ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
16-04-2019 23:00:57

Message de Amgen Tour of California du 16-04-2019Tour of California winner George Bennett comes back “with ambitions” : 2017 #AmgenTOC Winner, George Bennett is coming back for his fifth race & has some ambitious hopes for this...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Oggi siamo scappati !
----------------------------------------------------------------------------------------
@anuky_c #rossodibuja #buja #homesweethome
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
16-04-2019 21:52:02

Message de Tour De Romandie du 16-04-2019J-1 pour la conférence de presse à Morat ce mercredi 17 avril. Lever de rideau sur le peloton du #TDR2019, le parcours, les nouveautés! Et les nouveux visages de l'équipe...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-04-2019 21:49:07

Message de Trek-Segafredo du 16-04-2019The Hell of the North: beautifully cruel.

Behind-the-scenes images of Paris-Roubaix through the lens of photographer Jojo Harper.

View the full gallery here → https://bit.ly/2Xg5J6L
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-04-2019 21:20:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-04-2019Oggi al Giro di Turchia, quando mancavano 45 km alla conclusione della prima tappa, il nostro “cobra” Yousif Mirza 🇦🇪, è stato coinvolto in una brutta caduta, per lui sospetta...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 21:17:40

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019Have a look at how the day unfolded for the new owner of the #UCIHourRecord, Victor Campenaerts!
Voir la vidéo

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
16-04-2019 20:48:35

Message de Esteban Chaves ECH du 16-04-2019🏔🏔🏔🏔🏔
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
16-04-2019 20:46:53

Bonnes jambes aujourd'hui sur Paris-Camembert, même si je n'ai pas vraiment pu le montrer. Je termine 24ème dans le peloton principal.

Un grand merci à tous les supporters normands, membres de...

Richard CarapazRichard Carapaz
16-04-2019 20:22:43

Message de Richard Carapaz du 16-04-2019Paisajes que enamoran. #carchi04
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-04-2019 20:16:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-04-2019Tra le pietre e le cote c' è la Freccia del Brabante. Corsa impegnativa che però non disdegna di premiare quei velocisti resistenti che tengono sugli strappi. Potrebbe essere il...
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
16-04-2019 20:09:37

Message de Olivier Le Gac du 16-04-2019A tous mes supporters et supportrices, vous êtes nombreux à me demander si je participe au Tro Bro Leon ce lundi.
Malheureusement non car le calendrier m'imposait vraiment une coupure après...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
16-04-2019 20:04:56

Message de Isabelle Beckers du 16-04-2019L.O.V.E.
🚲

📸 Meurice Photography for the La Ridley fashion blog (laridley.com) @Maloja
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 20:03:22

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019A piece of cycling history was written on the Velodromo Bicentenario in Aguascalientes today as Victor Campenaerts covered 55.089 kilometres in one hour and set the new #UCIHourRecord. Read what...
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
16-04-2019 20:03:00

Message de Arnaud Courteille du 16-04-2019Flèche Brabançonne demain! 1ère semie classique ardennaise de la saison! 🇧🇪🚲🌞
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
16-04-2019 20:02:38

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 16-04-2019Beste fans,

Krijgen net bericht dat Louis zondag start in Amstel gold race .

LV
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
16-04-2019 20:01:44

Message de Team Total Direct Energie du 16-04-2019Course tactique sur Paris-Camembert | Team Total Direct Energie Pro Cycling : On fait le point sur l'édition 2019 de Paris-Camembert avec notre article. 🗞️🚵‍♂️#AllezTotalDirectEnergie
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
16-04-2019 19:59:58

Message de Lilian Calmejane du 16-04-2019J’aurai tant aimé gagner à nouveau sur Paris Camembert pour inaugurer ces nouvelles couleurs mais pas su trouver l’ouverture. Belle course d’équipe néanmoins 👍🏼 (12e)
🔵🔴 #totaldirectenergie 📸 Nicolas Aubé
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
16-04-2019 19:59:16

Message de Tim Wellens du 16-04-2019Always a special feeling when you can pin this number! We are gonna try to honour Victor Campenaerts - Official in Brabantse Pijl!
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-04-2019You might want to give this a watch... Matteo Sobrero took out a classy win today at Coppa Fiera di Mercatale for our Dimension Data Continental Team! #BicyclesChangeLives 🖐🏼

(His attack...
Voir la vidéo

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 16-04-2019BOUTIQUE - Le pack 2019 des cartes postales de l'équipe pro est désormais disponible dans la boutique en ligne. Un pack de 20 cartes avec les coureurs, la photo officielle,...
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
16-04-2019 19:46:18

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 16-04-2019Beste fans,

Momenteel is Louis in Calpe op training samen met Thomas De Gendt.
Hij bereid zich voor voor de volgende wedstrijden in België.

* Amstel gold race
* Waalse pijl
* Luik-Bastenaken-Luik

LV
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-04-2019One of the few #ParisRoubaix champions of modern times to honour the tradition.
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
16-04-2019 19:21:47

Message de Jordi Simón Casulleras du 16-04-2019***En el momento que dejas de pensar en lo que pueda pasar, empiezas a disfrutar lo que esta pasando***
🛠️🛠️🤕🤕💥💥Con el cuerpo adolorido como la carretera, la limitación respiratoria y aún...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
16-04-2019 19:06:39

Message de Bryan Coquard du 16-04-2019Rendez-vous demain pour le lancement des Ardennaises avec la Flèche Brabançonne ! 👊
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-04-2019 18:58:55

Message de BORA-hansgrohe du 16-04-2019🎥 Come with us & watch the hustle and bustle at the finish as our fast man Sam Bennett took an amazing stage win at #TUR2019 today.
-------
🎥 Kommt mit und...
Voir la vidéo

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 16-04-2019Paris-Camembert

Benoit Cosnefroy a remporté l'épreuve de Coupe de France cet après midi devant Pierre Luc Périchon et Quentin Jauregui.

Jérôme Cousin, présent dans le groupe pour la gagne s'est classé 7e...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
16-04-2019 18:57:14

Message de Team Androni Giocattoli du 16-04-2019Auguri Principe! Eh già, abbiamo aspettato tutto il giorno, ma ora è proprio il momento di augurare buon compleanno al nostro team manager Gianni Savio.
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
16-04-2019 18:45:07

Message de Luis Ángel Maté du 16-04-2019Mañana nos ponemos el dorsal de nuevo en una carrera muy bonita @brabantsepijlofficial 🇧🇪 #cofidismyteam
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-04-2019A big thanks to Feestzaal Brueghel in Beervelde for the wonderful #ParisRoubaix celebration on Sunday evening.
#TheWolfpack
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
16-04-2019 18:30:10

Message de Tour of the Alps du 16-04-2019Safety inside and outside of the race is a crucial theme for us.

To give a strong message in support of the Italian Riders Association’s initiative, at the 2019 #TotA the...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
16-04-2019 18:30:00

Message de Rund um Köln du 16-04-2019Zwei Wochen nach dem ŠKODA Velodom Lust auf eine ganz andere Herausforderung? Wie wäre es mit der Alpen Challenge Lenzerheide? Das Rennen gilt als «schönster Radmarathon Europas» – aber teste...
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
16-04-2019 18:28:13

Message de Bauke Mollema du 16-04-2019Wie gaat er mee morgen een stukje fietsen door Groningen!? Ik ga op verkenning voor De Bauke Mollema Tocht. Vanaf Zuidhorn, 90 kilometer door het aardbevingsgebied en tot de stad...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
16-04-2019 18:21:33

Message de Movistar Team du 16-04-201910 consejos para entrenar como una 'pro' y disfrutar : ☺️💪 Treating yourself to a 'Data-Free Day', with no tracking devices, just enjoying yourself. Not putting on too many clothes...
En voir plus

Sam BennettSam Bennett
16-04-2019 18:12:57

Message de Sam Bennett du 16-04-2019News : https://www.bora-hansgrohe.com/en/news/argonnews201904turkey01/argonnews201904turkey01/105040550
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
16-04-2019 18:04:47

Message de Eschborn-Frankfurt du 16-04-2019„Heimstars gegen Seriensieger“ – das Drehbuch für den #Radklassiker Eschborn-Frankfurt 2019 steht! John Degenkolb ⬆ Nils Politt⬆ Pascal Ackermann ⬆ Alexander Kristoff ⬆

Alle Teams & Stars findet ihr auf unserer...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-04-2019 18:00:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-04-2019Il y avait Wallace et Grommit, il y aura eu Max & Coco sur #ParisCamembert.

🗣 «On espérait que ça ressorte et avoir du renfort... Devant, Corentin ne devait pas avoir...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
16-04-2019 17:58:48

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 16-04-2019Rit 1 Presidential Cycling Tour of Turkey (2.UWT TUR): 8e plaats in de sprint voor Christophe Noppe en bergtrui voor Lindsay De Vylder (foto: Getty Images)
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
16-04-2019 17:57:55

Message de Equipe Arkéa Samsic du 16-04-2019Encore une place d’honneur pour l’équipe Arkéa-Samsic ! Romain Hardy a pris la quatrième place de Paris-Camembert après un bon travail d’Elie Gesbert (9ème) tandis que quatre de ses coureurs...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-04-2019 17:49:00

Message de Trek-Segafredo du 16-04-2019The Hell of the North

📷 Getty Images
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
16-04-2019 17:44:03

Message de Warren Barguil du 16-04-2019Après ma grosse chute sur la @voltacatalunya et deux semaines à rester cloué dans mon canapé, j'ai pu reprendre l'entraînement quel plaisir.
J'alterne entraînement sur route le matin puis l'après midi...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
16-04-2019 17:37:12

Message de Tim Wellens du 16-04-2019Congratz Victor Campenaerts - Official! Huge respect for his dedication #proudteamie Also happy for everybody involved of Lotto Soudal Cycling Team Fanpage
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
16-04-2019 17:31:52

Message de Marc Sarreau du 16-04-2019Paris Roubaix :

Grosse motivation pour une course aussi dure qu'exptionnelle !
J'étais dimanche au départ de mon (déjà) 5 ème Roubaix , avec l'envie de bien faire...
La course a été...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
16-04-2019 17:26:25

Message de Sonny Colbrelli du 16-04-2019Di nuovo al nord, di nuovo in Belgio.
Domani sarò al via della Brabantse Pijl, corsa che ho vinto nel 2017.

Un appuntamento dove voglio fare bene 💪

SC
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 16-04-2019Du côté de Paris-Camembert, Julien El Fares s'empare de la cinquième place au terme d'une course où le Marseillais effectuait la jonction avec l’échappée finale à 33 kilomètres de l'arrivée....
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
16-04-2019 17:14:36

Message de Loïc Vliegen du 16-04-2019Next races:
• Flèche Brabançonne
• Amstel gold race
• Liège-Bastogne-Liège
🇧🇪
@teamwantygobert
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
16-04-2019 17:14:23

Message de Chrono des Nations du 16-04-2019Victor Campenaerts, venu au Chrono en 2017, est le nouveau recordman de l’heure !
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
16-04-2019 17:14:00

Message de E3 BinckBank Classic du 16-04-2019HISTORISCH!!!!

PROFICIAT

55,089km

Victor Campenaerts - Official
Lotto Soudal Cycling Team Fanpage

#e3binckbankclassic
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-04-2019 17:11:30

Message de Team Bahrain Merida du 16-04-2019🇧🇪 Brabantse Pijl
📸 Sonny Colbrelli on the rollers ahead of tomorrow's race.
🎙️ "It’s a tough one, that needless to say I love it with many short climbs and an...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
16-04-2019 17:07:49

Message de Audrey Cordon-Ragot du 16-04-2019🔜 Le triptyque ardennais en ligne de mire avec Trek-Segafredo et ça commence dimanche par l'Amstel Gold Race !

J'y avais pris la 6e place l'an dernier à 14 secondes de...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 17:07:06

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019May we present to you, the new #UCIHourRecord holder, Victor Campenaerts - Official!!! A magical performance sees him cover 55.089 kilometres on the Velodromo Bicentenario in Aguascalientes, Mexico. What a...
En voir plus

Paul OurselinPaul Ourselin
16-04-2019 17:04:07

Message de Paul Ourselin du 16-04-2019Merci à tous pour vos encouragements, c’était super motivant pour moi!! Très déçu car j’avais réussi à être dans l’échappée qui s’est jouée la gagne dans la dernière heure, mais...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
16-04-2019 17:03:21

Message de Volta ao Algarve du 16-04-2019⏱️💪Fantástico! Novo recorde da hora para Victor Campenaerts: 55,089 km! #UCIHourRecord
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
16-04-2019 17:00:02

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 16-04-2019Nils Politt's glorious ride last Sunday at Paris-Roubaix was the success of a whole team. Watch our video by Alex Jouvikin with exclusive insight and original voice of 1988 winner...
Voir la vidéo

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
16-04-2019 16:52:53

🎂35 ANS AUJOURD'HUI🎉

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 16-04-2019Dopo un periodo di stop si rientra in gara!!! Domani Brabante Pilj!! Sarà un ottimo test per vedere lo stato della condizione e, soprattutto per dare il mio contributo al...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
16-04-2019 16:36:15

Message de Jesus Hernandez du 16-04-2019Te he tenido tan cerca....y no pude apreciar tú belleza....😔😔😔🇫🇷🇫🇷
#notredame
#construyetuvida
#history
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
16-04-2019 16:36:09

Message de Tour de Pologne du 16-04-2019Tour de Pologne 2019 stage 2 will lead us through vigorous cities of Silesia, from Tarnowskie Góry to Katowice, for another amazing sprint, one of the fastest ones in UCI...
Voir la vidéo

Brent BookwalterBrent Bookwalter
16-04-2019 16:30:09

Message de Brent Bookwalter du 16-04-2019Thinking back to those pre season training days along the @bookwalterbinge route as I dive into this current prep phase ahead of my next goal in a few weeks....more to...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
16-04-2019 16:29:32

Comienzo positivo hoy en Presidential Cycling Tour of Turkey TUR con Robredo en fuga sumando segundos de bonificación para colocarse en la quinta posición de la general.

📝: burgosproteam.com/ptot-estanbul-tekirdag/

Yousif MirzaYousif Mirza
16-04-2019 16:25:48

Message de Yousif Mirza du 16-04-2019Presidential Cycling Tour of Turkey TUR:Yousif Mirza 🇦🇪 hit the deck at 45km from the finish, unfortunately. The Emirates cyclist was forced to abandon the race due to a suspected...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-04-2019 16:24:27

Message de UAE Team Emirates du 16-04-2019Presidential Cycling Tour of Turkey TUR:Yousif Mirza 🇦🇪 hit the deck at 45km from the finish, unfortunately. The Emirates cyclist was forced to abandon the race due to a suspected...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
16-04-2019 16:24:09

Message de Matej Mohorič du 16-04-2019Matej Mohorič signs contract extension with Team Bahrain Merida : Proud to be a part of Team Bahrain Merida. I think there's exciting times ahead!

http://teambahrainmerida.com/matej-mohoric-signs-contract-extension-with-team-bahrain-merida/
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-04-2019 16:19:46

Message de UAE Team Emirates du 16-04-2019🎙“It was a chaotic sprint. Unfortunately I was not able to start in the best position, but I did a good sprint anyway. The result gives me confidence in anticipation...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
16-04-2019 16:10:47

Message de Quentin Jauregui Officiel du 16-04-2019[ Résultat Paris-Camembert 🇫🇷 ] : 🏆🥇 Benoît Cosnefroy (AG2R La Mondiale) a remporté, ce mardi, la 80ème édition de Paris-Camembert (1.1), sixième manche de la Coupe de France Pro,...
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
16-04-2019 16:09:00

Message de Dimitri Claeys fanpage du 16-04-2019Morgen zal Dimitri de competitie terug hervatten met de Brabantse pijl!
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
16-04-2019 16:05:24

Message de Peter Sagan du 16-04-2019One of the most beautiful but also one of the hardest races! Paris-Roubaix BORA hansgrohe Specialized Bicycles Sportful RIDE 100% Osmo Nutrition (📷 VeloImages)
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
16-04-2019 16:04:07

Message de Damien Gaudin du 16-04-2019Vainqueur en 2017 🥇et second en 2018 🥈, Damien sera au départ du Tro Bro Léon lundi prochain, le 22 avril !

#AllezDamien !
#AllezTotalDirectEnergie !

📸 : FFWD Wheels.
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
16-04-2019 16:04:06

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 16-04-2019Como un niño con zapatos nuevos!!!!
#amabubesi #3years
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
16-04-2019 16:01:45

Message de Silvan Dillier du 16-04-2019‪for all the guys who were looking forward to see the my hands full of blisters after Paris-Roubaix. compare last year to this year 👇🏽

Für alle die meine Blasen...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-04-2019 16:00:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-04-2019#DP19 📊

We're back in Belgium tomorrow as the hilly one-day classics get underway with Brabantse Pijl 🇧🇪 Here's our line-up 👇

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19BP
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
16-04-2019 16:00:01

Message de Brabantse Pijl du 16-04-2019Make sure to come and check out the Lotto stand near the start in Leuven tomorrow! #BP19
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-04-2019 15:57:51

Message de Team Bahrain Merida du 16-04-2019teambahrainmerida.com : Bahrain Merida Pro Cycling Team is delighted to announce that Matej Mohorič has signed a contract extension with our team for next two seasons. The talent of the...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
16-04-2019 15:45:20

Message de Taylor Today on my way back over to Europe to meet up with the @teamhincapie boyz for two weeks of amazing racing! So excited to get over and start racing my...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
16-04-2019 15:42:26

Message de Davide Rebellin du 16-04-2019HEALTHY BE GOOD... Healthy lifestyle !
Taxiiiiii 😁😄
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-04-2019 15:25:57

Message de Trek-Segafredo du 16-04-2019Paris-Roubaix tested.

Thanks BEND36
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
16-04-2019 15:21:54

Message de Brabantse Pijl du 16-04-2019To refresh your memory before tomorrow's race: this is what went down in previous years! 🚴‍♂️🥇
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-04-2019The Specialized Bicycles that mastered the cobbles and conquered the "Hell of the North".
#ParisRoubaix
Photo: Etienne Schoeman
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
16-04-2019 15:15:27

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 16-04-2019🇹🇷 Doppia Top10 #OrangeBlue nella prima tappa del Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
👉 7° posto per Imerio Cima
👉 9° posto per Giovanni Lonardi

Credits: BettiniPhoto
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
16-04-2019 15:11:43

Message de Rüdiger Selig du 16-04-2019Next bike stolen out of the cellar🖕🏼🤬 Any information about this beauty would be nice and helpful.
Please share it🙌🏼
#idiots #warmwelcome #homesweethome #goodbyegermany #focus #lost #stolen #cyclocross #dougast #vision #zipp #shimanoparts...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
16-04-2019 15:00:49

Message de Tour of Utah du 16-04-2019Today’s #TrainingTipTuesday is all about fat. Fat is not the enemy! However, not all fats are created equal. Choose fats such as mono- and poly-unsaturated fatty acids, found in such...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 14:54:13

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019The final moments...
#UCIHourRecord #Victor2VictorY
Voir la vidéo

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
16-04-2019 14:49:55

Message de Ilnur Zakarin du 16-04-2019LBL will be my first race after the training camp. And it's always a discussion which is more interesting – one day races or Grand Tours ☺️ I am really...
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
16-04-2019 14:46:59

Message de Benoit Cosnefroy du 16-04-2019Victoire sur Paris-Camembert ! 👍

Photo : Antoine Pouillard - Directvelo
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
16-04-2019 14:44:41

Message de Adriano Malori du 16-04-2019Ho ringraziato il Tour de France perché ho preso parte all'evento ciclistico più importante al mondo!
Da oggi ho un motivo in più per ringraziarlo....
Au Revoir Notre Dame....🏴🇫🇷
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
16-04-2019 14:38:29

Message de La Vuelta du 16-04-2019💥🇪🇸 'Otro intento más', de Arkano, sintonía oficial de #LaVuelta19 > http://po.st/LV19_Arkano

💥🇬🇧 'Otro intento más', by Arkano, official song of #LaVuelta19 > http://po.st/LV19_Arkano_EN

🎶 ¡Escucha cómo suena! / Listen...
Voir la vidéo

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 16-04-2019Desde la #VCV🚴‍♂️ queremos felicitar al Valencia Basket Club⛹️‍♂️ tras proclamarse, nuevamente, ganador de la EUROCUP.

¡¡Enhorabuena Campeones!!🥇🏆🎉🎊🎈
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
16-04-2019 14:34:51

Message de Jens Voigt du 16-04-2019Auch in diesem Jahr bin ich wieder als Botschafter für die „kinder+Sport mini tour“ im Einsatz, um Kids für das Radfahren zu begeistern. Beim Radrennen Eschborn-Frankfurt findet erstmalig die „kinder+Sport...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 16-04-2019🇫🇷 - Paris-Camembert

Superbe victoire de Benoit Cosnefroy sur Paris-Camembert ! 🏆

Il s'impose au sprint dans un groupe d'une dizaine d'unités. Quentin Jauregui Officiel également présent dans l'échappée finale complète le...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
16-04-2019 14:31:46

Message de Boaro Manuele du 16-04-2019Training Camp with @proteamastana in Teide finished. Time to go home for a brief recovery and then return to the races at @tourof_thealps ! 🚵🏼‍♂️
📸: @andreafaccaro
#mb #manueleboaro #cycling #altitude...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-04-2019 14:29:39

Message de Trek-Segafredo du 16-04-2019Hopefully, the day will come when this is the norm for all WorldTour women's teams.
Voir la vidéo

Rüdiger SeligRüdiger Selig
16-04-2019 14:27:44

Message de Rüdiger Selig du 16-04-2019Next bike stolen out of the cellar🖕🏼🤬 Any information about this beauty would be nice and helpful.
Please share it🙌🏼
#idiots #warmwelcome #homesweethome #goodbyegermany #focus #lost #stolen #cyclocross #dougast #vision #zipp #shimanoparts...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 14:26:24

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019Less than two hours till Victor Campenaerts - Official starts the #UCIHourRecord timed by Tissot attempt.
#Victor2VictorY

📸 Facepeeters
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
16-04-2019 14:26:08

Message de Team Cofidis du 16-04-2019Offensif dès le début de Paris Camembert Officiel, Pierre-luc Périchon Cycliste a réalisé une belle course et monte sur la 2ème marche du podium ! A noter les places d'honneur...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 16-04-2019Grosse course de Kevin Geniets sur Paris-Camembert : à l'attaque juste avant la flamme rouge, il a été suivi par le seul Benoit Cosnefroy, qui le contre et s'impose.

Kevin n'est...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 16-04-2019Si Lucas De Rossi prenait part à l'échappée matinale, il manquera une trentaine de kilomètres pour que le groupe de tête puisse se disputer la victoire. Pour cette première étape...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-04-2019Opening stage of the Presidential Cycling Tour of Turkey TUR ended in a mass sprint and went the way of Sam Bennett (BOH)... nice showing from Stefan de Bod on...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-04-2019 14:02:03

Message de BORA-hansgrohe du 16-04-2019📝 REPORT: 🏆VICTORY🏆
Sam Bennett claims victory on Presidential Cycling Tour of Turkey TUR opener
👉 Read more about our great start here: bit.ly/2Un9hCq
--------
📝BERICHT: 🏆SIEG🏆
Sam Bennett siegt souverän beim Auftakt zur...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-04-2019 14:01:49

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-04-2019TOUR OF TURKEY: LUCA PACIONI 6° NELLA 1^ TAPPA. LORENZO FORTUNATO E' 4° IN GC

Il Tour of Turkey è iniziato con la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM in...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-04-2019 14:00:14

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-04-2019TOUR OF TURKEY: LUCA PACIONI 6TH IN STAGE 1. LORENZO FORTUNATO IS 4TH IN GC

The Tour of Turkey has begun in the right way for the team Neri Sottoli -...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
16-04-2019 14:00:02

Message de Giro d'Italia du 16-04-2019The world’s lightest water bottle rolls across Italy again for the Giro d’Italia. Discover the new Elite Cycling FLY Giro, a limited edition dedicated to the great sporting endeavors and...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
16-04-2019 13:53:32

Message de Philippe Gilbert du 16-04-2019What a pleasure to ride my Specialized Bicycles on the cobbles of Paris-Roubaix last Sunday! A reliable bike is the beginning of any success 🚴‍♂🔝 #smootherisfaster #specializedroubaix

📸 Etienne Schoeman
En voir plus

Ted KingTed King
16-04-2019 13:45:28

Message de Ted King du 16-04-2019Episode 30: Bobby Wintle : Bobby Wintle, ladies and gentlemen! Creator of Land Run 100, owner of District Bicycles, rockstar, and spectacular human being. Welcome to the newest #KingoftheRide 🎙...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-04-2019 13:15:00

Message de Team Sunweb du 16-04-2019#BPWomen 🇧🇪

Our women's program are back in action at De Brabantse Pijl tomorrow! 💪 Here's who we have lining up 👇

🇳🇱 Janneke Ensing
🇨🇦 Leah Kirchmann
🇫🇷 Juliette Labous
🇩🇪 Liane...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
16-04-2019 13:14:55

Message de Jasper Stuyven du 16-04-2019Ugh, that were some rough weeks.. not the classics campaign I've worked for the past 4 months! Not only have I let myself down, also the whole Trek-Segafredo team..

Now time...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-04-2019Fabio Jakobsen sprinted to Deceuninck - Quick-Step's 45th top 3 finish of the season on the opening day of the Tour of Turkey: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3877/tour-of-turkey-jakobsen-in-the-mix
Photo: Getty Sport
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
16-04-2019 13:02:36

Message de Grands Prix Cyclistes du 16-04-2019Only 150 days to go before the Grands Prix Cyclistes weekend! Are you looking forward to see the best cyclists in the world racing in Canada?
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
16-04-2019 13:01:52

Message de Grands Prix Cyclistes du 16-04-2019Plus que 150 jours avant le week-end des Grands Prix Cyclistes! Avez-vous hâte de voir les meilleurs cyclistes au monde courir chez nous?
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
16-04-2019 13:00:59

Message de Cannondale Pro du 16-04-2019Roubaix is the grand crescendo of the cobbled classics. From preparation to race day, the atmosphere is unlike any other race. Time and time again we say, Merci Roubaix.
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
16-04-2019 13:00:01

Message de Team Sunweb du 16-04-2019#BP19 🇧🇪

Midweek racing in Belgium continues De Brabantse Pijl tomorrow! Check out who we have lining up 👇

🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇩🇪 Nikias Arndt
🇩🇪 Johannes Fröhlinger
🇨🇭 Marc Hirschi
🇩🇪 Lennard...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 12:57:16

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019📺 Watch the #UCIHourRecord attempt (18h CET) by Victor Campenaerts LIVE!

TV broadcast: Canvas/ Sporza with Dutch commentary from 17h30 (CET)

Livestream of the Canvas/Sporza broadcast on the Lotto Soudal website.
👉...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 16-04-2019Le départ de la quatrième étape du 52ème Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine sera donné depuis Confolens le samedi 24 août prochain 🚴‍♂️
Plus d'infos par ici 👉 https://bit.ly/2UCT15g 🙂
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
16-04-2019 12:34:27

Message de Hugo Sancho du 16-04-2019➡️BLIZ FUSION 🌞🤩✔️

@blizeyewear GoinGBike @r.m.bike.store CycleSpace - Coimbra
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-04-2019 12:33:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-04-2019Impressioni del nostro campione Consonni dopo la prima tappa del Turchia, che come ricorda Simone è stata sfortunata per noi perché ci ha visto coinvolti in una caduta...
Voir la vidéo

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
16-04-2019 12:21:05

Message de Agnieszka Skalniak du 16-04-2019Brabancka Strzała 2019. Trzy Polki na starcie - Rowery.org : Zapraszam do oglądania transmisji już jutro! 😉
En voir plus

Full Gazz !
.
.
Full video: link in bio

Brabantse PijlBrabantse Pijl
16-04-2019 12:15:06

Message de Brabantse Pijl du 16-04-2019We're keeping one of the most difficult questions of the spring classics season for last: who's your pick for tomorrow?🤔🤷‍♂️
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-04-2019 12:11:31

Message de BORA-hansgrohe du 16-04-2019With an amazing stage win - his eighth at Presidential Cycling Tour of Turkey TUR - our fast Irish man took the leader’s and spriny jersey at #TUR2019 🏆🥇...
Voir la vidéo

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
16-04-2019 12:09:30

Message de Mattia Cattaneo du 16-04-2019Si conclude così... dopo Il Giro di Sicilia, il ritiro in altura sull’Etna 🌋! Si torna a casa per qualche giorno e poi... via di nuovo! 🚴🏻‍♂️
Ph. 📸 Elvi Fumagalli

#sicilia...
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
16-04-2019 12:08:33

Message de Team Cycling Funvic du 16-04-2019brasilprocycling.com : Ciclismo de Pindamonhangaba conquista pódios no Gran Cup Brasil em Ubatuba
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-04-2019 12:05:51

Message de Team Sunweb du 16-04-2019🗣 "It's unfortunate that Wilco can't do the Giro and it's hard to replace him, but I will try my best and I'm happy to be there for the team...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-04-2019 12:04:54

Message de UAE Team Emirates du 16-04-20195th place for Simone Consonni in the opening stage of Tour of Turkey 🇹🇷.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TUR2019
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-04-2019 11:57:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-04-2019Prima tappa del Giro di Turchia e come da pronostico è volata. I nostri 2 velocisti Molano e Consonni si portano insieme davanti. Purtroppo poi si perdono e il nostro...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-04-2019 11:54:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-04-2019Feature: Stannard - Taking on Flanders and Roubaix aged 20 : FEATURE: Taking on Flanders and Roubaix aged 20 🗣

"I didn’t know what I was going into so I didn’t...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-04-2019 11:53:35

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-04-2019#TUR2019 6° posto per Luca Pacioni volata vinta da Sam Bennett
Pacioni ended in 6th place, Sam Bennett has won the sprint

#OurTimeIsNow
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
16-04-2019 11:50:01

Message de Tosh Van der Sande du 16-04-2019Morgen kan Tosh rekenen op een volle supportersbus om hem aan te moedigen in de Brabantse Pijl! 💪🏻 Ook live te volgen op Eén vanaf 15:15 uur. #KomaanTorre
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
16-04-2019 11:46:45

Message de Tiago Machado du 16-04-2019Com o terminus do GP das Beiras concluo o meu primeiro "bloco " de competição neste regresso a Portugal.
Os resultados estão longe de ser os desejados e muito longe...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 16-04-2019[VIDEO] Paris-Roubaix : immersion sur l'Enfer du Nord avec Delko-Marseille Provence : Du départ de Compiègne à l'arrivée sur le Vélodrome de Roubaix, partez en immersion avec le Team Delko...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-04-2019 10:55:36

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-04-201929 kasseistroken, lekke banden, fietswissels en nooit opgeven👏🏼

De mooiste foto's van Parijs-Roubaix📸➡️ http://po.st/fhTq4O
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 16-04-2019🇧🇪 #BP19

The cobbled classics are behind us, it's time for new challenges. First up: Brabantse Pijl! Ready to #ROC!

🔗 Race information: https://www.debrabantsepijl.be/nl/dbp/elite-mannen

#ROC #RoompotCharles #BrabantsePijl
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 10:20:26

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 32 photos.
Voir les 32 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-04-2019 10:16:34

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-04-2019🤭 Maxime Cam et Ermenault Corentin sont échappés sur #ParisCamembert. Il n'y a... aucun autre coureur avec eux à l'avant. Quatre minutes d'avance sur le peloton. Ça s'appelle donc le...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
16-04-2019 10:13:51

Message de Tour of the Alps du 16-04-2019After hosting the first historical start of the Tour of the Alps in 2017, #Kufstein will welcome the start and the finish line of the first stage of the 2019...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-04-2019 10:08:12

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-04-2019Siamo arrivati anche in Belgio dove domani saremo al via della #BP19
We are arrived in Belgium where tomorrow we will be at the start of the De Brabantse Pijl

#OurTimeIsNow
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
16-04-2019 10:06:34

Morgen koersdag !
De Brabantse Pijl. 1.1.

Jonathan CastroviejoJonathan Castroviejo
16-04-2019 09:55:34

Tras la caída en la Itzulia ayer me operaron de la clavícula. Sólo deciros que todo ha ido bien y daros las gracias a todos por el apoyo y el...

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
16-04-2019 09:34:14

Message de Thomas Voeckler Athlete du 16-04-2019thomas-voeckler.fr : Un bilan beaucoup moins lourd que l’an dernier.. Mais cette année encore la course Paris-Roubaix a fait son lot de traumatismes et de souffrances. C’est u
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
16-04-2019 09:33:48

Message de Österreich Rundfahrt du 16-04-2019Mit Frohnleiten freut sich die Österreich Rundfahrt über noch eine weitere Premiere! Am 9. Juli wird die Etappe von Kirchschlag durch die Bucklige Welt, über Gloggnitz und den Semmering ins...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
16-04-2019 09:30:08

Message de Tour de Yorkshire du 16-04-2019Help for Hereos need you for their army of volunteers at the Tour de Yorkshire

More info 👉
https://letour.yorkshire.com/the-latest/help-for-heroes-need-you-for-their-army-of-volunteers-at-the-tour-de-yorkshire/
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-04-2019Rooted in history and inspired by iconic jerseys of the past, but with a contemporary feel and aimed at the future by its timeless design and state of the art...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-04-2019We will be looking to change our classics fortune as we head towards the Ardennes, starting at the Brabantse Pijl tomorrow! 🖐️

Details: bit.ly/Brabants_TDD
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
16-04-2019 08:56:02

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 16-04-2019🇹🇷 Empiezan seis días de ciclismo por tierras turcas. Un placer volver al Presidential Cycling Tour of Turkey TUR, una carrera que nos ha dado tantas alegrías.

¡Vamos a por...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-04-2019 08:52:31

Message de UAE Team Emirates du 16-04-2019We're all set for the opening stage of Tour of Turkey 🇹🇷. Stage one is expected to end in a sprint in Tekirdağ.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TUR2019
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
16-04-2019 08:45:22

Message de Anna van der Breggen du 16-04-2019Aankomende zondag is het weer tijd voor de amstel gold race. En dit jaar hebben we iets bijzonders tijdens deze wedstrijd..

We rijden namelijk in het roze!!

Waarom?! Dat vertelt Chantal Blaak...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-04-2019‪This is your chance to own a keyring - handmade from leather and the tires used by the team last year - signed by #ParisRoubaix champion Philippe Gilbert. Just go...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
16-04-2019 08:34:36

Des petites nouvelles pas très joyeuses !

Toujours embêté avec mes sinus et affaibli physiquement, je cherche toujours la cause à mes problèmes.

Suite à cela le staff de l’équipe...

Noppe ChristopheNoppe Christophe
16-04-2019 08:26:10

Message de Noppe Christophe du 16-04-2019Vandaag de eerste rit van zes in de Ronde van Turkije.

🇹🇷 Tour of Turkey (2.UWT)

🔢 146
#️⃣ #TUR2019
📺 @Eurosport1 elke dag vanaf 12.00
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
16-04-2019 08:24:10

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 16-04-2019Forza Edi!
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-04-2019 08:24:08

Message de BORA-hansgrohe du 16-04-2019🇹🇷 Merhaba Istanbul
Bring on the 55th edition of the #TUR19 with our multiple stage winner Sam Bennett
Here are 📸 from today’s team presentation
———
🇹🇷 Merhaba Istanbul
Mit unserem...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-04-2019 08:10:01

Message de Team Sunweb du 16-04-2019Enjoying the current sunny weather? ☀️

Grab a Team Sunweb podium cap from our shop to keep yourself looking and feeling cool!

🔗 https://teamsunweb.shop/product/team-sunweb-podium-cap/
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 07:44:47

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019Yesterday's medical update on Tiesj Benoot.

💬 Tiesj: "I hope to be able to train on the rollers again in a few weeks."

📝More:bit.ly/2KIgeyx
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
16-04-2019 07:38:16

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 16-04-2019Träumst Du davon unser WorldTour Trikot zu tragen? Seite an Seite mit Nils Politt ! KATUSHA Sports und die RennRad machen es möglich. Der Gewinner aus Deutschland des Castings erhält...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-04-2019 07:26:13

Message de Team Sunweb du 16-04-2019Our rider's have been kept safe this classics campaign thanks to Dyneema, the world's strongest fiber, which helps protect against abrasions in the event of a fall. 💪 #KeepChallenging
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
16-04-2019 07:25:21

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 16-04-2019Sonny and Dylan to bring Brabantse Pijl home again : Dylan start morgen in Brabantse Pijl, heeft nog wat last aan zijn ribben van valpartij Baskenland. Succes maat.
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 16-04-2019L'édition 2019 traversera 8 départements de La Région Occitanie / Pyrénées-Méditerranée.
Rendez-vous demain depuis l'hôtel de région à Toulouse pour connaître le parcours de la 43e édition de la Route...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-04-2019 07:18:20

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-04-2019‪Après les Flandriennes, faites place aux Ardennaises. Les portes du paradis s’ouvrent mercredi pour nos puncheurs à l’occasion de Brabantse Pijl

‪✏️ FRJ design & photography ‬

‪#BP19 l #ThereIsNoTry ‬
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-04-2019 07:11:25

Message de Israel Cycling Academy du 16-04-2019We wanted to tell all our French teammates, ICA staff and friends - how we feel for them this morning.

But then we realized that we ALL feel devastated.

So today...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-04-2019 07:11:17

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-04-2019#TUR2019 Etienne van Empel "Oggi puntiamo su Luca Pacioni, siamo pronti a supportarlo anche con Simone Bevilacqua che ha appena vinto in Malesia. Il mio obiettivo sarà fare bene nella...
Voir la vidéo

Chantal BlaakChantal Blaak
16-04-2019 07:03:29

Message de Chantal Blaak du 16-04-2019Breast cancer is the most diagnosed cancer in woman world wide. 1 out of 7 Dutch women get diagnosed with breast cancer. This is a shocking height number!

That’s why we...
Voir la vidéo

Maxime MonfortMaxime Monfort
16-04-2019 06:53:13

Message de Maxime Monfort du 16-04-2019BRABANTSE PIJL – Présentation : #BrabantsePijl : les informations sur la course et le mot de Max, c’est à lire sur le site 🚴🏻‍♂️🙂

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/brabantse-pijl-presentation/
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
16-04-2019 06:43:39

Message de Jan Polanc-Polde du 16-04-2019Danes se prične Tour of Turkey 2019..med vozniki koles se nahaja tudi naš šampion Jan Polanc-Polde, ki nosi štartno številko 55...🚵‍♂️🚵‍♂️🇸🇮🇸🇮🇸🇮🍀🍀 prenos v živo se prične ob 12.00 in traja...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-04-2019 06:10:20

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-04-2019Join us in wishing Brian van Goethem a very happy birthday, he turns 28 today! 🎉
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
16-04-2019 06:09:59

Message de André Greipel du 16-04-2019Pas la photo que je voulais poster sur Paris-Roubaix, mais cette course peut être l'enfer pour beaucoup de pilotes. 2 roues pendant le secteur 3-4 ont terminé mes chances pour...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
16-04-2019 06:02:54

Message de Tomasz Marczyński du 16-04-2019Backstage...#backstage #lottosoudal #ridleybikes #BeTOUGH #cycling #cyclingfoto #interview #tomaszmarczynski #castle #bike #cyclinglife #rider #man #paparazzi #fun
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-04-2019 06:01:36

Message de UAE Team Emirates du 16-04-2019Day one of the UAE Team Emirates Youth Academy. Let’s go! 🚴🏻‍♂️🇦🇪🚴🏻‍♀️

إنه اليوم الأول لأكاديمية فريق أبوظبي للشباب. استعدوا ليوم حافل! 🚴🏻‍♂️🇦🇪🚴🏻‍♀️
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
16-04-2019 06:00:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 16-04-2019🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
🚴🏻‍♂️ Oggi la prima tappa - Today the 1st stage!
📺 Vi aspettiamo live dalle 12.00 su Eurosport - Live Broadcast from 12.00 on...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
16-04-2019 05:47:28

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 16-04-2019Reposted from @modcyclingphoto - Went to the showers post Roubaix, about 20 photographers to one rider so I pretty much gave up.
For years I’ve tried to get...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-04-2019 05:22:31

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-04-2019#TUR2019

TAPPA 1 - STAGE 1

🏠 Istanbul
🏁 Tekirdag
▶️ 🇮🇹 10:00
📺 Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
16-04-2019 05:15:20

Message de Burgos BH du 16-04-2019Hoy comienza Presidential Cycling Tour of Turkey TUR para siete Burgos BH. Seis días de competición que arrancan desde Estambul para terminar en la ciudad transcontinental el próximo domingo.
Voir la vidéo

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
16-04-2019 04:52:00

Message de Kristian Sbaragli du 16-04-2019Si torna a correre . Prossimi appuntamenti :

Mercoledì 17 Aprile : Freccia del Brabante

Domenica 21 Aprile : Amstel Gold Race

Back to race : next ones :

17 apr:...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 16-04-2019Roubaix gallery: Lack of luck thwarts chance for victory - EF Education First Pro Cycling : A gorgeous set of images out of northern France. Re-live Paris-Roubaix's passion and suffering.
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
16-04-2019 02:53:01

Roads like these...
Gotta love 'em.

https://www.instagram.com/p/BwSr_fCnl0p/

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31