ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
08-05-2019 23:22:09

Message de Alex Cano Ardila du 08-05-2019#colombiatierradeatletas Coldeportes
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
08-05-2019 21:52:44

Message de Taylor Surround your self with people that are constantly pushing you that encourage you to be who you are. This will not only bring you up as an individual but will...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-05-2019 20:46:28

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-05-2019#Chongming 📊

Racing kicks off tomorrow for our women's team in China 🇨🇳 It's a small but powerful team that see's 2019 world points race champion @alex_manly return to road racing...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-05-2019 20:44:43

Message de Amgen Tour of California du 08-05-201910 participations in a row for Peter ‘King of California’ Sagan: “It feels like a second home” : California is like a second home for World Champion Peter Sagan ☀️🏠...
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
08-05-2019 19:45:16

Message de Karol Domagalski du 08-05-2019Trzymajcie kciuki, będzie się działo 😎 #hurompower #beTOUGH #teamHUROM
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-05-2019 19:38:07

Message de Team Novo Nordisk du 08-05-2019"Be in the show, be a protagonist and make someone remember you were at Milano Sanremo."

Andrea Peron recalls riding four in the breakaway at the 2019 edition of the Italian...
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
08-05-2019 19:24:41

Message de Rachel Neylan du 08-05-2019'Sweat, smile and repeat'! 💙🧡...... Good recovery after Czech now back to a little training block in Lucca before heading to Spain for @uci_wwt Bira, the last race of...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-05-2019 19:13:52

Message de Luis Ángel Maté du 08-05-2019Últimos días de entrenamiento antes del @amgentoc 🇺🇸 por California y Nevada entorno al Lake Tahoe, gracias a la bici y al ciclismo por enseñarme sitios como estos.
⚪️🔴🔆 #cofidismyteam
〽️
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 08-05-2019Bennett. Breschel. Brown. Caicedo. Carthy. Dombrowski. Kangert. Modolo. #Giro we’re ready for you.

Hear from each rider and take away some of our romance with the Giro d'Italia . Food...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
08-05-2019 19:09:12

Message de Greg Van Avermaet du 08-05-2019Klik op de foto en vind hem leuk!
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-05-2019 18:42:12

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-05-2019La relève est là ! 👶🏆

Bravo à Damien, Nathan, Alexis et Antoine du VCP Loudéac pour ce titre de Champions de Bretagne Juniors du contre-la-montre par équipes acquis de fort...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
08-05-2019 18:30:00

Message de Rund um Köln du 08-05-2019Coole Idee – wie wäre es mit einer Kaffee-Verpflegungs-Station am Schloss Bensberg? Wer bringt Zeit mit?
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
08-05-2019 18:27:14

Message de Fans de Marvin Tasset du 08-05-2019Next race dimanche ⬇️🐗
La Flèche Ardennaise 2019, 179,7 km (159,7 km + 2 circuits locaux) 🙌🙌
#FA2019 #ComeOnMarvin #CyclingTeamWallonieBruxelles
https://www.facebook.com/FlecheArdennaise/
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-05-2019 18:25:06

Message de CCC Development Team du 08-05-2019Stanisław Aniołkowski: „Moja forma po Karpackim Wyścigu Kurierów jest bardzo dobra” | Kolarstwo szosowe, Tour de France, Tour de Pologne - naszosie.pl : Na wieczór też przygotowaliśmy dla Was krótką...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
08-05-2019 18:22:13

Message de Fans de Marvin Tasset du 08-05-2019La Flèche Ardennaise 2019, itinéraire horaire et road book ⏰📒 #FA2019 #ComeOnMarvin
https://www.fleche-ardennaise.be/fr/fa/race/roadbook
Photo: FB Flèche Ardennaise
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-05-2019 18:21:38

Message de Rally UHC Cycling du 08-05-2019"Inspired Bikes" are built and on their way to the Amgen Tour of California. Can you guess this year's themes?
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
08-05-2019 18:17:04

Message de Giro d'Italia du 08-05-2019#Giro d'Italia Grande Partenza operations kick off from Bologna >>> https://bit.ly/2DVahZ4
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-05-2019 18:11:58

Message de Israel Cycling Academy du 08-05-2019As the riders land in Bologna, our Giro 2019 journey is officially underway - opening up with our press conference today team manager Kjell Carlström says that “our objective will...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
08-05-2019 18:00:45

Gerne teile ich euch den nächsten Teil meines Saisonprogramms mit:

24. - 26. Mai Tour de l'Ain
01. Juni Grand Prix de Plumelec
02. Juni Les Boucles de l'Aulne

Bryan CoquardBryan Coquard
08-05-2019 17:45:26

Message de Bryan Coquard du 08-05-2019La coupure est déjà loin, je mange les kilomètres en alternant soleil et pluie avec un zeste de vent ! 😅
Cap sur les 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
08-05-2019 17:45:11

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 08-05-2019Our next stage race Rhône Alpes Isère Tour 🇫🇷 (UCI2.2) is just around the corner.

#RAIT2019
#TeamWGG #RideForAntoine

The selection:
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
08-05-2019 17:24:58

Message de Rudy Molard du 08-05-2019Quelques jours de vacances qui font de bien après cette première partie de saison.
Bilan:
🔸3 top 10 au général sur mes 3 premières courses de la saison, dont une...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
08-05-2019 16:45:30

Message de Route Adélie de Vitré du 08-05-2019Bravo au premier licencié de notre association Johanny pour sa belle course lors du grand prix de Val d’Izé
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
08-05-2019 16:42:32

Message de Toms Skujiņš du 08-05-2019Did you get the latest newsletter? If not then all you got to know is that we made something special for @amgentoc. Limited edition t's for y'all. Get them on...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
08-05-2019 16:29:07

Message de Geraint Thomas du 08-05-2019Pyrenees recon done and dusted🏔👍
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
08-05-2019 16:24:09

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 08-05-2019I have been very lucky to have had some great teachers in my life. In elementary, high school, and even university, I had a few people in my scholastic...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-05-2019 16:01:46

Message de Israel Cycling Academy du 08-05-2019ICA press conference before the start of the Giro d’Italia 2019
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
08-05-2019 16:00:01

Message de Cyclassics du 08-05-2019Tagge deinen Bike-Buddy den du bei den diesjährigen EuroEyes CYCLASSICS hinter dir lässt!
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-05-2019 15:56:52

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-05-2019➡️🇫🇷 Comenzamos este jueves nueva prueba en Francia con la Rhone Alpes Isere Tour #RAIT2019.

🚵‍♂️ Cuatro etapas con repechos y montaña para un bloque muy joven, ninguno por encima...
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
08-05-2019 15:51:15

Message de Fabien Doubey du 08-05-2019J-4 : RDV dimanche à Binche 🇧🇪 avec toute l’équipe Wanty-Gobert Cycling Team!

#binchefeteletour #teamwgg #fanday
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-05-2019 15:45:42

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-05-2019Waarom wielrenners zoveel koolhydraten eten?🍝
Onze voedingsdeskundige Nancy legt het uit!⤵️
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-05-2019 15:36:36

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-05-2019🍀 Vainqueur à trois reprises cette saison, dont le premier Classement Général de sa carrière, Lorrenzo Manzin emmènera les #MenInGlaz du Vital Concept - B&B Hotels sur le #GPSomme, dimanche...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-05-2019 15:33:28

Message de Tour of Utah du 08-05-2019Shout out to riders participating in the AMGEN Tour of California! It’s going to be a great week, and we can’t wait to see who comes out on top!
-
#AmgenTOC #TOU2019...
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-05-2019 15:29:54

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-05-2019😫 Caras de sufrimiento en el final de la primera etapa de Bidasoa Itzulia-Vuelta al Bidasoa. La llegada a IrriSarri Land ha dejado un sexto puesto del malagueño Carmelo Urbano...
En voir plus

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 08-05-2019⏳ J-16... 1️⃣6️⃣ jours avant la première étape du Tour de l'Ain ! Vous-rappelez vous de la 16ème édition? C'était en 2004... le vainqueur était français, il a mis un...
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
08-05-2019 15:16:00

Message de Brabantse Pijl du 08-05-2019"I kept playing the final sprint in my head and I couldn't catch sleep that night. It was such a special day for me." -Sofie De Vuyst 🥇🚴‍♀️
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
08-05-2019 15:08:23

Message de Emanuel Buchmann du 08-05-2019some shooting at home-already for #letourdefrance with #swr #ard #one
.
cooking with my @boracookingsystems 😊

#boracookingsystems #cookingrevolution #bora #boraprofessional #borabora #tepanyaki #hansgrohe #borahansgrohe
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
08-05-2019 14:50:53

Message de Marco Marcato du 08-05-2019☺️☺️☺️
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-05-2019 14:48:30

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-05-2019Prize draw: Win a team jersey : It’s not long until the first Hammer Series race of the season - Hammer Stavanger 🚲🔨

To get ready for the event, you...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-05-2019 14:47:51

Message de UAE Team Emirates du 08-05-20194️⃣ In a team full of young guns we present the most experienced rider in our Giro d'Italia team - the evergreen Marco Marcato who will captain the squad over...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
08-05-2019 14:38:16

Message de BinckBank Tour du 08-05-2019Op zaterdag 17 augustus, de voorlaatste dag van de BinckBank Tour, zal er een individuele tijdrit van ongeveer 9 km gereden worden in hartje Den Haag. Werelduurrecordhouder Victor Campenaerts heeft...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-05-2019🇮🇹 Giro J-3 🇮🇹

Les déclas d'Arnaud Démare, Valentin Madouas et Sébastien Joly ⤵
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
08-05-2019 14:30:57

Message de Christian Knees du 08-05-2019First little spin at Italy 🇮🇹 #Giro
#ckcycling #cycling #teamineos @ Giro d'Italia
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
08-05-2019 14:27:42

Message de Giro d'Italia du 08-05-2019Everything is ready for the great opening of 102nd Giro in Bologna! Let’s celebrate this epic first stage with NAMEDSPORT> and its amazing Sport Bottle. Get this limited edition together...
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
08-05-2019 14:20:48

Message de Fan Club Ben Gastauer du 08-05-2019un cinquième Giro pour Ben Gastauer : Aujourd'hui Ben est parti pour l'Italie où il va participer à partir de samedi à son cinquième Giro d'Italia. Voici un extrait du...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
08-05-2019 14:14:28

Message de Trek-Segafredo du 08-05-2019Tour de Yorkshire: stage 2 in images | Trek Race Shop : 📷 GALLERY

Relive the second, grueling stage at the Tour de Yorkshire → https://bit.ly/2LsDcKl
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
08-05-2019 14:14:18

Message de Österreich Rundfahrt du 08-05-2019Freitag um diese Zeit wird es nicht mehr im Dunkeln liegen, wo die Österreich Rundfahrt 2019 entlang fährt. Verfolgt die Pressekonferenz zur Streckenpräsentation live auf Alpentour TV ab 12:30!
Foto: EXPA...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-05-2019 14:13:08

Message de Amgen Tour of California du 08-05-2019FOUR MORE DAYS 👏🏼👏🏼👏🏼 #AmgenTOC 2019 is right around the corner 👀
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-05-2019 14:08:17

Message de Amgen Tour of California du 08-05-2019Learn More: https://www.amgentourofcalifornia.com/

Watch the full 2019 Preview Show and discover the pre-race favorites, key stages and full details on the 773-mile course with 25 King of the Mountain Climbs and...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-05-2019It’s almost time for the first Grand Tour of the year!

Are you inspired by the Giro d'Italia and want to head out for a ride yourself? There’s a broad range...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-05-2019 13:50:09

Message de Amgen Tour of California du 08-05-2019As we head into the 14th edition of the Amgen Tour of California, who will make history this May?

Learn more: https://amgentourofcalifornia.com
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
08-05-2019 13:24:55

Message de Hincapie Racing du 08-05-2019Living the dream with @ride100percent.
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
08-05-2019 13:23:14

Message de Tour of Norway du 08-05-20192⃣0⃣ days to go until #TourofNorway! 🇳🇴
Which stage will we see you at? 😃
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
08-05-2019 13:22:04

Message de Ondřej Cink du 08-05-2019My favourite energy from Sponserfood.cz Sponser for high intensity training 🚴‍♂️💨🚀💥
#powergums #sponserfoodcz #energy #highintensitytraining #cycling #fullgasmtb #mtb #training
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
08-05-2019 13:12:17

Message de Ronde van Vlaanderen du 08-05-2019Those magic Ronde van Vlaanderen moments! 😍🤩

📸 Kristof Ramon
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-05-2019 13:09:13

Message de CCC Development Team du 08-05-2019Kamil Małecki: ten wyścig chcemy pojechać mądrze : Kamil Małecki udzielił wywiadu Onet Sport, w którym opowiada między innymi o CCC TOUR Grody Piastowskie 👇🚴‍♂️💪🔥👇
https://sport.onet.pl/kolarstwo/kamil-malecki-ten-wyscig-chcemy-pojechac-madrze/s69b4hm
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-05-2019 13:08:36

Message de Rally UHC Cycling du 08-05-2019Living moderately with Emerson Oronte : Ever wonder what makes a Rally UHC Cycling rider tick? In our first Reason to Ride profile, we take a look behind the scenes...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-05-2019 13:02:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-05-2019🇮🇹Giro d'Italia - La formazione ufficiale | The Official line-up!
🚴🏻‍♂️@Marco Canola Juan José Lobato Nicola Bagioli Sho Hatsuyama IVAN SANTAROMITA Damiano Cima Giovanni Lonardi Hiroki Nishimura
🗞Qui la notizia completa:...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-05-2019 12:52:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-05-2019La Corsa Rosa, sarà per noi un giro pieno di colori, tanti colori, un arcobaleno di colori perché l' effetto che i nostri corridori daranno ai loro Supporters sarà di...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-05-2019 12:50:51

Message de Team Bahrain Merida du 08-05-2019teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team will attend with six riders, but with a strong lineup for the team debut at AMGEN Tour of California 2019. AMGEN Tour of...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-05-2019 12:48:00

Message de Tiago Machado du 08-05-2019Continua a preparação por Sierra Nevada, hoje mais um dia de trabalho duro... 120km e 3200mt 👌 amanhã ha mais 🙈😅
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
08-05-2019 12:36:02

Message de Tour de Yorkshire du 08-05-2019We want to send a special thank you message out to the 1,500 Tour Makers who gave up their time over the last week to support the Tour de Yorkshire....
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
08-05-2019 12:21:38

Message de Boucles de la Mayenne du 08-05-2019Cette année encore les agents de la Gendarmerie Nationale seront là pour sécuriser les #boucles53 ! Rdv du 6 au 9 juin !
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-05-2019 11:46:05

Message de UAE Team Emirates du 08-05-2019We're excited to be at the Amgen Tour of California for the biggest race in the USA! 🇺🇸

Tadej Pogačar 🇸🇮
Jasper Philipsen 🇧🇪
Rui Oliveira 🇵🇹
Kristijan Đurasek 🇭🇷
Vegard Stake Laengen 🇳🇴
Roberto...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
08-05-2019 11:45:16

Message de Felix Großschartner du 08-05-2019#aeroiseverything
.
.
.
(c)specialized
En voir plus

Enrico BarbinEnrico Barbin
08-05-2019 11:28:26

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
08-05-2019 11:16:54

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 08-05-2019Zwift entra a far parte della famiglia del Giro d'Italia - Giro d'Italia 2019: Sito Ufficiale : La Bardiani-CSF domani farà il suo debutto virtuale su Zwift 🤩
Enrico Barbin,...
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
08-05-2019 11:04:51

Message de Damiano Caruso du 08-05-2019Luigi Polizzi Pedale Ibleo Ragusa
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
08-05-2019 11:01:46

Message de Prudential RideLondon du 08-05-2019"The perfect opportunity for newer and younger cyclists to take part in their first mass-participation cycling event."

Prudential RideLondon-Surrey 19 is back for a second year.

More info➡️ http://bit.ly/PRL192019

#RideLondon
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-05-2019✅ Oui / Non ❌ - Silvan Dillier / Mathias Frank

Après le Tour de Romandie, nous retrouvons nos deux suisses, Silvan Dillier & Mathias Frank, pour une interview ✅...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-05-2019 10:59:16

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-05-2019#WallpaperWednesday 📲 It's that time of the week again!

Treat yourself to a new MTS wallpaper for you phone ✨

📸 Getty Images
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-05-2019 10:55:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-05-2019L' apripista per Gaviria lo ha già fatto in Argentina. Si altri palcoscenici, con altri avversari. Al Giro tutto sarà più difficile, ma confidiamo che potrà dare il massimo...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
08-05-2019 10:47:01

Message de Diana Peñuela du 08-05-2019Fue una semana hermosa de recargar energía, de ser consiente, de mirar atrás agradeciendo todo lo bueno y aprendiendo de lo malo.
Ya estoy en casa, en las montañas que...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
08-05-2019 10:45:38

Message de Brenton Jones du 08-05-2019Today’s office for a nice morning ride 👌🚴🏻‍♂️ 140km before 12pm, now time for some recovery before an afternoon core session 👊
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
08-05-2019 10:30:59

Message de Gent-Wevelgem du 08-05-2019Did you know Alexander Kristoff produced a maximum power of an incredible 1.432 watts in his final sprint towards victory? Beastmode! 😱🐻

📊 Velon CC
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-05-2019 10:07:42

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-05-2019🎙 De mooiste verhalen vanuit het hart van Team Jumbo-Visma
👚 De Giro en kopman Roglic

Beluister onze nieuwste #everydayriding podcast hier👉🏼 http://po.st/RzaK8s
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-05-2019 10:07:23

Message de Team Sunweb du 08-05-2019🚨 We're excited to announce the signing of Casper van Uden to our Development program from 2020! 🙌🏻

🗣"Within the team it feels like one big family and everyone motivates and...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-05-2019 10:00:03

Message de CCC Development Team du 08-05-2019Oto i pytania w naszym konkursie 😎🚴‍♂️😏Odpowiedzi wpisujcie w komentarzu pod postem ⌨️💻📱Macie czas do 16:00 🕓 Miłej zabawy 😉

1️⃣Kto wygrał Wyścig Szlakiem Grodów Piastowskich w 2018 roku?
2️⃣Ilu zagranicznych kolarzy...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 08-05-2019📣📣
¡¡Muy buenos días!!
Tenemos nuevo vídeo de #PlayVCV🎥
Hoy, entrevista a un ex-ciclista profesional y actual Conductor de la #VCV🚴‍♂️ quién está con nosotros desde 2016.

¡¡Gracias Javier Benitez por acompañarnos en...
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-05-2019We know it’s not yet #ThrowbackThursday but exactly one year ago, this happened! 😍

On an uphill finish in the Sicilian city of Caltagirone, Belgian Lotto Soudal rider Tim Wellens powered...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
08-05-2019 09:51:04

Message de Philippe Gilbert du 08-05-2019My top 10 places throughout the years in the one day races and it's not over yet! #Season17
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 08-05-2019ROUBAIX CHALLENGE FRANCE BMX 2019 PRÉSENTATION GUIDE COMPÉTITION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : BMX CHALLENGE FRANCE ROUBAIX 2019 - Le Challenge France de BMX à Roubaix sur...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
08-05-2019 09:42:16

Message de Jens Debusschere Fans du 08-05-2019Het BK komt stilletjes aan dichterbij.
Niet aarzelen, inschrijven maar!!

Grtz,
the JDB's!
👊👊👊

P.s.: delen is welkom!
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
08-05-2019 09:40:00

Message de Burgos BH du 08-05-2019El Burgos BH encara la Vuelta a Madrid con un potente bloque – BURGOS BH : 📣 ALINEACIONES 📣

▶️ El equipo afronta desde este viernes La Vuelta a Madrid 2019,...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
08-05-2019 09:30:00

Message de Movistar Team du 08-05-2019🇮🇹🚴‍♂️🔍 Fancy having all info you need for the Giro d'Italia into one single image? Here's our Quick Guide. Available as a PDF (4MB) here ➡️ movte.am/GuiaVisG19

📙 There's plenty of...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-05-2019Here is our team for the first Grand Tour of the year, the Giro d'Italia!

Thanks to everyone who helped us "assemble" our #Giro102 squad!

Details: http://bit.ly/2LwfTzn
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
08-05-2019 08:42:03

Message de Florian Sénéchal du 08-05-2019🇮🇹 Giro Italia 🇮🇹

J-3
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-05-2019 08:40:56

Message de UAE Team Emirates du 08-05-2019⌚️Just 4 days till Giro d'Italia ! We present our other speedy Colombian Sebastian Molano - the youngest rider in our Giro squad and a key part of the...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
08-05-2019 08:33:02

Message de Mario Cipollini du 08-05-2019Come ogni pomeriggio, leggo le notizie di ciclismo su tuttobiciweb.it (non voglio fare pubblicità al sito) e ho visto l’intervista a Beppe Martinelli.
Sono rimasto molto colpito dalle sue parole.
Mi chiedo...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-05-2019Engineered to perfection by our long-time partner Vermarc and made of only the best materials used by the Deceuninck – Quick-Step riders, this classy, limited-edition Wolfpack kit is available on...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
08-05-2019 08:23:08

Message de Kilian Frankiny du 08-05-2019Am Sonntag endete die Tour De Romandie, bei welcher unser Team mit zwei Etappensiegen und dem 5. Gesamtrang von David Gaudu brillierte. Auf der ersten Etappe erwischte ich einen...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 08-05-2019Een toffe tocht door Zeeland fietsen met onze renners en ploegleiders, en na afloop je fiets weer piekfijn schoon krijgen in de speciale CSU wasstraat?! Het kan door gratis mee...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
08-05-2019 08:09:52

Message de Tour de Yorkshire du 08-05-2019💪 Wake up with determination, go to bed with satisfaction 💪

CCC-Liv Team Marianne Vos #WTDY #Champion

📸©️ TDY/SWPix
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-05-2019 08:08:15

Message de Team Bahrain Merida du 08-05-2019🚨 We are proud to support the cycle safety campaign launched by Nokia Mobile and ACCPI Associazione Corridori Ciclisti Professionisti Italiani 🙌🏻 🚴🏻‍♂️
#ItsAbouUs #BAHRAINMERIDA🇧🇭 #RespectForCyclist #Giro
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 08-05-2019📌 Du 14 au 19 mai ➡️ 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France
🚴‍♂️ Composition de l'équipe / line up :
Evaldas Siskevicius
Eduard Grosu
Ramunas Navardauskas
Mauro Finetto
Przemyslaw Kasperkiewicz
Romain Combaud
Julien...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
08-05-2019 08:02:16

Message de Hammer Series du 08-05-2019We are just a few weeks away from the start of Hammer Stavanger 2019. Let's get to know the local hero Alexander Kristoff a little bit better.

#HammerSeries #HammerStavanger
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-05-2019 08:01:45

Message de CCC Team du 08-05-2019CCC Team Cookbook - Saffron Risotto - CCC Team : FEATURE: CCC Team Cookbook - Saffron Risotto.

We’re off to 🇮🇹 for #Giro102 #Giro and so it only makes sense...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-05-2019 08:01:25

Message de La Vuelta du 08-05-2019⚡️ El final + viral: ¡Los Machucos. Monumento Vaca Pasiega se impone en la ronda 4!

🏁 Etapa 13: durísima etapa con siete puertos en el menú: cuatro de 3ª,...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-05-2019 08:00:01

‼Uwaga konkurs‼
Tak, jak obiecywaliśmy - podajemy szczegóły 😎🚴‍♂️💪 Aby zgarnąć jeden z bidonów, trzeba będzie odpowiedzieć na 7 pytań, które podamy dziś w samo południe 12:00. Na odpowiedzi czekamy do...

Team CofidisTeam Cofidis
08-05-2019 08:00:00

Message de Team Cofidis du 08-05-2019Passionné(e)s de vélo ? Suivez la saison cycliste avec nous et découvrez les coulisses de l'équipe en rejoignant notre compte Instagram 👉 www.instagram.com/teamcofidis
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 08-05-2019Hoog tijd voor een nieuwe [Q&A]! Ditmaal beantwoorden onze renners de vraag 'wie is de meest onderschatte renner bij ROC?'

Akkord met hun antwoorden? En wie is dat volgens jou? 🤔

**

It's...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-05-2019 07:09:00

Message de The Tour Of Britain du 08-05-2019OVO Energy Tour Series begins on Thursday! : Want to watch some fun, fast and FREE cycle racing this month?

The Tour Series returns for its 11th edition on Thursday!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-05-2019 06:55:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-05-2019Lui che predilige le gare a cronometro ci darà il tempo per imbastire il treno per le volate di Gaviria. Si perché poi nel suo paese, la Svizzera🇨🇭, i treni...
En voir plus

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
08-05-2019 06:35:00

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 08-05-2019ℹ️NEW WEBSITE‼️
ℹ️NEW DOMAIN NAME‼️

Discover our new Website:

www.skodatour.lu
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
08-05-2019 06:34:22

Message de Rinaldo Nocentini du 08-05-2019Dopo una bella e lunga colica renale, venerdì si torna nelle strade della Spagna ... 🚴🏻‍♂️💪🏻
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-05-2019 06:32:57

Message de Team Bahrain Merida du 08-05-2019#BAHRAINMERIDA🇧🇭 team and its fans wish His Highness Sheikh Nasser Bin Hamad Al Khalifa a very happy birthday!
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-05-2019 06:00:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-05-2019🎁Tanti auguri al nostro DS Alessandro Donati!
🚴🏻‍♂️Happy Birthday to our Sports Director Alessandro Donati!
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
08-05-2019 05:56:00

Message de Tour de Suisse du 08-05-2019Etappensieger-Interview mit Soren Kragh Andersen : Gagner l’étape reine de la première échappée ? Søren Kragh Andersen a réussi cet exploit l'année dernière. Maintenant dans l'interview exclusive du vainqueur :
Team...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
08-05-2019 05:00:01

Message de Rund um Köln du 08-05-2019Cool. Ab Samstag gibt's die Prolog-Strecke des Giro d'Italia auch bei Zwift. Mit wem willst Du Dich auf dem Kurs in Bologna messen?

Fehlt jetzt nur noch Schloss Bensberg und der...
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30