ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Rafał MajkaRafał Majka
09-05-2019 23:29:48

Message de Rafał Majka du 09-05-2019Ciao tutti !!
Ciao Bologna !!
Ciao Giro !!

W weekend rozpoczynam #giro102 Dziękujemy za gorące przyjęcie w Bolonii 😎👏🏻🔝 W sobotę ruszam do swojego czwartego Giro d'Italia , trzymajcie kciuki za...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 09-05-2019Le moment de tous les possibles...

#Giro #allezALM
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
09-05-2019 22:37:10

Message de Drapac Cycling du 09-05-2019We’re back racing tomorrow in Australia’s hardest one day race; the Grafton to Inverell. #MoreThanACyclingTeam
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-05-2019 22:35:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-05-2019An evening presentation for the Giro d’Italia.

📸 LaPresse
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-05-2019 21:56:07

Message de BORA-hansgrohe du 09-05-2019Thank you Bologna, for the warm welcome for the #BORAhansgrohe guys at the Giro d'Italia team presentation this evening.

Our squad: Pascal Ackermann | Cesare Benedetti | Davide Formolo |...
Voir la vidéo

Richard CarapazRichard Carapaz
09-05-2019 21:53:57

Message de Richard Carapaz du 09-05-2019Dentro de poco estamos ya rodando en el #Giro102 hoy presentación #MovistarTeam 💪🏽💪🏽😊
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-05-2019 21:46:26

Message de Trek-Segafredo du 09-05-2019Signing back in | Trek Race Shop : "I spent six years living and racing in the USA before joining Trek-Segafredo this season, and when I arrived in Asheville three...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
09-05-2019 21:45:07

Message de Cesare Benedetti du 09-05-2019Hard times to come #giro102

Repost from @spinazze_group
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 21:42:54

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team presented in front of an incredible crowd in Bologna.
Vincenzo Nibali
Valerio Agnoli
Grega Bole Official
Damiano Caruso
@AndreaGarosio
@korenkristijan
@AntonioNibali
Domenico Pozzovivo
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-05-2019 21:42:44

Message de Astana Pro Team du 09-05-2019Astana Pro Team at the team’s presentation of the Giro d’Italia 2019 in Bologna!

Giro d'Italia
#Giro
#AstanaProTeam

📷 Gettysport
En voir plus

Marco CanolaMarco Canola
09-05-2019 21:39:10

Marco CanolaMarco Canola
09-05-2019 21:38:36

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 21:30:53

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019Presentazione del Giro d' Italia, in mondovisione al nostro Gaviria gli chiedono se punterà alla maglia ciclamino e lui risponde "non lo so, penso di no !!!". Probabile che punti...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-05-2019 21:21:50

Message de Giro d'Italia du 09-05-2019Quelle nuit incroyable à Bologne pour la présentation des équipes, merci d'être avec nous !
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
09-05-2019 21:18:52

Message de Marco Canola fans club du 09-05-2019Vai Marco 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ a tuttaaaa 💪💪💪💪🍀🍀🍀
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
09-05-2019 21:07:31

Message de Davide Cimolai du 09-05-2019Grazie Bologna 🇮🇹
#Giroditalia
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 21:06:56

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🎥 What a warm welcome for Vincenzo Nibali and #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys in Piazza Grande at the team presentation 👏🏻👏🏻👏🏻
Grazie Bologna!
Voir la vidéo

Wouter WippertWouter Wippert
09-05-2019 21:04:01

Message de Wouter Wippert du 09-05-2019One week till its time for action again in the North of France 🇫🇷. #racetime #evorevolution #greenteam #fullgas #racing #shareyourride #teamwork #biketeam #evopro #mavic #yellowshoes #bikeshare
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
09-05-2019 21:01:45

Message de Jan Polanc-Polde du 09-05-20192 days before start of 102. Giro d'Italia 2019 💪💪💪

Grazie, thank you, hvala...za slike našega šampiona 📸-->Lawrence Lollo Cozzutto #RadioBellla & #Monella #GiorgioVolpato 🔝✔

Jan Polanc-Polde nosi na slavnostnem Giru...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 20:56:56

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019An amazing evening at the team presentation in Bologna, Saturday can’t come around quick enough for us or our fans
#yallaacademy #yallagiro
📸 @bettiniphoto , @noa_arnon , @nigel_g_kelly @ Bologna, Italy
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
09-05-2019 20:51:23

Message de Movistar Team du 09-05-2019👋🇮🇹 #Giro teams' presentation 🤗 #RodamosJuntos
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
09-05-2019 20:50:47

Message de CCC Development Team du 09-05-2019Ups... nasi kolarze wzięli wszystko, co było do wzięcia na kryterium w Legnicy 😅🚴‍♂️🔥💪 O tym, jak przebiegała rywalizacja w Legnicy opowiedzieli Kamil Małecki, Michał Paluta i Stanisław Aniołkowski 📝👉...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 20:30:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019Presentazione del Giro d' Italia a Bologna, supporters sul posto e quelli a casa ci regalano foto del nostro team. 📷 Esposito e Tommy Tano.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-05-2019 20:27:53

Message de UAE Team Emirates du 09-05-2019🇮🇹 Team Presentation Giro d'Italia!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #Giro102
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-05-2019 20:26:41

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-05-2019Pre #giro ride: Gallery by Kathrin Schafbauer : https://teamkatushaalpecin.com/news/giro-gallery-first-kilometers-italian-roads
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-05-2019#Giro102 is coming: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2225/giro-d-italia-press-conference
Photo: GettySport
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
09-05-2019 20:22:12

Message de Olivier Le Gac du 09-05-2019Bonsoir !

En route pour Bologne et le départ du 102 ème Giro d'Italia 🇮🇹

Je suis très heureux et motivé de disputer mon 5 ème grand Tour.

Je me suis bien préparé...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-05-2019 20:15:05

Message de CCC Team du 09-05-2019‪Whose ready for the Corsa Rosa 💕?! ‬

‪#Giro team presentation, ✔️. Just one more day to go and then it’s time to race! ‬

‪#RideForMore ‬
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
09-05-2019 20:12:16

Message de Team Androni Giocattoli du 09-05-2019A Bologna le squadre sfilano sul palco del Giro d'Italia. Emozione rosa! I nostri sono pronti! #AndroniGiocattoliSidermec
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-05-2019 20:03:12

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-05-2019Giro d'Italia team presentation!
Un onore esserci pronti a #GRINTARE!
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
09-05-2019 20:02:40

Message de Hubert Dupont du 09-05-2019twitter.com : “🇮🇹 @giroditalia 🎙@tonygallopin : « Je suis sensible à l’histoire du cyclisme, mon but sera de remporter une étape ici après celles sur @LeTour et @lavuelta . »...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-05-2019From the 🏄‍♂️ to the 🏔️ lined with our home fans, California is one of our favorite places to race. Amgen Tour of California is no vacation, though, so...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-05-2019 19:40:22

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-05-2019California Dreamin' ... we are of course. Amgen Tour of California kicks off Sunday: our roster:
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 19:30:17

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019Live from Bologna
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-05-2019 19:28:31

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-05-2019🙌🏻 Ci siamo!!!!
📺 RaiSport 2, alle Ore 21:30 per vedere gli #OrangeBlue sul palco del Giro d'Italia!

#GRINTARE👇🏻
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 19:17:40

We will be back Live at the Giro team presentation when proceedings begin!

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-05-2019 19:07:11

Message de Giro d'Italia du 09-05-2019Suivez en direct la présentation des équipes du Giro d'Italia 2019 sur Facebook ou ici � http://www.giroditalia.it/fr/route-2019/
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
09-05-2019 18:44:37

Petit Flash Back en 2018 ! La dernière étape avec l'assistance course L'Echappée #boucles53 ! Merci Eddy Trohel !

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
09-05-2019 18:42:46

Message de Sean De Bie supporters du 09-05-2019Met trots laten Sean en Sofie weten dat het kleine broertje van Lara is geboren.
Welkom in ons leven.
:-)
En voir plus

António CarvalhoAntónio Carvalho
09-05-2019 18:38:11

Message de António Carvalho du 09-05-2019Boa tarde ...

Vocês já acompanham a página @BikeFantasy ???

Eu já fiz as minhas escolhas para o top 3 para o Giro de Itália, bem como o melhor Sprinter.

Tu que gostas...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
09-05-2019 18:30:00

Message de Rund um Köln du 09-05-2019Wer macht in diesem Jahr das Rennen? Auf der Startliste in der Reihe der «Conti-Teams» steht unter anderem das BIKE AID Pro Cycling Team. Was können die Jungs am 2....
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
09-05-2019 18:09:36

Message de Hubert Dupont du 09-05-2019twitter.com : “❗ SAVE THE DATE ❗ #Giro d’Italia 2019 Teams’ Presentation! | #Giro d’Italia Team Presentation! | Presentación de los equipos del #Giro d'Italia 2019! | Présentation des équipes...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-05-2019 18:08:16

Message de Trek-Segafredo du 09-05-2019May 9, 2011

On Monday, the 9th of May, our teammate and friend Wouter Weylandt died after crashing on the descent from the Passo del Bocco, the main climb in the...
En voir plus

Bruno ArmirailBruno Armirail
09-05-2019 17:58:24

Message de Bruno Armirail du 09-05-2019Heureux de vous annoncer ma prolongation jusqu’à fin 2021 avec @equipegroupamafdj.
Merci à eux pour la confiance qu’ils m’accordent 😊
📸 @marionzimine
#equipegroupamafdj #groupama #fdj #prolongation #giro #giroshoes #oakley #happy #sport2000pouzac
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-05-2019 17:52:45

Message de Astana Pro Team du 09-05-20192️⃣ days before the start of 🔜 #Giro
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-05-2019 17:51:48

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-05-2019Pre #giro training: Gallery by Kathrin Schafbauer : https://teamkatushaalpecin.com/news/giro-gallery-first-kilometers-italian-roads
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
09-05-2019 17:51:38

Message de Davide Cimolai du 09-05-2019Lego Cimo 😎
#giroditalia
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
09-05-2019 17:42:27

Message de Audrey Cordon-Ragot du 09-05-2019Et si on roulait ensemble le Mercredi 29 mai prochain sur le parcours des Championnats de France ? 😉🇫🇷

Le Département de Loire-Atlantique et la Fédération Française de Cyclisme (FFC) invitent...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 17:31:05

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019teambahrainmerida.com : Bologna (Italy), May 9th – Bahrain Merida Pro Cycling Team captain Vincenzo Nibali shared his pre-race thoughts at the press conference, that he attended together with TBM General...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
09-05-2019 17:22:55

Message de Michael Kolar du 09-05-2019Having fun in the snowy last stage @spdhi Slovak Enduro series this weekend 🤘 off to @bikeparkpohorje this weekend to step up my game for the upcoming @ceskaenduroserie held in...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
09-05-2019 17:18:16

Message de Christian Knees du 09-05-2019Counting down the days to @giroditalia starts. The calm before the storm 🤘🏻👌🏻👍🏻
#ckcycling #cycling #teamineos @ Bologna, Italy
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 09-05-2019J-2️⃣2️⃣ avant le GPPM 2019 : 22, c'était aussi l'âge de Laurent FIGNON lorsqu'il a gagné le Grand Prix de Plumelec en 1983, ce qui en fait l'un des plus...
En voir plus

Ivan Basso OfficialIvan Basso Official
09-05-2019 17:15:07

Message de Ivan Basso Official du 09-05-2019Io vado al @giroditalia ...TAI❤️
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
09-05-2019 17:06:04

Message de Gent-Wevelgem du 09-05-2019❗️Deadline alert❗️
The organizers of "The heroic Tour of the Battlefields" close the registrations on 31 May.
Don't miss your chance to write history!
Info: www.wielerroem.com
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
09-05-2019 17:05:28

Message de Amgen Tour of California du 09-05-2019California is like a second home for World Champion Peter Sagan ☀️🏠 This will be Sagan’s 10th #AmgenTOC and he hasn’t missed one since he turned pro! How awesome?! Read...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 17:03:24

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019The official team presentations for the Giro will be later this evening, but as an early teaser - here’s our guys who are going to put themselves through hell for...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
09-05-2019 17:00:01

Message de André Greipel du 09-05-2019Vielleicht seid Ihr ja am Sonntag 12.05.19 in der Gegend & schaut mal im Lions-Zirkuszelt auf dem Parkplatz „De Bütt“ vorbei.

#wirsindhürther
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
09-05-2019 17:00:00

Message de Le Tour de France du 09-05-2019Experience Le Tour de France in California on the legendary Mt. Baldy course, one month from today!

Secure your bib now 👉 http://bit.ly/2GRSow7

#letape
#letapecalifornia
L'Etape California by Tour de France
Voir la vidéo

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
09-05-2019 16:58:34

Message de Marcus Burghardt du 09-05-2019Firmen Event KS/AUXILIA Rechtsschutz

Meine Finger sind 🤞🤞🤞🤞 dass es nächste Woche Sonne und blauen Himmel hat.

#event #teambuilding #firmenevent #guide #speaker
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
09-05-2019 16:53:24

Message de John Degenkolb du 09-05-2019Greetings from California to all of you - especially of course to my hometown club Eintracht Frankfurt Unfortunally I can‘t be in London tonight to support the guys live...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-05-2019 16:52:59

Message de BORA-hansgrohe du 09-05-2019❕NEWS❕❕
We are delighted to announce our renewal of partnership with Specialized Bicycles through 2021
👉🏻Read the whole release on our website: http://bit.ly/2Her76b
-----

❕NEWS ❕
Wir freuen uns, unsere Partnerschaft mit #Specialized bis...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 16:51:00

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019ICA : OUR IDENTITY CARD

On the verge of our two biggest races of the season - the Giro d'Italia and the Amgen Tour of California - we want to...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
09-05-2019 16:50:17

Message de Team Sunweb du 09-05-2019"Uphill, downhill, flat - we can use it everywhere"

Our Cervélo #R5's are ready for the Giro! 👇🏻
Voir la vidéo

Kevin LedanoisKevin Ledanois
09-05-2019 16:50:08

Message de Kevin Ledanois du 09-05-2019Pas besoin de mots 😍
-
-
@arkeasamsic #arkeasamsic #teamarkeasamsic #training #trainingcamp #altitude #andorra #pasdelacasa #sport #cycling @girocycling
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
09-05-2019 16:42:07

Message de Elia Viviani du 09-05-2019More here 👇👇
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-05-2019Bologna is ready for #Giro102.
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
09-05-2019 16:14:59

Message de Amael Moinard du 09-05-2019Le beau temps revient sur la Côte d'Azur. On enchaîne les sorties avec @rudymolard89 et @mikaelcherel pour préparer le mois de Juin.
#teamarkeasamsic
#cotedazur
#ilovemyjob #coldevence @ Vence, France
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
09-05-2019 16:09:13

Message de Przemysław Niemiec du 09-05-2019Ciekawe ścieżki rowerowe też istnieją😊🚴🏾👍
#trekbikes_pl #ridebontrager #oshopcom #butikoptique
En voir plus

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche
09-05-2019 16:04:05

Message de Les Boucles Drôme-Ardèche du 09-05-2019#BDA20
👨‍💻 La préparation des Boucles Drôme-Ardèche 2020 suit son cours ! Guillaume Delpech, le Président de notre Comité d'Organisation, était aujourd'hui en réunion calendrier à la Ligue Nationale de...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
09-05-2019 16:04:04

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 09-05-2019La Bardiani-CSF ha fatto il suo debutto nel mondo virtuale di Zwift con Enrico Barbin
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
09-05-2019 16:01:08

Message de Eschborn-Frankfurt du 09-05-2019🚴‍♀Schon für die ŠKODA Velotour 2020 vorangemeldet? Nein?😳Dann bis morgen noch unverbindlich melden und einen Rabatt auf die Anmeldung sichern!

👉www.eschborn-frankfurt.de/de/voranmeldung

📸 Pixathlon Sportfotografie GmbH
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-05-2019Project recovery with Rigoberto Urán - EF Education First Pro Cycling : “I always want to be out there racing. I can’t wait to be back.” - Rigoberto Uran

Sidelined since...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 09-05-2019Kan onze werelduurrecordhouder nu zaterdag ook de roze trui in de proloog van de Giro pakken?
Voir la vidéo

Ryan RothRyan Roth
09-05-2019 15:50:25

Message de Ryan Roth du 09-05-2019Looking forward to this one
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-05-2019 15:48:21

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-05-2019Preparation is key! Victor Campenaerts did a recon of the climb to San Luca today, the place that will host the battle for the first pink jersey in Bologna this...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 15:38:47

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
#BAHRAINMERIDA🇧🇭 captain Vincenzo Nibali shared his pre-race thoughts at today's press conference together with TBM General Manager Brent Copeland and John Allert, Chief Marketing Officer McLaren Group.
🎙️ The...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-05-2019 15:36:55

Message de Tour de Pologne du 09-05-2019Wyścig po Zdrowie już w pięknym Białymstoku. Prezydent Tadeusz Truskolaski osobiście sprawdził czy wszystko działa. Działa, można startować! Piknik już jutro i w sobotę. Dlaczego warto? Bo tylko u nas...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
09-05-2019 15:34:34

Message de Adriano Malori du 09-05-2019Per tutti gli appassionati di ciclismo, il mese di maggio significa una cosa sola:
GIRO D'ITALIA
Una delle corse più belle al mondo dove ho alcuni dei ricordi più...
En voir plus

Simon GeschkeSimon Geschke
09-05-2019 15:31:09

Message de Simon Geschke du 09-05-2019Back racing! Let’s have a 3rd start of the season! 😄
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
09-05-2019 15:29:23

Message de Rally UHC Cycling du 09-05-2019Hand-painted. Race ready. Revealed Saturday. #InspiredBikes #AmgenTOC
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-05-2019 15:23:09

Message de Team Novo Nordisk du 09-05-2019We're counting down the days until we start Amgen Tour of California, our third World Tour race of the season.

Here's Sam Brand checking in from our training camp in...
Voir la vidéo

ScheldeprijsScheldeprijs
09-05-2019 15:14:34

Message de Scheldeprijs du 09-05-2019"Did it seem easy? Well, that's just because our team is so strong!" - Fabio Jakobsen
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
09-05-2019 15:03:02

Message de Ramunas Navardauskas du 09-05-2019🔥☺️dar viena darbine diena 🔥
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
09-05-2019 15:00:13

Message de Tour of Utah du 09-05-2019We don’t make our pros climb every Mountain…Sometimes we send them through. #ThrowbackThursday #TOU2019
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
09-05-2019 14:59:47

Message de Burgos BH du 09-05-2019El Burgos BH encara la Vuelta a Madrid con un potente bloque – BURGOS BH : 📣 Dorsales oficiales de La Vuelta a Madrid 2019 📣

81 Jorge Cubero
82 Ezquerra Muela...
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 09-05-2019‪Wildlife Generation’s head mechanic, Jeff Rowe, spent the day yesterday putting on a clinic to teach Cub Scouts pack 797 of Encinitas how to fix their bike and change their...
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
09-05-2019 14:39:00

Message de Quentin Valognes du 09-05-2019Quentin Valognes : Bonjour à tous ☺️

Un nouvel article "American dream" est disponible sur mon site internet http://quentinvalognes.com .

J'aimerais écrire d'autres articles, c'est pourquoi si le sujet vous intéresse, c’est...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
09-05-2019 14:36:52

Message de Damiano Cunego du 09-05-2019Splendida serata ieri sera al Workness di Milano con Tiziano Marino, scrittore e Giovanni Bruno, moderatore per presentare Purosangue! 🚴🚴🚴
Stasera vi aspetto per un'altra serata speciale proprio nella mia città...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 14:30:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019Il Giro è sua terra di caccia. Abbiamo perso il conto di quante tappe della corsa rosa ha messo in bacheca. Non avendo nessun compito di gregariato siam sicuri che...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
09-05-2019 14:29:52

Message de Fans de Marvin Tasset du 09-05-2019En route pour la 54è ...
Marvin portera le dossard n°20 (annoncé) et sera à suivre, en direct commenté dès 12h30, avec DirectVelo 💻🙌 https://www.directvelo.com/direct/4053/fleche-ardennaise-2019
Go go goooo, le Meilleur Liégeois ✊✊...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
09-05-2019 14:29:41

Message de Amgen Tour of California du 09-05-2019We’re getting sooooo close! 3️⃣ more days until all our favorite riders go head-to-head in the beautiful Golden State ☀️ #AmgenTOC
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
09-05-2019 14:28:27

Message de Florian Sénéchal du 09-05-2019Dernier entraînement et dernière préparation avant le départ du GIRO ce samedi
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
09-05-2019 14:17:00

Message de Ilnur Zakarin du 09-05-2019Giro is almost here. Tomorrow is a reckon. Everything is ready.

«Джиро» уже здесь. Завтра смотрим трассу. Всё готово.

Photo: @karol_jaworski
En voir plus

Bob JungelsBob Jungels
09-05-2019 14:06:08

Message de Bob Jungels du 09-05-2019D-2 @giroditalia 💕
📸 @sigfrid_eggers
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 14:04:50

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
We're excited to be part of this special exhibition event powered by Zwift
Our Valerio Agnoli will had a look at the course of the opening time trial on...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-05-2019 13:59:25

Message de Giro d'Italia du 09-05-2019Did you miss the Livestream World Premiere of Giro d'Italia Stage 1, Bologna-Bologna (San Luca) ITT? Watch now the second session on Facebook and Instagram! Explore new horizons with...
Voir la vidéo

Bauke MollemaBauke Mollema
09-05-2019 13:47:36

Message de Bauke Mollema du 09-05-2019First ride in Italy! Looking forward to start my third Giro d'Italia Saturday in Bologna! 👌
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-05-2019 13:42:45

Message de UAE Team Emirates du 09-05-2019The #Giro route 🇮🇹
21 stages ⛰
3,518.5km 🚴
1 overall winner 🥇


Flip for Arabic 🔄
🔄 للنص العربي اقلب هاتقك


طواف ايطاليا🇮🇹
21 مرحلة ⛰
3518.5 كم 🚴
فائز واحد🥇


#uaeteamemirates
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
09-05-2019 13:32:59

Message de CCC Development Team du 09-05-2019Młodzież gotowa na wyścig Szlakiem Grodów Piastowskich : Już za niecałe 2,5 godziny, od kryterium ulicznego w Legnicy, rozpocznie się 54. CCC TOUR Grody Piastowskie! Na pewno więc zdążycie przeczytać...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-05-2019 13:26:15

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-05-2019🇪🇸À partir de demain notre équipe disputera la Vuelta Madrid course pour puncheurs / grimpeurs de 3 étapes.

Cette épreuve marquera le retour à la compétition de Maxime Bouet, éloigné...
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
09-05-2019 13:23:35

Message de Dwars door Vlaanderen du 09-05-2019Happiness and deception in one shot. 💪😢 #DDV19
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-05-2019 13:11:39

Message de Taylor The expression I feel the moment I pick up the brush is beyond liberating. The world disappears and it’s just me, just my mind. That’s when the artist breaks free,...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 12:57:15

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019Live in Bologna with Zwift
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-05-2019 12:50:19

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-05-2019Lotto Soudal rider Victor Campenaerts, the reigning European champion against the clock, looks ahead to the Giro d'Italia, which includes three individual time trials, and analyzes his chances of success.#Giro102
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-05-2019 12:46:18

Message de Giro d'Italia du 09-05-2019Watch now Giro d'Italia Stage 1, Bologna-Bologna (San Luca) ITT, World Premiere livestream!
Join #Giro d'Italia on Facebook and Instagram at 3.45pm CEST, explore new horizons with Zwift Live!
Voir la vidéo

Pierre RollandPierre Rolland
09-05-2019 12:46:03

Message de Pierre Rolland du 09-05-2019https://www.facebook.com/271589550034701/posts/558972977963022/
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 12:45:17

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019Unforgettable.

May 3 2018. Jerusalem.
The Giro d'Italia presentation.

Our Krists Neilands went up to that stage in his bike - holding his phone and capturing the magic.

TONIGHT in Bologna, he...
Voir la vidéo

Christian KneesChristian Knees
09-05-2019 12:45:14

Message de Christian Knees du 09-05-2019Knees: “Wir sind beim Giro für eine Überraschung gut“ | radsport-news.com : Hier was zum lesen vorm Giro start...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
09-05-2019 12:43:49

Message de Tiago Machado du 09-05-2019Outro dia de alta montanha por Sierra Nevada, 110km com 3500mt 🙈😱😅
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
09-05-2019 12:37:04

Message de Tour de Yorkshire du 09-05-2019🚴‍♂️ Blood, Sweat and Gears 🚴‍♂️

When the effort you have put in pays off big time. What a moment for Jesper Asselman & Roompot - Charles Cycling Team a week...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 12:30:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019Non c'è due senza tre. E allora carissimo Jan andiamo a prenderla questa terza benedetta vittoria al Giro d' Italia. Dopo Abetone ed Etna quale sarà l' arrivo che ti...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-05-2019 12:28:36

Message de UAE Team Emirates du 09-05-2019Another Giro d'Italia veteran who is always in the mix when the road starts to go up! 🚵‍♂️⛰️ Diego Ulissi brings experience and flair to our line up 🇮🇹

#UAETeamEmirates #RideTogether...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
09-05-2019 12:28:23

Message de Movistar Team du 09-05-2019📹 Nos subimos al Volvo Car España de Movistar Team para seguir el primer entrenamiento de nuestros chicos por los alrededores de Bolonia, previo al inicio del Giro d'Italia 2019...
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-05-2019 12:10:45

Message de Astana Pro Team du 09-05-2019The team has arrived in Bologna for the start of Giro d’Italia!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-05-2019 12:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-05-2019😁😁😁 Yes! When you remember you have Latexco products to use during the three-week #Giro 💤 ‬🙌🏼

‪#Partner #Matress #Pillows Kristof Ramon
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
09-05-2019 11:50:07

Message de Elia Viviani du 09-05-2019A special 🇮🇹 kit for an unique race! Do you like it?

#giro
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
09-05-2019 11:15:50

Message de Prudential RideLondon du 09-05-2019"My son's always watched me finish but I thought it would be really cool if he could participate!" 🙌

Here's what some of the riders of the first ever Prudential RideLondon-Surrey...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
09-05-2019 11:13:44

Message de Tour de Pologne du 09-05-2019We’ve got this! Tour de Pologne is back in a place, where Michał Kwiatkowski clutched his head in disbelief. Tour de Pologne Stage 5 will finish in Bielsko-Biała - all...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 09-05-2019Leroy Merlin La Valentine Marseille - Retrait 2h gratuit en magasin | Leroy Merlin : Notre partenaire Leroy Merlin Marseille La Valentine vous accueille du lundi au samedi de 8h00...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-05-2019 11:04:46

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-05-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: UNA DIVISA SPECIAL EDITION GIRO, FIRMATA SANTINI. : 🚴🏻‍♂️ Una divisa speciale dai colori inediti, in onore del Giappone, per il Giro d'Italia e il ツアー・オブ・ジャパン!
📺...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
09-05-2019 10:58:49

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 09-05-2019Retrouvez nos coureurs sur les trois distances de Binche fête le Tour avec Wanty Groupe Gobert !

🕣 8h30 - 120 km ▶️ Ludwig De Winter, Bart De Clercq, Kévin Van...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 09-05-2019🇮🇹 #Giro

A Grand Tour debut for Scott Davies at the Giro d'Italia made even more special by the fact that he's riding alongside one of his all time heroes, Mark...
Voir la vidéo

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
09-05-2019 10:39:38

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 09-05-2019That typical Flanders scenery! 😍 #OHN19
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-05-2019 10:35:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-05-2019A short and fast opening stage in China with Sarah Roy sprinting into the top ten for the team. Photos courtesy of Getty Images
Voir les 25 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-05-2019 10:25:45

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-05-2019M - 1
J - 31
H - 744
Min - 44640

Alors Pierre Rolland, prêt pour le Critérium du Dauphiné ? 😉

✏ FRJ design & photography

#Dauphiné l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
09-05-2019 10:24:13

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 09-05-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🙋‍♂️ Los ciclistas de Team Caja Rural-Seguros RGA en La Vuelta a Madrid 2019 han recibido este jueves el calor de los empleados de Seguros RGA en su...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-05-2019 10:22:30

Message de Giro d'Italia du 09-05-2019Mancano pochissime ore alla Team Presentation in Piazza Maggiore a Bologna

Ecco tutte le informazioni per muoversi in città. 👉bit.ly/giroitalia2019
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-05-2019 10:21:59

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-05-2019We nearly lost count but Iron Man Adam Hansen is about to start his 21st Grand Tour in Lotto Soudal colours and the 28th in total! Getting slightly nostalgic ☺️

We...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-05-2019 10:20:48

Message de CCC Team du 09-05-2019PREVIEW: We're heading to 🇺🇸 for Amgen Tour of California where CCC Team will be on the hunt for a stage win.

Meet the team 👇 and read what Will Barta,...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
09-05-2019 10:10:00

Message de Cyclassics du 09-05-2019Hamburg, unsere #Radperle. ❤️️
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
09-05-2019 10:03:25

Message de Team Sunweb du 09-05-2019Congratulations to Zeven voor Leven on reaching the milestone of €100,000 in donations yesterday!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
09-05-2019 09:54:33

Message de CCC Team du 09-05-2019🇮🇹🍝🍕 The gang’s all together in Bologna so it’s time to head out onto the road for a pre-Giro d'Italia training ride!

#Giro #RideForMore
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
09-05-2019 09:41:51

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 09-05-2019La Grande Partenza si avvicina ⏳ Giro d'Italia, -2 giorni
Oggi, a Bologna, il primo assaggio in forma virtuale. Enrico Barbin proverà gli 8.2 km della prima tappa sulla piattaforma Zwift...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-05-2019 09:38:49

Message de Israel Cycling Academy du 09-05-2019The final few tweaks before it all kicks off on Saturday 👌
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 09-05-2019Cette année nous retrouvons le Festival Elsy Jacobs au Luxembroug 🇱🇺

Charlotte Becker - Charlotte Bravard - Coralie Demay - Eugénie Duval - Emilia Fahlin - Lauren Kitchen

#RideAndShine
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 09:27:54

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🚴🏻‍♂️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys arrived in #Bologna and this morning they went out for a training ride ahead of the start of the Giro.
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
09-05-2019 09:26:33

Message de Peter Sagan du 09-05-2019Mon autobiographie MON MONDE sort aujourd’hui en France chez Talent Editions! Disponible dans votre librairie + Cultura + FNAC ainsi que sur Amazon.fr : https://amzn.to/2VBUjxb
En voir plus

Marcel KittelMarcel Kittel
09-05-2019 09:21:15

Message de Marcel Kittel du 09-05-2019Statement zu meiner Zukunft

Auf meinen Wunsch hin haben Team Katusha-Alpecin und ich einvernehmlich beschlossen, meinen aktuellen Vertrag vorzeitig zu beenden.

Es war für mich ein langer Entscheidungsprozess, in dem ich mir...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
09-05-2019 09:15:56

Message de Hammer Series du 09-05-2019"At Hammer, the race is always on" : "In the modern peloton there’s probably no such thing as a perfect lead-out..."

We have caught up with BORA-hansgrohe's Hammer Captain Sam Bennett...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
09-05-2019 09:14:47

Message de Österreich Rundfahrt du 09-05-2019Dort fahren wir auf jeden Fall hinauf! (Nämlich aufs Alpenhaus - Kitzbüheler Horn als Grande Finale der Tour!)
Die restliche Strecke mit allen Details gibts bei der Pressekonferenz morgen um 12:30...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-05-2019We are proud and happy to unveil this special jersey which Elia Viviani will sport at the 102nd Giro d'Italia, his last race as Italian National Champion: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3902/elia-viviani-unveils-special-giro-d-italia-tricolour-jersey
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-05-2019 09:06:46

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-05-2019Team KATUSHA ALPECIN and Marcel Kittel have agreed to terminate their contractual relationship before its terms.
Read the statement => https://bit.ly/2vMS9Mq

The team and all its sponsors and partners wish Marcel all...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
09-05-2019 09:01:58

Message de Przemysław Niemiec du 09-05-2019https://www.facebook.com/627040517375884/posts/2224934890919764/
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-05-2019 08:57:21

Message de Team Bahrain Merida du 09-05-2019✈️ Destination #California 🇺🇲
#BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys and staff members are heading to Amgen Tour of California 🚴🏻‍♂️
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-05-2019 08:40:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-05-2019Ritorno alle origini questo fine settimana per Simone Velasco che prenderà parte alla Capoliveri Bike Park, corsa MTB che si svolge sulle strade dell'Isola d'Elba.
Velasco correrà con il team Ktm...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-05-2019 08:36:46

Message de Astana Pro Team du 09-05-2019🇺🇸Amgen Tour of California 2019

Team's roster: Davide Ballerini, Magnus Cort, Rodrigo Contreras, Daniil Fominykh, Laurens De Vreese, Hugo Houle, Jonas Gregaard Wilsly.
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
09-05-2019 08:17:23

Message de Tour of the Alps du 09-05-2019🇬🇧 The Euregio to live, on and off a bike. That’s the experience the professionals of the Tour of the Alps live every year, in the eye of the cameras...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 08:15:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019Marco Marcato è da sempre una garanzia. Gli puoi chiedere di fare tutto e lui te lo fa più che bene. Ma in un giro dove nel team ci sarà...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
09-05-2019 08:14:00

⚡️ El final + viral: ¡elige tu final en alto favorito de #LaVuelta19!

🥊 SEMIFINAL 1 | Santuario del Acebo, coloso asturiano, con rampas del 16% y una media del...

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-05-2019 08:11:58

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-05-2019Roy sprints to sixth on the opening stage of the Tour of Chongming Island : REPORT 📰 “It was quite hard and fast, and hectic for the last few kilometres."...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-05-2019 08:04:25

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-05-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro Lorenzo Fortunato che oggi compie 23 anni
Happy birthday to Lorenzo Fortunato that turns 23 today
🎂🎂🎂

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-05-2019Ce jeudi commence par une excellente nouvelle : celle de l'annonce de la prolongation de contrat de Bruno Armirail jusqu'à fin 2021 !
En voir plus

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
09-05-2019 07:44:32

Message de Jacopo Guarnieri du 09-05-2019Nascosto nelle frasche 👀
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
09-05-2019 07:43:28

Message de Amaro Antunes du 09-05-2019Oficial, depois de ter estado em dúvida para a partida do Giro de Itália eis que juntamente com a equipa médica e diretores da equipa decidimos arriscar a minha saída...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-05-2019 07:41:22

Message de UAE Team Emirates du 09-05-2019⌚️Just 3⃣ sleeps until the Giro d'Italia 2019! 🇮🇹 After a strong showing racing at the Tour of Turkey Valerio Conti arrives for his 4th Giro in superb form. Forza...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-05-2019 07:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 09-05-2019D-2 until the first #GrandTour of the year gets underway. 💕🇮🇹
#cycling is number one for Pascal Ackermann & Michael Schwarzmann but do you know, what the next best thing for...
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
09-05-2019 07:18:37

Message de Team Cofidis du 09-05-2019Notre team handi est actuellement à Corridonia (Italie) pour disputer la 1ère manche de la coupe du monde de para-cyclisme. Bonne chance à tous, voici le programme des épreuves :...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-05-2019Eight years have passed and we still miss you, Wouter.
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
09-05-2019 06:42:46

Message de Boucles de la Mayenne du 09-05-2019En plus de la Gendarmerie, il y a tout un service privé de motos de sécurité pour encadrer la course mais également la caravane des #boucles53 ! RDV dans 28...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 06:06:47

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019Valerio Conti è in credito col Giro d' Italia. La corsa rosa non gli ha ancora regalato quella vittoria che lui si merita. È inutile dire che quest' anno è...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
09-05-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 09-05-2019Soren Kragh Andersen nous raconte dans une interview exclusive sur la façon dont il pourrait gagner l’étape reine l'année dernière :
http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/interview-du-vainqueur-detape-soren-kragh-andersen/
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-05-2019 05:30:02

Message de Santos Tour Down Under du 09-05-2019A little Peter Sagan peace to get you through the rest of the week! ✌️
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-05-2019 05:20:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-05-2019#Chongming 🇨🇳 The first stage starts and finishes in the same place meaning the sprinters get the opportunity to see what awaits them later today.

It's a short 102km day...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-05-2019 05:14:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-05-2019🎉🎉Tanti auguri di buon compleanno al nostro ottimo allenatore Rubens Bertogliati 🎊🎂🎶🎁🎈🍾🥂✨
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
09-05-2019 05:00:01

Message de Belgium Tour du 09-05-2019MOMENTS OF BALOISE

Chaque jour, les coureurs s’affrontent pour des secondes BONUS pendant le Kilomètre en Or. Un concept unique!

En 2017, Jens Keukeleire a gagné au classement général avec 6 secondes...
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
09-05-2019 04:55:57

Message de Rund um Köln du 09-05-2019Eieieieieiei..... Sitzt von diesen hohen Herren jemals einer auf dem Rad? #deutschlandfahrradland
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-05-2019 04:20:52

Message de Team Novo Nordisk du 09-05-2019They say you only grow if you step outside your comfort zone.

Huge thanks to our partners at lululemon for helping us get ready for Amgen Tour of California with...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-05-2019 03:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-05-2019TODAY 📅 The first stage in #Chongming 102km from 12.20pm local time CST 🇨🇳 (6.20am CEST & 2.20pm AEST)
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30