ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Ted KingTed King
02-04-2019 22:54:00

Message de Ted King du 02-04-2019My oh my, that Ansel has talent on the bike and behind the camera. I missed banging bars against him at Vermont Overland Maple Adventure Ride, but he caught it...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-04-2019Hey you, out there on the road
Getting ready, getting bold
Can we win this?
Hey you, don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall.
#TheWolfpack
#DDV19
Video: La Pédale
Voir la vidéo

Giacomo Nizzolo Fans ClubGiacomo Nizzolo Fans Club
02-04-2019 21:49:07

Message de Giacomo Nizzolo Fans Club du 02-04-2019Giovedì 4 aprile ore 19 a Nibionno da cicli Conti presente il ns campione Giacomo Nizzolo per un dibattito con i suoi tifosi vi aspettiamo numerosi e chiassosi seguirà rinfresco
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
02-04-2019 21:30:22

Message de Jens Keukeleire du 02-04-2019de JK Bougie Prono Challenge
Tussenstand na Gent-Wevelgem
In onze prono blijft het spannend. Er staat een Kim op kop en er hangt een Kim aan het staartje. We...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
02-04-2019 21:22:51

Message de Jens Keukeleire du 02-04-2019GENT WEVELGEM
Het is vroeg. Heeeeeel vroeg. Zeker als je weet dat ik pas om 4u30 in mijn bed zat. Wie organiseert er dan ook een topfeestje in...
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
02-04-2019 20:55:29

Message de Fabien Doubey du 02-04-2019Volta a Catalunya 🇪🇸 is done with a nice results of Wanty-Gobert Cycling Team boys for the first WorldTour Stages race of the year! My teammate Guillaume Martin finished with...
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
02-04-2019 20:46:33

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 02-04-2019Numéro 37 - Avril 2019 - Supporters Adrien Petit : 🗞 La gazette du mois d’avril est parue :
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
02-04-2019 20:42:03

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 02-04-2019Elite Mannen : La 74ème édition de la course À TRAVERS LA FLANDRE se déroulera ce mercredi 03 avril 2019. Adrien portera le dossard N°185 !

🖥 LIVE COURSE :...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
02-04-2019 20:31:09

Message de Israel Cycling Academy du 02-04-2019Our boys starting the Giro Di Sicillia tomorrow still found the time to stop by at a Sicilian Garage shop for some cycling chat and fun.

“ Well I...
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
02-04-2019 20:05:34

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
02-04-2019 19:25:17

Message de Fans de Marvin Tasset du 02-04-2019Gent Wevelgem Kattekoers 2019
📷 Philippe Seys 👌👍
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
02-04-2019 19:16:28

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 02-04-2019Fourmies: Course féminine, mécénat… le GP cycliste voit plus grand avant de voir plus haut : Article de notre partenaire, La Voix du Nord, sur la préparation de la 87ème...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
02-04-2019 19:10:33

Message de Luis Ángel Maté du 02-04-2019Semana cargando pilas ♻️ entre @voltacatalunya Indurain y después @ehitzulia ☝🏼👌🏼💪🏼🚴🏼‍♂️💨
〽️
#cofidismyteam ⚪️🔴🔆
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
02-04-2019 19:10:20

Message de Donostiako Klasikoa du 02-04-2019Sorteo! 💛
Zozketa! 💛

#Itzulia
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
02-04-2019 19:10:18

Message de Lukas Pöstlberger du 02-04-2019Back to suffer mode tomorrow Dwars door Vlaanderen 💪🏼 .

👉🏼 Live at Eurosport from 2.30pm

#classicspösti

📸 BettiniPhoto

BORA-hansgrohe | Time is your Life
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
02-04-2019 18:59:36

Message de Bryan Coquard du 02-04-2019Reco de Dwars door Vlaanderen 👌
Toujours un plaisir de retrouver ces routes !

📺 Suivez-nous demain sur la chaine L’ÉQUIPE, dès 14h30
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
02-04-2019 18:58:57

Message de Fausto Masnada du 02-04-2019La qualità dei prodotti che compriamo è molto importante e l'informazione è alla base di un acquisto consapevole, per questo motivo noi del Team Androni Giocattoli ci affidiamo a Inkospor...
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
02-04-2019 18:57:48

Message de Warren Barguil du 02-04-2019Update
J'ai passé une radio lundi puis un scanner ce matin qui ont révélé une fracture non déplacée de l’os iliaque. Je suis un peu sous le choc car j'avais...
En voir plus

Paula GoryckaPaula Gorycka
02-04-2019 18:53:23

Message de Paula Gorycka du 02-04-2019W niedzielę po raz drugi rozpoczęłam sezon. Po zimowo-wiosennej kampanii etapówek przyszedł czas na ściganie w XCO. Na pierwszy ogień poszło Langenlois, gdzie w dobrze obsadzonym wyścigu zajęłam 9. miejsce.

Season...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
02-04-2019 18:52:22

Message de Israel Cycling Academy du 02-04-2019You going to get pretty wet in your Belgian Classic tomorrow?

“So better stay dry today , no”? Laughed Israeli Champion Roy Goldstein that will take on a tough...
En voir plus

Ted KingTed King
02-04-2019 18:42:44

Message de Ted King du 02-04-2019Episode 29: Kristi Mohn — Dirty Kanza Promotions and Serial Entrepreneur : We talk shop, talk bike shop, talk music shop, talk rock and rolling, talk getting Dirty (Kanza), we...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
02-04-2019 18:41:21

Message de Przemysław Niemiec du 02-04-2019https://www.facebook.com/warmiarowerfest/videos/854829541530608/
Voir la vidéo

Davide RebellinDavide Rebellin
02-04-2019 18:23:44

Message de Davide Rebellin du 02-04-2019Sosta pranzo al ristorante HEALTHY BE GOOD per un pieno di salutare energia 💪 con il mitico Marco Olmo e la nostra mascotte PACO 😃🐰💚
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
02-04-2019 18:22:20

Message de Loïc Chetout du 02-04-2019🙏🏼
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
02-04-2019 18:11:25

Message de Equipe Arkéa Samsic du 02-04-2019Suite à sa chute dimanche lors de la dernière étape du Tour de Catalogne, Warren Barguil a passé un bilan radiologique complet révélant une petite fracture du bassin droit. Warren...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-04-2019 18:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-04-2019🇮🇹 Domani al via Il Giro di Sicilia!
🚴🏻‍♂️ Scopriamo insieme le tappe che attendono gli #OrangeBlue.
📺 Da domani, tutti i pomeriggi live su RaiSport
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
02-04-2019 17:52:18

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 02-04-2019“Bevestigen in de Ronde” : Dries Van Gestel: bevestigen in de Ronde! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190402_04295641
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-04-2019 17:49:37

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-04-2019#DDV19 📊

The women are also back on Belgian roads tomorrow for Dwars door Vlaanderen! 🇧🇪

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19DDVwo
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
02-04-2019 17:41:14

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 02-04-2019lapatria.com : Los caldenses, Jhon Ánderson Rodríguez, de EPM, fue segundo y ganó etapa. Wálter Pedraza, de GW, tercero, y Luis Miguel Martínez, de Coldeportes Zenú, octavo.
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
02-04-2019 17:40:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 02-04-2019Unser Favorit ist natürlich die 2⃣. Etappe mit Start in Hessen in der Universitätsstadt Marburg! Unser Botschafter John Degenkolb hat auch schon ein Auge auf die Etappe geworfen! ;-) Was...
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
02-04-2019 17:18:36

Message de Audrey Cordon-Ragot du 02-04-2019🗣 «Ensemble pour un futur différent !» Ma chronique pour Voxwomen en Français et en anglais 👉 http://www.voxwomen.com/together-for-a-different-future-ensemble-pour-un-future-different/

Ça parle de changement, de professionnalisation du cyclisme féminin en lien avec l'UNCP...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 02-04-2019Gent-Wevelgem 31/03/2019
Net voor het opdraaien van de 2e maal Kemmelberg was er een valpartij in het peloton. Daardoor verzeilde Kelly in een achtervolgende groep. Mede door het stilvallen vooraan kon...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
02-04-2019 17:10:28

Message de Lex Albrecht du 02-04-2019‪So much stuff & it all fits in my OGIO bags. Feels like I’m winning before the race has started, ha!

‪So long Big Bear, it’s been real. It’s travel...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 02-04-2019🇫🇷 Route Adelie de Vitre
🗓 05/04

🇫🇷 Clement Venturini
🇫🇷 Samuel Dumoulin
🇫🇷 Quentin Jauregui
🇫🇷 Nans Peters
🇫🇷 Francois Bidard
🇫🇷 Benoit Cosnefroy...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
02-04-2019 16:48:05

Message de Silvan Dillier du 02-04-2019race mood for tomorrow 😤

Rennmodus für morgen 😤

#dwarsdoorvlaanderen #noglovesneeded #grinta #belgium #classic #procycling
Getty Images
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-04-2019 16:46:11

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-04-2019Domani Siamo presenti al Giro di Sicilia come unica formazione world tour, i nostri ragazzi sono già a Catania belli carichi, sicuri di far bene soprattutto per tutti i Supporters....
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-04-2019 16:33:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-04-2019#DDV19 📊

Another day, another day on the cobbles of Belgium! It's Dwars door Vlaanderen up next 🇧🇪

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19DDVMen
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
02-04-2019 16:33:54

Message de Tour de Pologne du 02-04-2019➖9️⃣
Only nine days left to Tour de Pologne 2019 presentation. This photo was taken in 2015, with both Rafał Majka (TDP 2014 winner) and Michał Kwiatkowski (World Champion 2014)...
En voir plus

Message de I parlant de la "Volta" Ciclista a Catalunya, A.E. 2019, quin ha estat el vostre moment preferit? 🚴‍♂️🚴‍♀️

And speaking about #VoltaCatalunya 2019, which has been your favorite moment? 🔝...
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
02-04-2019 16:23:57

Message de Dwars door Vlaanderen du 02-04-2019Talking to Johan Museeuw about Dwars Door Vlaanderen and Knokteberg, the eye-catcher of our race. ⛰️👌 #DDV19
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
02-04-2019 16:23:35

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 02-04-2019🙆‍♂️ Hoy reconocimos el sterrato de la espectacular etapa de Pamplona de la próxima Itzulia Basque Country, ¡además con un acompañante de lujo! Miguel Indurain ejerció de guía de los...
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
02-04-2019 16:21:26

Message de Wouter Wippert du 02-04-2019Happy to have started rolling in Europe for racing with Evo Pro. Training is coming along well, now to put it to use at the races.
En voir plus

Steven LammertinkSteven Lammertink
02-04-2019 16:11:23

Message de Steven Lammertink du 02-04-2019Looks like a flat tire...😣 but back to racing soon #voltalimburgclassic

#ThereIsNoTry #cyclingshots #stravacycling #cyclinglifestyle #outsideisfree #cyclingadventures #cyclingviews #roadslikethese #wymtm #plantbasedcycling #plantbasedcoaching
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 02-04-2019Ancora Spagna per il nostro campione. Il 5 aprile correrà il gp Miguel Indurain dopodiché farà il giro dei Paesi Baschi dal8/4 al 13/4 continuando così il suo percorso di...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-04-2019 16:00:28

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-04-2019🤘 Les #MenInGlaz ont reconnu le parcours de Dwars door Vlaanderen à la veille de l'épreuve.

📺 À suivre sur la chaine L’ÉQUIPE, dès 14h30.

#DDV19 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
02-04-2019 16:00:13

Message de Ronde van Vlaanderen du 02-04-2019Make sure to plan your visit to Antwerp and the Oudenaarde region beforehand, using our mobility guidelines!

ℹ️ bit.ly/2YJ0XAs #RVV19
📸 Fotojokko
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
02-04-2019 15:46:29

Message de Team INEOS du 02-04-2019Van Baarle ready for cobbles return : "When the doctor told me my hand was broken, in the back of my mind I was still thinking, ‘Ah maybe I can...
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
02-04-2019 15:45:58

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 02-04-2019Already one month ago... Let's take a look back and get warmed up for Dwars door Vlaanderen and Ronde van Vlaanderen 😮🔥 #OHN19 #FC19
Voir la vidéo

Diego RosaDiego Rosa
02-04-2019 15:45:01

Message de Diego Rosa du 02-04-2019Best training: family ride 👪
#riscio #happywifehappylife #family
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
02-04-2019 15:41:28

Message de Rinaldo Nocentini du 02-04-2019Per arrivare a dei traguardi devi ingoiare tanta polvere.. per arrivare al successo ci vogliono dei sacrifici disumani.. per coronare i tuoi sogni servono entrambe, ma in più una grande...
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
02-04-2019 15:35:53

Message de Kristian Sbaragli du 02-04-2019Da domani 3 Aprile a Sabato 6 Aprile si torna a correre al GIRO DI SICILIA , un ottima gara a tappe per rientrare dopo la Prima parte di stagione...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
02-04-2019 15:33:28

Message de Trek-Segafredo du 02-04-20192019…the year cycling meets serious #dataanalytics.

Together with partner Splunk we’re looking at everything from the factory floor to the finish line to help our teams become the most data-driven...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-04-2019 15:32:20

Message de Taylor Wow so excited to announce that today you can purchase this amazing T-shirt from @spreadthelifeline. The design behind this t shirt came from my painting I did for my beautiful...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
02-04-2019 15:21:45

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 02-04-2019Find out about every little detail of the track bike, custom-built by Ridley Bikes, Victor Campenaerts will be using for the #UCIHourRecord attempt.
Voir les 13 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 02-04-2019❓⁉ Nous avons voulu tester quelques coureurs ! ❓⁉

(Pour certaines mauvaises réponses, la sentence est irrévocable 🤣)

❓⁉ We tested some of our riders❓⁉

(For some false answers, the sentence will be...
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 02-04-2019twitter.com : “Classics season is here and we've got a new issue out today to celebrate 🎉 Featuring an exclusive interview with @GregVanAvermaet as he prepares for the 2019 cobbled...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 02-04-2019twitter.com : ““The level is high every year. Nobody is getting dropped on the climbs any more, and it’s all about the situation. The margin between riders is one per...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
02-04-2019 15:01:22

Message de Tour of Utah du 02-04-2019It’s #TriviaTuesday presented by Bish's RV! Guess the correct answer below for a chance to win some Tour of Utah swag. 🚲

Today’s question is: Which location has hosted the most...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-04-2019 15:00:08

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-04-2019🇮🇹 🇭🇷🇹🇷🇹🇭 Italia, Europa e Asia, con gare di categoria WT e HC. Tanti gli importanti appuntamenti del team in avvicinamento al 102° Giro d'Italia!
🚴🏻‍♂️ #GRINTARE 👇🏻

A strong month of...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 02-04-2019🎬 Le feuilleton des classiques pavées du printemps continue, ce mercredi, avec A Travers la Flandre.

Nos 7 coureurs ⤵
Voir la vidéo

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
02-04-2019 14:59:16

Message de Ronde van Vlaanderen du 02-04-2019De renners kijken enorm uit naar de Ronde van Vlaanderen en haar massa fans. Maar zoveel volk langs de kant van de weg brengt ook een klein, of een groot,...
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi A piccoli passi!
@gezaarchitetti

#Repost @stefaniaanzil (@get_repost)
・・・
#vitadacantiere #2001odisseanellospazio #concrete #structure #stefaniaanzilarchitetto
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-04-2019 14:45:21

Message de Team Bahrain Merida du 02-04-2019🌧️ Typical Belgian weather today. #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys trained on the rollers ahead of the Dwars door Vlaanderen 🇧🇪
Line-up ➡️ Ivan Cortina | Heinrich Haussler | Kristijan Koren | Matej Mohoric...
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
02-04-2019 14:40:52

Message de Frederik Frison du 02-04-2019#FrederikFrison staat morgen (3/04) aan de start van Dwars door Vlaanderen. 👊👍💪🚴‍♂️ Wie duimt er mee!?

📺 Live te volgen op Sporza op Eén vanaf 14u30.
#LottoSoudal

📸 © Facepeeters
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
02-04-2019 14:31:13

Message de Astana Pro Team du 02-04-2019#KazakhSpirit time!🇰🇿⏱
Let’s learn the Kazakh language together with our riders! Lesson 2️⃣: My name is - Menin atym.
#AstanaProTeam #WelcomeToKazakhstan
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-04-2019Du haut de ses 19ans, Marie Le Net va prendre le départ de sa première course avec l’équipe à l’occasion d’A Travers les Flandres. Entre excitement et appréhension, la jeune...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-04-2019 14:30:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-04-2019Earlier this year our riders were lucky enough to sit down with the guys from GebioMized and fine tune their bike positions.

With another big day coming up at #DDV19 Chris...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
02-04-2019 14:23:02

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 02-04-2019Na een sterke E3 en Gent-Wevelgem, niet direct vertaald in mooie ereplaatsen, kijken we met Tiesj uit naar de volgende koersen.
Morgen Dwars door Vlaanderen. Zondag Ronde van Vlaanderen.
Volg de Ronde...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
02-04-2019 14:07:55

Message de Rally UHC Cycling du 02-04-20196 Quick Bike Checks the Pros Do Every Ride : How many of these tips are part of your routine?
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
02-04-2019 13:57:50

Message de Philippe Gilbert du 02-04-2019A race that suits us 🐺 #DDV19 #TheWolfpack #Season17
Voir la vidéo

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
02-04-2019 13:48:39

Message de Andreas Schillinger du 02-04-2019Where are you Boys? #borahansgrohe #kitchentruck #delicious #lunch #lecker #mmmh
@_pascal_ackermann_ @_michael.schwarzmann_ @christophpfingsten @jempidrucker @juraj.sagan @lukas_poestlberger
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 02-04-2019SIGMA SPORT Germany partenaire du Team Delko Marseille Provence pour les compteurs avec le Sigma Rox 12.0 !
#iamaroxstar
📸 Régis Garnier
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
02-04-2019 13:33:34

Message de Jasper Stuyven du 02-04-2019Let's keep the momentum going! #DDV19 #AimHigher
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-04-2019 13:29:41

Message de Team Bahrain Merida du 02-04-2019⚽️ Did you ever play football with 🚴🏻‍♂️ cycling shoes? 😃
📽️ Iván Garcia Cortina Nokia Mobile #BAHRAINMERIDA #ItsAboutUs
#Nokiamobile #Nokia9 #Nokia9PureView #ShotOnNokia9
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
02-04-2019 13:23:56

Message de Equipe Arkéa Samsic du 02-04-2019📨 Les cartes coureurs 2019 sont disponibles 📨
➡️ team-arkea-samsic.fr/produit/cartes-coureurs/
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
02-04-2019 13:19:24

Message de Tiago Machado du 02-04-2019Já me bastava a dor nas pernas que levava, não havia necessidades de furar 😪 mais um treino pelo Gerês, 158km e 2800mt 😰
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-04-2019 13:19:18

Message de Team Bahrain Merida du 02-04-2019Welcome on board! Anthea Spa
#ItsAboutUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
02-04-2019 13:16:05

Message de Movistar Team du 02-04-2019Valverde, este miércoles en A Través de Flandes : 🌈🛫🇧🇪 La #BalaArcoíris ya está en tierras belgas. Mañana nos espera Dwars door Vlaanderen; en vivo por Eurosport 1 (14.30h). ¡Y...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
02-04-2019 13:12:32

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 02-04-2019GIRO DI SICILIA

Dopo 42 anni d'assenza torna in calendario il Giro di Sicilia che, organizzato da RCS, vedrà al via anche la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM dopo...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-04-2019 13:12:13

Message de Giro d'Italia du 02-04-2019Esteban Chaves confirmed to support Simon Yates at #Giro d’Italia following successful return to racing in 2019
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
02-04-2019 13:11:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 02-04-2019GIRO DI SICILIA

After 42 years the Giro di Sicilia is back on the calendar with the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM aiming to repeat the great performances...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
02-04-2019 13:10:01

Message de UAE Tour du 02-04-2019Kids from Al Ain school excited to meet the pro cyclists for the first time during the UAE Tour Stage 3 after completing the UAE Tour educational project 😃👏🏻
#UAETour
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-04-2019 13:09:15

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-04-2019Mitchelton-SCOTT bring a mix of young talent and experience to Gran Premio Miguel Indurain : PREVIEW 📰 "I think that it's the type of race that suits quite a few...
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
02-04-2019 13:04:30

Message de Dwars door Vlaanderen du 02-04-2019It's almost time! Make you guess, ladies and gentlemen. Who's your favorite for tomorrow's race? #DDV19 #UCIWT
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
02-04-2019 13:04:26

Message de Steve Morabito Athlète du 02-04-2019A défaut de pouvoir m’entraîner j’ai eu le plaisir d’accompagner @frankiny et quelques journalistes sur le final de l’étape reine du @tourderomandie à #Torgon ! J’ai ensuite sorti mon vélo...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-04-2019 13:04:07

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-04-2019Preview about Dwars Door Vlaanderen, Tour of Flanders and Volta al… : ▪️ Who have a chance on a good result in the Flemish races?
▪️ What's our goal in Volta...
En voir plus

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 02-04-2019Van Avermaet Set to Miss Dwars door Vlaanderen to Concentrate on Recovery - CCC Team : Geen Van Avermaet, maar wel een kans om eigen race te rijden.
Succes Nathan !
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 02-04-2019🇧🇪#DDV19

Here is our team that will be taking on Dwars door Vlaanderen tomorrow!

➡️Details: http://bit.ly/2FJqL6I
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 02-04-2019#GWE19 before and after.....i segni di una corsa dura ed oltre 200 km all'attacco....non è un gioco è uno sport!...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
02-04-2019 12:40:42

Message de Jens Voigt du 02-04-2019Where To Start: Advice for First-Time Cyclist - Fitbit Blog : Guys, if you are a first-time cyclist or a friend starting out, I wrote this blog about it.

https://blog.fitbit.com/tips-for-new-cyclists/
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-04-2019 12:39:47

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-04-2019Voorbeschouwing Dwars Door Vlaanderen, Ronde van Vlaanderen en Ronde… : ▪️ Wie zijn de aangewezen mannen in de Vlaamse koersen?
▪️ Wat is het doel in de Ronde van het Baskenland?

Lees...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
02-04-2019 12:38:19

Message de Tour de Suisse du 02-04-2019Jetzt noch bis zum 15. April vom «Früh-Anmelde-Rabatt» profitieren und an der Tour de Suisse Challenge in Tour de Suisse HUB Langnau i. E. 2019 wie ein Profi von der...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
02-04-2019 12:33:23

Message de Kilian Frankiny du 02-04-2019Die Katalonienrundfahrt war alles andere als ein Zuckerschlecken. Leider verloren wir bereits vor dem Start, durch einen Trainingssturz, mit Steve Morabito einen wichtigen Helfer. Die erste Etappe konnte ich im...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-04-2019 12:32:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-04-2019Tornano a correre in Italia i nostri campioni. Agli ordini di Bruno Vicino e Paolo Tiralongo andiamo alla conquista del Giro di Sicilia con Roberto Ferrari, Simone Petilli, Sebastian Molano,...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
02-04-2019 12:28:28

Message de Route Adélie de Vitré du 02-04-2019Route Adélie de Vitré : Un pur moment de plaisir et de complicité Merci Sébastien Galhaut France Bleu Armorique
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-04-2019 12:27:24

Message de Team Bahrain Merida du 02-04-2019teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team is pleased to announce ANTHEA S.p.A. as our new Official Broker. The partnership was officially presented on the occasion of the second edition...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
02-04-2019 12:24:33

Message de Route Adélie de Vitré du 02-04-2019France Bleu Armorique Midi : Interview ce matin de notre président Alain Ramir et de notre vice président Hervé Vite en direct sur France Bleu Armorique

Daniel Mangeas Damien Martin
En voir plus

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
02-04-2019 12:17:22

Message de Nikolas Maes Fanpage du 02-04-2019Helaas! 😞
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
02-04-2019 12:11:22

Message de Esteban Chaves ECH du 02-04-2019Mitchelton-SCOTT : 😬
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-04-2019 12:09:43

Message de CCC Team du 02-04-2019CCC Team Cookbook - Fresh Pesto - CCC Team : FEATURE: CCC Team Cookbook - Fresh Pesto

Looking for a little inspiration this lunchtime? Our next recipe 👇 is a...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-04-2019 12:06:45

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-04-2019📸The Best pictures from the Tour of Thailand 2019!
🚴🏻‍♂️Tutte le migliori immagini dal Tour of Thailand, 6 gli #OrangeBlue in gara!
#GRINTARE 👇🏻
Credits - Sonoko Tanaka.
Voir les 69 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
02-04-2019 11:57:22

Message de Damien Gaudin du 02-04-2019Prêt pour Dwars door Vlaanderen et Ronde van Vlaanderen ✅👊🏼🇧🇪 !

😎 #SpeedOnWheels 💪🏼

📸 : Jelle Vermeersch.
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
02-04-2019 11:37:47

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 02-04-2019Looking forward to have you on board, Brent!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-04-2019 11:26:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-04-2019VIDEO 🎥 "This is probably my 25th time up the Stelvio and I still love it." - Annemiek van Vleuten 🚲

Annemiek joined Sebastian Kienle and SCOTT Sports to take on...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
02-04-2019 11:20:09

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 02-04-2019Da domani la Bardiani_CSF prenderà parte alle quattro tappe della rinnovata edizione del Il Giro di Sicilia 🇮🇹
A due mesi dall'incidente Manuel Senni è pronto per il debutto in stagione
📝...
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
02-04-2019 11:08:32

Message de Ronde van Vlaanderen du 02-04-2019We can almost touch it... 5 days to go! #RVV19
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-04-2019 11:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-04-2019🇮🇹 Il nostro main sponsor Farnese Vini con le Cantine Cellaro sarà official sponsor de Il Giro di Sicilia 🙌🏻
🚴🏻‍♂️Non vediamo l'ora di condividere la nostra passione per le due...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
02-04-2019 10:52:35

Message de Marco Marcato du 02-04-2019Let's go for it 💪 #uaeteamemirates #ridetogether #yearoftolerance
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
02-04-2019 10:45:10

Message de Astana Pro Team du 02-04-2019Наше интервью: Александр Винокуров о самом успешном начале сезона в истории команды

🗣️ "Стратегические цели команды – побеждать, сегодня у нас есть все условия для гонщиков и сильная молодежь, которая...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 02-04-2019Rien que pour le plaisir et parce que le Tour de Sicile, avec Mauro Finetto, commence demain, retour en vidéo sur la victoire de l'Italien au terme de la 5ème...
Voir la vidéo

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-04-2019 10:39:10

Message de Tour de Yorkshire du 02-04-2019Here are the highly anticipated official race timings for the 2019 Tour de Yorkshire and @asda Tour de Yorkshire Women's Race. #TDY #WTDY.

So where will you be watching?

https://letour.yorkshire.com/timings

📸...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
02-04-2019 10:30:33

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 02-04-2019🤕 Medical update

Due to intestinal issues, Nikolas Maes is not 100 percent fit and will be replaced by Frederik Frison in tomorrow's Dwars door Vlaanderen.

Heal up soon, Nikolas!
En voir plus

Kévin REZAKévin REZA
02-04-2019 10:28:34

Message de Kévin REZA du 02-04-2019Bonne lecture pour commencer la semaine 🖖🏾
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-04-2019 10:21:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-04-2019☀ Sous le soleil du Finistère, Maxime Cam a reconnu le parcours du Tro Bro Leon 2019.

Un rendez-vous très attendu pour ce Finistérien pur beurre. Objectif : ramener le cochon...
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
02-04-2019 10:00:00

Message de Tour de Bretagne du 02-04-2019[#TBC19] Les « Glaz » de Vital Concept - B&B Hotels ne sont pas passés loin pour leur première participation au Tour de Bretagne l’an dernier, que ce soit avec...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-04-2019 09:56:18

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-04-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: PODIO DI GIOVANNI LONARDI, CHE RESTA LEADER DEL TOUR OF THAILAND. : 🇮🇹 Giovanni Lonardi🥇mantiene la maglia di leader della classifica generale del Tour of Thailand...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 02-04-2019Questo video rende bene l'idea di come il ciclismo non sia "solo una gara bici" .......almeno in Belgio....
Voir la vidéo

Michael GoglMichael Gogl
02-04-2019 09:37:42

Message de Michael Gogl du 02-04-2019Aus gegebenem Anlass für die Gesetzesänderung die Radfahrern mehr Rechte, aber auch deutlich auf Verbote hinweist... möchte ich euch auf diese Initiative für mehr Respekt auf der Straße hinweisen 💪...
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-04-2019Notre équipe grandit sans cesse et performe au plus haut-niveau depuis maintenant plus de 10ans. Pour autant, Stephen Delcourt (Manager Général) n'oublie pas les racines poitevines de l'équipe.

C’est pourquoi nous...
En voir plus

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
02-04-2019 09:33:53

Message de Thomas Voeckler Athlete du 02-04-2019Petite pause dans la « grisaille« de la @DepVendee 😊...les 2 grands a l’école, la petite chez la nounou, j’ en profite ! #plaisir @EasybikeGroup @HUTCHINSONTIRES @MX3Extreme @AvoriazTourisme @iamspecialized
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-04-2019 09:32:14

Message de CCC Team du 02-04-2019PREVIEW: “It’s my first time at Dwars door Vlaanderen but I’m very familiar with the roads. With Greg not starting, I am happy the team believes in me and gives...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 02-04-2019Le programme de la semaine ⤵

Mercredi 👉 A Travers la Flandre
Vendredi 👉 Route Adélie
Dimanche 👉 Tour des Flandres et Roue Tourangelle
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
02-04-2019 09:09:17

Message de Valentin Madouas du 02-04-2019Team Sportbreizh - Harmonie Mutuelle 😁👍🏼
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
02-04-2019 09:07:43

Message de Damiano Cunego du 02-04-2019Back to Italy! Dopo quasi dieci giorni di meeting e incontri per sviluppare nuovi progetti oggi ricomincio ad allenarmi... prima di tutto un po’ di riscaldamento e poi 3 ore...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
02-04-2019 09:06:00

Message de Hammer Series du 02-04-2019Introducing Hammer Captains - Part 3 : HAMMER CAPTAINS – PART 3

We are excited to reveal the final six Hammer Captains of this year's #HammerSeries!

Jon Irisarri | Team Caja Rural-Seguros...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
02-04-2019 09:05:00

Message de Team Sunweb du 02-04-2019#DDVWomen 🇧🇪

Our Women's program are in action Dwars door Vlaanderen too! Check out who we have lining up 👇

🇳🇴 Susanne Andersen
🇳🇱 Lucinda Brand
🇳🇱 Janneke Ensing
🇬🇧 Pfeiffer Georgi
🇫🇷 Juliette...
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
02-04-2019 09:03:38

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 02-04-2019Une campagne Belges bien maigre malgré l’entraînement et la détermination...
Retour sur les Coupes de France et le Circuit de la Sarthe pour les prochaines échéances 👌🏼💪🏼
Merci à @paulineballet pour...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-04-2019 08:58:21

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-04-2019Domani 3 aprile il nostro team sarà impegnato nella Dwars Door Vlaanderen, un piccolo assaggio dei percorsi delle Fiandre. Al via ci presentiamo agguerriti con il duo Kristoff, Gaviria e...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
02-04-2019 08:55:00

Message de Team Sunweb du 02-04-2019#DDV19 🇧🇪

The racing in Belgium continues with Dwars door Vlaanderen on Wednesday. Here's who we have lining up! 👇

🇩🇰 Asbjørn Kragh Andersen
🇳🇱 Cees Bol
🇳🇱 Roy Curvers
🇨🇭 Marc Hirschi
🇩🇪 Johannes...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
02-04-2019 08:54:27

Message de Team Sunweb du 02-04-2019The first The Prologue blog with Floortje Mackaij is up! 😃

Check it out: theprologue.com/floortje-mackaij-column
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-04-2019 08:52:51

Message de UAE Team Emirates du 02-04-2019Here’s our line-up for the Dwars door Vlaanderen 🇧🇪:

Sven Erik Bystrøm 🇳🇴
#FernandoGaviria 🇨🇴
Alexander Kristoff 🇳🇴
Vegard Stake Laengen 🇳🇴
Marco Marcato 🇮🇹
Jasper Philipsen 🇧🇪
Oliviero Troia 🇮🇹

📝 Full preview: http://www.uaeteamemirates.com/gaviria-e-kristoff-coppia-nella-dwaars-door-vlaanderen/

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #DDV19
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
02-04-2019 08:51:34

Message de Florian Sénéchal du 02-04-2019🔺 À TRAVERS LES FLANDRES 🔺

La 74ème édition de "À Travers les Flandres " se déroulera ce mercredi 3 avril entre Roeselare et Waregem. Le parcours ne...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-04-2019 08:34:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-04-2019Chaves confirmed to support Yates at Giro d’Italia following successful return to racing in 2019 : NEWS 📰 "Before, everything was with a lot of question marks, but now I...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
02-04-2019 08:26:19

Message de Tomasz Marczyński du 02-04-2019Szybka kawka i lecimy! #coffe #ride #rasowear #disfrutando #friends #fotoshoot #selfie #eevye #tomaszito #amigos #cafe #phone #cover #tissot #tissotmywatch #enjoy #tomaszito #polishboy #hjcsports
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-04-2019 08:20:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-04-2019Ons team voor Dwars Door Vlaanderen (03/04)🇧🇪

Timo Roosen
Danny van Poppel
Pascal Eenkhoorn
Taco van der Hoorn
Mike Teunissen
Maarten Wynants
Amund Grondahl Jansen

Ploegleider: Grischa Niermann
En voir plus

Simone PetilliSimone Petilli
02-04-2019 08:08:03

Message de Simone Petilli du 02-04-2019After Volta Catalunya, I’m ready to restart tomorrow Il Giro di Sicilia✌️
Dopo la Volta Catalunya, domani ricomincio con il Giro di Sicilia ✌️
#UAETeamEmirates #YearofTolerance #RideTogether
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
02-04-2019 08:05:27

Message de Greg Van Avermaet du 02-04-2019Van Avermaet past voor Dwars door Vlaanderen en zet alles op Ronde : Alles op Vlaanderens Mooiste.
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
02-04-2019 08:03:08

Message de Rick Zabel du 02-04-2019Melde mich zurück zum Dienst Team KATUSHA ALPECIN 😀 Morgen bei Dwars door Vlaanderen endlich wieder im Rennmodus unterwegs, freue mich riesig.

#ricksworldtour #zabelhaft
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
02-04-2019 07:55:43

Message de Sonny Colbrelli du 02-04-2019A casa ad allenarmi prima di ritornare Venerdì in Belgio.
Domenica c'è il Giro dello Fiandre 💥

Photo: Bettini Photo

SC
En voir plus

ook al zal 3S niet meerijden, zullen we denken dat de paterberg de "roche au faucons" is. daar kunnen we binnenkort 3S hoogstwaarschijnlijk wel bezig zien in Liège-Bastogne-Liège.

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
02-04-2019 07:31:37

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 02-04-2019Please join us in wishing Bjorg Lambrecht a very happy birthday! He turns 22 years young today! 🎉🎉
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
02-04-2019 07:12:02

Message de Damien Gaudin du 02-04-2019Damien sera au départ demain de la classique Dwars door Vlaanderen, la dernière classique en Flandres avant le Ronde van Vlaanderen dimanche !

📺 : en direct à partir de...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-04-2019En ce 2 avril nous souhaitons un Bon Anniversaire à Jade Wiel ! 🎉🎉🎂
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 02-04-2019Matteo attacca!
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-04-2019We continue our Spring Classics campaign this Wednesday, at Dwars door Vlaanderen, a race won in the past two years by Yves Lampaert: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3850/deceuninck-quick-step-to-dwars-door-vlaanderen
Photo: GettyImages
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-04-2019 06:10:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-04-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro massaggiatore Alessandro Capelli 🎁🎈🍰🎂🎉
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
02-04-2019 06:00:03

Message de Laurens Ten Dam du 02-04-2019Being ‘papa Lau’ yesterday. Proud on this guy for many reasons.
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
02-04-2019 06:00:00

Message de Rund um Köln du 02-04-2019Keine Etappe durch das Bergische, keine Station in Köln, aber sonst eine schöne Route – wir freuen uns drauf! Und was nicht ist, kann ja noch werden... :-) #DeineTour

Wer kommt...
Voir la vidéo

Fanpage De Winter GordonFanpage De Winter Gordon
02-04-2019 05:57:27

Message de Fanpage De Winter Gordon du 02-04-2019Saint-Trond 31/03
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
02-04-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 02-04-2019Und im Ziel wartet eine, zwei, drei, vier «Hülsen»... : Avec sa bière naturellement trouble, Hülse, la brasserie Falken sera à nouveau gage de délicieux rafraîchissements à la ligne d’arrivée...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
02-04-2019 05:30:28

Message de Matteo Montaguti for Fun du 02-04-2019È importante supportare il ciclismo giovanile sempre, anche in occasione delle attività amatoriali, questo è il modo giusto di vivere lo sport è in particolare modo il ciclismo! Grazie Fabian...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-04-2019 05:10:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-04-2019🇧🇪 Les #MenInGlaz présenteront un solide collectif mercredi sur Dwars door Vlaanderen autour de Bryan Coquard, 2e en 2016.

✏ FRJ design & photography

#DDV19 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31