ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Lex AlbrechtLex Albrecht
20-03-2019 23:00:24

Message de Lex Albrecht du 20-03-2019Ride With Me This Summer! : Usually I turn down the chance to ride with friends and other cycling enthusiasts. Either I'm far away racing, or sticking to a...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
20-03-2019 22:56:58

Message de Amgen Tour of California du 20-03-2019The world’s best come to WeatherTech Raceway Laguna Seca to put their auto speed to the test 🚗💨 On May 15th, the world’s best cyclists will kick off Stage 4...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
20-03-2019 22:10:41

Message de Fans de Marvin Tasset du 20-03-2019GP Pierre Dewailly 2019 à Esplechin (121 km: 11X11):
Marvin termine 59è dans le peloton sprint en 02h44'30" derrière Emil Lindgren (158 partants, 43 DNF) (y)
📷 Edith Lebleu👌
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
20-03-2019 21:58:13

Message de Fans de Marvin Tasset du 20-03-2019GP Pierre Dewailly 2019 à Esplechin (121 km: 11X11):
Marvin termine 59è dans le peloton sprint en 02h44'30" derrière Emil Lindgren (158 partants, 43 DNF) (y)
📷 Didier Fourez 👌
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-03-2019First Belgian race of our young wolf is done and dusted 👍
Photo: GettySport
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
20-03-2019 21:18:38

Message de Jens Keukeleire du 20-03-2019Tirreno 2019
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
20-03-2019 21:11:38

Message de Julien Simon du 20-03-2019Amitiés à Jean-Luc Reichmann
Question Julien Simon dans Les Douze Coups de midi
Team Cofidis
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
20-03-2019 20:36:55

Message de CCC Team du 20-03-2019A hectic day on the 🇧🇪 cobbles. Is there any other kind? #NokereKoerse #RideForMore 📷: Cor Vos
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
20-03-2019 20:35:27

Message de Volta a Portugal du 20-03-2019O basco Enrique Sanz (Euskadi Basque Country-Murias) de 29 anos “driblou” pela esquerda os adversários e venceu o sprint da etapa inaugural da 37ª Volta ao Alentejo Crédito Agrícola.
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-03-2019The jet lag buster - EF Education First Pro Cycling : Jet lag. The kryptonite of the long-haul traveler. Tip one from head team doc Kevin Sprouse? Resist the 📱....
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
20-03-2019 20:28:48

Message de Michael Gogl du 20-03-2019Nokere Koerse war der ganz „normale“ belgische Wahnsinn. Heltik und Chaos. 500m vor dem Ziel konnte ich gerade noch so einen Sturz bei 65+ kmh verhindern. Mein Teamkollege war nicht...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
20-03-2019 20:14:37

Message de Michael Valgren du 20-03-2019m.feltet.dk : Valgren og Boasson Hagen skipper Milano-Sanremo
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
20-03-2019 20:12:32

Message de Kristian Sbaragli du 20-03-2019Oggi Nokere andata ... purtroppo rimasto coinvolto nella caduta ai 500 metri dal traguardo .. adesso concentrato per Sabato : Milano Sanremo .

Nokere done & dusted unluckily I got...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
20-03-2019 20:07:36

Message de Luis Ángel Maté du 20-03-2019La primavera ya está aquí! Mucha salud y bicis para todos! ☝🏼🚴🏼‍♂️
#cofidismyteam ⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

Rui CostaRui Costa
20-03-2019 20:05:59

Message de Rui Costa du 20-03-2019Hoje também é dia do PAI ♡
Basta querermos! 🤗
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
20-03-2019 20:03:33

Message de Ermenault Corentin du 20-03-2019Des grosses charges de travail se passent sur Nice pour moi avec @mat.jeanne et Cycle Training pour préparer les gros objectifs à venir ! Petite vidéo sur le vélo contre...
Voir la vidéo

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
20-03-2019 19:57:40

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 20-03-2019Cada día decimos lo mismo, que si es dura, que si estaba muerto....bla bla bla......pues no!!! Hoy @josehermida y un servidor hemos ido de lujo!!!!!🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦

🎥: @davidacedo
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
20-03-2019 19:55:42

Message de Lex Albrecht du 20-03-2019I haven’t seen any bears up here, so I’m not sure how big they actually are. The pinecones in Big Bear, California are as big as my head though.
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
20-03-2019 19:54:54

Message de Jesus Hernandez du 20-03-2019Acabo de enterarme que hoy es el día de la felicidad!!
Pues nada todos a sonreír y a pensar en todas esas cosas qué cada día os hacen feliz!!!!!☺️☺️☺️☺️☺️☺️🐹
#diadelafelicidad
#enjoythelife
#sonreiresgratis...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
20-03-2019 19:53:06

Message de Florian Sénéchal du 20-03-2019© Luc Claessen/Getty Images
Voir les 3 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-03-2019I tifosi della riviera sono pronti....#Milanosanremo....magliette al🔝🔝🔝 forza Matteo Trentin !
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
20-03-2019 19:48:43

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 20-03-2019Pechdag bij de ploeg vandaag in Nokere Koerse

Helaas geen Amaury Capiot in de ploeg vandaag door last aan de knie na een val vorige zondag in de Ronde van Drenthe....
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-03-2019 19:48:16

Message de UAE Team Emirates du 20-03-2019“It was a good day, I always felt good and I had my chance to win.” Jasper Philipsen said after his 🥉third place in the Danilith Nokere Koerse 🇧🇪.

📝Full report...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
20-03-2019 19:45:07

Message de Volta a Portugal du 20-03-2019Volta a Portugal a partagé 106 photos.
Voir les 106 photos

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
20-03-2019 19:37:23

Message de OLLY FANS CLUB du 20-03-2019Tutto pronto per la Milano Sanremo , squadra top .....si può vincere 👍
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 19:36:11

Message de Team Sunweb du 20-03-2019Our first win of the season at Nokere Koerse | Team Sunweb : Some pictures of our first win of the season at Nokere Koerse 🇧🇪 this afternoon with Cees...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-03-2019 19:36:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-03-2019He’s set to start his first Monument at Milan-San Remo this weekend, but we wanted to know some more of Edoardo Affini’s ‘firsts’ 😜🎥
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-03-2019 19:28:51

Message de Trek-Segafredo du 20-03-2019The team raced the Nokere Koerse in Belgium today, and after a very tough race, a reduced bunch arrived for the sprint.

Unfortunately, our young sprinter Matteo Moschetti was...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-03-2019Loulou in Paradisco 😂😂😂😂
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 20-03-2019🇧🇪 #NokereKoerse

🏁 4e plaats voor Boy van Poppel! Knap werk, mannen! 👏
🎙️ Boy: "Het team reed supersterk!"

📸 Wedstrijdbeelden op onze Twitter- en Instagram-pagina's:
https://www.instagram.com/roompot_charles/
https://twitter.com/roompot_charles

**

🏁 4th place for Boy van Poppel today!...
Voir la vidéo

Mikael CherelMikael Cherel
20-03-2019 19:08:32

Message de Mikael Cherel du 20-03-2019Mon fils, mon plus grand fan 😍
#ALLEZALM
•⠀⠀
•⠀⠀
•⠀⠀

#instacycling #cyclingshots #cyclist#fromwhereiride #roadcycling#stravacycling #outsideisfree #cyclinglife#livetoride #cyclinglife#cyclingphotos #velo #bici #bicicletta#ciclismo #cycling #cyclingpics #procycling @rosti.it @bikepacanca ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-03-2019 19:07:09

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-03-2019The first monument of the year: the mightly Milan-Sanremo 2019 is upon us on Saturday: our roster for the race:
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
20-03-2019 19:03:37

Message de Israel Cycling Academy du 20-03-2019Race report from The Belgian Nokre Koerse :

THE CRASH THAT DERAILED US

Some tough luck in Belgium this late afternoon had turned a otherwise aggressive and promising ICA performance...
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
20-03-2019 19:01:46

Message de Burgos BH du 20-03-2019Próximo viernes, Bredene Koksijde Classic (🇧🇪) para siete 'morados'.

👉 burgosproteam.com/previa-bredene-koksijde/
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-03-2019 19:00:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-03-2019Dietro un Campione con la c maiuscola che ha fatto la storia del ciclismo italiano negli ultimi anni. Davanti i nostri due campioncini, la c per ora è appena pronunciata,...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
20-03-2019 18:57:20

Message de Route Adélie de Vitré du 20-03-2019Nous sommes heureux de vous annoncer la présence sur notre épreuve de Inès Josso , Miss Vélo France 2018, qui a eu la gentillesse d’accepter notre invitation.
Excellente Coureuse cycliste...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 20-03-2019MELGAÇO TAÇA DE PORTUGAL XCM #1
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-03-2019 18:47:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-03-2019‪Devinez qui a retrouvé ses routes d’entraînement aujourd’hui... 😏‬

‪#ThereIsNoTry ‬
Voir la vidéo

Franck BonnamourFranck Bonnamour
20-03-2019 18:44:37

Message de Franck Bonnamour du 20-03-2019GP Nokere

Aujourd'hui l'objectif était de bien placer Bram Welten notre sprinteur pour l'arrivée et pour ma part de suivre les attaques dans le final.

Il y a eu énormément de...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
20-03-2019 18:35:56

Message de Equipe Arkéa Samsic du 20-03-2019Aujourd’hui sur la Danilith Nokere Koerse, l’équipe s’est montrée sur une course animée par la nervosité et les chutes. Clément Russo a attaqué à 20 kilomètres de l’arrivée, et Bram...
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
20-03-2019 18:33:20

Message de Darwin Atapuma du 20-03-2019Disfrutando en lugano suiza 🇨🇭 de estos lindos paisajes @ Lugano, Switzerland
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
20-03-2019 18:30:08

Message de Paweł Bernas du 20-03-2019#raceday #ridegiant #rideformore #cccteam4unicef #helpingriderstofly
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-03-2019Can you guess the Deceuninck - Quick-Step rider? 😃
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 20-03-2019Deuxième journée de tournage sur les routes du Département de la Correze pour les équipes de LTV Limousin ☀️🎥😍
On vous donne rendez-vous le jeudi 16 mai pour découvrir en vidéo...
En voir plus

Matteo FabbroMatteo Fabbro
20-03-2019 18:13:34

Message de Matteo Fabbro du 20-03-2019Un grazie a Suiveur per quest’intervista!
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
20-03-2019 18:11:32

📰 Résultat

Le Néerlandais Cees Bol (Sunweb) a remporté la 74e édition de la Nokere Koerse, qui s'est déroulée entre Deinze et Nokere sur une distance de 195,6 km. Il...

Le Tour de FranceLe Tour de France
20-03-2019 18:03:43

Message de Le Tour de France du 20-03-20194 months before the mythical climb of the Col du Tourmalet, we may have seen some riders, but with skis on... ⛷🚵‍♀💖

À quatre mois de l'ascension mythique du Tourmalet, on...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
20-03-2019 18:03:07

Message de Team INEOS du 20-03-2019Duo held up by late Nokere Koerse crash : RACE REVIEW: Chris Lawless and Kristoffer Halvorsen narrowly avoided a final-kilometre pile-up at Nokere Koerse.

More: http://teams.ky/Nokere19
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-03-2019 17:59:05

Message de CCC Team du 20-03-2019REACTION: In a crash-marred bunch sprint to the line at #NokereKoerse, Szymon Sajnok finished just outside the top ten, in 11th place.

Read what Szymon and DS Steve Bauer had...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
20-03-2019 17:58:01

Message de BORA-hansgrohe du 20-03-2019Pascal Ackermann takes second place at Danilith Nokere Koerse. Read more here: https://bit.ly/2TShxyj
---
Pascal Ackermann erringt zweiten Platz bei Danilith Nokere Koerse. Lest mehr hier: https://bit.ly/2ulSTaA

#BORAhansgrohe
Photo credit: BettiniPhoto
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-03-2019 17:54:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-03-2019Jasper Philipsen sul terzo gradino del podio alla Danilith Nokere Koerse. 📷Tommy Tano 💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
20-03-2019 17:51:26

Message de Paris-Nice du 20-03-2019📈 🇫🇷Paris-Nice 2019 en chiffres ⬇
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 17:51:06

Message de Team Sunweb du 20-03-2019🗣"It was a really good job from the guys and I'm super happy to have had the legs to finish it off for them: it was a team win."

Cees Bol...
En voir plus

Paris-NiceParis-Nice
20-03-2019 17:50:35

Message de Paris-Nice du 20-03-2019📈 Paris-Nice 2019 in figures ⬇
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
20-03-2019 17:42:45

Unfortunately got caught up in a crash today and it ended my race early after 150/200km’s. No damage, just a corked left calf muscle and a change of bikes but...

Message de Team Delko Marseille Provence du 20-03-2019Pour ceux qui auraient vu le "beau soleil" de Brenton Jones sur le Danilith Nokere Koerse aujourd'hui, rien de grave pour notre Australien qui a la tête dure! 😓
Joseph...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-03-2019❓❗ou ❔❕ - Alexandre Geniez

- Alex, Ventoux ou Alpe D'Huez
- Tourmalet 😂

Entre Alpes et Pyrénées, le débat n'existe pas pour Alexandre Geniez.

PS: Posez vos questions en commentaires 😉.

-...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-03-2019A late crash in the peloton prevented Colombian Alvaro Hodeg Chagüi from fighting for a good result in Nokere Koerse: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3831/crash-disrupts-nokere-koerse-sprint
Photo: GettySport
En voir plus

Message de La "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. arriba en 4 dies! 🚴‍♂️

4⃣ days for the first stage of #VoltaCatalunya 2019!

4 días y empezamos!! 😁

📷 Namuss Films
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
20-03-2019 17:32:51

Message de Dwars door Vlaanderen du 20-03-2019Our eye-catcher where the riders will pass by twice in the 74th edition of our race. Do you recognize the climb? #DDV19
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
20-03-2019 17:31:59

Message de Le Tour de France du 20-03-2019⭐ Les Yvelines, terre d'accueil de la dernière étape du Tour de France jusqu'en 2023 ! ⭐

#TDF2019 #TDF2020 #TDF2021 #TDF2022 #TDF2023
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
20-03-2019 17:31:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 20-03-2019Belle échappée de 170km de Yoann Offredo à 🇧🇪 Nokere Koerse aujourd'hui 👊

"J’ai eu un virus assez important qui m’a très fatigué donc c’est important de prendre des courses...
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
20-03-2019 17:30:41

Message de Dorian Godon du 20-03-2019Mon premier Monument 😍. Let’s go for Milan San remo 👊.
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-03-2019 17:23:59

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-03-2019Met minder dan 1 seconde verschil won Primoz de Tirreno😱
Met AGU werken we aan 'the best kit possible'👇🏼
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
20-03-2019 17:20:55

Message de Volta a Portugal du 20-03-2019Volta a Portugal a partagé 8 photos.
Voir les 8 photos

Tiago MachadoTiago Machado
20-03-2019 17:14:19

Message de Tiago Machado du 20-03-2019Primeira etapa da #voltaaoalentejo foi daqueles dias de stress à conta do vento!!! Se ontem quando cortei a barba me senti mais jovem 20 anos, que dizer hoje quando vi...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-03-2019🇮🇹 Milan-San Remo
🗓 23/03

⚠ 1er Monument de la saison

🇧🇪 Oliver Naesen
🇫🇷 Romain Bardet
🇫🇷 Nans Peters
🇫🇷 Julien Duval
🇺🇸 Larry Warbasse
🇫🇷 Dorian Godon
🇫🇷 Clement Venturini

#allezALM
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
20-03-2019 17:06:53

Message de Rally UHC Cycling du 20-03-2019It's not too late to register for the 3rd Annual Tour de Triangle Ride in Raleigh, NC on Saturday, April 13th.

Register now: rallyte.am/TourDeTriangle2019 🦋

All event proceeds will help fund...
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-03-2019 17:01:00

Message de Tour de l'Avenir du 20-03-2019📈3 : Les lauréats du classement par points du Tour de l'Avenir qui ont aussi remporté le maillot du Le Tour de France 👕 ▶️ L'Allemand Olaf Ludwig(1982, 1983),...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
20-03-2019 16:57:59

Message de Audrey Cordon-Ragot du 20-03-2019De retour de l'entraînement avec Nolann Mahoudo, junior très prometteur du VCP Loudéac, je vous propose un peu de lecture ! 😊⬇

DirectVelo 🗞 https://www.directvelo.com/actualite/72780/audrey-cordon-ragot-c-est-ce-qu-il-me-manquait?fbclid=IwAR1rFhxdAIMPYEMf9f76Xn2g9t_7ER2a_qagISPtMmBXtMHGtI4z7_5Ct8s
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
20-03-2019 16:53:15

Message de Amgen Tour of California du 20-03-2019🚨SWEEPSTAKES ALERT🚨

Enter for your chance to win this Zipp Speed Wheel Set- the 303 Firecrest Carbon Clincher Tubeless Disc-Break! 🚲

Enter here👉🏼 goo.gl/aCngDb

#zippspeed #makingyoufaster
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
20-03-2019 16:47:31

Message de Ondřej Cink du 20-03-2019Focus before the hot spot bonus 😎 and we did it bro @manteconsergio 🔥🤜🤛
@capeepic
@kross_racing_team
@krossbikes
@abus_cycling
@ascdukla
@asporteyewear
#capeepic #krossbikes #krossracingteam #mountainbiking #cycling #mtb #fullgasmtb 📸 @marksampsonct
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
20-03-2019 16:45:50

Message de Tour du Gevaudan du 20-03-2019L arrivée de la première étape à Naussac
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-03-2019 16:43:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-03-2019TOUR DE TAIWAN: ETIENNE VAN EMPEL SUL PODIO DELLA 4^ TAPPA

E' mancato davvero poco all'olandese Etienne Van Empel per conquistare la sua prima vittoria da professionista nella 4^ tappa del...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
20-03-2019 16:41:07

Message de Tour du Gevaudan du 20-03-2019Saint-Bauzile, lieu de départ de la deuxième étape du Tour du Gevaudan Occitanie, il y aura de la place pour se garer
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-03-2019 16:39:15

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-03-2019TOUR DE TAIWAN: ETIENNE VAN EMPEL ON THE PODIUM OF THE 4TH STAGE

Etienne Van Empel was very close to his first professional win in the 4th stage of the Tour...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-03-2019 16:38:45

Message de CCC Team du 20-03-2019PREVIEW: CCC Team at #MilanoSanRemo

“I’ve been in the top ten on two occasions and I know I can do a good performance, particularly if we race hard as I can...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 16:33:37

Message de Team Sunweb du 20-03-2019That winning feeling! 🎉

#KeepChallenging #CreatingMemories #NokereKoerse
En voir plus

Kévin REZAKévin REZA
20-03-2019 16:30:04

Message de Kévin REZA du 20-03-2019Petit retour sur ma seconde course au soleil, d’ailleurs faudrait sans doute la rebaptiser la course venteuse... enfin je me comprends 😅🌬
Je pense que c’était une semaine assez mitigée...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-03-2019 16:26:37

Message de UAE Team Emirates du 20-03-2019‪🥉Jasper Philipsen sprinting to 3rd place at the Danilith Nokere Koerse 🇧🇪!‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬#NokereKoerse
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-03-2019 16:23:09

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-03-2019Ottimo terzo posto del nostro Jasper Philipsen alla Nokere. In una volata funestata da una brutta caduta il nostro belga 🇧🇪 è andato vicinissimo alla vittoria. Un plauso a tutto...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-03-2019 16:21:54

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-03-2019Il fallait passer entre les chutes aujourd'hui sur Danilith Nokere Koerse. Jonas Van Genechten prend la 6e place au terme d'un sprint sur les pavés du Nokereberg.

#ThereIsNoTry l #NokereKoerse
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
20-03-2019 16:16:23

Message de Damiano Cunego du 20-03-2019Ragazzi, ecco il programma della Granfondo Gavia e Mortirolo.
Vi siete già iscritti?
#gfdc19 #damianocunego
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
20-03-2019 16:07:04

Message de Rund um Köln du 20-03-2019Abstand. Danke!
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 20-03-2019C'est la reprise après Paris-Nice ! Les Marseillais auront pu bénéficier des bienfaits de la thérapie cellulaire Indiba Activ France ! Commentaire du kinésithérapeute: "Lors de Paris-Nice, course à étapes...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
20-03-2019 15:55:13

Enrique Sanz (Euskadi Basque Country-Murias) é o primeiro Camisola Amarela da 37ª Volta ao Alentejo Crédito Agrícola.
Todos os pormenores da 1ª etapa: bit.ly/37VA_Direto1

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-03-2019Les Terre-et-Ciel comptent sur vous cette saison. Rejoignez le club officiel des supporters d'@AG2RLMCyclisme.

🔹Des réductions sur la boutique officielle
🔹Un Kit du supporter
🔹Votre place dans les rassemblements supporters sur...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
20-03-2019 15:30:23

Message de Jasper Stuyven du 20-03-2019To me, clothing is a form of self-expression!

Dit jaar opnieuw strak in het pak dankzij LEF Mode in samenwerking met Ted Baker & Zilton!

📸 Kramon
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-03-2019"The team win means that the teamwork is there. We achieved the team win because we worked for + with each other every single day. Winning the team class is...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-03-2019Mitchelton-SCOTT on Twitter : https://twitter.com/MitcheltonSCOTT/status/1108381705503756289?s=19
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
20-03-2019 15:02:36

Message de Edward Theuns Fanpage du 20-03-2019Paris-Nice confirmed my good form! Finished the race with great legs and this gives me a lot of confidence for what's coming!

-Milano-San Remo
-De Panne Classic
-E3 BinckBank Classic
-Gent-Wevelgem

Greets.
Eddie

#LooneyTheuns #ComingUp #Ready
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 14:47:20

Message de Team Sunweb du 20-03-2019A 7th place finish for Susanne Andersen at Nokere Koerse | Team Sunweb : 🗣 "We tried to attack the tougher parts of the course to make the day hard,...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-03-2019 14:44:19

Message de Team Novo Nordisk du 20-03-2019Showing the #ChangingDiabetes jersey is always the goal at Milano Sanremo! Take a look back at last year's race when Charles starred in the breakaway.

Who wants to see a rider...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-03-2019 14:23:43

Message de Trek-Segafredo du 20-03-2019Yesterday was a big launch for Trek Bicycle with the ground-breaking Bontrager WaveCel helmet.

Join the wave and get the biggest advancement in protection against cycling concussions.

Our men's and...
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
20-03-2019 14:21:42

Message de Yousif Mirza du 20-03-2019👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
20-03-2019 14:10:44

Message de Bauke Mollema du 20-03-2019Fiets jij dit jaar mee tijdens mijn toertocht De Bauke Mollema Tocht!?

In het kort:
-routes van 65, 85, 125 en 200 kilometer (uitgepijld en GPS)
-fietsen door prachtige natuurgebieden en het aardbevingsgebied...
En voir plus

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
20-03-2019 14:08:29

Message de Bert-Jan Lindeman du 20-03-2019Joehoe! Bert-Jan naar de Ronde van Catalonië!

Bert-Jan heeft met zijn goede rijden een ticket verdient voor de Ronde van Catalonie (25 tot 31 maart). BJ mag sowieso vaak de zon...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
20-03-2019 14:02:24

Message de Julien Van den Brande du 20-03-20195 man voorop met een voorsprong van een 7tal minuten. Dit is het peloton met Julien, hij gooit zijn vestje af. #NokereKoerse
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-03-2019 14:00:02

Message de Astana Pro Team du 20-03-2019☝Jakob Fuglsang: "This was a victory for Michele Scarponi"

#AstanaProTeam #TirrenoAdriatico
Voir la vidéo

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 20-03-2019J-72 avant le GPPM 2019 : Aujourd'hui, rendez-vous dans les locaux du journal de Ouest-France Lorient, un des partenaires médias du GPPM qui, par ailleurs, a publié un premier article...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
20-03-2019 13:50:00

Message de Taylor Wavey Wednesday vibez with my goddess. 🐺🐺🐺 #love
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
20-03-2019 13:48:36

Message de Tour de Yorkshire du 20-03-2019"I just want to go on and conquer the world on my bike!"

Watch Michael's story on how getting involved with Yorkshire Bank Bike Libraries and Happy Days Cycles & Cafe...
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
20-03-2019 13:37:04

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 20-03-2019A strong and determined team for the 110th Sanremo : Zaterdag zal Dylan van start gaan in de 110de Milaan San Remo.
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-03-2019 13:32:33

Message de CCC Team du 20-03-2019Happiest when riding (or racing) with friends 😍.

#InternationalDayofHappiness 📷: Chris Auld Photography
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-03-2019Condividiamo volentieri: Dopo tanto lavoro, siamo fieri di presentarvi il #Vademecum #ACCPI 2019. In copertina ci sono i campioni d'Europa Matteo #Trentin e Marta #Bastianelli. https://t.co/iSDFZy525T https://t.co/IXHlhqKSil
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
20-03-2019 13:20:53

Message de Movistar Team du 20-03-2019💆‍♀️🥛 It's just as important to take care of what you eat and how much you sleep as it is to ensure perfect recovery for all of our athletes after...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
20-03-2019 13:18:30

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
20-03-2019 13:16:11

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 20-03-2019Our Yoann Offredo in the break of the day in Nokere Koerse 😎😎 Allez Yoyo!
Voir la vidéo

Ted KingTed King
20-03-2019 13:12:43

Message de Ted King du 20-03-2019You’ll Want to Sign Up for Ted King’s New Gravel Race ASAP : Hot digging dog, this is going to be a summer ho-down at Rooted Vermont! Mark your calendar...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-03-2019 13:04:45

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-03-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 20 photos.
Voir les 20 photos

Milano SanremoMilano Sanremo
20-03-2019 13:00:01

Message de Milano Sanremo du 20-03-2019Da Milano a Sanremo, adrenalina pura!
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-03-2019 12:59:47

Message de UAE Team Emirates du 20-03-2019📹Road to Milano Sanremo🇮🇹. Here’s our #lineup for the first Monument of the season:

Sven Erik Bystrøm 🇳🇴
#FernandoGaviria 🇨🇴
Alexander Kristoff 🇳🇴
Marco Marcato 🇮🇹
Jasper Philipsen 🇧🇪
Oliviero Troia 🇮🇹
Diego Ulissi 🇮🇹

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-03-2019 12:58:10

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-03-2019#InternationalDayOfHappiness #giornatamondialedellafelicità Big smiles for everyone! #TirrenoAdriatico
#OurTimeIsNow
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
20-03-2019 12:54:09

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 20-03-2019🚴‍♂️ La Copa de España élite y sub 23 regresa entre semana este jueves con el estreno en la competición del #GPPrimavera de Ontur, un clásico en el calendario amateur...
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
20-03-2019 12:47:08

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 20-03-2019Yo que venía con la ilusión de encontrármelo abierto de patas en el camino y me tengo que dejar la vida para pillarlo!!! Muy grande el motogepero!!! No se lo...
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-03-2019 12:46:33

Message de E3 BinckBank Classic du 20-03-2019Happy World Frog Day!!!

Wednesday, 20th of Mar (3/20/2019).

#e3binckbankclassic
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-03-2019 12:13:38

Message de Astana Pro Team du 20-03-2019🇮🇹Milano-Sanremo 2019

Team's roster: Davide Ballerini, Manuele Boaro, Dario Cataldo, Magnus Cort, Laurens De Vreese, Yevgeniy Gidich and Jonas Gregaard Wilsly.

Milano Sanremo
#MilanoSanremo
#AstanaProTeam
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
20-03-2019 12:05:23

Message de Zdenek Stybar du 20-03-2019NEXT : Milano SanRemo
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-03-2019We had a blast last night at our meeting with the fans, so we wanna say a big thank you to everyone who came to show their support for the...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
20-03-2019 12:00:01

Message de Arctic Race of Norway du 20-03-2019🇧🇻️ Tusen takk for 🙌🙌🙌 gjennom hele Finnmark! ❤️ Sees vi igjen i august?

🇬🇧 Thank you for 🙌🙌🙌 throughout Finnmark! ❤️ Will we see you again in August?
En voir plus

Ted KingTed King
20-03-2019 11:55:43

Message de Ted King du 20-03-2019Episode 28: Interview the Interviewer — Jim Merithew interviews Ted King : ‪Find out what happens when the interviewer becomes the interviewed — the 🎙 gets turned on me for...
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
20-03-2019 11:54:12

Message de Team Sondre Holst Enger du 20-03-2019I dag går vi for gull!
🇧🇪 Nokere Koerse (1.HC)
📅 20/3
📺 Eurosport Norge (15:00)
🚴🏼 152 (Startnummer)
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-03-2019 11:30:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-03-2019Prima di gareggiare alla Sanremo, sarà la nostra punta per la Nokere. L' anno scorso a 20 anni riuscì a tenere le ruote dei migliori e pur non disputando una...
En voir plus

Message de 🔜 La "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2019 és a punt de començar!! 😀🚴‍♂️

#VoltaCatalunya 2019 is coming!!👏🚵‍♀️

La Volta 2019 ya casi está aquí!!🍿🎞️

🎥 by Namuss Films
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
20-03-2019 11:27:21

Message de Audrey Cordon-Ragot du 20-03-2019⛑ Je suis heureuse de vous présenter mon casque Bontrager, partenaire de mon équipe Trek-Segafredo.

Sa particularité ? Il est équipé de la technologie WaveCel et c'est une première mondiale. Elle...
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
20-03-2019 11:26:14

Message de Milano Sanremo du 20-03-2019110a Milano-Sanremo presented by NAMEDSPORT>, annunciati gli iscritti >>> https://bit.ly/2U5xilD
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-03-2019 11:23:02

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-03-2019👊 Échauffement et ultimes réglages avant le départ de Danilith Nokere Koerse pour nos #MenInGlaz !

📺 À suivre dès 15h15 sur Eurosport 2.

#NokereKoerse l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 20-03-2019🇧🇪 #NokereKoerse

🗨️ "We hebben het goed gedaan in Le Samyn en willen dat gevoel verder zetten. Voor mij komt er nu een belangrijke periode aan. Ik hoop alvast op een...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 20-03-2019ROTOR Bike Components telling us what is watt! 🖐️

#RotorBikeComponents
Voir la vidéo

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
20-03-2019 11:14:29

Message de Rinaldo Nocentini du 20-03-2019Ragazzi vi aspetto ...pedaliamo insieme!!!
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
20-03-2019 11:07:40

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 20-03-2019Back in Belgium! Scenes before the start of Nokere Koerse in 🇧🇪 Deinze. Our Timothy Dupont took the win here in 2016!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
20-03-2019 10:58:10

Message de Volta a Portugal du 20-03-2019Volta ao Alentejo - 1ª Etapa : Bem-vindos à 37ª Volta ao Alentejo Crédito Agrícola.
124 🚴‍♂️ saíram de Montemor-o-Novo e têm pela frente 208,1 km até Moura. Acompanhe todas...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
20-03-2019 10:57:05

Message de Sean De Bie supporters du 20-03-2019Interview voor de start van 'Nokere koerse'
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-03-2019So if you wake up with the sunrise
And all your dreams are still as new
And happiness is what you need so bad
Set the alarms for 10am this Saturday
When Milano Sanremo...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-03-2019 10:37:39

Message de Team Novo Nordisk du 20-03-2019Help us wish our Swiss rider Oliver Behringer a very happy 23rd birthday! 🎂🇨🇭
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
20-03-2019 10:31:56

Message de La Vuelta du 20-03-2019⚡️ El final + viral: ¡Ares del Maestrat se impone en la Ronda 1!

🏁 Un final inédito que acaba con una subida intensa pero constante que comienza a 10...
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
20-03-2019 10:26:35

Message de Tom Dumoulin du 20-03-2019Introducing Hammer Captains : I will be Team Sunweb's captain at this year's Hammer Series! Pretty cool concept!
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-03-2019 10:14:10

Message de Team Bahrain Merida du 20-03-2019🇹🇼 #TourdeTaiwan
Queen stage today. Strong ride of Feng who took 10th and he is still the best Asian rider.
He's 5th in GC (+16") ahead of tomorrow's last stage.
📸 Photo credits:...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-03-2019 10:08:17

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-03-2019Preview on Nokere Koerse with DS Kurt Van de Wouwer

Nokere Koerse is another exciting Flemish race. After the start in Deinze, the riders have to cover 195.6 kilometres. Five local...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-03-2019 09:52:50

Message de UAE Tour du 20-03-2019Well done 👏🏻
#UAETour Tirreno Adriatico
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-03-2019 09:52:43

Message de CCC Team du 20-03-2019Buongiorno from Lake Garda 🇮🇹!

The sun is shining and the guys are heading out for a coffee ride. Not a bad way to spend a Wednesday morning! #RideForMore
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-03-2019 09:49:37

Message de Team Bahrain Merida du 20-03-2019teambahrainmerida.com : A year has already passed since Vincenzo Nibali's masterpiece. His attack with 6.5km to go remains one of the most spectacular actions of the past season. Saturday the...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
20-03-2019 09:49:31

Message de Israel Cycling Academy du 20-03-2019Tour De Taiwan 🇹🇼 :

When you give it all and you find out it’s

JUST NOT ENOUGH :

This is the exact story that unfolded a few hours ago in the...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
20-03-2019 09:24:51

Message de Zdenek Stybar du 20-03-2019Stage : 45th place - 38 second behind Victor Campenaerts

GC : 36th place - 18:58
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-03-2019 09:15:55

Message de UAE Team Emirates du 20-03-2019Hammer Series : 🔨 Alexander Kristoff will be our Captain for the Hammer Series!

Are you ready?

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-03-2019 09:00:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-03-2019Quando il team chiama, Manuele Mori risponde sempre presente. Dopo la buona prestazione al Gp Industria & Artigianato, lo rivediamo in gara alla Danilith Nokere Koerse. La gamba è quella...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-03-2019 08:55:00

Message de Team Novo Nordisk du 20-03-2019Get to Know Our Sponsors: Shimano : Did you know our sponsor Shimano-Road was founded in Japan in 1921 as an iron works company? 🇯🇵

Get to know Shimano! 👇
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
20-03-2019 08:54:52

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 20-03-2019🇹🇼 Tour De Taiwan國際自由車環台公路大賽 - Tappa 4.
🇯🇵 Ottimo 5° posto di Hideto Nakane nella tappa regina, top10 anche per il compagno di squadra Masakazu Ito.

🇹🇼 Tour de Taiwan, stage...
En voir plus

Rafael Reis - CiclismoRafael Reis - Ciclismo
20-03-2019 08:53:16

Message de Rafael Reis - Ciclismo du 20-03-2019🇵🇹 37ª Volta ao Alentejo 🏆

A nossa equipa | Our Team | Nuestro Equipo

👤 Raúl Alarcón
👤 João Rodrigues
👤 Edgar Pinto
👤 Ricardo Mestre
👤 Rafael Reis - Ciclismo
👤 Daniel Mestre
👤 Samuel Caldeira

#W52FCPorto...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-03-2019 08:52:46

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-03-2019Tim Wellens appointed as Hammer Captain 🔨

💬 "We will fight hard for victory in the Hammer Series this year!"

📝 bit.ly/2OgfJJS

First battle will be at Hammer Stavanger (May 24-26)
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
20-03-2019 08:51:51

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 20-03-2019📸The official album of the NIPPO Vini Fantini Faizanè riding the Tour de Taiwan
🇹🇼 Tutte le foto più belle del team NIPPO Vini Fantini Faizanè al Tour de Taiwan, dal...
Voir les 43 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-03-2019 08:44:52

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-03-2019CAPTAIN CAM – Meyer to lead the charge for Mitchelton-SCOTT at Hammer Series : NEWS 📰 “Last year we got a really good taste for that winning success and we...
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
20-03-2019 08:40:32

Message de Erik Baška du 20-03-2019DANILITH NOKERE KOERSE

Začíname jarné klasiky v Belgicku. Všetci sa už nevieme dočkať obľúbených mačacích hláv. 😅
Počasie zatiaľ vyzerá fajn tak držte palce. Ide sa na to! 💪🏻

Štart: 12:30
Dĺžka: 195,6...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
20-03-2019 08:35:13

Message de Paweł Poljański du 20-03-2019Want to win a Roval wheelset like I ride? Follow @rovalcomponents and click the link in their bio to enter the Get On My Wheel Sweepstakes. This might be...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 08:34:36

Message de Team Sunweb du 20-03-2019Introducing Hammer Captains : 🔨 Hammer Series is back and we're ready to put up a fight! 🔨

May the best team win! 😉🤞🏼
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-03-2019 08:32:49

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-03-2019#TourDeTaiwan Podio! Etienne van Empel conquista il 3° posto nella 4^ tappa!
Podium! Etienne Van Empel ended in 3rd place in stage 4
👏👏

#OurTimeIsNow
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-03-2019 08:32:14

Message de CCC Team du 20-03-2019#NokereKoerse is the first of two one-day races in 🇧🇪 for our riders 👇 this week. The 195.6km race, which includes over 20 cobbled sectors, gets underway at 12:40 CET....
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
20-03-2019 08:31:56

Message de Julien Van den Brande du 20-03-2019Programma voor de komende 2 weken:

Vandaag: Nokere Koerse ➡️ live te volgen op Sporza om 15u15

Zondag 24/03: GP Denain

Maandag 25/03 - zondag 31/03: Tour de Normandie
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-03-2019 08:25:41

Message de E3 BinckBank Classic du 20-03-2019WIN WIN WIN WIN !!!!

VIP Formule - E3 BinckBank Classic - Vrijdag 29 maart

Win een duoticket voor de BinckBank VIP Lounge.

Vanaf 16u00 bent u welkom voor
- VIP tent aan...
En voir plus

Fanpage De Winter GordonFanpage De Winter Gordon
20-03-2019 08:23:53

Message de Fanpage De Winter Gordon du 20-03-2019Bonne et prometteuse 15eme place au GP Alfred Gadenne dimanche passé. Toujours dans le bon coup et jamais piégé. Très content de mes sensations en ce début de saison mais...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 20-03-2019Introducing Hammer Captains : 📎Hammer Series release: "The world’s top cycling teams have underlined their commitment to the Hammer Series by appointing “Hammer Captains” who will fight for victory on...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
20-03-2019 08:19:29

Message de Tour de Pologne du 20-03-2019April 11th, Warsaw
Remember the date
Tour de Pologne will present 2019 edition 🇵🇱

11 kwietnia, Warszawa
Zapamiętajcie tę datę
Tego dnia zaprezentujemy szczegóły 76. edycji Tour de Pologne 👍
#UCIWT #TDP2019

Carrefour TVP Sport Czesław Lang
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-03-2019 08:16:46

Message de Team Novo Nordisk du 20-03-2019Before taking on this weekend’s Milano Sanremo, Umberto Poli and TNN paid a visit to Colnago to see how our bikes are made and meet cycling legend Ernesto Colnago!

🇮🇹...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 08:16:13

Message de Team Sunweb du 20-03-2019Our feet are kept firmly on the ground with Voetencentrum Wender custom fit insoles and we're proud to have them as a partner of the team. 👣

Check out the video...
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 20-03-2019Hammer Captain's Brenton Jones for next Hammer Series!
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 08:08:15

Message de Team Sunweb du 20-03-2019#NokereKoerse 🇧🇪

Here's who we have lining up at Nokere Koerse today! 👇

🇩🇰 Asbjørn Kragh Andersen
🇳🇱 Cees Bol
🇦🇺 Jai Hindley
🇦🇺 Michael Storer
🇩🇪 Max Walscheid

💻 Read more here:...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
20-03-2019 08:06:24

Message de Hammer Series du 20-03-2019Introducing Hammer Captains : INTRODUCING HAMMER CAPTAINS:

Today, we are announcing a new concept in the #HammerSeries. Each team has appointed a dedicated Hammer Captain this year. Below, you'll find the...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 20-03-2019Il y a du nouveau du côté des Hammer Series, avec la fonction de capitaine! Brenton Jones sera le "Hammer Captain" du Team Delko Marseille Provence!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-03-2019 07:54:19

Message de Team Sunweb du 20-03-2019#NokereKoerse 🇧🇪

A new race on the calendar, our Women's program are looking forward to the first edition of Danilith Nokere Koerse today👇

🇳🇴 Susanne Andersen
🇨🇦 Leah Kirchmann
🇳🇱 Floortje Mackaij
🇩🇰...
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
20-03-2019 07:40:06

Message de Daniel Turek du 20-03-2019Pojďme to roztrhat hned zezacatku. Škoda toho silného protivetru. Jinak by to byl let 👍🏻

Lets make the first part of climb hard as possible. Problem was the strong face...
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
20-03-2019 06:55:00

Message de Tour de Suisse du 20-03-2019La Vaudoise Assurances et le Tour de Suisse : Heureux. Ensemble. depuis 10 ans !
http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/heureux-ensemble-depuis-10-ans/
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
20-03-2019 06:51:27

Message de Maximiliano Richeze du 20-03-2019Ultima etapa TT en #Tirreno_Adriatico, a descansar y pensar en uno de los objectivos más importantes del año: @milanosanremo_official!
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-03-2019 06:42:16

Message de UAE Team Emirates du 20-03-2019FIRST BDAY AS UAE Team Emirates RIDER!
🎂🎉

All the best to Cristian Muñoz 🇨🇴! Feliz cumpleaños Cristian!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #HappyBirthday #Bday
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
20-03-2019 06:36:14

Message de John Degenkolb du 20-03-2019Getting ready for Milano Sanremo in italian style: Gelato 🍨 per la preparazione 😀 and of course by bike and with the kids..

#dege #dgnklb #hamax
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
20-03-2019 06:30:00

Message de Gent-Wevelgem du 20-03-2019We are so in ❤️ with this artwork.
Thank you /Merci Villedecomines Warneton!
Plugstreets hungry?
Check our site: https://bit.ly/2ueiFxD

#GWE #GWE19 #Plugstreets
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
20-03-2019 06:29:43

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 20-03-2019[Événement partenaire]
Affiche officielle des BOUCLES CYCLISTES SUD AVESNOIS, 1ère manche de la coupe de France DN2.
Rdv à Glageon, le 21 avril.
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
20-03-2019 05:30:01

Message de Florian Sénéchal du 20-03-2019🔸 Présentation de la coure 🔸

🇧🇪 Nokere-Koerse 🇧🇪

🚩 Deinze 🏁 Nokere

🚦 Départ - 12H30 // Arrivée vers 16h55-17h14

🚲 195.6 km

📺 Eurosport 2 (15h15)
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-03-2019 05:00:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-03-2019🎂🎂🎂🎂Tantissimi auguri di buon compleanno al nostro giovanissimo campione Cristian Munoz 🎂🍰🎶✨🥂🍾🎁🎈🎉🎉🎉
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen