ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
25-04-2019 22:22:12

Message de Rally UHC Cycling du 25-04-2019Gruber Gallery: Fleche Wallonne : Feel the heat, color, and energy of Flèche Wallonne in this special Gruber Gallery.
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
25-04-2019 22:04:04

Message de Hincapie Racing du 25-04-2019Tough first stage of Tour de Bretagne, with Justin Oien coming in 9th. Tomorrow is a new day!
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
25-04-2019 21:35:47

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 25-04-2019teambahrainmerida.com : Dylan Teuns finished 14th up the Mur de Huy, that was the final judge of this year’s Flèche Wallonne. As expected any attempt of breakaway did not succeed...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-04-2019 21:06:02

Message de Amgen Tour of California du 25-04-2019You could win FREE entry to L'Etape California by Tour de France! Ride Mt. Baldy like the pros & put yourself to the test on June 9.

Enter sweepstakes here...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
25-04-2019 20:51:39

Message de Davide Cimolai du 25-04-2019Le gare si vincono anche cosi!
Felicissimo di rientrare alle corse in questa maniera dopo un mese di allenamenti.
Sacrifici, costanza e determinazione pagano sempre.
Grazie a tutti i miei compagni ancora una...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
25-04-2019 20:43:23

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 25-04-2019Before/After
.
.
.
.
#brokenspoke #brokenheart #cookedlegs #flechewallonne #mywhitewhale #ardennesclassics #onetogo @ Huy
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 20:28:00

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019Légendez cette photo.
(Soyez créatif😁)
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
25-04-2019 20:23:00

Message de Jesus Hernandez du 25-04-2019Primera etapa de la Vuelta a Castilla y León acabada.
Dia duro para los corredores con lluvia,frio y muchísimo aire....pero nadie dijo que fuera fácil!!
Que importante es tener una buena información...
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
25-04-2019 19:57:18

Message de Warren Barguil du 25-04-2019Super content d'avoir pu voir @j.gannat aujourd'hui
Des super souvenirs de cette belle année 2012 avec le beau renversement de situation sur l'essor breton mais aussi pleins d'émotions sur les...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
25-04-2019 19:55:56

Message de Rudy Molard du 25-04-2019🔹🔹Nouveau Logo 🔹🔹

Qu’en pensez-vous ?

By Charlotte Hanson Design
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-04-2019 19:53:25

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-04-2019Dalla Gazzetta dello Sport di oggi il nostro Diego Ulissi " Sono contento perché finire sul podio in una corsa così importante ha un valore. Poi sono stato battuto...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
25-04-2019 19:25:36

Message de Kilian Frankiny du 25-04-2019Bei der Tour du Finistère wurde richtig Radrennen gefahren. Nach rund 20km löste sich eine 6-Mann Spitzengruppe. Ihr Vorsprung wuchs kontinuierlich an, da im Hauptfeld kein Team die Verantwortung übernehmen...
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
25-04-2019 19:25:18

Hubert DupontHubert Dupont
25-04-2019 19:22:30

Message de Hubert Dupont du 25-04-2019Vendredi 26 avril – Etape 5 – Kaltern-Caldaro / Bozen-Bolzano (148,7 km)
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-04-2019 19:13:31

Message de Astana Pro Team du 25-04-2019🗣“Escape with my teammates from the ‘pro cycling bubble’”

🎥 Why is a rest day so important after a race? Join #AstanaProTeam at the coffee ride today!☕
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 25-04-2019Un coup de bordure aura transformé la première étape de la Vuelta Castillia y Leon où Edouard Grosu règle le sprint pour la onzième place.
Place demain à la deuxième étape...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
25-04-2019 19:04:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 25-04-2019🔍Finde den Fehler - was ist nicht in jedem ŠKODA Radsport - We Love Cycling-Starterbeutel bei der ŠKODA Velotour 2019❓;-)

Freut euch auf:

✅ SIGMA SPORT Germany ➡ Bremslichter
✅ Alpecin ➡ Duschprobe
✅...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
25-04-2019 19:01:29

Message de Bryan Coquard du 25-04-2019Et une année de + ! 🥳😊
Un grand merci pour tous vos messages, qui me font plaisir et me boostent pour la suite ! 🙏

📷 ASO / A. Broadway
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 19:00:01

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019[Le résumé de l'étape]

🎥Revivez la première étape du Tour de Bretagne entre Lorient et Inzinzac-Lochrist qui a vu triompher au sprint l'italien Manuel Bellati

👉 Demain, place à la seconde...
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-04-2019 18:54:27

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-04-2019Quand Warren Barguil te récupère à l’arrivée de la première étape 🤗 #TBC19
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
25-04-2019 18:43:56

Message de Antoine Duchesne du 25-04-2019Votre rêve peu enfin ce réaliser!! 😍🤗 Des collants de ma face 😉💥🙆🏾‍♂️#figurinepanini http://bit.ly/2LcFGfw
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
25-04-2019 18:41:06

Message de Burgos BH du 25-04-2019Jaume Sureda, protagonista en la etapa burgalesa de la Vuelta a Castilla y León – BURGOS BH : 👉 Jaume Sureda, protagonista de la primera etapa de la #VueltaCyL2019.

📝...
En voir plus

LUCA Chirico fans clubLUCA Chirico fans club
25-04-2019 18:39:10

Message de LUCA Chirico fans club du 25-04-201925 Aprile a Porto Ceresio con Leopoldo Zanoni, Luca Chirico e Fabio Aru.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-04-2019 18:37:57

Message de Israel Cycling Academy du 25-04-2019Breaking news 2 from ICA in Vuelta Castilla y Leon:

ICA ‘s Davide Cimolai was declared the official WINNER of the first stage.

We just got the official results...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
25-04-2019 18:35:13

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 25-04-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : ✅ Una vez más tuvimos a Jonathan Lastra peleando por la gloria, esta vez con un quinto puesto (que acabó siendo cuarto) en la primera etapa de la...
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
25-04-2019 18:32:37

Message de Lukas Pöstlberger du 25-04-2019Check out what we‘ve achieved in Turkey ✌️😎
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
25-04-2019 18:30:01

Message de Rund um Köln du 25-04-2019Am 1. und 2. Juni gibt's beim Rund um Köln auch wieder die neuesten Autos von ŠKODA AUTO Deutschland anzuschauen – für alle Altersklassen...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 18:29:25

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019🇬🇧 Watch the HIGHLIGHTS of the 4th stage (Baselga di Pinè - Cles)!

🇮🇹 Guarda gli HIGHLIGHTS della 4ª tappa (Baselga di Pinè - Cles)!

🇩🇪 Klicke zu den HIGHLIGHTS der...
Voir la vidéo

Warren BarguilWarren Barguil
25-04-2019 18:09:44

Message de Warren Barguil du 25-04-2019Après une nouvelle bonne séance de rééducation et un bon entraînement je suis venu soutenir les copains de @arkeasamsic sur les routes du @tourdebretagne. Replonger au cœur de la compétition...
Voir la vidéo

Daniela Reis - AtletaDaniela Reis - Atleta
25-04-2019 18:01:22

Message de Daniela Reis - Atleta du 25-04-2019Passar o Dia da Liberdade ⚘ a ser livre 😍
De volta a estrada, motivada, e pronta para ir à luta, mais uma vez 💪🏽😊🍀🍀🍀
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-04-2019 18:00:02

Message de BORA-hansgrohe du 25-04-2019🎥 Watch with us our final day at the Presidential Cycling Tour of Turkey TUR, as we achieved the first #WorldTour stage race victory in the team's history. 💥🤩

Congrats to...
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 17:56:01

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019[Les plus belles images]
Qui disait : "En Bretagne, nous pouvons connaître 4 saisons en une seule journée ?".

📽Cette première étape du Tour de Bretagne a tenu ses promesses : partis...
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-04-2019 17:54:44

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-04-2019Après la première étape du Tour de Bretagne, Maxime Daniel est 3ème du classement général ! Un gout d’inachevé tout de même pour notre sprinteur, après avoir été gêné à...
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
25-04-2019 17:49:13

Message de Paris Camembert Officiel du 25-04-2019Antoine Duchesne pressenti pour le Giro | Simon Drouin | Cyclisme : https://www.lapresse.ca/sports/cyclisme/201904/23/01-5223280-antoine-duchesne-pressenti-pour-le-giro.php
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
25-04-2019 17:47:10

Message de Jérémy Roy du 25-04-2019Tu pars sur de la route mais finalement tu atterris sur des pavés... Qui tendent vers le gravel.
➡️ Le tout sous le soleil belge. 🇧🇪

Pi:ik / Lapierre /...
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
25-04-2019 17:42:47

Fausto MasnadaFausto Masnada
25-04-2019 17:41:59

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 17:17:11

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019📷 Voici les plus belles photos de cette première étape : de Lorient à Vivre à Inzinzac-Lochrist tout en longeant les plages de Fort-Bloqué et de Guidel, la course...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-04-2019 17:09:33

Message de Amgen Tour of California du 25-04-2019We 💙 American Cycling 🇺🇸
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-04-2019 17:07:24

Message de Amgen Tour of California du 25-04-2019Just about 1️⃣ more week to save on #AmgenTOC VIP Passes! Prices increase on 5/1 💸

Get yours now ➡️ https://www.axs.com/amgen2019
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
25-04-2019 17:02:51

Message de Taylor Forever going to create, I’m an artist man. Everything I see I want to add my vibez and style to it. The world to me is my canvas. If interested...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-04-2019 17:00:04

Message de Giro d'Italia du 25-04-2019🛐 SAN GIOVANNI ROTONDO
The small village is an important destination for international religious tourism, thanks to the priest Padre Pio from Pietrelcina, who lived and worked here. Discover more...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
25-04-2019 16:57:55

Message de Boaro Manuele du 25-04-2019Tough and demanding day on the mountains 🏔 at the Tour of the Alps
Tomorrow the final stage and I will try again to do my best to help my...
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
25-04-2019 16:49:47

Message de Wouter Wippert du 25-04-20193rd in today's opening stage at Tour de Bretagne. Went into the wind a bit early. Sets the pace for the upcoming days. EvoPro Racing #keeppushing
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-04-2019 16:44:16

Message de Israel Cycling Academy du 25-04-2019ICA Breaking news :

Our Italian Davide Cimolai just finished second in Vuelta Castilla Y Leon.

We tweeted this post race interview with Cimo seconds ago as we covered...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
25-04-2019 16:43:17

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 25-04-2019E' sempre Giovanni Carboni il migliore della Bardiani-CSF al Tour of the Alps. Nella quarta tappa, con arrivo a Cles, chiude 12° posto al traguardo, a ridosso dei migliori,...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-04-2019 16:42:05

Message de Team INEOS du 25-04-2019Two for Tao at Tour of the Alps : "The sprint was great. I felt really good all day and comfortable on the climbs."

Hear from Tao Geoghegan Hart on his...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
25-04-2019 16:37:44

Message de Tour De Romandie du 25-04-2019L'INVINCIBLE ARMADA PRÊTE À PRENDRE LA ROUTE!
C'est toujours un frisson de voir la caravane du Tour De Romandie prendre forme. Merci Europcar!
Et vous? Êtes-vous #tdr2019?!
🚲 🏁 🤩💪🚲
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 25-04-2019Our mechanics are not often in the spotlight, but they sure are always working hard behind the scenes, day ánd night! A very sincere thank you to all of you...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
25-04-2019 16:23:24

Message de Cesare Benedetti du 25-04-2019Danke dir PictureROB ✌🏻
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-04-2019Flèche Gallery: All about the Huy - EF Education First Pro Cycling : The sleepy town of Huy, Belgium came to life on Wednesday as the WorldTour peloton tackled the...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
25-04-2019 16:17:40

Message de Matteo Montaguti for Fun du 25-04-2019“Stó buono” ...ora che l’ho trovato😉💪🏻👍🏻🚴🏻‍♂️!
@alventomagazine
#mntgt @ Forlì
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 16:11:36

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🇮🇹 Tour of the Alps
🦈 #Shark attack on today's stage 4️⃣
📸 Vincenzo Nibali and #BAHRAINMERIDA🇧🇭 teammates in action.
BettiniPhoto
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
25-04-2019 16:11:25

Message de Paweł Poljański du 25-04-2019Czwarty etap za nami. Jutro ostatni decydujący dzień Tour of Alps. Trzymajcie kciuki! 👊
#tourofalps #stage4 #borahansgrohe
📸bettiniphoto
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-04-2019‪April 14: A dream debut for the Specialized Bicycles Roubaix and a dream come true for Philippe Gilbert.
‪#smootherisfaster‬
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
25-04-2019 16:04:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 25-04-2019Natürlich auch wieder dabei am 1. Mai auf dem Opernplatz sowie in Eschborn: Die ŠKODA Roadshow, die neben den aktuellen Modellen auch ein facettenreiches Erlebnisprogramm rund um die Themen...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
25-04-2019 16:02:00

Message de Marcus Burghardt du 25-04-2019Why is today a special day for me???
.
#quiz #special #day #meindl #tracht #lederhose #lederhosen #dahoam #dahoamisdahoam #samerberg #munich #bavaria #bayern #rosenheim #tirol #chiemgau #tegernsee #chiemsee #moasta
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
25-04-2019 16:00:02

Message de Tour de l'Avenir du 25-04-2019Il ya 6 ans... 5ème étape du Tour de l'Avenir entre Saint-Gervais Mont-Blanc & Morzine. Doublé des frères Yates : Simon Yates x Adam Yates 🏆🇬🇧
-
6 years ago.... 5th stage...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-04-2019 15:58:05

Message de Team Sunweb du 25-04-2019🗣️"We can be satisfied with sixth place and the work shown on the first day but we’re aiming for more in the stages to come.”

Nils Eekhoff on his 6th place...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-04-2019 15:53:37

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-04-2019TOUR OF THE ALPS: ZARDINI IN FUGA, VELASCO IN TOP 20

Tao Geoghegan Hart ha conquistato il suo secondo successo al Tour of the Alps in una 4^ tappa che ha...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-04-2019 15:52:38

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-04-2019Elie Gesbert s’est de nouveau échappé dans la quatrième du Tour des Alpes mais le peloton a laissé une marge de manœuvre réduite aux attaquants repris dans la dernière difficulté....
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-04-2019 15:50:00

Message de Le Tour de France du 25-04-2019Rendez-vous on sunday April 28 for the 105th edition of Liège-Bastogne-Liège !

🔥 The Doyenne is back in the heart of Liège!.

🎬 Watch the trailer of this 2019...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 15:39:15

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019teambahrainmerida.com : "Victory ran away again - explains Vincenzo Nibali, today second in Cles - but morale is good because the sensations are the right ones. Day after day, I...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-04-2019🇨🇭 - Tour de Romandie
🗓 - 30/04 - 05/05

🇨🇭 - Silvan Dillier
🇨🇭 - Mathias Frank
🇫🇷 - Alexis Gougeard
🇩🇪 - Nico Denz
🇱🇹 - Gediminas Bagdonas
🇫🇷...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
25-04-2019 15:37:01

Message de Tour de Pologne du 25-04-2019💯days left and we just can’t wait!
Zostało 100 dni. A my już nie możemy się doczekać! 🚴🏻‍♂️🇵🇱🏆
Czesław Lang Carrefour TAURON Polska Energia LOTTO. Radość wygrywania Grupa LOTOS Tissot Studio55
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-04-2019 15:30:27

Message de Team Androni Giocattoli du 25-04-2019Ci abbiamo preso gusto!!! Manuel Belletti primo nella tappa d'apertura del Tour de Bretagne! Wow!!! #AndroniGiocattoliSidermec
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-04-2019 15:29:00

Message de Trek-Segafredo du 25-04-2019💥 WHAT❓ 🎥 LIVE Q&A ⚠️

💥 WHO❓ Lizzie Deignan and Tayler Wiles are ready to hear your questions.

💥 WHEN❓ Friday, April 26th, 7pm CEST (1pm EST)

💥 WHERE❓...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-04-2019 15:23:00

Message de Trek-Segafredo du 25-04-2019With no TV coverage, here's at least a 🎥recap of Fleche Wallonne by the UCI Women's World Tour⤵️
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
25-04-2019 15:19:31

Message de Hubert Dupont du 25-04-2019Hubert termine aujourd’hui 8ème de la 4ème étape du Tour des Alpes.
Il remonte 21e au général
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-04-2019 15:09:21

Message de UAE Team Emirates du 25-04-2019✈️ 1,2,3 let's take off on the Mur de Huy!

The official UAE Team Emirates video for the Flèche-Wallonne 2019.

🎥 Fizza Lorenzo Verdinelli

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance Flèche Wallonne

Emirates Emaar Dubai FAB...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
25-04-2019 15:05:57

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 25-04-2019Freedom Ride komt naar Overijssel : Nog 10 dagen tot de Freedom Ride!🤩 Fiets jij ook mee met Danny, Pascal, Taco, Timo en Bert-Jan? Schrijf je hier in⤵️
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-04-2019 15:04:33

Message de CCC Team du 25-04-2019A nice day to go out on the bike with friends 🧡🖤!

Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" was on photography duty during today’s rest day ride in 🇧🇪....
En voir plus

Liège-Bastogne-LiègeLiège-Bastogne-Liège
25-04-2019 15:02:00

Message de Liège-Bastogne-Liège du 25-04-2019🎬 The Doyenne is back in the heart of Liège! Watch the trailer of this 2019 edition of Liège-Bastogne-Liège. 🔥

Rendez-vous on sunday April 28 for the 105th edition of...
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
25-04-2019 15:01:50

Message de Tour of Utah du 25-04-2019They don’t call Tour of Utah “America’s Toughest Stage Race” for nothing! #Throwback to 2010 when only 71 of 140 professional riders finished the race. #TOU2019
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
25-04-2019 15:01:46

Message de Rachel Neylan du 25-04-2019Happy to have my nose more in of the pointy end of yesterday's @uci_wwt Fleche Wallone with 15th in a tough finale. Racing aggressively in the final circuit setting out...
En voir plus

Liège-Bastogne-LiègeLiège-Bastogne-Liège
25-04-2019 15:00:06

Message de Liège-Bastogne-Liège du 25-04-2019🎬 La Doyenne, le Monument des Ardennaises, fait son retour au coeur de la Cité Ardente ! 🔥

Rendez-vous Dimanche 28 avril pour la 105ème édition de Liège-Bastogne-Liège !
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-04-2019Le Tour de France 2019 aura son album Panini !
Découvrez ci-dessous les vignettes Équipe cycliste Groupama–FDJ et rendez-vous le 4 mai pour espérer les trouver dans vos pochettes ⤵
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-04-2019 14:52:42

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-04-2019📊 Lorrenzo Manzin prend la 4e place de la première étape du Tour de Bretagne remportée par Manuel Belletti.

📸 FRJ design & photography

#TBC19 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
25-04-2019 14:48:15

Message de Audrey Cordon-Ragot du 25-04-2019Lendemain de Flèche Wallonne compliqué. Toujours à la recherche de bonnes sensations, je ne participerai pas à Liège-Bastogne-Liège, dimanche.

Je vais profiter de ces quelques jours pour retrouver une bonne...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-04-2019 14:43:12

Message de Team INEOS du 25-04-2019We’re ready for Liege-Bastogne-Liege on Sunday which will be our last race as Team Sky.

Here’s our lineup for the fourth Monument of the season!
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-04-2019 14:39:21

Message de BORA-hansgrohe du 25-04-2019📝 Report:
Rafał Majka moves up to third overall after strong attack on Tour of the Alps penultimate stage
👉🏻 Read more on our website: http://bit.ly/2UTY9lD
----
📝 Bericht:
Rafal Majka...
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 14:36:31

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019🏁 Bravo à Manuel Belletti du Team Androni Giocattoli qui remporte cette première étape dans un final haletant !
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
25-04-2019 14:32:28

Message de Team INEOS du 25-04-2019Tao Geoghegan Hart wins are like London buses!

Watch the final sprint of stage four of Tour of the Alps as Tao makes it two wins in four days.
Voir la vidéo

Tayler WilesTayler Wiles
25-04-2019 14:32:25

Message de Tayler Wiles du 25-04-2019Ever been in three countries at once? 😁 Today we found the spot to put a foot in The Netherlands, Belgium, and Germany! 🇳🇱 🇧🇪 🇩🇪
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
25-04-2019 14:16:41

Message de Ilnur Zakarin du 25-04-2019Tenerife camp was good and tough as always – 16 days, 64 hours, 44 000 m of ascending ☺️ Next stop is Liege–Bastogne–Liege.

Cбор на Тенерифе как всегда прошёл отлично и...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
25-04-2019 14:11:48

Message de Rafał Majka du 25-04-2019Tao Geoghegan Hart (Team Sky) wygrał czwarty etap Tour of the Alps. Trzecie miejsce zajął Rafał Majka. Polak przed ostatnim dniem rywalizacji zajmuje w klasyfikacji generalnej trzecią pozycję.

Rafał: „Dziś spróbowałem,...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
25-04-2019 14:10:03

Message de Mikael Cherel du 25-04-2019Exhausted from the race but always a pleasure to be here 🇧🇪
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📸 @modcyclingphoto
@rosti.it @rostifrance @ekoicycling @ag2rlamondiale_procyclingteam
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#cyclinglife #Cycling #cyclingshots #cyclingphotos #cyclingpics #bike
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 25-04-2019Quelle surprise de recevoir ce matin une rose de la part de @lillustre pour l investissement dans la campagne de prévention routière de la @policevalais et @federationcyclistevalaisanne ! Quel honneur...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-04-2019 14:02:21

Message de Astana Pro Team du 25-04-2019🥇🇰🇿️ Daniil Fominykh wins ITT at Asian championships

🎙 "It was very cold day with heavy rain and strong wind. It were also strong rivals from WorldTour teams, happy that I...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-04-2019🇮🇹 Tour of The Alps - Etape 4

L'équipe est passée à l'offensive aujourd'hui.

Dans un premier temps Alexis Vuillermoz s'était glissé dans l'échappée du jour avant de se faire...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 13:55:55

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🥈 Chun-kai Feng took 2nd in⏱️ ITT at the Asian Road Cycling Championships in Uzbekistan, that for the first time in history holds this event. Congrats!
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-04-2019 13:53:13

Message de Team INEOS du 25-04-2019Another one! Tao Geoghegan Hart wins his second stage at Tour of the Alps, outsprinting Vincenzo Nibali to the line. He's on 🔥🔥🔥
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
25-04-2019 13:47:24

Message de Przemysław Niemiec du 25-04-2019Dziś kolejny super dzień z Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa „PRIMARY STEPS” z Bielska-Białej
#trekbikes_pl
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 13:44:41

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🇮🇹 Tour of the Alps
🥈 Vincenzo Nibali takes second place in the four-man sprint in #Cles and he is 4th overall.
📸 Pics of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys from the finish
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 13:44:33

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019Stage 4 (Baselga di Piné - Cles, km 134) - The podium:

1) Tao GEOGHEGAN HART (Team Sky)
2) Vincenzo NIBALI (Bahrain - Merida)
3) Rafal MAJKA (BORA-Hansgrohe)
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-04-2019 13:43:43

Message de Team Sunweb du 25-04-2019Zeven voor Leven : Team Sunweb is proud to be an ambassador of Zeven voor Leven and we look forward to attending this event! Check out the post below to...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-04-2019 13:30:28

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-04-2019#TotA Vittoria di Tao Geoghegan Hart. Top 20 Simone Velasco

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Per molts anys Alejandro Valverde, que passis un gran dia campió!! 🏆

Feliz cumpleaños Bala!!🎂🥳🚴🏼‍♂️

Happy birthday Alejandro Valverde!!👏🏻😄
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
25-04-2019 13:18:29

Message de Tour De Romandie du 25-04-2019J-6: LA TCHAUX SE FAIT BELLE!
La Chaux-de-Fonds La Métropole horlogère s'expose en vue de l'arrivée de la caravane mercredi 1er mai, au lendemain du prologue à Neuchâtel Tour de Romandie...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
25-04-2019 13:13:54

Message de Matteo Montaguti for Fun du 25-04-2019Molo di Cesenatico in the fog🌫💨....beautiful #rivieraromagnola🔝 ❤️😍!
#lovemycountry
#asorumagnulignurantaz
#seasideinthefog
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Bounced on the Mur de Huy! But we don't give up!

Rimbalzando sul muro di Huy! Non ci arrendiamo però!

@classiquesardennes

---------------------------------------------------------------
@cccteam @cccshoesbags @giantbicycles @etxeondo @unicef #rossodibuja #cccteam #cccteam4unicef #rideformore #etxeondo...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi #25aprilesempre

#Repost @anuky_c (@get_repost)
・・・
La storia insegna a chi la studia.
Buon #25aprile Italia!
En voir plus

Message de Leonardo Basso [Official Fan Page] du 25-04-2019Leonardo in questi giorni è impegnato nel Tour of the Alps dove sta difendendo (assieme ai compagni tra cui Froome) per l’ultima volta i colori del Team Sky!
Dal 1 Maggio...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-04-2019 13:00:02

Message de Giro d'Italia du 25-04-2019🌊 TERRACINA
Terracina lies on about 15 km of coastline, along the wide gulf marked by the Circeo and Gaeta promontories. Discover more >>> http://bit.ly/Terracina-EN
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 12:53:08

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🍖 It's barbecue time for #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys in #Belgium with our chef @antoniodesarro 👨🏻‍🍳
En voir plus

Daniel AuerDaniel Auer
25-04-2019 12:47:25

Message de Daniel Auer du 25-04-2019„Der Radsport braucht Chancen und Talentschmieden“ : http://pushbikers.com/2019/03/12/der-radsport-braucht-chancen-und-talentschmieden/
En voir plus

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
25-04-2019 12:47:07

Message de Thomas Voeckler Athlete du 25-04-2019thomas-voeckler.fr : L'ancien maillot jaune Thomas Voeckler participait hier à la soirée des maires du Tour Alsace, au casino de Ribeauvillé. La présence de l'ancien coureur en tan
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
25-04-2019 12:45:04

Message de Rafał Majka du 25-04-2019Przed startem 4 etapu Tour of the Alps 🚲🏔
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 12:44:08

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019VIDEO: Will Gianni Savio's Team Androni Giocattoli riders be in contention today as well?

Their GM has explained the strategy: youtu.be/ltmdyowBMQ8
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
25-04-2019 12:43:34

Message de Österreich Rundfahrt du 25-04-201929 Jahre nach der letzten Station in Radstadt gastiert die Ö-Tour heuer erneut im SalzburgerLand . 1989 gewann der deutsche Jens Heppner, Tour de France-Etappensieger und Träger des Maglia Rosa...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
25-04-2019 11:45:00

Message de Tour de Yorkshire du 25-04-2019"If you're at the back you're screwed... so don't be at the back" 🤣🤣

It was confirmed today that the Team KATUSHA ALPECIN rider will be on the start line...
Voir la vidéo

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 11:30:30

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019🇬🇧 Check out the adventures of the #EuregioCyclingCommunity at the discover of the Euregio beauties and values, see the race from another point of view!
Today their story from stage 4,...
Voir la vidéo

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 11:14:05

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019At the Tour of the Alps it's the day of electric motorbikes!

Energica supplied one super sportive Energica EGO Gresini Racing Visit Trentino to open the peloton, and a touring Eva...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
25-04-2019 11:07:59

Message de UAE Tour du 25-04-2019Happy Birthday Alejandro!
#UAETour
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
25-04-2019 11:04:42

Message de Tour de Suisse du 25-04-2019Le Tour de Suisse Challenge Testride avec Stefan Küng & Danilo Wyss est en route...
Tour de Suisse HUB Langnau i. E. 2019
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-04-2019 11:00:01

Message de Team Novo Nordisk du 25-04-2019We're excited to launch United Nations #June3WorldBicycleDay this Monday with a global kick off with Phil Southerland at Montgomery College!

Learn more: https://www.teamnovonordisk.com/press/media-alert-kick-off-2019-world-bicycle-day-with-phil-southerland--team-novo-nordisk/?fbclid=IwAR1pYcMbvLxYL6jy1xiyo5g8SwzU83sms_1YHs_zf-nN2rC4Qds8GTW4y4E
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
25-04-2019 11:00:00

Message de Donostiako Klasikoa du 25-04-2019💚 1️⃣0️⃣0️⃣ egun falta dira!

💙 ¡Faltan 1️⃣0️⃣0️⃣ días!

🗓 Abuztuak 3 | 3 de agosto
📍 Donostia - San Sebastián
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 10:59:52

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019🤜 Le départ de la 53ème édition du Tour de Bretagne est lancé !

Bonne chance à toutes les équipes
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-04-2019 10:55:57

Message de Israel Cycling Academy du 25-04-2019Just started our mission in Vuelta Castilla Y Leon .

Ruben plaza and his ICA won it last year. In the next three windy days here in the...
Voir la vidéo

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
25-04-2019 10:55:42

Message de Paweł Poljański du 25-04-2019🚴‍♂ Tour of the Alps etap 4
📍134,3
📅 25.04.2019
🚩Baselga di Piné
🏁Cles
📺 EuroSport 2
⏰ 14:00
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 10:51:51

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🏥 MEDICAL UPDATE
🎥 Domenico Pozzovivo will fly back home this afternoon from Belgium. After yesterday's crash at Flèche Wallonne the injuries hurt, but he's confident ahead of the Giro d'Italia...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 25-04-2019 a partagé 16 photos.
Voir les 16 photos

Rui VinhasRui Vinhas
25-04-2019 10:50:54

Message de Rui Vinhas du 25-04-2019Início da Vuelta a Castilla e Leon...
#w52fcporto #oakley #surfcloud #blackjack #swift #hdsport
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 10:46:35

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019As Tour of the Alps stage 4 is now underway, we have talked with Vincenzo Nibali at the start in Baselga di Piné, as today's route could well be...
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
25-04-2019 10:32:04

Message de Fan Club Ben Gastauer du 25-04-2019Gester war den Fanclub mat puer memberen présent zu Huy op der Arrivée.
Mat engem flotten Minibus sin ma zu Scheffleng fortgefuer. Op der plaatz konnten ma d'Damencourse suiveieren befier...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 10:30:09

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019🇬🇧 Trek-Segafredo's youngster Nicola Conci, originary from Trentino, gets us into the 4th stage from Baselga di Piné to Cles of 134 km, entirely in Trentino.

🇮🇹 Nicola Conci, giovane corridore...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-04-2019 10:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-04-2019Mitchelton-SCOTT head to Liege-Bastogne-Liege looking to end a strong classics campaign in style : PREVIEW 📰 "I think Liege is a race that suits us the best out of the...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-04-2019 10:25:39

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-04-2019Vous êtes déjà 280 à avoir rejoint l'aventure du Fan Klub, merci à tous.

Pour l'occasion le Fan Klub Arkéa Samsic récompensera deux adhérents :
🎲 Un fan pack...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
25-04-2019 10:24:16

Message de Gent-Wevelgem du 25-04-2019#Neverforget #AnzacDay
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 10:20:30

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🇮🇹 Tour of the Alps
Stage 4️⃣
🚩 Baselga di Pinè
🏁 Cles
🛣️ 134km
🕛 12:00
🕞 15:26
➡️ Several demanding ascents: Forcella di Brez (5,9 km at 10,2% average gradient), Passo Predaia (10 km at...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
25-04-2019 10:09:26

Message de Jérémy Roy du 25-04-2019[24h du Mans Shimano]
Bravo à mes nouveaux equipiers

LOUIS
HERVE
JEREMY

À très vite.
Merci aux autres pour la participation 👍🏼

Plus d'infos sur les résultats ➡️ https://www.rideshimano.com/france/fr/resultats-concours-24-heures-velo-Shimano
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
25-04-2019 10:05:47

Message de Michael Gogl du 25-04-2019Cooles Rennen gestern beim Fleche Wallone.

Definitiv schon besser gefühlt als beim Amstel. Für Sonntag melden sie auch Regen, das sollte meinen Allergiebeschwerden auch entgegen kommen.

Heute übrigens eine MEGA Jacke...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-04-2019 10:04:36

Message de Movistar Team du 25-04-2019🚴‍♀️🔥💻 Desde esta semana está en marcha #MovistarVirtualCycling, la nueva competición de ciclismo virtual a nivel mundial de Movistar Likes y BKOOL. En este vídeo nos explican todas las modalides...
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
25-04-2019 10:02:36

Message de Rund um Köln du 25-04-2019Im Rahmen eines Pressegespräches im Schokoladenmuseum im Rheinauhafen sind die Strecken für Rund um Köln und ŠKODA Velodom heute vorgestellt worden. Änderungen aufgrund von Baustellen oder andere Gegebenheiten außerhalb unseres...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
25-04-2019 10:01:36

Message de Tour de Yorkshire du 25-04-2019We're delighted to announce that Marcel Kittel, winner of 14 stages of Le Tour de France (including a memorable one in Yorkshire 😉), will be on the 2019 TDY start...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
25-04-2019 10:00:10

Message de Frederico Figueiredo du 25-04-2019Bom dia amigos,

Mais um Fim de semana, agora em Espanha para correr a Vuelta a Castilla y Leon, sempre uma corrida bonita e onde já venho realizando uns bons resultados,...
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
25-04-2019 10:00:00

Message de ZLM Tour du 25-04-2019Slotetappe ZLM Tour voert renners van Eindhoven naar Tilburg

De laatste etappe van de vernieuwde ZLM Tour start op 23 juni op de High Tech Campus in Eindhoven en finisht...
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 09:56:56

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019Cyclisme. Tour de Bretagne : quel est le profil de cette 1re étape morbihannaise ? : Départ imminent !
Vous êtes prêts ?
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-04-2019 09:55:33

Message de UAE Team Emirates du 25-04-2019Wow! These kids just keep getting better and better 🔥 Week two of the UAE Team Emirates Youth Academy complete 🇦🇪️🚲🙌

هؤلاء الأطفال يبدون تطوراً كبيراً يوماً بعد يوم. الأسبوع الثاني...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 09:53:07

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019Stage 4, these are today specials for the #TotA riders!
Let’s discover the route Baselga di Pinè - Cles of 134 km.

4a tappa, questo è il menù del giorno per i...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-04-2019 09:45:25

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-04-2019#TotA 134 km e due GPM. Questo il menù del giorno
134 kms and two KOM. This is the menu for today

#OurTimeIsNow
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-04-2019 09:42:33

Message de Astana Pro Team du 25-04-2019🇧🇪Liège-Bastogne-Liège 2019

Team's roster: Alexey Lutsenko, Jakob Fuglsang, Ion Izagirre, Gorka Izagirre, Omar Fraile, Luis Leon Sanchez, Davide Villella.
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 25-04-2019🗞️ Retrouvez toute l'année notre actualité sur La Nouvelle République 👇

🔗 https://www.lanouvellerepublique.fr/vienne/sports/equipe-fdj-nouvelle-aquitaine-futuroscope

#RideAndShine
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-04-2019‪Pain and joy on the Mur de Huy.‬
‪#FlecheWallonne‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-04-2019 09:23:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-04-2019📽 Crashes 💢 Wrong predictions❔and some bottle sales 🍼 All in our Flèche Wallonne men's video, where our race didn't quite go to plan 😅
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
25-04-2019 09:20:00

Message de Burgos BH du 25-04-2019El Burgos BH disputa en casa la Vuelta a Castilla y León – BURGOS BH : ❗️Hoy a la 13h echa a rodar la Vuelta Castilla y León​. 181 kilómetros...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-04-2019 09:18:12

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-04-2019Grande atmosfera al villaggio di partenza del #TotA
Great atmosphere today at the start of Tour of the Alps

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Flèche WallonneFlèche Wallonne
25-04-2019 09:15:06

Message de Flèche Wallonne du 25-04-2019La deuxième pour lui, la cinquième pour elle : Alaphilippe et Van der Breggen toujours vainqueurs 👑
Second for him, fifth for her: Alaphilippe and Van der Breggen still winners 👑
Crédit...
Voir les 33 photos

Burgos BHBurgos BH
25-04-2019 09:13:00

El Burgos BH disputa en casa la Vuelta a Castilla y León – BURGOS BH : ❗️Hoy a la 13h echa a rodar la Vuelta Castilla y León. 181 kilómetros...
Voir le lien

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 25-04-2019Devenyns: "Als Alaphilippe in mijn wiel zit stijg ik boven mezelf uit" : https://sporza.be/nl/2019/04/24/devenyns-als-alaphilippe-in-mijn-wiel-zit-stijg-ik-boven-mezel/
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-04-2019 09:00:01

Message de Giro d'Italia du 25-04-2019Dessiner l'Amour Infini.
Forger ses rêves.
#Giro
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
25-04-2019 09:00:00

Message de Rund um Köln du 25-04-2019Noch mehr Abwechslung: Neu über die Deutzer Brücke und ein paar Extra-Höhenmeter

Die Strecken für Rund um Köln und den ŠKODA Velodom stehen. Mit ein paar kleinen Anpassungen werden die drei...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
25-04-2019 08:59:52

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 25-04-2019🚴 Siempre es un placer hacer una visita a los amigos de Cajaviva Caja Rural en su oficina de Burgos, esta vez con motivo del inicio de la #VueltaCyL2019.

¡Gracias...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 25-04-2019ROUBAIX CHALLENGE FRANCE BMX 2019 PRÉSENTATION GUIDE COMPÉTITION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : BMX ROUBAIX CHALLENGE FRANCE 2019 - Les 11 et 12 mai, Roubaix va vibrer...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-04-2019 08:40:25

Message de Team Sunweb du 25-04-2019Want to ride part of stage 16 at this year's Giro? 🚲

Sunweb and Shimano-Road will fly you out to the race; you can join an exclusive ride on the 27th...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
25-04-2019 08:38:27

Message de Tomasz Marczyński du 25-04-2019Warrior day in @classiquesardennes again for @lotto_soudal #cycling #attack #nevergiveup #war #battle #race #competition #action #ciclismo #warrior #loveit #enjoy #disfrutando #tomaszmarczynski #fight #oneteam #onedream We gonna be back on Sunday👊🏼...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-04-2019"Nous n’avons rien pu faire contre les costauds malgré une très belle course avec nos jeunes coureurs"

Retour sur la Flèche Wallonne 👉 http://po.st/FlecheW

📸 Sirotti
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
25-04-2019 08:30:01

Message de La Vuelta du 25-04-2019🎉 ¡Feliz cumpleaños, Alejandro Valverde!

🌈 Nos vemos en La Vuelta 19, 'Bala'

📸 J.A.Miguélez
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-04-2019 08:19:06

Message de Tour of the Alps du 25-04-2019Good morning from Baselga di Pinè!
This is where the third stage ended and from here starts the next one.
But before jumping into the 4th stage, relive the best of yesterday...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-04-2019 08:13:49

Message de Team Bahrain Merida du 25-04-2019🇧🇪 Flèche Wallonne
🎙SD Rik Verbrugghe "We rode aggressively"
📸 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys on the the iconic Mur de Huy by BettiniPhoto
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 25-04-2019🇧🇪 #FlecheWallonne

Enjoy some behind the scene shots from yesterday's race.

📸 Pioneerfilm.co.za
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-04-2019 07:38:51

Message de Team Androni Giocattoli du 25-04-2019Ieri la giornata di Fausto Masnada era cominciata così, con Alessandro Bisolti. E finita, prima del podio e delle interviste con i complimenti di Gianni Savio. E Biotex sempre sulla...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
25-04-2019 07:30:00

Message de Team Cofidis du 25-04-2019Vous avez un projet vélo et vous souhaitez le faire financer ? Déposez le sur notre plateforme UpMyBike. Cofidis vous accompagnera et vous aidera à le réaliser ➡️ http://www.upmybike.com

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-04-2019🇧🇪 - Flèche Wallonne

Les émotions, l'effort, la tension de la course...La Flèche Wallonne vue par Scott Mitchell.

#allezALM - © Scott Mitchell
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
25-04-2019 07:04:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 25-04-2019Schon euren Startblock gefunden🔍? Startnummer- und Startblock-Infos haben alle Teilnehmer der ŠKODA Velotour 2019 per Mail erhalten. Alle Nachmelder erhalten die Infos am 27.04.

NUR NOCH 6⃣ Tage! #VORFREUDE :-)
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
25-04-2019 07:00:36

Message de Taylor Today we start @tourdebretagne, Ive raced this race three times already in my past. It is no cake walk man. Throwing wind, rain, hard climbs and everything else this beautiful...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-04-2019D'Artagnan in action.
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
25-04-2019 06:56:00

Message de Roman Kreuziger du 25-04-2019Z nedělního Amstel Gold Race.
📷 Getty Sport
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
25-04-2019 06:49:40

Message de Niccolò Bonifazio du 25-04-2019Nouvelles couleurs de mon vélo @wiliertriestina ! 🤗💪 Il mio colore preferito sulla mia @wiliertriestina ! 🤗😉 #blue #cycling #wilier #bikeporn #ffwd #prologo #burgos
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
25-04-2019 06:49:06

Message de Diego Rosa fans club du 25-04-2019Freccia Vallone
📸by Giancarlo Ramazio
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-04-2019 06:30:00

Message de Giro d'Italia du 25-04-2019Happy Birthday Alejandro Valverde!

#Giro
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-04-2019 06:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-04-2019🇮🇹 Tour of the Alps quarta tappa!
🚴🏻‍♂️ Baselga di Pinè > Cles
📺 Broadcast live su RaiSport dalle ore 14.00
https://www.tourofthealps.eu/it/4a-tappa-baselga-di-pine-cles
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-04-2019 06:25:39

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-04-2019#ToTA

TAPPA 4 - STAGE 4

🏠 Baselga di Pinè
🏁 Cles
▶️ 🇮🇹 11:45
📺 RaiSport - Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-04-2019 06:23:54

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-04-2019🎂 Double dose de bougies aujourd'hui pour les #MenInGlaz. Joyeux Anniversaire à Bryan Coquard et Fabien Aoustin. En espérant venir ajouter la cerise sur le gâteau ce soir après le...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-04-2019 06:20:21

Message de Movistar Team du 25-04-2019Because, way before the sportsman, there's a dad, a friend, a team-mate, a mentor, a son. Just a good man.

Happy birthday, Alejandro Valverde 😘🍻 #BalaArcoíris
Voir la vidéo

Fausto MasnadaFausto Masnada
25-04-2019 06:19:14

Message de Fausto Masnada du 25-04-2019Grazie mille Davide Cassani per queste parole, di grande valore, scritte nei miei confronti e per tutto il Team Androni Giocattoli 👍🏻
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 06:18:10

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019Cyclisme. Tour de Bretagne : tout débute à Inzinzac, là où Merckx a brillé : 🚩 Jour-J ! L'étape démarre aujourd'hui à Ville de Lorient pour une arrivée à......
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
25-04-2019 06:15:36

Message de Marco Marcato du 25-04-2019La caccia è aperta 😂 @uae_team_emirates #ridetogether #yearoftolerance #uaeteamemirates @figurinepanini
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-04-2019 06:04:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-04-2019Il Morino, all' anagrafe Manuele Mori ieri avrà festeggiato come se a salire sul podio sia stato lui. Lui che negli ultimi anni ha lavorato tanto con l' amico...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
25-04-2019 05:56:00

Message de Tour de Suisse du 25-04-2019Etappensieger-Interview mit Christopher Juul-Jensen (Mitchelton-Scott) : Le Danois Christopher Juul-Jensen a vécu sa plus belle journée sur la roue sous la pluie de gstaad ! Tout sur son étape dans...
En voir plus

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 25-04-2019De luxeknecht van Deceuninck-Quickstep: “Mooier dat een ploegmaat wint, dan dat ik zelf achtste word” : Trots dat we zijn !

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190425_04350802
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
25-04-2019 05:00:01

Message de Tour de Bretagne du 25-04-2019[#TBC19] Découvrez les enjeux de la 1ère étape du Tour de Bretagne 2019 entre Lorient et Inzinzac-Lochrist.
Lorient Agglomération Vivre à Inzinzac-Lochrist
Voir la vidéo

Belgium TourBelgium Tour
25-04-2019 05:00:00

Message de Belgium Tour du 25-04-2019MOMENTS OF BALOISE

Petit retour en arrière sur les victoires finales de Tony Martin au Baloise Belgium Tour!

Dans les éditions 2012, 2013 et 2014, il a toujours entamé son parcours vers...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-04-2019"Flèche is becoming my white whale." - Mike Woods

Sneak preview of Flèche Wallonne #PinkArgyle gallery coming at you SOON from the Grubers.
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
25-04-2019 04:01:00

Message de Alex Kirsch du 25-04-2019💥NEWS💥

☕️To all the coffee and cycling lovers out there☕️

What combines cycling better than COFFEE and HEATHLY FOOD?

No worries, we‘ll take care of you!

GRUPPETTO Luxembourg opening soon🚴‍♂️☕️🍰🧁 Stay tuned, more...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-04-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-04-2019ICYMI ⏪ Not to be for MTS in Flèche Wallonne after a series of crashes forced the team out of real contention.

Report 📰 http://bit.ly/2UTC32R

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-04-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-04-2019ICYMI ⏪ Annemiek van Vleuten took her third second place of the spring at Fleche Wallone on Wednesday 🇧🇪

Report 📰 http://bit.ly/MTS19FWwomen

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-04-2019 00:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-04-2019It’s actually water cramping our style : Check out this latest #Research news from Edith Cowan University (ECU) - 'Is water cramping your style?'

According to new research they believe...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-04-2019 00:28:10

Message de Amgen Tour of California du 25-04-2019‪There’s so many reasons why the #AmgenTOC returns to Sacramento year after year from! Come see why at the Stage 1 overall start on May 12th 😉 Don’t miss out!‬
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31