ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 24-04-2019The perfect combo, brought to you by DeFeet International and Specialized Bicycles
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
24-04-2019 23:51:43

Message de Jessenia Meneses du 24-04-2019El amor está en el aire... solo respira 🧠🥰💋
.
.
📸 @_miguelborrero
En voir plus

Diego UlissiDiego Ulissi
24-04-2019 22:07:35

Message de Diego Ulissi du 24-04-2019Veramente felice per questo podio alla Freccia Vallone! Guardiamo ai prossimi appuntamenti con fiducia e determinazione!
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 21:16:24

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019🇬🇧 In 2 minutes, a bundle of all the colors, the beauty and the emotions that this third stage gave us.

Tomorrow the 4th stage.
Enjoy the #TotA!

🇮🇹 In 2 minuti un...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019Party time for #TheWolfpack 😃
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
24-04-2019 20:43:27

Message de Team Androni Giocattoli du 24-04-2019Gli appunti del Masna. E la Emme4Squadra di Bottecchia Cicli che anche oggi ha reso più bella la strada, in attesa del suo re, subito dopo la tappa, andato alla...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
24-04-2019 20:36:50

Message de Romain Feillu Officiel du 24-04-2019PROCHAINE COURSE
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
24-04-2019 20:34:41

Message de Mikael Cherel du 24-04-2019📸 @modcyclingphoto
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 20:28:30

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019🎥 Pronunciations ⛰ pedalling vertically 🔝 and our equipment choice ⚙ all in today’s video of the women’s #FlecheWallonne where Annemiek van Vleuten climbed to another second place 🥈
Voir la vidéo

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
24-04-2019 20:16:12

Message de Grand Prix de Plouay du 24-04-2019Cyclisme. Beaucoup de bosses et quelques cailloux sur la Bretagne Classic Ouest-France : Cyclisme. Beaucoup de bosses et quelques cailloux sur la Bretagne Classic Ouest-France via @ouestfrance https://www.ouest-france.fr/sport/cyclisme/cyclisme-beaucoup-de-bosses-et-quelques-cailloux-sur-la-bretagne-classic-ouest-france-6321962
En voir plus

Simon SellierSimon Sellier
24-04-2019 20:16:06

Message de Simon Sellier du 24-04-2019Bonsoir à tous,

Après deux courses compliquées en Belgique où les sensations n'étaient pas bonnes😕

C'est parti demain pour 3 jours en Espagne sur la Castilla y Léon 🇪🇸🇪🇸
J'espère que le...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
24-04-2019 20:14:47

Message de Chantal Blaak du 24-04-2019Champagne!! 🍾1st & 3rd in Flèche Wallone. Super happy for the team. I’m having a hard time this week, after coming out of sickness. But that doesn’t matter if you...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
24-04-2019 20:10:52

Message de Team Androni Giocattoli du 24-04-2019Grazie Davide Cassani. I complimenti del commissario tecnico fanno sempre molto, molto piacere. Ne sono contenti Giovanni Ellena, Gianni Savio e tutta l'Androni Giocattoli Sidermec. Che in tre giorni ha...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019Fourth rider ever to triumph at Milano-Sanremo and Fleche Wallonne in the same year. What an achievement for Julian Alaphilippe Officiel: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2215/fleche-wallone
Photo: GettySport
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
24-04-2019 19:57:43

Message de Toms Skujiņš du 24-04-2019You know it will be a good day when you get to ride bikes with friends
#flechewallonne
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
24-04-2019 19:52:08

Message de Edwin Ávila du 24-04-2019Finalizamos hoy en Bélgica 🇧🇪 la #flechewallonne una carrera bien dura, pero excelente para seguir sumando kilómetros. Les seguiré contando estos días que me espera en el calendario. 📸: @noa_arnon...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
24-04-2019 19:25:00

Message de Zdenek Stybar du 24-04-2019Holiday is over, batteries fully charged for family Stybar. Ready to work hard again... #qtime
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
24-04-2019 19:24:53

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 24-04-2019#totA Las primeras veces siempre son especiales, y seguro que Joel Nicolau no va a olvidar fácilmente su primera fuga como profesional. ¡Gran trabajo, Joel! 🚴👏😉
Tour of the Alps

📸 Photo...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
24-04-2019 19:24:03

Message de Florian Sénéchal du 24-04-2019Florian Sénéchal vous raconte son Paris-Roubaix 2019 - Le Gruppetto : Florian nous donne ses impressions sur ce Paris-Roubaix 2019
⬇️⬇️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-04-2019 19:23:15

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-04-2019💣💣Ma che corsa ha fatto Diego Ulissi💥.💥 Da non crederci. È il suo più bel piazzamento in una classica delle Ardenne🔝🔝. Ecco cosa ha dichiarato nel dopo corsa " Oggi...
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
24-04-2019 19:16:58

Message de Paris Camembert Officiel du 24-04-2019LA FLÈCHE WALLONE Victoire de Julian Alaphilippe

Benoît Cosnefroy, 12ème.
Romain Bardet 13ème.
Guillaume Martin 18ème.
Mario Gonzarrio Salas 61ème.
Fabien Doubey 68ème
Julien Simon 72ème.
Thomas Degand 76ème

PARIS CAMEMBERT est une bonne préparation pour...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
24-04-2019 19:15:07

Message de CCC Development Team du 24-04-2019〖SYCLIST〗Sergio/ Tu Chih-Hao/ 杜志濠 dał nam dziś duży powód do radości! Tajwańczyk zdobył srebrny medal w jeździe indywidualnej na czas U23 podczas Mistrzostw Azji! Sergio, gratulujemy!!! 🥈🚴‍♂️💪🔥

Sergio Tu took silver...
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
24-04-2019 19:10:55

Stage 3 #tourofthealps

Il nostro Falco dopo la caduta di ieri ha risentito un po' di problemi muscolari ma nonostante tutto ha terminato la tappa....
il ciclismo è questo quindi :
🦅FORZA FALCO...

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-04-2019 19:08:46

Message de Israel Cycling Academy du 24-04-2019Coming up: Castilla Y Leon

Did the planet got it all messed up up?

That question popped out when when we arrived this late afternoon to Burgos for this...
Voir la vidéo

Paula GoryckaPaula Gorycka
24-04-2019 19:05:01

Message de Paula Gorycka du 24-04-2019Przerwa pomiędzy startami oznacza więcej czasu na trening. Nie tylko ten intensywny, ale i techniczny 😉

A little break between races means more time for training. Technical for example 🙃

Andreas, danke...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
24-04-2019 19:04:44

Message de Hubert Dupont du 24-04-2019Jeudi 25 avril – Etape 4 – Baselga di Pine / Cles (134 km)
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019‪From the stunning #TheWofpack keyrings and phone covers to the elegant Deceuninck - Quick-Step race kit and leisure clothing, everything can be found on our webshop: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
24-04-2019 18:55:24

Message de Peter Sagan du 24-04-2019A hard Flèche Wallonne is over. I was here to work for the squad and contribute to the effort to achieve the best result possible. Together with the team, we...
En voir plus

Thomas Sprengers OfficialThomas Sprengers Official
24-04-2019 18:48:07

Message de Thomas Sprengers Official du 24-04-2019💪🏻💪🏻💪🏻
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
24-04-2019 18:42:21

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 24-04-2019Onwaarschijnlijke comeback maakt van Oost-Vlaamse dé renster van het voorjaar - WielerVerhaal : Interview met Sofie.
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
24-04-2019 18:40:33

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 24-04-2019La Flèche Wallonne 2019: Kenneth Van Rooy in de vroege vlucht en Thomas Sprengers tot diep in de finale voorin. Knap toch hoe Thomas er telkens staat: van in Mallorca...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
24-04-2019 18:39:23

Message de Astana Pro Team du 24-04-2019🔥“What a finish!”💥

#AstanaProTeam #FlecheWallonne
Voir la vidéo

Sam BewleySam Bewley
24-04-2019 18:36:19

Message de Sam Bewley du 24-04-2019‪At the going down of the sun and in the morning we will remember them. Lest we forget. ‬
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
24-04-2019 18:35:47

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 24-04-2019Ancora una prova incoraggiante di Giovanni Carboni al Tour of the Alps 💪 Nella terza tappa, con arrivo a Baselga di Pinè, il marchigiano sfodera una prestazione grintosa e chiude...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
24-04-2019 18:26:19

Message de Rudy Molard du 24-04-2019Ce n’était pas ma meilleure montée du mur de Huy aujourd’hui. Des crampes dans le final ne m’ont pas permis de mieux faire qu’une 19eme place.

▶️ Prochain rdv dimanche...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
24-04-2019 18:24:00

Message de Bjorg Lambrecht Official du 24-04-2019Alles gegeven!
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
24-04-2019 18:20:46

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 24-04-2019😲 Un errore di percorso costa caro per il leader #OrangeBlue Marco Canola , squalificato dal Tour of the Alps al termine della terza tappa.

👉 Durante l'ultimo km corso...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-04-2019 18:19:53

Message de Israel Cycling Academy du 24-04-2019Flèche Wallonne race report

Licking wounds

A day that started with high hopes on our first ever Fleche Wallonne ended with the team trying to figure how it could...
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
24-04-2019 18:18:28

Message de Enric Mas Nicolau du 24-04-2019La victoria llega con un esfuerzo de equipo! Estoy reventado pero contento por esta Flèche Wallonne, la victoria nº25 de la temporada para Deceuninck - Quick-Step Cycling Team!

Victory comes...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 24-04-2019Shara Gillow prend la 13ème place sur la Flèche Wallonne, l'épreuve est remportée pour la cinquième fois par Anna van der Bregen !

#RideAndShine #UCIWWT
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 18:01:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019It was an unfortunate day for the team falling victim to crashes which wiped out any podium chances, but as always it was still a beautiful day up the epic...
Voir les 24 photos

Tour de BretagneTour de Bretagne
24-04-2019 18:00:02

[#TDB19] ça vous dit un petit tour en bord de mer avec l'Equipe Arkéa Samsic? Embarquez avec Benoit Jarrier ;-)

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 24-04-2019⭐ Derrière l'objectif - WEBSERIE ⭐

🎬 J-7⃣ - Episode 2 - Les Classiques

Connue pour être une équipe de Grand Tours, Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE a construit depuis plusieurs...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-04-2019 18:00:01

Message de Giro d'Italia du 24-04-2019GARIBALDI GIRO 102 | TV ROADBOOK
Don't miss all the details about the stages and cities of Giro 102! Download now:
Il Garibaldi 👉 http://bit.ly/Garibaldi102
TV Roadbook 👉 http://bit.ly/TVRoadbook-EN
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
24-04-2019 17:59:40

Message de Boaro Manuele du 24-04-2019I'm happy with my performance on stage 3️⃣ at the Tour of the Alps. I managed to join the riders in the breakaway and I had good feelings. My teammates...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 17:56:50

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019⏱ 3H17'04'' ⏱

C'est le temps mis par Anna van der Breggen pour dompter les 118,5 km de la #FWwomen 2019, chronométrée par Tissot .
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
24-04-2019 17:49:39

Message de Luis Ángel Maté du 24-04-2019Día con poca fortuna. Las sensaciones han sido buenas pero me he visto cortado por una caída en el tramo final. Espero que los involucrados estén bien. A descansar y...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
24-04-2019 17:48:48

Message de Rui Vinhas du 24-04-2019Ainda vais a tempo de aproveitar esta fantástica oportunidade até ao final deste mês..
Não te esqueças de utilizar o cupão RUIVINHAS
#PROZISATHLETE #prozis #exceedyourself
En voir plus

Rui CostaRui Costa
24-04-2019 17:47:24

Message de Rui Costa du 24-04-2019Oi amigos :)
Para mim foi um dia de pouca sorte. Deram-me um toque na bicicleta, parti o carrinho e o quadro. Depois tive um problema mecânico na bicicleta suplente... quilómetros...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
24-04-2019 17:46:22

Message de Trek-Segafredo du 24-04-2019La Flèche Wallonne in images.

📷 by Getty Images
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
24-04-2019 17:43:27

Message de Fausto Masnada du 24-04-2019Finalmente braccia al cielo 🤩
Grazie a tutto il Team Androni Giocattoli e a tutte le persone che mi sostengono 🔝👊🏻
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 24-04-2019Prossimo appuntamento.... Tour de Romandie🇨🇭 dal 30 aprile al 5 maggio !

Vedremo il team indossare una divisa particolare rispetto a quella a cui ormai siamo abituati , dato che dal...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
24-04-2019 17:37:02

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 24-04-2019Aaron Verwilst richt zich dit jaar op klimklassiekers: “Ik kan steeds langer standhouden” : Aaron Verwilst richt zich dit jaar op klimklassiekers: “Ik kan steeds langer standhouden” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190423_04346962
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019Julian Alaphilippe Officiel earned Deceuninck - Quick-Step's 25th victory of the season with a trademark acceleration on the Mur de Huy, capturing his second Fleche Wallonne victory: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3887/fleche-wallonne-julian-alaphilippe-imperious-on-the-mur-de-huy
Photo: GettySport
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 17:33:50

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019⏱ 4H55'14'' ⏱

C'est le temps de course de Julian Alaphilippe pour dompter cette Flèche Wallonne 2019, mesuré par Tissot.
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-04-2019 17:32:47

Message de Le Tour de France du 24-04-2019🎬 A fantastic edition which crowned Julian Alaphilippe and Anna van der Breggen ! Watch here the best-of the 2019 Flèche Wallonne !

"Tension ⚡, wind 🌬, favorites playing their role...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
24-04-2019 17:31:20

Message de CCC Team du 24-04-2019GALLERY: Re-live Flèche Wallonne and join our riders on the steep slopes of the Mur de Huy through the lens of Chris Auld Photography.

Full 🖼 gallery 👉 https://cccteam.eu/multimedia/gallery-la-fleche-wallonne/

#FlecheWallonne #RideForMore
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 17:24:15

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019Tension ⚡, wind 🌬, favorites playing their role 💪, here is the best-of 2019 Flèche Wallonne Men and Women.
Voir la vidéo

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 17:24:04

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019De la tension ⚡, du vent 🌬 et des favoris au rendez-vous 💪, voici le best-of de la Flèche Wallonne Hommes et Femmes 2019.
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
24-04-2019 17:23:33

Message de Trek-Segafredo du 24-04-2019La Flèche Wallonne Féminine in Images

📷 by Velofocus
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
24-04-2019 17:16:41

Message de Bauke Mollema du 24-04-2019All-in on the Mur de Huy! 6th.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 17:08:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019Another day, another race, another second place for Annmiek van Vleuten! Take a look through our race day gallery from #FlecheWallone 🇧🇪

📸 Getty Images.
Voir les 15 photos

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
24-04-2019 17:07:09

Message de Roman Kreuziger du 24-04-2019Není každý den posvícení. RTG dopadl dobře, zítra ještě sono. Uvidíme, ale v neděli na Lutychu to chci zkusit.
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-04-2019Read the Flèche Wallonne race report and the reaction of Bjorg Lambrecht, who sprinted to an impressive fourth place today after taking fifth in Brabantse Pijl and sixth in Amstel...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
24-04-2019 17:04:39

Message de Grand Prix de Plouay du 24-04-2019Un parcours pour les costauds le 1er septembre prochain pour la Bretagne Classic OUEST-FRANCE à Plouay !
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 17:04:37

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019[VIDEO] Gli highlights della 3a tappa!

A Baselga di Piné il tricolore italiano torna a splendere sul Tour of the Alps con il primo successo in Italia di Fausto Masnada ->...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
24-04-2019 17:04:37

Message de Mikael Cherel du 24-04-2019Chronologie d'une journée en Wallonie !
👉🏻 Partage avec le public au départ à Ans
👉🏻 Travail d'équipe pour placer nos deux guerriers @romainbardet & @benoit.cosnefroy
👉🏻 ... on finit...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 17:04:36

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019teambahrainmerida.com : Dylan Teuns finished 14th up the Mur de Huy, that was the final judge of this year’s Flèche Wallonne. As expected any attempt of breakaway did not succeed...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
24-04-2019 17:01:54

Sofie werd vandaag 24e in de Waalse Pijl.
Ze is zelf best tevreden hiermee, want de steile Ardennenhellingen, het is niet echt haar ding 😅.

Maxime MonfortMaxime Monfort
24-04-2019 16:56:48

Message de Maxime Monfort du 24-04-2019FLÈCHE WALLONNE : #FlècheWallonne : résultats et mot de Max à consulter sur le site 🙂

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/fleche-wallonne-6/
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
24-04-2019 16:49:48

Message de Grand Prix de Plouay du 24-04-2019Présentation du circuit de la Bretagne Classic Ouest France 2019 en compagnie d’un invité de marque : Daniel Mangeas ! #UCI #BretagneClassic
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 16:44:34

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019⭐ Flèche Wallonne 2019 - Classement ⭐

🏆🇫🇷 Julian Alaphilippe
🥈🇩🇰 Jakob Fuglsang
🥉🇮🇹 Diego Ulissi

La suite du Top 10 ⬇
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
24-04-2019 16:41:55

Message de Team Androni Giocattoli du 24-04-2019Arriva, arriva… solo al comando! Live da bordo strada la vittoria di Fausto Masnada è ancora più emozionante.
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 24-04-2019🇧🇪 #FlecheWallonne

📹Tough race today, but Enrico Gasparotto held strong for a Top 10 spot for us. He talks us through the day. 🖐️

Tom-Jelte Slagter also featured in a breakaway....
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
24-04-2019 16:36:23

Message de Fan Club Ben Gastauer du 24-04-2019Tour des Alpes : étape 3 : Ben avait de bonnes jambes aujourd'hui et il s'est mis au service de son équipe. A l'approche de la dernière difficulté, Ben et...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-04-2019 16:33:31

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-04-2019Bouwman demonstrates good shape in La Flèche Wallonne : "This gives confidence for both Liège-Bastogne-Liège and the Giro”

Koen about today's race👇
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
24-04-2019 16:32:31

Message de Astana Pro Team du 24-04-2019🥈Jakob Fuglsang claims second place atop Mur de Huy in Flèche Wallonne!💪👏

🗣️ "I gave it all today and for this kind of finish, I can be happy with this result"

Full...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-04-2019 16:31:21

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-04-2019Bouwman drukt neus aan venster in Waalse Pijl : "Dit geeft vertrouwen voor Luik-Bastenaken-Luik en de Giro"

Koen over de Waalse Pijl👇
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-04-2019 16:25:51

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-04-2019🗣 À la veille du départ à Lorient, Lorrenzo Manzin participait à la Conférence de Presse du Tour de Bretagne.

«Il y a souvent des arrivées au sprint mais il faut...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019And another one for Julian Alaphilippe Officiel.
#FlecheWallonne
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
24-04-2019 16:21:46

Message de Adriano Malori du 24-04-2019Vi siete mai chiesti con che occhi vi guarda la vostra strada preferita? E che cosa pensa quando vi vede?
La mia è la Pedemontana, mi fissa e pensa: "...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
24-04-2019 16:19:21

Message de Carlos Verona Quintanilla du 24-04-2019Flecha Valona, 1.WT BEL

Hola a todos!!

Hoy hemos disputado la segunda de las tres Clásicas de las Árdenas: La Flecha Valona, sobre 200km y final en el famoso Muro...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
24-04-2019 16:19:17

Message de Amael Moinard du 24-04-2019Tour des Alpes, 3 ème étape.
Plus c'est court (106 kilomètres),
plus c'est dur 🤔.
#tourof_thealps
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 24-04-2019TOUR DE BRETAGNE 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : TOUR DE BRETAGNE 2019 - Du jeudi 25 avril au mercredi 1 mai, les Rose et Noir...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 24-04-2019Even terug naar afgelopen zondag. Heerlijk om al die jonge wielerfans blij te maken! En wie houdt nu niet van Koos Konijn? 😉

**

Throwback to last Sunday. We loved making our...
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
24-04-2019 16:09:36

Message de Tour de Bretagne du 24-04-2019[#TDB19] Derniers préparatifs et conférence de presse des coureurs. Le @Tour de Bretagne s'élance demain! RDV 10h, cité de la mer à Lorient Agglomération
Equipo Lizarte SEG Racing Academy Equipe Arkéa...
Voir la vidéo

Cesare BenedettiCesare Benedetti
24-04-2019 16:09:12

Message de Cesare Benedetti du 24-04-2019I think, as a team we’re raced pretty good today. We were always part of the action ⚡️ Another good result for Schachmann and Konrad 👌
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
24-04-2019 16:07:03

Message de Jay McCarthy du 24-04-2019The wind played a big part in Flèche today. Team rode strong @maximilian_schachmann and @patrickonrad finished well inside the top ten. Ready to play again on Sunday in Liège Bastogne...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Thanks @onenergybio
Proud for this collaboration!

#Repost @onenergybio (@get_repost)
・・・
Orgogliosi di presentare il nostro ambassador Alessandro De Marchi “ilrossodibuja” Top ten all’Amstel gold race 2019💪🏼⚡🌿🌱🥥 Promo sconto 35% non cumulabile...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-04-2019 16:04:46

Message de Rally UHC Cycling du 24-04-2019La Flèche Wallonne was as chaotic, unpredictable, and beautiful as you’d expect. Robin Carpenter was reeled in with one lap to go atop the Mur de Huy and the duo...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 16:02:58

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇮🇹 Tour of the Alps
🎙️ Vincenzo Nibali "It was difficult to make selection because the pace was very high and the last climb was not so steep. The legs are...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
24-04-2019 16:02:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 24-04-2019💡 Gewinnspiel!💡 Lust auf eine einmalige VIP-Perspektive auf den #Radklassiker Eschborn-Frankfurt 2019 mit dem Süwag Energie Nachwuchs-Cup? Gemeinsam mit unserem Partner Süwag Energie AG verlosen wir 2x2 VIP-Tickets für den...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
24-04-2019 16:01:26

Message de Guillaume Martin du 24-04-2019A l'avant du peloton toute la journée grâce au parfait soutien de mes coéquipiers Wanty-Gobert Cycling Team, et une honorable place dans le top 20 à l'arrivée. Il m'a manqué...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-04-2019 16:00:00

Message de Giro d'Italia du 24-04-2019🏰 FRASCATI
Frascati is the most famous of the Castelli Romani’s towns. Discover more >>> http://bit.ly/Frscati-EN
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-04-2019 15:54:23

Message de UAE Team Emirates du 24-04-2019🥉 Diego Ulissi 🇮🇹 shines in the Flèche Wallonne 🇧🇪, the Tuscan cyclist third on top of the Mur de Huy.

🎙 #DiegoUlissi: “Today I was very good. I moved on...
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
24-04-2019 15:54:05

Message de Jérémy Maison du 24-04-2019Déjà 3 étapes sur ce Tour des Alpes !!

Les paysages sont magnifiques, la course intense et le niveau élevé... Bon c'est vrai qu'hier à 2100m avec 1m50 de neige...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 24-04-2019@tourof_thealps stage 3.
Giornata umida, corta ma intensa. Domani altra tappa, oggi non è stata una giornata facile ma lo sport, la vita è così. L importante è sempre ripartire, dando...
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
24-04-2019 15:50:34

Message de Rémi Cavagna du 24-04-2019On the way to the victory !
Congrats @alafpolak and all @deceuninck_quickstepteam 👊 #N°25
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
24-04-2019 15:49:16

Message de Luis Ángel Maté du 24-04-2019Flecha Valona 2019: Luis Ángel Maté, cortado por una caída en el tramo final | Luis Ángel Maté : Día con poca fortuna. Las sensaciones han sido buenas pero me...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
24-04-2019 15:43:33

Message de Paweł Poljański du 24-04-2019Krótki ale ciężki dzień na Tour of Alps. Jeszcze dwa etapy. Będziemy walczyć dalej!
#borahansgrohe #tourofalps #stage3
📸 patrickschwienbacher
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 15:43:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019Mitchelton-SCOTT crash out of contention in La Flèche Wallonne with Howson the last one standing : REPORT 📰 "Most of the team went down or had been involved one way...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
24-04-2019 15:42:46

Message de Petr Vakoc du 24-04-2019Great day for us at Fleche Walonne. Fast racing and plenty of stressful moments but after perfect team performace @alafpolak delivered again and repeated his victory from last year.
📸...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
24-04-2019 15:41:31

Message de CCC Team du 24-04-2019La Flèche Wallonne: Rosskopf in the Breakaway, De Marchi CCC Team’s Best-Placed Rider - CCC Team : REPORT: We caught up with both Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja"...
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
24-04-2019 15:39:46

Message de Damiano Caruso du 24-04-2019Full gas! #frecciavallone #bahrainmerida
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
24-04-2019 15:39:37

Message de Michał Kwiatkowski du 24-04-2019The Mur does not forgive. Hope for better feelings on Sunday Flèche Wallonne Team Sky

Mur nie wybacza. Nam nadzieję na lepsze odczucia w niedzielę.
📷 Getty Images
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
24-04-2019 15:37:00

Message de BORA-hansgrohe du 24-04-2019Fifth for Schachmann and seventh for Konrad as BORA-hansgrohe take the fight to La Flèche Wallonne. Read on here: http://bit.ly/2GDxL6J
---
Maximilian Schachmann und Patrick Konrad in den Top Ten beim...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
24-04-2019 15:34:33

Message de Movistar Team du 24-04-2019Valverde recobra fuerzas en Huy (11º) : 👊Ⓜ️🧗‍♂️ Happy with our Blues' display during the Flèche Wallonne, every single member playing his part for our big boss to shine. #RodamosJuntos

🌈🏹😌...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-04-2019 15:30:15

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-04-2019SIMONE VELASCO IN FUGA SULLE STRADE DEL TOUR OF THE ALPS

Si è spento ad una decina di km da Baselga di Pinè il sogno di Simone Velasco e della Neri...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 15:28:48

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🏥 MEDICAL UPDATE
Domenico Pozzovivo crashed badly on today's Flèche Wallonne and he was transported in ambulance to Huy hospital. Luckily he hasn’t any skull and vertebral fractures. He suffered facial...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
24-04-2019 15:27:39

Message de CCC Development Team du 24-04-2019Łapcie jeszcze kilka fot z naszego ostatniego wyścigu Belgrade-Banjaluka 🚴‍♂️🇧🇦🚴‍♂️
⬇️⬇️⬇️
#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
24-04-2019 15:25:21

Message de Michael Valgren du 24-04-2019Vild afslutning: Alaphilippe slog Fuglsang på Muren : Julian Alaphilippe won the 2019 edition ofFLÈCHE WALLONNE.
Michael Valgren was in goal at number 100, 0:11:38 after the winner.

Read more here(Danish):
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
24-04-2019 15:25:19

Message de Equipe Arkéa Samsic du 24-04-2019Echappé toute la journée, Elie Gesbert a été repris à six kilomètres de l’arrivée sur la troisième étape du Tour des Alpes.

Elie Gesbert : " Je suis un peu, beaucoup...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-04-2019 15:24:47

Message de Le Tour de France du 24-04-2019Second Flèche Wallonne in a row for Julian Alaphilippe!

⏪ Relieve the final climb of the Mur de Huy and the victory of Julian Alaphilippe!

Bis repetita pour Alaphilippe !
⏪ Revivez...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
24-04-2019 15:24:00

Message de Team Sunweb du 24-04-2019🗣"The crosswinds on the exposed sections made it really fast and nervous in the peloton. On the final climb I got blocked a couple of times and did what I...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
24-04-2019 15:13:38

Message de Hugo Sancho du 24-04-2019Hotel Cidade Burgos - (VUELTA A CASTILLÃ É LEON)

... como diz o velho ditado, há sempre um Mortáguense em qualquer parte do Mundo.

Obrigado amigos pela visita, que façam boa...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-04-2019 15:12:43

Message de UAE Team Emirates du 24-04-2019‪🇧🇪 Flèche Wallonne: Third on Mur de Huy! 👍 Diego Ulissi

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #FlecheWallonne
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 24-04-2019🇧🇪 - Flèche Wallonne

Le vent a joué un rôle important cette année rendant la course très nerveuse.

Toute l'équipe a fait un beau travail pour protéger les leaders. Romain Bardet...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-04-2019Another impressive performance from 22-year-old Bjorg Lambrecht, who finishes fourth in Flèche Wallonne!

💬 Bjorg Lambrecht: "I started the ultimate ascent of the Mur de Huy in around tenth position and...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
24-04-2019 15:03:35

Message de Hubert Dupont du 24-04-2019Hubert 37e de la 3e étape après un gros travail en tête de peloton dans le final de l’étape .
Il est 27e au général
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
24-04-2019 15:02:38

Message de Tour of Utah du 24-04-2019Need another reason to get involved with The Ultimate Challenge this summer? Check out this custom jersey created by DNACycling available for purchase when you sign up. Take on the...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 15:00:27

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne
🎙️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Sports Director @RikVerbrugghe analyses today's race "In general we rode pretty well and we were present". Check out ⤵️
Voir la vidéo

ZLM TourZLM Tour
24-04-2019 15:00:01

Message de ZLM Tour du 24-04-2019Renners met pech? Onze vrienden van Shimano-Road zijn er de hele ZLM Tour bij om iedereen weer zo snel mogelijk terug op de fiets te helpen.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019First Frenchman to take consecutive victories at #FlecheWallonne. Congrats, Julian Alaphilippe Officiel 👏
Voir la vidéo

Jaime CastrilloJaime Castrillo
24-04-2019 14:55:59

Message de Jaime Castrillo du 24-04-2019Jaime trabajando hoy en otra clásica: la Flecha Valona.

📸 Foto: Movistar Team
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 24-04-2019Julian Alaphilippe a remporté la Flèche wallonne 2019. Au terme d'un effort maximal, Rudy Molard prend la 19e et signe son 5e top 20 en carrière sur l'épreuve belge.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 14:45:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019#FlecheWallonne 🇧🇪 Not be for us today in the men’s race but we can still smile after a great second place finish by Annemiek van Vleuten in #FWwomen 🥈💐
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 14:42:56

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne
➡️ Matej Mohorič tried to anticipate, but as expected the final climb of the Mur de Huy decided the race. Our @dylanteuns finished in the top twenty.
📸 Pics...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 14:40:18

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019⏪ Revivez l'ascension finale du Mur de Huy et la victoire de Julian Alaphilippe !
⏪ Relieve the final climb of the Mur de Huy and the victory of Julian Alaphilippe!
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-04-2019 14:36:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-04-2019Alla Freccia Vallone, il nostro GRANDE Diego ULISSI 🚴🏼‍♂️ 🇮🇹 riesce con grandissima tenacia a salire sul terzo gradino del podio. È stato un testa a testa negli ultimi 500...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-04-2019 14:35:14

Message de UAE Team Emirates du 24-04-2019‪🥉 Diego Ulissi 🇮🇹 takes a strong 3rd place at Flèche Wallonne.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #FlecheWallonne
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
24-04-2019 14:34:40

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 24-04-2019➡️Flèche Wallonne🇧🇪

Guillaume Martin termine à la 1️⃣8️⃣ème place avec le groupe de tête ! 🏁🚴🏻‍♂️

#TeamWGG #RideForAntoine
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
24-04-2019 14:34:09

Message de Michał Kwiatkowski du 24-04-2019It’s a TOP 20 finish for Kwiato at Flèche Wallonne. Julian Alaphilippe wins it. Full focus on Liège-Bastogne-Liège now.

Kwiato kończy Walońską Strzałę w drugiej dziesiątce. Wygrywa - jak przed...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
24-04-2019 14:33:34

Message de Bjorg Lambrecht Official du 24-04-2019Bjorg is zojuist 4de geworden in de Waalse pijl, de sterke vorm nu nog proberen doortrekken naar zondag in Luik! #lottosoudal
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019Yeeeesssssssss!!!!!! Julian Alaphilippe Officiel is the king of the Mur de Huy for the second year in a row. What a beautiful victory in #FlecheWallonne for the most in-form rider...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
24-04-2019 14:17:36

Message de Michał Kwiatkowski du 24-04-2019Waiting for Mur de Huy 🤞✊💪 #allezKwiato
📺 Eurosport
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
24-04-2019 14:04:06

Message de Rafał Majka du 24-04-2019Fausto Masnada po samotnym ataku w końcówce wygrał 3. etap Tour of the Alps. Rafał Majka jechał aktywnie i zajął 3. miejsce. Liderem nadal jest Pavel Sivakov.

Rafał: „Czuję, że moja...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
24-04-2019 14:00:21

Message de Hincapie Racing du 24-04-2019Next up: Tour de Bretagne tomorrow!
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-04-2019 14:00:00

Message de Giro d'Italia du 24-04-2019Meet the new Elite FLY Giro collection. The world’s lightest sports bottle joins our brand-new insulated water bottle in a unique, limited-edition set celebrating a great new season of the...
Voir la vidéo

Thomas Sprengers OfficialThomas Sprengers Official
24-04-2019 13:58:42

WAALSE PIJL
Thomas zit op 20 km voor het einde nog mee in de groep van de grote kanshebbers!!

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
24-04-2019 13:54:42

Message de Anna van der Breggen du 24-04-2019Vijfde zege op een rij in Waalse Pijl : Zo gaaf om voor de vijfde keer op rij de Waalse Pijl te winnen! Met dank aan een top team! 😀...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
24-04-2019 13:53:28

Message de Astana Pro Team du 24-04-2019Tour of the Alps. Stage 3. Cataldo and Hirt finish in Top-10

- I think, it was not possible to get something more from this stage, but, our main goal was...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 13:53:11

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019Plus qu'un tour, déjà des attaques ! 🔥
Last lap, attacks are coming! 🔥
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
24-04-2019 13:53:07

Message de Team INEOS du 24-04-2019Geoghegan Hart sprints to second : More fine work from Tao Geoghegan Hart and Pavel Sivakov at Tour of the Alps today. Read all about an absorbing stage three 👇
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
24-04-2019 13:50:26

Message de Juliette Labous du 24-04-2019Flèche Wallonne 🇧🇪✔

De bonnes jambes toute la course mais elles ont décidé de ne plus marcher pour le dernier tour 😅🙅🏻‍♀️
➡️ mode récupération maintenant pour Liège Bastogne Liège 👊💪

Having good...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
24-04-2019 13:48:15

Message de Team Sunweb du 24-04-2019🗣"I had nothing to lose and thought 'all or nothing', so went full gas off the front and got a gap, but with 450 metres to go they caught me"

Floortje...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 13:48:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019Van Vleuten climbs to another second place at Fleche Wallone : REPORT 📰 'I’d already thought that if someone goes with an explosive attack that I would take it easy...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 13:47:50

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019Pozzovivo et Kreuziger à terre ! 💥
Pozzovivo and Kreuziger crashed! 💥
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
24-04-2019 13:44:32

Message de Equipe Arkéa Samsic du 24-04-2019Prêts pour une semaine de bagarre en terre connue. Le Tour de Bretagne commence demain !
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
24-04-2019 13:43:26

Message de Romain Le Roux du 24-04-2019Bonjour!
Quelques nouvelles de cette première partie de saison avant de couper quelques jours pour préparer la suite...
J'ai enchaîné plusieurs jours de courses sans réussir à retrouver mon vrai niveau. Plusieurs...
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
24-04-2019 13:41:51

Message de Tayler Wiles du 24-04-2019An incredibly badly timed flat tire at the base of the Cote de Cherave ended my day today at Fleche Wallonne 😔 pretty disappointed as I felt great and the...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
24-04-2019 13:35:35

Message de BORA-hansgrohe du 24-04-2019Rafal Majka takes podium place on third stage of the Tour of the Alps. Read more here: https://bit.ly/2URORXj
---
Podestplatz für Rafal Majka auf der dritten Etappe der Tour of the...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 13:34:46

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019Problème mécanique pour Julian Alaphilippe ! 🚲
Mechanical problem for Julian Alaphilippe! 🚲
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 13:31:31

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019teambahrainmerida.com : "I tried several times to attack - comments Vincenzo Nibali - but the Team Sky proved to be very strong and they always came to get me even...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 13:21:58

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019🏁 45 Km

On entre dans le final de cette Flèche Wallonne.
Suivez la course sur le race center avec Dimension Data

➡https://racecenter.la-fleche-wallonne.be

📸A.S.O. / G.Demouveaux
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
24-04-2019 13:13:04

Message de Michał Kwiatkowski du 24-04-201950 km to go at Flèche Wallonne. Things are starting to heat up in the peleton. Not a good moment to lose vigilance. Kwiato in a good position🤞
And ❗️strong wind...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
24-04-2019 13:13:00

Message de Lex Albrecht du 24-04-2019Fast and Female Champ Chat : Do you know a girl between the ages of 8-13 who would like to hang out for a fun afternoon of non-competitive sport, inspiring...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 13:03:16

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019The podium of the 3rd stage in Baselga di Piné:
1) Fausto MASNADA (Team Androni Giocattoli)
2) Tao GEOGHEGAN HART (Team Sky)
3) Rafal MAJKA (BORA-hansgrohe)
En voir plus

Rigoberto UránRigoberto Urán
24-04-2019 12:51:57

Message de Rigoberto Urán du 24-04-2019Mijos muy pronto haremos la apertura de mi nueva tienda en Medellín @gorigogooficial aquí los espero. Carrera 30 # 12 A - 33 subiendo las palmas giran a la...
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-04-2019 12:51:40

Message de Rally UHC Cycling du 24-04-2019The breakaway containing Robin Carpenter in La Flèche Wallonne is down to four riders as they prepare for their first ascent of the Mur de Huy.

📸 ©️ASO/Gautier DEMOUVEAUX
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
24-04-2019 12:44:22

Message de Movistar Team du 24-04-2019Mavi García vuelve al top-ten de la Flecha Valona : 🤗👊Ⓜ️ We really wanted MAVI Garcia to find back her place as one of the best climbs in the world....
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 12:44:09

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019🏁 78km
⏱️ 3'40
5 coureurs à l'avant / 5 riders at the front
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 12:42:01

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇮🇹 Tour of the Alps
➡️ Vincenzo Nibali showed his good form again on stage 3️⃣. He attacked several times in the finale and was part of the leading group,...
En voir plus

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
24-04-2019 12:41:44

Message de Jacopo Guarnieri du 24-04-2019La figu!! @figurinepanini @giroditalia
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
24-04-2019 12:37:00

Message de Team Androni Giocattoli du 24-04-2019Masna!!! Grande Masnada! Questa al Tour of the Alps è nostra! #AndroniGiocattoliSidermec
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-04-2019 12:31:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-04-2019#TotA Vittoria di Fausto Masnada. Il migliore dei nostri è stato Davide Gabburo
Our top finisher was Davide Gabburo

#OurTimeIsNow
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
24-04-2019 12:30:21

Message de Marc Sarreau du 24-04-2019Après un tour du Finistère un peu dur pour moi j'étais très motivé au départ du tro bro Leon pour faire une performance. Après une belle journée et un bon...
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 12:24:00

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019⭐#FWwomen 2019 ⭐

🇳🇱 Anna van der Breggen s'impose avec le maillot arc-en-ciel sur les épaules ! 🌈

📸 A.S.O. / T.Maheux
En voir plus

Pierre GouaultPierre Gouault
24-04-2019 12:20:57

Message de Pierre Gouault du 24-04-2019En manque de réussite sur ce week-end Breton, j'ai néanmoins pris du plaisir et retrouvé de bonnes sensations.

À suivre:
Châtillon-Dijon
Bourg Arbent Bourg

✌🏼
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 12:20:17

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019🏹 Les coureurs ont franchi la première zone de ravitaiilement NAMEDSPORT> , il en restera une à Huy à 58 Km de l'arrivée.

#FlecheWallonne

📸 A.S.O. / G.Demouveaux
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 12:01:35

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019🏹 A l'approche du circuit final, les équipes des deux grands favoris 🇫🇷 Julian Alaphilippe et 🇪🇸 Alejandro Valverde assument leur responsabilité en tête de peloton.

📸 A.S.O. / G.Demouveaux
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-04-2019 12:00:01

Message de Giro d'Italia du 24-04-2019🌊 ORBETELLO
The small peninsula where the town can be found is surrounded by the Laguna di Levante and the Laguna di Ponente. Discover more >>> http://bit.ly/Orbetello-EN
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 24-04-2019Nous souhaitons un joyeux anniversaire à Rein Taaramae qui célèbre aujourd'hui ses 32 ans!

Photo : Arnaud Lisse Photography
En voir plus

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 11:40:38

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019🏹 Les coureurs ont parcouru 39,3 KM dans la deuxième heure de course .
Suivez la course live avec Dimension Data .

➡https://racecenter.la-fleche-wallonne.be
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 11:39:37

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019🇬🇧 The wonderful #EuregioCyclingCommunity guides us to discover the route of the 3rd stage, from the nice Salurn, the border of the two languages, to Baselga di Piné, situated on...
Voir la vidéo

È già in corso la Freccia Vallone, seconda classica delle Ardenne, Enrico al via con il numero 131!! #gogogo#forzabatta#alebattaglia 🚴🏻‍♂️

Tiago MachadoTiago Machado
24-04-2019 11:07:32

Message de Tiago Machado du 24-04-2019Dia de fazer kms na "cabra" e com direito a sessão fotográfica do amigo Nuno Vieira ( Rei do cicloturismo 😅)
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
24-04-2019 11:00:34

Message de Jessenia Meneses du 24-04-2019☀️🚴🏻‍♀️🌸
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
24-04-2019 10:56:30

Message de Team Androni Giocattoli du 24-04-2019Li ha letti e apprezzati uno ad uno: il nostro team manager Gianni Savio vi ringrazia di cuore per gli auguri di buon compleanno e vi attende al Giro d'Italia....
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-04-2019 10:50:03

Message de Rally UHC Cycling du 24-04-2019‪When the flag dropped, the team was ready. Robin Carpenter in lead breakaway of 5 riders with 5 min over the peloton. #FlecheWallonne ‬

‪📸 ©️ASO/Gautier DEMOUVEAUX‬
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
24-04-2019 10:48:06

Message de Hammer Series du 24-04-2019We can't wait for the cycling festival to begin in Hammer Stavanger 2019 - Only one month to go!

Check out all the highlights from 2018 right here: https://www.hammerseries.com/latest-from-hammer/hammer-series-2018-how-it-unfolded
Voir la vidéo

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 10:44:20

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019🇬🇧 One of the greatest champions from Trentino, Francesco Moser, introduces us to his home roads, to be tackled in 2019 Tour of the Alps stage 3, from Salurn to...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-04-2019Complete your cycling kit with the Lotto Soudal cap, now available on our webshop.

🛒 https://www.lottosoudalshop.be/en/fan/koerspet-versie-2019.html
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-04-2019 10:39:20

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-04-2019📸 FRJ design & photography

#TroBroLéon l #ThereIsNoTry
Voir les 9 photos

Flèche WallonneFlèche Wallonne
24-04-2019 10:31:45

Message de Flèche Wallonne du 24-04-2019🏹 Suivez la course en direct sur le Race Center avec Dimension Data

➡https://racecenter.la-fleche-wallonne.be
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
24-04-2019 10:26:58

Message de Rudy Molard du 24-04-2019Après l’Amstel Golden Race dimanche dernier, place à la Flèche Wallonne aujourd’hui.
▶️ Dossard 104 🙂
Rdv en direct sur Eurosport à 14h30 et à 15h25 sur France3 📺
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 10:26:06

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🦈 Vincenzo Nibali and squad with additional PR rider Geoffrey toward the start of Tour of the Alps 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ #TotA
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 10:21:17

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019📸Stage 3 Tour of the Alps: ➡️Salurn - Baselga di Pinè, 106,3 Km; #VincenzoNibali and his team mates are ready 🚴‍♂️🇧🇭👍#BAHRAINMERIDA #TotA
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
24-04-2019 10:16:30

Message de Paweł Poljański du 24-04-2019🚴‍♂ Tour of the Alps etap 3
📍106,5km
📅 24.04.2019
🚩Salurn- Salorno
🏁Baselga di Piné
📺 EuroSport 2
⏰ 13:00
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 10:14:09

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019The 3rd stage of the 2019 #TotA has officialy started!
Follow our LIVE on Twitter!
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
24-04-2019 10:07:13

Message de Rafał Majka du 24-04-2019Rozgrzewka Paweł Poljański przed 3 etapem 🚲🚲
Voir la vidéo

Rafał MajkaRafał Majka
24-04-2019 10:05:23

Message de Rafał Majka du 24-04-2019Pogoda na dzisiejszym etapie nie rozpieszcza🏔🏔🚲
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
24-04-2019 10:02:02

Message de Movistar Team du 24-04-2019🌈🏹 Bonito vídeo de Canyon en sus redes sociales sobre Alejandro Valverde en la jornada en que se disputa la Flèche Wallonne, una de sus pruebas más queridas. ¡Gracias,...
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
24-04-2019 10:00:01

Message de Eschborn-Frankfurt du 24-04-2019Roadbook | Eschborn-Frankfurt : NOCH 7 TAGE UND DANN...:-). Spürt ihr auch diese Vorfreude, wenn ihr durch unser druckfrisches Eschborn-Frankfurt 2019 Roadbook blättert? 👏👏👏
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-04-2019 10:00:00

Message de Giro d'Italia du 24-04-2019📸 VINCI
Vinci is known worldwide for being the birthplace of the greatest genius of the Italian Renaissance: Leonardo da Vinci. Discover more >>> http://bit.ly/Vinci-EN
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
24-04-2019 09:49:41

Message de Tom Dumoulin du 24-04-2019Hard work up here is almost done, looking forward to getting back to racing at Liège this weekend! 😃 Team Sunweb
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019Everything is in its place and our riders are ready for the start of #FlecheWallonne.
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
24-04-2019 09:48:00

Message de Burgos BH du 24-04-2019El Burgos BH compite en casa en la Vuelta a Castilla y León – BURGOS BH : ▶️ Aún recuperando el aliento después del Presidential Cycling Tour of Turkey TUR,...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 09:45:20

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys welcomed by many fans at the start in #Ans ✍🏻
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
24-04-2019 09:43:59

Message de Tour de Yorkshire du 24-04-2019Tour de Yorkshire fan village back in Leeds!

The Village will be returning to Millennium Square in Leeds as part of the celebrations around the 2019 Tour de Yorkshire.

https://letour.yorkshire.com/the-latest/tour-de-yorkshire-fan-village-back-in-leeds/ #TDY
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 09:41:42

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne
➡️ Our Dylan Teuns is the local hero. He gave many interviews before the start. He was third on the Mur de Huy in 2017 and today he...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
24-04-2019 09:38:47

Message de Omar Fraile Matarranz du 24-04-2019Hoy, turno para la Fléche Wallone!!
Aupa Omar!!💪
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-04-2019 09:33:06

Message de Team Bahrain Merida du 24-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne
🚩 Ans
🏁 Mur de Huy
🛣️ 195km
🕦 11:15~11:33
🕟 16:11~16:41
➡️ The route has been redisgned, with a start from Ans and new 29-km final circuit to be covered three times,...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
24-04-2019 09:23:23

Message de Michał Kwiatkowski du 24-04-2019Off we go! Flèche Wallonne Team Sky🤞#allezKwiato
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-04-2019 09:22:31

Message de Rally UHC Cycling du 24-04-2019La Flèche Wallonne has begun. For a behind the scenes look from the team car, visit our Instagram stories now.

instagram.com/stories/rallyuhccycling/
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
24-04-2019 09:20:23

Message de CCC Team du 24-04-2019Let’s do this 😀👊!

The peloton has rolled over the start line at #FlecheWallonne so that means today’s action will start soon.

#RideForMore
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-04-2019 09:18:03

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-04-2019#TotA La pioggia e la sfortuna non ci fermeranno. Via alla frazione più corta di questa edizione.

The rain and the bad luck won't stop us. Let's go for the shortest...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
24-04-2019 09:16:23

Message de Bjorg Lambrecht Official du 24-04-2019Op weg naar Hoei
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 24-04-2019Pierre Idjouadiene N4E RLM : Idjou en look guerrier sur le Tro Bro Léon 2019.
En voir plus

Rui CostaRui Costa
24-04-2019 09:12:47

Message de Rui Costa du 24-04-2019Bom dia :)
Hoje temos corrida. La Flèche Wallonne com o seu famoso MUR D'HUY e previsão de vento. Significa dia muito longo e duro que teremos de enfrentar.
Tenham uma feliz...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 24-04-2019Aujourd'hui c'est la Flèche wallonne ! Départ d'Ans à 11h15, arrivée au Mur de Huy environ 5 heures plus tard.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
24-04-2019 09:00:00

Message de Team Sunweb du 24-04-2019#TourDeBretagne 🇫🇷

The #DevoTeamSunweb guys are back in action at Tour de Bretagne tomorrow! Check out our line up! 👇🏻

🇳🇱 Nils Eekhoff
🇳🇱 Edo Maas
🇩🇪 Niklas Märkl
🇩🇪 Marius Mayrhofer
🇩🇪 Martin Salmon
🇳🇱...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-04-2019 08:51:50

Message de UAE Team Emirates du 24-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne : 📸🖊 Sharing pre-race moments with the fans.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #FlecheWallonne
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
24-04-2019 08:50:27

Message de Julien Van den Brande du 24-04-2019Julien reed een zeer aanvallende wedstrijd afgelopen weekend. Op 4 km van het einde werd zijn groep bijgebeend door het peleton.

Door het wegvallen van de ronde van Kroatië zal...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 08:45:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019#WallpaperWednesday 📲

It's race day! Start it by grabbing a new wallpaper for your phone! 👇

📸 Getty Images & Kristof Ramon
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 08:40:50

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019🇬🇧 After the longest stage, the #TotA continues with the shortest, across Südtirol and Trentino. But the short distance should not mislead... 😉

Let’s discover the 3rd stage of the 2019...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-04-2019 08:39:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-04-2019Freccia Vallone. Il Portoghese 🇵🇹 Rui Costa è desideroso di mettersi in mostra e confermare la sua buona condizione. Vedremo se riuscirà ad anticipare gli avversari prima del Mur...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 24-04-2019Today is Flèche Wallonne day! There's still some time to prepare for the race by reading our preview with the man who won #FlecheWallonne back in 2002, Lotto Soudal sports...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-04-2019All in all it's just another brick in the wall.
#FlecheWallonne
Video: La Pédale
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
24-04-2019 08:26:31

Message de Michał Kwiatkowski du 24-04-2019Ardennes, part 2 🏹
Flèche Wallonne Team Sky🤞
📺 Eurosport 14:30 CET
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
24-04-2019 08:24:07

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 24-04-2019🙌🏻 Presentazione del Team #OrangeBlue al via della 3^ Tappa del Tour of the Alps!

📺 Segui la gara live dalle 13:00 su Rai Sport!

#GRINTARE👇🏻
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-04-2019 08:19:16

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-04-2019Giovanni Visconti Official non prenderá il via nella 3^ tappa del #TotA a causa del riacutizzarsi dell'ascesso che lo ha colpito nelle scorse settimane
Giovanni Visconti won't take the start in...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
24-04-2019 08:00:14

Message de Taylor Everyday is Mother Earths days 🌎. I love you, constantly surprising me with your beauty while I travel. 🦋💙🙏🏼🌼 #spreadlove #motherearth #spyder #스파이더 #teamspyder #팀스파이더 pc- @justin_oien
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
24-04-2019 08:00:00

Message de Milano Sanremo du 24-04-2019Calm before the storm ⚡
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
24-04-2019 07:55:21

Message de Michał Gołaś du 24-04-2019Jeśli podobała Wam się końcówka Amstel, to dziś musicie zasiąść przed TV, emocje na Muur de Huy gwarantowane!⛰🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️💥💥💥
En voir plus

Message de 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France du 24-04-2019J - 20 le départ approche !
Toutes les infos sur www.4joursdedunkerque.com
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
24-04-2019 07:49:46

Message de Philippe Gilbert du 24-04-2019📌 1 mai: Randonnée Philippe Gilbert Classic

🕤 8h30: randonnée de 152 km en compagnie de Philippe
🕑 14h00: randonnée de 3 km pour les enfants de moins de 12 ans...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
24-04-2019 07:49:05

Message de Brenton Jones du 24-04-2019Next up 🇪🇸 🚴🏻‍♂️
Our team of 7 riders from 7 different nationalities 👊 Let’s go 💪
Team Delko Marseille Provence
En voir plus

Eduardo Sepulveda CiclistaEduardo Sepulveda Ciclista
24-04-2019 07:46:35

Message de Eduardo Sepulveda Ciclista du 24-04-2019Mañana volvemos a la competencia, está vez por tierras españolas 🚴🇪🇸
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 07:30:40

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-20191⃣ month to go until our Hammer Series title defence begins 👑

Think you've got a shot!? 🤭💪

#HammerSeries #HammerStavanger
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-04-2019 07:29:13

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-04-2019 a partagé 13 photos.
Voir les 13 photos

Message de Alessandro De Marchi 2nd chapter!
------------------------------------------------------------------------------------------
@cccteam
@cccshoesbags
@giantbicycles
@unicef
@etxeondo
#rossodibuja #overachieve #giantbycicles #cccteam #cccteam4unicef #etxeondo

#Repost @cccteam (@get_repost)
・・・
Ardennes Classics round two coming up today for these seven riders 💪👊. #FlecheWallonne #rideformore
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-04-2019 07:21:29

Message de UAE Team Emirates du 24-04-2019🚌 Jump on the bus, let's head to Ans for the start of the Flèche Wallonne 🇧🇪!

Diego Ulissi Pull&Bear

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #FlecheWallonne
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
24-04-2019 07:11:54

Message de Larry Warbasse du 24-04-2019It was a great Sunday in Holland for Amstel Gold Race with the team as well as a good couple days of recovery. But today is a new day and...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
24-04-2019 06:57:21

Message de Audrey Cordon-Ragot du 24-04-2019📱 Dans les coulisses de mes réseaux sociaux, quand je fais une petite pause dans un café pour vous écrire. 🤭

Mais aujourd'hui, on range le téléphone c'est Jour de Course...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-04-2019 06:46:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-04-2019#ToTA

TAPPA 3 - STAGE 3

🏠 Salorno
🏁 Baselga di Pinè
▶️ 🇮🇹 11:20
📺 RaiSport - Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 24-04-2019🇧🇪 - Flèche Wallonne

A l'assaut du Mur !

#allezALM - © Scott Mitchell
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 24-04-2019Mur translated means ‘wall’ and that’s just what the the Mur de Huy is.Better suited to be climbed with a ladder than a bike, the short but vicious climb‘s infamous...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-04-2019 06:37:12

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-04-2019En attendant les coureurs du Tro Bro Leon, prendre le temps de contempler la beauté de notre Région Bretagne.

📸 FRJ design & photography

#Glazorama l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-04-2019 06:33:01

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-04-2019Preview Flèche Wallonne and Liège-Bastogne-Liège : 🗣 "We want to reach the final with a ‘fresh’ Robert and Laurens

More about la Flèche Wallonne🏹⤵️
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-04-2019 06:31:47

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-04-2019Voorbeschouwing Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik : 🗣 "We willen de finale ingaan met een frisse Robert en Laurens"

Meer over de Waalse Pijl🏹⤵️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-04-2019 06:30:42

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-04-2019🎂🎉Tantissimi auguri di buon compleanno al nostro massaggiatore Enzo Verzeletti 🎊🎁🎈🎉🎂🍰🍾🥂🎶✨
En voir plus

CCC TeamCCC Team
24-04-2019 06:23:02

Message de CCC Team du 24-04-2019Bring on the Mur de Huy! #FlecheWallonne gets underway at 11:15 CEST today and we are gearing up for another tough battle on 🇧🇪 soil!

Here’s the numbers you need...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-04-2019 06:22:37

Message de Tour of the Alps du 24-04-2019🇬🇧 Yesterday it was a special day marked by the beauty of Reith im Alpbachtal, the flowervillage of Europe, the exciting Jaufenpass and the wonderful Schenna that celebrated Pavel Sivakov's...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-04-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-04-2019TODAY 📅 It is time for the Mur de Huy! ⛰

Flèche Wallonne women's race, 118.5km from 10.50am CEST (6.50pm AEST) &
Men's Flèche Wallonne, 195km from 11.30am (7.30pm AEST)

📸...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
24-04-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 24-04-2019Spartakus ganz in grün! : Spartacus au TdS 2019 :
Rencontre le 2 x champion olympique et 4 x champion du monde Fabian Cancellara au stand Vaudoise dans les hubs...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-04-2019 05:51:00

Message de Team Novo Nordisk du 24-04-2019Train and compete alongside Team Novo Nordisk with Kinomap and ride with us to inspire, educate and empower everyone affected by #diabetes!

👉https://dashboard.kinomap.com/en/users/184920/videos
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi Ciclistica Bujese Società Sportiva & CCR Campolessi vi aspettano!
Giovedì 25 aprile ore 9 Campolessi di Gemona, Sagra di San marco!
#miniciclisti #superciclisti #acbujese #ccrcampolessi #sagradisanmarco #rossodibuja
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 24-04-2019Elle aussi sort de junior et elle aussi est motivée à l'idée d'affronter le Mur de Huy aujourd'hui. Marie Le Net nous parle de la Flèche Wallonne.

" Moi qui ne...
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 24-04-2019Today was a good day - today I went for the first bike ride with my MUM, ummm, maybe ever! It was so damn cool to do this. Race wins,...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 24-04-2019Yes, these are *the* rice cakes. The ones we keep in jersey pockets during training rides and pull from musettes during races. And now you can make them at home...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
24-04-2019 00:30:50

Message de Amgen Tour of California du 24-04-2019California is always a party for World champion Rohan Dennis : “Every time I have been to California I have always aimed for the top step and this year is...
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31