ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
29-05-2019 22:18:25

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 29-05-2019Sean Hardy was in a #TeamKatushaAlpecin car during Giro d'Italia stage 17. He saw how beautiful Südtirol is. Watch his Photo Gallery: http://bit.ly/2EFZlyY

KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 21:55:00

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Buonanotte. #Giro
En voir plus

Ted KingTed King
29-05-2019 21:41:56

Message de Ted King du 29-05-2019Episode 33: Pete Stetina — World Tour Professional (& Dabbling Gravel Racer) : Pete Stetina is a stalwart American professional cyclist. A billygoat of a climber, this Californian returned home...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
29-05-2019 21:39:47

Message de Hubert Dupont du 29-05-2019A l’arrivée de la 17ème étape
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 29-05-2019Media-Pitchounes Asso : Quand nos amis des Media-Pitchounes Asso s'en mêlent, (presque) tous les secrets de la prochaine édition sont dévoilés !
Une grande partie de l'émission Radio-Pitchounes était consacrée...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
29-05-2019 21:28:20

Message de Fan Club Ben Gastauer du 29-05-2019Giro d’Italia : étape 17 : Enfin une victoire pour la formation AG2R LA MONDIALE. En effet c'est N.Peters qui a remporté en solitaire la 17ième étape du Giro. Ben...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 21:19:22

Message de Tour of Norway du 29-05-2019A great battle between the peloton and the breakaway and a young wolves duel all the way to the line: that's the highlights of the second stage from Kvinesdal to...
Voir la vidéo

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
29-05-2019 21:08:37

Message de Esteban Chaves ECH du 29-05-2019STAGE 17 Giro d'Italia
📸 Kramon
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
29-05-2019 20:58:34

Message de Amaro Antunes du 29-05-2019Pela cara diz tudo! Longo e rápido dia em fuga 😉
Sou grato por todo o apoio que tenho sentido durante todo o Giro !!!
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
29-05-2019 20:58:32

Fausto MasnadaFausto Masnada
29-05-2019 20:58:02

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 20:57:28

Message de Tour of Norway du 29-05-2019Check out the best photos of the second stage going from Kvinesdal to Mandal crusing Vest-Agder!

📸 Szymon Gruchalski / Kåre Dehlie Thorstad / Kjetil Birkedal Pedersen

#TourofNorway 🇳🇴
Voir les 20 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 20:52:53

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019‪#Giro 102 Stage 17 cover art: Nans Peters!‬
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
29-05-2019 20:50:01

Message de Rally UHC Cycling du 29-05-2019This year’s Amgen Tour of California marked the fourth consecutive year of our “Inspired Bikes” program benefiting the UnitedHealthcare Children's Foundation, Inc. Thank you to everyone for getting the word...
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
29-05-2019 20:41:12

Message de Guillaume Boivin du 29-05-2019Been riding through the mountains waiting for stage 18 to come tomorrow. #yalla boys @israelcyclingacademy
📸 @noa_arnon
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 20:40:33

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019Another sprint stage at the Tour of Norway on day two after the breakaway took their chances, almost staying away all day, forcing the peloton to chase hard. Photos courtesy...
Voir les 14 photos

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
29-05-2019 20:30:37

Message de Mattia Cattaneo du 29-05-201917 Tappa Giro D’Italia 2019 📌
Commezzadura-Anterselva📍
181 km 🚩
...che mal di gambe! 🦵🦵
Ph. Emanuele Piazza Photo 📸

#giro102 #giroitalia #trentino #commezzadura #anterselva #tappa #ormai #aglisgoccioli #23 #nevergiveup #mybike #mylife #mancapoco
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-05-2019Alvaritooooo!!!!!!!!
Photo: GettySport
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 20:14:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019VIDEO 🎥 When second place means more than just second place 😁, Joker and Durbo get a special message 💬, Where's Macca!? 🕵🏻‍♂️ and Lucas regrets using the 'young'...
Voir la vidéo

Davide CimolaiDavide Cimolai
29-05-2019 20:13:22

Message de Davide Cimolai du 29-05-2019Aero position #giroditalia
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 20:13:15

Message de Team Sunweb du 29-05-2019🗣️"I've not really been in any breakaways before so to be in one at a Grand Tour, I'm pretty happy!"

#InsideOut with @ChrisHamo_ on what was a special day for him...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-05-2019 20:11:14

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-05-2019Valerio all' arrivo "Purtroppo da ieri ho un problema fisico, in salita soffrivo molto ma ho dato l' anima,ho dato tutto ciò che avevo per conquistare la vittoria. Peccato perché...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 20:10:00

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Après 17 étapes, Richard Carapaz est le leader du classement général. Qui sera en tête après la 18 étape ?
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
29-05-2019 20:08:18

La Flèche du Sud, étape 1, Rumelange / Rumelange,
157,1 km ➡️⬇️
Direct à suivre dès 13h https://www.directvelo.com/direct/4202/fleche-du-sud-etape-1

Franck BonnamourFranck Bonnamour
29-05-2019 19:41:05

Message de Franck Bonnamour du 29-05-2019Franck Bonnamour 5ème du général. Tour of Norway - Team Arkea Samsic : http://www.team-arkea-samsic.fr/10889/
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
29-05-2019 19:36:45

Message de Warren Barguil du 29-05-2019Journée de repos = dédicaces au siège du @groupe_arkea
Toujours sympathique de voir les petits jeunes et moins jeunes qui nous soutiennent
C'est toujours plus facile que lorsqu'on...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 29-05-2019Stage 17: counting down the mountains!
.
.
📸@iraiacalvo
@giroditalia
#VOCSNOR
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-05-2019 19:33:14

Message de CCC Team du 29-05-2019GALLERY: Join us in the ⛰⛰ and re-live #Giro stage 17 with another 👌👌 gallery from Chris Auld Photography 👉 http://bit.ly/girostage17gallery

#RideForMore
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
29-05-2019 19:31:37

Message de Christian Knees du 29-05-2019Had some ruff last days, my cold and bronchitis is bothering me quit a bit, but finally I can say it’s getting upwards again.
Hope to get better day by day...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 19:20:00

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019#Giro 102: La 17e étape sur les chapeaux de roue
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 29-05-2019📆 Ce week-end, une partie de notre effectif se déplacera en Bretagne pour s’aligner sur le Grand Prix de Plumelec et les Boucles de l’Aulne!

📌 Line up :
➡️...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
29-05-2019 19:09:09

Message de Team INEOS du 29-05-2019Halvorsen second in Norway sprint : "The team put me in the perfect position and with 100m to go I was on Hodeg’s wheel, but I was unable to pass...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 18:53:46

Message de Tour of Norway du 29-05-2019⏪ Watch today's last kilometer in Mandal and the battle between Álvaro Hodeg and Kristoffer Halvorsen!

#TourofNorway 🇳🇴
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
29-05-2019 18:48:15

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 29-05-2019🤔| Benieuwd naar welke voedingssupplementen écht helpen om beter te worden? Onze voedingsdeskundige vertelt er meer over! 👉 po.st/GcNEAi
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 18:47:59

Message de Tour of Norway du 29-05-2019Álvaro Hodeg triumferer i Mandal!|Tour of Norway : Álvaro Hodeg triumferer i Mandal!

Den unge colombianske rytteren fra Deceuninck–Quick-Step spurtslo de norske ryterne i andre etappe. Han krysset mållinjen foran Kristoffer...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-05-2019Alvaro Hodeg Chagüi became the first Colombian rider to win a stage at the Tour of Norway, where he scored Deceuninck - Quick-Step's 31st victory of the season: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3944/hodeg-back-to-winning-ways
Photo: GettySport
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
29-05-2019 18:45:14

Message de Michael Kolar du 29-05-2019Eye's on the prize 👀 bring on the next races! First pro road cyclist to start @world_enduro is what I'm chasing #goals #enduromtb #mtb #mtblife
@fox_slovensko @100percent_bike @specializedcz @ridepanzer @elite_bike
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
29-05-2019 18:40:34

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 29-05-2019Van der Hoorn on the attack in second stage Tour of Norway : "I felt that it was possible to stay away today, but not everyone cooperated with full dedication....
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 18:38:08

Message de Team Sunweb du 29-05-2019🗣️"In the final lap we lost each other and I made some wrong decisions with positioning. We made up for it a little bit coming into the last corner but...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
29-05-2019 18:35:44

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 29-05-2019La Bardiani-CSF ritrova la fuga. Dopo un inizio tappa esplosivo, con attacchi da parte di tutti i ragazzi del #GreenTeam, è Mirco Paperino Maestri l'uomo del giorno grazie ad una...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 18:35:00

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Émotions à Anterselva/Antholz.
Des secondes gagnées. Des secondes perdues. Et une première victoire chez les pros !
#Giro
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
29-05-2019 18:31:26

Message de Astana Pro Team du 29-05-2019Giro d’Italia. Stage 17. Miguel Angel Lopez moves to 6th in GC

- Well, it was a good move, but after the yesterday’s tough stage I could not get more. I...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
29-05-2019 18:30:14

Flèche du Sud, prologue:
le temps de Marvin: 5'35"63; 112è :-)
DirectVelo

Rund um KölnRund um Köln
29-05-2019 18:30:01

Message de Rund um Köln du 29-05-2019Nicht vergessen: Die ersten Kilometer nach dem Start sind in diesem Jahr neu. Hier haben wir Euch nochmals einen Plan dazu gemacht. Bitte beachtet dazu auch die gesonderten Hinweise, insbesondere...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-05-2019 18:27:48

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-05-2019Après le #GPMarcelKint, les #MenInGlaz poursuivent leur quête de succès sur le Bingoal Cycling Cup avec le Circuit de Wallonie - Officiel. À demain ! 😉💪

✏ FRJ design & photography...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 18:17:58

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019A second to himself back in the bus and his parents embracing as he completed media duties...

Some powerful shots to show exactly what today's second place means to Esteban Chaves...
Voir les 48 photos

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
29-05-2019 18:12:41

📰 Résultat - 17ème étape

Victoire française..
Nans Peters (Ag2r-La Mondiale) a remporté la 17e étape du Tour d'Italie en solitaire. Il devance le Colombien Esteban Chaves (Mitchelton Scott) et l'Italien Davide...

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
29-05-2019 18:08:51

Message de Equipe Arkéa Samsic du 29-05-2019Franck Bonnamour est 5ème du classement général après une grosse journée en échappée ! #TourofNorway 🇳🇴
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
29-05-2019 18:06:02

Message de Movistar Team du 29-05-2019☺️🚂 Este vídeo puede ser lo más bonito que vean hoy miércoles. Unos amigos de la familia de Richard Carapaz trajeron directamente desde el Carchi al #Giro un regalo de...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 18:05:30

Message de Team Sunweb du 29-05-2019🗣️"Of course a podium is a good result, however, we made a bit of a miscalculation in the chase and that cost us the chance of going for a great...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-05-2019 18:04:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-05-2019Alexander Kristoff🇳🇴 ancora protagonista nella volata finale della seconda tappa del Giro di Norvegia🇳🇴. Il nostro campione giunge ai piedi del podio, un ottimo quarto posto, ma si può fare...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 18:02:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019‪REPORT 📰 “The final lap was technical and hard, it was very important to be in a good position.” Luka Mezgec 🎙‬

‪Mezgec makes the top ten on stage 2 at...
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
29-05-2019 17:51:53

Message de Mads Pedersen du 29-05-2019Yesterday gave a lot of things, rain, sun and crash. The last part forced me to abandon @tourofnorway on today’s 2 stage. Really sad to leave the race, because the...
En voir plus

Nans PetersNans Peters
29-05-2019 17:49:06

Message de Nans Peters du 29-05-2019Victoiiiiire!
📷 : @gettysport
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 29-05-2019Edvald Boasson Hagen put in a strong ride to sprint to third place for @TeamDiData at the Tour of Norway today.

Full details: https://africasteam.com/3rd-for-eddy-the-boss-in-mandal
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
29-05-2019 17:44:25

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 29-05-2019Van der Hoorn toont zich in tweede rit Ronde van Noorwegen : “Ik had het gevoel dat het wel kon lukken, maar niet iedereen werkte met volle overgave mee. Dat...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 17:43:03

Message de Team Sunweb du 29-05-2019It takes a lot of people to operate a cycling team at Grand Tour! Get to know the staff at the #Giro🇮🇹 #InsideOut in our short documentary👇🏻

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Damiano CarusoDamiano Caruso
29-05-2019 17:32:56

Message de Damiano Caruso du 29-05-2019Stage 17 #giroditalia #bahrainmerida
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
29-05-2019 17:30:33

Message de Rafał Majka du 29-05-2019Dzisiaj w Anterselvie uciekła minuta do najlepszych.
Wyścig wciąż trwa, dlatego skupiam się już na kolejnym dniu ścigania.
#MajkaGiro
.
📸 BORA-hansgrohe/Twitter
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 17:30:00

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Giro d'Italia | Tappa 17

Maglia Rosa Enel Group: Richard Carapaz
Maglia Ciclamino Segafredo Zanetti Italia: Arnaud Démare
Maglia Azzurra Banca Mediolanum: Giulio Ciccone
Maglia Bianca Eurospin Italia: Miguel Angel Lopez

Classifiche: http://www.giroditalia.it/it/classifiche/
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
29-05-2019 17:29:54

Message de Team Bahrain Merida du 29-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🗣 Domenico Pozzovivo “It was the classic day that comes after the fatigue in the stage with the Mortiroloand in the last kilometers we paid a little for...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
29-05-2019 17:27:10

Message de Hubert Dupont du 29-05-2019Jeudi 30/05: 18ème étape , Valdaora/Olang - Santa Maria di Sala , 222km
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 17:26:45

Message de Team Sunweb du 29-05-2019🗣️"It wasn’t a win for us but I’m happy with my performance; to come in the top ten of a Grand Tour stage is a pretty big deal for me....
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
29-05-2019 17:23:18

Message de BORA-hansgrohe du 29-05-2019Davide Formolo takes a podium place after a day in the break on Stage 17 of the Giro d'Italia. Read all about it here: https://bit.ly/2MeiBtB
---
Nach einem Tag in der...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
29-05-2019 17:22:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 29-05-2019Yes, Feldberg geschafft! Wer greift auch im kommenden Jahr bei der ŠKODA Velotour 2020 an?💪

📸 Marcel Hilger - Photography
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
29-05-2019 17:20:11

Message de Boaro Manuele du 29-05-2019😃 It's not all about climbing on a mountain stage... You have also to be focus on fast descents! ↘️ 🚴🏻‍♂️💨
📸 BettiniPhoto
#mb #manueleboaro #AstanaProTeam #moleocchialiperlosport #otticaceroni #oakley
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 17:19:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019REPORT 📰 "Second is good but also you have this strange taste in your mouth."- Esteban Chaves 🎙️

Chaves an emotional second on stage 17 of the #Giro
➡️ http://bit.ly/MTS19Giro17...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
29-05-2019 17:17:36

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 29-05-2019Roglic loses time on pink jersey in Giro d’Italia : After the seventeenth stage, Primoz Roglic is still in third place in the general classification of the Giro d’Italia. On...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
29-05-2019 17:15:44

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 29-05-2019📸 Primera etapa de la Vuelta a Navarra superada con Oier Lazkano una vez más peleando por la victoria. Después de un mes repleto de éxitos, el vasco firmó la...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
29-05-2019 17:13:45

Message de Marcus Burghardt du 29-05-2019Einfach mal zurücklehnen und den anderen die Arbeit überlassen.
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
29-05-2019 17:13:35

Message de Trek-Segafredo du 29-05-2019Kiel Reijnen and Peter Stetina are riding the Dirty Kanza 200 this Saturday.

This is a great 🎥 video with Kiel and how he easily fits into the gravel scene...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
29-05-2019 17:12:53

Message de Team INEOS du 29-05-2019Sivakov battles to maintain Giro top 10 : RACE REVIEW: Hear from Salvatore Puccio as he helped Pavel Sivakov maintain his overall position at the #Giro🇮🇹 as Team INEOS worked...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
29-05-2019 17:11:48

Message de Marcus Burghardt du 29-05-2019Who would liked to play on my playground, tunnel, today???
_______________________________________
#tunnel #training #company #cycling #specialized #tarmac #venge #roubaix #fastbikes #passion #cycling #girodlivigno #giroditalia #giro
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
29-05-2019 17:08:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 29-05-2019Luca Raggio e Umberto Marengo mantengono il 2° e il 5° posto in classifica generale dopo la 4^ tappa del #TourOfTaiyuan vinta da Cristian Raileanu al termine di una lunga...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 29-05-2019Tour de Norvège 🇳🇴 - Étape 2️⃣ 🏁:
Même scénario qu’hier sur la seconde étape du Tour de Norvège : une échappée au long cours et une arrivée au sprint...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
29-05-2019 17:01:29

Message de Michael Gogl du 29-05-2019Harter Tag heute in den Bergen Südtirols. Definitiv ein Gefühl von Heimat wenn viele Zuschauer auf Deutsch anfeuern. 🙌😍

#mygiro #giroditalia #treksegafredo #südtirol #timeisyourlife #gettysport
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 17:00:02

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Première victoire pro pour Peters. Carapaz s'offre 7 secondes pour son anniversaire. Les temps forts de la 17e étape du #Giro 102 !
Voir la vidéo

ZLM TourZLM Tour
29-05-2019 17:00:01

Message de ZLM Tour du 29-05-2019De komende tijd lichten wij steeds één etappe uit. Vandaag de derde etappe Buchten – Landgraaf (171,4 kilometer)

Renners die in aanmerking willen komen voor de eindwinst in deze ZLM Tour...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
29-05-2019 16:59:14

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 29-05-2019Enjoy your well-earned Allnuts snack after the second Tour of Norway stage, Bjorg Lambrecht Official! 😀
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 29-05-2019🇳🇴 #TourofNorway

Elmar Reinders went on the attack again today. Great stuff, Elmar! 👊

In the end, also the 2nd stage was decided in a bunch sprint. Here are our results:
10. van...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
29-05-2019 16:53:23

Message de Hubert Dupont du 29-05-2019Hubert 36e de la 17ème étape remportée par son coéquipier Nans Peters .
Il est 48e au général
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-05-2019 16:52:00

Message de The Tour Of Britain du 29-05-2019Race : Can't get to an OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 stage this year?

Don't miss this year's edition of The Women's Tour, featuring two stages in Wales 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿!

#OVOToB
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
29-05-2019 16:42:53

Message de Amgen Tour of California du 29-05-2019🚨SWEEPSTAKES ALERT🚨

Ship your bikes around the world 🌎 BikeFlights.com is giving you the chance to ship your bikes internationally at no cost. Perfect for your summer vacation 😎☀️

🚲 All...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
29-05-2019 16:42:34

Message de Team Bahrain Merida du 29-05-2019teambahrainmerida.com : Today in Anterselva, solo win for the French Nans Peters in front of the Colombian Esteban Chaves. In the overall standings, Richard Carapaz gained 7 seconds on Vincenzo...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-05-2019 16:37:00

Message de The Tour Of Britain du 29-05-20192019 OVO Energy Tour of Britain route revealed : Discover our route and start planning your visit now!

#OVOToB
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
29-05-2019 16:31:03

Message de Fans de Marvin Tasset du 29-05-2019La Flèche du Sud 2019, prologue:
"18h23
Le parcours
Ce ne sont pas les 3,25 kilomètres les plus faciles qui attendent les coureurs. Il y aura la Côte du Dieswee, une pente de...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
29-05-2019 16:30:33

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 29-05-2019Roglic ziet roze trui iets verder uitlopen in Giro d’Italia : Primoz Roglic staat ook na de zeventiende etappe op de derde plaats in het algemeen klassement van de Giro...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-05-2019 16:24:01

Message de CCC Team du 29-05-2019Giro d’Italia Stage 17: de la Parte and Antunes Fight Hard in the Day’s Breakaway - CCC Team : REPORT: We caught up with both Víctor de la Parte and...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
29-05-2019 16:22:58

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 29-05-2019Top 10 pentru Edi in etapa a 2-a di Turul Norvegiei. Romanul nostru termina pe poziția a 6-a,alături de nume mari ale ciclismului mondial.
In clasamentul general se afla pe locul...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-05-2019‪Victory for Alvaro Hodeg Chagüi on stage 2 of the Tour of Norway after a perfect sprint in Mandal.‬
‪#WayToRide #No31in2019‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 16:15:31

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Premier envol en solitaire pour @ Peters avec la 17e étape du #Giro 102 !
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
29-05-2019 16:08:18

Message de Movistar Team du 29-05-2019Landa se acerca al podio en Anterselva : 🇮🇹💪 Richard Carapaz again gained time on the main GC contenders of the Giro d'Italia atop Anterselva on Wednesday, following in his...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
29-05-2019 16:04:46

Message de Israel Cycling Academy du 29-05-2019Breaking news from the Giro d'Italia :

KRISTS GREAT FIGHT FOR A MIRACLE

HE FINISHED 5th

HOW IS IT POSSIBLE ?

Don’t ask us. We just do not know. We have not...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
29-05-2019 15:58:49

Message de Team Bahrain Merida du 29-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
💐 Super team of yesterday's stage 🏆
#BAHRAINMERIDA🇧🇭 #RideAsOne
📱Nokia Mobile
#ShotOnNokiamobile #Nokia9PureView #EveryDetailMatters #NoMoreCrop #NokiamobileIsThis #OnlyWithNokiamobile #NokiamobileIt #NokiamobileItalia
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 15:57:06

Message de Tour of Norway du 29-05-2019It has been a great fight between the breakaway and the peloton all day. With 15km to go, the 7 riders in the lead are now only 1 minute ahead...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
29-05-2019 15:50:11

Message de UAE Team Emirates du 29-05-20197° on Stage 17 for Valerio Conti after day long escape 👏🇮🇹

🗣️Conti : " I was aiming to get a good result for the team. It was a big...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
29-05-2019 15:46:18

Message de Team Bahrain Merida du 29-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🗣️ "I didn't have a good day" Vincenzo Nibali says after stage 17.
He finished together with Roglic, but he conceded seven seconds to the pink jersey.
🗣️ Domenico...
En voir plus

Yoann BagotYoann Bagot
29-05-2019 15:40:11

Message de Yoann Bagot du 29-05-2019Nous sommes actuellement dans les Pyrénées pour préparer la suite:
➡️ GP de Plumelec / Dauphiné / classique Ventoux
Un programme qui me tient à cœur en espérant être au...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 29-05-2019La 17e étape du Giro a été remportée à Antholz par Nans Peters. Arrivé à 1'24 de Mikel Landa, premier des coureurs du peloton, Valentin Madouas reste 15e du classement...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-05-2019Brave effort of Bob Jungels on the hard #Giro102 stage 17, which he spent in the break: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3943/bob-jungels-rides-into-the-break-on-giro-d-italia-stage-17
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-05-2019 15:17:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-05-2019La fuga era attesa in questa 17^ tappa e siamo stati bravi ad infilarci nei 18 fuggitivi con Valerio Conti (inizialmente in compagnia di Diego Ulissi). Il nostro gladiatore romano...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-05-2019 15:17:42

Message de CCC Team du 29-05-2019‪Our dynamic duo of Víctor de la Parte and Amaro Antunes crossed the line 13th and 14th respectively behind winner, Peters, after working well out at the front of the...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 15:17:28

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019🇫🇷 Nans Peters vince ad Anterselva/Antholz!
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 29-05-2019Immersion totale dans la course, rencontre avec les coureurs, déjeuners et cocktails... Découvrez nos offres VIP pour passer une journée au cœur de la course ! ⭐

📄 Infos et réservations...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 29-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia - Etape 17

😍 Bravo Champion 😍

#allezALM - © Getty Images
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 29-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia - Etape 17 / Stage 17

🏆VICTOIRE DE NANS PETERS
! Nans décroche sa 1ère victoire professionnelle ! Quel numéro !

🏆VICTORY FOR NANS PETERS !...
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
29-05-2019 15:06:01

Message de Chrono des Nations du 29-05-2019Nans PETERS remporte la 17ème étape du Tour d'Italie au sommet de l’Anterselva/Antholz !!!
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
29-05-2019 15:05:41

Message de Damiano Cunego du 29-05-2019Pronto a pedalare tra le strade di Verona, USA e Japan! 🚴‍♀️
L'abbigliamento tecnico in bicicletta è fondamentale 👕 e
@abbigliamentopersonalsport ha quello che fa per me!

Capi performanti, con strutture...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 14:32:07

Message de Tour of Norway du 29-05-2019Seven riders escaped early from the bunch and are maintaining a 3'25" lead on the peloton with 74,6 km to go in Stage 2.

The 7 riders are:
Taco Van Der...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
29-05-2019 14:20:26

Message de Lex Albrecht du 29-05-2019There are so many things to love about bike racing. I feel lucky to have a team that makes "teammates" one of them.

Thanks for being "family", Team TIBCO-Silicon Valley...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
29-05-2019 14:14:52

Message de Sonny Colbrelli du 29-05-2019Grazie mille a Sportful per questo bellissimo regalo per Vittoria!

SC
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 14:14:16

Message de Team Sunweb du 29-05-2019Want to support the team on the side of the road at a race like the #Giro? Get a Team Sunweb flag and do just that! 😄

🔗teamsunweb.shop/product/team-sunweb-fan-flag/
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
29-05-2019 14:13:47

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 29-05-2019CIRCUIT DE WALLONIE

Nuovo appuntamento belga per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che domani sarà al via del Circuit de Wallonie.

La squadra, diretta da Luca Amoriello, vedrà il...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
29-05-2019 14:13:05

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 29-05-2019CIRCUIT DE WALLONIE

New race in Belgium for the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM that tomorrow will be at the start of the Circuit de Wallonie.

The team, directed...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
29-05-2019 14:11:58

Message de Prudential RideLondon du 29-05-2019Latest News Creating the official 2019 Prudential RideLondon kit : The Prudential RideLondon kit for 2019 is 👌
En voir plus

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
29-05-2019 14:10:56

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 29-05-2019🇬🇧
In one week the Skoda Tour will start with an inaugural prologue in the streets of the captial city of Luxembourg.

🇫🇷
Dans une semaine le Skoda Tour débutera par son prologue...
Voir la vidéo

Guillaume MartinGuillaume Martin
29-05-2019 14:09:29

Message de Guillaume Martin du 29-05-2019Our altitude training camp in @tignesofficiel just ended. Strong rides and happy chats contemplating nature and its inhabitants were at the program 😃🐿️🌷 Thanks to @frederikveuchelen, Hans Demyttenaere (our brillant...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-05-2019 14:03:43

Message de CCC Team du 29-05-2019Giro de Italia 2019: Enorme gesto deportivo de Fran Ventoso premiando un ataque de Nibali : A small gesture but we wouldn't expect anything less from a guy like Fran...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
29-05-2019 13:57:39

Message de BORA-hansgrohe du 29-05-2019Hört euch mal an, was Pascal Ackermann zur gestrigen schweren Bergetappe zu sagen hat 👇
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
29-05-2019 13:56:34

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 29-05-2019Dalle 17:20 tutti sintonizzati su
Radio1 Rai con il nostro Giovanni Visconti che sarà in collegamento con Emanuele Dotto e Silvio Martinello per commentare la tappa odierna del #Giro
#OurTimeIsNow
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 13:30:00

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Chaque jour, la La Carovana del Giroa est portée par l'énergie des fans du #Giro.
Chaque jour, la La Carovana del Giro leur offre de nombreuses activités grâce aux partenaires du...
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi I nostri pomeriggi di maggio!

---------------------------------------------------------------------
@giroditalia
#rossodibuja #homesweethome #friuliveneziagiulia #buja #giro #giroditalia
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
29-05-2019 13:28:57

Message de Paweł Bernas du 29-05-2019Taką perełkę znaleźliśmy dzisiaj z Wojtek Halejak Mountain Biker 🥰 Gmina Cisek jest super! Gmina Reńska Wieś,mam nadzieje, podejmie rękawice i dokończy ten projekt, a miasto Gliwice proszę patrzeć i...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 13:13:54

Message de Team Sunweb du 29-05-2019#Giro🇮🇹

Jan Bakelants has attacked out of the breakaway group and has a 30" advantage.

We went #InsideOut with Jan at altitude camp before the start of the race.👊🏻

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 29-05-2019À 2️⃣ jours du GPPM 2019, quelle est votre favorite pour ce week-end de Plumelec ?
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
29-05-2019 12:46:35

Message de Team Novo Nordisk du 29-05-2019REPORT: Lozano Takes Top 15 and Keeps KOM jersey on Stage 4 of Tour of Taiyuan : “Today we worked perfectly as a team, keeping all the riders who were...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
29-05-2019 12:45:19

Message de Tiago Machado du 29-05-2019Lindo dia de ciclismo que tive hoje... 5 horitas com 3300mt de acumulado 🙈😱😅
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 12:43:39

Message de Team Sunweb du 29-05-2019In the breakaway at the #Giro🇮🇹 today, Jan Bakelants will be looking to keep his cool!

The group currently has a 6'25" gap over the peloton with 87km remaining👌🏻
Voir la vidéo

Justin MottierJustin Mottier
29-05-2019 12:31:29

Message de Justin Mottier du 29-05-2019Boucles de la Mayenne : La plus belle course revient dans 8 jours ! 😜🤙🏼😍
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 29-05-2019Comment les coureurs abordent une étape de montagne si exigeante comme celle du Mortirolo hier ?

Réponse avec CeramicSpeed ici http://bit.ly/2MaH4Qs

A climbing stage like yesterday's Giro d'Italia can be...
En voir plus

Brabantse PijlBrabantse Pijl
29-05-2019 12:23:36

Message de Brabantse Pijl du 29-05-2019🚨 Giveaway alert 🚨

➡️ Make sure to like our page on Facebook
➡️ Head to our Instagram account https://www.instagram.com/brabantsepijlofficial/ and discover how you can win! 🔥
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-05-2019 12:10:36

Message de The Tour Of Britain du 29-05-2019How is the OVO Energy Tour of Britain route chosen? : You're asking the questions, so here are the answers!

#OVOToB
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
29-05-2019 12:07:45

Retour en images sur l'édition 2018, avec un petit Inside avec le Team Vital Concept !

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
29-05-2019 12:05:26

Message de UAE Team Emirates du 29-05-2019🎥 Our guys ready for another tough day at the start of Stage 17 ✍️
#Giro 🇮🇹
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
29-05-2019 12:00:02

Message de Team Cofidis du 29-05-2019[ Caravane ]

C'est toujours un plaisir de voir vos sourires sur les routes 😁
On espère vous retrouver nombreux aux prochains passages de notre Caravane :

11-16 Juin :...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-05-2019 11:57:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-05-2019🏔 Seul face à la grandeur des Pyrénées.

👤 Pierre Rolland

📽 Fabien Rabeau l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
29-05-2019 11:49:28

Pieter probeerde opnieuw mee te zitten, maar helaas werd zijn vlucht een halt toe geroepen.

Rund um KölnRund um Köln
29-05-2019 11:45:48

Message de Rund um Köln du 29-05-2019Bahnradsportzentrum in Köln | Das Landesportal Wir in NRW : Köln erhält den Zuschlag – Coole Sache!

«Aufgrund der hervorragenden Potenziale am Bundesstützpunkt für den Bahnradsport in Köln hat die Landesregierung...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 11:38:20

Message de Tour of Norway du 29-05-2019Watch LIVE the start of the second stage! #TourofNorway 🚲
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 11:37:54

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019#Giro 102 Andante Maestoso.
È partita la tappa 17.
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
29-05-2019 11:20:59

Message de CCC Team du 29-05-2019Before #Giro stage 17 we handed the 🎥 over to our riders 😅😅!

So, as the fight to form the breakaway continues out on the road in 🇮🇹 today, go behind...
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 29-05-2019🇳🇴 #TourofNorway

Het is dag 2 in de Ronde van Noorwegen. Gisteren zat Elmar Reinders een hele dag in de vlucht. We hebben daar leuke onboard camerabeelden van! In het begin...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
29-05-2019 11:06:25

Message de Israel Cycling Academy du 29-05-2019Tour of Norway 🇳🇴 - Second stage preview: ( And 1st stage recap) :

CRASH OPENING

We would choose a better opening then this scene described by our leader in Norway...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 29-05-2019We caught up with Nate Brown this morning ahead of stage 17 at the Giro d'Italia.

#Giro
Voir la vidéo

Belgium TourBelgium Tour
29-05-2019 11:00:01

Message de Belgium Tour du 29-05-2019Dans 2️⃣ semaines, le départ du Baloise Belgium Tour 2019!
Connaissez-vous encore le nom du vainqueur du contre-la-montre l'an dernier?

#BaloiseBelgiumTour
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
29-05-2019 10:55:16

Message de Movistar Team du 29-05-2019🎉🍾🎁 Happy birthday, Richard Carapaz! Hope you enjoy yet another day in Maglia Rosa 💗

🍼👊 Thanks for the presents, Elite Cycling / Lizard Skins / Campagnolo Srl 🤗

🇪🇨 #VamosRichie #RodamosJuntos...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 10:47:31

Message de Tour of Norway du 29-05-2019Watch LIVE the riders sign in before the second stage! #TourofNorway 🚲
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-05-2019Father's Day is in around two weeks, but we already have a gift for you - a 10% discount on the spectacular Wolfpack kit until June 9 - so don't...
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
29-05-2019 10:37:16

Message de Daniel Savini du 29-05-2019🇮🇹🇮🇹 Coppa delle Nazioni UCI 1-2 giugno a BUKOWINA TATRZAŃSKA 🇮🇹🇮🇹

IL NOSTRO FALCO SI PRESENTERÀ AI NASTRI DI PARTENZA IN POLONIA PER RAPPRESENTARE LA NAZIONALE ITALIANA DI CICLISMO U23...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
29-05-2019 10:32:51

Message de Luis Ángel Maté du 29-05-2019¿Cómo lo veis? 😉
⚪️🔴🔆 #cofidismyteam
〽️
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
29-05-2019 10:32:41

Message de Team Sondre Holst Enger du 29-05-2019Tour of Norway stage one✅

Mario Stiehl 📸
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
29-05-2019 10:28:00

Message de Damien Gaudin du 29-05-2019Damien participe demain au Circuit de Wallonie, épreuve de la Coupe de Belgique.

#AllezTotalDirectEnergie !
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
29-05-2019 10:26:42

Message de Team Bahrain Merida du 29-05-2019🇮🇹 #Giro
Stage 1️⃣7️⃣
🚩 Commezzadura
🏁 Anterselva
🛣️ 181km
🕡 12:20~12:25
🕠 16:55~17:28
➡️ The stage profile is wavy and twisting with two 3rd category climbs before the last 5.5km ascent.
🗣️ SD @AlbertoVolpi "Carapaz is...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
29-05-2019 10:23:35

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 29-05-2019Ancora una giornata ad alta tensione per il Giro d'Italia: tappa 1️⃣7️⃣ da Commezzadura ad Anterselva di 181 km 👊

⏱Partenza km zero ore 12.25
📺 Live in TV su RAI DUE,...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 10:18:42

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019#WallpaperWednesday 📲 It's that time of the week again! 🙌

Grab yourself a new shiny new wallpaper for your phone!

📸 Kristof Ramon & Getty Images
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 29-05-2019📣📣📣
Aquí os dejamos el 🎥NUEVO VIDEO🎥 de #PlayVCV🚴‍♂️
En esta ocasión es Julián Sáez, speaker de la #VCV2019 durante la etapa de CRONO y de la 1a Vuelta CV Féminas,...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 10:03:24

Message de Team Sunweb du 29-05-2019How cool is this! Our partner KPMG Nederland's Team Sunweb Experience dome 😍
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-05-2019 10:01:39

Message de The Tour Of Britain du 29-05-2019From Glasgow 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 to Manchester 🐝, via Newcastle ⚫⚪: we're delighted to unveil the 2019 OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 route.

#OVOToB
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
29-05-2019 10:01:30

Message de Paweł Poljański du 29-05-2019🚴‍♂ Giro di’Italia etap 17.
📍181km
📅 29.05.2019
🚩Commezzadura ( Val di Sole)
🏁Anterselva/ Antholz
📺 EuroSport 1
⏰ 13:11
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 10:00:01

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Nuove montagne da scalare.
È ora della tappa 17 del #Giro d'Italia 2019.
Chi è il tuo favorito? Scrivilo nei commenti 👇
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
29-05-2019 10:00:01

Message de Rund um Köln du 29-05-2019⚠️ Achtung: Es gibt noch eine aktuelle Veränderung/Ergänzung unserer Gefahrenstellen auf der Strecke. Hinter dem Kreisverkehr in Odenthal bei Kilometer 19,3 sind auf einer Strecke von rund 30 Metern so...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
29-05-2019 09:59:16

Message de Israel Cycling Academy du 29-05-2019The 17 stage in the Giro d'Italia:

AN URGE FOR ACTION

The urge we are talking about is coming from a proud group of riders who desire to keep showing we...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
29-05-2019 09:53:08

Message de Team INEOS du 29-05-2019INEOS to support Mavis' charity record attempt : We're excited to be joining INEOS in supporting Mavis Paterson as she aims to become the oldest-ever woman to ride the entire...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
29-05-2019 09:51:41

Message de John Degenkolb du 29-05-2019Abbombazza 100% Brumotti : My homerace Eschborn-Frankfurt and the city of Frankfurt from a different kind of view . ace skills by Abbombazza 100% Brumotti // well played man 🤘......
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
29-05-2019 09:46:48

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 29-05-2019Demain 30/05 deuxième manche de la Bingoal Cycling Cup: Circuit de Wallonie (1.1)

#RideForAntoine #TeamWGG

🏁 Mont-Sur-marchienne
⏲️13h
🚲192.2km

🇧🇪Frederik Backaert
🇧🇪Jérôme Baugnies
🇧🇪Ludwig De Winter
🇧🇪Timothy Dupont
🇧🇪Boris Vallée
🇧🇪Kevin Van Melsen
🇧🇪Loïc Vliegen
En voir plus

Aanstaande zondag 2 juni neemt Nathan Van Hooydonck deel aan de derniekoersen in Deurne. Voorstelling ploegen vanaf 16.30u start 17u. Afstand 75 kilometer. Ook Gullegem koerse op dinsdag 4 juni...

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
29-05-2019 09:37:20

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 29-05-2019@Giro d'Italia tutto pronto per la tappa 17.
Seguiteci live su @Rai2!
#Giro #GRINTARE
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
29-05-2019 09:35:12

Message de Rund um Köln du 29-05-2019Irgendwas ist immer.... Im aktuellen Newsletter von gerade steht doch echt 9 und 11 Uhr für die Starts zum ŠKODA Velodom? Sorry – es bleibt natürlich bei 9.30 und 11...
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
29-05-2019 09:33:29

Message de Benoit Cosnefroy du 29-05-2019Retour en images sur mon premier stage en altitude avec @ag2rlamondiale_procyclingteam.

Une superbe expérience et un travail qui je l'espère va me faire progresser pour les échéances à venir.

Reprise de la...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-05-2019 09:30:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-05-2019Tanta Uae davanti ieri al Giro di Norvegia 🇸🇯. I nostri hanno lavorato tutto il giorno per chiudere sulla fuga👏👏👏. Sutherland, Mori, il Ferro con look estivo, Riabushenko e Bystrom,...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 09:30:01

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019Mood of the day: cycling! #Giro
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
29-05-2019 09:29:00

Message de Burgos BH du 29-05-2019El Burgos BH inicia en Francia un mes de competición por Europa – BURGOS BH : 🇫🇷 Dos carreras en la Bretaña francesa inician casi un mes de competición por...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
29-05-2019 09:26:09

Message de Israel Cycling Academy du 29-05-2019At the start of the 17 stage of the Giro: We got fans... we got the riders...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-05-2019‪Our young wolf Remco Evenepoel had a message for the fans after being involved in a crash on the opening stage of the Tour of Norway.
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 29-05-2019Après une grosse première partie de saison, Maëlle Grossetête s'est octroyée un peu de repos avant de reprendre le chemin de la compétition. Elle revient sur cette période de transition...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 29-05-2019Excellent anniversaire à Thibaut Pinot ! 🎂
Voir la vidéo

Fausto MasnadaFausto Masnada
29-05-2019 09:11:18

Message de Fausto Masnada du 29-05-2019Era da inizio Giro d'Italia che pensavo alla tappa di ieri 🤔
L’unica tappa sulle strade di casa e dovevo onorala 💪🏻
Ho fatto il possibile e sono soddisfatto di ciò...
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
29-05-2019 09:00:29

Message de Franck Bonnamour du 29-05-2019Journée nerveuse hier au Tour de Norvège qui s'est terminée par un sprint massif. 🇳🇴
A 1min25 de la vidéo je passe au travers de la chute au milieu du peloton......
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 08:56:00

Message de Team Sunweb du 29-05-2019Heading to the #Giro🇮🇹 this weekend? Why not join other like minded fans at the Sunweb Holiday Hangout on stages 20 and 21!

Sign up below and receive a Team Sunweb...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-05-2019 08:52:38

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-05-2019😍 Le T-Shirt célébrant la victoire de Lorrenzo Manzin sur le Tour de Bretagne vient d'arriver au Centre de Performance GMVagglomeration ! Merci Armor Lux pour la création. Très bientôt...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 29-05-2019🇧🇪 #CDW19

Ready for the next one? The Circuit de Wallonie is the 3rd race of the Bingoal Cycling Cup. Here's our lineup 👇

📲 More about the race: http://circuitdewallonie.be/
📲 More...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
29-05-2019 08:49:25

Message de Paweł Poljański du 29-05-2019Po wczorajszym zimnym i ciężkim dniu jesteśmy gotowi na 17 etap!
#giro #borahansgrohe 📸bettiniphoto
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
29-05-2019 08:45:38

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 29-05-2019A #giro day in the rain. Sean Hardy witnessed it in a #TeamKatushaAlpecin car.

KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
29-05-2019 08:44:56

Message de Team Sunweb du 29-05-2019Some on-board footage from Velon CC at the #TourofNorway🇳🇴 yesterday, featuring Cees Bol's win and some impressive bike handling skills by Florian Stork! 😮
Voir la vidéo

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 29-05-2019“Se eu não poder fazer tudo, farei tudo o que poder.“

Seguimos assim a meio da época 2019.

➡️6°Class. - Ranking Taça de Portugal XCM (após a 3.ª prova)
➡️17°Class.-Ranking Taça de...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
29-05-2019 08:42:59

Message de Hammer Series du 29-05-2019Take a look inside the fast-paced peloton and experience what it looks like from the view of the riders when they go all-out in Hammer Stavanger.
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
29-05-2019 08:40:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 29-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia - tappa 17.
📍 Commezzadura (Val di Sole) > Anterselva / Antholz | 181km
⏱ Start 12.20
🏁 Finish-line 17.00
📺 Segui gli #OrangeBlue live su Rai2 dalle 14.30 e su...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
29-05-2019 08:36:17

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 29-05-2019A very inside look into the finale of the Tour of Norway opener with Lawrence Naesen and Tim Wellens sprinting to fourth and tenth, respectively! #TourofNorway #VelonLive
Voir la vidéo

Message de La "Volta" vol traslladar el seu condol per la mort de Jaume Mir "Taxi Key", personatge molt popular i estimat del món del ciclisme.

Fotografia: Jaume Mir, l'any 1999, en la...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
29-05-2019 08:11:55

Message de Sean De Bie supporters du 29-05-2019Wielrennen?...… dat is vallen en opstaan!
Ook voor Sean.
:-)
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
29-05-2019 08:02:04

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 29-05-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro autista del bus Andrea Fedi
Happy birthday to our bus driver Andrea Fedi

🎂🎂🎂

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 29-05-2019Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 33 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-05-2019 08:00:02

Message de Giro d'Italia du 29-05-2019📌 Tappa 17
🗓 29 maggio
🌧️ Commezzadura (Val di Sole) - Anterselva/Antholz
📏 181 km
⏰ Partenza: 12.20
⌚️ Finish: 17.15
📺 RaiSport ore 12.30 - Rai2 ore 14.30 - Eurosport ore 13.10
💻...
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
29-05-2019 07:57:52

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 29-05-2019Cred ca dacă nu rămânea închis pe ultimele sute de metri ar fi reușit sa câștige.
#TourofNorway 🇳🇴
#stage1️⃣
#EduardGrosuFanclub
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
29-05-2019 07:38:01

Message de Trek-Segafredo du 29-05-2019Giulio Ciccone betters blue with an emotional stage victory | Trek Race Shop : 🏆💙
Read the reactions from Giulio Ciccone and view the race photos from an emotional Giro victory...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
29-05-2019 07:37:15

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 29-05-2019Buon compleanno Alessandro Tonelli 🎊🎉
#HappyBirthday #Auguri #27
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
29-05-2019 07:30:14

Message de Astana Pro Team du 29-05-2019‪That moment you realized you have two riders to give the jacket, not one... Great job (actually, run) for our cameraman Vlad Pritulyak atop Passo del Mortirolo! Finally, he gave...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
29-05-2019 07:15:31

Message de Team Bahrain Merida du 29-05-2019☔️ It's a raining Giro d'Italia
😅 Riders have no choice, but if you can't renounce training, you can do it indoor as they did on the rest day.
📈 Did you...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 07:15:25

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019VIDEO 🎥 We say goodbye to Brent 🙁, Mikel upgrades to business class ✈️, the tricks of staying warm 🥶, Lucas does the simple math on the rest day 🔢...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-05-2019 07:05:38

Message de The Tour Of Britain du 29-05-2019OVO Energy Tour of Britain National Launch: Wednesday 29 May : Today's the day! The 2019 OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 race route will be unveiled in Manchester at...
En voir plus

Danilo Wyss FanDanilo Wyss Fan
29-05-2019 07:03:54

Message de Danilo Wyss Fan du 29-05-2019A vos Agendas!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-05-2019 06:32:43

Message de CCC Team du 29-05-2019Another day in the ⛰ for our guys at the #Giro today! Stage 17 gets underway at 12:25 CEST and here's a look at what on the menu 👇.

#RideForMore
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
29-05-2019 06:29:21

Message de Jan Polanc-Polde du 29-05-2019📌 Stage 17
🗓 29 May
🌥️ Commezzadura - Anterselva
📏181 km
⏰ Start: 12.20 PM
⌚️Finish: 5.15 PM
📺: Prenos v živo na programu Eurosport ob 13:10 🇸🇮🇸🇮🇸🇮🔝🔝♾♾
#Giro

Naš šampion Jan Polanc-Polde...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-05-2019 06:11:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-05-2019Ancora salite, ma meno impegnative di quelle della tappa di ieri. L' andamento della tappa dovrebbe rispecchiare quello visto fin qui al Giro. La squadra della maglia rosa lascerà andare...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
29-05-2019 06:07:45

Message de Österreich Rundfahrt du 29-05-2019Nicht nur die Radfahrer bei der Österreich Rundfahrt sind in Bewegung - wenn es nach der Niederösterreichischen Landesausstellung 2019 geht, ist die ganze "Welt in Bewegung"! Passend dazu stattet die...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
29-05-2019 06:00:00

Message de Tour of Norway du 29-05-2019🚴‍♂ It’s the second day of Tour of Norway 🚴‍♂

🕒 13:45
🚩 KVINESDAL (Liknes)
🏁 MANDAL
📈 174,0 km

Read all about the stage here: https://tourofnorway.no/no/program/etapper-2019/494/2-etappe

#TourofNorway
Voir la vidéo

Zdenek StybarZdenek Stybar
29-05-2019 06:00:00

Message de Zdenek Stybar du 29-05-2019BREAKING:
Next race will be the Mountainbike Spirit Tour 2019 by janom.
“It will be a pleasure to participate in Dohnany. It’s long time ago that I was racing on...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
29-05-2019 05:58:21

Message de Ondřej Cink du 29-05-2019The most beautiful feeling🥁🇨🇿
Riding on this line up is crazy 😜 THANKS TO YOU!!!🙏🔥
📸 @michalcervenyphoto

@mtb_nmnm
Kross Racing Team
KROSS
Kross Bikes Czech

#gogocinky #cinkygoestotokio #cycling #fans #krossbikes #mtb #beautifulphotos #novemestonamorave...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
29-05-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 29-05-201972 DT Swiss Räder an der Tour de Suisse : Le support de course neutre accompagne chaque étape du Tour de Suisse avec 3 voitures, chacune équipée de trois vélos...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
29-05-2019 05:53:06

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 29-05-2019radiobrasovfm.ro : Ciclistul brașovean Eduard Grosu a ocupat poziția secundă în prima etapă din Turul Norvegiei.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019TODAY: Another day in the mountains at the #Giro for stage 17 from 12:20pm CEST (8:20pm AEST) and stage 2 of #TourOfNorway from 1.45pm CEST (9.45pm).

📸 Getty Images
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
29-05-2019 05:30:30

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 29-05-2019❤❤ Mooiste moment van het voorjaar ❤❤
Brabantse Pijl.
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
29-05-2019 05:30:01

Message de Rund um Köln du 29-05-2019⚠️ Ein Kreisverkehr kommt selten allein: Bitte beachteet, auch im zweiten Kreisverkehr im Auenweg bei Kilometer 3,6 führt daas Rennen gegen die übliche Fahrtrichtung links herum. 🚴‍♀️ Seid vorbereitet und...
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
29-05-2019 05:01:10

Message de Boucles de la Mayenne du 29-05-2019Cette année les 120 coureurs finiront-ils à pied au Mont du Feu ? RDV le vendredi 7 juin pour la réponse ! #boucles53
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
29-05-2019 04:40:27

Message de Tom Bohli Followers du 29-05-2019#Giro2019
29.05. Etappe/Stage 17:
Commezzadura-Anterselva/Antholz 181 km
Höhenmeter/climbing total 2797 m.
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
29-05-2019 04:01:00

Message de Florian Sénéchal du 29-05-2019🇮🇹 Tour d'Italie 🇮🇹

1⃣7⃣ème étape - Mercredi 29 mai

🚩 COMMEZZADURA 🏁 ANTERSELVA / ANTHOLZ

🚦 Départ 12H20 // Arrivée vers 17H11- 17H28

🚲 181 km

📺 L'équipe Tv

Le profil...
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
29-05-2019 01:33:46

Message de Jose Serpa ''El Leon #vueltaantioquia primera etapa afrontándola con determinación y el mejor equipo @teamgwshimano @lazerlatinamerica @lazersport @gw_bicycles @shimanocolombia @sigma_sport_germany @sigmacolombia
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019ICYMI ⏪ Affini and Mezgec finish inside the top-20 on stage one of the Tour of Norway.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Norway1

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-05-2019 00:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-05-2019ICYMI ⏪ Simon Yates remains 8th overall after brutal stage 16 at the #Giro.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Giro16

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30