ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 23:56:23

Message de CCC Team du 13-05-2019REPORT: It was a tough day in the office on stage 2 of #AmgenTOC!

Paweł Bernas was in the breakaway and Riccardo Zoidl - Pro Cyclist was our first rider...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019He came from the land of ice and snow
From the midnight sun where the hot springs flow
The hammer of the gods
Drove him to these lands
Where he flew like a zeppelin
To...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 23:41:28

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019#TadejPogačar finishing in fourth place at today’s stage two Amgen Tour of California 🇺🇸.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #AmgenTOC
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 23:10:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Sono i nostri giovanissimi Tadej Pogacar 🇸🇮 e Cristian Munoz 🇨🇴 che tengono alti i nostri colori al Tour di California. Il primo ottiene un brillante quarto posto. Durante la...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 23:05:09

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019An incredible slow-mo sprint finish as Kasper Asgreen denies Tejay van Garderen the stage win, after a brutal day of racing in northern California.

#AmgenTOC
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019Unbelievable!!!
Kasper Asgreen takes his maiden pro victory in spectacular fashion on the tough Tour of California stage 2, in South Lake Tahoe!
#No27in2019
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 22:31:25

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019The riders contest the final Visit California sprint of the day.
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-05-2019 22:26:02

Message de Team Novo Nordisk du 13-05-2019Ride with TNN's Charles Planet as he fights in the Amgen Tour of California stage 1 breakaway and claims the stage's Most Courageous Rider jersey.
Voir la vidéo

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
13-05-2019 22:25:46

Message de Fans de Marvin Tasset du 13-05-2019Big résumé complet (y) (y)
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
13-05-2019 22:23:25

Message de Tour De Romandie du 13-05-2019LES FÉLICITATIONS DE Richard Chassot PATRON DU #TDR2019 À Primoz Roglic! Le Slovène, qui voit la vie en rose au Giro d'Italia, a pris son envol au Tour De Romandie!...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 22:23:18

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019‪Buonanotte! #Giro‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 22:05:10

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019The riders crest the climb of the Carson Pass @lexus KOM.
Voir la vidéo

Tayler WilesTayler Wiles
13-05-2019 22:02:05

Message de Tayler Wiles du 13-05-2019Bahhhh I’m SO excited for @amgentocwomen to start this week!! If you are down south tomorrow come hang out and meet my awesome teammates! 😘❤️ ...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
13-05-2019 21:54:29

Message de Fan Club Ben Gastauer du 13-05-2019Giro d’Italia : stage 3 : Quelques minutes après l'arrivée E.Viviani a été déclassé par les commissaires pour avoir commis une grosse vague lors du sprint et avoir coupé la...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 21:50:58

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Ballerini and Huffman do battle for precious points in the @lexus KOM competition.
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 21:30:14

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019When Peter Sagan goes to the bar, he makes sure everyone gets a drink...

🍼🍾🍶🥤

#AmgenTOC
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 21:14:53

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019The British rider couldn't stay with the infernal pace set by the peloton on the climb to Kirkwood Summit @lexus KOM.
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
13-05-2019 21:11:34

Message de Rally UHC Cycling du 13-05-2019Gallery: Liftoff in Cali : As Evan Huffman chases the first KOM jersey of this year’s Amgen Tour of California, take a closer look at yesterday’s opener in Sacramento.
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
13-05-2019 21:09:36

Message de Mike Teunissen du 13-05-2019Na het voorjaar met als afsluiting die prachtige zevende plaats in Parijs-Roubaix nam Mike een kleine 'break'. Na dik vier weken staat Mike op dinsdag 14 mei aan de start...
En voir plus

Luboš MalovecLuboš Malovec
13-05-2019 21:07:53

Message de Luboš Malovec du 13-05-2019Photos from V4 Slovakia and Hungary grand prix 🤨🙃 First UCI races in this year.
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 21:06:51

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019‪#Giro 102 stage 3 cover art: Fernando Gaviria
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019Nice to have you at the start of today's Tour of California stage, Deceuninck US 😃
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
13-05-2019 20:58:50

Message de Brent Bookwalter du 13-05-2019Lots of windy curb to curb racing out there today. Getting synced up with the @mitchelton_scott boys and keeping our main main @simonyatess in the sweet spot. 📷 @kramon_velophoto
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
13-05-2019 20:54:30

Message de Matteo Montaguti for Fun du 13-05-2019Good memories of the First Chrono Stage of my ninth Giro d’Italia😍💪🏻🔝
@giroditalia @valentin15s @fizikofficial
#mntgt #giro102 #bologna #sanlucabologna
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 20:51:24

Message de CCC Team du 13-05-2019❗️ COMPETITION TIME ❗️

After a long stage like today's #AmgenTOC stage 2, recovery is crucial! So, we've teamed up with our official recovery partner NormaTec Recovery to give you the...
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
13-05-2019 20:41:16

Message de Pieter Serry Fanclub du 13-05-2019sporza.be : In het kamp van Deceuninck-Quick Step was het achteraf vloeken na de deklassering van Elia Viviani. Ploegmaat Pieter Serry reed de finale dan weer met de bibber in...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-05-2019 20:37:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-05-2019VIDEO 🎥 Meet Stella 🛴, we brace for wild winds 🌬, food 🥕 and aero sock 🧦 gains , Joker cool as a cucumber 🥒, and Lucas has not...
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 20:25:28

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Hagens Berman Axeon light it up as the first shots are fired in the GC battle.

#AmgenTOC
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 20:23:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Voti alti anche oggi dai supporters. Tutto il team negli ultimi km ha fatto un figurone ma con Marcato si è distinto soprattutto Jan Polanc. Dopo la caduta che ha...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
13-05-2019 20:05:47

Message de Arnaud Démare du 13-05-2019Étape 3 Giro d’Italia, une solide Équipe cycliste Groupama–FDJ dans le final!
Ça va le faire 💪🏻
.
Je passe la ligne 3 eme puis 2 eme après déclassement de Viviani.
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 20:00:01

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019#Giro 102: La 3e étape sur les chapeaux de roue.
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
13-05-2019 19:58:35

Message de Mattia Cattaneo du 13-05-20193 Tappa Giro D’Italia 2019 📌
Vinci-Orbetello📍
220 km 🚩
...che ent (vento)! 🌪
Ph. Filippo Mazzullo 📸

#giroditalia2019 #vinci #orbetello #toscana #pochikm #terza #tappa #vento #aria #voglioilsole☀️ #sivaavanti
Salice Occhiali Rosti Italian Quality...
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
13-05-2019 19:56:37

Message de Guillaume Boivin du 13-05-2019Long and stressful day @giroditalia. Happy I could take part of the fight with @israelcyclingacademy in the final. We are there and we will keep pushing. #bovino
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
13-05-2019 19:53:13

Message de Laurens Ten Dam du 13-05-2019What do you guys think of this “pissed off” face after today’s timeloss in the 3rd @giroditalia stage? I personally think I’ve had better ones... 📷 @cauldphoto #liveslowridefast
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
13-05-2019 19:52:19

Message de Christian Knees du 13-05-2019Stage 3 done ✅
Great team work but shame @taogeogheganhart came down with 5k to go. He’s fine but lost some important time...
#ckcycling #cycling #teamineos
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 19:43:41

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Stunning on-bike footage from the first stage of the 2019 Amgen Tour of California, brought to you by SRAM.
Voir la vidéo

Romain CombaudRomain Combaud
13-05-2019 19:42:06

Message de Romain Combaud du 13-05-2019De retour aux affaires dès demain sur les 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France !

Après avoir opéré une courte période de repos, puis d’entraînement en Auvergne,...
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
13-05-2019 19:39:53

Message de Elia Viviani du 13-05-2019At least I have the picture...head up for the next opportunities 💪 #giro

📸 Getty Sport
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
13-05-2019 19:37:50

Message de Ramunas Navardauskas du 13-05-2019Lengva treniruote baigta!!! Naujas startas jai rytoj 🇱🇹🍀
#navardauskas
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 13-05-2019Veille de course aux 4 Jours de Dunkerque Grand Prix des Hauts-de-France avec ce reportage sur France 3 Côte d'Opale ce lundi 13 mai 2019. Un beau coup de projecteur...
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
13-05-2019 19:26:44

Message de Hubert Dupont du 13-05-2019Mardi 14/05: 4e étape Orbetello-Frascati 235km
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019Italian Champion Elia Viviani gave his thoughts after being relegated by the jury following his #Giro102 stage 3 win: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3910/giro-d-italia-viviani-loses-stage-3-win-after-jury-relegation
Photo: GettySport
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 19:10:20

Message de CCC Team du 13-05-2019GALLERY: As racing continues in 🇺🇸 at #AmgenToC, take a look back at today's action from 🇮🇹 which saw some strong teamwork from our #Giro squad help Jakub Mareczko sprint...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 13-05-2019AVANT-COURSE 4 JOURS DE DUNKERQUE GRAND PRIX DES HAUTS-DE-FRANCE 2019 - J-1 avant le départ de Dunkerque avec une sortie collective, les derniers réglages techniques et reportage avec France 3....
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-05-2019 19:04:46

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-05-2019Check our photo gallery from a day in Vinci, birth place of... Leonardo. And start place of Giro d'Italia stage 3. #TeamKatushaAlpecin : http://bit.ly/2Hf3eMS
Photos: © Kathrin Schafbauer Photography

KATUSHA Sports Alpecin...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 19:01:38

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019#Giro 102: Les derniers mètres, où tout peut arriver.
Voir la vidéo

Boaro ManueleBoaro Manuele
13-05-2019 18:56:18

Message de Boaro Manuele du 13-05-2019🤜🏻 Working to bring our captain #Lopez in front of the peloton.
⚠️ It was a quite stressful finale due to the wind, many corners and roundabouts, but all went...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-05-2019 18:52:29

Message de Team Novo Nordisk du 13-05-2019Win one of five Wahoo Elemnt Bolt GPS Bike Computers : Our partners at Wahoo Fitness are giving away 5 Elemnt Bolts during Amgen Tour of California!

Click below for your...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 18:51:20

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019🇨🇴 Fernando Gaviria's thoughts on the complicated sprint finish today, which saw him awarded the stage victory 🥇🏁

#UAETeamEmirates #RideTogether
#YearofTolerance #Giro
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-05-2019 18:51:01

Message de Trek-Segafredo du 13-05-2019This year we’re working diligently with partner @Splunk to help riders improve every level of efficiency and performance through data analytics.

Check out 'The Breakaway' and stay up to date...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-05-2019 18:50:51

Message de Israel Cycling Academy du 13-05-2019Teamwork is the best work, and that’s what we got from our squad today - both on and off the road.
Two guys banged up from yesterday put in a strong...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
13-05-2019 18:48:37

Message de Rafał Majka du 13-05-2019Dzisiejsza końcówka etapu dość nerwowa, ale ostatecznie wszystko poszło po mojej myśli.
Jedziemy dalej ! 😉👍
#MajkaGiro
.
.
.
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 13-05-2019Day 3 in the #giroditalia 220k. Not a stage with high watt's but a day of pure stress!
.
.
📸@facepeeters
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-05-2019 18:42:17

Message de Astana Pro Team du 13-05-2019Giro d’Italia. Stage 3. Miguel Angel Lopez is 12th in tricky final

- In the end, there were Andrey Zeits and Dario Cataldo, who led me out to the first positions...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 18:38:54

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🎙 Grega Bole "It is always better to stay in front because today route presented many curves and several roundabouts, to avoid crashes".
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
13-05-2019 18:37:25

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 13-05-2019A Orbetello, arrivo della terza tappa del Giro d'Italia, poteva essere l'occasione buona per la volata di Paolo Simion. Ma una caduta che ha coinvolto lui e Maestri a 5...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 18:30:01

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019Giro d'Italia 2019 - Tappa 3

Maglia Rosa Enel Group - Enel Energia: Primož Roglič
Maglia Ciclamino Segafredo Zanetti Italia: Fernando Gaviria
Maglia Azzurra Banca Mediolanum: Giulio Ciccone
Maglia Bianca Eurospin Italia: Miguel Angel...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
13-05-2019 18:30:00

Message de Rund um Köln du 13-05-2019Das Team Sauerland NRW p/b SKS Germany ist für das «Fast-Heimspiel» am 2. Juni schon heiß wie Frittenfett. Wer setzt am 2. Juni auf die Mannschaft um Per Münstermann??
En voir plus

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
13-05-2019 18:28:45

Message de Kenneth Vanbilsen du 13-05-2019Morgen start ik in de 4 daagse van Duinkerke!
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-05-2019 18:23:09

Message de Trek-Segafredo du 13-05-20194th in his first Giro d'Italia sprint! This guy has a big future ahead!

Matteo Moschetti: "I am happy with my sprint, I think it was possible to do a...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-05-2019 18:22:25

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-05-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: CHE SHO(W)! 144 KM DI FUGA SOLITARIA NELLA TERZA TAPPA DEL GIRO. : 🚴🏻‍♂️ WHAT A SHO(W)!
🚴🏻‍♂️💨 Una fuga solitaria di 144km di Sho Hatsuyama caratterizza...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-05-2019 18:20:46

Message de Florian Sénéchal du 13-05-2019Giro 2019 a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 18:02:49

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019🥇Stage victory for Fernando Gaviria 🇨🇴 in what was a complicated sprint to Orbetello.🇮🇹

🗣️ Gaviria: "This isn't really how I wanted to win and that's why I didn't celebrate on...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 18:00:02

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019La 3e étape du #Giro 2019 s'est révélée explosive. Regardez les temps forts !
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
13-05-2019 17:58:50

Message de Team Androni Giocattoli du 13-05-2019E bravo al nostro Manuel Belletti (www.sirotti.it), ottavo oggi nello sprint di Orbetello. #AndroniGiocattoliSidermec #Giro102
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-05-2019 17:55:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-05-2019The wind never made the impact we imagined, but we weren't taking any chances, with our 'big' boys keeping Yatesy safe all day at the front.
📸 Getty Images
Voir les 21 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 17:55:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019L' esito della terza tappa ci ha riempito il cuore❤️ di tristezza😢. Per rendere noto il nostro stato d' animo facciamo nostre le parole che Fernando Gaviria detto El Missil🚀...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
13-05-2019 17:53:35

Message de Maciej Bodnar du 13-05-2019W krótkiej rozmowie telefonicznej z Przegląd Sportowy, miałem okazję porozmawiać o rozpoczętym w sobotę Giro d’Italia. Kilka słów o Rafale, moich faworytach i o tym, że Giro bywa...
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
13-05-2019 17:48:01

Message de Ilnur Zakarin du 13-05-2019Another one is done – very fast, nervous and intense. I hope that windy days are over 🙂

Ещё один позади – быстрый, нервный и интенсивный. Надеюсь ветренные дни на этом...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
13-05-2019 17:47:27

Message de Davide Cimolai du 13-05-2019Un altro bel piazzamento in arrivi non proprio ideali.
Grazie Israel Cycling Academy per la fiducia.
#Giroditalia
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 17:44:36

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019Pascal Ackermann on the podium again at the Giro d'Italia. Read all about it here: https://bit.ly/30iHMxV
---
Pascal Ackermann erneut auf dem Podest beim Giro d'Italia. Lest mehr hier: https://bit.ly/2YrTzIu

#BORAhansgrohe
Photo credit: BettiniPhoto
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 17:43:39

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Travis McCabe's rollercoaster journey to the Tour of California podium – VeloNews.com : Yesterday Travis McCabe sprinted to second in Visit Sacramento, but it wasn't all smooth sailing for the...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-05-2019 17:40:46

Message de Astana Pro Team du 13-05-2019It was a really long sprint for young fans of Miguel Angel. Finally, they did it!👏💪 #Giro
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 13-05-2019A positive performance from our sprint train resulted in Giacomo Nizzolo grabbing 5th place for us on stage 3 of the Giro d'Italia today! 🖐🏼 #BicyclesChangeLives

Stage 3 Details: bit.ly/Giro3_TDD
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 17:33:22

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019No problems for leader Roglic in Giro’s third stage : 🗣️ "We are a Dutch team, so we know how to deal with the wind."

Primoz Roglic and Addy Engels...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 17:30:01

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019Roglic : "Notre équipe vient des Pays-Bas, les gars ont l'habitude de courir dans le vent !" 🙂
Voir la vidéo

Cesare BenedettiCesare Benedetti
13-05-2019 17:20:36

Message de Cesare Benedetti du 13-05-2019Keeping the boys out of troubles 😆💨
#giro102 #ride100percent
En voir plus

Giornata sfortunata per il nostro Enrico, caduto nel finale della tappa di oggi, fortunatamente però non ha riportato gravi conseguenze!! Forza Enrico 💪🏻

Zdenek StybarZdenek Stybar
13-05-2019 17:19:08

Message de Zdenek Stybar du 13-05-2019Ready for day two in the saddle #AmgenToC
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
13-05-2019 17:18:40

Message de Sam Bewley du 13-05-2019‪It might have only been 45mins but damn it felt good to be back out there! ‬
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
13-05-2019 17:11:44

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 13-05-2019🏥 Con motivo del Día de la Infancia Hospitalizada, representantes de Team Caja Rural-Seguros RGA han acompañado este lunes a Cruz Roja Juventud en una visita al Complejo Hospitalario de...
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 13-05-2019Smiles for a good welcome into Europe - Sun in Belgium and the most comfortable kit I've ever worn 🙌🏼
.
.
.
#trekbikes #ridebontrager #trekwomen #velocioapparel #socomf #amhap
.
.
📸@racquelsheath 💅🏼@salonclassyclaws
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 17:06:03

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019La réaction de Fernando Gaviria après l'étape du jour 👇
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 17:05:54

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Fred gives you his ones to watch out for on today's super-hilly stage to Visit Lake Tahoe South

#AmgenTOC
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 17:05:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019La volata che ha portato alla vittoria il "nostro" campione Fernando Gaviria. Il colombiano fa un recupero eccezionale. Da dietro con una potenza incredibile salta 6 avversari e la giuria...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 17:04:24

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019teambahrainmerida.com : It was a nervous stage due to the strong wind - explains SD Franco Pellizotti - the boys worked very well to keep Vincenzo away from dangers. We...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-05-2019Update 👇
En voir plus

David MenutDavid Menut
13-05-2019 17:00:44

Message de David Menut du 13-05-2019Les week-ends se suivent, mais ne se ressemblent pas !
Toujours sur mon SCOTT Sports France, mais avec la chance de pouvoir switcher entre mon vélo de route et mon vtt.
Et...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 16:59:52

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019Geen problemen voor leider Roglic in derde Giro-etappe : 🗣️ "We zijn een Nederlandse ploeg, dus we weten hoe we met de wind moeten omgaan."

Primoz Roglic en Addy Engels over...
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
13-05-2019 16:59:04

Message de Tom Dumoulin du 13-05-2019What a day! Stressful from start to finish. Thanks guys for keeping me out of trouble 👍🏼
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 16:54:44

Message de Team Sunweb du 13-05-2019#Giro 🇮🇹

A long and stressful day out Giro d'Italia today! Recap on how events unfolded with our gallery👇🏼🌬️

📸teamsunweb.com/giro-s3-pics
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 16:53:56

Message de CCC Team du 13-05-2019REPORT: "I am happy with today's result and also for the team as I think we did a great job for the sprint today. The crash complicated the situation a...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-05-2019 16:48:48

📰 Résultat

Fernando Gaviria (UAE Team Emirates) a été déclaré vainqueur de la troisième étape du Giro , Elia Viviani (Deceunink-QuickStep), s’est vu être déclassé,par les commissaires du Giro...

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-05-2019 16:43:16

Message de Israel Cycling Academy du 13-05-2019ICA in Amgen Tour of California:

On our way to South Lake Tahoe!

Watch .
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-05-2019 16:41:09

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-05-2019Yates 11th as wind fails to make the difference on stage 3 of the Giro d’Italia : REPORT 📰 “The guys were incredible today, I don’t think I left the...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
13-05-2019 16:40:26

Message de Cesare Benedetti du 13-05-2019Mi dispiace ma durante questo Giro non risponderò a commenti e messaggi come faccio di solito. Al momento non ho le forze mentali per farlo e cercherò di concentrarmi solo...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
13-05-2019 16:32:44

Message de Team INEOS du 13-05-2019Late crash holds up Geoghegan Hart : A late crash held up Tao Geoghegan Hart on the stage three run-in, while Christian Knees sprinted to ninth place at the Giro.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 16:32:25

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019From Giro 🇮🇹 to Amgen Tour of California 🇺🇲 with the guys getting ready for a day in the mountains 🚵🏻‍♂️, from
Rancho Cordova to South Lake Tahoe, 214.5km
😊 'Going...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
13-05-2019 16:31:58

Message de Movistar Team du 13-05-2019Cruel doble percance para Carapaz en la 3ª del Giro : 🇪🇨😥 An unavoidable double misfortune truncated Richard Carapaz's good start to the Giro d'Italia. But even if it's a...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
13-05-2019 16:30:04

Message de Paweł Poljański du 13-05-2019Stage 3 ✅
#giro102 #borahansgrohe 📸bettiniphoto
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
13-05-2019 16:30:00

Message de André Greipel du 13-05-2019Demain commence pour nous avec la première étape de Dunkerque à Condé sur l'Escaut le 4 Jours De Dunkerque. Gardez vos doigts croisés pour moi et mes 6 collègues que...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
13-05-2019 16:28:47

Message de Marco Marcato du 13-05-2019Happy day @uae_team_emirates #victory @fernandogaviriarendon #ridetogether #yearoftolerance 📸@fizzaazzif
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 16:26:47

Message de Team Sunweb du 13-05-2019🗣"Today was stressful all day long, we were always fighting for position and we knew that whenever we hit a corner, we had to be in the right spot."

Tom Dumoulin...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
13-05-2019 16:26:39

Message de Hubert Dupont du 13-05-2019Fan Ag2r La Mondiale : Hubert 138e de la 3e étape et 118e au général.
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia - Étape 3

Cette longue troisième étape était redoutée car exposée au vent dans le final. Dans les derniers kilomètres, les équipes de sprinters ont pris les commandes...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
13-05-2019 16:25:16

Message de Kevin Ledanois du 13-05-2019Une pause s’impose ! 🌾
-
Quand au milieu des 5h t’as juste envie de faire un break au soleil et de regarder passer les copains ! ☀️🚴🏼‍♂️
-
Mi stage, encore une semaine...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
13-05-2019 16:24:27

Message de Hubert Dupont du 13-05-20193e étape
#ALLEZALM @giroditalia @ekoicycling @eddymerckxbikes @rosti.it @maviccycling @gettyimages @bolle_eyewear @girocycling @ridededa
#instacycling #instacyclingpics #cyclinglifestyle #stravacycling #ciclismo #bicicletas #procycling #bike#bikelife
En voir plus

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
13-05-2019 16:20:33

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 13-05-2019First stage of Amgen Tour of California done.....off to the second one👊👊😉
📷CorsVos
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
13-05-2019 16:17:16

Message de Damiano Caruso du 13-05-20193 stage #giroditalia #bahrainmerida #8gc
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 16:15:23

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019Fernando Gaviria remporté la 3e étape du Giro d'Italia 2019 !
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 16:15:00

Message de CCC Team du 13-05-2019We have back to back races with #AmgenTOC stage two about to start at 18:30 CEST (09:30 PST).

After a stage for the sprinters yesterday, it's time to start climbing. Stage...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 16:13:53

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019CONFIRMED: Fernando Gaviria new stage 3 winner 🥇🏆🇨🇴🇮🇹

Felicidades Fernando!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
#Giro #Giro102
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 16:13:30

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
➡️ Again super teamwork of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys to protect their captain Vincenzo Nibali who finished safely in the first group in Orbetello.
👌🏻Stage 3️⃣✔️
En voir plus

Message de 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France du 13-05-2019Voici la liste définitive des partants
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-05-2019 16:12:32

Message de Astana Pro Team du 13-05-2019Dario Cataldo after stressful finish of third stage. #Giro
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-05-2019Bad news! Sean De Bie has been involved in a traffic collision today during a training ride in Italy. He was taken to the hospital in Brescia by helicopter. He...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
13-05-2019 16:06:51

Message de Romain Feillu Officiel du 13-05-2019PROCHAINE COURSE
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-05-2019 16:06:36

Message de Israel Cycling Academy du 13-05-2019First breaking news report from the Giro d'Italia 3 stage finish line:

Another TOP 10 for CIMO.

Our Italian Davide Cimolai just recorded his second Top 10 in a row here,...
Voir la vidéo

Loïc ChetoutLoïc Chetout
13-05-2019 16:04:28

Message de Loïc Chetout du 13-05-2019Après une petite coupure c’est la reprise!!! Me voilà à Isola 2000 pour 15 jours de dur labeur.
.
.
.
#procycling #season2019 #professionalcycling #uci #cofidismyteam #cofidis
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-05-2019Arnaud Démare termine 2e à Orbetello, 24 heures après sa 5e place à Fucecchio. L'équipe a réalisé un travail collectif impeccable et notre leader monte en puissance sur ce Giro....
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
13-05-2019 15:57:59

Message de Team Total Direct Energie du 13-05-2019Bonifazio revient en forme au bon moment | Team Total Direct Energie Pro Cycling : Notre sprinteur tient la forme ! Il a gagné son 5e succès de la saison...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 15:55:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Gaviriaaaaaaaaaa🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴!!!! Squalificato il primo arrivato per irregolare cambio di traettoria, vince Fernandooooo!!! 💪💪💪🎉🎉🎉🎉🎉👍👍👍🔝🔝🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
13-05-2019 15:48:59

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 13-05-2019Rolling my new Oakley custom Radar Ev, thanks @oakleybike for the nice present!!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 15:48:10

Message de CCC Team du 13-05-2019🇮🇹 A solid top ten finish for Jakub Mareczko in today’s bunch sprint on #Giro stage 3 👊👊.

Jakub took seventh on the line behind winner, Viviani.

#RideForMore
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019Update: Unfortunately, there's no win and no celebration for Elia Viviani, after the #Giro102 jury decided to relegate him.

What a victory for Italian Champion Elia Viviani on #Giro102 stage 3...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 15:44:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Ottimo secondo posto del nostro campione Fernando Gaviria che sale sul gradino del podio con una rimonta eccezionale. ( Ma poi come giusto....... La giuria cambierà il verdetto della tappa...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
13-05-2019 15:37:02

Message de Rally UHC Cycling du 13-05-2019We are headed to South Lake Tahoe. So is Brandon McNulty, on "Brick" inspired by Marcus.

"It’s easy to get wrapped up in the world of professional athletics so...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 15:34:12

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Today promises to be a thrilling stage in the Amgen Tour of California, and Brad wants to see you guys up there at the finish line in Visit Lake Tahoe...
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
13-05-2019 15:31:23

Message de Jesus Hernandez du 13-05-2019Sabia hoy @acontadoroficial que tendría difícil soltarme!!😜😜(salió con una pluma de disco de 6,2kg..😰😰).
He salido motivado a tope con su maillot de mejor joven del @letourdefrance del 2007!!💪💪☺️
#mondaymotivation
#quererespoder
#peyresudeday
#construyetuvida
#motivation
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
13-05-2019 15:29:52

Message de Peter Sagan du 13-05-2019Have you heard of the new BORA 5I5 cooking principle? Check it out!
Voir la vidéo

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
13-05-2019 15:26:33

Message de Sean De Bie supporters du 13-05-2019WEDEROM SLECHT NIEUWS !!
De Italiaanse trainingsstage van Sean is reeds op de eerste dag abrupt tot een einde gekomen.
Tijdens een afdaling richting Salo (Gardameer) kwam hij in botsing...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-05-2019 15:21:27

Message de Team Cofidis du 13-05-2019Des derniers préparatifs aux coulisses de la course, suivez les 4 Jours de Dunkerque dans l'intimité de l'équipe 👀

📷 Mathilde L'Azou
Voir les 14 photos

Paweł BernasPaweł Bernas
13-05-2019 15:20:40

Message de Paweł Bernas du 13-05-2019Amgen Tour of California 🤙🏻 etap I.
CCC Team
Etxeondo
UNICEF Poland
Oakley
Giant Bicycles
#rideformore
#cccteam4unicef
#ridegiant
#oakleycustom
#helpingriderstofly
📸 Cor Vos
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
13-05-2019 15:19:58

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 13-05-2019California is finally underway. Yesterday was easy until the final laps, which was done at warp speed. I think a lot of guys were surprised by the speed. Today 214km...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 15:16:28

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Men's Stage 2 | May 13, 2019 : 📊 #AmgenTOC Stage 2 p/b Visit California preview 📊

⏲️ Start: 9:30am PST
📍 Distance: 132mi / 214km
📈 Vertical gain: 15,000 ft / 4,800m
🏁...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 13-05-2019Quel contrastes hier à l’entraînement avec Guillaume ! #ovronnaz #mayenschamoson #valais #monprintempsenvalais #valaisvelotour #cyclosportivedesvinsduvalais @lacyclosportivedesvinsduvalais @federationcyclistevalaisanne @valaiswallis @ovronnaz @chamoson
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 13-05-2019Belle sortie avec mon ami Guillaume de @velo.perfection ! #moneteenvalais #valais #valaisvelotour #salquenen #varen
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 13-05-2019Revivez l'émission Bistro Vélo avec notre manager Stephen Delcourt en invité 👇
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 13-05-2019Juste pour le maillot ça vaut la peine de s’inscrire rapidement !!! 😍👌
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-05-2019 15:04:35

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-05-2019Notre équipe pour les Quatre Jours de Dunkerque 👊

#AllezArkeaSamsic
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
13-05-2019 15:02:40

Message de Mario Cipollini du 13-05-2019‘90 Udine 2a vittoria al giro.
A lanciarmi fu Franco Ballerini.
Mi emoziona rivedere e rivederlo e pensare a quei momenti.
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
13-05-2019 15:01:51

Message de Tour of Utah du 13-05-2019The Ultimate Challenge is coming! Conquer the long course with 94 miles of distance with climbing of 8,124 feet of elevation. This is a once-in-a-lifetime opportunity to climb like the...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 15:01:44

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Take a look at what's on the menu today in our Stage 2 p/b Visit California preview.

‼️NOTE! We have a slight change to the information in the video......
Voir la vidéo

David De la CruzDavid De la Cruz
13-05-2019 15:01:11

Message de David De la Cruz du 13-05-2019De camino a la segunda etapa del @amgentoc . La primera etapa ha ido bien, con un circuito final por encima de 51kph de media ( ya he quitado la...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
13-05-2019 15:01:00

Message de Cyclassics du 13-05-2019Kennst du schon Sven den Gewinner unserer Strava Challenge:

"An sich bin ich nur ein Radtourer mit Leidenschaft wie viele andere bei Strava und den Cyclassics auch."

Seine Leidenschaft war Antrieb...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-05-2019 15:00:26

Message de CCC Development Team du 13-05-2019Emocje po 54. CCC TOUR Grody Piastowskie powoli opadają... Dla naszych kolarzy był to jeden z najważniejszych startów w sezonie. Wszyscy spisali się rewelacyjnie - poradzili sobie nie tylko z...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
13-05-2019 15:00:03

Message de Hincapie Racing du 13-05-2019"From the DS: Thoughts from Racing in Europe"

http://www.hincapieracing.com/ds-thoughts-racing-europe/
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
13-05-2019 14:54:30

Message de Taylor Never fear to be yourself. We take ourselfs way to seriously about 90% of the time. I spent four years in Europe with my head down. Way to focused, drove...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
13-05-2019 14:54:21

Message de Quentin Jauregui Officiel du 13-05-2019🇫🇷 - 4 jours de Dunkerque
📆 - 14/05 > 19/05

Composition d’équipe :
🇫🇷 - Clement Venturini
🇫🇷 - Julien Duval
🇧🇪 - Stijn Vandenbergh
🇫🇷 - Quentin Jauregui
🇫🇷...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
13-05-2019 14:52:29

Message de Tomasz Marczyński du 13-05-2019💪🏼 #legs #cyclinglife #cyclinglegs #gym #workout #power #strength #tomaszmarczynski #training #muscles #anatomy #skinny #fitness #fit #polishboy
En voir plus

Lizzie DeignanLizzie Deignan
13-05-2019 14:47:22

Message de Lizzie Deignan du 13-05-2019I’ve got just over 4 months to train for the 2019 UCI Road World Championships! So I’m going to share my top tips for cyclists taking part in the official...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
13-05-2019 14:42:07

Message de Philippe Gilbert du 13-05-2019Things go a little faster when you know who is waiting for you at the top! #Season17
En voir plus

Moreno MoserMoreno Moser
13-05-2019 14:41:03

Message de Moreno Moser du 13-05-2019Purtroppo sono anni che ho la sensazione che si sia rotto qualcosa dentro di me. La condizione è diventata quasi un miraggio e il lavoro mi porta sempre l’effetto contrario....
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
13-05-2019 14:37:02

Message de Quentin Pacher du 13-05-2019Petit tour sur le volcan et pour une fois c’est pas sûr celui de Watopia. 🌋🍕🇮🇹 Mt Etna.
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-05-2019📌 On reste du côté de l’Espagne pour une partie de l'équipe, pour la VueltaAragón du 17 au 19 mai 🇪🇸
🚴‍♂️ Composition de l'équipe / Line up:
Lucas De Rossi
Fabien...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 14:34:41

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019#Giro 102 Interviews avant la 3e étape 🎙️

🇫🇷 Suivez le direct: http://www.giroditalia.it/fr/live
Voir la vidéo

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
13-05-2019 14:29:21

Message de Felix Großschartner du 13-05-2019What a day for our team yesterday at @amgentoc and @giroditalia.
I’m so proud to be part of this special team.
#thebrotherhoodiscoming #motivationmonday.
.
.
.
(c) @veloimages @borahansgrohe
En voir plus

Lizzie DeignanLizzie Deignan
13-05-2019 14:29:00

Message de Lizzie Deignan du 13-05-2019I can’t wait for the sunshine to turn up so I can wear our summer collection ☀️ Hopefully there will be some in California this week! Have you got your...
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 14:26:01

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019🎥 Inside Giro BORA-hansgrohe

Episode 3: Pascal Ackermann feiert seinen Etappensieg und was darf nicht fehlen: "Wie heißt die Mutter von Nikki Lauda?" 📢🎵🎶
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
13-05-2019 14:25:30

Message de Lex Albrecht du 13-05-2019My most favourite place to ride in the world is the Parc de la Mauricie, just north of Shawinigan, Québec.

What a super day of riding yesterday. I LOVE IT...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 14:15:08

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019🍀 IT'S 13TH 🍀 YOUR LUCKY DAY
🛣️ Can you guess how many kms our #Kia cars and riders will cover during this Giro d'Italia ❓
5️⃣ randomly drawn entrees with correct...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
13-05-2019 14:15:06

Message de Adriano Malori du 13-05-2019Moser, Kittel e Kennaugh: 3 talenti, 3 ritiri prematuri e probabilmente la stessa causa.
Schiacciati dalla pressione. Annientati dall'ansia del risultato che hanno molte squadre, forse a causa della mancanza di...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
13-05-2019 14:03:48

Message de Jessenia Meneses du 13-05-2019“No hay cómo herirle las alas al tiempo, la vida es una broma muy seria” ⏳💕🌸🌺
.
.
📸 @daphneak
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 13:58:11

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Thank you, Sacramento ☀️
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-05-2019 13:51:32

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-05-2019N'oubliez pas votre rendez-vous radiophonique du jour. Le #GlazShow c'est à 18h30 sur la page #Facebook du Vital Concept - B&B Hotels ! 🤗

👤 Bryan Coquard, Ermenault Corentin et Arnaud...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-05-2019 13:46:47

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-05-2019🇮🇹 Comunque vada a finire la terza tappa del Giro d'Italia ha già un eroe di giornata: Sho Hatsuyama in fuga solitaria da ormai più di 3 ore e mezza.
📺Non...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-05-2019 13:43:17

Message de Israel Cycling Academy du 13-05-2019ICA California Front : 2nd stage coming up .

THE REAL THING

( And can you guess who will be our best finisher in the 214 km gradual climb to...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 13:35:24

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019🍝 Koop 2 producten van Grand'Italia bij Jumbo Supermarkten
🎁 En WIN exclusieve toegang tot de finish van de Giro in Verona met ons team!
📲 Kijk voor meer info en de...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-05-2019Une autre chasse au maillot rose débutera dès demain avec les 4 Jours de Dunkerque ! Notre compo ⤵
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 13:31:25

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019🇯🇵 Sho Hatusyama est en tête de la 3e étape avec une échappée sensationnelle !✌️🎌
Suivez le direct: http://www.giroditalia.it/fr/live
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 13:30:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Tanti i tifosi al Giro d' Italia per il nostro Diego Ulissi. L' affetto dei tifosi per Diego è sempre stato tanto e lui, soprattutto al Giro, li ha sempre...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 13:17:27

Message de Team Sunweb du 13-05-2019We're heading back to Vaya Resort St Anton for our 6th annual #DeutscheTalentTage with Bund Deutscher Radfahrer e.V.!

We're looking forward to meeting some of 🇩🇪 and international up and coming...
En voir plus

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
13-05-2019 13:16:18

Message de Fanclub Enzo Wouters du 13-05-2019L'édition 2019 - 4 Jours de Dunkerque : Vanaf morgen 14 mei tot zondag 19 mei is Enzo in het Noorden van Frankrijk voor 4 Jours de Dunkerque / Grand...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-05-2019 13:07:28

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-05-2019Demain départ des Quatre Jours de Dunkerque (2.HC), six jours de courses au nord de la France

#WGG #RideForAntoine #4JDD
En direct sur Eurosport
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
13-05-2019 12:58:07

Message de Hincapie Racing du 13-05-2019Great recap of the Belgian Waffle Ride courtesy of Muscle Monster!
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-05-2019 12:55:34

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-05-2019🇬🇧 Transfert ✍

Connor Swift, l’actuel champion de Grande Bretagne, court désormais pour notre équipe !
Le coureur de 23 ans rejoint notre formation pour épauler nos sprinteurs. Il débutera sous...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 13-05-2019Photos: Davey Wilson
Voir les 43 photos

Marc SarreauMarc Sarreau
13-05-2019 12:48:55

Message de Marc Sarreau du 13-05-2019Demain en route pour les 4 jours de Dunkerque 😉
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 13-05-20194 JOURS DE DUNKERQUE GRAND PRIX DES HAUTS-DE-FRANCE 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : 4 JOURS DE DUNKERQUE GRAND PRIX DES HAUTS-DE-FRANCE 2019 PRÉSENTATION - Cette...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 12:32:55

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🎙 Vincenzo Nibali "Yesterday the whole team was close to me and everything went well. Now there is another stage ahead that seems not particularly difficult".
⚠️ Just...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
13-05-2019 12:30:49

Message de Amael Moinard du 13-05-2019Entraînement dans la bonne humeur avec le 🌞.
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 12:29:45

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019Bienvenue sur l'étape Leonardo ! 3e étape entre Vinci et Orbetello #Giro 102

🇫🇷 Suivez le direct: http://www.giroditalia.it/fr/live
Voir la vidéo

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
13-05-2019 12:24:31

Message de Sonny Colbrelli du 13-05-2019Bellissima domenica in famiglia per il battesimo di Vittoria 👶🏻

SC
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
13-05-2019 12:18:11

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 13-05-2019Prochaine course: Albstadt !
Avec mon équipe, canyon, mon entraîneur et moi-même nous avons pris la décision de faire les 2 coupes du Monde en Allemagne et en République tchèque....
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
13-05-2019 12:00:46

Message de Damiano Cunego du 13-05-2019About last week // Purosangue - Verona | Bologna
Eravate in tantissimi a Palazzo Scarpa e alla Velostazione Dynamo Bologna per la presentazione della mia autobiografia!
Grazie per esserci stati, grazie per...
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
13-05-2019 12:00:01

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 13-05-2019🚨 Giveaway alert 🚨

➡️ Make sure to like our page on Facebook
➡️ Head to our Instagram account https://www.instagram.com/omloophetnieuwsbladofficial/ and discover how you can win! 🔥
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 11:58:05

Message de CCC Team du 13-05-2019GALLERY: Tools of the Trade at the Giro d'Italia

There’s still a long way to go on stage three in 🇮🇹 today with just one rider out at the front of...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 11:55:58

Message de Team Sunweb du 13-05-2019#InsideOut with Jan Bakelants in Tenerife! 🌋

We caught up with Jan ahead of the first Grand Tour of the year to talk all things #Giro🇮🇹🎬
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 13-05-2019🚨 Rendez-vous ce soir à partir de 17h sur la page facebook Eurosport pour Bistro Vélo avec notre manager Stephen Delcourt, le tout orchestré par Louis-Pierre Frileux 🎙️

🔗 https://www.facebook.com/EurosportFR/

#RideAndShine
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-05-2019 11:45:31

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-05-2019Giro d'Italia Sho Hatsuyama è in fuga solitaria nella terza tappa.
I primi a intervistarlo in questo Giro sono stati gli amici di Bidon. È giusto che siano loro a farvi...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 11:42:41

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
Stage 3️⃣
🚩 Vinci
🏁 Orbetello
🛣️ 220km
🕛 12:09~12:14
🕔 17:00~17:28
➡️ It's a sprinter one. The route crosses the hills around Siena before reaching the plain around Grosseto. After one last...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 11:35:16

Message de CCC Team du 13-05-2019Through CCC Shoes & Bags' global partnership with UNICEF, we are proud to do our part to help children around the world. Every kilometer ridden by CCC Team riders in...
Voir la vidéo

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
13-05-2019 11:10:11

Message de Paweł Poljański du 13-05-2019🚴‍♂ Giro di’Italia etap 3.
📍220,1km
📅 13.05.2019
🚩Vinci
🏁Orbetello
📺 EuroSport 1
⏰ 13:11
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
13-05-2019 11:04:16

Message de Prudential RideLondon du 13-05-2019Free for 12-15 year-olds! 😍

The Prudential RideLondon-Surrey 19 is a great chance for younger riders to take on their first cycling event.

More info➡️ http://bit.ly/PRL192019
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
13-05-2019 11:02:11

Message de Tiago Machado du 13-05-2019O Garmin não se engana... e quando diz 43h de recuperação significa que foi bravo o treino 😤😅
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 10:55:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Ieri il nostro team🇦🇪 ha avuto la gradita sorpresa di ricevere piccoli Supporters della Unione Ciclistica Empolese. Il nostro Morino, ieri al Giro per supportare la squadra, li ha accolti...
Voir la vidéo

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
13-05-2019 10:50:11

Tiesj heeft de trainingsarbeid hervat en hoopt klaar te zijn voor de Ronde van Zwitserland die start op 15 juni!
www.supporterstiesjbenoot.be

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 10:46:10

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019Stage 3 start at Giro with another opportunity for fan favourite Fernando Gaviria. 🇮🇹🇨🇴

🗣️ Gaviria: "Today the course should be easier than yesterday, but the strong wind will influence the...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019The spectacular limited-edition Italian National Champion jersey sported by Elia Viviani at the season's first Grand Tour, #Giro102, is now available on our webshop: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop/product/93/limited-edition-italian-champion-jersey
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
13-05-2019 10:38:33

Message de Hammer Series du 13-05-2019Shimano is proud partner of Hammer Limburg this year. Make sure to visit the Shimano Experience Center in Limburg and experience a fun day for the whole family. You can...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 10:38:00

Message de Team Sunweb du 13-05-2019#Giro 🇮🇹

Communication is key during a Grand Tour, especially on a day like today with the possibility of echelons later on! 🌬🚴‍♂️

Our custom made Elacin earpieces ensure we...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 13-05-2019Giro d'Italia stage 3 is underway! #Giro102

Don’t miss a thing of today’s stage with the Velon CC race centre.
👉 velon.cc/live-giro-race-centre
En voir plus

CyclassicsCyclassics
13-05-2019 10:28:05

Message de Cyclassics du 13-05-2019Vor 10 Jahren gewann Pascal Ackermann die YoungClassics, gestern seine erste Giro-Etappe.

Glückwunsch, Junge!
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-05-2019La 3e étape du Giro vient de partir. 220 kilomètres au programme, direction la Mer Tyrrhénienne et Orbetello !
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
13-05-2019 10:15:28

13/05/2019 eindelijk ... morgen is het weer voor 'echt' ... 14-19/05/2019 LES 4 JOURS DE DUNKERQUE (F) 2.HC, welke in feite 6 dagen zijn. Er is veel wind voorspeld en...

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
13-05-2019 10:13:55

Message de Diego Rosa fans club du 13-05-2019Amgen Tour of California 2019 | Stage 1 | Results : Stage 1 #Tdc 41esimo
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
13-05-2019 10:12:09

Message de Peter Sagan du 13-05-2019There is no doubt this is a very nice win, not just for me but for the entire team. Earlier today, Pascal Ackermann dominated the sprint at the Giro d'Italia...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 13-05-2019☀ J-100 avant la 52ème édition du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine ☀

La ville de Condat-sur-Vienne est déjà prête pour le grand départ qui aura lieu mercredi 21 août 2019...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
13-05-2019 10:08:09

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 13-05-2019Vento e nuvole grigie a Vinci 🌬 Dal paese di Leonardo prende il via la tappa 3️⃣ del Giro d'Italia con arrivo, dopo 220 km, a Orbetello
💪 Forza #GreenTeam

⏱Partenza km...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
13-05-2019 10:04:31

Message de Tour de Yorkshire du 13-05-2019‪Happy Birthday to the champ!‬

‪Have a great day Marianne Vos 🍾🎂🙌 #WTDY ‬
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-05-2019Depuis 3 ans déjà, Evergreen est partenaire du Team Delko Marseille Provence!
EVERGREEN est une marque de pneumatiques tournée vers la protection de l’environnement et le développement durable.
➡️ Vous retrouverez...
En voir plus

Andreia FreitasAndreia Freitas
13-05-2019 09:53:55

Message de Andreia Freitas du 13-05-20193.ª Prova da Taça de Portugal de XCO
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 09:51:47

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019New week - new goals - but no plan what to cook? 👨🏼‍🍳
Then we have something for you: The new #BORA 5I5 cooking principle. Let Peter Sagan explain it...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 09:51:24

Message de CCC Team du 13-05-2019Happy Monday from our guys at the Giro d'Italia!

It might be windy & there might be 220km of racing to come on #Giro stage 3 but our guys were...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-05-2019🇫🇷 #4JDD

Our #ROC boys are back in action this week in the 4 Jours de Dunkerque! Here's our lineup. 👇

Did you know❓
... that the 4 Jours de Dunkerque is actually...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019‪Another week for Julian Alaphilippe Officiel at the top of the UCI World Individual Classification.‬
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-05-2019 09:30:01

Message de Santos Tour Down Under du 13-05-2019Eyes on the prize!
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 09:27:30

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019Philipsen bags Top Ten In hectic California finale - UAE team Emirates : Jasper Philipsen came through a chaotic sprint finish to finish 10th in the opening stage of Amgen...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 13-05-2019Preview stage 3 Giro d'Italia: Vinci - Orbetello (220 km)

A 220 kilometres long stage between Vinci and Orbetello is scheduled today. It will probably be a second bunch sprint, in...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-05-2019 09:17:41

Message de Team Cofidis du 13-05-2019Arbitrage vidéo, Coluche et score improbable, ce quiz entre Geoffrey Soupe - officiel et Loïc Chetout est déjà entré dans l'histoire 😂

Retrouvez tous les quiz sur http://bit.ly/CofidisMyQuiz 📺

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-05-2019 09:03:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-05-2019🚴🏻‍♂️ Giro d'Italia oggi al via la terza tappa.
🙌🏻 Velocisti attesi ad Orbetello, ma attenzione al forte vento e alle sorprese.
📺 Per non perdervi gli #OrangeBlue vi aspettiamo dalle 14.00...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
13-05-2019 09:01:55

Message de Team Total Direct Energie du 13-05-2019💪Le retour de Niki Tersptra et la présence d'Adrien Petit sur ses terres à l'occasion des 4 Jours de Dunkerque ! 😁Notre compo' à encourager au maximum chers amis !...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
13-05-2019 08:34:16

Message de Tom Bohli Followers du 13-05-2019#Giro2019
Etappe/Stage 3:
Vinci-Orbello 220km
Höhenmeter/climbing total: 1181m
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
13-05-2019 08:31:56

Message de Matteo Montaguti for Fun du 13-05-2019Messaggio quanto mai importante #rispettiamoci
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
13-05-2019 08:31:28

Message de Larry Warbasse du 13-05-2019Well, the sun didn’t shine on us for much of yesterday’s stage, but I was full of nostalgia and bright memories of my neo-pro year living in Italy. We passed...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-05-2019 08:30:45

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-05-2019Vous étiez plus de 1000 cyclistes à nous avoir rejoint à Binche ce dimanche pour Binche fête le Tour avec Wanty Groupe Gobert ! Merci à vous pour cette belle...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
13-05-2019 08:30:05

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 13-05-2019👍🚴‍♂️ Un espectacular triunfo en la etapa reina, un trabajo de equipo desde el primer hasta el último metro y la pelea por la general; balance de Team Caja Rural-Seguros...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 08:29:56

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019Jump into the week!

#MondayMotivation #Giro
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 08:27:31

Message de Team Sunweb du 13-05-2019Lots of new additions to the Team Sunweb Shop this year and we ❤️ this one!

Check out our junior jerseys here: teamsunweb.shop/product/team-sunweb-replica-ss-jersey-junior
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 08:22:12

Message de Team Sunweb du 13-05-2019#Giro 🇮🇹

Keeping fuelled during a long stage is key. 🔑

BORN, Superior Sportscare ISO PRO+ is an isotonic sports that contains the ideal combination of glucose and fructose, causing the maximum...
En voir plus

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 13-05-2019➡️ Alberto Contador a un petit message pour vous... 👉 Serez-vous prêt à relever le défi le 26 mai ? 🚵‍♂️
Voir la vidéo

Elia VivianiElia Viviani
13-05-2019 08:19:17

Message de Elia Viviani du 13-05-2019In questa puntata di GCN Italia vi spiego alcuni "trucchi" per fare una volata!
Voir la vidéo

Jay McCarthyJay McCarthy
13-05-2019 08:11:53

Message de Jay McCarthy du 13-05-2019Mama Laudaaa!

#giro102

📸 @z_w_photography
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
13-05-2019 08:08:08

Message de Piotr Konwa du 13-05-2019Sekunda - tylko i aż, tyle zabrakło do zwycięstwa Maćka w generalce Grodów ⏱

Dla mnie był to ciężki wyścig przede wszystkim przez pogodę, która od pierwszych dni nie ułatwiała życia...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-05-2019 08:03:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-05-2019‪◀️ #PicOfTheWeek 📸‬

‪The green & gold Aussie champions kit flying up San Luca 💚💛‬

‪#Giro #MORE ‬
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 13-05-20197, 5, 2 les places d’ Emilia Fahlin sur cette édition du Elsy Jacobs. Hier, ce n’est pas passé loin pour la Suédoise qui termine à quelques centimètres de la...
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
13-05-2019 08:00:54

Message de Jasha Sütterlin du 13-05-2019Thanks everybody for your kind messages ☺️ I’m ok and I will keep going 💪🏼 @giroditalia @ Montecatini Terme
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-05-2019 08:00:01

Message de Giro d'Italia du 13-05-2019📌 Tappa 3
🗓️ 13 maggio
🌥️ Vinci - Orbetello
📏 220 km
⏰ Partenza: 12.10
⌚️ Arrivo: 5.15
📺 RaiSport ore 12.30 - Eurosport 1 ore 13.25 - Rai2 ore 15
💻 http://www.giroditalia.it/it/live/...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 07:56:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019Ons team voor de Vierdaagse van Duinkerke (14/05-19/05)🇫🇷

Dylan Groenewegen
Amund Grondahl Jansen
Mike Teunissen
Tony Martin
Pascal Eenkhoorn
Taco van der Hoorn
Maarten Wynants

Ploegleider: Nico Verhoeven
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 07:54:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Terza tappa, sembra scontato l' arrivo dei velocisti. Subito l' occasione per Fernando di riscattarsi. Il team sarà ancora a sua completa disposizione, ieri nell' ordine di arrivo abbiamo visto...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-05-2019Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 30 photos

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
13-05-2019 07:47:05

Message de Paweł Poljański du 13-05-2019Końcówka 2 etpu Giro d'Italia i zwycięstwo Pascala Acermana!
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-05-2019 07:38:43

Message de Astana Pro Team du 13-05-2019💥2 crashes. 3 bikes out. Wet second stage on Giro 2019. Watch our new video on our YouTube channel.
🔗https://youtu.be/E58IZqc2BsI
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
13-05-2019 07:36:03

Message de Dorian Godon du 13-05-2019C’est l’heure de la reprise sur les 4 jours de Dunkerque (14-19mai) après deux belles semaines d’entraînement.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
13-05-2019 07:33:47

Message de Tour de Pologne du 13-05-2019The Germans! They know how to do it. And we had a chance to witness many great sprints from Pascal Ackermann, Marcel Kittel, André Greipel and John Degenkolb, all Tour...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 07:24:51

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019🎥 Go inside the team car with our Sports Directors Jens and Patxi, as Pascal Ackermann took the win on Stage 2 of the Giro d'Italia, with this fantastic footage...
Voir la vidéo

Christian KneesChristian Knees
13-05-2019 07:18:54

Message de Christian Knees du 13-05-2019Had a good look at the trophy yesterday, what a beauty!!
What’s your prediction how’s Name gonna be next on there??
It won’t be mine, that’s for sure 😉
#ckcycling #cycling #teamineos
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 07:14:08

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019The King of California is back 🤩
Peter Sagan sprints to his 17th stage win at the #AmgenTOC
What a stunning stage win by our 🇸🇰 Champion
------
Der König von Kalifornien...
Voir la vidéo

Greta RichioudGreta Richioud
13-05-2019 07:11:55

Message de Greta Richioud du 13-05-2019Spring fashion 🌷
#mondaymotivation #springoutfit #iamspecialized #specialized #sworks #sworksexos #happytraining #cyclinglife #womencycling #rideandshine #longsocks #sunnyday
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
13-05-2019 07:08:00

Message de The Tour Of Britain du 13-05-2019Scotland to host opening stage of the 2019 OVO Energy Tour of Britain : 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 VENUE ANNOUNCEMENT 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿

Scotland, it's good to see you again!

#OVOToB
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-05-2019 07:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-05-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: IL TEAM ALLA RICERCA DELLA MASCOTTE PER IL GIRO D’ITALIA. : 🐶🐱Il team NIPPO Vini Fantini Faizanè è alla ricerca della propria Mascotte ufficiale!
🙌🏻Se hai...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 07:00:00

Message de CCC Team du 13-05-2019It’s another rolling parcours in 🇮🇹 today but with a pan-flat final 20-kilometer run-in to the line, #Giro stage three looks set to be one for the sprinters in the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 07:00:00

Message de Team Sunweb du 13-05-2019Join us in wishing Xandres Vervloesem a happy 19th birthday! Enjoy your day, Xandres! 🥳🎉
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
13-05-2019 06:52:34

Message de Louis Meintjes du 13-05-2019Stage 1 of Amgen Tour of California done. Good to be back in the U.S.

I have good memories racing here as an under-23.
Photo: Getty Sport
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 13-05-2019California Dreamin' - EF Education First Pro Cycling : "We had a pretty good start today. Nothing crazy happened. Everyone made it through safely. It sets us up well for...
En voir plus

Emilia FahlinEmilia Fahlin
13-05-2019 06:49:24

Message de Emilia Fahlin du 13-05-2019Action shots from another tight sprint yesterday in Luxemburg. Settled just for 2nd.. Hungry for more, but first! A little break and time to rebuild! Big month in June coming...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
13-05-2019 06:48:50

Message de Hammer Series du 13-05-2019"Sunshine and lots of people!"

We continue our Hammer Stavanger 2019 course introductions with Alexander Kristoff and Sven Erik Bystrøm of UAE Team Emirates. This time, the two Norwegians are talking...
Voir la vidéo

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
13-05-2019 06:48:09

Message de Jan Polanc-Polde du 13-05-2019OK!! Danes na vrsti že 3.etapa Giro d'Italia 2019 s štartom ob 12:09 in prenosom v živo na programu Eurosport ob 13:05 🇮🇹🇮🇹🔝🔝✔✔✔

Včerajšnjo etapo je naš šampion Jan Polanc-Polde končal...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 06:44:08

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019Bennett kicks off aggressively in Tour of California : George kicks off aggressively in Tour of California💪🏼

Our report⤵️
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 06:43:17

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019Bennett scherp van start in Ronde van Californië : George scherp van start in Ronde van Californië💪🏼

Ons verslag⤵️
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-05-2019 06:29:15

Message de Team Novo Nordisk du 13-05-2019Charles Planet rode like wildfire at the opening stage of Amgen Tour of California and was awarded the "Most Courageous" award. Watch the highlights of a memorable day for our...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-05-2019 06:14:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-05-2019Happy 37th birthday Maarten!😄🎉
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-05-2019 06:13:21

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-05-2019🗓 Demain, les #MenInGlaz ont rendez-vous avec les 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France - qui en font 6. Une épreuve qui marque le retour de Bryan...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-05-2019 06:06:28

Message de Team Bahrain Merida du 13-05-2019🇺🇲 Amgen Tour of California
➡️ @PhilBauhaus sprinted to 8th place in the opening stage in Sacramento. 🎙️ Check out his thoughts
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-05-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-05-2019TODAY 📅 Stage 3 of the #Giro and another day that should end in a bunch sprint.

Roll out from 12:10pm CEST (8:10am AEST).

📸 Getty Images
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
13-05-2019 05:57:19

Message de Boucles de la Mayenne du 13-05-2019Pour la troisième année consécutive, @lachainelequipe avec notamment @PatrickChasse , @CyrilleGuimard @PineauCedric et @ClaireBricogne diffusera les #boucles53 ! 2 grands mois de cyclisme sur la chaîne avec le @giroditalia...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 05:55:00

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019What a win for Pascal Ackermann on yesterday's Giro d'Italia Stage 2!

Relieve his sensational sprint victory right here.
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
13-05-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 13-05-2019Bruno’s Best zeichnet den Tagessieger aus : Bruno's Best Salatsaucen participant populaire de la caravane publicitaire, sera à nouveau présent lors de la 83e édition du Tour de Suisse pour...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
13-05-2019 05:29:05

Message de Tom Bohli Followers du 13-05-2019Good job Tom Bohli!!💪
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
13-05-2019 05:26:46

Message de Tom Bohli Followers du 13-05-2019#Giro2019 Etappe/stage 2:
Super Job der Helfer des Teams UAE!!
Team UAE did a great job for his leader!
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 05:23:50

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Catch the full 5-miniute recap of Stage 1!
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-05-2019 05:23:20

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-05-2019📸Le migliori foto dalla Corsa Rosa!
🚴🏻‍♂Forza #OrangeBlue, #GRINTARE 👇🏻più che mai!
Voir les 21 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-05-2019 05:09:13

Message de Israel Cycling Academy du 13-05-2019For the third day, Our leading fan - Ethan Baron, keeps the analysis coming with a Stage 3 Preview.
The third stage presents another opportunity for the sprinters. However, echelons might...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-05-2019 05:00:01

Message de Florian Sénéchal du 13-05-2019🇮🇹 TOUR D 'ITALIE 🇮🇹

3⃣ème étape - Lundi 13 mai

🚩 Vinci 🏁 Orbetello

🚦 Départ - 12h09 // arrivée vers 17h-17h14

🚲 219 km

📺 equipe 21

Le profil est vallonné avant...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 05:00:00

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019🏄‍♂️🏄‍♀️ Thanks for everything Visit Sacramento! We'll be leaving behind the sign-in surfboard from today's stage as a thank you for hosting us. 🏄‍♂️🏄‍♀️

Now, it's onto Visit Rancho Cordova and...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 04:47:59

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019📸 PIC OF THE DAY 📸

Greg Mionske / AEG

#AmgenTOC
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 04:11:20

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019We want to say thanks to all the fans who made it to today's first stage of the 2019 Amgen Tour of California in Visit Sacramento.

🧢😄✋🏛🚦📱📸

#AmgenTOC
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 03:41:43

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Tour of California stage 1: Sagan tops McCabe in Sacramento – VeloNews.com : Missed the stage live? Read how it all went down right here, courtesy of VeloNews..
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-05-2019 03:41:22

Message de Team Novo Nordisk du 13-05-2019REPORT: Team Novo Nordisk Kicks off the Tour of California with Podium : “I’m so proud to wear this beautiful jersey. I hope it inspires everyone affected by #diabetes to...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-05-2019 03:14:14

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-05-2019“We tried to do our best today. All day it was a fast pace and we rode hard the whole time,” said Simon Špilak.
Rick Zabel led Jens Debusschere into the...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 03:14:00

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019George Bennett talks California, Kittel's departure, and Game of Thrones : He's won the #AmgenTOC once, and he's back to try and win it again...

George Bennett of Team Jumbo-Visma Cycling...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
13-05-2019 03:02:20

Message de Alex Cano Ardila du 13-05-2019canterapro.com : Confirmada la nómina sub 23 para la Vuelta de la Juventud 2019 de nuestro equipo Coldeportes Zenú Área Metropolitana. Edición número 52 de la Vuelta de la Juven
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
13-05-2019 03:00:53

Message de Hugo Houle du 13-05-2019Après la première étape Amgen Tour of California, je me disais: il fait dont bien chaud ici, ce n’est pas le Québec ! On sera mieux demain à 2600m...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-05-2019 02:27:03

Message de BORA-hansgrohe du 13-05-2019🗒️REPORT: 🏆 VICTORY 🏆
Seventeenth Amgen Tour of California win for Peter Sagan as 🇸🇰 National Champion sprints to #Sacramento victory
👉🏻 Read more on our website: bit.ly/2HhSA8m
——
🗒️BERICHT: 🏆 SIEG 🏆
17. Etappensieg...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 02:15:34

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019📊 #AmgenTOC Stage 1 p/b Amgen Classifications 📊

⭐ Amgen Individual – Peter Sagan 🇸🇰
💚 Visit California Sprints – Peter Sagan 🇸🇰
👶 TagHeuer Young Rider – Tyler Stites 🇺🇸...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 13-05-2019We know you want ‘em! Get your hands on the #PinkArgyle rider cards at the Giro d'Italia, Amgen Tour of California all the races throughout the rest of the season....
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
13-05-2019 02:00:50

Message de Team Sunweb du 13-05-2019🗣"I think we acted with a lot of self confidence and control in the final laps. Technically I didn't do a perfect sprint but I'm still happy to end up...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
13-05-2019 01:44:56

Message de Team INEOS du 13-05-2019Halvorsen kicks off Cali with fourth : We saw a big sprint battle on day one in California. Read all about it and watch the final kilometre in our race...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
13-05-2019 01:37:37

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 13-05-2019I hope all the Mums had a great day ❤️❤️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-05-2019Danish Champion Michael Mørkøv carried the flag for Deceuninck - Quick-Step in the frantic Tour of California stage 1 finale: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3909/tour-of-california-kicks-off-with-chaotic-bunch-sprint
Photo: GettySport
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 01:11:16

Message de CCC Team du 13-05-2019We caught up with Sports Director Jackson Stewart after #AmgenTOC stage one, where Michi Schär was in the breakaway and Szymon Sajnok was our first rider across the line in...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-05-2019 01:06:17

Message de UAE Team Emirates du 13-05-2019‪Jasper Philipsen sprints to 10th place in the opening stage Amgen Tour of California 🇺🇸.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #AmgenTOC‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 00:55:36

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019The King of California, Peter Sagan.
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 00:55:14

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019Peter Sagan (Bora - Hansgrohe) made it 17 stage wins at the #AmgenTOC with this stunning victory. The Slovakian champ won it by half a wheel, ahead of Travis McCabe...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-05-2019 00:54:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-05-2019Prima tappa al Tour of California. Si mette subito in mostra il nostro velocista Jasper Philipsen che ottiene un buon decimo posto. La volata è stata condizionata da un frazionamento...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-05-2019 00:52:42

Message de CCC Team du 13-05-2019‪#AmgenTOC Sagan takes the first stage win in a chaotic sprint finish. Szymon Sajnok was our first rider across the line in 16th place. ‬

‪📷 Chris Auld ‬
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-05-2019 00:37:50

Message de Israel Cycling Academy du 13-05-2019ICA LIVE; Finish line circus in Sacramento : sprint finish is close ... going crazy here ...
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 00:32:42

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019The riders come thundering back into the city to begin their three finishing laps.
Voir la vidéo

Petr VakocPetr Vakoc
13-05-2019 00:07:36

Message de Petr Vakoc du 13-05-2019Mix of snow and sun & dirt and asphalt makes perfect ingredients for altitude training.
Few more days in Boulder before flying back to Europe and racing at @hammerseries Stavanger. #boulder...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-05-2019 00:05:37

Message de Amgen Tour of California du 13-05-2019We live for epic sprint finishes like this Strider Bikes #AmgenTOC 😄🙈🚲💨
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-05-2019 00:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-05-2019ICYMI ⏪ We made it safely through a wet stage two at the #Giro, eventually won by Ackermann (BOH) in the sprint.

REPORT 📰 http://bit.ly/MTS19Giro2

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30