ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
23-05-2019 23:47:25

Message de Amgen Tour of California du 23-05-2019Catch the #AmgenTOCWomen official Race Recap on NBCSN TONIGHT at 9-10:30 PM PT 🙌🏼 You won’t want to miss this 😏
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 22:30:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019La prima rosa non si scorda mai!!! Galleria fotografica della giornata di Polanc, foto della fuga e del podio con Jan che indossa la maglia rosa. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE @colnagoword...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 21:55:45

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019Buonanotte #Giro!
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 23-05-2019Vive le retour des beaux jours et des sorties en montagne avec mon @lapierrebikes #xeliusslsuisse sur les routes du @valdanniviers ! @ Grimentz, Val D'Aniviers
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 23-05-2019Chandolin 2’000m ✅
.
.
.
@valaiswallis @valdanniviers @federationcyclistevalaisanne #valaiswallis #valaisvelotour #monprintempsenvalais @lapierresuisse @lapierrebikes #xeliusslsuisse #chandolin
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
23-05-2019 21:12:37

Message de Fan Club Ben Gastauer du 23-05-2019Giro d’Italia : étape 12 : Ben a essayé de limiter les dégâts dans la première étape de montagne du Giro. Il va mieux mais il n'a pas encore retrouvé...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 21:11:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019VIDEO 🎥 The road is finally heading upwards ⛰, the 'calming' tea is starting to get called into action ☕️, Mikel's mistaken identity 👤, some minor slide and radio...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 21:10:09

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019‪#Giro 102 Stage 12 cover art: Jan Polanc!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
23-05-2019 21:05:04

Message de Volta a Portugal du 23-05-2019Mais um dia bem passado nesta 4ª Etapa do Ride Across Portugal, que ligou o Crato a Évora.

#rideacrossportugal #incrediblecycling
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 23-05-2019A 'Huge' day at the Giro - EF Education First Pro Cycling : It was a HUGE day at the Giro d'Italia for #PinkArgyle 💕 Read all about Hugh Carthy's...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-05-2019 20:56:32

Message de UAE Team Emirates du 23-05-2019A very special visitor tonight - Fabio Aru dropping in to wish Jan Polanc and the team well 👌🇮🇹 #Giro
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
23-05-2019 20:44:12

Message de Mattia Cattaneo du 23-05-201912 Tappa Giro D’Italia 2019 📌
Cuneo-Pinerolo📍
158 km 🚩
...che squadra! 👊🏻
Team Androni Giocattoli

#giroditalia #giro102 #cuneo #pinerolo #dodicesimatappa #team #andronigiocattoli #chesquadra #avantitutta #guys
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
23-05-2019 20:42:58

Message de De Wally's du 23-05-2019SIERRA NEVADA
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
23-05-2019 20:42:15

Message de De Wally's du 23-05-2019SIERRA NEVADA
En voir plus

Rui CostaRui Costa
23-05-2019 20:40:51

Message de Rui Costa du 23-05-2019Traininho duro com fundo branco ✅
#UAETeamEmirates #andorra #cycling
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 20:36:04

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019After 12 stages, Jan Polanc leads the General Classification. Who’ll be ahead after Stage 13?
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
23-05-2019 20:32:16

Message de Marcus Burghardt du 23-05-2019Hammer Series
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
23-05-2019 20:23:38

Message de Trek-Segafredo du 23-05-2019A thrilling Giro stage 12 in images | Trek Race Shop : We have uploaded race photos and reactions from @glbrambilla and @BaukeMollema from a thrilling stage 12 ⤵️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-05-2019Join us in wishing a speedy recovery to Grand Tour debutant James Knox, who is forced to stop #Giro102 due to a knee injury sustained after his stage 4 accident:...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
23-05-2019 20:01:50

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 23-05-2019Notre sélection pour le Tour de l'Ain (2.1) qui commence demain (24-26/05) :

#RideForAntoine #TeamWGG #tourdelain

Regardez sur Eurosport 1

🇧🇪 Thomas Degand
🇫🇷 Fabien Doubey
🇧🇪 Xandro Meurisse
🇳🇱 Marco Minnaard
🇧🇪 Boris Vallée...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 19:50:00

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019#Giro 102: La 10e étape sur les chapeaux de roue
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 19:48:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Jan Polanc oggi è stato veramente sorprendente. Alla 12° tappa di un giro così dispendioso per tutti i nostri, trovare le forze per andare in fuga e portarla a termine...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 19:43:47

Message de Team Sunweb du 23-05-2019A little preview of what's to come...

#InsideOut with the team behind our #Giro🇮🇹 team. Coming tomorrow evening. 📽️

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Boaro ManueleBoaro Manuele
23-05-2019 19:33:00

Message de Boaro Manuele du 23-05-2019🚴🏻‍♂️💪🏻 #teamwork 💪🏻🚴🏻‍♂️ In the day's breakaway and then working hard for our captain #Lopez, that in the end gained 28 seconds on GC rivals. It was a good day...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
23-05-2019 19:31:27

Message de Zdenek Stybar du 23-05-2019Ready to go!! praha.mercedesbenz ...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 19:16:34

Message de Team Sunweb du 23-05-2019Water you waiting for?🤔

Watch our latest video and go behind the scenes with our soigneur, Nelis Koeken, on bottle duty at today's #Giro🇮🇹 stage!🍼

#KeepChallenging #DoWhatYouCant
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-05-2019 19:16:29

Message de Israel Cycling Academy du 23-05-2019ICA Giro d'Italia stage 12 report:

Got it DUNNE ☘️

“I enjoyed it today” smiled the Irish Champion when we met him so the team bus after the stage.

So easy...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-05-2019 19:08:42

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-05-2019🚑 Jimmy Turgis, coude suturé et clavicule droite cassée lors de la 2e étape des 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France, sera opéré ce vendredi. Ses plaies...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
23-05-2019 19:06:28

Message de Sean De Bie supporters du 23-05-2019UPDATE (8)
Langzaam gaat het iedere dag wat beter met Sean.
Na 10 dagen heeft hij vandaag voor de eerste keer (met wat hulp) zijn bed even kunnen verlaten. :-)...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-05-2019 19:02:42

Message de CCC Team du 23-05-2019GALLERY: Come behind the scenes on the CCC Team bus this morning during our pre-race meeting on #Giro stage 12 will set the scene for Josef Cerny's day in the...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 23-05-2019D - 13/128: Thomas De Gendt finished eighth in the twelfth Giro stage, after being in a large breakaway along with Roger Kluge. They both had to let go when...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-05-2019Look who's having a great time in Sierra Nevada 😃
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
23-05-2019 18:53:34

Message de Michael Kolar du 23-05-2019Pushing through with all I've got 🤘 in the end despite 3 crashes I came across the line 21st 1:53min down the winning time of 23:35min just 50seconds off the...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 18:53:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019Amanda Spratt capped off a superb team performance to take the stage win in the Basque Country!

📸 Getty Images.
Voir les 13 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 18:49:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Così Valerio nel dopo tappa " Oggi è andato tutto come pianificato,abbiamo fatto un ottima tattica e sono rimasti sorpresi in tanti. Ho chiuso una settimana fantastica e sono stati...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
23-05-2019 18:41:25

Message de Trek-Segafredo du 23-05-2019Giro d'Italia stage 12 in images.

Gianluca Brambilla joined the day's large breakaway that battled for stage glory. In the end, he played the finale to his strengths, but came up...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
23-05-2019 18:38:33

Message de Cesare Benedetti du 23-05-2019Boom 💥 Thanks for all your messages 🙏🏻 #giro102
En voir plus

Nicolas DougallNicolas Dougall
23-05-2019 18:38:25

Message de Nicolas Dougall du 23-05-2019Thanks for the support Santini Triathlon Wear
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-05-2019 18:37:08

Message de UAE Team Emirates du 23-05-2019🥇A day where the Pink Jersey changed shoulders but not Team! 🇦🇪

Jan Polanc puts in the ride of his life to clinch pink on a day he'll never forget 🇮🇹

Bravo...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 18:35:00

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019Veni, vidi, vici. #Giro 102 Stage 12
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-05-2019 18:30:53

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-05-2019La Cuneo-Pinerolo non ha tradito le aspettative e la Bardiani-CSF si è fatta trovare pronta 💪 Luca Covili e Manuel Senni, all'attacco nel fugone di giornata, hanno chiuso 14° e...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-05-2019 18:30:12

Message de Team Bahrain Merida du 23-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🗣️ Damiano Caruso, second on today's stage: "I gave my best and for today I’m happy with my result. I’m just sorry that I wasn’t able to give...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
23-05-2019 18:30:01

Message de Rund um Köln du 23-05-2019💦 Frisch geduscht 💦 feiert sich am Ende doch am besten... Hier findest Du am Sonntag, 2. Juni, nach Deinem Einsatz beim ŠKODA Velodom, den besten Weg zu unseren Duschen....
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
23-05-2019 18:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 23-05-2019Take a look back with us to celebrate with one of the guys that is with our team since the beginning. Cesare Benedetti took his first pro win today at...
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
23-05-2019 18:29:05

Message de Astana Pro Team du 23-05-2019Giro d’Italia. Stage 12. Astana on attack in first mountain stage

- On the climb, I went away with Landa and we worked pretty well together. Later, I’ve got a big...
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
23-05-2019 18:28:08

Message de Enric Mas Nicolau du 23-05-2019Nos encanta divertirnos cuando entrenamos 😉

We love having fun when we train 😉

Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
23-05-2019 18:08:03

Message de Matteo Montaguti for Fun du 23-05-2019Trecce style, @morenomingozzi il tuo sorriso e la tua carica è contagiosa e il taglio di capelli perfetti! Tieni duro dopo questa grossa botta, ti riprenderai come sempre alla grande...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 18:07:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019A steady start to the first real climbing effort of this year's #Giro as we put numbers in the favourite's group over the main climb

📸 Kramon
Voir les 32 photos

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
23-05-2019 18:06:33

Message de Ilnur Zakarin du 23-05-2019Finally Giro is getting it's rhythm. Mountains are here.

«Джиро» наконец входит в свой ритм. Начались горы.

Photo: @gettysport
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-05-2019 18:04:50

Message de UAE Team Emirates du 23-05-2019The fairytale Giro d'Italia continues!🇮🇹

A gracious Valerio Conti happy to pass on pink to his loyal teammate Jan Polanc 👏

🗣️ Conti: "The plan worked perfectly today. I'm delighted for...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
23-05-2019 18:04:28

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 23-05-2019Active #TeamKatushaAlpecin in first mountains stage of the 102nd Giro d'Italia. Marco Haller and Jenthe Biermans fanpage went in the break - Marco even attacked with Sean Bennet in the...
En voir plus

Matthias BrändleMatthias Brändle
23-05-2019 18:04:02

Message de Matthias Brändle du 23-05-2019And another Win here in Tour of Estonia

Superhappy, now Time to defend it together with my Teammates Israel Cycling Academy
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 18:00:01

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019Giro d'Italia | Tappa 12

Maglia Rosa Enel Group: Jan Polanc
Maglia Ciclamino Segafredo Zanetti Italia: Arnaud Démare
Maglia Azzurra Banca Mediolanum: Gianluca Brambilla
Maglia Bianca Eurospin Italia: John Carthy

Classifiche: http://www.giroditalia.it/it/classifiche/
En voir plus

Nicolas DougallNicolas Dougall
23-05-2019 17:59:18

Message de Nicolas Dougall du 23-05-2019Want to know a little more about the beast I set a course record on over the weekend? Ventum
Head on over to The Peloton Brief 's YouTube!
https://youtu.be/TuqeLNbhHrI
Voir la vidéo

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
23-05-2019 17:54:56

Message de Jacopo Guarnieri du 23-05-2019Qui è quando esco lo sguardo intelligente.
#giroditalia #equipegroupamafdj
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
23-05-2019 17:50:11

Message de Team Novo Nordisk du 23-05-2019REPORT: Planet takes strong 4th at Tour of Estonia Prologue : Charles dug deep today at Tour of Estonia's 3.7km ITT.
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-05-2019 17:47:51

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia, la tappa 12 si apre e chiude in una cornice di pubblico stupenda!
🚴🏻‍♂️ Al termine della tappa gli #OrangeBlue premiati come "Super Team" in virtù dei...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-05-2019 17:44:44

Message de Israel Cycling Academy du 23-05-2019Matthias Brändle wins the opener in Estonia .

The Austrian locomotive showed a glimpse of his TT power , winning the Prologue of the Tour of Estonia and take the leader...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-05-2019 17:41:19

Message de Team Bahrain Merida du 23-05-2019teambahrainmerida.com : "I missed the win for very little - comments Damiano Caruso, today 2nd after a day in the break - but before the end of the Giro I...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 23-05-2019Gasparotto Enrico climbed up to 11th on GC at the Giro d'Italia as he & Danilo Wyss Fan made the breakaway on today's first real climbing stage of the race!...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
23-05-2019 17:35:59

Message de Silvan Dillier du 23-05-2019do you like it? the jersey for all the participants of the Dillier Classic.

Gefällt es dir? Das Trikot für alle Teilnehmer der Dillier Classic.

#noglovesneeded #dillierclassic #chasingcancellara #granfondo #cycling
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 17:32:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019Spratt moves into the race lead after stage two victory at Emakumeen Bira : REPORT 📰 "I’m so, so happy today, the team were absolutely amazing!" - Amanda Spratt 🎙
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-05-2019Deceuninck - Quick-Step's Eros Capecchi is fourth overall at #Giro102, after Thursday's spectacular ride in the stage 12 breakaway: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3929/capecchi-lights-up-the-day-from-the-break-at-the-giro-d-italia
Photo: GettySport
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 17:30:01

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019#Giro 102 Etape 12
Un col ? Du spectacle : échappée, attaques, changement de Maglia Rosa... Et ce n'est que le début !
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
23-05-2019 17:29:22

Message de BORA-hansgrohe du 23-05-2019THIRD STAGE WIN FOR #BORAhansgrohe AT THE Giro d'Italia 🥇🏆👏🏼

Loyal helper Cesare Benedetti triumphs on the twelfth stage of the Giro d'Italia. Read all about his sensational win here: https://bit.ly/2K014m6...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
23-05-2019 17:26:11

Message de Michael Gogl du 23-05-2019Italien du bist einfach cool!

Heute war eine etwas andere Etappe als erwartet. Die Spitzengruppe ging doch relativ „einfach“. Wir hatten Brambilla vorne der ein super Rennen fuhr und voll um...
En voir plus

Nicolas EDETNicolas EDET
23-05-2019 17:24:18

Hubert DupontHubert Dupont
23-05-2019 17:22:50

Message de Hubert Dupont du 23-05-2019Vendredi 24/05: Pinerolo-Ceresole reale (Lac Serre) 196km
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
23-05-2019 17:19:46

Message de Movistar Team du 23-05-2019Movistar Team sigue superando sus límites en la Bira : 👩🥉 MAVI Garcia takes 3rd after puncture with 6km to go
🦁👧 Sheyla Gutiérrez Ruiz (11th) and Eider Merino Cortazar (13th)...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
23-05-2019 17:17:49

Message de Amgen Tour of California du 23-05-2019Reason 1535283836 why we love cycling in California 🚴🏼‍♂️🌼😍 #AmgenTOC

📸: Greg Mionske
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
23-05-2019 17:12:10

Message de Rafał Majka du 23-05-2019Dzisiejszy post z dedykacją dla gościa, który zawsze zostawia całe serducho dla drużyny.
Gratulacje Cesare Benedetti 🏆🍾🥂
Należało Ci się !! 😉👏
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
23-05-2019 17:10:24

Message de Richard Carapaz du 23-05-2019Durante este mes me uno a ISDIN en la campaña por la lucha contra el cáncer de piel. El sol nos toca a todos por igual. Durante el mes de...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
23-05-2019 17:06:02

Message de Jan Polanc-Polde du 23-05-2019Pa je našaaaaaaaaaaaa 😍😍😍😍♾♾♾💚💚🇸🇮🇸🇮🇸🇮🚵‍♂️🚵‍♂️🚵‍♂️ toooo JAN, ti si legenda 🇸🇮🇸🇮🇸🇮
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
23-05-2019 17:05:28

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 23-05-2019Roglic finishes first mountain stage Giro with other GC favourites : “Today was a good day for me and the team. After a few relatively quiet days I had to...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-05-2019 17:04:57

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-05-2019I veri guerrieri si rialzano sempre. Oggi nel finale della 4^ tappa del #TourOfAlbania Massimo Rosa è stato coinvolto in una caduta sbattendo contro un guard-rail. Niente di rotto per...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-05-2019 17:01:14

Message de CCC Team du 23-05-2019Černý Battles Hard in the Breakaway as GC Battle Intensifies on Giro d’Italia Stage 12 - CCC Team : REPORT: "This is my first Giro d'Italia and my first Grand...
En voir plus

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 23-05-2019Équipes et Coureurs en 2019 | Tour de l'Ain – Solimut Mutuelle de France : 1️⃣0️⃣1️⃣ coureurs seront au départ de cette 31ème édition du Tour de l’Ain - Solimut...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 16:58:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019Yates and Chaves in main favourite's group as first GC sparks start to fly on stage 12 of Giro : REPORT 📰 "A few guys showed that they’ve got great...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
23-05-2019 16:56:24

Message de CCC Development Team du 23-05-2019Łapcie wideo z finiszu II etapu Bałtyk - Karkonosze Tour. Uciekinierom udało się dziś przechytrzyć peleton - to oni rozdzielili między sobą miejsca na podium. Najwyżej z naszych kolarzy finiszował...
Voir la vidéo

Paweł BernasPaweł Bernas
23-05-2019 16:55:28

Message de Paweł Bernas du 23-05-2019Dzisiaj wielki dzień dla tego koleżki! Cesare Benedetti wygrywa etap na #GirodiItalia! Wielki sukces na który ciężko i sumiennie pracował, mega szacun! Gliwice (i nie tylko 😉 )są dumne!
En voir plus

Etoile de BessègesEtoile de Bessèges
23-05-2019 16:48:36

Message de Etoile de Bessèges du 23-05-2019Notre Président « Parrain de la remise des trophées de l’olympisme du Gard » a reçu la médaille du Département.
Voir la vidéo

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
23-05-2019 16:44:28

Message de Paweł Poljański du 23-05-2019Człowiek, który zawsze pracuje dla teamu, ale dzisiaj jest jego wielki dzień! Gratulacje dla mojego pół- polskiego przyjaciela Cesare Benedetti!!! 🍾🍾🍾
En voir plus

Ted KingTed King
23-05-2019 16:44:00

Hey Dirty Kanzans! In town a bit early for the party? I hope to see you out for a spin at the Velocio & Mhnstd at Dirty Kanza 2019 ride...

Christian KneesChristian Knees
23-05-2019 16:42:19

Message de Christian Knees du 23-05-2019Great day out in the break, nice result from @eddie_dunbar with 3th place on the stage.
After my stint there was done I dropped back to the rest of the main...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
23-05-2019 16:41:14

Message de Fans de Marvin Tasset du 23-05-2019ETAPE 1 VENDREDI 24 MAI - Triptyque Ardennais : Triptyque Ardennais 2019, étape 1,
La Calamine / Eupen/ Büllingen 156,7 km (123,7 km en ligne et 2 circuits de 16,52...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
23-05-2019 16:35:42

Message de Emanuel Buchmann du 23-05-2019working on the shape for the big goal of the year #letourdefrance in the beautiful landscape of @osttirolbergtirol
#borahansgrohe #iamspecialized #rovalwheels #sworks #sportful #ride100percent #osttirol #lienz #zettersfeld #altitude #mountains
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
23-05-2019 16:35:11

Message de Davide Cimolai du 23-05-2019Italian Mafia 😎
#Giroditalia
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 16:33:34

Message de Team Sunweb du 23-05-2019🗣️"On the main climb I didn’t feel as strong as I did earlier in the stage. I set my own tempo, hoping to come back to the front of the...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
23-05-2019 16:33:33

Message de Tom Bohli Followers du 23-05-2019Bravo Team UAE!! Super Taktik, hervorragend ausgeführt!!👌💪

Great tactic, excellent performed!!👏👏👏👏👏
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
23-05-2019 16:31:08

Message de Team INEOS du 23-05-2019Dunbar third as the Giro hits the mountains : The first mountain stage of his first Grand Tour, and Eddie Dunbar rides onto the podium. Read all about his day...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
23-05-2019 16:26:58

Message de Hubert Dupont du 23-05-2019Hubert 74e de la 12ème étape et 65e au général
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
23-05-2019 16:25:43

Message de Marco Marcato du 23-05-2019The strategy of today pay off with an other day with pink jersey on our side..thanks to @matxin_ and @polancjan. What a ride and what a team @uae_team_emirates 💪 #ridetogether...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
23-05-2019 16:24:50

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 23-05-2019Roglic in kielzog medefavorieten door eerste bergetappe Giro : “Vandaag was een goede dag voor mij en de ploeg. Na een paar relatief rustige dagen was het weer even wennen."...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 23-05-2019Emakumeen Bira

Hier sur la 1ère étape de la course basque, Greta Richioud vient prendre la 14ème place du sprint massif, la victoire est revenue à Jolien D'hoore.

Aujourd'hui, dans un final...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-05-2019 16:22:28

Message de UAE Team Emirates du 23-05-2019📸 The dream continues for UAE Team Emirates ! 🇦🇪🇮🇹

Jan Polanc takes the lead over from teammate Valerio Conti on first test in the mountains 🇸🇮👏👏

🗣️Polanc : "After 2 stage...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
23-05-2019 16:18:29

Message de Jan Polanc-Polde du 23-05-2019Bravooooo
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 23-05-2019Retour en images de la présentation officielle du GPPM 2019 de ce lundi 20 mai. Merci à Saur pour son accueil et à l'ensemble des personnes présentes.
Mention particulière à la...
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
23-05-2019 16:12:58

Message de Filippo Pozzato du 23-05-2019Alcuni giorni fa ho avuto la possibilità di visitare l'azienda Passoni Bikes e crearmi a mano la mia nuova bicicletta da strada!

Guarda ora il video: bit.ly/MyPassoni
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 16:11:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019She's done it again! Amanda Spratt wins stage two of Emakumeen Bira 💪

It was a tough uphill sprint to the line but Spratty holds them off to take the win!...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
23-05-2019 16:11:03

🧾 Résultat - 12 ère étape

Cesare Benedetti (Bora-Hansgrohe) remporte à Pinerolo, la 12ème étape du Giro. Il devance Damiano Caruso (bahrain-Merida) et Eddie Dunbar (Team Inéos).

Florian termine 137ème à...

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-05-2019These cool mini wallets signed by the one and only Julian Alaphilippe Officiel - this year's winner of Milano-Sanremo - are already a hit, so hurry up and order yours:...
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
23-05-2019 16:09:25

Message de Amaro Antunes du 23-05-2019Concentração para o que ainda está para vir, isto acaba de começar 👊
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
23-05-2019 16:07:08

Message de Movistar Team du 23-05-2019Landa, al ataque en las primeras montañas del Giro : The big #Giro mountains finally arrived, and the Blues' moment to attack did, too 💪Ⓜ️🚴‍♂️💙 #RodamosJuntos

Report from stage 12 +...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
23-05-2019 16:00:01

Message de Cyclassics du 23-05-20199 Monate ist es nun her - Zeit, die Erinnerungen und die Vorfreude etwas aufzufrischen!
Voir la vidéo

Tour De RomandieTour De Romandie
23-05-2019 15:52:34

Message de Tour De Romandie du 23-05-2019RETOUR EN IMAGES SUR L'ÉTAPE GOURMANDE #TDR2019. Sur des rythmes latino, le Fairmont Le Montreux Palace nous a entraînés le temps d’une étape gourmande dans un univers de rêve.
Plus de...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
23-05-2019 15:52:13

Message de Astana Pro Team du 23-05-2019Great battle in the first mountain stage of the Giro d’Italia, these two riders and their teams did a fantastic sports show today! This is just the beginning!

Giro d'Italia
#Giro
#AstanaProTeam...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 15:51:32

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019Uno scatto che vale una carriera, bravo Cesare!
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-05-2019 15:50:57

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-05-2019Giro d'Italia premiati come super team in virtù dei piazzamenti nella tappa 11 del #Giro.
Forza NIPPO Vini Fantini Faizanè!
#GRINTARE

Best team of stage 12!
#Giro
Voir la vidéo

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 23-05-2019Réunion des DS ✅

Tout le monde est prêt, rendez-vous demain cours de Verdun à Bourg en Bresse pour le grand départ 🚴🏻‍♂️😍

📸: Elisa Haumesser - Cycling Pictures / Tour...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 15:46:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Quando il nostro Jan Polanc 🇸🇮 partecipa al Giro d' Italia, da sempre il meglio di sé. Dopo le vittorie🏆🏆 all' Abetone e sull' Etna, ora questa splendida maglia rosa...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
23-05-2019 15:36:13

Message de Ondřej Cink du 23-05-2019Doufám, že jste připraveni a dorazíte v neděli udělat pořádnej kotel🥁🔥 protože já jsem ready bojovat 😎🚴‍♂️💨💥
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 23-05-2019Tobias Ludvigsson a entamé la partie montagneuse du Giro avec beaucoup de combativité en faisant partie de la belle échappée du jour. Il termine 12e.
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 23-05-2019🇮🇹 - Giro d'Italia - Etape 12

Alexis Vuillermoz, Tony Gallopin & Francois Bidard
terminent dans le groupe maillot rose après une étape très décousue.

Une nouvelle hierarchie s'est dessinée où...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-05-2019 15:24:05

Message de CCC Team du 23-05-2019Josef Cerny gave it everything out at the front of the race on #Giro stage 12 today 👊👊👊👊!

Benedetti went on to take the win with Pepe battling hard to...
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
23-05-2019 15:16:24

Message de Damiano Caruso du 23-05-2019Stage 12 #giroditalia #bahrainmerida #2nd
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
23-05-2019 15:13:45

Message de Tour of the Alps du 23-05-2019SI' CECE, è tua!

We are so happy to see this generous son of Trentino fulfill the dream of a Giro d'Italia stage!
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-05-2019 15:08:35

Message de Team Bahrain Merida du 23-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🥈 Damiano Caruso takes second place in Pinerolo, after a day in the break! Vincenzo Nibali moves to 5th place overall after stage 12
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 15:05:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Prima tappa di montagna, grande tattica della UAE Team Emirates che lancia in avanscoperta Jan Polanc, il nostro uomo di punta per le montagne non ci delude. Passaggio di consegna...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-05-2019 15:05:09

Message de UAE Team Emirates du 23-05-2019This Giro d'Italia keeps getting better ! 🇮🇹

The pink jersey passes to Jan Polanc 🇸🇮 after an epic breakaway ride to Pinerolo.

Chapeau Jan! 👏👏

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance #Giro
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 15:03:41

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019Cesare Benedetti vince a Pinerolo! Una vita da gragario, un giorno da eroe.
En voir plus

Barbier RudyBarbier Rudy
23-05-2019 15:02:59

Message de Barbier Rudy du 23-05-20197ieme du prologue sur le tour d'Estonie. Une bonne mise en route après les 4 jours de Dunkerque. Le grand Matthias prend la tête du classement général 🏁💪
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
23-05-2019 15:02:44

Message de Tour of Utah du 23-05-2019Never forget where you started! #TBT to the 2012 TOU starting line in Ogden, the cycling mecca city in Utah! It’s always great to look back and see how much...
En voir plus

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 23-05-2019⏳J-1... Pour vous préparer au mieux à la première étape du Tour de l'Ain, voici le parcours et le profil de cette étape 🚴‍♂️

Plus d'infos: http://www.tourdelain.com/pros/etape-1/

En espérant vous voir...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
23-05-2019 14:40:52

Message de CCC Development Team du 23-05-2019Kolarze od godziny kręcą na II etapie Bałtyk - Karkonosze Tour. Szczegóły trasy znajdziecie poniżej 👇🚴‍♂️👇

🗺 Babimost > Zbąszynek
🚩🚴‍♂️🏁 121,6 km

#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
23-05-2019 14:30:04

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 23-05-2019Jeudi 🙋🏼‍♀️

Juste contente et un peu émotive de voir ce matin sur le circuit de la coupe du monde Jenny Rissveds; après avoir fait une longue pause après ses titres...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
23-05-2019 14:28:23

Message de Equipe Arkéa Samsic du 23-05-2019Dès demain, nous serons sur le Tour de l'Ain 👊

📺 La course est à suivre en direct sur Eurosport

#AllezArkeaSamsic
En voir plus

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 23-05-2019Le Tour de l’Ain - Solimut Mutuelle de France commence demain !!

📺⚠️ RAPPEL: Vous pourrez suivre les étapes 1 et 2 en LIVE sur Eurosport de 17h à 18h30. Pour...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
23-05-2019 14:00:01

Message de Team Cofidis du 23-05-2019Nicolas Edet confiant avant le Tour de l'Ain : 🗣 "Prendre du plaisir sur le vélo et me battre pour la victoire !"

Nicolas EDET fait le point sur sa...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-05-2019 13:52:34

Message de Israel Cycling Academy du 23-05-2019Tour of Estonia 🇪🇪 preview :

The Viking , The locomotive and friends.

Our Estonian 🇪🇪 Champion Mihkel Räim Official and his teammate Matthias Brändle are leading a strong ICA Squad...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-05-2019 13:46:53

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-05-2019Una Guerciotti special edition per Giovanni Carboni al Giro d'Italia 🤩
👉 Scopri: http://www.bardianicsf.com/wp/guerciotti-special/
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 13:45:22

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019La 12e étape du #Giro 102 est lancée sur les chapeaux de roue !
👋 Cuneo

🇫🇷 Suivez le direct: http://www.giroditalia.it/fr/live
Voir la vidéo

Jens KeukeleireJens Keukeleire
23-05-2019 13:35:03

Message de Jens Keukeleire du 23-05-2019Day 1 in Sierra Nevada. Good training, good company. Ready for a nice training camp.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 13:32:12

Message de Team Sunweb du 23-05-2019It was a really quick start to the #Giro🇮🇹 today, with an average speed of over 48km/h in the first hour! Fast enough to blow your socks off...

So get your...
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
23-05-2019 13:09:45

Message de Yousif Mirza du 23-05-2019UAE Team Emirates for the first round of the Hammer Series - UAE team Emirates : 🔨Back to the Hammer Series!
Here is our line-up for the first appointment in Stavanger:

-...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
23-05-2019 12:36:38

Message de Romain Feillu Officiel du 23-05-2019TOUR DE L'AIN
Du vendredi 24 au dimanche 26 mai

Vendredi 24 mai
Étape 1 :
BOURG-EN-BRESSE > SAINT-VULBAS (162,6 KM)
Départ fictif de Bourg-en-Bresse à 14h30
(Cours de Verdun)
Départ réel de Bourg-en-Bresse à 14h35
Route...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
23-05-2019 12:29:33

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 23-05-2019Vamonos!
📸@kevindeweert
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
23-05-2019 12:25:26

Message de BORA-hansgrohe du 23-05-2019INSIDE GIRO: BORA - hansgrohe

Pascal Ackermann: "Ich habe noch nie so viel Haut verloren"

... Aber auch noch nie soll viel Respekt gewonnen 👏👏
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
23-05-2019 12:24:54

Message de Movistar Team du 23-05-2019Los momentos que nos llenan de energía y felicidad 😁🙌🏻👧 Eskerrik asko a las chicas del Colegio Aduna Herri Eskola.

#AzulCieloYMásAllá 💙 | Emakumeen Bira
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 12:13:03

Message de Team Sunweb du 23-05-2019#Giro🇮🇹

A big breakaway has got clear early into the stage and we have Jan Bakelants in there! They've quickly built up a gap of 7'30" over the peloton💪🏻

Watch the...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-05-2019 11:49:50

Message de CCC Team du 23-05-2019An almost entirely new race has started in 🇮🇹 today with the #Giro heading into the 🏔🏔🏔🏔!

As stage 12 continues to unfold, with Josef Cerny in the day’s breakaway,...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
23-05-2019 11:44:09

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-05-2019 11:16:05

Message de Team Bahrain Merida du 23-05-2019Bahrain Merida partners and special guests are enjoying the Giro d'italia with us!
A custom motorhome close to the team bus and the chance to meet the riders before the...
Voir les 7 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-05-2019 11:05:34

Message de Team Bahrain Merida du 23-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
Stage 1️⃣2️⃣
🚩 Cuneo
🏁 Pinerolo
🛣️ 158km
🕐 13:10~13:15
🕔 16:59~17:25
➡️ The course is hilly and it features the first category-one GPM of this Giro (9.4% for 8.9 km - with gradients...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-05-2019 11:04:45

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-05-2019Frazione dal sapore antico oggi al Giro d'Italia con la Cuneo-Pinerolo. 158 km in programma e GPM di prima categoria nel finale 👊

⏱Partenza km zero ore 13.15
📺 Live in TV...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-05-2019 11:04:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-05-2019🚑 Johan le bon, opéré de l’artère iliaque le 1er mars, est de retour à l’entraînement depuis trois semaines. Actuellement en stage à Sestrière (Italie), le Breton allonge les...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
23-05-2019 11:03:10

Message de Tiago Machado du 23-05-2019A desfrutar do dia de recuperação na "cabra" 🤗🤗🤗
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-05-2019We can't wait to return in just a couple of weeks to the beautiful Alpen Village Hotel Livigno and Alpino Lodge for an altitude training camp, so we can prepare...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-05-2019 10:36:24

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-05-2019Partenza per la 4^ tappa del #TourOfAlbania
Stage 4 of the Tour of Albania is underway

#OurTimeIsNow
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
23-05-2019 10:33:51

Message de Marco Canola fans club du 23-05-2019Asia la mascotte della Nippo Vini Fantini Faizanè 🐶
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
23-05-2019 10:32:35

Message de ZLM Tour du 23-05-2019Vandaag is het Fiets naar je werk dag! Op welke fiets ben jij vanmorgen naar je werk gegaan? Of kom je op de fiets de renners van ZLM Tour aanmoedigen?...
Voir la vidéo

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-05-2019 10:30:01

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-05-2019Demain aura lieu la présentation officielle de la 33ème édition du Tour Poitou Charentes, dans les locaux du site de Poitiers de la région "Nouvelle Aquitaine" !

Vous souhaitez découvrir en...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-05-2019 10:29:25

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-05-2019Cuneo!
Giro d'Italia team presentation!
Ascoltate che cori per Sho Hatsuyama!!!!
Grazie Cuneo siete i migliori!
Voir la vidéo

Message de Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France du 23-05-2019⚠️ Le Tour de l'Ain-Solimut Mutuelle de France 2019, ça commence demain ! 🚴 Vous êtes prêts ?
Voir la vidéo

Pierre GouaultPierre Gouault
23-05-2019 10:09:53

EQUIPE NATURA4EVER ROUBAIX LM (@natura4everroubaixlm) • Instagram photos and videos : Le Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole est maintenant sur Instagram.

Pour s'y abonner, c'est ici ➡️
https://www.instagram.com/natura4everroubaixlm

📍Nous serons sur...
Voir le lien

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 10:00:42

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Non solo giro!! I nostri portacolori da domani 24 sino al 26 maggio saranno impegnati nell’Hammer Series a Stavanger in Norvegia 🇳🇴. 3 giorni di corse la prima per gli...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 10:00:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Tutti la vogliono prendere, ma oggi il nostro campione Valerio Conti darà come sempre il massimo per tenersela stretta. Alé alé alé alé alé alé alé alé Valerio a tutta....
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
23-05-2019 10:00:02

Message de Eschborn-Frankfurt du 23-05-2019Die aktuellen Zwischenstände des Frankfurt Hero sind online und versprechen Spannung beim Frankfurt City Triathlon!

http://www.ffmhero.de/index.php/frankfurt-hero/zwischenstand-frankfurt-hero-2019

Meldet euch noch schnell an, die Sprintdistanz ist bereits ausgebucht, für die Olympische und die Mittelditanz...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 23-05-2019🇧🇪 #GPMarcelKint

🔜 GP Marcel Kint - Zwevegem Koerse, Sunday, May 26! Here's our lineup 👇

📲 More about the race: http://www.gpmarcelkint.be/
📲 More about the Bingoal Cycling Cup: http://www.bingoalcyclingcup.be/

#ROC #BCC...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 23-05-2019💙🚲❤ 👉 💜🚲💜

Changement de couleur pour le Lapierre Xelius SL d'Arnaud Démare !
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
23-05-2019 09:42:42

Message de Paweł Poljański du 23-05-2019🚴‍♂ Giro di’Italia etap 12.
📍157,9km
📅 23.05.2019
🚩Cuneo
🏁Pinerolo
📺 EuroSport 1
⏰ 13:21
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
23-05-2019 09:38:34

Saison 2019 - Acte 2 ! 🎥🎬
-
Le stage est fini et après quelques jours de repos à la maison, il est temps de raccrocher un dossard sur les routes du...

Jesus HernandezJesus Hernandez
23-05-2019 09:32:37

Message de Jesus Hernandez du 23-05-2019Iniciamos el viaje al @insta_tourdelain!
Nos esperan tres duros dias por la region de l’Ain.
Allez mis @kometacyclingteam 💪💪💪💪🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷
#allez
#quererespoder
#construyetuvida
#motivation
#formandotalentos
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 09:30:01

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019Mood of the day: friendship never ends. #Giro
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-05-2019 09:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-05-2019NIPPO Vini Fantini Faizanè : 🚴🏻‍♂️ Ti piace la nostra De Rosa sempre in fuga sulle strade del Giro d'Italia!
👇🏻Con CRAI - Supermercati e negozi alimentari spesa on-line puoi vincerla!
Scopri...
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
23-05-2019 09:27:19

Message de Marco Canola fans club du 23-05-2019Tappa 12 - Cuneo Pinerolo
🚴🏻‍♂️ forza Marco 💪💪🤞🍀🤞
#Giro #GRINTARE 👇🏻
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
23-05-2019 09:15:27

Message de Rüdiger Selig du 23-05-2019Cause we‘re a team and at the same time friends. That’s the key for the success🔐
Keep on fighting 💜
#oneteam #protecteachother #wewillcomebackstronger #specialteamspirit #boraborabora #borahansgrohe #wearespecialized #sportful #iamspecialized_road #100% #giroditalia
Pic:...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-05-2019 09:10:44

Message de Israel Cycling Academy du 23-05-2019ICA in the Giro d'Italia stage 12 preview:

The real PAIN starts today.

We all knew that this moment will come that the REAL Giro 2019 will arrive. The...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
23-05-2019 09:07:06

Message de Volta a Portugal du 23-05-2019Ontem foi dia da 3ª Etapa no Ride Across Portugal. Partilhamos aqui mais um pouco dessa experiência incrível que atravessa Portugal de Norte a Sul.

#rideacrossportugal #incrediblecycling
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
23-05-2019 09:04:05

Message de Michael Gogl du 23-05-2019Die flachen Tage sind vorrüber... jetzt wirds bergig hier beim Giro. Heute gehts nach Pinerolo, wo uns ein Kategorie 1 Berg erwartet 🏔

Matteo gehts den Umständen entsprechend übrigens gut und...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
23-05-2019 09:03:36

Message de Arnaud Démare du 23-05-2019Merci @lapierrebikes pour ce magnifique Xelius SL, 💜
Ca donne du boulot aux mécanos!
🔀 En mode grimpeur pour les jours à venir .
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 23-05-2019Anecdote à 8️⃣ jours du GPPM 2019 : Cyril Gautier & Julien Antomarchi ont participé à 10 reprises au GPPM. Ils sont à égalité avec l’ancien coureur Pierrick Fédrigo....
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
23-05-2019 09:01:24

Message de Davide Cimolai du 23-05-2019https://youtu.be/2TKk8DoPX1g
Grazie Israel Cycling Academy
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 09:00:00

Message de Team Sunweb du 23-05-2019#TourDelAin 🇫🇷

#DevoTeamSunweb are back in action at @tourdelain tomorrow! Here's who we have lining up👇🏻

🇦🇹 Felix Gall
🇩🇪 Leon Heinschke
🇨🇦 Ben Katerberg
🇩🇪 Marius Mayrhofer
🇳🇱 Tim Naberman
🇩🇪 Martin Salmon

💻 teamsunweb.com/calendar/tour-de-lain
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
23-05-2019 08:57:38

Message de CCC Development Team du 23-05-2019GALERIA: Niech Was nie zmyli pierwsze zdjęcie i 🥶 Attila Valter, wciąż ścigamy się na Bałtyk-Karkonosze! Zobaczcie, jak wyglądały zmagania na I etapie 💪🚴‍♂️🔥

📸 DkpCycling&Life

#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 23-05-2019EQUIPE NATURA4EVER ROUBAIX LM (@natura4everroubaixlm) • Instagram photos and videos : INSTAGRAM - Le compte officiel Instagram de l'équipe Natura4Ever Roubaix Lille Métropole est ouvert ! Rendez-vous sur https://www.instagram.com/natura4everroubaixlm pour...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
23-05-2019 08:53:01

Message de Rund um Köln du 23-05-2019Die Startnummer ist Bürde und Ehre zugleich: Standesgemäß mit der «1» geht Vorjahressieger Sam Bennett als einer der Top-Favoriten auf den Sieg in die 103. Austragung des Radklassikers Rund um...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
23-05-2019 08:53:01

Message de Damiano Cunego du 23-05-2019Quando il ciclismo incontra le meravigliose strade della Toscana nasce una delle corse più emozionanti! 🔝
Sono super pronto per l’appuntamento di Eroica a Montalcino 🚴🏻‍♂🔝👍con gli amici di L'Eroica, per...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-05-2019 08:47:16

Message de Team Bahrain Merida du 23-05-2019After two calm stages, a "new" Giro starts today. Damiano Caruso and #BAHRAINMERIDA boys are confident because they are well prepared.
🚴‍♂️📈 They trained in every weather conditions and also...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
23-05-2019 08:45:55

Message de Tour de Yorkshire du 23-05-2019Black Sheep Brewery, official beer of the Tour de Yorkshire, had a brilliant time at the 2019 race. They've made this awesome video of their experience - give it a...
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
23-05-2019 08:45:37

Message de BORA-hansgrohe du 23-05-2019Die schlimmsten Schmerzen seines Lebens und trotzdem nur am Grinsen.. und dazu noch einen Podestplatz. Einfach ein starker Kerl, dieser Pascal Ackermann 💪
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
23-05-2019 08:45:00

Message de Team Sunweb du 23-05-2019#HammerStavanger🇳🇴

We're looking forward to getting underway at Hammer Stavanger tomorrow!🔨 This is who we have lining up👇🏻

🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇩🇪 Nikias Arndt
🇨🇭 Marc Hirschi
🇩🇰 Casper Pedersen
🇦🇺...
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
23-05-2019 08:43:11

Message de Loïc Chetout du 23-05-2019Après 2 jours un peu malade je remets en route pour mon dernier bloc de travail en altitude 💪🏼.
.
.
📸 @ledams.photography .
.
.
.
#procycling #season2019 #professionalcycling #uci #cofidismyteam #cofidis
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
23-05-2019 08:43:03

Message de Paweł Poljański du 23-05-2019Paweł Poljański: prawdziwe Giro zaczyna się w czwartek : O to co miał do powiedzenia Paweł Poljański po wczorajszym 11 etapie Giro d'Italia
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-05-2019 08:41:13

Message de Israel Cycling Academy du 23-05-2019He shined for us in the first part of the Giro d'Italia and still dreams to win a stage here in his home territory .

So here is a special...
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-05-2019 08:40:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-05-2019Si entra nel vivo del Giro d'Italia!!!

🇮🇹 Tappa 12 | Cuneo > Pinerolo | 158km
🏔 Salita di Montoso, primo GPM di 1a categoria del Giro 2019: 8.9 km al...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
23-05-2019 08:38:59

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 23-05-2019Ons team voor Hammer Stavanger (24/05-26/05)🇳🇴

Dylan Groenewegen
Maarten Wynants
Mike Teunissen
Jonas Vingegaard
Pascal Eenkhoorn
Amund Grondahl Jansen

Ploegleider: Frans Maassen
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-05-2019 08:30:00

Message de Giro d'Italia du 23-05-2019📌 Tappa 12
🗓 23 maggio
🌥️ Cuneo - Pinerolo
📏 158 km
⏰ Partenza: 13.10
⌚️ Arrivo: 17.15 circa
📺 RaiSport ore 12.30 - Rai2 ore 14.30 - Eurosport 1 ore 131.0
💻 http://www.giroditalia.it/eng/live/live-stage-12-2019/
#Giro
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 23-05-2019The lightest short saddle is here! Discover the new Selle Italia SLR Boost!!
Are you able to find the maximum width of the SLR Boost Kit Carbonio Superlow? Do you some...
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
23-05-2019 08:20:15

Hammer Series met Mike weer in vertrouwde geel-zwart : Hammer Time!!🔨⏱
Op weg naar Stavanger voor mijn eerste Hammer Series:📝⤵️

http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/686-hammer-series-met-mike-weer-vertrouwde-geel-zwart
Voir le lien

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-05-2019 08:17:23

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-05-2019#TourOfAlbania

TAPPA 4 - STAGE 4

🏠 Vlore
🏁 Serande
▶️ 🇮🇹 12:00
📺 -

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 23-05-2019Relive these fantastic moments of winning a Giro stage!
Voir les 5 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
23-05-2019 08:10:14

Message de Tom Bohli Followers du 23-05-2019#Giro2019
23. 5. Etappe/Stage 12:
Cuneo-Pinerolo 158 km
Höhenmeter/climbing total 1624 m.
Go on guys!! Maintain the Maglia Rosa!💪💪
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
23-05-2019 08:07:53

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 23-05-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🇳🇴 Viajamos rumbo al norte, hasta Noruega, donde este fin de semana arrancamos las Hammer Series con Hammer Stavanger y donde la próxima semana nos espera el siempre...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
23-05-2019 08:06:13

Message de Critérium du Dauphiné du 23-05-2019A quelques jours du #Dauphiné 2019, replongez-vous dans l'ambiance de la course avec les meilleures images de l'année dernière .🎥

Before the 2019 #Dauphiné, it’s time to dive in the race...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 23-05-2019Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 30 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-05-2019 07:42:54

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-05-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro direttore sportivo Tomas Aurelio Gil
Happy birthday to our Sport's Director Tomas Gil
🎂🎂🎂

#OurTimeIsNow
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-05-2019 07:41:10

Message de CCC Team du 23-05-2019PREVIEW: We caught up with Serge Pauwels, Łukasz Wiśniowski and our Sports Director, Jackson Stewart ahead of the first of three Hammer Series races.

Learn our full roster for Hammer...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-05-2019 07:22:41

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-05-2019Dalle strade del Giro d'Italia... buon compleanno Lorenzo Rota 🥳
#HappyBirthday #24
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
23-05-2019 07:19:24

Message de Rick Zabel du 23-05-2019Rick Zabel : Heute startet leider schon die letzte Etappe unserer
VELO-X Charity-Tour. Und nicht nur wir sammeln fleissig Spenden zu Gunsten der Toni-Kroos-Stiftung - auch ihr könnt weiterhin dabei...
En voir plus

Koen BouwmanKoen Bouwman
23-05-2019 07:05:07

Message de Koen Bouwman du 23-05-2019AGU : Week 1 ✔️
En voir plus

Koen BouwmanKoen Bouwman
23-05-2019 07:04:25

Message de Koen Bouwman du 23-05-2019Eurosport : De bergen komen eraan!💪🏼
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
23-05-2019 07:02:00

Message de Prudential RideLondon du 23-05-2019Throwback to Pascal Ackermann's breathtaking win at the 2018 Prudential RideLondon-Surrey Classic! 🔥🇩🇪
Voir la vidéo

Alexandre Blain officialAlexandre Blain official
23-05-2019 07:00:30

Message de Alexandre Blain official du 23-05-2019Here we goooooo....
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
23-05-2019 07:00:18

Message de Jan Polanc-Polde du 23-05-201912.dan Giro d'Italia 2019 🇸🇮🇮🇹✔🔝💪 štart je ob 13:10, prenos v živo pa ob 13:20 na programu Eurosport..🔝💪💪🚵‍♂️🚵‍♂️🚴‍♂️

Včerajšnjo etapo je naš šampion Jan Polanc-Polde zaključil na 24.mestu z istim časom...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-05-2019 06:52:56

Message de CCC Team du 23-05-2019#Giro stage 12 features the first category one climb of the race so far as well as a short but steep ramp, which has pitches of 20 percent, just before...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-05-2019 06:52:07

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-05-2019💪 Les jeunes du VCP Loudéac disputent la Ronde de L'Isard dès aujourd'hui et jusqu'à dimanche. Une course bien connue de notre Man in Glaz, Quentin Pacher. ☺

#RDLI2019 l #ThereIsNoTry
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-05-2019 06:47:53

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-05-2019🚴🏻‍♂️ @Filippo Zaccanti difende la maglia di miglior scalatore e i velocisti danno battaglia a caccia di una vittoria. Scopri tutte le migliori foto dal Tour of Japan! 📸

📸🇯🇵All the...
Voir les 152 photos

Tour of NorwayTour of Norway
23-05-2019 06:30:15

Message de Tour of Norway du 23-05-2019🖐 DAYS TO GO!

Tour of Norway 2019 is coming down the pike! Drop an emoji in the comment section below to let us know how you are feeling! 🤩🙌🕺

#TourofNorway 🚲
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
23-05-2019 06:15:36

Message de Kilian Frankiny du 23-05-2019Noch ein Monat bis zum Schlussweekend der Tour de Suisse im Goms! Gestern hatte ich die Ehre an der letzten Medienorientierung dabei zu sein. Dabei wurde ein Velo auf Reisen...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 23-05-2019‪Truly into the second week of this year’s Giro d’Italia our DS, Fabrizio Guidi told us: “The real Giro, the one for the GC, is now starting.” To the mountains...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
23-05-2019 06:06:03

Message de Drapac Cycling du 23-05-2019Great to see Theo Yates - Cyclist talking about the 2019 Goldfields Cyclassic, a two-day, two-stage handicap race across the Goldfields from Kalgoorlie-Boulder to Menzies and on to Leonora....
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi If you don't change even the result will not ghange!
Right?
--------------------------------------------------------------------------------------
@bombekedavid @leenvandamme @ifus
@ctflab @rev.training @redcord @cccteam #rossodibuja #gemonatletica #redcord #revtraining
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
23-05-2019 06:02:36

Message de Österreich Rundfahrt du 23-05-2019Gewinnspiel VIP Ticket Österreich Rundfahrt 2019 : Bei unserem Partner für Sportnahrung Pb-shop.at läuft noch für wenige Tage ein Gewinnspiel, bei dem es ein VIP-Ticket für eine frei wählbare Etappe...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-05-2019 06:00:41

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-05-2019Tappa piena di insidie per il nostro Valerio Conti la Cuneo Pinerolo. E si che se non avesse avuto la maglia da difendere, questa tappa poteva esaltarne le caratteristiche. Avrebbe...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019TODAY: Things start to get a little more spicy at the #Giro with stage 12 from 1:10pm CEST (9:10pm AEST) and #Bira continues with stage 2 from 3pm (11pm).

📸 Getty...
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
23-05-2019 05:55:00

Message de Anna van der Breggen du 23-05-2019California Love : Ik keek ernaar uit om naar Californië 🇺🇸 te gaan. Daar reden we afgelopen week de Amgen Tour of California. Meer lezen over die koers en wat...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
23-05-2019 05:48:00

Message de Team Novo Nordisk du 23-05-2019Find out which Selle Italia saddles Sam and Peter chose to ride during the long stages at Tour of California and why they chose them. 🚲
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
23-05-2019 05:45:00

Message de Tour de Suisse du 23-05-2019Arnaud Démare a remporté sa première étape au Giro et hier le "maglia ciclamino" - nous avons parlé aux sprinter français devant le Giro sur sa victoire à Bellinzona et...
Voir la vidéo

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
23-05-2019 05:37:37

Message de Boucles de la Mayenne du 23-05-2019Depuis plusieurs années, sous l'impulsion de Jacky Durand et des #boucles53, il existe des zones de ravitos sécurisées ! Venez découvrir ce système du 6 au 9 juin !
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
23-05-2019 05:21:20

Message de Karol Domagalski du 23-05-2019BAŁTYK - KARKONOSZE 2019 (UCI 2.2)

Etap drugi przed nami 👊
Wczoraj mocno wiało nam w plecy i średnia wyszła ponad 48km/h 🔥
Dziś znów może powiać, trzeba być czujnym na...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
23-05-2019 04:50:00

Message de Florian Sénéchal du 23-05-2019🇮🇹 Tour d'Italie 🇮🇹

1⃣2⃣ème étape - jeudi 23 mai

🚩CUNEO 🏁 PINEROLO

🚦 Départ 13H10 // Arrivée vers 17H-17H12

🚲 158km

📺 l'équipe 21

L’étape est vallonnée et intense. Après environ...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
23-05-2019 02:30:02

Message de Santos Tour Down Under du 23-05-2019What's been happening in the world of cycling across the globe? 🌎
Find out here. ➡️ http://bit.ly/2JyY40B
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019ICYMI ⏪ Gracie Elvin took third in the sprint finale on the opening stage of #Bira.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Bira1

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-05-2019 00:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-05-2019ICYMI ⏪ We made our way through the final flat stage before we hit the first mountains tomorrow.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Giro11

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30