ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Alex DowsettAlex Dowsett
19-03-2019 23:38:42

Message de Alex Dowsett du 19-03-2019#ebike 😏 https://youtu.be/KrMyfdIKBzc
Voir la vidéo

João BentaJoão Benta
19-03-2019 22:27:45

Message de João Benta du 19-03-2019Boa noite Amigos...
Dorsal na camisola, e tudo preparado para amanhã iniciar mais uma Alentejana 🚴‍♂️💨
Como sempre uma corrida perigosa a nível táctico pois nas planícies os ventos são bem perigosos...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
19-03-2019 22:03:24

Message de Anthony Roux Cycling du 19-03-20197e étape et dernière étape de Tirreno Adriatico! Un chrono de 10km pour finir où je termine que 50e a 40sec du vainqueur!
Next Milan San Remo Samedi!
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
19-03-2019 21:53:21

Message de Anna Plichta du 19-03-2019Trek and Bontrager unveil WaveCel brain-saving helmet technology | CyclingTips : Najnowsza technologia Wave Cell od dzisiaj oficjalnie zaprezentowana przez Bontrager!!!
Bezpieczeństwo w trakcie wyścigów oraz treningów jest rzeczą zdecydowanie...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
19-03-2019 21:52:37

Message de Trek-Segafredo du 19-03-2019Photos of Tirreno-Adriatico final stage tt by Getty Images.

Reaction Mads Pedersen:

"I really wanted to go deep again in this TT, and see how far I could make it in...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 21:40:34

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019Gli Highlights by La Gazzetta dello Sport della tappa 7 della Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> 2019.
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-03-2019 21:40:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-03-2019Altra ottima prestazione del nostro Jan Polanc. Oggi si è difeso a crono e ha portato a casa un bel 14° posto in classifica generale. Per lui una Tirreno corsa...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
19-03-2019 21:26:15

Message de Giro d'Italia du 19-03-2019Primož Roglič wins the Tirreno Adriatico #NamedSport 2019!
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
19-03-2019 21:05:43

Message de Paweł Bernas du 19-03-2019Zapraszam przed telewizory 😉
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
19-03-2019 20:36:13

Message de E3 BinckBank Classic du 19-03-2019Nog 10 dagen en het is D-Day!

Wees erbij en geniet van een unieke VIP formule.

Gastronomie gecombineerd met een fantastische koersbeleving.

Koop uw ticket voor E3 La Durée via info@e3binckbankclassic.be

#e3binckbankclassic
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
19-03-2019 20:32:58

Message de Steve Morabito Athlète du 19-03-2019À la signature au départ de @Tor reno_adriatico avec mon kit complet :
- vélo @lapierrebikes Xelius SL swiss champion 2018
- tenue @alecyclingofficial
- casque @girocycling
- chaussures @dmtcycling
- lunettes @oakleybike
.
.
.
.
@shimanoroad...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-03-2019 20:11:50

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-03-2019👀 Que vois-je ? Des cartons remplis de maillots du Vital Concept - B&B Hotels par Noret ? 😱

Si vous avez déjà commandé, ça arrive très vite chez vous. Sinon,...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
19-03-2019 20:09:00

Message de Fan Club Ben Gastauer du 19-03-2019des nouvelles de nos partenaires
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
19-03-2019 20:07:26

Message de Fan Club Ben Gastauer du 19-03-2019des nouvelles de nos partenaires
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
19-03-2019 20:06:33

Message de Fan Club Ben Gastauer du 19-03-2019des nouvelles de nos partenaires
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
19-03-2019 20:05:44

Message de Jose Serpa ''El Leon #Repost Equipo de Ciclismo GW Shimano with @get_repost
・・・
Una vez más nuestro #AtletaGWShimano Jose Serpa ''El Leon " engalanando los podios, esta vez merecedor del reconocimiento a La Excelencia en la...
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
19-03-2019 20:04:39

Message de Fan Club Ben Gastauer du 19-03-2019Des nouvelles de nos partenaires
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
19-03-2019 20:04:03

Tour du Gévaudan Occitanie Juniors , à 3 semaines ...le peloton grandit avec des coureurs d'Occitanie , d'Auvergne Rhône Alpes , de Nouvelle Aquitaine , de Bretagne , du Grand...

Stephen CummingsStephen Cummings
19-03-2019 19:57:11

Message de Stephen Cummings du 19-03-2019Never forget to give back 🖐🏽Team Dimension Data for Qhubeka
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 19:54:35

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019Il cronometro segna ogni millisecondo.
Il ritmo è impostato.
Il Re dei Due Mari, domina il tempo.
Voir la vidéo

Rafał MajkaRafał Majka
19-03-2019 19:53:21

Message de Rafał Majka du 19-03-2019Victor Campenaerts wygrał ostatni etap Tirreno – Adriatico, którym była jazda indywidualna na czas. W klasyfikacji generalnej Primoż Roglić wyprzedził o sekundę Adama Yatesa.

Rafał: „Był to dla mnie ciężki wyścig...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
19-03-2019 19:43:04

Message de Volta a Portugal du 19-03-2019A “Alentejana” sai para a estrada já amanhã! 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
Os 124 homens do pelotão têm pela frente cinco dias de competição, seis etapas e cerca de 800 quilómetros. Quem vencerá esta...
En voir plus

Kenny DehaesKenny Dehaes
19-03-2019 19:39:47

Morgen zal Kenny in Deinze aan de start staan van Nokere Koerse.
Vrijdag rijdt hij de Bredene Koksijde Classic.

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 19-03-2019👉 Parrain de l'épreuve, Alberto Contador sera au départ de la cyclosportive du Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France 2019, le 26 mai prochain 🚵‍♂️
Un maillot collector Fundación...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
19-03-2019 19:38:00

Message de Roman Kreuziger du 19-03-2019Tirreno Adriatico!
📸 Getty Sport pro Team Dimension Data for Qhubeka
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
19-03-2019 19:28:17

Message de Damien Gaudin du 19-03-2019🎉 Félicitations à Geoffrey Jeff Broc qui remporte le maillot à pois porté par Damien sur Paris-Nice !

Geoffrey, merci de nous contacter par message 😊
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
19-03-2019 19:17:14

Message de Luis Ángel Maté du 19-03-2019Los pies siempre calientes. ☝🏼🚴🏼‍♂️💨 #cofidismyteam ⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
19-03-2019 19:13:29

Message de Steve Morabito Athlète du 19-03-2019Et voilà un @tirreno_adriatico en + dans ma musette ! Avec un groupe @equipegroupamafdj au top et une jolie 5e place de @thibaut.pinot !
Next stop : @voltacatalunya
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-03-2019 19:03:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-03-2019It was heartbreak on the final day of racing in Italy, but what a week it's been! Here's our stage seven gallery.

📸 Getty Images.
Voir les 11 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-03-2019 18:55:53

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-03-2019Inedita per noi corsa in Belgio. 195,6 km per la 74° Danilith Nokere Koerse. Una semiclassica nelle Fiandre occidentali che ci dà l' opportunità di imparare a pedalare sul pave'...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
19-03-2019 18:51:36

Message de Volta a Portugal du 19-03-2019Em Évora, Joaquim Gomes já faz a antevisão da 37ª “Alentejana”🚴🏼‍♂️🎤🌾
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-03-2019 18:44:59

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-03-2019What a beautiful day in Italy that was... Have a look at how the day at #TirrenoAdriatico unfolded!
Voir la vidéo

Michael ValgrenMichael Valgren
19-03-2019 18:44:49

Tirreno-Adriatico 2019 is over.
Michael Valgren did not start at the last stage, meaning he did not complete the race.
The winner of the race were Primoz Roglic.

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
19-03-2019 18:26:08

Message de E3 BinckBank Classic du 19-03-2019Onze nieuwe " La Gazzetta Dell'E3 " reeds gezien?

Check hem snel online

https://www.e3binckbankclassic.be/nl/media/la-gazzetta-delle3

BEDANKT Nieuwsblad.be Kopie Harelbeke

#e3binckbankclassic
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
19-03-2019 18:22:06

Message de Silvan Dillier du 19-03-2019🤜🏽🤛🏽 i‘m happy to announce that my cycling godfather michael schär is joining us for the Dillier Classic the 9th of june! maybe i can convince Greg Van Avermaet as...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
19-03-2019 18:18:16

Message de Brenton Jones du 19-03-2019👀 Here is my new LOOK Cycle 785 Huez DISC bike - do you like it? Because I love it! 😃🚴🏻‍♂️ Ready for the next month of cobbles and one-day...
En voir plus

Sebastian LangeveldSebastian Langeveld
19-03-2019 18:17:24

Message de Sebastian Langeveld du 19-03-2019Tirreno-Adriatico was good! Finished it of with 4th place today in the ITT, and we won the teams classification at the end 💪🏼💪🏼 couple of days easy and Saturday one...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
19-03-2019 18:13:54

Message de Rui Costa du 19-03-2019Boa tarde :)
Terminei o #tirrenoadriatico em 10° lugar.
4 competições, 3 top-10. Nada mau :)
#passoapasso...
Grande abraço para todos 🤗
#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance 📸 Bettini
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
19-03-2019 18:13:19

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 19-03-2019Todavía no me he recuperado!!!! Aquí os dejo un resumen de la etapa!!! I love Sudafrica

🎥: David Acedo-WILLOW
Voir la vidéo

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
19-03-2019 18:10:08

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-03-2019 18:09:32

Message de Astana Pro Team du 19-03-2019What a Tirreno-Adriatico!🔱

🥉Jakob Fuglsang third in GC;
💚Alexey Lutsenko wins green GPM jersey;
2⃣ Two stage wins: Lutsenko & Fuglsang;
💪Prize for Most Combative Rider for Alexey Lutsenko!

📝#TirrenoAdriatico Report: https://goo.gl/A2gvnZ.

📷GettySport
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
19-03-2019 18:06:13

Message de Alexis Guerin du 19-03-2019twitter.com : “🖥 Le cyclisme LIVE sur @Eurosport_FR avec #LesRP : 📌 Mer 15:15 Nokere E2 📌Ven 15:30 Bredene Koksijde E1 📌Dim 16:00 GP DENAIN E2”
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
19-03-2019 18:04:49

Message de Filippo Pozzato du 19-03-2019Nuovo video, nuova avventura! La prima in Italia e nientemeno che alla Strade Bianche.

Guarda ora il mio nuovo video di #MyRide19: bit.ly/SB1
Voir la vidéo

Barbier RudyBarbier Rudy
19-03-2019 18:03:57

Message de Barbier Rudy du 19-03-2019Entre deux averses 🌧🌬

#instabike #instapic #yallahacademy #yallah #bike #bleu #white #race #oakley #giro #ica #ica #ica #israelcyclingacademy
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-03-2019Hey, Kasper Asgreen, what's on your playlist?
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 19-03-2019WOW! Super happy with my first World Tour TT victory!

Beating this strong field makes this win even more beautiful!

Thanks to the whole @lotto_soudal staff and partners for all the...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 19-03-2019🚨 INJURY UPDATE 🚨

After breaking his collarbone at Paris-Nice last week, Rigoberto Urán is recovering well from surgery to repair the fracture.

Rigo says: “After three days of pain from the...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
19-03-2019 17:59:20

Message de Maciej Bodnar du 19-03-2019Nawet jeśli wynik nie idzie tak, jak sobie zaplanowaliśmy, zawsze przyjemnie jest ścigać się w narodowych barwach 🦅🇵🇱✊
.
.
Even if the result might not be what we would have liked, it...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
19-03-2019 17:48:39

Message de Tom Bohli Followers du 19-03-2019#TirrenoAdriatico2019
Ein Stelldichein der stärksten Zeitfahrer an der heutigen letzten Etappe bei Tirreno-Adriatico!
Tom verliert 20 Sek. Auf den Sieger Victor Campenaerts. Nach den über 1000km, verbunden mit viel Teamarbeit, ist dies...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-03-2019 17:42:58

Message de UAE Team Emirates du 19-03-2019#TirrenoAdriatico 🇮🇹 is complete, with good showing in the final time trial stage, Rui Costa 🇵🇹 defended his 10th overall in Italy.

🎙“It was good to close Tirreno-Adriatico among the...
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
19-03-2019 17:38:16

Message de E3 BinckBank Classic du 19-03-2019Op zoek naar een leuke job?

Kom naar de Agristo NV #jobdag in Nazareth (23/03) of Wielsbeke (28 of 30/3) en vind de job van je leven.

Alle info op...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
19-03-2019 17:31:23

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 19-03-2019"Questa maglia è una soddisfazione enorme" 🤩
Dopo averla sfiorata nel 2017 Mirco Paperino Maestri è riuscito nell'impresa di vincere la classifica a punti della Tirreno Adriatico
📝 Commento e report: https://bit.ly/2TTKfyO

🇬🇧...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
19-03-2019 17:25:21

Message de Chrono des Nations du 19-03-2019Après avoir terminé 5ème du Chrono en 2017, Victor Campenaerts le champion d'Europe de la discipline vient de gagner le contre la montre final de Tirreno-Adriatico👏

📸 : Olivia Nieto Photographies
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-03-2019 17:24:23

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-03-2019A superb ride by Victor Campenaerts in the closing TT of #TirrenoAdriatico has netted him his first WorldTour victory!

📝 Hear from Victor: bit.ly/2FmNcQi
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-03-2019 17:22:28

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-03-2019Roglic wint Tirreno-Adriatico met minder dan één seconde verschil : 🇮🇹 #TirrenoAdriatico

"Ik kan mijn gevoel met geen woorden beschrijven. Dit is ongelofelijk prachtig. Het was erg spannend en het verschil...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-03-2019Read what Julian Alaphilippe and Elia Viviani had to say after Deceuninck - Quick-Step's excellent Tirreno-Adriatico, which helped our team cement its place at the top of the UCI Ranking:...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-03-2019 17:19:39

Message de Team Sunweb du 19-03-2019🗣 "I'm happy for both the white jersey as a reward for my work this week but also Tom's good 4th place; it was a nice week of racing."

Sam Oomen...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-03-2019 17:17:59

Message de Team Sunweb du 19-03-2019Sam Oomen wins white jersey, Tom Dumoulin finishes with a 7th place in Tirreno TT | Team Sunweb : 🗣 "I just need to improve my general level a tiny...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 19-03-2019Dimanche 24 Mars 2019, rendez-vous au Beausset pour la Cyclosportive Poli Sud Sainte Baume de notre partenaire POLI ! Lucas De Rossi du Team Delko Marseille Provence y sera présent...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
19-03-2019 17:17:28

Message de Christian Knees du 19-03-2019That’s some great news!! Team Sky —> Team Ineos from May 👍🏻👌🏻
Thanks for all the years of support Sky.
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 19-03-2019Direction le Département de la Correze aujourd’hui pour les équipes de LTV Limousin, qui ont repris le tournage des images qui apparaîtront dans la vidéo de présentation du parcours du...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
19-03-2019 17:12:42

Message de Silvan Dillier du 19-03-2019#livethemoment 👌🏽 #noglovesneeded 🙌🏽
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 19-03-2019Volete guardare la Sanremo in compagnia? Appuntamento con il #matteotrentinfansclub sabato 23 marzo a partire dalle ore 15 al #bicigrillcastelnuovo FORZA @matteotrentin !
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
19-03-2019 17:05:41

Message de Peter Sagan du 19-03-2019I wish this Tirreno Adriatico had concluded a bit better but the recovery from my illness was slower than expected. It's time now to focus on the Milano Sanremo which...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
19-03-2019 17:05:16

Message de Israel Cycling Academy du 19-03-2019Tirreno Adriatico 2019 is now history:

ICA STEPPING UP

We will always feel the need to prove our worth but if This first BIG race of our season was a...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 17:03:04

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019Le parole di Primoz Roglic dopo la vittoria della Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> 2019
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
19-03-2019 17:00:00

Message de Cyclassics du 19-03-2019Elbchaussee einmal ohne Autos bitte!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-03-2019 16:48:41

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-03-2019Adam Yates narrowly misses out on the title by less than a second at Tirreno-Adriatico : REPORT 📰 “There wasn’t much more I could do, the strongest man won, but...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
19-03-2019 16:48:33

Register.be Parkpage : Tirreno-Adriatico 2019 zit er op! 4 toptienplaatsen in 7 ritten voor Tiesj! 12de in het GC en 2de in het jongerenklassement. Beste Belg.
zie www.supporterstiesjbenoot.be
Voir le lien

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
19-03-2019 16:47:21

Message de Paweł Poljański du 19-03-2019Po Paryż Nicea powrót w góry I kolejne treningi do wyścigów przed Giro d'Italia!
P.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-03-2019 16:39:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-03-2019TIRRENO – ADRIATICO: SI E’ CHIUSA LA CORSA DEI DUE MARI

La cronometro di San Benedetto del Tronto ha chiuso una Tirreno – Adriatico positiva per la Neri Sottoli – Selle...
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
19-03-2019 16:37:05

Message de Sacha Modolo du 19-03-20197ª e ultima tappa della @tirreno_adriatico. #TT #cronometro #tirrenoadriatico #rapha #cannondale #poc #ef
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-03-2019 16:34:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-03-2019TIRRENO - ADRIATICO: THE RACE OF THE TWO SEAS IS OVER

The time trial of San Benedetto del Tronto has closed a positive Tirreno - Adriatico for the team Neri Sottoli...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-03-2019 16:32:47

Message de CCC Team du 19-03-2019Tirreno-Adriatico Stage 7: Van Hooydonck shows improvement with top 20 result : CCC Team : REPORT: #TirrenoAdriatico stage 7

“As soon as I looked at my power meter and saw the...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
19-03-2019 16:30:01

Message de Valentin Madouas du 19-03-2019🎁JEUX CONCOURS🎁

🚨Gagner 2 dossards, un chasuble, et une paire de chaussettes du Paris-Nice 2019 !
Pour jouer, c’est très simple, il suffit :
⁃ d’être membre du Fan club Valentin Madouas...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-03-2019 16:27:40

Message de Team Bahrain Merida du 19-03-2019teambahrainmerida.com : "I feel a little bit of pressure - says the Australian rider - I have more expectations for you little more expectations. Be at the start wearing the...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
19-03-2019 16:25:36

Message de José Mendes du 19-03-2019Dia 31 Março juntem-se a nós, contamos com vossa ajuda
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
19-03-2019 16:25:19

Message de Paweł Poljański du 19-03-2019After Paris Nice back in to the mountains to prepare for another races, before @giroditalia
#borahansgrohe
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
19-03-2019 16:25:08

19/03/2019 morgen EXTRA TIME KOERS met oa de Jelle!

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
19-03-2019 16:22:33

Message de Marcus Burghardt du 19-03-2019After more than 1000km the last 6 days we deserve some rest ahead of @milanosanremo_official
#tirrenoadriatico #finisher #MSR #starter #racing #specialized #shiv #aerodynamic #speed #everything 📸@bettiniphoto
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
19-03-2019 16:20:55

Message de Julien Simon du 19-03-2019Chrono de 10km pour terminer une semaine de course sur Tirreno Adriatico maintenant les yeux rivés sur la Primavera #MilanoSanremo !
#teamcofidis
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
19-03-2019 16:20:53

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 19-03-2019Mirco Paperino Maestri ha vinto la classifica a punti della Tirreno Adriatico 2019 ✌️La maglia arancione porta il nome Bardiani-CSF 🍾👏💪

🇬🇧 Mirco Maestri has won the points classification of 2019...
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
19-03-2019 16:09:51

Message de BORA-hansgrohe du 19-03-2019No top result for BORA – hansgrohe in closing individual time-trial at Tirreno Adriatico, as focus now shifts to the Classics. Read more here: https://bit.ly/2CusjAE
---
Keine Top-Platzierung für BORA – hansgrohe...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
19-03-2019 16:06:59

Message de Michael Gogl du 19-03-2019Morgen steht mit Nokere Koerse der nächste Kopfsteinpflaster-Test bevor. Wetter sollte dieses mal gut sein. Obwohls mit Wind mehr Spaß machen würde, bin ich gespannt wie sich die Beine morgen...
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
19-03-2019 16:04:56

Message de E3 BinckBank Classic du 19-03-2019De voorbereidingen...op alle mogelijke fronten!

#e3binckbankclassic
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 19-03-2019Maëlle Grossetête - "Je me mettrai à 120% au service des leaders”

On a pris des nouvelles de Maëlle et c'est à retrouver ici 👇

🔗 https://bit.ly/2uf9a1d

#RideAndShine
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 19-03-2019With a handful of minor crashes that dwindled down our team over the week and on the final day, a threatening breakaway proved too much for Kevin to hold onto...
Voir les 95 photos

Ondřej CinkOndřej Cink
19-03-2019 16:00:15

Message de Ondřej Cink du 19-03-2019#Repost @mtbs.cz with @get_repost
・・・
Epic ride and well deserved second place @ondrejcink and @manteconsergio in stage 2 of @capeepic 👍👏🏻🇨🇿🇪🇸
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
19-03-2019 16:00:08

Message de Philippe Gilbert du 19-03-2019Samedi 30 mars: Grand prix Jonathan Baratto

Course réservée aux débutants et juniors:

- Débutants:
🏁 Départ de la course à 13h00

- Juniors:
🏁 Départ de la course à...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
19-03-2019 15:58:22

Message de Taylor It’s a beautiful morning! How do you start yours? 🍩☕️🥞🥐🍳🧡 #liv #livyourlife #yourstrulycoffee
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-03-2019 15:55:47

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-03-2019What a day! Primoz Roglic wins Tirreno-Adriatico. 👊🥇
His second overall win in a UCI WorldTour stage race this season. Last month, he also won the UAE Tour. #samenwinnen
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-03-2019What a Tirreno-Adriatico it's been for Deceuninck - Quick-Step, first team in 11 years to claim three stage wins at the "Race of the Two Seas"!
#WayToRide #TheWolfpack
Photo: GettySport
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
19-03-2019 15:45:47

Message de Marcus Burghardt du 19-03-2019After more than 1000km the last 6 days we deserve some rest ahead of @milanosanremo_official

#tirrenoadriatico #finisher #MSR #starter #racing #specialized #shiv #aerodynamic #speed #everything 📸@bettiniphoto
En voir plus

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
19-03-2019 15:44:17

Message de Fanclub Enzo Wouters du 19-03-201974ste Danilith Nokere Koerse | woensdag 20 maart 2019 : 20/03 : Danilith Nokere Koerse (1.HC)
https://www.nokerekoerse.be
live op sporza vanaf 15:15

22/03 : Bredene - Koksijde Classic (1.HC)
http://www.handzameclassic.be
live op sporza vanaf 15:30
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
19-03-2019 15:41:44

Message de Olivier Le Gac du 19-03-2019Quelques jours de repos appréciables après un Paris Nice intense.
La forme est bonne avant l'enchaînement des classiques qui arrivent.
À suivre -> Milan San Remo

Photos N.Gotz
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-03-2019 15:40:25

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-03-2019Buona prestazione nella crono finale dei nostri uomini di classifica. Non essendo specialisti, non era facile, ma grazie ai loro sforzi Rui Costa ottiene il 10° posto finale e Jan...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-03-2019 15:39:52

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-03-2019🎙De mooiste verhalen vanuit het hart van Team Jumbo-Visma
⚠️Mike en Merijn over kasseien en monumenten

Beluister onze tweede #everydayriding podcast hier👉🏼 http://po.st/Wuyyjt
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 19-03-2019🇮🇹 Tirreno- Adriatico - Etape 7

La victoire finale s'est jouée pour 1 seconde seulement 😱. Dorian Godon termine à +0'36" du vainqueur.

Souffrant encore de douleurs suite à sa...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-03-2019 15:35:01

Message de CCC Team du 19-03-2019That’s a wrap on #TirrenoAdriatico! The race against the clock on stage seven saw Nathan Van Hooydonck clock our best time to finish in 17th place, after Joey Rosskopf unfortunately...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
19-03-2019 15:34:25

Message de Jan Polanc-Polde du 19-03-2019Dirka Tirreno Adriatico je zaključena ✅✅ Jan Polanc-Polde je končal na 14.mestu v generalnem, danes pa zaključil na 63.mestu ✅✅💪💪💪🔝🔝🔝🇸🇮🇸🇮👏👏 bravo, ponosni smo 🇸🇮🇸🇮🇸🇮✅ gremo dalje....

Utrinki včerajšnje etape 👇👇

📸:Bettini &...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 15:31:05

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019Primoz Roglic vince la Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> ed è il nuovo Re dei Due Mari!
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 19-03-201921e du contre-la-montre final de San Benedetto del Tronto, Thibaut Pinot gagne deux places au général et termine 5e de Tirreno Adriatico 2019 !
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-03-2019 15:23:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 19-03-2019Le cyclisme c'est une course, des coureurs, un staff, des supporters et des paysages que l'on ne prend assez le temps d'apprécier.
Voir les 12 photos

Hincapie RacingHincapie Racing
19-03-2019 15:22:11

Message de Hincapie Racing du 19-03-2019All packed for Europe! Next stop, Tour de Normandie Cycliste!
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-03-2019 15:16:00

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-03-2019Wow! European time trial champion Victor Campenaerts powers to his first WorldTour victory in the closing time trial of Tirreno Adriatico! Congrats Victor! 👏

📸 La Presse - D'Alberto-Ferrari
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
19-03-2019 15:08:03

Message de Michał Kwiatkowski du 19-03-2019Team Sky to become Team INEOS : #TeamSky 🔜 #TeamINEOS

The story of a great team continues. Fantastic news, I am more than happy. Thanks to everyone involved 👏

Fantastyczna historia...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
19-03-2019 15:01:11

Message de Tour of Utah du 19-03-2019Still thinking about signing up for the Summer of Cycling? Starting now, the next 10 signups will receive a free one night stay at the Cliff Lodge at Snowbird Resort....
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-03-2019 14:50:13

Message de Team Bahrain Merida du 19-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
📸 Vincenzo Nibali ready to roll down the ramp
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-03-2019 14:47:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-03-2019Niente galleria del vento, ma vento freddo del nord per i nostri campioni Kristoff e Bystrom. I 2 norvegesi provano dei materiali performanti in vista delle classiche. Dopo i vari...
Voir la vidéo

Tom DumoulinTom Dumoulin
19-03-2019 14:47:34

Message de Tom Dumoulin du 19-03-2019Nearly ready to go for the final TT at #TirrenoAdriatico. Will give it my best! Grazie for the support this week Italy!
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
19-03-2019 14:44:07

Message de Team INEOS du 19-03-2019A message to our fans following today’s news that Team Sky will become Team INEOS from 1 May. We’re excited to take you on our new journey.

📰 > http://teams.ky/ToOurFans
En voir plus

Andrey AmadorAndrey Amador
19-03-2019 14:40:02

Message de Andrey Amador du 19-03-2019Andrey Amador: "Mi trabajo es apoyar a nuestros líderes" : Gracias !!!!

https://www.esciclismo.com/actualidad/carretera/50500.html
En voir plus

Message de 5️⃣ days for the big day!🎉

5 dies i comencem!!🥳

5 días y empezamos!!🔝🔝

📷 Namuss Films
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
19-03-2019 14:30:30

Message de Team INEOS du 19-03-2019Team Sky will become Team INEOS from 1 May. The launch of Team INEOS will take place at the Tour de Yorkshire - http://teams.ky/TeamINEOS
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
19-03-2019 14:24:07

Message de Damiano Cunego du 19-03-201920 | 24 marzo - Bike Academy di primavera. Golfo dei Poeti! Ci vediamo lì! Bike Channel Sky 214 💥💪🏻🚴🏻‍♂️
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-03-2019 14:14:21

Message de Team Bahrain Merida du 19-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
🔥 Warming-up with @Elite ahead of ⏱️ ITT
🚴🏻‍♂️ Matej Mohorič
🚴🏻‍♂️ Vincenzo Nibali
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
19-03-2019 14:14:01

Message de Brabantse Pijl du 19-03-2019Heb je altijd al eens de Ronde van Vlaanderen als een echte VIP willen beleven?
Droom je ervan om de koers te volgen vanuit de wedstrijdwagen?
🚴🏼‍♂ Speel dan vanaf 31 maart...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
19-03-2019 14:00:51

Message de Movistar Team du 19-03-2019🇧🇪🚴‍♀️ Disfrutando un día más del pavé flamenco con las Movistar Team ☺️

Este miércoles, la Danilith Nokere Koerse 👉 movte.am/GuiaNokere19

#AzulCieloYMásAllá Ⓜ️
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
19-03-2019 13:52:04

Message de Hincapie Racing du 19-03-2019Looking forward to racing Circuit des Ardennes International again this year!
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
19-03-2019 13:30:33

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 19-03-2019Last week tough racing in Tirreno Adriatico but also a bit time to enjoy the Italian sun for Jenthe Biermans... wish him good luck for his home races in Belgium...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-03-2019 13:26:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-03-2019#TirrenoAdriatico Ultimi accorgimenti per Giovanni Visconti prima della partenza
Last check up for Giovanni Visconti before the start

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
19-03-2019 13:23:56

Message de Tour of Norway du 19-03-2019Sunny day, funny day in Region Stavanger where Tour of Norway will start this year! 😁🌞
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-03-2019 13:19:59

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-03-2019#TirrenoAdriatico 13'18" il tempo di Luca Pacioni
13'18" the time for Luca Pacioni

#OurTimeIsNow
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
19-03-2019 13:17:45

Message de Jan Polanc-Polde du 19-03-2019💪💪💪💪💪🔝🔝🔝👏👏👏🍀🍀🍀 #ridetogether #yearoftolerance #UAETeamEmirates
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
19-03-2019 13:15:35

Message de Arctic Race of Norway du 19-03-2019🇧🇻️ 📺 Vi ❤️ å vise frem Nord-Norge til resten av 🌍!

🇬🇧 📺 We ❤️ to showcase Northern Norway to the entire 🌍!
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-03-2019 13:10:58

Message de Team Bahrain Merida du 19-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
🌈 The World TT Champion Rohan Dennis is about to start!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-03-2019 13:03:45

Message de Team Sunweb du 19-03-2019📸 Herzog Medical compression socks are keeping Sam Oomen fresh before the TT as he looks to defend his white jersey at #TirrenoAdriatico 🇮🇹
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
19-03-2019 13:02:33

Message de Jessenia Meneses du 19-03-2019Buenos días 🌧🥶☔️🖤
.
.
.
📸 @_miguelborrero
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
19-03-2019 13:02:04

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 19-03-2019Acabo de conocer al hombre del mazo sudafricano!!! Pega fuerte también eh, no se anda con tonterías!!! Quizás pega más fuerte que en Europa diría yo!!!!
🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵
📸: @davidacedo
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
19-03-2019 12:59:18

Message de Tiago Machado du 19-03-2019FELIZ DIA DO PAI a todos os PAIS do mundo... não sou o melhor pai do mundo, mas tenho o melhor filho do mundo ❤
Melhor de mim 😍
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
19-03-2019 12:40:58

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 19-03-2019Tomorrow 2016 winner 🏆 Timothy Dupont returns to Nokere Koerse. Also Yoann Offredo makes his comeback to racing 😎

Our full Wanty-Gobert line-up 👇

🚴‍♂️ Frederik Backaert
🚴‍♂️ Tom Devriendt
🚴‍♂️ Aimé De...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-03-2019 12:39:17

Message de Team Bahrain Merida du 19-03-2019🇮🇹 #TirrenoAdriatico
#BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys' ITT ⏱️ start times:
13:25 @PhilBauhaus
13:32 @MarcelSieberg
14:10 @RohanDennis
14:33 @JanTratnik
15:30 Matej Mohorič
15:35 Vincenzo Nibali
📸 @PhilBauhaus is the first of our riders to roll down the ramp ⤵️
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
19-03-2019 12:22:11

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 19-03-2019La vie n’est pas facile, et la vie d’athlète ne l’est pas toujours non plus. Peut-être que ce post va vous paraître un peu commercial, mais je voulais simplement remercier...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
19-03-2019 12:02:30

Message de Rui Costa du 19-03-2019Olá :)
Antes de mais, um FELIZ DIA DO PAI a todos os senhores meus amigos e a todas as mães que fizeram/fazem o papel de pai na vida da...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
19-03-2019 11:34:53

Message de Equipe Arkéa Samsic du 19-03-2019Notre équipe pour la Danilith Nokere Koerse ! 🇧🇪
A suivre à partir de 15h15 sur Eurosport 2 📺 #AllezArkéaSamsic
En voir plus

CCC TeamCCC Team
19-03-2019 11:20:15

Message de CCC Team du 19-03-2019#TirrenoAdriatico TT start times 👇🏼

🇧🇪 Guillaume Van Keirsbulck 14:23
🇧🇪 Gijs Van Hoecke 14:38
🇧🇪 Nathan Van Hooydonck 14:41
🇵🇱 Łukasz Wiśniowski 15:07
🇺🇸 Joey Rosskopf 15:15
🇨🇭 Michael Schär 15:16
🇧🇪 Greg Van Avermaet 15:31

#RideForMore
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-03-2019 11:17:25

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-03-2019European time trial champion Victor Campenaerts heading out for a recon of the course in San Benedetto del Tronto, where the closing ITT of Tirreno Adriatico will take place. #TirrenoAdriatico

More...
Voir la vidéo

cyclingpro.net : E noi con lui!
Voir le lien

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 19-03-2019Mitchelton-SCOTT looking to repeat its first Monument victory at Milan – San Remo : Hai fatto bene i compiti?
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
19-03-2019 11:06:37

Message de UAE Team Emirates du 19-03-2019‪⏰Our start schedule for today’s ITT Tirreno Adriatico 🇮🇹 :‬

‪- Oliviero Troia 13.34‬
‪- #TomBohli 13.36‬
‪- Simone Consonni 13.59‬
‪- Valerio Conti 14.04‬
‪- #FernandoGaviria 14.16‬
‪- Jan Polanc-Polde 15.37‬
‪- Rui Costa 15.45‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 19-03-2019Evaldas Siskevicius et Ramunas Navardauskas nous ont ramené de leur beau pays la Lituanie de délicieuses confitures naturelles de la marque 7 Ievos Namai 😋
Breakfast are delicious for the Marseillais...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
19-03-2019 11:04:18

Message de Israel Cycling Academy du 19-03-2019When you look at Davide Cimolai numbers ( 4th pic) from yesterday 2nd place sprint in Tirreno Adriatico you understand why sometimes people tend to overestimate the important of numbers....
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-03-2019Enjoy your Maes, Loulou! You've earned it!
#matenmakkersmaes
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-03-2019 10:48:16

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-03-2019Mitchelton-SCOTT looking to repeat its first Monument victory at Milan – San Remo : PREVIEW 📰 "I have done my homework, let’s see on Saturday. ” - Matteo Trentin 🎙️

#MSR...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 19-03-2019🇧🇪 #NokereKoerse

Hier komt onze volgende wedstrijd al: de kasseiklassieker Danilith Nokere Koerse! Deze 7 staan op de startlijst voor #ROC. Succes, mannen! 🔥

**

It's time for another cobbled classic: Nokere Koerse!...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-03-2019 10:41:31

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-03-2019Hear from European time trial champion Victor Campenaerts ahead of today's ITT in San Benedetto del Tronto, the final stage of Tirreno Adriatico.

Check Victor's power in the Velon CC...
Voir la vidéo

Tour of the AlpsTour of the Alps
19-03-2019 10:30:00

Message de Tour of the Alps du 19-03-2019Beautiful things often need time, but in this case we won’t have to wait much longer.
Get ready for the emotions of the Tour of the Alps – few weeks...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
19-03-2019 10:25:26

Message de Ondřej Cink du 19-03-2019#Repost @kross_racing_team with @get_repost
・・・
It definitely was an Epic effort 💪 After a lot of bad luck on Monday, @manteconsergio and @ondrejcink showed an incredible fighting spirit and finished 2nd today...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 19-03-2019📌 Le 24 mars GP de Denain pour les Marseillais!
🚴‍♂️ Composition de l'équipe / Line up:
Joseph Areruya
Alexis Guérin
Brenton Jones
Przemyslaw Kasperkiewicz
Jérémy Leveau
Evaldas Siskevicius
Julien Trarieux
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
19-03-2019 10:22:00

Message de Tom Bohli Followers du 19-03-2019#TirrenoAdriatico2019
Tom Bohli startet 13:36Uhr

Tom will start at 13:36pm
Go,go, all in!!💪
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
19-03-2019 10:15:32

UPDATE : Sofie start morgen NIET in Nokere.
De gevolgen van de val van vorig weekend zijn nog te nadrukkelijk aanwezig, waardoor het medisch team heeft beslist om geen risico's te...

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 10:00:02

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019Ultima tappa della Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> 2019: una crono individuale per incoronare il Re dei due mari!
Voir la vidéo

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
19-03-2019 09:59:36

Message de Team Cycling Funvic du 19-03-2019👏👏 Vitórias do fim de semana em destaque no Tribuna do Norte, principal jornal de Pindamonhangaba
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
19-03-2019 09:56:46

Message de Israel Cycling Academy du 19-03-2019Tour de Taiwan 🇹🇼 : Make or break

It’s so simple and so complicated for us in Taiwan going into the 4th critical stage tomorrow.

How can both contradicted words...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-03-2019 09:51:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-03-2019#TechTuesday ⚙️ It’s time trial day at Tirreno-Adriatico and who better to talk us through our TT speed weapon than the Australian national champion, Luke Durbridge1?! 🇦🇺

THIS is our SCOTT...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-03-2019‪Monday was another great day for Julian Alaphilippe Officiel at Tirreno-Adriatico: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2175/tirreno-adriatico-stage-6‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-03-2019 09:42:09

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-03-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: GIOVANNI LONARDI È IL LEADER DELLA CLASSIFICA GENERALE. : 📣 Giovanni Lonardi è il nuovo leader della classifica generale del Tour De Taiwan國際自由車環台公路大賽
🚴🏻 Maglia gialla conquistata...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
19-03-2019 09:36:58

Message de Damiano Cunego du 19-03-2019La mia nuova Exept Bike in assetto corsa.
12 velocità Sram Red.
Ruote DT Swiss freno a disco.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
19-03-2019 09:27:20

Message de Israel Cycling Academy du 19-03-2019Just ❤️ to see this :

Israeli 🇮🇱 and Italian 🇮🇹 covering the story of our Italian Davide Cimolai and his ICA team impressive with that impressive 2nd...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
19-03-2019 09:23:31

Message de Diana Peñuela du 19-03-2019Aquí un recuerdo de @strade_bianche porque se viene otro bloque de acción en Bélgica e Italia 🇧🇪 🇮🇹 .

Next races whit @alecipolliniteam 🧗🏽‍♀️#nokerekoerse .
🚵🏼‍♀️ #trofeobinda .
🚴🏻‍♀️💨 #depanne .




@alecipolliniteam #yellowfluoorange💛
@alecyclingofficial...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 19-03-2019Aujourd'hui, c'est le contre-la-montre final de Tirreno Adriatico !

Thibaut Pinot est 7e du classement général et s'élancera à 15h51. Le vainqueur du chrono du Tour d'Algarve Stefan Küng partira...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-03-2019 09:16:41

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-03-2019TOUR DE TAIWAN - TAPPA 3

Quattro corridori della Neri Sottoli - Selle Italia - KTM nel primo gruppo nella 3^ tappa del Tour de Taiwan con arrivo a Shigang

Il migliore...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
19-03-2019 09:06:00

Message de José Mendes du 19-03-2019FELIZ DIA DO PAI
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
19-03-2019 09:03:16

Message de Anthony Roux Cycling du 19-03-20196e étape Tirreno Adriatico ! Étape de stress usante avec une nouvelle arrivée massive! 🇫🇷´🇮🇹
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
19-03-2019 09:03:02

Message de Team Bahrain Merida du 19-03-2019🇹🇼 #TourdeTaiwan
Chun-kai Feng is still holding the blue jersey as the best Asian rider, after stage 3, on which he was 13th. He is 5th in GC (+10")
📸 Photo credits:...
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 09:00:01

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019La conclusione della Tirreno-Adriatico è a San Benedetto del Tronto per la “volata” finale. Si tratta di una Cronometro individuale che attraversa Porto d’Ascoli e San Benedetto del Tronto, cuore...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
19-03-2019 08:40:41

Message de Rick Zabel du 19-03-2019Es rollt wieder. 😀 Die erste Woche mit richtigem Training nach meiner Gehirnerschütterung liegt hinter mir. Dass das Wetter dabei meistens mies war - ganz egal! Hauptsache die Begleitung stimmt!...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
19-03-2019 08:05:00

Message de The Tour Of Britain du 19-03-2019Former OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 winner Steve Cummings celebrates his birthday today 🎂.

Let's take a look at how he won the 2016 race to celebrate...

#OVOToB
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
19-03-2019 08:00:23

Message de Rui Costa du 19-03-2019Uma pequena homenagem ao meu herói de todos os dias.
Amo-te PAI ❤
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
19-03-2019 08:00:00

Message de Tirreno Adriatico du 19-03-2019🔱 ‍Tirreno Adriatico NAMEDSPORT> 2019
🗓 Tappa 7
⏱ ITT San Benedetto Del Tronto
📏 10 km
⏰ Prima partenza 1.00 PM
🏁 Ultimo arrivo 4.10 PM ca
#TirrenoAdriatico
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
19-03-2019 07:47:56

Message de Tour du Gevaudan du 19-03-2019Toutes les informations sur l'épreuve 2019 https://www.calameo.com/read/005290569ccbdd55e9598
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
19-03-2019 07:46:16

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 19-03-2019#TirrenoAdriatico

TAPPA 7 - STAGE 7

🏠 San Benedetto del Tronto
🏁 San Benedetto del Tronto
▶️ 🇮🇹
13:49 Luca Pacioni
14:11 Sebastian Schönberger - Cyclist
14:43 Dayer Quintana Rojas
14:47 Giovanni Visconti
15:01 Davide Gabburo
15:08 Edoardo Zardini
15:14...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
19-03-2019 07:30:00

Message de André Greipel du 19-03-2019Paris-Nicee est maintenant terminé et la semaine n'a pas rempli les attentes. Nous nous sommes fait beaucoup de choses et personnellement, moi aussi. Avec Warren Barguil et Maxime BOUET, nous...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
19-03-2019 07:29:33

Message de Brenton Jones du 19-03-2019Off to my first few races in Europe.
20th - Danilith Nokere Koerse
22nd - Bredene Koksijde Classic
24th - GP Denain
Keen to go racing and have a strong performance with...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-03-2019 07:29:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-03-2019Oggi ci affidiamo a lui. Tom Bohli ha già dimostrato in passato che nelle cronometro brevi , può far bene. Speriamo che abbia risparmiato un po' di forze , l'...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
19-03-2019 07:24:07

Message de Österreich Rundfahrt du 19-03-2019Zum 20. Mal wird Kitzbühel - Tirol Etappenort in der Geschichte der größten Radsportveranstaltung Österreichs - Anlass genug, die Entscheidung des Rennens 2019 dort stattfinden zu lassen!

Am Donnerstag, den 11....
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
19-03-2019 07:19:07

Message de Jens Keukeleire du 19-03-2019Keukeleire: “Ik wil Roubaix winnen” : Mooi interview met onze Jens!👌🚴🏻‍♂️🙌
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-03-2019 07:03:21

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-03-2019📸The official album of the NIPPO Vini Fantini Faizanè riding the Tour de Taiwan
🇹🇼 Tutte le foto più belle del team NIPPO Vini Fantini Faizanè al Tour de Taiwan, dal...
Voir les 30 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
19-03-2019 07:01:00

Message de Team Novo Nordisk du 19-03-2019Would You Give Back Your Diabetes Diagnosis? : Have you ever thought about how #diabetes has affected your life in a positive way?

Find out what the TNN Ambassadors see...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-03-2019 07:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-03-2019TODAY 📅 It’s the final and decisive stage of #TirrenoAdriatico with a 10km TT set to decide the race 🇮🇹🏁

The first rider off the ramp will set off at...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt