ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
02-05-2019 23:23:34

Message de Amgen Tour of California du 02-05-2019#ThrowbackThursday to #AmgenTOC 2015 when Peter Sagan sealed an overall victory at the iconic Pasadena Rose Bowl Stadium 🚴🏼‍♂️💨🏆🌹
En voir plus

Rui CostaRui Costa
02-05-2019 21:19:28

-> Pedido de Ajuda! <-

Eu tenho um amigo ciclista profissional estrangeiro, que compete numa equipa estrangeira (contrato de trabalho de outro país) mas quer obter visto de residência em Portugal.

Os...

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 21:02:16

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️

Lightning strikes twice.

For the second year running, stage one sees a rider from the break hold the bunch to take the spoils!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 20:51:09

Message de CCC Team du 02-05-2019‪We had a wet 🌧 start to the Tour de Yorkshire but beautiful scenery and great crowds as usual. ‬

‪🤞 for better weather tomorrow! ‬

‪#RideForMore #TDY 📷 Cor Vos ‬
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
02-05-2019 20:50:14

Message de CCC Development Team du 02-05-2019Dobra praca Valtera i Tracza na Karpackim Wyścigu Kurierów - CCC Sport Team : Wiemy, że już późno, ale... wypadałoby podsumować dzisiejszy, drugi etap Karpacki Wyścig Kurierów, tym bardziej, że...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 02-05-2019Gracia Orlová 02/05/2019
Etappe I Orlová-Štramberk (104km)

Na 30km was de eerste GPM, hierdoor lag het peloton in verschillende stukken. Kelly heeft zelf ook enkele keer geprobeerd de forcing te voeren maar...
En voir plus

WigginsWiggins
02-05-2019 20:19:07

Message de Wiggins du 02-05-2019A rain soaked 182.5km stage between Doncaster and Selby Tour de Yorkshire resulted in a very impressive 5th place for Gabriel Cullaigh. Three more chances to get on that top...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 02-05-2019🇬🇧 #TDY

🗨️ Jesper Asselman blikt terug op zijn prachtzege in de Tour de Yorkshire! Wat een held!

**

🗨️ Here's what Jesper Asselman had to say after his stunning stage win!...
Voir la vidéo

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
02-05-2019 20:16:11

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 02-05-2019Za nami Memoriały Trochanowskiego i Siemińskiego, które zakończyłem na 2. i 4. miejscu. Jedziemy dalej! Już w niedzielę ścigamy się w Częstochowie ✊💪🚴🏽‍♂️
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
02-05-2019 20:03:04

Message de Ilnur Zakarin du 02-05-2019This face sums up pretty much everything what I think about today's weather 😄 Keep going

Это лицо отражает все эмоции, которые вызвала сегодняшняя погода 😃 Продолжаем

Photo: @gettysport
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
02-05-2019 19:44:45

Message de Alex Cano Ardila du 02-05-2019Listos para afrontar desde mañana, Clásica Club Deportivo Boyaca Equipo Coldeportes Zenú Área Metropolitana
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
02-05-2019 19:33:19

Message de Paweł Bernas du 02-05-2019Witamy w Wielkiej Brytanii 🌧
Pogoda masakra ale zdjęcie petarda 💥
📸 Cor Vos
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 19:30:23

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019Jersey classifications after Stage One:

- General Classification sponsored by Bike Libraries: Jesper Asselman (ROC)
- Points sponsored by Asda: Jesper Asselman (ROC)
- KOM sponsored by LNER: Jacob Hennessy (DHB)
- Active sponsored...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-05-2019 19:26:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-05-2019It was a wet and miserable in the Swiss mountains today as Michael Albasini got up for eighth behind the solo winner!

📸 Getty Images.
Voir les 11 photos

Team INEOSTeam INEOS
02-05-2019 19:18:29

Downpours, Doncaster and 🐶!

Go inside stage one of #TourdeYorkshire2019 and hear from Chris Lawless & Servais Knaven on a tough opening test 📽

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
02-05-2019 19:18:10

Message de Greg Van Avermaet du 02-05-2019Natte eerste dag in Yorkshire goed overleefd.
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
02-05-2019 19:16:08

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 02-05-2019Seguimos en el desierto!!! @titandesertmtb
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-05-2019 19:01:07

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-05-2019🌧 Sous le déluge britannique, Jonas Van Genechten a décroché son premier podium de la saison sur le Tour de Yorkshire, le 19e du club en 2019. Réaction de notre...
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
02-05-2019 18:53:57

Message de Mads Pedersen du 02-05-2019YourBoots tilbyder nu at du kan prøve deres produkter i 7 dage, hvis du ikke er tilfreds, får du pengene retur! Det er service💪
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
02-05-2019 18:53:22

Message de Maciej Bodnar du 02-05-2019Wczoraj pracowałem z przodu, żeby uciec peletonowi, dziś praca w peletonie, żeby dogonić... ucieczkę 😂 W dwóch przypadkach próby zakończone niepowodzeniem 😝 Dwa ciężkie etapy za nami, a najlepsze dopiero...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
02-05-2019 18:51:18

Message de Audrey Cordon-Ragot du 02-05-2019À demain pour le départ du Tour de Yorkshire au Royaume-Uni. Sous la pluie ? Probable ! 😅🌧

#TDY l Trek-Segafredo
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
02-05-2019 18:45:50

Message de BORA-hansgrohe du 02-05-2019📸 #TDR2019 Gallery
Find all our pictures on our website: https://www.bora-hansgrohe.com/en/galerie

-----

📸 Tour De Romandie Galerie
Findet all unsere Bilder auf unserer Website: https://www.bora-hansgrohe.com/de/galerie

Photo: BettiniPhoto
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
02-05-2019 18:44:23

Message de Grands Prix Cyclistes du 02-05-2019Hats off to James Piccoli, who raced the Grands Prix Cyclistes de Québec et Montréal for Team Canada in 2018, for his convincing stage victory, solo, in a breakaway, at...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
02-05-2019 18:43:07

Message de Grands Prix Cyclistes du 02-05-2019Félicitations à James Piccoli, qui a couru les Grands Prix Cyclistes de Québec et Montréal pour Équipe Canada en 2018, pour sa convaincante victoire d'étape, solo, en échappée, lors de...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
02-05-2019 18:41:58

Message de Davide Rebellin du 02-05-2019Un gran Merci agli amici del MUR Coffee & Cycling per l'accoglienza ,la simpatia e per avermi fatto rivivevere bellissime emozioni sulle strade che amo tanto e che tanto mi...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 18:35:16

Message de CCC Team du 02-05-2019After the extensive engineering and lab testing that goes into building a faster road wheel, the real proof of concept happens on the road. Our riders and mechanics put in...
Voir la vidéo

Jorge ArcasJorge Arcas
02-05-2019 18:33:20

Message de Jorge Arcas du 02-05-2019Lo hemos intentado hoy durante la etapa con una larga fuga en el Tour de Romandia, seguiremos peleando
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
02-05-2019 18:32:52

Message de Trek-Segafredo du 02-05-2019The two-day Tour de Yorkshire begins tomorrow, a home race for Lizzie Deignan who won it in 2017 (she did not race it last year):

"I am optimistic about the Tour...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
02-05-2019 18:30:00

Message de Rund um Köln du 02-05-2019Und wer steht in einem Monat ganz oben? Dein Tipp?

📸 Henning Angerer
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 18:27:46

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019‪Lightning strikes twice ⚡️‬

‪Read our race report on a frantic day of action at the Tour de Yorkshire. #TDY ‬

‪https://letour.yorkshire.com/the-latest/lightning-strikes-twice/‬
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 02-05-2019Dottignies 01/05/2019
Geen goed gevoel in koers voor Kim, waarschijnlijk door haar verkoudheid en nog wat hinder van de val. Ze finisht als 27e
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
02-05-2019 18:23:37

Message de Sonny Colbrelli du 02-05-2019🥉 posto oggi al Tour de Romandie.

Peccato aver mancato la possibilità di giocarmi la vittoria ma non posso che ringraziare la mia squadra per l’eccezionale lavoro fatto!

photo: Bettini...
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
02-05-2019 18:06:00

Message de Kristian Sbaragli du 02-05-2019Ieri al GP FRANCORTE buone sensazioni in vista di un mese di Maggio importante a dir poco , grande squadra e grandi motivazioni .

Yesterday good feeling in Frankfurt .....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-05-2019 18:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-05-2019Tour De Yorkshire 📊

Our women are back in action tomorrow with a strong line-up as we make our debut at the two-day #TDY! 🇬🇧

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19TDY
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
02-05-2019 17:57:14

Dit weekend is Sofie in 2 Belgische criteriums aan het werk :
Zaterdagnamiddag in Bavikhove .
Zondagnamiddag (16u) in Herzele .
In Herzele is ook Bart van de partij (om 15u).
🔥🔥🔥

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
02-05-2019 17:45:37

Message de Felix Großschartner du 02-05-2019Die ersten 3 Tage der Tour De Romandie hätten wir geschafft!

Momentan liege ich auf dem guten 6.Platz der Gesamtwertung, bevor es in die letzten 3 Etappen geht. Unser Kapitän Emanuel...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-05-2019 17:44:33

Message de UAE Team Emirates du 02-05-2019‪“Today I wanted to do well because besides being the birthday of our Sports director Simone Pedrazzini, I am also with my girlfriend for nine years. But my condition is...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 17:42:41

Message de CCC Team du 02-05-2019REPORT: "Despite the rain and slippery roads, the finale was very good and it seemed safe. Once the speed increases the group gets lined out and it’s less hectic," Bevin...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 17:38:21

Message de CCC Team du 02-05-2019Tour de Yorkshire got off to a cold and wet start on stage one. Defending champ Greg Van Avermaet shares his post-race thoughts 👇

#RideForMore
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 17:32:59

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019💪💪💪

What a ride from Jesper Asselman, who etches his name into the Tour de Yorkshire record books with an incredible victory in Selby.

The Roompot-Charles rider now holds the Yorkshire...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
02-05-2019 17:30:30

Message de Geraint Thomas du 02-05-2019Back to normal Romandie weather today
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
02-05-2019 17:28:13

Message de Amgen Tour of California du 02-05-2019The countdown begins 🙌🏼 Just 1️⃣0️⃣ more days until #AmgenTOC Race Week! Which stage will we see you at?
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
02-05-2019 17:26:09

Message de Israel Cycling Academy du 02-05-2019Today, A day dedicated to the Men Women and Children that were murderd by the worst face of humankind , we need not to forget the others who kept alive...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
02-05-2019 17:23:46

Message de CCC Development Team du 02-05-2019Ściganie na Memoriale Romana Siemińskiego kończymy trzema miejscami w top-10. Piąte miejsce zajął Kamil Małecki, szóste Michał Paluta a ósme Patryk Stosz CCC Development Team

Wyścig był naprawdę intensywny, od samego...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-05-2019 17:20:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-05-2019Albasini grabs eighth as the breakaway stays clear at the Tour de Romandie : REPORT 📰"Being in the breakaway would have been my best chance." - Michael Albasini 🎙
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-05-2019 17:17:06

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-05-2019Roglic retains overall lead in Romandie’s second stage : 🎙️ “Today was a tough day. Not only in terms of the course itself, but also because of the harsh conditions....
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
02-05-2019 17:16:36

Message de Peter Sagan du 02-05-2019Découvrez mon autobiographie MON MONDE à paraître chez Talent Editions. Disponible à partir du 9 mai dans votre librairie ! Pour précommander : https://amzn.to/2VBUjxb
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
02-05-2019 17:16:31

Message de Philippe Gilbert du 02-05-2019A perfect day on the bike to end the spring classics season. Thank you all for joining me during La Classic, I had a great time!
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-05-2019The Tour de Romandie rainy and cold stage 2 saw Elia Viviani take fifth, his 11th top 10 finish of the season: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3895/tour-de-romandie-breakaway-steals-the-show-in-the-rain
Photo: GettySport
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
02-05-2019 17:10:52

Message de Elia Viviani du 02-05-2019One of those days in @tourderomandie 😅 Good try from my boys and chapeau to Kung 👏🏻 5th place at the end! @deceuninck_quickstepteam 🌧

📸 @gettysport
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 02-05-2019🇬🇧 #TDY

Bam! Jesper Asselman wint de openingsetappe in de Tour de Yorkshire! 💥

**
So this just happened today. Epic win by Jesper Asselman! Great job, guys! 🖤🧡

#ROC #Yorkshire #RoompotCharles 📸 Cor...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
02-05-2019 17:08:13

Message de BORA-hansgrohe du 02-05-2019🗓Report:
Sam Bennett takes second as S. Küng solos to victory at the Tour De Romandie
👉 Read on here: bit.ly/2Vck2g0
-----
🗓Bericht:
Sam Bennett sprintet auf Platz zwei nach Solosieg von...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
02-05-2019 17:07:16

Message de Rui Costa du 02-05-2019Tantas bandeiras portuguesas na estrada! 🇵🇹 🇵🇹 É de arrepiar o apoio que recebo!
MUITO OBRIGADO 🙏
*****
THANK YOU ALL for your support 🙏
#TDR2019
#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance 📸 Bettini
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 17:05:18

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019teambahrainmerida.com : Morges (Switzerland), Thursday May 2nd – Second stage at the Tour de Romandie has brought to Team Bahrain Merida 3rd place. Sonny Colbrelli contesting a bunch sprint in...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
02-05-2019 17:05:00

Message de Team INEOS du 02-05-2019Missed the big reveal earlier? 😲

Get an exclusive behind-the-scenes look at the official Team INEOS launch in Yorkshire.
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 02-05-2019🎬 DERRIÈRE L'OBJECTIF - EPISODE 2 : Les Classiques 🎬

Connue pour être une équipe de Grand Tour, l'équipe AG2R LA MONDIALE a depuis plusieurs années construit un projet autour des...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 17:00:00

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019Live a VIP experience at the Giro with the Fondazione Cannavò. Discover more >>> http://bit.ly/FondazioneCannavò
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
02-05-2019 16:58:32

Message de Team Sunweb du 02-05-2019🗣"I felt good in the final and finished just outside the top ten. I can take some learning points away from the sprint."

Asbjørn Kragh Andersen on his 11th place finish...
En voir plus

LUCA Chirico fans clubLUCA Chirico fans club
02-05-2019 16:54:35

Message de LUCA Chirico fans club du 02-05-2019Pedalando in compagnia.
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 16:54:04

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019CÉRÉMONIE PROTOCOLAIRE ÉTAPE LE LOCLE - MORGES
Stefan Küng de Équipe cycliste Groupama–FDJ remporte cette 2e étape du Tour de Romandie 2019 Le Locle- Ville de Morges! Il remporte également le...
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 16:52:29

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019GALERIE KEYSTONE DU JOUR

Stefan Küng gagne à Morges!

_________
📸 Keystone/ Laurent Gilliéron et Jean-Christophe Bott
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
02-05-2019 16:51:40

📰 Résultat - 2ème étape

le Suisse Stefan Küng (Groupama-FDJ) a remporté en solitaire, la deuxième étape du Tour de Romandie à Morges, au terme d'un parcours vallonné de 174...

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
02-05-2019 16:46:32

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 02-05-2019🎙️ Frederik Backaert : "Il m'a manqué 400 mètres pour accompagner Kung dans la dernière bosse"

Belle échappée pour "Backy" au 🇨🇭 Tour De Romandie ! Andrea Pasqualon accroche ensuite...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 02-05-2019Stefan Kung stole the show on stage 2 of the Tour De Romandie with a solo victory. We had Giacomo Nizzolo secure a top 10 for Team Dimension Data for...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
02-05-2019 16:41:28

Message de Lex Albrecht du 02-05-2019‪Today we’re racing over the Continental Divide at Tour of the Gila!
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
02-05-2019 16:37:59

Message de Team Cofidis du 02-05-2019Tour de Yorkshire - étape 1 🔥

L'échappée au bout du suspense ! Victoire de Asselman devant Filippo Fortin ! Il n'a pas manqué grand chose pour que notre rapide italien...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
02-05-2019 16:36:27

Message de Guillaume Martin du 02-05-2019Ne vous fiez pas aux photos : la deuxième étape du Tour de Romandie fut froide et pluvieuse aujourd'hui. Content cependant de terminer "au chaud" dans le peloton, à la...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-05-2019 16:33:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-05-2019🥉 Jonas Van Genechten prend la 3e place de la première étape du Tour de Yorkshire sous une pluie battante ! 👏

#TDY l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France du 02-05-2019Bientôt le grand départ !
Voici les engagés de la 65ème édition
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 16:30:57

Message de CCC Team du 02-05-2019‪A very very close finish in 🇬🇧 today at #TDY with the win going to a rider in the breakaway which was caught by the bunch just on the line....
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-05-2019 16:22:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-05-2019Nella seconda tappa in linea del Tour di Romandia dopo l' arrivo solitario del fuggitivo, il gruppo giunge in volata. . Il nostro sprinter Simone Consonni 🇮🇹arriva terzo del...
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
02-05-2019 16:15:51

Message de Alex Kirsch du 02-05-2019ESCHBORN-FRANKFURT

Geschter war eng haard Kurs fir nees no enger Paus eran ze kommen. Beim John senger Heemkurs sin mir mat groussen Erwardungen ugetrueden an hun mat Bora an UAE d‘Kurs...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 16:12:12

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019Conférence de presse en live avec Stefan Küng
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-05-2019Italian Champion Elia Viviani: "Something special can happen at the Giro with this jersey on my shoulders"
Video: La Pédale
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
02-05-2019 16:01:06

Message de Rally UHC Cycling du 02-05-2019Doebel-Hickok third atop Mogollon ⛰ : As the Tour of the Gila kicks into high gear, the team revisits Krista Doebel-Hickok’s podium producing performance from stage one.

Read the full 📝...
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
02-05-2019 16:01:00

Message de Tour de Bretagne du 02-05-2019[Vu du ciel] Que dire ! Cette année, les 1159 kilomètres parcourus à travers la Bretagne nous ont (encore) offert des images grandioses.

Si voler dans les airs était comparable...
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
02-05-2019 16:00:16

Message de Fan Club Ben Gastauer du 02-05-2019La webserie d’ AG2R LA MONDIALE : Découvrez la formation AG2R LA MONDIALE à travers une série de vidéos. Cliquez ici pour découvrir la première épisode de la webserie
https://rgast.wordpress.com/2019/05/02/la-webserie-d-ag2r-la-mondiale/
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
02-05-2019 15:58:43

Message de Boucles de la Mayenne du 02-05-2019Depuis 2007, le prologue de 4,5 km dans les rues de Laval ouvre les Boucles de la Mayenne. Savez-vous qui détient le meilleur chrono en 5'43 ?
https://video.wixstatic.com/video/a1e1b7_52fef722a07247ad87f0346955cabf8e/1080p/mp4/file.mp4
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-05-2019 15:52:24

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-05-2019✅ Tour de Bretagne
🔜 #BattleOfWinterfell

Attention à toi Arya Stark !

✏ FRJ design & photography

#LeLoloLeLa l #GameofThrones
#TBC19 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 15:52:07

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019🇨🇭 Tour De Romandie
🎙️ Sonny Colbrelli about today's stage and his third place:
"Too bad that one of the escapees brought it home. We were present in the finale and Jan...
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 15:51:48

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019@PPrimož Roglič RESTE EN JAUNE.
A l'interview, le vaniqueur 2018 salue le gros travail de son équipe, qui lui permet de garder le maillot de leader. Jusqu'ici, tout se passe bien,...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 15:48:37

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019🇨🇭 Tour De Romandie
🥉 Sonny Colbrelli took third place, contesting the sprint in the group that came to the finish line about 1 minute behind the solo winner #Küng
📸...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 15:45:51

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019ET DE TROIS POUR #KINGKÜNG SUR LE TDR!
@Stefan Küng gagne à Morges sa troisième étape en trois #TDR!
Les trois sous la pluie.
Les trois en solo.
Vous avez dit costaud? Et il...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 02-05-2019🇨🇭 Tour de Romandie - Etape 2

Dans des conditions difficiles, Super Bagdo avait flairé la bonne échappée. Il n'a pas pu suivre l'attaque décisive de Stefan Kung qui a...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
02-05-2019 15:44:11

Message de Isabelle Beckers du 02-05-2019Bike leaning skills ✔️
Pretty bike ✔️✔️
-
#PURELINE - > http://www.laridley.com/la-ridley-free-pure-line/
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-05-2019 15:42:28

Message de UAE Team Emirates du 02-05-2019Simone Consonni takes 4th place in today’s stage 2 Tour De Romandie 🇨🇭.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDR2019
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
02-05-2019 15:40:05

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 02-05-2019Venez rouler avec les coureurs de Wanty-Groupe Gobert!
Kom fietsen met de renners van Wanty-Groupe Gobert!

Inscriptions/inschrijvingen: http://wanty-gobert.be/fr/12mai
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 15:37:01

Message de CCC Team du 02-05-2019Patrick Bevin sprinted to sixth place on a rainy and cold stage two of #TDR2019

#RideforMore
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 15:30:01

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019For The Throne.
👑👑👑
#Giro
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 02-05-2019🇨🇭 VICTOIRE DE STEFAN KÜNG 🇨🇭

Résistant plus d'une minute au retour du peloton, @stefankueng remporte en champion la deuxième étape du Tour de Romandie 💪
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
02-05-2019 15:18:00

Message de Tour de Bretagne du 02-05-2019[Trois questions à… Bernard Hinault]

💬Mon adversaire le plus redouté est aussi un de mes meilleurs amis

Le champion français est passé sous l'oeil de notre caméra pour répondre à nos questions....
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
02-05-2019 15:17:00

Message de Cyclassics du 02-05-2019Stelle dich einer neuen Herausforderung und werde Teil des EuroEyes CYCLASSIC Rookie Programm.

Anmeldung:
http://www.cyclassics-hamburg.de/das-event/rookieprogramm/
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
02-05-2019 15:14:51

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 02-05-2019Boa tarde amigos,

De volta à competição, após a queda feia da Vuelta ao País Vasco, o que me levou a reorganizar o calendário e treinos, mas o importante é estar...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 15:13:41

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019FRANCOIS THIÉBAUD À LA REMISE DU PRIX DE L'URBANISME HORLOGER: Ilnur Zakarin et Team KATUSHA ALPECIN ont salué sur Instagram le paquet cadeau gagné hier et remis ce matin au...
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
02-05-2019 15:12:50

Message de Brabantse Pijl du 02-05-2019Did you know Mathieu Van der Poel is not the first Van der Poel to win in De Brabantse Pijl?

March 31st 1985: 🥇 Adrie Van der Poel
April 17th 2019:...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 15:04:21

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019PREMIER PASSAGE DANS LA Ville de Morges
Arrivée des coureurs prévue aux alentours de 17h30! L'échappée arrivera-t-elle à garder son avance et l'un de ses membres à gagner l'étape?!

Morges Région Tourisme
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
02-05-2019 15:01:24

Message de Tour of Utah du 02-05-2019#Throwback to the first ever Tour of Utah in 2004. We can’t believe we’re celebrating 15 years of incredible athletes, breathtaking host venues, and the cultivation of our amazing and...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
02-05-2019 14:55:21

Message de Davide Cimolai du 02-05-2019La mia @eschbornfrankfurt 🇩🇪 in numeri:

• 191km
• 4 ore 26 min
• 2470m di dislivello
• 41,8km/h
• 240w medi
• 152 battiti medi, massimi 203

👉🏻 Ultimi 40 secondi a 816w medi con...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 14:51:15

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019🇨🇭 Tour De Romandie
🏥 MEDICAL UPDATE
@ChunKaiFeng is out of the race due to a crash. He suffered any fracture, but he's really painful in his left hand. He will undergo...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
02-05-2019 14:34:53

Message de Team Total Direct Energie du 02-05-2019Niki Terpstra, comment va le Néerlandais ? | Team Total Direct Energie Pro Cycling : ⚡️Exclusif⚡️Comment va le Néerlandais Niki Terpstra ?🧐 On fait le point avec lui sur notre...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
02-05-2019 14:29:20

Message de Eschborn-Frankfurt du 02-05-2019Großes Rennen mit vielen Highlights. Und natürlich vielen tollen Fotos. Hier eine kleine, erste Auswahl.

📸 Marcel Hilger
Voir les 10 photos

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 14:24:46

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019To achieve greatness, one must weather the storm.

📷: SWPix
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 14:04:44

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019#Giro d'Italia 102 - Trofeo Senza Fine awaits the GC main contenders >>> https://bit.ly/2VaHSJ3
En voir plus

Pierre GouaultPierre Gouault
02-05-2019 13:49:26

Message de Pierre Gouault du 02-05-20194ème hier de Châtillon-Dijon, je n'ai su me détacher de mes 3 derniers compagnons d'échappée sur un final qui m'était peu favorable.

Dimanche prochain ➡️ Bourg-Arben-Bourg
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-05-2019 13:48:22

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-05-2019Knee injury forces Olivier to quit pro cycling : Daan Olivier is forced to immediately end his professional cycling career

💬 ‘It feels like a dream has fallen to pieces. Cycling...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-05-2019 13:47:20

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-05-2019Knieblessure noopt Olivier tot stoppen : Daan Olivier zet noodgedwongen per direct een punt achter zijn professionele wielercarrière

💬 ’Het feit dat ik moet stoppen doet pijn en is onwerkelijk....
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 02-05-2019🗓 Calendrier du mois

🇮🇹 Voilà le 1er Grand Tour !

#allezALM
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
02-05-2019 13:32:21

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 02-05-2019Il nostro shop è online! Consultatelo all'indirizzo http://www.sportservice-srl.it/it/home/

Our e-commerce is finally online! Check it here http://www.sportservice-srl.it/it/home/

#OurTimeIsNow

📸 ciclismoblog.it
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
02-05-2019 13:26:06

Message de Equipe Arkéa Samsic du 02-05-2019Florian Vachon : « Seule la quête du bonheur est juste et vraie » - Team Arkea Samsic : Tant sur le plan individuel que sur celui du collectif Florian...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
02-05-2019 13:25:24

Message de Lex Albrecht du 02-05-2019Perfect start at Tour of the Gila!
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
02-05-2019 13:19:42

Message de Tour du Gevaudan du 02-05-2019Balade printanière
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
02-05-2019 13:16:21

Message de Movistar Team du 02-05-2019👋🇬🇧 Here are Lourdes Oyarbide, Roxane Fournier, Eider Merino Cortazar, Alba Teruel, MAVI Garcia and Lorena Llamas, enjoying their Thursday before tomorrow's debut at the Tour de Yorkshire #WTDY 🤭💙...
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
02-05-2019 12:57:33

Message de Ronde van Vlaanderen du 02-05-2019"At 1km from the finish line I saw a shadow from the corner of my eye. They're here I thought, but luckily it turned out to be a motorbike. Those...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
02-05-2019 12:46:42

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 12:43:34

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019L'ÉCHAPPÉE À BEVAIX AVEC 2 SUISSES!
Stefan Küng Fdj Groupama et Claudio Imhof Swiss Cycling équipe de Suisse. 4 minutes d'avance sur le peloton. Ecart en baisse.
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
02-05-2019 12:37:32

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 02-05-2019Giro d'Italia, -9 giorni ⌛️ L'attesa cresce.... 💪
#GreenTeam Bardiani-CSF
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-05-2019 12:35:42

Message de Taylor Little pre stage activation to open up the hips before the final stage at @tourdebretagne. 🕺🏼#dance #hipsdontlie #goodvibez #smile #laugh
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 12:30:17

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019Hands up if you love Yorkshire! 🖐
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 12:20:01

Message de CCC Team du 02-05-2019🌧 seems to be the theme of the day! The guys have rolled out in the rain for #TDY stage one from Doncaster. Snaps from the start 👇🏼

#RideForMore
En voir plus

Ted KingTed King
02-05-2019 12:18:00

Message de Ted King du 02-05-2019One of the kindest, most eloquent people in the biz, take a minute and listen to Peter Vollers spin a tale about ebikes, small business in Vermont, what it takes...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 02-05-2019🇬🇧 #TDY

We gaan eraan beginnen in Yorkshire! Maurits Lammertink blikt gemotiveerd vooruit: "Onze intenties? We gaan voor een etappezege. Het publiek hier is alvast fantastisch!" 🙌

Etappe-info en deelnemerslijst tussen de...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
02-05-2019 12:11:17

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 02-05-2019Op zoek naar een leuk communiegeschenk voor een jonge wielerfan? Bekijk de kids collectie en fan items op de Lotto Soudal webshop!

👉 https://www.lottosoudalshop.be/nl/
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 12:08:31

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019The 2019 Tour de Yorkshire is officially underway - one of these riders is about to etch their names into the history books.

There’s nothing like winning in God’s Own...
Voir la vidéo

Michael ValgrenMichael Valgren
02-05-2019 12:07:08

Pascal Ackermann won the 2019 edition of Rund um den finanzlplatz Eschborn-Frankurt.
Michael Valgren was in goal at number 92, 0:03:41 after the winner.

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 12:01:46

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019🇨🇭 Tour De Romandie
☔ Light rain at the start of stage 2️⃣ in Le Locle, but #BAHRAINMERIDA🇧🇭 SD @tristanhoffman doesn't mind it.
He wears his Rudy Project sunglasses as usual...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 11:54:28

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019🇨🇭 Tour De Romandie
🚴🏻‍♂️💨 Stage 2️⃣ could be one for the sprinters.
🎙️ Our man is Sonny Colbrelli: "Our hotel is close to today's finish and I saw it during...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 11:49:52

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019The 🐐 already has eyes on the finish.. 👀
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
02-05-2019 11:46:24

Message de Jérémy Maison du 02-05-2019Quelque peu diminué depuis la veille de Liège et la course n'a pas amelioré mon état, je n'ai pu prendre le départ hier de la Heschborn-Francfort. J'ai une bronchite et...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-05-2019 11:45:56

Message de Team Bahrain Merida du 02-05-2019🇨🇭 Tour De Romandie
Stage 2️⃣
🚩 Le Locle
🏁 Morges
🛣️ 174.4km
🕐 13:15
🕔 17:18
➡️ There are some ascents along the way - the category 2 Col de Mollendruz and the shorter Reverolle, but...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-05-2019 11:40:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-05-2019Doncaster accueille le départ du Tour de Yorkshire ce jeudi. Côté #MenInGlaz, suivez nos puncheurs, nos sprinteurs et un pur grimpeur : Pierre Rolland.

C'est l'heure de la reprise pour l'Orléanais....
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 11:34:28

Message de Tour De Romandie du 02-05-20192e PRIX DE L'URBANISME HORLOGER À Stefan Kung!
Le coureur @groupama fdj déjà double vainqueur d'étape sur le TDR remporte comme Ilnur Zakarin un week-end de rêve dans les Montagnes neuchâteloises...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 11:30:00

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019🏔 CROCE D'AUNE / MONTE AVENA
The Croce d’Aune is a mountain pass in the Italian Dolomites, 1,015 metres (3,330 ft) above sea level, between Aune and Pedavena in Belluno Province....
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 11:27:53

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019The #Giro will remember the genius of Leonardo da Vinci 500 years after his death and will celebrate him in the stage starting from Vinci on May 13th. (
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 11:26:13

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019Team sign on is underway, it’s almost time for the 2019 Tour de Yorkshire - who is excited?! 🤩
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-05-2019 11:22:23

Message de UAE Team Emirates du 02-05-2019🌧 It's going to be a wet day on the bike at Tour De Romandie 🇨🇭 Stage 2.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDR2019
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
02-05-2019 11:20:42

Message de Marcus Burghardt du 02-05-2019Home soil ride
________________________________

#bayern #rosenheim #chiemgau #chiemsee #münchen #wasserburg #rottaminn #badaibling #kilbermoor photo by @max_venge
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 11:19:13

Message de Tour De Romandie du 02-05-20192e PRIX DE L'URBANISME HORLOGER À Stefan Küng
Le coureur @groupama fdj déjà double vainqueur d'étape sur le TDR remporte comme Ilnur Zakarin à La Chaux-de-Fonds, Métropole horlogère un week-end de...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 11:12:36

Message de CCC Team du 02-05-2019🌧☔️ at the start of stage two, but our guys are ready to take on the course in any conditions! #TDR2019 Etxeondo #RideforMore
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 02-05-2019💬 "La petite montée de Lançon, inconnue du grand public, surprendra pas mal de monde."
Pavel Sivakov

Découvrez en plus sur ➡ bit.ly/RDO2019-E3

#RDO2019
En voir plus

Emilia FahlinEmilia Fahlin
02-05-2019 11:07:52

Message de Emilia Fahlin du 02-05-2019Eyes on the prize!??!
Anyway; headed to Yorkshire for the Tour of Yorkshire, a two day tour 3-4May with mixed courses and for sure a lot of support and good...
En voir plus

Kris BoeckmansKris Boeckmans
02-05-2019 11:04:22

Message de Kris Boeckmans du 02-05-2019Kris Boeckmans | Tour de Yorkshire 2/5 mei : aan alle supporters, vandaag op eurosport 1 om 17u30 met rugnummer 83💪
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
02-05-2019 10:56:04

Message de Tom Bohli Followers du 02-05-2019TdR2019: Etappe/Stage 2
Le Locle - Morges 174,4km
Höhenmeter/Climbing total: 2166 m
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-05-2019🎙 " Je suis très contente de participer au Tour de Yorkshire, j'ai hâte de raccrocher un dossard et de retrouver mes coéquipières en course, la dernière fois était sur...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
02-05-2019 10:47:19

Message de Tour de Pologne du 02-05-2019What we love about our race is that Polish flags are everywhere. Starts, hills, small and big cities. EVERYWHERE. Carried by young and old, men and women. We like to...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
02-05-2019 10:47:08

Message de Tiago Machado du 02-05-2019Ainda tentei ir aos 2750, mas a neve não o permitiu 😰 mas acredito que as boas temperaturas que se fazem sentir mais dia menos ja dá para la ir...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
02-05-2019 10:42:36

Message de Vitor Gamito du 02-05-2019Etapa rainha da PORTUGAL Tour MTB
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 10:35:21

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019REMISE DU PRIX DE L'URNANISME HORLOGER à
Ilnur Zakarin.
2e Prix jugé aujourd'hui au km 3.5. Qui pour succéder au Russe?
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
02-05-2019 10:33:32

Message de Burgos BH du 02-05-2019La Vuelta a Asturias, una nueva oportunidad para el Burgos BH – BURGOS BH : 🔜 Mañana se disputa la primera etapa de la Vuelta Asturias.

🗓 Viernes 3, sábado 4...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-05-2019 10:30:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-05-2019Il nostro campione Fernando Gaviria dopo la riunione internazionale su pista a Cali, continua a lavorare con l' obiettivo di regalarci qualche bella soddisfazione al Giro d' Italia. 💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-05-2019 10:21:13

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-05-2019Ciclismo, -10 al Giro d'Italia: sorpresa, ci siamo anche noi : 🗞Il nostro partner ProfessioneFinanza è pronto a seguire il Giro d'Italia al nostro fianco!
🚴🏻‍♂️Pronti a #GRINTARE anche grazie al...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
02-05-2019 10:11:25

Message de Gent-Wevelgem du 02-05-2019"Everyone really suffered in today's Ghent-Wevelgem" - John Degenkolb 😱😵

📸 Kristof Ramon
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
02-05-2019 10:09:02

Message de Team INEOS du 02-05-2019Team INEOS will make its official racing debut on the brand new Pinarello Dogma F12 at the Tour de Yorkshire today.

Take a closer look at our incredible new bike -...
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 10:07:08

Message de Tour De Romandie du 02-05-2019PRIX DE L'URBANISME HORLOGER DE LA 1ère ÉTAPE REMIS À 12H30 À Ilnur Zakarin EN DIRECT SUR NOTRE PAGE!
2ème Prix de l'urbanisme au km 3,5 de cette 2e étape! Qui...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
02-05-2019 09:48:10

Message de Rui Costa du 02-05-2019Bom dia :)
Estamos no terceiro dia de corrida, etapa 2 da Volta a Romandia. Este é o perfil.
Vamos lá fazer o nosso melhor, como sempre.
Aquele abraço :)
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
02-05-2019 09:45:25

Message de Eschborn-Frankfurt du 02-05-2019Auch am Tag danach sind wir noch begeistert. Vom Rennen, den tausenden von Zuschauern und natürlich dem spannenden Finale. Ein ganz dickes Danke an alle, die uns unterstützt haben. Danke...
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
02-05-2019 09:35:08

Message de Team Total Direct Energie du 02-05-2019Nos coureurs partent à l'assaut du Tour du Yorkshire, une course par étapes magnifique avec des spectateurs tout au long du parcours. 🚵‍♂️🤩Après une course compliquée sur Liège-Bastogne-Liège, c'est donc...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 09:30:00

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019🏔 FELTRE
Perched on a hill, surrounded by high mountains, for centuries many roads have met at Feltre linking all the surrounding areas. Discover more >>> http://bit.ly/Feltre-EN
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 02-05-2019Notre partenaire Amino Strong complète la gamme diététique, déjà bien fournie, des Marseillais, par des acides aminés! 💪
Hang Shun HO
📸 William Cannarella
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
02-05-2019 09:20:11

Message de Hammer Series du 02-05-2019“It’s a showdown from kilometer zero” : "Wellens will try to attack. Van Avermaet is going to pull him back and then..."

Who do you think would win from a select...
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
02-05-2019 09:19:41

Message de Liam White - Cyclist du 02-05-2019Back to racing!!! This time we head to Cycling Victoria Tour of East Gippsland. Somehow I do not think the weather will be a kind as it was at Herald...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
02-05-2019 09:11:09

Message de Michael Gogl du 02-05-2019MEGA-Athmosphäre gestern in Frankfurt.

Der Plan war natürlich vollgas für John zu fahren bei seinem Heimrennen, bei dem die Strecke sogar an seinem Haus vorbeigeht. Unerwartet früh wurde das Rennen durch...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
02-05-2019 09:00:00

Message de Team Sunweb du 02-05-2019#WTDY 🇬🇧

Our Women's program are back in action at the Tour de Yorkshire tomorrow! Here's who we have lining up! 👇🏻

🇳🇴 Susanne Andersen
🇬🇧 Pfeiffer Georgi
🇫🇷 Juliette Labous
🇩🇪...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
02-05-2019 08:59:05

Message de Christian Knees du 02-05-2019New Jerseys and bikes
😍 @teamineos #pinarelloF12
But still the same #team
Looking forward to race in that kit!!
What’s your opinion about the red?? I love it and I never...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
02-05-2019 08:52:01

Dylan is als 70ste over de meet gebold in het peloton, massa sprint gewonnen door Ackermann.

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
02-05-2019 08:51:48

Komend programma van Jens:
- za 04/05 After Classics Criterium – Bavikhove (https://leiedalkoerse.be/)
- zo 12/05 – za 18/05 Ronde van Californië
(https://www.amgentourofcalifornia.com/)

Grtz,
the JDB's!

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
02-05-2019 08:50:27

Back from Liège-Bastogne-Liège and straight off to the campsite. From riding fast to living slow...It's time for pancakes on the Safari Chef by CADAC Nederland & België

De Wally'sDe Wally's
02-05-2019 08:20:45

02/05/2019 .... eindelijk weer koers ... Jelle start zaterdag as. 04/05/19 in het criterium te BAVIKHOVE.

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
02-05-2019 08:16:40

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 02-05-2019Une bonne journée hier sur le GP de Francfort avec une super 5ème place pour @hugohofstetter68 💪🏼
Place à un peu de repos avant les nouvelles échéances.
#teamcofidis #cofidismyteam @kuotacycle @suomycycling...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-05-2019 08:12:32

Message de CCC Team du 02-05-2019It’s another double day of racing today with our guys in action in 🇨🇭 and 🇬🇧!

At the Tour de Romandie, there are two categorized climbs on the 174.4km stage two...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
02-05-2019 08:10:57

Message de Arctic Race of Norway du 02-05-2019KONKURRANSE: Veidekke Bolig leter etter nabolagets ivrigste syklist! Den som skjenkes tittelen vinner en VIP-opplevelse på Arctic Race of Norway 16.–18. august 2019 for to personer. 🚴‍♀️🏡

Kjenner du noen du...
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
02-05-2019 08:04:31

Message de Karol Domagalski du 02-05-2019Wczoraj nie udało się powalczyć o najwyższe miejsca ale dziś jest nowy dzień, nowa szansa na zwycięstwo 🔥💥
Dziś kolejny wyścig kategorii UCI 1.2 Memorial Romana Siemińskiego w Raciążu (162.9km) -...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 02-05-2019❗️Save the date❗️
La présentation officielle du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine 2019 aura lieu le jeudi 16 mai ! 😁
Le parcours et les équipes engagées seront dévoilés aux partenaires et...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
02-05-2019 07:58:17

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 02-05-2019Os dejamos una completa galería de la #SantikutzKlasika disputada este miércoles en Legazpi. Una gran demostración de fuerzas de Oier Lazkano para sumar su primer éxito en Copa de España.

📸...
En voir plus

Mertz RémyMertz Rémy
02-05-2019 07:58:09

Message de Mertz Rémy du 02-05-2019Il y a 8 ans, j’étais au départ de la course débutant à Francfort avec les copains.
De bons souvenirs avec le Crabbé Toitures - CC Chevigny
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 02-05-2019Avant la diffusion ce soir de l'épisode 2, voici une dernière séance de rattrapage pour revoir l'épisode 1.

Before launching episode 2 tonight, here's your last chance to watch Episode...
Voir la vidéo

David GauduDavid Gaudu
02-05-2019 07:46:26

Message de David Gaudu du 02-05-20192ème de la première étape du Tour De Romandie
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 02-05-2019🎙" La course s'annonce difficile cette année, ce qui devrait la rendre vraiment excitante ! J’adore courir au Royaume-Uni, l’atmosphère est toujours excellente et j’ai vraiment hâte d’y être et...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-05-2019 07:30:00

Message de Giro d'Italia du 02-05-2019🏔 SAN MARTINO DI CASTROZZA
San Martino di Castrozza is a renowned tourist destination located on a large plateau at 1450 meters, immersed in the elegant nature of the Paneveggio....
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
02-05-2019 07:30:00

Message de Damiano Cunego du 02-05-2019>>>Finalmente è uscito il mio libro!<<<
Seguitemi per scoprire tutte le date del tour... si comincia con il 7 Maggio a Bergamo presso Bikefellas.
Spargete la voce! 😎💪
#purosangue
Autore Tiziano Marino
Editore Baldini+Castoldi
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 02-05-2019🎧 #UnClipped 🎧

Have you downloaded the latest episode of our podcast yet?

It features Edvald Boasson Hagen 🇳🇴who sat down for his most revealing interview yet.

Please let us know what you...
Voir la vidéo

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 07:00:13

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019We headed out with Madison Genesis rider Connor Swift earlier in the year
to have a look at this stage. #TDY
Voir la vidéo

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
02-05-2019 06:53:00

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 02-05-2019👍👍👍👍👍👍
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
02-05-2019 06:52:06

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 02-05-2019Beste fans,
Na het puike ploegwerk die Louis verrichte in de Waalse klassiekers, is hij geselecteerd bij team SUNWEB voor deelname aan de GIRO die volgende week start in Bologna.
Momenteel werkt...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-05-2019 06:41:39

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-05-2019‪Lendemain de Tour de Bretagne ! 🥳🎉‬‬

‪#TBC19 l #ThereIsNoTry ‬
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 06:39:52

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019COURSE UPDATE: Due to weather conditions, the finish in Scarborough on Saturday has been altered slightly and will be the alternative one, as used in 2017, roughly 500m before the...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
02-05-2019 06:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 02-05-2019🎂 Happy Birthday to Hideto Nakane! 🍾
🇯🇵 Oggi festeggiamo il compleanno di Hideto Nakane!
Auguri
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-05-2019 06:25:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-05-2019🎂🍾🥂. Tanti auguri di felice compleanno al nostro super Ds Simone Pedrazzini 🎉🎂🥂🍾🎈🎁🎶✨
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
02-05-2019 06:22:22

Message de Vitor Gamito du 02-05-2019Bom dia!!
O meu rescaldo do segundo dia de Portugal Tour MTB
Voir la vidéo

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
02-05-2019 06:21:36

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 02-05-2019Spin class w/ the boys
.
.
.
.
.
#cardiosesh #tourofromandie #closebutnotcloseenough #stage1 #ouch #sprint 📸 cred @bettiniphoto
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-05-2019 06:17:37

Message de Taylor When you finish @tourdebretagne you go to @buffalogrill! Eat burgers, have some good laughs, and ride the red bison out front! ❤️🐂 #goodvibez #rodeo #spreadlove pc- @jrbryon
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-05-2019 06:09:52

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-05-2019‪Join us in wishing Moniek Tenniglo a very happy birthday 🎊🥳🎊 ‬Enjoy your day Moniek!‬
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-05-2019 06:08:57

Message de UAE Team Emirates du 02-05-2019Happy birthday to Sports Director #SimonePedrazzini ! Join us in wishing him all the best! 🎂 🎉

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #HappyBirthday #Bday
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
02-05-2019 06:00:50

Message de Tour de Yorkshire du 02-05-2019Tour de Yorkshire Stage One:

🚩 Doncaster
🏁 Selby
📈 178.5km
1 x ⛰️ KOM (Baggaby Hill)
2 x 🚴‍♂️ Sprint (Elloughton, Pocklington)
📺 LIVE on ITV4
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
02-05-2019 06:00:01

Message de Belgium Tour du 02-05-2019MOMENTS OF BALOISE
Les coureurs de cyclo-cross réalisent traditionnellement très performants au Baloise Belgium Tour.
Wout van Aert et Mathieu Van der Poel, entre autres, ont obtenu d'excellents résultats au Baloise Belgium...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-05-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-05-2019TODAY 📅 It's stage two of the Tour de Romandie as the peloton head from Le Locle to Morges 🇨🇭

The stage gets underway at 13:15 CEST (21:15 AEST) ⏰

📸 Getty...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-05-2019 05:23:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-05-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro super cuoco Michele Romano 🍾🥂🎶🎂🍝
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
02-05-2019 05:00:01

Message de Florian Sénéchal du 02-05-2019🇨🇭 Tour de Romandie 🇨🇭

2️⃣ème étape - Jeudi 2 mai

🚩 Le Locle 🏁 Morges

🚦 Départ 13H15 // arrivée vers 17h20

🚲174.4 km

📺 l'équipe tv -...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
02-05-2019 05:00:01

Message de Tour De Romandie du 02-05-20192e ÉTAPE A TRAVERS LE PAYS ROMAND
+ BOUCLE AUTOUR DE MORGES.
Bernard Bärtschi, directeur du #TDR2019 est notre guide pour cette étape qu'il a dessinée:
- "Du Locle à Morges, via...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
02-05-2019 04:53:12

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 02-05-2019Eschborn-Frankfurt is the most traditional German Classic race. Springlike warm temperatures, 500,000 spectators, a huge cycling festival was celebrated in Frankfurt on German bank holiday. For the team around shooting...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
02-05-2019 04:10:14

Message de Tom Bohli Followers du 02-05-2019I like this jersey!😍
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
02-05-2019 04:06:41

Message de Tom Bohli Followers du 02-05-2019#TdR2019
Interview mit Tom auf SRF.
Danke Sina!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-05-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-05-2019ICYMI ⏪ Damien Howson sprinted to a top five finish from a select group of favourites on stage one of the Tour de Romandie 🇨🇭

Report 📰 http://bit.ly/MTS19TDR1
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30