruzzese e la nostra mascotte PACO 🐰💚😃
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
14-03-2019 19:55:36

Message de Hannah Barnes du 14-03-2019All smiles! I’m aiming to be as strong & up for anything at the age 63 as Mum is! ☺️🤘 #supermum #thesweatlife #whatsworthit | Specialized Women ✨
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
14-03-2019 19:44:41

Message de Tim Wellens du 14-03-2019Happy birthday to my father Leo! (Picture of 1978 in 'Omloop van de fruitstreek' when he was 2nd behind my uncle Johan!)
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-03-2019 19:44:36

Message de Amgen Tour of California du 14-03-2019‪With such a great teams lineup, it’s safe to say we’re looking forward to the 2019 Edition of the #AmgenTOC 🚲🚲🚲‬

‪Learn more 👉🏼 https://goo.gl/xVjtwA‬
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-03-2019 19:44:03

Message de BORA-hansgrohe du 14-03-2019one month to go...| 14.4.2019 | Paris-Roubaix | "The hell of North”

Photo: VeloImages
Peter Sagan
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
14-03-2019 19:33:04

Message de Quentin Valognes du 14-03-2019Merci MGS Reconversion ! 👍☺️
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-03-2019🎬 DERRIÈRE L'OBJECTIF - EPISODE 1 : Préparer la saison 🎬

Si vous l'aviez raté jeudi dernier, redécouvrez le premier épisode de la webserie - Derrière L'objectif.

- - - -...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 19:28:54

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019🚴💨 It's Time Trial day for the stage 5 of the Paris-Nice🇫🇷.

Take a look at some photos of our guys in action.⤵️

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice

📸: Bettini
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
14-03-2019 19:25:41

Message de Maxime Daniel du 14-03-2019Allez les 🔴⚫ Stade Rennais FC!!💪🏼⚽️
#ArsenalSRFC
UEFA Europa League
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-03-2019 19:23:37

Message de Israel Cycling Academy du 14-03-2019Tirreno-Adriatico stage 2 race report :

HOW WE LEARNED A FOOTBALL LESSON

One of the greatest lessons in the game of football is the 90 minutes rule. You...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
14-03-2019 19:16:31

Message de Luis Ángel Maté du 14-03-2019Entrenando para dar lo mejor de mí en competición y disfrutando del mejor trabajo del mundo.
⚪️🔴🔆 #cofidismyteam
〽️
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
14-03-2019 19:11:16

Message de Brenton Jones du 14-03-2019Working 🔨🚴🏻‍♂️👊
Slowly getting the body going here in Europe. Race schedule to be posted soon 😎✌️
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 19:09:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019#Drentse8 📊

Our women are back in action tomorrow in 🇳🇱. We're one rider down, but we have 5 strong riders looking to continue on from their success at #StradeBianche...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-03-2019 19:08:25

Message de Rally UHC Cycling du 14-03-2019bicycling.com : A heartfelt letter from friend and fellow pro cyclist Kirsti Lay reveals the Olympian's kind, quirky personality.
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
14-03-2019 19:03:35

Message de Marcus Burghardt du 14-03-2019For different stages we use different models, today was a VENGE DAY 🌬🌬🌬🌬
.
#specialized #venge #specializedvenge #speed #aero #aerodynamic #speed #fast #performance #fastbike #tirreno #tirrenoadriatico #italy #cycling #bikes #bicycle
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
14-03-2019 19:02:31

Message de Florian Sénéchal du 14-03-20195ème étape

© Justin Setterfield
En voir plus

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
14-03-2019 19:01:42

Message de Kenneth Vanbilsen du 14-03-2019Tirreno Adriatico rit 2.
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
14-03-2019 19:00:48

Message de Tom Dumoulin du 14-03-20196 oktober is de dag: De allereerste editie van Tour de Dumoulin. Volg onze Facebookpagina voor updates of neem een kijkje op onze vernieuwde website voor meer informatie: www.tourdedumoulin.nl
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 14-03-2019A day in the breakaway.
It was a good day for me, unfortunately i haven’t won a jersey but I have four more chances.
Neri - Selle Italia - KTM...
En voir plus

Aude BiannicAude Biannic
14-03-2019 18:55:39

Message de Aude Biannic du 14-03-2019Prochaines courses :

👉 Dimanche 17 : Ronde van Drenthe 🇳🇱
👉 Mercredi 20 : Nokere 🇧🇪
👉 Dimanche 24 : Binda 🇮🇹

📸 Thomas Maheux
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 18:55:05

Message de Team Sunweb du 14-03-2019A steady stage with a sting in the tail at #TirrenoAdriatico.

Check out our race gallery from the day 👇

📸 teamsunweb.com/ta-s2
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-03-2019It was a front group finish by Roman Kreuziger today on stage 2 of Tirreno Adriatico... a result that saw him gain a few valuable GC placings.

Details: bit.ly/Tirreno_2
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-03-2019 18:35:43

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-03-2019Roglic en De Plus in top klassement na tweede etappe Tirreno-Adriatico : 🇮🇹 #TirrenoAdriatico

"Primoz en ik hebben geprobeerd om zoveel mogelijk samen te rijden. Hij bewijst met zijn aanvallen dat...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
14-03-2019 18:33:36

Message de Hincapie Racing du 14-03-2019Thanks for all you do for us Upstate Spine & Sport!
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
14-03-2019 18:32:45

Message de Team Cofidis du 14-03-2019Suivez la course des deux mers dans l'intimité de l'équipe avec les photos de Mathilde L'Azou 🌊🇮🇹

#CofidisMyTeam
Voir les 34 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
14-03-2019 18:26:31

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 14-03-2019Super stoked to be with @ef.educationfirst.procycling for years to come. 🙏🙏🙏 @jvaughters @efeducationfirst @ridecannondale @rapha @pocsports @newbalance
.
.
.
.
#luckyguy #careerplayer #teamworkmakesthedreamwork
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 18:20:11

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019TIRRENO - ADRIATICO: LUNGA FUGA PER SEBASTIAN SCHONBERGER

Un'avventura durata oltre 180 km. E' stata questa la 2^ tappa della Tirreno - Adriatico per Sebastian Schonberger che ha fatto parte del...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 18:18:41

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🚗 TBM #KIA CAR INTERVIEW 🎙️
📽️ Go behind the scenes at the #ParisNice
➡️ Check out the chat with #BAHRAINMERIDA coach Paolo Artuso, telling us about the preparation and training of...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 18:18:03

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019TIRRENO - ADRIATICO: SEBASTIAN SCHONBERGER IN A LONG BREAKAWAY

More than 180 kms in a breakaway. This was the 2nd stage of Tirreno - Adriatico for Sebastian Schonberger who was part...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-03-2019 18:14:07

Message de Rally UHC Cycling du 14-03-2019Megan Jastrab wins stage two of the Redlands Bicycle Classic!
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
14-03-2019 18:13:39

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 14-03-2019Nella prima tappa in linea della Tirreno Adriatico, dopo la cronosquadre di apertura, la Bardiani-CSF si mette già in mostra 💪
Fuga di 180 km Mirco Paperino Maestri ed entrambi gli...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice - Etage 5

Le Contre-le-montre est une épreuve particulière. Les coureurs attendent de plusieurs heures en se préparant, en s'échauffant, en se reposant. Puis soudainement il est temps...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 18:03:51

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019Maglia Azzurra (GC) – Adam Yates (Mitchelton-SCOTT)
Maglia Arancione (Points) – Julian Alaphilippe Officiel (Deceuninck - Quick-Step Cycling Team)
Maglia Verde (Mountains) Julian Alaphilippe Officiel – (Deceuninck - Quick-Step Cycling Team)
Maglia...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-03-2019 18:02:14

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-03-2019Bennett schuift op richting top tien na tijdrit Parijs-Nice : 🇫🇷 #ParisNice

“Het is niet het resultaat waar ik op gehoopt had, maar slecht was het ook niet”, aldus George Bennett...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 18:02:08

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019Adam Yates took over the race lead in Italy after sprinting to fifth place on stage two.

📸 Getty Images.
Voir les 21 photos

Maxime DanielMaxime Daniel
14-03-2019 18:01:18

Message de Maxime Daniel du 14-03-2019Une bonne sortie histoire de retrouver la condition..!😅
-8h15 total / 7h50 pédalé
-4612m dénivelé positif
Voir la vidéo

Team SkyTeam Sky
14-03-2019 18:00:59

Message de Team Sky du 14-03-2019Kwiatkowski extends Paris-Nice lead : RACE REVIEW: Michał Kwiatkowski extended his lead at #ParisNice with a great TT display and Egan Bernal excelled to move up to second overall.
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
14-03-2019 18:00:02

Message de Alexandre Geniez du 14-03-2019[Demandez le programme📆]

Et voici mes prochaines courses pour la première partie de saison

30/03 : Classic Loire Atlantique
31/03 : Cholet Pays de la Loire - Course cycliste
8-13/04 : Itzulia...
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
14-03-2019 17:53:22

Message de Magnus ConCort Nielsen du 14-03-2019Status efter 5 etape af Paris-Nice
Det tre første etaper blev noget skidt for holdet. Allerede på første etape blev holdets to formodentlig stærkest kort (Ion Izagirra og Lopez) sat i...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-03-2019 17:51:31

Message de Amgen Tour of California du 14-03-2019We can’t wait to see our 2019 #AmgenTOCWomen Teams in action this May 🚴🏼‍♀️💪🏼

Read more 👉🏼 https://goo.gl/xVjtwA
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
14-03-2019 17:50:14

Message de Peter Sagan du 14-03-2019Although I'm still weak, I can feel that I'm getting better, slowly. I wanted to give my best today on stage 2 of the Tirreno Adriatico but, unfortunately, I suffered...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 17:48:19

Message de CCC Team du 14-03-2019REPORT: We caught up with Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" & Will Barta after today's time trial at #ParisNice & the one word they both used to describe...
En voir plus

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
14-03-2019 17:45:19

Message de Kenneth Vanbilsen du 14-03-2019Sfeer foto’s van gisteren op de ploegentijdrit.
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
14-03-2019 17:44:44

Message de Michael Kolar du 14-03-2019Back in my natural habitat ☘️ #enduromtb #cyclinglifestyle
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
14-03-2019 17:38:18

George BennettGeorge Bennett
14-03-2019 17:38:17

Message de George Bennett du 14-03-2019Hard day at the office today at Paris-Nice with Team Jumbo-Visma Cycling
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
14-03-2019 17:38:13

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 14-03-2019E' iniziata oggi la sfida della Bardiani-CSF all'Istrian Spring Trophy 🇭🇷 Prologo velocissimo di 2 km, vinto dal tedesco Markl, con Vincenzo Albanese primo per il #GreenTeam
🏁 Risultati completi: https://www.procyclingstats.com/race/istarsko-proljece-istrian-spring-trophy/2019/prologue
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 17:36:36

Message de Paris-Nice du 14-03-2019👶 Auteur d'un chrono très solide, le maillot blanc parrainé par Easy Shower Egan Bernal bondit à la 2ème place du classement général !

Il est plus que jamais candidat à...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
14-03-2019 17:34:52

Message de Felix Großschartner du 14-03-2019Nach dem Zeitfahren bei Paris-Nice lieg ich jetzt auf dem 7. Platz in der Gesamtwertung, aber bis nach Nizza, ist es noch ein langer Weg. Auf jeden Fall waren die...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 17:32:26

Message de Paris-Nice du 14-03-2019⚪🔴 🇧🇪 Thomas De Gendt n'a pas eu à batailler pour conserver le Maillot à pois acquis de haute lutte entre Vichy et Pélussin.

Il portera de nouveau ce maillot...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
14-03-2019 17:30:38

Message de Rafał Majka du 14-03-20192 etap Tirreno Adriatico dla Juliana Alaphilippe’a (Deceuninck – Quick Step). Liderem wyścigu został Adam Yates (Mitchelton – Scott).

Rafał: „ Podczas dzisiejszego etapu odczuwałem ból po wczorajszej kraksie, na szczęście...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-03-2019 17:30:22

Message de Astana Pro Team du 14-03-2019👉 Top 10 for Jakob Fuglsang in uphill finish at Tirreno Adriatico stage 2

🗣️ "This shows that we have possibilities to do something in this race."

Full #TirrenoAdriatico report:...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice - Etape 5

Romain Bardet et Tony Gallopin se sortent honorablement de ce contre-la-montre piégeux en terminant tous les deux autour de la 30ème place.

Toujours 10ème et 12ème...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 17:27:55

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019Simon Yates takes his first ever individual time trial victory on stage five at Paris-Nice : REPORT 📰 “At the start of the day I thought it was for the...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-03-2019 17:27:43

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-03-2019"Großer Sport"

Nils Politt took a second-place finish in Thursday’s individual time trial in Paris-Nice in Barbentane, France, marking a breakthrough performance in the career of the young German rider.

Politt: “This...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
14-03-2019 17:25:23

Message de Audrey Cordon-Ragot du 14-03-2019😁 Très heureuse de pouvoir compter sur le soutien de la concession Honda Saint Brieuc - Yffiniac, grâce à Philippe Poezevara et Franck Mechling (Honda Grand Ouest), pour la saison...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
14-03-2019 17:25:00

Message de The Tour Of Britain du 14-03-2019OVO Energy back equal prize money for 2019 Women’s Tour and Tour of Britain : Great news from our friends at OVO Energy!

#OVOToB
En voir plus

Team SkyTeam Sky
14-03-2019 17:20:58

Message de Team Sky du 14-03-2019Poels moves up after Tirreno sprint : “The boys did a good job, it was a bit hectic at the end but it was sunny - you can’t complain!"

A typically...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-03-2019 17:17:17

Message de BORA-hansgrohe du 14-03-2019📝REPORT:
Felix Großschartner moves into seventh overall after solid TT performance at Paris-Nice
👉🏻Read on here: https://bit.ly/2T5YnAp
----
📝BERICHT:
Felix Großschartner nach solidem Zeitfahren Siebenter im Gesamtklassement bei #ParisNice
👉 Alles zu...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
14-03-2019 17:14:54

Message de Maxime Monfort du 14-03-2019PARIS-Nice – Étape 5 : #ParisNice : les impressions de Max après le contre-la-montre, c'est par ici! :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/paris-nice-etape-5-5/
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
14-03-2019 17:13:55

Message de Paweł Poljański du 14-03-2019TT day at @parisnicecourse 3 days more! #parisnice #stage4 #borahansgrohe #ride100percent
📸bettiniphoto
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 17:12:17

Message de CCC Team du 14-03-2019Tirreno-Adriatico Stage 2: Second Place for Van Avermaet in Tough Uphill Sprint - CCC Team : REPORT: "For me, the stage couldn’t have gone better and we executed our plan...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 17:12:01

Message de Team Sunweb du 14-03-2019Was für ein Tag bei der #IstrianSpringTrophy! Niklas Märkl feiert einen starken Sieg, während Marius Mayrhofer und Leon Heinschke die Plätze zwei und fünf belegen. Starkes Rennen vom #DevoTeamSunweb.

💻 teamsunweb.com/ist-p-german
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 17:11:30

Message de Paris-Nice du 14-03-2019💚 5ème podium, 5ème maillot vert !

C'est du 100% pour Dylan Groenewegen qui conserve une nouvelle fois son maillot vert parrainé par ŠKODA We Love Cycling.

📸 A.S.O. / Alex...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 17:10:39

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019teambahrainmerida.com : Dylan Teuns was Bahrain Merida team best placed rider in today’s ITT, finishing in 18th and conceding 57” to the stage winner Yates.
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 17:08:06

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019🔊 SOUND ON!
Intense and breath-taking. The last 500m of Julian Alaphilippe Officiel!
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 17:06:25

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019Conti shows strong kick for Tirreno-Adriatico stage finish - UAE team Emirates : 🎙 Valerio Conti: “This result confirms that I’m going well, I hope to take advantage of this...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 17:05:08

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019It's been a good day if your name happens to be Yates 😉🙌

Adam Yates took the race lead at #TirrenoAdriatico while brother Simon Yates won the stage five TT at...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 17:04:53

Message de Paris-Nice du 14-03-2019💛 Michal Kwiatkowski a parfaitement géré le chrono.

Il conserve la Maillot Jaune avec 19'' d'avance sur Egan Bernal.

📸 A.S.O./ Alex Broadway
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
14-03-2019 17:02:14

Message de Mikael Cherel du 14-03-2019Terminé le 55x11 ➡️ Place aux braquets de grimpeur 😃
@eddymerckxbikes @maviccycling
@ag2rlamondiale_procyclingteam @parisnicecourse
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
14-03-2019 17:02:03

Message de Davide Martinelli du 14-03-2019Oggi visita a Rho - Fiera Milano allo stand del nostro main sponsor @deceuninckit . Grazie per l’ospitalità 👔💼👌🏼 @deceuninck_quickstepteam @deceuninck.group
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
14-03-2019 17:00:52

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 14-03-2019🚴🏻‍♂️ Strade Bianche, la sesta monumento?
🇮🇹 In attesa delle gare del week-end godetevi questo servizio di realizzato da #InCycle, special guest Moreno Moser

🚴🏻‍♂️ Strade Bianche could become the 6th monument?
📺...
Voir la vidéo

Hugo HouleHugo Houle
14-03-2019 16:56:37

Message de Hugo Houle du 14-03-2019Étape # 5 Paris-Nice CLM 25km - Un bon chrono pour moi, j’ai respecté mon plan de match. Par contre, ce ne fut pas suffisant pour être compétitif. J’espère...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
14-03-2019 16:54:03

Message de Greg Van Avermaet du 14-03-2019Greg Van Avermaet verwijt zichzelf niets na verlies in Tirreno-Adriatico, maar: “Zuur om weer tweede te worden” : Net geen winst op dag twee in Tirreno-Adriatico
En voir plus

Simon YatesSimon Yates
14-03-2019 16:54:00

Message de Simon Yates du 14-03-2019That went alright ey Mitchelton-SCOTT Paris-Nice

My first WT ITT win ;-) followed up by my brother on the podium in Tirreno Adriatico
En voir plus

Team Direct Energie - L'actuTeam Direct Energie - L'actu
14-03-2019 16:53:10

Message de Team Direct Energie - L'actu du 14-03-2019Paris-Nice - Etape 5

Le contre-la-montre de 25,5km a été remporté par Simon Yates.

Le grimpeur Britannique, favori de l'épreuve, mais désormais très loin au général après avoir été piégé sur...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-03-2019 16:52:20

Message de BORA-hansgrohe du 14-03-2019Davide Formolo just misses top 10 on second stage of Tirreno Adriatico. Read more here: https://bit.ly/2u5X8qR
---
Davide Formolo verpasst knapp die Top-10 auf der zweiten Etappe bei Tirreno Adriatico. Lest mehr...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 16:48:52

Message de Team Sunweb du 14-03-2019🗣 "Tom, Sam and Søren remain in the select group of GC contenders so we can be satisfied with the day."

Coach Luke Roberts reflecting after a tough finish to stage...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-03-2019 16:45:38

Message de CCC Development Team du 14-03-2019Kamil Małecki zajął 7. miejsce w prologu na Istrian Spring Trophy 💪🚴‍♂️🇭🇷 Bardzo dobrze zaprezentował się też nasz lider na ten wyścig - Attila Valter. Więcej informacji znajdziecie w tekście...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
14-03-2019 16:43:40

Message de Alberto Contador du 14-03-2019I 💚 this jersey!!
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
14-03-2019 16:42:16

Message de Dwars door Vlaanderen du 14-03-2019Alejandro Valverde attacking in last year's edition of Dwars Door Vlaanderen. Will we see the same image of the World Champion in 20 days? #DDV19
📸 Kristof Ramon
En voir plus

Emilia FahlinEmilia Fahlin
14-03-2019 16:41:58

Message de Emilia Fahlin du 14-03-2019Quick update on my excitement to finally be back to the racing scene for the new year!
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
14-03-2019 16:38:59

Message de Adriano Malori du 14-03-2019❗ DEVO CHIEDERVI UN PARERE ❗
Non ho il misuratore di potenza, però se su una strada con pendenza del 2% dopo 5km non mi accorgo di avere il 53, vuol...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 16:36:59

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019teambahrainmerida.com : Strong ride of Matej Mohorič on the final punchy climb. He couldn't manage to take a top ten place, but alongside with Rohan Dennis they both finished with...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
14-03-2019 16:35:14

Message de Trek-Segafredo du 14-03-2019Ciccone third in Paris-Nice stage four | Trek Race Shop : We faced the same Facebook issues Wednesday felt around the globe and were unable to upload the race story...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
14-03-2019 16:30:13

Message de Jan Polanc-Polde du 14-03-2019Jan Polanc-Polde : Končana etapa na 11.mestu z istim časom kot zmagovalec, v generalnem na 25.mestu z zaostankom 1:19 za vodilnim....gremoooo s polno paro naprej 🔝💪💪🚵‍♂️🚴‍♂️🇸🇮🇸🇮🇸🇮 #Poldeeeeeee #Number226 #TirrenoAdriatico
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-03-2019After a hard-fought battle on the final climb to the Tuscan city of Pomarance, two Lotto Soudal riders made it into the top ten of the second Tirreno Adriatico stage...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
14-03-2019 16:28:10

📰 Résultat

Simon Yates (Mitchetlton-Scott) s'est montré le plus rapide lors du contre-la-montre individuel, la 5ème étape de Paris-Nice , au terme des 25,5 kilomètres autour de Barbentane. Le...

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 16:26:54

Message de Team Sunweb du 14-03-2019🗣 "It was an okay performance today. What’s good is the position in GC now"

Wilco Kelderman speaks after moving up to 4th on GC after today's #ParisNice TT. Read more....
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 16:25:24

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019Mancano 20 km all'arrivo di Pomarance. Ecco il pronostico del campione di casa, Paolo Bettini

#TirrenoAdriatico NAMEDSPORT>
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
14-03-2019 16:22:25

Message de Damiano Cunego du 14-03-2019Ci vediamo domani!
Ore 19.00 | Bikefellas
Rosti Cycling SportsWear Sicilia
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-03-2019🇨🇵 #ParisNice

Strong performance from Edvald Boasson Hagen in the ITT today as he finished 13th - 44" behind winner Simon Yates (MTS). ⏱️

Nice ride too from Scott Davies who was...
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-03-2019 16:19:16

Message de Rally UHC Cycling du 14-03-2019"We're going back to Cali." The team is thrilled to announce the selection of both our men's and women's programs for this year's Amgen Tour of California.
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
14-03-2019 16:12:33

Message de Ondřej Cink du 14-03-2019We are ready to fight on @capeepic 🔥🔥🔥🇿🇦 with @manteconsergio
Pretty excited 😊
@kross_racing_team
@krossbikes
@quest_sportswear
@spursteakranches

#southafrica #capeepic2019 #krossbikes #krossracingteam #mountanbike #cycling #cyclists #mtb #stagerace #fullgasmtb #inpeak
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 16:11:51

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019Adam Yates takes fifth and moves into the race lead at Tirreno-Adriatico : REPORT 📰 "I’m happy with my position and we’ll just take it day by day and see...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 16:11:47

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019#TirrenoAdriatico Vittoria di Julian Alaphilippe. Davide Gabburo è stato il migliore dei nostri
Victory of Julian Alaphilippe. Davide Gabburo was our top finisher

#OurTimeIsNow
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
14-03-2019 16:11:00

Message de Movistar Team du 14-03-2019Gran crono de Nairo Quintana, ya 6º en París-Niza : ⏱️🦅👌 Nairo Quintana's great attitude all over this year's Paris-Nice starts to see reward with a very strong TT on...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-03-2019 16:09:08

Message de Amgen Tour of California du 14-03-2019Presenting our 2019 #AmgenTOC Teams Roster 🌟

🚲 Learn more 👉🏼 https://goo.gl/xVjtwA
En voir plus

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 14-03-2019Goed nieuws! We hebben een wildcard gekregen voor Eschborn-Frankfurt! 🇩🇪

📲 https://www.eschborn-frankfurt.de/de/home/

**

Good news! We've received a wild card for Eschborn-Frankfurt (1.UWT)! 🙌

#ROC #RoompotCharles
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 14-03-2019Abbiamo preso tanta acqua inizialmente, poi per fortuna il tempo è venuto dalla nostra parte 😍
ma quanto ci siamo divertiti a questa Tirreno Adriatico !!🐗
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 14-03-2019Retrouvez, dans Le Populaire du Centre, une interview de Morne Van Niekerk, coureur à suivre sur la Classique Le Poinçonnet - Panazol Limoges Métropole ! 🗣🎤😊
En voir plus

Paris-RoubaixParis-Roubaix
14-03-2019 16:00:07

Message de Paris-Roubaix du 14-03-2019🚨 M-1 🚨

Plus qu'un petit mois à attendre... 😊

#ParisRoubaix
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
14-03-2019 15:59:06

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 14-03-2019Dylan reed een goede tijdrit en schuift op in het algemene klassement naar een 15de plaats.
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 15:56:05

Message de Paris-Nice du 14-03-2019🔻 Revivez le dernier kilomètre de Michal Kwiatkowski 💛 dans le contre-la-montre. 🏁

🔻 Relive Michal Kwiatkowski's last kilometre in the time trial. 🏁

#ParisNice
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-03-2019 15:55:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-03-2019In una Parigi-Nizza tiratissima, con 3° tappe al termine in cui abbiamo qualche chance di vittoria e senza uomini in classifica i nostri giustamente nella crono odierna, non si spremono...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 15:52:30

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎙️ "It was a really hard time trial" @DylanTeuns comments after his 18th place on today's ITT "It was a good time trial, not my best one but I'm...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-03-2019 15:51:52

Message de Michał Kwiatkowski du 14-03-2019Looking quite nice, isn’t it? 😉
1-2 for Team Sky Paris-Nice 💛
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 15:47:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019#ParisNice “It’s really unexpected, I had a really good day.” - Simon Yates 💐
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 15:43:46

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico stage 2:

Valerio Conti finished 6th in Pomarance!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-03-2019Rudy Molard termine 26e du contre-la-montre de Barbentane, remporté par Simon Yates.

En comparaison avec les autres coureurs pour le général, c'est un bon résultat : il reste dans le top...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 15:38:27

Message de Paris-Nice du 14-03-2019🏁 Le Britannique Simon Yates remporte l'étape 5⃣ contre-la-montre. Il a parcouru les 25,5 km en 30'26'' ⏱

#ParisNice
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
14-03-2019 15:36:44

Message de Damien Gaudin du 14-03-2019Damien termine 31ème du contre-la-montre de Paris-Nice en bouclant le parcours de 25,5 kilomètres en 31’47” soit 1’21” de plus que le vainqueur du jour Simon Yates (Mitchelton-SCOTT).

📸 : Coraline...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
14-03-2019 15:35:56

Message de Marco Marcato du 14-03-2019Tt effort today.. Always suffering 😅 @uae_team_emirates #ridetogether #yearoftolerance 📸 @bettiniphoto
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-03-2019 15:34:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-03-2019Buon sesto posto del nostro Valerio Conti nella seconda tappa della Tirreno. La salita fatta a tutta, ha tagliato le gambe a gran parte del gruppo. I nostri 3 cavalieri,...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 15:34:29

Message de CCC Team du 14-03-2019What a finale! Greg Van Avermaet sprinted to second place on day two at #TirrenoAdriatico in a thrilling uphill sprint, behind stage winner Alaphilippe. #RideForMore
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 15:34:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019Simon Yates wins stage 5 Paris-Nice ITT - his first ever time trial victory 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Congrats Simon! 🔥
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 15:33:37

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019Julian Alaphilippe vince a Pomarance la seconda tappa della Tirreno Adriatico NAMEDSPORT>!
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-03-2019 15:33:26

Message de Michał Kwiatkowski du 14-03-2019Great ride from Kwiato 💪 Third place means, his advantage in GC increases. Egan Bernal moves to 2nd place (+19 seconds), Luis Leon Sanchez is 3rd (+28) 💛

Świetna jazda Michała...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 15:29:57

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico
➡️ Strong ride of Matej Mohorič on stage 2️⃣ final climb. He couldn't manage to take a top ten place, but he finished with the best riders in...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
14-03-2019 15:27:45

Message de Gent-Wevelgem du 14-03-2019Who’ll be poppin’ bottles on March 31st? The provisional start list of the elite women’s race is now available! #GWE #GWEwomen #UCIWWT

👉 https://bit.ly/2TIMTav
En voir plus

Maximilian SchachmannMaximilian Schachmann
14-03-2019 15:16:04

Message de Maximilian Schachmann du 14-03-2019Erster Sieg für Bora Hansgrohe

Am vergangenen Sonntag konnte ich meinen ersten Saisonsieg und gleichzeitig meinen ersten Sieg im Trikot von Bora Hansgrohe feiern.

Über den Sieg am Sonntag habe...
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
14-03-2019 15:08:58

Message de Filippo Pozzato du 14-03-2019🔔 Mi è talmente piaciuto il mio ultimo viaggio negli Emirati Arabi Uniti che ho deciso di far uscire un nuovo video su quest'avventura!

Guarda l'ultimo episodio di #MyRide19 sulla mia...
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 15:08:49

Message de Paris-Nice du 14-03-2019💛 #MaillotJaune sur le dos, Michal Kwiatkowski est le dernier coureur à s'élancer. 🚴‍♂️

💛 With the yellow jersey on his back @kwiato is the last rider to go. 🚴‍♂️

#ParisNice
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-03-2019 15:08:26

Message de Team Novo Nordisk du 14-03-2019Team Novo Nordisk Slated to Return to Tour of California : We're eager to showcase the #ChangingDiabetes jersey at Amgen Tour of California and inspire millions who watch the race...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-03-2019 15:02:04

Message de Michał Kwiatkowski du 14-03-2019Kwiato is off! Fingers crossed for yellow jersey 🤞
Kwiato wystartował! Trzymamy kciuki za żółtą koszulkę ✊
#allezKwiato Team Sky Paris-Nice ITT
📺 Eurosport
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
14-03-2019 15:00:47

Message de Tour of Utah du 14-03-2019#Throwback to the Tour of Utah 2008 when one of Utah's own, Jeff Louder took Stage 4 at Snowbird and eventually went on to win the Tour in '08. ...
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
14-03-2019 14:34:13

Message de Niccolò Bonifazio du 14-03-2019Stage 5 Paris Nice ! 👍😊
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 14:32:22

Message de Paris-Nice du 14-03-2019⏱ Simon Yates détient le meilleur temps du contre-la-montre pour l'instant. 🚴‍♂
Suivez les temps en direct sur le race center avec Dimension Data :

⏱ Simon Yates clocked the fastest time...
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
14-03-2019 14:31:56

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 14-03-2019Opwarming ITT
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
14-03-2019 14:31:33

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 14-03-2019Dylan focus TT Paris Nice 25km. Succes maat 👊💪
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 14:29:05

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
⏱️ ITT
🎥 Sonny Colbrelli warming-up 🔥
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-03-2019 14:29:01

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-03-2019Live: follow Ilnur Zakarin in the Paris Nice TT
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 14:27:46

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
➡️ @dylanteuns is about to start. He is very focussed on today's ITT ⏱️
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-03-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 13 photos.
Voir les 13 photos

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
14-03-2019 14:21:11

Message de Christophe Laporte Fan Club du 14-03-2019Prêt pour demain au village de Camps La Source
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 14:20:56

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
⏱️ ITT
🎥 @dylanteuns warming-up 🔥
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 14:18:47

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
⏱️ ITT
🎥 @ivan_cortina warming-up 🔥
Voir la vidéo

Marco CanolaMarco Canola
14-03-2019 14:13:45

Message de Marco Canola du 14-03-2019Suiveur : Grazie a Suiveur per aver ben espresso le mie idee, sul ciclismo, sul mio futuro, sulla mia squadra NIPPO Vini Fantini Faizanè e su tanto altro.
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-03-2019🇫🇷 - Paris-Nice

Les coureurs du TOP 10 s’apprêtent à prendre le départ. Suivez l’échauffement de Tony Gallopin, Romain Bardet & Oliver Naesen.

🇫🇷 - Paris-Nice

The final riders are...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 14:05:59

Message de Team Sunweb du 14-03-2019🗣 "I’m happy with this result today, last week did not go to plan as I got sick, but I’m happy to be back and am looking forward to the...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-03-2019 13:54:12

Message de Israel Cycling Academy du 14-03-2019ICA breaking news:

SHALOM CALIFORNIA!

א ה ל ן ק ל י פ ו ר נ י ה

Just got a race invitation from the Amgen Tour...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 14-03-2019Victor was duidelijk goed in orde.
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 13:35:25

Message de CCC Team du 14-03-2019🇫🇷 Our first three riders have already finished their TT at #ParisNice today and Will Barta even spent time in the hot seat after setting an early benchmark.

#RideForMore
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-03-2019 13:32:03

Message de Michał Kwiatkowski du 14-03-2019⏱ 15:58 CET is my start time of Paris-Nice ITT
📺 from 15:15 on Eurosport
💬🇬🇧 It’s an important day. I am in a good position, starting last, knowing all the intermediates,...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-03-2019We are over halfway now in Paris-Nice, so time to look back on what happened so far!

📸 flic.kr/s/aHskPEDJ5K

Photo credit: Photo News
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 13:22:14

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
⏱️ ITT
🎥 @koren_kristijan on the course. On board #Kia team car with SD @francopellizotti
Gruppo Autotorino Spa Rent2Go #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-03-2019 13:20:53

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-03-2019Laurens draagt ’la Maglia Bianca’ in Tirreno-Adriatico⚪️🇮🇹
Hij is een van de vaste mannen rond Primoz voor de Giro👚
Meer over het groepsgevoel en waarom hij bij de ploeg is gekomen🎥👉🏼 http://po.st/g2P06A
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 13:20:15

Message de Team Sunweb du 14-03-2019#IstrianSpringTrophy Niklas Märkl wins the opening prologue in Croatia!

What a start to the race, with teammate Marius Mayrhofer in 2nd. 🥇🥈 #KeepChallenging #WirSindTeamSunweb 🇩🇪
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 14-03-2019Hagens Berman Axeon Cycling Team a partagé 47 photos.
Voir les 47 photos

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
14-03-2019 13:08:22

Message de Paweł Poljański du 14-03-2019🚴‍♂ Paris- Nice etap 5 jazda indywidualna na czas
📍25,5km
📅 14.03.2019
🚩Barbentane
🏁Barbentane
📺 EuroSport 1
⏰ 15:15
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 14-03-2019“Je suis vraiment contente que l’équipe soit sur la même longueur d’onde” - Emilia Fahlin

Rapide entretien avec la championne de Suède 🇸🇪 avant sa reprise 👇

🔗🇫🇷 https://urlz.fr/9aJO

🔗🇬🇧 https://urlz.fr/9aJQ

#Drentse8 #RondevDrenthe
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
14-03-2019 12:58:03

Message de Tom Bohli Followers du 14-03-2019#TirrenoAdriatico2019
Jetzt live auf/ live now on, tiz-cycling.live
Voir la vidéo

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 14-03-2019Elmar Reinders mag vandaag 27 kaarsjes uitblazen. Gefeliciteerd, Elmar! 🎂

**

It's Elmar's birthday today He's turning 27. Have a happy one, Elmar! 🥂

#ROC #RoompotCharles #HappyBirthday
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
14-03-2019 12:49:00

Message de Andrea Flash Guardini du 14-03-2019Oggi prologo di 2km cronometro individuale!
Voir les 3 photos

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
14-03-2019 12:45:06

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 14-03-2019Start!
Hai Edi!
🇫🇷Paris-Niza 2019 (Etapa 5)(ITT)⭐⭐⭐
📍Barbentane 🏁 Barbentane (25.5 Km)
🚵Teren:Ondulat
⛰Saint-Michel de Frigolet (1 Km-4.2%)
______
#parisnice
#stage5
#EduardGrosuFanclub
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 12:45:02

Message de Paris-Nice du 14-03-2019🇧🇪 Julien Vermote ( Team Dimension Data for Qhubeka) est le premier à descendre la rampe de lancement, l'étape 5⃣ de #ParisNice 2019 est lancée ! ⏱

🇧🇪 Julien Vermote (...
Voir la vidéo

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
14-03-2019 12:44:16

Message de Andreas Schillinger du 14-03-2019On my way back to racing
#stayfocused #borahansgrohe #bora #hansgrohe #Specialized #sportful #tacx
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 12:41:28

Message de Paris-Nice du 14-03-2019🚴‍♀🚴‍♂ Avant les pros, les membres de l'équipe de France Fédération Française du Sport Adapté - FFSA de cyclisme ont pu en découdre avec le parcours ! Et ils n'ont...
Voir la vidéo

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
14-03-2019 12:40:19

Message de Team Direct Energie du 14-03-2019Notre partenaire MX3 est présent toute la saison aux côtés de nos champions, comme ici avec Lilian Calmejane sur le contre-la-montre individuel ! #AllezDirectEnergie
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
14-03-2019 12:39:42

Message de Eschborn-Frankfurt du 14-03-2019☝Obacht! Unser zweimaliger #Radklassiker-Sieger und sportlicher Berater hat gemeinsam mit unseren Freunden vom Sparkassen Münsterland Giro einen Tipp für euch - mit Gewinnchance!

Aber bevor wir vom traditionellen Saisonausklang in Münster...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 12:36:32

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🔥 Warming-up for @kristijankoren who is the first #BAHRAINMERIDA🇧🇭 rider to start on today's ITT⏱️
Our riders' starting times:
14:00 @kristijankoren
14:49 Heinrich Haussler
14:55 Domenico Pozzovivo
15:15 @ivancortina
15:26 @dylanteuns
15:34 Sonny Colbrelli
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
14-03-2019 12:35:08

Message de Tour de Pologne du 14-03-2019Tour de Pologne 2018 winner Michał Kwiatkowski showing his best in Paris-Nice. Great to watch. Fingers crossed!

Zwycięzca ostatniego Tour de Pologne, Michał Kwiatkowski pokazuje moc na wyścigu Paryż - Nicea....
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-03-2019 12:28:58

Message de Astana Pro Team du 14-03-2019Let's watch again the main moments of stage 4 won yesterday by Astana Pro Team rider Magnus Cort. What a nice victory!

Video by Paris-Nice
#ParisNice
#AstanaProTeam
Voir la vidéo

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 12:24:53

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019Questa mattina a Camaiore...

Segui il live http://www.tirrenoadriatico.it/it/live/
Voir la vidéo

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
14-03-2019 12:22:23

Message de Tom Bohli Followers du 14-03-2019#TirrenoAdriatico2019
While we wait for the live transmission of stage 2, here some pics from yesterday's TTT.
En voir plus

Message de ⏰ 10 days to go!! 🚴‍♂️😉

10 dies per la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2019!!🤩

En 10 días arranca la #VoltaCatalunya! Ya no queda nada!

📷 Namuss Films
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
14-03-2019 12:15:03

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 14-03-201960 kms de vélo ✅
Très doucement ✅✅✅
Mais avec un plaisir de fou ✅✅✅✅✅
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-03-2019 12:15:01

Message de Amgen Tour of California du 14-03-20192018 Champion Katie Hall will look to defend her title against a stacked field of climbers on the race’s first true mountaintop finish at Mt. Baldy! Catch Katie Hall at...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 12:06:39

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019We're minutes away from starting our Paris-Nicee 🇫🇷 . Here’s start times(CET):

13:23 Rory Sutherland 🇦🇺
13:30 Sven Erik Bystrøm 🇳🇴
13:43 Alexander Kristoff 🇳🇴
14:46 #SergioHenao 🇨🇴
15:02 Marco Marcato 🇮🇹
15:07 Diego Ulissi...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
14-03-2019 12:01:27

Message de Tiago Machado du 14-03-2019Treinos de recuperação são sempre os melhores... ou então não 😂
Vá hoje até que soube muito bem a "coffee ride" 👌
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-03-2019 12:00:02

Message de Amgen Tour of California du 14-03-2019He's baaaacckk! The King of California returns for his 10th race in a row. What was your favorite Peter moment over the years?

Check out the full 2019 Amgen Tour of...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-03-2019 11:59:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-03-2019A Pomarance negli ultimi anni la Tirreno ha fatto tappa nel 2016 e 2017. In entrambi gli arrivi un finesseur ha preceduto di poco il gruppo. Gruppo in cui comunque...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 11:53:51

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
Stage 5️⃣
⏱️ ITT
📌 Barbentane
🛣️ 25.5km
🕚 13:18 Start first rider
🕓 15:58 Start Last rider
➡️ Individual time trial in the heart of the Massif de la Montagnette. The route features an...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
14-03-2019 11:50:44

Začela se je 2.etapa Tirreno Adriatico, ki ima prenos v živo ob 13.45 na Eurosport 2 🔝💪🚵‍♂️🚴‍♂️ poglejte si v živo in navijajte za našega šampiona Jan Polanc-Polde 🇸🇮🇸🇮🚵‍♂️🔝🚴‍♂️💪

Včerajšnji...

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 11:45:06

Message de Team Sunweb du 14-03-2019The opening TTT of #TirrenoAdriatico proved to be the ideal opportunity to showcase our new Cervélo P5s.

See more from the day in our gallery 👇

📸 teamsunweb.com/ta-s1
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 11:38:04

Message de CCC Team du 14-03-2019#TirrenoAdriatico stage 2 is underway. Greg Van Avermaet has his pre-race preparation in the ☀️ mastered 👌

#RideForMore
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 11:36:13

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019È partita la prima tappa in linea della Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> 2019!

Segui live: http://www.tirrenoadriatico.it/
En voir plus

Message de Team Roompot - Nederlandse Loterij du 14-03-2019Rijdt u binnenkort met uw polsen naar binnen op een smal stuur? : #ExtraTimeKoers gemist? Geen probleem, hier kan je Jan-Willem zijn tussenkomst herbekijken. 👇

Iets voor jullie, zo'n smal stuurtje?...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
14-03-2019 11:25:03

Programma van Sofie de komende 14 dagen :
zaterdag 16/03 : Outryve
woensdag 20/03 : Nokere Koerse (1.1)
zondag 24/03 : Binda (Italië - World Tour)

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 11:18:23

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019⏱️🚴‍♂️ Recon of today’s TT course Paris-Nice 🇫🇷for #SergioHenao and Marco Marcato.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-03-2019Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 26 photos

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
14-03-2019 11:16:13

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 14-03-2019Pregătiți pentru etapa a 5-a.
Edi va lua startul la ora 14:20(15:20 ora României)
🇫🇷Paris-Niza 2019 (Etapa 5)(ITT)⭐⭐⭐
📍Barbentane 🏁 Barbentane (25.5 Km)
🚵Teren:Ondulat
⛰Saint-Michel de Frigolet (1 Km-4.2%)
______
#parisnice
#stage5
#EduardGrosuFanclub
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
14-03-2019 11:14:21

Message de Michael Gogl du 14-03-2019Gute News!

Am Sonntag stehe ich schon wieder am Start des nächsten Rennens, der Ronde van Drenthe in Holland und am darauffolgenden Mittwoch bei Nokere Koerse in Belgien.

Nach einem ruhigen...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-03-2019Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 31 photos

Message de La “Volta” i la Fundació GAEM, un tàndem solidari - Volta Ciclista a Catalunya 2019 : La Volta Ciclista a Catalunya i la Fundació GAEM , un tàndem solidari per...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 11:00:01

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019Una tappa mossa e un finale impegnativo, ci sarà da divertirsi. Ecco il tracciato della Tappa 2 - Tirreno-Adriatico NamedSport> 2019 da Camaiore a Pomarance di 195 km.

Segui il live:...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 10:57:46

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019#TirrenoAdriatico Giovanni Visconti

"For a team like ours this race is very important. I'm not 100% but I want do to well because I race near home, I'm looking forward for...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-03-2019C'est beau ! 😘
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
14-03-2019 10:50:15

Message de Nicholas Dlamini du 14-03-2019Here - nature's finest
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-03-2019 10:49:00

Message de Tour de Suisse du 14-03-2019Die Rad-WM kommt nach Zürich : La Coupe du monde de cyclisme arrive en 2024 à Zurich !
https://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/die-radwm-kommt-nach-zuerich/story/18007224
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
14-03-2019 10:44:16

Message de Hammer Series du 14-03-2019The Hammer Series is not just about the professional racing, it's a cycling festival for everybody. We can't wait for this year's Hammer Youth to take place during Hammer Limburg!
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 10:38:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019#TirrenoAdriatico

La squadra è schierata per la partenza della 2^ tappa che si correrà sulle strade della nostra Toscana

The team is ready for the 2nd stage that is gonna be on...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
14-03-2019 10:35:39

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 14-03-2019Preben Van Hecke in de auto bij Ruben Van Gucht: "16 jaar prof zijn is voorbij gevlogen" : Naar Ardooie aub.

Leuke afsluiter gisteren na #ExtraTimeKoers : Preben Van Hecke in...
En voir plus

Emilia Fahlin “Je suis vraiment contente que l’équipe soit sur la même longueur d’onde”

Danilo Wyss FanDanilo Wyss Fan
14-03-2019 10:25:30

Message de Danilo Wyss Fan du 14-03-2019Pour bien préparer votre saison 2019. contactez nous: https://bikeandperform.danilowyss.ch/main/
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 10:22:57

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🇮🇹 Tirreno Adriatico
Stage 2️⃣
🚩 Camaiore
🏁 Pomarance
🛣️ 195km
🕦 11:30~11:35
🕟 16:07~16:35
➡️ Hilly stage, with explosive final. It will suit the puncheurs.
📸 Pics from the start
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
14-03-2019 10:21:28

Message de Wouter Wippert du 14-03-2019What's your favorite Ireland snippet? Share yours with me, follow EvoPro Racing. Tag Evo Pro and my page to get entered!

I will be picking one lucky winner for a...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
14-03-2019 10:13:44

Message de Rafał Majka du 14-03-2019Jedziemy dalej 🚲🚲🚲
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
14-03-2019 10:10:02

Message de Peter Sagan du 14-03-2019It wasn’t our day today at the Tirreno Adriatico when one spectator walked right into us in the team time-trial. Fortunately, I wasn’t hit but Rafal and Oscar crashed and...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
14-03-2019 10:09:26

Message de Alexis Guerin du 14-03-2019Toujours heureux de retrouver un compagnon Pyrénnéen #pyrenees #montagne
#nothingisimpossible #cycling
En voir plus

Rui CostaRui Costa
14-03-2019 10:09:00

Message de Rui Costa du 14-03-2019Bom dia amigos :)
Estamos prontos a sair para a primeira etapa em linha, com chegada ao alto. Etapa não muito dura mas que se espera ser nervosa na parte final.
Podem...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
14-03-2019 10:07:10

Message de Maciej Bodnar du 14-03-2019Szkoda, że Tirreno-Adriatico rozpoczynamy tak pechowo. Czułem się dość dobrze (mimo mojego upadku podczas Strade Bianche) i jestem przekonany, że gdyby nie ta kuriozalna kraksa, powalczylibyśmy dziś o dobry rezultat....
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
14-03-2019 10:06:23

Message de Maciej Bodnar du 14-03-2019Szkoda, że Tirreno-Adriatico rozpoczynamy tak pechowo. Czułem się dość dobrze (mimo mojego upadku podczas Strade Bianche) i jestem przekonany, że gdyby nie ta kuriozalna kraksa, powalczylibyśmy dziś o dobry rezultat....
Voir les 4 photos

Maciej BodnarMaciej Bodnar
14-03-2019 10:06:23

Message de Maciej Bodnar du 14-03-2019Szkoda, że Tirreno-Adriatico rozpoczynamy tak pechowo. Czułem się dość dobrze (mimo mojego upadku podczas Strade Bianche) i jestem przekonany, że gdyby nie ta kuriozalna kraksa, powalczylibyśmy dziś o dobry rezultat....
Voir les 4 photos

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
14-03-2019 10:06:20

Message de Tour de Yorkshire du 14-03-2019Yesterday marked 50 days to go until the 2019 Tour de Yorkshire and to help celebrate, the medals for this year's Tour de Yorkshire Ride were unveiled!

All participants of...
Voir la vidéo

Message de Amund Grøndahl Jansen Public Page du 14-03-2019Vi har blitt omtrent 6 år eldre av de første 4 dagene her i Paris-Nice. I dag er det kampen mot klokka som gjelder. Det blir godt å sykle alene,...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-03-2019 09:56:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-03-2019Ieri con la concentrazione, la tenacia, la forza di volontà, l' armonia di squadra, abbiamo supplito ad alcune carenze strutturali del team nelle prove contro il tempo. Oggi però arriva...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
14-03-2019 09:55:33

Message de Vitor Gamito du 14-03-2019O trilho Kamikaze será o mais "famoso" da Serra de Sintra. Não é o mais dificil, isto é sem dúvida o Nivel 11, mas será o mais frequentado, e um...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
14-03-2019 09:55:05

Message de Amael Moinard du 14-03-2019Jour de Chrono sur #parisnice
#teamarkeasamsic
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
14-03-2019 09:53:47

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 14-03-2019A mesma recta em sentidos diferentes no mesmo dia na mesma hora... 🤔

👍VIDEO DA ESQUERDA VENTO DE COSTAS
🖕VIDEO DA DIREITA VENTO DE FRENTE

💪🤘

Quase metade da velocidade para...
Voir la vidéo

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
14-03-2019 09:46:16

Message de Jacopo Guarnieri du 14-03-2019#ParisNice
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 09:45:13

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019Mitchelton-SCOTT power to TTT victory in Tirreno-Adriatico : REPORT 📰 "To be completely honest, I don’t deserve the jersey more than anyone else in the squad" - Michael Hepburn 🎙
En voir plus

Kris BoeckmansKris Boeckmans
14-03-2019 09:40:23

Message de Kris Boeckmans du 14-03-2019vandaag tijdrit in Barbentane! Succes vandaag, hop hop hop!!!
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
14-03-2019 09:39:44

Message de Bryan Coquard du 14-03-2019Jour de contre-la-montre sur Paris-Nice ! ⏱
Nos horaires de départ 👇
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-03-2019 09:39:04

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-03-2019Under the Sun of Sierra Nevada ☀️👊🏻⛰

#mountain #climber #sun #physicaltraining #team #WantyGobert
En voir plus

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
14-03-2019 09:37:57

Message de Team Direct Energie du 14-03-2019Une visite prestigieuse au bus de l'équipe, celle d'un champion, apprécié par les fans de cyclisme. Toujours une belle popularité et une bonne humeur pour notre Thomas Voeckler. #AllezDirectEnergie
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
14-03-2019 09:32:19

Message de Bauke Mollema du 14-03-2019Op de pedalen voor aardbevingsgebied!!

Tijdens de 7e editie van mijn toertocht op 25 augustus neem ik je graag mee door mijn geliefde provincie Groningen. Dit jaar met vier geheel vernieuwde...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
14-03-2019 09:27:32

Message de Felix Großschartner du 14-03-2019Mit dem momentan 10. Platz im Zwischenklassment bei Paris-Nice geht es heute ins Einzelzeitfahren über 25,5km.

Dieses Jahr ist das Zeitfahren nicht so schwer wie letztes Jahr, aber vielleicht schaff...
En voir plus

Evaldas Siskevicius ProEvaldas Siskevicius Pro
14-03-2019 09:22:49

Message de Evaldas Siskevicius Pro du 14-03-2019Encore une journée a Paris Nice, mais celle là était vraiment pas facile. Maintenant place à au CLM et week-end musclé.
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
14-03-2019 09:22:21

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 14-03-2019https://www.instagram.com/p/Bu-77JoHYah/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=hjqqeus8essw
__________
Smile,the life is short!
En voir plus

Joanna Rowsell ShandJoanna Rowsell Shand
14-03-2019 09:21:32

Message de Joanna Rowsell Shand du 14-03-2019I enjoyed visiting Scotland last weekend as the keynote speaker for the Scottish Cycling Roll of Honour and Awards evening. Brilliant audience and I enjoyed telling some stories from my...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-03-2019Jour de chrono sur Paris-Nice !
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 09:17:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019‪#ParisNice Stage 5 - 25.5km ITT start times CET ⏰: ‬

‪*13.26 NIEVE‬
‪*13.41 BAUER‬
‪*13.50 MEZGEC ‬
‪*14.37 S.YATES‬
‪*14.47 CHAVES‬
‪*15.30 HAIG‬
‪*15.50 TRENTIN‬
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-03-2019 09:15:31

Message de Israel Cycling Academy du 14-03-2019BACK TO WORK IN Tirreno -Adriatico:

Soon to start the 195 Km second stage in the World Tour race that will now be headed towards the Adriatic Sea.

After a fine TTT...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
14-03-2019 09:12:40

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 14-03-2019🚴🏻‍♂️Come si sceglie una sella e quanto incide sulle prestazioni?
🇮🇹Ce lo racconta l'atleta più "pignolo" e meticoloso del team: IVAN SANTAROMITA.
👇🏻Scopriamo insieme quale modello ha scelto per la sua stagione.
Powered...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-03-2019Victor Campenaerts reacts to the sixth place in yesterday's team time trial in Tirreno Adriatico. He gets a well-deserved massage in the meantime.
Voir la vidéo

Joanna Rowsell ShandJoanna Rowsell Shand
14-03-2019 08:51:40

Message de Joanna Rowsell Shand du 14-03-2019Enjoyed visiting the Trendco Wigs Nottingham salon yesterday for their hair loss support group meeting. I love listening to others and always learn so much as well as speaking about...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
14-03-2019 08:48:24

Message de Tom Bohli Followers du 14-03-2019#TirrenoAdriatico2019
2. Etappe Camaiore-Pomarance, 195km. Profil👇
Stage 2: Camaiore-Pomarance 195km. Starts at 11:30am
Stage profile👇
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
14-03-2019 08:47:07

Message de Davide Cimolai du 14-03-2019Bellissimi ricordi di 4 anni fa alla Paris-Nice 🙌🏻
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
14-03-2019 08:34:53

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 14-03-2019Comme quoi que tout peut arriver dans la vie 😅
1) J’ai répondu à mon cher Laurent, journaliste de VTT Magazine, après plusieurs mois (année ?) sans donner d’interview
2) j’ai...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-03-2019🇫🇷 Paris-Nice - Etape 5

Les horaires de départ d'un contre-la-montre décisif

🕘14h02 - Benoit Cosnefroy
🕘14h53 - Mathias Frank
🕘14h59 - Stijn Vandenbergh
🕘15h22 - Mikael Cherel
🕘15h42 - Oliver Naesen
🕘15h44...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
14-03-2019 08:32:03

Message de Team Cofidis du 14-03-2019Vivez la course au soleil avec nous grâce aux magnifiques photos de Pauline Ballet 😍🌞

#CofidisMyTeam
Voir les 14 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 14-03-2019Ils seront finalement 143 samedi ! 😁 Découvrez la liste officielle des engagés pour la Classique Le Poinçonnet - Panazol Limoges Métropole 🚴‍♂️😉
Plus d'infos par ici 👉 https://bit.ly/2tn86I4
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-03-2019 08:25:22

Message de Team Sunweb du 14-03-2019🗣 "I’m here to try and win, so we’ll see how the race develops."

Speaking after yesterday's 3rd place in the opening TTT, Tom Dumoulin stated his intentions for #TirrenoAdriatico.

💻...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
14-03-2019 08:24:52

Message de Jasper Stuyven du 14-03-2019Sufferfest #TTT #TirrenoAdriatico #Aimhigher
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 08:23:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019‪Did you sleep well?? 😴💤 ‬

‪We did thanks to Latexco and now we’re ready for TT day in Paris-Nice after being inspired by the team’s performance in Tirreno Adriatico ‬👊🏻⏰📸...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
14-03-2019 08:20:47

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 14-03-2019🚴🏻‍♂️ En Team Caja Rural-Seguros RGA cuidamos cada detalle para garantizar el máximo rendimiento y la mayor fiabilidad de todos los componente que forman cada una de nuestras bicicletas De...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 08:19:17

Message de CCC Team du 14-03-2019Here's what coming up for our guys in 🇮🇹 and 🇫🇷 today:

#TirrenoAdriatico stage 2 starts in Camaiore and returns to Pomarance where Greg Van Avermaet finished in fourth place...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-03-2019 08:18:26

Message de Astana Pro Team du 14-03-2019🥇Magnus Cort wins stage 4 at Paris-Nice
with an impressive solo finish💪

🗣️"I am happy to bring one more win to the team!"

📝Read all about his #ParisNice stage win: goo.gl/1yP7Et.

📷GettySport
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi La tappa di ieri l’avevo messa nel mirino già settimane fa, studiando il percorso. Appuntamento rispettato e già sono soddisfatto. Non è scontato azzeccare le mosse giuste per la "fuga"...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
14-03-2019 08:11:50

Message de Brent Bookwalter du 14-03-2019Taking a minute to soak up that winning feeling from yesterday Tirreno Adriatico. What a way to get synced up w the Mitchelton-SCOTT crew!
.
.
.
.
.
.
.
📷 Getty Images report in profile and...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
14-03-2019 08:08:41

Message de Geraint Thomas du 14-03-2019Tirreno TTT done, not the best day for us, but tomorrow’s another day...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
14-03-2019 08:00:01

Message de Team Cofidis du 14-03-2019Échappé hier sur les routes de Paris-Nice, Mathias Le Turnier Officiel souffle aujourd'hui ses 2️⃣4️⃣ bougies ! 🎂 Toute l'équipe te souhaite un excellent anniversaire et te félicite pour ce...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
14-03-2019 08:00:01

Message de Paris-Nice du 14-03-2019Etape 5⃣

Barbentane ➡ Barbentane ⏱
📏25,5 KM
🚩13h18 (Premier Coureur)
🚩15h58 (Dernier Coureur)
🏁 13h50
🏁 16h30

Pour tout savoir de la course : http://po.st/PNC5

#ParisNice
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 08:00:00

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019🔱 ‍Tirreno Adriatico @NamedSport> 2019
🗓 Tappa 2
📍 Camaiore ☀️ - Pomarance 🌤️
📏 153 km - Tappa mossa
⏰ Partenza 11.35
🏁 Arrivo 16.20
📺 RaiSport 13.45 - Eurosport2 13.45 -...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
14-03-2019 07:59:01

Message de Ramunas Navardauskas du 14-03-2019To be honest, its been really hard 3 days of racing at @parisnicecourse 🚴🏻‍♂️Today is a TT day 👌🏻🚴🏻‍♂️
#navardauskas #cycling
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
14-03-2019 07:58:41

Message de Österreich Rundfahrt du 14-03-2019Kurz bevor wir daran gehen, die Etappenorte der Österreich Rundfahrt 2019 zu präsentieren, hier noch eine Impression vom traditionell höchsten Punkt der Tour - der Ankunft am Glockner und dem...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 07:55:59

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019Photos
Valerio Bianco
In action photos
Ciclismoblog
Voir les 38 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
14-03-2019 07:52:46

Message de Matteo Trentin du 14-03-2019Can not ask more from my @mitchelton_scott mates yesterday. They chase the whole day a really strong breakaway but that was not enaugh to catch them! Only 8th for...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
14-03-2019 07:49:27

Message de Team Sky du 14-03-2019The Team Sky TTT train finished fifth at #tirrenoadriatico, but @geraintthomas86 was upbeat afterwards, he said 🗣: “We did a really strong ride, but we’re unfortunately we're quite far behind,...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
14-03-2019 07:46:54

Message de Jasper Stuyven du 14-03-2019Sufferfest #TTT #TirrenoAdriatico #Aimhigher
En voir plus

Team SkyTeam Sky
14-03-2019 07:45:30

Message de Team Sky du 14-03-2019Michał Kwiatkowski is the new race leader at #ParisNice with @eganbernal up to fourth and still leading the Young Rider classification
⚪️💛👊
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-03-2019 07:41:07

Message de BORA-hansgrohe du 14-03-2019📝 REPORT:
Christoph Pfingsten in the day’s breakaway, while Felix Großschartner moves up to 10th in the GC at #ParisNice
👉🏻 Read more on our website: https://bit.ly/2TH0Ci3

-------
📝 BERICHT:...
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
14-03-2019 07:39:34

Message de Filippo Pozzato du 14-03-2019Get ready! It’s a new day 💪

photo: Pocispix
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 07:33:58

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019Take a look back at the action from Paris-Nice 🇫🇷 stage 4.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice

📸: Bettini | Fizza Lorenzo Verdinelli
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-03-2019 07:31:17

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-03-2019#TirrenoAdriatico

🏠 Camaiore
🏁 Pomarance
▶️ 🇮🇹 11:30
📺 Rai Sport - Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-03-2019 07:30:52

Message de UAE Team Emirates du 14-03-2019‪Stage 4 is complete at Paris-Nice 🇫🇷 , Diego Ulissi finishes in 12th place, 48 seconds from stage winner Magnus Cort Nielsen (Astana).‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice ‬
Voir les 2 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-03-2019TODAY 📅
#ParisNice 🇫🇷 Stage 5, ITT first rider off at 1.18pm (11.18pm) @matteotrentin
Start at 15:50:00 TRENTIN Matteo MTS ITA
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
14-03-2019 07:21:03

Message de Sonny Colbrelli du 14-03-20197° posto ieri alla Parigi - Nizza! La vittoria della volata alle spalle dei fuggitivi è solo una piccola consolazione dopo aver inseguito tutto il giorno.

Ci tengo comunque a...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
14-03-2019 07:19:24

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 14-03-2019In etapa a 4-a din Paris-Nice Edi a făcut parte din avadarea zilei și a câștigat punctele de pe prima cățărare din etapă sosind pe 3 în sprintul intermediar....
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
14-03-2019 07:18:58

Message de Sacha Modolo du 14-03-2019Buona prestazione e 7º posto!
Good performance and 7th place!



#tirrenoadriatico #ciclismo #cycling #rapha #ef #poc #picoftheday #instacycling #race #TTT #cannondale 📸 BettiniPhoto
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
14-03-2019 07:15:29

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 14-03-2019Ieri la cronosquadre di apertura della Tirreno Adriatico ha premiato gli australiani della Mitchelton-Scott. Per la Bardiani-CSF è stata la prima prova della stagione in quest specialità, conclusa non senza...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
14-03-2019 07:15:05

Message de Tomasz Marczyński du 14-03-2019After two days of sickness big effort in today's TTT on @tirreno_adriatico. "Dying" for my teammates🤪 #cycling #ciclismo #race #carrera #competition #lottosoudal #tirrenoadriatico #team #time #tissot #trial #tomaszmarczynski #teammates...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
14-03-2019 07:14:28

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 14-03-2019La cronosquadre di apertura della Tirreno Adriatico ha premiato gli australiani della Mitchelton-Scott. Per la Bardiani-CSF è stata la prima prova della stagione in questa particolare specialità, conclusa non senza...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
14-03-2019 07:11:01

Message de Hugo Houle du 14-03-2019Avec le Viking @magnuscort dans l’échappée du jour, je n’avais qu’à rester avec mes coéquipiers dans peloton! Et BOOM, il gagne solo en costaux💥! 16 Victoires pour @proteamastana ...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 07:00:55

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019TODAY 📅 #TirrenoAdriatico 🇮🇹stage 2 from 11.20am CET (9.20pm AEST) &
#ParisNice 🇫🇷 Stage 5, ITT first rider off at 1.18pm (11.18pm)
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-03-2019 06:53:35

Message de Tour de Suisse du 14-03-2019Die SCHULER St. Jakobskellerei wird die Tour de Suisse auch 2019 begleiten. : «Tout comme le Tour de Suisse, le vin est un produit émotionnel. C’est ce côté émotionnel que...
En voir plus

Team Direct Energie - L'actuTeam Direct Energie - L'actu
14-03-2019 06:49:32

Message de Team Direct Energie - L'actu du 14-03-2019Paris-Nice - Etape 4

L'équipe Direct Energie attendait beaucoup de cette étape taillée pour baroudeurs/puncheurs et longue de 212KM !

Damien Gaudin a une nouvelle fois montré le maillot en prenant la...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
14-03-2019 06:44:41

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 14-03-2019Dylan kwam binnen op 48” van de 4 vroege vluchters in de groep der favorieten. Winnaar was Magnus Cort Nielsen. Morgen tijdrit 25km. 📷 team Bahrain Merida
Voir les 2 photos

Team CofidisTeam Cofidis
14-03-2019 06:36:19

Message de Team Cofidis du 14-03-2019Suivez la course des deux mers dans l'intimité de l'équipe avec les photos de Mathilde L'Azou 🌊🇮🇹

#CofidisMyTeam
Voir les 36 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-03-2019 06:32:33

Message de Team Bahrain Merida du 14-03-2019🏥 MEDICAL UPDATE
💥 @YukiyaArashiro had a serious descent crash during a training ride in Thailand yesterday.
Unfortunately he suffered a fracture in his left elbow and a fracture in his left...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-03-2019It was a race of 2 halves today at Tirreno Adriatico...

"Today’s result is not really a true reflection of our performance but the weather is not something we could control....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-03-2019 06:11:42

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-03-2019The breakaway prevails & Trentin settles for eighth despite a hard chase from MTS in Paris-Nice : REPORT 📰 “It was frustrating to work so hard all day and get...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-03-2019 06:00:23

Message de Israel Cycling Academy du 14-03-201923 minutes to remember - The movie :

COUNTDOWN DAY in Tirreno Adriatico.

Watch and listen. If you are an ICA fan, these were moments to cherish and build on....
Voir la vidéo

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-03-2019 05:36:29

Message de Tirreno Adriatico du 14-03-2019Weather could change.
Team effort doesn’t.
Watch now the Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> TTT Stage 1.
The challenge has begun!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 05:19:39

Message de CCC Team du 14-03-2019Great sportsmanship from Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" on the finish line of #ParisNice, congratulating stage four winner, Cory Nielsen.

After a strong ride in the day’s breakaway and...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-03-2019 05:19:33

Message de CCC Team du 14-03-2019📝 REPORTS 📝

Now that Facebook is back up and running 🙌, catch up on yesterday’s action 👇.

🇫🇷: "Sometimes you win the race not by standing on the podium but...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-03-2019 05:12:28

Message de CCC Development Team du 14-03-2019Dziś rusza Istrian Spring Trophy 🚴‍♂️💪🇭🇷
Sprawdźcie, co czeka kolarzy w najbliższych dniach!

📝👉http://bit.ly/2HsvjAO

#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
14-03-2019 05:05:00

Message de Florian Sénéchal du 14-03-2019🔸 Présentation étape🔸

🇫🇷 Paris-Nice 🇫🇷

5️⃣ème étape - jeudi 14 mars

🚩Barbentane 🏁 Barbentane

🚦 Départ 1er coureur - 13h18 / arrivée dernier coureur 16h30

🚲 25,5 km - C.l.m individuel

📺 FR3 - 15H20...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
14-03-2019 04:58:31

Message de Przemysław Niemiec du 14-03-2019Dzisiejsze spotkanie w szkole podstawowej w Świętoszówce👍😊
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-03-2019 04:57:06

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-03-2019Traditional start with the 21.5km flat team time trial in Lido di Camaiore at the Versilia coast. The Race of the two Seas begun with rainy and cold conditions in...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
14-03-2019 04:06:49

Message de Lex Albrecht du 14-03-2019Just checking: Do I look aero in the Rudy Project North America Wing57 helmet?
En voir plus

Tony MartinTony Martin
14-03-2019 03:12:40

Message de Tony Martin du 14-03-2019Happy and unhappy at the same time. We miss the victory in the ttt @tirreno_adriatico by 7sec but made a big fight and a hugh step in gc.
#bianchi #everydayriding...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
14-03-2019 02:43:39

Message de Drapac Cycling du 14-03-2019A big happy birthday to the current Australian u23 TT champ, Liam Magennis!
En voir plus

Jhonatan RestrepoJhonatan Restrepo
14-03-2019 02:27:14

Message de Jhonatan Restrepo du 14-03-2019🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28