ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Jens KeukeleireJens Keukeleire
01-04-2019 23:12:33

Message de Jens Keukeleire du 01-04-2019de JK BOUGIE Prono Challenge
Tussenstand na de E3 Binck Bank Classic
We zitten ondertussen in de helft van onze pronostiek. Er zijn al, met grote dank aan onze sponsors, heel...
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 01-04-2019It was a busy weekend for the Wildlife Generation squad, with 7 riders spread throughout 3 different races. @quintenkirby , @boardmanito , @ryanjastrab , @finn_gullickson , and @camdenvod headed to...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
01-04-2019 22:58:44

Message de Jens Keukeleire du 01-04-2019E3 BINCK BANK CLASSIC
Vrijdagmorgen iets na 10u komt de Lotto Soudal bus de Heerbaan in Harelbeke binnenrijden.
Zoals altijd staat Sport Vlaanderen al als eerste in de straat geparkeerd. De...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
01-04-2019 22:49:48

Message de Romain Feillu Officiel du 01-04-2019PROCHAINE COURSE
En voir plus

CyclassicsCyclassics
01-04-2019 22:00:53

Message de Cyclassics du 01-04-2019Unsere Westschleife richtet sich an Hobbyfahrer, Erstteilnehmer und Sprinter! Sei dabei und sichere dir deinen Platz für die 60KM-Strecke noch heute. 🚴
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
01-04-2019 21:39:51

Message de Taylor Nice dip in the icy cold river after a stellar training day on the bike up in the beautiful @visitcedarcity mtns! 🦋 #spreadlove
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-04-2019 20:28:42

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-04-2019La strana coppia, il Norvegese 🇳🇴 ed il Colombiano 🇨🇴 ci hanno regalato una grande classica alla faccia di chi diceva che mai avrebbero trovato un accordo per chi avrebbe...
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
01-04-2019 19:58:29

Message de Olivier Le Gac du 01-04-2019La réussite collective nous fuit pour l'instant sur ces 1ères "flandriennes", mais l'ambition reste intacte.
Personnellement, la condition physique est bonne.

Vendredi lors du GP E3, j'ai pu dépanner mon...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
01-04-2019 19:57:30

Message de Tomasz Marczyński du 01-04-2019That's a story about how a dream become true 🙆‍♂️ #dreams #victory #memories #emotions #motivation #adrenaline #cycling #race #competition #victoria #lottosoudal #vueltaespaña #ciclismo #tomaszmarczynski #polishboy #sprint #effort #dedication #fight...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
01-04-2019 19:30:33

Message de Lance Armstrong du 01-04-2019Quite a weekend up in Fort Worth. Friday night we did a live podcast for THEMOVE from @melloMellow Johnny's Bike Shop FW. We broke down the upcoming Spring Classics races....
Voir la vidéo

Marc SarreauMarc Sarreau
01-04-2019 19:02:34

Message de Marc Sarreau du 01-04-2019Cholet Pays de la Loire :

Victoire!!
Après deux seconde place la voilà enfin .
Une belle journée sous un temps printanier un bon travail d'équipe, un sprint victorieux ... une journée...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
01-04-2019 18:36:23

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 01-04-2019Cyclisme: Le coup de gueule de Cédric Vasseur après les échecs de Cofidis en Belgique : Début de saison contrasté dans l'équipe nordiste...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
01-04-2019 18:34:45

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 01-04-2019Wednesday: Dwars door Vlaanderen : we take on more classics in Belgium this week as we gear up towards "Holy Week" : our roster
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
01-04-2019 18:33:52

Message de Audrey Cordon-Ragot du 01-04-2019✌ En route pour deux belles courses belges avec Trek-Segafredo : Dwars door Vlaanderen mercredi & Ronde van Vlaanderen dimanche.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-04-2019 18:21:05

Message de Team Bahrain Merida du 01-04-2019Custom carpets for #BAHRAINMERIDA🇧🇭 partners.
Thank you to our official supplier Elle-Erre Easy-Flag for this special present for the companies that attended our Business Relationship Day.
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
01-04-2019 18:18:16

Message de Bruno Pires du 01-04-2019Já me estou a preparar para pedalar em pelotão no meu Alentejo, junto a amigos e por uma causa tão nobre.

Juntem se a todos nós 💪👌

Parabéns aos organizadores 👍😊

Bruno Pires
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-04-2019 18:15:55

Message de Astana Pro Team du 01-04-2019🇧🇪Dwars door Vlaanderen 2019

Team's roster: Davide Ballerini, Zhandos Bizhigitov, Yevgeniy Gidich, Daniil Fominykh, Dmitriy Gruzdev, Laurens De Vreese, Hugo Houle.
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
01-04-2019 18:10:00

Message de Roman Kreuziger du 01-04-2019Kanáry, Anfi a příprava na Ardeny! 🏋🏻‍♂️🚴🏻‍♂️💨💨💨
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-04-2019🇧🇪 Dwars door Vlaanderen
🗓 03/04

🇧🇪 Oliver Naesen
🇨🇭 Silvan Dillier
🇧🇪 Stijn Vandenbergh
🇩🇪 Nico Denz
🇫🇷 Dorian Godon
🇱🇹 Gediminas Bagdonas
🇫🇷 Julien Duval

#allezALM
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-04-2019 18:00:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-04-2019Slow motion o per dirla in Italiano, la moviola dell' attacco di Kristoff che avvantaggiandosi sui migliori prima dei muri finali, ha incassato la certezza di potersela giocare poi in...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 01-04-2019Why Logan Owen chose Flanders over Girona – VeloNews.com : Logan Owen hopes the secret to his future success lies in his European home base. The young American has opted...
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
01-04-2019 17:35:46

Message de Dwars door Vlaanderen du 01-04-2019Take a look back at Yves Lampaert's victory in Dwars Door Vlaanderen last year. With expert commentary from his friends at De Melkerie! 🎙️🚴‍♂️ #DDV19
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 01-04-2019Another week at the top of the UCI Individual Classification.
Photo: GettySport
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
01-04-2019 17:23:18

Loïc VliegenLoïc Vliegen
01-04-2019 17:08:08

Message de Loïc Vliegen du 01-04-2019Improve the shape day by day after illness 👍🏼 @gentwevelgemofficial @teamwantygobert #gentwevelgem #wantygroupegobert
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
01-04-2019 17:08:08

Message de Arnaud Démare du 01-04-2019Un week-end pas à la hauteur de mes espérances, je ne retrouve pas de bonnes sensations. Mais je vais tout donner et jouer avec les armes que j’ai pour les...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-04-2019 17:06:51

Message de Team Novo Nordisk du 01-04-2019Join Andrea Peron for a tour of GSG Cycling Wear headquarters to see how our special edition Italian jersey was created. 🇮🇹

Order the jersey here: http://bit.ly/TNN-Italy-Jersey
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
01-04-2019 17:05:25

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 01-04-2019La journée de repos sert à : 🧖🏼‍♀️ et 🍰 !
(Et quelques fois s’il me reste de la force : 🛍...) 🙈
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
01-04-2019 17:01:26

Message de Taylor Monday vibez, let’s fuel up go out and enjoy the day! 🦋 #spreadlove #monsterhydro pic- Monster Hydro | @musclemonster
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
01-04-2019 16:51:13

Message de Bryan Coquard du 01-04-2019Ce n'est pas passé loin hier sur Cholet - Pays de la Loire ! Une superbe journée collective qui se conclut malgré tout avec de la frustration pour moi car...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
01-04-2019 16:50:24

Message de Tour De Romandie du 01-04-2019UNE ÉTAPE DANS LA CARAVANE: RÉPONDEZ À ŠKODA Switzerland.
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
01-04-2019 16:47:42

Message de Pierre Rolland du 01-04-2019https://www.facebook.com/271589550034701/posts/538561060004214/
work in progress ✌🏻
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-04-2019More cobbles and hills await on Wednesday, when Lotto Soudal will be at the start of Dwars door Vlaanderen.

💬 DS Willems: "The Knokteberg is likely to be the decisive point...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
01-04-2019 16:46:19

Message de Tour De Romandie du 01-04-2019Pas encore inscrits-es sur la liste de départ de l'étape gourmande? N'hésitez pas: l'édition 2019 sera dansante!
Musique, démo de danse cubaine pendant l’apéritif et au lounge bar « Gruppetto »,...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
01-04-2019 16:40:47

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 01-04-2019Creapills : Le gel douche au kouing-amann, idéal pour l'après-course de nos #MenInGlaz. Retrouvez-le dès maintenant sur notre boutique en ligne.

Plus d'informations 👉 http://bit.ly/GelDuche

#SentirBonCommeUnBreton l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
01-04-2019 16:34:01

Message de Team Total Direct Energie du 01-04-2019Une équipe qui impressionne sur Gent-Wevelgem | Team Direct Energie Pro Cycling : On revient avec notre article sur la grosse prestation collective de Direct Energie sur Gent-Wevelgem. 4 coureurs...
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
01-04-2019 16:32:17

Message de Dorian Godon du 01-04-2019Next Race:

À travers les Flandres mercredi à suivre sur l’équipe 21.
Dimanche le Tour des Flandres
14/07 Paris Roubaix 😍

Je commence à prendre mes marques sur les classiques, hâte de...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-04-2019 16:19:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-04-2019Iniziamo a sincronizzare il datario 🕐, perchè da oggi parte il countdown per il ritorno di Fabio Aru. Oggi a Prato, il nostro Cavaliere dei 4 mori 🏇è stato sottoposto...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
01-04-2019 16:16:10

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 01-04-2019Agradecído 🙏 con la vida que me regala la orportunid de seguir a de lante y de mostrar que los malos momentos vienen los mejores y aqui el resultado de...
En voir plus

Nicolas EDETNicolas EDET
01-04-2019 16:12:47

Message de Nicolas EDET du 01-04-2019Classic Loire Atlantique samedi dernier. On a tenté, on recommencera!!

Prochaine étape l’Espagne avec le Gp indurain samedi 6 et le tour du pays basque à partir du 8 au 13...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
01-04-2019 16:07:40

Message de Cannondale Pro du 01-04-2019Slippery and smooth. SystemSix is propelling EF Education First Pro Cycling over cobbles, through crosswinds and whatever else Belgian roads can toss up this Classics season.
#BoldNewRoad #FasterEverywhere
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 01-04-2019Gallery: Gent-Wevelgem - EF Education First Pro Cycling : We've got the best images from Gent-Wevelgem for you right here. No joke. Check out #PinkArgyle at the start of Holy...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 16:00:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019Mitchelton-SCOTT gear up for another classic with Dwars door Vlaanderen : PREVIEW 📰 "We’re all in good spirits and it’s a good opportunity for the whole team." - Jack Bauer...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
01-04-2019 15:48:40

Message de Tour de Pologne du 01-04-2019➖1️⃣0️⃣

Only ten days left and we will present Tour de Pologne 2019 details. No... that's not a leak. This was a joke for #AprilFoolsDay two years ago. Tour de Pologne...
En voir plus

Liège-Bastogne-LiègeLiège-Bastogne-Liège
01-04-2019 15:48:03

Message de Liège-Bastogne-Liège du 01-04-2019Le sport liégeois au 💛 d'un partenariat entre le Standard de Liège et la Doyenne des classiques ! Rendez-vous le 28 avril prochain pour la 105ème édition de Liège-Bastogne-Liège! 🗓

Sport...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
01-04-2019 15:39:54

Message de Amael Moinard du 01-04-20191er trimestre 2019 achevé 😉.
Pour les amateurs de statistiques, déjà 26 jours de course pour cette année.
Cela représente 11500 kilomètres cumulés depuis ma reprise début Novembre.
Ajoutez...
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
01-04-2019 15:37:56

Message de Team Cycling Funvic du 01-04-2019Funvic Pindamonhangaba é confirmada para a disputa da Volta do Uruguai 2019 | Bike76.com : ... e vamos para mais uma Volta do Uruguai! #gofunvicpindamonhangaba #gobrasil
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-04-2019 15:35:48

Message de Astana Pro Team du 01-04-2019👀Behind the scenes at the Classics in Belgium with our riders and staff! Maybe the best races of the year, what do you think?😮🇧🇪

📷Michiel Maas
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 01-04-2019En plus du Tour de Sicile cette semaine, une autre partie de l'équipe se rendra à la Route Adélie de Vitré (5 avril) et à la La Roue Tourangelle (7...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
01-04-2019 15:34:19

Message de Team Cofidis du 01-04-2019Retrouvez les photos des deux courses disputées en Loire Atlantique ce week-end avec une équipe combattante mais qui n'a pas réussi à lever les bras
(photos : Bruno Bade / LNC)
Voir les 9 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 01-04-2019Après Tirreno Adriatico (5e) et le Tour de Catalogne (11e), Thibaut Pinot est 6e du classement mondial UCI 🌍
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
01-04-2019 15:22:35

Message de Dwars door Vlaanderen du 01-04-2019Let's not forget we've got an exciting women's race coming up as well on Wednesday. Make your pick! Who will follow in the footsteps of Ellen van Dijk? #DDV19 #DDVWomen
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
01-04-2019 15:22:23

Message de Paweł Poljański du 01-04-2019#mondaytraining #borahansgrohe
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
01-04-2019 15:18:31

Message de Team Sunweb du 01-04-2019We've been in the heart of Flanders for the fourth consecutive year at our partner Renson's HQ for our Cobblestone Classics Press Meeting and had some special visitors along to...
Voir les 15 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
01-04-2019 15:14:11

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 01-04-2019📸The Best pictures from the Tour of Thailand 2019!
🚴🏻‍♂️Tutte le migliori immagini dal Tour of Thailand, 6 gli #OrangeBlue in gara!
#GRINTARE 👇🏻
Credits - Sonoko Tanaka.
Voir les 53 photos

Tour of the AlpsTour of the Alps
01-04-2019 15:08:00

Message de Tour of the Alps du 01-04-2019🇬🇧 In the third stage of the 2018 edition, Ben O'Connor won on the finish line in Merano. The young Australian of Dimension Data preceded by 5'' the top favorites’...
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
01-04-2019 15:00:06

Message de Tour de Bretagne du 01-04-2019Retour en images sur la présentation de la 53ème édition du Tour de Bretagne, durant laquelle le plateau des équipes a été dévoilé.
Pour tout savoir ➡ www.tourdebretagne.bzh
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
01-04-2019 15:00:05

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 01-04-2019🇧🇪Dwars door Vlaanderen

1 year ago, Frederik Backaert finished 51th !
Better this year ? 🚴‍♂️

#RideforAntoine
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
01-04-2019 15:00:01

Message de Amgen Tour of California du 01-04-2019Pismo Beach is your go-to destination for everything California from sun, waves to fresh seafood, Pismo Beach has got it all! We’ll see you for the Stage 5 Start in...
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
01-04-2019 14:57:43

Message de Hannah Barnes du 01-04-2019This custom painted bike is something special! We couldn’t have asked for a nicer Spring day to take it for its first mountain adventure! 🌷🌤 Full bike check on this...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 01-04-2019Een fijne 55e verjaardag, Erik! 🎉

Join us in wishing our DS Erik Breukink a happy 55th birthday! 🎈

#ROC #RoompotCharles #happybirthday
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
01-04-2019 14:49:14

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 01-04-2019🗓️ 26 giorni x 6 competizioni x 4 paesi diversi 👉 Questo il calendario della Bardiani-CSF per aprile
🇮🇹 Giro di Sicilia (3-6)
🇲🇾 Le Tour De Langkawi (6-13)
🇳🇱 Amstel Gold...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
01-04-2019 14:47:02

Message de Tour du Gevaudan du 01-04-2019Un beau peloton juniors s’annonce pour ce week-end Lozere
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 14:46:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019#MORE teamwork

#MondayMotivation 🔜 #Giro

📸 Getty Images
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
01-04-2019 14:45:20

Message de Movistar Team du 01-04-2019🚴‍♂️🔥🖥️ Ya está activo 👉 www.movistarvirtualcycling.es 👈, donde podéis inscribiros para las clasificatorias online y presenciales de #MovistarVirtualCycling, la competición de Movistar Likes y BKOOL.

Hay etapas en las que podéis...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
01-04-2019 14:37:22

Message de Rally UHC Cycling du 01-04-2019Recap: Classic Loire Atlantique and Cholet – Pays de la Loire : View some stellar images from this weekend's doubleheader of racing in France. 📸 Ethan Glading
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
01-04-2019 14:26:38

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 01-04-2019📲 Vous avez un nouveau message.

De : Pierre Rolland.

«Troisième entraînement, toujours avec l’orthèse mais au moins je peux prendre l’air, ça fait plaisir.»

#ThereIsNoTry
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
01-04-2019 14:05:15

Message de BORA-hansgrohe du 01-04-2019What an epic stage win by Davide Formolo on yesterday's final stage of the "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E.
🎥 Watch the final kilomteres inside the race car
--------
Was für...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-04-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 7 photos.
Voir les 7 photos

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
01-04-2019 14:00:29

Message de Dwars door Vlaanderen du 01-04-2019Thanks to Proximus, the women’s race will be livestreamed online! Follow the race on the Proximus Sports Facebook page. Make sure to tune in on Wednesday! 🚴‍♀️👏
#DDV19 #DDVwomen
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 01-04-2019Zapraszamy w najbliższy piątek na naszą prezentację 💪🚴🏽‍♂️💨
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
01-04-2019 13:50:22

Message de Tour du Gevaudan du 01-04-2019L arrivée de la deuxième étape
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
01-04-2019 13:38:52

Message de De Wally's du 01-04-2019De Wally's trokken gisteren zonder stress naar GENT-WEVELGEM. Het bestuur en de 'Limburgse afdeling' van de supportersclub volgden de koers van de start tot KEMMEL. Na een ontbijt in PAPACENO...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-04-2019 13:37:08

Message de UAE Team Emirates du 01-04-2019👨‍⚕️ Medical update: #FabioAru 🇮🇹 undergoes successful operation. The UAE Team Emirates Emirates cyclist operated on today in Prato, Italy.

More details 👉: http://www.uaeteamemirates.com/aru-intervento-effettuato/

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
01-04-2019 13:34:12

Message de Eschborn-Frankfurt du 01-04-2019Unicorn Cycling : Schöner Bericht von Unicorn Cycling! Ein zusätzlicher Tipp von uns: Die Vorfreude genießen, denn bei der ŠKODA Velotour 2019 kann wirklich jeder mitfahren!

#Noch29Tage #Radklassiker
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
01-04-2019 13:29:00

Message de Team Sunweb du 01-04-2019⚡Contract news!⚡

We're excited to announce that Søren Kragh Andersen will be wearing our colours until the end of 2022!

💻teamsunweb.com/soren-renewal
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
01-04-2019 13:19:16

Message de Jens Keukeleire du 01-04-2019Gent-Wevelgem 2019
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 01-04-2019"En avril, ne te découvre pas d'un fil!"
➡️Pour renforcer votre système immunitaire, pensez aux compléments alimentaires de notre partenaire SynerJ Health!
🔗 www.synerj-health.com
📸 William Cannarella
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
01-04-2019 13:14:02

Message de Team INEOS du 01-04-2019RIDER OF THE MONTH: There have been some impressive Team Sky performances during March. Check out who is nominated and vote for your chance to win a signed jersey.

🗳️ >...
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
01-04-2019 12:38:24

Message de Magnus ConCort Nielsen du 01-04-2019Det blev en hård omgang i Flandern i weekenden, som næsten altid på de kanter. Til fredagens E3 Harelbeke fik Concorten det optimale ud af et par ikke alt for...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-04-2019Images by Facepeeters
Voir les 20 photos

Tiago MachadoTiago Machado
01-04-2019 12:30:58

Message de Tiago Machado du 01-04-2019No menu para o dia de hoje e embora estejamos na altura das classicas do Pavê, "tocou-me" ir até ao Bom Jesus dar 2 voltinhas no "meu" famoso circuito...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
01-04-2019 12:24:37

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 01-04-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: GIOVANNI LONARDI CENTRA LA SUA SECONDA VITTORIA DA PROFESSIONISTA. : 🇮🇹 Giovanni Lonardi, seconda vittoria da professionista, in quel 1° aprile che portò fortuna anche a...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-04-2019 12:11:33

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-04-20195️⃣e in de Ronde van Catalonië🇪🇸

Bekijk hier de mooiste foto's👉🏼 http://po.st/x3pmOj
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
01-04-2019 12:00:00

Message de Prudential RideLondon du 01-04-2019🚴‍♀️ NEWS 🚴‍♂️

If you have a deferred entry for the Prudential RideLondon-Surrey 46, the deadline to enter this event is today at 5pm. ⏰

Sign-up here 👉 http://bit.ly/PRL462019
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
01-04-2019 11:56:03

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 01-04-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 👨🏼‍⚕️ Domingos Gonçalves ha recibido este lunes el alta tras el ok médico de los doctores de Mutua Navarra. Comienza así un periodo de recuperación estimado de tres...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
01-04-2019 11:37:00

Message de Lukasz Wisniowski du 01-04-2019Oglądaliście wczoraj ciężką walkę chłopaków z CCC Team? Jak wrażenia?

Did You watch the tough fight of the guys from CCC Team yesterday? What are Your thoughts?
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
01-04-2019 11:34:06

Message de Jens Debusschere Fans du 01-04-2019Wederom een toptienplaats voor 'Buskrut' in Gent-Wevelgem!

Nochtans begon de wedstrijd niet veel belovend voor onze renner. De felle noordoostenwind zorgde voor vroeg waaierspektakel. In die openingsfase liet Jens zich...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 01-04-2019On reste en Belgique cette semaine pour Dwars door Vlaanderen 👇

Coralie Demay - Eugénie Duval - Shara Gillow - Maëlle Grossetête - Marie Le Net - Evita Muzic

#RideAndShine
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
01-04-2019 11:22:53

Message de Darwin Atapuma du 01-04-2019Día de descanso con mi amigo @martinusdg007 en lugano SuiZa 🚴‍♂️👍🇨🇭👌🏼
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-04-2019 11:15:59

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-04-2019La vittoria di Kristoff nelle belle parole di Bidon
En voir plus

CCC TeamCCC Team
01-04-2019 11:05:07

Message de CCC Team du 01-04-2019Sunday's edition of Gent-Wevelgem was nothing short of epic so if that doesn't get you excited for the Tour of Flanders, we don't know what will!

Re-live the day in photos...
Voir les 12 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 10:59:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019Van Vleuten returns to action to bolster a strong squad at Dwars door Vlaanderen : PREVIEW 📰 "After a lot of training I’m really keen to race, I think it’s...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
01-04-2019 10:48:34

Message de Tim Wellens du 01-04-2019Tim Wellens komt tóch aan de start van de Ronde van Vlaanderen : This sunday starting in Ronde van Vlaanderen !
Curious to experience the crowds and too learn from the...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-04-2019 10:48:25

Message de UAE Team Emirates du 01-04-2019Relive the thrill, the emotions, the excitement of Alexander Kristoff's victory in the Belgian race!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance Gent-Wevelgem

Emirates Emaar Dubai FAB Colnago MET Helmets Champion System Elite Cycling
Voir la vidéo

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
01-04-2019 10:46:26

Message de Gent-Wevelgem du 01-04-2019Do you remember Magnus Backstedt, who became second in our race in 2004?
His daughters are doing better:
✔️daughter Zoë won our U17 Women
✔️daughter Elynor was the best in the U19...
En voir plus

Luke RoweLuke Rowe
01-04-2019 10:44:22

Message de Luke Rowe du 01-04-2019teamsky.com : Gent-Wevelgem in Flanders Fields, 251.5km
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
01-04-2019 10:38:24

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 01-04-2019🇮🇹 Giro di Sicilia la formazione ufficiale!
🚴🏻‍♂️ Hideto Nakane Alejandro Osorio Moreno Moser Filippo Zaccanti Sho Hatsuyama Damiano Cima Joan Bou Company
#GRINTARE 👇🏻
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-04-2019 10:30:33

Message de Team Bahrain Merida du 01-04-2019Yesterday in Belgium Matej Mohorič took his second Top Ten after Milano Sanremo one week ago. On that occasion the Slovenian Champion chatted with BDC MAG.
For #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Italian speaking...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
01-04-2019 10:28:06

Message de Rui Costa du 01-04-2019Starting with gradual and easy training on static bike. Thanks for your great support! Big hug to you all.
💪
Regressei... treinos curtos e suaves nos rolos. Muito obrigado pelo vosso...
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
01-04-2019 10:22:37

Message de Ronde van Vlaanderen du 01-04-2019Tim Wellens has been added to the list for Sunday's Tour of Flanders.
This image in Stad Oudenaarde. Is it possible? #RVV19
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
01-04-2019 10:19:56

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 01-04-2019@voltacatalunya done and dusted
.
.
.
.
#teamworkmakesthedreamwork #soigneur #iminlovewiththesoso #barcelona #worldtour #exploretheworld 📸 cred @olivergrenaa
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 10:15:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019March 📽 The momentum keeps on rolling - It was another successful month for the team picking up 🌟 6 🌟 WINS (and of course many podium finishes)

Take a look...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
01-04-2019 10:12:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 01-04-2019Le #1erAvril, c'est des blagues mais surtout le début d'un nouveau mois de course pour nos #MenInGlaz !

🗓 15 courses au programme du Vital Concept - B&B Hotels dont 3...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-04-2019 10:00:59

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-04-2019Alcuni eccezionali numeri del nostro Alexander ieri alla Gand. 7350 calorie consumate, media di corsa 45,2 e poi watt massimi e prodotti in corsa. 🔝🔣🔤🆗🔅#PROVARCISEMPRE
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
01-04-2019 10:00:01

Message de Tour de Bretagne du 01-04-2019Les bretons de l'Equipe Arkéa Samsic seront comme toujours très attendus sur leurs terres. Le jeune breton Alan Riou sera l’un des hommes à suivre sur cette 53ème édition. Le...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
01-04-2019 09:59:57

Message de Giro d'Italia du 01-04-2019Happy birthday to a ex-world Champion, he worn the Maglia Rosa 5 times with 2 stage victories. Happy Birthday Paolo Bettini!
En voir plus

Romain HardyRomain Hardy
01-04-2019 09:59:36

Message de Romain Hardy du 01-04-2019Suite à une condition moyenne sur le week-end Drôme/Ardèche, je n’ai pas participé à Paris Nice.
J’en ai profité pour souffler et faire un stage au ☀️, j’ai aussi participé...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
01-04-2019 09:55:10

Message de Sean De Bie supporters du 01-04-2019Jongste supporter van haar papa en het Roompot-Charles cycling team.
:-)
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 01-04-2019🗓️ Hier is ons wedstrijdprogramma voor de maand april. Naar welke wedstrijd kijk jij het meest uit?

🇳🇱 Volta Limburg Classic
🇧🇪 Ronde van Vlaanderen
🇫🇷 Circuit Cycliste Sarthe - Pays de la...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 01-04-2019We kid you not! Some of the Wolfpack's best victories are now available for you to download and add to the collection: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/more/wallpapers
Photo: @GettySport
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-04-2019 09:48:50

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-04-2019🥂 Winst in Brugge-De Panne
🥈 2e in E3 BinckBank Classic
💨 Schitterende waaiers in Gent-Wevelgem

Bekijk hier mooiste foto's👉🏼 http://po.st/8XYsAw
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
01-04-2019 09:36:34

Message de Damiano Cunego du 01-04-2019It’s time to fly back... it was an amazing experience, I met new people and spent good time with sponsor and friends! See you soon! ✈️🇯🇵🚴🏻‍♂️
Damiano Cunego Cycling Project
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
01-04-2019 09:28:54

Message de Drapac Cycling du 01-04-2019Jensen Plowright takes third in the opening stage of the Tour of Thailand. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
01-04-2019 09:21:08

Message de Ondřej Cink du 01-04-2019🇨🇿 Cyklistika a káva jednoduše patří k sobě. Měl jsem možnost ochutnat už spoustu káv ve spoustě různých kaváren po celém světě, ale ta v @mistoprovas od Doubleshot je...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
01-04-2019 09:01:35

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 01-04-2019Neri - Selle Italia - KTM a partagé 29 photos.
Voir les 29 photos

Piotr KonwaPiotr Konwa
01-04-2019 08:55:28

Message de Piotr Konwa du 01-04-2019Sezon 2019 wystartował 🇨🇿
#firstrace #roadrace #cycling #season2019 #czechcup #newteam #wibatechmerxwroclaw
@Verge Polska
📸Jan Brychta / svetcyklistiky.cz

Wyniki:
VC Hlohovec - Trofeo Cinelli
http://www.championchip.cz/results/2019033010/VysMEL.pdf

Velka Bites Brno - Skoda Cup 2019
http://www.ceskysvazcyklistiky.cz/files/clanek_soubor/6676/files/20190331_bites_abs.pdf
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
01-04-2019 08:49:04

Message de Rui Vinhas du 01-04-2019Nada melhor que um snack rico em proteína para te deliciares durante o teu treino.👌🏻🍫

Usa o Cupão RUIVINHAS

#PROZIS #PROZISATHLETE #EXCEEDYOURSELF

http://prozis.com/2L2G
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 01-04-2019Some exciting news to start your Monday morning with! Lotto Soudal completed its roster for the Ronde van Vlaanderen and Tim Wellens will be added to the line-up.

Discover the seven...
En voir plus

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
01-04-2019 08:37:06

Message de Kenneth Vanbilsen du 01-04-2019Woensdag aan de start in Dwars door Vlaanderen!
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-04-2019🗓 - Calendrier du mois

◾◾◾+ 🇧🇪+ ⛰= 😍

#allezALM
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 08:29:28

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019We take a closer look back at the 81st edition of Gent-Wevelgem 'in the Flanders Fields' through the lens of Kristoff Ramon
Voir les 31 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
01-04-2019 08:06:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 01-04-2019🇹🇭 Prima tappa, subito una vittoria!
🙌🏻 Giovanni Lonardi finalizza nel migliore dei modi uno splendido lavoro di squadra di tutti i suoi compagni #OrangeBlue!

Another wonderful success of the young Italian...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
01-04-2019 08:05:08

Message de Damien Gaudin du 01-04-2019Le Team Direct Energie a répondu présent hier sur Gent-Wevelgem avec un gros collectif et une belle 6ème place d’Adrien Petit (OFFICIEL) pour clôturer la journée !

📸 : Kristof Ramon.
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
01-04-2019 08:04:59

Message de CCC Development Team du 01-04-2019Za nami Coppi e Bartali 🇮🇹🚴‍♂️🇮🇹 - To była cenna lekcja kolarstwa - powiedział Attila Valter. Więcej znajdziecie tu 📝👉http://bit.ly/2Vf0jbT

#RideForMore #cccdevo

📸Szymon Sikora
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
01-04-2019 08:03:02

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 01-04-2019☑️ Inmejorable modo de estrenar su palmarés 2019. El colombiano Juan Fernando Calle se impuso este domingo de forma contundente en la histórica Subida a Gorla, una de las pruebas...
En voir plus

Pavel SivakovPavel Sivakov
01-04-2019 08:02:59

Message de Pavel Sivakov du 01-04-2019That was a hell of a hard week at VOLTA Ciclista a Catalunya - International. Found some great legs throughout the week for some good team work supporting our leader...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
01-04-2019 07:48:08

Message de Rudy Molard du 01-04-2019Après une période plus calme, j’attaque le dernier bloc d’entraînement en vue des échéances du mois d’avril.
Prochain rdv au Tour du Pays Basques le 8 avril 👍🏻
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 01-04-2019Nous sommes désormais à 60 jours du traditionnel Week-End cycliste de Plumelec avec :
- la Classique Morbihan – Trophée Harmonie Mutuelle le vendredi 31 mai
- le Grand Prix...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
01-04-2019 07:38:40

Message de Jasper Stuyven du 01-04-2019The only way to wake up today after yesterday’s ride ☕️
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
01-04-2019 07:31:37

Message de Jérémy Maison du 01-04-2019Encore une belle semaine en Italie 🇮🇹 Il ne manque pas grand chose à l'équipe, et moi même, pour avoir un bon résultat ! Le clm par équipe aura été...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
01-04-2019 07:28:12

Message de Eschborn-Frankfurt du 01-04-2019Herzlichen Glückwunsch zum🥈 bei Gent-Wevelgem, John Degenkolb! Mit dem Sieger Alexander Kristoff und dem 3. Oliver Naesen erinnert uns das Podium sehr an den #Radklassiker! ;-) Was meint ihr:

❓ Wie...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
01-04-2019 07:24:10

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 01-04-2019Due podi e grandi prestazioni. Oggi è il compleanno di Davide Gabburo che compie 26 anni

Two podiums and great performances. Today is the 26th birthday of Davide Gabburo

🎂🎂🎂

#OurTimeIsNow
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
01-04-2019 07:16:11

Message de Fan Club Ben Gastauer du 01-04-2019RTL : Ben en Catalonie : Vidéo sur Ben au Tour de Catalogne RTL | Update: 31.03.2019 20:15 De Ben beim Tour duerch Katalounien De Resumé vun der 7. a...
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
01-04-2019 07:13:11

Message de Mike Teunissen du 01-04-2019Mike toont zich in kopgroep en geniet van Gent-Wevelgem; 25e : Flink dagje afzien in Gent-Wevelgem gisteren,
verslag op:
http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/669-mike-toont-zich-in-kopgroep-en-geniet-van-gent-wevelgem-25e
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
01-04-2019 07:04:41

Message de Edward Theuns Fanpage du 01-04-2019Attack! Dit was het moment waarop de uiteindelijke kopgroep gevormd werd. Helaas konden ze niet tot aan de finish rijden, maar volgende keer misschien wel?
Voir la vidéo

François BidardFrançois Bidard
01-04-2019 06:45:37

Message de François Bidard du 01-04-2019Pas la réussite espérée sur ce Tour de Catalogne avec les chutes de Axel Domont sur la cinquième étape, Romain Bardet et Fan Tony Gallopin le dernier jour ! Une...
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
01-04-2019 06:42:23

Message de Damiano Caruso du 01-04-2019teambahrainmerida.com : Hermann Pernsteiner was Bahrain Merida best-placed rider (17th) on the exciting final stage, that featured eight laps of the traditional Montjuïc Park circuit, with the 3.3km long ascent...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-04-2019 06:20:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-04-2019La vittoria della prima classica world tour per il team Uae se l'è conquistata di forza il nostro campione Kristoff, ma è frutto di un gran bel lavoro di gruppo....
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
01-04-2019 06:05:00

Message de Tour de Suisse du 01-04-2019Nouveau au TdS 2019, une sélection de Swiss Cycling sera au départ. À ce sujet, le sélectionneur de l'entraîneur Danilo Hondo dans l'interview.
Plus d'infos sur les équipes 2019 : http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/les-equipes-du-tour-de-suisse-2019/
@Swiswiss...
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 01-04-2019🇪🇸 #VoltaCatalunya

De VOLTA Ciclista a Catalunya - International kwam zondag ten einde met een heuvelachtige etappe rond Barcelona. Nick van der Lijke zat in de ontsnapping, Maurits Lammertink was de...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
01-04-2019 04:00:00

Message de Route Adélie de Vitré du 01-04-2019DERNIÈRE MINUTE ⛔️⛔️⛔️⛔️🚫🚫🚫🚫
EN RAISON D'UN PROBLÈME TECHNIQUE LIE A LA VOIRIE NOUS SOMMES OBLIGE D'INVERSER LE SENS DE LA COURSE. PRENEZ NOTE !!!!!!!!!!!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 03:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019ICYMI ⏪ The team fought their way through the breakaway with attacks in the final before Trentin held on for 7th place in Gent-Wevelgem.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19GW

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019ICYMI ⏪ Mitchelton-SCOTT secured a historic results at the #CoppieBartali by taking all three podium places in Italy.

REPORT 📃 https://bit.ly/2Uf9JXB

📸 Kristof Ramon
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019ICYMI ⏪ Adam Yates went down with a fight in Catalunya. Attacking his way through the final stage and finished in second place overall.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19CatST7

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-04-2019 00:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-04-2019ICYMI ⏪ It was a nervous race in Belgium as Gracie Elvin got amongst the sprint finale at #GWEwomen 🇧🇪

Report 📰 http://bit.ly/MYS19GWEwomen

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31