ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-03-2019Oh let the sun beat down upon my face, with stars to fill my dream
I am ready to bend time and space, and go again for the win
To take on...
Voir la vidéo

Ted KingTed King
28-03-2019 22:50:00

Message de Ted King du 28-03-2019HEYO! A muddy Ted King here asking, "What's your 10am this Monday entail?"

If you're up for a very most excellent weekend in August, may I recommend taking that time to...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
28-03-2019 22:42:07

Message de Fan Club Ben Gastauer du 28-03-2019Tour de Catalogne : étape 4 : Ben a perdu une vingtaine de minutes dans cette bataille des grimpeurs colombiens, qui dominent le Tour de Catalogne. Ben a fait le...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
28-03-2019 22:39:17

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 28-03-2019Gran día hoy en la 1 etapa de La #vueltaaltolima gran trabajo de equipo @epmciclismo con el 1°🥇 primer puesto de @janieracevedoc y 6° posición para mi 🤗
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
28-03-2019 22:38:29

Message de Damiano Caruso du 28-03-2019teambahrainmerida.com : Damiano Caruso finished in the top 20 on today’s mountain stage in the heart of the Pyreenes. The Italian rider was 18th atop La Molina, 1’51” behind the...
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
28-03-2019 22:29:23

Message de Amaro Antunes du 28-03-2019No meio das montanhas ⛰️👌⛰️

In the middle of the mountains ⛰️👌⛰️

Segue me no instagram - @amaro.antunes mete o teu gosto 👍👍👆

My instagram is - @amaro.antunes give me your like...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
28-03-2019 22:15:35

Message de Fans de Marvin Tasset du 28-03-2019Gent Wevelgem Kattekoers 2019, dimanche:
➡️ Vip brochure https://www.kattekoers.be/nl/home-nl#vipbrochure
➡️ Parcours détails https://www.kattekoers.be/images/2019/Beloften/gw2019-u23-roadmap.pdf
➡️ Horaire détails https://www.kattekoers.be/images/2019/Beloften/gw2019-u23-timetable.pdf
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
28-03-2019 22:07:19

Message de Fans de Marvin Tasset du 28-03-2019Fédération Cycliste Wallonie - Bruxelles : Diiiiimanche !!!!!!
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
28-03-2019 22:04:27

Message de Carlos Verona Quintanilla du 28-03-2019Etapa 4, Volta a Catalunya, 2.WT ESP

Buenas noches a todos,

Hoy hemos disputado la cuarta etapa de esta Volta entre la Vall de Camprodon y la estación de esquí de...
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
28-03-2019 21:45:19

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 28-03-2019Tour de Catalogne - Étape 4 : De nouveau une grosse étape de montagne. « 24 coureurs s’échappent dans le premier col avec Amaël pour l’équipe. Derrière, les grosse équipes...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 21:26:27

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019#E3BinckBankClassic 📊

Another day, another opportunity on the cobbles at the Belgian Classics. Check out our team line-up 👇🏼

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19e3preview
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
28-03-2019 21:17:15

Message de Przemysław Niemiec du 28-03-2019Serdecznie zapraszam🚴🏾🚴🏾🚴🏾
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
28-03-2019 21:17:14

Message de Mattia Cattaneo du 28-03-2019Coppi Bartali time 🚴🏻‍♂️ #coppibartali #seconda #tappa #sesto #contento #sempre #suegiu #riccione #soglianoalrubicone #bike #ciclying
Ph. 📸 Giorgia Monguzzi
Team Androni Giocattoli Bottecchia Cicli Rosti Italian Quality Sportswear Salice Biotex Lauretana
En voir plus

Andrey AmadorAndrey Amador
28-03-2019 21:09:55

Message de Andrey Amador du 28-03-2019Cómo
No tenemos que bajarnos de la bici ! Pero todo bien .
Voir la vidéo

Milan Menten OfficialMilan Menten Official
28-03-2019 21:07:46

Message de Milan Menten Official du 28-03-201919e plaats voor Milan in de Worldtour koers Brugge-De Panne!
"Sprinten zat er niet meer in, ik zat helemaal a block" vertelde Milan na afloop. Hij werd op 10km vd...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
28-03-2019 21:03:13

Message de David De la Cruz du 28-03-2019Día duro aquí en #coppibartali dónde la suerte no ha estado del todo con nosotros, aún así seguimos con opciones a todo 😉 .
🇬🇧.
Hard day here in #coppibartali where the...
En voir plus

Daniela Reis - AtletaDaniela Reis - Atleta
28-03-2019 20:54:28

Message de Daniela Reis - Atleta du 28-03-2019Driedaagse Brugge De Panne ✔ UCIWWT#4
A minha primeira corrida World Tour deste ano...136km feitos a 42km/h de média 🙈sabendo que não tenho hipoteses ao sprint, ataquei, andei fugida sozinha (thank...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
28-03-2019 20:37:20

Message de Omar Fraile Matarranz du 28-03-2019Recon day Itzulia Basque Country with Ivan Velasco & Astana Pro Team
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
28-03-2019 20:35:43

#Stage2
#Coppiebartali
Oggi il nostro Diego ha dovuto fare i conti con una foratura , speriamo che domani sia una giornata più fortunata 🤞
#ForzaDiego

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
28-03-2019 20:24:38

Message de Darwin Atapuma du 28-03-2019Sigo soñando y luchando por cada día dar lo mejor .
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
28-03-2019 20:23:25

Message de Gregor Mühlberger du 28-03-2019one of my hardest days on my bike so far but more than happy with my second place at @voltacatalunya 🔥 thanks for cheering and believing in me 😁 #threestagestogo...
En voir plus

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
28-03-2019 20:22:57

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 28-03-2019Hard day in the office 💪🇪🇸
Voir les 2 photos

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
28-03-2019 20:18:18

Message de Nikolas Maes Fanpage du 28-03-2019Morgen start Nikolas in E3 Harelbeke, zondag volgt Gent-Wevelgem. 🔥
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-03-2019 20:16:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-03-2019‪🏥 Aujourd’hui, Julien Morice & Adrien Garel sont allés à la rencontre d’enfants et adolescents hospitalisés au CHU de Nantes. ‬

‪Un moment hors du temps initié par l’association 1 Maillot...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
28-03-2019 20:16:36

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 28-03-2019Llegada a meta de Jonathan Lastra en la Settimana #CoppieBartali 🇮🇹 firmando un valioso octavo lugar en una de las etapas más duras de la carrera. ¡Bravo, Jony! #SúmateAlVerde
Voir la vidéo

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
28-03-2019 20:11:05

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 28-03-2019🙏🙏🙏
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-03-2019 20:02:21

Message de CCC Team du 28-03-2019That was a hard day in the saddle. Relive stage four of #VoltaCatalunya with these photos.

#RideforMore
📷CorVos
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
28-03-2019 19:57:28

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 28-03-2019Boa noite amigos,

A descansar no hotel da 4.ª etapa da Volta à Catalunha e que etapa.
Dia duro e rápido, com a 1.ª hora de corrida a 50km/h, várias tentativas...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-03-2019 19:52:27

Message de Israel Cycling Academy du 28-03-2019Coppi e Bartali stage 3 report :

HERMANS ON A MISSION

The Queen 3500 meters of climbing stage in Italy was all about this question put to our top rider Ben...
En voir plus

Message de 📺 Reviu els millors moments de la quarta etapa de la #VoltaCatalunya 2019.

🇪🇸 Revive los mejores momentos de la cuarta etapa de la Volta 2019.

🇬🇧 Volta 2019 Stage 4 Highlights.
Voir la vidéo

Michael GoglMichael Gogl
28-03-2019 19:48:11

Message de Michael Gogl du 28-03-2019Leider ist die Katalonien Rundfahrt heute für mich zu Ende gegangen.

Eintagesrennen sind das Eine, aber hier nach jeder Etappe zu regenerieren ist das Andere. Die Grippe ist noch nicht lange...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-03-2019‪Another day on the roads of the Volta a Catalunya with the Deceuninck - Quick-Step boys: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2184/volta-ciclista-a-catalunya-stage-4‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
28-03-2019 19:42:55

Message de Tour De Romandie du 28-03-2019NOUS AUSSI, HÂTE DE FAIRE MOUSSER CE Tour De Romandie #TDR2019 avec Velosophe Cyclist Beer!
#tdr
#tourquimousse
#tourderomandie
Voir la vidéo

Zdenek StybarZdenek Stybar
28-03-2019 19:39:25

Message de Zdenek Stybar du 28-03-2019Power test on paterberg 😉
©️Sportcafeonline
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
28-03-2019 19:38:53

Message de Jelle Wallays du 28-03-2019The one and only @soudal.pars I work with it. You too? #workhard #alwayshappy
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
28-03-2019 19:34:24

Message de Enric Mas Nicolau du 28-03-2019Cuarta etapa de la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. hoy, con mejores sensaciones que ayer pero el resultado no ha acompañado. Seguiré trabajando cara a los grandes objetivos de la...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 19:24:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019Another day of climbing, and we had Adam Yates right up there again, including with the help of brother Simon Yates on the final climb.

📸 Getty Images
Voir les 14 photos

Thomas BoudatThomas Boudat
28-03-2019 19:19:01

Message de Thomas Boudat du 28-03-2019Auchan Leers : Pour celles et ceux ayant la chance d’être dans le Nord , aller faire un tour à Auchan Leers , vous y verrez les vins du Vignobles...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
28-03-2019 19:16:11

Message de Equipe Arkéa Samsic du 28-03-2019Amael à l'avant, Warren dans une meilleure journée, nos sept coureurs passent les Pyrénées sans encombre avant d'aborder avec beaucoup d'envie la suite du programme.

Warren Barguil (31e) : "J’étais...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-03-2019 19:09:46

Message de UAE Team Emirates du 28-03-2019‪Our mechanics are getting the Colnago bikes set up for tomorrow's "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 🇪🇸 stage 5.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬#VoltaCatalunya
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
28-03-2019 19:09:36

Message de Amael Moinard du 28-03-2019Une belle journée passée à l'avant. La dernière montée vers la Molina aura eu raison de moi.
#teamarkeasamsic
#voltacatalunya
#bh_bikes
#ekoicycling
#sidisport
#bellhelmets
#veloplaisir
#alattaque #breakaway #procycling #uciworldtour
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
28-03-2019 19:05:47

Message de Burgos BH du 28-03-2019Un pasito más en nuestra VOLTA Ciclista a Catalunya - International. Orgullosos del esfuerzo del primero al último. 👏👏👏
En voir plus

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
28-03-2019 19:04:46

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 28-03-2019CCC Team Etxeondo
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-03-2019 19:03:48

Message de CCC Team du 28-03-2019GIVEAWAY: Etxeondo is giving you the chance to win a CCC Team Aero jersey and Pro bib-shorts 😍👌!

To enter, all you have to do is sign up to join...
En voir plus

Message de 📺 Reviu l'últim quilòmetre de la quarta etapa de la Volta 2019, amb victòria de Miguel Angel "Superman" Lopez a La Molina.

📺 Revive el último quilómetro de la cuarta etapa...
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
28-03-2019 19:01:07

Message de Team Androni Giocattoli du 28-03-2019Coppi e Bartali. Dopo il terzo posto di Belletti ieri e il quinto nella crono squadre, oggi c'è stato il bel sesto posto di Cattaneo. Domani si va a Forlì.
En voir plus

Mertz RémyMertz Rémy
28-03-2019 19:00:24

Suite à une douleur intense du tendon d’Achille lors de l’étape d’hier, le docteur a diagnostiqué une inflammation du tendon le soir même.
J’ai quand même pris le départ de l’étape...

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-03-2019 18:56:25

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-03-2019Altra semiclassica del Nord, la E3 Harelbeke Binck Bank ricalca in piccolo il percorso del Giro delle Fiandre. E chi meglio del nostro campione Alexander Kristoff può fare bene quando...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
28-03-2019 18:56:18

Message de Rally UHC Cycling du 28-03-2019Abby Mickey | Rivals and friends : "We’re brought together by a mutual love of two wheels, pain in the legs, and sun on our faces." – Abby Mickey on...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
28-03-2019 18:53:25

Message de Tour de Vendée cycliste du 28-03-2019Quelque chose se prépare ! 😉
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
28-03-2019 18:52:32

Message de Rafał Majka du 28-03-20194 etap Volta a Catalunya wygrał Miguel Angel Lopez (Astana) . Kolumbijczyk został nowym liderem wyścigu.Rafała Majka na 10 miejscu (BORA-hansgrohe).

Klasyfikacja generalna:
1 Miguel Angel Lopez Moreno (Col) Astana Pro...
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
28-03-2019 18:44:09

Message de Richard Carapaz du 28-03-2019Día intenso, del cual se disfruta y se aprende. #DIAaDIA #caballoqueduro 🤭☺️#carchi04👌🏽👌🏽
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-03-2019Have you ordered the new and cool #TheWolfpack T-shirts?
https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop/products/thewolfpack
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Arthur VichotArthur Vichot
28-03-2019 18:35:52

Suite du programme pour cette saison...

- Classique Loire Atlantique 🇫🇷
- GP Cholet Pays de Loire 🇫🇷
- Tour du Limbourg 🇳🇱
- Circuit de la Sarthe 🇫🇷
- flèche...

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-03-2019 18:35:48

Message de UAE Team Emirates du 28-03-2019It was another tough stage at the "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 🇪🇸 today but Dan Martin was able to hold on to 5th position on GC.

🎙 Reaction from #DanMartin...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 18:33:53

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019SETTIMANA INTERNAZIONALE COPPI & BARTALI: GIOVANNI VISCONTI, GIORNATA IN VERDE

La Neri Sottoli - Selle Italia - KTM ha animato la 2^ tappa della Settimana Internazionale Coppi & Bartali con la...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-03-2019 18:33:20

Message de Movistar Team du 28-03-2019😍🔞 #Landismo #CoppieBartali

👉 movte.am/GrandeMikel 👈

🎥 PMG Sport
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 18:33:11

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019SETTIMANA INTERNAZIONALE COPPI & BARTALI: GIOVANNI VISCONTI, A DAY IN GREEN

The team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM has animated the 2nd stage of the Settimana Internazionale Coppi &...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
28-03-2019 18:32:39

Message de Luis Ángel Maté du 28-03-2019Volta a Catalunya 2019, 4a etapa: El Cofidis de Maté peleó en la segunda llegada en alto | Luis Ángel Maté : Buen trabajo del equipo en la segunda llegada...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 18:27:40

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019It was a hectic day in Belgium as Sarah Roy was forced to settle for a place outside the top 20 in the sprint finale.

📸 Getty Images.
Voir les 12 photos

Bryan CoquardBryan Coquard
28-03-2019 18:23:22

Message de Bryan Coquard du 28-03-2019On a vu les Glaz hier sur AG Driedaagse Brugge - De Panne, avec une belle 7ème place de Jonas au final ! Déception de mon côté car je suis...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-03-2019 18:20:41

Message de BORA-hansgrohe du 28-03-2019📝 REPORT:
#BORAhansgrohe on the attack at second mountain stage "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.: Formidable Gregor Mühlberger takes strong second place in La Molina 🥈
👉🏻 Read all about today,...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-03-2019 18:20:10

Message de CCC Team du 28-03-2019REPORT: "There was a number of top climbers in the break and many teams with two representatives, so going away with both Mühlberger and Verona was what I could see...
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
28-03-2019 18:15:35

Message de Frederik Frison du 28-03-2019Morgen (29/03) op het programma van #FrederikFrison: E3 BinckBank Classic. Succes topper! 👍🚴‍♂️👊

Live te volgen op Sporza op Eén vanaf 14u20! 📺
#LottoSoudal

📸 Giovanni Vandenberghe
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 28-03-2019Belle 5ème place de Mauro Finetto sur une 2ème étape de la Settimana Coppi e Bartali fortement vallonnée et très disputée !
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
28-03-2019 18:14:05

Message de CCC Development Team du 28-03-2019Wymagający czwartek na Coppi e Bartali - CCC Sport Team : Drugi etap na Coppi e Bartali za naszymi kolarzami 🇮🇹🚴‍♂️🇮🇹 O tym, jak przebiegał opowiedział Attila Valter 📝👉http://bit.ly/2CCNxfV

#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
28-03-2019 18:13:46

Message de Rüdiger Selig du 28-03-2019Teamspirit is out favorite trademark💪🏼
Happy to be a part of Bora-Hansgrohe! Together in good and bad times👊🏼
#depanne #crashkid #iamspecialized #sportful #sworks #hansgrohe #boracookingsystems #oneteam #100%
Pic credit:
@katrienvrphotography 📸 @ Koksijde, Belgium
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
28-03-2019 18:09:25

Message de Rüdiger Selig du 28-03-2019Teamspirit is out favorite trademark💪🏼
Happy to be a part of Bora-Hansgrohe! Together in good and bad times👊🏼
#depanne #crashkid #iamspecialized #sportful #sworks #hansgrohe #boracookingsystems #oneteam #100% @ Koksijde, Belgium
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
28-03-2019 18:08:35

Message de Astana Pro Team du 28-03-2019Volta Ciclista a Catalunya. Stage 4. Miguel Angel Lopez wins queen stage atop La Molina

- I am happy with my win, so now I will move day by day in...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
28-03-2019 18:07:22

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 28-03-2019Kruijswijk komt opnieuw sterk voor de dag in Catalonië : 🇪🇸 #VoltaCatalunya

“Gisteren miste ik op het einde net dat beetje om aan te haken, maar vandaag ging dat goed,"...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
28-03-2019 18:06:52

Ook de maand april is goed gevuld : 😀
- 03/04 : Dwars door Vlaanderen : 1.1
- 07/04 : Ronde Van Vlaanderen : world tour
- 17/04 : Brabantse Pijl : 1.1
-...

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 28-03-2019Analisi Favoriti E3 Harelbeke 2019, qualcuno fermerà il dominio della Deceuninck? | SpazioCiclismo : Ovvio .....ci pensa Matteo Trentin !
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
28-03-2019 18:03:00

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 28-03-2019Our 🇧🇪 E3 BinckBank Classic line-up 🙌🙌 Important classic coming up tomorrow already!

🚴 Jérôme Baugnies
🚴 Frederik Backaert
🚴 Aimé De Gendt
🚴 Tom Devriendt
🚴 Ludwig De Winter
🚴 Andrea Pasqualon
🚴 Loic Vliegen
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
28-03-2019 18:02:55

Message de Amgen Tour of California du 28-03-2019SRAM: The In-Race Bike Shop : ‪It's no small task to organize the fleet of mechanics responsible for the #AmgenTOC peloton, but that's exactly what SRAM Neutral Race Support chief...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
28-03-2019 18:01:36

Message de Guillaume Martin du 28-03-2019Toute la journée à l'avant, et une honorable 8ème place à l'arrivée, au sommet de La Molina, sur le Tour de Catalogne. Il ne manquait pas grand chose pour faire...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-03-2019 17:58:01

Message de Team Bahrain Merida du 28-03-2019teambahrainmerida.com : Damiano Caruso finished in the top 20 on today’s mountain stage in the heart of the Pyreenes. The Italian rider was 18th atop La Molina, 1’51” behind the...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
28-03-2019 17:55:17

Message de Equipe Arkéa Samsic du 28-03-2019🇮🇹 Septième de la deuxième étape de la Semaine Coppi et Bartali gagnée par l’Espagnol Landa (Movistar), Elie Gesbert a entrepris une course contre le temps. Au terme d’une course...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
28-03-2019 17:51:03

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 28-03-2019Selectie voor Gent-Wevelgem in Flanders Fields (1.UWT BEL): Milan Menten (gisteren nog 19e in Driedaagse Brugge - De Panne = Worldtour!), Amaury Capiot, Edward Planckaert, Dries Van Gestel, Preben Van...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-03-2019James Knox put in a strong ride and featured in the break on the leg-sapping stage 4 of the Volta Catalunya:: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3844/volta-a-catalunya-la-molina-reshuffles-the-overall-standings
Photo: GettySport
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
28-03-2019 17:48:09

Message de Maxime Monfort du 28-03-2019TOUR DE CATALOGNE – Étape 4 : #VoltaCatalunya : le mot de Max est à lire sur le site ;)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/tour-de-catalogne-etape-4-2/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 17:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019Sarah Roy gets amongst the sprinters despite a crash at Driedaagse Brugge-De Panne : REPORT 📰 "Without the wind we decided to go all in for a sprint and the...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
28-03-2019 17:39:45

Message de Davide Martinelli du 28-03-2019#pavé
@deceuninck_quickstepteam
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-03-2019 17:37:30

Message de Team Sunweb du 28-03-2019🗣 "I’m a bit disappointed because I know I could have done better, but also really happy and satisfied with the girls who worked so well today and showed me...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 28-03-2019TrainingPeaks : Get into the nitty gritty data details of Lawson Craddock's ride at Milano Sanremo last weekend. No surprise that he produced his peak power pulling up the Poggio!
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 28-03-2019Vem aí novidades, para enfrentar os desafios.

... exigência maxima, qualidade maxima.

#ridenewrace #russo

New Race - Handmade wheels.
www.newrace.eu
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
28-03-2019 17:34:51

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 28-03-2019hautsdefrance.fr : Jouez avec la Région pour tenter de gagner 1 Pass Ultra-VIP pour vivre le Paris-Roubaix en voiture suiveuse (départ à Compiègne / déjeuner sur le parcours / 2...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
28-03-2019 17:33:23

Message de Tour De Romandie du 28-03-2019ILS SONT ARRIVÉS! Voici les plaques et dossards du prochain #tdr2019! Une idée de quel sers le dossard gagnant?! 😎🚴‍♂️🏆
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
28-03-2019 17:31:15

Message de Team Sunweb du 28-03-2019#E3BinckBankClassic 🇧🇪

Up next it's E3 Binck Bank Classic for our Men's program! Check up who's lining up👇

🇩🇰 Asbjørn Kragh Andersen
🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇳🇱 Roy Curvers
🇺🇸 Chad Haga
🇨🇭 Marc...
En voir plus

Message de 🥇 Miguel Angel "Superman" Lopez, guanyador de la quarta etapa de la #VoltaCatalunya 2019.
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
28-03-2019 17:26:22

Message de Bjorg Lambrecht Official du 28-03-2019Enkele foto's vanuit Catalonië, met dank aan onze fotografe van dienst.
Voir les 8 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 17:25:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019Lucas Hamilton takes over at the top after second place on Coppi e Bartali stage two : REPORT 📰 "We pretty much just made sure that we held onto the...
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
28-03-2019 17:19:47

Message de Wouter Wippert du 28-03-2019Done with the serious part of the day. A little extra time in the saddle with this little girl 🐶 #thursdaythoughts #postworkout #dogs #running #rideandrun #lola #evorevolution #sunnydays #cycling #happydays
Voir la vidéo

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
28-03-2019 17:13:51

Het was snel duidelijk dat er vandaag een massaspurt zat aan te komen.
Alle kaarten werden dus op de spurtster van het team ingezet. En terecht, Lorena werd 2e .
Sofie heeft...

Damiano CarusoDamiano Caruso
28-03-2019 17:12:30

Message de Damiano Caruso du 28-03-2019Stage 4 on the breakaway! #voltaacatalunya #bahrainmerida
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
28-03-2019 17:09:07

Message de Jens Keukeleire du 28-03-2019nieuwsblad.be : Lotto-Soudal heeft Jens Keukeleire toch opgeroepen voor de E3 BinckBank Classic, ook al was die wedstrijd niet voorzien in zijn programma. De Bruggeling wo...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
28-03-2019 17:06:27

Message de Gent-Wevelgem du 28-03-2019Before Jolien D'hoore's unfortunate crash in Holland we went to visit her and Chantal Blaak to have a chat about Ghent-Wevelgem. Have a look at what both riders from Boels...
Voir la vidéo

Silvan DillierSilvan Dillier
28-03-2019 17:02:05

Message de Silvan Dillier du 28-03-2019‼️‼️ don’t miss the chance ‼️‼️
register now and benefit from the lower price 👇🏽
——
‼️‼️ Nicht verpassen ‼️‼️
Jetzt noch zum Vorzugspreis anmelden 👇🏽

#noglovesneeded #dillierclassic #chasingcancellara #granfondo
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
28-03-2019 17:00:45

Message de Daryl Impey du 28-03-2019Good to get up the road today with Tsgabu and more importantly get a head start on the climb. Another solid ride by Adam. Still lots to play for Getty...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-03-2019 17:00:26

Message de UAE Tour du 28-03-2019For ten seasons, Team KATUSHA ALPECIN has competed at the highest level of cycling.
Can you name some of the riders featured in this photo?
#UAETour
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
28-03-2019 16:58:14

Message de Team INEOS du 28-03-2019"We tried to do a really hard stage with the guys. The whole team did a really good job."

Egan Bernal remains in third overall at Volta a Catalunya after another...
En voir plus

Emilia FahlinEmilia Fahlin
28-03-2019 16:48:45

Message de Emilia Fahlin du 28-03-20198th place today!! In a brunch sprint! 😅😊
Merci all FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope girls, staff and material, for making it so nice, easy and fun to race the...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 16:47:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019Adam Yates remains second overall after consecutive mountain stages at Catalunya : REPORT 📰 "It was good to have Simon there to ride in the final as well, otherwise the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-03-2019 16:44:40

Message de Team Sunweb du 28-03-2019🗣 "To be honest, I can't be really happy with today and admittedly I expected more. Now my focus is on getting through the next few days, before looking at...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-03-2019 16:42:38

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-03-2019🚴🏻‍♂️ L'album ufficiale degli #OrangeBlue
📸Picture credits - Bettini Photo.
Voir les 14 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
28-03-2019 16:28:13

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 28-03-2019Alla Settimana Coppi e Bartali, nell'insidiosa seconda tappa con arrivo a Sogliano del Rubicone, Landa si impone in solitaria davanti a Hamilton. A 11" il primo gruppo inseguitore con Giovanni...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
28-03-2019 16:26:56

Message de Tom Bohli Followers du 28-03-2019Some pics from yesterdays Driedaagse Brugge-De Panne.
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-03-2019🇪🇸 - "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. - Etape 4

Après un départ canon, un groupe s'est formé à l'avant avec Tony Gallopin.

Une fois rattrapé, les favoris se sont expliqués...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-03-2019🎙Sur le AG Driedaagse Brugge - De Panne , Emilia Fahlin a pris la 8ème place de l’épreuve, remportée au sprint massif par Kirsten Wild. La suédoise ressort très contente...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
28-03-2019 16:18:27

Message de Tour of the Alps du 28-03-2019Also this year, Cassa Centrale Banca supports the Tour of the Alps!
The leading Italian Cooperative Banking Group deepens and refreshes its long-term relationship with the popular euro regional cycling event....
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
28-03-2019 16:16:04

Message de Lukasz Wisniowski du 28-03-2019Już jutro i w niedzielę czekają nas kolejne emocje! 🤞

Tomorrow and on sunday there are some great emotions coming up! 🤞
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-03-2019 16:14:56

Message de UAE Team Emirates du 28-03-2019‪🇪🇸 "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 11th place for Dan Martin in stage 4 now 5th place in the GC.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #VoltaCatalunya
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-03-2019Due to intestinal problems, Tim Declercq won't be at the start of E3 BinckBank Classic. As precautionary measure, he will observe two days of rest before getting back on his...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
28-03-2019 16:13:27

Message de Audrey Cordon-Ragot du 28-03-2019Où est Audrey ? 🙈

Il fait tellement beau en Bretagne que l'on peut déjà rouler en court... Mais ne le dîtes pas trop fort, ça risque d'attirer du monde !...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-03-2019 16:08:47

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-03-2019📽 La #GlazMobile par ŠKODA France, votre nouveau rendez-vous avec les #MenInGlaz. 🚘

Une ŠKODA, des rires, de la musique, du fun. Nos Bretons, Cyril Gautier et Johan le bon, se...
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
28-03-2019 16:08:02

Message de Tour of Norway du 28-03-2019Only 2 months left before the start of Tour of Norway!

#TourofNorway #Comingverysoon 🚴

📸 Mario Stiehl
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-03-2019 16:03:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-03-2019Nella 4° tappa del Catalogna, il nostro Daniel Martin fa lavorare la squadra ma poi non sale per ben 2 volte sul treno che lo avrebbe portato a giocarsi la...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-03-2019 16:01:31

Message de Movistar Team du 28-03-2019Mikel Landa vuelve a ganar con Movistar Team : 🏆🙌 Pocos se merecen tanto un éxito como tú. Zorionak, Mikel Landa Meana, por alzar los brazos tan pronto desde...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
28-03-2019 15:59:03

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 28-03-2019Une courageuse 8ième place pour Guillaume Martin sur La Molina au 🇪🇸 Volta Catalunya ! Guillaume a roulé toute la journée à l'avant dans une échappée et il a seulement...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
28-03-2019 15:58:40

Message de Greg Van Avermaet du 28-03-2019sporza.be : Greg Van Avermaet heeft de teleurstelling van Milaan-Sanremo doorgespoeld. Morgen gaat hij er weer vol tegenaan in de E3 Harelbeke. "Nu is het zaak om te presteren", stelt...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 28-03-2019🇧🇪 #E3BinckBankClassic

We maken ons op voor de volgende Vlaamse lenteklassieker op WorldTour-niveau: de E3 BinckBank Classic! Deze 7 komen morgen in actie voor team #ROC! 🖤🧡

**

Are you ready for another...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 15:50:07

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019#CoppieBartali La premiazione di Giovanni Visconti
KOM ceremony for Giovanni Visconti

@gsemilia

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
28-03-2019 15:26:35

Message de Philippe Gilbert du 28-03-2019After two second places in a row, it's time to look up ☝🏼 #E3BinckBankClassic #Season17
Voir la vidéo

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
28-03-2019 15:16:57

Message de Gent-Wevelgem du 28-03-2019Thanks to Proximus, the women’s race will be livestreamed online! Follow the race on the Proximus Sports Facebook page. Make sure to tune in on Sunday! 🚴‍♀️👏
#GWE19 #GWEwomen #UCIWWT
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-03-2019Victoire de Kirsten Wild sur AG Driedaagse Brugge - De Panne , Emilia Fahlin termine à la 8ème position.

#RideAndShine #UCIWWT
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
28-03-2019 15:11:50

Message de Jérémy Roy du 28-03-2019Chouette sortie VTT avec Pi:ik
À demain pour une surprise de taille.
Shimano-Road
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-03-2019 15:03:48

Message de UAE Team Emirates du 28-03-2019"Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 🇪🇸

‪Cristian Muñoz , Edward Ravasi , Dan Martin and Simone Petilli are setting the pace at the front of the peloton .👊‬‬

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
28-03-2019 15:00:42

Message de Tour of Utah du 28-03-2019We all know that the Antelope Island stage is known for having some fantastic races. But, Stage 3 of the 2018 Tour of Utah was a little different… Spectators and...
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
28-03-2019 15:00:01

Message de Magnus ConCort Nielsen du 28-03-2019I weekenden står to store brostensklassikere på programmet for ConCorten. Fredag gælder det E3 Harelbeke og søndag Gent-Wevelgem. E3 vises på Eurosport 2 og søndagens løb vises på Eurosport 1.
Magnus...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
28-03-2019 14:53:50

Message de Team Total Direct Energie du 28-03-2019Tout comme notre équipier de luxe Angelo Tulik, les coureurs du Team Direct Energie portent les lunettes ROKA depuis le début de la saison, et le moins que l'on puisse...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
28-03-2019 14:44:35

Message de Le Tour de France du 28-03-2019🚅This morning, it's a very sepcial Thalys who made the liaison from Paris to Brussels. A nice tribute to the Yellow Jersey and the Tour de France, 100 days before...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
28-03-2019 14:44:10

Message de Taylor In pure admiration when someone is teaching me their craft. Creativity’s the most beautiful thing man! 🦋 #artist #art #create #denim
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
28-03-2019 14:13:13

Message de Arnaud Démare du 28-03-2019Retour sur le pavé demain sur le #GPE3 puis dimanche sur #gentwevelgem .

Vous avez évidement reconnu ce Mont pavé?
Un indice il finit par “Berg” 😅 !

Équipe cycliste Groupama–FDJ
Sidi Sport
📸 Julien...
En voir plus

Message de Enric Mas (Deceuninck - Quick Step): "Es una etapa dura donde se va a decidir la #VoltaCatalunya".

🇬🇧 Enric Mas (Deceuninck - Quick Step): "Hard and decisive stage for Volta 2019"
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
28-03-2019 14:02:54

Message de Giro d'Italia du 28-03-2019Experience the emotion on your skin. Intimissimi Uomo
Voir la vidéo

Tom DumoulinTom Dumoulin
28-03-2019 14:01:27

Message de Tom Dumoulin du 28-03-2019Houd onze social media in de gaten, want de inschrijving voor Tour de Dumoulin 2019 gaat zeer binnenkort open! Ben je erbij op 6 oktober? www.tourdedumoulin.nl
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
28-03-2019 13:46:09

Message de Ronde van Vlaanderen du 28-03-2019We had a good talk with Rolf Sørensen about his love for Flanders and his 1997 win: "If I have to choose one, I would choose Flanders". 📞🇩🇰 #RVV19 #RVVRetro
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
28-03-2019 13:43:16

Message de Fan Club Ben Gastauer du 28-03-2019Guide touristique REGIO TONIC : Vu sur le GUIDE 2019 Le cocktail touristique de la Grande Région REGIOTONIC La 3ème édition de ce Guide touristique de la Grande Région est...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 13:26:38

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019#CoppieBartali
Visconti da solo sul Monte Tiffi!
Visconti goes solo on Monte Tiffi!
#OurTimeIsNow
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
28-03-2019 13:25:43

Message de Damien Gaudin du 28-03-2019Le Team Direct Energie a reconnu ce matin le parcours de la classique E3 BinckBank Classic qui a lieu demain.

L’équipe aura à cœur de tout donner pour permettre à Niki...
En voir plus

Justin MottierJustin Mottier
28-03-2019 13:23:36

Message de Justin Mottier du 28-03-2019☀️🍇👊🏼
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-03-2019🇧🇪 - E3 BinckBank Classic

😃 De retour sur les routes belges et leur atmosphère si particulière qui donnent le sourire à nos coureurs. 😃

#allezALM - © KBLB & © Fred...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
28-03-2019 13:09:07

Message de Team INEOS du 28-03-2019Grab a bargain and save up to 60% off 2018 Castelli Team Sky kit. Just head to the Team Sky Store 👇

🛒 > teams.ky/CastelliSale
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-03-2019 13:05:36

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-03-2019🗓 Le Vital Concept - B&B Hotels s'alignera samedi sur des terres qui lui sont chères à l'occasion de la Classic Loire-Atlantique, théâtre des prochains Championnats de France en Juin.

✏...
En voir plus

Message de 🇨🇴 Egan Bernal Team Sky : "Hoy será una etapa muy dura, pero lo intentaremos".

🇬🇧 Egan Bernal Team Sky "Today it will be a hard day, but we will...
Voir la vidéo

Silvan DillierSilvan Dillier
28-03-2019 13:03:36

Message de Silvan Dillier du 28-03-2019Neuer Name für Jahreswertung der Elite-Fahrer: Acht Rennen zählen zum Primeo Energie-Cup 2019 : ‪„Mit Energie zum Erfolg.“ Im Sport oder auf dem Energiemarkt. Die Arbeit der Asoc Cup mit...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
28-03-2019 13:00:50

Message de Lilian Calmejane du 28-03-2019Welkom in België 🇧🇪 #e3 #harelbeke #classique 📸 @blaisou85
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
28-03-2019 12:59:18

Message de Sonny Colbrelli du 28-03-2019Domani sarà al via della E3 Harelbeke.
204km di muri e stradine come "antipasto" del prossimo Giro delle Fiandre!

SC
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-03-2019 12:46:34

Message de UAE Team Emirates du 28-03-2019‪👊We’re heading for the hills again on day 4 "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 🇪🇸. ‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #VoltaCatalunya
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
28-03-2019 12:37:31

Message de Marcus Burghardt du 28-03-2019Who can name all 10 riders in this picture???

#belgium #flemish #classics #harelbeke #racing #specialized #tarmac #e3harelbeke #e3binckbankclassic #competition #sport #cycling #borahansgrohe
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 12:34:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019#CoppieBartali Km 61
2'55" per la fuga con Giovanni Visconti
2'55" for the breakaway with Giovanni Visconti

#OurTimeIsNow
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
28-03-2019 12:26:59

Message de Equipe Arkéa Samsic du 28-03-2019Avant une grosse journée de travail, c’est à suivre sur Eurosport 💪

#AllezArkeaSamsic
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
28-03-2019 12:26:39

Message de Tiago Machado du 28-03-2019Aproveitar estes dias de baixa intensidade para alguns detalhes... neste caso a troca de "patilhas" nos sapatos novos!!!
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
28-03-2019 12:21:47

Message de MAVI Garcia du 28-03-2019Como cuesta despegar los pies del suelo de buena mañana... 🙈🙈
Voir la vidéo

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
28-03-2019 12:16:20

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 28-03-2019🏔🏔🏔
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
28-03-2019 12:08:18

Message de Hugo Houle du 28-03-2019Le printemps arrive rapidement, j'ai bien hâte de découvrir mon prochain bolide pour l'été.

Nous en sommes à la 4e version de la Brigade Sportive du Groupe Vincent. À chaque année,...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
28-03-2019 12:04:09

Message de Jens Keukeleire du 28-03-2019Goed nieuws Jens start morgen in E3 Prijs Harelbeke (29-03-2019)
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
28-03-2019 12:04:06

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 28-03-2019Sortie récupération ✅
Je suis contente de revenir à ma vie d’athlète de haut niveau, mentalement c’était vraiment nécessaire pour moi! Depuis lundi je sens aussi que je progresse bien, et...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-03-2019 12:02:45

Message de Team Bahrain Merida du 28-03-2019🇪🇸 #VoltaCatalunya
Stage 4️⃣
🚩 Llanars (Vall de Camprodon)
🏁 La Molina
🛣️ 150,3km
🕐 12:50
🕔 16:47~17:15
➡️ Second consecutive mountain stage. Short and explosive with to climbs to La Molina 🏔️
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
28-03-2019 12:00:53

Message de Tom Dumoulin du 28-03-2019Back to less warmer climates after our Italian stint! Anyone else in need of a holiday? Sunweb ☀😎
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 28-03-2019🇧🇪#E3BinckBankClassic

🔊Here's our lineup for E3 BinckBank Classic:

"I’m really looking forward to returning to E3, it’s one of the first cobble races that I did 2 years ago and where I...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-03-2019 11:53:42

Message de BORA-hansgrohe du 28-03-2019Together with Lanserhof and the LANS Medicum Hamburg our #BORAhansgrohe guys went through all kind of medical tests to prepare in the best way possible for the upcoming Classics, now...
Voir la vidéo

Karol DomagalskiKarol Domagalski
28-03-2019 11:45:48

Message de Karol Domagalski du 28-03-2019Karol Domagalski: „kolarstwo uczy życia” - Rowery.org : Kilka słów ode mnie dla rowery.org, zapraszam do czytania!

Ps. Zaczęliście już sezon?😏 🚴‍♀️🚴🚵🚵‍♀️
https://rowery.org/2019/03/28/karol-domagalski-kolarstwo-uczy-zycia/
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 11:43:51

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019#CoppiEBartali Giovanni Visconti nella fuga di giornata. Le istruzioni di Luca Scinto
Giovanni Visconti in the breakaway. The instructions from Luca Scinto

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
28-03-2019 11:42:39

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 28-03-2019Tomorrow: the Belgian E3 Binckbank Classic: our roster for the one day race:
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
28-03-2019 11:36:41

Message de Team Sunweb du 28-03-2019Tired of the ☀ coming and going and fancy a holiday? You're in luck, Sunweb's mid-season sales have started!

Check Sunweb's latest 🇳🇱 commercial featuring Tom Dumoulin and the team!...
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
28-03-2019 11:23:28

Message de Team Total Direct Energie du 28-03-2019#E3BinckBankClassic ⚡️Une équipe de taille pour protéger le vainqueur sortant Niki Terpstra sur E3 Binck Bank Classic ⚡️Les coureurs sont en forme et très motivés. Peuvent-ils créer l'exploit ?
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-03-2019 11:15:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-03-2019Oggi quarta tappa al Catalunya con arrivo in salita a La Molina. Il nostro Dan Martin cavalchera' la splendida Colnago V2R adattissima alle asperità che gli si presenteranno in questa...
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
28-03-2019 10:59:13

Dylan zal vrijdag niet starten in de E3 prijs, wegens ziek heeft nog te veel last van de luchtwegen. Soigneer u maat er komen nog vele mooie wedstrijden aan.

Team INEOSTeam INEOS
28-03-2019 10:51:54

Message de Team INEOS du 28-03-2019Tomorrow we head to #E3BinckBankClassic as the Belgian Classics intensify. The race holds some great memories for the team. Here's our lineup
Voir la vidéo

Message de 🚴‍♂️ Etapa 4
🚩 Llanars
🏁 La Molina
➡️ 150,3 km

#VoltaCatalunya
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 28-03-2019🇪🇸 #VoltaCatalunya

Opnieuw een pittige bergrit vandaag in de Ronde van Catalonië. Pieter Weening komt nog even terug op zijn dag in de aanval gisteren. 👇

"De insteek was om de rit...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
28-03-2019 10:37:52

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 28-03-2019Tiesj Benoot previews tomorrow's E3 BinckBank Classic

💬Tiesj: "The narrow passage ways, the hills and the cobbled sections make it a race in which there are almost no moments to recover....
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 10:26:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019Prima del via della 2^ tappa della #CoppiEBartali premiazione di squadra in quanto in testa nella classifica a squadre. Simone Velasco primo nella classifica individuale e nella classifica dei giovani

Before...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
28-03-2019 10:24:34

Message de Jasper Stuyven du 28-03-2019Eyes on the prize 💪🏼 #AimHigher
En voir plus

Liège-Bastogne-LiègeLiège-Bastogne-Liège
28-03-2019 10:20:00

Message de Liège-Bastogne-Liège du 28-03-2019🚨 M-1 🚨

Plus qu'un mois avant la 105ème édition de la Doyenne et le retour au coeur de la Cité Ardente ! 🔥

📸 A.S.O. / Karen Edwards
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
28-03-2019 10:10:59

Message de Ondřej Cink du 28-03-2019Děkuji AUTO OPAT Full Service za podporu do další sezóny 2019. Moc si toho vážim 😊
#autoopat #autoopatfullservice #sponsorship #car #skodaoctavia
#cycling #cyclist
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
28-03-2019 10:04:28

Message de Damiano Cunego du 28-03-2019Save the date ---> 8 Aprile 2019

La mia nuova divisa Rosti Italian Quality Sportswear sarà a breve acquistabile online! Stay tuned! 💥🔥
#damianocunego
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
28-03-2019 09:56:37

Message de Österreich Rundfahrt du 28-03-2019Auf manche Ereignisse kann man schon einmal gemeinsam anstoßen! Nach 2015 macht die Tour 2019 wieder in Grieskirchen Station, zum Start der 2. Etappe am 7. Juli.

Partner in der Organisation...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 28-03-2019#E3binckbankclassic #matteotrentin pronto per una nuova opportunità...ready for another opportunity!

"Sono pronto, dopo la Milano San-Remo non vedo l'ora di tornare a correre in Belgio per il prossimo blocco delle classiche....
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-03-2019Three brand new Julian Alaphilippe Officiel wallpapers have just arrived on our website:
https://www.deceuninck-quickstep.com/en/more/wallpapers
Photo: GettySport
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-03-2019 09:50:44

Message de UAE Team Emirates du 28-03-2019‪🇧🇪 Line-up update:‬

‪E3 BinckBank Classic
‪✅ Ivo Oliveira‬
‪❌ Oliviero Troia

‪Gent-Wevelgem‬
‪✅#OlivieroTroia‬
‪❌#IvoOliveira ‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬
En voir plus

Message de 🚵‍♂️ Els ports de la #VoltaCatalunya 2019: La Molina.

Marc Soler i Àngel Edo parlen sobre la pujada final de la quarta etapa de la Volta.

🇬🇧 Marc Soler and Angel Edo...
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
28-03-2019 09:22:35

Message de Hincapie Racing du 28-03-2019Thanks for your support Muscle Monster! Excited to have your products to support us this year. #MonsterHydro
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
28-03-2019 09:21:01

Message de Giro d'Italia du 28-03-2019For the first time in the history of the Giro d’Italia, the Pink Jerseys used in the race and on the podium will feature a sponsor's design internally: Intimissimi Uomo

#Giro
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
28-03-2019 09:14:47

Message de Damiano Cunego du 28-03-2019Here we go! 🚴🏻‍♂️🇯🇵 A long day with many meetings! Very challenging!
Damiano Cunego Cycling Project
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
28-03-2019 09:14:02

Message de Liam White - Cyclist du 28-03-2019Ready...Set...Go!!!!
Tour of Thailand 2019 here we come

Drapac Cycling || POCSports || @KaronFarmCoffee
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 09:11:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019Trentin ready for another opportunity on the Belgium cobbles at E3 BinckBank Classic : PREVIEW 📰 "I am ready. After Milan San-Remo I am looking forward to be back racing...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-03-2019🇫🇷 Classic Loire Atlantique & Cholet Pays de la Loire

🗓 30/03 - 31/03

🇫🇷 Alexandre Geniez
🇫🇷 Samuel Dumoulin
🇫🇷 Aurelien Paret-Peintre
🇺🇸 Larry Warbasse
🇫🇷 Clement Chevrier
🇫🇷...
En voir plus

Nils PolittNils Politt
28-03-2019 08:45:28

Message de Nils Politt du 28-03-2019Klicke hier, um Spendenteams Kampagne „Cologne Classic 2019“ zu unterstützen : Gemeinsam stark für den Nachwuchs und den regionalen Radsport. 💪
Bereits zum 67. Mal drehen sich an Pfingsten die Räder...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
28-03-2019 08:42:31

❗️Volta Catalunya 🇪🇸❗️

Xandro Meurisse, malade, ne prendra pas le départ de l’étape prévue aujourd’hui 🤒

Tour de SuisseTour de Suisse
28-03-2019 08:30:40

Message de Tour de Suisse du 28-03-2019Der Trikot-Ausverkauf geht in die dritte Runde! Pro Stück CHF 40.- + MWST. First come, first serve!
>> Bestellung mit Grösse & Adresse an linda.eppler@infrontringier.ch

- Vom Sieger der Bergpreiswertung der Tour...
En voir plus

Message de Els maillots GOBIK de la tercera etapa (Sant Feliu de Guíxols - Vallter 2000 Ajuntament de Setcases):

1⃣ Catalunya Experience Líder: Thomas De Gendt (Lotto Soudal Cycling Team Fanpage)

🚵‍ Carrefour Muntanya:...
En voir plus

Paris-RoubaixParis-Roubaix
28-03-2019 08:30:00

Message de Paris-Roubaix du 28-03-2019◼️ Plus que quelques heures avant le changement de tarif ! 🚴‍♀️🚴‍
🏁 Inscris-toi vite ici ➡️ http://po.st/ParisRoubaixChallenge19
#ParisRoubaixChallenge
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 28-03-2019CLASSIC LOIRE-ATLANTIQUE 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : CLASSIC LOIRE-ATLANTIQUE 2019 PRÉSENTATION - Cap à l'Ouest pour les Rose et Noir ce samedi 30 mars avec...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 08:17:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019GreenEDGE Travel takes to the Tour de France : 1⃣0⃣0⃣ days to go until #TDF2019.

You can do it in style by riding some of the most iconic climbs in the...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-03-2019 08:00:01

Message de CCC Team du 28-03-2019PREVIEW: “The key to success at the Classics is a combination of form and luck. I know I have the form so I can’t wait to get back to the...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
28-03-2019 07:53:21

Message de Route Adélie de Vitré du 28-03-2019En avant première la LISTE des ENGAGES au 28 Mars 2018 Celle-ci peut varier de quelques coureurs avant le 5 Avril
On remarque Chef Cofidis le tenant du titre de la...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
28-03-2019 07:50:00

Message de Florian Sénéchal du 28-03-2019🔴 E3 Binck Banck Classic 🔴

Le parcours du Grand Prix E3 Harelbeke, est quasi identique à celui de l'année dernière.

En raison de l’Eikenberg, qui se retrouve impraticable, la route...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-03-2019 07:49:20

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-03-2019#CoppiEBartali

TAPPA 2 - STAGE 2

🏠 Riccione
🏁 Sogliano sul Rubicone
▶️ 🇮🇹 12:00
📺 Rai Sport - PMG Sport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
28-03-2019 07:44:29

Message de Tour de Pologne du 28-03-2019✔️Jedź do Andory z Czesław Lang!
✔️ 9-16 lipca 2019
✔️Sprawdź swoją formę w wyścigu Volta als Ports d’Andorra oraz na kultowych podjazdach Tour de France i Vuelta Espana.
✔️ Rezerwuj: www.bike2B.pl,...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
28-03-2019 07:43:39

Het laatste trio van uitslagen van Jens:
- Danilith Nokere Koers: 9de
- Bredene Koksijde Classic: 37ste
- Driedaagse Brugge-De Panne: 71ste

Ik citeer Jens na Nokere Koerse: 'Nokere was good. Not great. Keep...

CCC TeamCCC Team
28-03-2019 07:34:57

Message de CCC Team du 28-03-2019It's going to be a brutal one! 🚵

There are four long climbs on the menu of stage four of #VoltaCatalunya - Coll de Coubet (9.2 kilometers long, with an average...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-03-2019 07:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-03-2019🇮🇹 Seconda tappa #CoppiEBartali, una tappa mossa e aperta a molteplici scenari attende gli #OrangeBlue.
📍 Partenza ore 12.00
🚴🏻‍♂️ Riccione > Sogliano al Rubicone 140 km
🏁 Finish-line 16.00
📺 Dalle 17.30 potrete...
En voir plus

Message de Etapa 4️⃣

Avui s'arriba a La Molina! Així és la quarta etapa de la #VoltaCatalunya 2019.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 07:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019TODAY 📅 #CoppieBartali from 12pm CET (10pm AEDT) & #Driedaagse women from 12.40pm (10.40pm) &
#VoltaCatalunya Stage 4, 164km from 12.55pm (10.55pm)
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
28-03-2019 06:53:31

Message de Lukas Pöstlberger du 28-03-2019Had a good day at #DePanne but a bit of bad luck in the end destroyed our plans... Anyway: Legs feel good here in 🇧🇪 and we’re ready to hit...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-03-2019 06:15:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-03-2019Il nostro campione Rui Costa ci ha fatto prendere un bello spavento😱. Ieri mentre si allenava nel suo paese nei dintorni di Braga, ha avuto un incidente con un camion....
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-03-2019 05:12:00

Message de Team Novo Nordisk du 28-03-2019See how riding 291km at Milano Sanremo affected the blood glucose numbers on Sam Brand's Dexcom CGM.
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-03-2019 03:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-03-2019ICYMI ⏪ Luka Mezgec avoided the drama to sprint to eighth place in a chaotic and crash-affected finale at #Driedaagse 🇧🇪

Report 📰 http://bit.ly/MTS19DePanne

📸 Getty Images
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 28-03-2019Want the rice cake recipe Mike Woods is raving about over at "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.? We've got it for you! Here: https://www.efprocycling.com/team-recipe-on-the-bike-rice-cakes/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT