ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 23:05:59

Message de Paris-Nice du 17-03-2019Retrouvez ici les meilleures photos de l'Etape 8 de #ParisNice 2019 entre Nice et Nice.

Find here the best pictures of Stage 8 of #ParisNice 2019 between Nice and Nice.

Credit:...
Voir les 28 photos

Lex AlbrechtLex Albrecht
17-03-2019 22:34:05

Message de Lex Albrecht du 17-03-2019The start of the 5th and final stage of Redlands Classic!
Voir la vidéo

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 17-03-2019Il est encore temps de souhaiter un joyeux anniversaire à Bryan Nauleau, qui a eu 31 ans ce 17 mars !
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
17-03-2019 22:03:56

Message de Hugo Sancho du 17-03-2019Clássica Int. da Arrábida

Como demonstra a foto, um dia para esquecer...

Uma meia abaixo, outra mais acima, óculos torcidos, capacete de lado e cara de mau... isto antes da corrida.

Durante a...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-03-2019 21:51:49

Message de Team Total Direct Energie du 17-03-2019"And the winner is... @pimligthart" Vainqueur du Ronde van Drenthe dans un sprint à deux. "Proficiat Pim" #cycling #ciclismo #cyclisme #procycling
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
17-03-2019 21:46:41

Message de Rudy Molard du 17-03-20197ème de Paris Nice.
Je suis heureux de ma semaine et de ma performance ou j’ai pu répondre présent sur tous les terrains.
Merci au jeune et solide Valentin Madouas...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 21:43:50

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019#TirrenoAdriatico 1-2-3-4
Gianluca Mirenda is on fire 🔥

#OurTimeIsNow
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
17-03-2019 21:40:24

Message de Anthony Roux Cycling du 17-03-20195e étape Tirreno Adriatico. Un circuit final très difficile! Des passages à 30%!!! En début d’étape je devais prendre l’échappée mais je n’ai pas réussi.
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-03-2019 21:38:37

Message de Team Total Direct Energie du 17-03-2019Pim Ligthart remporte le Ronde van Drenthe | Team Direct Energie Pro Cycling : 💥Et Bim💥 ! Victoire pour Pim Ligthart, le Néerlandais de la formation vendéenne, bravo champion !...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 21:33:44

Message de CCC Team du 17-03-2019GALLERY: #TirrenoAdriatico stage five

Anything good in the 📰, Greg Van Avermaet? 😉

The day may have started off calm but the finish was anything but. Check out our suffer faces from...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
17-03-2019 21:26:10

Message de Team INEOS du 17-03-2019Team Sky Casual Clothing | Buy Today | Free Shipping over £100 : STORE: Relax in the Team Sky casual range, with t-shirts, hoodies and jumpers available in a variety...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-03-2019 21:19:53

Message de Steve Morabito Athlète du 17-03-2019Journée éreintante sur les murs des routes de #tirrenoadriatico !
Ma journée à commencé en “chasse patate”, puis en échappée et après avoir vu passer des fusées elle s’est terminé dans...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
17-03-2019 21:11:58

Message de Hugo Houle du 17-03-2019Sportcom : Un petit résumé de ma journée d’aujourd’hui au Paris-Nice, ce fut une belle étape pour Astana Pro Team, avec la victoire de Ion Izagirre. #hhpower
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
17-03-2019 21:07:17

Message de Team Cofidis du 17-03-2019Vivez la course au soleil avec nous grâce aux magnifiques photos de Pauline Ballet 😍🌞

#CofidisMyTeam
Voir les 21 photos

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 17-03-2019... Complici... @prugnajessica #Olivia #cat #love #pets
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
17-03-2019 20:46:18

Message de Patrick Konrad du 17-03-2019I could not repeat my result from the previous year so I was happy to support Felix Großschartner who did a very strong Paris-Nice including the rest of BORA-hansgrohe guys...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-03-2019 20:39:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-03-2019Nelle prime tappe della Parigi Nizza quando c' è stato da lottare con il vento, Marco Marcato si è fatto trovare pronto. Gli 8 anni passati tra Olanda e Belgio...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-03-2019Ultima tappa della #parisnice2019 e giornata di fuga per @Matteotrentin.....tutto sommato una buona settimana in vista della Milano Sanremo di sabato prossimo!💪👍💪👍
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
17-03-2019 20:24:58

Message de Chantal Blaak du 17-03-2019Meer weten over de koers van vandaag? Lees alles op mijn website 🙌 #rondevandrenthe2019

http://www.chantalblaak.nl/blog/2019/03/17/halte-32-station-hoogeveen-epic-ronde-van-drenthe/
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
17-03-2019 20:22:38

Message de Team Cofidis du 17-03-2019Suivez la course des deux mers dans l'intimité de l'équipe avec les photos de Mathilde L'Azou 🌊🇮🇹

#CofidisMyTeam
Voir les 28 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-03-2019 20:21:17

Message de Israel Cycling Academy du 17-03-2019Tirreno Adriatico Stage 5 and Ronde van Drenthe ( Holland) reports:

WHEN YOU ARE ASKED TO SUFFER

Tom van Asbroeck knew there is no chance he was going to win...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Going home from a hard week and ... Ta daaa!!!

My guys!!! 😍👌🔝😎

#Repost @nicola_venchiarutti (@get_repost)
・・・
Ohhhhh yessssss!!!! La 104^Popolarissima è ⬜⬛ @cyclingteamfriuli @ctflab
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 20:17:18

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019Fuglsang, successo "infinito” a Recanati ∞

#TirrenoAdriatico NAMEDSPORT>
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 20:17:15

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019It was a short and hard final stage to end the tour with Yates taking 8th from a select group & Haig securing fourth place on the GC after strong...
Voir les 14 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
17-03-2019 20:03:49

Message de Le Tour de France du 17-03-2019🎬 Des bordures💨, des sprints, 🚴‍♂️ des échappées victorieuses, une arrivée en 🏔, le spectacle était partout. Revivez le meilleur de ce #ParisNice 2019.
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 19:59:38

Message de CCC Team du 17-03-2019GALLERY: Sunshine, hail, rain, wind, cobbles, mud and gravel - it was a tough day of racing at #RondevDrenthe

More photos 👉 https://cccteam.eu/multimedia/gallery-ronde-van-drenthe/

#RideForMore 📷: Cor Vos
En voir plus

Rui CostaRui Costa
17-03-2019 19:59:21

Message de Rui Costa du 17-03-2019Amigos, olá :)
As minhas pernas estão quadradas. Foi uma corrida "de loucos".
Obrigado pelo vosso apoio.
Quero vos desejar uma boa noite.
Abraço 🤗
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
17-03-2019 19:53:45

Message de Amgen Tour of California du 17-03-2019Are you wearing your green today? 🍀
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-03-2019 19:51:24

Message de Florian Sénéchal du 17-03-20197ème étape

© Justin Setterfield
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
17-03-2019 19:41:03

Message de Sonny Colbrelli du 17-03-2019La Paris - Nice si è conclusa oggi dopo un paio di tappe veramente impegnative!

È stata una settimana impegnativa ma anche positiva se penso ai prossimi importanti appuntamenti in...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
17-03-2019 19:37:32

Message de Lilian Calmejane du 17-03-2019Fin d’un @parisnicecourse si exigeant ! Dans l’échappée pour ce dernier jour mais pas assez en jambe pour espérer un grand résultat! Une semaine très formatrice et néanmoins satisfaisante avec...
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
17-03-2019 19:36:49

Message de Maxime Farazijn du 17-03-2019Vandaag werd ik 7de in de eerste Coupe de France, Nantes-Segré. Heel ontgoocheld, want er zat zoveel meer in. Wanneer ik op 30km van de meet in de aanval trok,...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 19:36:05

Message de Paris-Nice du 17-03-2019🎬 Echelons💨, sprints, 🚴‍♂️ successful breakaways, a 🏔 finish, we’ve seen it all. Here is the best of this 2019 #ParisNice.
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 19:33:25

Message de Paris-Nice du 17-03-2019🎬 Des bordures💨, des sprints, 🚴‍♂️ des échappées victorieuses, une arrivée en 🏔, le spectacle était partout. Revivez le meilleur de ce #ParisNice 2019.
Voir la vidéo

Quentin PacherQuentin Pacher
17-03-2019 19:32:50

Message de Quentin Pacher du 17-03-2019Paris-Nice terminé sur un feu d’artifice dans l’arrière pays Niçois 💥
.
Échappé sur les deux dernières étapes, il m’aura manqué de l’énergie (laissée sur la route) pour jouer les tous premiers...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
17-03-2019 19:30:00

Message de Rund um Köln du 17-03-2019Škoda Velodom Rund um Köln : Für Deine Sammlung unnützen Wissens – aber trotzdem spannend: Die Männer aus Deutschland, der Schweiz und Österreich sind im Jahr 2018 383 zum Mond...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
17-03-2019 19:29:11

Message de Trek-Segafredo du 17-03-2019Ellen van Dijk third in a thrilling Ronde van Drenthe | Trek Race Shop : "I wanted to win, and I went all-in for the win, and in the end,...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 19:21:47

Message de CCC Team du 17-03-2019REPORT: "I believe a podium result was within my reach. I was lacking some luck or that punch in the finale, but in general I can be happy with my...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
17-03-2019 19:19:08

Message de Marcus Burghardt du 17-03-2019Another hard day in the saddle in bella italia. .
.
#tirrenoadriatico #tirreno #specialized #tarmac #racing #competition #shape #workout #climbs #preperation #classics
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
17-03-2019 19:17:03

Message de Michael Kolar du 17-03-2019Beers, bike's and shredding with friends what a great way to end a weekend 🤘 how was yours?
#enduromtb #cyclinglife #mtblife #shredding
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-03-2019 19:06:39

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-03-2019🗣 «Il y a beaucoup de positif à retenir de cette semaine. Nous continuons de progresser et le travail collectif va payer.»

📝 Jérôme Pineau dresse le bilan du Paris-Nice des...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-03-2019Kudos to Julian Alaphilippe Officiel, who kept his top 5 place at Tirreno-Adriatico on the complicated roads of Recanati: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3826/tirreno-adriatico-alaphilippe-retains-top-5-place
Photo: GettySport
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
17-03-2019 18:59:42

Message de Enric Mas Nicolau du 17-03-2019Nice to be back at home 😬
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-03-2019 18:53:56

Message de Team Sunweb du 17-03-2019A crash forces Nikias Arndt to abandon #TirrenoAdriatico. After check ups at the hospital we have some more info on the injuries sustained👇🏼

Get well soon Nikias! ❤️

💻teamsunweb.com/get-well-nikias
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
17-03-2019 18:53:09

Message de Felix Großschartner du 17-03-2019Das hat Spaß gemacht heute!
Habe nochmals alles gegeben um den Sprung in die Top10 der Gesamtwertung von Paris-Nice zu schaffen. Am Ende war es der starke 5. Etappenplatz und für...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
17-03-2019 18:52:49

Message de Maxime Daniel du 17-03-2019Dans le bon groupe de 30 pour la gagne et on me rentre dans mon derailleur arrière.. obligé de changer de vélo.. du coup je me retrouve dans la...
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
17-03-2019 18:52:09

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 17-03-2019Primera etapa finiquitada!!! No veas como me picaba el pecho hoy!!! Jose Antonio Hermida ha cumplido el sueño de su vida... vestir el valioso maillot de líder en Máster, y...
Voir la vidéo

Mads PedersenMads Pedersen
17-03-2019 18:51:36

Message de Mads Pedersen du 17-03-2019#felttheburn

Getty Images
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-03-2019 18:50:25

Message de Astana Pro Team du 17-03-2019Wow!✌Two stage wins in one day for #AstanaProTeam: Jakob Fuglsang and Ion Izagirre were successful in Tirreno-Adriatico and Paris-Nice!

📝Read our race report for the reactions of Jakob, Ion, and Alexandr...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-03-2019 18:48:34

Message de UAE Team Emirates du 17-03-2019A challenging finish it was. Have a look at some of the best pics from Paris-Nice 🇫🇷.

Full Gallery➡️: www.uaeteamemirates.com/gallery-2019-paris-nice

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #ParisNice

📸: Bettini | Fizza Lorenzo Verdinelli
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-03-2019 18:45:03

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-03-2019📍 Nice 📍

Sur l’ultime étape de Paris-Nice, Amael Moinard et Elie Gesbert sont repartis à l’avant, à l’attaque.

Elie Gesbert (21e) : "Paris-Nice c’est une course où il n’y a...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
17-03-2019 18:45:00

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 17-03-2019La Bardiani-CSF celebra il primo successo grazie al suo uomo più veloce Andrea Flash Guardini ⚡️
"In tanti volevano rovinarci i piani oggi, ma siamo stati grandi. Vittoria che dà morale"...
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
17-03-2019 18:44:47

Message de Paweł Bernas du 17-03-2019Ronde van Drenthe za mną. Jak widać na załączonych obrazkach lekko nie było ale z całą drużyną jechaliśmy bardzo dobry wyścig! 8 miejsce to nie szczyt marzeń ale z formy...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
17-03-2019 18:43:03

Uitslagen Paris-Nice:
Rit 1:
1 Groenewegen
2 Ewan
3 Jakobsen
107 Jens op 2'42''

Rit 2:
1 Groenewegen
2 García Cortina
3 Gilbert
76 Jens op 6'44''

Rit 3:
1 Bennett
2 Ewan
3 Jakobsen
48 Jens

Rit...

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
17-03-2019 18:40:47

Message de Amgen Tour of California du 17-03-2019‪The 2018 #AmgenTOC Time Trial in ‬
‪Morgan Hill was one for the books! We’re so excited to be back in City of Morgan Hill for the Stage 3 finish on...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-03-2019 18:39:31

Message de Team Sunweb du 17-03-2019Battling the elements as much as the other teams.

Check out today's #RondevDrenthe images in our gallery 👇

📸 teamsunweb.com/rvdrenthe
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 18:38:52

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019TIRRENO - ADRIATICO: SPETTACOLO A RECANATI

Una splendida dimostrazione di unità e forza. Questa la 5^ tappa della Tirreno - Adriatico della Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che ha...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 18:36:35

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019TIRRENO - ADRIATICO: WHAT A SHOW IN RECANATI

A great demonstration of team work and strenght. This has been the 5th stage of the Tirreno - Adriatico of the team Neri...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 18:36:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019Adam Yates extended his race lead at Tirreno-Adriatico after an attacking display on another punishing day of climbing.

📸 Getty Images.
Voir les 15 photos

Team INEOSTeam INEOS
17-03-2019 18:33:27

Message de Team INEOS du 17-03-2019Bernal seals overall victory at Paris-Nice : “When some GC riders started to attack I knew I could follow them, but also I know that I have a really good,...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-03-2019 18:32:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-03-2019Si è conclusa oggi una Parigi - Nizza sfortunata per il nostro team. Nell'ultima tappa, il migliore dei nostri è stato Sergio Henao 53°all' arrivo. Con Kristoff non partito, Ulissi...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
17-03-2019 18:31:07

Message de Peter Sagan du 17-03-2019Probably the hardest stage of the Tirreno Adriatico today, so it was a day to ride in the gruppetto in the final part. BORA-hansgrohe
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
17-03-2019 18:29:48

Message de Ilnur Zakarin du 17-03-2019Did my best for this race, but unfortunately consequences of that crash and stomach bug are still there, working on it. Now it's short family time and then go back...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
17-03-2019 18:29:45

Message de Team INEOS du 17-03-2019Re-live a gripping final stage of Paris-Nice as Egan Bernal sealed the biggest victory of his career!
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
17-03-2019 18:28:37

Message de CCC Development Team du 17-03-2019Istrian Spring Trophy za nami. Attila Valter zajmuje II miejsce w klasyfikacji generalnej. Wygrywamy też klasyfikację drużynową 💪🚴‍♂️🇭🇷

Więcej o wyścigu znajdziecie 👉 http://bit.ly/2u9zGsT

#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
17-03-2019 18:27:59

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 17-03-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : ✌️ Todos los triunfos saben especial pero algunos tienen un plus como el de Jonathan Lastra este domingo en la #ClassicaArrabida portuguesa.

➡️ Un ciclista formado en Team Caja...
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
17-03-2019 18:25:34

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 17-03-2019Paris-Troyes : 185 km au programme avec un fort vent et une pluie forte par intermittence. « On se retrouve à une vingtaine dès le départ suite à un coup...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
17-03-2019 18:25:20

Message de Damiano Cunego du 17-03-2019Ciao ragazzi finalmente l’outfit e’ completo.
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
17-03-2019 18:12:29

Message de Alexis Vuillermoz du 17-03-2019Même si la malchance m'a sorti du CG, je me fais plaisir sur ce Tirreno Adriatico où chaque étape ressemble à une classique ! Après ma chute d'hier, j'avais à...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-03-2019Eighth in the Paris-Nice general classification, Bob Jungels netted Luxembourg's best result in a decade at the prestigious French race: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3825/jungels-finishes-8th-overall-at-paris-nice
Photo: GettySport
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-03-2019 18:06:37

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-03-2019Cyril Gautier prend la 20e place du classement général de Paris-Nice.

📸 FRJ design & photography

#ParisNice l #ThereIsNoTry
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
17-03-2019 18:05:38

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 17-03-2019A Recanati, arrivo della quinta tappa della Tirreno Adriatico, Mirco Paperino Maestri cede la maglia a punti al leader della generale Yates. Con due tappe al termine, la sfida rimane...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
17-03-2019 18:04:59

Message de Movistar Team du 17-03-2019🇳🇱😱☔ The Ronde van Drenthe - a truly BRUTAL classic for the women's Movistar Team. Mud, rain, cobblestones, crosswinds, lots of attacks. One of these races which make the UCI...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-03-2019 18:01:55

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-03-2019Dans la finale du 🇳🇱 Ronde van Drenthe (1. HC) Boris Vallée et Marco Minnaard ont essayé de faire la jonction aves les leaders. Malheureusement sans succès. La prochaine course...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
17-03-2019 17:57:53

GP Gilbert Bolle … Marvin satisfait 👌👏
"20 ème à la kermesse de Ichtegem toute la course à l’avant. Superbe course comme entraînement pour le rythme 👍"

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
17-03-2019 17:57:08

Message de Amund Grøndahl Jansen du 17-03-2019Two out of the three teams represented in this Mercedes won 1/2 of the stages in this years Paris-Nice. Now the last stage is driving back home. #roadtrip #kamelåså #forhelvede
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-03-2019 17:56:25

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-03-2019Bennett houdt stand en eindigt als zesde in Parijs-Nice : 🇫🇷 #ParisNice

"Vandaag ging zoals we gehoopt hadden. George wist nog een plek te stijgen. Er werd vanaf de start volle...
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
17-03-2019 17:53:23

Message de Franck Bonnamour du 17-03-2019Paris-Troyes

Une 13ème place encourageante où les bordures et la grêle ont fait de cette course, une vraie course de guerriers ! 💪

J'arrive dans un groupe réduit pour la gagne mais...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
17-03-2019 17:50:35

Message de Rafał Majka du 17-03-2019Jakob Fuglsan (Astana Pro Team) wygrał w Recanti piąty, królewski odcinek "wyścigu dwóch mórz" - Tirreno-Adritico. Rafał na 29 miejscu.
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
17-03-2019 17:50:22

Message de Team Cofidis du 17-03-2019La course au soleil est désormais terminée. Bravo à toute l’équipe pour le comportement affiché ! Fan Club Pierre-Luc PÉRICHON et Nicolas EDET ont attaqué lors de cette dernière étape...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 17:49:31

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019Tirreno-Adriatico, Davide Gabburo: ''Io, in fuga con i migliori'' - Video Gazzetta.it : Le parole di Davide Gabburo al termine della tappa odierno
Interview time for Davide Gabburo at the end...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
17-03-2019 17:49:13

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 17-03-2019Third polka dot jersey for Thomas De Gendt at Paris-Nice

De Gendt secured his polka dot jersey in the closing stage of Paris-Nice today as he took some additional points on...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 17:47:29

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019teambahrainmerida.com : "Even today I have made so much effort - comments Matej Mohoric - but the sensations improve quickly and I look at the next races in Belgium with...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 17:47:25

Message de Paris-Nice du 17-03-2019Des ⛰, un duel entre 🇨🇴 et une victoire 🇪🇸, voici le résumé de l’étape 8⃣ de #ParisNice.
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-03-2019 17:45:21

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-03-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: PODIO DI NICOLA BAGIOLI ALLA RONDE VAN DRENTHE E TOP10 PER MARCO CANOLA. IN TAIWAN 8° POSTO PER GIOVANNI LONARDI. : 🇮🇹 Podio di Nicola Bagioli...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
17-03-2019 17:43:17

Message de Chantal Blaak du 17-03-2019Today was close! 2nd it was. @rondevdrenthe 2019 was a epic edition. Great race with my strong @boelsdolmansct teammates 🧡
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-03-2019 17:41:16

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-03-2019Roglic geeft tijd toe in vijfde etappe Tirreno-Adriatico : 🇮🇹 #TirrenoAdriatico

“Het was een zware etappe en een lastige aankomst. Ik heb alles gegeven, maar ik kon gewoon niet harder”, aldus...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 17-03-2019Malgré la fatigue, le Team Delko Marseille Provence aura tout fait pour terminer au mieux l'édition 2019 de Paris-Nice !
Pour une dernière étape pas simple du tout dans l'arrière pays...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 17-03-2019🇳🇱 #RondevDrenthe

De Ronde van Drenthe zit erop. Het werd helaas een wedstrijd met meer dan de nodige dosis pech en lekke banden op cruciale momenten. Jesper Asselman en Elmar Reinders...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 17:37:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019The weather and our luck was brutal today. We put in a super team performance, including a 50km solo effort by Grace Brown, only for a puncture to take our...
Voir les 18 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-03-2019 17:34:13

Message de BORA-hansgrohe du 17-03-2019Daniel Oss fights it out in the break as Tirreno Adriatico pulls no punches on punishing stage 5 climbs. Read more here: https://bit.ly/2CpuhlX
---
Daniel Oss kämpft in der Fluchtgruppe des Tages...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-03-2019 17:31:57

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-03-201926e du Ronde van Drenthe. Présente à chaque fois dans le bon groupe, je loupe le dernier coup à 10km de l'arrivée. Manque de concentration. Déçue mais un week-end satisfaisant...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
17-03-2019 17:30:43

Message de Marcus Burghardt du 17-03-2019Another hard day in the saddle in bella italia.
.
.
#tirrenoadriatico #tirreno #specialized #tarmac #racing #competition #shape #workout #climbs #preperation #classics
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
17-03-2019 17:29:15

Message de Michael Gogl du 17-03-2019Ich hab einiges erwartet heute. Aber sicher nicht, dass ich mein Comeback Rennen in den Top10 beende 😍

Ok, ich hatte wirklich garnix mehr übrig für den Sprint, aber das...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 17:28:58

Message de CCC Team du 17-03-2019REPORT: #ParisNice stage 8 + #TirrenoAdriatico stage 5

Catch up on the action from two brutal stages in France and Italy with our joint race report 👉 https://bit.ly/2W51pXy

#RideForMore 📷...
En voir plus

Message de Enhorabuena Egan Bernal por la gran victoria en Paris-Nice! 👏🏻😄🚴🏼‍♂️

Gran victòria del colombià Egan Bernal a la París-Niça! L’any passat va fer un grandíssim paper a la #VoltaCatalunya 2018, llàstima...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 17:23:27

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019🎙️ Jakob Fuglsang: "Quando stai bene ti viene tutto facile, ieri avevo speso meno degli altri".

#TirrenoAdriatico NAMEDSPORT>
Voir la vidéo

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
17-03-2019 17:21:42

Message de Magnus ConCort Nielsen du 17-03-2019Paris-Nice er slut.
Det blev et aldeles glimrende løb for Astana og for ConCorten personligt, efter en skidt start.
Til lørdagens kongeetape lykkedes det for Magnus at komme med I dagens store...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-03-2019 17:21:31

Message de Team Sunweb du 17-03-2019🗣"I got a nice gap in the descent with Sam who was very strong and did an excellent job. From there it was a TT but I only lost time."

Tom...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice

La dernière étape de Paris-Nice réserve toujours des surprises. Aujourd'hui ce fut un contre-la-montre de 110 km.

Sous l'impulsion des Movistar et de Quintana, une échappée de 37 coureurs...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-03-2019 17:15:51

Message de BORA-hansgrohe du 17-03-2019📝 REPORT:
Felix Großschartner finishes strong fifth on final stage of #ParisNice to take12th in the final general classification
👉🏻 read on here: https://bit.ly/2FbRdWd

------
📝 BERICHT:
Felix Großschartner wird starker Fünfter auf...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 17:13:17

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019teambahrainmerida.com : Good performance of Team BAHRAIN MERIDA climber Domenico Pozzovivo in the Queen stage, that featured 5 intermediate climb and the final spectacular ascent to Col de Turini. He...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
17-03-2019 17:11:08

Message de Amael Moinard du 17-03-2019Une dernière étape de Paris-Nice très intense. A l'offensive encore avec @eliegesbert . #teamarkeasamsic #pilotage #bh_bikes #sidisport #ekoicycling #ffwdwheels #breakaway #procycling #parisnice #cotedazur
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
17-03-2019 17:07:24

Message de Michał Kwiatkowski du 17-03-2019All for one, one for all! 💛
👏 Egan Bernal and Team Sky
📷 Getty Images
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 17-03-2019Ronde Van Drenthe - UCIWWT #2

Aux Pays-Bas, Lauren Kitchen prend la 28ème place de l'épreuve remportée par Marta Bastianelli.
Prochaine étape du World Tour le week-end prochain pour...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-03-2019 17:02:55

Message de Team Sunweb du 17-03-2019🗣"I can end this week with a good feeling after all with the third today."

Wilco Kelderman spoke after his strong ride today on the final stage of #ParisNice. Read more.👇

💻...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
17-03-2019 16:59:33

Message de Nairo Quintana du 17-03-2019Cada día una batalla, atacando y defendiendo Colombia presente. Felicitaciones Egan Bernal, gracias @Movistar_Team, Merci beaucoup Paris Nice por este nuevo podio.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 16:58:58

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019Haig finishes in fourth place overall at Paris-Nice with Yates 8th on the final stage : REPORT 📰 “It is pretty amazing to finish fourth to be honest." - Jack...
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 17-03-2019Paris-Troyes

Jeremy Cabot a remporté la classique Française devant Tony Hurel et Milan Menten.

Paul Ourselin se classe 8e !

Photo : Team Direct Energie
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 16:54:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019Adam Yates attacks to extend his overall lead at Tirreno-Adriatico : REPORT 📰 "I did what I could on the final climb to drop Roglic and I gained some seconds,...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 16:50:06

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
➡️ Vincenzo Nibali took a top twenty place in today's demanding stage. He showed an increasing shape as Matej Mohorič
📸 Pics from the finish in #Recanati
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
17-03-2019 16:47:50

Message de Marco Canola fans club du 17-03-2019Ronde Van Drenthe

Oggi un buon 9’ posto per Marco

Gli ultimi 40 km interminabili, pavé strade sterrate, Marco sempre lì a combattere per le prime posizioni 👏👏🚴‍♂️🚴‍♂️
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
17-03-2019 16:47:19

Message de Maxime Monfort du 17-03-2019PARIS-Nice – Étape 8 : #ParisNice : les impressions de Max suite à la dernière étape, c’est par ici 😊

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/paris-nice-etape-8-4/
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 16:42:36

Message de Paris-Nice du 17-03-2019Le palmarès final de ce #ParisNice :

💛 Maillot Jaune LCL : Egan Bernal
💚 Maillot vert ŠKODA We Love Cycling : Michal Kwiatkowski
⚪🔴 Maillot à pois E.Leclerc : Thomas De...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 16:42:21

Message de CCC Team du 17-03-2019After a hard-fought race, Paweł Bernas finished #RondevDrenthe 🇳🇱, which saw crosswinds and nearly 30 kilometers of cobbled roads, in eight place!

More to follow in our race report.

📷Chris Auld Photography
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-03-2019 16:41:59

Message de UAE Team Emirates du 17-03-2019Photo gallery from today’s stage 5 Tirreno Adriatico 🇮🇹

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TirrenoAdriatico
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 16:39:55

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎥 Dylan Teuns finished with the second chasing group in Nice (+26"). After not a good day on yesterday's stage, he was feeling better today and now looking forward...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
17-03-2019 16:38:40

Message de Movistar Team du 17-03-2019Quintana jugó a 'todo o nada' en París-Niza (2º) : 🦅👏 Grandes piernas y, sobre todo, una magnífica actitud durante toda la Paris-Nice y en especial hoy domingo con su...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
17-03-2019 16:38:14

Message de Team INEOS du 17-03-2019Egan Bernal seals Team Sky's SIXTH Paris-Nice title and is our fifth different rider to win the 'Race to the Sun'

🏆🏆🏆🏆🏆🏆

What was your favourite moment of this week's race?
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-03-2019 16:37:27

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-03-2019Podio e terzo posto alla Ronde van Drenthe per Nicola Bagioli bravo a regolare i compagni di fuga vincendo la volata alle spalle dei due fuggitivi di giornata. Top10 anche...
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 17-03-2019Ronde Van Drenthe

Pim Lightart vient de s'imposer sur le Ronde Van Drenthe !!!

La classique hollandaise, longue de 218KM, comprenait plusieurs secteurs pavés. Au fil des secteurs, le peloton s'est...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-03-2019 16:33:24

Message de Team Sunweb du 17-03-2019🗣"The race was hard from the start, and during all day, due to the big fight for positioning."

Team Sunweb coach, Nicolas Marche, spoke after today's epic #RondevDrenthe where Floortje Mackaij...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-03-2019You're only a few clicks away from owning this stylish Deceuninck - Quick-Step cap: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop/products/race-collection
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 17-03-2019Paris-Nice se conclut par les 12e et 13e de Rudy Molard et Valentin Madouas à Nice où I.Izagirre a levé les bras en vainqueur.
Au classement général, Rudy Molard termine à...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
17-03-2019 16:25:07

Juhuhuhuhuhu!!

5. etapa Tirreno Adriatico se je končala. Naš šampion Jan Polanc-Polde jo je zaključil na 15. mestu, v generalnem pa se je povzpel na 14. mesto 🚵‍♂️🚵‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️

Super dan, super...

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 17-03-2019Paris-Nice - Etape 8

Jonathan Hivert et Lilian Calmejane ont pris part à l'échappée du jour, composée de 37 coureurs, pour tenter d'apporter un succès à l'équipe sur ce Paris-Nice.

Avec la...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 16:18:45

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎥 "Last stages were good for the team. Really offensive. It was nice" check out the full overview of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Sports Director Rik Verbrugghe about the just concluded edition...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
17-03-2019 16:16:37

Message de Team INEOS du 17-03-2019HE’S DONE IT! Egan Bernal wins #ParisNice after an exhilarating final stage of the Race to the Sun!

Amazing teamwork to secure victory! 💛💛💛
Voir la vidéo

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
17-03-2019 16:15:11

Message de Andrea Flash Guardini du 17-03-2019Andrea Flash Guardini a partagé 6 photos.
Voir les 6 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-03-2019 16:11:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-03-2019Bravissimi Rui Costa e Jan Polanc che lottano al massimo delle loro possibilità nella 5° tappa della Tirreno Adriatico. Entrambi si impegnano alla morte per cercare un buon risultato, ma...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 17-03-2019TAÇA DE PORTUGAL XCM#1/MELGAÇO

Bruno abre taça pt/XCM com um 3'lugar.

Parabéns ao nosso campeão

Resumo e brevemente...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 16:06:06

Message de Paris-Nice du 17-03-2019🔻 Revivez le dernier kilomètre de l’étape 8. 🏁

🔻 Relive stage 8 last kilometre. 🏁

#ParisNice
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 16:05:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019Brown braves a long solo break as bad luck ends chances in finale of Ronde van Drenthe : REPORT 📰 "I just kept going knowing that it was a good...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-03-2019 16:04:22

Florian a abandonné sur la dernière étape de Paris-Nice. Il prendra un peu de repos avant de s’aligner mercredi sur la Nokere-Koerse.

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 16:00:48

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019Jakob Fuglsang vince in solitaria a Recanati e dedica il successo a Michele Scarponi 👆💙💛
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 15:58:39

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019#TirrenoAdriatico 13° posto per uno SPLENDIDO Davide Gabburo
13th Place and amazing race for Davide Gabburo

#OurTimeIsNow
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 15:57:44

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
➡️ Strong ride of Domenico Pozzovivo in the final stage. He took 6th place in #Nice, finishing with the first group, 18" behind the winner #Izagirre
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
17-03-2019 15:54:35

Message de Michał Kwiatkowski du 17-03-2019Nice!
Egan Bernal wins Paris-Nice GC 💛
Michał Kwiatkowski finishes third in the standings.
Team Sky is the best team and what a thrilling week it was from Kwiato & co. 👏
📷...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 15:44:07

Message de Paris-Nice du 17-03-2019🚴‍🇪🇸 Ion Izaguirre est parti en solo et passe en avec 27 secondes d’avance au Col des Quatre Chemins.
🚴‍♂️ 🇪🇸 Ion Izaguirre has gone it alone. He passes the...
Voir la vidéo

Michal SchlegelMichal Schlegel
17-03-2019 15:43:52

Message de Michal Schlegel du 17-03-20196. místo celkově! Díky celému týmu za skvělou spolupráci!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-03-2019 15:36:22

Message de Team Sunweb du 17-03-2019🗣"I’m really grateful to be a part of such a great team and I’m super happy to defend the yellow jersey today."

Felix Gall after securing the overall victory at #IstrianSpringTrophy....
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
17-03-2019 15:31:54

Message de Michał Kwiatkowski du 17-03-2019What a race!
Team Sky chasing Nairo Quintana, who is a threat for Egan Bernal in a race for yellow. It’s all within seconds with 20 km to the 🏁🤞

Co...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 17-03-2019Lots of fireworks in the 90min City of Redlands criterium. The guys controlled from the peloton, keeping Kevin safe and ensuring he stayed in yellow for the final stage.
(Photos: Davey...
Voir les 108 photos

Rüdiger SeligRüdiger Selig
17-03-2019 15:24:31

Message de Rüdiger Selig du 17-03-2019Last hard training on Mallorca is done. Next stop belgium 🇧🇪 for Nokere and Handzame🤨
#mallorcalove #racemode #sunset_love #borahansgrohe #thanksforjoiningme #sworks #iamspecialized #100%
Can‘t find Hendrik Werner😉😅
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 15:14:35

Message de Paris-Nice du 17-03-2019💛 À la lutte pour la victoire finale, Nairo Quintana passe en tête du sprint de La Turbie 💚 et grapille 3 secones sur Egan Bernal.

💛 Fighting for...
Voir la vidéo

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
17-03-2019 15:14:34

Message de Romain Feillu Officiel du 17-03-2019LE POINÇONNET > PANAZOL LIMOGES MÉTROPOLE

Samedi 16 mars 2019
Résultats :
1er : Jérôme Mainard
2ème : Maxime Urruty
3ème : Boris Orlhac
Romain 16ème

Classement complet : https://www.directvelo.com/actualite/72716/le-poinconnet-limoges-classement
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 14:48:46

Message de Paris-Nice du 17-03-2019🚴‍♂️ Nairo Quintana attaque dans le peloton pour rejoindre le groupe de poursuivants Romain Bardet le rejoint.

🚴‍♂️ Nairo Quintana attacks in the peloton to join the counter attacking group...
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-03-2019 14:41:28

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-03-2019Avant la dernière étape de Paris-Nice #AllezArkéaSamsic
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-03-2019#ParisNice @MATTEOTRENTIN has decided to jump away from the leading group, he is 20seconds ahead with two riders between and the main peloton a further 1”10 behind. Oggi tappa d'attacco!...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 14:30:33

Message de Paris-Nice du 17-03-2019🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ Matteo Trentin, Tejay Van Garderen et Julien El Fares sont en tête de l’étape 8⃣.

🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ Matteo Trentin, Tejay Van Garderen and Julien El Fares are leading stage 8⃣.

#ParisNice
Voir la vidéo

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
17-03-2019 14:17:11

Message de Andrea Flash Guardini du 17-03-2019Prima vittoria del 2019! Si comincia bene!!!
Voir les 2 photos

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
17-03-2019 14:17:08

Message de Julien Van den Brande du 17-03-2019Paris-Troyes - Directs - DirectVelo : https://www.directvelo.com/direct/4087/paris-troyes-2019

Julien momenteel in de tegenaanval in Paris Troyes.

Alles te volgen via deze link!
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
17-03-2019 14:16:57

Message de Michał Kwiatkowski du 17-03-2019Last day at Paris-Nice!
📺 Eurosport
#allezKwiato Team Sky
📷 Getty Images
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-03-2019 14:14:46

Message de Steve Morabito Athlète du 17-03-2019twitter.com : “Du côté de l'Italie, alors que le premier passage sur la ligne se profile (il en restera 2 puis l'arrivée), l'échappée de 13 coureurs dans laquelle figure @steve_morabito...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
17-03-2019 13:57:23

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 17-03-2019‼️ LA BARDIANI-CSF ROMPE IL GHIACCIO ✌️
Andrea Flash Guardini ha vinto la volata della quarta ed ultima tappa dell'Istrian Spring Trophy 🥇

🇬🇧 BARDIANI-CSF BREAKS THE ICE 💪
Andrea Guardini has just...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-03-2019 13:55:55

Message de UAE Team Emirates du 17-03-2019☀️Wonderful sunshine at today's Paris-Nice 🇫🇷 stage 8 in Nice.

#UAETeamEmirates guys are ready to roll. 👊

#RideTogether #YearOfTolerance
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-03-2019 13:53:26

Message de Israel Cycling Academy du 17-03-2019ICA’s ( tour de ) TAIWAN 🇹🇼 challenge :

This is the land of one of the friendliest people you will find on the planet and the welcome atmosphere...
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
17-03-2019 13:48:01

Message de Andrea Flash Guardini du 17-03-2019Ayla Joy vuole prendersi un po’ di merito... Prima vittoria da papà!!! 🎉🎉🎉
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 13:47:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019#ParisNice Ready for the final stage with Jack Haig starting the day 5th on GC at 1”21

Good news Jack - the race is actually 10km less 😂😂😂

Stage 8 🏁 110km...
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
17-03-2019 13:46:13

Message de Vitor Gamito du 17-03-2019Treze trilhos de Enduro em Sintra : Treze trilhos de Sintra numa manhã. Quem se atreve? 🚵🏻‍♂️💪

Torgas, Malveira, World Cup, Lucky, Monge, Fonte, 17 Pés, Cogumelos, Sem Nome, Avô, Wubbzy,...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 13:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019La 5° tappa della Tirreno-Adriatico arriva a Recanati, la città dell'Infinito. Lasciatevi incantare da questa splendida città medievale marchigiana che ha visto nascere e crescere il grande Giacomo Leopardi. Questo...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
17-03-2019 13:27:14

Message de Paweł Poljański du 17-03-2019🚴‍♂ Paris- Nice etap 8
📍110,5km
📅 17.03.2019
🚩Nice
🏁Nice
📺 EuroSport 2
⏰ 15:15
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-03-2019 13:26:31

Message de Astana Pro Team du 17-03-2019🎥Attack, crash, get back up, crash again, get back up again and win the race!🔥 This was the day of Kazakh champion Alexey Lutsenko in Tirreno-Adriatico!💪

#AstanaProTeam #TirrenoAdriatico
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
17-03-2019 13:17:09

Message de Vitor Gamito du 17-03-2019Treze trilhos de Sintra DONE!!! 🚵🏻‍♂️💪
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 13:16:52

Message de CCC Team du 17-03-2019A great atmosphere in Nice with fans lining the road for the start of final day of racing at #ParisNice! The blue sky isn’t bad either 😉.
Voir la vidéo

ScheldeprijsScheldeprijs
17-03-2019 13:08:31

Message de Scheldeprijs du 17-03-2019Onze trofee is er alvast klaar voor!!
Met grote dank aan de firma Van Ranst & Zonen uit Schoten voor het maken van dit prachtig exemplaar!
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
17-03-2019 13:08:24

Message de Team Sondre Holst Enger du 17-03-2019🇳🇱 Ronde van Drenthe (1.HC)
📅 17/3
📺 RTV Drenthe (15:00) https://www.rtvdrenthe.nl/tv (gratis)
🚴🏼 85 (Startnummer)
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-03-2019We are lucky and happy to have these stunning BMW cars in our fleet, following the Deceuninck - Quick-Step riders in the biggest and most important races in the world.
#sheerdrivingpleasure
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
17-03-2019 13:03:25

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 17-03-2019Let's go for the last stage of #ParisNice
#forzaEdi
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
17-03-2019 13:02:17

Message de CCC Development Team du 17-03-2019W Chorwacji kończy się ostatni etap Istrian Spring Trophy, a w Azji rozpoczął się Tour de Taiwan. Bierze w nim udział Sergio Tu. Sergio, trzymamy za Ciebie kciuki!

Fingers crossed...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 12:55:03

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎥 Trois, deux, un... c'est parti! Let's roll with the final stage!
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-03-2019 12:49:21

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-03-2019Message de Warren ce matin sur facebook : "Tomber, se relever"

#AllezWawa
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
17-03-2019 12:48:14

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 17-03-2019Aunque no os lo creáis, mirando las clasificaciones como un loco!!!!!! 😱😱😱😱😱
Líderes de Máster con mi compi @josehermida en la crono de la @capeepic 🧔🏻👨🏽👨🏻‍🦰🧔🏽
Lo estamos pasando en grande!!!!!🇿🇦🇿🇦
📸: @davidacedo
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 12:46:39

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
😃 Sonny Colbrelli on the cobbles...of #Nice looking ahead of the upcoming Classics.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 12:40:47

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
1️⃣3️⃣ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team car race number for today's stage. We like it! 🍀 It's our Lucky13th 😀
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
17-03-2019 12:37:21

Message de Warren Barguil du 17-03-2019Bonjour à tous et à toutes, je tiens tout d'abord à vous remercier pour vos messages qui m’ont tous touché.
J'ai eu très peur lundi dernier sur @parisnicecourse, ce fut...
En voir plus

Mathias Frank FanpageMathias Frank Fanpage
17-03-2019 12:36:38

Message de Mathias Frank Fanpage du 17-03-2019Gute News für alle die sich nach meinem Sturz gestern bei Paris-Nice Sorgen gemacht haben:
Ausser einigen Schürfwunden und einer leichten Gehirnernerschütterung alles ok👍
Good news from my side: expect for...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 12:33:28

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
⬇️😄 Smiling faces ahead of the final stage 😄⬇️
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 12:31:20

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 #ParisNice
Stage 8️⃣
📌 Nice
🛣️ 110km
🕑 13:45~14:05
🕔 16:42~16:59
➡️ Medium Mountain. Short and explosive with six intermediate climbs. The finale is a 9 kilometres descent into Nice.
📸 A challenging final stage. Our...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
17-03-2019 12:26:05

Message de Przemysław Niemiec du 17-03-2019Idzie wiosna idzie a dwóch Emiratów na kole tylko się wozi😊👍🚴🏾
#trekbikes_pl #ridebontrager #oshopcom #butikoptique
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
17-03-2019 12:18:59

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 17-03-2019Première semaine d’entraînement terminée ✅😀
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-03-2019 12:14:16

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-03-2019🍀 Il est suisse et pas irlandais mais aujourd'hui c'est sa fête. Joyeuse Saint Patrick à Patrick Müller ! ✌

📸 FRJ design & photography

#ParisNice l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 12:11:43

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
➡️ Sonny Colbrelli is giving an interview to the biggest Belgian newspaper Het Laatste Nieuws to journalist Mr. Joeri De Knop ⤵️
En voir plus

Message de 7️⃣ dies per tenir els millors ciclistes per les carreteres catalanes!!😙

7 days and we start!! 🔜🗓

Una semana para que empiece a rodar la #VoltaCatalunya 2019!!

📷 Namuss Films
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
17-03-2019 11:58:50

Message de Tiago Machado du 17-03-2019Ao que parece o Inverno quis se despedir... dia de recuperação a pensar já na Alentejana 😉
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 11:58:42

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019La tappa dei Muri! Oggi lo spettacolo non è una possibilità ma una certezza!

Segui il live: http://www.tirrenoadriatico.it/it/live/

#TirrenoAdriatico NAMEDSPORT>
Voir la vidéo

Bruno PiresBruno Pires
17-03-2019 11:58:03

Message de Bruno Pires du 17-03-2019Bom dia😊😊

Aqui vos deixo um vídeo sobre algumas partes do Mente Desportiva & Cycling na Póvoa de Varzim

O que faço é partilhar informação para que nos possamos conhecer melhor...
Voir la vidéo

Marc SarreauMarc Sarreau
17-03-2019 11:48:18

Message de Marc Sarreau du 17-03-2019Voici la suite de mon programme pour les demandeurs 😉 dernière semaine d'entraînement, depuis le Tour d'UAE le temps commence à être long hâte de placarder à nouveau un dossard...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 17-03-2019We have an African Champion! 🏆

Stefan de Bod has been crowned the African Time Trial Champ with Ryan Gibbons taking home the bronze medal, at the championships that took place...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
17-03-2019 11:31:54

Message de José Mendes du 17-03-2019Dia descanso...para a ALisse @ktmbikeportugal
Treino do trem superior, CORE e psicologico🥊
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-03-2019Getting ready for stage 5 of Tirreno-Adriatico, which Julian Alaphilippe Officiel starts in fourth overall, just a few seconds off the podium.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 11:22:45

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇫🇷 Paris-Nice
🎥 Heading to the start of the final stage in #Nice 🌴⛱️ 🚌
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 11:18:31

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
🤗 Friendship 🤗
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team captain Vincenzo Nibali looks relaxed before today's challenging stage 👊🏻
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 11:17:43

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
Stage 5️⃣
🚩 Colli al Metauro
🏁 Recanati
🛣️ 180km
🕛 12:05~12:10
🕟 16:10~16:34
➡️ Hilly. Again a "wall climbing” day. In the final 22.8-km circuit, to be covered 3 times, riders will face...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
17-03-2019 11:08:27

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 17-03-2019Sign on for stage 5 of Tirreno Adriatico which is labelled as the queen stage because of the various steep hills between Colli al Metauro and Recanati today! Good luck...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
17-03-2019 11:00:36

Message de Michał Kwiatkowski du 17-03-2019Great three days in yellow for me. Thanks for big support during those days. Now we’re all on board for Egan Bernal to win it for Team Sky 💛🤞 Paris-Nice

Za...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
17-03-2019 10:57:15

Message de Rui Costa du 17-03-2019Olá a todos :) bom domingo!
Hoje é dia importante aqui no #TirrenoAdriatico. Vamos lá ver como recuperaram as pernas depois do dia de esforço de ontem.
Vamos com tudo.
Não há transmissão...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 10:37:41

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019#TirrenoAdriatico

GO GO GO - Stage 5 is about to start

#OurTimeIsNow
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
17-03-2019 10:27:27

Message de Vitor Gamito du 17-03-2019Doze trilhos de enduro na serra de Sintra 🚵🏻‍♂️💨 com Nelson Graça e Renato Flórido
Voir la vidéo

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
17-03-2019 10:13:40

Message de E3 BinckBank Classic du 17-03-2019Na de podiumceremonie op E3 BinckBank Classic

MNM.be Sing Your Song Live met
Brahim Attaeb
Michael Schack
Kate Ryan

Cocojr
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
17-03-2019 10:02:48

Message de Frederico Figueiredo du 17-03-2019Bom dia amigos,

Estamos de partida para a Clássica da Arrabida com 180 kms pela frente pelas estradas da margem Sul.
Chegamos ao Castelo de Sesimbra, apareçam!

#sporting
#tavira
#classicaarrabida
#prozis
#prozisathlete
#exceedyourself
#lojasdavisao
#oakley
#limaelimao
#bont
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
17-03-2019 09:58:36

Message de Tim Wellens du 17-03-2019Brutal stage yesterday in Tirreno Adriatico! Ciao a tutti e buona domenica!
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
17-03-2019 09:57:37

Message de Tom Bohli Followers du 17-03-2019#TirrenoAdriatico2019 5.Etappe/Stage
⛳ Colli al Metauro-Recanati 180km
⏰ 12:05
Race profile👇
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-03-2019 09:47:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-03-2019Forse non saremo ancora al livello dei migliori. Dobbiamo lavorare tanto. Ci manca ancora qualcosa, ma non sicuramente la grinta. Quella non ci manca mai. Grazie a quella anche...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 17-03-2019Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 28 photos

Team INEOSTeam INEOS
17-03-2019 09:43:15

Message de Team INEOS du 17-03-2019Happy #StPatricksDay to Eddie Dunbar and everyone celebrating today 🇮🇪💚🙌
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
17-03-2019 09:35:00

Message de Grand Prix De Denain du 17-03-2019La météo devrait être de notre côté dimanche prochain 😍
#CaVaSecouer
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 09:30:01

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019Oggi è la tappa dei Muri, ma anche la tappa del verde, visto che attraverserà la Gola del Furlo, un autentico paradiso attraversato dal fiume Candigliano che si insinua tra...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 09:20:08

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019La calma prima della tempesta

#TirrenoAdriatico NAMEDSPORT>
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
17-03-2019 09:18:27

Message de Jelle Wallays du 17-03-2019After my crash it’s the first time I can do some hours on the bike! It was fun with the group @kortwegcyclingtravel #thanks everybody! #newfriends @ Almería, Spain
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
17-03-2019 09:02:03

Message de Michał Gołaś du 17-03-2019Nasze bezpieczeństwo na drogach to priorytet, dlatego spotkaliśmy się w Gołaś Bikes, żeby przypomnieć sobie podstawowe zasady poruszania się jednośladami. Dzięki edukacji kierowców, rowerzystów i inicjatywom takim jak 150 cm...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
17-03-2019 09:00:34

Message de Damien Gaudin du 17-03-2019Bonjour ! 😊

En ce dimanche, et dernier jour de Paris-Nice, Damien vous offre son maillot de meilleur grimpeur qu’il a porté 3 jours consécutifs en début de semaine !

Pour...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 17-03-2019Quelle magnifique journée avec la victoire de Jerome Mainard ! 😀🚴‍♂️
Nous tenions à remercier la ville de Panazol ainsi que celle du Poinçonnet, la communauté urbaine Limoges Métropole et toutes...
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
17-03-2019 08:53:15

Message de Matteo Trentin du 17-03-2019Riding together...❤️
#father #son #love #life #together
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
17-03-2019 08:51:00

Message de Gent-Wevelgem du 17-03-2019Spot on Boezinge, 1 of our 3 start locations.
On the program:
✔️ U17 Women
✔️ U17 Men
✔️ U19 Women

Take your chance: see 300 young riders in action between 10h &...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-03-2019 08:50:12

Message de Astana Pro Team du 17-03-2019Happy birthday to our Dario Cataldo!🎉 We wish you all the best!
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
17-03-2019 08:47:13

Message de Franck Bonnamour du 17-03-2019Paris Troyes aujourd'hui, à suivre sur Direct Vélo 👍
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
17-03-2019 08:42:29

Message de Mike Teunissen du 17-03-2019Nog 1 dag te gaan in deze Parijs-Nice, gisteren nog een mooie dag in de aanval..

http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/661-mike-met-goede-benen-mee-in-de-kopgroep

Zelf eens de koers meemaken? Dat kan, meer info op: http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/654-met-supporters-naar-de-ronde-van-vlaanderen-7-april
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 17-03-2019Ronde Van Drenthe - UCI WWT #2

Aujourd'hui c'est le Ronde van Drenthe, ses pavés, ses monts, le tout saupoudré de pluie et de vent 🤯

Départ - 10:45
Arrivée - 15:10
165.7km

La...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-03-2019 08:36:48

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-03-2019Échappé hier vers le Turini, Quentin Pacher connait bien cette dernière étape autour de Nice pour y avoir été échappé en 2017.

🗣 «On a bagarré avec Cyril Gautier pour s’échapper...
En voir plus

David GauduDavid Gaudu
17-03-2019 08:35:49

Message de David Gaudu du 17-03-2019Suite du programme de course:
-> Tour Du Pays Basque (8/04 - 13/04)
-> Flèche Wallone (24/04)
-> Liège Bastogne Liège (28/04)
-> Tour De Romandie (30/04 - 05/05)
#girohelmets #ekoi #sidishoes #lapierrebikes #volcano...
En voir plus

Rafael Reis - CiclismoRafael Reis - Ciclismo
17-03-2019 08:34:43

Message de Rafael Reis - Ciclismo du 17-03-2019De volta á competição, hoje a Clássica da Arrábida!
Com uma motivação extra por estar a correr em casa!
Vamos dar o nosso melhor!

#somosw52fcporto
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-03-2019 08:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 17-03-2019🍀 Happy St. Patrick's Day to all our Irish followers & fans 💚
from our fast 🇮🇪 man Sam Bennett & the green #BORAPURE :)

Photo: BORA
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
17-03-2019 08:25:09

Message de Marcus Burghardt du 17-03-2019Spend sunday morning with family or with @daniel87oss ?What you prefer?
.
#morning #sunday #morningmood #sundaymorning #breakfast #coffee #cappuccino
#espresso #DO #moasta
En voir plus

Noppe ChristopheNoppe Christophe
17-03-2019 08:22:43

Message de Noppe Christophe du 17-03-2019🇳🇱 Ronde van Drenthe
🚩 Zuidwolde >> Hoogeveen
🚴‍♂️ 217.6 km
⏰ 11:59 - 🏁 ~17.00
#️⃣ #RondevanDrenthe
📺 RTV Drenthe
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-03-2019 08:19:00

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-03-2019🇳🇱 #RondevDrenthe

🚦 11:59 (Zuidwolde)
🏁 ~ 17:10 (Hoogeveen)
📏 217,6 km

🚴‍♂️ DOUBEY
🚴‍♂️ VALLÉE
🚴‍♂️ DE WINTER
🚴‍♂️ KREDER
🚴‍♂️ DE DECKER
🚴‍♂️ MINNAARD
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-03-2019 08:03:00

Message de CCC Team du 17-03-2019We have three teams racing in three different countries today! Here's what coming up:

🇳🇱 #RondevDrenthe: The 217-kilometer course is almost all flat, but what makes the race hard is...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-03-2019 08:02:52

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-03-2019NIPPO Vini Fantini Faizanè a partagé 18 photos.
Voir les 18 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-03-2019 08:00:42

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-03-2019👀 Ronde van Drenthe, deuxième manche de la Coupe du Monde aujourd'hui avec Trek-Segafredo. Du vent, des pavés, de la boue... 🤞

Direct TV à 13h45 📺 https://www.rtvdrenthe.nl/tv
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
17-03-2019 08:00:01

Message de Tirreno Adriatico du 17-03-2019🔱 ‍Tirreno Adriatico @NamedSport> 2019
🗓 Tappa 5
📍 Colli del Metauro ☀️ - Recanati ☀️
📏 180 km - La tappa dei muri
⏰ Partenza 12.10
🏁 Arrivo 16.20
📺 RaiSport...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
17-03-2019 08:00:00

Message de Tour de Pologne du 17-03-2019Czesław Lang o Tour de Pologne | Kolarstwo : Tour de Pologne budget reaches 6 mln euro. It's a lot, but we stand as Polish biggest sport's event, watched all...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
17-03-2019 08:00:00

Message de Paris-Nice du 17-03-2019Etape 8⃣

Nice ➡ Nice
📏110 KM
🚩 13h45
🏁 16h42 / 16h59

#ParisNice
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-03-2019 07:49:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-03-2019#TirrenoAdriatico

TAPPA 5 - STAGE 5

🏠 Colli al Metauro
🏁 Recanati
▶️ 🇮🇹 12:15
📺 Rai Sport - Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-03-2019 07:49:00

Message de Florian Sénéchal du 17-03-2019🔸Présentation étape🔸

🇫🇷 Paris-Nice 🇫🇷

8️⃣ème étape -dimanche 17 mars

🚩 Nice 🏁 Nice

🚦 Départ 13H45 / arrivée vers 16h42-16h50

🚲 110 km

📺 FR3 15h15 / RTBF 1 15H20
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-03-2019 07:46:18

Message de Team Bahrain Merida du 17-03-2019Chun Kai Feng is competing with the Taiwanese National team at the #TourdeTaiwan 🇹🇼
He took 7th place on Taipei stage.
📸 Photo credits: Sonoko Tanaka
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
17-03-2019 07:26:58

Message de Dimitri Claeys fanpage du 17-03-2019Dimitri moest gisteren de strijd staken na ziekte en een val.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-03-2019 07:26:26

Message de Israel Cycling Academy du 17-03-2019You crashed into a motorbike at the start of Tour of Taiwan. First thoughts: 1. Hey, at least give me a hand here”. 2. Where is my @Oakley? 3. Hey,...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
17-03-2019 07:22:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 17-03-2019Eschborn-Frankfurt : "Radsport für alle" - so lautet traditionell wieder das Motto bei Eschborn-Frankfurt 2019! Am 1. Mai lockt die „kinder+Sport mini tour" 2- bis 12-jährige Kids mit Spaß am...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-03-2019 07:00:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-03-2019🎉🎈🎉🎈Tanti auguri di buon compleanno al nostro super massaggiatore Mirko Redaelli in arte "mani d' oro" 🎁🎂🍾🥂✨🎶🍰
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 07:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019TODAY 📅 Ronde van Drenthe 🇳🇱 from 10.45am CET (8.45pm AEST) & Tirreno-Adriatico 🇮🇹 Stage 5 from 12.05pm (10.05pm) & Paris-Nice 🇫🇷 Stage 8 from 1.45pm (11.45pm) 📸 Getty...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
17-03-2019 06:18:54

Message de Lex Albrecht du 17-03-2019Post race interview with Dave Towle on the livestream... and the Redlands Jumbotron!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-03-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-03-2019ICYMI ⏪ A hard battle until the very end on today's Queen stage in Paris-Nice. Yates took fourth with Haig now fifth on GC

Report 📰 http://bit.ly/MTS19PN7

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT